Zdravlje

Genocid Je Samo Riječ, i Ništa Više...

Colin_bgd RSS / 14.07.2023. u 09:22

Metak u glavu je već nešto drugo...

Zlocin, na zalost nekih, ne zastareva, niti protok vremena menja njegovu sustinu definisanu trenutkom dogadjanja... Za iskreno sazaljenje je visegodisnja nacionalisticka kuknjava i histerija povodom "srebrenickih desavanja", toboz-ogorcenost patrijota zbog nepravednih i nicim izazvanih rezolucija i rezolucijica, relativizacija genocidnosti, mesanje baba, zaba i ratnih zarobljenika, gradjanskog rata i agresije, i ostalih 'ladno povucenih srpskih pravih linija po zakrivljenom space-time kontinuumu...

Genocida je u Srebrenici bilo. Ne zato sto je to rekao Hag, ili neka UN rezolucija, ili sto tako Americi geo-strateski odgovara, vec zato sto je vojska (koja je sebe nazivala srpskom) pod komandom kasnosazrevajuceg psihopate Ratka Mladica, a sa aminom vlasnih i nacionalno-ideolosko svesnih iz Beograda, industrijski izvrsila nalog da konkretan nacin ciscenja srebrenicke teritorijice od muslimanskog stanovnistva podrazumeva i bespovratno lisavanje zivota svih onih kojima se igrom slucaja zalomio i Y hromozom...

"Oluja" bi bila genocid da su hrvatske vojno-paravojne snage iz izbeglickih kolona koje su se kretale iz kninske krajine ka Srbiji masovno i organizovano vadile muskarce i mladice i ubijale ih sve do jednog. Srebrenica ne bi bila genocid da su svi muslimani zivi oterani i proterani van te teritorije. Ali nisu. Ubijeni su samo zato da ih vise ne bude. Isto kao i Srbi u Jasenovcu, da ih vise ne bude. Svaka neka apsolutna nehumanost zasnovana na etnicko-religioznom rasizmu i mrznji je jedna stvar, genocid je, medjutim, jedna druga...

Neophodan uslov za genocidnost Srebrenice je, na zalost, ispunjen. A da jeste ispunjen o tome nece imati informaciju neki pesadinci Mita, Pera, Laza koji su tih godina nosili puske, igrali se rata, i glumili topovsko meso u toj vojsci koja je sebe nazivala srpskom, vec se taj uslov dobrano kuvao i vario tokom oficijelnih beogradskih salonskih i kancelarijskih sedeljki, kojih je tih godina bilo i vise nego sto je to zdravo i pozeljno za dobrobit jednog naroda...

Jedini nacin da se ta "genocidnost" nase generacije, i generacije nasih roditelja ne prenese na nasu decu je da se o njemu otvoreno prica, u potpunosti razotkrije, i ne relativizira nesumnjivom, dokazanom i prihvacenom istorijskom (blizom ili daljom) genocidnoscu drugih. U isto vreme, da li je neko drugi (strani ili domaci faktor, svejedno) genocidnu politiku tadasnje srpske drzave iskoristio ili ne za svoje geo-politicke ciljeve takodje nije relevantno. Relevantno za nas je jedino sta je drzava Srbija tada radila. A radila je tada, na zalost, mnogo gore stvari nego sto, cak i dan danas, mozemo i da zamislimo.

Genocid ne zastareva. Pitajte Jevreje, Jermene, Srbe, africku, americku (severnu i juznu) i australijsku indigenioznu populaciju... Neko, medjutim, iz svog negativnog istorijskog iskustva, bilo kao zrtva bilo kao "izvodjac" genocida, izvuce zaceljujucu pouku, a neko nikad ne nauci lekciju. Nacionalno suocavanje sa sopstvenim nedelima nije stvar licnog niti dnevno-politickog izbora, i nije stvar kratkorocnih deklarativnih gestova. To je dugacak i naporan vise-generacijski, drzavno-drustveni intelektualni proces koji se mora prvo postaviti na pravi kolosek (drugim recima, reci narodu potpunu i golu istinu sta je konkretna drzavna vlast u njegovo ime radila), a onda mu omoguciti da prirodno evoluira i sazreva, i da se iskljucivo asimptotski priblizava svome kraju direktno proporcionalno kolicini relevantnih informacija koje se kontinualno pojavljuju u vidokrugu javnosti.

Sta ce se u konkretnom slucaju post-traumatskog perioda (genocidom izazvanog, kako kod zrtve tako i kod dzelata) neke zemlje i nekog naroda desiti je iskljucivo stvar srece. Neke nacije imaju tu srecu da u trenutku kriticnog istorijskog raskrsca u svojim redovima nadju i prihvate Nelsona Mandelu, a neke druge nikad ne znaju za bolje osim da se ciklicno i histericno batrgaju u blatu svojih šizofrenih zabluda...

 



Komentari (657)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:52 14.07.2023

Jah...

...bolan! Jesi vidiJo šta uradiše ćetnici?!
Jarabi, nalet hin bilo!
bangyahead bangyahead 22:16 20.07.2023

Re: Jah...

"Ono što se dogodilo u Srebrenici nije genocid, a razlozi zašto se taj zločin naziva genocidom isključivo su politički, rekao je Efraim Zurof, izraelski istoričar američkog porekla, koji je prisustvovao juče održanoj sednici Komisije za uređenje Starog sajmišta.

„Kao da je reč o nekoj vrsti zavisti i ljubomore prema genocidu i holokaustu, mnogi narodi pokušavaju da dokažu da se nad njima desio. Za razliku od Srebrenice, Staro sajmište, gde je stradalo na desetine hiljade nedužnih ljudi – jedno je od stratišta gde se desio genocid“, precizirao je Zurof.

Ovaj istaknuti istraživač nacističkih zločina i direktor „Simon Vizental” centra u Jerusalimu došao je u Beograd, što je dalo težinu nastojanjima grada da se Staro sajmište pretvori u Memorijalni kompleks i da se ideja stara decenijama konačno realizuje."

I tako dalje,
ako ljevičarskoj srbijanskoj bulumenti direktor Simon Vizental Centra i vodeći planetarni
lovac na naciste nije autoritet, onda ne znam ko jeste. A da se u istoj rečenici pomene i Jasenovac, vrhunski je bonvivanski bezobrazluk.




bangyahead bangyahead 22:48 20.07.2023

Re: Jah...

Dalje - Raphael Lemkin, tvorac pojma genocid,

The Genocide Convention was conceived largely in response to World War II, which saw atrocities such as the Holocaust that lacked an adequate description or legal definition. Polish-Jewish lawyer Raphael Lemkin, who had coined the term genocide in 1944 to describe Nazi policies in occupied Europe and the Armenian genocide, campaigned for its recognition as a crime under international law. This culminated in 1946 in a landmark resolution by the General Assembly that recognized genocide as an international crime and called for the creation of a binding treaty to prevent and punish its perpetration. Subsequent discussions and negotiations among UN member states resulted in the CPPCG.

The Convention defines genocide as any of five "acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group." These five acts were: killing members of the group, causing them serious bodily or mental harm, imposing living conditions intended to destroy the group, preventing births, and forcibly transferring children out of the group. Victims are targeted because of their real or perceived membership of a group, not randomly. The convention further criminalizes complicity, attempt, or incitement of its commission'. Member states are prohibited from engaging in genocide and obligated to pursue the enforcement of this prohibition. All perpetrators are to be tried regardless of whether they are private individuals, public officials, or political leaders with sovereign immunity.

Zamolio bih autora i Angie da navedu koju od ovih stavki tačno ispunjava zločin srpske vojske nad muškom muslimanskom populacijom u Srebrenici?

Ostalo je pretežno trtljanje, i što Prof. Alse kaže, naturanje kolektivne krivice Srbima sa ne znam kojim motivima.

Jednačenje Jasenovca sa ratnim zločinima iz YU ratova je ozbiljan verbalni delikt - zlonameran, bezobrazan, glup, koji jedinog efekta može imati u tome da NVO sektanti dobiju neke mizerne honorare od Bošnjaka i Hrvata.
angie01 angie01 23:29 20.07.2023

Re: Jah...


Zamolio bih autora i Angie da navedu koju od ovih stavki tačno ispunjava zločin srpske vojske nad muškom muslimanskom populacijom u Srebrenici?


Srks- ja o genocidu nisam rec rekla, nisam nikada tu rec upotrebila- tako da ne znam sta hoces,...ocigledno nisi procitao komentare, nisi razumeo o cemu se prica,...

...a ovu poslednju recenicu, o NVO placenicima, nemam pojma kome si upuio ni zasto,...uleces bez da se okrenes levo i desno, nego nasumice iseljujes neke optuzbe.
Черевићан Черевићан 10:04 14.07.2023

orbis terrarum

тојст'.....neki drugi nikad ne znaju za bolje osim da se ciklicno i histericno batrgaju u blatu svojih šizofrenih zabluda...

забринутост ..ево све више походи
јер глобално на све стране недаће,
те уз сав труд..... а за помирљивост
злочини сумњам (без краја) трајаће
benedykt benedykt 10:19 14.07.2023

Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Colin_bgd
Genocida je u Srebrenici bilo. Ne zato sto je to rekao Hag, ili neka UN rezolucija, ili sto tako Americi geo-strateski odgovara, vec zato sto je vojska (koja je sebe nazivala srpskom) pod komandom kasnosazrevajuceg psihopate Ratka Mladica, a sa aminom vlasnih i nacionalno-ideolosko svesnih iz Beograda, industrijski izvrsila nalog da konkretan nacin ciscenja srebrenicke teritorijice od muslimanskog stanovnistva podrazumeva i bespovratno lisavanje zivota svih onih kojima se igrom slucaja zalomio i Y hromozom...

Genocida je u Srebrenici bilo samo zato jer si ti poverovao da ga je bilo a očigledno si bio previše lenj da proveriš pod jedan šta tačno kaže definicija genocida, odnosno pod dva šta se tačno desilo u Srebrenici i da je ta priča kako su navodno lišeni života svi muškarci odande lako proverljiva neistina. Težak ratni zločin da, genocida videlo ali ni u primisli nije, a pri tome se naravno zaboravlja notorna činjenica da je ogromna većina muškaraca iz Srebrenice u vojnoj koloni krenula ka Tuzli pre ulaska tog psihopate Ratka Mladića…
alselone alselone 11:01 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

benedykt
Colin_bgd
Genocida je u Srebrenici bilo. Ne zato sto je to rekao Hag, ili neka UN rezolucija, ili sto tako Americi geo-strateski odgovara, vec zato sto je vojska (koja je sebe nazivala srpskom) pod komandom kasnosazrevajuceg psihopate Ratka Mladica, a sa aminom vlasnih i nacionalno-ideolosko svesnih iz Beograda, industrijski izvrsila nalog da konkretan nacin ciscenja srebrenicke teritorijice od muslimanskog stanovnistva podrazumeva i bespovratno lisavanje zivota svih onih kojima se igrom slucaja zalomio i Y hromozom...

Genocida je u Srebrenici bilo samo zato jer si ti poverovao da ga je bilo a očigledno si bio previše lenj da proveriš pod jedan šta tačno kaže definicija genocida, odnosno pod dva šta se tačno desilo u Srebrenici odnosno da je ta priča kako su navodno lišeni života svi muškarci odande lako proverljiva neistina. Težak ratni zločin da, genocida videlo ali ni u primisli nije, a pri tome se naravno zaboravlja notorna činjenica da je ogromna većina muškaraca iz Srebrenice u vojnoj koloni krenula ka Tuzli pre ulaska tog psihopate Ratka Mladića…


I ne samo to nego bi brižni Kolin da "prebaci genocidnost" i na našu decu ako jelte ne budemo razgovarali kako on svira. I to je zato što se on brine za decu. On ne bi da se to desi ali se eto jelte hoće desiti ako ne budemo plesali na tercu.

Bože što su ljudi glupi i bezobrazni istovremeno.
angie01 angie01 11:08 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

da proveriš pod jedan šta tačno kaže definicija genocida,


'ajd, molim te-razresi bar ovo...jer si nastupio, kao da nismo ovde vec 100 puta kacili tu definiciju, u kojoj je jasno naznaceno sta taj termin podrazumeva,...pored onolikih medijiskih objasnjenja, gde su strucna lica reciklirala svaki detalj.

a o tome sta se i kako desilo, nazalost postoji toliko dokumentarnih snimaka, sa sve onim gde predvodnik u kameru izgovara sta mu je namera,...pa je i taj detalj oko toga sta se i kako desavalo i sa kojojm namerom, objasnjen iz prve ruke, bez bilo kakve dileme.

Coline, brate- sa'ce 200 komentara uobicajenih napada, negiranja, vredjanja,...cudo jedno u sta smo se pretvorili.
angie01 angie01 11:10 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…


I ne samo to nego bi brižni Kolin da "prebaci genocidnost" i na našu decu


izvini, gde si to procitao?
predatortz predatortz 11:17 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…


I ne samo to nego bi brižni Kolin da "prebaci genocidnost" i na našu decu


Jesi video?
Pored toliko stvarnih i surovih genocida, koje svi kao štajgare prećutkuju, guraju pod tepih ili relativizuju, naša deca će biti obeležena žigom genocidaša jer je počinjeno streljanje neutvrđenog broja pripadnika 28.divizije Alijine vojske u pokušaju. Dakle, streljanje ratnih zarobljenika, a najveći broj ih je poginuo u bežaniji i pokušajima proboja.
Što je, da ne bude zabune, težak ratni zločin i ne postoji ni jedan jedini razlog da se ponosimo njim.

Ali ovakve kao što je Kolin, koji bi da nas uteruju u red indirektno preteći našoj deci, treba podjebavati na svakom koraku.
Otud i moj prvi komentar.

Kada iz groblja u Potočarima izmeste vojnike, otići ću i iskreno odati počast nad grobom svakog civila.

Da naričem za onim iza kojih sam viđao leševe u Podrinju, a bilo je takvih scena da sam svojim očima gledao pokojnog Zorana Stankovića u Zvorniku kako plače radeći obdukcije nad iskasapljenim leševima Srba iz Kamenice, ne pada mi na pamet, niti postoji sila zemaljska ili neka druga koja me na to može naterati.

Oni koji su to radili, pa su posle stignuti, na pravom su mestu.

Edit:

Prošle godine, duž trase puta kojim su strane diplomate išle na komemoraciju ubijenim pripadnicima muslinanske vojske, udruženja srpskih žrtava rata su postavila slike dece koju su pobili muslimani iz Srebrenice tokom rata.
Dakle, ne odraslih muškaraca, ne vojnika, ne žena, samo dece.
Dece za čija ubistva niko nije odgovarao.
Znate li kako je to okarakterisano?
Ne kao vapaj za pravdom!
Kao provokacija!
Zapad je rekao da su ubijena srpska deca provokacija!



Pogledajte u oči ove dece kada sledeći put budete naricali nad onim koji su ih ubili.

Ili je i za vas ova slika provokacija?
Colin_bgd Colin_bgd 11:28 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01

I ne samo to nego bi brižni Kolin da "prebaci genocidnost" i na našu decu


izvini, gde si to procitao?

Ih, gde... Pa znamo da nema sta da se cita, zna se uvek, sta je pisac hteo da kaze, mnogo bolje i od njega samog...
tessa1 tessa1 11:31 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Genocid Je Samo Riječ, i Ništa Više...


Metak u glavu je već nešto drugo...


Jedini nacin da se ta "genocidnost" nase generacije, i generacije nasih roditelja ne prenese na nasu decu je da se o njemu otvoreno prica,


Perverzna priča.
tessa1 tessa1 11:36 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Coline, brate- sa'ce 200 komentara uobicajenih napada, negiranja, vredjanja,...cudo jedno u sta smo se pretvorili.

Moralna policajko, pa zato i pišete ove blogove da pokažete u šta smo se pretvorili, mi, ne vi.

Mislim, ja neću učestvovati u ovim sado-mazo perverzijama, virtulenost je dijagnoza, ali sam zadivljena dokle to ide..
angie01 angie01 11:51 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Moralna policajko, pa zato i pišete ove blogove da pokažete u šta smo se pretvorili, mi, ne vi.


milijana, prvo-mojne se kacis za mene,...drugo, ne znam na koje vi i mi mislis, s obzirom da vecina komentatora ovde sa tim ratom nema nista, u smislu da nije ucstvovala, verujem ni podrzala,...ovaj post festum patriJotski dril je meni fascinantan kao pojava, s obzirom da devedestih nije bio prisutan medju vecinskim stanovnistvom.

da i ja verujem da destrukcija, zlo, mrznja, nisu kategorije, koje bi trebalo da nas vode u buducnost...narocito sto je racun vec isporucen i posledice su katastrofalne.
benedykt benedykt 12:09 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
da proveriš pod jedan šta tačno kaže definicija genocida,


'ajd, molim te-razresi bar ovo...jer si nastupio, kao da nismo ovde vec 100 puta kacili tu definiciju, u kojoj je jasno naznaceno sta taj termin podrazumeva,...pored onolikih medijiskih objasnjenja, gde su strucna lica reciklirala svaki detalj.

Da bi ono što se desilo u Srebrenici u julu 1995. moglo u najluđim snovima da bude uvršteno u bilo šta što ima čak i slovo G od pojma genocida, morao je taj psihopata Ratko Mladić da sistematski organizuje eliminaciju populacije tog mesta. Mada kada bi zaista terali mak na konac, je za genocid u pravom smislu te reči potrebno sve to isto samo na celoj teritoriji te neke države a ne samo u jednom jedinom mestu, ali kao potpuno nebitno tj da kažemo da je moguće da dođe do genocida samo tu u Srebrenici i nigde više.

Pod dva, ogromna većina muškaraca napušta Srebrenicu u vojnoj koloni pre bilo kakvog ulaska Mladića, i onda sledećih dana na putu te kolone do Tuzle u borbama sa snagama armije RS gine njih par hiljada, svi do jednog su uvršteni u tu priču o genocidu. Pod tri, Mladić ulazi u Srebrenicu, preostale vojno sposobne muškarce zatvara a za žene, decu i starce organizuje pedesetak autobusa kojima se oni evakuišu bez ikakvih problema i odlaze u istu tu Tuzlu.

Pod četiri, jedan deo vojno sposobnih muškaraca koji su bili zatvoreni biva streljan na farmi Branjevo u Pilici što je težak ratni zločin. Takođe nekoliko stotina njih biva ubijeno u skladištu neke farme u Kravici i to tako što je jedan od zatvorenih prvo oteo kalašnjikov pa počeo da puca na sve strane ubivši valjda jednog stražara ako se ne varam. Zatim su ih za odmazdu sve pobili što ručnim granatama koje su bacali unutra, a što ručnim raketnim bacačima i svim ostalim oružjem. Težak zločin takođe koga treba najteže osuditi, a pri tome treba napomenuti kako su sve pobijene u Kravici i one koji su tu blizu stradali u borbama dok su se probijali ka Tuzli sahranili u istu zajedničku grobnicu, odnosno svi se tretiraju kao žrtve planskog genocida.

Takođe, jedan od tada zatvorenih muslimana u Srebrenici je bio i Ibran Mustafić inače prvi čovek ondašnje SDA, pri tome predsednik izvršnog odbora SO Srebrenica, kao i poslanik u skupštini Federacije BiH. Ni dlaka sa glave mu nije falila odnosno razmenjen posle nekoliko meseci, pa ga eno i danas živog i zdravog…
tessa1 tessa1 12:22 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

milijana, prvo-mojne se kacis za mene,...drugo, ne znam na koje vi i mi mislis, s obzirom da vecina komentatora ovde sa tim ratom nema nista, u smislu da nije ucstvovala, verujem ni podrzala,...ovaj post festum patriJotski dril je meni fascinantan kao pojava, s obzirom da devedestih nije bio prisutan medju vecinskim stanovnistvom.

da i ja verujem da destrukcija, zlo, mrznja, nisu kategorije, koje bi trebalo da nas vode u buducnost...narocito sto je racun vec isporucen i posledice su katastrofalne.



Angie, 7 dana je ispred tebe i Colina srne, i ja prvo ne sumnjam da postoji zrno dobre namjere u ovom Colinovom pisanju, tebe poznajem isto,

ko se upeca na ove ponoviću sado-mazo trikove, široko mu polje.



Drugo, ljudi iz Srbije na blogu sa genocidom u BiH nemaju ništa, to što neki vole genocidnost, naslađuje se, nije zdravlje društva?, bitno je svim tim uzročno-posledičnim vezama naći smisao, prozrijeti ih,

hajde kad se genocidom mrcvarimo mi Srbi iz Bosne, ali vi od svojih tražite da se posipaju pepelom?

Prije neki dan su u Rijeci obilježili genocid u Srebrenici i ja tad nisam pomislila da li oni na neki način obiježavaju Bljesak i Oluju, znam da idu u Jasenovac sa manje pompe (ostala diskrecija od Titove vladavine) bez performansa po trgovima gradova jer nije se u Hrvatskoj desio samo Jasenovac, ima tu i tamo jama i humki po cijeloj zemlji, nego na Blajburg,

ukratko, nisam tad povezala evo sad me Colin asocirao, govorim o životu u realitetu: u Prijedoru obilježavaju Dan Bijelih traka, niti Srebrenicu neko negira?

A Colin kaže da je genocid samo riječ, i nisam shvatila jel negiranje riječi literarno-pravni problem, ili problem muzičke produkcijske kuće čim ga je ovako nadahnuo stih, i pokazao da tri čiste nema o kakvom pokolju govori i zašto?

Da li je poželjan pravac ovog bloga da ljudi priznaju: istina, mi smo genocidni?

I šta dalje, Coline, da li je to dovoljno ili ti misliš da bi bilo dobro i slikovito djeci opisati kako izgleda pucanje u glavu? I da li da im ispričamo i kako srbomlat razbija srpske glave?
Colin_bgd Colin_bgd 12:32 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Da li je poželjan pravac ovog bloga da ljudi priznaju: istina, mi smo genocidni?

Ne. Upravo suprotno...
tessa1 tessa1 13:01 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Ne. Upravo suprotno...

Vjerujem.
angie01 angie01 14:00 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Da bi ono što se desilo u Srebrenici u julu 1995. moglo u najluđim snovima da bude uvršteno u bilo šta što ima čak i slovo G od pojma genocida, morao je taj psihopata Ratko Mladić da sistematski organizuje eliminaciju populacije tog mesta.


dalje necu da citam, jer pises gluposti- jednim klikom proverljive, koga zanima.
angie01 angie01 14:13 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…


Angie, 7 dana je ispred tebe i Colina srne, i ja prvo ne sumnjam da postoji zrno dobre namjere u ovom Colinovom pisanju, tebe poznajem isto,

ko se upeca na ove ponoviću sado-mazo trikove, široko mu polje.

ma bona, sta ima ko da se peca i na sta tacno, ta idiotska postvaka, kao da smo Colin ili ja,...ili bilo ko drugi ko ne ponavlja gluposti iz seseljevog spektra na ovakvu strahotu, neki krivci, zlonamernici, neprijatelji i nesrbi, svakako ne pravi, je u stvari taj smoreni crvic na udici lazne pravde, koja se ovde vec godinama podmece.

dalje nemam pojma sta si rekla i kome, nije ni vazno,..sta bih jos mogla da dodam,..za svo ovo vreme mog bivstvovanja ovde, rec genocid nikada nisam upotrebila- ne zato sto nema razloga, nego jer mi je prestrasna,...kakav tacno moralni policajac bilo ko moze da bude, nad tom cinjenicom i u kom smislu....i koliko je perverzno i morbidno tako postaviti stvari.

meni licno je dosta price o ratu-tako da ne ucitavaj meni neku super/druper mogucnost od 7 dana,...bolje vidi sta ti pise ovaj tvoj pulen, fanaticno opsednut upravo tim temama.
angie01 angie01 14:28 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

jos bih dodala znacajnu crticu, vezanu za to-ko su neprijatelji, protiv kojih se u ratu borilo.

SRBI MUSLIMANI
docsumann docsumann 14:29 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Da bi ono što se desilo u Srebrenici u julu 1995. moglo u najluđim snovima da bude uvršteno u bilo šta što ima čak i slovo G od pojma genocida, morao je taj psihopata Ratko Mladić da sistematski organizuje eliminaciju populacije tog mesta.


dalje necu da citam, jer pises gluposti- jednim klikom proverljive, koga zanima.


bogami, dobro je bene-diktum to eleborirao. nema se šta progovoriti.

moja primjedba na presudu o genocidu je da je ona donesena preglasavanjem, jednim glasom više na stranu onih sudija koje su zločin u Srebrenci smatrale genocidnim

kako može tako delikatna, teška i deleko&dubokosežna kvalifikacija biti donesena rezuiltatom 4:3 il kako li već bješe?!

trebalo bi ili konsenzusob ili bar većinom u odnosu 3:1


angie01 angie01 14:39 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

moja primjedba na presudu o genocidu je da je ona donesena preglasavanjem, jednim glasom više na stranu onih sudija koje su zločin u Srebrenci smatrale genocidnim

kako može tako delikatna, teška i deleko&dubokosežna kvalifikacija biti donesena rezuiltatom 4:3 il kako li već bješe?!

trebalo bi ili konsenzusob ili bar većinom u odnosu 3:1


mozda da pogledas definiciju genocida, lepo sve pise....mada mi je svo ovo sibicaranje nad takvom strahotom, sa sve cenjkanjem oko toga, kakav je trebao biti odnos snaga prilikom glasanja-morbida.

Genocid (gr. genos — rod, narod — i lat. accidere — ubiti), međunarodni zločin namernog, potpunog ili delimičnog uništavanja nacionalnih, etničkih, rasnih i religijskih grupa. Spada u najtežu vrstu zločina protiv čovečanstva (v. nirnberška presuda). Termin Genocid usvojen je na zasedanju Generalne skupštine UN (1946). Za razliku od etničkog čišćenja, gde je cilj da se data teritorija „očisti“ od određene grupe ljudi (naglasak je na proterivanju, mada je obično zastupljeno i fizičko uništenje), kod genocida je cilj fizičko istrebljenje.
benedykt benedykt 14:50 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Da bi ono što se desilo u Srebrenici u julu 1995. moglo u najluđim snovima da bude uvršteno u bilo šta što ima čak i slovo G od pojma genocida, morao je taj psihopata Ratko Mladić da sistematski organizuje eliminaciju populacije tog mesta.


dalje necu da citam, jer pises gluposti- jednim klikom proverljive, koga zanima.

Odlično, hajde onda pa ne budi lenja te pobij sa koliko god želiš klikova ako možeš bilo koji od mojih navoda. Čekam sa velikom znatiželjom, a inače za tvoju informaciju Ratko Mladić bukvalno do dana ulaska u Srebrenicu nije imao pojma da će u tome i uspeti, kao što su i svi lokalci u armiji RF bili povučeni sa prvih linija upravo zato da ne bi ubijali civile.

Na primer kada ti muslimanski izvori objašnjavaju maskar u Kravici, iz nekog razloga svi izostavljaju onaj deo gde jedan od zarobljenih otima kalašnjikov od stražara i počinje da puca na sve što se kreće. Uvek ćeš pročitati kako su Srbi valjda eto tako iz zezanja počeli odjednom da bacaju granate na njih unutra, pošto su ih toliko mrzeli da su valjda želeli i celo to skladište da sruše i pri tome da potroše nešto što im može sutra zatrebati u borbi.

Nikakvog dakle plana za eliminaciju stanovništva Srebrenice nikada nije ni bilo, sem što je neka budala naredila iz samo njemu znanih razloga to streljanje u Pilici. Sveukupno, za tvoju informaciju, su stručne ekipe pod nadzorom UN ekshumirale negde oko slovima i brojkama dve hiljade i dve stotine (2.200) pobijenih koji su bili pokopani u zajedničkim grobnicama.
Za njih oko četiri stotine je nesumnjivo utvrđeno da su streljani sa obzirom na vezane ruke i poveze oko očiju, kao što se za još pet stotina može sa sigurnošću to utvrditi sa obzirom da imaju istovetne rane u predelu grudi. Ostalih hiljadu i par stotina je poginulo od svega i svačega, ali nije streljano. O kom to onda mi genocidu pričamo tačno…
angie01 angie01 15:12 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Nikakvog dakle plana za eliminaciju stanovništva Srebrenice nikada nije ni bilo, sem što je neka budala naredila iz samo njemu znanih razloga to streljanje u Pilici.


imas snimak, gde bolesnik u kameru govori sta mu je namera,...necu ga kaciti ovde, ko hoce, neka potrazi,..u sta ti verujes, isto ostavljam tebi,...rekoh vec, toliko dokumentovanih dokaza, snimaka, zivih svedoka, nazalost,...da se natezem oko toga- necu,...sto se mene tice, devedeste na taj nacin nisu smele da se odigraju,...

koliki je tacan broj ubijenih- takodje nije bitno za definisanje-pogledaj u objasnjenje,...al ono sto je takodje utvrdjeno, a to isto potrazi sam, kakav je odnos postradalih u tom ratu po nacionalnoj pripadnosti- te brojke govore dosta.

toj grafikon isto necu da kacim, iz razumljivih razloga.
benedykt benedykt 15:14 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
moja primjedba na presudu o genocidu je da je ona donesena preglasavanjem, jednim glasom više na stranu onih sudija koje su zločin u Srebrenci smatrale genocidnim

kako može tako delikatna, teška i deleko&dubokosežna kvalifikacija biti donesena rezuiltatom 4:3 il kako li već bješe?!

trebalo bi ili konsenzusob ili bar većinom u odnosu 3:1


mozda da pogledas definiciju genocida, lepo sve pise....mada mi je svo ovo sibicaranje nad takvom strahotom, sa sve cenjkanjem oko toga, kakav je trebao biti odnos snaga prilikom glasanja-morbida.

Genocid (gr. genos — rod, narod — i lat. accidere — ubiti), međunarodni zločin namernog, potpunog ili delimičnog uništavanja nacionalnih, etničkih, rasnih i religijskih grupa. Spada u najtežu vrstu zločina protiv čovečanstva (v. nirnberška presuda). Termin Genocid usvojen je na zasedanju Generalne skupštine UN (1946). Za razliku od etničkog čišćenja, gde je cilj da se data teritorija „očisti“ od određene grupe ljudi (naglasak je na proterivanju, mada je obično zastupljeno i fizičko uništenje), kod genocida je cilj fizičko istrebljenje.

A možda da ti prvo pogledaš tu istu definiciju jer ti se jasno i nedvosmisleno kaže da je to zločin usmeren na uništavanje, u celosti ili delom, neke nacionalne, etničke, verske ili rasne grupacije. Kako se od toga došlo do samo jednog jedinog i to ne prevelikog mesta kao što je Srebrenica, i to na bukvalno samom kraju tog rata, još nekako i može, ali baš onako na mišiće navučeno, da bude jasno. Međutim, kako se odatle došlo do zaključka da se genocidom proglašava streljanje samo jednog dela vojno sposobnih muškaraca u tom jednom jedinom mestu, će ostati zauvek nejasno.
Mislim tom nekom uvrnutom logikom su i streljanja u Kragujevcu i Kraljevu u oktobru 1941. isto tako genocid, a nisu niti mogu biti nego samo i jedino težak ratni zločin…
angie01 angie01 15:27 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

A možda da ti prvo pogledaš


rekoh ti vec, na ovaj nacin nemam nameru da se gurkam, gluposti koje si ispisao jesu uvrnute i sada bih mogla da ti pravim spisak svega sto se desavala po hronologiji, no to moze bilo ko da nadje, ako ga zanima, a nije to ideja, koliko vidim,..slobodno misli sta god hoces.
benedykt benedykt 15:33 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Nikakvog dakle plana za eliminaciju stanovništva Srebrenice nikada nije ni bilo, sem što je neka budala naredila iz samo njemu znanih razloga to streljanje u Pilici.


imas snimak, gde bolesnik u kameru govori sta mu je namera,...necu ga kaciti ovde, ko hoce, neka potrazi,..u sta ti verujes, isto ostavljam tebi,...rekoh vec, toliko dokumentovanih dokaza, snimaka, zivih svedoka, nazalost,...da se natezem oko toga- necu,...sto se mene tice, devedeste na taj nacin nisu smele da se odigraju,...

koliki je tacan broj ubijenih- takodje nije bitno za definisanje-pogledaj u objasnjenje,...al ono sto je takodje utvrdjeno, a to isto potrazi sam, kakav je odnos postradalih u tom ratu po nacionalnoj pripadnosti- te brojke govore dosta.

toj grafikon isto necu da kacim, iz razumljivih razloga.

Ne postoji niti jedan jedini dokaz, sem tih medijskih mambo-džambo varijanti a broj ubijenih je jako bitan zato što najbolje govori šta je tačno iz nekih političkih razloga proglašeno genocidom. Dakle neposredno pre pada Srebrenice praktično svi muškarci u vojnoj koloni odlaze ka Tuzli, da bi zatim Mladić koji ulazi tamo dan posle toga prvo organizovao autobuse kojima se evakuišu sve žene, deca i stari. Jedini koji se interniraju su preostali vojno sposobni muškarci i to samo zato jer je Naser Orić orgijao tri pune godine pre toga i pobio zverski par hiljada Srba i to pretežno žene, decu i starce u okolnim selima. Dakle želi se proveriti da li je neko od njih eventualno učestvovao u tim zverstvima sa Naserom, kao što u tom trenutku Mladić još nema pojma da je ona vojna kolona već uveliko na putu ka Tuzli. Samo jedan deo njih se strelja niko ne zna i danas ko je tačno doneo tu odluku, kao što u Kravici posle pobune zatvorenih u tom skladištu dolazi do masakra.
Avaj, nisi uradila dobro domaći tj navukli su te na nešto što prosto nije tačno, ne zato što ja volim Mladića, daleko od toga, nego zato što najviše volim istinu kakva god da je…
docsumann docsumann 15:43 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

mozda da pogledas definiciju genocida, lepo sve pise....mada mi je svo ovo sibicaranje nad takvom strahotom, sa sve cenjkanjem oko toga, kakav je trebao biti odnos snaga prilikom glasanja-morbida.


šta je morbidno? o čemu pričaš.

kako je presuda izglasana. jesam li šta premetnuo? slag'o?
je li jedan glas prevagnuo? šta je s mišljenjima ono troje sudija što je ostalo u manjin (za 1 glas)i?
nisu li i oni kakvi vajni eksperti međunarodnog prava? dakle nije to baš sve prosto ko tepsija i ravno ko pasulj...



Genocid (gr. genos — rod, narod — i lat. accidere — ubiti), međunarodni zločin namernog, potpunog ili delimičnog uništavanja nacionalnih, etničkih, rasnih i religijskih grupa. Spada u najtežu vrstu zločina protiv čovečanstva (v. nirnberška presuda). Termin Genocid usvojen je na zasedanju Generalne skupštine UN (1946). Za razliku od etničkog čišćenja, gde je cilj da se data teritorija „očisti“ od određene grupe ljudi (naglasak je na proterivanju, mada je obično zastupljeno i fizičko uništenje), kod genocida je cilj fizičko istrebljenje.


ovo je tako široko definisano i opštesročno. mož ga koristiti kako oćeš, fleksibilno-ekstenzivno

može da posluži tek kao polazni okvir za daljer razmatranje. no i dalje ne vidim kako to zločin u Srebrenici podvodi pod kategoriju genocida.

ako nije problem da ukažeš u kom se to dijelu ove definicije #dešava"?
angie01 angie01 15:56 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

niko ne zna i danas ko je tačno doneo tu odluku,

o tome je sve receno, a ti ne znas,...imas snimak mladica, koji u kameru govori, sta mi je namera, znaci nema dileme sta je hteo...ceo scenario je dostupan.

nego zato što najviše volim istinu kakva god da je…


slabo ti to nesto ide.


nisi uradila dobro domaći tj navukli su te na nešto što prosto nije tačno,


niti sam radila domaci, niti me je neko navukao,...otpratila sve u stravicnom osecanju.
angie01 angie01 16:10 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

šta je morbidno? o čemu pričaš.

meni je uvek morbidno to cenjkanje sa brojevima nad zlocinom,...meni licno je sve jedno koji je odnos brojeva u tom glasanju,...uopste, svi ti likovi koji nesto odlucuju, kljucevi po kojima se to radi, vise posmatram kao tragediju samog dogadjaja, nego da seciram.


ovo je tako široko definisano


ja ne vidim da je siroko-znaci, ako je namera da se ukloni jedna enticika, religijska gupa, u celosti, ili delimicno onda je to to,...kao sto je bio slucaj sa Jevrejima, Armenima,...uostalom, Jasenovac je isto primer takvog delanja.


ako nije problem da ukažeš u kom se to dijelu ove definicije #dešava"?


ujedno i odgovor na ovo tvoje pitanje.

koliko se secam Srbija je potpisala deklaraciju o tome.


dakle nije to baš sve prosto ko tepsija i ravno ko pasulj...


s ovim se slazem.


ps- pre neki dan sam gledala dokumentarac kavijar diplomatija i iako nisam naivna u posmatranju tih likova, bas me je pogodia dubina tog mesetarenja na najvisem nivou.

dodje mi da se iselim tamo kod zemljanina, pa nebo, zvezde, more i ajkule....
gvozden1 gvozden1 16:31 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

meni je uvek morbidno to cenjkanje sa brojevima nad zlocinom

Pa mora neki broj da se navede, jer nije isto kad pogine jedan čovek, i kad poginu hiljade.
Pa, ako je cenjkanje morbidno, koji broj prihvatiti?

Onaj koji saopšte muslimani?
:)

docsumann docsumann 16:41 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

meni je uvek morbidno to cenjkanje sa brojevima nad zlocinom,...meni licno je sve jedno koji je odnos brojeva u tom glasanju,...uopste, svi ti likovi koji nesto odlucuju, kljucevi po kojima se to radi, vise posmatram kao tragediju samog dogadjaja, nego da seciram.



meni (lično) je svejedno da li je taj zlčočin proglašen genocidom ili nije.
neće mi zbog toga postati ništa "više" grozomoran niti zlikovačkiji.


međutim ovdje pričamo o pravnoj formulaciji koju je izglaso ozbiljan sud. dakle ta odluka ima istorijsku težinu.
i sad do nje dolazi (pre)glasa(va)njem.
je li sastav sudijskog vjeća mogao biti drukčiji po tom osnovu(statistički gledano)? naravo da jeste.

kažem samo da takve presude moraju biti donošene mnogo ubjedljivije, s više pravnog autoriteta.
docsumann docsumann 16:45 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

ovo je tako široko definisano


ja ne vidim da je siroko-znaci, ako je namera da se ukloni jedna enticika, religijska gupa, u celosti, ili delimicno onda je to to,...kao sto je bio slucaj sa Jevrejima, Armenima,...uostalom, Jasenovac je isto primer takvog delanja.


eto, da li je Mladić eliminisao čitavo muslimansko stanovništvo u srebreničkom kraju?

nije.

znam da u definiciji piše i djelimično, al to se ("tehnički" ) ne odnosi na slučaj kad si u mogućnosti da eliminišeš kompletnu populaciju, pa to ne uradiš, već na slučaj kad u pokušaju eliminacije nisi uspio da očistiš kompletno stanovništvo.


predatortz predatortz 16:57 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

međutim ovdje pričamo o pravnoj formulaciji koju je izglaso ozbiljan sud.


Koliko je taj sud ozbiljan govori činjenica da je Anta Gotovinu u prvostepenom postupku osudio na dvadeset i kusur godina, za udruženi zločinački poduhvat koje je počinilo hrvatsko političko i vojno rukovodstvo (tako pisalo u presudi), a u drugostepenom postupku ga u potpunosti oslobodio krivice uz konstataciju da jesu počinjeni evidentni, etnički motivisani,ratni zločini sa ciljem proterivanja srpskog naroda, ali da se ne može nedvosmisleno utvrditi ko je za te zločine kriv.
Po komandnoj odgovornosti, izgleda da nisu bili u stanju da utvrde da li su krivci političko i vojno rukovodstvo Hrvatske ili rukovodstvo Perua ili Andore.

Taj sud je najveća sramota za pravnu struku, institucija napravljena da opravda ciljeve politika određemih zemalja i sa pravom i pravdom ima onoliko veze koliko sam ja malopre igrao meč protiv Đokovića.
Uostalom, o tome su i govorile neke od bivših sudija tog suda.

To je sud čije je tužilaštvo, odnosno sekretarijat, u vreme kada je Karla del Ponte bila glavni tužilac, "izgubilo" dokaze o zločinima Albanaca na Kosovu koji se tiču vađenja organa ljudima.

To je sud koji je sve sem sud!

benedykt benedykt 17:37 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

docsumann

eto, da li je Mladić eliminisao čitavo muslimansko stanovništvo u srebreničkom kraju?

nije.

znam da u definiciji piše i djelimično, al to se ("tehnički" ne odnosi na slučaj kad si u mogućnosti da eliminišeš kompletnu populaciju, pa to ne uradiš, već na slučaj kad u pokušaju eliminacije nisi uspio da očistiš kompletno stanovništvo.



Tako je Doks, odnosno još bi mogli nekako da i usvojimo da postoji lokalni genocid samo u Srebrenici, jer definicija jasno pominje delimično tj pokušali su da eliminišu sve muslimane u Bosni a uspela im samo Srebrenica. Međutim, kako je samo na tom jednom jedinom mestu izveden genocid a da je isti podrazumevao da su sve žene, deca i stari evakuisani do Tuzle jer su tako hteli, i da pri tome nisu čak ni svi ti internirani muškarci streljani, ostaće svima nejasno…
benedykt benedykt 17:54 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
niko ne zna i danas ko je tačno doneo tu odluku,

o tome je sve receno, a ti ne znas,...imas snimak mladica, koji u kameru govori, sta mi je namera, znaci nema dileme sta je hteo...ceo scenario je dostupan.

Nisi uradila domaći i gotovo, odnosno hvataš se za neku tamo izjavu Mladića koja realno nema blage veze sa onim šta se desilo, jer ako nisi znala Ratko Mladić se nalazi uveliko u Beogradu kada se dešava streljanje u Pilici i masakr u Kravici. Ne postoji pri tome bilo kakva njegova naredba niti usmena a kamoli pismena gde on naređuje da se pobiju svi muškarci po ulasku u Srebrenicu.

Tako da je tvoj navodni scenario tipičan primer medijskih mambo-džambo varijanti, gde ti pokažu tu izjavu Mladića, zaborave da ispričaju za vojnu kolonu koja je već napustila Srebrenicu, prećute da su žene, deca i stari evakuisani do Tuzle, ali istaknu onu mehanizaciju koja je bila tu jedino sanacije terena radi a ne da bi kopali masovne grobnice za streljane. Ne pada im pri tome ali ni na pamet da ti objasne kako je isti taj Mladić povukao pozadi sve lokalce baš zato da se ne bi svetili, kao što ne žele ali ni reč da zucnu zašto su tačno internirani vojno sposobni muškarci tj da su među njima tražili eventualni počinioci zločina nad srpskim civilima. Isto tako ti niko ne kaže gde je nestala ta razlika od 6000+ pobijenih, nego ti samo ispričaju kako su ih Srbi navodno negde tajno sakrili a da to niko nikada nije uspeo da pronađe do danas. Takođe ti niko ne spominje šta su forenzičari iz UN tačno utvrdili kao razlog smrti kod tih 2.200 do sada ekshumiranih osoba.

Mladić dakle pojma nema do samog ulaska u Stebrenicu da tamo nema Nasera, kao ni da je devedeset posto muškaraca već u vojnoj koloni napustilo grad dan pre. Ulazi u Srebrenicu, organizuje taj transport ka Tuzli i odlazi za Beograd istog dana bukvalno. Neko drugi iz vojnog vrha naređuje tom čuvenom 10. Diverzantskom odredu da ode u Pilicu i tamo strelja zatvorene muslimane. Pri tome je nepobitno utvrđeno da je krunski svedok Dražen Erdemović naduvao cifru pobijenih u nebesa, odnosno da je fizički bilo nemoguće streljati tih 1200 ljudi za vreme koga je on pominjao i na način kako je on to opisao, kao što nije ni nađeno toliko streljanih u svim grobnicama oko Srebrenice. Maskar u Kravici je užasan ratni zločin ali za njega nije postojala bilo kakva naredba od bilo koga, već su zatvoreni u tom skladištu pokušali da preuzmu kontrolu, pa se desilo šta se desilo…
gvozden1 gvozden1 18:33 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

meni (lično) je svejedno da li je taj zlčočin proglašen genocidom ili nije.

Većini ljudi je (lično) svejedno.
Te presude nikoga ni na šta ne obavezuju, osim one kojima se sudilo, njih obavezuju da izdrže kaznu i to je to.

Međutim, kao kolektiv, kao nacija, e u tom slučaju nije svejedno.
Pa ako je nekome važan nacionalni, kolektivni interes, onda mu nije svejedno.

Nije jer je već bilo pokušaja da se to pripiše Srbima kao kolektivu, ali nije prošlo.

Hvala Rusiji!
angie01 angie01 21:03 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Nisi uradila domaći i gotovo, odnosno hvataš se za neku tamo izjavu Mladića koja realno nema blage veze sa onim šta se desilo,


...nema dalje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:28 14.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Bože što su ljudi glupi i bezobrazni istovremeno.


a da ne govorimo o primeru nelsona mendele kao pokajnika za pocinjeni genocid nad belcima valjda?


benedykt benedykt 08:13 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Nisi uradila domaći i gotovo, odnosno hvataš se za neku tamo izjavu Mladića koja realno nema blage veze sa onim šta se desilo,


...nema dalje.

Nema bukvalno nikakve veze, ali ti nisi uradila ni ono najosnovnije iz domaćeg. Da bi ova diskusija mogla da bude iole ravnopravna, ti prvo moraš da razumeš tačan redosled događaja jer ako je neko kao zaista izvršio, kako kažu, genocid nad tih 8000+ muslimana iz Srebrenice, daj da vidimo kad, ko, gde i zašto, odnosno kada i gde su tačno ubijeni, gde i kada su posle toga sahranjeni, odnosno kako su tačno ubijeni, kao i kada i ko je sve to osmislio uz prateće naredbe da se sve to uradi.
Pretpostavljam da makar to znaš ili misliš da se sve rešava ponavljanjem priče vezane za Mladićevu izjavu da je došao trenutak da se osvete Turcima ili već neku sličnu koja blage veze sa bilo čime što se dešava posle toga…

Ovo ti je inače snimak Mladića gde razgovara sa lokalnim civilima u hotelu Fontana, pa obrati pažnju šta im tačno kaže…

Dakle traži jedino da mu kažu gde se nalaze naoružani muškarci iz grada da bi video ima li među njima onih koji su počinili zločine nad Srbima, pošto je konačno shvatio da su Naser i njegovi negde pobegli ili se sakrili ali još ne zna tačno gde. Zatim im jasno kaže da je izbor da odu iz Srebrenice ili ostanu samo na njima, jer njemu ne smetaju i da mogu da odu gde god žele te da će im on pomoći da se evakuišu ako se odluče sa odlazak.

Uradi prvo domaći, pa da pričamo dalje o bilo čemu dalje, jer za tvoju informaciju u tom trenutku ima oko hiljadu i po maksimalno dve vojno sposobnih muškaraca koji su preostali u Srebrenici tj nisu otišli ka Tuzli u onoj vojnoj koloni. Kako je onda moguće da je neko izvršio genocid nad 8000+ ako je neosporno tako, da li si se makar to zapitala…?!
tessa1 tessa1 08:33 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

kako može tako delikatna, teška i deleko&dubokosežna kvalifikacija biti donesena rezuiltatom 4:3 il kako li već bješe?!

trebalo bi ili konsenzusob ili bar većinom u odnosu 3:1


Interesantno razmišljanje, nisam znala za taj jedan glas, hm.


Evo kako je lijepo obilježeno u Rijeci, naš genocid, Colin je samo moderan, u trendu.








Nešto razmišljam, 1945 + 28 = 1973. Zamislite da su u većini gradova bivše YU, posebno na Jadranu, obilježavali svake godine Jasenovac ovako,

1973. je negdje sam davno pročitala, možda u Politikinom zabavniku, bila najnemirnija godina u svijetu, kod nas je ustaška dijaspora cijelo desetljeće već od polovine šezdesetih pa i do kraja sedamdesetih pravila lom, dobro, o tome se nije čitalo nigdje ako nisi potražio s namjerom da saznaš šta se krije iza svega. Coline, reci mi kako je bilo na YU rokenrol sceni tih dana?

tessa1 tessa1 08:34 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

I kad sam kod mode, razumijem poruku na majicama, ok, ne pamti se genocid zato što si to pročitao na panou, no kako rekoh, obilježeno je lijepo.

Ali, šta je poruka ove naslovne ni dan danas ne znam?

npr,

- budite ženstveni i u ratu?

- Ukrajinke nisu prostitutke kao tamo neke Moldavke Svetlane? (u očima prosječnog Britanca i Amerikanca)

- hrabro srce brani žitnice, ulje i pitku vodu ukrajinsku?


Koliko je Ukrajinaca poginulo tih dana ili do dana kada je urađena naslovna, naravno da ima veze sa naslovom Colinovog bloga, sve je to moda, zar ne?


Navodno im je neki britanski ministar rekao da pokažu malo zahvalnosti, ipak su im oni, Britanci, zajedno sa Amerikancima dostavili oružja u vrijednosti većoj od 70 milijardi dolara. (70 milijardi dolara)




gvozden1 gvozden1 08:51 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

- budite ženstveni i u ratu?

A ne kao ova Olena sa slike.

Sedi na stepenicama i u pozi ko da sedi pred prodavnicom
Samo joj pivo pored fali.

Kome je ovo ženstveno taj ima čudan kriterijum.
tessa1 tessa1 09:14 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

A ne kao ova Olena sa slike.

Sedi na stepenicama i u pozi ko da sedi pred prodavnicom
Samo joj pivo pored fali.

Kome je ovo ženstveno taj ima čudan kriterijum.

Otišao si u pogrešnom pravcu. :)


Svjedoci smo ovde da nam virtuelna etika i estetika sude već tri decenije, osuđuju kakanost rata, rat je tamo nešto iza lijepoga i u njemu učestvuju samo jadnici, pristojan i posebno fizički lijep svijet sa tim nema posla,

pročitala sam nedavno sjajnu rečenicu: Ne samo da insistiraju na osećaju poniženosti već i na tome da su oni jedino moralno ispravni.
Skup netalentovanih parazita koji žive od toga i projektovanja sopstvenih frustracija na "krezubi narod”.


ali svijet je uznapredovao do neslućenih visina (beda i manipulacija tačnije) tako da dva-tri mjeseca nakon početka rata naslovnu krase prve dame sa prvih linija fronta. Razbarušena u svilenoj košulji, ogaravljena barutom nježno po obrazu. Ona prikazuje ljepšu i moralniju sukobljenu stranu u koju vrijedi investirati 70 milijardi dolara oružja?
freehand freehand 09:34 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Ne samo da insistiraju na osećaju poniženosti već i na tome da su oni jedino moralno ispravni.
Skup netalentovanih parazita koji žive od toga i projektovanja sopstvenih frustracija na "krezubi narod”.

Od ovih koji insistiraju na sopstvenoj moralnoj superiornosti gori su samo oni koji propovedaju ireveantnost morala.
Po pravilu to su ti isti, samo na sledećem sefirotu.
U paroli francuske revolucije kojoj je, gle čuda, u sluđenoj i zasranoj Franucskoj slavljena godišpnjica, "jednakost, bratstvo, sloboda" nacisti su se onomad posrali po svemu. U međuvremenu svet je toliko uznapredovao da njihovi današnji naslednici maskirani u pervertirane oblike pojmova "levičar", "liberal", "konzervativac" - biraju šta će iz parole da istaknu a čemu da se podmsehnu.
predatortz predatortz 09:38 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

A ne kao ova Olena sa slike.


Sa frizurom domaćice iz švapskih serija s početka osamdesetih.
angie01 angie01 10:12 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…


Nema bukvalno nikakve veze,


pa nema, narocito tvoje ignorisanje moje iskazane zelje da se ne gurkam ovako, pa ti moje komentare koristis za svoje kreativne vezije- sto je neotrebno, s obzirom da svako-a ko jos nije upoznat, ako uopste takvih ima- moze lagano da dodje do svih podataka,..a koje vec rekoh, nemam nameru ovde da kacim...kako bih tebi nesto dokazivala,..bas me briga sta mislis.
angie01 angie01 10:32 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Evo kako je lijepo obilježeno u Rijeci, naš genocid, Colin je samo moderan, u trendu.


u Primorsko/goranskoj zupaniji zivi vise od 3000 Bosnjaka, vise od polovine u Rijeci, ne vidim zasto bi se ironisalo na njihvoj potrebi da obeleze dan svojih stradalih.
tessa1 tessa1 10:39 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

u Primorsko/goranskoj zupaniji zivi vise od 3000 Bosnjaka, vise od polovine u Rijeci, ne vidim zasto bi se ironisalo na njihvoj potrebi da obeleze dan svojih stradalih.


Angie, ti si tako kuražna i budalasta najbolji primjer da smo mi Srbi iz RS trpeljivi ako te do sada još niko nije istresao iz cipela, Srbe iz Hrvatske i ne spominjem.
tessa1 tessa1 10:40 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Od ovih koji insistiraju na sopstvenoj moralnoj superiornosti gori su samo oni koji propovedaju ireveantnost morala.
Po pravilu to su ti isti, samo na sledećem sefirotu.
U paroli francuske revolucije kojoj je, gle čuda, u sluđenoj i zasranoj Franucskoj slavljena godišpnjica, "jednakost, bratstvo, sloboda" nacisti su se onomad posrali po svemu. U međuvremenu svet je toliko uznapredovao da njihovi današnji naslednici maskirani u pervertirane oblike pojmova "levičar", "liberal", "konzervativac" - biraju šta će iz parole da istaknu a čemu da se podmsehnu.


Mene još drži faza da izbjegavam Net, strah me. :)
angie01 angie01 10:51 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Angie, ti si tako kuražna i budalasta najbolji primjer da smo mi Srbi iz RS trpeljivi ako te do sada još niko nije istresao iz cipela, Srbe iz Hrvatske i ne spominjem.


milijana, skrenula sam ti paznju da pricas gluposti,..a ti samo nastavljas...narocito deo, gde ti sebe izdvajas kao neki primer zajednickog misljenja nekog naroda, sto je tek glupos nevidjenih razmera,...
tessa1 tessa1 11:06 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

milijana, skrenula sam ti paznju da pricas gluposti,..a ti samo nastavljas...narocito deo, gde ti sebe izdvajas kao neki primer zajednickog misljenja nekog naroda, sto je tek glupos nevidjenih razmera,...



Angie, što se tiče zajedničkog mišljenja cijelog naroda, prvo jako je teško sa tvojim nacoškim slalom komunicirati, morala bih svaku rečenicu osporavati a ti u manično-ospjednutoj kondiciji,

nadam se da ću te ja u ime naroda sresti. Svijet je mali, ko zna.


Drugo, ironiju si ti vidjela jer više ne biraš sredstva da nas diskvalifikuješ, onesposobiš nas na ovom virtuelnom terenu koji si zapišala kao da ti je babovina,

prije neki dan si imala dokaze kako Tadejus prostački vaspitava djecu u restoranu (Tadejus, dozvoli da ja sretnem Angie u ime našeg naroda na ulici),

ukratko, ironije nije bilo, ni na račun Colina, mene živo interesuje rokenrol scena exYU iz 1973. i kakva je tada moda bila 28 god nakon genocida nad Srbima. Kako su generacije podnosile genocidnost tada? Razrađujem Colinovu ideju o genocidnom nasleđu i vaspitanju djece.
angie01 angie01 11:42 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

nadam se da ću te ja u ime naroda sresti. Svijet je mali, ko zna.



ceTkaj milijana, zar nije bila ona pretnja, da ces me jednim pozivom pijaviti babi dodiku, posto on ima efikasnu metodu za ovakve kao sto sam ja,...ili sta.

drugo, ja pojma nemam sta je nacosko u mojim komentarima, koliko vidim neki drugi, zajedno s tobom ispojavaju takve nagone.

trece, ironisanje koje sam spomenula, je prepoznato u tvom komentarisanju obelezavanja dana Srebrenice u Rijeci-i ja ti samo rekoh, da su to Bosnjaci, koji tamo zive i valjda imaju pravo da odaju pomen svojim zrtvama....znaci nista sto si ti objasnila nema veze sa tom jednostavnom i jasnom cinjenicom, koja je cak vrlo neobojeno izrecena, samo kao info.

cetvrto, kakve sad veze ima tadejus- i njena prica od pre par godina,...ti uvek imas potrebu za nekim ledjima, koja bi trebalo da podupru tvoje nastupe,...ili lozis pulena, ili se pozivas na narod- pazi tvoj narod:)))- a evo sada zoves upomoc tadejus, koju si ti tada proglasavala mahalusom.


Colinovu ideju o genocidnom nasleđu i vaspitanju djece.


ovo ne znam gde si prepoznala.

sto se Jasenovca tice- to sam jedno 100 puta ovde rekla, smatram da su se hrvati/ustaske provinijencije, lagano izvukli za taj genocid- jer jesu fizicki unistavali odredjene nacionane i verske gurpacije, pre svega Srbe,...Rome i Jevreje i da bi tu moglo da se preko sudova za ratne zlocine nesto konkretnije uradi-ne znam dovoljno o tim mogucnostima, ali, ako zlocin ne zastareva- isto, ko nas sprecava da konkretnije obelezavamo pomen nasim zrtvama-...nije mi jasno samo, zasto onda sve patriJotske snage bloga, koji Jasenovac izvlace iz rukava kao Kviska na temu nekih drugih zlocina, sto je bez/veze, jer se zlocini ne potiru, uvek imaju neki problem sa Blajburgom.

milijana, imas neko iskrivljeno ogledalo, a pretnje koje mi upucujes, su smesne.


tessa1 tessa1 11:52 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

sto se Jasenovca tice- to sam jedno 100 puta ovde rekla,



Angie, koga boli uvo osim nekolicine ovih tvojih virtuelnih ahbaba šta ti misliš o Jasenovcu? Pobogu, da si mi žena do sada bi mi dosadila.

Ej, bre, kakve su tvoje moralne kvalifikacije, pravednički gnjev da te drži od jutra do sutra, ljutitost na nelepotu,

na osnovu čega o svemu imaš ono pravo mišljenje i da bi se neko morao tome prikloniti, povoditi? Saveta iz Praktične žene, ona pretpostavlja idealno rješenje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.

Da li ti razumiješ da je ovo prostora na koji dolaze ljudi uglavnom i inteligentniji od tebe i sa više životnog (i ratnog) iskustva o kome ti znaš najviše i imaš dokaze?

i plus obraćaš se meni Bosančici posprdljivo na bosanskom braneći dostojanstvo i pravo na život autohtonih Bosanaca na bosanskom.. uvrijedljivo je koliko ste se ulegli u istu bedu, i podmetnete se da se neko s vama bavi, investira svoje vrijeme u sličice sa Neta.
angie01 angie01 12:12 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Angie, koga boli uvo
...mislim na ceo komentar, al da ne zapusavam kopiranjem.

a koga boli uvo sta ti haluciniras?!....od treskanka, prostacenja, kreativnih verzija i filozofiranja, vredjanja, pa dodvoravanja, 100 puta menjanja nika i avatara, ono nije jasno sta 'oces,...a nije da je bitno,... i sada gomila nicega, jer sam ti skrenula paznju da gresis sa slucajem u Rijeci.

najludji mi je tvoj prilicno stalni performans oko moralnosti i ispravnosti, kojima se podsmevas, jer te valjda grebu tmo gde ne treba,...a pri tome ujedno definises tudja misljenja kao neprijateljska, jer se ne uklapaju u babinu agendu, kojoj neki od vas inklinirate, kao da ste hranjene ribe u toj barustini,

shvati, da neki ljudi ne misle isto, nije im blisko to sto tebi jeste-radi se o razlicitosti,...zbog koje ti osecas nagon za obracunom,...sto je bolesno.

ono sa autohtonim Bosancima- nisam razumela sta 'oces, al nije ni vazno.

...i da, ja ovde kazem sta mislim, kao i drugi, ne trazim da bilo ko deli to moje misljenje, tako da ne znam o cemu ti to sa priklanjanjem mom misljenju, bla, bla, truc,...stavise, ti meni svakomalo pretis, jer ne delim tvoje.
tessa1 tessa1 12:33 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

najludji mi je tvoj prilicno stalni performans oko moralnosti i ispravnosti, kojima se podsmevas, jer te valjda grebu tmo gde ne treba,...a pri tome ujedno definises tudja misljenja kao neprijateljska, jer se ne uklapaju u babinu agendu, kojoj neki od vas inklinirate, kao da ste hranjene ribe u toj barustini,



Evo opet kalkuliše neke dokaze* i podmeće, spletkari, insinuira,


žulja mene tvoja besprijekornost dok ne prestaješ godinama suditi o ratu u Bosni i Hrvatskoj, pazi, suditi o nama, našim životima, nevjerovatno..


Srbi u Bosni oca ne zovu babo, taj prag još nisi prešla? Jesi li imbecil ili je samo u pitanju kultur-fašizam? Dobro, to je isto.


Angie, u realitetu hinje kao ti u svakom društvu i narodu izvuku kad tad deblji kraj, zato, da ne kažem do tada, koristi prednosti virtulenosti, i kurči se kad te tako drži, šta te već drži, i vozi..


*) nema goreg soja virtuelnog od ovih što sve o sebi uvijek predstavljaju u najboljem svjetlu, bez mane, dočim brzo protiv drugih iskoriste njihove slabosti koje su saznali ili uočili vremenom, sude drugima, mislim da ih treba u realitetu tući govnjivom motkom, ali vjerujte mi, umazati motku govnima i tući..
angie01 angie01 12:58 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

žulja mene tvoja besprijekornost dok ne prestaješ godinama suditi o ratu u Bosni i Hrvatskoj, pazi, suditi o nama, našim životima, nevjerovatno..


ne znam sta si ti umislisla- pa to je bila i nasa zemlja, na tim prostorima su ziveli rodjaci, prijatelji,...kako ti mislis da imas neko ekskluzivno pravo misljenja,...pa nisu to samo tvoji/vasi zivoti,...pri cemu, evo, posledice kusamo svi, a bez da nas je neko i pitao sta bi mi i kako i sada se jos upire prstom na one koji a priori ne lazu o tim desavanjima, to se proglasava autogolovima-pa koji je tu moj gol,...neki ludak sa gomilom istih takvih napravi veliko sranje i sada ja treba to da tamponiram, ili sta...i onda sam ok,...jer evo i oni su i drugi su,...pa ja o svim tim sranjima mislim isto,...kakav bre tvoj zivot- ti si ga sklonila u uredjenu zemlju neprijateljskog zapada iz koje mi solis pamet ovde gde se kusaju zatrovane kase, bez da ih je iko narucio, al ce se uredno ispostaviti racun,...o cemu ti zeno vise bulaznis.

sto se reci babo tice- ti je nemoj koristiti- ja hocu, uredno se pojavljuje u srpskoj literaturai, a i da ne, mene reci ne ugrozavaju- tako da je kultur fasizam tvoj, nije moj...ocigledno ne znas ni znacenje tog pojma.



Angie, u realitetu hinje kao ti u svakom društvu i narodu izvuku kad tad deblji kraj, zato, da ne kažem do tada, koristi prednosti virtulenosti, i kurči se kad te tako drži, šta te već drži, i vozi..


da izdvojim ovu bolestinu- o cemu ti baljezgas bolesna zeno, pretis mi svako malo necim.

a onaj kraj je ono sto sam ti rekla za moralnost i ispravnost, hvala na jos jednom primeru suludosti u punom svetlu, kao ilustracijom-ti upires prstom na nemrzitelje, kao na one koje treba tretirati kao glavne krivce,...pa zanimljivo izvrtanje normalnosti,...ko kada se hapsi policajka Katarina, taj rad...bozemesacuvaj ludaka.
benedykt benedykt 14:08 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01

Nema bukvalno nikakve veze,


pa nema, narocito tvoje ignorisanje moje iskazane zelje da se ne gurkam ovako, pa ti moje komentare koristis za svoje kreativne vezije- sto je neotrebno, s obzirom da svako-a ko jos nije upoznat, ako uopste takvih ima- moze lagano da dodje do svih podataka,..a koje vec rekoh, nemam nameru ovde da kacim...kako bih tebi nesto dokazivala,..bas me briga sta mislis.

Pa gde su ti podaci, daj da ih konačno vidimo već jednom ili ćeš nastaviti tako kao Voja Šešelj da mašeš praznim papirom na kome su navodno svi ti neki dokazi…!??
Prvo si krenula sa nekakvim jednim klikom koji sve pobija, onda se taj jedan svemoćni klik negde iz nekog razloga zagubio i umesto njega je došla ta neka izjava Ratka Mladića, pretpostavljam ta sa došao je dan za osvetu Turcima, a sada opet pričaš kako je sve to navodno lako pronaći ali mi to i dalje ne vidimo.
Tako da ako smem da primetim, tebe ne interesuje bilo kakva argumentovana diskusija, ne interesuju te po sopstvenom priznanju nikakve brojke, očigledno da te zabole briga da malo prođemo zajedno kroz celu tu priču u smislu ko, gde i kako sa svim detaljima, jer kome treba bilo šta od toga kada je zilotska slepa vera dovoljna. Bukvalno kao da čovek pokušava da uđe u raspravu sa ovima što tvrde da je Zemlja ravna ploča…
angie01 angie01 14:31 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Tako da ako smem da primetim,


ne razumes napisano, i ladno nastavljs u smeru koji ne zelim da sledim.

sta ti tacno nije jasno u recima- ne interesuje me gurkanje s tobom na ovaj nacin.
tessa1 tessa1 14:36 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

sto se reci babo tice- ti je nemoj koristiti- ja hocu, uredno se pojavljuje u srpskoj literaturai, a i da ne, mene reci ne ugrozavaju- tako da je kultur fasizam tvoj, nije moj...ocigledno ne znas ni znacenje tog pojma.



Samo virtuelno ili i u rl oca zoveš babo?


Lično sam sigurna, tvrdim da je nametanje govora jednom narodu i posprdnja jezikom, porijeklom i itd školski primjer kultur-fašizma,

nikako kosmopolitizam kao što ti zamišljaš da je, ako svi u Bosni govore ocu babo, znak je da su civilizovani ili šta?

Tvrdim i da je zabrana nošenja marama muslimankama u Evropi radi kvazi njihovog zdravlja primjer kultur-fašizam i licemjerje jer sve žene ne moraju biti Evropljanke, katolkinje, ateistkinje i itd, niti sve Srpkinje oca zvati babo jer je to šik kod previše gradskih, i kad sam kod vaše sekte, daj ljudi nađite inteligentniju predstavnicu, ovo je negledljivo.


pa zanimljivo izvrtanje normalnosti,...ko kada se hapsi policajka Katarina, taj rad...

Pretpostavljam kako si ovo izvela da si opet ušićarila nešto iz aktuelnosti: dobri na jednoj strani i Bosanci na drugoj,


i ponavljam opet, virtuelne sličice koje sude drugima dok svoje živote čuvaju kao zmija noge ili se predstave u najboljem svjetlu samo tući govnjivom motkom, a ti nastavi praviti od sebe i žrtvu i heroja iza ovog virtulenog kuraža dok pišaš po milion Srba iz Bosne..
benedykt benedykt 14:55 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Tako da ako smem da primetim,


ne razumes napisano, i ladno nastavljs u smeru koji ne zelim da sledim.

sta ti tacno nije jasno u recima- ne interesuje me gurkanje s tobom na ovaj nacin.

U prevodu ti jedan klik-svima lako dostupni podaci su nešto slično onom praznom listu papira sa kojim je vojvoda Voja Šešelj tako često voleo da maše. Ti prosto zilotski veruješ i onda samim time ne želiš sebi da dovodiš tu veru u pitanje. Razumem, mislim teško je sa vernicima argumentovane rasprave voditi jer kod njih postoji uvek taj set a priori istina koje kao takve nisu podložne dokazivanju…
angie01 angie01 15:20 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Lično sam sigurna, tvrdim da je nametanje govora jednom narodu i posprdnja jezikom, porijeklom i itd školski primjer kultur-fašizma,


milijana, gde si ti procitala da neko nesto namece-ja rekoh, ti nemoj koristiti, ja hocu- upravo je obratno, ti meni zmeras sto upotrebljavam reci, koje su tebi neprijateljske-zasto, to samo ti znas, meni nisu i deo su srpske knjizevnosti, izmedjuostlog.


nikako kosmopolitizam kao što ti zamišljaš da je, ako svi u Bosni govore ocu babo, znak je da su civilizovani ili šta?


opet, gde si to procitala i ko je to rekao- ko je ikada rekao da svi u Bosni oca zovu babo?...i kakve to veze ima sa time, sto sam rec ovde konkretno upotrebila za dodika,...evo, ne znam u kom lavirintu ti lutaju misli.

ono za marame te nisam razumela cemu,... meni licno ne smeta nista sto je nekom ok, a ne ugrozava druge....ne kapiram ta tvoja ubacivanja nekih detalja, koje nemaju nikakve veze sa bilo cim....to sa vise gradskim je postalo dosadno, besmisleno ubacivanje necega sto je bilo deo objasnjenja neke teme- i to ne sa moje strane, znaci nisam ja upotrebila odrednicu vise gradCki, koju mi stalno lepis.


Pretpostavljam kako si ovo izvela da si opet ušićarila nešto iz aktuelnosti: dobri na jednoj strani i Bosanci na drugoj,


opet ti nesto u mnozini*, pa ne pricam ja sa Bosancima, nego s tobom, a ti nisi izabrani predstavnik Bosne-to si samo sebi umislila....dala sam samo primer tvoje iskrivljene logike.


i ponavljam opet, virtuelne sličice koje sude drugima dok svoje živote čuvaju kao zmija noge ili se predstave u najboljem svjetlu samo tući govnjivom motkom, a ti nastavi praviti od sebe i žrtvu i heroja iza ovog virtulenog kuraža dok pišaš po milion Srba iz Bosne..


ajd da ponovim ovaj biser:)))-koliko vidim, ti si ta koja sudis, pretis, kombinujes, ne bi li nekako dosla do zeljenog resenja- za tacno sta,...sto neko ne misli kao ti....sta i gde ja pravim od sebe- kazem sta mislim na temu, isto kao i drugi,...kakva te zrtve i heroji spospali i pisanje po Srbima iz Bosne o cemu bre bulaznis-ovo nije bilo pitanje....mnogo bre sludjeno sve ovo tvoje bona.

*Ah što pričaš u množini
Zašto lažeš sve
Kad se tebi sa mnom više
Nigdje ne ide



e, da...ne razumem ono, predstavljanje u najboljem svetlu i cuvanje svojih zivota, kao zmija noge, sto bi trebalo jos i kazniti,...gospodebozeisakloni...baska, sto mi nije jasna ideja, da neko ne prica o sebi, al se predstavlja u najboljem svetlu-otkud svetlo, i jos najbolje, ako nema od cega.

jao, pa je l misli ono, ti si ovde sebe bas ruzno predstavila, pa bi govnjivom motkom trebalo one, koji to nisu, nekako da se iznivelise razlika, a i mora neka kazna za takav bezobrazluk.

dobro bre milijana, dosadno mi je ovo besmisleno preganjanje, ostavljam te,...slobodno se iskazi.
angie01 angie01 15:32 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

U prevodu


e, nemoj samo da me interpretiras,.....vrlo je jasno sta sam rekla i mislila, ako je to za tebe previse, tu ti ne mogu pomoci.

ja i ziloti ne pasujemo u istoj recenici,...razlog zasto necu da kacim hronologiju desavanja je prvo, sto to nije tema, drugo, jer necu da opterecujem blog u tom pravcu, a ono najvaznije, sam ti vec par puta rekla- ne zelim da se s tobom na taj tvoj iskrivljeni nacin gurkam, slobodno misli sta hoces, svakog koga zanima, lako ce naci sve sto treba, ako mu do sada nije vec poznato...znaci, ove tvoje ucitane intepretacije su deo tog izkrivljenog nacina komunikacije, koja samo smara, a nikakovj istini ne sluzi, tako da je belsavo da se na nju pozivas.

tako da si nadji drugog pacijenta za smaranje.
tessa1 tessa1 15:45 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

.razlog zasto necu da kacim hronologiju desavanja je prvo, sto to nije tema, drugo, jer necu da opterecujem blog u tom pravcu, a ono najvaznije, sam ti vec par puta rekla- ne zelim da se s tobom na taj tvoj iskrivljeni nacin gurkam,

Ladno se gurkaš na temi naše Srba iz Bosne genocidnosti?

Hajde nakači više da i ja vidim čime raspolažeš, nisam nikad ni jedan video pogledala, neću ni sada, ali evo imaš blagoslov nas sudionika genocida da pokažeš hronološki kako je bilo..



Meni je najbolja tvoja prilježnost, s voljom odgovaraš na moje komentare, ne bi li me dotukla konačno?, a ja samo ovo što sam uokvirila to sam i pročitala.. Angie, imaš li ti kakvih drugih intelektualnih i duhovnih zanimacija osim raskrinkavanja genocidnih Bosančica i Bosančerosa po B92 u 2023. god? Kako su danas dešavanja u BiH i Hrvatskoj prije 28 god uticala pogubno na tvoj život, evo baš danas? Ako je neimaština u pitanju, pređi u Njemačku i zaradi para kao i sav drugi čestit svijet, njemački znaš, stručnjak si u svom poslu, oni stručnjake traže, na koncu i bolji od tebe su nekad u nekom trenutku krenuli ispod nule, zasukali rukave i pravili sebi bolju stvarnost..
angie01 angie01 16:06 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Ladno se gurkaš


milijana- rekoh ti, da smo zavrile,..ja tebe ni na koji nacin nisam imala zelju da dotucem, ni sada, a ni pre- to si opet pomesala sa sobom,...ovde konkretno sam ti skrenula paznju da gresis sto se Rijeke tice,...pa si ti onda krenula svoje halucinacije....kao i sada o genocidnosti koju ja ustanovljujem- znacu, tu rec nikada nisam upotrebila-...o tvom pipkanju po mraku, sto se mog zivota tice- necu da se upustam,...i dalje si u mnozini zeno, bas uvrnuta potreba.
evo baš danas?


kako da ti kazem, mucno je sto se crtaju i cuvaju murali ratnih zlocinaca po fasadama stambenih zgrada po gradu-kod tebe tamo, bi se za tako nesto hapsilo-...uopste pravljenje ambijenta da je sve to normalno, pozeljno i da su oni koji nisu u tom kolu neprijatelji, daju se drzavne stipendije po vulinovom pozivu studenkinjama koje su velicale zlocinca i slicne stvari svakodnevno po nacionalnim frekvencijama, krindza na Tasmajdanu,...je l kapiras,...ili ti je to ok, kao sto se radujes snajperistima, koji glasaju u Srbiji za vucka.
angie01 angie01 16:07 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

, a ja samo ovo što sam uokvirila to sam i pročitala..




pa ti zeno mene opsesivno pratis, svaki zarez, a ne to sto si uokvirila.
freehand freehand 16:10 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

mucno je sto se crtaju i cuvaju murali ratnih zlocinaca po fasadama stambenih zgrada po gradu

Šta bi rekla da zatekneš, na primer, mural na kome je Vinston Čerčuil?

angie01 angie01 16:21 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Šta bi rekla da zatekneš, na primer, mural na kome je Vinston Čerčuil?


je l ovo nesto duhovito, ili sta.


tessa1 tessa1 16:25 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

kako da ti kazem, mucno je sto se crtaju i cuvaju murali ratnih zlocinaca po fasadama stambenih zgrada po gradu-kod tebe tamo, bi se za tako nesto hapsilo-...uopste pravljenje ambijenta da je sve to normalno, pozeljno i da su oni koji nisu u tom kolu neprijatelji, daju se drzavne stipendije po vulinovom pozivu studenkinjama koje su velicale zlocinca i slicne stvari svakodnevno po nacionalnim frekvencijama, krindza na Tasmajdanu,...je l kapiras,..


Mural je prekrečen? Za mural sam rekla, nema ga u BL, zašto bi bio u Beogradu,

Bajin koncert prošao, idemo dalje, da je samo u pitanju Baja pa da ti čovjek i progleda kroz prste, kaže: u pravu je, Baja je baš fuj-kakani u Beogradu i sad tu neki Bosanac na bosanskom da njoj peva pod prozorom u centru o čika Aliji..

ali nije samo Baja, imaš ti problem i sa 200.000 Srba iz Sarajeva, ne znaš kuda bi sa njima, nije pristojno da se vrate u tvoje Sarajevo, Beograd nije njihov grad, zamisli samo zatvoriš oči a oni nestanu, kako bi bilo lijepo?,


pa imaš problem i Srba iz Hrvatske, reče Vcucko da i njih mrziš, nije samo da smo nas ovo dvoje-troje iz RS paranoični, zatim, ti dešavanja u Hrvatskoj, pa evo i u Rijeci bolje poznaješ od Vcucka i itd..


Dala sam ti ideju, zaradiš sebi para i kupiš atelje u Istri ili gdje si već planirala, moraš se fokusirati jer godine prolaze a mi, nas dvoje-troje iz RS vidiš da smo izdržljivi, i nećemo se promjeniti ni nakon decenijskog gurkanja sa tobom,

ili ti je to ok, kao sto se radujes snajperistima, koji glasaju u Srbiji za vucka.



Meni radikale nemoj prišivati, i ove budalaštine što pričaš tj izmišljaš kao da smo svi maloprije spali s kruške,

ali obrati pažnju na činjenicu da bi 100% mojih poznanika i familije reklo da sam ja osoba koja bi stavila govna u kesu i u nekom trenutku sa njima namazala motku ako bi me NN baš, baš istrigerovala, samo kažem, nisam preko puta tebe umivena, lepša od realiteta..
tessa1 tessa1 16:29 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

pa ti zeno mene opsesivno pratis, svaki zarez, a ne to sto si uokvirila.

Angie, ti si nužno zlo, kako bih ti rekla, podmetneš se sudeći, ti nama sudiš i zato ljudi reaguju,

nemam ja šta od tebe naučiti. I ovo što ti je stalo da te ljudi čitaju kad im popuješ, pokrštavaš ih je manijački, iživljavanje.
angie01 angie01 16:42 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Mural je prekrečen?


jedan jeste, tek posle masakra u Ribnikaru, koji je 100 metara dalje, do tada je bio cuvan,...ima ih vise...

Baja je baš fuj-kakani


jeste, to sto mu je repertoar, to nije za 23. u Beogradu,...na sta se ti stalno pozivas, kako toliko godina posle neko....znaci, nije stvar u tome sto je Bosanac, nego sto peva nacoske huskacke pesme.

imaš ti problem i sa 200.000 Srba iz Sarajeva,


o cemu prics?...koliko sam sabrala, vi iz ostalih mesta iz BiH, imate problem sa Sarajevom i Sarajlijama, ja nemam.

pa imaš problem i Srba iz Hrvatske, reče Vcucko da i njih mrziš


jeste, vucko je to jednom napisao, jedino je misterija na osnovu cega, jer ja apsolutno nista rakla nisam protiv ljudi iz Hrvatske- Srba iz Hrvatske.

kakve sad veze ima vucko sa onim sto sam ti rekla o Bosnjacima u Rijeci, sta kombinujes?!


Dala sam ti ideju, zaradiš sebi para i kupiš taj atelje u Istri ili gdje si već planirala, moraš se fokusirati jer godine prolaze a mi, nas dvoje-troje iz RS vidiš da smo izdržljivi, i nećemo se promjeniti ni nakon decenijskog gurkanja sa tobom,




ti si bona gledaj svoja posla, sto se para i zivota tice,...a ovo sa mnozinom u koju se stalno gurkas, je za posmatranje.


Meni radikale nemoj prišivati, i ove budalaštine što pričaš tj izmišljaš


za razliku od tebe, ja ni tebi ni nekom drugom nisam nikada nista ucitala, iskonstruisala, izmisljala- tako da je ovo sto sam rekla istina-uredno si se smejala, radujuci se sto ce snajperisti da glasaju ovde.


ali obrati pažnju na činjenicu da bi 100% mojih poznanika i familije reklo da sam ja osoba


a koga bi to trebalo da zabole usi?!...sa sve tim fekalije sindromom, koji stalno ispoljavas- fekalije i spolovila.


tessa1 tessa1 16:47 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Razvuče se taj očaj i frustracije kao poderane gaće, i da njoj u jednom trenutku bude lakše kad istovari šta je sve tišti, ali ne..
angie01 angie01 16:50 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

kako bih ti rekla, podmetneš se sudeći, ti nama sudiš i zato ljudi reaguju,


pa ono, cudno je da neko ko od prvog komentara sudi nepoznatoj osobi i to na najprostackiji nacin, ima problem sa tako necim,...samo tu postoji mali poblem, kada se radi o meni- raskorak izmedju necega sto bi bilo suditi nekome i izreci misljenje.

cudno je i sto drugim blogerima, koji misle slicno kao ja i to mnogo konkretnije kazu, ne zameras takvo misljenje, niti im se kacis svojim suludim repertoarom.


nemam ja šta od tebe naučiti. I ovo što ti je stalo da te ljudi čitaju kad im popuješ, pokrštavaš ih je manijački, iživljavanje.


ahahahahaha,...znaci, ja napisem komenar i prisiljavam druge da to citaju,...a ovo za pokrstavanje i izivljavanje, nemam pojama sta bi bilo,..al zadrzi za sebe, ne mogu vise da se smarama,...evo, ne mozes da kazes da te nisam uvazila.
benedykt benedykt 17:03 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01

ja i ziloti ne pasujemo u istoj recenici,...razlog zasto necu da kacim hronologiju desavanja je prvo, sto to nije tema, drugo, jer necu da opterecujem blog u tom pravcu…

Da ti pomognem, nećeš da kačiš hronologiju dešavanja jer bi morala da je prvo izguglaš pošto te nikada nije ni interesovala, već si a priori usvojila zadati medijski narativ a da ga nikada nisi proverila. Tipičan zilotski pristup u kome se ne dira u nekakvu svetu ”istinu” a svaka reč protiv dogme proglašava jeretičkom.

By the way, i čisto da ti pomognem, ja sam vidiš do pre petnaestak godina bio ubeđen u to isto što i ti danas. Nije me interesovalo da kopam, nisam voleo ni Miloševića niti Mladića nikada, odnosno usvojio sam taj medijski mambo-džambo o 8000+ genocidu kao nekakvu apsolutnu istinu. Međutim, onda sam našao sasvim slučajno da tu neke stvari nisu tačne, počeo da kopam po svim dostupnim dokumentima, svedočenjima u Hagu, te forenzičkim izveštajima i da ne veruješ shvatio kako je sve manje više jedna grandiozna lagarija. Težak ratni zločin odnosno nešto malo manje od hiljadu pobijenih muslimana koji su prethodno bili internirani ALI videlo nije onih 8000+ kao ni unapred pripremljenog genocida. Tako da sam ja bio tu gde si ti sada, ali avaj kod mene je uvek razum na prvom mestu a ne zilotska vera…
tessa1 tessa1 17:39 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

pa ono, cudno je da neko ko od prvog komentara sudi nepoznatoj osobi i to na najprostackiji nacin, ima problem sa tako necim



Angie, između onog kad si me nazvala Bosančice (istina je da sam ja za tebe Srpkinja) i kad sam ti prvi put opsovala mater je prošlo dvije godine, u te dvije godine si me nekoliko puta ućutkala sa “ko si ti da kažeš”, o nečemu kao ja iz RS, tad je bio još moderan Karadžić i Mladić, pa čak si ljudima prijetila “samo da vama dođe Krkiša”, kao rekao bi on nama tj dok vi pišate da mi stojimo mirno.. i itd.


Žao mi je što sam dozvolila i te dvije godine iako vidim da ti imaš nekih spoznajnih problemčića u glavi, pored potpunog ali apsolutnog odsustva volje da se nađe riješenje, i zajednička riječ sa Srbima BiH i Hrvatske, jer bi tako oni postali dio Srbije, a to je ono što tebi iz ko zna kojih razloga ne ide na ruku.. Ako se pronađe ljudskost u tim ljudima kako bi ti bila na tronu žrtve i heroja, sa čim se borila i animirala slične sebi?

Pogrešna si do koske i ispod nje, i mislim danas da ti samo glup čovjek dozvoli dva sata za iživljavanje, kamoli dvije godine.
angie01 angie01 18:16 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Da ti pomognem,


pomozi sebi- ne lazi, ne ucitavaj, ne interpretiraj,..apsoutno nista u tvom komentaru nema veze sa istinom, sve sto si napisao nema nikakve veze sa bilo cim sto sam ja izgovorila- tako da se udalji od mene.
angie01 angie01 18:31 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Angie, između onog kad si me nazvala Bosančice (istina je da sam ja za tebe Srpkinja) i kad sam ti prvi put opsovala mater je prošlo dvije godine, u te dvije godine si me nekoliko puta ućutkala sa “ko si ti da kažeš”, o nečemu kao ja iz RS, tad je bio još moderan Karadžić i Mladić, pa čak si ljudima prijetila “samo da vama dođe Krkiša”, kao rekao bi on nama tj dok vi pišate da mi stojimo mirno.. i itd.


ovo sve kompletno je laz, al ona jadna, neinteligentna,...ti si svojim prvim pojavljivanjem naskocila na mene i krenula da prostacis, a ja sam ti jos nudila da napises blog i da kazes sta te muci,...takodje, o Rs nisam nikada rekla nista,...to da sam ja na karadzica i mladica pretila krkisom je potpuno suludo,...njega sam samo jednom pomenua, kada je tvoj pulen nesto preterivao, gde sam rekla, da bi mu na to bolje odgovorio krkar od mene-sto je tacno- i to bi bilo to.
pored potpunog ali apsolutnog odsustva volje da se nađe riješenje, i zajednička riječ sa Srbima BiH i Hrvatske,


ovo su vec zesce halucinacije- pa tako i ja mogu da izmisljam kojesta i tebi i ovom beneu, pa da nafilujem gluostima i ponasam se kao da je to istina,...kakve veze ja imam sa bilo kakvom izmisljenom problematikom koju si predstavila-pri cemo je dosta mojih komsija doslo iz tih krajeva, ne kapiram da nisu deo Srbije, kao sto ti kazes.

kakva te opet zrtva i heroj spopali o cemu pricas,...nesto bi da dramatizujes a nemas inspiracije,...milijana, pa koj moj se kacis za mene, ako ti skodi.
benedykt benedykt 19:03 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Da ti pomognem,


pomozi sebi- ne lazi, ne ucitavaj, ne interpretiraj,..apsoutno nista u tvom komentaru nema veze sa istinom, sve sto si napisao nema nikakve veze sa bilo cim sto sam ja izgovorila- tako da se udalji od mene.

Znači bio sam u pravu, ne znaš bukvalno ništa o Srebrenici sem te dogmatske ”istine”, koju sada kao i svaki zilot braniš tako što svaki pokušaj normalne i argumentovane rasprave proglašavaš jeretičkim zlom. Nisu bitni brojevi, hronologiju kao fol znaš ali nikako da je čujemo od tebe, odnosno sve se svodi na to da je Ratko Mladić rekao da će da se osveti Turcima iako naravno mi nemamo pojma šta je on tačno podrazumevao pod tom osvetom a posebno jer je on koliko sutra otišao za Beograd tj pre bilo kakvih streljanja ili bilo čega sličnog.

Zanimljivu knjigu Krunski svedok je inače napisao bugarski novinar Žerminal Čivikov, stalni dopisnik za Deutsche Welle iz Haga. On je vidiš prisustvovao svim suđenjima i zapalo mu je za oko kako u svedočenju Dražena Erdemovića ima previše protivrečnosti na koje kao da niko ne obraća pažnju. Dakle, kako to da je po Erdemoviću u Pilici navodno ubijeno 1200 osoba a na licu mesta ekshumirano nešto malo manje od 150 leševa

Erdemović je pri tome svedočio kako su zarobljenici bili vezani i da su autobusi kojima su dovoženi bili udaljeni par stotina metara, kao i da su zarobljenici bili streljani u grupama od po deset. Pri tome je svedočio kako su se u okviru tih pet sati koje je on pominjao on i njegovi saborci stigli da se malo i odmore te popiju po nešto, kao i da su malo tukli zarobljene muslimane. Takođe je naveo da su za svaku turu od po deset zarobljenih, njih prvo terali da odlože svoje lične karte i isprazne sve iz svojih džepova pre nego što ih odvedu na mesto streljanja, kao i da su nakon svake ture streljanja proveravali da li su svi mrtvi. Kada dakle pet sati pretvoriš u minute dobiješ tri stotine minuta i onda ispada da je za svaku od tih 120 tura u kojima je ubijano po deset osoba trebalo samo 2.5 minuta sveukupno.

Tako da ne znaš ništa sem da zilotski braniš ono u šta veruješ a da nikada sve to ni proverila nisi ali znači nikada, što baš onako poprilično bode oči…
angie01 angie01 19:37 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Znači bio sam u pravu, ne znaš bukvalno ništa o Srebrenici sem te dogmatske ”istine”, koju sada kao i svaki zilot braniš tako što svaki pokušaj normalne i argumentovane rasprave proglašavaš jeretičkim zlom.


ahahaha, kako si smesan,...pa ja nista nisam iznela, da bi ti o tome govorio kao da jesam:))))
shmoo shmoo 20:07 15.07.2023

Живот на Блогу Б92

А ко је Милијана?

Можда не би било лоше да вас две, Енџи и Тес, сиђете мало до реке да се заплакнете и освежите и оставите Блог Б92 на неко време да буде без вас.

Претпостављам да би свима овде присутнима то много значило исто колико и мени.






benedykt benedykt 21:21 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Znači bio sam u pravu, ne znaš bukvalno ništa o Srebrenici sem te dogmatske ”istine”, koju sada kao i svaki zilot braniš tako što svaki pokušaj normalne i argumentovane rasprave proglašavaš jeretičkim zlom.


ahahaha, kako si smesan,...pa ja nista nisam iznela, da bi ti o tome govorio kao da jesam:))))

Možda zato što obično onaj koga nahvataš da o nečemu nema pojma počinje sa tim baronijama na temu… Ma sve ja znam ali neću da vam kažem, sve što ti pričaš su znaš lagarije i kreativne vizije mogla bih da ti to jednim klikom dokažem ali eto neću, odnosno sve se zna i šta uostalom da pričamo dalje. Tipičan zilot koji polazi iz svoje slepe vere ili ti ga u ovom slučaju političkih ubeđenja kao unapred zadatog rama koji se pretvara u dogmu, a bilo koja dogma se nikad ne dovodi u pitanje niti dokazuje…
freehand freehand 21:30 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Šta bi rekla da zatekneš, na primer, mural na kome je Vinston Čerčuil?


je l ovo nesto duhovito, ili sta.



Možda jeste, možda nije. Zavisi od toga šta znaš o Sir Vinstonu čerčilu.
I šta smatraš genocidom, naravno, ako u vreme njegovog činodejstvovanja nije bilo za tu priliku formiranog tribunala.
angie01 angie01 21:34 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Tipičan zilot koji polazi iz svoje slepe vere ili ti ga u ovom slučaju političkih ubeđenja kao unapred zadatog rama koji se pretvara u dogmu, a bilo koja dogma se nikad ne dovodi u pitanje niti dokazuje…


kraj vitcza!
angie01 angie01 21:36 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Možda jeste, možda nije.


evo, probala sam da umanjim tvoj neumsni nastup, al ne ide.
freehand freehand 21:41 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Možda jeste, možda nije.


evo, probala sam da umanjim tvoj neumsni nastup, al ne ide.
Bolje bi bilo da si trud usmerila na malo učenja istorije kroz guglanje biografije dotičnog. Umanjivanje mojih nastupa ti je zaludan trud. Od toga nemaš ništa, ali ako naučiš nešto možda i bude neka vajda.
tessa1 tessa1 21:56 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Možda jeste, možda nije. Zavisi od toga šta znaš o Sir Vinstonu čerčilu.
I šta smatraš genocidom, naravno, ako u vreme njegovog činodejstvovanja nije bilo za tu priliku formiranog tribunala.


Hehe, mislila sam da nešto zezaš radi mene. :)

Da, opštepoznato je ono njegovo "da se nisu toliko razmnožavali ne bi umirali od gladi",

evo nađoh nabrzaka u Istorijskom zabavniku,






I koga interesuje više,

"Ako iz bogate karijere Vinstona Čerčila isključite herojsku borbu protiv nacista u Drugom svetskom ratu dobijate političara sumnjive prošlosti i motiva koji je tokom života napravio mnogo moralno diskutabilnih i otvoreno pogrešnih postupaka, piše portal Listverse."

angie01 angie01 21:57 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Bolje bi bilo da si trud usmerila na malo učenja istorije kroz guglanje biografije dotičnog.


free, tvoj pokusaj da amortizujes crtez ratnog zlocinca na fasadi stambene zgrade u centru grada je neumesan,...moje znanje iz istorije nema nikakve veze s tim, niti je to tvoja briga.
tessa1 tessa1 22:00 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Da, opštepoznato je ono njegovo "da se nisu toliko razmnožavali ne bi umirali od gladi",

Ili što bi rekao Colin, genocid je samo riječ..
freehand freehand 22:04 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Bolje bi bilo da si trud usmerila na malo učenja istorije kroz guglanje biografije dotičnog.


free, tvoj pokusaj da amortizujes crtez ratnog zlocinca na fasadi stambene zgrade u centru grada je neumesan,...moje znanje iz istorije nema nikakve veze s tim, niti je to tvoja briga.

Opet bi bolje bilo da mi kažeš - da si naletela na mural Vinstona Čerčila na nekom zidu u centru grada bi li ga krečila?
freehand freehand 22:05 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

tessa1
Da, opštepoznato je ono njegovo "da se nisu toliko razmnožavali ne bi umirali od gladi",

Ili što bi rekao Colin, genocid je samo riječ..

To mu je jedan od nežnijih. Predlažem ti da proguglaš pod "bojni otrovi".
angie01 angie01 22:10 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Opet bi bolje bilo da mi kažeš - da si naletela na mural Vinstona Čerčila na nekom zidu u centru grada bi li ga krečila?


mogu samo da ponovim, podsmesljiv pokusaj relativizacije, nekim drugim slucajem- je neumesna rabota, ti kako hoces.

pitanje bi bilo, da li bi ti prekrecio ovaj u Beogradu?


freehand freehand 22:13 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Opet bi bolje bilo da mi kažeš - da si naletela na mural Vinstona Čerčila na nekom zidu u centru grada bi li ga krečila?


mogu samo da ponovim, podsmesljiv pokusaj relativizacije, nekim drugim slucajem- je neumesna rabota, ti kako hoces.

pitanje bi bilo, da li bi ti prekrecio ovaj u Beogradu?



Ne bih.
Studio?
tessa1 tessa1 22:16 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

To mu je jedan od nežnijih. Predlažem ti da proguglaš pod "bojni otrovi".


Misliš na ovo, iz istog teksta, prikrio je masakr Poljaka, podržavao eugenski pokret, vjerovao u rasnu hijerarhiju i itd..



angie01 angie01 22:19 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Ne bih.


pa tako kazi, umesto sto relativizijes drugim slucajevima.


freehand freehand 22:24 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Ne bih.


pa tako kazi, umesto sto relativizijes drugim slucajevima.


Ok.
Bi li ti prekrečila Vinstona Čerčila?
Ili bi to relativizovala drugim slučajevima?
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:25 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

pa tako kazi, umesto sto relativizijes drugim slucajevima.

Зашто је питање о Черчилу релативизација? Зато што немаш мишљење?
angie01 angie01 22:33 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Зашто је питање о Черчилу релативизација? Зато што немаш мишљење?


zeno, smiri se, stalno se ubacujes besmislicama.

relativizacija je, jer pokusava da amortizuje znacja, drugim slucajem,...kao sto se na blogu cesto radi,...kada se recimo prica o jednom zlocinu, odmah se poteze za drugim, kao da se oni potiru, ili se umanjuje vaznost time, sto evo i drugi.





angie01 angie01 22:38 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

Bi li ti prekrečila Vinstona Čerčila?


pa o cercilu nisam ni razlisljala, dok ga nisi pomenu- znam za njegove uradke,...al ne vidim da bi u u istom kontekstu kod nas neko pravio njegove portrete na fasadama, tako da je ceo slucaj neuporediv za nase drustvo danas,...

ako si primetio, meni relativizacija nije bas bliska kategorija.


freehand freehand 22:41 15.07.2023

Re: Ko drugačije kaže, taj kleveće i laže…

angie01
Зашто је питање о Черчилу релативизација? Зато што немаш мишљење?


zeno, smiri se, stalno se ubacujes besmislicama.

relativizacija je, jer pokusava da amortizuje znacja, drugim slucajem,...kao sto se na blogu cesto radi,...kada se recimo prica o jednom zlocinu, odmah se poteze za drugim, kao da se oni potiru, ili se umanjuje vaznost time, sto evo i drugi.






Nema relčativizacije. Evo domaćin-autor (iz zezanja) kaće da je genocid samo riječ.
Ja se sa njim slažem, ali to je opaka reč sa strahovitim uticajem za narednih hiljadu godina.
ali tebe, obzirom da si toliko naoštrena, pitam da i ti smeta samo Ratko Mladić kao nabeđeni nosilac genocida ili i Vinston čerčil potpuno nesporni, po svakom pravnom osnovu, zločinac u povraćaju?
Razlika nije samo u broju žrtava gde je čerčil nedostižan, nego i u apsolutnoj dokazivosti slučaja ali i tome - što je ovde presudno - da nije bilo nikoga da formira nekakav kvazi-sud za Čerčilov slučaj.
Studio?

P.S.
.al ne vidim da bi u u istom kontekstu kod nas neko pravio njegove portrete na fasadama, tako da je ceo slucaj neuporediv za nase drustvo danas,...

Pretppostavljam da bi ti isti komentar bio i na Mladićeve memoare u izlozima knjižara?

ako si primetio, meni relativizacija nije bas bliska kategorija.

Tuđa? Ili svoja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana