Eksperimenti u blogovanju

Kako da zaštitimo naš blog?

Spiridon RSS / 14.06.2023. u 15:34

Ovaj blog predstavlja inicijativu za poboljšanje korišćenja našeg bloga i zato mu je potrebna vasa podrška.  Već danima se trudim da pročitam svoje i tuđe komentare, ali otvaranje stranice mi teško ide. Stranice se dugo učitavaju jer su opterećene gomilom besmislenih YouTube linkova.

Ovim putem želim da se obratim svim članovima naše zajednice, a posebno moderaciji, i da ih pitam da li sam jedini kome to smeta?

Ako govorimo o slobodi govora, onda upravo to ide u prilog mojoj tezi da više ne uspevam da pristupim tekstu autora jer je zatrpan besmislenim YouTube linkovima.

Da li moderacija ima alat da onemogući direktno kačenje YouTube-a na komentar i na naslovnu? Da se jednostavno ikona YouTube-a skloni sa panela.

Ja sam jedan od onih koji su to ranije radili, ali kako rezolucija klipova raste, tako je učitavanje stranice teže i vrlo često nemoguće.

Da bih bio precizan, jedino učitavanje bez velikih problema je moguće samo sa desktop računara ili laptopa. Tableti i mobilni telefoni se dosta muče sa ovim problemom.

Ukoliko neko misli da ima zanimljiv YouTube video, neka napravi link i ostavi prostor čitaocu da ga pogleda ukoliko želi.

U 95% slučajeva ti klipovi niko ne gleda, usporavaju stranicu i odvraćaju pažnju sa teksta komentatora. Jednom rečju, postaju klasičan SPAM.

Blog B92 je napravljen davno na dobroj platformi koju iskorišćavamo i rabimo već godinama, ali to nije razlog da ne vodimo računa o njoj i da je ne održavamo. 

Kako je ovaj blog eksperiment, svi oni komentari koji budu sadržali YouTube će biti obrisani. Vi kao čitaoci procenite da li lakše pristupate blogu i da li vam je blog pregledniji i generalno lakši za korišcenje.

 

Untitled.jpg 



Komentari (261)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 15:51 14.06.2023

..

Moraću da se izvinim Nasku zbog izbrisanog komentara, jer je rezultat moje lične greške.

Idemo dalje.
nask nask 16:22 14.06.2023

Opet me cenzurišeš

Dana 27. Novembra daleke 2017. već si mi brisao komentare kada si vozio paralelni blog, tj. bio na dva mesta istovremeno, kao elektron.



A gde je sada moje osnovno ljudsko pravo na slobodu izražavanja. I zajebanciju.

Malo ozbiljnije, šteta je takve stvari brisati, mislim nije ništa strašno kad se čoveku omakne ali iz tih omaški zna da ispadne dobar, zajebantski, blog. Ko onomad kada je pokojni Karagaća lansirao blog u novu dimenziju, ravno 30. gren slemu.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:18 21.06.2023

Re: ..

Ni ja ne znam kako da ga zastitimo? Da li Blog ima moderatora?
solo solo 15:54 14.06.2023

Sereš Spiridone


Spiridon Spiridon 15:58 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo

Inače si mator kao i većina na blogu a drkate se po blogu sa mobilnih telefona. Aj ne seri.

Na kompu nema problema sa očitavanjima.

Kako bi slušali Docsove muzikotvorovine ili svršavali uz Bobićeve akvarele.

Puko si u toj Framkofoniji i nemaš pare za solidan comp pa se iživljavaš sa svojim altruistinim idejama.

Telefon je za telefoniranje.

Ko te jebe.

Bre!


Za sada ide dobro. Blog je napisan na kompu ali ti odgovatam sa tableta. Lako sam otvorio stranicu.
Verovao ti meni ili ne, posle dužeg vremena sam smireno i pazljivo procitao tvoj komentar. Delujes puno ubedljivije.

Hvala ti na razumevanju i trudu.
solo solo 16:08 14.06.2023

.

.
Spiridon Spiridon 16:19 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo
A verovao ti meni ili ne, posle dužeg vremena sam smireno i pazljivo procitao tvoj komentar.

Hvala ti na razumevanju i trudu.



Mnogo ste se osilili - ta stara grupica od 2008 god na blogu. Uzeli tapije pa điha,điha.

Jebete sve oko sebe sa tom dosovskom pseudodemokratijom još od 90 tih a usraste sve živo oko sebe.

Da se razumemo ja sam uvek za korektne odnose. Uvek sam za kompromis ali sa finim i korektnim likovima i likušama.

Ako je iko zasro osnovne principe bloga onda ste to bili vi još iz tog perioda u početku. Kad je Krkar prostačio i slao u pičku materinu onda je to bilo ,,simpa,, a nekom se tražila dlaka u jajetu.

Kad budeš toliko pošten da objasniš zašto je Tasi oduzeta autorska opcija na blogu možeš da očekuješ fer plej odnose.

Ja sam ovde uglavnom ostao zbog Tase.

Evo svečano obećavam kada Tasi bude vraćena autorska opcija je nestajem sa bloga istog trenutka. Obećavam tebi lično.

Svakako mi je ovo mesto odvratno i pun mi je kurac svih vas a drži me samo inat zbog iživljavanja na Tasi koga inače uopšte ne poznajem privatno.



sve ovo sto si napisao prihvatam (osim da Tasu ne poznajes privatno) i da ti potvrdim da tvoji komentari makakotonastarnozvucilo deluju totalno drugacije. Ne zajebavam se.

I veruj mi, napisem blog i hocu da sa mobilnog ili tableta procitan nove komentare ... treba mi bukvalno 2 minuta da otvori starnicu. Shvati.
Ova platforma je nekada to mogla da izdrzi, ali sa novim klipovima koji su vecih rezolucija i kvaliteta, ide dosta tesko.

znaci:

Veličina fajla:
Video zapisi su obično veliki fajlovi, posebno ako su u visokoj rezoluciji. Kada ugradite direktan YouTube video, fajl se mora preuzeti svaki put kada se stranica otvori, što može usporiti proces učitavanja. Ako posetioci imaju sporu internet vezu, duže će im trebati da se video učita, što može negativno uticati na iskustvo korisnika.

Broj zahteva za server:
Kada ugradite direktan YouTube video, stranica šalje dodatne zahteve YouTube serveru da bi preuzela video fajl. Ako imate više video zapisa na stranici ili više posetilaca koji istovremeno pristupaju stranici, to može opteretiti server i povećati vreme odziva.

Skripte i dodaci: Kada koristite YouTube ugrađeni video plejer, morate uključiti odgovarajuće JavaScript skripte i dodatke koje pruža YouTube. Ove skripte mogu biti kompleksne i povećati ukupnu veličinu stranice, što može uticati na brzinu učitavanja.
solo solo 16:20 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone


Spiridon Spiridon 16:23 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo
osim da Tasu ne poznajes privatno


Ne poznajem,žao mi je. Vidiš kod mene reč ima težinu.

Pitaj Tasu.


Videla vas Endži kako zajedno čekate u redu i grickate semenke ispred bioskopa Partizan za onu projekciju od 22 sata.

Za Tasa sam čuo da se dobro snašao. Zaposlio se u nekom mađarskom cirkusu kao "čovek-topovsko đule" za solidan honorar. U međuvremenu se oženio, ali odnos sa novom suprugom je bio prilično intenzivan.

Našli su stan iznad neke gradske kuglane i veoma brzo su počeli da se žale na buku. Naravno, mislim na ljude iz kuglane koji nisu mogli da rade normalno zbog buke koja je dolazila iz njihove gajbe.
nask nask 16:29 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Ne poznajem,žao mi je.

Ne budi škrtica pozovi čoveka na pivo. Tasu uživo toplo preporučujem. Veruj mi na reč.
Spiridon Spiridon 16:36 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Tasu uživo toplo preporučujem. Veruj mi na reč.


Meni je shmoo pre par godina rekao da je on toliko prijatan i opustajuci da je posle 45 minuta razgovora dosao u iskusenje da ga kreše.
solo solo 16:39 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo solo 16:42 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Spiridon Spiridon 16:46 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo
Meni je shmoo pre par godina rekao da je on toliko prijatan i opustajuci da je posle 45 minuta razgovora dosao u iskusenje da ga kreše


Jel vidiš o čemu ti pričam.

Sad si ti baja.

Ispoštovaću do kraja i neću reagovati kako bi' mogao. Kolko da shvatiš teoriju tvoje/vaše,,ostrvljenosti,,

Ali vrlo kratko.


Jel mislite na Tasu Debelog?
solo solo 16:54 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Jel mislite na Tasu Debelog?


Opusti se.

Lepo smo se izdivanili.

I odbanuj Čarlija siso!

https://www.youtube.com/watch?v=iMglY1HMm40

solo solo 17:49 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Videla vas Endži kako zajedno čekate u redu i grickate semenke ispred bioskopa Partizan za onu projekciju od 22 sata.


Preporuči / Preporuka: 4 /


Za ovaj prvi deo komentara nadasve duhovit poput govna propuštenog kroz kVima uređaj, nabijem na pola kitonijusa(ceo vam je puno ) ove 4 preporuke.

Radi ravnoteže u vaseljeni!

Spira je bar javno govno ali vi prikriveni ste sitna govanca.

Čarli don't worry, nek banuju. Šta znaju drugo.
Još smrde od 5 oktobra.

Svih ,,5 miliona,,

Sa'će Ćuta da ih radikalizuje. Samo što nije.Dok dolete iz Pariza.

Kako da zaštitimo naš blog?


Pitaj Čutu. Nemoj da čutiš.
solo solo 18:04 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Ne budi škrtica


Škrtica?

Jel to na srpskom cicija?

Nisam.

Taso jesi za pivo?
nask nask 18:11 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Jel to na srpskom cicija?

I jedno i drugo je na srpskom.
Ono za Tasu nije nikakva ironija. Veruj mi na reč, druge dokaze nemam.
BTW ne kapiram šta se desilo dok sam spremao ručak i od svega ostadoše samo neke žute loptice.
solo solo 18:13 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Ono za Tasu nije nikakva ironija. Veruj mi na reč, druge dokaze nemam.


Znam
nask nask 18:13 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Meni je shmoo pre par godina rekao da je on toliko prijatan i opustajuci da je posle 45 minuta razgovora dosao u iskusenje da ga kreše.

Čemu ovo? Ili me danas snašao akutni pad inteligencije pa ne kapiram ništa.
solo solo 18:16 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Čemu ovo?


To je taj slatki Spiridon. Voli da zavuče kurac al' mu teško da ga primi.
Spiridon Spiridon 19:11 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo
Čemu ovo?


To je taj slatki Spiridon. Voli da zavuče kurac al' mu teško da ga primi.



so far so good

Otvara stranu u sekundi
maksa83 maksa83 19:22 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Veličina fajla: Video zapisi su obično veliki fajlovi, posebno ako su u visokoj rezoluciji. Kada ugradite direktan YouTube video, fajl se mora preuzeti svaki put kada se stranica otvori, što može usporiti proces učitavanja. Ako posetioci imaju sporu internet vezu, duže će im trebati da se video učita, što može negativno uticati na iskustvo korisnika.

Ne znam odakle je, ali ovo je poprilična glupos'. Strana u koju je embedovan jućub svakako neće dovući taj video kada se strana prikaže, zamisli kako bi to izgledalo pošto jućubi mogu biti teški baš dosta megajabta, ako je poduži u visokom kvalitetu onda i gitabajta. Strana tj. sam jućub plagin će dovući tzv. thumbnail videa koji je najčešće samo slika. Ne razumem se u postavljanje jućuba ali pretpostavljam da će ako autor videa nije sam stavio thumbnail biti pokupljen prvi frejm videa. Dakle ne, ne opterećuje stranu dovlačenje videa OSIM ako nije uključen autoplay, u tom slučaju kreće automatski striming svih klipova ali to ovde nije slučaj.

Broj zahteva za server: Kada ugradite direktan YouTube video, stranica šalje dodatne zahteve YouTube serveru da bi preuzela video fajl. Ako imate više video zapisa na stranici ili više posetilaca koji istovremeno pristupaju stranici, to može opteretiti server i povećati vreme odziva.

I ovo je prilično klimavo. Za ove ovde uslove broj udaraca po jućub serverima (i html-a i videa) je mizeran, svakako ne utiče na vreme jućub odziva. Jućub dnevno servira jednu i po milijardu videa. Još koja stotina il hiljada udaraca odavde nije ni kap u moru, bukvalno kao da se nije ni desilo.

Ono što opterećuje stranu na kilavijem kompjuteru (kao što je tablet) je što je procesor niže snage (ako nije iPad koji već godinama ima desktop grade CPU, hehe) koji treba renderuje sve to i aktiviranje svih tih plaginova koji video/thumbnail prikazuju, ta stvar kada se umnoži dovoljno može da bude teška i neprijatna za skrolovanje.

Milan Novković Milan Novković 19:40 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

maksa83
Veličina fajla: Video zapisi su obično veliki fajlovi, posebno ako su u visokoj rezoluciji. Kada ugradite direktan YouTube video, fajl se mora preuzeti svaki put kada se stranica otvori, što može usporiti proces učitavanja. Ako posetioci imaju sporu internet vezu, duže će im trebati da se video učita, što može negativno uticati na iskustvo korisnika.

Ne znam odakle je, ali ovo je poprilična glupos'. Strana u koju je embedovan jućub svakako neće dovući taj video kada se strana prikaže, zamisli kako bi to izgledalo pošto jućubi mogu biti teški baš dosta megajabta, ako je poduži u visokom kvalitetu onda i gitabajta. Strana tj. sam jućub plagin će dovući tzv. thumbnail videa koji je najčešće samo slika. Ne razumem se u postavljanje jućuba ali pretpostavljam da će ako autor videa nije sam stavio thumbnail biti pokupljen prvi frejm videa. Dakle ne, ne opterećuje stranu dovlačenje videa OSIM ako nije uključen autoplay, u tom slučaju kreće automatski striming svih klipova ali to ovde nije slučaj.

Broj zahteva za server: Kada ugradite direktan YouTube video, stranica šalje dodatne zahteve YouTube serveru da bi preuzela video fajl. Ako imate više video zapisa na stranici ili više posetilaca koji istovremeno pristupaju stranici, to može opteretiti server i povećati vreme odziva.

I ovo je prilično klimavo. Za ove ovde uslove broj udaraca po jućub serverima (i html-a i videa) je mizeran, svakako ne utiče na vreme jućub odziva. Jućub dnevno servira jednu i po milijardu videa. Još koja stotina il hiljada udaraca odavde nije ni kap u moru, bukvalno kao da se nije ni desilo.

Ono što opterećuje stranu na kilavijem kompjuteru (kao što je tablet) je što je procesor niže snage (ako nije iPad koji već godinama ima desktop grade CPU, hehe) koji treba renderuje sve to i aktiviranje svih tih plaginova koji video/thumbnail prikazuju, ta stvar kada se umnoži dovoljno može da bude teška i neprijatna za skrolovanje.




Jeste, CPU i, dosta verovatno low latencies na mobilnim

Ja nikako da se naviknem i zavolim tablete, a bar 15 nam ih je prošlo kroz kuću od kad su se pojavili?!

Pogodi razlog - 70% TEŠKI MI , tkoji će i moj uređaj ako ne mogu u krevetu da čitam a da mi se ruka ne umori (pardon my French). 20% mibiliteta i krevetiteta rešavam big form factor mobilnim, ćitao i časppise iz fotografije tako, national geographics also, navikao sam.

10% - ako sam pri compu onda comp, obavezno, i najbolji mouse što imam.

DobiJo Samsung S23 ultragigameganeterprise nešto pre nekoliko dana - Spira da ga vidi mogao bi sve YouTubes da ima na autoplayu na blogu, dok istovremeno sluša Sex Pistols i svira gitaru

Pošto sam se potpuno navukao na dva displaya, jedan ogroman, dobru tastatutu i najbolji mouse, 5 godina sam koristio prethodni mobilni (bio top of the range onomad) nego mi ispao 20tak puta, napukao nema gde nema, baterija ne traje dugo i uletela mi piljevina u USB pa sam mogao samo da ga punim wirelessly
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

maksa83
Veličina fajla: Video zapisi su obično veliki fajlovi, posebno ako su u visokoj rezoluciji. Kada ugradite direktan YouTube video, fajl se mora preuzeti svaki put kada se stranica otvori, što može usporiti proces učitavanja. Ako posetioci imaju sporu internet vezu, duže će im trebati da se video učita, što može negativno uticati na iskustvo korisnika.

Ne znam odakle je, ali ovo je poprilična glupos'. Strana u koju je embedovan jućub svakako neće dovući taj video kada se strana prikaže, zamisli kako bi to izgledalo pošto jućubi mogu biti teški baš dosta megajabta, ako je poduži u visokom kvalitetu onda i gitabajta. Strana tj. sam jućub plagin će dovući tzv. thumbnail videa koji je najčešće samo slika. Ne razumem se u postavljanje jućuba ali pretpostavljam da će ako autor videa nije sam stavio thumbnail biti pokupljen prvi frejm videa. Dakle ne, ne opterećuje stranu dovlačenje videa OSIM ako nije uključen autoplay, u tom slučaju kreće automatski striming svih klipova ali to ovde nije slučaj.

Broj zahteva za server: Kada ugradite direktan YouTube video, stranica šalje dodatne zahteve YouTube serveru da bi preuzela video fajl. Ako imate više video zapisa na stranici ili više posetilaca koji istovremeno pristupaju stranici, to može opteretiti server i povećati vreme odziva.

I ovo je prilično klimavo. Za ove ovde uslove broj udaraca po jućub serverima (i html-a i videa) je mizeran, svakako ne utiče na vreme jućub odziva. Jućub dnevno servira jednu i po milijardu videa. Još koja stotina il hiljada udaraca odavde nije ni kap u moru, bukvalno kao da se nije ni desilo.

Ono što opterećuje stranu na kilavijem kompjuteru (kao što je tablet) je što je procesor niže snage (ako nije iPad koji već godinama ima desktop grade CPU, hehe) koji treba renderuje sve to i aktiviranje svih tih plaginova koji video/thumbnail prikazuju, ta stvar kada se umnoži dovoljno može da bude teška i neprijatna za skrolovanje.



Hvala druže za pojašnjenje, iako ja ništa od ovog što Spira iznosi nisam opazio, a nemam neki besan hardver (kućni latpop mi je mekbuk iz 2014, iPad isto tu negde, telefon i8 obični, i sve lepo radi na svim tim, da kažem platformama.

Jeste da Tasa ume da se raspojasa sa kačenjem youtube klipova, ali to više nervira zbog vremena utrošenog na skrolovanje preko njegovih poljana od ispraznih komentara nafilovanih nepovezanim youtube klipovima, nego što usporava učitavanje i praćenje bloga.

Drugim rečima, ne bih ja tu ništa dirao oko bloga, čak i kad bi moglo.
alselone alselone 19:42 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Ono što opterećuje stranu

Moj računar je solidno jak, a ti znaš i koji je, pa vidim kilavljenje posle nekog broja komentara i atačmenta, ponajviše tjubova ali i slika. Mislim da se vuče zbog neoptimizovane bekend aplikacije.

Ograda: To kilavnjenje nije pravo kilavljenje kako se znaju otvarati drugi sajtovi, nego prosto vidim pad performansi.
alselone alselone 19:44 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

i najbolji mouse

Koji, ako nije tajna?
Milan Novković Milan Novković 19:49 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

alselone
Ono što opterećuje stranu

Moj računar je solidno jak, a ti znaš i koji je, pa vidim kilavljenje posle nekog broja komentara i atačmenta, ponajviše tjubova ali i slika. Mislim da se vuče zbog neoptimizovane bekend aplikacije.

Latencies verovatno - otprati koliko puta browser ode negde kako rastu komentari

Meri kod kuće prže stranice, tj "prže", nema veze broj youtubova, al su mi latencies u par ms.

A zavisi i od toga koliko blogera istovremeno koristi blog - nisu se onomad B92 mnogo znojili oko multitredinga, ima bagova, pa, finta, nekad stranicu brže dobiješ ako je ponovo zatražiš ako vidiš da kilavi - mislim, ne mogu da budem siguran.

Istom B92 blog server nije nešto najdizajniran za management novih komentara (zbog toga su uveli ograničenje za blog na 7 dana!)

Čitaj - mnogo komentara na blogu, tj textu, puta mnogo blogera na dotičnom jednakoje je smrt za tamo neku bazicu, serverčić, šta li već generiše u kojoj meri stranice.
alselone alselone 19:53 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Čitaj - mnogo komentara na blogu, tj textu, puta mnogo blogera na dotičnom jednakoje je smrt za tamo neku bazicu, serverčić, šta li već generiše u kojoj meri stranice.


Da, i ja mislim da je ovo u pitanju.

Što se tiče samih klipova, ljudi voledu da ih nepozvani postavljaju a mislim da niko nikada nikome nije rekao "jao što ti postavljaš super klipove, postavljaj još".

Spiridon Spiridon 19:56 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

maksa83
Veličina fajla: Video zapisi su obično veliki fajlovi, posebno ako su u visokoj rezoluciji. Kada ugradite direktan YouTube video, fajl se mora preuzeti svaki put kada se stranica otvori, što može usporiti proces učitavanja. Ako posetioci imaju sporu internet vezu, duže će im trebati da se video učita, što može negativno uticati na iskustvo korisnika.

Ne znam odakle je, ali ovo je poprilična glupos'. Strana u koju je embedovan jućub svakako neće dovući taj video kada se strana prikaže, zamisli kako bi to izgledalo pošto jućubi mogu biti teški baš dosta megajabta, ako je poduži u visokom kvalitetu onda i gitabajta. Strana tj. sam jućub plagin će dovući tzv. thumbnail videa koji je najčešće samo slika. Ne razumem se u postavljanje jućuba ali pretpostavljam da će ako autor videa nije sam stavio thumbnail biti pokupljen prvi frejm videa. Dakle ne, ne opterećuje stranu dovlačenje videa OSIM ako nije uključen autoplay, u tom slučaju kreće automatski striming svih klipova ali to ovde nije slučaj.

Broj zahteva za server: Kada ugradite direktan YouTube video, stranica šalje dodatne zahteve YouTube serveru da bi preuzela video fajl. Ako imate više video zapisa na stranici ili više posetilaca koji istovremeno pristupaju stranici, to može opteretiti server i povećati vreme odziva.

I ovo je prilično klimavo. Za ove ovde uslove broj udaraca po jućub serverima (i html-a i videa) je mizeran, svakako ne utiče na vreme jućub odziva. Jućub dnevno servira jednu i po milijardu videa. Još koja stotina il hiljada udaraca odavde nije ni kap u moru, bukvalno kao da se nije ni desilo.

Ono što opterećuje stranu na kilavijem kompjuteru (kao što je tablet) je što je procesor niže snage (ako nije iPad koji već godinama ima desktop grade CPU, hehe) koji treba renderuje sve to i aktiviranje svih tih plaginova koji video/thumbnail prikazuju, ta stvar kada se umnoži dovoljno može da bude teška i neprijatna za skrolovanje.




Dobro, posto si ispao pametan, koja je tvoja poruka?
Možemo ovde da se predrkavamo ali moja poruka je jasna.
Meni se ova strana na telefonu otvara u sekundi. Da li ovo sto si ti napisao treba da znači da svi oni koji ne sede za kompijuterom već koriste tablete ili telefone treba da se se yebu?

Ili hoces samo da kontriraš?





maksa83 maksa83 19:56 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Ja nikako da se naviknem i zavolim tablete, a bar 15 nam ih je prošlo kroz kuću od kad su se pojavili?!

Tablete ne treba da uzimaš bez recepta lekara, a Android tableti su stvarno krš koji se jako brzo ubajati. Lično, ne pokušavam sa tableta da radim ništa što zahteva neko kucanje ili bilo kakvu ozbiljnu interakciju (a ni sa telefona, još gore), da čitam npr. ovaj blog gde zavisim od Find: *novo nema šanse bez prave tastature. Gledanje jućuba ponekad i igranje 8 Ball Pool, ponekad čitanje Kindle knjiga sa ajpeda. Jedno vreme sam koristio stari veliki ajped kao sekundarni ekran (to može na Mekovima već duže vreme, samo ga pribodeš na USB-C i dobiješ od njega drugi montior) ali to je sečem-uši-krpim dupe.
maksa83 maksa83 19:59 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Meni se ova strana na telefonu otvara u sekundi. Da li ovo sto si ti napisao treba da znači da svi oni koji ne sede za kompijuterom već koriste tablete ili telefone treba da se se yebu?

E sad je l treba da se yebu, ako im je tako došlo i imaju i s čim i skim ko to može da im naredi ili zabrani.

Ili hoces samo da kontriraš?

Ne mogu da podnesem tehnički netačna objašnjenja i apsolutno ne nameravam da se izvinjavam što na njih reagujem.
maksa83 maksa83 20:02 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Čitaj - mnogo komentara na blogu, tj textu, puta mnogo blogera na dotičnom jednakoje je smrt za tamo neku bazicu, serverčić, šta li već generiše u kojoj meri stranice.

Ovaj softver je svakako netaknut već koliko, bar 10+ godina od poslednje intervencije (kada su nam zapušili onu foru da imaš 1000 komentara po strani), a na čemu trči boktepita. Mislim da ovde nema nas dovoljno da opteretimo iole ozbiljan bekend, ovo je low traffic sajt za Internet pojmove. Doduše on svakako šiba po nekoj (verovatno MySql) bazi non stop.
Spiridon Spiridon 20:05 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

maksa83
Meni se ova strana na telefonu otvara u sekundi. Da li ovo sto si ti napisao treba da znači da svi oni koji ne sede za kompijuterom već koriste tablete ili telefone treba da se se yebu?

E sad je l treba da se yebu, ako im je tako došlo i imaju i s čim i skim ko to može da im naredi ili zabrani.

Ili hoces samo da kontriraš?

Ne mogu da podnesem tehnički netačna objašnjenja i apsolutno ne nameravam da se izvinjavam što na njih reagujem.



Mogu samo da ti kažem da nisam iznenadjen tvojom reakcijom jer neko ko ne prati blog teško da bi primetio da ti u klljučnim momentima uvek nekako ispadneš sisa.
Milan Novković Milan Novković 20:08 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

alselone
i najbolji mouse

Koji, ako nije tajna?


Logitch MX Master 3S kod kuće, ako se dobro sećam (kupili mi zet i starija ćerka nedavno) - stigli jutros po ponoći u Španiju pa ne mogu da proverim) ...

... a ovde neki prastari Logitech MX ... vidim, MX Revolution, iz 2007, dva imam - fenomenalni




maksa83 maksa83 20:09 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Mogu samo da ti kažem da nisam iznenadjen tvojom reakcijom jer neko ko ne prati blog teško da bi primetio da ti u klljučnim momentima uvek nekako ispadneš sisa.

Zadovoljan sam ovom tvojom konstatacijom pošto ovo dolazi od nekog ko nam je ovde prodavao Anu Brnabić i Gordanu Čomić kao prave ljiude koji svakako neće ispasti sise. Hoćui reći imaš sjajan track record poznavanja ljudi i ispadanja sisa.

shmoo shmoo 20:09 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo

Taso jesi za pivo?



Па да се ти и ја коначно упознамо и уживо?

Може.

Али да зовемо и Наска јер њега нисам дуго видео а о толико тога имамо да причамо.

alselone alselone 20:12 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Logitch MX Master 3S

Baš sam pomislio na njega. Taki je i moj samo grafit verzija.
Pils lajt, stvanro najbolje! :)
Spiridon Spiridon 20:18 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

maksa83
Mogu samo da ti kažem da nisam iznenadjen tvojom reakcijom jer neko ko ne prati blog teško da bi primetio da ti u klljučnim momentima uvek nekako ispadneš sisa.

Zadovoljan sam ovom tvojom konstatacijom pošto ovo dolazi od nekog ko nam je ovde prodavao Anu Brnabić i Gordanu Čomić kao prave ljiude koji svakako neće ispasti sise. Hoćui reći imaš sjajan track record poznavanja ljudi i ispadanja sisa.



Maksicu, kada sam objavio ovaj blog ja sam znao da ces ti da se javis i da ces da napises nesto ovako jer sam svedok od 2008 koliko puta si ispadao picka kada je to najmanje trebalo.

Nema ovo veze sa Comickom i Anom. Ovo si ti.

I zato odjebi
shmoo shmoo 20:20 14.06.2023

О људима и о фукари опет

nask
Meni je shmoo pre par godina rekao da je on toliko prijatan i opustajuci da je posle 45 minuta razgovora dosao u iskusenje da ga kreše.

Čemu ovo? Ili me danas snašao akutni pad inteligencije pa ne kapiram ništa.



Чему?

Пази 'вако...

Забринуо се ја недавно због те појаве јер видим колико њих се љути на мене због тога и све мислећи да је проблем у мени отишао сам код стручњака за ту област медицине да га питам зашто је мени важније да кажем људима истину у лице о томе какви су у мојим очима од тога како се ти људи осећају у том тренутку када од мене чују оно што ионако и сами знају о себи али не смеју то чак ни себи а камоли другима да признају.

А стручњак ми рекао, цитирам:"Ко се љути на тебе због тога? Одрасли људи? Пошаљи те ликове код мене на терапију одмах!"

Ето чему.

Milan Novković Milan Novković 20:23 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

maksa83
Čitaj - mnogo komentara na blogu, tj textu, puta mnogo blogera na dotičnom jednakoje je smrt za tamo neku bazicu, serverčić, šta li već generiše u kojoj meri stranice.

Ovaj softver je svakako netaknut već koliko, bar 10+ godina od poslednje intervencije (kada su nam zapušili onu foru da imaš 1000 komentara po strani), a na čemu trči boktepita. Mislim da ovde nema nas dovoljno da opteretimo iole ozbiljan bekend, ovo je low traffic sajt za Internet pojmove. Doduše on svakako šiba po nekoj (verovatno MySql) bazi non stop.

Uh kako se performanse urušavaju kako se modeli zakomplikuju.

A novi komentari kako su prelazili sa starog na novi blog su ih kopkali, sećam se, pitao Dejan Restak kako bi to uradili (on je postavio abstraktno pitanje, ali je bilo očigledno o čemu se radi).

Ima lakih caka da se to sredi, ali nisu oni ni tada imali previše resursa i nemam pojma kako su uradili - ja im predložio bit-mapu po blogu po kornisniku za nove kompentare, pa ti hiljade komentara nisu rocket science, a mapu, gde svaki komentar ima seq number unutar bloga i vremena, bez obzira gde je u stablu, dobaciš spirinom JSu na starom mobilnom i lošim mobile net latencies i neka se "znoji" malo - zezam se, cenim da bi "bojadisanje" novih komentara u fatter klijentu brže radilo i za odlazak na sledeći novi komentar ti ne bi trebao browser search, nego dugmence, pa bi se i to desilo u lokalu.

Server zna šta ti je dobacio i markira kao pročitano.

A, da smo mlađi i dokoni, mogao bi za pročitano da deklarišeš i samo ono, čak i unutar jedne stranice, što ti je prodfilovalo pred očima ...

... ali nismo mlađi, iako smo ovlaš dokoni
maksa83 maksa83 20:26 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Maksicu, kada sam objavio ovaj blog ja sam znao da ces ti da se javis i da ces da napises nesto ovako jer sam svedok od 2008 koliko puta si ispadao picka kada je to najmanje trebalo.


Za tebe - gospodin pička.

Nema ovo veze sa Comickom i Anom. Ovo si ti.

Priznaj greota je da se ne podsetimo tih ne tako davnih sjajnih epizoda.


Ono što si kopipejstovao je budalaština koju ti je servirao ChatGPT na pitanje tipa "kako broj youtube videa utiče na korisničko iskustvo?" ili vrlo slično.

Nemoj da koristiš ChatGPT ako nemaš neki minimum znanja da proveriš da li ti priča gluposti. Najbolji rezultati se sa njim postižu ako se zapravo u nekoj meri razumeš u domen u kome treba da ti pomogne.

Nadam se da si nešto iz svega ovoga naučio.
alselone alselone 20:26 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

ja im predložio bit-mapu po blogu po kornisniku


Danas prvo ne bih koristio relacionu bazu za komentare.
Spiridon Spiridon 20:28 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Za tebe - gospodin pička.


dobro bre Gojko odjebi.

Nemam nameru da se upustam sa tobom u bilu kakvu diskusiju.

ps. ovo ti pisam sa kompa
shmoo shmoo 20:54 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

solo

Kako da zaštitimo naš blog?


Pitaj Čutu. Nemoj da čutiš.



Ху д фак из Чута?

Знам једнога овде на Бановом брду кога још од деведсетих сви у крају зовемо Чута Јуловац али не верујем да је то тај исти на кога ти мислиш.

Додуше, ко то зна...

Србија је ово, брале.

Велика тајна иако се овде сви знамо јер је та Србија осим што је мала и свакога дана све мања и даље још увек велика тајна.

solo solo 20:55 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Mogu samo da ti kažem da nisam iznenadjen tvojom reakcijom jer neko ko ne prati blog teško da bi primetio da ti u klljučnim momentima uvek nekako ispadneš sisa.





solo solo 21:28 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Nemoj da koristiš ChatGPT ako nemaš neki minimum znanja da proveriš da li ti priča gluposti.


Može li glup korisnik da kompetentno proceni da li ChatGPT priča gluposti i kad?

Ima li neka brošura,korisničko uputstvo i sl?

docsumann docsumann 21:30 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

tiču, e. reču te čuti. nečete čuti...
solo solo 21:34 14.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Ху д фак из Чута?

Знам једнога овде на Бановом брду кога још од деведсетих сви у крају зовемо Чута Јуловац али не верујем да је то тај исти на кога ти мислиш.


Debeli ISUK ali Spirius me je uljudno zamolio da mu ne usporavam komp sa klipovima i moram da ispoštujem morona ničim zasluženo.

Klip nekad menja stotine karaktera tastature. Zato ih volem. Ne da kočim i spamujem.
Ujke mi!
Znaš me,znam te.

Tvoj hemoroid prvenac.

p.s.

Ima samo jedan problem sa klipovima. Docs će me razumeti šta oČu da reknem.
Tu jebe stvar hazartski fenomen.

Svako tumači klip onako kako ga samo on vidi.

Čuveni hazartski vic kad psiholog testira klinca i crta mu geometrijske oblike (model Rošahovih mrlja) i klinac u svemu prepoznaje nacrtanu pičku.
Na konstataciju psihologa da je mali opsednut sexom klinac ga ladno pita,čekaj jel' ja crtam pičke ili ti.

Docs možda misli da se zajebavam ali vrlo sam ozbiljna pristalica hazartske priče.
Svako se jebe za sebe onako kako samo on vidi.

Docs mi je sve simpatičniji ali muzika mu je još uvek u sveri njegovog hazartskog viđenja stvari.

Upornost poštujem. Mora da bude rezultata.Samo da mi ne ogadi rege u procesu sazrevanja.

Pozdrav za Novi
solo solo 22:05 14.06.2023

Re:Milanče

Logitch MX Master 3S


od 14.230,00 do 19.300,00 din

Uf Milanče, jaka cena. Šta radi taj miš - jel pjeva?
Milan Novković Milan Novković 22:19 14.06.2023

Re: Re:Milanče

solo
Logitch MX Master 3S


od 14.230,00 do 19.300,00 din

Uf Milanče, jaka cena. Šta radi taj miš - jel pjeva?

To su mi zet i ćerka kupili za 64. Rođendan, ili nešto slično.

Nije to ništa, žena mi je za isti rođendan kupila polovni Ford Transit
Kombi što je prešao 200,000 km i koštao 2000 funti
solo solo 22:46 14.06.2023

Re: Re:Milanče

Nije to ništa, žena mi je za isti rođendan kupila polovni Ford Transit
Kombi što je prešao 200,000 km i koštao 2000 funti


Džaba.

Lep ko slika



Zezam se,čitao sam komentare za taj miš,vrhunski,ocenjen sa 5.0 i lepo izgleda al' jbg sirotinja raja.

Razvlačimo mišije kablove za 1000 din.
Milan Novković Milan Novković 11:52 15.06.2023

Re: Re:Milanče

solo
Nije to ništa, žena mi je za isti rođendan kupila polovni Ford Transit
Kombi što je prešao 200,000 km i koštao 2000 funti


Džaba.

Lep ko slika



Zezam se,čitao sam komentare za taj miš,vrhunski,ocenjen sa 5.0 i lepo izgleda al' jbg sirotinja raja.

Razvlačimo mišije kablove za 1000 din.

Ma gde putnički kombi, teretni mi kupila - dosta zarđao, vrata sa strane se ne otvaraju - kaže majstor, pa da, oće Ford da zarđa

Al još par DIY projekata i prodajem ga, tj žena ga prodaje pošto su nam svi dirižablini na nju registrovani zbog jeftinijeg osiguranja (ja često dobijam poene na vozačkoj dozvoli zbog prebrze vožnje, pogotovo kad sam mrtav pijan :-P

Šalašala, ne vozim kad sam pijan, ond ažena vozi ja blogujem sa suvozačkog sedišta


Milan Novković Milan Novković 12:14 15.06.2023

Re: Sereš Spiridone

alselone
Ono što opterećuje stranu

Moj računar je solidno jak, a ti znaš i koji je, pa vidim kilavljenje posle nekog broja komentara i atačmenta, ponajviše tjubova ali i slika. Mislim da se vuče zbog neoptimizovane bekend aplikacije.

Ograda: To kilavnjenje nije pravo kilavljenje kako se znaju otvarati drugi sajtovi, nego prosto vidim pad performansi.

Već kod parsiranja sintakse, uz prve rudimentarne semantičke provere, mi je wetware između ušiju ovde podigao zastavicu, pogotovo na reči "...a ti znaš i koji je ..."

Elem, interesantna koincidencija - evo na godišnjem mi Dell, Win10, Edge jako kilavi kad se nakačim na glavni kućni WiFi hub. Na ivici neupotrebljivosti.

Signal slab pošto sam pobegao u katakombični deo kuće da radim, ali je slab i Samsung S23 Untra mobilnom koji fenomenalno radi.

Pa kad stavim mobilni u Mobile Hotspot mode, između Win10 (Dell i Edge su nebitno) i WiFi huba Win10 isto brzo radi - jako nelogično.

Ok, može biti i comms hardware u Dellu pri slabim signalima, ali mi liči na one and only ...

... Mocrosoft (iako je prastary Sony lepo radio, isto sa Win10 ali onim ranim radovima)

Sećam se dvnog programiranja i njihovih IP i ostalih biblioteka, "koncepta" konekcije koja je bila skupa u resursima pa ih nisi imao mnogo u app inače bi je jako usporio.

Ali, da se ne bi zezao raznim multitredinzima i multipleksiranjima sa M (jako mnogo) browsers, tabs, ... ka N (mnogo) sajtova kroz P (malo) konekcija ...

... mogao si, kao svaki quick-and-dirty programer što drži da sebe, prosto da otvaraš i zatvaraš konekciju za svaki zahtev - garantovano sve usporavaš značajno i komplikovanje u programiranu ostavljaš za posle (po prostom pravilu ne radi danas ono što možeš da ostaviš za sutra

Malo je i blam da Andoid (Java-ish, ne baš sve je to pametnije danas) radi bolje od low-level Win10 koji je u C++.

Al MS je to, ne bi me iznenadilo da sa 7 nedelja čeprkanja po config parametrima i registriju i slično sve može da se ...

... sredi

maksa83 maksa83 13:25 15.06.2023

Re: Sereš Spiridone

... mogao si, kao svaki quick-and-dirty programer što drži da sebe, prosto da otvaraš i zatvaraš konekciju za svaki zahtev - garantovano sve usporavaš značajno i komplikovanje u programiranu ostavljaš za posle (po prostom pravilu ne radi danas ono što možeš da ostaviš za sutra

Kad mi pre četvrt veka nije bilo jasno kako da definitivno iz http zahteva nateram http server da zatvori noseću tcpip konekciju http konekcije potražio sam sors Apača i tamo je, verovao ili ne, bila boolean promenjiva (tj. int bikoz C) koja se zvala wimpy (u prevodu - sisica, idiomatski), i negde u dubini svega kaže if (svaštanešto) and sisica zatvori konekciju. I onda malo lunjaš po sorsu i vidiš kada odluči da je wimpy = true. (tj. 1 bikoz C).

Al MS je to, ne bi me iznenadilo da sa 7 nedelja čeprkanja po config parametrima i registriju i slično sve može da se ...

Ako hoćeš da Windows hendluje osetno više tcpip konekcija nego što je default za početak mora da se poveća non-paged memory pool. Neće biti brže ali će kasnije da crkne.

Memory management registry keys


Edit, proverio sam, još uvek tamo stoji ta wimpy logika sa sve tim imenom promenjive.


Milan Novković Milan Novković 23:37 15.06.2023

Re: Sereš Spiridone

alselone
ja im predložio bit-mapu po blogu po kornisniku


Danas prvo ne bih koristio relacionu bazu za komentare.

Evo sad, dokon, isproveravao sitnice (na godišnjem, plivanje, roštiljanje, zezanje familije dok ne poplave, ... pa blogovanje

1. Uglavnom (skor sve) je kao što je Maksa rekao, uz sitan amandmančić što mi je pao na pamet - YouTube nema mnogo veze sa brzinom, osim jako malo kao neki klip vidiš po prvi put pa da se dovuče slička, osima ako ti već nije u kešu.

2. Ali, ljudi spominju taj YouTube već po dal stoti ili dvestoti put pa ... vidi dole mobilni i slično amandman

3. Moj test env: Laptop --> Samsung mob kao hotspot --> WiFi Hub --> Moj Microwave transceiver --> parabola (antenica) --> 3-5Km vazušne linije --> Inrterent providerov Microwave podsistem ...

- Nači trebalo bi da bude nešto sporija budževina, što test i okazuje:

PING: 77 ms Download: 7.95 Mb/s Upoload: 4.03 Mb/s (ajd, ok, žena mi garant gore gleda neku indijsku melodramu na Netflixu, Ping nije latency al "dobar" ping je dobra aproksimacija ... nemam pojma da li je moj Ping dobar (sve je maglovito sa ovim radio linkovima i mobilnim kao hotspotom

Pa, nije kao u UK (U Španiji sam sad) ali:

- NNN prva stranica, 5 YouTubova, 200 komentara, ni jedan novi: 5 sekundi, okruglo

- NNN druga stranica, 10 YouTubova, 200 komentara, ni jedan novi: identično, 5 sekundi (baš ova identičnost sugeriše da je količina podataka zanemarliva)

- Filip, jedna stranica, 200 komentara, samo nekoliko youTubova, ni jedan novi: opet 5 sekundi

- Filip, druga stranica, 200 komentara, 10 YouTubova, 65 NOVIH komentara: 8 sekundi.

- ... mrzelo me da idem dalje pošto je sve ovo, bar u relativnom smislu, skoro pa očekivano.

Ali, amandman na koji smo zaboravili:

- Da naM PONESTANE HARDDRIVEA (pardon) na laptopu je retko.

- Na mobilnom - ne baš toliko retko, Instagram neće da čeka stotine fotki naših napućenih usana, pa kad smo pri dotičnom red je i da se pućimo

- Ako mobilni browser nema dovoljno prostora za ispravan kešing - nemam pojma danas kakve su im kešing strategije - cenim da bi brisao staro, pa nekorišćeno da napravi prostora za novo i to bi bilo relativno efikasno, na blogu retko ... ali ne mora da znači ... vidi gore o quick and dirty i programerskoj praksi

Pa opet o latencies - ja sam poslednjih 5 godina u Uk bio veseli svedok latencies u rasponu od 1-200ms, pa ti vidi - budi strpljivi Joda dok ti se dovlači B92 blog stranica od 200 komentara sa 200ms internet latencies
nikvet pn nikvet pn 12:22 16.06.2023

Re: Sereš Spiridone

Драга моја блогогосподо хакери, вашу борбу против клип(ана)ова поздрављам и подржавам али изгледа да машите решење. Изместимо се ментално и употребимо елементарну логику.Дакле имамо исказ:

1. Говеда балегају.

Ок, то је природно.

2. Говеда балегају свуда.

Па добро, то почиње да смета до границе толеранције па тражи интервенцију.

3. Говеда балегају уинат тачно тамо где највише смета.

Хакерски ум смишља робота који скупља каку и брише гузу. А здрава логика каже да за распасана говеда вреди само добра ограда и добра мотка.
bene_geserit bene_geserit 20:12 14.06.2023

Što mrzite Tasu?

?
shmoo shmoo 20:34 14.06.2023

Анатомија једне лоботомије

Пичка је женски полни орган, а пизда је карактерна особина неких људи.

Отуд и она једина важећа подела свих људи на овоме свету на рају и на фукару.

Milan Novković Milan Novković 20:35 14.06.2023

Re: Što mrzite Tasu?


bene_geserit
?

Tasa je super cool i meni jedan od najboljih blogera.

Ja se sećam davnodavno kako je jako dugo bio strupljiv kako su ga cimali, iz bloga u blog, i onda je počeo da se brani, kako je umeo, nekad sa boljim piruetama, nekad sa lošijim - kao i velika većina

A ja sam polako počeo da preskačem sekvence gde se samo svađaju blogeri, pogotovo na uvek iste teme

Ja ne bih trepnuo da decu dam njemu da ih uči, čak bih davao velike pluseve školama gde on predaje

A zašto?! Srpska udri-bližnjega-svoga posla, strast za udaranjem drugih, pogotovo u čoporu, netrpeljivost prema razlikama, ...

... srpski neumorni "prosvetiteljski" duh, the high octane one i beskrajni strog-ali-pravedan mentalitet

Eto, u nekoliko reči, a ako hoćeš samo u par reči - vulnerable narcisoidnost udarača i njihova stalna potreba za vrećom za udaranje. Oću reći "vrećom", da ne dobije Tasa ospice od moje podrške

solo solo 20:59 14.06.2023

Re: Što mrzite Tasu?

Ja ne bih trepnuo da decu dam njemu da ih uči, čak bih davao velike pluseve školama gde on predaje


Kad sam to isto napisao davno u jednom komentaru postao sam Tasin šulj i šta već ne.

Dobro došao u hemoroidalni splet Milanče. Ako su isti aršini.Vreme je da mi se skinu malo.
Черевићан Черевићан 21:20 14.06.2023

Ovim putem

или......Da bih bio precizan

коментари мени ментална су вежба
кренула кречана мозгом кристалити,
захвалан сам сваком новом блогу
јер....ком - прилог.. нуди запримити
predatortz predatortz 12:21 15.06.2023

Zašto samo klipovi?

Imamo komesarke koje ovaj prostor zapišavaju kopiranjem kompletnih članaka likova koji su im po volji.
Desetak pristojnih primedbi sam uputio da citiraju iz članka par rečenica koje smatraju suštinskom porukom i ostave link na članak onima koji žele da se dalje udubljuju.

Ne!

To je do te mere nepristojno i nadobudno, pritom i glupo u ubeđenju da neki bitan qratz čini širenjem desetina ekrana (uglavnom) besmislenih misli (uglavnom) opskurnih likova i medijskih starleta Druge Srbije.
Spiridon Spiridon 13:02 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

predatortz
Imamo komesarke koje ovaj prostor zapišavaju kopiranjem kompletnih članaka likova koji su im po volji.
Desetak pristojnih primedbi sam uputio da citiraju iz članka par rečenica koje smatraju suštinskom porukom i ostave link na članak onima koji žele da se dalje udubljuju.

Ne!

To je do te mere nepristojno i nadobudno, pritom i glupo u ubeđenju da neki bitan qratz čini širenjem desetina ekrana (uglavnom) besmislenih misli (uglavnom) opskurnih likova i medijskih starleta Druge Srbije.


Neću da budem lažno skroman i da prećutim da imam par jako edukovanih, pametnih, uspešnih ortaka koji svraćaju na ovaj blog i koji su mi rekli isto ovo što i ti. Dopuštamo grupici idiota da nas maltretiraju, a stvar se rešava sa 2 klika. Ili neka ih sklanjaju ili neka limitiraju opcije postavki. Bolje 15 komentara u vezi sa temom, nego nepregledni komentari sa yebenim youtube klipovima i sličnim mrdalicama. Dokurčilo više. Pisati i deliti sajber prostor sa takvim sadistima postalo je nezdravo čak i za one sa jačim želucem.

Evo, imamo konkretne predloge za moderaciju pa neka razmisle. Ono što sigurno niko ne može da kaže da ovakva inicijativa proističe iz kurobolje prema ovom mestu.




alselone alselone 13:24 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Evo, imamo konkretne predloge za moderaciju pa neka razmisle.

Ovde ne postoji više moderacija, a tek definitivno ne postoji već dugi niz godina neko ko bi promenio softver bloga. To mislim da cirka 7, 8 godina ne psotoji ako ne i celih 10.

Svaki autor ima mogućnost da blokira koga želi. Moj savet je oduvek bio - pustiš sve na novi blog ali munjevito reaguješ na prvo pokretanje zapišavanja.
Spiridon Spiridon 13:30 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

alselone
Evo, imamo konkretne predloge za moderaciju pa neka razmisle.

Ovde ne postoji više moderacija, a tek definitivno ne postoji već dugi niz godina neko ko bi promenio softver bloga. To mislim da cirka 7, 8 godina ne psotoji ako ne i celih 10.

Svaki autor ima mogućnost da blokira koga želi. Moj savet je oduvek bio - pustiš sve na novi blog ali munjevito reaguješ na prvo pokretanje zapišavanja.


Hvala alse. Znači, nisam imao pojma. Pa mi smo onda još i super ako ovako stoje stvari. Ponekad se zaista zapitam, u kom svetu (vremenu) ja živim.
alselone alselone 13:32 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Pa mi smo onda još i super ako ovako stoje stvari.


Pa i jeste, kad tako pogledaš.

MI smo ovo (samo ne deda nego ono u boci):

angie01 angie01 14:39 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Svaki autor ima mogućnost da blokira koga želi. Moj savet je oduvek bio - pustiš sve na novi blog ali munjevito reaguješ na prvo pokretanje zapišavanja.


kada ja ovo napisem, digne se kuka i motika:).

evo par stvari,...apsolutno svaka ovakva platforma ima moderaciju i ista pravila koriscenja, upravo da se ne bi pravila atmosfera u kojoj se ispoljavaju najgori moguci porivi i parvi haos, umesto normalne rasprave,...na sta upravo oni kojima je intencija da vredjaju i govore kojesta, reaguju, kao da im se onemugucava slobida govora- pa nije sloboda govora prozivka po nacionalnoj osnovi, porn uvrede i sve to sto imamo prilike da vidimo od pojedinih blogera- zbog cega su jedan po jedan odlazili normalni ljudi, jer nece da se na taj nacin gurkaju sa budalama.

to je bio i JEDINI zadatak moderacije koju je angazovao Restak- znaci ne ucutkivanje bilo kog misljenja, kako pojedinci spletkare- sprecavanje divljanja i krsenje disklejmera....posle se moderisanje promenilo i zavisilo je od licnog misljenja urednice....no dobro, sada moderacije nema, ali svaki autor ima obavezu i mogucnost da uredjuje svoj blog- zasto bi uostalom dopustao da mu se blog pretvori u neko smetliste....neki vode racuna, neki pustaju da se divlja, s jedne strane u strahu da ih polusvet ne maltretira, a neki, jer zele sto veci broj komentara-pa neka su i nakaradni, sto je bas kretenski.

sta bih jos dodala- ja maxu nisam razumela nista, a verujem da je tacno to sto govori o tehnickim problemima,...al sa druge strane se potpuno slazem sa Spirom, jer se meni problem otvaranja strane sa vise klipova redovno desava na svim sokocalima, ne samo na telefonu,... da objasnim sta i kako- ne znam,....al to je istina, a secam se i kada sam to prvi put pomenula, da se javilo jos blogera sa istim problemom.
solo solo 14:46 15.06.2023

Re: Samoproglašena burazerska pseudoelita

Neću da budem lažno skroman i da prećutim da imam par jako edukovanih, pametnih, uspešnih ortaka koji svraćaju na ovaj blog i koji su mi rekli isto ovo što i ti. Dopuštamo grupici idiota da nas maltretiraju, a stvar se rešava sa 2 klika. Ili neka ih sklanjaju ili neka limitiraju opcije postavki. Bolje 15 komentara u vezi sa temom, nego nepregledni komentari sa yebenim youtube klipovima i sličnim mrdalicama. Dokurčilo više. Pisati i deliti sajber prostor sa takvim sadistima postalo je nezdravo čak i za one sa jačim želucem.

Evo, imamo konkretne predloge za moderaciju pa neka razmisle. Ono što sigurno niko ne može da kaže da ovakva inicijativa proističe iz kurobolje prema ovom mestu.


SVIMA AUTORSKA OPCIJA (ko želi) i tog trenutka postajete NEINTERESANTNI za nas koje pljujete,napadate i manipulišete.

Ovo je borba za princip,za podjednake šanse svima a ne grupici manipulatora,politikanata,dosovskih govana koja blog koriste za trule i propale promocije.

Po kom si ti kriterijumu dobio vip opciju ili Pajić koji se kurči i velikodušno nudi da bude ,,domaćin,, bilo kome sa svim raspoloživim alatima cenzure,brisanja,banovanja. Vidi kurca. Mi smo veverice jel? Reko Pajke neću majke mi. Znaš kad bih pratio tvoja proseravanja na blogu i komentarisao. Nikada. Ali nema gde drugo. Zatvorili ste sistem.Smeta vam što je Vučić zatvorio sistem pa je ok što se bunite i jebete saobraćaj u celom Beogradu a kad vi to radite na blogu smeta vam što se neko buni i koristi raspoloživa sredstva da vam se najebe kevice.

SVIMA ISTE ŠANSE I MOGUĆNOSTI pa živela demokratija.

A ti kao nemaš pojma zašto je ovako.

Francuska sobarica.

Eto predlog za tvoju kurčevitu moderaciju u kojoj je mogla i Angie da bude moderator. Nekada.
Spiridon Spiridon 14:59 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

solo
Neću da budem lažno skroman i da prećutim da imam par jako edukovanih, pametnih, uspešnih ortaka koji svraćaju na ovaj blog i koji su mi rekli isto ovo što i ti. Dopuštamo grupici idiota da nas maltretiraju, a stvar se rešava sa 2 klika. Ili neka ih sklanjaju ili neka limitiraju opcije postavki. Bolje 15 komentara u vezi sa temom, nego nepregledni komentari sa yebenim youtube klipovima i sličnim mrdalicama. Dokurčilo više. Pisati i deliti sajber prostor sa takvim sadistima postalo je nezdravo čak i za one sa jačim želucem.

Evo, imamo konkretne predloge za moderaciju pa neka razmisle. Ono što sigurno niko ne može da kaže da ovakva inicijativa proističe iz kurobolje prema ovom mestu.


SVIMA AUTORSKA OPCIJA (ko želi) i tog trenutka postajete NEINTERESANTNI za nas koje pljujete,napadate i manipulišete.

Ovo je borba za princip,za podjednake šanse svima a ne grupici manipulatora,politikanata,dosovskih govana koja blog koriste za trule i propale promocije.

Po kom si ti kriterijumu dobio vip opciju ili Pajić koji se kurči i velikodušno nudi da bude gost bilo kome sa svim raspoloživim alatima cenzure,brisanja,banovanja. Vidi kurca. Mi smo veverice jel?

SVIMA ISTE ŠANSE I MOGUĆNOSTI pa živela demokratija.

A ti kao nemaš pojma zašto je ovako.

Francuska sobarica.

Eto predlog za tvoju kurčevitu moderaciju u kojoj je mogla i Angie da bude moderator. Nekada.


Tebe ne banujem iz sažaljenja svestan da grešim.

Opciju sam dobio na javnom glasanju koje je organizovalo ondašnje uredništvo. Mislim da nas je bilo 10-tak koji smo dobili autorsku.


solo solo 15:00 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Opciju sam dobio na javnom glasanju koje je organizovalo ondašnje uredništvo.


Dosovsko?

Pa promenila se vremena.Promenio se vlasnik. Tada je Krkar napisao oproštajni govor.

Prati dinamiku.

Tebe ne banujem iz sažaljenja svestan da grešim.


Bum se vusral na tvoju empatiju. Nemoj da budeš sažaljiv.

angie01 angie01 15:02 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Eto predlog za tvoju kurčevitu moderaciju u kojoj je mogla i Angie da bude moderator. Nekada.


pa nije bila samo Angie, bili su i neki drugi blogeri, jedino vam je Angie bila fer i rekla da jeste, sto se pokazalo da je greska, jer sa druge strane ima idiote tvog kalibra, koji ponavlja u negdogled naucenu tasinu mantru, koja bukvalno nista ne znaci.

sta bih jos rekla,...uvek sam se zalagala- da svi imaju mogucnost pisanja, mnogima sam pomogla da je dobiju, nikome odmogla, ne znam sta bi jos hteli od mene, narocito idioti, kojima blog sluzi za spavovanje i neprimerenu zahebanciju, koja potpuno skenjava apsolutno svaki tekst- pravi se neki kursadzijski ambijent,..tako da mrs.
angie01 angie01 15:04 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Tebe ne banujem iz sažaljenja svestan da grešim.


pa tako sam i ja dugo vremena, bilo mi zao sto ga svi sutiraju, pa probala da mu lepo kazem, dok na kraju nisam shvatila da je jedini nacin- da ga ne pustim da se prostacki izivlajava barem na mojim blogovima.
Spiridon Spiridon 15:09 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

angie01
Tebe ne banujem iz sažaljenja svestan da grešim.


pa tako sam i ja dugo vremena, bilo mi zao sto ga svi sutiraju, pa probala da mu lepo kazem, dok na kraju nisam shvatila da je jedini nacin- da ga ne pustim da se prostacki izivlajava barem na mojim blogovima.


Kapiram, njemu ustvari treba bilo kakva pažnja. Pošto ne ume da je izazove nečim normalnim, on provocira. Zato mi ga je i žao. Ono što zaboravljamo da on nema trunke obzira i sažaljenja. To ne treba ignorisati.
angie01 angie01 15:11 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Što Tasa nije bio moderator-recimo-ili Čarli?


pa to pitaj one koji su o tome odlucivali, kakve veze imaju ostali blogeri sa time, sta smaras vise. ti zamisljas da su neki zakinuti, jer su banovani zbog onoga sto su radili- a nije bilo dozvoljeno,...i to vise puta,..svako tacno zna zbog cega je sklonjen, a ovo treskanje i prebacivanje krivice na druge, koji nikakve veze sa time nemaju- znaci, obratitet se moderaciji i urednistvu koja je radila u to vreme i ne davite vise.


A za tvoje ukrasne prideve apiš onu već spomenutu polovinu - ako budem dobre volje.


i posle se pitas u cemu je problem,...pa u tome, sto niko nema mikroslop i pincetu,...toliko precizne.
solo solo 15:13 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

i posle se pitas u cemu je problem,...pa u tome, sto niko nema mikroslop i pincetu,...toliko precizne.



Njaoooooooo

Proba gratis
angie01 angie01 15:17 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Kapiram, njemu ustvari treba bilo kakva pažnja. Pošto ne ume da je izazove nečim normalnim, on provocira. Zato mi ga je i žao. Ono što zaboravljamo da on nema trunke obzira i sažaljenja. To ne treba ignorisati.


ma njega je nalozio tasa, da postoji neka ekipa i neka zavera protiv "ispravnih" kojima se zabranjuje da "istinu" iznesu na svetlost dana:))),....znaci spletkarenje koje stoji iza celog ovog maltremana je meni neverovatno, da uopste neko tako nesto izmisli i utrosi debelo vreme da prosiri pricu,...i solo sada zamislja da je revolucionar, koji se bori za "pravdu",...je l kapiras retardiranost...neki likovi naprosto ne mogu da se suoce sa svojom krivicom i traze krivce u drugima, izmisljaju neke zavere,...to je citav jedan paralelni svet koji funkcionise nevezano od realnosti.
solo solo 15:26 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

ma njega je nalozio tasa, da postoji neka ekipa i neka zavera protiv "ispravnih" kojima se zabranjuje da "istinu" iznesu na svetlost dana:))),




Minimalna rezolucija. Nema kočenja na mobitelima.
shmoo shmoo 15:58 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Spiridon

Evo, imamo konkretne predloge



Који то "ми"?

(прво лице множине презента)

Може ли неки списак за потписивање ко све подржава твоју иницијатвиву па да знамо конкретно ко се све залаже за то за шта се ти залажеш и колико вас има у томе "ми"?

Овако ти је иницијатива шупља и одзвања к'о празна канта јер колико видим нису те подржали чак ни сви они блогери овде које си ти вероватно рачунао у то "ми".

Не би било лоше да се пребројимо овде ко подржава ову твоју иницијативу па да самим тим и видимо колико вас заиста има у том твом "ми".

shmoo shmoo 15:59 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

angie01

ma njega je nalozio tasa



Не узимај име моје без разлога у своја уста која нису достојна тога.

angie01 angie01 17:08 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Не узимај име моје без разлога у своја уста која нису достојна тога.


pazi, dostojna,...je l to ono sto se u novoverstvu kljuca sa tri spojena prsta po vazduhu,...da ne seres svaki bogovetni dan, sto javno, sto iza zavese, niko te pomenuo ne bi- tako da ne zamisljaj da je bilo ko uopste zainteresovan da se tobom bavi,..sad kada nema skole, rastrcavas se tim svojim mantrama, o hijenama i fukari, pa u nedogled ponavljas, dok ovo tvoje inkluzivno odelenje tercira,...tako da nemoj da se pravis nevin...ja licno, sam te pomenula samo zbog toga, inace nisam zainteresovana, davno sam te provalila, pa ta tvoja muda za bubrege sto prodajes drugima, kod mene ne prozlae.

prema tebi licno sam bila i vise nego fer, iako to nisi zasluzio, zbog svih svinjarija koje si pravio, tako da mozes u odnosu na mene samo da cutis i da se pokrijes usima.

toliko.
gvozden1 gvozden1 17:24 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

l to ono sto se u novoverstvu kljuca sa tri spojena prsta po vazduhu

Od kada računaš da traje to novoverstvo?

Sve mi se čini da (opet) ne znaš a pričala bi.
angie01 angie01 17:30 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Sve mi se čini da (opet) ne znaš a pričala bi.


e, mojne se blamiras kao i obicno huci, bolje pusti na vreme.
gvozden1 gvozden1 17:34 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

angie01
kaze mi dokazana neznalica bloga, jedan razgovor nisi zapoceo, a da se nije ispostavilo da si vise nego slabas u znanju,...sada me stvarno mrzi da se natezem s tobom, imam neka druga posla, a i nije mi zanimljivo, uvek iste krugove vrtis,...ti slobodno misli da je to sto sam rekla netacno-predlazem da proveris kod nekog postenog popa.


I šta ja rekoh?

Priliku imaš, ali znam da se nećeš usuditi ni da pokušaš, nego ćeš opet nešto slično ovome što si napisala
.

Ne proverava se to kod popova, nego u knjigama.

Nije ti ovo prvi put da ponavljaš tu glupost o novoverstvu i tri skupljena prsta, misleći jadna da nešto pametno govoriš, neznajući da lupaš kao i obično.

Nemam ja šta da mislim da nisi u pravu, to se zna ili ne zna.
Ti ne znaš.

I to ne bi bio problem da se nisi raskokodalala.

angie01 angie01 17:48 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Dakle, neznalice, od kad traje to tvoje novoverstvo?


kaze mi dokazana neznalica bloga, jedan razgovor nisi zapoceo, a da se nije ispostavilo da si vise nego slabas u znanju,...sada me stvarno mrzi da se natezem s tobom, imam neka druga posla, a i nije mi zanimljivo, uvek iste krugove vrtis,...ti slobodno misli da je to sto sam rekla netacno-predlazem da proveris kod nekog postenog popa.
angie01 angie01 17:49 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

nego, je l ste videli OVO
gvozden1 gvozden1 17:59 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

angie01
nego, je l ste videli OVO


Jesi li ti videla ovo
angie01
kaze mi dokazana neznalica bloga, jedan razgovor nisi zapoceo, a da se nije ispostavilo da si vise nego slabas u znanju,...sada me stvarno mrzi da se natezem s tobom, imam neka druga posla, a i nije mi zanimljivo, uvek iste krugove vrtis,...ti slobodno misli da je to sto sam rekla netacno-predlazem da proveris kod nekog postenog popa.


I šta ja rekoh?

Priliku imaš, ali znam da se nećeš usuditi ni da pokušaš, nego ćeš opet nešto slično ovome što si napisala
.

Ne proverava se to kod popova, nego u knjigama.

Nije ti ovo prvi put da ponavljaš tu glupost o novoverstvu i tri skupljena prsta, misleći jadna da nešto pametno govoriš, neznajući da lupaš kao i obično.

Nemam ja šta da mislim da nisi u pravu, to se zna ili ne zna.
Ti ne znaš.

I to ne bi bio problem da se nisi raskokodalala.
angie01 angie01 18:19 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

e huci- rekoh ti, mrzi me da se s tobom preganjam, a misli sta hoces, a to sto sam rekla -stojim iza toga, ciao,zdravo.
gvozden1 gvozden1 18:23 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

angie01
e huci- rekoh ti, mrzi me da se s tobom preganjam, a misli sta hoces, a to sto sam rekla -stojim iza toga, ciao,zdravo.

Šta ti teško da odgovoriš od kad je počelo to tvoje novoverstvo?

:)

angie01 angie01 18:25 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Šta ti teško da odgovoriš od kad je počelo to tvoje novoverstvo?


rekoh ti, mrzi me da se preganjam s tobom,..ti misli kako hoces,...toliko puta sam ti otvarala oci uzaludno, necu vise da se smaram s tobom...dosadilo mi.
gvozden1 gvozden1 18:32 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

angie01
Šta ti teško da odgovoriš od kad je počelo to tvoje novoverstvo?


rekoh ti, mrzi me da se preganjam s tobom,..ti misli kako hoces,...toliko puta sam ti otvarala oci uzaludno, necu vise da se smaram s tobom...dosadilo mi.

sada me stvarno mrzi da se natezem s tobom, imam neka druga posla

mrzi me da se s tobom preganjam, a

mrzi me da se preganjam s tobom,


Ne bih rekao da te mrzi, ne odustaješ :)

A samo običnu stvar kažeš, kad se pojavilo to sa tri prsta.

E, a znaš šta možeš još, dogovoriš se sa domaćinom pa me opet banujete.
I tako ti pobediš.


A pre toga, od kad traje novoverstvo?

:)
angie01 angie01 18:41 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

E, a znaš šta možeš još, dogovoriš se sa domaćinom pa me opet banujete.
I tako ti pobediš.


e, super, vec sam bila zaboravila da si ovo lupio, pa cu samo ovo,...evo pitaj sada Spiru, da l sam se s njim dogovarala da te banuje,...eto ti odlicne prilike,...sad si poceo ko ovi inkluzivci da pricas gluposti i u tom smislu....evo, pitaj ga.
gvozden1 gvozden1 18:43 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

evo pitaj sada Spiru, da l sam se s njim dogovarala da te banuje,...

Da, ne znam ja da ste me banovali istovremeno, nego njega da pitam.

Nego, pusti to, šta bi s novoverstvom, i šta bi s drugim poslom koga reče da imaš?
angie01 angie01 19:39 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Da, ne znam ja da ste me banovali istovremeno, nego njega da pitam.


ja pojma nemam da li te je Spira banovao, ni ako jeste, kada i zasto,..a da sam te ja banovala i to jos istovremeno i u dogovoru s njim- nije istina.

pravo da ti kazem, ne secam se da sam te ikada banovala, tako da sto se mene tice, moze samo da bude neka situacija gde si bio ekstremno bezobrazan- a bezobrazan si uvek, pa te eno na svim mojim blogovima- i da si u tome bio uporan, pa je mozda bilo na taj jedan dan, ili tako nesto,..al se ne secam ni toga, tako da nemoj da sviras bez veze, nekako je jadno,..

rekoh vec, kod mene su bukvalno dvoje banovani, minus carli, koji se odmah reinkarnira, a sve sa njim i to dvoje su bili prvo upozoreni da se upristoje, pa prvo brisani, jednom, dva puta, pa banovani, kada su insitirali da budu gadni,...pa sam ih onda pustila i kada su ponovili celu situaciju, kao nedotupavnai ulicari, e onda sam ih trajno uklonila, nema razloga da trpim da neko dodje na moj blog i divlja, eto, to sve nije tajna, a ti sada izmisljaj sta god hoces.
gvozden1 gvozden1 19:48 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?


ja pojma nemam da li te je Spira banovao, ni ako jeste, kada i zasto,..a da sam te ja banovala i to jos istovremeno i u dogovoru s njim- nije istina

Znaš šta je najbolji dokaz prazne glave?
To što taj jedva čeka blog o blogu da se raskokodače.

Tu se oseća svoj na svome, baš kao ti sad, i ne prestaješ.

Be mi se što ste me banovali, ima li moderacije, i sve te priče o blogu samom.

Tresnula si nešto, vidim i sama shvatiš da nemaš pojma, pa bi sad o blogu.

Kad je počelo novoverstvo sa kljucanjem sa tri prsta?
angie01 angie01 20:04 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

Znaš šta je najbolji dokaz prazne glave?
To što taj jedva čeka blog o blogu da se raskokodače.


pa slagao si nesto sto nije istina, klevetao-ja ti odgovorila i sada si jos bezobrazan,...a jos ne kapiras, da zbog ovog tvog ulicarskog nacina, necu da se upustam u raspravu-znaci, mene zabole sta ti mislis.

ende.
gvozden1 gvozden1 20:19 15.06.2023

Re: Zašto samo klipovi?

ende

Stvarno?
Ostadoh bez odgovora:)

Al da pokušam još jednom ipak

Kad je počelo novoverstvo sa kljucanjem sa tri prsta?
zoja444 zoja444 13:30 15.06.2023

jadan je ovaj blog b92

kada natasa tasic mora da zakljucava svaki svoj blog zbog rasizma. ma, ko se to bori protiv nasilja u drustvu? smrdljivi i ljigavi licemeri.
Spiridon Spiridon 13:40 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

zoja444
kada natasa tasic mora da zakljucava svaki svoj blog zbog rasizma. ma, ko se to bori protiv nasilja u drustvu? smrdljivi i ljigavi licemeri.


a ja jos kalkulisem koga da banujem i da ne budem pretenciozan. Šljam treba staviti tamo gde mu je mesto. Ko ih jebe. Primetio sam za par likova koje sam banovao iz ličnih razloga, da je mnogo ljudi kasnije imalo isti problem sa njima. To bre u korenu treba seći.
alselone alselone 13:46 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

To bre u korenu treba seći.

Apsolutno. Jedan zapišač otera 10 koji su došli sa normalnom namerom da normalno diskutuju. Dva zapišača koji se ping-ponguju, oteraju 50.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana