Eksperimenti u blogovanju

Kako da zaštitimo naš blog?

Spiridon RSS / 14.06.2023. u 15:34

Ovaj blog predstavlja inicijativu za poboljšanje korišćenja našeg bloga i zato mu je potrebna vasa podrška.  Već danima se trudim da pročitam svoje i tuđe komentare, ali otvaranje stranice mi teško ide. Stranice se dugo učitavaju jer su opterećene gomilom besmislenih YouTube linkova.

Ovim putem želim da se obratim svim članovima naše zajednice, a posebno moderaciji, i da ih pitam da li sam jedini kome to smeta?

Ako govorimo o slobodi govora, onda upravo to ide u prilog mojoj tezi da više ne uspevam da pristupim tekstu autora jer je zatrpan besmislenim YouTube linkovima.

Da li moderacija ima alat da onemogući direktno kačenje YouTube-a na komentar i na naslovnu? Da se jednostavno ikona YouTube-a skloni sa panela.

Ja sam jedan od onih koji su to ranije radili, ali kako rezolucija klipova raste, tako je učitavanje stranice teže i vrlo često nemoguće.

Da bih bio precizan, jedino učitavanje bez velikih problema je moguće samo sa desktop računara ili laptopa. Tableti i mobilni telefoni se dosta muče sa ovim problemom.

Ukoliko neko misli da ima zanimljiv YouTube video, neka napravi link i ostavi prostor čitaocu da ga pogleda ukoliko želi.

U 95% slučajeva ti klipovi niko ne gleda, usporavaju stranicu i odvraćaju pažnju sa teksta komentatora. Jednom rečju, postaju klasičan SPAM.

Blog B92 je napravljen davno na dobroj platformi koju iskorišćavamo i rabimo već godinama, ali to nije razlog da ne vodimo računa o njoj i da je ne održavamo. 

Kako je ovaj blog eksperiment, svi oni komentari koji budu sadržali YouTube će biti obrisani. Vi kao čitaoci procenite da li lakše pristupate blogu i da li vam je blog pregledniji i generalno lakši za korišcenje.

 

Untitled.jpg 



Komentari (261)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 13:51 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

kada natasa tasic mora da zakljucava svaki svoj blog zbog rasizma. ma, ko se to bori protiv nasilja u drustvu? smrdljivi i ljigavi licemeri.

Stvarno? Kada je kod nje ispoljen rasizam? Šta se desilo? Kad?
Spiridon Spiridon 13:54 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

alselone
To bre u korenu treba seći.

Apsolutno. Jedan zapišač otera 10 koji su došli sa normalnom namerom da normalno diskutuju. Dva zapišača koji se ping-ponguju, oteraju 50.


Nije fora u tome da svi isto razmišljamo, koliko puta smo se ti i ja popičkali na zadatu temu, ali ovde se oseća loša namera, svesno miniranje i destrukcija. Ako to treba da diže broj komentara i čitanost, onda bolje da zatvaram nalog.
zoja444 zoja444 13:59 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

pisala sam o tome najmanje 3x. bilo je uzaludno. nisam zaduzena da ispravljam krive drine ovde, ali je zalosno da natasa tasic nema pravo ni na misljenje.
maksa83 maksa83 14:04 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

pisala sam o tome najmanje 3x. bilo je uzaludno. nisam zaduzena da ispravljam krive drine ovde, ali je zalosno da natasa tasic nema pravo ni na misljenje.

Ozbiljno pitam kada je ispoljen taj rasizam pošto se ne sećam tog incidenta. Ko je ispoljio rasizam, kako?
zoja444 zoja444 14:21 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

vrlo suptilno, nikakve direktne prostacke uvrede. cak je natasa napisala oprostajni blog i otisla. kao da ne izaziva razdor medju blogerima.
angie01 angie01 14:46 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Ozbiljno pitam kada je ispoljen taj rasizam pošto se ne sećam tog incidenta. Ko je ispoljio rasizam, kako?


ma niko i nikad, Natasa je ovde bas lepo primljena, nego se zlonamerno insinuira nesto sto ne postoji,...Natasa zakljucava blogove jer ne zna kako da hendluje misljenja i pitanja koja bi joj skodila sa snsom i to je otprilike to....jasno je i tebi, ne znam sto se pravis nevest.

na ovom poslednjem se niko nije ni javio, sem tase, koji je isto sns podrzavalac, pa je dobacio nesto ruzno u stilu, jao kada sada navale hijene, pa je ona odreagovala u smislu, pa mozda si upravu, kada dodju sa svojim mrakom,......ne znam ovo je stvarno sramota, neko te vredja, neuvazava i jos dodju brabonjci da se zale da je ta strana nesto ugorzena,..evo nemam reci, kakva mizerija, ko da smo svi ostali budale.

da se razumemo, neka radi svako kako misli, al nemoj jos da lupas cvrge i da gaslajtingujes- to je vec uvredljivo za inteligenciju ostalih.
solo solo 14:57 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Spiridon
zoja444
kada natasa tasic mora da zakljucava svaki svoj blog zbog rasizma. ma, ko se to bori protiv nasilja u drustvu? smrdljivi i ljigavi licemeri.


a ja jos kalkulisem koga da banujem i da ne budem pretenciozan. Šljam treba staviti tamo gde mu je mesto. Ko ih jebe. Primetio sam za par likova koje sam banovao iz ličnih razloga, da je mnogo ljudi kasnije imalo isti problem sa njima. To bre u korenu treba seći.



,,Ko se mača lati od mača će poginuti,,

Polako,zaigraće mečka.....

Već vam nije isto ko 2008.

Pucate lagano ali sigurno.
maksa83 maksa83 15:05 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Natasa zakljucava blogove jer ne zna kako da hendluje misljenja i pitanja koja bi joj skodila sa snsom i to je otprilike to....jasno je i tebi, ne znam sto se pravis nevest.

Jasno mi je zašto zaključava neke blogove (zato što su SNS propaganda i jasno joj je da bi fidbek bio ne baš pozitivan najblaže rečeno), ali me stvarno zanima kada je bio taj rasistički ispad prema njoj pošto ga se ne sećam.
zoja444 zoja444 15:05 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

ma, da. natasa je sada retardirana pa ne zna da odgovara na pitanja. i to na blogovima koji nemaju veze sa sns-om. to je ta suptilnost i glavna akterka.
solo solo 15:09 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Apsolutno. Jedan zapišač otera 10 koji su došli sa normalnom namerom da normalno diskutuju. Dva zapišača koji se ping-ponguju, oteraju 50.


Taj rad?

angie01 angie01 15:25 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

ali me stvarno zanima kada je bio taj rasistički ispad prema njoj pošto ga se ne sećam.


pa nikada, to je izmisljeno, da bi se maltretirali drugi....to je izmislila ova nelecena koja mi kune decu i zeli im sve najgore, govori da sam direktan potomak gerinkga i slicne bedastoce, ali zato nalazi suptilne znake da je Natasi neko nesto- to jest ja,..a nisam nikada nista, sem sto sam rekla sta mislim o necemu sto je napisala, kao i drugi, koji su cesto bili mnogo konkretniji,...znaci- spletkarenja u toku.

sada bukvalno krece i bez da je neko nesto rekao, jer se niko sem tase nije ni javio, ali se izmislja da Natasa ima strah od rasistckih napada- koji se nikada nisu desili- a u stvari su ona i tasa uvredili nas ostale,...tasa nas je nazvao hijenama, a ona da ne zeli mrak koji bi joj doneli...znaci, kao tvajlajt zoun.
angie01 angie01 15:31 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Apsolutno. Jedan zapišač otera 10 koji su došli sa normalnom namerom da normalno diskutuju. Dva zapišača koji se ping-ponguju, oteraju 50.


potpisujem,..zato se i organizuje moderacija,...da se ne bi stvorio ambijent koji pogoduje primitivcima, a oterali normalni,...pa niko normalan ne ostaje u kafani u kojoj su tuca i srca normalna pojava,..ako se i zatekao, odlazi i nece se vise vratiti.
zoja444 zoja444 15:45 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

i jesi direktan potomak tih nekih ss-ovaca, jer jedino ti proglasavas ljude ovde dusevnim bolesnicima a zna se kako su oni zavrsavali.
Spiridon Spiridon 15:56 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

zoja444
i jesi direktan potomak tih nekih ss-ovaca, jer jedino ti proglasavas ljude ovde dusevnim bolesnicima a zna se kako su oni zavrsavali.


Eto, jel vidite kako lepo moze da se razgovara kad nema youtubova
shmoo shmoo 16:06 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Spiridon

Ko ih jebe.



Пази, то ти је двосмерно.

Не мора нужно да иде само од тебе ка другима, него може да иде и од других ка теби.

Уосталом, ниси ти и ти твоји "ми" једини блогери овде и једини са ауторским опцијама.

Хоћеш да направиш два Блога Б92?

Један на којем ћете бити само ти из тог твог "ми" и други на којем ћемо бити сви ми остали који не припадамно том твом "ми"? Па да се више не додирујемо овде на Блогу Б92?

Је л' то хоћеш?

Само реци, није проблем.

(Мада сумњам да је Блог Б92 баш тако био замишљен првобитно када је отпочео са својим функционисањем. Али то је моје лично мишљење и нема никакве везе са овом причом на овом твом блогу.)

Али да ти и ти твоји "ми" приватизујете Блог Б92 само за себе?

Е, то већ неће да може.

Према томе, размисли пажљиво када некога одјебаваш јер то може да ти се врати баш на незогдан начин.

angie01 angie01 17:01 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

jer jedino ti proglasavas ljude ovde dusevnim bolesnicima a zna se kako su oni zavrsavali.


pa neleceni sizofrenicari opsesivno proganjaju druge, kao sto ti radis, ucitavaju im kojesta lazu bez srama, klevecu, spletkare i jos im kunu decu i zele im sve najgore, iznose javno u detalje svoja sexualna iskustva, sa sve ponizavajucim eksplicitnim segmentima, a na platformi koja nije predvidjena za pornografiju, imaju stalnu potrebu da izazivaju konflikte- evo sada si recimo zapocela pricu, koja veze sa zivotom nema, znaci, niko nije ni rec rekao, al tebe nesto tera da budes zla i da zapocnes neko treskanje,...tako da bolje idi popi terapiju i pogledaj se u ogledalo, umesto sto proganjas i izmisljas traceve...mene se mani,100. put...na kraju cu stvarno da te prijavim, nece mi vise biti zao.
zoja444 zoja444 18:03 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

za sta da me tuzis? sto me nazivas nelecenom sizofrenicarkom. vredjanje ti je dusevna hrana. ovo ti je idealno mesto.
bene_geserit bene_geserit 23:53 15.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Ako ćemo da budemo fer:
- Natašini blogovi nisu propaganda SNS-a
- U napadu na nju nisam primetio rasizam

Najčešće to bude tipa, ona objavi blog o baletu, i odma se krene "a što si ti član SNS-a" maltretiranje i sl.
To je negde na nivou "zbog čega Đoković jede ćevape u Parizu" logika.
nask nask 08:50 16.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

Sem ako nije u pitanju neka objava u stilu "sutra ću da umrem" ili nešto slično, objavljen a zaključan blog je u mom koordinatnom sistemu odraz nepoštovanja blogera, inače bi radije upotrebio malo jači izraz na ovom vrlo kulturnom blogu, pa da ne kvarim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:08 17.06.2023

Re: jadan je ovaj blog b92

ma niko i nikad, Natasa je ovde bas lepo primljena, nego se zlonamerno insinuira nesto sto ne postoji,...Natasa zakljucava blogove jer ne zna kako da hendluje misljenja i pitanja koja bi joj skodila sa snsom i to je otprilike to....jasno je i tebi, ne znam sto se pravis nevest.



Da, to je to, a ja isto nisam primetio da je iko od nas pilića ovde napravio rasistički ispad kod nje na blogu, niti bilo gde drugo.

Nego, Spiro, koji ti je kurac? Nisam znao da si toliko sujetan.
solo solo 15:32 15.06.2023

Da li je legitimno....

Kako da zaštitimo naš blog?


...pitati

Kako da mi zaštitimo naš blog?


Čiji je ovo jebeni blog?

Što je više vaš nego naš?

Mi ga štitimo od vas samo vam to još nije jasno.



angie01 angie01 15:35 15.06.2023

Re: Da li je legitimno....

Čiji je ovo jebeni blog?

Što je više vaš nego naš?

Mi ga štitimo od vas samo vam to još nije jasno.


je l kapiras sada?
shmoo shmoo 16:13 15.06.2023

Re: Da li je legitimno....

solo

Čiji je ovo jebeni blog?

Što je više vaš nego naš?



Ма дај, не вреди са њима било шта расправљати... Губљење времена.

Зар не видиш да годинама уназад желе да приватизују овај Блог Б92 само за своја интимна окупљања?

Пази, Макса Спиридону објаснио да Јутјуб клипови немају ту улогу на Блогу Б92 коју им Спиридон приписује, а Сприридон му одговара са:


Spiridon

Maksicu, kada sam objavio ovaj blog ja sam znao da ces ti da se javis i da ces da napises nesto ovako jer sam svedok od 2008 koliko puta si ispadao picka kada je to najmanje trebalo.



И шта ту даље има више уопште да се прича?

Елита, јбт.

Па нека их, нека се ваљају сами у свом елитном ријалити блату на Блогу Б92.

Постоје и други блогери са ауторском опцијом код којих могу да се остављају коментари, а не само ти Спиридонови "ми" аутори на Блогу Б92.

То је све што имам рећи на ту тему.

Одох код Наташе на њен закључани блог да слушам музику.

То ми је боље него да даље овде код Спиридона читам ова њихова "ми" размишљања.

maksa83 maksa83 16:36 15.06.2023

Re: Da li je legitimno....

Пази, Макса Спиридону објаснио да Јутјуб клипови немају ту улогу на Блогу Б92 коју им Спиридон приписује, а Сприридон му одговара са:

Da budemo precizni ja verujem da gomila klipova hoće da iskilavi skrolovanje na slabijem hardveru (gde spadaju tableti i telefoni) ali da je tehničko objašnjenje zašto se to dešava netačno.

shmoo shmoo 16:37 15.06.2023

.

Стално ме, Спиридоне, та твоја "ми" екипа оптужује како се свако мало опраштам од Блога Б92.

Вероватно ћете ти и твоји "ми" тако тумачити и ове моје коментаре.

Не, много грешите.

Не опраштам се ја од Блога Б92.

Само сам решио да направим селекцију испод чијих ауторских текстова на Блогу Б92 ћу и убудуће остављати своје коментаре, а чије ауторске текстове на Блогу Б92 нећу више ни отварати, а камоли остављати своје коментаре.

Јасно ти је да сте то ти, Спиридоне, и та твоја "ми" екипа чије ауторске текстове више немам намеру уопште ни да отварам, а камоли да губим време пишући испод ваших текстова неке коментаре.

Натерали сте ме, иако до сада нисам био такав на Блогу Б92, да постанем као и ви и да ми убудуће буде много важније КО је нешто написао на Блогу Б92 од онога ШТА је написано.

Хоћеш таква два Блога Б92, један на којем ћете писати само ти и твоја "ми" екипа у својим интимним окупљањима овде и други на којем ће бити сви остали?

Што се мене тиче, Спиридоне, имаћеш их. Та два Блога Б92.

Симпл ез дет.

shmoo shmoo 16:38 15.06.2023

грешка

грешка

shmoo shmoo 16:38 15.06.2023

Re: Da li je legitimno....

maksa83
Пази, Макса Спиридону објаснио да Јутјуб клипови немају ту улогу на Блогу Б92 коју им Спиридон приписује, а Сприридон му одговара са:

Da budemo precizni ja verujem da gomila klipova hoće da iskilavi skrolovanje na slabijem hardveru (gde spadaju tableti i telefoni) ali da je tehničko objašnjenje zašto se to dešava netačno.




Знам ја то, Максо... Схватио сам.

Нисам стручан, али капирам да велики број клипова кочи отварање блога. И то примећујем и сам.

Али није овде о томе реч.

Друго нешто је овде у питању.

Да не понављам то што сам већ написао.

EDIT: А јесте интересантна Спиридонова реакција на тај твој коментар.



Ribozom Ribozom 19:12 15.06.2023

Crno nam se pise

Ja ne znam da li vi primecujete koliko je komunikacija u na blogu otisla u aut. Psovke su sve cesce, agresija i uznemiravanje skoro na svakom blogu. Zamena teza i ogoljene lazi.
I pomislih da sam ja previse fin, a nisam.
I rekoh zeni da je to sto smo mi asocijalni, a vi temperamentni. Ali sada vidim da je ta agresija u stvari mejnstrim u Srbiji i da je to stiglo i na blog.
To nisu samo ovi vucicevi, nego je jedna vecina postala takva.
Patologija pretvaranja jednog naroda u zver.
predatortz predatortz 19:23 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

To nisu samo ovi vucicevi


Prijatelju, ovde Vučićevih nema.

Ne nasedaj na fore dežurnih potkazivača koji upiru prste u sve one čiji stavovi im se ne dopadaju.

Po njima si Vučićev po automatizmu, ako osporiš išta od onoga što oni kažu.
angie01 angie01 19:42 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Prijatelju, ovde Vučićevih nema.


o cemu ti pricas?
gvozden1 gvozden1 19:50 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Po njima si Vučićev po automatizmu, ako osporiš išta od onoga što oni kažu.

To je tačno, ali je tačno i ovo što Ribozom priča.

Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.
predatortz predatortz 19:55 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

angie01
Prijatelju, ovde Vučićevih nema.


o cemu ti pricas?


O tome, naprimer, da za istu stvar vas nekoliko optužuje i mene.

E, sad, pazi situaciju...

Ja godinama otvoreno pišem da su mi radikali i sve što je izmilelo iz njihovog šinjela mrski, da ih smatram za nešto najgore što je ovaj narod iznedrio, da mi je odvratno njihovo lažno, bulajićevsko srpstvo i njihov fejk nacionalizam...

I, šta?
Ja sam njihov, samo to krijem?

Bojim se tamo neke Anđe ili koga god pa da napišem da sam za Vučića, u momentu kada on suvereno vlada i vladaće još dugo0

Ne! Vi koji najviše serete o ljudskim pravima i demokratiji imate um sposoban da promišlja samo dva stanja - ili si protiv Vučića, ili si njegov ako ovim drugim nešto osporiš.
Ne postoji ništa između?

Razmahali ste se tom pričom ko taze kresnute i instriurane skojevke 1945.!




predatortz predatortz 19:56 15.06.2023

Re: Crno nam se pise


Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.


Da!
Ja sam počeo da jebatam uzduž i popreko jer mi je pun qratz istih budala koje me optužuju kako zinem.
angie01 angie01 20:08 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

I, šta?
Ja sam njihov, samo to krijem?


izvini, ja te pitala o cemu pricas, kada kazes da takvih nema ovde, a ti mi pricas o "svom slucaju"...a to nije bilo pitanje.
predatortz predatortz 20:12 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

angie01
I, šta?
Ja sam njihov, samo to krijem?


izvini, ja te pitala o cemu pricas, kada kazes da takvih nema ovde, a ti mi pricas o "svom slucaju"...a to nije bilo pitanje.


Govorim o činjenici da se ovde niko nije deklarisao da je njegov pristalica, a ne vidim čega bi se to imao plašiti onaj koji jeste, a da vi prozivate ljude bez ijednog argumenata.

Ne znam kako vi doživljavate ovo mesto i kakvu mu to mitsku važnost pridajete, ali to da neko ko je za Vučića ovde mora da krije i da to bude u potaji - to je teška glupost!

gvozden1 gvozden1 20:14 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

predatortz

Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.


Da!
Ja sam počeo da jebatam uzduž i popreko jer mi je pun qratz istih budala koje me optužuju kako zinem.

E o tim budalama.

Ima ih koji, verujem, stvarno tako misle.
To su baš budale, oni politiku, koja je oblast nijansi, u kom su nijanse ekstremno važne, posmatraju crnobelo.

To je i recidiv komunizma, dokazivanja lojalnosti, straha od optužbi za kolebljivost.
Tipičan komunistički način razmišljanja, a kako komunizam i današnje ultralevičarenje imaju mnogo toga zajedničkog, onda i ne čudi.

Naravno, nema spora da je tipičan predstavnik tih budala Endži.

I njima ne treba, ono što ti često radiš, ništa objašnjavati, ništa poricati kad nekog proglase vučićevcem.

Naprosto, budale su.

Druga grupa shvata, ali pokušava time uvrediti sagovornika, ili osporiti argument na koji namaju odgovor.

Klasična situacija u kojoj od razgovora o temi, skrećeš priču na sagovornika.

Ne pobijaju ti tezu nego kažu, ti tako pričaš jer si Vučićev.

Kad već dadoh primer za budale, hajd i ovde, takav je recimo NADN, nije budala ali mu odgovara društvo takvih jer su oni najčešće antisrpski nastrojeni, pa su mu po tom osnovu bliski.

predatortz predatortz 20:23 15.06.2023

Re: Crno nam se pise


I njima ne treba, ono što ti često radiš, ništa objašnjavati, ništa poricati kad nekog proglase vučićevcem.


Za ovo si apsolutno u pravu!

Ja nekad, namerno, krenem da preterujem u veličanju onoga za šta me optužuju. Čisto da im pičim po ganglijama.

Zaboravim se da ovo čitaju i ljudi koji nisu budale.
gvozden1 gvozden1 20:40 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Čisto da im pičim po ganglijama.

Ko ne voli Radovana
Ne video Đurđevdana
:)
maksa83 maksa83 20:56 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Žare
Goci




vrabac_onaj vrabac_onaj 20:57 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

gvozden1
...

predatortz
...


ja zato izbegavam ovde da dolazim više od godinu dana.
mnogo loše emocije mi budi.
predatortz predatortz 20:59 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

maksa83
Žare
Goci






Ovaj Maksa nekad bio kul lik, sad ga drma klimaks, šta li...
predatortz predatortz 21:00 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

vrabac_onaj
gvozden1
...

predatortz
...


ja zato izbegavam ovde da dolazim više od godinu dana.
mnogo loše emocije mi budi.


Ja se kanim da odjezdim u noć.
maksa83 maksa83 21:02 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Ovaj Maksa nekad bio kul lik, sad ga drma klimaks, šta li...

Kako da vas čovek ne zajebava - uvek u paru, ko Jehovni Svedoci. Ili Žare i Goci.

Ili samo svedoci. Na latinskom.
gvozden1 gvozden1 21:05 15.06.2023

Re: Crno nam se pise


Kako da vas čovek ne zajebava - uvek u paru, ko Jehovni Svedoci. Ili Žare i Goci.

Ko ti i Endži.

predatortz predatortz 21:05 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

maksa83
Ovaj Maksa nekad bio kul lik, sad ga drma klimaks, šta li...

Kako da vas čovek ne zajebava - uvek u paru, ko Jehovni Svedoci. Ili Žare i Goci.

Ili samo svedoci. Na latinskom.


Ajde Makso, ne ljubomoriši! I ti si se upario, džavolčiču. Uvek si tu da pritekneš.

gvozden1 gvozden1 21:09 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Nego, Makso, ajd iskreno, kako si se između Zoje i Endži odlučio?

Obe su ti se udvarale, a ti jednu otkačio.
maksa83 maksa83 21:10 15.06.2023

Re: Crno nam se pise


Mislim da je super što je ovaj sadržaj javan i svako može da prosudi ko se ovde sa kim koliko sinhronizuje.

Evo npr. dosta je poslednjih 10 komentara. A i bilo kojih drugih 10. Ili 50.

Ma sveeeee. :)))
zilikaka zilikaka 21:10 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

maksa83
Ovaj Maksa nekad bio kul lik, sad ga drma klimaks, šta li...

Kako da vas čovek ne zajebava - uvek u paru, ko Jehovni Svedoci. Ili Žare i Goci.

Ili samo svedoci. Na latinskom.

A taman sam nameravala da nađem neki film za uspavljivanje.
gvozden1 gvozden1 21:13 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Mislim da je super što je ovaj sadržaj javan i svako može da prosudi ko se ovde sa kim koliko sinhronizuje.

To neko pravdanje kao da se naslućuje?

Ne vredi Makso, ljubav i kašalj....znaš već.

A nije ni fer prema dami.
predatortz predatortz 21:13 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

maksa83

Mislim da je super što je ovaj sadržaj javan i svako može da prosudi ko se ovde sa kim koliko sinhronizuje.

Evo npr. dosta je poslednjih 10 komentara. A i bilo kojih drugih 10. Ili 50.

Ma sveeeee. :)))



Eto, sad si svima dokazao!
Bravo! Tri Bambija!
maksa83 maksa83 21:14 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Nego, Makso, ajd iskreno, kako si se između Zoje i Endži odlučio?

Obe su ti se udvarale, a ti jednu otkačio.


Te kulovske skečeve koji uključuju druge ženske osobe ovde ćeš morati da izvodiš sam sa sobom kao do sada, ili Gocijem.

predatortz predatortz 21:15 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

zilikaka
maksa83
Ovaj Maksa nekad bio kul lik, sad ga drma klimaks, šta li...

Kako da vas čovek ne zajebava - uvek u paru, ko Jehovni Svedoci. Ili Žare i Goci.

Ili samo svedoci. Na latinskom.

A taman sam nameravala da nađem neki film za uspavljivanje.


Hvala, vazda zanimljiva gospoja!

Drago mi je što mogu biti od koristi.
predatortz predatortz 21:18 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

ili Gocijem.


A da se ti Gociju skineš sa spolovila?
Jako bih to cenio!
Ume i Goci da bude zajedljivi smrad, ali kad si ti u pitanju izbegavam.
Bilo bi mi krivo da budem nateran na to.
gvozden1 gvozden1 21:18 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

maksa83
Nego, Makso, ajd iskreno, kako si se između Zoje i Endži odlučio?

Obe su ti se udvarale, a ti jednu otkačio.


Te kulovske skečeve koji uključuju druge ženske osobe ovde ćeš morati da izvodiš sam sa sobom kao do sada, ili Gocijem.


O naljutili smo se!

Hteo bi Maksa da bude jedini koji, po sopstvenoj tvrdnji, zajebava.

Ne zeza SE, ne zajebava SE, nego baš, ja zajebavam.

Nije prvi put.
alselone alselone 21:28 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Ne zajebava maksa nego vas troje kad se uhvatite u kolo, predator - angie - gvozden - predator - angie - gvozden, i plešete tako tango smrti 200 komentara. što ne bi bilo ni po jada da sutra ne zaplešete ponovo, pa prekosutra ponovo. ni ne primećujete da ste postali jedni drugima opsesija.


Beat Streat.
Ribozom Ribozom 21:31 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

gvozden1
Po njima si Vučićev po automatizmu, ako osporiš išta od onoga što oni kažu.

To je tačno, ali je tačno i ovo što Ribozom priča.

Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.

Ovo je mogao biti dobar pocetak.
maksa83 maksa83 21:32 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

O naljutili smo se!

Hteo bi Maksa da bude jedini koji, po sopstvenoj tvrdnji, zajebava.

Svako ima svoju crtu koju povlači između zajebancije i neukusa.

Da ti objašnjavam gde ta crta treba da bude nema puno smisla, mator si čovek, ali da probam - ako moraš da uvlačiš u to druge pa još ženske osobe koje ni ne učestvuju u konverzaciji onda si po svoj prilici zagazio duboko u neukus.

Dalje ćeš stvarno morati sam. Mislim ... nećeš, evo ga stiže Žare (pošto se ljuti, neće da bude Goci)
predatortz predatortz 21:35 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

evo ga stiž Žare (pošto se ljuti, neće da bude Goci)


Ok!
Primio k znanju!
Kad smo kod neukusa, prelaziš moju liniju.
Imam običaj da upozorim kad mi to smeta.
Taj deo sam obavio.
maksa83 maksa83 21:37 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Ok!
Primio k znanju!
Kad smo kod neukusa, prelaziš moju liniju.
Imam običaj da upozorim kad mi to smeta.
Taj deo sam obavio.

Evo može Sajmon i Garfankel.

predatortz predatortz 21:39 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

maksa83
Ok!
Primio k znanju!
Kad smo kod neukusa, prelaziš moju liniju.
Imam običaj da upozorim kad mi to smeta.
Taj deo sam obavio.

Evo može Sajmon i Garfankel.




Ma, sve može.
Samo teraj...
gvozden1 gvozden1 21:41 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

ako moraš da uvlačiš u to druge pa još ženske osobe koje ni ne učestvuju u konverzaciji onda si po svoj prilici zagazio duboko u neukus.


Tvoja i Endžina bliskost u poslednje vreme je primetna, ne samo sa moje strane.

Edži je tu, učestvuje na blogu i to ihaha učestvuje.

Zoju videh, a njen odnos prema tebi, ni ona sama nije skrivala, tako da ništa od ovoga niti je izmišljeno niti bilo šta insinuiram.

Za razliku od tebe.

Sad, šta ti više smeta, to što sam te svrstao sa Endži u grupu, ili to što nisam krenuo da se pravdam kako se sa Predatorom često i razumem razumem, pa da ti ZAJEBAVANJE bude superkul, to vidi sam sa sobom.
A možeš i s njom.


gvozden1 gvozden1 21:44 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Ribozom
gvozden1
Po njima si Vučićev po automatizmu, ako osporiš išta od onoga što oni kažu.

To je tačno, ali je tačno i ovo što Ribozom priča.

Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.

Ovo je mogao biti dobar pocetak.


Staraću se :)

Al ozbiljno, treba pokušati, preterao/li sam/smo.
solo solo 21:47 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

o cemu ti pricas?


Eto. Kako onda da je ne pošalješ u kurac. Pa šta košta.

Ma nema više pardona prema budalama.A nema ni fitilja.

Jebu nas 30 god ove budale, život nam pojele.

Oće da jedu još.

p.s.

Nije blog problem. Ovde je najbezazlenije.

Imaš blog na ulici,u skupštini, u medijima, u svakom udahu koji udahneš kad se probudiš.

To je sranje.

zilikaka zilikaka 21:54 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Probao Alse al evo da probam i ja.

Sasvim je ok da se sa nekim razumeš, gađaš u mnogim stavovima, isto kao i da sa nekim drugim imaš skoro pa ni jedan zajednički. Jedino ume da bude malo previše ako to činiš u 20-30 uzastopnih komentara skoro pa na svakom blogu.
Primer koji je on naveo je crno bela mustra, koja se uporno ponavlja sad već i godinama.
Postoji doduše i drugi triling koji je pa u sličnim nijansama al kvantitativno često jači.

Pazi, ne osporavam nikom pravo da radi ono što radi nego se potegla tema ponašanja na blogu pa sam sebi dozvolila da komentarišem način komentarisanja.
predatortz predatortz 22:01 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Pazi, ne osporavam nikom pravo


Osporavaš!
I to hinjski!

Recimo, mene malo toga od onoga što piše Docs zanima. Iako njega smatram za veoma pametnog i dobrog čoveka, teme koje obrađuje meni nisu bliske ni interesantne.

Kada bih se, na način na koji si se ti i drugi, osvrnuo na nizove komentara u razgovoru u kojem ne učestvujem i ne moram da učestvujem, niti moram da te komentare čitam, bilo bi to veoma pederski sa moje strane.

Prestanite da glumite savest ovog mesta i ne igrajte se učiteljice zrelim ljudima.

Ja biram koje nizove komentara ću da čitam, a koje uredno preskačem.
Činite to i vi.
solo solo 22:07 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

al evo da probam i ja.

Sasvim je ok da se sa nekim razumeš, gađaš u mnogim stavovima, isto kao i da sa nekim drugim imaš skoro pa ni jedan zajednički. Jedino ume da bude malo previše ako to činiš u 20-30 uzastopnih komentara skoro pa na svakom blogu.
Primer koji je on naveo je crno bela mustra, koja se uporno ponavlja sad već i godinama.
Postoji doduše i drugi triling koji je pa u sličnim nijansama al kvantitativno često jači.

Pazi, ne osporavam nikom pravo da radi ono što radi nego se potegla tema ponašanja na blogu pa sam sebi dozvolila da komentarišem način komentarisanja.


Osporavaš samo na ,,fini način,, da se Vlasi ne dosete.

Osporavaš!
I to hinjski!


Preduhitrio si me. Pod uslovom da to ozbiljno misliš.
Pravi izraz. Ja sam se trudio da budem umereniji.

zilikaka zilikaka 22:10 15.06.2023

Re: Crno nam se pise



Ja biram koje nizove komentara ću da čitam, a koje uredno preskačem.
Činite to i vi.


U pravu si, u potpunosti.
gvozden1 gvozden1 22:16 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

Ajde da se ne pravimo nevešti.

Problem su stavovi, a ne broj komentara ili ko se s kim slaže u stavovima.

Razmene, i mnogo duže, ne smetaju ako su stavovi, Srbija je dno, pukli smo skroz, najgori smo, Jugoslavija je bila odlična i slični.

E a kad su stavovi kontra tome, da Srbija nije dno, da Vučić nije Srbija, da su komunisti ološ a četnici regularna vojska....e onda se broje razmene i pokušava da se bude duhovit uz naznaku, uh, al vas ja zajebavam.


O tome sam već i pisao

Klasična situacija u kojoj od razgovora o temi, skrećeš priču na sagovornika
solo solo 22:48 15.06.2023

Re: gvozden1

Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.


Pa kako nećeš kad te Angi malo malo ničim izazvano napušava i naziva budalom.

Treba da trpiš?
tessa1 tessa1 23:02 15.06.2023

Re: gvozden1

napušava i naziva budalom.


Eh da je samo to.


Nego, svim ovim njenim vjerskim, stranačkim, previše gradskim, zemljačkim, kulturno-obrazovnim i inim ahbabima predlažem da me banuju. Bilo bi lijepo, i zahvaljujem na tome,
prvo, to ne znači da se mrzimo nego da smo svjesni i odgovorni, stvarni,
zatim, ne patimo se, ne davimo u licemjeru ispišavanja i uštojene manije kao po kazni i itd..


U pravu ste i za moderatora i autorske, ponižavajuća je situacija u kojoj su ljudi prvo prepušteni sadizmu jedne autorske, drugo i kad se ponašaju kao npr ja da ih niko ne banuje..
solo solo 23:18 15.06.2023

Re: gvozden1

drugo i kad se ponašaju kao npr ja da ih niko ne banuje..


Zato te i volim.

Imaš x faktor i kad si drkoš.
gvozden1 gvozden1 23:20 15.06.2023

Re: gvozden1

solo
Po sebi to vidim, nekad mi je bio problem i ono j da otkucan, sad lako kucam mnogo jače izraze.


Pa kako nećeš kad te Angi malo malo ničim izazvano napušava i naziva budalom.

Treba da trpiš?

Da, i to.

Sve se srozalo jer nema razgovora, o politici ga nema, svodi se na endžijevštinu, na Vučićev si.

I šta ostaje, uzvraćaj istom merom, ili se skloni.

Recimo, ovde je skoro zabranjeno da se kaže da je RTS najobjektuvnija televizija, ako to neko kaže, sledi šta sledi.

I ne samo od Endži, ona bi, takva kakva je, trebalo da bude nebitna, ali uspostavila je pravila.
Ona!

Ali tako je, jeste ih ona uspostavila.

I umesto da branimo i osporavamo stav da je RTS (na primer) najobjektivnija televizija, (a jeste, u poređenju sa N1 jeste) moramo da se branimo ili da doskačemo Endži i endžistima.

A pre neki dan kaže, Šešelj na Pinku pričao trideset sati.

Neko ko gleda Pink i Šešelja uspostavlja principe.

Pa zašto se nivo srozao.
Stvarno, zašto li?
solo solo 23:27 15.06.2023

Re: gvozden1

I šta ostaje, uzvraćaj istom merom, ili se skloni.


Dokle više sklanjanje?

Boj se ovna boj se govna a kad ćeš živjet
Selimović


Pa zašto se nivo srozao.
Stvarno, zašto li?


Misliš da je sve slučajno?
I ovaj blog?

Gvozdene nemoj da me razočaravaš.

Pa jel' prelistaš b92?

Primećuješ komentare na rat u Ukrajini?

Ima moderacije samo im odgovara ovo s(r)tanje.

Preleteli.

Jel' si se pitao što nema Krkara?

Pitaj Zilikaku. Objasniće ti ako je još budna
angie01 angie01 23:29 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

nisam procitala sve nove komentare, al evo ovo sto jesam,

alsu i zili bih rekla- predator i huci su sa onim trecim bukvalno godinama isli za mnom i srali kojeta i ja sam ih ignorisala, ono rec im nisam rekla- to smaranje je pocelo kada se promenila vlast, do tada su bili fini, predator mi se pravdao na pp, iako mu nista nisam zamerala, a huci je tada bio dr huci:)- i tada, kada su me grupno proganjali uz dodatne pritrcivace, a ja cutala ni jedno od vas nije imalo primedbu-nikakavu.

sad, kada je meni dosadilo, narocito da slusam seseljevske verzije svih tema i to kako smo mi bez veze i nesrbi i mrzitelji i kako niko ne valja odavde, pa im vracam njihove sostvene idiotarije nazad, sada sam postala deo trilinga, pa bas zanimljivo,...ne znam da l da spomenem i ostali deo inkluzivaca koji nasrce bez i da im rec kazem, isto kao sto su ova dvojica sa pridruzenim clanom krnuli od 2012.

sad razumem da ste vi pametniji, pa eto, ne biste nikad.

hucija bih zamolila da me ne ubacuje u svoje seljacke insinuacije sparivanja-prosto je neukusno.
solo solo 23:36 15.06.2023

Re: Crno nam se pise


alsu i zili bih rekla- predator i huci su sa onim trecim bukvalno godinama isli za mnom i srali kojeta i ja sam ih ignorisala, ono rec im nisam rekla- to smaranje je pocelo kada se promenila vlast, do tada su bili fini, predator mi se pravdao na pp, iako mu nista nisam zamerala, a huci je tada bio dr huci:)- i tada, kada su me grupno proganjali uz dodatne pritrcivace, a ja cutala ni jedno od vas nije imalo primedbu-nikakavu.



Znate se vi svi jako dobro.

Sad vadiš krajnje nedolično taj štih iz rukava da poniziš te ljude.

Samo ne zaboravi ima nas koji nisu iz vaših gnezda ponikli.

Možda jesam zalutao ovde ali odnos prema tebi je isključivo i uvek samo reakcija na tvoje ponašanje-čitaj izdrkavanje-prema meni na šta sam enormno netolerantan.

I nemoj da se prenemažeš. Namazana si ko mast na lebac. Samo bez aleve paprike.

Zato i dalje stoji ona ponuda na A
angie01 angie01 23:36 15.06.2023

Re: gvozden1

Endž

endžistima.

Endž

ndžijevštinu

Endži


...i to samo u jednom komentaru, pa covece...
solo solo 23:39 15.06.2023

Re: gvozden1

..i to samo u jednom komentaru, pa covece...


Pa ženo, kad je jedan bloger - mislim Kamilo,nisam siguran - ispiso sve tvoje uvrede i pežorative drugima, ekspresno si obrisala sa svog bloga.

Pa ti stvarno misliš da si neki mangup?
angie01 angie01 23:40 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

solo


sto se ti ubacujes, tebi se niko nije niti obratio, niti ti nesto rekao- ja sigurno nisam, uredno te preskacem, tako da se otkaci od mene.
solo solo 23:42 15.06.2023

Re: Crno nam se pise

sto se ti ubacujes, tebi se niko nije niti obratio, niti ti nesto rekao- ja sigurno nisam, uredno te preskacem, tako da se otkaci od mene.


Zato što si najveće zlo ovde na blogu.

Pokušavam da ti pomognem da budeš bolja.
angie01 angie01 23:43 15.06.2023

Re: gvozden1

Pa ženo, kad je jedan bloger - mislim Kamilo - ispiso sve tvoje uvrede i pežorative drugima, ekspresno si obrisala sa svog bloga.


o cemu ti pricas, ja kamilov ni jedan komentar nisam obrisala nikada, to pod jedan, a pod dva, da izlistamo uvrede koje su meni upucene bez bilo kakvog razloga, to bi vec bio spisak.

rekoh ti, skloni se, ja se tebi ne obracam, ne znam sta hoces.

Zato što si najveće zlo ovde na blogu.


ovako isto lupeta i onja bakarec u skupstini, al bukvalno isto.
solo solo 23:54 15.06.2023

Re: gvozden1

rekoh ti, skloni se, ja se tebi ne obracam, ne znam sta hoces.


To možeš na svom blogu. Komentarišem tvoje laži, manipulacije i podmetačine kojima se služiš. Jel to problem?
solo solo 23:57 15.06.2023

Re: gvozden1

ovako isto lupeta i onja bakarec u skupstini, al bukvalno isto.


Pa ja sam Bakarec. Kako nisi ukapirala.
gvozden1 gvozden1 23:59 15.06.2023

Re: gvozden1

ja kamilov ni jedan komentar nisam obrisala

A beneov?

Eto, to si ti, dobro znaš o čemu se radi, ali ti dobro došla (suštinski nebitna) greška, pa se zato kačiš.

To nije razgovar, ti ne znaš da razgovaraš, jer ti ne znaš ništa.

A što te često pominjem, pa baš zato što se priča o srozavanju bloga, a on se srozao na tvoj nivo, to si postala zvezda, a ti zvezda možeš da budeš samo u blatu.

Ne može biti razgovora sa nekim ko prati Šešelja trideset sati na Pinku i kome je Seka Aleksić carica.
To je mulj, blato.

To se ne prati, to prolazi pored normalnog sveta, a u tvom svetu to je centar.

I ti, takva, si ovde neki klinac, i moderator si bila.
Pa šta da bude drugo nego srozavanje?

Pitam te gore, naravno sa ciljem da pokažem da si neznalica, za tri prsta, i šta ti radiš?

Pa nema odgovora, nema odbrane izrečenog nema čak ni priznanja da ne znaš, ima samo endžijevštine..
I to se prihvata ovde, a ne razgovor.

Razgovor bi bio ili odbrana ili priznanje

Srozao se blog.
Jok, i nije.
angie01 angie01 00:00 16.06.2023

Re: gvozden1

To možeš na svom blogu


ne razumem ideju, ako neko ne zeli s tobom da komunicira, tvoje insistiranje je nasilno.


Komentarišem tvoje laži, manipulacije i podmetačine kojima se služiš.


pa kazem, komentarises identicno kao bakarec, jer nista od ovoga sto kazes nije istina, al to nije ni vazno, zadatak ti je da mi kazes nesto ruzno.


Jel to problem?


pa idiotski je da ides zamnom i lupetas kojesta, a niti ti se obracam, niti imam neke veze sa tobom, je l kapiras,...i zasto ne.
solo solo 00:05 16.06.2023

Re: gvozden1

ne razumem ideju, ako neko ne zeli s tobom da komunicira, tvoje insistiranje je nasilno.


Nasilne su tvoje laži i manipulacije.

I ne komuniciram s' tobom. Zamisli da sve ovo pričam Gvozdenu.

Može?
angie01 angie01 00:07 16.06.2023

Re: gvozden1

huci, idi bolje pojedi nesto, opet si presisao.

ako je sve tako kako kazes, sto se stalno lepis za mene...tvoj svaki komentar je Endzi, da nije malo spuki.,...a o srozavanju i nacinu komunikacije si ti poslednji koji bi imao prava bilo kome da nesto zameri.

..ajd sad smarajuci krugovi,..ja odo...
angie01 angie01 00:08 16.06.2023

Re: gvozden1

Nasilne su tvoje laži i manipulacije.


koje lazi i manipulacije, je l znas neku da navedes.


Zamisli da sve ovo pričam Gvozdenu.


sta, da me ogovaras:)))
Pa ja sam Bakarec. Kako nisi ukapirala.


pa to bi vec mnogo toga objasnilo.
gvozden1 gvozden1 00:11 16.06.2023

Re: gvozden1

angie01
huci, idi bolje pojedi nesto, opet si presisao.

ako je sve tako kako kazes, sto se stalno lepis za mene...tvoj svaki komentar je Endzi, da nije malo spuki.,...a o srozavanju i nacinu komunikacije si ti poslednji koji bi imao prava bilo kome da nesto zameri.

..ajd sad smarajuci krugovi,..ja odo...

Evo, još jedan primer tvog načina komunikacije.
I svaki sledeći će biti takav.
Da li sam ja pijan, koliko godina imam, imam li unuku.....
Evo i još jednog dokaza da se prihvata tvoj manir, Maksa te kopira to sa mojim godinama.
Najzdravije.

A za ono doktor, da ti to nisam rekao na PP?
solo solo 00:11 16.06.2023

Re: gvozden1

Srozao se blog.
Jok, i nije.


Mala sugestija.

Srozali SU blog u ime jednoumlja.
solo solo 00:12 16.06.2023

Re: gvozden1

huci, idi bolje pojedi nesto, opet si presisao.


Jel treba komentar.

Damski,baš damski.
solo solo 00:17 16.06.2023

Re: Angie 01

..ajd sad smarajuci krugovi,..ja odo...


Lepo spavaj, živa i zdrava bila na radost svojim bližnjima.

Ako si naučila da različita mišljenja ne moraju da budu servirana u sosu od mržnje onda ovo nije bilo gubljenje vremena.

I nikad nije kasno da se nešto nauči.

Malo jebe ego ali je lekovito.

predatortz predatortz 06:18 16.06.2023

Re: gvozden1

huci, idi bolje pojedi nesto, opet si presisao.


A vidite, to je to!
Uporno nabeđivanje!
Ne o stavovima, nego ti si alkoholičar! Bez ijednog dokaza za tu tvrdnju.
Onda to izazove jedinu moguću reakciju. Čovek onda samo konstatuje očigledno - da je Anđa glupa kao noć i zla kao maćeha iz bajki.

Onda kmeči - proganjaju me!

A svaki drugi njen komentar kreće kurvanjski, sa "ima ovde nekih koji blablablabla", pa kad joj "neki" uzvrate, onda krene sranja o svojoj nevinosti i kako nju jadnu proganjaju...

maksa83 maksa83 08:44 16.06.2023

Re: gvozden1

Evo i još jednog dokaza da se prihvata tvoj manir, Maksa te kopira to sa mojim godinama.

To nema veze sa TVOJIM godinama, ti jesi mator čovek - kao i ja, i svi ovde, nema dece ni maloletnika ni mlađih punoletnika. To znači da su ideje o tome šta se radi a šta se ne radi manje više stečene i usađene, pa kako kome zapalo. To isto tako ne znači da ti neće biti rečeno šta je neki red a šta nije, a šta ćeš ti sa tim da radiš je izvan bilo čije osim tvoje kontrole.
angie01 angie01 13:09 16.06.2023

Re: gvozden1

A vidite, to je to!


pa ne verujem, Ozren & Gvozden ponovo jasu,...ceTkaj, ti komentarises da sam ja nesto izazvala, a bez dokaza, zla i glupa, a nisam ustvari reagovala upravo sa tim atributima ispisan komentar upucen meni, koju jos uvek stoji 5mm iznad,...nekako ispada da bas jako vredjas inteligenciju i to na ne bas pametan nacin.
gvozden1 gvozden1 13:21 16.06.2023

Re: gvozden1

maksa83
Evo i još jednog dokaza da se prihvata tvoj manir, Maksa te kopira to sa mojim godinama.

To nema veze sa TVOJIM godinama, ti jesi mator čovek - kao i ja, i svi ovde.


Da, dovoljno mator da znam da je bolje razmisliti pre nego se dođe u situaciju da se stvari moraju peglati.

Može i ovo tvoje naknadno tumačenje da ima smisla, ali jedna stvar ipak stoji, samo vas dvoje o tome govorite.
Ona počela ti se pridružio.

Isto kao ono, čika Kamilo.
Opet samo vas dvoje.
E za to ne znam da li je iz vremena kad je ona sledila tebe, ili ovog kad ti slediš nju, ali svakako ste bili jedini u tome.
Kao i sad.

Indikativna je i da ti samo određeno " nevaspitanje" smeta.
U moru svega i svačega izrečenog ovde, najednom postade osetljiv.

Ali kao što i sam reče, tvoje je da postupaš kako hoćeš, ali ne i da se to ne primeti.
predatortz predatortz 13:22 16.06.2023

Re: gvozden1

angie01
A vidite, to je to!


pa ne verujem, Ozren & Gvozden ponovo jasu,...ceTkaj, ti komentarises da sam ja nesto izazvala, a bez dokaza, zla i glupa, a nisam ustvari reagovala upravo sa tim atributima ispisan komentar upucen meni, koju jos uvek stoji 5mm iznad,...nekako ispada da bas jako vredjas inteligenciju i to na ne bas pametan nacin.


Ne pravi se naivna...
Rekoh, većina tvojih komentara počinje "sa neki blogeri ovde rade toito...", pa kad te ti neki "opletu", kmečiš o tvojoj navodnoj ugroženosti.

A sve što radiš ovde, radiš sa ciljem da izazoveš reakciju i dobiješ pažnju.

Tebe ta uloga progonjene žrtve izgleda loži.

Plus, kada neki fajt počinje da jenjava, po pravilu uskačeš ti da održiš plamičak i razbuktaš požar.

Ako su nečemu ljudi ovde u pravu, u pravu su da gvozden i ja reagujemo na ta tvoja proseravanja i na taj način ti dajemo na nekakvom značaju, osećaju bitnosti za kojim očajnički vapiš.

Toga, bar što se mene tiče, biće sve manje i manje...
predatortz predatortz 13:34 16.06.2023

Re: gvozden1

Indikativna je i da ti samo određeno " nevaspitanje" smeta.



Ljudi koji su ćutali na iživljavanja raznih budala ovde, a sećamo ih se da ih sad ne nabrajam, samo zbog toga što su ti bili "njihovi", nemaju nikakvo moralno pravo da osuđuju ponašanje drugih.

Šta god da smo mi ovde rekli i izrekli, u zbiru za tolike godine, ne može se porediti sa dva toksična Krkareva komentara, i ne samo njegova, a nešto se ne sećam Maksinih osuda toga.

Seća li ih se neko?

Licemerje je ovde glavna odlika!
Malo gde ga je kao na ovom mestu.

I ne samo Maksa, isto se odnosi i na ostale dušebrižnike koji bi sada nas da uvode u red dok su svojevremeno ćutali kao pičkice na divljanje pojedinaca.
maksa83 maksa83 13:45 16.06.2023

Re: gvozden1

Može i ovo tvoje naknadno tumačenje da ima smisla, ali jedna stvar ipak stoji, samo vas dvoje o tome govorite.
Ona počela ti se pridružio.

Nije da nisam očekivao da ćeš ubrzo početi da izmišljaš i konstruišeš.

Indikativna je i da ti samo određeno " nevaspitanje" smeta.
U moru svega i svačega izrečenog ovde, najednom postade osetljiv.

Apsolutno, te linije su krivudave, pa ja sam prvi besprizorna budala koja piše stvari zbog kojih bi deca dobila batine i klečala na kukuruzu, ali postoji fundamentalna razlika između tebe i mene - ja imam maksimalnu zadršku prema ženskoj osobi, ko god da je, u mom univerzumu ne postoji "pa zaslužila je", a u tvom to nije nikakav problem i zato ćeš sa tim kulovskim forama (uzgred, šta ti je uradila zoja444 da je ubacuješ u sve ovo, kako se ona o tebe ogrešila?) morati da se igraš sam sa sobom ili sa Yok... pardon Polom Mekartnijem ako uzmemo da si ti Džon Lenon.

maksa83 maksa83 13:49 16.06.2023

Re: gvozden1

Džon Lenon
Primećene su pojave drugovi
Pol Mekartni

Kako si to lepo rekao Đone


angie01 angie01 14:03 16.06.2023

Re: gvozden1

Ne pravi se naivna...


pa ti se pravis naivan, sto je smesno u startu.

ovo tvoje izvrtanje "krivice", je upravo ono sto se radi u informer/pink redakcijama.


Ako su nečemu ljudi ovde u pravu, u pravu su da gvozden i ja reagujemo na ta tvoja proseravanja i na taj način ti dajemo na nekakvom značaju, osećaju bitnosti za kojim očajnički vapiš.


a ko je to rekao?...tvoje nepostenje uopste nije upitno, nego nisam videla da je neko rekao to sto tvrdis- sto bi svakako bila neistina, takva tvrdanja, jer obicno se ja branim od vas, ili reagujem na vasa proseravanja,...sto sam sve godinama jos ignorisala, tako da te uobicajene revidirane istorije, koje nudite, u ovom slucaju tesko mogu da prodju, s obzirom da su akteri prisutni.

druga stvar, ja nikada niti sam kmecala niti sam rekla da sam zrtva,...koliko citam, ovde desnicari i neuravnotezeni upravo tvrde obratno, a to sto kazem sta se i kako desavalo, to ne znaci da se zalim, samo iznosim cinjenice.


A sve što radiš ovde, radiš sa ciljem da izazoveš reakciju i dobiješ pažnju.


ciju paznju?...pa nisam ja ugorzena da mi je potrebna paznja retrogradnih radikala, nego sam posle nekih godina cutanja, dok ste trcali za mnom u coporu, pocela da vam odgovaram i kako je ispalo- ne svidja vam se to, jer nekako ispada da sva ta vasa agresivna ubedjivanja gube smisao...zato vam i smetam toliko....brate mili, angie, angie, angie,... a sve kao nebitna i glupa i zla i nestonesto....pa to bi i dete u OS znalo u cemu je stvar.

Plus, kada neki fajt počinje da jenjava, po pravilu uskačeš ti da održiš plamičak i razbuktaš požar.


ovo je tek potpuna nebuloza-ja se ukljucim kada otvorim blog, kao i svi drugi, kada je sta i kako pocelo, obicno ni ne znam, komentarisem napisano,...eto kakve ste sisice, kada jedna zena treba da se predstavi kao troglava azdaja i to u odnosu na celu grupu koja je napada- kakvi ste onda vi jadnici, kada ovako mizerno morate da predstavljate stvari, da biste nekako opravdali neuspesne nastupe.

Toga, bar što se mene tiče, biće sve manje i manje...


pa rekoh vec, sve je pocelo tako, sto ja godinama nisam ni reagovala,...meni licno je sve to sto ste od bloga tom agresijom koju ste u komunikaciju uveli napravili- odvratno....ja nikada u RL od onoliko ljudi, nisam videla takvu pokvarenstinu, primitivizam i prostakluk.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana