In memoriam

SLAVA NAVALJNOM!

Filip Mladenović RSS / 01.03.2024. u 13:48

Gledam građanke i građane Rusije, koji su uprkos svemu došli da odaju poslednju počast Alekseju Navaljnom.

Došli su zapravo da glasno i jasno kažu NE Putinovom režimu, ogrezlom u korupciji i nepotizmu, u zločinima pre svega prema vlastitom ruskom narodu.

Da aplauzima pozdrave jednu od nada slobode, mira, demokratije...

Da glasovima protesta pokažu celom svetu da je još uvek živa normalna, nadarena, slobodoljubiva Rusija! 

Da pokažu da se nisu sve Ruskinje i svi Rusi predali letargiji, pomirenju sa sudbinom, odsustvu vere...

Hoće li sloboda umeti da peva kao što je Navaljni pevao o njoj?! 

 

 



Komentari (823)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 23:24 05.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

demokratije ipak biraju Predsednike na izborima

A smatraš da je u Rusiji demokratija, ili veruješ da baš taj sistem mora svud da bude instaliran?

Šta tebe briga za unutrašnje uređenje Rusije, što to ne prepustiš Rusima, neka oni lome glave oko toga.


Ja bih radije o Americi razmišljao, oni se baš hvališu demokratijom, Rusija baš i ne.
freehand freehand 23:25 05.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

Roditelje i ruskog Predsednika.

AIPAC bi dodao - ni američkog, bez nas.
Doduše, eto Venecuela ima predsednika Gvaida koji je vaspostavljen dekretom. Al qratz, tu zajebanciju više ni scenaristi, režiser i producenti ne tretiraju kao ozbiljnu, mada je imala potencijal za ozbiljnu komendiju.
maksa83 maksa83 23:35 05.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

AIPAC bi dodao - ni američkog, bez nas.

AIPAC može kako hoće ali biranja američkog Predsednika svakako nema bez NAS pošto se ovde (firma u Prof. Koloniji) pravi softver za dobar deo instaliranih voting machines.
Milan Novković Milan Novković 00:04 06.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

maksa83
AIPAC bi dodao - ni američkog, bez nas.

AIPAC može kako hoće ali biranja američkog Predsednika svakako nema bez NAS pošto se ovde (firma u Prof. Koloniji) pravi softver za dobar deo instaliranih voting machines.


¿Qué?

Pojasni, što bi rekao Emsi.

Ako su DominiJon mašine - dal jedan od izvornih onomad dizajneva, pre će biti vlasnika bizmisa je onomad rekao "da su podešene za podešavanje" ako se ne varam.

Ne treba gubiti vreme na pokušaje traženja toga na Internetu - ko je video video je, a i izvorna ekipica je izgubila/prodala kontrolu nad svim tim.

Šta vam je Prof. Kolonija? Pitam zato što je onomad u epsilon okolini tog sad novo bizmisa sa mašinama, ispostavilo se naknadno, bio i (one of) business presence lika za kojeg se govorilo/znalo (uveli smo u blog daj-fakat logičku ozbiljnost pa oscilujem) da je srce decision makinga što se tiče mašina u Trump-Biden rundama, posle i po sudu - možda si i video glitcheve iz njih, možda nisi, nije bitno.

Taj lik je nedavno od tatka Sorosa preuzeo dal open sosajti, mislim da mu je bio i u Kvantum fondu, bio je uk lik onomad dal u UN, pogodi iz koje je državne agencije, pogodi kako je Soros onomad dobijo one milijarde kad je UK izašao iz eksčandž rejt mehanizma, i pogodi koju je budnu kupijo ljubavnici pa izbio skoro skandal, pored žive žene (skandalčić, nije se nešto ni pokušavao sakriti, pošto ovde imaš te drugove članove koje i ne smeš nešto da diraš)

Mrzi me da jurim fakta, to je preozbiljan posao i kao takav neprimeran mom genetskom bluprintu i treningu ...

... ko je reko trening?! Vido sam da si svašta trenirao, evo ti onda još jednom slika našeg Duleta iz Prigrevice - Šoto Kan, 9. dan, vratio se u Prigrevačku grofoviju kao penzioner nedavno, posle karijere Pentakosnog Popa i trenera Karatea u Kanadi - simpa. Mnogo je voleo i pecanje i prilagao fotke gde mu u Kanadi Kinezi, a manje uspešni pecaroši, skoro pa ljube ruke da im proda baš velike komade što bi upecao.

Nas nekoliko godina mlađe je zauvek zadužio, dok smo bili osnovna, uvodom u svakim danom u svakom pogledu napredovanje - tada uglavnom hiponze, autohipnoze, meditacije i slične đakonije, dok naglo nije otišao za crkvom.

Dosta strašno izgleda, kad stane pred tebe, pa kad progovori ... a potpuno neagresivan i blag

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:22 06.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

Zakon o digitalnom nasilju




jos da postoji nesto sto se tako zove...


maksa83 maksa83 01:22 06.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

Ako su DominiJon mašine - dal jedan od izvornih onomad dizajneva, pre će biti vlasnika bizmisa je onomad rekao "da su podešene za podešavanje" ako se ne varam.

Si Señor, DVS (Dominion Voting Machines) je (bar do prošlih izbora, ne znam za posle) pravio softNer u Beogradu.

Šta vam je Prof. Kolonija?

Komad Palilule omeđen Cvijićevom, Bul. Desktopa Stefana i recimo Zdravka Čelara. Kada Bulevarom Desktopa Stefana prilaziš Pančevcu sa leve strane ti je mitski MUP ("odveli ga u dvaesdevetog" ) a ono sa desne uzbrdo je Profesorska kolonija. Zove se tako jer su između dva rata profesori BU uzeli neki kredit i napravili sebi tu kuće i zgradice, npr. Milankovićeva kuća je usred svega toga. Lep kraj koji je proglašen zaštićenom celinom ali je verovatno samo pitanje trenutka kada će SNS "investitori" da nagrnu i useru i njega.
emilia emilia 03:41 06.03.2024

Re:

puž-golać jovilim_e



jovilim_e jovilim_e 10:20 06.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

angie01
sladjane, bolje procitaj Zakon o digitalnom nasilju i koje su propisane kazne, nego sto se uporno predstavljas, a sto nikoga ne zanima, jer je cista bedastoca.

Kozo.
Da li ti je slađana?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:59 07.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

maksa83
Будући да си Дубоки Магарац, неко ће на теби ујахати у круг двојке.

Do tog sretnog biblijskog dana mićo - tu sam da te zajebavam. Jer - realno - baš zaslužuješ, a zato si uostalom i došao.


Да ли си осетио барем трунчицу непријатности када си размислио о спомињању туђе мајке? Употребом синтагме "незасита кева" прекршио си све норме цивилизованог понашања.
Наиме, једно је када ти ја напишем да си магарац, а нешто сасвим друго је када о мојој мртвој мајци пишеш оно шта си написао.
Да ли сада осећаш барем трунчицу непријатности?
Људи смо, грешимо.
Извини се читаоцима, покај се дубински, па да наставимо где смо стали пре акцидента.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:08 07.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

angie01
Наравно да је одвратно.


ti si kod mene na blogu ispisivao kojekakve prostakluke i idiotizme-nicim iazvan, takav si, sta ces,...al kakve to veze ima sa mnom, uopste ti se ne obracam i bas me briga za tebe,...evo, imas slicnih prostaka ovde, pa se sa njima razgovaraj ovako kako vam je prirodno.

ova platforma bez moderacije, je omogucila likovima kao sto si ti, da nasrcu na normalne ljude, sto je vec samo po sebi bolesno-na nasrtanje mislim,...ono skupile se dijagnoze da izivljavaju svoju toksicnost.


Не знам о чему тачно пишеш када спомињеш "којекакве простаклуке и идиотизме".
Писао сам о разним темама, на пример:

- о сланом влашком сиру и другим (не)материјалним вредностима влашке културе
- о корона хистерији
- о избеглицама из златног Москопоља
- о корпускуларној и таласној природи појавног света из визуре Пола Дирака и његове квантне електродинамике
- о сексуалности код слепих мишева

Не могу да претпоставим шта те је разјарило? Која тема?
Да нису можда сексуалне навике и анатомија слепих мишева? Тада сам употребљавао латинске/медицинске изразе за сваку појаву или орган. То је, на неки начин, био кратак научни рад.

Унапред хвала на одговору.

Влад Алекш,
херезијарх москопољски и целе васељене
maksa83 maksa83 04:58 08.03.2024

Re: Грађанке и грађани Србије и НАТО и КЗ

Да ли си осетио барем трунчицу непријатности када си размислио о спомињању туђе мајке?

O tome si morao da razmišljaš pre nego što si isprdeo ovo:

Не, него док је тебе хебо онај мајмун Макса.


Jer, zamisli - i Anđa je nečija majka, a zamisli da npr. njeno odraslo dete ovde pročita da je njegovu majku "hebo" neznanac sa Interneta. Pa kad može ovaj majmun da "hebe" njegovu majku jer je tako dunulo nekom džiberu, onda je i tvoja majka fair game.

Da plitko ispod te skrame pažljivo negovanog pretencioznog vidi-kako-sam-sofisticiran avatara nisi musava seljačina ne bi ovo niko morao da ti objašnjava, ali pošto jebiga ipak jesi onda ćeš povremeno morati da se nosiš sa posledicama. U ovom konkretnom slučaju to je da te pred svima jebe sličica sa Interneta.
predatortz predatortz 08:47 04.03.2024

O čemu ti?

Zašto ti pišeš o Navaljnom, svojatajući njegovo delo kao svoje opredeljenje, kada je on bio protiv svega onoga za šta ti jesi?

On se borio protiv jednoumlja, diktature, protiv državnog terora, dakle protiv svega onoga što ti ovde veličaš veličajući mrtvog diktatora i masovnog ubicu Broza.

Ti si poslednji na ovom mestu koji treba da mu pišeš posmrtne govore!


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:44 04.03.2024

Re: O čemu ti?

predatortz
Zašto ti pišeš o Navaljnom, svojatajući njegovo delo kao svoje opredeljenje, kada je on bio protiv svega onoga za šta ti jesi?

On se borio protiv jednoumlja, diktature, protiv državnog terora, dakle protiv svega onoga što ti ovde veličaš veličajući mrtvog diktatora i masovnog ubicu Broza.

Ti si poslednji na ovom mestu koji treba da mu pišeš posmrtne govore!




I ja sam ocekivao da ce neki od ovde prisutnih i vise puta streljavanih boraca protiv faranoizma da objave neki tekst ali za divno cudo nije se desilo.

Svejednoj, svako ima pravo da pise o cemu hoce, Principessa o posrnuloj Britaniji, Filip o logorskoj smrti ruskog opozicionara...
predatortz predatortz 09:54 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Zašto ti pišeš o Navaljnom, svojatajući njegovo delo kao svoje opredeljenje, kada je on bio protiv svega onoga za šta ti jesi?

On se borio protiv jednoumlja, diktature, protiv državnog terora, dakle protiv svega onoga što ti ovde veličaš veličajući mrtvog diktatora i masovnog ubicu Broza.

Ti si poslednji na ovom mestu koji treba da mu pišeš posmrtne govore!




I ja sam ocekivao da ce neki od ovde prisutnih i vise puta streljavanih boraca protiv faranoizma da objave neki tekst ali za divno cudo nije se desilo.

Svejednoj, svako ima pravo da pise o cemu hoce, Principessa o posrnuloj Britaniji, Filip o logorskoj smrti ruskog opozicionara...


Naravno, naravno...
Braniću Filipovo pravo da piše o čemu god želi, ali i svoje da mu kažem da je nešto od toga prilično nečasno.
Ovo jeste!
tessa1 tessa1 10:17 04.03.2024

Re: O čemu ti?

On se borio protiv jednoumlja, diktature, protiv državnog terora, dakle protiv svega onoga što ti ovde veličaš veličajući mrtvog diktatora i masovnog ubicu Broza.

Ti si poslednji na ovom mestu koji treba da mu pišeš posmrtne govore!


Hm, evo zamislih se,

navratim maloprije do Politike da vidim Kulturu, ponekad navratim,

i ono kad se hoće, prokleti ljudi su na neprestanim iskušenjima. :)



Meni neko mora raščivijati, šta se dešava?, pisac je Hercegovac, dobra volja ruska, robijaši su bili srpski komunisti?






"Mонографијa „Свети Гргур, острво ужаса” Бранка М. Слијепчевића биће представљена вечерас од 18 сати у Руском дому у Београду, а у сарадњи са Центром руског географског друштва у Србији и библиотеком „Јован Дучић” из Сечња. Реч је о аутобиографској прози која говори о страдањима проживљеним на острву Свети Гргур и осталим мучилиштима где су одвођени српски комунисти, угледни официри и првоборци у доба Резолуције Информбиро"
tessa1 tessa1 10:18 04.03.2024

Re: O čemu ti?

I ja sam ocekivao da ce neki od ovde prisutnih i vise puta streljavanih boraca protiv faranoizma da objave neki tekst ali za divno cudo nije se desilo.

Svejednoj, svako ima pravo da pise o cemu hoce, Principessa o posrnuloj Britaniji, Filip o logorskoj smrti ruskog opozicionara ...


Pravo da ti kažem, ja očekujem da Filip otkrije rane radove, novinske naslove novinara Navaljnog o bjeloj tehnici iz Bosne..
tessa1 tessa1 10:19 04.03.2024

Re: O čemu ti?

novinara Navaljnog

Ko što je i sam..
predatortz predatortz 10:30 04.03.2024

Re: O čemu ti?

"Mонографијa „Свети Гргур,



Pa, vidi...
Filip je Goli otok i druge koncentracione logore u okviru Titove Jugoslavije nazvao nužnim zlom.
Dakle, složio se sa tim da su bili neophodni i stao u njihovu odbranu.
Mislim da takva osoba nema kredibilitet da piše o Navaljnom, ili bilo kom drugom disidentu koji dođe pod udar neke vlasti.

Zamisli da recimo ja Srebrenicu ili Prijedor nazovem nužnim zlom, umesto da tvrdim ono što tvrdim - da su to teški zločini i velike mrlje na srpskoj, pa i mojoj uniformi iako sa tim događajima nemam direktnu vezu.


E vidiš, to su stvari koje čine razliku između ljudi.

I naša sranja su sranja, svinjarije su svinjarije, naš zločin je zločin...
Za ljude!
za ove druge je to nužno zlo, opravdano zbog višeg cilja.

Onda je malo ružno da baš jedan takav višeciljaš i relativizator državnog terora nad pojedincem i grupom piše o Navaljnom.

O kom, uzgred, nemam formiran čvrst stav. Što iz neznanja, što iz neinteresovanja, ne bih se mogao precizno odrediti o njegovom delu.
tessa1 tessa1 12:32 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Filip je Goli otok i druge koncentracione logore u okviru Titove Jugoslavije nazvao nužnim zlom.

Da, nije mi raščivijalo šta se dešava u Beogradu i što?


Zašto je Hercegovac finansiran Rusima napisao knjigu o logoru i srpskim komunistima?


Ček nađem oficijelnu definiciju,


"Од године 1949. на Голом отоку и Светом Гргуру се налазио логор југословенских политичких затвореника, Титових неистомишљеника, пре свега присталица стаљинизма, националиста, као и известан број припрадника демократских покрета и странака из година непосредно после комунистичке револуције. На Голом отоку је био мушки, а на Светом Гргуру женски логор."


Titovi neistomišljenici, pristalice staljinizma, nacionalisti (čitaj srpski), demokrate i ostali, i vickaste žene,

dalje, muški je bio Goli otok, ženski Sveti Grgur,

Hercegovci uz folklornu pratnju Zavičaj (kao da su došli s guslama u Srbiju na Aljasci, šta ti ljudi guslaju danas u XXI stoljeću, ko od koga šta otima više?), prave prezentacije u Ruskom Domu

i o čemu je pripovjedao Branko s koljena na koljeno o Svetom Grguru, ženskom logoru, o komunistkinjama srpskim u logoru kojem evo danas Rusi pružaju utočište? Pa jel lud?
tessa1 tessa1 12:36 04.03.2024

Re: O čemu ti?

"аутор песама у књизи и ћерка аутора и Драгана Пантовић у име издавача. Програм ће додатно оплеменити гуслар Славко Алексић и чланице певачке групе „Завичајни снови”.


Kakvi guslari guslaju o srpskim komunistima?


+


Komentar ispod teksta u Politici, napisala Marija.


Na otoku Sveti Grgur (pored Golog otoka) bio je logor za zene 1948 god, u vreme Informbiroa. Osim iscrpljujućeg i besmislenog fizičkog rada koji je uključivao nošenje kamenja od mora do vrhova stena i obrnuto, žene zatvorenice su bile izlozene ispiranju mozga, prisilnom sastavljanju zapisnika o vlastitoj krivici. Noću su budjene svakih 15 minuta, uskraćivana im je hrana, bile su prisiljene da udaraju jedna drugu. Tu se govorilo “biti ili ne biti”. Ako biješ - bićeš. Ako ne biješ - bićeš bijen.



Kako su se u ovu priču ugradili i Rusi i guslari, evo tu me sjeci ako bih ja to ikad, ikad razumjela..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:47 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Kako su se u ovu priču ugradili i Rusi i guslari, evo tu me sjeci ako bih ja to ikad, ikad razumjela..


Sta znam, valjda je ideja da se pokaze da su oni sto su onda stradali zbog Staljina isti oni koji su danas spremni da poginavaju zbog Putina. I to su Rusi (otuda rusko geolosko ili geografsko drustvo i Ruski dom) odlicno prepoznali.

A gusle su tu smeka radi. A i da bi se u tri koraka proizvela teza: nisu njih tamo slali jer su bili staljinisti nego srpske patriote*. Evo drug Gvozden recimo, ja sam siguran da bi on bio sposoban da proizvede par kreativnih teza u tu svrhu.

*Da predupredim podmetanje: to sto su njih tamo slali, taman da su i nacisti bili, je zlocin. Kao sto je i ovo sto Staljinovi sledbenici u Rusiji danas rade.
predatortz predatortz 16:33 04.03.2024

Re: O čemu ti?

dalje, muški je bio Goli otok, ženski Sveti Grgur,


Na Grguru je bio ženski i vojni zatvor, mada se često i pogrešno piše da je bio samo ženski.
benedykt benedykt 19:45 04.03.2024

Re: O čemu ti

tessa1

Kako su se u ovu priču ugradili i Rusi i guslari, evo tu me sjeci ako bih ja to ikad, ikad razumjela..

Ne pratiš fabulu radnje… Elem, cela priča u suštini kreće ili bolje reći uzima maha za vreme Miloševića. Naime, tada se u javnost i kroz medije na sva zvona prodaje izvitoperena odnosno nanovo napisana istorija Golog Otoka. Po toj i takvoj kvazi-istoriji na Goli Otok su terali praktično samo Srbe i još ponekog drugog ali čisto onako reda radi i da zamažu oči. Zašto su ih terali i zašto kao fol samo Srbe…?! Zato što je Tito kao Hrvat te 1948. hteo da razdvoji Srbe i Ruse, odnosno drug Staljin je bio na našoj srpskoj strani i zato je sve to sa rezolucijom Informbiroa i nastalo. Mi smo trebali da ostanemo tada uz Rusiju i Staljina ali Tito taj Hrvat to nije hteo, pa je zato na Goli Otok slao ljude koji su bili za to srpsko-rusko jedinstvo.

Ono što jeste istina je da su tamo slani komunisti, da je za komuniste tog doba a posebno za tu ekipu, SSSR bio ona prava otadžbina, odnosno drug Staljin iznad svega. Takođe, istorija odnosno arhivski podaci o nacionalnoj pripadnosti robijaša kažu da su po tom pitanju praktično svi bili zastupljeni skoro pa potpuno ravnopravno, odnosno procenat zatočenih određene nacionalnosti na Golom Otoku je odgovarao procentu koji je ta nacionalnost imala na nivou FNRJ. Jedino su oni koji su se izjasnili kao Crnogorci bili nesrazmerno više zastupljeni, pošto je tamo ljubav prema drugi Staljinu bila zaista jaka…
benedykt benedykt 20:01 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Neues aus der Nachbarschaft

A gusle su tu smeka radi. A i da bi se u tri koraka proizvela teza: nisu njih tamo slali jer su bili staljinisti nego srpske patriote*. Evo drug Gvozden recimo, ja sam siguran da bi on bio sposoban da proizvede par kreativnih teza u tu svrhu.

*Da predupredim podmetanje: to sto su njih tamo slali, taman da su i nacisti bili, je zlocin. Kao sto je i ovo sto Staljinovi sledbenici u Rusiji danas rade.

Ako smem da primetim kako je ta kvazi-istorijska teza je već odavno u upotrebi i kao takva je sa vremenom stekla status tzv aksiomatske istine, odnosno to sve se praktično i podrazumeva i samim time nema potrebe za dokazivanjem. Na Goli Otok su slali samo Srbe i to zato jer su bili srpske patriote pa su kao takvi bili naravno za Staljina i Rusiju. U današnjoj Rusiji se inače gura rukama i nogama nešto slično što nadopunjuje datu teoriju. Drug Staljin je naime bio po toj priči veliki ruski patriota, Bogorodice čudotvorne na frontu što su bile i ona koja je u avionu oko Moskve letela pa Nemci nisu mogli ni makac dalje, zatim ponovno oživljavanje Ruske pravoslavne crkve rata 1943. itd itd itd…
tessa1 tessa1 20:13 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Sta znam, valjda je ideja da se pokaze da su oni sto su onda stradali zbog Staljina isti oni koji su danas spremni da poginavaju zbog Putina. I to su Rusi (otuda rusko geolosko ili geografsko drustvo i Ruski dom) odlicno prepoznali.

A gusle su tu smeka radi. A i da bi se u tri koraka proizvela teza: nisu njih tamo slali jer su bili staljinisti nego srpske patriote*. Evo drug Gvozden recimo, ja sam siguran da bi on bio sposoban da proizvede par kreativnih teza u tu svrhu.

*Da predupredim podmetanje: to sto su njih tamo slali, taman da su i nacisti bili, je zlocin. Kao sto je i ovo sto Staljinovi sledbenici u Rusiji danas rade.



Hvala lijepo. :)



Znaš da sam pomislila na Gvozdena,


Guslanje o političkoj robiji srpskih komunista u Ruskom Domu je idealna prilika da se spasi nečastivo rusofilnog zagrljaja, vrati samostalnom i hrabrom srpskom biću. :)




Kako god čovjek pogleda, virus društvene devijacije zahvaća sve dublje,


Hercegovački staljinisti guslaju uz hor Zavičaja, podrška im je Rusija, jedna opcija,

Druga, srpski nacionalisti guslaju o srpskim komunistima? (??)

Tri, staljinisti guslaju o robiji srpskih antikomunista pod pokroviteljstvom RF? (samo sa pomračenom svješću čovjek ovo može razumjeti)



Smisao potomstva u ovakvim vremenima je da neko od familije žena Svetog Grgura istupi i postavi par pitanja, ko ste vi ljudi? U čije ime guslate? Ko vas je pravio? Čiji ste?


tessa1 tessa1 20:16 04.03.2024

Re: O čemu ti

Ne pratiš fabulu radnje


:))



Znaš čega sam se sjetila, kad je moja ujna rekla za mene, ona nikada ne kaže za nešto neću nego ne znam - nikada je niste čuli da nešto neće uraditi, ona to ne zna uraditi (i drugi za nju urade:)


Benedykt, shvatila sam odmah dubine propasti, ali što da se patim sama,

lakše mi je reći ne znam ili ne razumijem, i onda se patimo svi zajedno. :))



Evo nešto za tebe mnogo kul,



Tokyo, Picasso exhibition, 1951.


tessa1 tessa1 20:18 04.03.2024

Re: O čemu ti

Ono što jeste istina je da su tamo slani komunisti, da je za komuniste tog doba a posebno za tu ekipu, SSSR bio ona prava otadžbina, odnosno drug Staljin iznad svega. Takođe, istorija odnosno arhivski podaci o nacionalnoj pripadnosti robijaša kažu da su po tom pitanju praktično svi bili zastupljeni skoro pa potpuno ravnopravno, odnosno procenat zatočenih određene nacionalnosti na Golom Otoku je odgovarao procentu koji je ta nacionalnost imala na nivou FNRJ. Jedino su oni koji su se izjasnili kao Crnogorci bili nesrazmerno više zastupljeni, pošto je tamo ljubav prema drugi Staljinu bila zaista jaka…


Interesantno, zaboravim da je naša istorija pogled iz Srbije, BiH, Hrvatske i CG..


Jedino su oni koji su se izjasnili kao Crnogorci bili nesrazmerno više zastupljeni, pošto je tamo ljubav prema drugi Staljinu bila zaista jaka…


Hm, ovo bi moglo biti razlog onog Vukanovog ludila juče, fanatizma, propast. Trebinjska narikača.
tessa1 tessa1 20:20 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Na Grguru je bio ženski i vojni zatvor, mada se često i pogrešno piše da je bio samo ženski.


Je li da, i ja tvrdim ali ne više tako sigurno da su nam na Golom otoku spomenuli i žene. U obilasku, mi smo bili turistički u obilasku, one su bile na robiji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:49 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Ako smem da primetim kako je ta kvazi-istorijska teza je već odavno u upotrebi i kao takva je sa vremenom stekla status tzv aksiomatske istine, odnosno to sve se praktično i podrazumeva i samim time nema potrebe za dokazivanjem.


Stvarno nisam pratio taj narativ i ovo je bilo ono cisto nagadjanje o jednostavnosti tih relacija.

Kad sam vec tu: to sto je teza aksiomska istina ne znaci da je ne treba iznova podgrevati. Svi ti narativi zive od toga da cim im otkines jednu glavu na druom mestu iznikne druga. Veca i starija. U tom smislu moram da odam priznanje nasem blogokolegi jer je on stvarno neprikosnoven u tome (=iznikavanju glava).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:50 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Hercegovački staljinisti guslaju uz hor Zavičaja, podrška im je Rusija, jedna opcija,


Koliko je ovo anahrono postaje jasno tek kad se napise odn. procita.
benedykt benedykt 21:20 04.03.2024

Re: O čemu ti?

Neues aus der Nachbarschaft
Ako smem da primetim kako je ta kvazi-istorijska teza je već odavno u upotrebi i kao takva je sa vremenom stekla status tzv aksiomatske istine, odnosno to sve se praktično i podrazumeva i samim time nema potrebe za dokazivanjem.


Stvarno nisam pratio taj narativ i ovo je bilo ono cisto nagadjanje o jednostavnosti tih relacija.

Vrlo je jednostavno u suštini, dakle Miloševićeva ekipa je na svaki način pokušavala da opravda svoju sopstevnu politiku, pa se onda istorija tog perioda kada se Titova Jugoslavija razišla sa Staljinovim SSSR ponovo napisala ali tako da bude ogledalo onoga što se dešavalo za vreme Miloševića. Jedna od kvazi-istorijskih teza koja je komplementarno pratila tu vezanu za 1948. je i ona da su Tita Hrvata doveli Englezi na vlast zato što je poenta tog poteza bila da se tako naudi Srbima. Naravno pogađaš da nešto slično postoji i u Putinovoj Rusiji gde se sve nanovo napisalo tako da je ispalo da im je Zapad uvek kroz istoriju radio o glavi.
Uostalom kao što je Orvel napisao u 1984…
Ko kontroliše prošlost, kontroliše budućnost; ko kontroliše sadašnjost, kontroliše prošlost…

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:55 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Ovdašnji nacoši ne zameraju toliko Brozu što je bio austrougarski kaplar, Hrvat, komunista... nego zato što je otkačio Staljina i bajke o ruskoj bratskoj podršci.
magnus magnus 06:01 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Zamisli da recimo ja Srebrenicu ili Prijedor nazovem nužnim zlom, umesto da tvrdim ono što tvrdim - da su to teški zločini i velike mrlje na srpskoj, pa i mojoj uniformi iako sa tim događajima nemam direktnu vezu
nužni ko borba protiv Hamasa u gazi, koji filipovi sponzori zanemaruju
magnus magnus 06:03 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Ovdašnji nacoši ne zameraju toliko Brozu što je bio austrougarski kaplar, Hrvat, komunista... nego zato što je otkačio Staljina i bajke o ruskoj bratskoj podršci.
ti si stvarno idiot ozbiljnog kalibra. na mramor su išli "antifašistiki borci" a zamerivači Brozu su u to vreme bili pro USA i GB ne seri filipe
tessa1 tessa1 08:05 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Ovdašnji nacoši ne zameraju toliko Brozu što je bio austrougarski kaplar, Hrvat, komunista... nego zato što je otkačio Staljina i bajke o ruskoj bratskoj podršci.


Broz, Staljin, nacoši, i Filip.


Ne mogu ne zamisliti orgije iz mašte, kh, nekog muškarca.
tessa1 tessa1 08:06 05.03.2024

Re: O čemu ti?

austrougarski kaplar, Hrvat, komunista

Ljebe mekani koliko je strasti u ove tri riječi. Neprijatno mi.
gedza.73 gedza.73 11:57 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Filip Mladenović
Ovdašnji nacoši ne zameraju toliko Brozu što je bio austrougarski kaplar, Hrvat, komunista... nego zato što je otkačio Staljina i bajke o ruskoj bratskoj podršci.

au brale. Tito je 'otkačio' Staljina zato što je i sam cinkario srpske komuniste pa zna kako Staljin 'funkcioniše'. Komunizam u biti jeste to tamanjenje među sobom dok ne ostane samo onaj jedan pravoverni novočovek.

Ali je odmah nakon smrti Staljina ponovo 'ukačio' priključak sa Moskvom.
Aj da preradite malo ali vi mažete i ne krstite se. Ispada kao da je Tito uveo prozapadnu demokratio a ne apsio ljude koji su se za demokratiju, umesto ruskog totalitarizma, zalagali

Tito (Hruščovu) : „Po čemu ste vi sumnjali u to? Ne bi mene ni đavo natjerao da idem k nekom drugom sistemu. Ja sam se cijeloga života borio za komunizam, za socijalizam. Cijelog života sam se ja borio, nisam ja za pare bio revolucionar…“


A evo ti i bonus za 'reviziju'. Da se ne baci
Slobodan Milošević je u svojoj zdravici na ručku u čast Gorbačova rekao: „Mi u Jugoslaviji gradimo samoupravni socijalizam kao naš put izgradnje socijalizma.“ Ukazao je na potrebu da se „društvo mobiliše upravo na teškoćama“.

kako se čudno reč 'samoupravni socijalizam' piše 'srpski nacoš'.



tessa1 tessa1 12:16 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Ispada kao da je Tito uveo prozapadnu demokratio a ne apsio ljude koji su se za demokratiju, umesto ruskog totalitarizma, zalagali


Gedžo, dobrodošao. :)
gedza.73 gedza.73 12:17 05.03.2024

Re: O čemu ti?

benedykt
Jedna od kvazi-istorijskih teza koja je komplementarno pratila tu vezanu za 1948. je i ona da su Tita Hrvata doveli Englezi na vlast zato što je poenta tog poteza bila da se tako naudi Srbima.

Da. Tako nešto je i Filip napisao. Dve polovine jedne slike. Mada jeste delom u pravu da današnji Zrbi zameraju Titu tu 'nesrećnu epizodu' sa Staljinom. neki malo glasnije a neki još uvek pokušavaju da uklope tu priču u svojoj glavi. Još mesec, dva dana propagande pevaće i oni istu pesmu.
benedykt benedykt 12:50 05.03.2024

Re: O čemu ti?

gedza.73
benedykt
Jedna od kvazi-istorijskih teza koja je komplementarno pratila tu vezanu za 1948. je i ona da su Tita Hrvata doveli Englezi na vlast zato što je poenta tog poteza bila da se tako naudi Srbima.

Da. Tako nešto je i Filip napisao. Dve polovine jedne slike.

Moj omiljeni deo je ona priča da je drug Tita u stvari vanbračni Čerčilov sin…
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:08 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Moj omiljeni deo je ona priča da je drug Tita u stvari vanbračni Čerčilov sin…

Чекај, па онда би он био унук краља Милана!
maksa83 maksa83 13:10 05.03.2024

Re: O čemu ti?

principessa_etrusca
Moj omiljeni deo je ona priča da je drug Tita u stvari vanbračni Čerčilov sin…

Чекај, па онда би он био унук краља Милана!


predatortz predatortz 13:13 05.03.2024

Re: O čemu ti?

principessa_etrusca
Moj omiljeni deo je ona priča da je drug Tita u stvari vanbračni Čerčilov sin…

Чекај, па онда би он био унук краља Милана!


Pa, pazi...
jednaka verovatnoća kao i njegova zvanična biografija.
tessa1 tessa1 13:13 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Moj omiljeni deo je ona priča da je drug Tita u stvari vanbračni Čerčilov sin…


Ko je ovo pričao? Samo ja pričam ovakve priče. :))
gedza.73 gedza.73 13:25 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Ko je ovo pričao?

Klasika. Čerčil ostavio Srbiju na milost i nemilost komunistima (iako je daleko veća izdaja bila prema Poljacima), Tito bio engleski špijun jer je Čerčilova majka bila promiskuitetna pa negde naletela na Obrenovića koji joj je napravio dete.
To je isto kao kad 'ugledni spoljnopolitički analitičar' obnaroduje kako je Ilon Mask Srbin.


benedykt benedykt 14:04 05.03.2024

Re: O čemu ti?

tessa1
Moj omiljeni deo je ona priča da je drug Tita u stvari vanbračni Čerčilov sin…


Ko je ovo pričao? Samo ja pričam ovakve priče. :))

Prati fabulu radnje…
freehand freehand 15:48 05.03.2024

Re: O čemu ti?

magnus
Ovdašnji nacoši ne zameraju toliko Brozu što je bio austrougarski kaplar, Hrvat, komunista... nego zato što je otkačio Staljina i bajke o ruskoj bratskoj podršci.
ti si stvarno idiot ozbiljnog kalibra. na mramor su išli "antifašistiki borci" a zamerivači Brozu su u to vreme bili pro USA i GB ne seri filipe

Takoe, po Čikagu i Frankfurtu, Cirihu, Velingtonu i Melburnu a bogami i Buenos Ajresu. Eto, na primer, dobri i pošteni Titov protivnik Ante Pavelić.
predatortz predatortz 15:59 05.03.2024

Re: O čemu ti?

dobri i pošteni Titov protivnik Ante Pavelić.


Da mu je bio toliki protivnik, našao bi ga i insistirao na izručenju. Ili bi poslao ljude da ga ubiju, ako se izručenje ne desi.

Ovako je to morao neko drugi, iz reda onih za koje tvrde da su Paveliću bili saveznici...
freehand freehand 16:03 05.03.2024

Re: O čemu ti?

predatortz
dobri i pošteni Titov protivnik Ante Pavelić.


Da mu je bio toliki protivnik, našao bi ga i insistirao na izručenju. Ili bi poslao ljude da ga ubiju, ako se izručenje ne desi.

Ovako je to morao neko drugi, iz reda onih za koje tvrde da su Paveliću bili saveznici...

Pa jeste, to se i sad svake godine prepričava na zajedničkim sedeljkama uz logorsku vatru u Blajburgu kad dođe to doba godine.
predatortz predatortz 16:13 05.03.2024

Re: O čemu ti?

freehand
predatortz
dobri i pošteni Titov protivnik Ante Pavelić.


Da mu je bio toliki protivnik, našao bi ga i insistirao na izručenju. Ili bi poslao ljude da ga ubiju, ako se izručenje ne desi.

Ovako je to morao neko drugi, iz reda onih za koje tvrde da su Paveliću bili saveznici...

Pa jeste, to se i sad svake godine prepričava na zajedničkim sedeljkama uz logorsku vatru u Blajburgu kad dođe to doba godine.


Jah...
Samo nešto i danas ustaše kivne na četnike...
Računam da znaju ko su im bili veći neprijatelji, rekao bi čovek da će samo o partizanima da govore. A oni, četnici ovo, četnici ono...
Mnogo su smešne te ustaše i naivne izgleda.

freehand freehand 16:43 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Računam da znaju ko su im bili veći neprijatelji, rekao bi čovek da će samo o partizanima da govore. A oni, četnici ovo, četnici ono...
Mnogo su smešne te ustaše i naivne izgleda.

Ma ne mogu da im oproste ono šetanje Zagrebom s početka '45. Nema šta drugo da bude, ako nije zauzimanje Jasnovca.

a možda je neko i ostadužan turu pića na zajedničkim terevenkama, ko bi ga znao?
maksa83 maksa83 18:42 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Sta znam, valjda je ideja da se pokaze da su oni sto su onda stradali zbog Staljina isti oni koji su danas spremni da poginavaju zbog Putina.


Komunistička partija "Komunisti Rusije" (CPKP) zatražila je danas od ruskog tužilaštva i od službe bezbednosti FSB da provere moguću umešanost zapadnih obaveštajnih službi u smrt nekadašnjeg lidera Sovjetskog saveza, Josifa Džugašvilija Staljina, izjavio je predsednik CPKP Sergej Malinkovič.


Bogami ćenajebe Obama, ne znam šta mu je to trebalo.
tessa1 tessa1 20:41 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Prati fabulu radnje…

Stvarno je bilo u Novostima?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:08 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Komunistička partija "Komunisti Rusije" (CPKP) zatražila je danas od ruskog tužilaštva i od službe bezbednosti FSB da provere moguću umešanost zapadnih obaveštajnih službi u smrt nekadašnjeg lidera Sovjetskog saveza, Josifa Džugašvilija Staljina, izjavio je predsednik CPKP Sergej Malinkovič.


Evo zasto vise nema britanskog humora. MP danas izmisli neki skec a on vec sutra negde postaje stvarnost.
predatortz predatortz 22:11 05.03.2024

Re: O čemu ti?

Evo zasto vise nema britanskog humora. MP danas izmisli neki skec a on vec sutra negde postaje stvarnost.


Pravo zboriš!
Bajden ih je obesmislilo!
A šta na um pada levo-zelenim idiotima, onaj skeč "ja sam žena i hoću da me zovete..." je postao najblaža manifestacija današnje realnosti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:21 05.03.2024

Re: O čemu ti?

predatortz
Evo zasto vise nema britanskog humora. MP danas izmisli neki skec a on vec sutra negde postaje stvarnost.


Pravo zboriš!
Bajden ih je obesmislilo!
A šta na um pada levo-zelenim idiotima, onaj skeč "ja sam žena i hoću da me zovete..." je postao najblaža manifestacija današnje realnosti.





emilia emilia 03:31 06.03.2024

Smrad

emilia emilia 03:33 06.03.2024

Re: Smrad

emilia emilia 03:35 06.03.2024

Re: Smrad

emilia emilia 03:36 06.03.2024

Re: Smrad

benedykt benedykt 06:31 05.03.2024

Re: slava i preslava

magnus
Slava NAvalnomu
Slavaa kurcu mome

evo dva dobra teksta pa kog zanima
https://miamichron.com/index.php/2024/03/02/in-the-shadows-of-diplomacy-and-espionage-unraveling-the-role-of-western-intelligence-in-sustaining-russian-dissent/
https://darkfutura.substack.com/p/americas-super-elite-disconnect



Dva šarlatanska teksta u kome pisac u prvom nema očigledno pojma da je Volkov dobio nogu u FBK još u martu prošle godine, upravo zbog nekih sličnih stvari koje je radio tj onoga sa Mihailom Fridmanom i ekipom iz Alfa banke, odnosno šta god da je potpisao/primio pare u julu je radio jedino u svoje lično ime. Da ne idem sad u to da slika te navodne priznanice izgleda blago rečeno užasno sumnjivo, ali kao nebitno uostalom.
Sve ostalo je već mambo-džambo prepun šarenih slika, kao i nečijih želja odnosno fantazija, gde se nema pojma čak ni toliko da se Hodorkovski i ekipa oko Navaljnog ne mogu očima da se vide, odnosno da su iz FBK npr odbili da dođu na neku zajedničku konferenciju u Nemačkoj koju je organizovao Hodorkovski prošle godine, baš zato jer ne žele da budu povezani sa takvim i sličnim likovima. Sorry, ali tako stoje stvari, odnosno ko god da je pisao taj tekst ne zna neke najosnovnije podele i zavade na ruskoj opozicionoj sceni, a za FBK mu se sve svelo na Volkova…
tessa1 tessa1 08:08 05.03.2024

Re: slava i preslava

Dva šarlatanska teksta


Je li da? :))

Ali Magnus je mađioničar, njemu stoji. Princ tame. :)


Benedykt, ono o crnogorskim staljinistima je bilo interesantno, i šta si mislio rekavši "samo komunisti" na otocima kaznionicama?
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:45 05.03.2024

Re: slava i preslava

magnus
Slava NAvalnomu
Slavaa kurcu mome

evo dva dobra teksta pa kog zanima
https://miamichron.com/index.php/2024/03/02/in-the-shadows-of-diplomacy-and-espionage-unraveling-the-role-of-western-intelligence-in-sustaining-russian-dissent/



https://darkfutura.substack.com/p/americas-super-elite-disconnect




Слава курцу од клониране овце Доли!
predatortz predatortz 08:45 05.03.2024

Re: slava i preslava

Benedykt, ono o crnogorskim staljinistima je bilo interesantno, i šta si mislio rekavši "samo komunisti" na otocima kaznionicama?


Tito te tera da gineš kličući Staljinovo ime, Tito ti kičmu lomi što kličeš Staljinovo ime...

Biti Titoista danas je dijagnoza, vi kako hoćete...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:55 05.03.2024

Re: slava i preslava

predatortz
Benedykt, ono o crnogorskim staljinistima je bilo interesantno, i šta si mislio rekavši "samo komunisti" na otocima kaznionicama?


Tito te tera da gineš kličući Staljinovo ime, Tito ti kičmu lomi što kličeš Staljinovo ime...

Biti Titoista danas je dijagnoza, vi kako hoćete...


Slazem se. Da dodam amandman: biti bilo koji faraonista ukljucujuci i putinista je drustvena patologija.

Taj gore na funkciji je samo tvoj sluzbenik i ne moras da ga volis ko tatu i mamu ili mu se klanjas ko bogu. Imas cak i moc da ga skines odozgo kad ne radi dobro odn. kad proizvodi vise problema nego resenja.
tessa1 tessa1 09:26 05.03.2024

Re: slava i preslava

Slazem se. Da dodam amandman: biti bilo koji faraonista ukljucujuci i putinista je drustvena patologija.


Da, patologija slikovita, prošlost, sadašnjost i budućnost,



Adolf, Tito, Staljin <-----------> Putin ------------> Putin i drugi
tessa1 tessa1 09:27 05.03.2024

Re: slava i preslava

Adolf

Što bi rekao Filip: kaplar.

+

kaplar me uvijek prvo asocira na Krležu :)


predatortz predatortz 09:40 05.03.2024

Re: slava i preslava

Slazem se. Da dodam amandman: biti bilo koji faraonista ukljucujuci i putinista je drustvena patologija.


Slažem se. Samo se ne slažemo oko toga da sam ja putinista. Jer nisam. Lik mi je, ako ćeš iskreno, prilično antipatičan.
Samo, trenutno mrsi konce onima koji su nama o glavi radili, pa ga bodrim:

Napred Rudonja! Bodi Adolfa!

Ako me kontaš...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:45 05.03.2024

Re: slava i preslava

predatortz
Slazem se. Da dodam amandman: biti bilo koji faraonista ukljucujuci i putinista je drustvena patologija.


Slažem se. Samo se ne slažemo oko toga da sam ja putinista. Jer nisam. Lik mi je, ako ćeš iskreno, prilično antipatičan.
Samo, trenutno mrsi konce onima koji su nama o glavi radili, pa ga bodrim:

Napred Rudonja! Bodi Adolfa!

Ako me kontaš...


Nisam mislio da si ti putinista.

A ovo navijanje ne kontam, ali ne moram sve ni da skontam.
tessa1 tessa1 09:47 05.03.2024

Re: slava i preslava

Napred Rudonja! Bodi Adolfa!


Interesantno



Ko je Adolf? Njemci - Nato

Znači da je Rudonja - Tito

Putin - Staljin

Ili je Putin - Tito?
predatortz predatortz 09:50 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1
Napred Rudonja! Bodi Adolfa!


Interesantno.

Ko je Adolf? Njemci- Nato

Znači da je Rudonja- Tito.

Putin- Staljin.

Ili je Putin- Tito?


Svet nije binaran, a Tito je u tim događajima bio relativno beznačajan hohštapler.
Staljin nije, on je bio presudan za Hitlerov kraj. To mu se ne može negirati.
Što ne znači da ga treba voleti.
tessa1 tessa1 09:51 05.03.2024

Re: slava i preslava

Nisam mislio da si ti putinista.


Ajde de, jednom sam davno ovde zaključila da sam samo ja glasala za Slobodana Miloševića. :))
tessa1 tessa1 09:52 05.03.2024

Re: slava i preslava

Svet nije binaran



Svet Rudonje i Adolfa :))


+


Predatortz, teško bi ti čovjek objasnio normalnim putem da svi Njemci ne žele da se bodu sa Rudonjom.
predatortz predatortz 09:54 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1
Nisam mislio da si ti putinista.


Ajde de, jednom sam davno ovde zaključila da sam samo ja glasala za Slobodana Miloševića. :))


Ako aludiraš na mene, grešiš šćeri... Grdno grešiš!
A i da sam želeo, nisam mogao. Sloba mi nije dao državljenstvo.

Dobio sam ga tek 2006. Hvala Koštunici, Đinđiću i ostalim!
tessa1 tessa1 09:55 05.03.2024

Re: slava i preslava

Ako aludiraš na mene, grešiš šćeri


Ma ne uopšte, nisi mi pao na pamet,

samo sam ja glasala za Miloševića, insistiram. :))
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:13 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1
Dva šarlatanska teksta

Ali Magnus je mađioničar, njemu stoji. Princ tame. :)

Well said!
benedykt benedykt 12:14 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1


Benedykt, ono o crnogorskim staljinistima je bilo interesantno, i šta si mislio rekavši "samo komunisti" na otocima kaznionicama?

Samo da ponovim još jednom šta sam napisao, da bih mogao da razjasnim suštinu onoga na šta sam mislio…
benedykt
Ono što jeste istina je da su tamo slani komunisti, da je za komuniste tog doba a posebno za tu ekipu, SSSR bio ona prava otadžbina, odnosno drug Staljin iznad svega.

Dakle, u to vreme se SSSR smatrao velikom socijalističkom otadžbinom (međunarodnog proleterijata), što ti inače jasno piše u proglasima CK KPJ iz jula 1941. gde se svaki proglas završava prvo sa klicanjem SSSR i velikom Vođi (celog čovečanstva) drugu Staljinu. To na kraju krajeva i jeste bio osnovni razlog za unutrašnji raskol 1948. , zato što je za masu njih bukvalno bilo nepojmljivo da Tito i tadašnje rukovovstvo KPJ može da ide protiv SSSR, odnosno protiv svoje sopstvene otadžbine i njenog vođe druga Staljina. Oni su prosto razmišljali na potpuno drugačiji način, te je samim time sve to novokomponovano prebrojavanje i falsifikovanje na temu nacionalne pripadnosti zatočenih na Golom Otoku potpuno bespredmetno i promašeno samo po sebi…
tessa1 tessa1 12:16 05.03.2024

Re: slava i preslava

Well said!


:))


tessa1 tessa1 12:18 05.03.2024

Re: slava i preslava

Samo da ponovim još jednom šta sam napisao, da bih mogao da razjasnim suštinu onoga na šta sam mislio…

Može.


Dakle, u to vreme se SSSR smatrao velikom socijalističkom otadžbinom (međunarodnog proleterijata), što ti inače jasno piše u proglasima CK KPJ iz jula 1941. gde se svaki proglas završava prvo sa klicanjem SSSR i velikom Vođi (celog čovečanstva) drugu Staljinu. To na kraju krajeva i jeste bio osnovni razlog za unutrašnji raskol 1948. , zato što je za masu njih bukvalno bilo nepojmljivo da Tito i tadašnje rukovovstvo KPJ može da ide protiv SSSR, odnosno protiv svoje sopstvene otadžbine i njenog vođe druga Staljina. Oni su prosto razmišljali na potpuno drugačiji način, te je samim time sve to novokomponovano prebrojavanje i falsifikovanje na temu nacionalne pripadnosti zatočenih na Golom Otoku potpuno bespredmetno i promašeno samo po sebi…


Eno Gedžo je spomenuo i druge, zato pitam, ni ja ne bih rekla da su na političku robiju slali samo staljiniste.


+ Staljinisti u ovoj novoj verziji stvarnosti su srpski komunisti?
predatortz predatortz 12:21 05.03.2024

Re: slava i preslava

Ono što jeste istina je da su tamo slani komunisti


Ono što je istina da na Goli otok nisu internirani samo komunisti. Bilo je tu građanske elite, sledbenika demokratske tradicije, ljudi koji nisu bili komunisti ali su zbog prirode posla bili upućeni na Ruse...
Bilo je tu đaka, studenata, na Grguru je bilo žena samo zbog toga što su nečije majke, supruge, sestre...

Sistem logora i zatvora Goli otok je bio nešto poput nacističkih logora. Tamo su slati ljudi is struktura nepodobnih Vođi i Partiji (dakle, apsolutna sličnost sa razlozima za slanje u naci logore).

Takvu stvar danas može opravdavati samo dijagnoza koja vlada čovekom, a ne čovek koji vlada svojim razumom. (ovo je načelno, ne lično da ne bude zabune)
predatortz predatortz 12:32 05.03.2024

Re: slava i preslava

Eno Gedžo je spomenuo i druge, zato pitam, ni ja ne bih rekla da su na političku robiju slali samo staljiniste.


I vic je bio dovoljan razlog[
benedykt benedykt 12:37 05.03.2024

Re: slava i preslava

predatortz
Slazem se. Da dodam amandman: biti bilo koji faraonista ukljucujuci i putinista je drustvena patologija.


Slažem se. Samo se ne slažemo oko toga da sam ja putinista. Jer nisam. Lik mi je, ako ćeš iskreno, prilično antipatičan.
Samo, trenutno mrsi konce onima koji su nama o glavi radili, pa ga bodrim:

Napred Rudonja! Bodi Adolfa!

Ako me kontaš...

Pa sad, i Adolf se isto tako borio protiv te neke internacionalne zavere kojoj je sedište bilo u Londonu odnosno Njujorku, odnosno voleo je da ih takođe naziva Anglosaksonci, pa je onda Gebels sugerisao Minisatrstvu propagande da bi to trebalo zameniti sa Anglo-Američka plutokratija. Tako da, i vladika Nikolaj je svojevremeno hvalio Adolfa poredeći ga ni manje ni više već sa Svetim Savom, odnosno ja bih porazmislio oko svega toga, a ti slobodno navijaj do mile volje…
benedykt benedykt 12:57 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1

Eno Gedžo je spomenuo i druge, zato pitam, ni ja ne bih rekla da su na političku robiju slali samo staljiniste.


+ Staljinisti u ovoj novoj verziji stvarnosti su srpski komunisti?

Nisam to nigde ni napisao i baš zato sam ponovio tj samog sebe citirao da bih razjasnio da ja govorim o komunistima koji su tamo slani a njihova otadžbina je bila SSSR. Bilo je i drugih na Golom Otoku, opštepoznata činjenica, ali je neosporno da su velika većina bili staljinisti koji su u toj novokomponovanoj verziji istorije naknadno predstavljeni kao borci za srpsko-rusko jedinistvo i srpske patriote…
predatortz predatortz 13:01 05.03.2024

Re: slava i preslava

koji su u toj novokomponovanoj verziji istorije naknadno predstavljeni kao borci za srpsko-rusko jedinistvo i srpske patriote…


Ko to čini?
Meni je komunista komunista, njihove frakcije me nikad nisu zanimale. Po prirodi stvari svi oni su mi sa suprotne strane ideološkog spektra.

Samo, Goli otok je zgodna stvarčica za dokazivanje zločinačke prirode Titovog režima.
To što je bio zver i prema svojim samo pojačava zaključak da je bio zlikovac, nikako ga ne abolira za zverstva nad onim koji su bili protiv njega od početka.
jovilim_e jovilim_e 13:14 05.03.2024

Re: slava i preslava

benedykt
tessa1


Benedykt, ono o crnogorskim staljinistima je bilo interesantno, i šta si mislio rekavši "samo komunisti" na otocima kaznionicama?

Samo da ponovim još jednom šta sam napisao, da bih mogao da razjasnim suštinu onoga na šta sam mislio…...

Benediktu, koga boli kita šta si ti napisao i prepisao?
tessa1 tessa1 13:14 05.03.2024

Re: slava i preslava

I vic je bio dovoljan razlog


Nemam sad vremena, odgovoriću kasnije.
tessa1 tessa1 13:15 05.03.2024

Re: slava i preslava

Nisam to nigde ni napisao i baš zato sam ponovio tj samog sebe citirao da bih razjasnio da ja govorim o komunistima koji su tamo slani a njihova otadžbina je bila SSSR. Bilo je i drugih na Golom Otoku, opštepoznata činjenica, ali je neosporno da su velika većina bili staljinisti koji su u toj novokomponovanoj verziji istorije naknadno predstavljeni kao borci za srpsko-rusko jedinistvo i srpske patriote…

Da, moramo raščivijati. :)
predatortz predatortz 13:16 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1
I vic je bio dovoljan razlog


Nemam sad vremena, odgovoriću kasnije.


Otvori, vredi pročitati.
benedykt benedykt 14:46 05.03.2024

Trol zvani Slađan…

jovilim_e
benedykt
tessa1


Benedykt, ono o crnogorskim staljinistima je bilo interesantno, i šta si mislio rekavši "samo komunisti" na otocima kaznionicama?

Samo da ponovim još jednom šta sam napisao, da bih mogao da razjasnim suštinu onoga na šta sam mislio…...

Benediktu, koga boli kita šta si ti napisao i prepisao?

predatortz predatortz 15:26 05.03.2024

Re: slava i preslava

Predatortz, teško bi ti čovjek objasnio normalnim putem da svi Njemci ne žele da se bodu sa Rudonjom.


Verujem ti, ali oni ne odlučuju o tome.
Ni svi Nemci nisu želeli da idu na Staljingrad, ali ih je malo ko za želje pitao.

O tim stvarima uvek odlučuju političke i ekonomske elite, a nemačke su danas prilično ratoborne.
A u svetu ih reprezentuje glupa i bahata žena čije izjave su smeša gluposti i bezobrazluka.

Nedavno je, u zvaničnoj poseti BiH, ispoljila ogromnu količinu i jednog i drugog.
U mojoj i tvojoj kući, dakle.
A u našoj kući, svaki Nemac koji ima promil mozga, kućnog vaspitanja i ljudskog morala, treba pažljivo da bira reči.
Onaj koji govori povišenim tonom i indirektno preti treba da bude ispraćen čizmom. Ne u dupe, nego u usta pogana!
benedykt benedykt 16:58 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1
Nisam to nigde ni napisao i baš zato sam ponovio tj samog sebe citirao da bih razjasnio da ja govorim o komunistima koji su tamo slani a njihova otadžbina je bila SSSR. Bilo je i drugih na Golom Otoku, opštepoznata činjenica, ali je neosporno da su velika većina bili staljinisti koji su u toj novokomponovanoj verziji istorije naknadno predstavljeni kao borci za srpsko-rusko jedinistvo i srpske patriote…

Da, moramo raščivijati. :)

Moramo…
magnus magnus 17:36 05.03.2024

Re: slava i preslava

Слава курцу од клониране овце Доли!
jamačna i bezodvlačna slava

tessa1 tessa1 20:31 05.03.2024

Re: slava i preslava

Otvori, vredi pročitati.



Poznato mi je,

Knjiga Jedan dan u životu Ivana Denisoviča mi je u prvih pet knjiga (sve su tanke :)), i davno sam razmišljala zašto nije u Lektiri?



Počnem pisati o piscu Aleksandru Popoviću,

Zatim Bulgakov (Staljin se poigravao sa njim), Prokofjev (povukao se u izolaciju, žena na robiji 8 god, Šostakovič pisao molbe da je pomiluju), Šostakovič (zabranjivan i prije i poslije rata), sve je u Rusiji uvjek bilo što bi rekao jedan moj drug na pitanje kako je u Rusiji - sve je veće

Zašto to ne bi važilo i za ljubav prema njoj, patnju radi nje, robiju, sve je veće, i gore.


I u XXI stoljeću Rusija jede svoju djecu u ledenim zatvorskim kolonijama. Samicama.


Ali kad sam proklet čovjek, sjetih se i Mihailovića,

i odoše misli do… napisaću u sledećem komentaru, toliko obraza valjda imam. :)

tessa1 tessa1 20:32 05.03.2024

Re: slava i preslava

Tamara Nikčević na promociji knjige Goli otoci Jova Kapičića, u Zagrebu, prije ca petnaestak godina.







p.s. Na promociji svoje knjige, obukla se kao da je promocija knjige Stipine snajke s kojom je doživjela prvi poljubac u katoličkoj školici Srce Isusovo

tessa1 tessa1 20:34 05.03.2024

Re: slava i preslava

Moramo…

Jesi malo kako bih rekla, stavio u prvi plan samo jedan dio priče. :)
benedykt benedykt 21:25 05.03.2024

Re: slava i preslava

tessa1
Moramo…

Jesi malo kako bih rekla, stavio u prvi plan samo jedan dio priče. :)

Za onaj deo koji je tebe interesovao, oko toga a kako su u celu tu priču uspeli da se danas ugrade Rusi i guslari, nije bio uopšte bitan, naprotiv. Žalim slučaj…
tessa1 tessa1 23:11 05.03.2024

Re: slava i preslava

Nedavno je, u zvaničnoj poseti BiH, ispoljila ogromnu količinu i jednog i drugog.
U mojoj i tvojoj kući, dakle.
A u našoj kući, svaki Nemac koji ima promil mozga, kućnog vaspitanja i ljudskog morala, treba pažljivo da bira reči.
Onaj koji govori povišenim tonom i indirektno preti treba da bude ispraćen čizmom. Ne u dupe, nego u usta pogana!




tessa1 tessa1 23:14 05.03.2024

Re: slava i preslava

Za onaj deo koji je tebe interesovao, oko toga a kako su u celu tu priču uspeli da se danas ugrade Rusi i guslari, nije bio uopšte bitan, naprotiv. Žalim slučaj…


Mnogo mi je smiješan gif Minions, mno-go.



Mnogo se vi pravite važni, zaboravim vas pitati odakle ste iz Srbije, koji grad, pitam radi deo, celu i uspeli. :)
tessa1 tessa1 23:17 05.03.2024

Re: slava i preslava

Predatorzt, čak i Milorad zna da su Rudonje i Adolfi za koridu bikova na Manjači.


Prosječan Njemac ne boji se koride sa Rusima jer će im Rusi opet osvojiti Berlin, nego ne razumiju čemu sve?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana