Astrologija| Ekologija| Kućni ljubimci| Sex| Zdravlje

Wooly-Bully Evropica i bitnici u 7 dimenzija

Milan Novković RSS / 21.01.2024. u 13:38

Dok levo-desni, liberalno-autoritativni progresivni konzervativci i konzervativni progresivci evropice i kolektivnog zapadčića gledaju kako da nekreativnom kontrolom nad narativom povrate nemačku industriju, britansku vlast i američki mojo, pa Ukrajinu, Bliski Istok i ostala mora, sa pridruženom potrošačkom korpom pridruženih satelitića od vazalčića, svet ide dalje (uveo sam 3 dimenzije, ostale 4 dame i džentlmeni biraju)

Ko bi reko, a logično je bilo da sačekaju i ljube ruku višim duhovnicima evropske bašte, eliti endemskog evropskog pa sad zapadnog nacizma, sa IQ-ovima čak i par desetina iznad sobne temperature?! (ideju za deminutive i atributivno kvantno komešanje sam maznuo od Magičnog - s tom razlikom što je on talentovan - a šta drugo raditi ako već ne želimo da kleknemo i molimo se budalama za milost kad su nas saterali u ćošak, osim da poginemo boreći se dok im se cerimo u lice)



...

Meanwhile, nači dok su britanski konzervativci pred najvećim porazom u možda čak i 120 godina, pred ogromnim brojevima ljudi na ulicama, 80% Nemaca odobrava proteste poljoprivrednika, 40% želi da im se pridruži (bolji znalci kažu nečuveno za disciplinovane Nemce), veliki broj zapadnih većih država pred bankrotstvom u sledećih sad manje od 10 godina, ...

... Meta, the Facebook, odvaja £10.5 milijardi za H100 Nvidia kartice, gleda da stavi AI, AGI flavour u public domain (Napoleon od Francuza im na AI čelu je tipični polu-toksični, zajedljivi, cinični, zavidni Francuz, ali meni osveženje sada kako postajem gadljiv na ispolirane, slatke, ja-sam-ti-najbolji-pajtos lažno-iskreno nasmejane zapadne face koje lažu čim zinu.

Meta je za pratiti, pa Google, na AGI temu, IBM ko divlja baba uvek može da iskoči iz nekog žbuna.
Nice, stvarno nice, ali brod lakog štampanja love, sile, pa love i ostalog nezapadnjaka je polako napustio luku.

Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima. Je-bote, da li smo mi boomers i nešto bummers posle nas poslednje posrećene zapadne generacije?!



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 08:37 22.01.2024

Re: pitanje


maksa83
Rusi su oduvek bili siva eminencija u raznim užim granama medicine, pa tako imuno-svašt

Istina, pre neku godinu mi se mače razbolelo od nekog leukoneštoneštovirusa, pošto je bio mali šansa da preživi bila prilično mala (za starije od 6 meseci šanse su 50-50). Tu ti mladi vet izvadi iz šešira neki Imunofan, ruski lek za bustovanje imuniteta tamo gde je ugrožen a kod nas se prodaje ispod tezge, i sa osam tih boca opravi on mačka, mirakolo, kaže da je time već spasao jedno leglo od 8 mačića i da je samo jedno pokleklo. Kaže i da se taj lek ne prodaje kod nas jer ga blokraju neki farmaceutski lobiji a reče i zašto ali sam zaboravio.

Tugaljiva strana sveta je što je i dalje toliko pocepan, pa umesto saradnje svako malo imamo takmičenja gde se ajd dupliraju razni kapaciteti nepotrebno, nego usput idu i svi overheads, režije, pa upotreba tih viših kapaciteta u destruktivne struke.

Ja često kao primer navedem GPS-like mreže satelita - revolucionarna tekovina, a N mreža ima, dok je jedna dovoljna, pa imamo i destruktivne derivate - da bi podrijo upotrebu neprijateljske mreže u ratne svrhe bacaš novac i na rešenja za elektronsko ometanje.

Jedna od lepših priča saradnje koju sam ja pročitao, ali davno i nisam zapamtio niti glavno ime niti search-term detalje, je iz imunologije - jedno veliko ime iz oblasti je bio Amer, ali usput i dobroćudna faca koju su svi gotivili po svetu, i to baš.

I dobije rak, pa su neke silne laboratorije po svetu usporile sa osnovnim, širim delatnostima i bacile se na trežanje pomoći ovom liku. I produžili su mu život neočekivalo ali, još interesantnije, napravili zajedno bitan i veliki, pa neočekivani napredak u tih nekoliko godina.

Interesantna priča na ovu temu je i sada open-source trudbeništvo na AGI temu - razni interesi su i dalje kočnice, ali, evo odjednom (a nikad ni meni ne bi palo na pamet, nego ... priroda i takmičenja ...) Meta/Facebook trudbeništvo obećava.

Cool strategem je i naviti, "zavaditi pa vladati", te top-brass techies sa previše novca da se takmiče malo između sebe, ako već neće da sarađuju.
maksa83 maksa83 08:51 22.01.2024

Re: pitanje

Ja često kao primer navedem GPS-like mreže satelita - revolucionarna tekovina, a N mreža ima, dok je jedna dovoljna, pa imamo i destruktivne derivate - da bi podrijo upotrebu neprijateljske mreže u ratne svrhe bacaš novac i na rešenja za elektronsko ometanje.

Iskreno ne vidim ruke kojima se jedan TAKO strateški resurs kao što je GPS može poveriti pošto bi to svakako bila prva žrtva rata. Ne znam da li pratiš kakve se bitke biju oko nečego što je za red veličine manje bitno ali ipak bitno - u čijim rukama će da bude globalni DNS. Kada bih ja kontrolisao GPS a krenem u rat sa Nečim prvo što bih uradio je da disejblujem GPS za njega. Ovaj GPS koji sad imamo je ako se sećaš prvo imao namerno ugrađenu marginu od beše 10m jer je američka vojska insistirala, pa je sada valjda 3m što mu je neka realna preciznost. Nema ništa prirodnije nego da Rusi imaju svoj GLONASS (i Kinezi onaj Beidou ili kako već) pošto bi sve ostalo bilo suludo sa njihove tačke gledišta.

Interesantna priča na ovu temu je i sada open-source trudbeništvo na AGI temu - razni interesi su i dalje kočnice, ali, evo odjednom (a nikad ni meni ne bi palo na pamet, nego ... priroda i takmičenja ...) Meta/Facebook trudbeništvo obećava.

Ništa dobro od Fejsbuka ne bih očekivao, a to što Cukerberg obećava AGI mačku o rep. Mi još uvek ne znamo šta je to, a da ćemo da nabasamo na to slučajno mala je verovatnoća. Baška što i ja imam iracionalan (da li) strah od tako nečeg. Koliko puta si naleteo na nekog ko je inteligentan a ne bi mu dao moć ni da vodi kućni savet a kamoli da bude neki neuhvatljiv softverski entitet koji može da se razapne po celoj planeti. Malo zapažen film Kosač je nešto što treba opet odgledati i shvatiti ga ozbiljnije.
Milan Novković Milan Novković 09:13 22.01.2024

Re: pitanje

maksa83
Ja često kao primer navedem GPS-like mreže satelita - revolucionarna tekovina, a N mreža ima, dok je jedna dovoljna, pa imamo i destruktivne derivate - da bi podrijo upotrebu neprijateljske mreže u ratne svrhe bacaš novac i na rešenja za elektronsko ometanje.

Iskreno ne vidim ruke kojima se jedan TAKO strateški resurs kao što je GPS može poveriti pošto bi to svakako bila prva žrtva rata. Ne znam da li pratiš kakve se bitke biju oko nečego što je za red veličine manje bitno ali ipak bitno - u čijim rukama će da bude globalni DNS. Kada bih ja kontrolisao GPS a krenem u rat sa Nečim prvo što bih uradio je da disejblujem GPS za njega. Ovaj GPS koji sad imamo je ako se sećaš prvo imao namerno ugrađenu marginu od beše 10m jer je američka vojska insistirala, pa je sada valjda 3m što mu je neka realna preciznost. Nema ništa prirodnije nego da Rusi imaju svoj GLONASS (i Kinezi onaj Beidou ili kako već) pošto bi sve ostalo bilo suludo sa njihove tačke gledišta.

Interesantna priča na ovu temu je i sada open-source trudbeništvo na AGI temu - razni interesi su i dalje kočnice, ali, evo odjednom (a nikad ni meni ne bi palo na pamet, nego ... priroda i takmičenja ...) Meta/Facebook trudbeništvo obećava.

Ništa dobro od Fejsbuka ne bih očekivao, a to što Cukerberg obećava AGI mačku o rep. Mi još uvek ne znamo šta je to, a da ćemo da nabasamo na to slučajno mala je verovatnoća. Baška što i ja imam iracionalan (da li) strah od tako nečeg. Koliko puta si naleteo na nekog ko je inteligentan a ne bi mu dao moć ni da vodi kućni savet a kamoli da bude neki neuhvatljiv softverski entitet koji može da se razapne po celoj planeti. Malo zapažen film Kosač je nešto što treba opet odgledati i shvatiti ga ozbiljnije.

I ja to sve isto tako vidim.

Nego mi je česta žalopojka taj fault-line između kumulativnog znanja i svega što smo napravili, sa jedne strane, pa geo-političko-ekonomska postavka gde taj stvarno neverovatno mali deo jednog procenta krade, razara, troši resurse na toliko neinteligento mnogo načina da bi grupica random izabranih prolaznika sa bilo kog high-streeta bolje to odradila.

Neverovatna je činjenica da na komandnim vrhovima završavaju oni kojima je jedan ipak relativni abstrakt, iako sasvim potreban instrumenat kao što je novac, ili vlast, bitniji i pri kraju života nego odlazak u istoriju uz nešto veličanstvenije ala societal-benefits (imam ove verbalne tikove od pisanja R&D proposals za EC grants) projekat ovaj ili onaj.
alselone alselone 12:01 22.01.2024

Re: pitanje

Ja mislim da je Fejsbuk najslabiji od veliki u AI-u. Mislim da su slabiji i od nekih srednje veličine i nekih startapa. Zašto to mislim? Dve stvari - do sada nisu imali značajnu tehnološku revoluciju, i mislim da nemaju ljude. Ti uber-gikovi koji bi znali tako nešto da nakucaju često imaju izraženu moralnu inicijativu (prosto im se može) i ne žele da rade za nekog kao što je Mark Cukerberg.

Otud i tajna ranog velikog i rapidnog napretka Gugla (tamo pre 20ak godina).
Milan Novković Milan Novković 12:27 22.01.2024

Re: pitanje

alselone
Ja mislim da je Fejsbuk najslabiji od veliki u AI-u. Mislim da su slabiji i od nekih srednje veličine i nekih startapa. Zašto to mislim? Dve stvari - do sada nisu imali značajnu tehnološku revoluciju, i mislim da nemaju ljude. Ti uber-gikovi koji bi znali tako nešto da nakucaju često imaju izraženu moralnu inicijativu (prosto im se može) i ne žele da rade za nekog kao što je Mark Cukerberg.

Otud i tajna ranog velikog i rapidnog napretka Gugla (tamo pre 20ak godina).

Stavlja ih polako onaj Francuz pod kontrolu - Yann LeCun - IMHO kapira prave issues, scene recognition im impresivan.
jovilim_e jovilim_e 14:59 26.01.2024

Re: pitanje

maksa83
Rusi su oduvek bili siva eminencija u raznim užim granama medicine, pa tako imuno-svašt

Istina, pre neku godinu mi se mače razbolelo od nekog leukoneštoneštovirusa, pošto je bio mali šansa da preživi bila prilično mala (za starije od 6 meseci šanse su 50-50). Tu ti mladi vet izvadi iz šešira neki Imunofan, ruski lek za bustovanje imuniteta tamo gde je ugrožen a kod nas se prodaje ispod tezge, i sa osam tih boca opravi on mačka, mirakolo, kaže da je time već spasao jedno leglo od 8 mačića i da je samo jedno pokleklo. Kaže i da se taj lek ne prodaje kod nas jer ga blokraju neki farmaceutski lobiji a reče i zašto ali sam zaboravio.

Ja više nemam mačora.
Kada je umro drugi blizanac, žena je rekla - dosta.
Previše smo patili i za njima, kao i za poslednjim vučjakom.
Черевићан Черевићан 17:26 21.01.2024

intra muros

или.....ljubeći ruku višim duhovnicima

симуланти.....многи.....целог су живота
копије неког мамљивог...........трена тог',
иако (полу)свесни........навиком истрају
придоносећ' сунаврату понашања свог
Milan Novković Milan Novković 08:19 22.01.2024

Re: intra muros

Черевићан
или.....ljubeći ruku višim duhovnicima

симуланти.....многи.....целог су живота
копије неког мамљивог...........трена тог',
иако (полу)свесни........навиком истрају
придоносећ' сунаврату понашања свог

Svako malo zaboravimo na klasičnu mehaniku


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:14 22.01.2024

mene malo stra na ovaj blog

bila več dva vikenda u supiški i znam da mi treba neki kitchen foil al zaboravim koji i uzmem papir za pečenje..
a nestalo mi alu folije..
i sad imam dva papira za pečenje..
a nemam alu foliju..
a na ovaj blog bez kapice od alu folije ja mislim da nije pametno.. zrači
Milan Novković Milan Novković 11:19 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

newimprovedtadejus
bila več dva vikenda u supiški i znam da mi treba neki kitchen foil al zaboravim koji i uzmem papir za pečenje..
a nestalo mi alu folije..
i sad imam dva papira za pečenje..
a nemam alu foliju..
a ona ovaj blog bez kapice od alu folije ja mislim da nije pametno.. zrači

Marš u pizdu materinu, glupačo neotesana.

Pa ne možeš low IQ i neznanje da sakriješ iza nekontrolisanog proseravanja.

Ova bezimena budala je banovana.
Colin_bgd Colin_bgd 11:27 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

Milan Novković
newimprovedtadejus
bila več dva vikenda u supiški i znam da mi treba neki kitchen foil al zaboravim koji i uzmem papir za pečenje..
a nestalo mi alu folije..
i sad imam dva papira za pečenje..
a nemam alu foliju..
a ona ovaj blog bez kapice od alu folije ja mislim da nije pametno.. zrači

Marš u pizdu materinu, glupačo neotesana.

Pa ne možeš low IQ i neznanje da sakriješ iza nekontrolisanog proseravanja.

Ova bezimena budala je banovana.

Mislim da je krajnje vreme da stavis u pogon svoj BUPA membership...
Milan Novković Milan Novković 11:29 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog


Colin_bgd
Milan Novković
newimprovedtadejus
bila več dva vikenda u supiški i znam da mi treba neki kitchen foil al zaboravim koji i uzmem papir za pečenje..
a nestalo mi alu folije..
i sad imam dva papira za pečenje..
a nemam alu foliju..
a ona ovaj blog bez kapice od alu folije ja mislim da nije pametno.. zrači

Marš u pizdu materinu, glupačo neotesana.

Pa ne možeš low IQ i neznanje da sakriješ iza nekontrolisanog proseravanja.

Ova bezimena budala je banovana.

Mislim da je krajnje vreme da stavis u pogon svoj BUPA membership...

Misli.

I ovaj idiot je banovan.
alselone alselone 11:58 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

Dosta si i trpeo.
Milan Novković Milan Novković 12:20 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

alselone
Dosta si i trpeo.

Ma nije neko trpljenje, nego ništa ne kažu - što samo za sebe isto ne bi bio problem - a neprijatni. I to im je izgleda jedino zadovoljstvo, da budu neprijatni.

Da nisam ovu prvu budalu ispratio kako maltretira Benea tamo negde, ali ko Borg, mogla bi hiljadama komentara tako, a on strpljiv, prosto bih prsekočio komentare.

Ovako, godine, i neka sitna novo-otkrivena konzervativnost ...
freehand freehand 22:07 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

Milan Novković

Colin_bgd
Milan Novković
newimprovedtadejus
bila več dva vikenda u supiški i znam da mi treba neki kitchen foil al zaboravim koji i uzmem papir za pečenje..
a nestalo mi alu folije..
i sad imam dva papira za pečenje..
a nemam alu foliju..
a ona ovaj blog bez kapice od alu folije ja mislim da nije pametno.. zrači

Marš u pizdu materinu, glupačo neotesana.

Pa ne možeš low IQ i neznanje da sakriješ iza nekontrolisanog proseravanja.

Ova bezimena budala je banovana.

Mislim da je krajnje vreme da stavis u pogon svoj BUPA membership...

Misli.

I ovaj idiot je banovan.

I sa kim sad čovek da se svađa ovdi?
shmoo shmoo 22:45 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

Milan Novković


Dosta si i trpeo.


Ma nije neko trpljenje, nego ništa ne kažu - što samo za sebe isto ne bi bio problem - a neprijatni. I to im je izgleda jedino zadovoljstvo, da budu neprijatni.



Е, Милане, само да те подсетим.

Ја сам од тебе и од Шарског учио да кулирам на Блогу Б92 и да све ово овде видим као зезање.

Схватам да малициозноист са предумишљајем може да изнервира јер је и мени умео да буде баш кратак, много краћи него теби, живац за такве ликове, али у ствари после свега тога сам уз твоју и Шарскијеву помоћ коначно схватио да та појава није вредна ни пажње, а камоли нервирања.





Milan Novković Milan Novković 23:03 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

shmoo
...од Шарског учио да кулирам ...

Kad spomenu uvek veselog Šarskog sećam se jednom kad je bio baš veseo - zaboravih kako se zove restoran dal i sa egzotičnim i imenom i hranom, ne iskače na mapi, dal tu u Karađorđevom parku - egzotično i ime i hrana - seo jednu stolicu ukoso preko puta Hučijeve rođake i baš mu se okice zacaklile, od talenta za veselje, kapljice, pa Hučijeve rođake
shmoo shmoo 23:29 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

Milan Novković
shmoo
...од Шарског учио да кулирам ...

Kad spomenu uvek veselog Šarskog sećam se jednom kad je bio baš veseo - zaboravih kako se zove restoran dal i sa egzotičnim i imenom i hranom, ne iskače na mapi, dal tu u Karađorđevom parku - egzotično i ime i hrana - seo jednu stolicu ukoso preko puta Hučijeve rođake i baš mu se okice zacaklile, od talenta za veselje, kapljice, pa Hučijeve rođake


Је л' се Хучијева рођака можда зове Роса?



Их!

Па знаш већ...

П.С. - Пре неки дан седим на пивцету са једним нашим овдашњим другаром са Блога Б92 и такође поменусмо Шарског.

Свима нам много недостаје.

gvozden1 gvozden1 23:54 22.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

Hučijeve rođake

Možda komšinice, Ediva?
Ona je iz mojih Robaja, ali mi nije rođaka.
Milan Novković Milan Novković 00:59 23.01.2024

Re: mene malo stra na ovaj blog

gvozden1
Hučijeve rođake

Možda komšinice, Ediva?
Ona je iz mojih Robaja, ali mi nije rođaka.

Komšinica, pardon
solo solo 19:52 22.01.2024

.

zoja444 zoja444 20:19 22.01.2024

podrska

podrska predlogu da se blogerki angie01 oduzme autorska opcija.
freehand freehand 22:05 22.01.2024

Drage uspomene nikad ne blede

Kanadska vlada, parlament, ukrajinski predsednik i diplomatski kor na čelu sa ambasadrokom Nemačke na čelu stojećki aplaudiraju rendom čilageru iz Ukrajine:



Mrzi me da čitam i blog, kamoli komentare. Suština je da se zna gde je sloboda a gde ropstvo, koja cenzura je dobra, ko sme a ko ne sme da misli i gde se u zatvor zbog izgovorene reči ide demokratski, i gde su predsednici i prinčevi pedofili usamljeni slučajevi među stotinama pripadnika decojebačke elite, i gde se ne iskače iz hora ne zato što ćeš dobiti po pičci - a hoćeš - nego zato što je tako demokratski.
A i gde se genocid pomaže i u njemu učestvuje zato što tako treba i da bi se sačuvao mir i životi civila, koji su sve življi što ih je više mrtvih.
A vidim da se i benedykt vratio, možda sad napravi neku retrospektivu na svoje celomudrene procene ratnih dejstava i predikcije od onomad, sa naglaskom na veš mašine, ašove i revoluciju u Moskvi u kojoj vlada diktatura za razliku od Kijeva bez obzira šta ruski špijun Kličko trabunja.

I da:
"Gérard Soete: I cut Lumumba into 34 pieces
“I cut up and dissolved Lumumba's body in acid. In the middle of the African night, we started by getting drunk to have courage. We got rid of the bodies. The hardest part was cutting them into pieces with a chainsaw before pouring acid into them. There was almost nothing left, only a few teeth. And the smell! I washed three times and always felt like a barbarian dirty ”

KLIK

Na kraju preoruka:ako si lenj a voliš dorbu informaciju sa proverenim izvorom - zaprati Gorana Vučkovića na Tviteru.
Uz Budmca blago kojeg se blog olako odrekao.

Milan Novković Milan Novković 22:47 22.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand
Kanadska vlada, parlament, ukrajinski predsednik i diplomatski kor na čelu sa ambasadrokom Nemačke na čelu stojećki aplaudiraju rendom čilageru iz Ukrajine:



Mrzi me da čitam i blog, kamoli komentare. Suština je da se zna gde je sloboda a gde ropstvo, koja cenzura je dobra, ko sme a ko ne sme da misli i gde se u zatvor zbog izgovorene reči ide demokratski, i gde su predsednici i prinčevi pedofili usamljeni slučajevi među stotinama pripadnika decojebačke elite, i gde se ne iskače iz hora ne zato što ćeš dobiti po pičci - a hoćeš - nego zato što je tako demokratski.
A i gde se genocid pomaže i u njemu učestvuje zato što tako treba i da bi se sačuvao mir i životi civila, koji su sve življi što ih je više mrtvih.

A vidim da se i benedykt vratio, možda sad napravi neku retrospektivu na svoje celomudrene procene ratnih dejstava i predikcije od onomad, sa naglaskom na veš mašine, ašove i revoluciju u Moskvi u kojoj vlada diktatura za razliku od Kijeva bez obzira šta ruski špijun Kličko trabunja.

I da:
"Gérard Soete: I cut Lumumba into 34 pieces
“I cut up and dissolved Lumumba's body in acid. In the middle of the African night, we started by getting drunk to have courage. We got rid of the bodies. The hardest part was cutting them into pieces with a chainsaw before pouring acid into them. There was almost nothing left, only a few teeth. And the smell! I washed three times and always felt like a barbarian dirty ”

KLIK

Na kraju preoruka:ako si lenj a voliš dorbu informaciju sa proverenim izvorom - zaprati Gorana Vučkovića na Tviteru.
Uz Budmca blago kojeg se blog olako odrekao.



Goran i Bojan su super cool.

Nulandova se ne predaje - tekuće komešanje podiže šanse da se instalira garnitura u Ukrajini koja će biti okosnica false-flaga u nuklearki, pa tako uvod u potencijalni angažman NATOa u Ukrajini.

I koje bi budale najviše nadrljale da se to desi (običan narod ne računamo, onu su samo figure u rukama monstruma što si naveo pri vrhu) - Evropljani.

freehand freehand 23:01 22.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Nulandova se ne predaje - tekuće komešanje podiže šanse da se instalira garnitura u Ukrajini koja će biti okosnica false-flaga u nuklearki, pa tako uvod u potencijalni angažman NATOa u Ukrajini.
Ta priča o prljavim bombama i napadu na nuklerku je ispušena bar koliko ja vidim.
Ali zapetljancija sad, opet, ide na tvoju stranu u smislu da ako je istina da je Zelenski smenio generala Zalužnija a postavlja terorističku špiclovsku barabu Budanova, tipa koji je po sopstvenom priznanju organizovao atentate u Moskvi i razne terorističke udare u Donjecku i samoj Rusiji na mesto načelnika GŠ ta vrsta priče dobija na značaju.
Sa druge strane Ukrajina ubrzano puca po svimšavovima, pre svega vojno, a onda i ekonomski, i demografski i politički. NATo ovih dana počinje najveće vojne vežbe na svojim istočnim granicama, pa obzirom da su im Rusi u psolednjih mesec dana roknuli nebrojeno oficira po ukrajinskim štabovima i spremaju se na veliku ofanzivu - sve zajedno ne sluti na dobro.

Nego mimo tih dnevno-ratnih stvari ono što je tužno a istinito jeste broj ljudi koji se toliko plaše da na trenutak sa očiju skinu oglav stereotipa koji tako dugo nose i malo pogledaju taj šareni svet koji se tako mnogo i tako duboko promenio u poslednjih 30 i kusur gdoina a u ovom momentu je ušao u forsaž i pred očima nam je luda šarada u kojoj su maske popadale a bezmudi car gologuz šeta naokolo dok mu se potplaćeni dvorjani i neshvatljiv broj intelektualaca drogiranih sopstvenimzabludama i dalje divi.
Ludilo.
Momenat u kojem nam se pred očima,online u realnom vremenu odigrava krvav genocid, u kome nema nepoznatih a koji podržavaju branitelji "vrednosti" bukvalno saučestvujući u masakru a "intelektualci" gledaju nesposobni da izuste ime zločinca i jegovih pomagača - et o je kataklizma ljudskosti i poslednje govno na brdu koje pokriva ono što smo zvali "zapadnom civilizacijom".
Milan Novković Milan Novković 23:21 22.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand
Nulandova se ne predaje - tekuće komešanje podiže šanse da se instalira garnitura u Ukrajini koja će biti okosnica false-flaga u nuklearki, pa tako uvod u potencijalni angažman NATOa u Ukrajini.
Ta priča o prljavim bombama i napadu na nuklerku je ispušena bar koliko ja vidim.
Ali zapetljancija sad, opet, ide na tvoju stranu u smislu da ako je istina da je Zelenski smenio generala Zalužnija a postavlja terorističku špiclovsku barabu Budanova, tipa koji je po sopstvenom priznanju organizovao atentate u Moskvi i razne terorističke udare u Donjecku i samoj Rusiji na mesto načelnika GŠ ta vrsta priče dobija na značaju.
Sa druge strane Ukrajina ubrzano puca po svimšavovima, pre svega vojno, a onda i ekonomski, i demografski i politički. NATo ovih dana počinje najveće vojne vežbe na svojim istočnim granicama, pa obzirom da su im Rusi u psolednjih mesec dana roknuli nebrojeno oficira po ukrajinskim štabovima i spremaju se na veliku ofanzivu - sve zajedno ne sluti na dobro.

Nego mimo tih dnevno-ratnih stvari ono što je tužno a istinito jeste broj ljudi koji se toliko plaše da na trenutak sa očiju skinu oglav stereotipa koji tako dugo nose i malo pogledaju taj šareni svet koji se tako mnogo i tako duboko promenio u poslednjih 30 i kusur gdoina a u ovom momentu je ušao u forsaž i pred očima nam je luda šarada u kojoj su maske popadale a bezmudi car gologuz šeta naokolo dok mu se potplaćeni dvorjani i neshvatljiv broj intelektualaca drogiranih sopstvenimzabludama i dalje divi.
Ludilo.
Momenat u kojem nam se pred očima,online u realnom vremenu odigrava krvav genocid, u kome nema nepoznatih a koji podržavaju branitelji "vrednosti" bukvalno saučestvujući u masakru a "intelektualci" gledaju nesposobni da izuste ime zločinca i jegovih pomagača - et o je kataklizma ljudskosti i poslednje govno na brdu koje pokriva ono što smo zvali "zapadnom civilizacijom".

Ma zapad puko skroz, te vežbe, Budanovi, ajsisi i slične grupe ponovo izvučene iz rukava su više manifestacija nemoći koja ipak kupuje neko vreme da se čerupaju između sebe - tj da anglosaksonci čerupaju ostale, pogotovo Evropu.

A ta naša privrženost zlikovcima što su nas bombardovali i uništavali nam infrastrukturu i ubijali ljude - ko bi ga znao, neka mešavina kolektivnog Stokholmskog sindroma, autošovinizma, neo-nacizma, ... ko bi ga znao.
freehand freehand 23:25 22.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

A ta naša privrženost zlikovcima što su nas bombardovali i uništavali nam infrastrukturu i ubijali ljude - ko bi ga znao, neka mešavina kolektivnog Stokholmskog sindroma, autošovinizma, neo-nacizma, ... ko bi ga znao.

Nije to samo naša privrženost. To je nekakva psihička boljkakoja čoveku ne dozvoljava ni da pomisli da je možda nešto drugačije od onoga što je "naučen", štokaže moja matora kuma. I tu ne pomaže ništa, to slepo oko i žilaludača jednostavno ne dozvoljavaju čoveku da uprkos svim očiglednostima prihvati da realnost ne odgovara zacrtanom modelu.
gedza.73 gedza.73 07:24 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand
Nije to samo naša privrženost.

Kako nije? Vole ljudi što su im Rusi Staljinovim ustavom i komunizmom uništili Srbiju.
mlatisa mlatisa 12:07 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Momenat u kojem nam se pred očima,online u realnom vremenu odigrava krvav genocid, u kome nema nepoznatih a koji podržavaju branitelji "vrednosti" bukvalno saučestvujući u masakru a "intelektualci" gledaju nesposobni da izuste ime zločinca i jegovih pomagača - et o je kataklizma ljudskosti i poslednje govno na brdu koje pokriva ono što smo zvali "zapadnom civilizacijom".


А ваља приметити неколико догађаја и последица
- Рачак: око 50 мртвих - бомбардовање СРЈ

- Маркале: око 100 мртвих у два наврата - бомбардовање положаја војске Републике Српске

- Палестина: око 25000 мртвих (око 8500 деце и око 6700 жена) - бомбардовање Јемена

При чему су и Рачак и Маркале под значајном сумњом.

jovilim_e jovilim_e 13:16 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand
Nulandova se ne predaje - tekuće komešanje podiže šanse da se instalira garnitura u Ukrajini koja će biti okosnica false-flaga u nuklearki, pa tako uvod u potencijalni angažman NATOa u Ukrajini.
Ta priča o prljavim bombama i napadu na nuklerku je ispušena bar koliko ja vidim.
Ali zapetljancija sad, opet, ide na tvoju stranu u smislu da ako je istina da je Zelenski smenio generala Zalužnija a postavlja terorističku špiclovsku barabu Budanova, tipa koji je po sopstvenom priznanju organizovao atentate u Moskvi i razne terorističke udare u Donjecku i samoj Rusiji na mesto načelnika GŠ ta vrsta priče dobija na značaju.
Sa druge strane Ukrajina ubrzano puca po svimšavovima, pre svega vojno, a onda i ekonomski, i demografski i politički. NATo ovih dana počinje najveće vojne vežbe na svojim istočnim granicama, pa obzirom da su im Rusi u psolednjih mesec dana roknuli nebrojeno oficira po ukrajinskim štabovima i spremaju se na veliku ofanzivu - sve zajedno ne sluti na dobro.

Nego mimo tih dnevno-ratnih stvari ono što je tužno a istinito jeste broj ljudi koji se toliko plaše da na trenutak sa očiju skinu oglav stereotipa koji tako dugo nose i malo pogledaju taj šareni svet koji se tako mnogo i tako duboko promenio u poslednjih 30 i kusur gdoina a u ovom momentu je ušao u forsaž i pred očima nam je luda šarada u kojoj su maske popadale a bezmudi car gologuz šeta naokolo dok mu se potplaćeni dvorjani i neshvatljiv broj intelektualaca drogiranih sopstvenimzabludama i dalje divi.
Ludilo.
Momenat u kojem nam se pred očima,online u realnom vremenu odigrava krvav genocid, u kome nema nepoznatih a koji podržavaju branitelji "vrednosti" bukvalno saučestvujući u masakru a "intelektualci" gledaju nesposobni da izuste ime zločinca i jegovih pomagača - et o je kataklizma ljudskosti i poslednje govno na brdu koje pokriva ono što smo zvali "zapadnom civilizacijom".

Ja ova događanja ne vidim toliko fatalistički.
Nego kao uobičajeni posao.
jovilim_e jovilim_e 14:09 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

gedza.73
freehand
Nije to samo naša privrženost.

Kako nije? Vole ljudi što su im Rusi Staljinovim ustavom i komunizmom uništili Srbiju.

Sreća što su braća Ameri pragmatičniji pa nas kokali kasetnim bombama - i svim ostalim.
gedza.73 gedza.73 17:51 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

jovilim_e
reća što su braća Ameri pragmatičniji pa nas kokali kasetnim bombama - i svim ostalim.

Upravo ovi sa žiroskopom koji su im u Moskvi ugradili u dupe relativizuju i opravdavaju agresiju NATO pakta. Kako ti zvuči da je NATO pakt sproveo specijalnu vojnu operaciju kako bi zaštitio albansko stanovništvo?

Jel' treba Ukrajina da preda DNR i LNR Rusiji? Mislim da da. Onda isto i za Kosovo. Putin se slaže.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:21 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand


...koji se toliko plaše da na trenutak sa očiju skinu oglav stereotipa koji tako dugo nose i malo pogledaju taj šareni svet koji se tako mnogo i tako duboko promenio u poslednjih 30 i kusur gdoina a u ovom momentu je ušao u forsaž i pred očima nam je luda šarada u kojoj su maske popadale a bezmudi car gologuz šeta naokolo dok mu se potplaćeni dvorjani i neshvatljiv broj intelektualaca drogiranih sopstvenimzabludama i dalje divi.
Ludilo.



To je nemoguće. Sada imamo aktuelnu "promenu narativa" i oni će samo prihvatiti "novi narativ".
jovilim_e jovilim_e 19:33 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

gedza.73
jovilim_e
reća što su braća Ameri pragmatičniji pa nas kokali kasetnim bombama - i svim ostalim.

Upravo ovi sa žiroskopom koji su im u Moskvi ugradili u dupe relativizuju i opravdavaju agresiju NATO pakta. Kako ti zvuči da je NATO pakt sproveo specijalnu vojnu operaciju kako bi zaštitio albansko stanovništvo?

Jel' treba Ukrajina da preda DNR i LNR Rusiji? Mislim da da. Onda isto i za Kosovo. Putin se slaže.

Hoćeš, u stvari, da kažeš, da je Srbija pogrešila što nije svom silom razbila Albance koji su maltretirali srpsko stanovništvo na Kosovu?
Ili šta?
gedza.73 gedza.73 21:05 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Hoćeš, u stvari, da kažeš, da je Srbija pogrešila što nije svom silom razbila Albance koji su maltretirali srpsko stanovništvo na Kosovu?
Ili šta?

Oću da kažem da ne znam u koju šifru spada 'mnogo je loše šta nam ONI rade' i 'mnogo je dobro kad to isto Rusi rade drugima'
gvozden1 gvozden1 21:53 23.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede


Jel' treba Ukrajina da preda DNR i LNR Rusiji? Mislim da da. Onda isto i za Kosovo.

Ima tu izvesne razlike, Srbija je naša država, Ukrajina tuđa.

Više sam zainteresovan za sudbinu svoje nego tuđe države.

Za razliku od tebe, kome je draža Ukrajina od Srbije.
gedza.73 gedza.73 09:53 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

gvozden1
Više sam zainteresovan za sudbinu svoje nego tuđe države... Za razliku od tebe, kome je draža Ukrajina od Srbije.

Ali u dlaku isto.

jovilim_e jovilim_e 11:33 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

gedza.73
Hoćeš, u stvari, da kažeš, da je Srbija pogrešila što nije svom silom razbila Albance koji su maltretirali srpsko stanovništvo na Kosovu?
Ili šta?

Oću da kažem da ne znam u koju šifru spada 'mnogo je loše šta nam ONI rade' i 'mnogo je dobro kad to isto Rusi rade drugima'

To ti spada u istu onu šifru u kojoj ne znaš da oni koji se snebivaju time što Rusi rade, to rade 100 puta više od Rusa drugima.
A tebi ni to nije jasno?
Ili mi se čini?
gedza.73 gedza.73 14:34 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

jovilim_e
To ti spada u istu onu šifru u kojoj ne znaš da oni koji se snebivaju time što Rusi rade, to rade 100 puta više od Rusa drugima.
A tebi ni to nije jasno?
Ili mi se čini?

Naravno da i je jasno. Al' bi' ipak o snebivanju i oduševljenju.

Zamisli da si imao emisije gde 'analitičari' oduševljeno pričaju kako Jenkiji imaju najsavremenije oružje, sa visokom preciznošču gađaju teroriste, kako za tri dana ulaze u Bagdad, objašnjavaju prednosti američkih tenkova, na blogovima hvale i brane Blekvoterse i blogere koji bez daha sve to prate a onda pišu komentare kako prvo idu američki naoružani profesionalni rendžeri (pa se posvađaju između sebe dal' su prvo u kaciji profesionalci ili jeftino topovsko), svakodnevno se priča o američkim uspesima i gubicima zlih neprijatelja...

Da li misliš da su takvi ljudi normalni? E sad samo to zaokreni u ovu trenutnu šizofreniju i kaži da li su ovi ljudi normalni.
gvozden1 gvozden1 14:41 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Ali u dlaku isto.

Znači tako kažeš, onome kome je do Srbije, taj je staljinista, a kome je do Ukrajine taj nije nacista, nego patriota.
Ukrajinski, čiji bi bio, srpski nije.

Pa sjajno zakuljučuješ (što se i do sada videlo)

gedza.73 gedza.73 15:17 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Znači tako kažeš, onome kome je do Srbije, taj je staljinista

Ne, ne i ne. Onaj ko tvrdi da od Putina zavisi Srbija taj je budala. Nadam se kako ti je sad jasnije.
kome je do Ukrajine taj nije nacista, nego patriota.

Isto pogrešno. Ukrajinci su odlučili tako kako su odlučili i to je njihova stvar.
Naša stvar postaje onda kad većina, ili ljudi poput tebe, podržava da budemo Sovjetska Balkanska Republika i kad kao državni interes određujemo pravac razvoja azijatske gubernije. Pošto se sve ruši a Istok ustaje. Kad bi se frljali Si Đin Pingovima.

freehand freehand 15:20 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Onaj ko tvrdi da od Putina zavisi Srbija taj je budala.

Search to nalazi samo na jednom mestu.
gedza.73 gedza.73 17:53 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Search to nalazi samo na jednom mestu.

C. Na dva.

Prvi nivo 'Samo Putin Srbina spašava' a drugi 'Putin spašava svet novom multipolarnošću'.

Samo da potraje što duže i bude u pameti. Pošto u autokratskim državama dok se nađe Pantelijin testament i u institucijama odluči ko igra ulogu Lakija teče med i mleko.




freehand freehand 17:57 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

C. Na dva.

Gde?
gvozden1 gvozden1 19:03 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

ili ljudi poput tebe, podržava da budemo Sovjetska Balkanska Republika

Ajd nemoj više ništa sam da zaključuješ, baš ti ne ide.

Pitaj nekog pametnijeg.
jovilim_e jovilim_e 20:10 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

gedza.73
Znači tako kažeš, onome kome je do Srbije, taj je staljinista

Ne, ne i ne. Onaj ko tvrdi da od Putina zavisi Srbija taj je budala. Nadam se kako ti je sad jasnije.
kome je do Ukrajine taj nije nacista, nego patriota.

Isto pogrešno. Ukrajinci su odlučili tako kako su odlučili i to je njihova stvar.
Naša stvar postaje onda kad većina, ili ljudi poput tebe, podržava da budemo Sovjetska Balkanska Republika i kad kao državni interes određujemo pravac razvoja azijatske gubernije. Pošto se sve ruši a Istok ustaje. Kad bi se frljali Si Đin Pingovima.


Ja sam za to da budemo 51. USA država.
Onda bi bili, trenutno, demokrate i najjači na svetu.
gedza.73 gedza.73 22:19 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

Ja sam za to da budemo 51. USA država.

Čarlivoje, nešto se seti' u međuvremenu. U prvoj polovini devedesetih dobijem papire, tamo sredinom počnem da radim i sreća da nakon tri meseca proglase sanatoriju pa ja ispunim sve uslove za radnu boravišnu dozvolu.
Relativno često sam išao tamo, vamo. Ponekad trajektom pa na Crnu Goru, češće na Austriju i Mađarsku.
Već tad se primećivalo kako Italija devedesetih nije I osamdesetih. Malo opao standard, ne održava se pored puteva kao što nekad beše... u poređenju nije to više to.

Šta bi ti mislio o tadašnjem 'meni' da dođem i pričam onim ljudima u Srbiji kako je tamo loše, da sastavljaju kraj sa krajem, propalo sveeee, kako sam video pedere u diskoteci, da im gorivo skupo i da samo što se nije promenio 'polaritet' u svetu.

A vi samo treba da izdržite. Neko, možda baš ti, bi me oterao u qrc krasni verovatno rečima što se ne vratim ili što ne dam otkaz kad je već toliko strašno. Kojom palamuđevinom bi' mogao da sperem moju dvoličnost i licemerje?

Verujem da je dobar deo blogera baš tih devedesetih bio zatvoren bez mogućnosti da napusti svoju zemlju i uskraćen za mnoga iskustva a mladost se ne vraća.

Što tako nešto podsvesno želimo svojoj deci?





gedza.73 gedza.73 22:26 24.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand
C. Na dva.

Gde?

Na istom mestu gde i do sada.



Ako se ne vidi dobro na slici poznatog umetnika devedesetih je predsednik Rusije sa šajkačom iznad glave umesto oreola, u opanku a oko njega pravoslavni hramovi i rakete koje simbolišu pomoć u oružju nama namenjenu.

Bolje bilo da mu je u ruke stavio dildo a nas nacrtao spuštenih čakšira. Više odgovaralo stvarnosti.




omega68 omega68 00:27 27.01.2024

Re: Drage uspomene nikad ne blede

freehand
A ta naša privrženost zlikovcima što su nas bombardovali i uništavali nam infrastrukturu i ubijali ljude - ko bi ga znao, neka mešavina kolektivnog Stokholmskog sindroma, autošovinizma, neo-nacizma, ... ko bi ga znao.

Nije to samo naša privrženost. To je nekakva psihička boljkakoja čoveku ne dozvoljava ni da pomisli da je možda nešto drugačije od onoga što je "naučen", štokaže moja matora kuma. I tu ne pomaže ništa, to slepo oko i žilaludača jednostavno ne dozvoljavaju čoveku da uprkos svim očiglednostima prihvati da realnost ne odgovara zacrtanom modelu.

zoja444 zoja444 08:34 23.01.2024

paranoja my ass

prvo se pojavljivao iskacuci prozor sa tekstom: preuzimanje fajla. sada kod vracanja strane kod angie01, mapa zgrada iz drona sa tekstom: pretraga adresa. kumanovska i bul. sta je bre ovo?
apostata apostata 14:09 23.01.2024

A za to vrijeme

Kuleba u Davosu otvoreno kaže:

"Vi spašavate ono najvažnije, spašavate živote svojih vojnika. Mi predlažemo najbolju ponudu na globalnom tržištu bezbjednosti:
- dajte nam novac
- dajtete nam oružje
- i mi ćemo završit posao"

Prekrasno, stvarno prekrasno.




jovilim_e jovilim_e 14:12 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

apostata
Kuleba u Davosu otvoreno kaže:

"Vi spašavate ono najvažnije, spašavate živote svojih vojnika. Mi predlažemo najbolju ponudu na globalnom tržištu bezbjednosti:
- dajte nam novac
- dajtete nam oružje
- i mi ćemo završit posao"

Prekrasno, stvarno prekrasno.





Oće kurac!
Nisu prvi u istoriji koji su to pomislili.
Ali se svima omaklo.

Eeeeejjjj, Rusi su sila nebeska.
freehand freehand 14:16 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

apostata
Kuleba u Davosu otvoreno kaže:

"Vi spašavate ono najvažnije, spašavate živote svojih vojnika. Mi predlažemo najbolju ponudu na globalnom tržištu bezbjednosti:
- dajte nam novac
- dajtete nam oružje
- i mi ćemo završit posao"

Prekrasno, stvarno prekrasno.





Pa u realnom vremenu sad imamo i preskakanje izvesnih događaja i svedočenja koja bacaju sasvim novo svetlo na događaje. Pa kao što je utvrđivanje činjenica pustilo zavesu i na Nord STrim i na ona dva nesrećna poljska seljaka što su ih Ukrajinci ubili raketama (najo član 5, nema veze, naši smo) - tako se, na primer, ne pominju ni svedočenja bivšeg izraelskog predsednika i glavnog ukrajinskog pregovarača na pregovorima u Turskoj. Gde je, gle čuda - nađeno prihvatljivo rešenje i ispostavilo se da Rusi apsolutno nisu insistirali ni na kakvim tvrdim uslovima, samo da se uspostavi mir i spreči maltretiranje ruskog stanovništva u Ukrajini (koje, inače, zovu ruskogovorećim).
Pa su se ond apojavili Amerikanci oličeni u Borisu Džonsonu i rekli - ništa mir. Idemo na sve ili ništa.
Ali Putin je kriv, naravno.
jovilim_e jovilim_e 14:20 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

freehand
apostata
Kuleba u Davosu otvoreno kaže:

"Vi spašavate ono najvažnije, spašavate živote svojih vojnika. Mi predlažemo najbolju ponudu na globalnom tržištu bezbjednosti:
- dajte nam novac
- dajtete nam oružje
- i mi ćemo završit posao"

Prekrasno, stvarno prekrasno.





Pa u realnom vremenu sad imamo i preskakanje izvesnih događaja i svedočenja koja bacaju sasvim novo svetlo na događaje. Pa kao što je utvrđivanje činjenica pustilo zavesu i na Nord STrim i na ona dva nesrećna poljska seljaka što su ih Ukrajinci ubili raketama (najo član 5, nema veze, naši smo) - tako se, na primer, ne pominju ni svedočenja bivšeg izraelskog predsednika i glavnog ukrajinskog pregovarača na pregovorima u Turskoj. Gde je, gle čuda - nađeno prihvatljivo rešenje i ispostavilo se da Rusi apsolutno nisu insistirali ni na kakvim tvrdim uslovima, samo da se uspostavi mir i spreči maltretiranje ruskog stanovništva u Ukrajini (koje, inače, zovu ruskogovorećim).
Pa su se ond apojavili Amerikanci oličeni u Borisu Džonsonu i rekli - ništa mir. Idemo na sve ili ništa.
Ali Putin je kriv, naravno.

Nije valjda da još ima budaletina kojima je potrebno da se objašnjava ovo što navodiš ?
gedza.73 gedza.73 17:54 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

Nije valjda da još ima budaletina kojima je potrebno da se objašnjava ovo što navodiš ?


Ma pusti to. Ko ubi prebodobnog Prigožina koji je trebao da bude deus ex machina rata u Ukrajini? Poštuje li se njegova privatna svojina ili imovina otišla na doboš drugarićima u vrhu?


ruski 'oslobodioci'



(na tenku pokućstvo... tepih i sitna galanterija)

jovilim_e jovilim_e 19:36 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

gedza.73
Nije valjda da još ima budaletina kojima je potrebno da se objašnjava ovo što navodiš ?


Ma pusti to. Ko ubi prebodobnog Prigožina koji je trebao da bude deus ex machina rata u Ukrajini? Poštuje li se njegova privatna svojina ili imovina otišla na doboš drugarićima u vrhu?


ruski 'oslobodioci'



(na tenku pokućstvo... tepih i sitna galanterija)


Nije valjda da ti svoje stavove izgrađuješ na ovim buljšiterskim fotosima?
Jebote!
gedza.73 gedza.73 21:03 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

Nije valjda da ti svoje stavove izgrađuješ na ovim buljšiterskim fotosima?

Ma jok. 'teo sam ovu

pa mi ipak ove gore bile nekako životnije kako bi' ti reko.

Mada mi i ova sa Bluz bradersima kad je duže gledam dobra. Kao ona sa Kim Džongovim tečom koga su nakon streljanja obrisali sa slika. Demokratija što kaže Frihend.

niccolo niccolo 22:01 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

Ko ubi prebodobnog Prigožina

E, stvarno - šta se promenilo na frontu posle one pobune? Meni ovde objašnjavali da je to neki sjajan taktički manevar, ali vidim i danas manje više isti kurac, kao i pre Vagner pobune…
freehand freehand 22:13 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

niccolo
Ko ubi prebodobnog Prigožina

E, stvarno - šta se promenilo na frontu posle one pobune? Meni ovde objašnjavali da je to neki sjajan taktički manevar, ali vidim i danas manje više isti kurac, kao i pre Vagner pobune…

Misliš sem što je propala velika ukrajinska kontraofanziva razrađena u Pentagonu, sa hiljadama zapadnih sistema u kojoj je izginulo blizu 200000 ukrajinskih vojnika, i pošto su sad Rusi na putu da posle Marinke zauzmu i Avdeevku, najjače ukrajinsko uporište u Donbasu?
I što je ukrajinski front na ivici kolapsa?
Skoro pa ništa.

A izgleda da su Rusi, pošto su pobili onih 60-70 franuskih plaćenika - a u stvari većina aktivnih oficira i podoficira što na PVOsistemima što u diverzantskim jedinicama koje su operisale u unutrašnjosti Rusije - roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.
Neko se ozbiljno naljutio.
alselone alselone 22:17 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.
freehand freehand 22:24 23.01.2024

Re: A za to vrijeme

alselone
roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.

Nije on, a to što gnjavi - jebiga. Inače je interesantan lik,koliko samrazumeo iz grčke diplomatske porodice koja je utekla po uvođenju diktature koju du im doneli Englezi. I gde bi drugo negou u Englesku.
Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:36 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

freehand

Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.


Malo su se i on i Kristoforu prosrali glede ovdašnjih izbora i postizbornih dešavanja.
freehand freehand 09:46 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

vrabac_onaj
freehand

Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.


Malo su se i on i Kristoforu prosrali glede ovdašnjih izbora i postizbornih dešavanja.
Da, baš. No pitanje je ko su im izvori odavde a oni sve gledaju kroz sočiva globalnih geopolitičkih dešavanja, pa tako Vučić ispade borac protiv globalizma, dok mu u štabu sede Beba Popović, Srbljanovićke, Prokići, andrići i ostali borci za mir u svetu i američku hegemoniju.
Suština je da - koliko ja pratim - svaki put kad se desi da pogreši sa nekim podatkom ili procenomprvo što Merkuris uradiu sledećem javljanju je izvinjenje i ispravka. Što je u današnje vreme vredna i neverovatna stvar.
bajdvej, kad se osvrneš oko sebe utvrdiš da 905 javnosti ni ovde ne razume šta se na srpskoj političkoj sceni dešava, pa je malo lakše oprostiti strancu koji se povede nekakvim stereotipima važećim na širem polju.
gedza.73 gedza.73 09:46 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

niccolo
Ko ubi prebodobnog Prigožina

E, stvarno - šta se promenilo na frontu posle one pobune? Meni ovde objašnjavali da je to neki sjajan taktički manevar, ali vidim i danas manje više isti kurac, kao i pre Vagner pobune…

Institucije su reagovale i demokratski je došlo do promene u samom vrhu koji rukovodi jedinicama obučenih profesionalaca regrutovanim iz zatvora.

Ruski politički i vojni vrh ima cilj koga se prodržava od samog početka.
Rusko političkom i vojnom vrhu sve ide po planu a zacrtani zadaci se izvršavaju po unapred određenoj dinamici.




Milan Novković Milan Novković 09:50 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

alselone
roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.

Razlavači ga "Ko Lala mačku" - čuo od žene, ona verovatno od babe po ocu

Njegova žena je Nemica, i negde nešto pri akademiji radi. Od nje mi je ovo da je 40% Nemaca što bi izašli na ulicu jače u značenju nego što cifre sugerišu.
Milan Novković Milan Novković 09:57 24.01.2024

Re: A za to vrijeme


freehand
alselone
roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.

Nije on, a to što gnjavi - jebiga. Inače je interesantan lik,koliko samrazumeo iz grčke diplomatske porodice koja je utekla po uvođenju diktature koju du im doneli Englezi. I gde bi drugo negou u Englesku.
Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.

I meni je interesantno to koliko mu ljudi dolazi na diskusije, pošto je on kao pravnik debarred (neko petljanje, zaboravio sam detalje - možda nešto Robin Hudovsko i zbog toga mu, možda, likovi kao colonel Douglas Macgregor nisu došli (ovaj konkretno može da završi u Trampovom timu)
Milan Novković Milan Novković 10:18 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

freehand
alselone
roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.

Nije on, a to što gnjavi - jebiga. Inače je interesantan lik,koliko samrazumeo iz grčke diplomatske porodice koja je utekla po uvođenju diktature koju du im doneli Englezi. I gde bi drugo negou u Englesku.
Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.

Ako ga relativno redovno pratite onda ste kod njega naleteli verovatno i na Toma Luongoa, inače sa:

GOLD GOATS 'N GUNS

Ako ne odlazite na ovaj saite: odličan, meni jedan od 4 kojima inače i pretplate plaćam, iako Tom stavlja dovoljno i u public domain.

Intersection finansija i politike, gde je u finansijama neverovatno insightfull, i gde može da se vidi i pokupe konci taktički bitnijeg rata za zapad od Rusije, za kontrolu nad evrodolarima pa kamatama, i koliko je katastrofalno za Evropu, u gubitku jeftine love i mogućnosti da se uvrću ruke velikim ekonomskim, čak državnim entitetima, kako je, počevši od JP Morgan koaraka dal 5,6-7 godina unazad, LIBOR u US zamenjen tamo domaćim:

The Secured Overnight Financing Rate (SOFR) is a benchmark interest rate for dollar-denominated derivatives and loans that replaced the London Interbank Offered Rate (LIBOR)

I taman kad bi čovek rekao kako je britanskoj kontroli nad svetom zadat neverovatan udarac vraćamo se na, polako se širi uverenje, relativno jaku vlast UK nad izraelskim ponašanjem, po tako po još jednom indirektnom kanalu, jevrejskim lobijem u US.

A Tom je ovo "znanje" (logično je, ali ja nemam osećaj koliko tačno, iako verovatno) utabao od:

Richard Poe lika.
jovilim_e jovilim_e 11:36 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

gedza.73
Nije valjda da ti svoje stavove izgrađuješ na ovim buljšiterskim fotosima?

Ma jok. 'teo sam ovu

pa mi ipak ove gore bile nekako životnije kako bi' ti reko.

Mada mi i ova sa Bluz bradersima kad je duže gledam dobra. Kao ona sa Kim Džongovim tečom koga su nakon streljanja obrisali sa slika. Demokratija što kaže Frihend.


Šta dokazuješ ovom slikom?
jovilim_e jovilim_e 11:44 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

gedza.73
niccolo
Ko ubi prebodobnog Prigožina

E, stvarno - šta se promenilo na frontu posle one pobune? Meni ovde objašnjavali da je to neki sjajan taktički manevar, ali vidim i danas manje više isti kurac, kao i pre Vagner pobune…

Institucije su reagovale i demokratski je došlo do promene u samom vrhu koji rukovodi jedinicama obučenih profesionalaca regrutovanim iz zatvora.

Ruski politički i vojni vrh ima cilj koga se prodržava od samog početka.
Rusko političkom i vojnom vrhu sve ide po planu a zacrtani zadaci se izvršavaju po unapred određenoj dinamici.





Ne razumem zašto se ti toliko potresaš na rusku vojnu nedemokratičnost.
Misliš da bi trebalo da sve bude transparentno i vojno demokratski kao kod braće Amera?
jovilim_e jovilim_e 11:48 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Milan Novković
freehand
alselone
roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.

Nije on, a to što gnjavi - jebiga. Inače je interesantan lik,koliko samrazumeo iz grčke diplomatske porodice koja je utekla po uvođenju diktature koju du im doneli Englezi. I gde bi drugo negou u Englesku.
Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.

Ako ga relativno redovno pratite onda ste kod njega naleteli verovatno i na Toma Luongoa, inače sa:

GOLD GOATS 'N GUNS

Ako ne odlazite na ovaj saite: odličan, meni jedan od 4 kojima inače i pretplate plaćam, iako Tom stavlja dovoljno i u public domain.

Intersection finansija i politike, gde je u finansijama neverovatno insightfull, i gde može da se vidi i pokupe konci taktički bitnijeg rata za zapad od Rusije, za kontrolu nad evrodolarima pa kamatama, i koliko je katastrofalno za Evropu, u gubitku jeftine love i mogućnosti da se uvrću ruke velikim ekonomskim, čak državnim entitetima, kako je, počevši od JP Morgan koaraka dal 5,6-7 godina unazad, LIBOR u US zamenjen tamo domaćim:

The Secured Overnight Financing Rate (SOFR) is a benchmark interest rate for dollar-denominated derivatives and loans that replaced the London Interbank Offered Rate (LIBOR)

I taman kad bi čovek rekao kako je britanskoj kontroli nad svetom zadat neverovatan udarac vraćamo se na, polako se širi uverenje, relativno jaku vlast UK nad izraelskim ponašanjem, po tako po još jednom indirektnom kanalu, jevrejskim lobijem u US.

A Tom je ovo "znanje" (logično je, ali ja nemam osećaj koliko tačno, iako verovatno) utabao od:

Richard Poe lika.

Milane, šta ti misliš šta će biti sa svetom kada Rusija pobedi u ovom nametnutom (joj) ratu?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:54 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Milan Novković

Razlavači ga "Ko Lala mačku"


Ja njega uveče pustim na sluškama ako hoću efikasno da zaspim, ne izdržim duže od 15 minuta
To je već preraslo u porodičnu zajebanciju, svi koristimo tu foru (čovek je postao sinonim za spavanje):
"odo ja malo da gud-dej"
"malo ću da mu dam popodnevni gud-dej"
"tata, odo ja da gud-dejam"
čak i džukcu: "dosta si bre vileneo danas, ajde malo gud-dej!"

Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora. Ja najviše volim kada radi intervjue zajedno sa onim Norvežaninom, Glenom Disenom. Bilo je baš zanimljvih i gostiju i tema.
freehand freehand 12:21 24.01.2024

Re: A za to vrijeme


Ja njega uveče pustim na sluškama ako hoću efikasno da zaspim, ne izdržim duže od 15 minuta

Sve isto.
Milan Novković Milan Novković 12:51 24.01.2024

Re: A za to vrijeme


vrabac_onaj
Milan Novković

Razlavači ga "Ko Lala mačku"


Ja njega uveče pustim na sluškama ako hoću efikasno da zaspim, ne izdržim duže od 15 minuta
To je već preraslo u porodičnu zajebanciju, svi koristimo tu foru (čovek je postao sinonim za spavanje):
"odo ja malo da gud-dej"
"malo ću da mu dam popodnevni gud-dej"
"tata, odo ja da gud-dejam"
čak i džukcu: "dosta si bre vileneo danas, ajde malo gud-dej!"

Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora. Ja najviše volim kada radi intervjue zajedno sa onim Norvežaninom, Glenom Disenom. Bilo je baš zanimljvih i gostiju i tema.

Slično i kod mene - često zaspim, ako mi se učini da sam se previše razbudio u sred noći, ala 4am prošle noći, stavim njega, a sa Glenom D, Tom Luongoom, Alex (Sasha) Krainerom (odličan), ... pažljivije odslušam.

Deo "pojave" je i u tome da je taj njegov daily digest ok, neko poprilično toga pokupimo i po ostalim mestima u toku dana.
maksa83 maksa83 12:52 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora.


A šta ćete ako je on čovek tako temeljit i pametan skroz u pravu i oko naših izbora, samo taj angilobalizam ima cenu koju vi sagledavate a on ne, pošto živi sa druge strane tog ogledala (Alisinog koje razdvaja svetove), i ta cena vama deluje skupo a njemu ne, opet pošto je vi sa ove strane ogledala plaćate a on ne. Empirijski, na većem modelu, on je u pravu - Putin je neki antiglobalista ali neki tamo Sergej/Ivan/Igor plaćaju cenu tog antiglobalizma i možda nisu srećni sa tim.

Ograda: nemam pojma ko je tip, iz vaše konverzacije nazirem šta je rekao i šta vam smeta.
jovilim_e jovilim_e 13:08 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Milan Novković

vrabac_onaj
Milan Novković

Razlavači ga "Ko Lala mačku"


Ja njega uveče pustim na sluškama ako hoću efikasno da zaspim, ne izdržim duže od 15 minuta
To je već preraslo u porodičnu zajebanciju, svi koristimo tu foru (čovek je postao sinonim za spavanje):
"odo ja malo da gud-dej"
"malo ću da mu dam popodnevni gud-dej"
"tata, odo ja da gud-dejam"
čak i džukcu: "dosta si bre vileneo danas, ajde malo gud-dej!"

Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora. Ja najviše volim kada radi intervjue zajedno sa onim Norvežaninom, Glenom Disenom. Bilo je baš zanimljvih i gostiju i tema.

Slično i kod mene - često zaspim, ako mi se učini da sam se previše razbudio u sred noći, ala 4am prošle noći, stavim njega, a sa Glenom D, Tom Luongoom, Alex (Sasha) Krainerom (odličan), ... pažljivije odslušam.

Deo "pojave" je i u tome da je taj njegov daily digest ok, neko poprilično toga pokupimo i po ostalim mestima u toku dana.

Blago vama!
Ja 'probleme' sa uspavljivanjem rešavam tako da na TV podesim tajmer na 15 minuta - i gledam snuker.
Nema (mi) boljeg uspavljivanja nego da gledam Roni O Salivana kako ubacuje kugle.
A ako se probudim tokom noći, onda pronađem Simsonove.
I uz njih ponovno zaspim.
Milan Novković Milan Novković 13:16 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

jovilim_e
Milan Novković
freehand
alselone
roknuli i oficire koji su došli po ostatke u momentu pruzimanja.

E, ovo nisam čuo. Je l' to onaj "Grk s' nosom" pričao? Kul je on skroz, samo brate gnjavi, po sat vremena raportira kao da je prenos uživo.

Nije on, a to što gnjavi - jebiga. Inače je interesantan lik,koliko samrazumeo iz grčke diplomatske porodice koja je utekla po uvođenju diktature koju du im doneli Englezi. I gde bi drugo negou u Englesku.
Inače, sem što se ne frlja, što citira izvore i reference uspeo je da okupi priličan broj ozbiljnih ljudi kao savetnike i one od kojih dobija stručne inormacije tako da nikad ne lupa i uvek je odlično potkovan i u stvarima koje mu nisu ekspertiza.

Ako ga relativno redovno pratite onda ste kod njega naleteli verovatno i na Toma Luongoa, inače sa:

GOLD GOATS 'N GUNS

Ako ne odlazite na ovaj saite: odličan, meni jedan od 4 kojima inače i pretplate plaćam, iako Tom stavlja dovoljno i u public domain.

Intersection finansija i politike, gde je u finansijama neverovatno insightfull, i gde može da se vidi i pokupe konci taktički bitnijeg rata za zapad od Rusije, za kontrolu nad evrodolarima pa kamatama, i koliko je katastrofalno za Evropu, u gubitku jeftine love i mogućnosti da se uvrću ruke velikim ekonomskim, čak državnim entitetima, kako je, počevši od JP Morgan koaraka dal 5,6-7 godina unazad, LIBOR u US zamenjen tamo domaćim:

The Secured Overnight Financing Rate (SOFR) is a benchmark interest rate for dollar-denominated derivatives and loans that replaced the London Interbank Offered Rate (LIBOR)

I taman kad bi čovek rekao kako je britanskoj kontroli nad svetom zadat neverovatan udarac vraćamo se na, polako se širi uverenje, relativno jaku vlast UK nad izraelskim ponašanjem, po tako po još jednom indirektnom kanalu, jevrejskim lobijem u US.

A Tom je ovo "znanje" (logično je, ali ja nemam osećaj koliko tačno, iako verovatno) utabao od:

Richard Poe lika.

Milane, šta ti misliš šta će biti sa svetom kada Rusija pobedi u ovom nametnutom (joj) ratu?

Definiši "pobedi".

Ono što je zbunjivalo poneke analitičare, pa i nas amatere što ih slušamo i prenosimo njihova mišljenja (koja ponekad zvuče ko naša, ali nisu), pa i real-pros koji kažu da je Rusija mogla da zaokruži Ukrajinu u samom početku, munjevito, i čudili su se zašto nisu, pa rizikovali iscrpljivanje, je sledeće:

- Kao ciljeve, u samom početku, Rusija je definisala ukrajinsku denacifikaciju, demilitarizaciju, pa pomeranje evropske security arhitekture.

- Ono što nama amaterima nije bilo jasno je ovo poslednje, kako, pogotovo što su Rusi pretili kako će to zapad ili sam uraditi, ili će im Rusi "pomoći" - mi smo, naravno, kao svaki amateriri što drže do sebe poleteli da pomislimo kako Rusi prete silom, a bez osnova, Evropa samo je koliko, preko 700 miliona ljudi (mrzi me da goglujem), pa Ameri i ostali.

- I onda su denacifikaciju i demilitarizaciju Ukrajine relativno brzo rešili (ova sada oružja, informativna i donekle logistička podrška, novac, ... je zapadni, Ukrajina je pukla)

- Ovo treće sada prosto postaje jasno i mana običnima, Zapad je u agresiju krenuo iz pozicije slabosti, ekonomski, političke i vojne - obično nikakva strategija osim ako ti se ne posreći plašljiv protivnik pa ga šepurenjem i bukom zastrašiš

- I "Rusi" sa ih posto razvukli u vremenu i dalje iscrpli i podrili, vreme radi protiv zapada.

- "Rusi su mi ovde u navodnicima zato što su bili geo-politički, i ekonomski, odlično pripremljeni, imali saradnike sa skoro - negde jasno, negde nemušno, a negde očekivano - utanačenim scriptom.

Pogledaj samo reči i izraz na licu Xi-ja kako se rastajao sa Putinom kad je odlazio na kraju posete Rusiji - šira priča sa Kinom u najužem krugu je bila scripted, pa sa Iranom, ... pa Indijom, ... pogledaj mu posetu KSA (to mi spada pod (...negde nemušno, a negde očekivano...) ... itd.

I pogledaj im ekonomiju - rekao bih onomad na početku da će ih zapad baciti na kolena, zar ne.

Nemačka - da nisam onomad video na snimcima skoro očajnu facu Šredera kako se obraća Nemcima sa željom da se malo smire u anti-Ruskom, pa nedavni intevju baš kod ovoga dal bejaše Merkuris što ga se Free, Vrabac, Alse i ja dotičemo, sa ... pardon, to je verovatno organizovao Glenn Diesen, kojeg se isto dotičemo, sa merkurisom i AfD liderom ... gde taj lider govori kako su stvarno mnogi Nemci self-destructive, kao hipnotisani ...

... e, da nije toga ja bih na trenutke pomislio kako je u toku i neki German-centric gambit gde se plaća što mora da se plati, gubi bitka, da bi se vratiolo na win-win evroazijsku integraciju i dobio rat, gde su Nemačka i Rusija naj-pinovi, terminali te integracije.
Milan Novković Milan Novković 13:25 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

jovilim_e
Milan Novković

vrabac_onaj
Milan Novković

Razlavači ga "Ko Lala mačku"


Ja njega uveče pustim na sluškama ako hoću efikasno da zaspim, ne izdržim duže od 15 minuta
To je već preraslo u porodičnu zajebanciju, svi koristimo tu foru (čovek je postao sinonim za spavanje):
"odo ja malo da gud-dej"
"malo ću da mu dam popodnevni gud-dej"
"tata, odo ja da gud-dejam"
čak i džukcu: "dosta si bre vileneo danas, ajde malo gud-dej!"

Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora. Ja najviše volim kada radi intervjue zajedno sa onim Norvežaninom, Glenom Disenom. Bilo je baš zanimljvih i gostiju i tema.

Slično i kod mene - često zaspim, ako mi se učini da sam se previše razbudio u sred noći, ala 4am prošle noći, stavim njega, a sa Glenom D, Tom Luongoom, Alex (Sasha) Krainerom (odličan), ... pažljivije odslušam.

Deo "pojave" je i u tome da je taj njegov daily digest ok, neko poprilično toga pokupimo i po ostalim mestima u toku dana.

Blago vama!
Ja 'probleme' sa uspavljivanjem rešavam tako da na TV podesim tajmer na 15 minuta - i gledam snuker.
Nema (mi) boljeg uspavljivanja nego da gledam Roni O Salivana kako ubacuje kugle.
A ako se probudim tokom noći, onda pronađem Simsonove.
I uz njih ponovno zaspim.

Ih, pa ja zaspim posle gledanja bilo čega na TVu uveče, posle 15 minuta. Pa ako mi je neki film dobar, onda ga posle 4x15 istih minuta u 4 večeri na kraju dogledam ujutro
jovilim_e jovilim_e 13:33 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Milan Novković

...

Nemačka - da nisam onomad video na snimcima skoro očajnu facu Šredera kako se obraća Nemcima sa željom da se malo smire u anti-Ruskom, pa nedavni intevju baš kod ovoga dal bejaše Merkuris što ga se Free, Vrabac, Alse i ja dotičemo, sa ... pardon, to je verovatno organizovao Glenn Diesen, kojeg se isto dotičemo, sa merkurisom i AfD liderom ... gde taj lider govori kako su stvarno mnogi Nemci self-destructive, kao hipnotisani ...
...

Samo još jedno potpitanje.
Da li su ti AfD stvarno nacistička partija kako ih predstavljaju?
freehand freehand 13:35 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

maksa83
Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora.


A šta ćete ako je on čovek tako temeljit i pametan skroz u pravu i oko naših izbora, samo taj angilobalizam ima cenu koju vi sagledavate a on ne, pošto živi sa druge strane tog ogledala (Alisinog koje razdvaja svetove), i ta cena vama deluje skupo a njemu ne, opet pošto je vi sa ove strane ogledala plaćate a on ne. Empirijski, na većem modelu, on je u pravu - Putin je neki antiglobalista ali neki tamo Sergej/Ivan/Igor plaćaju cenu tog antiglobalizma i možda nisu srećni sa tim.

Ograda: nemam pojma ko je tip, iz vaše konverzacije nazirem šta je rekao i šta vam smeta.

maksa83
Šalu na stranu, nije loš Merkuris mada me je baš iznervirao oko izbora.


A šta ćete ako je on čovek tako temeljit i pametan skroz u pravu i oko naših izbora, samo taj angilobalizam ima cenu koju vi sagledavate a on ne, pošto živi sa druge strane tog ogledala (Alisinog koje razdvaja svetove), i ta cena vama deluje skupo a njemu ne, opet pošto je vi sa ove strane ogledala plaćate a on ne. Empirijski, na većem modelu, on je u pravu - Putin je neki antiglobalista ali neki tamo Sergej/Ivan/Igor plaćaju cenu tog antiglobalizma i možda nisu srećni sa tim.

Ograda: nemam pojma ko je tip, iz vaše konverzacije nazirem šta je rekao i šta vam smeta.

Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza, Pajiću koji govori iz Denvera (šalim se, on je na libniji) a koja bi na potpuno isti način mogla da se upti Rusou ili volteru, Linkolnu, marksu ili bilo kome drugom ko je o dešavanjima i principima, ropstvu,izrabljivanju ili kolonijalizmu govorio iz udobne fotelje svoje ugrejane sobe. Što je besmisleno, naravno. Kao kad bi od astronoma tražio da o Alfi kentaur govori sa Alfa Kentaura, otprilike.
Arghument je, naravno, potpuno besmislen pa onda i merkuris iz londona, ti iz Trešnje i ja iz pšančeva možemo da imamo mišljenje i iznesemo ga o bilo kome i bilo čemu. Od toga koliko je to mišljenje utemeljeno na činjenicama i intelektualno pošteno zavisi da li će ga neko sa pažnjom saslušati ili ćemo služiti poruzi i podsmehu.

maksa83 maksa83 13:41 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza

Nije.

Mogli bismo da kažemo da je to poziv da se sagleda sopstveno sagledavanje kroz njegovo, ili obrnuto, ko je sposoban. Ko nije ne mora, na stolu su kolači i žužu.
alselone alselone 13:45 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza, Pajiću koji govori iz Denvera (šalim se, on je na libniji) a koja bi na potpuno isti način mogla da se upti Rusou ili volteru, Linkolnu, marksu ili bilo kome drugom ko je o dešavanjima i principima, ropstvu,izrabljivanju ili kolonijalizmu govorio iz udobne fotelje svoje ugrejane sobe.


Pa da. Ako mu smeta London ili Njujork, neka se presele odande u Rusiju pa neka onda kritikuju zapad. Ili što bi Vučić rekao a i drugi nacoši, ako kritujete Srbiju, slobodno se iselite. Tako i taj s nosom, šta koji moj on ima da kritikuje zapad iz udobnosti londonske fotelje.
maksa83 maksa83 13:48 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Pa da. Ako mu smeta London ili Njujork, neka se presele odande u Rusiju pa neka onda kritikuju zapad. Ili što bi Vučić rekao a i drugi nacoši, ako kritujete Srbiju, slobodno se iselite. Tako i taj s nosom, šta koji moj on ima da kritikuje zapad iz udobnosti londonske fotelje.

To uopšte ne piše tamo.

Tamo piše da on naše izbore gleda iz svog ugla kroz paramatre koji ga zanimaju, i da je možda u pravu, tj da je "dobro rekao".

(Ovo pomnožiti nečim manjim od 1.0 pošto ponavljam - nemam pojma šta je on tačno rekao, imam samo moju interpretaciju vaše interpretacije njega da "nije dobro rekao" )
freehand freehand 13:48 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Mogli bi smo da kažemo da je to poziv da se sagleda sopstveno sagledavanje, ko je sposoban.

To sad Merkurisa diskvalifikuje da u Londonu ima mišljenje o političkim dešavanjima uSrbiji i da ga javno saopšti, kao i mene da imam mišljenje o genocidu u Palestini ili vormongerima u SAD, ili bilo kojoj drugoj temi, odnosno koliko razumem sve može ali u svoja četiri zida?
Eventualno može o Rusiji, Kini, Iranu, Severnoj Koreji ap i o Srbiji,u zavisnosti od tona i strane koja se zauzme?

Edit:
Tamo piše da on naše izbore gleda iz svog ugla kroz paramatre koji ga zanimaju, i da je možda u pravu, tj da je "dobro rekao".

Ne razumem zašto on ne bi, kao i bilo ko drugi o bilo čemu - sem botova* - imao pravo da govori iz svog ugla?
*Pošto botovi govore o svemu ali nikad iz svog ugla, eventualno iz svog boksa.

Naravno, reč je o mišljenju a ne o stavu koji proizvodi akciju koja se tiče tuđih leđa. Poput dobrodušnih saveta iz američkog Kongresa, Saveta Evrope ili ruske Dume, na primer.
maksa83 maksa83 13:52 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

To sad Merkurisa diskvalifikuje da u Londonu ima mišljenje o političkim dešavanjima uSrbiji i da ga javno saopšti, kao i mene da imam mišljenje o genocidu u Palestini ili vormongerima u SAD, ili bilo kojoj drugoj temi, odnosno koliko razumem sve može ali u svoja četiri zida?

Ne, baš naprotiv.

To diskvalifikuje vaše diskvalifikovanje njegovog viđenja izbora u Srbiji.
freehand freehand 13:53 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

maksa83
To sad Merkurisa diskvalifikuje da u Londonu ima mišljenje o političkim dešavanjima uSrbiji i da ga javno saopšti, kao i mene da imam mišljenje o genocidu u Palestini ili vormongerima u SAD, ili bilo kojoj drugoj temi, odnosno koliko razumem sve može ali u svoja četiri zida?

Ne, baš naprotiv.

To diskvalifikuje vaše diskvalifikovanje njegovog viđenja izbora u Srbiji.

Majok. To ti pokušavaš nekakvu diskvalifikaciju, na koju, naravno, imaš pravo baš kao Merkuris ili "mi".
alselone alselone 13:53 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

To uopšte ne piše tamo.

Komentar je zakukuljen pa ga onda nisam najbolje razumeo ali nije zgoreg da se naslonim na Freejev komentar pošto često čujemo tu doskočicu i Milanu i Kamilu i Beneu i drugima a čuo sam je i ja ovde u fazonu "što radiš sa Amerikancima kad ih kritikuješ, što ne radiš sa Rusima ili Saudijcima".

Pravo da vam kažem, oću ja Saudijcima ali nećedu oni mene. Baš sad bušim nešto, njihova softverska industrija a i industrija digitalizovane struje, se zaleću kao kinžal ali po svemu sudeći mrka kapa za sada.
jovilim_e jovilim_e 13:56 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

maksa83
Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza

Nije.

Mogli bi smo da kažemo da je to poziv da se sagleda sopstveno sagledavanje kroz njegovo, ili obrnuto, ko je sposoban. Ko nije ne mora, na stolu su kolači i žužu.

Jeste.
Frihend je u pravu.
Iako je iz Pančeva.
freehand freehand 13:57 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

alselone
To uopšte ne piše tamo.

Komentar je zakukuljen pa ga onda nisam najbolje razumeo ali nije zgoreg da se naslonim na Freejev komentar pošto često čujemo tu doskočicu i Milanu i Kamilu i Beneu i drugima a čuo sam je i ja ovde u fazonu "što radiš sa Amerikancima kad ih kritikuješ, što ne radiš sa Rusima ili Saudijcima".

Pravo da vam kažem, oću ja Saudijcima ali nećedu oni mene. Baš sad bušim nešto, njihova softverska industrija a i industrija digitalizovane struje, se zaleću kao kinžal ali po svemu sudeći mrka kapa za sada.

Da se i ja nadovežem ničim izazvanom informacijom da su, po svoj prilici na osnovu dostupnih informacija Ukrajinci u toku prepodneva srušili ruski Il-76 sa ukrajinskim ratnim zarobljenicima koji je poleteo na razmenu. Uz šezdesetak Ukrajinaca poginuli su i čalnovi posade i ljudi zaduženi za sprovođenje.
Rusi pretpostavljaju da je avion srušen PVOraketom sa udaljenosti od blizu 200 kilometara.
maksa83 maksa83 13:58 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Majok. To ti pokušavaš nekakvu diskvalifikaciju, na koju, naravno, imaš pravo baš kao Merkuris ili "mi".

Pokušavam naravno, i to vrlo jasno piše - diskvalifikaciju vašeg viđenja njegovog viđenja izbora u Srbiji.

Pasus počinje sa "a šta ako je on u pravu?".
Milan Novković Milan Novković 13:59 24.01.2024

Re: A za to vrijeme


jovilim_e
maksa83
Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza

Nije.

Mogli bi smo da kažemo da je to poziv da se sagleda sopstveno sagledavanje kroz njegovo, ili obrnuto, ko je sposoban. Ko nije ne mora, na stolu su kolači i žužu.

Jeste.
Frihend je u pravu.
Iako je iz Pančeva.

Još da umeju da igraju preferans, gde bi im kraj bio
(verovatno su najbolji u Srbiji, al nemoj da mu kažeš da se ne uobrazi
freehand freehand 14:04 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

maksa83
Majok. To ti pokušavaš nekakvu diskvalifikaciju, na koju, naravno, imaš pravo baš kao Merkuris ili "mi".

Pokušavam naravno, i to vrlo jasno piše - diskvalifikaciju vašeg viđenja njegovog viđenja izbora u Srbiji.

Pasus počinje sa "a šta ako je on u pravu?".

To je ok, ali ne razumem svrhu tvoje primedbe i šta tačno znači i na šta se odnosi to "ako je on u pravu"?
Pošto stabilokratiju u Srbiji sa Vučićem u ulozi faktora stabilnosti nije izmislio on, a politika nije matematika da ima samo rešenje nije dobro tako ofrlje diskvalifikovati. Mislim da sma vrlo konkretno definisao sopstveno neslaganje sa njegovim stavom o ovdašnjim prilikama. Gde on, na primer, jesteu pravu da Zapad sad pokušava da gnječi vučića oko svega što im nije smetalo prethodnih 11 godina.
ali najmanji problem sa njimkoji oni imaju je njegovantiglobalizam, potšo je u pitanju bitangakoja nema ni stav ni politiku, već je to amorfna masa promenljive forme kojoj je suština laž.
merkuris to ne zna, kaošto ja pojma nemamo realnom životu u Kini, ili o Orbanu na primer. Pa mislim da mu je spoljna politika potpunook ali se apsolutno neusuđeuem da iznesem bilo kakav stav ounutrašnjoj policitici mađarske. Baš zato da ne bih ispao Merkuris o Srbiji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:05 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

A šta ćete ako je on čovek tako temeljit i pametan skroz u pravu i oko naših izbora, samo taj angilobalizam ima cenu koju vi sagledavate a on ne, pošto živi sa druge strane tog ogledala (Alisinog koje razdvaja svetove), i ta cena vama deluje skupo a njemu ne, opet pošto je vi sa ove strane ogledala plaćate a on ne. Empirijski, na većem modelu, on je u pravu - Putin je neki antiglobalista ali neki tamo Sergej/Ivan/Igor plaćaju cenu tog antiglobalizma i možda nisu srećni sa tim.


Ovo je dobro primeceno. Ne znam tog lika ali znam za ovog Norvezanina i Mearsheimera i po njima se desava pretumbavanje sveta odnosno tranzicija iz ovog koji smo imali od kraja Hladnog rata do nedavno i necega sto se neinventivno zove 'multipolarni svet'.

I po tome je onda ono sto Vucic (ili Orban ili Erdogan) rade deo trenda odvajanja nekih zemalja od liberalne demokratije i njihovo priblizavanje grupi zemalja sa jakim vladarom i slabom demokratijom. Onda u sledecem nekom koraku jedan pol su zemlje sa liberalnom demokratijom, jedan ove sa (kako ih Orban zove) neliberalnom demokratijom (tu smo), jedan opet nesto valjda kao Kina, itd.

Sad da li ovaj lika sa nosom navija za to pojma nemam - da ne ulazim u pricanje o njemu na osnovu onoga sto si ti razumeo na osnovu onoga sto je ovde receno o tome sta je on rekao.
freehand freehand 14:14 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

zemalja od liberalne demokratije

Da ne ponavljam onaj klip iz kanadskog parlamenta, nebrojene primere cenzure koja se zahuktava, i apsolutnog licemerja kome je "liberalna demokratija" odnosno njena karikatura koja vlada svetom drugo ime.

Ovo je simbol i martir modernog sveta:




Milan Novković Milan Novković 14:18 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

jovilim_e
Milan Novković

...

Nemačka - da nisam onomad video na snimcima skoro očajnu facu Šredera kako se obraća Nemcima sa željom da se malo smire u anti-Ruskom, pa nedavni intevju baš kod ovoga dal bejaše Merkuris što ga se Free, Vrabac, Alse i ja dotičemo, sa ... pardon, to je verovatno organizovao Glenn Diesen, kojeg se isto dotičemo, sa merkurisom i AfD liderom ... gde taj lider govori kako su stvarno mnogi Nemci self-destructive, kao hipnotisani ...
...

Samo još jedno potpitanje.
Da li su ti AfD stvarno nacistička partija kako ih predstavljaju?

Ja o njima i Nemačkoj politici malo znam.

Istovremeno mislom da je nacizam, ili bar sentiment, endemic u Evropi.

A pošto su oni potomci i Herdera (soft, neagresivni i unutar fer-pleja nacionalizam koji svi nosimo u sebi, osim autošovinista na bar površnom nivou) i Fihtea (izazovniji čika bio) imamo sledeće:

- Svi mi imamo svega od lošeg u sebi donekle - ja često iz više polu-lažne ljubaznosti kažem kako imam sve mane, ali imamo ih svi.

- Tu spadaju i nekad doza fašistoidnosti, ona je ionako evolutionary trait, pa sitne rasističke note koje krijemo u sebi. Primer, na samom sebi, da ne iritiram blogere: ako mi daš malu grupicu Mongolaca u IT-ju ili elektronici, pa Srba, ja ću neminovno u dubini duše poleteti da osetim kako smo mi ipak bolji, a ako bih ovo sad u komentaru hteo da kažem u self-harming maniru sevnula bi mi misao kako smo mi "viša rasa".

Nisu mane koje su nam se u temelj ugradile, npr, od detinjstva loš rocket science od nekvaliteta - te egzistencijalne iskre nam objašnjavaju i egzistencijalisti donekle, Sarte sugeriše da mi u dobini duše svi sebe vidimo kao male nerealizovane bogove, tj božanski smo materijal ali eto, nesrećne okolnosti i zlikovci oko nas nam nedopuštaju da se realizujemo u svom bogovskom potencijalu.

Problem nastaje kad mi preskočimo da primetimo da baš ne bismo dali poslednju kintu na taj naš sopstveni potencijal, pa u mislima i priči krenemo da rabotamo i u ime promovisanja nas po cenu tih drugih, "nižih" rasa.

A, nagađam, većina realnih nacista je i spremna da stavi kintu na ta svoja ubeđenja, što je nešto lakše onima koji su se u praksi pokazali kao bolji, tj iz vrlo uspešnih su zemalja, grupa, timova.

A posebnan problem nastaje kad ozbiljno i moćno sa ogromnim resursima krenemo da uzdižemo sebe kao višu rasu ne mareći na pljačkanja, razaranja i ubijanja tih "nižih".

Gledati kako ti se zemlja urušava u svetlu nekontrolisane ilegalne imigracije, uništavanja infrastrukture od strane moćnijih, preko njihovih plaćenika u tvojim redovima će kod mnogih probuditi reakciju. Mediji, narativ i "far right" svrstavanja dorade posao.

U to ime, od tih silnih dimenzija političkog spektra imamo i stavove po pitanju spoljne politike i kontrole granica, npr, i ta priča o spektru prosto može da ide sve dalje i dalje, što sam spekar iz perspektive mere humans diskredituje još više kao polje za verbalnu i dalju igru.
maksa83 maksa83 14:19 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

To je ok, ali ne razumem svrhu tvoje primedbe i šta tačno znači i na šta se odnosi to "ako je on u pravu"?

Ja ću sad (treći put) da se ogradim - ne možemo ravnopravno da pričamo o tome pošto ja nisam slušao šta on priča (i po svoj prilici ni neću jer imam već pestoiljada otvorenih tabova sa stvarima koje me stvarno zanimaju).

ali najmanji problem sa njimkoji oni imaju je njegovantiglobalizam, potšo je u pitanju bitangakoja nema ni stav ni politiku, već je to amorfna masa promenljive forme kojoj je suština laž.
merkuris to ne zna, kaošto ja pojma nemamo realnom životu u Kini, ili o Orbanu na primer. Pa mislim da mu je spoljna politika potpunook ali se apsolutno neusuđeuem da iznesem bilo kakav stav ounutrašnjoj policitici mađarske. Baš zato da ne bih ispao Merkuris o Srbiji.


Manje više sam otpr. to hteo da kažem, ono što je meni "zagrebalo uši" je "mnogo je temeljit pametan Grk, sve kaže šta je i kako je, SAMO to sa našim izborima zajebao". Ako je stvarno super temeljit i pametan i sve pogađa šta je i kako je - da li je slučajno zajebao baš stvar o kojoj vi možda znate nešto više od njega, ili ima u svemu tome nečeg što je tebi bitno a njemu baš i nije, ili nešto treće...
gedza.73 gedza.73 14:23 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

jovilim_e
maksa83
Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza

Nije.

Mogli bi smo da kažemo da je to poziv da se sagleda sopstveno sagledavanje kroz njegovo, ili obrnuto, ko je sposoban. Ko nije ne mora, na stolu su kolači i žužu.

Jeste.
Frihend je u pravu.

Nije. I vrlo je glupo. Primer (čini mi se da sam prič'o).

Reč po reč dođosmo ko je odakle. Turčin i Srbin. Objašnjava Turčin kako je Erdogan pravi predsednik 'Turska se saginjati neće', od kad je on na vlasti to je mnogo bolja država, neće 'nama' niko da određuje kako ćemo živeti...

'Mi i vi Srbi smo isti, ne dozvoljavamo da nam se naređuje... Ne, nisam išao u Tursku skoro... evo već tri godine nisam bio... sad ću na odmor u Grčku, moji me pitaju zašto tamo... a što da ne, nemam nikakvih problema, ovde sam već preko trideset godina, imam porodicu, državljanstvo...'

Ceo razgovor prenosim podmlatku a on drugaru iz Turske kome je rodni grad onaj što je srušen u zemljotresu. Momak poludeo. Kaže 'zbog takvih poput njega koji ne žive u Turskoj, njihova deca neće nikada ovde doći, putuju slobodno gde god požele mi smo u društvu gde vlada kriminal i korupcija (optuživao Erdoganove saradnike za rušenje zgrada u zemljotresu, kriminalce koji žive u luksuzu iza visokih zidova).


Koji je tvoj stav o ljudima koji pričaju jedno a rade-ponašaju se drugačije? Da li misliš da je ovaj mladić koji živi u Turskoj u pravu ili Turčin u EU koji kuka što mu je kornet jaja skuplji?

Na nekom panelu Žižek i Britanac u kašmir džemperu objašnjavaju Bugarima koliko je komunizam dobar. To je ta 'Ković' ekipa.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:24 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Da ne ponavljam onaj klip iz kanadskog parlamenta, nebrojene primere cenzure koja se zahuktava, i apsolutnog licemerja kome je "liberalna demokratija" odnosno njena karikatura koja vlada svetom drugo ime.


To je termin koji koriste politicki naucnici (ukljucujuci i Mearsheimer-a i Diesen-a) i u toj upotrebi nema ni pozitivno ni negativno znacenje.
freehand freehand 14:25 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

Manje više sam otpr. to hteo da kažem, ono što je meni "zagrebalo uši" je "mnogo je temeljit pametan Grk, sve kaže šta je i kako je, SAMO to sa našim izborima zajebao". Ako je stvarno super temeljit i pametan i sve pogađa šta je i kako je - da li je slučajno zajebao baš stvar o kojoj vi možda znate nešto više od njega, ili ima u svemu tome nečeg što je tebi bitno a njemu baš i nije, ili nešto treće...

Kad ovako napišeš reći ću ti da seu pristupu slažemo, da sam tu vrstu razmišljanja i sam imao, upravo sam na isti način razmišljao. E sad, onaj drugi deo o "uvek u pravu SAMO". Poštoga ne pratieš,on najveći deosvojih stavova vrlo precizno referiše na konkretne i proverljive izvore, medije i ličnosti, članke i podatke. I rekoh na jednom mestu - desi mu se da omaši ali kad god se to desi a da ganeko upozori i argumentuje to kako treba Merkuris prvi sledeći nastup očinje izvinjenjem i ispravkom.
Što jeu današnje vreme stvar za poštovanje bogami i divljenje.
gedza.73 gedza.73 14:28 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

jovilim_e
Ne razumem zašto se ti toliko potresaš na rusku vojnu nedemokratičnost.

Potresam se što ima toliko budala koji se oduševljavaju ruskom vojnom nedemokratičnošću.
Šta dokazuješ ovom slikom?

Da u nedelju na noć FSB izda befel koji do kraja nedelje publika ponavlja kao Oče naš.
Za deset dana se 'narativ' potpuno promeni a masa objašnjavaju kako je to oduvek bilo tako i uvek takav plan. Čak se i ne trude nešto preterano jer im je publika mentalno poprilično ograničena. Tu i tamo im dodaju novu temu ali što luđe i što manje komlikovanu.
maksa83 maksa83 14:28 24.01.2024

Re: A za to vrijeme

jovilim_e
maksa83
Ovo je generalno primedba koja je redovni argument svim Novkovićima koji o globalizmu govore iz Londona, Kamilu koji govori iz Pariza

Nije.

Mogli bi smo da kažemo da je to poziv da se sagleda sopstveno sagledavanje kroz njegovo, ili obrnuto, ko je sposoban. Ko nije ne mora, na stolu su kolači i žužu.

Jeste.
Frihend je u pravu.
Iako je iz Pančeva.

Siguran sam da mu je tvoja podrška ulepšala ako ne mesec onda bar nedelju ili dan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana