Astrologija| Ekologija| Kućni ljubimci| Sex| Zdravlje

Wooly-Bully Evropica i bitnici u 7 dimenzija

Milan Novković RSS / 21.01.2024. u 13:38

Dok levo-desni, liberalno-autoritativni progresivni konzervativci i konzervativni progresivci evropice i kolektivnog zapadčića gledaju kako da nekreativnom kontrolom nad narativom povrate nemačku industriju, britansku vlast i američki mojo, pa Ukrajinu, Bliski Istok i ostala mora, sa pridruženom potrošačkom korpom pridruženih satelitića od vazalčića, svet ide dalje (uveo sam 3 dimenzije, ostale 4 dame i džentlmeni biraju)

Ko bi reko, a logično je bilo da sačekaju i ljube ruku višim duhovnicima evropske bašte, eliti endemskog evropskog pa sad zapadnog nacizma, sa IQ-ovima čak i par desetina iznad sobne temperature?! (ideju za deminutive i atributivno kvantno komešanje sam maznuo od Magičnog - s tom razlikom što je on talentovan - a šta drugo raditi ako već ne želimo da kleknemo i molimo se budalama za milost kad su nas saterali u ćošak, osim da poginemo boreći se dok im se cerimo u lice)



...

Meanwhile, nači dok su britanski konzervativci pred najvećim porazom u možda čak i 120 godina, pred ogromnim brojevima ljudi na ulicama, 80% Nemaca odobrava proteste poljoprivrednika, 40% želi da im se pridruži (bolji znalci kažu nečuveno za disciplinovane Nemce), veliki broj zapadnih većih država pred bankrotstvom u sledećih sad manje od 10 godina, ...

... Meta, the Facebook, odvaja £10.5 milijardi za H100 Nvidia kartice, gleda da stavi AI, AGI flavour u public domain (Napoleon od Francuza im na AI čelu je tipični polu-toksični, zajedljivi, cinični, zavidni Francuz, ali meni osveženje sada kako postajem gadljiv na ispolirane, slatke, ja-sam-ti-najbolji-pajtos lažno-iskreno nasmejane zapadne face koje lažu čim zinu.

Meta je za pratiti, pa Google, na AGI temu, IBM ko divlja baba uvek može da iskoči iz nekog žbuna.
Nice, stvarno nice, ali brod lakog štampanja love, sile, pa love i ostalog nezapadnjaka je polako napustio luku.

Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima. Je-bote, da li smo mi boomers i nešto bummers posle nas poslednje posrećene zapadne generacije?!



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 18:36 26.01.2024

Re: novo

Prvo - stojim iza svake stvari koje sam o tome napisao i iza svake slike i linka koje sam zalepio. A na koje ti nisi kliknuo jer te "moji izvori ne zanimaju".

I iza ove o vodovodu?:)

Ah da, moguće je da tu adresu nisi navodio, što znači da je sve ostalo tačno.:)


Ovo ostalo, to je bre samo znak da te peče ono što pišem, inače bi samo ignorisao.
Kao ja tvoje linkove.

gvozden1 gvozden1 18:37 26.01.2024

Re: novo

Mislim na Srbe i Srbiju.

Dobro, misli i dalje.
milisav68 milisav68 18:49 26.01.2024

Re: novo

maksa83
A šta njega sprečava to moraš njega da pitaš.

Ma na njega sam i mislio, nego sam se nadovezao na tvoj komentar.
ali SVAKAKO nisi morao da daš nekim Nemcima da svake godine deru i taslače sve roditelje sve dece u svim školama u Srbiji.

Nisam im ja ni dao.
Ne možemo da razgovaramo o tome dok ti to zoveš "spin" i dovodiš u sumnju da se to desilo.

Ma ne dovodim u sumnju uopšte, nego ti skrećem pažnju da krađa nije bila tolikih razmera koliko su se spremali.Valjda su imali loše procene na osnovu istraživanja.
Ako tvrdiš suprotno odgovori mi (suvislo, pliz) na jedno jedino pitanje - zašto su, prvi put od uvođenja višestranačja u Srbiji, organizovani polovični lokalni izbori?

Zbog straha od gubitka vlasti u Beogradu (i ostalih većih gradova).

Ono što ti ne vidiš iz Beograda je da se novac iz Beograda (i ne samo iz njega nego iz EU i pitaj boga odakle) prosleđuje po manjim mestima i selima po Srbiji i da mu ne treba krađa (u toj meri) na parlamentarnim izborima.

Konkretno, ceo moj kraj je asfaltiran, kako nije još pre 50-60 godina.I ne samo to, nego se privreda kako-tako diže (kad kreneš od nule onda je i 2% veliki skok) u odnosu na kraj devedestih i početak dvehiljaditih kada je skoro sve rasprodato i pozatvarano.

Za to vreme je bio u Palanci/Plani/Rači, nekoliko puta i "irazio brigu za narod", za razliku od opozicije koja se nije pojavila nijednom.

I nemoj da ubiješ glasnika, nisam ja navijač, nego samo primećujem stvari i slušam šta priča narod.Ima onih koji ga psuju, ali više ima onih koji ga hvale ili onih koji se plaše šta će biti ako on ode sa vlasti.
freehand freehand 19:04 26.01.2024

Re: novo

Prve "seobe glasača" su zabeležene 2016, ali je skala izgleda bila mala, za današnje pojmove. Možete na Internetu naći i (ha zarez ha znak uzvika) Gordanu Čomić kako se vajka oko toga, ali neregularnost izbora se ne dešava samo na dan izbora, nadam se da to ne moram da elaboriram.

Nisam siguran da samrazumeo o čemu ovde govoriš, možda nisam ispratio nešto sa nekog ranijeg bloga na koji eventualno referišeš ali mislim da sa tvrdnjom kako su ovo najpokradniji izbori do sada imaš pravo. SVI izbori koje je Vučić organizovao su čista krađa i prevara, a interesantno je da je količina upotrebljenog fizičkog nasilja sve manja od 2013.do danas. Sva ona premlaćivanja, otimanja odbornika i poslanika, svi oni bugarki vozovi, svi oni Belivuci i drugi BIA službenici koji vuku/nose/guraju demonstrante i novinare su ti izgleda izmakli iz memorije. Sa Vučićem i ovom bandom secikesa, osuđivanih kovača lažnog novca i diploma, silovatelja, lopuža i ubica SVE je UVEk najgore. Nema tu gradacije.
To što će ti neke tabele, procentni računi i statistike dati rezultat kojim ćeš ilustrovati "najgorost" ovoga sada lažna je slika. Najgore je uvek, da se ne ponavljam.
jovilim_e jovilim_e 19:09 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Gvozden je ozbiljan bloger

Siguran sam da mu tvoja podrška znači, i naravno da ću u skladu sa tvojim viđenjem koliko odmah rektifikovati moje, pre svega zato što verujem u tvoju do sada puno puta pokazanu nepristrasnu i objektivnu procenu karaktera. Sigurica - ko kec na Porto.

Počastovan sam tvojim uvažavanjem mene!
Što me ispunjava nežnom toplinom u području međunožja, razume se, s prednje strane.
Eeee, da.
Nedavno je neko negde predložio novu srpsku reč (valjda po uzoru na one hrvatske zajebancije sa novim rečima), poprilično depresivnu - kitoklonuće.
Ja sam hitno reagovao sa mnogo optimističnijim predlogom nove reči - kitouzdignuće.
jovilim_e jovilim_e 19:10 26.01.2024

Re: novo

docsumann
Ono što meni nije jasno je, da ponovim, da ozbiljni ljudi to čitaju, gledaju, slušaju i prepričavaju sve govoreći kako su ti drugi glupi.


meni, s fenomenološke strane, interesantna pojava kao blogeri sve češće jedni drugima ukazuju na limitirane kognitivne sposobnosti, što ih čini intelektualno obogaljenim i nedoraslim za teme koje se tu obrađuju

Da.
U pravu si!
maksa83 maksa83 19:11 26.01.2024

Re: novo

Nisam siguran da samrazumeo o čemu ovde govoriš, možda nisam ispratio nešto sa nekog ranijeg bloga na koji eventualno referišeš

Nene, članak/objava iz 2016. u kojoj se ona vajka nad "čudnim listićima" i kako to treba ispitati. Sad ne mogu da ga nađem a naleteo sam na njega kad sam tražio nešto sasvim drugo.

EVO GA - DS: Krivične prijave zbog lažnih prebivališta

freehand freehand 19:11 26.01.2024

Re: novo

Ja sam hitno reagovao sa mnogo optimističnijim predlogom nove reči - kitouzdignuće.

Valjda vozdignuće
maksa83 maksa83 19:12 26.01.2024

Re: novo

Što me ispunjava nežnom toplinom u području međunožja, razume se, s prednje strane.

Izvini se ljudima koji su ovo vizualizovali!
maksa83 maksa83 19:13 26.01.2024

Re: novo

freehand
Ja sam hitno reagovao sa mnogo optimističnijim predlogom nove reči - kitouzdignuće.

Valjda vozdignuće

Makedonci (carevi) su smislili ime za dickpic - kurtret.
freehand freehand 19:14 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Nisam siguran da samrazumeo o čemu ovde govoriš, možda nisam ispratio nešto sa nekog ranijeg bloga na koji eventualno referišeš

Nene, članak/objava iz 2016. u kojoj se ona vajka nad "čudnim listićima" i kako to treba ispitati. Sad ne mogu da ga nađem a naleteo sam na njega kad sam tražio nešto sasvim drugo.

EVO GA - DS: Krivične prijave zbog lažnih prebivališta




Eto kako teče taj proces njihovog sofistikovanja (ako je to reč) i prelaska sa buzdovana iz 12. na falsifikatorske metode devetnaestog veka. Zamisli kad dođu do Bajdenovih varijanti sa glasanjem mejlovima?
jovilim_e jovilim_e 19:17 26.01.2024

Re: novo

freehand
Ja sam hitno reagovao sa mnogo optimističnijim predlogom nove reči - kitouzdignuće.

Valjda vozdignuće

Vaistinu i 3 amina pride!
jovilim_e jovilim_e 19:18 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Što me ispunjava nežnom toplinom u području međunožja, razume se, s prednje strane.

Izvini se ljudima koji su ovo vizualizovali!

Izvinjavam se!
Izvinjavam se!
Izvinjavam se!

Za vjeki vjekova, ejmen!
freehand freehand 19:19 26.01.2024

Re: novo

maksa83
freehand
Ja sam hitno reagovao sa mnogo optimističnijim predlogom nove reči - kitouzdignuće.

Valjda vozdignuće

Makedonci (carevi) su smislili ime za dickpic - kurtret.

Pazi kad sam ja 50 godina mislio da Kemedoncite kažu "Jebo te pas u gas". I onda mi moj bravar, momče kemedonče objasni da nije gas nego gz.
jovilim_e jovilim_e 19:19 26.01.2024

Re: novo

freehand
maksa83
Nisam siguran da samrazumeo o čemu ovde govoriš, možda nisam ispratio nešto sa nekog ranijeg bloga na koji eventualno referišeš

Nene, članak/objava iz 2016. u kojoj se ona vajka nad "čudnim listićima" i kako to treba ispitati. Sad ne mogu da ga nađem a naleteo sam na njega kad sam tražio nešto sasvim drugo.

EVO GA - DS: Krivične prijave zbog lažnih prebivališta




Eto kako teče taj proces njihovog sofistikovanja (ako je to reč) i prelaska sa buzdovana iz 12. na falsifikatorske metode devetnaestog veka. Zamisli kad dođu do Bajdenovih varijanti sa glasanjem mejlovima?

Spajić kaže da je to baš kul i do jaja.
I da on tu, što reče onomad Zdravko (Čolić), ne bi ništa diro.
maksa83 maksa83 19:25 26.01.2024

Re: novo

Eto kako teče taj proces njihovog sofistikovanja (ako je to reč) i prelaska sa buzdovana iz 12. na falsifikatorske metode devetnaestog veka. Zamisli kad dođu do Bajdenovih varijanti sa glasanjem mejlovima?

Mislim da je to malo komplikovanije od pošajlem mej sa sabdžektom "glasanje" u kom piše "za Bajdena" pa tako koliko puta hoću, tj. da postoji procedure koje obezbeđuju integritet takvog glasanja.
freehand freehand 19:28 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Eto kako teče taj proces njihovog sofistikovanja (ako je to reč) i prelaska sa buzdovana iz 12. na falsifikatorske metode devetnaestog veka. Zamisli kad dođu do Bajdenovih varijanti sa glasanjem mejlovima?

Mislim da je to malo komplikovanije od pošajlem mej sa sabdžektom "glasanje" u kom piše "za Bajdena" pa tako koliko puta hoću, tj. da postoji procedure koje obezbeđuju integritet takvog glasanja.

Pa da, i ja msilim da nije samo dovedeš 50000 glasača iz Bosne da glasaju za tebe.
Mislim, ne znam tačno kako funkcioniše to sa mejlovima niti sam ljubitelj dubokih analiza glasačkog procesa ni ovde ni tamo., ali sam to upotrebio kao primer šta nas tek čeka.
maksa83 maksa83 19:29 26.01.2024

Re: novo

Pazi kad sam ja 50 godina mislio da Kemedoncite kažu "Jebo te pas u gas". I onda mi moj bravar, momče kemedonče objasni da nije gas nego gz.

Mislim da je književno :))) - "vo gazot" a "vo gz" onako malo sleng.
maksa83 maksa83 19:41 26.01.2024

Re: novo

Mislim, ne znam tačno kako funkcioniše to sa mejlovima niti sam ljubitelj dubokih analiza glasačkog procesa ni ovde ni tamo., ali sam to upotrebio kao primer šta nas tek čeka.

Društvo koje hoće i ozbiljno shvata izbore može da ih organizuje uz garantovani integritet, i to u većem delu razvijenog sveta nije neka drama. Mi smo na žalost pokazali baš prilično odsustvo svesti o tome šta su izbori i kako to treba da funkcioniše - količina ljudi potrebna da se sprovede onakva višedimenzionalna izborna krađa uopšte nije mala. Mnogo ljudi je moralo da kaže "ma okej je ovo što radim". To je vrlo vrlo loše.
freehand freehand 19:53 26.01.2024

Re: novo

To je vrlo vrlo loše.

Jewbiga, od 2000 - 2012 da ništa drugo nije urađeno semšto taj problem nisi imao pa je biloogromno dostignuće. I funkcionisalo je vrlolako. Dok Toma i vučić nisu istresli one džakove pred skupštinom a intelektualna so ovog naroda sskočila i povikala: "A-ha!"
docsumann docsumann 19:58 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Što me ispunjava nežnom toplinom u području međunožja, razume se, s prednje strane.

Izvini se ljudima koji su ovo vizualizovali!


ako već jesu, mene interesuje kako su vizualizovali toplinu.
mislim to se mora osjetiti


kamilo_emericki kamilo_emericki 20:01 26.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Koliko vremena treba da prođe da se to deasi? Koliko ratova i umrlih širom BI će još biti pa da ta pacifikacija zaživi.
Nisu Palestinci ubili Arafata poslije sklapanja dogovora sa Rabinom. Izraelci su ubili Rabina i svaku klicu izgradnje mira. Kakve su vlade birali Izraelci poslije ubistva Rabina? Koju su politiku zastupali i provodili oni koje neki nazivaju umjereni izraelski političari? Koliko su bespravno i nasilno oduzete palestinske zemlje i kuća od strane kolonista vratili vlasnicima? Tamo gdje Hamas nije snaga.
Svi pričamo, sa pravom, o islamskom fundamentalizmu ali rijetko ko priča evanđelistima koji hoće veliki Izrael pa da se ponovo pojavi Mesija*.
Do kada ćemo okretati glavu na stranu i tržiti opravdanja i izgovore za naše miljenike?
Prije pola sata gledam premijera Francuske Atala koji se obraća nezadovoljnim poljoprivrednicima i kaže im kako imaju pravo da iskažu svoje nezadovoljstvo ali da ne mogu upotrebljavati silu. Pa žarkano ga nejebalo, oni već 30 godina govore da su nezadovoljni, da ih odluke vlasti polako ali sigurno uništavaju, da se u oblasti primarne poljoprivrede svaki drugi dan događa samoubistvo...
Vlast će da ih siluje a oni imaju pravo reći kako nisu sa tim zadovoljni ali ne smiju pružati fizički otpor.

* Prihvatam mogućnost da sam nalupetao nešto oko Velikog Izraela i dolaska Mesije ali sam i nekakvo takvo tumačenje čuo. Nadam se da ta rečenica o Mesiji neće biti centar rasprave o ekstremizmu u izraelskom društvu.
maksa83 maksa83 20:10 26.01.2024

Re: novo

Jewbiga, od 2000 - 2012 da ništa drugo nije urađeno semšto taj problem nisi imao pa je biloogromno dostignuće. I funkcionisalo je vrlolako.

To samo znači da je "ignorisan potencijal" a ne da ga nije bilo. Ono što je, ponavljam, zastrašujuće, je taj potencijal. Šta je to, koji je to kvrc, zašto je toliko ljudi spremno na tako nešto? TO mene zanima.
maksa83 maksa83 20:11 26.01.2024

Re: novo

ako već jesu, mene interesuje kako su vizualizovali toplinu.
mislim to se mora osjetiti

E ima nešto što se zove sinestezija, ne znam da li si čuo.
maksa83 maksa83 20:13 26.01.2024

Re: novo

Svi pričamo, sa pravom, o islamskom fundamentalizmu ali rijetko ko priča evanđelistima koji hoće veliki Izrael pa da se ponovo pojavi Mesija*.

Je l' znaš čega su još ljudi sa tim verovanjem tvrdo jezgro? Pok. Nsarski je pisao o tome.
freehand freehand 20:38 26.01.2024

Re: novo

* Prihvatam mogućnost da sam nalupetao nešto oko Velikog Izraela i dolaska Mesije ali sam i nekakvo takvo tumačenje čuo. Nadam se da ta rečenica o Mesiji neće biti centar rasprave o ekstremizmu u izraelskom društvu.

Evanđelisti nemaju veze sa Izraelom. Jevreji su mahom judaisti, dakle to ti je starozavetno hrišćanstvo bez Hrista.
milisav68 milisav68 20:45 26.01.2024

Re: novo

maksa83
To samo znači da je "ignorisan potencijal" a ne da ga nije bilo. Ono što je, ponavljam, zastrašujuće, je taj potencijal. Šta je to, koji je to kvrc, zašto je toliko ljudi spremno na tako nešto? TO mene zanima.

Gladna usta, odnosno mala mogućnost (zbog nesposobnosti) nalaženja drugog posla.

Jedan primer.Posle petog oktobra je retko ko ostao bez posla po opštinama i tim nekim državnim ustanovama, ali se polako duplirao broj novih zaposlenih, pa kad uđeš u neku kancelariju, umesto dva vidiš četri stola, jer je DOS bio široka koalicija, pa je svaka partija morala da zadovolji neke svoje "istaknute" članove.

Vremenom, kako se menjala vlast, tako se menjale partijske knjižice, da bi posle od 2012. pa opet vremenom, skoro svi prešli u SNS.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:50 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Svi pričamo, sa pravom, o islamskom fundamentalizmu ali rijetko ko priča evanđelistima koji hoće veliki Izrael pa da se ponovo pojavi Mesija*.

Je l' znaš čega su još ljudi sa tim verovanjem tvrdo jezgro? Pok. Nsarski je pisao o tome.

Baci link, ako imaš, da dodam joć jednu stvar na spisak koji trebam pročitati i naučiti nešto što mi neće baš biti od neke koristi.

freehand freehand 20:53 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Jewbiga, od 2000 - 2012 da ništa drugo nije urađeno semšto taj problem nisi imao pa je biloogromno dostignuće. I funkcionisalo je vrlolako.

To samo znači da je "ignorisan potencijal" a ne da ga nije bilo. Ono što je, ponavljam, zastrašujuće, je taj potencijal. Šta je to, koji je to kvrc, zašto je toliko ljudi spremno na tako nešto? TO mene zanima.

To samo znači da taj potencijal postoji uzvek i u svakom društvu a Mogvaj se ne hrani posle ponoći. I fašistima se ne daje vlast u ruke.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:55 26.01.2024

Re: novo

freehand
* Prihvatam mogućnost da sam nalupetao nešto oko Velikog Izraela i dolaska Mesije ali sam i nekakvo takvo tumačenje čuo. Nadam se da ta rečenica o Mesiji neće biti centar rasprave o ekstremizmu u izraelskom društvu.

Evanđelisti nemaju veze sa Izraelom. Jevreji su mahom judaisti, dakle to ti je starozavetno hrišćanstvo bez Hrista.

Čovjek od kojeg sam to čuo je pričao i o tome kako je ta ekipa željela Sdamovu eliminaciju jer su ga smatrali preprekom za veliki Izrael, koji je etapa na ostvarenju njihovih vjerovanja.

maksa83 maksa83 21:25 26.01.2024

Re: novo

Gladna usta, odnosno mala mogućnost (zbog nesposobnosti) nalaženja drugog posla.

Ne radi se samo o sirotinji raji koja na kraju muva neke kutije i presipaju listiće, ovde je reč o državnom aparatu po dubini. Dakle neko (verovatno Milan Božić) isprojektuje celu stvar a onda se od vrha na dole angažuje ceo lanac državnih službenika, zavod za statistiku, policija, čelnici lokalnih samouprava, opštinari, itd. da se to izvede. U krajnjoj liniji CELA TVOJA VLADA zna šta se desilo i učestvuje u tome ili ignorisanjem ili poricanjem.
maksa83 maksa83 21:29 26.01.2024

Re: novo

To samo znači da taj potencijal postoji uzvek i u svakom društvu a

Ajah sad to ne bih rekao. Imaš recimo Rumune kojima neki takav (sa srodnom ekipom) uspe da se uzvere dovoljno visoko da počne da pravi štetu, ali kada samo krene da preoblikuje društvo i državu po svom liku desi se 250000 ljudi na ulici koji su odlučniji od njega. Dan i noć. Možda ima nečeg u tome što su oni bili u grđim govnima od nas sa Čaušeskuom pa imaju jaču svest o tome šta neće.
docsumann docsumann 21:44 26.01.2024

Re: novo

maksa83
ako već jesu, mene interesuje kako su vizualizovali toplinu.
mislim to se mora osjetiti

E ima nešto što se zove sinestezija, ne znam da li si čuo.


misliš omirisao?
emilia emilia 03:59 27.01.2024

Re: novo

Sve vreme je tako, genocidom koji traje, zidovima, aparthejdom i masakriranjem Palestinaca.

A kako se to sprovodio "aparthejd" u Gazi kada Izrael 20 godina unazad i do ovog poslednjeg rata nije kontrolisao Gazu? Što se "blokade" tiče ni to nema smisla jer Gaza deli granicu sa Egiptom. U samom Izraelu živi oko 20% arapskih građana koji aktivno učestvuju u redovnom političkom životu Izraela i imaju svoje političke partije u Knesetu.
emilia emilia 04:10 27.01.2024

Re: novo

freehand
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.

Prosto je neverovatno kako u svakom kvazilberalu čuči mali rasistia i nacista.

Možda u nekom paralelnom Univerzumu u kome Putini, hamasovi, huti, mule i slični koljači imaju status političke alternative, multipolarnog sveta i garancija su mira i prosperiteta a ne zatvorske ćelije i bacanja ključa.
emilia emilia 04:36 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela. Nije njima apsolutno bitno ni 20 ni 50 ni 150 hiljada da pogine, hamas na te svoje civile gleda kao na potrošni materijal za postizanje svojih ciljeva.
Svaki hamasov raketni lanser je bio postavljen namerno u gusto naseljena urbana područija baš zato da bi ginuli civili kad to Izrael gađa.
Ljigavo da ljigavije ne može, ali očigledno ima mnogo takvih koji te namere hamasa iz Gaze nisu u stanju da pročitaju a njihove izveštaje o situaciji na frontu kao i broj poginulih prihvataju kao tačne.
Pomisliti a kamoli poverovati hamasu da daje tačne podatke o bilo čemu je samo po sebi apsurd.
Što se sukoba u Gazi tiče, tu više nema šta da se kaže. Bilo je prilike u poslednjih dvadeset godina da se hamas pozove na odgovornost i prestanak permanentnih raketnih napada na Izrael. Tu je jednom tikva morala da pukne.

Da te podsetim, ne vodi ovaj rat Netanjahu i koalicija koja je na vlasti do pre 7 oktobra prošle godine. Sve izraelske političke stranke su pristupile "vladi nacionalnog spasa" kada je rat sa hamasom započeo, sve učestvuju u odlukama kako će se rat voditi.
Da volim Netanjahua i vladajuću koaliciju od pre rata, ne volim, želim da odu. To će biti otom-potom kada se rat završi.
U konačnici izraelsko društvo jeste radikalizovano nakon tolikih napada iz susedstva, ratova u kratkoj istoriji Izraela ali i progresivnim rastom ortodoksne populacije u Izraelu a koji danas čine trećinu ukupnog broja stanovnika Izraela od 9.364 milliona (2021).

I da ponovim opet nije mi teško, treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima zbog masakra 1200 izraelskih i drugih civila 7.oktobra 2023 godine.
freehand freehand 08:36 27.01.2024

Re: novo

emilia
Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela. Nije njima apsolutno bitno ni 20 ni 50 ni 150 hiljada da pogine, hamas na te svoje civile gleda kao na potrošni materijal za postizanje svojih ciljeva.
Svaki hamasov raketni lanser je bio postavljen namerno u gusto naseljena urbana područija baš zato da bi ginuli civili kad to Izrael gađa.
Ljigavo da ljigavije ne može, ali očigledno ima mnogo takvih koji te namere hamasa iz Gaze nisu u stanju da pročitaju a njihove izveštaje o situaciji na frontu kao i broj poginulih prihvataju kao tačne.
Pomisliti a kamoli poverovati hamasu da daje tačne podatke o bilo čemu je samo po sebi apsurd.
Što se sukoba u Gazi tiče, tu više nema šta da se kaže. Bilo je prilike u poslednjih dvadeset godina da se hamas pozove na odgovornost i prestanak permanentnih raketnih napada na Izrael. Tu je jednom tikva morala da pukne.

Da te podsetim, ne vodi ovaj rat Netanjahu i koalicija koja je na vlasti do pre 7 oktobra prošle godine. Sve izraelske političke stranke su pristupile "vladi nacionalnog spasa" kada je rat sa hamasom započeo, sve učestvuju u odlukama kako će se rat voditi.
Da volim Netanjahua i vladajuću koaliciju od pre rata, ne volim, želim da odu. To će biti otom-potom kada se rat završi.
U konačnici izraelsko društvo jeste radikalizovano nakon tolikih napada iz susedstva, ratova u kratkoj istoriji Izraela ali i progresivnim rastom ortodoksne populacije u Izraelu a koji danas čine trećinu ukupnog broja stanovnika Izraela od 9.364 milliona (2021).

I da ponovim opet nije mi teško, treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima zbog masakra 1200 izraelskih i drugih civila 7.oktobra 2023 godine.

Gebels bi bio ponosan na ovo nacističko sranje od komentara.

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:53 27.01.2024

Re: novo

emilia

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela.

Najvažnije je da Hamas nije tebe okrenuo protiv Izraela.
To što 2/3 čovječanstva gadljivo okreće glavu od Izraela nije uopšte važno.
Samo još reci da li je Hamas kriv za smrt 200 Palestinaca u Zapadnoj obali zadnjih par mjeseci i koliko je Hamas kriv što Jevreji moraju otimati, već godinama, Palestincima zemlju u toj Zapadnoj obali a ako pruže otpor ubijati ih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 27.01.2024

Re: novo

kamilo_emericki
Neues aus der Nachbarschaft


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Koliko vremena treba da prođe da se to deasi? Koliko ratova i umrlih širom BI će još biti pa da ta pacifikacija zaživi.
Nisu Palestinci ubili Arafata poslije sklapanja dogovora sa Rabinom. Izraelci su ubili Rabina i svaku klicu izgradnje mira. Kakve su vlade birali Izraelci poslije ubistva Rabina? Koju su politiku zastupali i provodili oni koje neki nazivaju umjereni izraelski političari? Koliko su bespravno i nasilno oduzete palestinske zemlje i kuća od strane kolonista vratili vlasnicima? Tamo gdje Hamas nije snaga.
Svi pričamo, sa pravom, o islamskom fundamentalizmu ali rijetko ko priča evanđelistima koji hoće veliki Izrael pa da se ponovo pojavi Mesija*.
Do kada ćemo okretati glavu na stranu i tržiti opravdanja i izgovore za naše miljenike?
Prije pola sata gledam premijera Francuske Atala koji se obraća nezadovoljnim poljoprivrednicima i kaže im kako imaju pravo da iskažu svoje nezadovoljstvo ali da ne mogu upotrebljavati silu. Pa žarkano ga nejebalo, oni već 30 godina govore da su nezadovoljni, da ih odluke vlasti polako ali sigurno uništavaju, da se u oblasti primarne poljoprivrede svaki drugi dan događa samoubistvo...
Vlast će da ih siluje a oni imaju pravo reći kako nisu sa tim zadovoljni ali ne smiju pružati fizički otpor.

* Prihvatam mogućnost da sam nalupetao nešto oko Velikog Izraela i dolaska Mesije ali sam i nekakvo takvo tumačenje čuo. Nadam se da ta rečenica o Mesiji neće biti centar rasprave o ekstremizmu u izraelskom društvu.



Verovatno mislis na radikalne ortodoksne Jevreje? Da, oni su definitivno kucajuca bomba u Izraelu. Oslobodjeni vecine obaveza koje imaju obicni gradjani.
gvozden1 gvozden1 11:13 27.01.2024

Re: novo

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu

Kao što je svaki civil u Kragujevcu poginuo zahvaljujući Srbima.
Postojalo je jasno i javno saopšteno pravilo da će biti ubijeno sto za jednog, pa šta su drugo mogle Švabe nego da poštuju to pravilo, i da pobiju civile.
Nisu oni krivi za njihovu smrt, oni su ih samo pobili, Srbi su krivi.

Kao i za bombardovanje, uvek su žrtve krive, normalno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:14 27.01.2024

Re: novo

emilia
Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela. Nije njima apsolutno bitno ni 20 ni 50 ni 150 hiljada da pogine, hamas na te svoje civile gleda kao na potrošni materijal za postizanje svojih ciljeva.
Svaki hamasov raketni lanser je bio postavljen namerno u gusto naseljena urbana područija baš zato da bi ginuli civili kad to Izrael gađa.
Ljigavo da ljigavije ne može, ali očigledno ima mnogo takvih koji te namere hamasa iz Gaze nisu u stanju da pročitaju a njihove izveštaje o situaciji na frontu kao i broj poginulih prihvataju kao tačne.
Pomisliti a kamoli poverovati hamasu da daje tačne podatke o bilo čemu je samo po sebi apsurd.
Što se sukoba u Gazi tiče, tu više nema šta da se kaže. Bilo je prilike u poslednjih dvadeset godina da se hamas pozove na odgovornost i prestanak permanentnih raketnih napada na Izrael. Tu je jednom tikva morala da pukne.

Da te podsetim, ne vodi ovaj rat Netanjahu i koalicija koja je na vlasti do pre 7 oktobra prošle godine. Sve izraelske političke stranke su pristupile "vladi nacionalnog spasa" kada je rat sa hamasom započeo, sve učestvuju u odlukama kako će se rat voditi.
Da volim Netanjahua i vladajuću koaliciju od pre rata, ne volim, želim da odu. To će biti otom-potom kada se rat završi.
U konačnici izraelsko društvo jeste radikalizovano nakon tolikih napada iz susedstva, ratova u kratkoj istoriji Izraela ali i progresivnim rastom ortodoksne populacije u Izraelu a koji danas čine trećinu ukupnog broja stanovnika Izraela od 9.364 milliona (2021).

I da ponovim opet nije mi teško, treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima zbog masakra 1200 izraelskih i drugih civila 7.oktobra 2023 godine.


To je jasno sto se Hamasa tice. Ali opet ostaje i izraelska odgovornost za ubijene civile.

I dalje nije jasno kako niko od osoblja UN nije znao da Hamas parama od humanitarnih donacija pravi tunele ispod UN skola i sl. Evo sada se pokrece izgleda istraga zbog nekih iz UNRWA cak zbog moguce umesanosti u Hamasov napad.
milisav68 milisav68 11:39 27.01.2024

Re: novo

maksa83
Ne radi se samo o sirotinji raji koja na kraju muva neke kutije i presipaju listiće, ovde je reč o državnom aparatu po dubini.

Nemoj da pričaš.

Pa ja o tome ovde drobim više od deset godina, a ti se podsmevaš.
Dakle neko (verovatno Milan Božić)

Milan Božić je bio kućni prijatelj sa Mirom Marković još od kraja osamdesetih, dok je prvo bio asistent, a kasnije profesor na PMF-u, gde je ona predavala sociologiju.

A onda iznenada paralelnom montažom postaje jedan od lidera opozicije u vrhu SPO-a, gde je (gle čuda) glavni Vuk Drašković, bivši lični sekretar Mike Špiljka.
U krajnjoj liniji CELA TVOJA VLADA zna šta se desilo i učestvuje u tome ili ignorisanjem ili poricanjem.

U krajnoj liniji, svi ti ljudi na vlasti i oko vlasti ti se keze u lice više od 30 godina, a ti to ignorišeš ili poričeš ili se podsmevaš.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:52 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft

Verovatno mislis na radikalne ortodoksne Jevreje? Da, oni su definitivno kucajuca bomba u Izraelu. Oslobodjeni vecine obaveza koje imaju obicni gradjani.

Ne, ne mislim na radikalne Jevreje. Njih nema dovoljno da već par decenija izglasavaju radikalne vlade u Izraelu. Oni su smokvin list u koji se kunu oni koji neće da vide koliko je izraelsko društvo ekstremno u odnosu prema Palestincima. To što je izborni proces u Izraelu isti kao i u državama razvijenog zapada ne znači da je i izraelsko društvo demokratsko, kao i Zapad, uostalom.
Sa ovim "radikalnim" Jevrejima si prekrio neodgovor na to šta su kao alternativu nudili i uradili vlade u Izraelu koje ti preferiraš. Šta govore i šta su uradile te vlade po pitanju nelegalnih kolonija, koje štiti i vojska, koliko su otete zemlje vratili vlasnicima, Palestincima, koliko su uhapsili i sudili kolonista koji su ubili Palestince, vlasnike zemlje?
Misliš li da su Hamas i ortodoksni Jevreji dovoljno široki da mogu prekriti sva ova pitanja?
Dobro, možete dodati i Putina. Taman posla da ima nešto na ovom dunjaluku za šta Putin nije kriv.

kamilo_emericki kamilo_emericki 12:08 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft

I dalje nije jasno kako niko od osoblja UN nije znao da Hamas parama od humanitarnih donacija pravi tunele ispod UN skola i sl. Evo sada se pokrece izgleda istraga zbog nekih iz UNRWA cak zbog moguce umesanosti u Hamasov napad.

Gaza je najbolji primjer kako funkcioniše ovaj naš svijet i ono što sebe zove "Međunarodna zajednica".
Svi su znali da u Gazi ključa, da postoji problem koji mora jedan dan izaći na vidjelo. I svi su imali svoje kvarne račune. Hhamas, Izrael, UN, Katar i ostali dio arapsko-muslimanskog svijeta, velike sile.
Ako napraviš geto ili logor na otvorenom, a koji nema mogućnost samofinansiranja, onda ga moraš i finasirati. Kad to radiš poluilegalno i što skrivenije od očiju javnosti onda su mogućnosti i vjerovatnoća svakojakog kriminala na visokom nivu.
jovilim_e jovilim_e 12:15 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela. Nije njima apsolutno bitno ni 20 ni 50 ni 150 hiljada da pogine, hamas na te svoje civile gleda kao na potrošni materijal za postizanje svojih ciljeva.
Svaki hamasov raketni lanser je bio postavljen namerno u gusto naseljena urbana područija baš zato da bi ginuli civili kad to Izrael gađa.
Ljigavo da ljigavije ne može, ali očigledno ima mnogo takvih koji te namere hamasa iz Gaze nisu u stanju da pročitaju a njihove izveštaje o situaciji na frontu kao i broj poginulih prihvataju kao tačne.
Pomisliti a kamoli poverovati hamasu da daje tačne podatke o bilo čemu je samo po sebi apsurd.
Što se sukoba u Gazi tiče, tu više nema šta da se kaže. Bilo je prilike u poslednjih dvadeset godina da se hamas pozove na odgovornost i prestanak permanentnih raketnih napada na Izrael. Tu je jednom tikva morala da pukne.

Da te podsetim, ne vodi ovaj rat Netanjahu i koalicija koja je na vlasti do pre 7 oktobra prošle godine. Sve izraelske političke stranke su pristupile "vladi nacionalnog spasa" kada je rat sa hamasom započeo, sve učestvuju u odlukama kako će se rat voditi.
Da volim Netanjahua i vladajuću koaliciju od pre rata, ne volim, želim da odu. To će biti otom-potom kada se rat završi.
U konačnici izraelsko društvo jeste radikalizovano nakon tolikih napada iz susedstva, ratova u kratkoj istoriji Izraela ali i progresivnim rastom ortodoksne populacije u Izraelu a koji danas čine trećinu ukupnog broja stanovnika Izraela od 9.364 milliona (2021).

I da ponovim opet nije mi teško, treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima zbog masakra 1200 izraelskih i drugih civila 7.oktobra 2023 godine.


To je jasno sto se Hamasa tice. Ali opet ostaje i izraelska odgovornost za ubijene civile.

I dalje nije jasno kako niko od osoblja UN nije znao da Hamas parama od humanitarnih donacija pravi tunele ispod UN skola i sl. Evo sada se pokrece izgleda istraga zbog nekih iz UNRWA cak zbog moguce umesanosti u Hamasov napad.

Meni je daleko najnejasnije tako odrešito zauzimanje jasnog stava u ovom sukobu.
Ja sam odrastao na 'padovima italijanske vlade i zverstvima hrišćanskih falangi' u libanskim sukobima, najviše u Bejrutu.
Mislio sam da je to, te 'hrišćanske falange' nešto odvratnije od nacizma, odnosno Švaba.
I vidi čuda, hrišćani u Libanu prdnuli u čabar!
Prema tome, predlažem oprez kada se zauzimaju te pozicije.
Da sam na mestu Jevreja, branio bih se svim silama.
Da su se branili, ne bi ih u drugom svetskom ratu bilo pobijeno na milione, odvođeni u logore kao živorinje.
I pre toga proterivani ko zna koliko puta po Evropi.
Držite se braćo Jevreji!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:25 27.01.2024

Re: novo

Ne, ne mislim na radikalne Jevreje. Njih nema dovoljno da već par decenija izglasavaju radikalne vlade u Izraelu. Oni su smokvin list u koji se kunu oni koji neće da vide koliko je izraelsko društvo ekstremno u odnosu prema Palestincima. To što je izborni proces u Izraelu isti kao i u državama razvijenog zapada ne znači da je i izraelsko društvo demokratsko, kao i Zapad, uostalom.


Ti si pominjao neke evangeliste i na to sam odgovorio. Njih sigurno ima manje nego ortodoksnih Jevreja. Upotrebio si i ovde pogresan termin: nisu svi radikalni Jevreji ortodoksni niti su svi ortodoksni radikalni (vecina jeste). Ja sam ovde mislio na radikalne ortodoksne Jevreje.

A sto se smokvinog lista tice, evo informacije iz Times of Israel:

Israel’s ultra-Orthodox population has risen to 1.28 million, or 13.5 percent of the 9.45 million total national population, according to an annual statistical report released Monday.

The data from the Central Bureau of Statistics data showed that with the ultra-Orthodox population’s current growth rate of 4% — the highest of any group in Israel — by the end of the decade, it will constitute 16% of the total population.


Na ostatak bih odgovorio kad bih verovao da si spreman za razgovor. Ali cim pocnes sa Putinom i losim insinuacijama onda jasno pokazujes da ti do razgovora nije stalo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:30 27.01.2024

Re: novo

jovilim_e
Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela. Nije njima apsolutno bitno ni 20 ni 50 ni 150 hiljada da pogine, hamas na te svoje civile gleda kao na potrošni materijal za postizanje svojih ciljeva.
Svaki hamasov raketni lanser je bio postavljen namerno u gusto naseljena urbana područija baš zato da bi ginuli civili kad to Izrael gađa.
Ljigavo da ljigavije ne može, ali očigledno ima mnogo takvih koji te namere hamasa iz Gaze nisu u stanju da pročitaju a njihove izveštaje o situaciji na frontu kao i broj poginulih prihvataju kao tačne.
Pomisliti a kamoli poverovati hamasu da daje tačne podatke o bilo čemu je samo po sebi apsurd.
Što se sukoba u Gazi tiče, tu više nema šta da se kaže. Bilo je prilike u poslednjih dvadeset godina da se hamas pozove na odgovornost i prestanak permanentnih raketnih napada na Izrael. Tu je jednom tikva morala da pukne.

Da te podsetim, ne vodi ovaj rat Netanjahu i koalicija koja je na vlasti do pre 7 oktobra prošle godine. Sve izraelske političke stranke su pristupile "vladi nacionalnog spasa" kada je rat sa hamasom započeo, sve učestvuju u odlukama kako će se rat voditi.
Da volim Netanjahua i vladajuću koaliciju od pre rata, ne volim, želim da odu. To će biti otom-potom kada se rat završi.
U konačnici izraelsko društvo jeste radikalizovano nakon tolikih napada iz susedstva, ratova u kratkoj istoriji Izraela ali i progresivnim rastom ortodoksne populacije u Izraelu a koji danas čine trećinu ukupnog broja stanovnika Izraela od 9.364 milliona (2021).

I da ponovim opet nije mi teško, treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima zbog masakra 1200 izraelskih i drugih civila 7.oktobra 2023 godine.


To je jasno sto se Hamasa tice. Ali opet ostaje i izraelska odgovornost za ubijene civile.

I dalje nije jasno kako niko od osoblja UN nije znao da Hamas parama od humanitarnih donacija pravi tunele ispod UN skola i sl. Evo sada se pokrece izgleda istraga zbog nekih iz UNRWA cak zbog moguce umesanosti u Hamasov napad.

Meni je daleko najnejasnije tako odrešito zauzimanje jasnog stava u ovom sukobu.
Ja sam odrastao na 'padovima italijanske vlade i zverstvima hrišćanskih falangi' u libanskim sukobima, najviše u Bejrutu.
Mislio sam da je to, te 'hrišćanske falange' nešto odvratnije od nacizma, odnosno Švaba.
I vidi čuda, hrišćani u Libanu prdnuli u čabar!
Prema tome, predlažem oprez kada se zauzimaju te pozicije.
Da sam na mestu Jevreja, branio bih se svim silama.
Da su se branili, ne bi ih u drugom svetskom ratu bilo pobijeno na milione, odvođeni u logore kao živorinje.
I pre toga proterivani ko zna koliko puta po Evropi.
Držite se braćo Jevreji!


Slazem se da je pogresno svako "odrešito zauzimanje jasnog stava" sto se Izraela, Palestine i Bliskog istoka tice.
predatortz predatortz 16:15 27.01.2024

Re: novo

maksa83
Inače, pre par dana vladajuća koalicija na nivou BiH, dakle stranke koje reprezentuju izbornu volju sva tri naroda u BiH, je u Laktašima postigla načelni sporazum o promeni izbornog zakona u BiH, a onda je usledilo saopštenje iz američke ambasade da oni tim dogovorom nisu zadovoljni.

Ja koliko sam gledao u filmovima kada Amerikanci nisu zadovoljni nečim onda oni pišu svom Senatoru, a imaš i ti Senatora pa šta znam, možda čita. Ja da imam takvog Senatora pisao bih mu NON STOP.



Izvini Makso, ali ovaj odgovor je nešto najgluplje što sam pročitao ovde

freehand freehand 17:06 27.01.2024

Re: novo

To je jasno sto se Hamasa tice.

Normalno. I svaki Jerejin koji je poginuo u psolednje dve hiljade godina poginuo je zbog razapinjanja Isusa Hrista.
U galeriji fali smajli koji sa dubokim gađenjem čita ove hitlerjugendovske splačine.


freehand freehand 17:10 27.01.2024

Re: novo

Slazem se da je pogresno svako "odrešito zauzimanje jasnog stava" sto se Izraela, Palestine i Bliskog istoka tice.

Postoje ljudi koji potroše nešto vremena da nauče nešto o temi, pre nego što sebi dozvole da drugima preporučuju stavove i mišljenja. Dakle, libanski hrišćani, maroniti, blisko su sarađivali jsa izraelskim nacistima poput Arijela Šarona u istrebljivanju Palestinaca.
A ovaj Čovek, sa velikim Č, ne stidi se da zauzme jasne stavove o Izraelu, Palestini i Bliskom istoku. Jevrejihn, Cionista, Britanac i poslanik britanskog parlamenta:



predatortz predatortz 17:11 27.01.2024

Re: novo

freehand
To je jasno sto se Hamasa tice.

Normalno. I svaki Jerejin koji je poginuo u psolednje dve hiljade godina poginuo je zbog razapinjanja Isusa Hrista.
U galeriji fali smajli koji sa dubokim gađenjem čita ove hitlerjugendovske splačine.




A i Hitler je ubijao Jevreje zbog lihvara, inače ne bi...

Neverovatno kojom lakoćom ljudi pravdaju očigledan zločin i uvode kolektivnu krivicu kao nešto sasvim prihvatljivo.
freehand freehand 17:14 27.01.2024

Re: novo

Neverovatno kojom lakoćom ljudi pravdaju očigledan zločin i uvode kolektivnu krivicu kao nešto sasvim prihvatljivo.

Po pravilu isti oni koji nemaju dileme o genocidu u Srebrenici i događajima na Kosovu, koji smatraju da su Amerikanci bili prinuđeni da bombarduju Srbiju i koji su potpuno sigurni da haški sud ima pravo kad sudi Srbiji ali nema kad se drzne da prozove Izrael i njegove saučesnike.
Teško ideološko ludilo.
predatortz predatortz 17:21 27.01.2024

Re: novo

freehand
Neverovatno kojom lakoćom ljudi pravdaju očigledan zločin i uvode kolektivnu krivicu kao nešto sasvim prihvatljivo.

Po pravilu isti oni koji nemaju dileme o genocidu u Srebrenici i događajima na Kosovu, koji smatraju da su Amerikanci bili prinuđeni da bombarduju Srbiju i koji su potpuno sigurni da haški sud ima pravo kad sudi Srbiji ali nema kad se drzne da prozove Izrael i njegove saučesnike.
Teško ideološko ludilo.


Ma, jasno...

Poltronstvo i sluganstvo su ovde uzeli maha.

Ja kažem da su Ameri narušili još jedan sporazum izabranih predstavnika vlasti u Bosni, a prošlo takvo mešanje je završilo četvorogodišnjim građanskim ratom i dobijem odgovor - žali se senatoru Vulinu!

Ono, ako se usudiš da izjaviš nešto protiv Amerike i ponudiš argument za to, ti si Vulinov, Vulin je tvoj, navijaš da Putin pobije jadne Ukrajince i štitiš Hamas!

I šta onda uopšte govoriti sa tim i takvim kojima je to dobačaj?

maksa83 maksa83 17:27 27.01.2024

Re: novo

koji su potpuno sigurni da haški sud ima pravo kad sudi Srbiji ali nema kad se drzne da prozove Izrael i njegove saučesnike.

Kako gledamo na ICJ kada je u pitanju presuda iz marta 2022. kojom se naređuje Rusiji da momentalno zaustavi agresiju na Ukrajinu?
maksa83 maksa83 17:28 27.01.2024

Re: novo

Ja kažem da su Ameri narušili još jedan sporazum izabranih predstavnika vlasti u Bosni, a prošlo takvo mešanje je završilo četvorogodišnjim građanskim ratom i dobijem odgovor - žali se senatoru Vulinu!

Moraš da naučiš da prihvataš i šale koje nemaju veze sa krađom srpskih izbora.
predatortz predatortz 17:31 27.01.2024

Re: novo

maksa83
Ja kažem da su Ameri narušili još jedan sporazum izabranih predstavnika vlasti u Bosni, a prošlo takvo mešanje je završilo četvorogodišnjim građanskim ratom i dobijem odgovor - žali se senatoru Vulinu!

Moraš da naučiš da prihvataš i šale koje nemaju veze sa krađom srpskih izbora.


A izbore su, reko Đilas, pokrale horde Bosanaca.
Reko Dragan iz Drvara!
Ma idi, begaj...

maksa83 maksa83 17:35 27.01.2024

Re: novo

Reko Dragan iz Drvara!

Reko Dragan iz Drvara da mu je Aco iz Bugojna ukrao beogradske izbore pomoću 40K Bosanaca.

predatortz predatortz 17:37 27.01.2024

Re: novo

maksa83
Reko Dragan iz Drvara!

Reko Dragan iz Drvara da mu je Aco iz Bugojna ukrao beogradske izbore pomoću 40K Bosanaca.



Koje je videla ekipa N1 u dva busa, jednom kombiju i tri putnička vozila.
I sve su to snimili!
Znam, gledao sam. Bilo na tv...
gedza.73 gedza.73 17:48 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
radikalne ortodoksne Jevreje


Kako da čovek ne umre od smeha




gedza.73 gedza.73 18:01 27.01.2024

Re: novo

freehand
hitlerjugendovske splačine

Kad si već spomenuo. Uništavanje i spaljivanje knjiga u kako ti reče demokratskoj Rusiji (u godinama napretka pod Putinom)



Prvo su ih uništili a onda neki, ako ne grešim, pod nazivom 'Crveni partizani' ih spalili. naravno sve uz nadzor ruske policije. Red se mora znati.

.

kamilo_emericki kamilo_emericki 18:28 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft


Ti si pominjao neke evangeliste i na to sam odgovorio. Njih sigurno ima manje nego ortodoksnih Jevreja. Upotrebio si i ovde pogresan termin: nisu svi radikalni Jevreji ortodoksni niti su svi ortodoksni radikalni (vecina jeste). Ja sam ovde mislio na radikalne ortodoksne Jevreje.



Pomenuo sam američke evangeliste, vrlo uticajne u američkoj vanjskoj politici i njihovu ulogu u držanju leđa Izraelu od strane US.
Slabo divanim engleski pa ne znam šta si citirao ali znam da ti radikalni, ortodoksni Jevreji nisu izglasali nosioce vlasti. Nosioci vlasti su predstavnici onoga što mnogi vole nazvati "mirna većina". Ta "mirna većina" je davala i daje političku moć ekstremno desnim političarima. Ne ljevica, ne pacifisti. Ekstremna desnica vlada Izraelom zahvaljujući volji većine Izraelaca. Sporiš li to?
Pitao sam te šta je to predlagala i uradila, po pitanju Palestine, opozicija ovom desničarskom režimu u Izraelu. Nisi odgovorio jer misliš da sam neozbiljan što to pitam ili je pitanje samo po sebi neozbiljno i neumjesno?
Ah, da. Spomenuo Putina. Pa spomenuo sam ga jer je ikona slobodnog svijeta i heroj otpora na braniku demokratije i slobode Zelen$ki, najmanje tri puta izjavio kako iza hamasove pobune i pokolja stoji Putin, koji sa njima upravlja.

maksa83 maksa83 18:37 27.01.2024

Re: novo

Ekstremna desnica vlada Izraelom zahvaljujući volji većine Izraelaca.

SNS je zaseo na vlast sa 24% glasova. Što bi rekli na Internetima "never forget".
gedza.73 gedza.73 19:05 27.01.2024

Re: novo

kamilo_emericki
Pa spomenuo sam ga jer je ikona slobodnog svijeta i heroj otpora na braniku demokratije i slobode Zelen$ki, najmanje tri puta izjavio kako iza hamasove pobune i pokolja stoji Putin, koji sa njima upravlja.

To je došlo sa jevrejske strane a u direktnom prenosu na jednom od ruskih programa. Po sećanju je rečeno kako su ruski 'proksijevci' izazvali sukob, da oni (Izrael) znaju kako je Rusija umešana, da će čim završe sa Hamasom snage usmeriti ka Rusiji i da će Rusija platiti. Voditelj je bio poprilično zatečen, pokušavao da smiri i minimizuje štetu ali poprilično bezuspešno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:19 27.01.2024

Re: novo

predatortz
freehand
To je jasno sto se Hamasa tice.

Normalno. I svaki Jerejin koji je poginuo u psolednje dve hiljade godina poginuo je zbog razapinjanja Isusa Hrista.
U galeriji fali smajli koji sa dubokim gađenjem čita ove hitlerjugendovske splačine.




A i Hitler je ubijao Jevreje zbog lihvara, inače ne bi...

Neverovatno kojom lakoćom ljudi pravdaju očigledan zločin i uvode kolektivnu krivicu kao nešto sasvim prihvatljivo.


Ah da, sad osim onog zatvorim oci i nema onoga cega ne zelim da vidim imamo i halucinacije.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:28 27.01.2024

Re: novo

kamilo_emericki
Neues aus der Nachbarschaft


Ti si pominjao neke evangeliste i na to sam odgovorio. Njih sigurno ima manje nego ortodoksnih Jevreja. Upotrebio si i ovde pogresan termin: nisu svi radikalni Jevreji ortodoksni niti su svi ortodoksni radikalni (vecina jeste). Ja sam ovde mislio na radikalne ortodoksne Jevreje.



Pomenuo sam američke evangeliste, vrlo uticajne u američkoj vanjskoj politici i njihovu ulogu u držanju leđa Izraelu od strane US.
Slabo divanim engleski pa ne znam šta si citirao ali znam da ti radikalni, ortodoksni Jevreji nisu izglasali nosioce vlasti. Nosioci vlasti su predstavnici onoga što mnogi vole nazvati "mirna većina". Ta "mirna većina" je davala i daje političku moć ekstremno desnim političarima. Ne ljevica, ne pacifisti. Ekstremna desnica vlada Izraelom zahvaljujući volji većine Izraelaca. Sporiš li to?
Pitao sam te šta je to predlagala i uradila, po pitanju Palestine, opozicija ovom desničarskom režimu u Izraelu. Nisi odgovorio jer misliš da sam neozbiljan što to pitam ili je pitanje samo po sebi neozbiljno i neumjesno?
Ah, da. Spomenuo Putina. Pa spomenuo sam ga jer je ikona slobodnog svijeta i heroj otpora na braniku demokratije i slobode Zelen$ki, najmanje tri puta izjavio kako iza hamasove pobune i pokolja stoji Putin, koji sa njima upravlja.



Mogu reci da si jako lose informisan o Izraelu a imas bas jak i odlucan stav. Pitanje nije neozbiljno nego kod tebe ne vidim da hoces da razgovaras - vec sam gore ispisao gomilu komentara odgovarajuci na takvo ispitivanje pa u jednom momentu dojadi.

Ne znam koja vam je to fora ali ima vas par ovde koji tako nekorektno nastupate prema odredjenim sagovornicima. Ono Gvozden kad srbomeri je makar otvoreno, ovo vase budibogsnama.


freehand freehand 20:29 27.01.2024

Re: novo

maksa83
koji su potpuno sigurni da haški sud ima pravo kad sudi Srbiji ali nema kad se drzne da prozove Izrael i njegove saučesnike.

Kako gledamo na ICJ kada je u pitanju presuda iz marta 2022. kojom se naređuje Rusiji da momentalno zaustavi agresiju na Ukrajinu?

Pa evo kako gledamo: p0gledaš broj i težinu rezolucija UN protiv Izraela od 1948. do danas. Onda pogledaš datum reakcije ICJ na rusku invaziju Ukrajine. Pa onda pogledaš koliko je tom sudu trebalo da reaguje na genocid nad Palestincima.

I kad to završiš predlažem da pogledaš ovo, pa uporediš sa presudom Putinu.
Inače, zaista strašno je što se genocid u Gazi odvija desetinama godina bez prekida. Što je Izrael bila jedina država-prijatelj koolegapo aparthejdu i genocidu iz Južne Afrike.
I što je, danas, u ovom momentu apsolutno ebsmisleno svakom razumnom biću da ono što Izrael radi poredi sa bilo čim što se dešava.
Predlažem ti da pročešljaš Vučkove tvitove u poslednja dva ili tri meseca, više ne treba.

Da, da ne ostane bez jasnog odgovora: ICJ je sud koji radi pod teškim pritiskom i ogromnim uticajem onoga što se kolokvijalno zove "Zapad". Pa kad taj i takav sud sa 15:2 odluči to što je odlučio o situaciji u Palestini ond ato ima stostruku težinu.

maksa83 maksa83 20:30 27.01.2024

Re: novo

Koje je videla ekipa N1 u dva busa, jednom kombiju i tri putnička vozila.
I sve su to snimili!
Znam, gledao sam. Bilo na tv...

E imam ja sad jednu stvarno dobru foru, nema Bosanaca nema Senatora, ništa Derventa Bugojno Drvar, čista domaća šumadijska.

Ovo je onaj mićko (*) jeromonah Arsenije što su mu onomad smetali hevi metal koncerti u Beogradu:

Otac Arsenije o egzorcizmu u Ostrogu: Djevojka od 16 godina trojicu muškaraca diže u vazduh


(*) a u međuvremenu sam čuo i priče o mićku "iz civilstva" tj. pre nego što je prigrlio veru. Ozbiljan kreten.
freehand freehand 20:33 27.01.2024

Re: novo

Mogu reci da si jako lose informisan o Izraelu a imas bas jak i odlucan stav.

I podržava Hamas, normalno.
Ok, koliko je beba obezglavljeno u napadu Hamasa, imaš li informaciju?

I možeš li da povučeš paralelu između jevrejskih ilegalaca u Varšavskom getu i Hamasa sa jedne i nacista i IDF sa druge strane? Mislim, gde tačno vidiš razliku, ako je vidiš?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:56 27.01.2024

Re: novo

freehand
Mogu reci da si jako lose informisan o Izraelu a imas bas jak i odlucan stav.

I podržava Hamas, normalno.
Ok, koliko je beba obezglavljeno u napadu Hamasa, imaš li informaciju?

I možeš li da povučeš paralelu između jevrejskih ilegalaca u Varšavskom getu i Hamasa sa jedne i nacista i IDF sa druge strane? Mislim, gde tačno vidiš razliku, ako je vidiš?


Red ucitavanja, red komesarskog propitivanja.

Kad ja postavim jedno pitanje onda idu fore sa velikim odmorom.

Vazi.




freehand freehand 21:02 27.01.2024

Re: novo

Red ucitavanja, red komesarskog propitivanja.

Bolje komesarsko propitivanje nego voterbording, ako mene pitaš. Mada neki od američkih predsednika nisle i javno tvrde suprotno, a i ilegalni zatvori-mučionice na teritorijama kobajagi suverenih država su isto ok.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:52 27.01.2024

Re: novo

freehand
Red ucitavanja, red komesarskog propitivanja.

Bolje komesarsko propitivanje nego voterbording, ako mene pitaš. Mada neki od američkih predsednika nisle i javno tvrde suprotno, a i ilegalni zatvori-mučionice na teritorijama kobajagi suverenih država su isto ok.


Samo sto ti ovde komesarski ne propitujes americke predsednike nego mene. Kad budes kod njih sto se mene tice propituj koliko hoces.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:08 27.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft


Mogu reci da si jako lose informisan o Izraelu a imas bas jak i odlucan stav. Pitanje nije neozbiljno nego kod tebe ne vidim da hoces da razgovaras - vec sam gore ispisao gomilu komentara odgovarajuci na takvo ispitivanje pa u jednom momentu dojadi.

Ne znam koja vam je to fora ali ima vas par ovde koji tako nekorektno nastupate prema odredjenim sagovornicima. Ono Gvozden kad srbomeri je makar otvoreno, ovo vase budibogsnama.



Nije mi bilo teško da se vratim na prve dvije stranice ovog blog đa se podsjetim šta si pisao u toj gomili komentara.
Velika većina komentara je tvoja razmjena sa Frijem a najači utisak ostavlja tvoja tvrdnja da si neutralan po pitanju rata u Ukrajini.
Po pitanju rata u Izraelu si izjavio, mislim potpuno ispravno, da Hamas neće biti uništen i kako bi bilo idealno da Netenjahu ode. Čeka ga nekakvo suđenje za korupciju ili pronevjeru.
Nisi ni jednom spomenuo ko bi trebao i kako da pritisne gospodina premijera, ni jedne riječi nisi rekao ko ga je izabrao da bude premijer, nisi ni jedne riječi rekao šta misli pramijerova opozicija o palestinskom pitanju, kolonijama koje Izrael decenijama gradi na otetoj palestinskoj zemlji u Cisjordaniji, kolonijama koje verbalno-deklarativno osuđuje cijeli svijet ali sem šuplje priče ne rade ništa da se ta praksa zaustavi.
Poslje svega mene optužuješ da ne želim razgovor i da govorim koješta ali ne čujem od tebe bogzna šta, sem da ti zveče ukrajinomjer i izraelomjer kad neko napiše nešto što se tebi ne sviđa i dirne u svete medijske krave.
Samo gurajte glave u pijesak, a kad eksplodira bure puno baruta, koje nećete da vidite i pod kojim održavate vatru da tinja, onda se čudite i pitate šta bi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:08 27.01.2024

Re: novo

duplo
emilia emilia 03:57 28.01.2024

Re: novo

freehand
Gebels bi bio ponosan na ovo nacističko sranje od komentara.

Adolf Ajhman bi bio ponosan na tvoja nacictička sranja od komentara o Izraelu i Ukrajini.
emilia emilia 04:02 28.01.2024

Re: novo

kamilo_emericki
To što 2/3 čovječanstva gadljivo okreće glavu od Izraela nije uopšte važno.

Odakle ti to znaš? Intervjuisao si čovečanstvo kao i onaj mentol, takav je pseudonim odabrao.
emilia emilia 04:12 28.01.2024

Re: novo

gvozden1
Kao i za bombardovanje, uvek su žrtve krive, normalno.

Hamas je napao Izrael, masakrirao izraelske civile.
Rusija je napala Ukrajinu i masakrira ukrajinske civile.

Pobrkao si činjenice sa svojom maglom u glavi, što je već tvoj lični problem. Permanentni problem, reklo bi se.


emilia emilia 04:20 28.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Neues aus der Nachbarschaft
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.

Svaki civil u Gazi je poginuo isključivo zahvaljujući hamasu koji je upravo to i želeo da bi pokušao da okrene svetsku javnost protiv Izraela. Nije njima apsolutno bitno ni 20 ni 50 ni 150 hiljada da pogine, hamas na te svoje civile gleda kao na potrošni materijal za postizanje svojih ciljeva.
Svaki hamasov raketni lanser je bio postavljen namerno u gusto naseljena urbana područija baš zato da bi ginuli civili kad to Izrael gađa.
Ljigavo da ljigavije ne može, ali očigledno ima mnogo takvih koji te namere hamasa iz Gaze nisu u stanju da pročitaju a njihove izveštaje o situaciji na frontu kao i broj poginulih prihvataju kao tačne.
Pomisliti a kamoli poverovati hamasu da daje tačne podatke o bilo čemu je samo po sebi apsurd.
Što se sukoba u Gazi tiče, tu više nema šta da se kaže. Bilo je prilike u poslednjih dvadeset godina da se hamas pozove na odgovornost i prestanak permanentnih raketnih napada na Izrael. Tu je jednom tikva morala da pukne.

Da te podsetim, ne vodi ovaj rat Netanjahu i koalicija koja je na vlasti do pre 7 oktobra prošle godine. Sve izraelske političke stranke su pristupile "vladi nacionalnog spasa" kada je rat sa hamasom započeo, sve učestvuju u odlukama kako će se rat voditi.
Da volim Netanjahua i vladajuću koaliciju od pre rata, ne volim, želim da odu. To će biti otom-potom kada se rat završi.
U konačnici izraelsko društvo jeste radikalizovano nakon tolikih napada iz susedstva, ratova u kratkoj istoriji Izraela ali i progresivnim rastom ortodoksne populacije u Izraelu a koji danas čine trećinu ukupnog broja stanovnika Izraela od 9.364 milliona (2021).

I da ponovim opet nije mi teško, treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima zbog masakra 1200 izraelskih i drugih civila 7.oktobra 2023 godine.


To je jasno sto se Hamasa tice. Ali opet ostaje i izraelska odgovornost za ubijene civile.

I dalje nije jasno kako niko od osoblja UN nije znao da Hamas parama od humanitarnih donacija pravi tunele ispod UN skola i sl. Evo sada se pokrece izgleda istraga zbog nekih iz UNRWA cak zbog moguce umesanosti u Hamasov napad.

Hamas se tim novcem najviše okoristio, Palestinci jedva.
UN efikasnost i korupcija odavno zaslužuju dobro češljanje redova. Skeptična sam da nisu mnogi znali šta se sa tim novcem radi.
emilia emilia 04:31 28.01.2024

Re: novo

kamilo_emericki
Ako napraviš geto ili logor na otvorenom, a koji nema mogućnost samofinansiranja, onda ga moraš i finasirati. Kad to radiš poluilegalno i što skrivenije od očiju javnosti

Šta je skriveno od očiju javnosti?
Donacije, izdržavanje Gaze vec decenijama je javna, dostupna, poznata informacija svima koji žele da znaju.

Kakav geto? Izrael 20 godina unazad i do ovog poslednjeg rata nije kontrolisao Gazu. Kontrolise je hamas.
Nema nikakve blokade jer Gaza deli granicu sa Egiptom.
emilia emilia 04:58 28.01.2024

Re: novo

Ponoviti za ponavljače kojih je u Srbiji i ovde nemali broj, slabo ima osvešćenih ljudi u ovom rusofilskom kazamatu od Srbije.
Da je teroristička horda pod nazivom hamas prva napala Izrael tako što je napravila monstruozni pokolj jevrejske dece, mladih, i koji su ispalili samo u prvom baražu 20.000 raketa nasumično po sistemu gde god padne dobro palo koga god ubije dobro je!
Kada su dobili odgovor na to divljanje nastala je najljigavija kuknjava.

Ovde se poslovično brane i podržavaju divljaci koji napadaju, kolju i kidnapuju.
Ne znam, imam utisak da bi pojedini prodali i rođenu majku samo kada bi taj čin bio protiv Amera.
Ali šta je čudno, iz istog razloga smo nedavno imali i podršku Iranu da ubijaju žene kojima se pramenovi kose vide ispod marame, takođe smo videli i podršku Avganistancima koji su se brutalno obračunavali da ženama i devojkama koje su htele da se obrazuju, da ne spomenem podršku "braći" u ubijanju i razaranju Ukrajine.
Ja bih to nazvala BOLEST.
Ovaj narod, i solidna većina na ovom blogu, je toliko glup da ne shvata da će oni direktno osetiti posledice svojih izbora.

alselone alselone 14:49 21.01.2024

Dubina krize

Iako zlotvora ne manjka kroz istoriju, ovo danas na vlasti u zapadnom svetu je verovatno nešto najgore u moderno doba, od Drugog svetskog rata. Udruženi zločinački poduhvat političara, BigTech-a i mejstrim medija, a za račun vojno-industrijskog kompleksa, bukvalno prži države na pola. Ukrajinu bukvalno, a ostale figurativno.

Kad se setim da sam se kladio kako će Amerikanci biti u ratu godinu i šest meseci pošto je Bajden izabran, i naravno bio u pravu, nisam ni slutio dubinu propasti. Mi se žalimo na povećanje cena hrane a i svega ostalog kod nas, na nekretnine, rente... ista stvar se dešava i tamo. Verovatno si gledao izveštaje a i svedočenja ljudi koliko je zapravo prava potršačka korpa poskupela. Najmanje 50 posto a ako se uračina i renta, sigurno 75 posto za dve godine. Izbrisali su pola i onako mršave srednje klase.

Idem tamo za dve nedelje i obići ću tri velika grada u tri stejta, od kojih sam na dva mesta bio i ranije, pa ću moći da uporedim, ali po izveštajima što od ženine sestre, nekih drugara i Tvitera, situacija je alarmanta i biće sve gora. Prošle godine su prvi put uvezli više ilegalnih emigranata nešto se rodilo beba. Ilegalnih. Ni jedna država u istoriji nije mogla da opstane pored tolikog terata.

Demografija je sudbina.

VIdećemo. Poslovno je 2023 za naše industrije u delu sveta kom pripadamo bila užasna. Najgora od kako se "meri". I nije to samo zbog tahničkog dela nego iz bog straha i nesigurnosti koji se uvukao u biznis. Svi stisli šake i ne možeš im izbiti dolar ili dinar nema šanse. To je glavno merilo, sve ostalo je sranje.

Verovatno čekaju Trampa.
Milan Novković Milan Novković 15:11 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Iako zlotvora ne manjka kroz istoriju, ovo danas na vlasti u zapadnom svetu je verovatno nešto najgore u moderno doba, od Drugog svetskog rata. Udruženi zločinački poduhvat političara, BigTech-a i mejstrim medija, a za račun vojno-industrijskog kompleksa, bukvalno prži države na pola. Ukrajinu bukvalno, a ostale figurativno.

Kad se setim da sam se kladio kako će Amerikanci biti u ratu šest meseci pošto je Bajden izabran, i naravno bio u pravu, nisam ni slutio dubinu propasti. Mi se žalimo na povećanje cena hrane a i svega ostalog kod nas, na nekretnine, rente... ista stvar se dešava i tamo. Verovatno si gledao izveštaje a i svedočenja ljudi koliko je zapravo prava potršačka korpa poskupela. Najmanje 50 posto a ako se uračina i renta, sigurno 75 posto za dve godine. Izbrisali su pola i onako mršave srednje klase.

Idem tamo za dve nedelje i obići ću tri velika grada u tri stejta, od kojih sam na dva mesta bio i ranije, pa ću moći da uporedim, ali po izveštajima što od ženine sestre, nekih drugara i Tvitera, situacija je alarmanta i biće sve gora. Prošle godine su prvi put uvezli više ilegalnih emigranata nešto se rodilo beba. Ilegalnih. Ni jedna država u istoriji nije mogla da opstane pored tolikog terata.

Demografija je sudbina.

VIdećemo. Poslovno je 2023 za naše industrije u delu sveta kom pripadamo bila užasna. Najgora od kako se "meri". I nije to samo zbog tahničkog dela nego iz bog straha i nesigurnosti koji se uvukao u biznis. Svi stisli šake i ne možeš im izbiti dolar ili dinar nema šanse. To je glavno merilo, sve ostalo je sranje.

Verovatno čekaju Trampa.

alselone alselone 15:26 21.01.2024

Re: Dubina krize

Stvar će neminovno ići na dole i tamo će je gurati tehnologije, i to ne samo AI, nego veoma značajno i sami klaud provajderi, frejmorci i povećanje hardverskih performansi. AI će doći kao nakovanj odgore.

Ali ono što ja govorim nije to nego činjenica da smo 2023. imali Hevisajdovu funkciju na dole. Ceo propad za jedan poslovni korak. Nova radna tačka. I uzrok tome nije tehnologija nego ekonomija.
benedykt benedykt 15:26 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Iako zlotvora ne manjka kroz istoriju, ovo danas na vlasti u zapadnom svetu je verovatno nešto najgore u moderno doba, od Drugog svetskog rata. Udruženi zločinački poduhvat političara, BigTech-a i mejstrim medija, a za račun vojno-industrijskog kompleksa, bukvalno prži države na pola. Ukrajinu bukvalno, a ostale figurativno
Kad se setim da sam se kladio kako će Amerikanci biti u ratu šest meseci pošto je Bajden izabran, i naravno bio u pravu, nisam ni slutio dubinu propasti.
Aha, znači Amerika odnosno njen vojno-industrijski kompleks uz pomoć Big Techa i mainstream medija su koliko shvatam napali Rusiju uz pomoć Ukrajine kao izvođača radova. Sačekaj, šta bi rekao onaj stari ti iz npr januara 2022 ovom današnjem, odnosno obratno...?! Mislim, se seća neko tadašnje šale i komike na američku priču da Rusija uskoro napada Ukrajinu, ili smo to sve zaboravili u međuvremenima...?!

alselone alselone 15:27 21.01.2024

Re: Dubina krize

Aha, znači Amerika odnosno njen vojno-industrijski kompleks uz pomoć Big Techa i mainstream medija su koliko shvatam napali Rusiju uz pomoć Ukrajine kao izvođača radova.


Da. Eventualno ne bih koristio reč "napali", ali ako je to tvoj izbor - u redu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:42 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Iako zlotvora ne manjka kroz istoriju, ovo danas na vlasti u zapadnom svetu je verovatno nešto najgore u moderno doba, od Drugog svetskog rata. Udruženi zločinački poduhvat političara, BigTech-a i mejstrim medija, a za račun vojno-industrijskog kompleksa, bukvalno prži države na pola. Ukrajinu bukvalno, a ostale figurativno.

Kad se setim da sam se kladio kako će Amerikanci biti u ratu godinu i šest meseci pošto je Bajden izabran, i naravno bio u pravu, nisam ni slutio dubinu propasti. Mi se žalimo na povećanje cena hrane a i svega ostalog kod nas, na nekretnine, rente... ista stvar se dešava i tamo. Verovatno si gledao izveštaje a i svedočenja ljudi koliko je zapravo prava potršačka korpa poskupela. Najmanje 50 posto a ako se uračina i renta, sigurno 75 posto za dve godine. Izbrisali su pola i onako mršave srednje klase.

Idem tamo za dve nedelje i obići ću tri velika grada u tri stejta, od kojih sam na dva mesta bio i ranije, pa ću moći da uporedim, ali po izveštajima što od ženine sestre, nekih drugara i Tvitera, situacija je alarmanta i biće sve gora. Prošle godine su prvi put uvezli više ilegalnih emigranata nešto se rodilo beba. Ilegalnih. Ni jedna država u istoriji nije mogla da opstane pored tolikog terata.

Demografija je sudbina.

VIdećemo. Poslovno je 2023 za naše industrije u delu sveta kom pripadamo bila užasna. Najgora od kako se "meri". I nije to samo zbog tahničkog dela nego iz bog straha i nesigurnosti koji se uvukao u biznis. Svi stisli šake i ne možeš im izbiti dolar ili dinar nema šanse. To je glavno merilo, sve ostalo je sranje.

Verovatno čekaju Trampa.

Ех, кад би свет тако пропадао, као што ти мислиш.
То, тезу о пропасти Запада, лансирао је умирући СССР 80-их година прошлог века.
Од тада је тај свет пропао, наводно, неколико пута, а опет се сасвим солидно држи.

А наравно да се ствари мењају.
Некад је Вавилон био центар света, доцније Рим, па онда Багдад.
Онда је центар света отпутовао ка северу, бивајући у 17. и 18. веку у Лондону.
Из њега се преселио у Њујорк.

Сутра ће бити негде другде.
Нема завeре, само историје.
alselone alselone 15:52 21.01.2024

Re: Dubina krize

Ех, кад би свет тако пропадао, као што ти мислиш.
То, тезу о пропасти Запада, ланисирао је умирући СССР 80-их година прошлог века.



Od kraja prošlog veka pa do danas, možeš lako da nađeš podatke, život je mnogo teži. I to gledajući stvari koje znače i koje se broje u svakodnevnom životu. Samo dve poslednje godine donele su veliki pad. Svakodnevni život je ono što se meri, a ne izveštaji medija. Bukvalno imaš istu stvar kao i kod nas što se toga tiče. U statistiku ti ulazi hleb, gorivo i lokomotiva pa pošto ona nije poskupela, inflacija je podnošljiva.

Više puta sam rekao, ja idem tamo jednom do dva puta godišnje, 15 godina. Dovoljno retko da mogu da primetim promenu, kao što ne možeš da primetiš kako ti kosa raste (mi baš ne možemo da se pohvalimo ime) pošto se gledaš svaki dan, a opet dovoljno često da ne zaboravim šta sam video.

Prošli februar u jednom od najlepših i najskupjih gradova u celoj državi, San Dijegu, pun centar beskućnika u šatorima, a godinu i po pre toga ih nije bilo. Ulica u kojoj su stanovi u rangu stotikna hiljada, možda i miliona, smrdi kao u divljem naselju bez kanalizacije. To je samo moj jedan lični primer, a imam ih još.
alselone alselone 15:56 21.01.2024

Re: Dubina krize

Нема заваре, само историје.

Ima zavere. Toliko je zavera kroz istoriju potvrđeno da bismo zaista trebali prestati sa tom kvalifikacijom "teorija zavere".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 21.01.2024

Re: Dubina krize

Od kraja prošlog veka pa do danas, možeš lako da nađeš podatke, život je mnogo teži. I to gledajući stvari koje znače i koje se broje u svakodnevnom životu

Беснмислено ми је и да расправљам о томе.
Особито то о подацима, могу мислити какви су и ког профила.

Што рече Ворен Бафет, данас је просечно имућан грађанин Америке богатији од најбогатијег Американца 30-их, желећи да укаже колико смо као свет напредовали. (Наводим по сећању.)

Ја ти ово пишем из кафића, са неког половног Ленова ThinkPada који сам купио (годиште 2018, 350 евра, 6 сати траје батеријa, цепа за сваки еуроцент) и преко WiFi-ија мог телефона (не качим се на јавне мреже), Хјуaвеј П30 Про, чудо од телефона, исто из 2018.

Јаче него суперкомпјутери из 90-их.
Син ми је у Вашингтону, по невољи, до ког је стигао за 15-16 сати пута, уместо два или три месеца, као у претходним епохама, и за неке савим невелике новце.
Просечно имућан грађанин Европе може да путује по целом свету. Један сарадник ми је сад на Тајланду или Малдивима (мени све то исто), слао је слике са плаже.
Пре пет дана моја млада и дивна другарица водила је баку и брата у Рим, на поклон путовање, од своје мале плате од 700€ месечно.

Иди, бре, Александре...
alselone alselone 16:09 21.01.2024

Re: Dubina krize

Беснмислено ми је и да расправљам о томе.
Особито то о подацима, могу мислити какви су и ког профила.




Што рече Ворен Бафет, данас је просечно имућан грађанин Америке богатији од најбогатијег Американца 30-их, желећи да укаже колико смо као свет напредовали. (Наводим по сећању.)

Ovo će biti prva generacija koja će živeti lošije od prethodne. A podaci koji te ne zanimaju o tome su: relativna cena nekretninie ili rente spam plate, relativna cena školovanja u odnosu na plate, relativna cena potrošačke korpe u odnosu na platu i tako dalje. Te relativne cene jako jebu...

Ја ти ово пишем из кафића, са неког половног Ленова ThinkPada који сам купио (годиште 2018, 350 евра, 6 сати траје батеријaм, цепа за сваки еуроцент) и преко WiFi-ија мог телефона (не качим се на јавне мреже), Хјувеј П30 Про, чудо од телефона, исто из 2018.

I ja pišem sa Macbook Air M2, drugog najbolje računara koji sam imao u životu. Da, tehnologija napreduje.
Син ми је у Вашинготону, по невољи, до ког је стигао за 15-16 сати пута, уместо два или три месеца, као у претходним епохама, и за неке савим невелике новце.

Mani ti prethodne epohe, gledaj kako se živelo pre 20, 10, 5 ili danas. Gore je. Zvanično je gore.
Milan Novković Milan Novković 16:17 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Stvar će neminovno ići na dole i tamo će je gurati tehnologije, i to ne samo AI, nego veoma značajno i sami klaud provajderi, frejmorci i povećanje hardverskih performansi. AI će doći kao nakovanj odgore.

Ali ono što ja govorim nije to nego činjenica da smo 2023. imali Hevisajdovu funkciju na dole. Ceo propad za jedan poslovni korak. Nova radna tačka. I uzrok tome nije tehnologija nego ekonomija.

Inherentna, tranziciona priroda naglog naučnog i tehnološkog napretka je često bila takva.

Ipak, kumulativno na duži rok, čak summed-up na relativno kraći rok, tehnologija nam pomaže.

Zvuči neverovatno sad dok smo svedoci bukvalno kolapsa životnog standarda i sve efikasnijih tehnologija.

Ali, sabijene u ćošak, zapadne vlade će uvesti UBIs, CBDCs, ... i iako će oboriti prosečne slobode građana u raznim dimenzija pomoći će donekle jadnim ljudima koji su bili ili dostižu granice očaja.

Još im samo treba great reset da stresu sa grbače dugove koje ne mogu vratiti, pa protraćene penzione i slične fondove.


vrabac_onaj vrabac_onaj 16:19 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Gore je. Zvanično je gore.


Može to još. Nije dovoljno :)
alselone alselone 16:23 21.01.2024

Re: Dubina krize

@Milan



Gle umetnost najmlađe prdare. Podsetilo me malo na Docsove žvrlje.
alselone alselone 16:25 21.01.2024

Re: Dubina krize

Može to još. Nije dovoljno :)


Inercija je velika, tako da će na dole ići namnja do novembra.
alselone alselone 16:27 21.01.2024

Re: Dubina krize

CBDC.


Biće zaista zajebano ako ovo uvedu. Države koja su mlatile svoje građane i zatvarale im bankovne račune zbog verbalnog delikta neće stati samo na tome i prigrliće DC oberučke.
Milan Novković Milan Novković 16:33 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Нема заваре, само историје.

Ima zavere. Toliko je zavera kroz istoriju potvrđeno da bismo zaista trebali prestati sa tom kvalifikacijom "teorija zavere".

Ko je reko zavera?!

Kad smo već tu, na alt-offgrid temu, pošto su salaši u tvom fiefdomu, ili fiefdomu po tvojoj proceni, ili proceni ljudi koji znaju?

Nači Covid je iza nas, ali je patogen X ispred nas, kao i novi strategemi WHO lopataša i ruku pa mozgića iza njih - mislim da su i meni, sve starijem, bitno preko 80% šanse da ne mogu olako da putujem ako se ne budem bockao u budućnosti.

Tebe će još i da ulopataju u zlatnu milijardu, tipa jak ko konj, ko bik, ko vo ... (Čkalja, kome ono bejaš, Pavlu V) al šta ću im ja.

A mislim da je kod Japanaca već u testovima replikativna mRNA vakcina - to mu dođe isto ko virus, replicira se iako, ako je dobro izdebagirano, ta replikacija usporava dok ne stane, samo umotano u peptidne omotače (većina naših ćelijskih membrana propošta tako masnoćnoidne čestice) ...

Ne znam da li ste videli da je novinar Daily Maila što je, kako je Đoković bio sve bolji, cinično-britanski počeo da mu lepi etikete nevakcinisanog primitivca koji, eto mukica, želi da ga vole ... naglo otišao u večna lovišta dok je posmatrao Australian Open (ovih dana)

Milan Novković Milan Novković 16:34 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
@Milan



Gle umetnost najmlađe prdare. Podsetilo me malo na Docsove žvrlje.

Samo žena i ti ostavite decu na miru i ništa ne dirajte
alselone alselone 16:37 21.01.2024

Re: Dubina krize

Kuća koju si okačio je bukvalno san. Lepa kućica u drvetu, na vodi, i to još mirnoj vodi.

Mada, nisam imao pojma koliko je Neretva lepa reka. Pre Nove godine sam sa klincima napravio turu Tara, Durmitor, Herceg Novi (kupali se), Sarajevo, etno selo Stanišići. Klinci i ja, svugde po jedna noć, samo akcija. Kada sam vozio pored Neretve raspametio sam se.

Nego, Milane, čekam da ti kažem - imam jedan Apple uređaj manje. :) Sa jednog sam se skinuo i zamenio drugim proizvođačem. Ne drži me sekta onako teško u šaci kao ranije.
alselone alselone 16:38 21.01.2024

Re: Dubina krize

Samo žena i ti ostavite decu na miru i ništa ne dirajte

Znaš šta me zapravo najviše oduševljava na toj "instalaciji". Ne to što ima, nego šta nema. A nema viška delova.
Milan Novković Milan Novković 16:52 21.01.2024

Re: Dubina krize

alselone
Kuća koju si okačio je bukvalno san. Lepa kućica u drvetu, na vodi, i to još mirnoj vodi.

Mada, nisam imao pojma koliko je Neretva lepa reka. Pre Nove godine sam sa klincima napravio turu Tara, Durmitor, Herceg Novi (kupali se), Sarajevo, etno selo Stanišići. Klinci i ja, svugde po jedna noć, samo akcija. Kada sam vozio pored Neretve raspametio sam se.

Nego, Milane, čekam da ti kažem - imam jedan Apple uređaj manje. :) Sa jednog sam se skinuo i zamenio drugim proizvođačem. Ne drži me sekta onako teško u šaci kao ranije.

Šerlok Holms u meni:

- Laptop verovatno i dalje koristiš, CPU moćan, a sve više si hands-off, management, marketing. Ipak, možda ne možeš da postigneš tipa:

1. Na daju ti amerikanke mira

2. Smorila te neka Apple finta koja ne dozvoljava da MS ovoono baš najbolje radi na Apple hardveru (to je MS oduvek radio njima sa softverom, pa me ne bi iznenadilo)

- Ipak, tipujem na mobilni:

1. Video si/probao S23 Ultra

2. Možda Pixel zbog AI-a (Samsung je neverovatan, sirovi, marketinški smor)

Ako ti je za utehu:

Moja žena je ovek imala Samsunge.

I vidim ne tako davno (godina dana) mlađa ćerka nešto iOvoOno ne zaklapa i ženi se okice zacaklile.

I iako mi nemamo posebne račune, sve delimo, imamo nemušnu praksu da jedno drugom poklanjamo skuplje stvari da se onaj ko ih dobija ne bi osećao krivim kad ih kupuje (ovo se ne važi za alat, tu varam na svim kartama) pa joj ja kupim iPhone.

I onda ja kupim S23 Ultra - samo što mi se žena nije rasplakala posle par nedelja

...
alselone alselone 16:55 21.01.2024

Re: Dubina krize

Sat sam zamenio za Garmin. :)

A za ovo ostalo sam verovatno mator da se trudim. Namestio sam ekosistem na fonu i kompu i mislim da je to to. SIn me maltretira nekim Ultrama i OnePlus-ovima ali ne mogu. A i bez obzira na to, vrhunska je oprema.

Kada bih delio računar sa nekim, osećao bih se kao da delim četkicu za zube. Pre bih mogao telefon da delim nego računar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana