Eksperimenti u blogovanju| Gost autor| Lingvistika| Umetnost

Triptih

maksa83 RSS / 04.12.2022. u 01:39
Publika u stadionu je stajala na nogama i vrisnula dok je ekipa Belgrade Wanderers igrala protiv gostujuće ekipe iz Zoraxa. Ali za jednog igrača Wanderersa, ovo nije bio običan meč.

Dok je vezni igrač Marko trčao po terenu, mogao je osetiti poglede igrača Zoraxa na sebi. Bili su drugačiji od ljudi sa kojima je inače igrao - njihove produžene glave i svetlucave oči davale su im distinktivan, vanzemaljski izgled. Ali Marko se nije uplašio. Vežbao je protiv ekipe Zoraxa već nedeljama i spreman je da se suoči s njima.

Meč je bio brz i intenzivan, s obema timovima se borilo za loptu. Marko je napravio nekoliko ključnih dodavanja i pomogao da se postigne gol za Wanderere, ali ekipa Zoraxa se borila i rezultat je bio izjednačen 2-2.

Kao što je meč ulazio u poslednjih nekoliko minuta, Marko je osetio da je ovo njegov trenutak. Primio je loptu malo van šesnaesterca Zoraxa i brzo pogledao gore. Golman Zoraxa je bio van linije i Marko je video svoju šansu. Izveo je udarac i lopta je letela u mrežu. Wandereri su pobedili.

Kao što je završna svirka zazvonila, Marko je bio preplavljen svojim saigračima. Ali čak i dok je slavio sa njima, nije mogao da se otrgne osećaju da je ovo tek početak. Ekipa Zoraxa je bila impresivna i znao je da će se vratiti za revanš. Ali Marko je bio spreman. Izvukao je svoj telefon i ulogovao se na svoj blog, gde će podeliti svoje misli o meču sa svojim obožavaocima i sledbenicima. Vanzemaljci mogu da dolaze iz drugog sveta, ali još nisu susreli ljudskog igrača koji može da se meri sa Markovom veštinom na terenu.
 
----
 
Četnici i partizani su bili dva glavna ratna saveza u Srbiji tokom Drugog svetskog rata. Četnici su bili srpski nacionalistički pokret koji je delovao u Srbiji i drugim delovima bivše Jugoslavije. Oni su se borili protiv okupatora i bili su bliski saveznici Nemaca i drugih zapadnih sila.

Partizani su bili antifašistički pokret koji se borio protiv okupatora i njihovih saveznika. Oni su se sastojali od različitih političkih grupa, uključujući i komuniste, i bili su podržani od strane Sovjetskog Saveza i drugih socijalističkih zemalja.

Četnici i partizani su se sukobljavali tokom rata, a njihove borbe su uglavnom bile lokalizovane u Srbiji. Međutim, četnici su takođe imali određenu moć i uticaj u drugim delovima Jugoslavije.

Nakon završetka rata, partizani su pobedili i postali su glavna sila u novoj jugoslovenskoj federaciji. Četnici su bili potisnuti i mnogi od njih su bili uhapšeni i kažnjeni za svoje delovanje tokom rata.
 
----
 
Jovan je bio običan seljak koji je živeo u malom selu u planinama. On je imao malo imanje sa nekoliko krava, ovaca i koza. Jovan je volio svoje životinje i svaki dan se brinuo da one dobiju sve što im je potrebno.

Ali Jovanov život se promenio kada su se pojavile četiri koze. One su bile lude i nemirne, i stalno su se izmicale Jovanu i bile u svađi sa ostalim životinjama na imanju. Jovan se trudio da ih smiri, ali one su bile uporne i nikako da poslušaju.

Jednog dana, Jovan je otišao u selo da kupi neke stvari za svoje životinje. Dok se vraćao kući, primetio je da su mu četiri koze nestale. Bio je u panici, ali nije znao šta da radi. Odjednom, video je da su koze letele iznad njegovog imanja i da su se igrali u oblacima. Jovan je bio zbunjen, ali nije mogao da se suzdrži od smeha.

Kada su koze napokon sletele, Jovan ih je pogledao sa zahvalnošću i znao je da će ih voleti zauvek, ma koliko one bile lude i nemirne. Njegovo imanje je dobilo još jednu osobenost i Jovan je bio srećniji nego ikad.



Komentari (1335)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:07 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

softelectronics_e

Ne znam ko poriče postojanje tog fenomena.
Ono što jeste sporno je, nastojanje, iz ne znam koga razloga, da se (taj) fenomen uspostavi kao pravilo.

pravilo čega? za koga?
cmix909 cmix909 15:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

literatesa
...baterije...

Mozda nije svejedno... punjive baterije u velicinama AA (ranija oznaka R6) i AAA marke Ladda su cetiri puta jeftinije od Panasonic-ovih iako ih proizvodi ista japanska fabrika: Fujitsu.
maksa83 maksa83 15:13 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Pomenuto je već, ali ispravnije je pričati da li je bilo vojničkih osvajanja, ratom zauzimanja tih prostora, ili nije


Ne, nije. To si upravo izmislio zato što ti tako odgovara.

Potpuno je svejedno kako si potpao pod okupaciju.
gvozden1 gvozden1 15:18 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima


Ne, nije. To si upravo izmislio zato što ti tako odgovara.

Potpuno je svejedno kako si potpao pod okupaciju.

Ne, nego sad ti radiš ono što drugima zameraš, izbegavaš da prihvatiš ono što ti ne odgovara.

Nije isto to što se desilo Čehoslovačkoj 1945. i Srbiji 1914.

literatesa literatesa 15:20 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Mozda nije svejedno... punjive baterije u velicinama AA (ranija oznaka R6) i AAA marke Ladda su cetiri puta jeftinije od Panasonic-ovih iako ih proizvodi ista japanska fabrika: Fujitsu.

Hvala cmix. :))
maksa83 maksa83 15:24 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ne, nego sad ti radiš ono što drugima zameraš, izbegavaš da prihvatiš ono što ti ne odgovara.

Nije isto to što se desilo Čehoslovačkoj 1945. i Srbiji 1914.

Naravno da nije, Srbija je napadnuta i ratovala je 4 godine, Čehoslovačka je okupirana i držana je pod okupacijom 45 godina. Komunističkom. (Čuo si možda za komunizam, najgora stvar na svetu). I ne samo Čehoslovačka.
gvozden1 gvozden1 15:46 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

maksa83
Ne, nego sad ti radiš ono što drugima zameraš, izbegavaš da prihvatiš ono što ti ne odgovara.

Nije isto to što se desilo Čehoslovačkoj 1945. i Srbiji 1914.

Naravno da nije, Srbija je napadnuta i ratovala je 4 godine, Čehoslovačka je okupirana i držana je pod okupacijom 45 godina. Komunističkom. (Čuo si možda za komunizam, najgora stvar na svetu). I ne samo Čehoslovačka.


Tako je, bolje je prošla Srbija sa masovnim javnim vešanjima, sa zabranom svog pisma, sa "Srbija mora nestati" sa zločinima svake vrste, sa Albanijom, sa pola stanovništva pod zemljom, od Čehoslovačke.

A da, okupacija jeste bila i u jednom i u drugom slučaju, ali kad već tako sečeš stvari, okupacija da ili ne, i nikakvu razliku između različitih okupacija ne praviš, da te pitam, jesi li čuo da postoji i unutrašnja okupacija?

I ako jesi, kako zoveš ono posle 45 u Jugoslaviji?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:08 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
Znaci teza je: ono sto je SSSR radio u IE Ameri rade u Nemackoj

A šta je tu teško objasniti:
- jel postoje američke vojne baze u Nemačkoj?
- jel Nemačka vodi samostalnu spoljnu politiku?
- jel je moguće izabrati vladu u Nemačkoj koja je protiv volje USA?


Tako moja cerka kad je imala tri godine i vidi one sto naplacuju parking i kaze Tata vidi policajac.

Znaci, masis debelo.

O vojnim bazama smo pricali vec. Sovjetsko vojno i politicko prisustvo je neuporedivo. Ameri nemaju vojne baze u Austriji. Ali pored Nemacke imaju u Holandiji, Portugalu, Belgiji, Turskoj... Znaci ove zemlje okupirane kao sto je bila IE.

Nemacka se nije pridruzila ratu u Iraku, nije bila saveznik u US intervencijama u juznoj Americi, Vijetnamu... Austrija je jedna od prvih zemalja koja je imala bliske odnose sa Palestinom. Itd.

Amerika ne uspe ni u Srbiji da izabere vladu koja ce raditi po njenom nalogu a ne u Nemackoj.

I dalje fale politicki zatvorenici, nemogucnost da se napusti zemlja... u tvom pojasnjenju kako je sve to isto.

Opet sekirom seciras.
maksa83 maksa83 16:40 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Tako je, bolje je prošla Srbija sa masovnim javnim vešanjima

Zašto tako misliš?
softelectronics_e softelectronics_e 17:24 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

newimprovedtadejus
softelectronics_e

Ne znam ko poriče postojanje tog fenomena.
Ono što jeste sporno je, nastojanje, iz ne znam koga razloga, da se (taj) fenomen uspostavi kao pravilo.

pravilo čega? za koga?

Toga. Za sve.
literatesa literatesa 17:35 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nešto gledam, lako je imati 1500 komentara na blogu sa mnom.


Mojih 500, Alsovih 500 kad je u elementu, i Bog da vas vidi. :)


Seriju što sam preporučila piše da je komedija, ma ne, vrhunska sociološka studija: međuljudski, istorijski, klasni, kulturni, i polova odnosi.. Picco bello.
alselone alselone 17:39 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Alsovih 500 kad je u elementu,

Umorio sam se. I otišao sam da kupim dve knjige na pauzi za ručak i od večeras se odjavljujem do ponedeljka sa digitalnih platformi. Sutra na slavu kod druga pa dalje da ne radim ništa.
softelectronics_e softelectronics_e 17:40 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Znaci teza je: ono sto je SSSR radio u IE Ameri rade u Nemackoj

A šta je tu teško objasniti:
- jel postoje američke vojne baze u Nemačkoj?
- jel Nemačka vodi samostalnu spoljnu politiku?
- jel je moguće izabrati vladu u Nemačkoj koja je protiv volje USA?


Tako moja cerka kad je imala tri godine i vidi one sto naplacuju parking i kaze Tata vidi policajac.

Znaci, masis debelo.

O vojnim bazama smo pricali vec. Sovjetsko vojno i politicko prisustvo je neuporedivo. Ameri nemaju vojne baze u Austriji. Ali pored Nemacke imaju u Holandiji, Portugalu, Belgiji, Turskoj... Znaci ove zemlje okupirane kao sto je bila IE.

Nemacka se nije pridruzila ratu u Iraku, nije bila saveznik u US intervencijama u juznoj Americi, Vijetnamu... Austrija je jedna od prvih zemalja koja je imala bliske odnose sa Palestinom. Itd.

Amerika ne uspe ni u Srbiji da izabere vladu koja ce raditi po njenom nalogu a ne u Nemackoj.

I dalje fale politicki zatvorenici, nemogucnost da se napusti zemlja... u tvom pojasnjenju kako je sve to isto.

Opet sekirom seciras.

Zakuni se!
No, čini mi se da negde prethodno nisi odgovorio na (veoma) trivijalno pitanje, koje je glasilo slično sledećem - šta misliš da bi se sa Nemačkom desilo kada bi izabrala vladu suprotno sa američkim interesima?
Kada već kažeš kako im Ameri ne biraju vladu.
Sve držeći preko 100 iljada vojnika na njihovoj teritoriji.
Šta misliš čemu, inače, služe strani vojnici na teritoriji tuđe država?
Za pomoć u gašenju požara i spašavanje pri poplavama?
Na primer, šta misliš o ovoj pokaznoj vežbi sa hapšenjem ovih što 'spremaju državni udar'?
Jebote, da mi je neko rekao da to može da se proda Švabama, rekao bih mu da je lud.
Ali Putin!
literatesa literatesa 17:40 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Umorio sam se. I otišao sam da kupim dve knjige na pauzi za ručak i od večeras se odjavljujem do ponedeljka sa digitalnih platformi. Sutra na slavu kod druga pa dalje da ne radim ništa.

ae :)
literatesa literatesa 17:41 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

I šta si kupio?

+

Kupila sam prije neki dan teoriju teatra jer nisam mogla čitati u PDF i ispostavilo se gori izbor. Uhvati me panika od zatvorenog prostora među sitnim slovima na papiru u knjizi, od skučenosti. Nemoguće da su knjige prije štampane kao ovih godina i teško je uporediti nakon e-izdanja gdje možeš birati boju lista i podesiti veličinu slova.

literatesa literatesa 17:56 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Sitnija slova i od 1000 i nešto strana sitno, sitno pisanog Čerčila. :)
alselone alselone 17:56 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Uzo sam Ime vetra, drugi deo, Strah mudroga se zove i uzeo sam Oštrica od nekog Džoa Britanca. Nikad čuo sa to al mi prodavac u Laguni preporučio.

Uglavno, i jedno i drugo su fantastika i pita me prodavac na kasi da li želim Nedeljnik za dinar. Ja gledam u te novine, a na naslovnoj povampireni Maršićanin. Reko, druže, ja i čitam ove zmajeve, mačeve, magije i slično, samo da njih ne bih čitao i gledao. Smeje se, potvđuje. :)
literatesa literatesa 17:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Hronike Ambera bih preporučila, al vjerovatno da si čitao. :)
literatesa literatesa 17:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Uzo sam Ime vetra, drugi deo, Strah mudroga se zove i uzeo sam Oštrica od nekog Džoa Britanca. Nikad čuo sa to al mi prodavac u Laguni preporučio.

Baš ću pogledati u Laguni.
freehand freehand 18:45 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ja ni ne napisah da ne idu. Idu, naravno da idu. Ali, posto dobro baratas internetom daj neki link koji ce da kaze koliko je procenata od ukupno otislih ljudi iz Srbije u poslednjih 30 godina otislo na Zapad, a koliko na Istok?

Dobro, je sad smo stigli do procenata.
freehand freehand 18:51 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Kao i uvek - kad ne umes da obrazlozis svoj stav onda krece divljanje.

Ma jok. nego ti počinješ i završavaš sa bulšitoma ja se potpuno bezrazložno trudim da seronji razložno i kulturno objasnim svoje stavove i šta u njegovom bulšitom i zbog čega smatram pogrešnim.

freehand freehand 19:00 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
nije slucajno odredjena graniza kada dete postaje ligal-na zapadu u punom smislu tek sa 21. sto mislim da je bolja varijanta.

Ma to je super, do 21. ne sme da pije, ali
sa 14 može da počne da uzima puberty blokere bez obaveštavanja a nek moli odobrenja roditelja.

A i to ako je iz EU NATO.

freehand freehand 19:05 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

našla na wiki.. činjenice.. da sad čitam deset strana o tome ne vidim čemu..
šta leba ti kažu ovi tvoji..
kkk je iz raja izašao, pogle šta su nam radili?

Pa stvarno, što bi čitala bilo šta kad sve znaš unapred?
Mislim, ne znam ni ja ali je metoda tako poznata i popularna, i tako karakteristična za izvestan tip intelektualaca iz JA ZNAM! ekipe da je prosto nemoguće ne primetiti.
freehand freehand 19:08 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
našla na wiki.. činjenice

Wiki i činjenice ne bi trebalo stavljati u istu rečenicu ...

Ovo je besmislica zasnovana na stereotipu lenjih umova.
literatesa literatesa 19:12 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

I još me interesuje šta Cmix čita, i kakva je slava sutra?

Živog mira nemam. :)
freehand freehand 19:25 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Znaci, masis debelo.

jel sam i ja mašio sa onim pitanjem oko Nordstrima?
I ko je slušao Angelu Merkel (i koga sluša Olaf Šolc, al ne prisluškujući)?

Inače, evo malo o prijateljstvima. Prilično je sveže mada ne i novo, samo potpuno ogoljeno:



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:30 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
Kao i uvek - kad ne umes da obrazlozis svoj stav onda krece divljanje.

Ma jok. nego ti počinješ i završavaš sa bulšitoma ja se potpuno bezrazložno trudim da seronji razložno i kulturno objasnim svoje stavove i šta u njegovom bulšitom i zbog čega smatram pogrešnim.



Razlozno.

Kao sto rekoh: kad pocnes da verglas u mestu onda sledi dreka i pucanje. Ti da umes da obrazlozis to bi i uradio.
gvozden1 gvozden1 20:06 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

maksa83
Tako je, bolje je prošla Srbija sa masovnim javnim vešanjima

Zašto tako misliš?

Nisam do sad, al kad ti tako kažeš.
freehand freehand 20:11 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Kao sto rekoh: kad pocnes da verglas u mestu onda sledi dreka i pucanje. Ti da umes da obrazlozis to bi i uradio.

Da ja tebi umem to da objasnim da ti to shvatiš bio bih ili psihijatar ili veterinar.

bene_geserit bene_geserit 20:19 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

ja svejedno kažem da je proganjanje grupe zbog djela pojedinaca uvijek glupost..
ali to opet ne mijenja činjenicu da kenjio i tvoje prozivanje Jevreja svakako treba suzbijati..

Al jel kažeš da treba suzbijati prozivanje belaca i posebno belih strejt muškaraca?
Prozivanje zbog privilegija, zloupotrebe moći i sl.
U čemu je razlika između prozivanja Jevreja i prozivanja belaca?
Problem i jeste u tome što se za prozivanje Jevreja dobije otkaz a za prozivanje belaca "gle kako si ovo lepo napisao, evo ti bona".
bene_geserit bene_geserit 20:20 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit bene_geserit 20:24 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
bene_geserit
našla na wiki.. činjenice

Wiki i činjenice ne bi trebalo stavljati u istu rečenicu ...

Ovo je besmislica zasnovana na stereotipu lenjih umova.

Kag guglecneš "is wikipedia left biased" izađe jedno veliko Yes,
a probaj sad sa right biased ...
A kad je nešto biased onda to nisu činjenice.
literatesa literatesa 20:29 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Da ja tebi umem to da objasnim da ti to shvatiš bio bih ili psihijatar ili veterinar.

Hehe, kakva šitčina.
freehand freehand 20:30 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
freehand
bene_geserit
našla na wiki.. činjenice

Wiki i činjenice ne bi trebalo stavljati u istu rečenicu ...

Ovo je besmislica zasnovana na stereotipu lenjih umova.

Kag guglecneš "is wikipedia left biased" izađe jedno veliko Yes,
a probaj sad sa right biased ...
A kad je nešto biased onda to nisu činjenice.

Ja ne guglam na te fraze. Ja guglam na teme koje me interesuju, podatke koje dopijem uporedim sa onim što pouzdano znam, neke proverim, ali generalno velika većina Wiki sadržaja je ok. I sve je bolja.
A ono što sam hteo da kažem jeste da ne možeš tako ofrlje i generalno da jednostavno nešto proglasiš đubretom a to obrazložiš tim svojim levo-desno filterom.
To je kao kad ovdašnji lumeni "guglanje" proglase nečim lošim i sinonimom neznanja, ne shvatajući da je Gugl samo alat, kartoteka kojom se pretražuje ova ogromna, nesaglediva biblioteka koja je božiji dar ljudskoj vrsti. nezaslužen, izgleda.
bene_geserit bene_geserit 20:33 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

A ono što sam hteo da kažem jeste da ne možeš tako ofrlje i generalno da jednostavno nešto proglasiš đubretom a to obrazložiš tim svojim levo-desno filterom.

Jel ti to pričaš sam sa sobom ili sa mnom? Sa oniš što si ti učitao da sam ja rekao ili sa onim što sam stvarno rekao?
Ono što piše na Wikipediji nisu činjenice pošto je ona left biased, ali to ne znači da je Wikipedija đubre.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:39 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
Kao sto rekoh: kad pocnes da verglas u mestu onda sledi dreka i pucanje. Ti da umes da obrazlozis to bi i uradio.

Da ja tebi umem to da objasnim da ti to shvatiš bio bih ili psihijatar ili veterinar.



Ima onaj bloger koji na ovakve forice odgovara sa: hoces bonu. Ajd sokole probaj ti njemu da objasnis. Pa makar i kao taj psihijatar ili veterinar.
angie01 angie01 20:43 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ovo je besmislica zasnovana na stereotipu lenjih umova.


ja se trudim, da kada nesto trazim, sto manje koristim viki-sem kada nema drugih izvora,...od kada su mi pokazane stranice-ne mali broj- koje su bukvalno kreirane poluistinama, a po potrebi,...koliko sam shvatila, niko ne vrsi nikakvu proveru, recenziju,...cak su neke teme potpuno drugacije obradjene, sto se bitnih detalja tice, na razlicitim viki, ono, u zavisnosti od autora,...sto je bez veze, jer onda i one perfektne stranice stavlja pod sumnju.

ja se secam, kada se tijago svadjao sa ovim nasim vikipedijcima, ne secam se vise oko cega, al je cudno bilo...stavrno ne znam ko vodi racuna o nasoj Vikipediji, al bukvalno svako moze da nazvrlja stranu,

JJ

DIDI
bene_geserit bene_geserit 20:43 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

I dalje fale politicki zatvorenici, nemogucnost da se napusti zemlja... u tvom pojasnjenju kako je sve to isto.

Sad ti ovde brkaš dve stvari.
Soft kontrola populusa je karakteristika kapitalističkih zemalja, hard kontrola socijalističkih.
To je odvojeno od toga ko je koga okupirao i držao ili drži na kratkom lancu.
Ne rade Amerikanci mikromenadžment u Nemačkoj, kao što ga ni SSSR nije radio u Istočnoj Nemačkoj ili Poljskoj.
Usput, da Nemci mogu da vode samostalnu spoljnu politiku i danas bi kupovali energente od Rusa kao pre i ne bi budalesali sa tim terminalima za tečni gas.
freehand freehand 20:44 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Kao sto rekoh: kad pocnes da verglas u mestu onda sledi dreka i pucanje. Ti da umes da obrazlozis to bi i uradio.

Da ja tebi umem to da objasnim da ti to shvatiš bio bih ili psihijatar ili veterinar.



Ima onaj bloger koji na ovakve forice odgovara sa: hoces bonu. Ajd sokole probaj ti njemu da objasnis. Pa makar i kao taj psihijatar ili veterinar.

Ovo,. na žalost, nije forica. Pošto sam sa tobom pokušavao da razgovaram i diskutujem kao sa normalnom racionalnom osobom a kao odgovore dobio "forice" - odgovorio sam ti najiskrenije. jer ja stvarno niti sam Dr Dulitl ni brižni doktor za bolnu glavu. A bonu nisi zaslužio. Nije meni problem čak ni što si bezobrazan no što sam sebi dozvolio da dođem ponovo u priliku da budem razočaran.

freehand freehand 20:47 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Usput, da Nemci mogu da vode samostalnu spoljnu politiku i danas bi kupovali energente od Rusa kao pre i ne bi budalesali sa tim terminalima za tečni gas.

I preko tih terminala isto uvozili ruski gas ali od Kineza.
nego Bene, šta ti misliš - ko je sjebao onaj krucijalani energetski infrastrukturni objekat što se zvao Nordstrim?
meni to nekako deluje kao čvorišna tačka ove priče - i kroz to ko ga je unišđtio i kroz to ko i zašto ne sme da pisne, dok se ovde naširoko raspravlja o okupaciji?
angie01 angie01 20:48 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ono što piše na Wikipediji nisu činjenice pošto je ona left biased


pa to nije bas istina, jer ima strane upravo potpuno right biased.
bene_geserit bene_geserit 20:55 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

pa to nije bas istina, jer ima strane upravo potpuno right biased.

Pa dobro nisi morala to da čitaš kao blanket statement,
naravno da bias zavisi od članka do članka i od rečenice do rečenice u njima.
Ali znaš, "u proseku" je left biased.
bene_geserit bene_geserit 20:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

nego Bene, šta ti misliš - ko je sjebao onaj krucijalani energetski infrastrukturni objekat što se zvao Nordstrim?

follow the money
freehand freehand 20:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
nego Bene, šta ti misliš - ko je sjebao onaj krucijalani energetski infrastrukturni objekat što se zvao Nordstrim?

follow the money

Imao sam utisak da si hrabriji
bene_geserit bene_geserit 21:01 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Imao sam utisak da si hrabriji

Pa već sam rekao da je valjda jasno da su ovi moji i Pajićevi ili to uradili ili dali klimoglav, šta sad imam da se ponavljam.
cmix909 cmix909 21:05 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

literatesa
I još me interesuje šta Cmix čita... :)

Reci cu ako ces mi se smejati samo u sebi. Sinoc sam zatvorio Baskervilskog psa, ponovo nakon mnogo decenija, a par dana pre toga Srce tame, prvi i poslednji put. Video sam kako taj tanki roman figurira po onim cudnim listama ‘100 najboljih’ i bi me blam sto nemam pojma o cemu je to, a sada me je blam sto tu nebulozu nisam polu(ne)procitanu lansirao na reciklazu.
bene_geserit bene_geserit 21:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nego ovaj poslednji WNBA trejd, Brittney Griner za Viktora Bouta.
literatesa literatesa 21:15 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Reci cu ako ces mi se smejati samo u sebi. Sinoc sam zatvorio Baskervilskog psa, ponovo nakon mnogo decenija, a par dana pre toga Srce tame, prvi i poslednji put. Video sam kako taj tanki roman figurira po onim cudnim listama ‘100 najboljih’ i bi me blam sto nemam pojma o cemu je to, a sada me je blam sto tu nebulozu nisam polu(ne)procitanu lansirao na reciklazu.

Ma ne, postavila sam pitanje kao kad otvoriš vrata neznanom gostu. :)

Vraćam se engleskim krimi piscima često pa evo prije neki dan sam spominjala E. Valasa, Konrad ni meni nije ostao u ništa boljem sjećanju.

Lijepo što si odgovorio. :)
milisav68 milisav68 21:20 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73
na kraju se svodi da kod nas sve može i sve ne može a da to većini na nekom niovu odgovara. Što je daleko pogubnije po nas od tog nekog zakona u SAD koji jeste strašan.

Ne brate, nego kad ti neko naredi kakve ćeš zakone da pišeš, onda ubaciš deo da se i doktor nešto pita, i da može da obavesti roditelje.

I onda na onu tvoju priču o trudnoj šesnaestogodišnjakini, doktor ima zakonski prostor da obavesti roditelje.

Što je dobro, jer bi možda neki kasapin predložio abortus u privatnoj ordinaciji.

Da ne pominjem hormonsku terapiju i promenu pola, koja je sada in.
milisav68 milisav68 21:36 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

newimprovedtadejus
jedini razlog što toga ovde naizgled ima više je što nema takvih kao ti da kažu sigurno s tom porodicom nešto nije u redu..

Ma da, ja sam problem jer sam naveo primer koji ne duva u tvoju tikvu.
ali ok, to je tako.. moraju prvo da se rješe egzistencijalni problemi da bi se našlo širine da se prihvati i onoga koji nije imao sreće da bude kao većina

Nije sve u parama, dovoljno je da porodica bude koliko toliko funkcionalna.

Primer koji sam naveo je meni ispričala moja ćerka od 16 godina (drugi grad je u pitanju, ja o tim ljudima nemam pojma), i ona je sama ukapirala da ta drugarica beži od nečega, a ne da ima problem sa polnim indetitom.

milisav68 milisav68 21:47 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

literatesa
U ovom što je napisao Milisav nalaze se dva pitanja jednoznačnog smisla:

Pazi, ne znam detalje (drugi grad je u pitanju), ali je očigledno da tu postoje više problema od samog polnog indetiteta.

I nemam ja problem da neka osoba promeni pol, samo mislim da je 15-16 godina prilično niska granica da bi se odobrio put u nepovrat.
bene_geserit bene_geserit 21:52 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:02 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
I dalje fale politicki zatvorenici, nemogucnost da se napusti zemlja... u tvom pojasnjenju kako je sve to isto.

Sad ti ovde brkaš dve stvari.
Soft kontrola populusa je karakteristika kapitalističkih zemalja, hard kontrola socijalističkih.
To je odvojeno od toga ko je koga okupirao i držao ili drži na kratkom lancu.
Ne rade Amerikanci mikromenadžment u Nemačkoj, kao što ga ni SSSR nije radio u Istočnoj Nemačkoj ili Poljskoj.
Usput, da Nemci mogu da vode samostalnu spoljnu politiku i danas bi kupovali energente od Rusa kao pre i ne bi budalesali sa tim terminalima za tečni gas.


Varas se. Ne brkam ja nista nego vam dajem sansu da objasnite tezu kako je ona okupacija ista kao i ova. Pazi to je bila tvrdnja. A umesto obrazlozenja samo relativizacija sopstvene tvrdnje.

Usput 1, Sovjeti se jesu mesali u mikromenadzment svojih satelit-drzavica.

Usput 2, ako su Nemci ranije kupovali od Rusa onda su tad imali nezavisnu politiku a sad posto ne mogu onda su jebiga okupirani. Kao i ostatak EU. Opet sad Scholz ide kod Xia iako su Ameri protiv pa je zemlja ipak i malo neokupirana. Nema te Istine koju ne mozes 'dokazati' ovako sireci i suzavajuci pojmove.

freehand freehand 22:05 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ne brkam ja nista nego vam dajem sansu da objasnite tezu kako je ona okupacija ista kao i ova.

Gde je i ko to tvrdio?

P.S.

Usput 2, ako su Nemci ranije kupovali od Rusa onda su tad imali nezavisnu politiku a sad posto ne mogu onda su jebiga okupirani.

Ne, nego sad ne mogu jer im je tako naređeno a i fizički su onemogućeni. Pa je okupator stroži a okupacija očiglednija očiglednija.
bene_geserit bene_geserit 22:06 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ne brkam ja nista nego vam dajem sansu da objasnite tezu kako je ona okupacija ista kao i ova

Jel neko rekao da su te okupacije iste?
Ali dobro priznaješ da je i ovo što Ameri rade Nemačkoj okupacija, to je pozitivan pomak.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Kao sto rekoh: kad pocnes da verglas u mestu onda sledi dreka i pucanje. Ti da umes da obrazlozis to bi i uradio.

Da ja tebi umem to da objasnim da ti to shvatiš bio bih ili psihijatar ili veterinar.



Ima onaj bloger koji na ovakve forice odgovara sa: hoces bonu. Ajd sokole probaj ti njemu da objasnis. Pa makar i kao taj psihijatar ili veterinar.

Ovo,. na žalost, nije forica. Pošto sam sa tobom pokušavao da razgovaram i diskutujem kao sa normalnom racionalnom osobom a kao odgovore dobio "forice" - odgovorio sam ti najiskrenije. jer ja stvarno niti sam Dr Dulitl ni brižni doktor za bolnu glavu. A bonu nisi zaslužio. Nije meni problem čak ni što si bezobrazan no što sam sebi dozvolio da dođem ponovo u priliku da budem razočaran.



Sta je tacno bezobrazluk? Sta te toliko pogodilo?

P.S. Mislim sad mu ja dodjem ko tvoj doktor ali ti si tako postavio stvari.
freehand freehand 22:11 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Sta je tacno bezobrazluk? Sta te toliko pogodilo?

To što ne razumeš jednostavne stvari tvoj je problem, što te diskvalifikuje da sebi pomogneš kamoli da meni budeš doktor.
milisav68 milisav68 22:16 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
O vojnim bazama smo pricali vec. Sovjetsko vojno i politicko prisustvo je neuporedivo. Ameri nemaju vojne baze u Austriji. Ali pored Nemacke imaju u Holandiji, Portugalu, Belgiji, Turskoj... Znaci ove zemlje okupirane kao sto je bila IE.

Ali kad pogledaš broj baza i vojnika, onda ćeš da vidiš da ih ubedljivo najviše ima u Nemačkoj, zatim u Japanu, pa u Italiji.Ostalo je zanemarljivo malo, ne računajući krizna područja tipa Avganistana, Sirije, Iraka...gde je broj prilično oscilirao u zavisnosti od trenutne politike.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:31 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
Ne brkam ja nista nego vam dajem sansu da objasnite tezu kako je ona okupacija ista kao i ova

Jel neko rekao da su te okupacije iste?
Ali dobro priznaješ da je i ovo što Ameri rade Nemačkoj okupacija, to je pozitivan pomak.


Smesno.

Veterinar-Psihihijatar:Eto, na primer, objasni ti prvo kako su to "saveznici okupirali Nemačku i Austriju ali im nisu postavili vlast, poredak i ostali 50 godina"?
Pazi kad jesu, sve to.



Maksa:Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?

Veterinar-Psihihijatar: sto kao angažman Amerikanaca u Nemačkoj?


Nego, ako je ovo soft okupacija kako se ono u Afganistanu, Iraku ili Nemackoj i Austriji do 55e zvalo? Soft hard? Ne moras da odgovaras. Odoh na sastanak Pokreta otpora.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:37 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
Nego ovaj poslednji WNBA trejd, Brittney Griner za Viktora Bouta.

Teško mi je povjerovati da u toj transakiji nije bilo korupcije.
Rusi su stari korupcionaši i mora da su nekog ponudili ispod stola.



kamilo_emericki kamilo_emericki 22:38 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

kamilo_emericki
bene_geserit
Nego ovaj poslednji WNBA trejd, Brittney Griner za Viktora Bouta.

Teško mi je povjerovati da u toj transakciji nije bilo korupcije.
Rusi su stari korupcionaši i mora da su nekog ponudili ispod stola.




bene_geserit bene_geserit 22:56 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Meni je tu zabavno kako određuju ko koliko vredi u tim razmenama.

Amerikanci
- žensko, 1 pokemon poen
- crniknja, 1 pokemon poen
- lezbejka, 1 pokemon poen
- celebrity, 1 pokemon poen
- ne voli baš američku zastavu i himnu, 1 pokemon poen
sve u svemu 5 poena + još po nešto za tetovaže

Rusi
- špijun, 1 poen
- arm diler, 1 poen + 3 poena jer je trenutno traženo zanimanje
i on 5 poena
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:56 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
O vojnim bazama smo pricali vec. Sovjetsko vojno i politicko prisustvo je neuporedivo. Ameri nemaju vojne baze u Austriji. Ali pored Nemacke imaju u Holandiji, Portugalu, Belgiji, Turskoj... Znaci ove zemlje okupirane kao sto je bila IE.

Ali kad pogledaš broj baza i vojnika, onda ćeš da vidiš da ih ubedljivo najviše ima u Nemačkoj, zatim u Japanu, pa u Italiji.Ostalo je zanemarljivo malo, ne računajući krizna područja tipa Avganistana, Sirije, Iraka...gde je broj prilično oscilirao u zavisnosti od trenutne politike.



U Nemackoj 30 iljada, Italiji 13, UK 10, Poljska 10, Nizozemska 5, Spanija 4... Iz ovog sto blogokolege tvrde nije jasno da li su samo u Nemackoj okupatori ili i u ostatku Evrope. Austrijanci se izvukli a bivsi saveznici nagrabusili.

Nisu to male brojke nigde - u Afganistanu dok su bili okupaciona vojska imali su najvise 13 iljada. Pazi kad u Afganistanu nisu uspeli za 20 godina da uspostave kontrolu a u Nemačkoj (i ostatku okupirane Evrope) je imaju vise od 70 godina. Sovjeti su bili sonje za njih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Duplo.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:17 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ovo je druga priča. Ima mnogo njih koji rade za strane kompanije.


ja uopste ne kapiram sta to znaci 'strana kompanija' ?



jel oni sljakeri u tojoti alabama rade u stranoj firmi?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:27 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nikad nisam video karton svog deteta


imas vise srece nego pameti. djubre neopevano.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:34 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

zbog čega su i izbačeni iz Lige Naroda


dakle jebo te onaj benjamin (ili kako vec bese) sto ne zna ruski bolje od google translatea a ubi se bombardujuci navodno ruskim vestima vise i od onog emilije.

dakle proveri nesto pre nego sto lupis glupost. da ne ispadnes glup u drustvu.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:36 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

malte ne


malte da?

milisav68 milisav68 23:40 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
U Nemackoj 30 iljada, Italiji 13, UK 10, Poljska 10, Nizozemska 5, Spanija 4... Iz ovog sto blogokolege tvrde nije jasno da li su samo u Nemackoj okupatori ili i u ostatku Evrope. Austrijanci se izvukli a bivsi saveznici nagrabusili.

Nisu to male brojke nigde - u Afganistanu dok su bili okupaciona vojska imali su najvise 13 iljada. Pazi kad u Afganistanu nisu uspeli za 20 godina da uspostave kontrolu a u Nemačkoj (i ostatku okupirane Evrope) je imaju vise od 70 godina. Sovjeti su bili sonje za njih.

A i pevao im Elvis Prisli.

U trenutku pada Berlinskog zida u (obrati pažnju) Zapadnoj Nemačkoj je bilo 200.000 američkih vojnika.

A od `45. do `55. je ukupno bilo preko milion američkih, engleskih, francuskih i sovjetskih vojnika u celoj (današnjoj) Nemačkoj.

U Nemačkoj je još uvek 120 baza gde za vrlo kratko vreme može da se smesti tih 200.000 vojnika i što se mene tiče, fala im na tome.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?


Varsavski pakt?

nije valjda da ne znas?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:07 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima


U trenutku pada Berlinskog zida u (obrati pažnju) Zapadnoj Nemačkoj je bilo 200.000 američkih vojnika.



Zbog Hladnog Rata (=Sovjeta) ili Nemaca? Ako drugo, sta se desilo te odjedared smanjili vojsku?

A od `45. do `55. je ukupno bilo preko milion američkih, engleskih, francuskih i sovjetskih vojnika u celoj (današnjoj) Nemačkoj.


To rekoh gore vise puta: to je bilo doba okupacije i u Zapadnoj Nemackoj i u Austriji.


U Nemačkoj je još uvek 120 baza gde za vrlo kratko vreme može da se smesti tih 200.000 vojnika i što se mene tiče, fala im na tome.


Za sada zemlja izlazi na kraj sa Reichsbürgerima i ekstremnom desnicom koji hoce da obnove carstvo. Ali ko zna mozda i zatrebaju. Ako u medjuvremenu njihov idol Trump i QAnonovci ne proglase americku carevinu pa ce tamo vise trebati.


freehand freehand 00:13 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Za sada zemlja izlazi na kraj sa Reichsbürgerima i ekstremnom desnicom koji hoce da obnove carstvo. Ali ko zna mozda i zatrebaju. Ako u medjuvremenu njihov idol Trump i QAnonovci ne proglase americku carevinu pa ce tamo vise trebati.

Da, al evo kažu vesti da je pripreman neki puč u nemačkoj, i sad to odjednom nije u redu, mada da su malo izašli na neki centralni berlinski trg, pripucali na policiju i demonstrante verovatno bi bilo ok, viktorija Nuland bi bila srećna a pučisti proglašeni borcima za slobodu i demorkatiju.
šalim se, to može u Nikaragvi, u Hondurasu, u Čileu, na Kosovu, u Ukrajini. Al ne može u Nemačkoj.
Nego, ko je uništio Nordstrim, zna li se šta? I zašto svi ćute u istrazi a Nemačka, Švedska i Danska odbijaju da razmene podatke?
Da nisu Rusi, ne daj Bože?!
milisav68 milisav68 00:48 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
Zbog Hladnog Rata (=Sovjeta) ili Nemaca? Ako drugo, sta se desilo te odjedared smanjili vojsku?

Pa nije odjedared, zadnji ukaz o povlačenju/premeštanju vojske (10.000 vojnika) potpisao je Tramp na kraju svog mandata, te ih je tad ostalo 35.000.Pre deset godina, kad Sovjeta nije bilo već 20 godina ih je bilo 120.000.Zašto, jbmlga.

A i nije sve u broju, naročito danas, kada je tehnologija prilično napredovala, pa (lupam) pet vojnika može da kontroliše 50 dronova i 500 raketa.
Za sada zemlja izlazi na kraj sa Reichsbürgerima i ekstremnom desnicom koji hoce da obnove carstvo.

A možda ih malo prisluškuju i čitaju mejlove.
bene_geserit bene_geserit 00:52 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Da nisu Rusi, ne daj Bože?!

Javila wikipedia? Vidim da su "Involvement by Russia" stavili na počasno prvo mesto.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:03 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Pa nije odjedared, zadnji ukaz o povlačenju/premeštanju vojske (10.000 vojnika) potpisao je Tramp na kraju svog mandata, te ih je tad ostalo 35.000.Pre deset godina, kad Sovjeta nije bilo već 20 godina ih je bilo 120.000.Zašto, jbmlga.



Pa od toga nije bilo nista. I nije hteo da ih povuce jer ih ne treba u tom broju za okupaciju nego jer je tvrdio da Nemci premalo daju u NATO. Gle cuda, Nemci umesto da se raduju kao Cesi kad su odlazili Sovjeti, pobunili se da ce povlacenje ugroziti sigurnost zemlje. Btw. posle stigli novi kontigenti. Putina bogz.

A možda ih malo prisluškuju i čitaju mejlove


Sto bi bio kljucni dokaz da Amerikanci drze Nemce pod okupacijom kao Sovjeti IE.
gedza.73 gedza.73 07:34 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima


milisav68
Da ne pominjem hormonsku terapiju i promenu pola, koja je sada in.

Nije in hormonska terapija i promena pola nego botoksi još malo pa od osnovne škole.
Nisam čuo da je neko promenio pol ali zato dobar broj dece oće da izgleda kao Dara Bubamara.

Ako misliš kako nisam u pravu onda pronađi fotografije koje tabloidi objavljuju kad krenu mature. Da li su sva deca takva? Nisu. Da li će sva promeniti pol? Neće.

U celu temu sam se uključio jer je potpuno ista i u rangu sa 'svi koji su primili vakcine će umru u roku od dve godine' ili 'u Nemačkoj nema ulja a kad ga ima onda je deset eura'.

Na stranu što je onaj Basara ub'o sa delom u kome opisuje Srbe koji su juče bili najveći titoisti a danas najveći pravoslavci. Kad bi trebali da plate članarinu u samo par minuta bi ponovo bacili i ikonu i kandilo.
gedza.73 gedza.73 07:38 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

.
Colin_bgd Colin_bgd 09:20 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

cmix909
literatesa
I još me interesuje šta Cmix čita... :)

Reci cu ako ces mi se smejati samo u sebi. Sinoc sam zatvorio Baskervilskog psa, ponovo nakon mnogo decenija, a par dana pre toga Srce tame, prvi i poslednji put. Video sam kako taj tanki roman figurira po onim cudnim listama ‘100 najboljih’ i bi me blam sto nemam pojma o cemu je to, a sada me je blam sto tu nebulozu nisam polu(ne)procitanu lansirao na reciklazu.

Heart of Darkness je jedna od najboljih knjiga ikada napisana. Citaj ponovo. Minimum jos jednom...
Colin_bgd Colin_bgd 09:47 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
Ja ni ne napisah da ne idu. Idu, naravno da idu. Ali, posto dobro baratas internetom daj neki link koji ce da kaze koliko je procenata od ukupno otislih ljudi iz Srbije u poslednjih 30 godina otislo na Zapad, a koliko na Istok?

Dobro, je sad smo stigli do procenata.

Actually, poceli smo od njih, i to, gle cuda, u mom originalnom postu.

Ali naravno, zasto bi pazljivije citao moja (ili bilo cija druga) imbecilna baljezganja, kad si danas (juce, to jest) morao da ispunis kvotu da "principijelno" pomenes Nordstream na blogu minimum dva'es puta...
cmix909 cmix909 10:47 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Colin_bgd
Heart of Darkness je jedna od najboljih knjiga ikada napisana. Citaj ponovo. Minimum jos jednom...

Hvala sto mi skreces paznju na nesto veoma vredno u tom romanu ili noveli (rasplinuta je granica), ali slucaj je beznadezan, pa npr. ni Sto godina necu ponovo uzimati, jer me je do kraja nosila jedino lepota Markesovih recenica, dok je Konrad i na tom histoloskom nivou slabiji, mada je davao sve od sebe, cini mi se. Ni stosta drugo sto se smatra obaveznom lektirom.
freehand freehand 14:06 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ali naravno, zasto bi pazljivije citao moja (ili bilo cija druga) imbecilna baljezganja, kad si danas (juce, to jest) morao da ispunis kvotu da "principijelno" pomenes Nordstream na blogu minimum dva'es puta...

I šta kaže princ slobode i velmoža demokratije, barjaktar ljudskih prava i princ vladavine ztakona - ko je razvalio Nordstrim i zašto niko i zašto ništa?
softelectronics_e softelectronics_e 14:10 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
Ali naravno, zasto bi pazljivije citao moja (ili bilo cija druga) imbecilna baljezganja, kad si danas (juce, to jest) morao da ispunis kvotu da "principijelno" pomenes Nordstream na blogu minimum dva'es puta...

I šta kaže princ slobode i velmoža demokratije, barjaktar ljudskih prava i princ vladavine ztakona - ko je razvalio Nordstrim i zašto niko i zašto ništa?

Baš si dosadan sa tim 'trivijalnostima'.
To, inače, može samo benedykt da zna.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:24 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima


Nisam doktor


Ali mozes da pogledaš?


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:24 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

.
milisav68 milisav68 20:38 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
Pa od toga nije bilo nista.

Pa nije odjedared, to ti pričam, Trampa sam pomenuo kao vremensku odrednicu.A i ta priča, Nemci se pobunili, moš misliti.Ko se normalan raduje što će da mu povećaju reket?Mislim, oni bi verovatno želeli da povećaju svoj vojni budžet, al im kauboji ne daju.
Sto bi bio kljucni dokaz da Amerikanci drze Nemce pod okupacijom kao Sovjeti IE.

Već sam ti rekao, novo vreme nove tehnologije završavaju posao.

U tom smislu, nešto sam pre neki dan na Tviteru pominjao Klett, i op, danas mi na mejl stiže reklama za njih.
milisav68 milisav68 20:41 09.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73
Ako misliš kako nisam u pravu

Izmiče ti suština, taj botoks i ostale intervencije koštaju, i to plaćaju roditelji, što znači da daju saglasnost.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:23 10.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima



O vojnim bazama smo pricali vec. Sovjetsko vojno i politicko prisustvo je neuporedivo. Ameri nemaju vojne baze u Austriji. Ali pored Nemacke imaju u Holandiji, Portugalu, Belgiji, Turskoj... Znaci ove zemlje okupirane kao sto je bila IE.

Nemacka se nije pridruzila ratu u Iraku, nije bila saveznik u US intervencijama u juznoj Americi, Vijetnamu... Austrija je jedna od prvih zemalja koja je imala bliske odnose sa Palestinom. Itd.



docim je poljska sasvim sigurno bila primorana da ucestvuje u sovjetskoj intervenciji u avganistanu

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:36 10.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

u Japanu


japan je odlican primer - mislim jos bolji od nemacke. od 1945. njima vladaju ameri preko njihovog sns-a (abeova partija). vucic je malo dete za bog da mu dusu prosti sinza.
maksa83 maksa83 16:38 07.12.2022

solarni paneli - the truth

Pre neko veče sam video čemu služe ovi solarni paneli koje instaliraju po gradovima i parkovima za šatro punjenje telefona.

Tu noću sleću "ptice" (koje su sve zapravo goverment surveillance dronovi, prave ptice ne postoje, to je vešto plasiran mit koji jezuiti propagiraju već stotinama godina) i priključe se preko USB-a i pune se strujom.

Da, taj slatki mali drozd koji je sleteo na terasu ne peva da vas uveseljava ni da privuče ženku (ne postoje ženski dronovi) nego da vam skrene pažnju sa toga da vas zapravo snima i Šalje Njima, i ne - laste ne lete masovno jednom godišnje u toplije krajeve nego na generalni servis.
gedza.73 gedza.73 17:11 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

vešto plasiran mit koji jezuiti propagiraju već stotinama godina

Kod nas ima dosta eksperata koji se razumeju u ovu temu. Oni tvrde kako već pet vekova jedna grupa ljudi kontroliše ceo svet.
Ta grupa je već u XVII veku uspela da stvore poslušne gen3eracije koje uopšte ne dovode u pitanje mobilne telefone preko kojih prate svaki naš korak. Da ne pominjem GPS.
maksa83 maksa83 17:17 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

Kod nas ima dosta eksperata koji se razumeju u ovu temu. Oni tvrde kako već pet vekova jedna grupa ljudi kontroliše ceo svet.
Ta grupa je već u XVII veku uspela da stvore poslušne gen3eracije koje uopšte ne dovode u pitanje mobilne telefone preko kojih prate svaki naš korak. Da ne pominjem GPS.

Postoji ne mogu da kažem dobar SF na tu temu, ali hajde "ne skroz loš", tzv. Džon Dvanaest Jastrebova (piše pod pseudonimom, niko ne zna ko je, kao Traven) i njegova trilogija kojoj sam zaboravio ime ali znam da se prva knjiga zove Putnik, ostale nisam čitao jer nisu prevedene a Kindla u to vreme nije bilo.

Šalu na stranu, surveillance (sa "pticama" ili bez) je usud civilzacije protiv kog se treba boriti, ali mislim da je ta igra izgubljena. Ovo što je u Kini sada će biti svuda, ćaozdrao, osim ako se nešto čudesno ne desi, neki masovni prevrat i revolucija a koji se ne naziru.
softelectronics_e softelectronics_e 17:25 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

gedza.73
vešto plasiran mit koji jezuiti propagiraju već stotinama godina

Kod nas ima dosta eksperata koji se razumeju u ovu temu. Oni tvrde kako već pet vekova jedna grupa ljudi kontroliše ceo svet.
Ta grupa je već u XVII veku uspela da stvore poslušne gen3eracije koje uopšte ne dovode u pitanje mobilne telefone preko kojih prate svaki naš korak. Da ne pominjem GPS.

Gedžo, nije valjda da ti, još uvek, veruješ da postoji (ikakva) privatnost?!
gedza.73 gedza.73 18:21 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

Gedžo, nije valjda da ti, još uvek, veruješ da postoji (ikakva) privatnost?!

Verujem. Ko oće može. Nema kartica, nema lične sa čipom, nema kompjutera, pametnih telefona, nema GPS-a, nema socijalno... Ko oće može.

Do prve subvencije i pomoći od par hiljada dinara. Ili izlaska iz svog mesta na 'otvoren' put. Onda svi prihvataju 'ograničeni suverenitet' i klikću na 'prihvatam'.



gedza.73 gedza.73 18:38 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

Postoji ne mogu da kažem dobar SF na tu temu, ali hajde "ne skroz loš", tzv. Džon Dvanaest Jastrebova

Čitao sam početak epske fantastike

al' nema kraj. Za sada.
Ima to nešto što bi moglo da podseća na ostale bajke (uzdizanje heroja, potraga, put...) ali je ubačen u čudno okruženje koje je mene podsetilo na Vojničev rukopis.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

maksa83
Pre neko veče sam video čemu služe ovi solarni paneli koje instaliraju po gradovima i parkovima za šatro punjenje telefona.

Tu noću sleću "ptice" (koje su sve zapravo goverment surveillance dronovi, prave ptice ne postoje, to je vešto plasiran mit koji jezuiti propagiraju već stotinama godina) i priključe se preko USB-a i pune se strujom.

Da, taj slatki mali drozd koji je sleteo na terasu ne peva da vas uveseljava ni da privuče ženku (ne postoje ženski dronovi) nego da vam skrene pažnju sa toga da vas zapravo snima i Šalje Njima, i ne - laste ne lete masovno jednom godišnje u toplije krajeve nego na generalni servis.


Ali kako lete uprkos svim ovim chemtrailsovima o kojima me zabrinuti drugari iz Beograda obaveštavaju? To izaziva koroziju, i to u najboljem slučaju.


freehand freehand 19:10 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

srdjan.pajic
maksa83
Pre neko veče sam video čemu služe ovi solarni paneli koje instaliraju po gradovima i parkovima za šatro punjenje telefona.

Tu noću sleću "ptice" (koje su sve zapravo goverment surveillance dronovi, prave ptice ne postoje, to je vešto plasiran mit koji jezuiti propagiraju već stotinama godina) i priključe se preko USB-a i pune se strujom.

Da, taj slatki mali drozd koji je sleteo na terasu ne peva da vas uveseljava ni da privuče ženku (ne postoje ženski dronovi) nego da vam skrene pažnju sa toga da vas zapravo snima i Šalje Njima, i ne - laste ne lete masovno jednom godišnje u toplije krajeve nego na generalni servis.


Ali kako lete uprkos svim ovim chemtrailsovima o kojima me zabrinuti drugari iz Beograda obaveštavaju? To izaziva koroziju, i to u najboljem slučaju.


3
Pošteno bi bilo reći da drugari iz Beograda samo prepisuju od drugara iz snežnog Denvera, sunčanog Mančestera i maglovitog Liona.
oni su ti druga ruka, Šabane, tu oko tebe je izvor ako si željan informacija.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

freehand
srdjan.pajic
maksa83
Pre neko veče sam video čemu služe ovi solarni paneli koje instaliraju po gradovima i parkovima za šatro punjenje telefona.

Tu noću sleću "ptice" (koje su sve zapravo goverment surveillance dronovi, prave ptice ne postoje, to je vešto plasiran mit koji jezuiti propagiraju već stotinama godina) i priključe se preko USB-a i pune se strujom.

Da, taj slatki mali drozd koji je sleteo na terasu ne peva da vas uveseljava ni da privuče ženku (ne postoje ženski dronovi) nego da vam skrene pažnju sa toga da vas zapravo snima i Šalje Njima, i ne - laste ne lete masovno jednom godišnje u toplije krajeve nego na generalni servis.


Ali kako lete uprkos svim ovim chemtrailsovima o kojima me zabrinuti drugari iz Beograda obaveštavaju? To izaziva koroziju, i to u najboljem slučaju.


3
Pošteno bi bilo reći da drugari iz Beograda samo prepisuju od drugara iz snežnog Denvera, sunčanog Mančestera i maglovitog Liona.
oni su ti druga ruka, Šabane, tu oko tebe je izvor ako si željan informacija.



A vi baš ne možete ni neku originalnu budalaštinu da smislite, nego prepisujete? Dobro, ono sakrivanje od pomračenja sunca je bilo dosta originalno.

freehand freehand 23:37 07.12.2022

Re: solarni paneli - the truth


A vi baš ne možete ni neku originalnu budalaštinu da smislite, nego prepisujete? Dobro, ono sakrivanje od pomračenja sunca je bilo dosta originalno.

Opetsmo mi krivi. Prvo što izmišljamo gluposti, a onda i što ne umemo da ih izmislimo nego prepisujemo.
Tvoja je sreća što si se sklonio odavde, al je tvoja nesreća što ne možeš da izdržiš nego te đavo tera da se opet mešaš sa budalama...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:32 08.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

freehand

A vi baš ne možete ni neku originalnu budalaštinu da smislite, nego prepisujete? Dobro, ono sakrivanje od pomračenja sunca je bilo dosta originalno.

Opetsmo mi krivi. Prvo što izmišljamo gluposti, a onda i što ne umemo da ih izmislimo nego prepisujemo.
Tvoja je sreća što si se sklonio odavde, al je tvoja nesreća što ne možeš da izdržiš nego te đavo tera da se opet mešaš sa budalama...


Pa kacte moji, šta ću...
freehand freehand 09:43 08.12.2022

Re: solarni paneli - the truth

srdjan.pajic
freehand

A vi baš ne možete ni neku originalnu budalaštinu da smislite, nego prepisujete? Dobro, ono sakrivanje od pomračenja sunca je bilo dosta originalno.

Opetsmo mi krivi. Prvo što izmišljamo gluposti, a onda i što ne umemo da ih izmislimo nego prepisujemo.
Tvoja je sreća što si se sklonio odavde, al je tvoja nesreća što ne možeš da izdržiš nego te đavo tera da se opet mešaš sa budalama...


Pa kacte moji, šta ću...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana