Život

Just for the Record

Spiridon RSS / 16.01.2024. u 18:23

Ovaj blog je javno izvinjenje prijatelju koga sam danas ogovarao. Shvatio sam to istog trenutka, ali već je bilo kasno. Nije ništa strašno, ali dovoljno da se ne osećam dobro.

Teško je pokupiti perje iz pocepanog jastuka koje se već raspršilo na sve strane, ali treba krenuti polako ... perce po perce.

 

 

 



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 18:34 16.01.2024

prijatelji

su vazan deo zivota, nije lako izgraditi odnos poveralnja, ljubavi i uzajamne brige-koji traje u razlicitim okolnostima...i zato ga treba cuvati.

ja bih na tvom mestu, otisla kod njega i insistirala da razgovaramo, raspetaljala bih tu mrezu, koja se ispelela tom izdajom, rekla biha sve kako jeste, kako se osecam i da mi je stalo do njega, trazila nacin da mi oprosti,...pa sta bude,...za vazne stavri se treba boriti,...jer brzo prodje sve, vec sutra su stvari udaljene duplo nego su danas....posle nekog vremena, cela slika je vec drugacija i izgubi se nit, za koju bi mogao da se uhvatis.

...velika stvar je da si svestan da si kriv.
Spiridon Spiridon 11:01 17.01.2024

Re: prijatelji

angie01
su vazan deo zivota, nije lako izgraditi odnos poveralnja, ljubavi i uzajamne brige-koji traje u razlicitim okolnostima...i zato ga treba cuvati.

ja bih na tvom mestu, otisla kod njega i insistirala da razgovaramo, raspetaljala bih tu mrezu, koja se ispelela tom izdajom, rekla biha sve kako jeste, kako se osecam i da mi je stalo do njega, trazila nacin da mi oprosti,...pa sta bude,...za vazne stavri se treba boriti,...jer brzo prodje sve, vec sutra su stvari udaljene duplo nego su danas....posle nekog vremena, cela slika je vec drugacija i izgubi se nit, za koju bi mogao da se uhvatis.

...velika stvar je da si svestan da si kriv.


lepo si ovo napisala. Malo sam preterao sa reci "izdaja" ali ipak je bilo neprimereno.
zoja444 zoja444 20:10 16.01.2024

ako

ako je izdaja, onda je sa predumisljajem, nisi prijatelj i nema oprostaja. ako je glupost onda je dovoljno izvinjenje. kakvi jastuci? virtuelnih prijatelja nema.
Spiridon Spiridon 11:01 17.01.2024

Re: ako

zoja444
ako je izdaja, onda je sa predumisljajem, nisi prijatelj i nema oprostaja. ako je glupost onda je dovoljno izvinjenje. kakvi jastuci? virtuelnih prijatelja nema.


da vise je glupost ali definitivno zahteva izvinjenje. Hvala
solo solo 23:07 16.01.2024

Hu kerz!

.
Черевићан Черевићан 23:12 16.01.2024

in culpa

или....dovoljno da se ne osećam dobro

живот наш је....брате....сачулатац
сличан ходу....жицом бодљикавом,
отуд потреба....понекад....се здеси
понашању. .посве...снисходљивом
zoja444 zoja444 05:31 17.01.2024

Re: in culpa

kada je moj otac umro, zlatna koka, bog da mu dusu prosti, nestali su svi porodicni prijatelji, kumovi, rodjaci. ostala je gola ljudska priroda. dok je para, tu je i muzike.
Spiridon Spiridon 11:02 17.01.2024

Re: in culpa

Черевићан
или....dovoljno da se ne osećam dobro

живот наш је....брате....сачулатац
сличан ходу....жицом бодљикавом,
отуд потреба....понекад....се здеси
понашању. .посве...снисходљивом


znaci ponekad uradim nesto svesno i znam da cu da se kajem zbog toga. Na srecu su u pitanju samo gluposti
zoja444 zoja444 05:35 17.01.2024

ne sprdam se

spiro, jedino ako si izdao psa. ja da sam on, nikad ti ne bih oprostila.
Spiridon Spiridon 11:03 17.01.2024

Re: ne sprdam se

zoja444
spiro, jedino ako si izdao psa. ja da sam on, nikad ti ne bih oprostila.


taman posla ... =))
ephemeris ephemeris 08:30 17.01.2024

Izvini

Dok moje misli traže, kako se ono, po naški, kaže ta teška, strana reč izvini.... Izvini..

Spiridon Spiridon 11:03 17.01.2024

Re: Izvini

ephemeris
Dok moje misli traže, kako se ono, po naški, kaže ta teška, strana reč izvini.... Izvini..



joj sto volim tu stvar ...znam lepo da je sviram i pevam
zoja444 zoja444 11:26 17.01.2024

Re: Izvini

a jel znas onu bajaginu: ako je zivot samo vecita tuga... onda to... nije ljubav...
solo solo 11:48 17.01.2024

Život zatvara krugove

DEDA JOJ 6. APRILA SRAVNIO BEOGRAD I STRELJAO 100 ZA 1, A ONA SE ZAMONAŠILA USRED SRBIJE: Unuka generala Lera ......

https://www.kurir.rs/vesti/srbija/4340328/unuka-nemackog-generala-lera-zamonasila-se-u-manastiru-soko-grad




zilikaka zilikaka 13:59 17.01.2024

Sad ja napravim gaf

U vidu netraženog saveta po pitanju sa kojim baš nikakve veze nemam, al da sam nešto na mestu tog prijatelja, ko god on bio, mislim da bi mi bolje leglo izvinjenje u vidu privatne poruke.
Mislim, kad si već otvorio za komentare, smem da kažem da mi sve ima ukus egzibicionizma
(kud ne nađosmo na srpskom neku kraću reč, ovo nikad otkucati).
Nadam se da tvoj tajanstveni prijatelj ne deli ukus sa mnom
solo solo 14:20 17.01.2024

Re: Sad ja napravim gaf

Mislim, kad si već otvorio za komentare, smem da kažem da mi sve ima ukus egzibicionizma
(kud ne nađosmo na srpskom neku kraću reč,


Ima kraća reč na srpskom - proseravanje - nađosmo da prostiš izvini.

Inače za sve ostalo još kraća reč - Njaooooooo!
(patent by Charlie)
solo solo 18:58 17.01.2024

Zaiskali su, eto im ga...

Најављени откази за стотине стручњака: „Гуглови“ инжењери прве жртве вештачке интелигенције.

Компанија „Гугл“ најавила је да ће отпустити стотине инжењера, као и да припрема стотине отказа за раднике у одељењу виртуалног ‘личног правника’, који се надовезују на планове о појачаној употреби генеративне вештачке интелигенције.
Без посла ће остати стотине инжењера у средишњем тиму софтверског дива и радника у одељењу апликације „Војс Асистент“. Откази су у плану и у хардверском тиму који је одговоран за „Пиксел“, „Нест“ и „Фитбит“ и за већину тима за проширену стварност (АР).




bene_geserit bene_geserit 00:55 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

Компанија „Гугл“ најавила је да ће отпустити стотине инжењера

Google ima 140 hiljada zaposlenih (a Alphabet 190 hiljada).
I šta kažeš otpustiće "stotine"?
Zdravo otpuštanje je 3-5% godišnje (jer realno bar svaki 20-ti zaposleni je potpuna budala).
Kad bi otpustili 5% to bi bilo 7000.
I tebi je vest otpustiće stotine?
solo solo 01:15 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

I tebi je vest otpustiće stotine?


Meni nije. Očekivano je.

Put od 1000 km počinje prvim korakom. Ovo je vest o prvom koraku.

Misliš da neće stići i do recimo 50000 u dogledno vreme?

I šta kažeš otpustiće "stotine"?

Kažu novine. Ja samo pratim.

A da je svaki 20ti zaposleni u Googlu potpuna budala vrlo interesantan podatak.

p.s.

Da nisi i ti zaposlen u Googlu pa znaš ,,stvari iznutra,,?
bene_geserit bene_geserit 01:55 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

A da je svaki 20ti zaposleni u Googlu potpuna budala vrlo interesantan podatak.

Nisam zaposlen u Gugletu ali ceo život radim po firmama koje nisu baš te veličine ali se ne broje u male.
A budala je mnogo više od 5% u svakoj.
solo solo 09:22 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

A budala je mnogo više od 5% u svakoj.


Da,sudeći po blogu ima i više



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:28 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
A da je svaki 20ti zaposleni u Googlu potpuna budala vrlo interesantan podatak.

Nisam zaposlen u Gugletu ali ceo život radim po firmama koje nisu baš te veličine ali se ne broje u male.
A budala je mnogo više od 5% u svakoj.


tamo si vjerovatno i primjetio da otpuštanja ne rade na principu otpustićemo najveće štetočine al dobro sad..

nego vidim da si se osro tamo kod makse neštedimice..
komunista u duši jbt, ja bih da svi ljudi budu braća, al da ja odredim kriterije prvo.. evo vako ćemo..
mislim priče za malu djecu al ok..
nego evo još jednom da probam pa bataljujem..
dakle tih 30% jebem te glupa, to nije nekakva prosječna poreska stopa pa da ima smisla da ti pričaš ja kad sam vested ja sam 39.75789% platio..
takve anegdote nemaju nikakvog smisla osim da se zabavimo i eventualno informišemo kako te stvari gdje stoje..
jedinog smisla ima da sabereš sve poreze, na svim nivoima, po svim osnovama, pa podjeliš dobijeno sa GDPijem i uporediš to između zemalja..
pa kad tako uradiš dobiješ da vi plaćate 30% a mi 50% i to ti je kraj svih samnabulnih priča o tome kako Amerikanci razvijaju lijekove a Evropa se grebe i ostalog nonsensa koji si popasao po svojim dedničarskim brlozima..
bukvalno je blam biti tako glup pa vjerovati da je US u nekom strašnom iskoraku u odnosu na Evropu po pitanju farmaceutske industrije..
moraš biti kreten..

al tebi nije teško da stalno dolaziš sa novim umotvorinama iz brloga i stalno ti čovjek jednu po jednu mora pokazivati da nisu istina i džaba.. za pola godine ćeš doći opet sa istom pričom, eventualno malenom prepravkom..
i jbg..

cijena kuća što se tiče.. mati, pomagaj..
tu fakat jesi komunjara, al samo kad treba da platiš..
elem, em nema smisla zagovarati kao nekakvo tržišno rješenje a žaliti se na cijene kuća em bi elementarno bilo da znaš da su u US kuće relativno jeftine u odnosu na Evropu.. ne čak ni malo nego mnogo..
primjera radi kretanje cijena kuća u tvom Veliju i u mom komšiluku..
a moj komšiluk je mrtav prosjek Londona a London nije ništa nespecifično skup u odnosu na slične evropske predstonice zadnjih par decenija.. boom je bio ranije.. ovo u zadnje vrijeme je dosta standardno..
pa je po meni neki elementarni red il da bar znaš otprilike kako te stvari stoje il da ne sereš kad ti neko proba objasniti..
mada priznajem zabavna je kombinaija nemam pojma al volim da serem
maksa83 maksa83 16:36 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

Nisam zaposlen u Gugletu ali ceo život radim po firmama koje nisu baš te veličine ali se ne broje u male.
A budala je mnogo više od 5% u svakoj.

Ostavio si tamo onaj Violent Femmes link tik pre nego što se blog zaključao.

Bio na njima u SKC-u 2004., to mi je najomiljeniji koncert u životu, taj Pinki je video Tita momenat je možda eventualno mogao biti pomračen na Beerfestu pre neku godinu da nisu zbog kiše koja nije ni pala otkazali Džonija Mara, mada iskreno verovatno nije mogao biti pomračen jer Mar je samo četvrtina, a ovo su bili Violent Femmes u celini i celosti i svirali su SVE što treba.

Violent Femmes sa Weber roštiljem umesto doboša:

bene_geserit bene_geserit 18:57 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

primjera radi kretanje cijena kuća u tvom Veliju i u mom komšiluku

Ne bi da te ometam, al moram da primetim
Carmel Valley je lokalni toponim, ima ih dosta u Kaliforniji
ti si uzela neki iz Monterey-a, tamo odmah južno od Bay Area-e a severno od Big Sur-a
ribarski gradić, bio sam tamo da gledam kitove jednom prilikom, nije baš nešto
oko 700 km od mene
bio sam i na kampovanju par puta na Big Sur-u, to je već lepo, neki kamp na litici iznad okeana, ima i ponešto da se vidi, vodopad koji pada u okean
elementarno bilo da znaš da su u US kuće relativno jeftine u odnosu na Evropu.. ne čak ni malo nego mnogo

poenta uopšte nije bila poređenje sa Evropom
ako su kod vas kuće još skuplje, ko ima para da to kupi?
pričaš o nekom prosečnom delu Londona, trebala bi srednja klasa onda da kupuje te kuće
odakle srednjoj klasi para da kupi kuću od 3M, pogotovo sa današnjim kamatama?
jedinog smisla ima da sabereš sve poreze, na svim nivoima, po svim osnovama, pa podjeliš dobijeno sa GDPijem i uporediš to između zemalja..
pa kad tako uradiš dobiješ da vi plaćate 30% a mi 50% i to ti je kraj svih samnabulnih priča o tome kako Amerikanci razvijaju lijekove a Evropa se grebe

Pa kod nas 40-50% stanovništva uopšte ne plaća porez, tj. plaća payroll tax i to je to (recimo za 2021. 57% stanovništva nije platilo federal income tax). OK, plaćaju real estate tax i poreze kad kupuju neke stvari koji zavise od države do države (ali nemamo VAT kao vi).
A bogati tek ne plaćaju, ono reda 10% gde bi trebali 50%.
Tako da oni koji plaćaju većinu poreza su srednja i viša srednja klasa.

A to što su lekovi kod nas 3 puta skuplji u proseku, verovatno ima nekog malog uticaja na to kolika je plata tog farmaceuta (verovatno je kod nas veća), proizvode se ionako u nekoj Tunguziji, transport opet košta moguće više kod nas nego kod vas. Takođe sudske odštete kod nas su pretpostavljam mnogo veće, pa to ima nekog uticaja takođe. Ali na kraju priče sve to nikako ne može da opravda toliku razliku u ceni lekova, tako da sasvim sigurno veći profit big pharma pravi kod nas nego kod vas.
A lekove razvijaju farmaceutske firme, samo je pitanje odakle se to finansira.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:07 18.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
primjera radi kretanje cijena kuća u tvom Veliju i u mom komšiluku

Ne bi da te ometam, al moram da primetim
Carmel Valley je lokalni toponim, ima ih dosta u Kaliforniji
ti si uzela neki iz Monterey-a, tamo odmah južno od Bay Area-e a severno od Big Sur-a
ribarski gradić, bio sam tamo da gledam kitove jednom prilikom, nije baš nešto
oko 700 km od mene
bio sam i na kampovanju par puta na Big Sur-u, to je već lepo, neki kamp na litici iznad okeana, ima i ponešto da se vidi, vodopad koji pada u okean
elementarno bilo da znaš da su u US kuće relativno jeftine u odnosu na Evropu.. ne čak ni malo nego mnogo

poenta uopšte nije bila poređenje sa Evropom
ako su kod vas kuće još skuplje, ko ima para da to kupi?
pričaš o nekom prosečnom delu Londona, trebala bi srednja klasa onda da kupuje te kuće
odakle srednjoj klasi para da kupi kuću od 3M, pogotovo sa današnjim kamatama?
jedinog smisla ima da sabereš sve poreze, na svim nivoima, po svim osnovama, pa podjeliš dobijeno sa GDPijem i uporediš to između zemalja..
pa kad tako uradiš dobiješ da vi plaćate 30% a mi 50% i to ti je kraj svih samnabulnih priča o tome kako Amerikanci razvijaju lijekove a Evropa se grebe

Pa kod nas 40-50% stanovništva uopšte ne plaća porez, tj. plaća payroll tax i to je to (recimo za 2021. 57% stanovništva nije platilo federal income tax). OK, plaćaju real estate tax i poreze kad kupuju neke stvari koji zavise od države do države (ali nemamo VAT kao vi).
A bogati tek ne plaćaju, ono reda 10% gde bi trebali 50%.
Tako da oni koji plaćaju većinu poreza su srednja i viša srednja klasa.

A to što su lekovi kod nas 3 puta skuplji u proseku, verovatno ima nekog malog uticaja na to kolika je plata tog farmaceuta (verovatno je kod nas veća), proizvode se ionako u nekoj Tunguziji, transport opet košta moguće više kod nas nego kod vas. Takođe sudske odštete kod nas su pretpostavljam mnogo veće, pa to ima nekog uticaja takođe. Ali na kraju priče sve to nikako ne može da opravda toliku razliku u ceni lekova, tako da sasvim sigurno veći profit big pharma pravi kod nas nego kod vas.
A lekove razvijaju farmaceutske firme, samo je pitanje odakle se to finansira.


a kolji me ako već jednom nisam baš tebi pisala traktat da je VAT i sales tax potpuno ista stvar.. samo je u Evropi naravno stopa viša.. al brate od tebe se odbije ko od zida..
to gdje se ti napajaš znanjem ti je bukvalno toliko glupo da je čudo da nisi poludio do sad.. level ko kad ovaj moj srednji dođe i kaže is it true that sausage is made of pick schlonk.. reko vidim, napajao si se na kvalitetnom izvoru..
bukvalno čitaš šta pišu totalni kreteni..
kao da ja uzmem Bravo pa tamo čitam o čipovima i onda dođem da održim predavanje kako jebeš 4 nanometra, reko meni Bravo da će Kindža to sutra da napravi desetinu nanometra, ne treba mu litografija on to nagura pod pritiskom i može kolko oćeš da nagura, samo nađu debelog Kineza i onda ovaj sjedne na čip..
taj nivo gluposti..
brate nemoj to da čitaš..
pretplati se ko čovjek na FT pa kad već čitaš pročitaj nešto normalno a ne nonsens tipa u Evropi imaju VAT uuuuuuuuuuuuu jeeeeeee a u nas nema..
i kuće su nam precjenjene jer to komunisti rade u interesu big money..
a deep gov nam nameće da moramo cijelom svijetu da radimo razvoj lijekova pa zato plaćamo skup insulin i sve u tom stilu..
brate slatki..

kuća što se tiče u Evropi su skupe jer je neuporedivo gušće naseljeno a čvršće regulisano..
pride je i kultura drugačija.. walkable city politika.. ljudi žele da žive u urbanim jezgrima i uživaju sadržaj urabnih jezgara a ne mogu svi da se naguraju na mali prostor pa se licitira cijenom..
pride je kredit jeftiniji nego tu tako da to što je ljudi uglavnom mogu da otplate za tih nekih 25 prosječnih godina..
manje troše na ostale stvari, i kuće su manje pa se i opremaju za manje para a i ne vozi se obavezno po dva kamiona po kući itd. itd.
tih razlika ima dosta al suština je da su u US kuće jeftinije od Evrope, i da im je dinamika rasta bila znatno umjerenija nego tu..
kad staviš na papir možda i nije suludo..
kuća u urbanom centru Evrope može i da se izda turistima, promjena regulative je mala, često nisu ni trusna ni na bilo koji drugi način ugrožena područja, ljudi ulažu u to i kao vid štednje, ne neminovno samo za stanovanje..


cijene lijevoa što se tiče to ti je 100% (da može više bilo bi više) re gu la ti va..
al ti i tu zastupaš tezu kako teba mala država, tržište će to sve da reguliše, šta tu ima..
pa nema ništa..
kad pustiš tržištu da reguliše ono se naravno dosjeti da bi da odere bolesnog jer on ne može da bira.. i svi smo srećni..
ako još možemo i da se dogovorimo pa podjelimo tržište da ni konkurencije nema, još i bolje..
a u Evropi (koja naravno propada) se takve stvari ne rade.. e jer Evropljni glupi..
ma mislim..
to što ti ne vidiš jes da je US odskočila poslije IISR jer se okoristila o činjenicu da su joj svi u Evropi bili dužni..
sad spuvalo to što se tad istrčalo naprijed i došlo na naplatu.. raji se ispričala priča da je America the greatest, raja skužila da baš i nije tako sjajno ko što su joj napričali a onda se našlo hijena da raji objasne po raznim brlozima kako oni znaju rješenje..
samo treba da spalimo sve što imamo pa ponovo..
jer ovo ništa ne valja..
nevolja je što ste zarazili cijeli svijet svojim ludilom pa bi sad svaka bena da pali i ruši i pravi ponovo, ovo jelda ništa ne valja..
i jbg..
daj bože da preteknemo al strepnje su mi veće od nadanja
bene_geserit bene_geserit 05:02 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

a kolji me ako već jednom nisam baš tebi pisala traktat da je VAT i sales tax potpuno ista stvar.. samo je u Evropi naravno stopa viša.. al brate od tebe se odbije ko od zida..
to gdje se ti napajaš znanjem ti je bukvalno toliko glupo da je čudo da nisi poludio do sad.. level ko kad ovaj moj srednji dođe i kaže is it true that sausage is made of pick schlonk.. reko vidim, napajao si se na kvalitetnom izvoru..
bukvalno čitaš šta pišu totalni kreteni..

Sestro slatka, jasno mi je zašto si pisala traktat, utripovala si da neko nešto negde ne razume pa sad ćeš ti sa kompleksom više vrednosti da objasniš, ali mi nije jasno čemu ti je bio potreban ceo traktat umesto jedne rečenice.

Nego ja volim da se precizno izražavama kad god mogu.
A VAT i sales tax nisu "potpuno ista stvar", evo iz realnog života
Kad sam kupovao laptop naručio sam lepo na adresu nekog ortaka koji živi u Portlandu (Oregon nema state tax) a ćerka mu studira na UCSD-u pa malo malo pa dođe ovde ili on ili žena.
Drugim rečima VAT može da bude samo na federalnom nivou a sales tax može da bude na state a i na lokalnom nivou, tako da možeš da ga izbegneš ako se malo prošetaš okolo ili ti neko nešto kupi i donese, probaj da izbegneš VAT pa mi reci kako ti ide.
Do pre koju godinu kad kupuješ online preko Amazona nisu naplaćivali states tax, bila je fora kao zapisuj sve što si kupio pa sam plati sales tax, što je radio literaly niko.

Sales tax može da ti uvede na pojedini proizvod i neka lokalna budala od političara, kod nas su skoro libtardi preuzeli vlast, tako da budala ne manjka. Kao što su beše u Njujorku uveli sales tax na carbonated beverages jer su zaključili da "ugroženi slojevi" previše piju ta sranja što ne valja za zdravlje pa da ih destimulišu. Na šta su "ugroženi slojevi" počeli da kupuju van granica gde je taksa uvedena.
Mene taj konkretno proizvod ne zanima, ali kad bi mi neki lokalni bolid uveo taksu na wagyue stejkove (pošto je li krave mnogo podriguju a treba spasiti planetu a i svi znamo ko jede wagyue stejkove pizda im materina) ja bi umesto tržnog centra par kilometra južno otišao u tržni centar par kilometara severno (van granica SDa).

Kad mi je majstor Neša radio npr. kupatilo, da kažemo da je cena bila 20K, pola materijal, pola ruke, na materijal je naravno platio sales tax, a na ruke tj. dodatnu vrednost naravno ne mogu da uvedu sales tax. Ali ne sumnjam da kad kod tebe neki majstor Poljak ili Pakistanac isto to uradi uredno uračuna porez na dodatnu vrednost, recimo 15%, naplati 21.5K i uredno prosledi 1.5K državi.
Tj. na dobar deo usluga je jako teško do nemoguće uvesti sales tax, tj. moglo bi ali bi onda to bio PDV. Takođe kad kupuješ razna online sranja, video igrice, software i sl. nema sales tax bar kod nas u Kaliforniji.

Nego već ne znam koji put ti nešto umisliš i isprojektuješ neke svoje somnabulije,
i onda kreneš sa "napajaš se na izvorima gde pišu kreteni".
A kad je recimo tvoj kolega po libtardiji iz Holadije ili odakle već odvalio kako se u SAD troši 10 puta više para na vojsku nego na obrazovanje, odmah si smislila opravdanje "mislio je čovek na federalni budžet" (kao da ima ikakvog smisla porediti koliko para iz federalnog budžeta ide na 2 stvari od koje se jedna 100% a druga 5% finansira iz federalnog budžeta), tu nisi osmislila napajanje sa kretenskih izvora i sl.
bene_geserit bene_geserit 05:31 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

kuća što se tiče u Evropi su skupe jer je neuporedivo gušće naseljeno a čvršće regulisano..
pride je i kultura drugačija.. walkable city politika.. ljudi žele da žive u urbanim jezgrima i uživaju sadržaj urbanih jezgara a ne mogu svi da se naguraju na mali prostor pa se licitira cijenom..
pride je kredit jeftiniji nego tu tako da to što je ljudi uglavnom mogu da otplate za tih nekih 25 prosječnih godina..
manje troše na ostale stvari, i kuće su manje pa se i opremaju za manje para a i ne vozi se obavezno po dva kamiona po kući itd. itd.
tih razlika ima dosta al suština je da su u US kuće jeftinije od Evrope, i da im je dinamika rasta bila znatno umjerenija nego tu..
kad staviš na papir možda i nije suludo..
kuća u urbanom centru Evrope može i da se izda turistima, promjena regulative je mala, često nisu ni trusna ni na bilo koji drugi način ugrožena područja, ljudi ulažu u to i kao vid štednje, ne neminovno samo za stanovanje

Jes vala, ljudi "žele" da žive u centru Londona, zbog čega svi lordovi i ostali koji mogu šta oće de oće baš tu žive a ne na imanjima u nekim suburbijama i selima okolo.
OK, oni verovatno kupe i stan u centru ako zatreba.
A srednja klasa, ako izuzmemo omladinu koja još ništa nije ukapirala, slabo želi da živi u centru već želi da ne troši sate putujući na posao i s posla.
Nego slušaj sad su odjednom krediti jeftiniji kod vas a prekjuče si se žalila na 2% fiksna kamata zauvek.
A dobra ti fora to "manje se troši" pa je valjda onda OK, pa za početak primanja su solidno manja u Evropi.
I kuća evo baš kod mene u kraju može bez problema da se izda turistima.
I isto ljudi ulažu "kao vid štednje" pošto cene rastu više od kamate na mortgage a ne plaća se porez na capital gain do prvih 500K.
Jedino eto kod nas može da bude zemljotresa, ne znam baš koliko je to bitno.

A što se tiče regulative, nemoj da me vučeš za jezik.
Tamo negde pre nego smo kupili kuću, išli smo iz zezanja da vidimo neke kuće od 600+ kvadrata u izgradnji (bilo je onih par sample kuća). Ono 6 spavaćih soba 11 kupatila, ti se pitaš čekaj otkud tolka kupatila, a onda te provedu, ovo je soba za casual breakfast, a ovo je soba za formal breakfast, a ovo je soba za bilijar a može i video igrice, i tako redom. Naravno ogroman patio i bazen se podrazumevaju, kao i podrum za vino.
I zbog čega grade takva čuda. Pa zbog regulative. Tu ne sme da se grade bilo kakve zgrade sa stanovima, jelte da ne bi zapušili resurse jadnim ljudima koji tu već žive (a ono 3 trake u jednom, 3 u drugom pravcu a kad god sam tu vozio nigde nikog, a škola u okolini ima jedno 20 prizemnih zgradica, teren za američki fudbal, par sportskih sala, bazen, neki ogroman park). I onda grade kuće sa početnom cenom od 4-5 miliona (tada), bolje nego 2-3 kuće na istom placu milion svaka.

Nego kakva je bre ovo gomila bulšita a sve da opravdaš nenormalne cene nekrtenina za srednju klasu? Čuj manje se troši pa može sve da im ode na kuću, bravo.
bene_geserit bene_geserit 05:41 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

cijene lijekova što se tiče to ti je 100% (da može više bilo bi više) re gu la ti va..
al ti i tu zastupaš tezu kako teba mala država, tržište će to sve da reguliše, šta tu ima..
pa nema ništa.
kad pustiš tržištu da reguliše ono se naravno dosjeti da bi da odere bolesnog jer on ne može da bira.. i svi smo srećni..
ako još možemo i da se dogovorimo pa podjelimo tržište da ni konkurencije nema, još i bolje..

Ja ne zastupam tezu da treba da bude nepostojeća država, već mala.
Sa tačno određenim ingerencijama u koje svakako spada zaštita od zloupotrebe monopola, u koje spadaju ovakva povećanja cene lekova. Ili takve vrste formalnih ili neformalnih dogovora par firmi koji imaju večinu tržišta ili su jedine na tržištu.

Ali ne, imamo ogromnu državu koja se bavi svim i svačim ali ne onim čime bi trebalo.
Moguće da postoji određena korelacija između toga ko im finansira izborne kampanje i toga u čiju korist rade to što rade.
bene_geserit bene_geserit 05:56 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

to što ti ne vidiš jes da je US odskočila poslije IISR jer se okoristila o činjenicu da su joj svi u Evropi bili dužni..
sad spuvalo to što se tad istrčalo naprijed i došlo na naplatu.. raji se ispričala priča da je America the greatest, raja skužila da baš i nije tako sjajno ko što su joj napričali a onda se našlo hijena da raji objasne po raznim brlozima kako oni znaju rješenje..
samo treba da spalimo sve što imamo pa ponovo..
jer ovo ništa ne valja..
nevolja je što ste zarazili cijeli svijet svojim ludilom pa bi sad svaka bena da pali i ruši i pravi ponovo, ovo jelda ništa ne valja..
i jbg..
daj bože da preteknemo al strepnje su mi veće od nadanja

Sve i sve, ali ovo što si nadrobila za kraj.
Jel znaš kod Asimova u Zadužbini kad oni što žive u centralnim delovima Galaktičkog carstva ne vide i ne priznaju kako carstvo propada. E pa tako i ti.
A ekonomista si neki, trebalo bi da ti je sve jasno. I da su ovoliki dugovi nemogući za servisiranje a pogotovo vraćanje, da je finasijska ekonomija koja je zamenila industrijsku put u propast, a takođe i put za uništavanje srednje klase, da u tom tvom vrhuncu vrhunaca srednja klasa propada i nestaje, da su države sve više totalitarne, da nestaje sloboda govora, da welfare state nestaje dobrim delom zbog fertility rate-a, da se nasilnim uvozom ilegalnih imigranata menja homogena struktura evropskih država i samim tim smanjuje saosećajnost prema drugima, da fertility rate opada već generacijama dal zbog mikro plastike ili zbog pesticida ili svega zajedno i već je krajnje zabrinjavajući, da woke ludosti prevazilaze sve što smo mogli da zamislimo, da prvi put od WW2 imamo generacije koje će da žive lošije od svojih roditelja, da ne pominjem nestajanje sistema hrišćanskih moralnih vrednosti koji je zamenio zakon jačeg manje više, da imamo krizu demokratije od političara koji rade direktno protiv interesa sopstvenog naroda i ne može im niko ništa do regularnosti izbora, i tako redom.

I sad neko želi nešto da spali i ruši? Šta to tačno i kako?
To što se tu i tamo na vlast dovede po neko ko se tebi ne sviđa?
Najbolje da libtarde-globaliste izaberemo da budu zauvek na vlasti i ima da procvetamo. Kao što trenutno "cvetamo" na vrhuncu vrhunca.
Colin_bgd Colin_bgd 09:16 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

jer Mar je samo četvrtina

OMG!!!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:14 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
a kolji me ako već jednom nisam baš tebi pisala traktat da je VAT i sales tax potpuno ista stvar.. samo je u Evropi naravno stopa viša.. al brate od tebe se odbije ko od zida..
to gdje se ti napajaš znanjem ti je bukvalno toliko glupo da je čudo da nisi poludio do sad.. level ko kad ovaj moj srednji dođe i kaže is it true that sausage is made of pick schlonk.. reko vidim, napajao si se na kvalitetnom izvoru..
bukvalno čitaš šta pišu totalni kreteni..

Sestro slatka, jasno mi je zašto si pisala traktat, utripovala si da neko nešto negde ne razume pa sad ćeš ti sa kompleksom više vrednosti da objasniš, ali mi nije jasno čemu ti je bio potreban ceo traktat umesto jedne rečenice.

Nego ja volim da se precizno izražavama kad god mogu.
A VAT i sales tax nisu "potpuno ista stvar", evo iz realnog života
Kad sam kupovao laptop naručio sam lepo na adresu nekog ortaka koji živi u Portlandu (Oregon nema state tax) a ćerka mu studira na UCSD-u pa malo malo pa dođe ovde ili on ili žena.
Drugim rečima VAT može da bude samo na federalnom nivou a sales tax može da bude na state a i na lokalnom nivou, tako da možeš da ga izbegneš ako se malo prošetaš okolo ili ti neko nešto kupi i donese, probaj da izbegneš VAT pa mi reci kako ti ide.
Do pre koju godinu kad kupuješ online preko Amazona nisu naplaćivali states tax, bila je fora kao zapisuj sve što si kupio pa sam plati sales tax, što je radio literaly niko.

Sales tax može da ti uvede na pojedini proizvod i neka lokalna budala od političara, kod nas su skoro libtardi preuzeli vlast, tako da budala ne manjka. Kao što su beše u Njujorku uveli sales tax na carbonated beverages jer su zaključili da "ugroženi slojevi" previše piju ta sranja što ne valja za zdravlje pa da ih destimulišu. Na šta su "ugroženi slojevi" počeli da kupuju van granica gde je taksa uvedena.
Mene taj konkretno proizvod ne zanima, ali kad bi mi neki lokalni bolid uveo taksu na wagyue stejkove (pošto je li krave mnogo podriguju a treba spasiti planetu a i svi znamo ko jede wagyue stejkove pizda im materina) ja bi umesto tržnog centra par kilometra južno otišao u tržni centar par kilometara severno (van granica SDa).

Kad mi je majstor Neša radio npr. kupatilo, da kažemo da je cena bila 20K, pola materijal, pola ruke, na materijal je naravno platio sales tax, a na ruke tj. dodatnu vrednost naravno ne mogu da uvedu sales tax. Ali ne sumnjam da kad kod tebe neki majstor Poljak ili Pakistanac isto to uradi uredno uračuna porez na dodatnu vrednost, recimo 15%, naplati 21.5K i uredno prosledi 1.5K državi.
Tj. na dobar deo usluga je jako teško do nemoguće uvesti sales tax, tj. moglo bi ali bi onda to bio PDV. Takođe kad kupuješ razna online sranja, video igrice, software i sl. nema sales tax bar kod nas u Kaliforniji.

Nego već ne znam koji put ti nešto umisliš i isprojektuješ neke svoje somnabulije,
i onda kreneš sa "napajaš se na izvorima gde pišu kreteni".
A kad je recimo tvoj kolega po libtardiji iz Holadije ili odakle već odvalio kako se u SAD troši 10 puta više para na vojsku nego na obrazovanje, odmah si smislila opravdanje "mislio je čovek na federalni budžet" (kao da ima ikakvog smisla porediti koliko para iz federalnog budžeta ide na 2 stvari od koje se jedna 100% a druga 5% finansira iz federalnog budžeta), tu nisi osmislila napajanje sa kretenskih izvora i sl.


jbt bene ima neke razlike između komšine dezinformacije koja pogađa suštinu (da US troši na vojsku ko svi ostali zajedno maltene) i tvog svjetonazora koji ti opredjeljuje baš svaki stav o svemu a sve je ukrivo nasađeno..
bukvalno sve..
ja ti komentarišem svaki dvadeseti, jer ko bi povatao sve somnabulije al da istjerujem mak na konac svaku rečenicu bi mogla da ti rastavim na djelove pa pokažem gdje sve grješiš.. bukvalno cijelo carstvo u glavi imaš napravljeno od dezinformacija..
ja bi eksperimenta radi kupila FT pretplatu mjesec dana (mislim da je 2 funte) pa pratila koliko stvari tamo je meni iznenađenje..
that said ja nemam pretplatu na FT.. da ne misliš.. ima muž istina po službenoj dužnosti pa pročitam kad mi je nešto zanimljivo a oni imaju mnogo dobrih novinara i zanimljivih pisaca..
vaš WSJ znam da ljudi pljuju neštedimice mada sasvim sigurno imaju još više dobrih novinara, pravih majstora za priču, al vjerujem da su malo više obojeni od FT..
nije ni FT skroz neutralan, zna se koje priče guraju, pa i kontra brexit su recimo bili dibidus pristrasni ali to se može prepoznati a kvalitet informacije i pisanja je tamo zaista za redove veličine iznad konkurencije (a pogotovo potpalublja gdje ti odeš na pojilo)..

elem..
vidim da oćeš da pitaš sa ST vs VAT pa ti ispod časti..
poštujem.. častim i ja tebe..
tu ti suštinu sumira video u prilogu (nemoj da propustiš)..
naravno da VAT može na državnom nivou (đa EU) i naravno da može i multiple rates.. nikakav problem.. i apsolutno superiorno rješenje.. al kad ga ubere ubere ga..
a vama to baš i nije neka fora..
a pride ste jurodivi (check the video)..
al moraćete..
samo je pitanje vremena..
i to će biti dobro rješenje, sav normalan svijet to tako radi, jeftinije, poštenije, brže, efikasnije.. rječju sve..

inače može da se izbjegne naravno..
za veće projekte majstori marke Poljaci uredno kažu platite keš, VAT je naša obaveza pa onda prijavljuju neki minimum koji moraju ako imaju registrovan posao a ostalo muljaju..
mi se raspitali jel smo mi tu nešto krivi ako tako uradimo.. kaže jok.. njihova odgovornost.. mi uzeli napismeno da smo platili tako i vozi..
ali stoji i to da još nisam doživjela da mi Englez uzme keš.. a doživjela sam hvala bogu mnogo puta.. stalno se nešto mora popravljati i sve je preko računa..
elem video..
[youtube]http://youtu.be/JYqfVE-fykk[/youtube]
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:15 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

newimprovedtadejus

[youtube]http://youtu.be/JYqfVE-fykk[/youtube]


ako bi neka poštena duša da linkuje kako valja, u mene yt štekuje a beneta čovjeka treba obrazovati
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:23 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
kuća što se tiče u Evropi su skupe jer je neuporedivo gušće naseljeno a čvršće regulisano..
pride je i kultura drugačija.. walkable city politika.. ljudi žele da žive u urbanim jezgrima i uživaju sadržaj urbanih jezgara a ne mogu svi da se naguraju na mali prostor pa se licitira cijenom..
pride je kredit jeftiniji nego tu tako da to što je ljudi uglavnom mogu da otplate za tih nekih 25 prosječnih godina..
manje troše na ostale stvari, i kuće su manje pa se i opremaju za manje para a i ne vozi se obavezno po dva kamiona po kući itd. itd.
tih razlika ima dosta al suština je da su u US kuće jeftinije od Evrope, i da im je dinamika rasta bila znatno umjerenija nego tu..
kad staviš na papir možda i nije suludo..
kuća u urbanom centru Evrope može i da se izda turistima, promjena regulative je mala, često nisu ni trusna ni na bilo koji drugi način ugrožena područja, ljudi ulažu u to i kao vid štednje, ne neminovno samo za stanovanje

Jes vala, ljudi "žele" da žive u centru Londona, zbog čega svi lordovi i ostali koji mogu šta oće de oće baš tu žive a ne na imanjima u nekim suburbijama i selima okolo.
OK, oni verovatno kupe i stan u centru ako zatreba.
A srednja klasa, ako izuzmemo omladinu koja još ništa nije ukapirala, slabo želi da živi u centru već želi da ne troši sate putujući na posao i s posla.
Nego slušaj sad su odjednom krediti jeftiniji kod vas a prekjuče si se žalila na 2% fiksna kamata zauvek.
A dobra ti fora to "manje se troši" pa je valjda onda OK, pa za početak primanja su solidno manja u Evropi.
I kuća evo baš kod mene u kraju može bez problema da se izda turistima.
I isto ljudi ulažu "kao vid štednje" pošto cene rastu više od kamate na mortgage a ne plaća se porez na capital gain do prvih 500K.
Jedino eto kod nas može da bude zemljotresa, ne znam baš koliko je to bitno.

A što se tiče regulative, nemoj da me vučeš za jezik.
Tamo negde pre nego smo kupili kuću, išli smo iz zezanja da vidimo neke kuće od 600+ kvadrata u izgradnji (bilo je onih par sample kuća). Ono 6 spavaćih soba 11 kupatila, ti se pitaš čekaj otkud tolka kupatila, a onda te provedu, ovo je soba za casual breakfast, a ovo je soba za formal breakfast, a ovo je soba za bilijar a može i video igrice, i tako redom. Naravno ogroman patio i bazen se podrazumevaju, kao i podrum za vino.
I zbog čega grade takva čuda. Pa zbog regulative. Tu ne sme da se grade bilo kakve zgrade sa stanovima, jelte da ne bi zapušili resurse jadnim ljudima koji tu već žive (a ono 3 trake u jednom, 3 u drugom pravcu a kad god sam tu vozio nigde nikog, a škola u okolini ima jedno 20 prizemnih zgradica, teren za američki fudbal, par sportskih sala, bazen, neki ogroman park). I onda grade kuće sa početnom cenom od 4-5 miliona (tada), bolje nego 2-3 kuće na istom placu milion svaka.

Nego kakva je bre ovo gomila bulšita a sve da opravdaš nenormalne cene nekrtenina za srednju klasu? Čuj manje se troši pa može sve da im ode na kuću, bravo.


pa ne opravdavam.. jesam rekla da je regulativa.. tzv. NIMBY..
samo kažem da nisi svjestan da je taj problem u Evropi mnogo izraženiji..
jer u Evropi ljudi i dalje, da, žele da žive u centrima..
ne na nekakvom high streetu al kraj kakvog lijepo parka da..
pa vole da prošetaju naveče u bioskop, u Evropi još uvijek imamo independant cinema, ne znam živo li je to kod vas osim po festivalima, pa vole da sjednu u lokalni kafić (istina ENglez po tom pitanju tanje stoji al bar oće da ždere), pa vole da svrate u neki butik (istina i toga je manje), da vide izložbu, da čisto prošetaju..
guglecni fenomen walkable city, ima i kod vas inicijativa da se pokuša rekreirati a EVs plus car share ideje tu otvaraju neki prostor..
možda i zaživi bar ponegdje..
u Londonu konkretno van grada uglavnom ljudi idu ako ne mogu da priušte život u gradu.. i tu je čudna neka priča.. oni se opredjeljuju za dug komjut za 50 kvm po glavi umjesto da pristanu na recimo 30 ali ostanu na upola manjem komjutu..
to je već duža priča i nije bitno al generalno ovde ne stoji da u centru živi sirotinja a napolju ko ima..
London ima fenomenalne parkove, uz dovoljno para (al mora biti preko 5 miliona, cjenim 7 da je srednja cifra) možeš u užem krugu da imaš kuću sa svim prednostima sela al pride uz to i svim sadržajem na taxi udaljenosti ili čak pješaka..
i bogme se ta mogućnost i koristi samo jeste striktno bogataška posla a uz što onda ide i lifestyle itd..
i tako je u većini evropskih prestonica.. gradovi su pravljeni spram ljudi a ne građevinskih firmi i život je vrlo lijep i u najužem centru..
pa onda jbg tako odu i cijene..
nefer je prema mlađariji, njima će biti još teže da kupe nekretninu al dobro.. dok dođu na red ko zna šta će još da se izmjeni.. možda u nekom momentu zaista i prestanemo da se guramo svi u grad
predatortz predatortz 10:32 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

newimprovedtadejus
newimprovedtadejus

[youtube]http://youtu.be/JYqfVE-fykk[/youtube]


ako bi neka poštena duša da linkuje kako valja, u mene yt štekuje a beneta čovjeka treba obrazovati



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:43 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
to što ti ne vidiš jes da je US odskočila poslije IISR jer se okoristila o činjenicu da su joj svi u Evropi bili dužni..
sad spuvalo to što se tad istrčalo naprijed i došlo na naplatu.. raji se ispričala priča da je America the greatest, raja skužila da baš i nije tako sjajno ko što su joj napričali a onda se našlo hijena da raji objasne po raznim brlozima kako oni znaju rješenje..
samo treba da spalimo sve što imamo pa ponovo..
jer ovo ništa ne valja..
nevolja je što ste zarazili cijeli svijet svojim ludilom pa bi sad svaka bena da pali i ruši i pravi ponovo, ovo jelda ništa ne valja..
i jbg..
daj bože da preteknemo al strepnje su mi veće od nadanja

Sve i sve, ali ovo što si nadrobila za kraj.
Jel znaš kod Asimova u Zadužbini kad oni što žive u centralnim delovima Galaktičkog carstva ne vide i ne priznaju kako carstvo propada. E pa tako i ti.
A ekonomista si neki, trebalo bi da ti je sve jasno. I da su ovoliki dugovi nemogući za servisiranje a pogotovo vraćanje, da je finasijska ekonomija koja je zamenila industrijsku put u propast, a takođe i put za uništavanje srednje klase, da u tom tvom vrhuncu vrhunaca srednja klasa propada i nestaje, da su države sve više totalitarne, da nestaje sloboda govora, da welfare state nestaje dobrim delom zbog fertility rate-a, da se nasilnim uvozom ilegalnih imigranata menja homogena struktura evropskih država i samim tim smanjuje saosećajnost prema drugima, da fertility rate opada već generacijama dal zbog mikro plastike ili zbog pesticida ili svega zajedno i već je krajnje zabrinjavajući, da woke ludosti prevazilaze sve što smo mogli da zamislimo, da prvi put od WW2 imamo generacije koje će da žive lošije od svojih roditelja, da ne pominjem nestajanje sistema hrišćanskih moralnih vrednosti koji je zamenio zakon jačeg manje više, da imamo krizu demokratije od političara koji rade direktno protiv interesa sopstvenog naroda i ne može im niko ništa do regularnosti izbora, i tako redom.

I sad neko želi nešto da spali i ruši? Šta to tačno i kako?
To što se tu i tamo na vlast dovede po neko ko se tebi ne sviđa?
Najbolje da libtarde-globaliste izaberemo da budu zauvek na vlasti i ima da procvetamo. Kao što trenutno "cvetamo" na vrhuncu vrhunca.


e to ti je opet sažetak brlog biltena..
skoro pa sve je pogrešno..
ajde redom.. mada mogu kasnije da elaboriram, sad nemam vremena..

dug je održiv bez ikakvih problema.. presmejšna teza zaista, kakvu god analizu da napraviš jasnih imaš rješenja koliko voliš.. nit je neviđen nivo (poslije IISR bilo mnogo više, Japan, mnogo više), nit nepoznata rješenja (inflacija izede očas posla) nit išta.. rasprava traćenje vremena al prodaje novinu..

finansijski sektor je u UK 10ak% BDP dakle niđe baba veze, kod ostalih manje, usluge su te koje su zamjenile industriju, kao što je industrija prije toga zamjenila poljoprivredu.. to što ti sad pričaš je ludizam koji je štokoji seljak zagovarao kad su ljudi krenuli sa njive u fabrike.. sad su krenuli iz fabrika u kancelarije da tamo prodaju prvo internet na minute pa na bajtove, pa onda sadržaje razne.. e jer ko što nekad nismo morali više da kopamo je došao traktor tako ni sad više ne moramo da sklapamo traktor jer ima robot za to a mi kuckamo po tastaturi i u to nam prolazi vrijeme..
bukvalno vasionsko nerazumjevanje stvari je misliti da je znak propasti što je industrija postala što je nekad bila poljoprivreda..
preporučujem GDP a brief but affectionate history.. tebi bi se svidjelo jel nije da nema kontrašenja al čisto mora da se razumije šta je BDP, onda bude jasnije dosta toga.. kad savladaš dođi pa ću ti reći dalje šta treba da se razumije da bi se o tim stvarima razmišljalo..

fertility.. niđe baba veze.. niđe.. nije nama opao broj djece jer ne može niko da rodi (na stranu što i ko ne može opet ima rješenje) nego što ljudi time ne bi da se bave..
zajeban poso..
ja se svaki dan udarim tri puta u dupe kad vidim šta sam si na grbaču navalila, koja je to energija da se tri vola izguraju do ljudi, mogla sam rudnik sama da iskopam i skroz kapiram što neko ne bi time da se bakće..
život je postao vrlo ugodna rabota.. samo se tebi čini da je sralje, propada sve.. to može da ti bude i neka depresija, samo da znaš a to se liječi..
that said.. da ne misliš da sam zlobna opet.. primjećujem da me hvata u zadnje vrijeme (dve godine možda) baš violent mood swings.. pa sam par dana ekstatična a par mi je teško da operem kosu (klasični simptom depre)..
cjenim da bi mogli biti hormoni al ništa nisam uvatila, dosta je teško uvatiti i sve se spremam da odem nekom pametnom da popričam, od ovih standardnih nema vajde..
oće to da te klepi, valja imati u vidu..

homogenosti stanovništva što se tiče.. stoji.. Fukuyama lijepo sažeo ideju u Identity..
ali to je rješenje upravo da kažemo ok, boja kože nema veze, prihvati sistem vrijednosti (a imigranti u principu žele da prihvate, zato su došli) i idemo dalje.. ne smeta što si crn ili žut (kako ta žuta djeca znaju biti lijepa, meni je nekad teško da prestanem da ih gledam, sinoć baš na bazenu s mlađim)..
e al to teško ide ako neko stalno sernja kako su crni glupi, žuti prljavi.. onda i kraj najbolje volje i u njima proradi inat pa kažu e jedi govna ja sad baš namjerno ima da turim hidžab na glavu i neš mi ga skineš..
to nikome nije u interesu..
al teško da ćemo staviti stvar pod kontrolu..
inače ništa lakše nego odgojiti dijete u kom oćeš sistemu vrijednosti.. tabula rasa.. taj bi se problem rješio u jednoj generaciji.. da ima pameti da se vidi rješenje..
avaj..

e i onda na kraju koje palikuće.. ti si libtard ne sviđa ti se izabrani..
meni brate mrsko da odem da izvadim pasoš, toliko me zabole da glasam..
nema tu neke ogromne razlike i hvala bogu nema da se pripušta vlasti neko baš dibidus nespodoban (čak ni bodžo nije bio ni slučajno niti glup niti nesposoban)..
kod vas već bogami ima i tramp jeste bio klasični palikuća..
on sam kao eksponent vlasti nije problem po sebi, i deda je senilan očigledno, al miniranje sistema jeste problem..
pripuštanje majmuna tenkovima ditto..
mada je i on tu samo zagrebao po površini realno, bitne sisteme su i dalje vodili sposobni ljudi.. da mu daš da se malo i razmaše ko zna kud bi to otišlo.. i zašto testirati.. sistem sasvim radi (dobro, kod vas malo manje).. zar nije pamentije rješiti problem gdje ga ima i kad se pojavi umjesto zagovarati kako je sve sranje, živi se nikad gore, prva generacija koja će živjeti gore..
ma kakve su to gluposti..
pa ljudi su preživljavali cijelu istoriju..
mogućnosti naše djece danas i nas a da ne pominjemo naše roditelje i njihove..
pa to je nebo i zemlja..
jedina realna opasnost (dobro, osim neki meteor il da nam stvarno okine neki jal virus jal klimatski pojeb koji da predvidimo ne možemo koliko god tvrdili suprotno).. e jedina realna opasnost je palikuća.. iz čiste ludosti, ničeg drugog..
šansa da ga i iznjedrimo je ja bih rekla jedno 75% ako pametni ljudi mogu da povjeruju da je sistem truo i zreo za demontažu a živi se realno bukvalno bolje nego ikad..
maksa83 maksa83 10:51 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

Colin_bgd
jer Mar je samo četvrtina

OMG!!!

There, I said it.

Jeste, jebiga, tako je. Neki mlađi ja (čak ne mnogo mlađi, recimo 5 godina mlađi) bi rekao da je polovina, ali bas je bitan deo njihovog zvuka, pa ne može Mar biti polovina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:27 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
znaš kod Asimova u Zadužbini kad oni što žive u centralnim delovima Galaktičkog carstva ne vide i ne priznaju kako carstvo propada


e i još da dodam i ovo (neće da se baci)..
muž u hotelu u Beču da plati račun, pita ga cicka jel može engleski, on kaže ne mora, može njemački, na šta ona pređe na srpski jer Hrvatica a ne govori njemački..
Hilton u Beču..
promjene brale satraše, neš uteći, ladno sad znam par slučajeva u Srbiji gdje se roditelji žale da im djeca govore engleski u svakodnevnom govoru i plaćaju časove da unaprijede srpski (mind boggling mi je al ne vjerujem da lažu)..
a deep fake svakog dana u svakom pogledu napreduje..
kako ćeš ti da prepoznaš tu svoju istinu (koju ja sljepica ne vidim) ako biraš spram toga ko kaže a nemaš nikakav način da utvrdiš dal lupa bezveze ili ne..
ako zvanični filter ne priznaješ nego mora da se ti se plasira iz brloga, kako ćeš sutra da znaš da nije deep gov famozni fejkovao brlog pa te sad filuje nekim novim nonsensom..
bene_geserit bene_geserit 22:49 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

tu ti suštinu sumira video u prilogu (nemoj da propustiš)..
naravno da VAT može na državnom nivou (đa EU) i naravno da može i multiple rates.. nikakav problem.. i apsolutno superiorno rješenje.. al kad ga ubere ubere ga..
a vama to baš i nije neka fora..
a pride ste jurodivi (check the video)..
al moraćete..
samo je pitanje vremena..
i to će biti dobro rješenje, sav normalan svijet to tako radi, jeftinije, poštenije, brže, efikasnije.. rječju sve..

inače može da se izbjegne naravno..
za veće projekte majstori marke Poljaci uredno kažu platite keš, VAT je naša obaveza pa onda prijavljuju neki minimum koji moraju ako imaju registrovan posao a ostalo muljaju..
mi se raspitali jel smo mi tu nešto krivi ako tako uradimo.. kaže jok.. njihova odgovornost.. mi uzeli napismeno da smo platili tako i vozi

Ono kad počneš da skakućeš levo desno u diskusiji. Nešto utripuješ da ja mislim pa opleteš po tome.
Nigde nismo pričali dal je bolje imati VAT ili sales tax, naravno zna se da je VAT efikasniji u ubiranju poreza.
I prestani da nudiš nekakve videoe, smaraš brate. Šta zamišljaš keve ti da može ikome da ne bude jasno šta je porez na dodatu vrednost, pa iz samog imena je jasno.
To oko izbegavanja konkretno za upgrade na kući, možeš ti da platiš kešom al te onda sačeka porez na capital gain kad prodaješ kuću od kog ne možeš da odbiješ upgrade-ove koje si platio u kešu.

A šta ti je to "FT" nit znam nit nameravam da saznam.
Neki mainstream medij koji liči na Wall Streat Journal? Žao mi je takva sranja ne čitam.

A komšija koji "pogađa suštinu" uopšte nije poredio koliko na vojsku troši USA u odnosu na druge zemlje već koliko USA troši na vojsku a koliko na obrazovanje.
To je primer kako ti diskutuješ, jedno kaže, ti nešto drugo izvučeš što nema nikakve veze sa tim i proglasiš to za suštinu.
Shvati već jednom da uopšte nije bila reč o tome dal je dobro ili loše što USA troši toliko para na vojsku, naravno da je loše. Već o tome da je bezveze lupetati tako.
bene_geserit bene_geserit 23:23 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

a deep fake svakog dana u svakom pogledu napreduje..
kako ćeš ti da prepoznaš tu svoju istinu (koju ja sljepica ne vidim) ako biraš spram toga ko kaže a nemaš nikakav način da utvrdiš dal lupa bezveze ili ne..
ako zvanični filter ne priznaješ nego mora da se ti se plasira iz brloga, kako ćeš sutra da znaš da nije deep gov famozni fejkovao brlog pa te sad filuje nekim novim nonsensom

Evo koliko narod veruje medijima u USA.
Uz to tvoji libtardi imaju bezmalo monopol na mainstream medije, tj. drže bar 90% njih, pa otuda razlika u poverenje u medije između konzervativaca i levičara.

Od svega si jednu stvar potrefila, ono "sljepica".
Umisliš nešto, u konkretnom slučaju da ja "prepoznajem istinu spram toga ko kaže", pa onda dalje razvijaš svoju somnabuliju, eto uleteo je i neki deep fake.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:33 19.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

mada mogu kasnije da elaboriram, sad nemam vremena


uf dobro je, koliki bi carsav bio da imas vremena



(crni mirko, kako li tek izgledas kda te tata mnogo tuce?)
bene_geserit bene_geserit 01:08 20.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

dug je održiv bez ikakvih problema.. presmejšna teza zaista, kakvu god analizu da napraviš jasnih imaš rješenja koliko voliš.. nit je neviđen nivo (poslije IISR bilo mnogo više, Japan, mnogo više), nit nepoznata rješenja (inflacija izede očas posla) nit išta.. rasprava traćenje vremena al prodaje novinu

Jel si ti stvarno ekonomista?
Imaš dug koji raste eksponencijalno, na koji treba plaćati kamatu koja čini sve veći deo budžeta, deficit sve veći iz godine u godinu, i ti kažeš ima rešenja koliko hoćeš. A još svi ostali dugovi, da ne pominjem, underfunded penzioni programi i sl.
Nešto mi deluje da od svih tih "koliko hoćeš" rešenja ćemo da gledamo kick the can down the road i blago grickaj dug inflacijom od koje pola ne priznaješ u narednom periodu. Što neće da reši ništa. Naravno vratiće baznu kamatu blizu nule opet jer je tako dug najjeftiniji za servisiranje, oni koji imaju pristup jeftinom kapitalu će opet da pokupe sav kajmak, srednja klasa će sve više da propada (plate obično ne rastu ni u skladu sa zvaničnom inflacijom, a nek moli sa stvarnom), i teraj.
Kad se desi neka frka na stock marketu pa penzioni programi za državne službenike odu u crveno, država će da pomogne, dug će opet da se poveća za koji triliončić.
finansijski sektor je u UK 10ak% BDP dakle niđe baba veze, kod ostalih manje, usluge su te koje su zamjenile industriju, kao što je industrija prije toga zamjenila poljoprivredu.. to što ti sad pričaš je ludizam koji je štokoji seljak zagovarao kad su ljudi krenuli sa njive u fabrike.. sad su krenuli iz fabrika u kancelarije da tamo prodaju prvo internet na minute pa na bajtove, pa onda sadržaje razne.. e jer ko što nekad nismo morali više da kopamo je došao traktor tako ni sad više ne moramo da sklapamo traktor jer ima robot za to a mi kuckamo po tastaturi i u to nam prolazi vrijeme..
bukvalno vasionsko nerazumjevanje stvari je misliti da je znak propasti što je industrija postala što je nekad bila poljoprivreda

Ma bre, nije problem što robot nešto pravi umesto čoveka, već što se sve živo pravi u Aziji i gde već a ne u SAD-EU, i btw. ne prave roboti nego Kinezi, Indonežani i ostali.
To uključuje i stvari bez kojih se ne može, npr. lekove, što je vrlo zajebano u slučaju neke frke.

A vratiti visoku tehnologiju koju si izgubio je teško, skupo i zahteva puno vremena i opet zaostaješ na kraju. Vidi ovo sa proizvodnjom čipova kako nam ide, bukvalno je tu nemoguće postati ponovo kompetitivan za deceniju.

A finasijski kapitalizam je odličan za rentiere i ni za šta drugo.
to može da ti bude i neka depresija, samo da znaš a to se liječi

počeli smo i sa dijagnozama, pa lepo
ajde neću da uzvraćam, ne moramo da se pičkaramo
nema tu neke ogromne razlike i hvala bogu nema da se pripušta vlasti neko baš dibidus nespodoban (čak ni bodžo nije bio ni slučajno niti glup niti nesposoban)..
kod vas već bogami ima i tramp jeste bio klasični palikuća..
on sam kao eksponent vlasti nije problem po sebi, i deda je senilan očigledno, al miniranje sistema jeste problem..
pripuštanje majmuna tenkovima ditto..
mada je i on tu samo zagrebao po površini realno, bitne sisteme su i dalje vodili sposobni ljudi.. da mu daš da se malo i razmaše ko zna kud bi to otišlo.. i zašto testirati.. sistem sasvim radi (dobro, kod vas malo manje) ...
jedina realna opasnost (dobro, osim neki meteor il da nam stvarno okine neki jal virus jal klimatski pojeb koji da predvidimo ne možemo koliko god tvrdili suprotno).. e jedina realna opasnost je palikuća.. iz čiste ludosti, ničeg drugog..
šansa da ga i iznjedrimo je ja bih rekla jedno 75% ako pametni ljudi mogu da povjeruju da je sistem truo i zreo za demontažu a živi se realno bukvalno bolje nego ikad

Tramp se nije razmahao, ali ti bogami jesi.
Šta čini to Trampa "palikućom", uradio nije realno ništa, ali ako pričamo o namerama, hteo je da USA malo više gleda sebe a malo manje da se razmahuje po svetu, šta je tu loše?
Ajd da su ga recimo pustili da se razmaše. Šta bi uradio, ajd zamisli najcrnju varijantu pa da čujem. Al nemoj da izmišljaš stvari.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:02 20.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
da je bezveze lupetati tako.


tebe ne sprečava
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:18 20.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit

Imaš dug koji raste eksponencijalno, na koji treba plaćati kamatu koja čini sve veći deo budžeta, deficit sve veći iz godine u godinu, i ti kažeš ima rešenja koliko hoćeš. A još svi ostali dugovi, da ne pominjem, underfunded penzioni programi i sl.
Nešto mi deluje da od svih tih "koliko hoćeš" rešenja ćemo da gledamo kick the can down the road


e zato sam ti ja tih 30% u US vs 50% u Evropi pominjala al ti brate ne da ne možeš da ukačiš nego nema šanse, ako nije došlo iz brloga onda ne važi to je to..
suština..
imate rastući dug jer ste obećali ljudima nešto malo nalik na život u Evropi al sad nećete da dignete porez na nešto malo nalik onom u Evropi..
rješenje se takoreć samo nameće..
ne znam treba li i crtež

Ma bre, nije problem što robot nešto pravi umesto čoveka, već što se sve živo pravi u Aziji i gde već a ne u SAD-EU, i btw. ne prave roboti nego Kinezi, Indonežani i ostali.


ne, nije US specijalitet pad udjela insutrije u BDP, on je globalan..
ni u Kini ne sjedi milione malih Kineza u fabrici, to ti samo tako pokažu na TV a udio zaposlenih u industriji u ukupnom broju zaposlenih je sličan US.. mogu da potražim, zanemariva razlika..
većina ljudi svuda u svijetu radi u uslugama..
a stvari prave roboti..
ako bi da konkuriešeš slabije plaćenom Kinezu u industirjskog proizvodnji onda bi morao da nekako tog svog radnika privoliš da radi za manje para..
alternativno možeš da se povučeš iz trgovine..
o tome smo već pričali, tebi kanda treba nekoliko puta ponoviti a onda ni to nema efekta

A finasijski kapitalizam je odličan za rentiere i ni za šta drugo.


ovo je pretpostavljam još jedan briljantan uvid iz brloga

Šta čini to Trampa "palikućom", uradio nije realno ništa, ali ako pričamo o namerama, hteo je da USA malo više gleda sebe a malo manje da se razmahuje po svetu, šta je tu loše?
Ajd da su ga recimo pustili da se razmaše. Šta bi uradio, ajd zamisli najcrnju varijantu pa da čujem. Al nemoj da izmišljaš stvari.


i o tome smo prićali..
klasični palikuća..
demonitara sistem pa ga onda zamjeni svojom kćerkom koje je stručna za pravljenje torbica..
a vjerovatno ni to..
odi na White House, arhiva budžeta, pa vidi pazliku Trampovih budžeta i onih prije njega..
on je ukinuo potpuno recimo federalno finansiranje nauke a pojačao (guess what) finansiranje vojske
najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika..
jer toje inače prava strategija ako bi da održiš status tehnološke sile..
al ajde detalji..
princip je ono što sad gledaš u Srbiji.. razvališ sistem i onda ga zamjeniš svojim isopd kamena izvučenim kretenima jer normalni s tobom da rade neće..
on srećom po tom pitanju nije daleko stigao al u Srbiji ima već i solidnijh primjera kako stvari ispadnu kad neko efikasno pali kuću
bene_geserit bene_geserit 10:47 20.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

odi na White House, arhiva budžeta, pa vidi pazliku Trampovih budžeta i onih prije njega ...
najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika

ma bre mislim stvarno
evo u Bidenovom budžetu za 2022, za kompletnu "General Science, Space, and Technology" se potroši 0.6% budžeta (37B od 5800B$).
od toga NSF (National Science Foundation) gde spada teorijska matematika i fizika 8.8B ili 0.15% (tj. deo toga)
a onda pogledamo šta se desilo 2018 vs. 2022 7.8B vs. 8.8B za NSF
pri čemu je 7.8B od 3800B$ koliko je bio budžet 2018. ili 0.2%
dakle za vreme Trampa 0.2% za NSF, za vreme Bajdena 0.15% za NSF
i sad ti za "razvaljivanje sistema" proglašavaš neke tamo promene na ne znam kojoj decimali procenta (a još je procenat manji za vreme Bajdena)

ako je nešto "razvaljivanje sistema", onda je to nenormalno povećanje federalnog budžeta sa 3.8T$ 2018. i 4T$ 2019. na 5.8T$ 2022. i 6.3T$ 2023.
mislim korona se završila, kako su se ta dodatna 2T$ zadržala u budžetu kad je sranje prošlo, ajd deo je inflacija, al ne preveliki

Usput, evo kako radi propaganda na tvojim msm-ovima koji nisu brlog gde mnogo pametni novinari pišu.
Ti si zapamtila da je Tramp "ukinuo potpuno federalno finansiranje nauke" i da su "najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika".
Kad ono pogledaš NSF budžet, povećao se sa 7.46B 2016. ili istih tih 0.2% od 3.6T$ na 7.8B 2018. a u procentima od ukupnog federalnog budžeta je veći bio u Trampovo nego u Bajdenovo vreme.

summary: NSF budget, iz koga se finansira teorijska matematika i fizika
2016. (pre Trampa "palikuće" ) 0.2% ukupnog federalnog budžeta
2018. (posle Trampove promene tax sistema) 0.2%
2022. (posle Bajdenove promene tax sistema) 0.14%
msm-ovi koji nisu brlog javili Tadejus da je Tramp sve to ukinuo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:48 20.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
odi na White House, arhiva budžeta, pa vidi pazliku Trampovih budžeta i onih prije njega ...
najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika

ma bre mislim stvarno
evo u Bidenovom budžetu za 2022, za kompletnu "General Science, Space, and Technology" se potroši 0.6% budžeta (37B od 5800B$).
od toga NSF (National Science Foundation) gde spada teorijska matematika i fizika 8.8B ili 0.15% (tj. deo toga)
a onda pogledamo šta se desilo 2018 vs. 2022 7.8B vs. 8.8B za NSF
pri čemu je 7.8B od 3800B$ koliko je bio budžet 2018. ili 0.2%
dakle za vreme Trampa 0.2% za NSF, za vreme Bajdena 0.15% za NSF
i sad ti za "razvaljivanje sistema" proglašavaš neke tamo promene na ne znam kojoj decimali procenta (a još je procenat manji za vreme Bajdena)

ako je nešto "razvaljivanje sistema", onda je to nenormalno povećanje federalnog budžeta sa 3.8T$ 2018. i 4T$ 2019. na 5.8T$ 2022. i 6.3T$ 2023.
mislim korona se završila, kako su se ta dodatna 2T$ zadržala u budžetu kad je sranje prošlo, ajd deo je inflacija, al ne preveliki

Usput, evo kako radi propaganda na tvojim msm-ovima koji nisu brlog gde mnogo pametni novinari pišu.
Ti si zapamtila da je Tramp "ukinuo potpuno federalno finansiranje nauke" i da su "najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika".
Kad ono pogledaš NSF budžet, povećao se sa 7.46B 2016. ili istih tih 0.2% od 3.6T$ na 7.8B 2018. a u procentima od ukupnog federalnog budžeta je veći bio u Trampovo nego u Bajdenovo vreme.

summary: NSF budget, iz koga se finansira teorijska matematika i fizika
2016. (pre Trampa "palikuće" ) 0.2% ukupnog federalnog budžeta
2018. (posle Trampove promene tax sistema) 0.2%
2022. (posle Bajdenove promene tax sistema) 0.14%
msm-ovi koji nisu brlog javili Tadejus da je Tramp sve to ukinuo


pa meni ne javi brlog nego em imam pristup podacima em znamo kako da ih gledam..
NSF koji si izvukao nije način..
način je da uporediš budžete bijele kuće, jer je to ono na šta Trampinjo ima uticaj i onda ih uporediš sa stanjem PRIJE njegovog dolaska..
al ti ne možeš da se otrgneš iz tog brlog načina posmatranja stvari pa porediš sa Bajdenom, kao da to nekako pokazuje dal je Tramp palikuća ili nije..
al ajd to..
nuto ti čak i taj NSF koji je isto osakaćen tačno negdje od 2012. al to može a ne mora da ima veze sa Trampinjom, taman ću da tratim vrijeme na to..
ja ti uporno pokušavam objanisti da ipak ima veze dal čitaš sadržaj koji piše neko ko bar zna osnovna pravila kako se analiziraju podaci, gdje se uopšte nelaze i šta znače..
il čitaš sadržaj autsajdera koji nit znaju kako, nit šta, nit gdje a za cilj imaju isključivo broj klikova..
bukvalno kod baba Vange da odeš veća šansa da čuješ istinu..
ona možda i pogodi..
ovi neće sigurno jer ni nije cilj da pogode nego da ti klikneš.. a ti znaš na šta se okidaš i na šta klikćeš

bene_geserit bene_geserit 21:42 20.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

pa meni ne javi brlog nego em imam pristup podacima em znamo kako da ih gledam..
NSF koji si izvukao nije način..
način je da uporediš budžete bijele kuće, jer je to ono na šta Trampinjo ima uticaj i onda ih uporediš sa stanjem PRIJE njegovog dolaska..
al ti ne možeš da se otrgneš iz tog brlog načina posmatranja stvari pa porediš sa Bajdenom, kao da to nekako pokazuje dal je Tramp palikuća ili nije..
al ajd to..
nuto ti čak i taj NSF koji je isto osakaćen tačno negdje od 2012. al to može a ne mora da ima veze sa Trampinjom, taman ću da tratim vrijeme na to

Da, da, ti si veliki analitičar podataka a ja se napajam na brlogu.
A NSF budget je toliko postradao 2012. da su ga smanjili sa 7.7B na 7.3B, a kakve si tu pronašla veze sa Trampom ("možda ima, možda nema veze", pa genije si majke mi) to je već za proučavanje isto kod čika doce za glavu ali ne kod onog za depresiju.

Kako to "NSF koji sam izvukao nije način" kad se iz njega finansiraju matiš i fizika koju si ti spomenula a ne ja?
I uporedio sam vreme PRE trampa (2017. i ranije) sa vremenom za vreme Trampa (2018.-2021.) i sa vremenom POSLE Trampa (2022.-2023.). I sad ti nešto tu pričaš treba PRE, još zanemariš što sam i uporedi sa PRE, a ne POSLE. I jedno i drugo je relevantno.
Šta se sad vadiš, jel si rekla
najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika

e pa sestro, loše se sećaš, matiš i fizika nisu postradali uopšte, evo
The Consolidated Appropriations Act of 2018, signed into law on March 15, 2018, provided the NSF with $7.8 billion, which is an increase of $295.14 million, or 3.9%, above the FY 2017 appropriation.

a znaš zbog čega se loše sećaš
zato što se napajaš po msm-ovima koji se bave propagandom a ne izveštavanjem
pa onda imaš Tadejus koja 5 godina kasnije i dalje lupeta da je Tramp ukinuo finansiranje matematike i fizike
ako se pitaš zbog čega 60+% ljudi ne veruje msm-ovima to ti je odličan primer.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:44 21.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
pa meni ne javi brlog nego em imam pristup podacima em znamo kako da ih gledam..
NSF koji si izvukao nije način..
način je da uporediš budžete bijele kuće, jer je to ono na šta Trampinjo ima uticaj i onda ih uporediš sa stanjem PRIJE njegovog dolaska..
al ti ne možeš da se otrgneš iz tog brlog načina posmatranja stvari pa porediš sa Bajdenom, kao da to nekako pokazuje dal je Tramp palikuća ili nije..
al ajd to..
nuto ti čak i taj NSF koji je isto osakaćen tačno negdje od 2012. al to može a ne mora da ima veze sa Trampinjom, taman ću da tratim vrijeme na to

Da, da, ti si veliki analitičar podataka a ja se napajam na brlogu.
A NSF budget je toliko postradao 2012. da su ga smanjili sa 7.7B na 7.3B, a kakve si tu pronašla veze sa Trampom ("možda ima, možda nema veze", pa genije si majke mi) to je već za proučavanje isto kod čika doce za glavu ali ne kod onog za depresiju.

Kako to "NSF koji sam izvukao nije način" kad se iz njega finansiraju matiš i fizika koju si ti spomenula a ne ja?
I uporedio sam vreme PRE trampa (2017. i ranije) sa vremenom za vreme Trampa (2018.-2021.) i sa vremenom POSLE Trampa (2022.-2023.). I sad ti nešto tu pričaš treba PRE, još zanemariš što sam i uporedi sa PRE, a ne POSLE. I jedno i drugo je relevantno.
Šta se sad vadiš, jel si rekla
najviše su postradali ako se dobro sjećam teorijaska matiš i fizika

e pa sestro, loše se sećaš, matiš i fizika nisu postradali uopšte, evo
The Consolidated Appropriations Act of 2018, signed into law on March 15, 2018, provided the NSF with $7.8 billion, which is an increase of $295.14 million, or 3.9%, above the FY 2017 appropriation.

a znaš zbog čega se loše sećaš
zato što se napajaš po msm-ovima koji se bave propagandom a ne izveštavanjem
pa onda imaš Tadejus koja 5 godina kasnije i dalje lupeta da je Tramp ukinuo finansiranje matematike i fizike
ako se pitaš zbog čega 60+% ljudi ne veruje msm-ovima to ti je odličan primer.


Jebote tebi je koncentracija toliko pala da ne provaljujes da se svadjas sa grafikonon..
Bla bla bla bla a slija ti lijepo pokazuje ima trampa NEMA NSFa, NEMA trampa, ima NSFa

Ditto budzet pre I post tramp samo CES to morati Sam, Taj Sam domaci vec jednom radila..
bene_geserit bene_geserit 21:18 21.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

a slija ti lijepo pokazuje ima trampa NEMA NSFa, NEMA trampa, ima NSFa

sestro lupila si, ja ti to dokazao, al nećeš da priznaš nema šansi, sujeta je gadna stvar
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:16 22.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
a slija ti lijepo pokazuje ima trampa NEMA NSFa, NEMA trampa, ima NSFa

sestro lupila si, ja ti to dokazao, al nećeš da priznaš nema šansi, sujeta je gadna stvar


Brate ima bukvalno i crtez.. bukvalno..
Jel GA ti ne vidis?
Ne mogu drugacije da objasnim tu nesvjest
bene_geserit bene_geserit 10:02 22.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

Brate ima bukvalno i crtez

Gde ima crtež?
Onaj graf što si kačila gore?
Šta ti pokazuje taj muljavi graf?

Imaš godišnji NSF budžet koji je 2018. porastao za 3.9% na 7.8B$ u odnosu na 2017. (tj. zadržao se na istih 0.2% ukupnog budžeta).
2018. je prva godina kad je Trampova poreska promena stupila na snagu.
Da li osporavaš tu činjenicu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:07 22.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
Brate ima bukvalno i crtez

Gde ima crtež?
Onaj graf što si kačila gore?
Šta ti pokazuje taj muljavi graf?

Imaš godišnji NSF budžet koji je 2018. porastao za 3.9% na 7.8B$ u odnosu na 2017. (tj. zadržao se na istih 0.2% ukupnog budžeta).
2018. je prva godina kad je Trampova poreska promena stupila na snagu.
Da li osporavaš tu činjenicu?


brate bene a što tako glupo?
poreska promjena ne utiče na rashode nego na prihode..
federalni budžet počinje da mijena od dana imenovanja (a promjene planira i obećava još tokom kampanje)..
njegove su promjene išle u pravcu rezanja budžeta za nauku a pumpanja budžeta za vojsku..
taj muljavi čart kako kažeš ti to jasno pokazuje..
prije trampa budžet za nauku je ravnomjerno rastao, poslije trampa rastao je naglo, za vrijeme trampa je opadao..
al bi ti sad nekako da to prikažeš da nije bilo tako besmislenim ispisivanjem redova i redova nonsensa..
jbt ko da ti je iz oka ispao..
al dobro kapiram da nije do trampa nego odbrane svjetonazora.. zvanični sistem je sralje, to su sve laži, prava istina je u potpalublju evo saće ti ja objasnim..
i onda protiv svakog zdravom razuma, bukvalno bi i čart osporavao..
e jbg..

a imaš sve lijepo u president's budget
LINK
pa odi i uporedi prvi trampov budžet i poslednji prije njega..
ja sam to sve već jednom radila tada kad je bilo aktuleno i ponovo ne bih i neću.. kažem ti kako je bilo a ti možeš tamo da odeš pa da vidiš jel jeste ili nije..
umjesto što lupaš gluposti ja ne čitam msm, ja čitam na izvoru znanja..
bene_geserit bene_geserit 18:11 22.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

federalni budžet počinje da mijena od dana imenovanja (a promjene planira i obećava još tokom kampanje)..
njegove su promjene išle u pravcu rezanja budžeta za nauku a pumpanja budžeta za vojsku..
taj muljavi čart kako kažeš ti to jasno pokazuje

Čart je muljav iz više razloga.
Prvo umesto godišnjeg budžeta daje neki mesečni šta li. Koga briga za te varijacije na mesečnom nivou samo prave šum.
Drugo, suviše je mali, pa se ne vidi precizno o kojim se godinama radi.
Ali se vidi da je budžet opao pre Trampa (2015. i 2016.) a porastao dal 2017. i definitivno 2018. pa onda opet pao 2020. (tad je već bio covid pa je sve bilo generalno nenormalno).
Ali u svakom slučaju pričamo o nekim malim varijacijama budžeta, što nikako ne znači "ima Trampa, nema matematike i fizike" kako si izvolela da kažeš.
A uostalom na godišnjem nivou NSF budžet:
2016. 7.46B$
2017. 7.5B$
2018. 7.8B$
A ova tvrdnja kako se federalni budžet menja od dana imenovanja, daj ne lupaj molim te.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:38 22.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

bene_geserit
federalni budžet počinje da mijena od dana imenovanja (a promjene planira i obećava još tokom kampanje)..
njegove su promjene išle u pravcu rezanja budžeta za nauku a pumpanja budžeta za vojsku..
taj muljavi čart kako kažeš ti to jasno pokazuje

Čart je muljav iz više razloga.
Prvo umesto godišnjeg budžeta daje neki mesečni šta li. Koga briga za te varijacije na mesečnom nivou samo prave šum.
Drugo, suviše je mali, pa se ne vidi precizno o kojim se godinama radi.
Ali se vidi da je budžet opao pre Trampa (2015. i 2016.) a porastao dal 2017. i definitivno 2018. pa onda opet pao 2020. (tad je već bio covid pa je sve bilo generalno nenormalno).
Ali u svakom slučaju pričamo o nekim malim varijacijama budžeta, što nikako ne znači "ima Trampa, nema matematike i fizike" kako si izvolela da kažeš.
A uostalom na godišnjem nivou NSF budžet:
2016. 7.46B$
2017. 7.5B$
2018. 7.8B$
A ova tvrdnja kako se federalni budžet menja od dana imenovanja, daj ne lupaj molim te.



ima šuma..
nije šum nego sezonski efekat.. ali to je toliko očigledno išlo na gore do Trampa pa stalo pa počelo da pada pa opet roknula na gore kako je on otišao da bole oči koliko je očigledno..
da sam stavila godišnje pa da se vidi još jasnije ti bi počeo da plačeš..

budžet se inače usvaja jednom u godinu dana.. preipreme treaju cijelu godinu.. tako da imenovani predjsdnik mora da ima tim koji će na tome da radi prije nego što je uopšte dobio izbore a kamo li već stupio na dužnost..
to se da izvineš podrazumijeva..
pa ne misliš valjda da oni dođu i podjele trilone preko noći, ko prvi digne ruku taj dobije?
il da prepišu od prethodnog kako je on djelio? pogotovo kad se dođe do smjene stranaka?

nego ok..
ako imaš neko pitanje pitaj..
stanoviti me ladno banovali pod izlikom kako ja tebe maltretiram danima a ti strpljiv pa trpiš..
eh da

bene_geserit bene_geserit 01:53 23.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

stanoviti me ladno banovali pod izlikom kako ja tebe maltretiram danima a ti strpljiv pa trpiš

pa znaš "appeal to ridicule" spada u "informal fallacy"
taj način diskusije jes uobičajen ovde na blogu kod nekih blogera
ali ga to ne čini manje pokvarenim
tako da je meni ban OK, nisi došla da diskutuješ već da podjebavaš
bene_geserit bene_geserit 01:57 23.01.2024

Re: Zaiskali su, eto im ga...

da sam stavila godišnje pa da se vidi još jasnije ti bi počeo da plačeš

ako imaš graf na godišnjem lbudi ljubazna pa ga okači
po mogućstvu da se lepo vidi šta pripada kojoj godini
deluje mi da ćeš ti da plaćeš
maksa83 maksa83 12:58 18.01.2024

Zima u mom kraju


maksa83 maksa83 18:02 18.01.2024

Re: Zima u mom kraju


jovilim_e jovilim_e 13:17 19.01.2024

Re: Zima u mom kraju

maksa83


Ništa se ne bi dogodilo da je Džilas u svoje vreme srušio i to drvo - kao ona po Bulevaru.
zoja444 zoja444 09:25 20.01.2024

Re: Zima u mom kraju

11011, taster 0.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:51 18.01.2024

ponovo radi bioskop

djenka opravio jucjub?
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:56 18.01.2024

regionke

kad smo vec kod jucjubova i regionki, ne znam koliko se videlo prethodnom blogu

specijalno za filipa i andju (ok za maksu nesto sledeci put).



a bogami i ove alenove regionke nisu za pod voz...


link












maksa83 maksa83 15:09 18.01.2024

Re: regionke

specijalno za filipa i andju (ok za maksu nesto sledeci put).

Ijao pa je l to Splićani (na mikijevskom: Splitusi) podjebavaju Istrijance (na mikijevskom: Istruse) što ugošćavaju Srbe (prim. prev. Srbuse).

Pa to je tak' dražesno (na mikijevskom: dražusno).
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:22 18.01.2024

Re: regionke

cek bre makso gde uleces, bice i za tebe nesto u sledecem izvlacenju

maksa83 maksa83 15:30 18.01.2024

Re: regionke

cek bre makso gde uleces, bice i za tebe nesto u sledecem izvlacenju

Miki ne sumnjam u tebe - izgleda da si gori didžej nego poznavalac srpskog jezika, a delovalo je da je to nemoguće.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:34 18.01.2024

Re: regionke

maksa83
cek bre makso gde uleces, bice i za tebe nesto u sledecem izvlacenju

Miki ne sumnjam u tebe - izgleda da si gori didžej nego poznavalac srpskog jezika, a delovalo je da je to nemoguće.


ne provociraj ga.. oćemo svi kancer mozga da podobijamo ako se razmaše
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:34 18.01.2024

Re: regionke

od solomuna gori nijesam.



dragosevacsutra dragosevacsutra 15:35 18.01.2024

Re: regionke


ne provociraj ga.. oćemo svi kancer mozga da podobijamo ako se razmaše


gdej' si, dzorga


maksa83 maksa83 15:57 18.01.2024

Re: regionke

od solomuna gori nijesam.

Ovo ti zapravo nije loše, liči malo na zlatne dvehiljadite kada je bio procvat beogradske klabing muzike, Belgrade Coffee Shop vol. 1-5 taj fazon.

Npr. Speed Limit Are U Ready.

Boris Krstajić sam pola svega toga on napravio, zna pos'o, a ja još imam negde J.U.S.T. CD sa posvetom i potpisom pevačice. Eeee mladosti v2.0...
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:16 18.01.2024

Re: regionke

sto bi jovidza savic (cale na viktor) rekao nekoj amerikanki

'r u ready...for the fredy!'

(to je kad se upristojio, pre je umesto 'the' islo 'my').



dobre stvari makso!

docsumann docsumann 21:02 18.01.2024

Re: regionke

Ovo ti zapravo nije loše, liči malo na zlatne dvehiljadite kada je bio procvat beogradske klabing muzike, Belgrade Coffee Shop vol. 1-5 taj fazon.


devedesete će biti upaćene po sjajnim kompilacijskim serijalima (manje više eklektičnim

Rebirth of Cool

Mojo Club

Diggin' Deeper

Buddha Bar

...


bugarska piraterija nas je održala, njojzi hvala




maksa83 maksa83 21:12 18.01.2024

Re: regionke

bugarska piraterija nas je održala, njojzi hvala

Stara Zagora (gde su se štancovali CD-ji) srpska majka.

Imam negde u gomili još uvek Peral Jam CD na kome otpr. pola pesama ima tačno napisano ime.
crossover crossover 15:29 19.01.2024

Re: regionke

bugarska piraterija nas je održala, njojzi hvala


Ништа без Бугара и СКЦ-а. Јес' да су их правили од неке буђаве пластике па оће брзо да липше али зато чим дођеш кући упалиш аудиогребер, изрипујеш све на хард диск и милина.

St Germain - Sure Thing
docsumann docsumann 17:00 19.01.2024

Re: regionke

Ништа без Бугара и СКЦ-а. Јес' да су их правили од неке буђаве пластике па оће брзо да липше


mi smo se zajebavali da ih snimaju na izrezane plastične kese

a i fulavali su tu i tamo nazive albuma (npr. Burn My Eyes u Born My Eyes, što i ne zvuči loše, ko pravi slučajni presluš)


pecaros pecaros 20:38 19.01.2024

Re: regionke

crossover

Ништа без Бугара и СКЦ-а. Јес' да су их правили од неке буђаве пластике па оће брзо да липше


Dok raja nije saznala da se u Bugarskoj štancuju CD-ovi po bagatelnim cenama, ovdašnji trgovci su ih prodavali po 20DM kao originale. Tim pre jer su i ličili na originale, dobro su rađeni i omoti. CD-ovi iz tog perioda, a i kasnijeg ako se radi o "originalnim bugarima" sviraju i dan-danas.

Priča je bila takva da su neki ljudi od države otkupili mašine za štancovanje CD-ova, pa su krenuli u biznis. Naime, te mašine mehanički presuju sadržaj na CD, i to onda bude trajno.

Kasnije su se mnogi dosetili da nabave laserske "pržače", pa se tržište preplavilo koječim što ljudi mešaju sa "bugarima" koji ništa nisu krivi.
docsumann docsumann 21:23 19.01.2024

Re: regionke

što ljudi mešaju sa "bugarima" koji ništa nisu krivi.


sad si ga najebo
pecaros pecaros 22:22 19.01.2024

Re: regionke

docsumann
što ljudi mešaju sa "bugarima" koji ništa nisu krivi.


sad si ga najebo


Možda me spasu navodnici?
milisav68 milisav68 21:28 21.01.2024

Re: regionke

pecaros
Priča je bila takva da su neki ljudi od države otkupili mašine za štancovanje CD-ova, pa su krenuli u biznis. Naime, te mašine mehanički presuju sadržaj na CD, i to onda bude trajno.

Retka situacija kada moram da se složim sa tobom.

Da, "Bugari" traju i danas.
shmoo shmoo 23:12 21.01.2024

Re: regionke

milisav68
pecaros
Priča je bila takva da su neki ljudi od države otkupili mašine za štancovanje CD-ova, pa su krenuli u biznis. Naime, te mašine mehanički presuju sadržaj na CD, i to onda bude trajno.

Retka situacija kada moram da se složim sa tobom.

Da, "Bugari" traju i danas.



Како та технологија брзо напредује. Брзином светлости.

У праисторији, прва половина осамдесетих, дакле само десетак година пре тих Бугара, у доба TDK (Творница Добрих Касета) за некадашње касетофоне, уђем ја у Багдаду у продавницу музикалија и прстом покажем на неког Џејмс Брауна на аудио касети.

(Х)арапин скине касету са полице и на моје изненађење не да је мени у руке него је тури у неку справу велику као пола трпезаријског стола са једним местом за оригинал снимак на аудио касети и још 4 места за празне аудио касете које треба наснимити.

И док дланом о длан, иштанцује брат Харапин 4 пиратска примерка Џејмс Брауна на аудио касетама. У продавници. Сви га гледамо шта ради.

Тако да сам из Багдада донео пирата Џејмс Брауна на касети и ложио рају по Београду како је то оригинални снимак који је Џејмс Браун снимао у Ираку јер је на тој аудио касети ионако све писало на арапском који нико не разуме.










pecaros pecaros 23:49 21.01.2024

Re: regionke

milisav68

Retka situacija kada moram da se složim sa tobom.


Pošto sam ja skoro uvek u pravu, znači da je tvoje viđenje sveta u kojem živiš poput Himere. Misli o tome.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:28 18.01.2024

evo jos jedne vesti za komšlluk i andju



Ukidanje viza za kosovske Srbe: Vlada Kosova traži od zemalja EU da odbace predlog EK

dakle pajz' sad - evropska komisija trazi da se za nosioce 'kordinatnog' pasosa ((c)) by komšija) omoguci bezvizni rezim, a grupa gradjana sto prelazi na crveno svetlo se tome protivi?

wtf?

a da se jednostavno taj 'kordinatni' pasos vise ne izdaje i zameni normalnim? to andji, komšiji, ivici i ostalim satrapima iz sns ne pada na pamet?





angie01 angie01 15:39 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komslluk i andju

hebote miki, pa ti si u gorem stanju, nego sam mislila, ti bre ne razumes ni to sto sam ispisujes i kacis, gluplji nastup skoro nisam ovde procitala, od onolike konkurencije...cak i ova, po definiciji glupa kafica koju uvek lepis, deluje pametnije od sadrzaja tvojih komentara... je l znas na sta uopste repliciras,...mada nije ni vazno, jer ocigledno, sta god da je u pitanju- nisi skonto kako valja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:36 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komslluk i andju

nisi skonto kako valja.


popust? kakav popust?


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:43 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

a da se jednostavno taj 'kordinatni' pasos vise ne izdaje i zameni normalnim? to andji, komšiji, ivici i ostalim satrapima iz sns ne pada na pamet?


Vidi, meni je drago da si ti od MENE saznao da postoje dva srpska pasosa. A sad sto si od te informacije dosao do zakljucka da sam JA uveo taj drugorazredni pasos je indikator lose moci sudjenja.

I dalje ne verujem da nisi razumeo zasto postoji i koordinatni pasos. Koordinisi se malo sa svojima iz SNSa. Mada po svojoj prilici ni oni nece umeti da ti objasne.

Odlicno da EK hoce da ukloni ovu diskriminaciju kosovskih Srba. Da i von Cramon uradi nesto kako valjda.
angie01 angie01 19:04 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

Vidi, meni je drago da si ti od MENE saznao da postoje dva srpska pasosa


de se guras Komso:)- od MENE je saznao-a ti si posle replicirao, pa posto nije razumeo ni tebe, ni mene, ono nema pojma o cemu se radi, nesto je iskonstruisao, pa prozivao da je to tako da bih ja mogla da idem u Rovinj:)))...pa sam mu ja onda rekla, da moj pasos i idenje gde god, nemaju veze sa tom situacijom, al posto- gle cuda, opet nije ukapirao sta sam mu rakla- izvrteo je par komentara gluposti, da bi me na kraju pitao, ko izdaje Srbima te druge pasose na Kosovu, al ja vise nisam imala zelje da mu odgovorim, posle je isti ovaj glupi klip nakacio na drugi niz, koji je bio aktuelan, sa opet nekom somnabulnom idejom, ne kapirajuci ni o cemu se u klipu radi, samo mu se dopala pornografija, pa je skroz promasio i zeljenu prostacku poruku,...a posto ima jos gluplji samodozivljaj, kako je to bas bio udarac, koji nije dobio dovoljno paznje, on se zatrcao, da ga nakaci i ovde,...eto, ukratko:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:23 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

angie01
Vidi, meni je drago da si ti od MENE saznao da postoje dva srpska pasosa


de se guras Komso:)- od MENE je saznao-a ti si posle replicirao, pa posto nije razumeo ni tebe, ni mene, ono nema pojma o cemu se radi, nesto je iskonstruisao, pa prozivao da je to tako da bih ja mogla da idem u Rovinj:)))...pa sam mu ja onda rekla, da moj pasos i idenje gde god, nemaju veze sa tom situacijom, al posto- gle cuda, opet nije ukapirao sta sam mu rakla- izvrteo je par komentara gluposti, da bi me na kraju pitao, ko izdaje Srbima te druge pasose na Kosovu, al ja vise nisam imala zelje da mu odgovorim, posle je isti ovaj glupi klip nakacio na drugi niz, koji je bio aktuelan, sa opet nekom somnabulnom idejom, ne kapirajuci ni o cemu se u klipu radi, samo mu se dopala pornografija, pa je skroz promasio i zeljenu prostacku poruku,...a posto ima jos gluplji samodozivljaj, kako je to bas bio udarac, koji nije dobio dovoljno paznje, on se zatrcao, da ga nakaci i ovde,...eto, ukratko:)



U pravu si. Samo je izgleda kod tebe procitao, onda kod mene pa tek onda valjda proverio u centrali i ovi mu rekli da stvarno izdaju dva pasosa. Ne znam zasto se zakacio za tebe - u stvari znam - posto tamo na onom blogu fino pise da Srbi na Kosovu placaju cenu imanja najgoreg pasosa u Evropi da bi Srbi iz nejuzne pokrajine sa boljim od dva pasosa mogli da putuju bez viza po EU.

Firefox kod mene izgleda ima filter za Mikijevu pornografij pa to nisam video.
angie01 angie01 20:39 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

posto tamo na onom blogu fino pise da Srbi na Kosovu placaju cenu imanja najgoreg pasosa u Evropi da bi Srbi iz nejuzne pokrajine sa boljim od dva pasosa mogli da putuju bez viza po EU.


:)))) zar to onda ne vazi za sve, a ne samo za mene...nego mu ja jos kazem, da moj pasos nema veze ni sa jednom verzijom i objasnjenjima, al on uporno nasrce budalastinama, jer ne razume sta mu govorim.


Firefox kod mene izgleda ima filter za Mikijevu pornografij pa to nisam video.


nisam probala u Firefoxu, al u Chromeu sam taj problem, sa nevidljivim klipovima na blogu resila na sledeci nacin, pisala sam vec dva puta kada su se ljudi zalili, al verovatno nisi video,

kliknes na svi blogeri i izadje ti naslovna lajna, onda klines dva puta u prozor u kome ti se pojavljuje adresa naslovne strane bloga i onda se tu pojavi ono https
, isto kao i u adresi klipova i to onda obrises to s, isto kao kada ih kacis, i oni se pojave na strani.

eto, probaj, mozda radi i za Firefox, bilo bi logicno, jer je po meni problem u tome, kako je stelovan blog, ili, kako se vec taj sloseraj zove.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:21 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

Vidi, meni je drago da si ti od MENE saznao da postoje dva srpska pasosa. A sad sto si od te informacije dosao do zakljucka da sam JA uveo taj drugorazredni pasos je indikator lose moci sudjenja.

I dalje ne verujem da nisi razumeo zasto postoji i koordinatni pasos. Koordinisi se malo sa svojima iz SNSa. Mada po svojoj prilici ni oni nece umeti da ti objasne.

Odlicno da EK hoce da ukloni ovu diskriminaciju kosovskih Srba. Da i von Cramon uradi nesto kako valjda.


na zalost opet krivo.

pa ako cemo tako onda postoji bar pedeset razlicitih srpskih pasosa, zavisno koja PU ga izdaje... e sad koji broj stancuje kordinatna PU, i to dojavljuje ovima iz sengena, to raspravi sa tvojima iz sns.

jer tebi ni najmanje, kao ni andjeliji, takvo ponasanje kordinatne PU ne predstavlja problem sve dok vi mozete da landarate po rovinjima bez vize.

long live sns. dok je vas glasaca, za njih ocigledno nema zime.


a srbe na kosovu ko jebe.




dragosevacsutra dragosevacsutra 22:24 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

da ga nakaci i ovde,


andjo, sta ti imas protiv regionki?



ajde da se pomirimo, evo ti malo karanfila




angie01 angie01 22:35 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

jer tebi ni najmanje, kao ni andjeliji, takvo ponasanje kordinatne PU ne predstavlja problem sve dok vi mozete da landarate po rovinjima bez vise.


ahahaha,...pa ti si od nas dvoje uopste i saznao za taj problem, koji smo i predstavili kao nepravdu koja je sakrivena, je l ti uopste razumes jednostavne recenice,...i zasto ne.

pa onda nisi razumeo ni ko izdaje te druge pasose,...a kladim se da ne znas ni zasto, tj, kako je do toga doslo, ti naprosto imas problem sa kognitivnim sposobnostima, a stalno bi da nekog prozivas i poducavas i ispravljas.

a po stavovima koje ovde ispisujes, ti si podrzavalac onih koje sad iz nekog nepoznatog i nelogicnog razloga, guras Komsiji i meni,...i jos jednom, ja mogu da landaram bez vize potpuno nevezano za problematiku srpskih pasosa, al nikako da ukacis sta ti govorim,..to tvoje blabla truc blebetanje nema nikavu ni svrhu ni smisao i nemam pojma zasto insitiras na nastavcima...sa sve kretenskim klipovima koje volis da slusas...kao da si nedotupavni, neizivljeni, bubuljicavi adolescent iz neke selendre.


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:57 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

ahahaha,...pa ti si od nas dvoje uopste i saznao za taj problem, koji smo i predstavili kao nepravdu koja je sakrivena, je l ti uopste razumes jednostavne recenice,...i zasto ne.


ne draga, znam ja za taj problem poodavno.

nepravda kazes? pa aj mi sad kazi - jel si ti za to da se tim ljudima izdaju 'normalni' pasosi, bez obzira na konsekvence?

aj sad dobro razmisli - jesi ili nisi?



ja mogu da landaram bez vize potpuno nevezano za problematiku srpskih pasosa, al nikako da ukacis sta ti govorim


dobro znamo da ti je baba nemica, ali do sad se nisi hvalila da imas nemacki pasos... ili mozda 'rvatski?


angie01 angie01 23:14 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

ne draga, znam ja za taj problem poodavno


pa nije bas tako izgledalo.

baska sto problem nije od poodavno.


nepravda kazes? pa aj mi sad kazi - jel si ti za to da se tim ljudima izdaju 'normalni' pasosi, bez obzira na konsekvence?

aj sad dobro razmisli - jesi ili nisi?


miki, ti stvarno nisi bas pametan,...a i ne kapiras problematiku ocigledno,...i ne znam zasto ti meni prebacujes neku krivicu, ja ni na koji nacin nisam ucestvovala u tome da se ljudi tamo nadju u bilo kojoj losoj situaciji,...a resenje u ovom sad klincu koji se odrzava vestacki i u kome ti ljudi sluze za podkusurivanje, po meni bi resenje bilo, da sa sadasnjim pasosima ne budu diskriminisani.


dobro znamo da ti je baba nemica,


ti ko Svaba tralala, ti i ova bena,...pa sta ako mi je baka bila Nemica, pola Vojvodine ima bake Nemice i ovde na blogu su neki drugi blogeri isto rekli da imaju bake Nemice-mariopan, na primer,...kakve to veze ima sa bilo cime, a sa tobom i bilo kime odavde, po najmanje.

ne, nemam Nemacki pasos,..a Hrvatski ima Magnus,..tako da idi pa zaskaci njega, ako ti to smeta...je l ti imas drugi pasos, pa izdaleka srbujes i prozivas one koji zive u Srbiji, ili sta:))...
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:39 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

baska sto problem nije od poodavno.


nije?

eu-ukinula-vize-za-gradane-srbije

miki, ti stvarno nisi bas pametan,...a i ne kapiras problematiku ocigledno,...i ne znam zasto ti meni prebacujes neku krivicu, ja ni na koji nacin nisam ucestvovala u tome da se ljudi tamo nadju u bilo kojoj losoj situaciji,...a resenje u ovom sad klincu koji se odrzava vestacki i u kome ti ljudi sluze za podkusurivanje, po meni bi resenje bilo, da sa sadasnjim pasosima ne budu diskriminisani.


bravo andjo, napredujes. aj sad mi objasni - samo zasto od sad, a ne od 2009. godine?

i na koji nacin ih ti ne bi (vise) diskirminisala? jel bi im izdala regularne srpske pasose, bas onakve kakve imas ti, komsija, maksa i ja?

ti rece da ti za landaranje ne treba srpski pasos, ne ja...



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:47 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

dragosevacsutra
Vidi, meni je drago da si ti od MENE saznao da postoje dva srpska pasosa. A sad sto si od te informacije dosao do zakljucka da sam JA uveo taj drugorazredni pasos je indikator lose moci sudjenja.

I dalje ne verujem da nisi razumeo zasto postoji i koordinatni pasos. Koordinisi se malo sa svojima iz SNSa. Mada po svojoj prilici ni oni nece umeti da ti objasne.

Odlicno da EK hoce da ukloni ovu diskriminaciju kosovskih Srba. Da i von Cramon uradi nesto kako valjda.


na zalost opet krivo.

pa ako cemo tako onda postoji bar pedeset razlicitih srpskih pasosa, zavisno koja PU ga izdaje... e sad koji broj stancuje kordinatna PU, i to dojavljuje ovima iz sengena, to raspravi sa tvojima iz sns.

jer tebi ni najmanje, kao ni andjeliji, takvo ponasanje kordinatne PU ne predstavlja problem sve dok vi mozete da landarate po rovinjima bez vize.

long live sns. dok je vas glasaca, za njih ocigledno nema zime.


a srbe na kosovu ko jebe.






Ne, ne, u pravu sam a ti pojma nemas. Nema sta da se bilo kome javlja. Taj pasos ima i drugaciji izgled posto ima drugaciju upotrebnu vrednost. Krene neko iz Vucitrna sa tim pasosem na granicu sa Madjarskom i nista vrate ga.

Kojih to 50 srpskih pasosa postoji? Prvo si negirao da postoje razliciti srpski pasosi - imas loseg tutora u centrali - a sada odjednom iskace bar 50 pasosa.

Imam jos jednu losu vest za tebe: ako ti imas srpski pasos onda Srbi sa Kosova placaju cenu i za tvoje landaranje. Ako nemas, onda si se odrekao drzavljanstva. Moze biti i da imas drugi pasos pa ti onda ovaj srpski sluzi kao ukras. Ali i za taj ukras cenu placa ovaj iz Vucitrna. Ili da parafraziram tvoje poetske domete: ti imas ukras a Srbe na Kosovu ko jebe. Moze da te tesi da nisi jedini.



angie01 angie01 23:47 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju


bravo andjo, napredujes


o cemu pricas, ja nikada nisam govorila drugacije.


i na koji nacin ih ti ne bi (vise) diskirminisala? jel bi im izdala regularne srpske pasose, bas onakve kakve imas ti, komsija, maksa i ja?


mene ni do sada niko nista nije pitao i rekoh ti, ovo podkusurivanje sa ljudima koji zive tamo, sa sve Kosovom u srcu, je odvratno,... a u odnosu na situaciju, ja bih oslobodila diskriminacje pasose koje sada imaju,....koliko sam cula, mnogi imaju i drugi, ako to znaci, da su se snasli,...ali nije to bio d pojnt mog inicijalnog komentara na onom drugom blogu.

ti rece da ti za landaranje ne treba srpski pasos, ne ja...


pa ne treba mi.
angie01 angie01 23:49 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

Imam jos jednu losu vest za tebe: ako ti imas srpski pasos onda Srbi sa Kosova placaju cenu i za tvoje landaranje. Ako nemas, onda si se odrekao drzavljanstva. Moze biti i da imas drugi pasos pa ti onda ovaj srpski sluzi kao ukras. Ali i za taj ukras cenu placa ovaj iz Vucitrna. Ili da parafraziram tvoje poetske domete: ti imas ukras a Srbe na Kosovu ko jebe. Moze da te tesi da nisi jedini.


pa to:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:54 18.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

.i ne znam zasto ti meni prebacujes neku krivicu, ja ni na koji nacin nisam ucestvovala u tome da se ljudi tamo nadju u bilo kojoj losoj situaciji,..


Ma cuo je od nas prvi put za ovo pa onda u sledecem koraku skopcao 'Vidi ovo dvoje majku im uveli Srbima na Kosovu poseban pasos'. Mislim, Miki.

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:01 19.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

Ne, ne, u pravu sam a ti pojma nemas. Nema sta da se bilo kome javlja. Taj pasos ima i drugaciji izgled posto ima drugaciju upotrebnu vrednost. Krene neko iz Vucitrna sa tim pasosem na granicu sa Madjarskom i nista vrate ga.

Kojih to 50 srpskih pasosa postoji? Prvo si negirao da postoje razliciti srpski pasosi - imas loseg tutora u centrali - a sada odjednom iskace bar 50 pasosa.



ima drugaciji izgled? pa ajde pronadji ga - da nema mozda plave korice?

pa ako se pasos koji kordinata izdaje razlikuje po mestu i organu izdavanja, od ostalih, normalnih - onda medju tim 'normalnim' imas bar 50 razlicitih mesta i uprava... tutore imas samo ti, ne ja.

ja imam srpski pasos i naravno da srbi sa kosova imaju problem zbog mog landaranja - ali nisam ja taj koji je trazio da landara bez vize, vec razne andje i komsije.

cak stavise, meni landaranje nikad sa vizom il' bez nje nije problem, tako da se meni te 2009. godine ama bas nista nije promenilo u zivotu ukidanjem viza.

(cak ne bih imao nista protiv ni da nikad nisu bile ukinute, mnoge stvari bi bile veoma jasnije). ako je cena da se ti ljudi vise ne diskriminisu da se uvedu vize, then just do it (kao i onaj sto bese 'samo radio svoj posao').

samo onda ide pitanje koj ste kurac cekali petnaest godina da sprecite ociglednu diskriminaciju?

tako da, bice da ste ti i andja ti zbog kojih ispasta ovaj iz vucitrna, ne ja.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:01 19.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

pa aj mi sad kazi - jel si ti za to da se tim ljudima izdaju 'normalni' pasosi, bez obzira na konsekvence?


Ovo bi bio zapravo jako dobar eksperiment: vlada Srbije kaze, ej ljudi jel ste li za to da se svima izdaje isti pasos? Rezultat toga ce biti ponovo uvedene vize za EU. Ko je za ovo?

Lako je tudjim POGINIMA Kosovo braniti.

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:03 19.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju

mene ni do sada niko nista nije pitao i rekoh ti, ovo podkusurivanje sa ljudima koji zive tamo, sa sve Kosovom u srcu, je odvratno,...


bilo je odvratno jos 2009. ali se nesto ne secam da si se tad pobunila protiv toga. a nesto mi ni sad bas ne delujes iskreno (ako si iskrena, sta si cekala 15 godina?).

i aj sad ono - ko bese uveo tu diskriminaciju? da nije mozda vucic?


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:04 19.01.2024

Re: evo jos jedne vesti za komšlluk i andju


Ovo bi bio zapravo jako dobar eksperiment: vlada Srbije kaze, ej ljudi jel ste li za to da se svima izdaje isti pasos? Rezultat toga ce biti ponovo uvedene vize za EU. Ko je za ovo?


pa evo - pokazali ste da ti i andja ocigledno jeste za ukidanje diskriminacije, tj. da se svima izdaje isti pasos, zar ne?

i jel ce da pitaju i one iz vucitrna, ili se oni ne racunaju?




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana