Obaveštenja

Petar Luković

Spiridon RSS / 13.02.2024. u 12:00

images?q=tbn:ANd9GcTVCqL0IVZAgbc5RVkqUQhJkxqcFrKGJZDKog99ju8leA&s



Komentari (590)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 17:24 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?


ustaški pokret je bio nametnut Hrvatima

:)
Jadni Hrvati.

Kakav je bio odziv u ustašku vojsku?

Ne možemo mi da razgovaramo o ovome, toliko nam se gledišta razilaze da nema smisla razgovarati.

Maček, Radić, Pavelić, svima njima je zajedničko da su želeli nezavisnu državu, s tim što je jedino Pavelić bio u prilici da je i ostvari.

Njima se pridružio i Tuđman, s tim da je njegova prilika bila još bolja, mogao je uz podršku onih koji su se pitali da etnički očisti hrvatsku državu, što je i uradio.

To, i još mnogo toga, recimo prihvat izvornih ustaša ga čini naslednikom NDH, i baš zbog toga je naivno do glupo praviti se da je sadašnja Hrvatska neka druga država, koja sa Pavelićevom nikakve veze nema.

Ti si to izabrao, da se praviš da dve hrvatske države nemaju ništa zajedničko, i zato je besmisleno da o tome pričamo.
docsumann docsumann 18:06 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

Maček, Radić, Pavelić, svima njima je zajedničko da su želeli nezavisnu državu, s tim što je jedino Pavelić bio u prilici da je i ostvari.


hrvatski san o nezavisnoj državi nije sporan.
baš ni kao crnogosrki. svaki narod ima pravo na taj "san".
kako ćeš do te države doći i kako će biti njeno uređenje je ono što suštinski kvalitativno razlikuje političare.

lično nisam bio protiv nezavisne CG (moj ideal je bio savez Srbije i CG po ugledu na EU), ali sam na referendumu glasao protiv nezavisnosti, jer sam znao u kakvu nas Crnu Goru vodi DPS

neki nacionalni političari smatraju da državni projekt nema cijenu i spremni su na sve pa i na teror i diktaturu, zločine i progone, da do nje dođu.

koliko god mi Tuđman bio antipatičan (blago rečeno) nikad ga neću dovesti u istu ravan sa Pavelićem, jer bih se upravo time popišao na srpske žrtve u WWII od strane ustaša.


inače, 1944. ustaše su imale 76 000 pripadnika svojih oružanih postrojbi. u isto vrijeme,na teritoriji Hrvatske Hrvati čine oko 60% partizanskih jedinica
docsumann docsumann 18:08 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

Ti si to izabrao, da se praviš da dve hrvatske države nemaju ništa zajedničko, i zato je besmisleno da o tome pričamo.


prije bih rekao da ti na silu hoćeš da ih izjednačiš.


jovilim_e jovilim_e 18:42 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

shmoo
angie01
Је л' се то тако каже на партијским састанцима?


to ti bolje znas od mene.



Не знам, ја никада нисам био члан ниједне партије.

Ти јеси... Вероватно више партија.

Искусна си по тим питањима.


pa takva kvalifikacija nije naivna


Није.

То ти управо и ја говорим све време.

А и у одређеним круговима у Србији може да изазове неке баш онако нежељене, чак и помало насилне, реакције.

Што би рек'о Чарли, неб' се ја зајебав'о с тим.

Може да буде и опасно.


Ma!
Sa ustašama je lako.
Kod njih nema tajni.
Međutim.
Nije lako sa onima koji se tako ne deklarišu, ali, suštinski, deluju sa ustaških pozicija.
Koliko ih ima u Beogradu?
Pretpostavljam sve manje.
Enivej, tri dana sam bio po Srbiji (brale), čačansko-užički kraj.
Uzeli hotel tri dana, pa redom - Guča, manastir Studenica, Lučani, Požega, Zlakusa, Užice, Arilje, Ovčarsko-kablarsko klisura, Ljig, Banja Vrujci, Mionica.
Prosto se oduševiš što si Srbin.

jovilim_e jovilim_e 18:47 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

freehand
Svi Srbi u svijetu i oni sa Madagaskara za 15 min dobiju državljanstvo Srbije,

Al u qrtzu. Dobijanje državljanstva je proces za koji ne postoji rok. Sem ako pismeni na austrougarskom ne misle na izvod iz državljanstva, za koji takođe treba nekoliko dana.

Ostalo dvoje Bosanaca na blogu, vi ih ne pitate šta imaju sa Srbijom? I šta traže ovde? 

Nekoliko Bosanaca, par vonabi Austrougara i neki novočetnici, komunistički unuci. Koji od svojih deda i baba ništa nisu naučili pa ni to da samo gad i moralna beda može da pokušava da se sprda sa nekim zbog nacionalne pripadnosti njihovih predaka.
Eno Vajferta gore: taj je iz svojih švapskih korena i Austrougarske svojom voljom prešao u Srbiju i srpstvo i bio jedan od najvećih Srba ikada a da se nije odrricao svojih baba i deda, niti mu je to ikad iko tražio. Na čast i sreću Srbije i normalnih ljudi u ovoj zemlji.

Ko spori Vajfertovo srpstvo?
I šta se pominjanjem Vajferta postiže?
Dokaz da ne mrze sve Švabe Srbe?
Da nisu Švabe najviše pobili Srba?
Ili šta?
Da to ne sme ni da se pomene?
jovilim_e jovilim_e 18:50 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

angie01
ajd ne serendaj vise milijana, sve pateticno si nesto ti ugrozena u tvojoj interpretaciji-mala bas ono jadna tes-razdragana, mila devojcica u dokolenicama na tufne, kojoj svapska unuka, a ustaska kurva i zlotvor svog naroda-pardon, njenog naroda-njoj nesto ne da, a sta joj pripada, evo za pola sata, samo da pokaze krvna zrnca...pa da se prijavi na trafiku dovezena autobusom, da joj pokaze njenog neprijateljskog boga, sa sve snajperistima iz rs, koji hahahahaha-tu joj suza krene od miline, sto ih se setila, umesto udarca u pleksus, kad vec ne moze rukama da je zgromi i polomi joj vrat, kako stalno preti- odredjuju kako treba da zivi, misli i gde joj je mesto u odnosu na njih cistorkvne, kako vec tradicija nalaze.

pa evo ga i tasa, da tu pomogne svojim uobicajenim klevetnickim somnabulijama i spletkaroskim tripovima, a hebote, gde je ostalo troje zavicajnih, da joj nanunaninu, jer je opsesivna bolesnica u svom ludilu, umislila, da bi to bilo pravdeno, jer njena mrznja mora da se odrzava, tako su i nacisti obelezavali svoje neprijatelje i hebali im kevu...a i mora da su neki MI prisutni, na koje se stalno poziva, da ih predstavlja.

pa preljepo!

bolesna stalkerka, koja 24/7 ima fiksaciju na nepoznatu zenu i upucuje joj najgore gadosti, jer se tako jedino oseca dobro.


Ti njoj ne ostaješ dužna.
Možda čak i prednjačiš.
Ako si ti njoj nepoznata, nepoznata je i ona tebi?
Ili?
jovilim_e jovilim_e 18:55 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

freehand
predatortz
Nekoliko Bosanaca, par vonabi Austrougara i neki novočetnici


To bi nsjbolje bilo pobiti!

Je l' da?


naravno da ne.
Nikoga.
Al nije ni da se od tebe očekivalo da shvatiš ironiju.
Upućenu precizno i direktno po svakoj stavci na tačno određenu adresu.
Inače, pogledaš onog Vajferta gore pa proguglaš malo. To je bio Švaba a srpski junak u ratu i u miru, otac i majka, brat, kum i prijatelj.
E samo Srbija koja svim svojim stanovnicima bude majka, svima bez obzira na naciju, veru, rasu, pol - ta će Srbija zasluživati da bude voljena i čuvana i to će biti Srbija u kojoj će takvi ljudi postojati i iz koje niko neće želeti da pobegne.
Ona u kojoj će se gledati babina nacionalnost i zbog još nepoznati ljudi na internetu kaštigovati - jebo ti takvu zemlju i takve ljude.

Kome je to što si napisao sporno?
Ovde na blogu.
Imenuj ga!
Na sreću, ipak se na blogu, posle ko zna koliko decenija, sme napisati i da nije lako biti Srbin.
Naravno, još uvek ima budala kojima je taj iskaz šovinistički i mrzilački prema svima koji nisu Srbi.
Ali sve manje!
Naravno, živeo Đorđe Vajfert, srpski rodoljub.
Iza kojega se razne gnjide kriju.
docsumann docsumann 18:58 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

Na sreću, ipak se na blogu, posle ko zna koliko decenija, sme napisati i da nije lako biti Srbin.
Naravno, još uvek ima budala kojima je taj iskaz šovinistički i mrzilački prema svima koji nisu Srbi.


nikove na sunce!
jovilim_e jovilim_e 19:08 18.02.2024

Re: Црквено и мртвено одело

freehand
EDIT: a to što Srba u Hrvatskoj danas nema, pa malo je duža priča od same te konstatacije

Da ne zalazimo u to da ih ima, i da se neki i vraćaju.

Misliš, nisu svi proterani.
I vratilo ih se par stotina od par stotina hiljada.
Pa to ti je, upravo, krunski dokaz koliko ih je proterano.
I bilo bi bolje, za te preostale, šta god tvrdio doksumanuti, da i oni dođu, što pre, u Srbiju.
jovilim_e jovilim_e 19:14 18.02.2024

Re: Црквено и мртвено одело

docsumann
Ne, nego ćemo da glumimo naivnost i da se pravimo da ne vidimo sličnost, vezu, naslanjanje sadašnje Hrvatske na NDH.


ja tebe naravno ne mogu niti želim spriječiti da vidiš šta god ti se (pri)viđa. to su parexcelance subjektivni momenti...

Reci da se zajebavaš?!
Subjektivni momenti su ono što su Hrvati radili Srbima?!
freehand freehand 19:39 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

Da to ne sme ni da se pomene?

Da ti dobiješ još jedan povod da pokažeš koliki si moron?
bajdvej, jel ti znaš šta je to "srpska vera", deluje mi da bi to znanje moglo da ti bude srodno.
angie01 angie01 19:48 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

Ti njoj ne ostaješ dužna.
Možda čak i prednjačiš.
Ako si ti njoj nepoznata, nepoznata je i ona tebi?
Ili?


dosao blenta posle tri dana da podrzi bolesnicu, da se upise i dobije plusic u tasin tefter,...ja se njoj ni ne obracam,..ako neko ide za tobom 24/7 i serenda kojesta, to je dijagnoza i to ozbiljna, (i prepoznaje je zakon),...koju i ti imas, samo drugaciju,...ti si glupavi spamer, korisni idiot, koji takve likove jos zove upomoc, a ona je bolesni stalker...kao i ova druga.
jovilim_e jovilim_e 20:07 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann
Мене када нешто не занима (на пример твоји блогови и још код подоста других блогоаутора), ја се онда и не јављам.


pa javlj'o si se dosta, ne moraš na svaki

i stalno provlačiš tu svoju opsjednutost preporukama komentara.
nije valjda da te to tišti.
pa to se da najlakše riješiti

evo sad ću da ti ukucam po prepšoruku na svaki od gore napusan ih komentara (odradio).


I ja ću.
Doduše, sutra ujutro, jer sam sada umoran ... prevezao sam u 3 dana skoro hiljadu kilometara, pa ću još malo u krpe.
jovilim_e jovilim_e 20:15 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

shmoo
docsumann

kako da ti objasnim, čitav koncept bloga funkcioniše na komntarisanju komentara.

ono što ćemo komentarisati biramo sami. mnoge od njih ostavim usput,

tako da ne pratim zdušno tvoje pisanije, niti te zatrpavam, nit proganjam, al kad naletim na ovakve bedastoće (ne samo tvoje) imam avtomacki poriv da odreagujem.

...
1. И мој српски народ, његова култура, традиција, језик и све друге дистинкције које Србе чине народом, вређан је колективно овде Блогу Б92 на најпримитивнији начин много пута па те нисам видео да реагујеш на тако нешто... Макар да кажеш протестујем
...


Boli ga kurac!
jovilim_e jovilim_e 20:22 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann
Зар заиста ти и ова твоја хајкачка екипица који сте ми се овде окачили на врат мислите да се ја узбуђујем око тога када ви поменете да сам професор? Па још и "васпитач наше дечице"?



spiskovi, ekipe, moderacija iz sjenke... mora da je uzbidljivo živjeti i operirati u tom svijetu, gdje blog dođe kao triler sa špijunima, tajnim društvima, nacističkim zločincima sakrivenim pod trivijalnim nikovima na jednom marginalnom blogu, negdje u Srbiji...i naravno, začina bez kojeg ne ide - tragičnim junacima, čitaj moralnim gromadama o koje se lome horde plaćeničkih valova nanešenih zapadnim vjetrovima sa ustaškog mora







Nije mi jasno da se ti praviš, toliko, lud!
Pa ovde se godinama, rutinski, banovao svako ko se usudio da kaže (samo, čak) 'nije lako biti Srbin'.
Cenzori rade samo tako.
jovilim_e jovilim_e 20:27 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann
Ustaški pokret je bio toliko masovan i toliko opšteprihvaćen u hrvatskom narodu, da drugi pokreti ili nisu postojali, ili su bili marginalni, pa je hrvatske simbole baš on najjače obeležio.


jesi ti siguran u ovo?

ustaški pokret je bio nametnut Hrvatima od strane Italije i Njemačke, a tokom rata nikad nije imao širu podršku u narodu.
ustaše su bili teroristička organizacija, koja je na vlast došla nedemokratskim putem ( Maček je tada imao daleko veću podršku među Hrvatima) i vladala je na totralitaristički način. sabor je praktično imao samo funciju prenošenja sopĆenja puĆanstvu, bez ikakve funkcije kao u normalnim parlamentarnim demokratijama. sve odluke je donosio užie rukovodstvo ustaške organizacije.

i misliš da bi bilo koji savremen narod dobrovoljno sebi biraoi taku vlast?
taj nacionalni zanos i oduševljenje sopstvenom državom nakon tisućljetnog sna brzo splasne u kontaktu sa realnim, svakodnevnim životom.

eto i Milo je povratio crnogorcima državu, pa nije mogao vječno da jaše na toj slavi, a biran je na izborima, slavljen od međunarodne zajednice, obožavan u regionu.

cijenim da su ustaše imali manju podršku u Hrvatskoj 1943. nego partizani u Srbiji 1945. a naravno da su većinskiHrvati bili za nezavisnu državu hrvatsku (samo drugačiju)

kačio sam već na blogu izvještaj komnadanta italijanskih snaga u dalmaciji iz 1943. koji se žali na loš status ustaša mešđ hrvatskim narodom, da ih narod ne voli zbog nasilništva, pljački, korupcije, bahatog i osionog ponašanja čelnih ljudi ali i samih vojnika.
ako su ustaše nekad možda i imale ugled i popularnost, na tragu nacionalnog zanosa (to jest upsotavljanja hrvatske nacionalne države) isti je brzo splasnuo kad su shvatili o kakvoj je organizaciji riječ. niko ne voli razbojnike, pa makar bili naši.

pazi, ovdje uopšte ne pričam da su hrvati bili razočarani u ustaše zbog zloćina i istrebljenja srba, jevreja, roma...ne bili su razočarani razbojničkim karakterom vlasti.
o samim zločinima, pitanje je koliko se o tome znalo u Zagrebu i većim gradovima. sigurno su glasine dopirale do stanovništva, al u kojoj mjeri i koliko vjerodostojni.

a ako su i znali, koliko su bili spremni da povjeruju u to. postoji taj odbrambeni sistem u ljudskoj psihi koji teži da negira sve negativno u vezi sopstvenog naroda, porodici, raoditeljima...nije to specifikum ni samo hrvata, nit samo srba, njemaca, rusa... opšti je ljudfski.

mislim da nametanje ustaškog kompleksa svim hrvatima (kao kolektivitetu) samo olakšava da se isti mrze (u kompletu). olakšava odražavanje crno-bijelog kontrasta, a onda je lakše pratiti sliku.
ma, sve je mnogo jednostavnije.

Ja mislim da se ti drogiraš!
Što bi rekao Stipe Mesić onomad - Mi Hrvati smo dva puta pobedili, 41. i 91.
jovilim_e jovilim_e 20:30 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann

...


inače, 1944. ustaše su imale 76 000 pripadnika svojih oružanih postrojbi. u isto vrijeme,na teritoriji Hrvatske Hrvati čine oko 60% partizanskih jedinica

Id u kurac!
44. kažeš.
Dobro da nisi rekao 45.
A kako je bilo 41. i 42. i 43.?
Ne znaš?
Kakvo je tada bilo brojno stanje?
jovilim_e jovilim_e 20:34 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

angie01
Ti njoj ne ostaješ dužna.
Možda čak i prednjačiš.
Ako si ti njoj nepoznata, nepoznata je i ona tebi?
Ili?


dosao blenta posle tri dana da podrzi bolesnicu, da se upise i dobije plusic u tasin tefter,...ja se njoj ni ne obracam,..ako neko ide za tobom 24/7 i serenda kojesta, to je dijagnoza i to ozbiljna, (i prepoznaje je zakon),...koju i ti imas, samo drugaciju,...ti si glupavi spamer, korisni idiot, koji takve likove jos zove upomoc, a ona je bolesni stalker...kao i ova druga.

Šta si ti to sada sve nadrobila?
Najpre meni, pa potom drugima?
angie01 angie01 20:45 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

nadrobio si ti, evo u 10 besmislenih komentara, kao i obicno, ono, sramota me sto uopste odgovaram budali tvog kalibra...jer je nemoguce spustiti se na tako nizak nivo komunikacije, kako bi ti mogao da razumes odgovor.
docsumann docsumann 20:54 18.02.2024

Re: Црквено и мртвено одело

jovilim_e
docsumann
Ne, nego ćemo da glumimo naivnost i da se pravimo da ne vidimo sličnost, vezu, naslanjanje sadašnje Hrvatske na NDH.


ja tebe naravno ne mogu niti želim spriječiti da vidiš šta god ti se (pri)viđa. to su parexcelance subjektivni momenti...

Reci da se zajebavaš?!
Subjektivni momenti su ono što su Hrvati radili Srbima?!


ja se sve nadam da se ti samo zajebavaš...nada umire posljednja
shmoo shmoo 21:12 18.02.2024

Усташе у Београду

jovilim_e

Nije lako sa onima koji se tako ne deklarišu, ali, suštinski, deluju sa ustaških pozicija.
Koliko ih ima u Beogradu?
Pretpostavljam sve manje.



И ја имам такав утисак.

Но, још увек држе неке важне позиције у друштву Србије.

zoja444 zoja444 21:13 18.02.2024

Re: Центар Симон Визентал?

ko, kako, zasto ti je dao posao moderatorke bloga b92? je li amon ra, jel to nesto kao isus hrist? bolesnice.
shmoo shmoo 21:14 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

jovilim_e
shmoo
docsumann

kako da ti objasnim, čitav koncept bloga funkcioniše na komntarisanju komentara.

ono što ćemo komentarisati biramo sami. mnoge od njih ostavim usput,

tako da ne pratim zdušno tvoje pisanije, niti te zatrpavam, nit proganjam, al kad naletim na ovakve bedastoće (ne samo tvoje) imam avtomacki poriv da odreagujem.

...
1. И мој српски народ, његова култура, традиција, језик и све друге дистинкције које Србе чине народом, вређан је колективно овде Блогу Б92 на најпримитивнији начин много пута па те нисам видео да реагујеш на тако нешто... Макар да кажеш протестујем
...


Boli ga kurac!



Видим и ја.

Но...

То смо шта смо и ту смо где смо.

Декларисано и транспарентно.

bene_geserit bene_geserit 21:16 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

hrvatski grab (sa motivom šahovnice) je postoojao i prije nacizma i ustaša.
naravno da će bilo koja državna tvorevina hrvatskog naroda (voljna il nevoljna) imati taj motiv u nekom obliku.

da li po toj logici postoji istorijska kontaminacija srpskog dvoglavog orla, kojeg je koristila i Nedićeva Srbija

Ha, čovek poredi nekakvu "vlast" u okupiranoj Srbiji sa NEZAVISNOM državom Hrvatskom sa teritorijama koje uključuju Zemun koja je izvršila najveće pogrome u istoriji tu negde ako ne i gore od nacista.

Jedino što možeš da porediš je svastika, i ona je postojala i pre nacista pa?
Jednom kad su uradili sve što su uradili pod tim simbolom, šta sad treba da malo zaravne ivice kukastog krsta i da kažu evo nam ga novi grb?
gvozden1 gvozden1 22:34 18.02.2024

Re: А црвено и црно одело?


koliko god mi Tuđman bio antipatičan (blago rečeno) nikad ga neću dovesti u istu ravan sa Pavelićem, jer bi se upravo time popišao na srpske žrtve u WWII od strane ustaša.

A kakav je bio njegov stav prema Srbima u Hrvatskoj, da li je bio sličan ustaškom, i kakav je bio njegov odnos prema izvornim ustašama?

Ograde u smislu, ova Hrvatska nije naslednik one, su šminka, identična promeni simbola.



docsumann docsumann 06:22 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

bene_geserit
hrvatski grab (sa motivom šahovnice) je postoojao i prije nacizma i ustaša.
naravno da će bilo koja državna tvorevina hrvatskog naroda (voljna il nevoljna) imati taj motiv u nekom obliku.

da li po toj logici postoji istorijska kontaminacija srpskog dvoglavog orla, kojeg je koristila i Nedićeva Srbija

Ha, čovek poredi nekakvu "vlast" u okupiranoj Srbiji sa NEZAVISNOM državom Hrvatskom sa teritorijama koje uključuju Zemun koja je izvršila najveće pogrome u istoriji tu negde ako ne i gore od nacista.

Jedino što možeš da porediš je svastika, i ona je postojala i pre nacista pa?
Jednom kad su uradili sve što su uradili pod tim simbolom, šta sad treba da malo zaravne ivice kukastog krsta i da kažu evo nam ga novi grb?


pa ja uporavo kažem da ta logika ne pije vodu.
po tome bi trebalo zabraniti, i krstove, crvene zvijezde i polumjesece na zastavama (koliko je zločina i ubistava počinjeno pod njima).
svi ti simboli su stariji od pojedinih zločina i nastavvili su da postoje i poslije njih.

da i je Japan izacio crveni krug sa svoje zastave. ne samo je izbacio krake dodate na militarističkoj verzije zastave korištene u WW!!

svastika neme veze sa njemačkom heraldikom dok je nacisti nisu uveli (flert sa mistikom i kvazi religijom).iz azijske tradivije (džainizam, budizam..)
bila i otišla sa nacistima u Njemačkoj, al ostala na istoku gdje je nastala

ali su zato švabe zadržale istog razgoropađenog orala na grbu , samo što on više ne stoji na svastici


benedykt benedykt 08:47 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann


da li po toj logici postoji istorijska kontaminacija srpskog dvoglavog orla, kojeg je koristila i Nedićeva Srbija

svastika neme veze sa njemačkom heraldikom dok je nacisti nisu uveli (flert sa mistikom i kvazi religijom).iz azijske tradivije (džainizam, budizam..)
bila i otišla sa nacistima u Njemačkoj, al ostala na istoku gdje je nastala

ali su zato švabe zadržale istog razgoropađenog orala na grbu , samo što on više ne stoji na svastici


Samo mala ispravka, kako džainizam tako i budizam potiču iz hinduizma, da sad ne idemo u bespotrebne detalje. Sama swastika kao simbol ne potiče iz Indije već je vezana za narod/pleme koje dolazi tamo pre nekoliko hiljada godina, odnosno za Arijevce koji tamo donose sanskr(i)t i Vede kao svoje predanje koje su kamen temeljac za ono što će posle postati hinduizam kao religija.
Hitler opet taj svoj hakenkreuz/swastiku uzima kao simbol zato što želi da istakne da su Nemci potomci tih Arijevaca. Pa tako Herman Wirth saosnivač čuvene SS organizacije Ahnenerbe piše deretićevske kvazi-istorije na temu Nemci narod arijevski a najstariji, odnosno bavi se time da tu (pogrešnu) teoriju i dokaže. Da tragikomedija bude zaista potpuna, niti su Nemci ti koji su potomci Arijevaca, niti je swastika njihov simbol.

Elem, kada već pominješ te orliće, kako onog našeg dvoglavog tako i nemačkog koji je razgoropađen, oba imaju potpuno isto poreklo a to je Rimsko carstvo. U našem slučaju je naravno to njegova istočna varijanta poznatija i kao Vizantija, a inače je današnja verzija kako izgleda taj orao došla upravo od Nemaca uz preradu/dodatak još jedne glave naravno. Kombinacija boja na našoj zastavi opet potiče iz Rusije. Tamo je opet došla zahvaljući Petru Velikom koji je bio u Holandiji učeći brodogradnju, pa se oduševio holandskom mornaricom i njenom zastavom te je malo doradio i od toga nastala ruska trobojka…
docsumann docsumann 10:43 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

Elem, kada već pominješ te orliće, kako onog našeg dvoglavog tako i nemačkog koji je razgoropađen, oba imaju potpuno isto poreklo a to je Rimsko carstvo. U našem slučaju je naravno to njegova istočna varijanta poznatija i kao Vizantija, a inače je današnja verzija kako izgleda taj orao došla upravo od Nemaca uz preradu/dodatak još jedne glave naravno. Kombinacija boja na našoj zastavi opet potiče iz Rusije. Tamo je opet došla zahvaljući Petru Velikom koji je bio u Holandiji učeći brodogradnju, pa se oduševio holandskom mornaricom i njenom zastavom te je malo doradio i od toga nastala ruska trobojka…


aj kad si se dovatio heraldičke "ornitologije" da prenesem neka saznanja koja sam pokupio u zanimljivoj diskusiji o crnogorskim zastavama, pitanje trobojke, bijeli ili zlatno orao o sl.

pošto danas neznanje nikoga ne spriječava da formira mišljenje, pa se ljudi često frljaju koja je izvorna cxrnogorska zastava, koja je lažna...evo malo pojašnjenja.

najstariji sačuvan trag o crnogoskim zastavama je iz doba Crnojeviča, crveni barjak sa dvoglavim bijeim orlom. ova zastava će se u raznim varijantama javljati kroz istoriju dok se nije ustalila, pod Danilom i Nikolom, kao alaj brajak ili ratna zastav. na kojoj bijeli orao ima vladareve inicijale.
krstaš barjak, bijeli krst na crvenoj podlozi uvodi lažni car Šćepan mali u XIX vijeku

trobojka ili narodna zastava se pojavljuje kasnije i nju Nikola usvaja nakon sveslovenskog kongresa u Pragu 1848, kao što su je prisvojili ( u različitim kombinacijama boja) skoro svi sloveni.

e to bio bio neki osnovni faktografski uvod. ono što slijedi je politički momenat.
ekspanzija crne gore krajem XIX i početkom XX vijeka, i njeno širenje na okolne krajeve naseljen pretežno srpskim (ili kako montenegrisnki istoričari kažu - pravoslavnim) stanovništvom desila se pod trobojkom.

politički nefer, a i u svakom drugom smislu, je prisajediniti okolne teitorije pod jednim barjakom, jednom idejom svesrpskog ujedinjenja, a onda vratiti staru zastavu iz vremena kada se crna gora sastojala od 4 nahije i brda.

to je veliki problem crnogorskog nacionlnog ( i nacionalističkog) gledišta danas. pozivaš se na neku drevnu, elitističko-hermetičnu tradiciju, a ne na onu, opštenarodnu, pod kojom si stvorio savremenu Crnu Goru.

što se zlatnog orla na zastavi tiče, on nikad nije bio autemntični crnogorski simbol, već je pokupšljen iz vizantijske heraldike.

tako da u traženju komproimisa, a sve u smislu splašnjavanja podijela i vještački generisanih i podsterkavanih međunaciopnalnih tenzija, trebalo bi ići u izmjenu državnih simbola u CG.

najmanje je što se može učiniti da orao za početak bude bijeli, a trobojku treba vratiti u zvanične simbole, sad na koji način i u kojem obimu treba pažljivo sagledati.
angie01 angie01 11:17 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

tako da u traženju komproimisa, a sve u smislu splašnjavanja podijela i vještački generisanih i podsterkavanih međunaciopnalnih tenzija, trebalo bi ići u izmjenu državnih simbola u CG.

najmanje je što se može učiniti da orao za početak bude bijeli, a trobojku treba vratiti u zvanične simbole, sad na koji način i u kojem obimu treba pažljivo sagledati.


saglasna!

sto bi mogao da uradi moj drug,a tvoj sugradjanin- Srki,

KLIK

KLIK
docsumann docsumann 12:32 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

interesantno i da komitska ( i novokomitska) zastava i grb imaju na sebi trobojku kao detalj

jovilim_e jovilim_e 13:25 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

benedykt
docsumann


da li po toj logici postoji istorijska kontaminacija srpskog dvoglavog orla, kojeg je koristila i Nedićeva Srbija

svastika neme veze sa njemačkom heraldikom dok je nacisti nisu uveli (flert sa mistikom i kvazi religijom).iz azijske tradivije (džainizam, budizam..)
bila i otišla sa nacistima u Njemačkoj, al ostala na istoku gdje je nastala

ali su zato švabe zadržale istog razgoropađenog orala na grbu , samo što on više ne stoji na svastici


Samo mala ispravka, kako džainizam tako i budizam potiču iz hinduizma, da sad ne idemo u bespotrebne detalje. Sama swastika kao simbol ne potiče iz Indije već je vezana za narod/pleme koje dolazi tamo pre nekoliko hiljada godina, odnosno za Arijevce koji tamo donose sanskr(i)t i Vede kao svoje predanje koje su kamen temeljac za ono što će posle postati hinduizam kao religija.
Hitler opet taj svoj hakenkreuz/swastiku uzima kao simbol zato što želi da istakne da su Nemci potomci tih Arijevaca. Pa tako Herman Wirth saosnivač čuvene SS organizacije Ahnenerbe piše deretićevske kvazi-istorije na temu Nemci narod arijevski a najstariji, odnosno bavi se time da tu (pogrešnu) teoriju i dokaže. Da tragikomedija bude zaista potpuna, niti su Nemci ti koji su potomci Arijevaca, niti je swastika njihov simbol.

Elem, kada već pominješ te orliće, kako onog našeg dvoglavog tako i nemačkog koji je razgoropađen, oba imaju potpuno isto poreklo a to je Rimsko carstvo. U našem slučaju je naravno to njegova istočna varijanta poznatija i kao Vizantija, a inače je današnja verzija kako izgleda taj orao došla upravo od Nemaca uz preradu/dodatak još jedne glave naravno. Kombinacija boja na našoj zastavi opet potiče iz Rusije. Tamo je opet došla zahvaljući Petru Velikom koji je bio u Holandiji učeći brodogradnju, pa se oduševio holandskom mornaricom i njenom zastavom te je malo doradio i od toga nastala ruska trobojka…

Zanimljivo je to sve što znaš iz istorije, pa tako i ovo sa svastikom.
Mene, na žalost, ili sreću, istorija nije mnogo zanimala.
Pout tebe koji si več sa 8 godina čitao enciklopedije, ja sam posmatrao ljude odmalena, ne baš od 8 godina - i čudio se zašto neki ljudi imaju sklonost da lažu.
Vremenom sam uviđao da poneki lažu čim zinu - i to o ovovremenim događanjima.
A onda sam se zamislio - pa, jebote, koliko onda lažu od događajima iz prošlosti, kada niko u tome ne može da ih demantuje?
Uglavnom, nacistički Nemci su taj simbol toliko diskvalifikovali da više nema govora o ikakvoj njegovoj ponovnoj upotrebi - do kraja vremena.
jovilim_e jovilim_e 13:29 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann
interesantno i da komitska ( i novokomitska) zastava i grb imaju na sebi trobojku kao detalj


Jebote, dobro me podseti.
Nisam bio u kolevci srpstva već dvadeset i nešto godina.
I to samo malo prekoračio tada - do Bijelog Polja.
Tako da bih negde u maju mogao da isplaniram sa ženom jedan produženi vikend da malo optrčim uokolo.
maksa83 maksa83 14:28 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

Nisam bio u kolevci srpstva već dvadeset i nešto godina.

To je šteta, baš treba otići do Novog Sada povremeno.
benedykt benedykt 14:45 19.02.2024

Čarlivoje trol koji je voleo da smara…

jovilim_e

Zanimljivo je to sve što znaš iz istorije, pa tako i ovo sa svastikom.
Mene, na žalost, ili sreću, istorija nije mnogo zanimala.
Pout tebe koji si več sa 8 godina čitao enciklopedije, ja sam posmatrao ljude odmalena, ne baš od 8 godina - i čudio se zašto neki ljudi imaju sklonost da lažu.
Vremenom sam uviđao da poneki lažu čim zinu - i to o ovovremenim događanjima.
A onda sam se zamislio - pa, jebote, koliko onda lažu od događajima iz prošlosti, kada niko u tome ne može da ih demantuje?
Uglavnom, nacistički Nemci su taj simbol toliko diskvalifikovali da više nema govora o ikakvoj njegovoj ponovnoj upotrebi - do kraja vremena.

Tebe je zato zanimalo da troluješ i to glupavo i providno, pošto ti je takva geačka nazovi pamet.
Elem, eno ti swastike ali bukvalno gde god da se okreneš u Indiji, od tuk-tuk taksija i k’o božićna jelka okićenih kamiona, pa do kuća, dhaba = pored puta restorana, kao i štandova gde kupuješ masala čaj. Takođe je uz sve to Swastika popularno žensko ime.
Idi pa im objasni da to ne sme da se upotrebljava, željno te čekaju veruj mi…

U to ime… Har Har Mahadev…


P.S. Oni koji umisle da drugi ljudi nešto rade obično projektuju sami sebe. U prevodu oni koji na primer umisle da drugi ljudi lažu su gle čuda upravo oni koji i sami vole da lažu…
benedykt benedykt 14:56 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann

što se zlatnog orla na zastavi tiče, on nikad nije bio autemntični crnogorski simbol, već je pokupšljen iz vizantijske heraldike..

Svi orlovi na grbovima u Evropi su pokupljeni iz heraldike Rimskog carstva, sa nešto kasnijim izmenama nastalim u Istočnom rimskom carstvu to jest Vizantiji. Pa je tako i (nemačko) Sveto rimsko carstvo takođe imalo kao grb kopiju onog vizantijskog, to jest dinastije Paleologa iz kasnijeg perioda, ili ti dvoglavog crnog orla na žutom polju. Tu zastavu Paleologa tj Vizantije je do danas zadržala Grčka pravoslavna crkva…
jovilim_e jovilim_e 16:51 19.02.2024

Re: Čarlivoje trol koji je voleo da smara…

benedykt
jovilim_e

Zanimljivo je to sve što znaš iz istorije, pa tako i ovo sa svastikom.
Mene, na žalost, ili sreću, istorija nije mnogo zanimala.
Pout tebe koji si več sa 8 godina čitao enciklopedije, ja sam posmatrao ljude odmalena, ne baš od 8 godina - i čudio se zašto neki ljudi imaju sklonost da lažu.
Vremenom sam uviđao da poneki lažu čim zinu - i to o ovovremenim događanjima.
A onda sam se zamislio - pa, jebote, koliko onda lažu od događajima iz prošlosti, kada niko u tome ne može da ih demantuje?
Uglavnom, nacistički Nemci su taj simbol toliko diskvalifikovali da više nema govora o ikakvoj njegovoj ponovnoj upotrebi - do kraja vremena.

Tebe je zato zanimalo da troluješ i to glupavo i providno, pošto ti je takva geačka nazovi pamet.
Elem, eno ti swastike ali bukvalno gde god da se okreneš u Indiji, od tuk-tuk taksija i k’o božićna jelka okićenih kamiona, pa do kuća, dhaba = pored puta restorana, kao i štandova gde kupuješ masala čaj. Takođe je uz sve to Swastika popularno žensko ime.
Idi pa im objasni da to ne sme da se upotrebljava, željno te čekaju veruj mi…

U to ime… Har Har Mahadev…


P.S. Oni koji umisle da drugi ljudi nešto rade obično projektuju sami sebe. U prevodu oni koji na primer umisle da drugi ljudi lažu su gle čuda upravo oni koji i sami vole da lažu…

Benediktu!
Id u kurac!
Kače nacističku svastiku posvuda!
Usput - šta ću u Indiji?
Mene nikada nisu zanimale te zemlje trećeg sveta.
Samo Rusija, Amerika i Evropa.
Ostalo može i bez mene.
Koji će mi!
I ja njima.
jovilim_e jovilim_e 16:53 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

maksa83
Nisam bio u kolevci srpstva već dvadeset i nešto godina.

To je šteta, baš treba otići do Novog Sada povremeno.

Novi Sad je matica, a ne kolevka.
Kolevka je od Nikšića pa do sinjeg mora.
Novi Sad je i srpska Atina.
Pride.
freehand freehand 17:21 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

docsumann
interesantno i da komitska ( i novokomitska) zastava i grb imaju na sebi trobojku kao detalj


Interesantna koincidencija - ovo sam, igrom slučaja, odgledao preksinoć.
Autor je inače pitak, neprenciozan niti ima potrebu da docira i bude nadmen i nadobudan iako pravi istoričar koji bez problema podastire reference: Ovde, na primer, ukazuje na primenu svastike i u SAD i u GB, i to u moderno doba, praktičćno u isto vreme kao i u nacističkoj Nemačkoj, mada bez direktne veze i uzročno-posledičnih povezivanja.


benedykt benedykt 19:02 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

freehand
docsumann
interesantno i da komitska ( i novokomitska) zastava i grb imaju na sebi trobojku kao detalj


Interesantna koincidencija - ovo sam, igrom slučaja, odgledao preksinoć.
Autor je inače pitak, neprenciozan niti ima potrebu da docira i bude nadmen i nadobudan iako pravi istoričar koji bez problema podastire reference: Ovde, na primer, ukazuje na primenu svastike i u SAD i u GB, i to u moderno doba, praktičćno u isto vreme kao i u nacističkoj Nemačkoj, mada bez direktne veze i uzročno-posledičnih povezivanja.

Šta bi ti bez Wikipedie i YouĆubeta. Elem, nepretenciozni a pravi istoričar, koji pri tome nije nadmen i nadobudan (kao ti neki neimenovani), uz sve te svoje neosporne vrline i diplome, pravi avaj dve sitne greške kada je swastika u pitanju. Obe su manje više tipične miskoncepcije, gde se (pogrešno) misli/tvrdi da je swastika poreklom iz Indije, a nije, kao i da je to religijski simbol a nije u originalu to i bio, to jest tek daleko kasnije je kroz hinduizam i njegove derivate to i postao.

Kada smo već kod modernog doba i svastike koja nema nikakve veze sa nacistima…


Čuvenih 250 rubalja iz 1917. za vreme Kerenskog.


Razglednica iz 1902 i na njoj bogatir Aljoša Popovič…

Takođe u knjizi Vatra u životu i običajima srpskog naroda Sima Trojanović 1930. piše sledeće…
U selima oko Kumodraža se za sreću veze crvenim koncem krst obrtuša…
freehand freehand 19:46 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

Šta bi ti bez Wikipedie i YouĆubeta.

Ne znam, verovatno bih morao da kao ti budem sveprisutan i držim u glavi sve i uvek, i da odatle kačim slike dok mi je jedini alat moja specijalna Epl tastatura (to je ona skupa koju samo mi specijalni znalci imamo).

Elem, nepretenciozni a pravi istoričar, koji pri tome nije nadmen i nadobudan (kao ti neki neimenovani), uz sve te svoje neosporne vrline i diplome, pravi avaj dve greške kada je swastika u pitanju.

Obzirom da je čovek istoričar, da je nepretenciozan i fino vaspitan mislim da postoji ozbiljna šansa da ti odgovori akomu tu preimedbu ostaviš u komentarima ispod ovog klipa.
E sad, ne garantujem da neće biti neprijatan ako mu budešostavljao primedbe i predavanja ispod svakog njegovog klipa, al ko zna.
benedykt benedykt 20:59 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

freehand

Obzirom da je čovek istoričar, da je nepretenciozan i fino vaspitan mislim da postoji ozbiljna šansa da ti odgovori akomu tu preimedbu ostaviš u komentarima ispod ovog klipa.
E sad, ne garantujem da neće biti neprijatan ako mu budešostavljao primedbe i predavanja ispod svakog njegovog klipa, al ko zna.

Ma šta kažeš…!? Avaj, moraću da te razočaram, ali datom tematikom svastikinog buta se slabo bave knjige istorije te je samim time tvoje pozivanje na pravog istoričara pa još onog kome je specijalnost istorija 20. veka, samo i jedino tzv argumentum ad verecundiam ili ti ga pozivaš se na autoritet koji to u datom slučaju realno i nije. U prevodu, pokupio je odnekle ono što je prvo našao tj tipičnu miskoncepciju o religijskom simbolu poreklom iz Indije. Nemam pojma, možda ga prosto nije zanimalo dovoljno a možda je opet mislio da mu je publika tu negde na tvom duduk nivou, ili je eventualno imao zakazan randevu sa švalerkom pa je onako na brzinu sklepao dati YouĆubet. Ko će ga više znati i kao da je uopšte to i bitno, a pisanje komentara na YouĆubetu ostavljam onima koji se na njemu i ”obrazuju”…
jovilim_e jovilim_e 21:21 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

benedykt
freehand

Obzirom da je čovek istoričar, da je nepretenciozan i fino vaspitan mislim da postoji ozbiljna šansa da ti odgovori akomu tu preimedbu ostaviš u komentarima ispod ovog klipa.
E sad, ne garantujem da neće biti neprijatan ako mu budešostavljao primedbe i predavanja ispod svakog njegovog klipa, al ko zna.

Ma šta kažeš…!? Avaj, moraću da te razočaram, ali datom tematikom svastikinog buta se slabo bave knjige istorije te je samim time tvoje pozivanje na pravog istoričara pa još onog kome je specijalnost istorija 20. veka, samo i jedino tzv argumentum ad verecundiam ili ti ga pozivaš se na autoritet koji to u datom slučaju realno i nije. U prevodu, pokupio je odnekle ono što je prvo našao tj tipičnu miskoncepciju o religijskom simbolu poreklom iz Indije. Nemam pojma, možda ga prosto nije zanimalo dovoljno a možda je opet mislio da mu je publika tu negde na tvom duduk nivou, ili je eventualno imao zakazan randevu sa švalerkom pa je onako na brzinu sklepao dati YouĆubet. Ko će ga više znati i kao da je uopšte to i bitno, a pisanje komentara na YouĆubetu ostavljam onima koji se na njemu i ”obrazuju”…

Me nema to!
Dok Benedikt ne aminuje, istorija staje.
Usput - koga boli kurac za ostale svastike, izuzev za Hitlerovu svastiku.
O kojoj i jeste reč.
Jer je reč o prukurvanim simbolima koji su se delegitimisali za bilo kakvu upotrebu do kraja vremena.
freehand freehand 22:49 19.02.2024

Re: А црвено и црно одело?

Ma šta kažeš…!? Avaj, moraću da te razočaram, ali datom tematikom svastikinog buta se slabo bave knjige istorije



Znači, samo vi Pozvani saVišim znanjima možeteo tome realno i sa punim kapacitetom. Vikendom i kad vam daju pristup internetu. Ili kad neko zaboravi da isključi.
Spiridon Spiridon 18:59 13.02.2024

Jedan je Pera Lukovic


Moj stari blog za koji sam "onih dana" dobio 10,320 preporuka =)

bio je to samo kratak transkript jednog od njegovih izlaganja sa Pescanika


Naši mladi ljudi koji prvi put odu na Zapad ne mogu da se snađu u gradovima. Ne znaju kako da kupe kartu, kako da odu u banku, kako da promene bilo šta. Prijatelj mi otišao je u Stuttgart gde, da bi se izašlo (verovatno iz metroa), mora na računaru da kupi žeton. Čovek nije znao ništa i ostao je do ponoći da bi ga izvukli živog... ...

solo solo 19:15 13.02.2024

Re: Jedan je Pera Lukovic

Moj stari blog za koji sam "onih dana" dobio 10,320 preporuka =)


Jel to onaj iz Ginisa ?

p.s.

'ebali vas oni dani, zbog tih dana su sada ovi dani!



A ovi su do

Spiridon Spiridon 19:25 13.02.2024

Re: Jedan je Pera Lukovic

'ebali vas oni dani, zbog tih dana su sada ovi dani!


priznaj da si malo ljubomoran. 13,320 eeej


... sad ide ono tvoje ... zabole me patka
solo solo 19:31 13.02.2024

Re: Jedan je Pera Lukovic

priznaj da si malo ljubomoran. 13,320 eeej


... sad ide ono tvoje ... zabole me patka


Ja te uvek spominjem kao rekordera a ti se onda ljutiš.

Poštujem rekorde!
Spiridon Spiridon 19:05 13.02.2024

..

svaki put placem ... ... naš Pero s onoga svijeta

solo solo 19:43 13.02.2024

Brate Spiro


Imam nešto za tebe.

Stigao si. Ništa više i ništa manje.

Nisi jedini.



Ovo je himna bloga b92

Spiridon Spiridon 22:49 13.02.2024

Re: Brate Spiro

solo

Imam nešto za tebe.

Stigao si. Ništa više i ništa manje.

Nisi jedini.



Ovo je himna bloga b92



Obozavam ovu stvar … hvala
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:17 13.02.2024

BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Petar Luković je uz sve kontroverze, autentična i hrabra srpska svetiljka u zlom i podmuklom mraku Zlobine strahovlade.

Svojim britkim perom i blistavim umom prkosio je srpskom neonacizmu tokom devedesetih, iako je pre toga, tokom osamdesetih, zračio rokenrol i urbanim poletom, pa je komotno, kao ogromna većina srpskih novinara, publicista i književnika, mogao da ćuti ili da se bavi ratnom propagandom i govorom mržnje.

U slavu ovog retkog slobodnog mislioca medju toliko smutljivaca i prodavaca nacionalističke magle, izdvajam sledeći njegov tekst:

https://pescanik.net/beograd-za-postcetnike/
angie01 angie01 20:51 13.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Spiridon Spiridon 22:51 13.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

angie01
https://pescanik.net/beograd-za-postcetnike/


Naravno …. Kada sebi postavis pitanje, da li je jednom drustvu potreban covek kao sto je bio Pera (sa svim svojim manama i vrlinama), uvek cu reci DA
angie01 angie01 23:08 13.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Naravno …. Kada sebi postavis pitanje, da li je jednom drustvu potreban covek kao sto je bio Pera (sa svim svojim manama i vrlinama), uvek cu reci DA


ma naravno, on je bio svoj, imao je siroko polje interesovanja, bio je duhovit, dugo je dosta usamljeno vodio svoje bitke,...sta je ono posle bilo sa pinkom, pojma nemam, mozda neki pokusaj na drugi nacin, iznudjena situacija, stavrno ne znam, covek koji je toliko dugo, pa i u najgore vreme, kada je to bilo opasno, ostao dosledan sebi, sigurno se nije najdenom samo okrenuo...

...a svi drugi su bas bez mana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:24 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Spiridon
angie01
https://pescanik.net/beograd-za-postcetnike/


Naravno …. Kada sebi postavis pitanje, da li je jednom drustvu potreban covek kao sto je bio Pera (sa svim svojim manama i vrlinama), uvek cu reci DA


Naravno da jeste, on je uvek umeo da sroči i kaže ono što i ja mislim kad se iznerviram - na prostački način, baš kako sva ta govna kojima se bavio zaslužiju.
Spiridon Spiridon 07:52 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

srdjan.pajic
Spiridon
angie01
https://pescanik.net/beograd-za-postcetnike/


Naravno …. Kada sebi postavis pitanje, da li je jednom drustvu potreban covek kao sto je bio Pera (sa svim svojim manama i vrlinama), uvek cu reci DA


Naravno da jeste, on je uvek umeo da sroči i kaže ono što i ja mislim kad se iznerviram - na prostački način, baš kako sva ta govna kojima se bavio zaslužiju.



Sto bi rekao zikica simic za jednog drugog gospodina … on je u nase ime vodio neke unapred izgubljene bitke
freehand freehand 08:29 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

srdjan.pajic
Spiridon
angie01
https://pescanik.net/beograd-za-postcetnike/


Naravno …. Kada sebi postavis pitanje, da li je jednom drustvu potreban covek kao sto je bio Pera (sa svim svojim manama i vrlinama), uvek cu reci DA


Naravno da jeste, on je uvek umeo da sroči i kaže ono što i ja mislim kad se iznerviram - na prostački način, baš kako sva ta govna kojima se bavio zaslužiju.



freehand freehand 08:40 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

srdjan.pajic
Spiridon
angie01
https://pescanik.net/beograd-za-postcetnike/


Naravno …. Kada sebi postavis pitanje, da li je jednom drustvu potreban covek kao sto je bio Pera (sa svim svojim manama i vrlinama), uvek cu reci DA


Naravno da jeste, on je uvek umeo da sroči i kaže ono što i ja mislim kad se iznerviram - na prostački način, baš kako sva ta govna kojima se bavio zaslužiju.

I meni izgleda kao da si ti sročio:

Nova tranša prozivki unutar gradjanske političke opcije, kao da ih u prethodnih više od godinu dana nije bilo dovoljno. Pažnju sada zaokuplja polemika na stranicama e-novina, u čijem je fokusu različit odnos pripadnika ove strukture prema aktuelnoj vlasti, personifikovanoj u Aleksandru Vučiću.

Mirjana Miočinović, nekadašnja predvodnica “Druge Srbije”, koja je napustila poziciju univerzitetskog profesora u znak protesta zbog rata u Hrvatskoj, prigovorila je vlasniku i glavnom uredniku e-novina Petru Lukoviću, beskompromisnom kritičaru gospodara rata devedestih, pre svih ovih naših, srpskih, ovenčanom nagradama za gradjansku hrabrost, počasnom gradjaninu Sarajeva, prigovorila je, dakle, da se u svom mediju obrušava na dojučerašnje istomišljenike – saradnike sajta “Peščanik”, predsednicu Helsinškog odbora Sonju Biserko i druge, zbog njihove kritike potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića:

“Vi... ste izgubili svaku meru u podršci koju mu (Vučiću – prim. BT) pružate i to na jedan vrlo pervertiran način: vi mu ne upućujete lično pohvale (nešto vam ipak govori da to nije mudro), vi se samo trudite, uporno i dostojno jedino bezrezervnog pristalice, da uklonite svaku kritičku reč, čak i kad je upućena od ljudi koje, bar za sad, poštujete“, napisala je Miočinovićeva glavnom uredniku e-novina.

Luković joj je replicirao da “prošlost nije formula na kojoj ćete sa svojim prijateljima graditi budućnost. Ništa nije crno-belo ili žuto-plavo. Život nije veseli Tadićev balon. Ako vam je loše, onda – ništa. Čitajte “Peščanik”, the future belongs to you”.

KLIK
Čitaj, interesantno je. A sem što je direktno radio na dovođenju SNS - sve posle ovoga bilo je kudikamo grđe.
Baš kao da si ti pisao.

P.S. Evo ti i Oslobođenje, ako Slobodnoj Evropi ne veruješ:


POSRNUĆE E-NOVINA: LUKOVIĆU, STAR MAJORE

Petar Luković, urednik E-novina i jedan od vodećih građanskih aktivista u Srbiji, u potpunosti se svrstao na stranu aktuelnog premijera Srbije, Aleksandra Vučića. Luković svakako ima pravo na svoja liberalna uvjerenja, prema kojima će Vučićev neoliberalizam i spoljnopolitičko oslanjanje na Njemačku donijeti “stabilnost cijelom regionu”. Isto tako ima pravo da se, u tom smislu, ne slaže sa svojim bivšim suborcima, kao što su Vesna Pešić i ekipa sa Peščanika, koja smatra da Vučić ipak nije odabrani princ tranzicije.

Luković isto tako ima pravo (ali ima i pravo), kada ismijava dreku koja se nadigla oko navodne cenzure opskurnih senzacionalističkih portala, s obzirom da Politika i NIN ipak objavljuju kritičke članke, o premijeru, kao i karikature koje ismijavaju njegov putinovsko-napoleonski nastup. Pa ipak, Luković kao da radi gore i od Vučića kojeg, navodno, samo podržava. Tako je publicista Damjan Pavlica (autor mnogih antirevizionističkih...




I tako dalje, i tako dalje. Eto punih 15 gdoina.
predatortz predatortz 08:53 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Čitaj, interesantno je. A sem što je direktno radio na dovođenju SNS - sve posle ovoga bilo je kudikamo grđe.
Baš kao da si ti pisao.


To su sve najamnici. Sele se tamo gde je kinta.
Jedno vreme je ta kinta obilato kapala spolja, naročito iz "regiona", sa akcentom na šiptarski i muslimanski lobi.
Vučić je bio (dvostruko) pametan i lucidan u svojoj podmuklosti. Ponudio im je kintu, stavio brnjicu, a sa druge strane ih kompromitovao i ogolio njihov pizdunski karakter.

Majstorski je to odradio, mora mu se priznati.

Problem koji mi imamo sa Vučićem i zbog kog ćemo ga se jako teško rešiti je u tome što on predvodi jako glupo stado ali je on je prilično inteligentan čovek i veoma zajeban igrač.

Dodaj tome ni za kurac opoziciju i perspektiva nam nije ni malo svetla.
benedykt benedykt 10:11 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

predatortz

Problem koji mi imamo sa Vučićem i zbog kog ćemo ga se jako teško rešiti je u tome što on predvodi jako glupo stado ali je on je prilično inteligentan čovek i veoma zajeban igrač.

Dodaj tome ni za kurac opoziciju i perspektiva nam nije ni malo svetla.

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače. Prema tome, sve je stvar perspektive, odnosno kao što i vi poštujete & cenite neke Vučiće po drugim državama, da ih sada ne imenujemo, tako isto je mene neki moj poznanik Turčin ubeđivao da je Aca Žvalonja jedan genija neviđeni. Valjda mu tako rekli neki tamo njegovi trt-mrt turski mediji. Naravoučenije: Kaki narod tak’a i perspektiva…
freehand freehand 10:18 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
predatortz

Problem koji mi imamo sa Vučićem i zbog kog ćemo ga se jako teško rešiti je u tome što on predvodi jako glupo stado ali je on je prilično inteligentan čovek i veoma zajeban igrač.

Dodaj tome ni za kurac opoziciju i perspektiva nam nije ni malo svetla.

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače. Prema tome, sve je stvar perspektive, odnosno kao što i vi poštujete & cenite neke Vučiće po drugim državama, da ih sada ne imenujemo, tako isto je mene neki moj poznanik Turčin ubeđivao da je Aca Žvalonja jedan genija neviđeni. Valjda mu tako rekli neki tamo njegovi trt-mrt turski mediji. Naravoučenije: Kaki narod tak’a i perspektiva…

Trt-mrt ergo Nemci su nacisti a Jevreji su genocidan narod.
predatortz predatortz 10:48 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače


Jebeno je to što je Vučić u potpunosti preslikao Titov stil vladanja, naravno malo modifikovan jer ni prilike u svetu nisu baš iste, a poznato je da retardi to vole.
Stvar je jednostavna:
Okružiš se neizbrušenim ljudima, poludebilima bez kvalifikacija i radnog iskustva, sklonim nasilju i slepoj poslušnosti zarad ostanka na poziciji (tipičan profil Titovog i Vučićevog funkcionera od vrha pa do lokala).
Svestan činjenice da fukara ima takav mentalni sklop da voli da im se daje a ne da rade i zarade, gađaš ih nekim nezarađenim parama dižući kredite. Poznato dao mi Tito se pretvorilo u dao mi Vučić.

Ono malo pametnih koje ne leže na rudu stigmatizuješ i proglašavaš unutrašnjim neprijateljem, a fukaru poput gomile intelektualaca i lika o kom ovde govorimo kupiš i zoveš poštenom inteligencijom (Tito) ili svesnom inteligencijom (Vučić).

Policijski i sudski aparat staviš u službu vlasti, a ne građana.

Na spoljnom planu "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane". daješ dupe i glumiš velikog državnika a retardi samo trepću i ushićeno plješću...

Ma bre, kompatibilnost u 90%!

Zato su mu i prišle Vesne, kandićka, Lukovići, Srbljanovićke i pola Đinđićevog personala.
Jebaće nas ovaj još dugo!
Nema nacionalno svesne, antikomunističke i na zdrav način prodemokratske opozicije.

Mislim, ima ali se vrti oko cenzusa...
jovilim_e jovilim_e 10:50 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
predatortz

Problem koji mi imamo sa Vučićem i zbog kog ćemo ga se jako teško rešiti je u tome što on predvodi jako glupo stado ali je on je prilično inteligentan čovek i veoma zajeban igrač.

Dodaj tome ni za kurac opoziciju i perspektiva nam nije ni malo svetla.

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače. Prema tome, sve je stvar perspektive, odnosno kao što i vi poštujete & cenite neke Vučiće po drugim državama, da ih sada ne imenujemo, tako isto je mene neki moj poznanik Turčin ubeđivao da je Aca Žvalonja jedan genija neviđeni. Valjda mu tako rekli neki tamo njegovi trt-mrt turski mediji. Naravoučenije: Kaki narod tak’a i perspektiva…

Dobro!
To znamo.
Nego, imaš li ti neki predlog šta da mi činimo da to stanje overrajdujemo?
To konstatovanje očiglednog po stotine puta postaje zamorno.
No, da ne bude da ja samo kritikujem, da ponovim ja moj predlog koji, gotovo, trenutno rešava sve naše probleme.
Dakle, učlanimo se u USA kao 51. savezna država.
I milina.
Sve rešeno.
benedykt benedykt 10:54 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

freehand
benedykt
predatortz

Problem koji mi imamo sa Vučićem i zbog kog ćemo ga se jako teško rešiti je u tome što on predvodi jako glupo stado ali je on je prilično inteligentan čovek i veoma zajeban igrač.

Dodaj tome ni za kurac opoziciju i perspektiva nam nije ni malo svetla.

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače. Prema tome, sve je stvar perspektive, odnosno kao što i vi poštujete & cenite neke Vučiće po drugim državama, da ih sada ne imenujemo, tako isto je mene neki moj poznanik Turčin ubeđivao da je Aca Žvalonja jedan genija neviđeni. Valjda mu tako rekli neki tamo njegovi trt-mrt turski mediji. Naravoučenije: Kaki narod tak’a i perspektiva…

Trt-mrt ergo Nemci su nacisti a Jevreji su genocidan narod.

Ne, samo si ti bolid čim ti takve interpretacije padaju na pamet, odnosno šizofrena ličnost sa obzirom da mrziš iz nekog razloga svog pobratima Acu Žvalonju…
benedykt benedykt 10:56 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

predatortz
Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače


Jebeno je to što je Vučić u potpunosti preslikao Titov stil vladanja, naravno malo modifikovan jer ni prilike u svetu nisu baš iste, a poznato je da retardi to vole.

Tako je, odnosno drug Tita uz nešto malčice druga Slobe, pa se i narod nekako pronalazi, većinski gledano, u svemu tome…
freehand freehand 10:56 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Ne, samo si ti bolid čim ti takve interpretacije padaju na pamet, odnosno šizofrena ličnost sa obzirom da mrziš iz nekog razloga svog pobratima Acu Žvalonju…

Šta je pšroblem sa interpretacijom da je narod onakav kakva mu je vlast i da bolje ne zaslužuje? Ili ti tvrdiš da je to slučaj samo kod Srba?

alselone alselone 11:11 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

on je u nase ime

Brate što vi drugosrbijanci volite ovu sintagmu.

Što prihvataš da neko radi nešto u tvoje ime, pototovo tako granično kao što je vojevanje nekih bitaka, zločini i slične stvari?

U moje ime niko ne radi apsolutno ništa, samo ja radim u svoje ime. I ako kaže da radi - laže.
predatortz predatortz 11:15 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

alselone
on je u nase ime

Brate što vi drugosrbijanci volite ovu sintagmu.

Što prihvataš da neko radi nešto u tvoje ime, pototovo tako granično kao što je vojevanje nekih bitaka, zločini i slične stvari.

U moje ime niko ne radi apsolutno ništa, samo ja radim u svoje ime. I ako kaže da radi - laže.


Bravo, mladiću!

Bravo!

Ko slepo sledi i ko slepo veruje, taj i zaslužuje da bude krpa.


angie01 angie01 11:22 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

alselone
on je u nase ime

Brate što vi drugosrbijanci volite ovu sintagmu.

Što prihvataš da neko radi nešto u tvoje ime, pototovo tako granično kao što je vojevanje nekih bitaka, zločini i slične stvari?

U moje ime niko ne radi apsolutno ništa, samo ja radim u svoje ime. I ako kaže da radi - laže.


pa zar se ovde desnicari stalno ne pozivaju na neki svoj narod, brane narod, oni su zbog naroda,...nisam sigurna da im je neko dao tu saglasnost....dok se po neistomisljenicima isto tako zbirno pljuje, ti si protiv svog naroda, autosovinista i slicno....upravo za to vojevanje nekih bitaka, zlocine i slicne stvari, kao sto si napomenuo.
jovilim_e jovilim_e 12:06 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

predatortz
Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače


Jebeno je to što je Vučić u potpunosti preslikao Titov stil vladanja, naravno malo modifikovan jer ni prilike u svetu nisu baš iste, a poznato je da retardi to vole.
Stvar je jednostavna:
Okružiš se neizbrušenim ljudima, poludebilima bez kvalifikacija i radnog iskustva, sklonim nasilju i slepoj poslušnosti zarad ostanka na poziciji (tipičan profil Titovog i Vučićevog funkcionera od vrha pa do lokala).
Svestan činjenice da fukara ima takav mentalni sklop da voli da im se daje a ne da rade i zarade, gađaš ih nekim nezarađenim parama dižući kredite. Poznato dao mi Tito se pretvorilo u dao mi Vučić.

Ono malo pametnih koje ne leže na rudu stigmatizuješ i proglašavaš unutrašnjim neprijateljem, a fukaru poput gomile intelektualaca i lika o kom ovde govorimo kupiš i zoveš poštenom inteligencijom (Tito) ili svesnom inteligencijom (Vučić).

Policijski i sudsko aparat staviš u službu vlasti, a ne građana.

Na spoljnom planu "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane". daješ dupe i glumiš velikog državnika a retardi samo trepću i ushićeno plješću...

Ma bre, kompatibilnost u 90%!

Zato su mu i prišle Vesne, kandićka, Lukovići, Srbljanovićke i pola Đinđićevog personala.
Jebaće nas ovaj još dugo!
Nema nacionalno svesne, antikomunističke i na zdrav način prodemokratske opozicije.

Mislim, ima ali se vrti oko cenzusa...

Tako je!
jovilim_e jovilim_e 12:14 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

angie01
alselone
on je u nase ime

Brate što vi drugosrbijanci volite ovu sintagmu.

Što prihvataš da neko radi nešto u tvoje ime, pototovo tako granično kao što je vojevanje nekih bitaka, zločini i slične stvari?

U moje ime niko ne radi apsolutno ništa, samo ja radim u svoje ime. I ako kaže da radi - laže.


pa zar se ovde desnicari stalno ne pozivaju na neki svoj narod, brane narod, oni su zbog naroda,...nisam sigurna da im je neko dao tu saglasnost....dok se po neistomisljenicima isto tako zbirno pljuje, ti si protiv svog naroda, autosovinista i slicno....upravo za to vojevanje nekih bitaka, zlocine i slicne stvari, kao sto si napomenuo.

Nisu Srbi krivi (mislim da je za tebe svaki Srbin desničar) što imaju svoj narod.
Niti Srbi bilo kome drugome brane da ima svoj narod.
Zašto bi ikome bilo sporno što Srbi brane i hvale svoj narod?
Neka ti drugi brane i hvale svoj narod.
freehand freehand 12:51 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

alselone
on je u nase ime

Brate što vi drugosrbijanci volite ovu sintagmu.

Što prihvataš da neko radi nešto u tvoje ime, pototovo tako granično kao što je vojevanje nekih bitaka, zločini i slične stvari?

U moje ime niko ne radi apsolutno ništa, samo ja radim u svoje ime. I ako kaže da radi - laže.

Pokojni Luković je jedan od nekoliko primera kad se i najveći deo onoga što sebe smatra i zove "Drugom Srbijom" od 2003. naovamo odrekao svog preradikalnog pripadnika
koji je u amoku krenuo da seče i slučajne prolaznike potpuno prešavši na drugu stranu među svoje nekadašnje neprijatelje.
angie01 angie01 12:53 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

carli-ne lupetaj!
alselone alselone 12:55 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

angie01
alselone
on je u nase ime

Brate što vi drugosrbijanci volite ovu sintagmu.

Što prihvataš da neko radi nešto u tvoje ime, pototovo tako granično kao što je vojevanje nekih bitaka, zločini i slične stvari?

U moje ime niko ne radi apsolutno ništa, samo ja radim u svoje ime. I ako kaže da radi - laže.


pa zar se ovde desnicari stalno ne pozivaju na neki svoj narod, brane narod, oni su zbog naroda,...nisam sigurna da im je neko dao tu saglasnost....dok se po neistomisljenicima isto tako zbirno pljuje, ti si protiv svog naroda, autosovinista i slicno....upravo za to vojevanje nekih bitaka, zlocine i slicne stvari, kao sto si napomenuo.


Tu sintagmu ste uveli i koristili samo da biste mogli da formirate kolektivnu krivicu. Eto, jeste da ja nisam učestvovao u ratu ali su zločini činjeni u moje ime tako da sam i ja kriv.

Malo morgen!
maksa83 maksa83 12:58 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

ebeno je to što je Vučić u potpunosti preslikao Titov stil vladanja

Meni pravo da ti kažem više liči na Putinov stil vladanja, evo konačno osniva i neku nadstranačku nacionalnu organizaciju (što je isto Putin uradio svojevremeno) koja će pod svoje okrilje staviti sve nacionalne stranke spremne da štite srpski interes od unutrašnjeg i spoljnog neprijatelja.

Inače pošto vas sigurno zanima (ne zanima vas ali ću ipak da izvestim, tip me zainteresovao onomad) onaj jeromonah Arsenije što je zabranjivao hevi metal koncerte u Beogradu priznaje da jeste bio narkoman ali da su tada skoro svi bili narkomani jer ih je - pazi sad ovo - sve to tako Tito učio. Ej, Tito je kriv što je on šutirao u venu.

Najgora stvar sa tim heroinom je što ako te ne ubije na kraju postaneš hard kor Pravoslavac.

Zato su mu i prišle Vesne, kandićka, Lukovići, Srbljanovićke i pola Đinđićevog personala.

Ali mu je glasačko telo većinski radikalsko a ex DSS lumeni mu se priključuju u buljucima. Nauka to ne može da objasni.
angie01 angie01 13:05 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Tu sintagmu ste uveli i koristili samo da biste mogli da formirate kolektivnu krivicu. Eto, jeste da ja nisam učestvovao u ratu ali su zločini činjeni u moje ime tako da sam i ja kriv.


izvini, al ne znam kome se obracas, ja nikada nisam upotrebila tako nesto, a ne secam se ni neko drugi u tom kontekstu- ovde se ogradjujem, jer ne citam ni sve blogove, ni sve komentare, a ovo sto sam napisala je bukvalno na SVIM blogovima izreceno, gde se i u najmanjem zarezu pomene nesto na temu,...znaci, kolicine uvreda, koje stalno prste prema neistomisljenicima, kada se krene sa pravdanjem i zahvaljivanjem, znas vec cemu i kome, je naprosto nenormalno nasilje i onda su glavni argumenti, da se brani moj narod, od izdajica, pa hebotebog vise.
alselone alselone 13:11 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

zvini, al ne znam kome se obracas, ja nikada nisam upotrebila tako nesto, a

Pa tebi. Branila si tu sintagmu, pa sad je ne koristiš.
Ako je ne koristiš dobro, izuzimam te iz odgovora i obraćam se Spiri.
predatortz predatortz 13:20 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

evo konačno osniva i neku nadstranačku nacionalnu organizaciju (


Socijalistički savez radnog naroda?


Inače pošto vas sigurno zanima (ne zanima vas ali ću ipak da izvestim, tip me zainteresovao onomad) onaj jeromonah Arsenije što je zabranjivao hevi metal koncerte u Beogradu priznaje da jeste bio narkoman ali da su tada skoro svi bili narkomani jer ih je - pazi sad ovo - sve to tako Tito učio. Ej, Tito je kriv što je on šutirao u venu.


Dok je Tita, biće šita!
predatortz predatortz 13:28 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

ex DSS lumeni mu se priključuju u buljucima. Nauka to ne može da objasni.


Jedini koji mu zapravo mogu rasitniti glasačko telo. Pošto on okuplja dobar deo glasača koji dele neke stavove DSS.
Pa neća valjda Marinika Rezolucija Autonomija Tepić da privuče desno okrenute glasače?

Hoće! Mislim, kad ja ponovo budem mlad i fit...
angie01 angie01 13:30 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Pa tebi. Branila si tu sintagmu, pa sad je ne koristiš.


gde sam branila tu sintagmu, rekoh ti, da je upravo obratno...i to na svakom hebenom blogu.
freehand freehand 13:34 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE


Zato su mu i prišle Vesne, kandićka, Lukovići, Srbljanovićke i pola Đinđićevog personala.


Ali mu je glasačko telo većinski radikalsko a ex DSS lumeni mu se priključuju u buljucima. Nauka to ne može da objasni.

Čudna je i perverzna ta veza ledepeovaca i deesesovaca a preko vadikava.

maksa83 maksa83 13:38 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Socijalistički savez radnog naroda?

Ne nego Sveruski Narodni Front (Общероссийский народный фронт) - politička koalicija koju je napravio Vladimir Putin 2011 da obezbedi Jedinstvenoj Rusiji "sveže ideje, predloge i nova lica", a uključivalo je poiltičke partije, nevladine organizacije, udruženja, sindikate, firme, istaknute pojedince, itd.

Videla žaba da se konj potkiva pa najavija juče osnivanje velikog Pokreta za narod i državu.

Dok je Tita, biće šita!

Dok je bilo Tita bilo je i šita,
a od kad je Slobe ima samo lobe

glasila je pesma.

predatortz predatortz 13:39 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Dok je bilo Tita bilo je i šita,
a od kad je Slobe ima samo lobe

glasila je pesma.


Moguće.

Što bi uBosni rekli, nisam trošio...
predatortz predatortz 13:51 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Ne nego Sveruski Narodni Front (Общероссийский народный фронт) - politička koalicija koju je napravio Vladimir Putin 2011 da obezbedi Jedinstvenoj Rusiji "sveže ideje, predloge i nova lica", a uključivalo je poiltičke partije, nevladine organizacije, udruženja, sindikate, firme, istaknute pojedince, itd.


Što bi rekli, partija je elita a SSRN je šira zajednica.

Što bi rek'o Džoni, ništa novo pod neonom...
Sve ispod tog šinjela proisteklo je go kurac za sveže ideje.
maksa83 maksa83 13:56 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

Što bi uBosni rekli, nisam trošio...

E pa kad nisi iz Beograda. Da si iz Beograda drogirao bi te Tito lično ko jeromonaha Arsenija onomad.

predatortz predatortz 13:58 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

maksa83
Što bi uBosni rekli, nisam trošio...

E pa kad nisi iz Beograda. Da si iz Beograda drogirao bi te Tito lično ko jeromonaha Arsenija onomad.


I nas seljake je drogirala Služba & co...
Jerbo, distribucije i logistike bez nje teško da bi bilo.
DroZa je uvek državni bizMis! Ne samo kod nas.

Ajde ti probaj da pokreneš preduzetničku radnju Maksa diler PR bez jarana gde treba...

freehand freehand 14:02 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

predatortz
maksa83
Što bi uBosni rekli, nisam trošio...

E pa kad nisi iz Beograda. Da si iz Beograda drogirao bi te Tito lično ko jeromonaha Arsenija onomad.


I nas seljake je drogirala Služba & co...
Jerbo, distribucije i logistike bez nje teško da bi bilo.
DroZa je uvek državni bizMis! Ne samo kod nas.

Ajde ti probaj da pokreneš preduzetničku radnju Maksa diler PR bez jarana gde treba...


Pet puta mi moj drug Baja priča kako su imali nekog rokera fol-narkomana u Bijeljini koji je tako sedamdesetih posle četri pive krenuo sa vrećom za spavanje na koncert Stounsa u londonu.
Stao tako na benzinskoj pumpi da stopira.
Naiđe patrola u tristaću, pita pandur:
"Đe ćeš?"
"Idem na Stonse!"
Pandur ga gadljivo pogleda onako prljavog i odrpanog pa kaže:
"Ideš kurac. Ulazi!"
I nije otišo.
Dugo su ga zvali Džeger posle.

P.S. malo sam prepevao zaboravljene momente, pa možda nije bio London nego Berlin, možda nisu bili Stounsi nego Parpl, pa su ga zvali Gilan a ne Džeger. Al otišo je kurac, to je sigurno.
jovilim_e jovilim_e 14:12 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

maksa83
ebeno je to što je Vučić u potpunosti preslikao Titov stil vladanja

Meni pravo da ti kažem više liči na Putinov stil vladanja, evo konačno osniva i neku nadstranačku nacionalnu organizaciju (što je isto Putin uradio svojevremeno) koja će pod svoje okrilje staviti sve nacionalne stranke spremne da štite srpski interes od unutrašnjeg i spoljnog neprijatelja.
‚...

Jebote, koliko komentara je potrošeno da bi se tek sada stiglo do Putina?
Bravo, ovo je Benediktu na dušu, podbacio je.
Ali, ti si tu kada već nema našega Gedže.
predatortz predatortz 14:13 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

freehand
predatortz
maksa83
Što bi uBosni rekli, nisam trošio...

E pa kad nisi iz Beograda. Da si iz Beograda drogirao bi te Tito lično ko jeromonaha Arsenija onomad.


I nas seljake je drogirala Služba & co...
Jerbo, distribucije i logistike bez nje teško da bi bilo.
DroZa je uvek državni bizMis! Ne samo kod nas.

Ajde ti probaj da pokreneš preduzetničku radnju Maksa diler PR bez jarana gde treba...


Pet puta mi moj drug Baja priča kako su imali nekog rokera fol-narkomana u Bijeljini koji je tako sedamdesetih posle četri pive krenuo sa vrećom za spavanje na koncert Stounsa u londonu.
Stao tako na benzinskoj pumpi da stopira.
Naiđe patrola u tristaću, pita pandur:
"Đe ćeš?"
"Idem na Stonse!"
Pandur ga gadljivo pogleda onako prljavog i odrpanog pa kaže:
"Ideš kurac. Ulazi!"
I nije otišo.
Dugo su ga zvali Džeger posle.

P.S. malo sam prepevao zaboravljene momente, pa možda nije bio London nego Berlin, možda nisu bili Stounsi nego Parpl, pa su ga zvali Gilan a ne Džeger. Al otišo je kurac, to je sigurno.


E sad ću da ti ispričam crtice sa bivšeg posla, iako o njima nerado pišem...
Mi iz Javne bezbednosti smo kupili drogirane klince sa magistralnog puta da ih ne gaze Boksitovi kamioni.
I znali smo ko diluje, gde diluje, odakle nabavlja...
Svaki od nas bi tom liku, bez dvoumljena, pucao u čelo i otišao da popije kaficu. Svaki!
Samo, nismo smeli od Službe!
benedykt benedykt 14:35 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

freehand
Ne, samo si ti bolid čim ti takve interpretacije padaju na pamet, odnosno šizofrena ličnost sa obzirom da mrziš iz nekog razloga svog pobratima Acu Žvalonju…

Šta je pšroblem sa interpretacijom da je narod onakav kakva mu je vlast i da bolje ne zaslužuje? Ili ti tvrdiš da je to slučaj samo kod Srba?


Pa sad, što se tiče Nemci = Nacisti, previše Сделано в Кремле propagande ume da bude štetno po zdravlje a posebno za one koji su u mlađim danima bili delimično ili potpuno ozračeni RTS izotopom Slobonijuma. Pod dva, jedan od kamena temeljaca antisemitizma danas je tvrdnja da su Jevreji = Izrael…
freehand freehand 14:40 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
freehand
Ne, samo si ti bolid čim ti takve interpretacije padaju na pamet, odnosno šizofrena ličnost sa obzirom da mrziš iz nekog razloga svog pobratima Acu Žvalonju…

Šta je pšroblem sa interpretacijom da je narod onakav kakva mu je vlast i da bolje ne zaslužuje? Ili ti tvrdiš da je to slučaj samo kod Srba?


Pa sad, što se tiče Nemci = Nacisti, previše Сделано в Кремле propagande ume da bude štetno po zdravlje a posebno za one koji su u mlađim danima bili delimično ili potpuno ozračeni RTS izotopom Slobonijuma. Pod dva, jedan od kamena temeljaca antisemitizma danas je tvrdnja da su Jevreji = Izrael…

To sam hteo da ti kažem.
Da nisi nadobudni samozaljubljeni moron shvatio bi i sam šta ovde piše:

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače.


benedykt benedykt 14:41 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

maksa83
ebeno je to što je Vučić u potpunosti preslikao Titov stil vladanja

Meni pravo da ti kažem više liči na Putinov stil vladanja, evo konačno osniva i neku nadstranačku nacionalnu organizaciju (što je isto Putin uradio svojevremeno) koja će pod svoje okrilje staviti sve nacionalne stranke spremne da štite srpski interes od unutrašnjeg i spoljnog neprijatelja.

Imaju užasno mnogo sličnosti potpuno nevezano od te priče, ali kao da ne idemo sad na tu stranu. U svakom slučaju, drug Tita je bio i ostao samo podvrsta staljinističkog Vođe sa nešto lokalnom tržištu prilagođenih dorada i izmena, a Putinu je папаша* Сталин očigledan uzor…

* Tako ga je car ruski nazvao pre par godina

benedykt benedykt 14:43 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

freehand

To sam hteo da ti kažem.
Da nisi nadobudni samozaljubljeni moron shvatio bi i sam šta ovde piše:

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače.


Misliš ti bi shvatio kako treba šta sam ja napisao, pa se ne bi samim time frljao na temu da su Nemci nacisti a Jevreji genocidni…?!
freehand freehand 14:46 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
freehand

To sam hteo da ti kažem.
Da nisi nadobudni samozaljubljeni moron shvatio bi i sam šta ovde piše:

Eh sad, nikakvih problema nema sa Vučićem sem što je slika i savršena prilika većinskog dela svog sopstvenog naroda, odnosno teško da je u modernoj istoriji bilo političara koji baš toliko liči na svoje glasače.



Misliš ti bi shvatio kako treba šta sam ja napisao, pa se ne bi samim time frljao na temu da su Nemci nacisti a Jevreji genocidni…?!

Misliš - moja glupa generalizacija ne osvetljava i ne ilustruje dovoljno dobro tvoju glupu generalizaciju?
jovilim_e jovilim_e 14:46 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
freehand
Ne, samo si ti bolid čim ti takve interpretacije padaju na pamet, odnosno šizofrena ličnost sa obzirom da mrziš iz nekog razloga svog pobratima Acu Žvalonju…

Šta je pšroblem sa interpretacijom da je narod onakav kakva mu je vlast i da bolje ne zaslužuje? Ili ti tvrdiš da je to slučaj samo kod Srba?


Pa sad, što se tiče Nemci = Nacisti, previše Сделано в Кремле propagande ume da bude štetno po zdravlje a posebno za one koji su u mlađim danima bili delimično ili potpuno ozračeni RTS izotopom Slobonijuma. Pod dva, jedan od kamena temeljaca antisemitizma danas je tvrdnja da su Jevreji = Izrael…

Benediktu, šta si ti sada ovde rekao?
Pojasni podrobnije.
Mislim, ne moraš slovo po slovo.
Kakve veze ima propaganda Kremlja sa tim da su nacisti bili Nemci?
Šta su sada, ja, recimo, ne znam?

benedykt benedykt 14:59 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

freehand
benedykt

Misliš ti bi shvatio kako treba šta sam ja napisao, pa se ne bi samim time frljao na temu da su Nemci nacisti a Jevreji genocidni…?!

Misliš - moja glupa generalizacija ne osvetljava i ne ilustruje dovoljno dobro tvoju glupu generalizaciju?

Mislim da po običaju mašiš ceo fudbal, pošto sam ja samo i jedino pričao kako narod, većinski gledano, u zemlji Srbiji u Vučiću i njegovoj vlasti vidi, ne svi isto, jedan deo samog sebe tj svoj (delimičan) odraz u ogledalu. Pronalaze se, odnosno pogodila ih pesma a Vučić je odličan i nadasve raznovrstan ”pevač” kada je repertoar u pitanju, pa ume da peva i šlagere a ume da oplete i ćirilicu, tj sve u zavisnosti od publike. User friendly takoreći ili ti ga za svako ponešto playlista najvećih hitova. Kakve to ima veze sa tim tvojim nemačkim nacistima i genocidnošću Jevreja to valjda samo ti znaš, odnosno u nekom drugom grmu leži taj žele zeka…
benedykt benedykt 15:01 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

jovilim_e

Benediktu, šta si ti sada ovde rekao?
Pojasni podrobnije.
Mislim, ne moraš slovo po slovo.
Kakve veze ima propaganda Kremlja sa tim da su nacisti bili Nemci?
Šta su sada, ja, recimo, ne znam?


Tačan odgovor i dalje su Nemci nacisti, barem kada si priključen pa veruješ u ono što ti Сделано в Кремле medijske ispostave govore…
predatortz predatortz 15:03 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE


Tačan odgovor i dalje su Nemci nacisti, barem kada si priključen pa veruješ u ono što ti Сделано в Кремле medijske ispostave govore…


tačan odgovor je da je nemačka politika spram Srba i srpskog pitanja konstanta, nevezano ko je na vlasti u Nemačkoj i da li je režim carski, nacistički ili demokratski.
freehand freehand 15:10 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
freehand
benedykt

Misliš ti bi shvatio kako treba šta sam ja napisao, pa se ne bi samim time frljao na temu da su Nemci nacisti a Jevreji genocidni…?!

Misliš - moja glupa generalizacija ne osvetljava i ne ilustruje dovoljno dobro tvoju glupu generalizaciju?

Mislim da po običaju mašiš ceo fudbal, pošto sam ja samo i jedino pričao kako narod, većinski gledano, u zemlji Srbiji u Vučiću i njegovoj vlasti vidi, ne svi isto, jedan deo samog sebe tj svoj (delimičan) odraz u ogledalu. Pronalaze se, odnosno pogodila ih pesma a Vučić je odličan i nadasve raznovrstan ”pevač” kada je repertoar u pitanju, pa ume da peva i šlagere a ume da oplete i ćirilicu, tj sve u zavisnosti od publike. User friendly takoreći ili ti ga za svako ponešto playlista najvećih hitova. Kakve to ima veze sa tim tvojim nemačkim nacistima i genocidnošću Jevreja to valjda samo ti znaš, odnosno u nekom drugom grmu leži taj žele zeka…


I da ja namerno nisam otišao u stereotip i krajnost čija si slika i prilika nego napisao, na primer, da je "Hitler slika i prilika većinskog dela svog naroda", kao i "Netanjahu slika i prilika večinskog dela jevrejskog naroda danas dok Izrael sprovodi genocid nad Palestincima" - bi li to bilo bliže tvom viđenju Srba i dovoljno jednostavno za tvoje mogućnosti shvatanja ne baš bukvalno izrečenih stvari?
jovilim_e jovilim_e 15:14 14.02.2024

Re: BEOGRAD ZA POSTČETNIKE

benedykt
jovilim_e

Benediktu, šta si ti sada ovde rekao?
Pojasni podrobnije.
Mislim, ne moraš slovo po slovo.
Kakve veze ima propaganda Kremlja sa tim da su nacisti bili Nemci?
Šta su sada, ja, recimo, ne znam?


Tačan odgovor i dalje su Nemci nacisti, barem kada si priključen pa veruješ u ono što ti Сделано в Кремле medijske ispostave govore…

Ali!
Ja nikada nisam gledao ništa od propagande Kremlja.
A nisam gledao ni više od 3 ruska filma.
Nije valjda da mi je potrebno da o nečemu imam mišljenje da mi to kaže Rus?
Ili Amer?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana