Eksperimenti u blogovanju| Gost autor| Lingvistika| Umetnost

Triptih

maksa83 RSS / 04.12.2022. u 01:39
Publika u stadionu je stajala na nogama i vrisnula dok je ekipa Belgrade Wanderers igrala protiv gostujuće ekipe iz Zoraxa. Ali za jednog igrača Wanderersa, ovo nije bio običan meč.

Dok je vezni igrač Marko trčao po terenu, mogao je osetiti poglede igrača Zoraxa na sebi. Bili su drugačiji od ljudi sa kojima je inače igrao - njihove produžene glave i svetlucave oči davale su im distinktivan, vanzemaljski izgled. Ali Marko se nije uplašio. Vežbao je protiv ekipe Zoraxa već nedeljama i spreman je da se suoči s njima.

Meč je bio brz i intenzivan, s obema timovima se borilo za loptu. Marko je napravio nekoliko ključnih dodavanja i pomogao da se postigne gol za Wanderere, ali ekipa Zoraxa se borila i rezultat je bio izjednačen 2-2.

Kao što je meč ulazio u poslednjih nekoliko minuta, Marko je osetio da je ovo njegov trenutak. Primio je loptu malo van šesnaesterca Zoraxa i brzo pogledao gore. Golman Zoraxa je bio van linije i Marko je video svoju šansu. Izveo je udarac i lopta je letela u mrežu. Wandereri su pobedili.

Kao što je završna svirka zazvonila, Marko je bio preplavljen svojim saigračima. Ali čak i dok je slavio sa njima, nije mogao da se otrgne osećaju da je ovo tek početak. Ekipa Zoraxa je bila impresivna i znao je da će se vratiti za revanš. Ali Marko je bio spreman. Izvukao je svoj telefon i ulogovao se na svoj blog, gde će podeliti svoje misli o meču sa svojim obožavaocima i sledbenicima. Vanzemaljci mogu da dolaze iz drugog sveta, ali još nisu susreli ljudskog igrača koji može da se meri sa Markovom veštinom na terenu.
 
----
 
Četnici i partizani su bili dva glavna ratna saveza u Srbiji tokom Drugog svetskog rata. Četnici su bili srpski nacionalistički pokret koji je delovao u Srbiji i drugim delovima bivše Jugoslavije. Oni su se borili protiv okupatora i bili su bliski saveznici Nemaca i drugih zapadnih sila.

Partizani su bili antifašistički pokret koji se borio protiv okupatora i njihovih saveznika. Oni su se sastojali od različitih političkih grupa, uključujući i komuniste, i bili su podržani od strane Sovjetskog Saveza i drugih socijalističkih zemalja.

Četnici i partizani su se sukobljavali tokom rata, a njihove borbe su uglavnom bile lokalizovane u Srbiji. Međutim, četnici su takođe imali određenu moć i uticaj u drugim delovima Jugoslavije.

Nakon završetka rata, partizani su pobedili i postali su glavna sila u novoj jugoslovenskoj federaciji. Četnici su bili potisnuti i mnogi od njih su bili uhapšeni i kažnjeni za svoje delovanje tokom rata.
 
----
 
Jovan je bio običan seljak koji je živeo u malom selu u planinama. On je imao malo imanje sa nekoliko krava, ovaca i koza. Jovan je volio svoje životinje i svaki dan se brinuo da one dobiju sve što im je potrebno.

Ali Jovanov život se promenio kada su se pojavile četiri koze. One su bile lude i nemirne, i stalno su se izmicale Jovanu i bile u svađi sa ostalim životinjama na imanju. Jovan se trudio da ih smiri, ali one su bile uporne i nikako da poslušaju.

Jednog dana, Jovan je otišao u selo da kupi neke stvari za svoje životinje. Dok se vraćao kući, primetio je da su mu četiri koze nestale. Bio je u panici, ali nije znao šta da radi. Odjednom, video je da su koze letele iznad njegovog imanja i da su se igrali u oblacima. Jovan je bio zbunjen, ali nije mogao da se suzdrži od smeha.

Kada su koze napokon sletele, Jovan ih je pogledao sa zahvalnošću i znao je da će ih voleti zauvek, ma koliko one bile lude i nemirne. Njegovo imanje je dobilo još jednu osobenost i Jovan je bio srećniji nego ikad.



Komentari (1335)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 11:41 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

zar nije u interesu Srbije da postane Zapad?

A kad postane zapad (šta li to znači?) onda će neko da joj da pare?

Evo Bugarske na tom zapadu, Rumunije, ko se u njih useljava?

Ne najteži više besmisao, leba ti.
alselone alselone 11:43 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Da dete sa 15 godina može da zabrani roditeljima uvid u karton.

Ne može u svim slučajevima. Nemaš pojma ponovo.

Vidi ovako:

- 12 je manje od 15
- to je preko granice seksualne zrelosti
- zakon je napravljen da bi dete imalo pravo uvida u svoj karton
- zakon je napravljen da bi mogao poslati dede u osmom razredu samo kod pedijatra ako ga boli grlo, da ne moraš izlaziti sa posla
- dete ima pravo da zatraži zabranu uvida roditelja ili staratelja u karton ali takođe doktor ima OBAVEZU da u slučaju značajnije opasnosti po zdravlje obavesti roditelja ili staratelja
predatortz predatortz 11:46 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

angie01
Kod nas u ambulanti stoji natpis - obavezno prisustvo roditelja maloletnih pacijenata.I nema šanse da dete samo uđe ako nema 18 godina.


nije slucajno odredjena granica punoletstva, posle koje tek neko postaje zvanicno odgovoran za sebe,...meni je isto cudna ideja, da neko ko je klinac i to u najosetljivijem dobu, ne bude patroniziran od strane roditelja, teska glupost.


Slažem se da je glupost, ali Zakon o pravima pacijenata kaže sledeće:


6) zakonskom zastupniku ne omogući uvid u medicinsku dokumentaciju kada je pacijent maloletno, odnosno lice lišeno poslovne sposobnosti i ako detetu koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ne omogući uvid u njegovu medicinsku dokumentaciju (član 20. st. 2. i 3);

bene_geserit bene_geserit 11:49 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Znaci teza je: ono sto je SSSR radio u IE Ameri rade u Nemackoj

A šta je tu teško objasniti:
- jel postoje američke vojne baze u Nemačkoj?
- jel Nemačka vodi samostalnu spoljnu politiku?
- jel je moguće izabrati vladu u Nemačkoj koja je protiv volje USA?
gedza.73 gedza.73 11:51 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ne može u svim slučajevima. Nemaš pojma ponovo.

Oki doki
Dete, koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ima pravo na poverljivost podataka koji se nalaze u njegovoj medicinskoj dokumentaciji.

Nadležni zdravstveni radnik, i pored zahteva deteta da se informacije o njegovom zdravstvenom stanju ne saopšte njegovom zakonskom zastupniku, dužan je da u slučaju ozbiljne opasnosti po život i zdravlje deteta, informacije o njegovom zdravstvenom stanju saopšti njegovom zakonskom zastupniku.

Dakle ako je devojčica trudna a ta trudnoća nije rizik po njeno zdravlje ukoliko doktor tu informaciju prenese bez pristanka petnaestogodišnje devojčice njenim roditeljima ona po zakonu može da ga tuži.
p.s.
12 je manje od 15

Znaće bolje Bene ali ne verujem da se u SAD prodaje alkohol dvanaestogodišnjacima kao kod nas i da u ovolikom broju klinci mogu da ulaze u kladionice.
alselone alselone 11:52 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

6) zakonskom zastupniku ne omogući uvid u medicinsku dokumentaciju kada je pacijent maloletno, odnosno lice lišeno poslovne sposobnosti i ako detetu koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ne omogući uvid u njegovu medicinsku dokumentaciju (član 20. st. 2. i 3);

Tu lepo piše da dete sa 15 godina koje je zdravo i pravo ima pravo uvida u svoj karton. Pa to je potpiuno u redu.
bene_geserit bene_geserit 11:53 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Sovjetska Rusija je u DDR-u napravila Štazi od SS i Gestapo oficira

Dok su Amerikanci u Zapadnoj Nemačkoj uradili šta?
Stvarno smaraš Gedžo više, shvatili smo šta misliš o Rusima, ponovio si to milion puta, zar i tebi nije dosadilo više?
alselone alselone 11:54 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Dakle ako je devojčica trudna a ta trudnoća nije rizik po njeno zdravlje ukoliko doktor tu informaciju prenese bez pristanka petnaestogodišnje devojčice njenim roditeljima ona po zakonu može da ga tuži.


Tako je. Mislim da je rano, preporuke su bile da bude od 16 godina i to bi meni bilo skroz OK.
Saglasićemo se nadam se ako nije previše zatucano za tebe da je svaka trudnoća sa 12 godina rizična i da je promena pola rizična po zdravlje.
gedza.73 gedza.73 11:54 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Tu lepo piše da dete sa 15 godina koje je zdravo i pravo ima pravo uvida u svoj karton. Pa to je potpiuno u redu.

Dete, koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ima pravo na poverljivost podataka koji se nalaze u njegovoj medicinskoj dokumentaciji.

alselone alselone 11:55 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73
Tu lepo piše da dete sa 15 godina koje je zdravo i pravo ima pravo uvida u svoj karton. Pa to je potpiuno u redu.

Dete, koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ima pravo na poverljivost podataka koji se nalaze u njegovoj medicinskoj dokumentaciji.



Citiraj ceo član!


Član 24

Dete, koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ima pravo na poverljivost podataka koji se nalaze u njegovoj medicinskoj dokumentaciji.

Nadležni zdravstveni radnik, i pored zahteva deteta da se informacije o njegovom zdravstvenom stanju ne saopšte njegovom zakonskom zastupniku, dužan je da u slučaju ozbiljne opasnosti po život i zdravlje deteta, informacije o njegovom zdravstvenom stanju saopšti njegovom zakonskom zastupniku.
gedza.73 gedza.73 11:56 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Stvarno smaraš Gedžo više, shvatili smo šta misliš o Rusima, ponovio si to milion puta, zar i tebi nije dosadilo više?

Druže ovde na blogu može da piše ko šta oće. I drugo postiraju svoje opsesije pa misle kako je to bogom dato pravo dato samo njima.
A tebi ako je Štazi isti kao i ostale službe onda u redu. Nemam ja problem sa tim.
gedza.73 gedza.73 11:57 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Citiraj ceo član!

Ciitirao sam ti u prehodnom komentaru i postavio ti pitanje na primeru trudne devojčice kojoj nije ugroženo zdravlje.
alselone alselone 11:57 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Član 44

Novčanom kaznom od 300.000 do 1.000.000 dinara kazniće se za prekršaj zdravstvena ustanova, odnosno drugo pravno lice koje obavlja zdravstvenu delatnost ako:


8) prekrši pravo deteta, koje je navršilo 15 godina života, na poverljivost podataka, koji se nalaze u njegovoj medicinskoj dokumentaciji i ako prekrši obavezu da u slučaju ozbiljne opasnosti po život i zdravlje deteta, tu informaciju saopšti njegovom zakonskom zastupniku (član 24);
predatortz predatortz 11:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
6) zakonskom zastupniku ne omogući uvid u medicinsku dokumentaciju kada je pacijent maloletno, odnosno lice lišeno poslovne sposobnosti i ako detetu koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ne omogući uvid u njegovu medicinsku dokumentaciju (član 20. st. 2. i 3);

Tu lepo piše da dete sa 15 godina koje je zdravo i pravo ima pravo uvida u svoj karton. Pa to je potpiuno u redu.


I piše da lekar ima pravo da zakonskom zastupniku (roditelju, staratelju) ne omogući pravo u uvid, što nije ok.
gedza.73 gedza.73 11:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

ako prekrši obavezu da u slučaju ozbiljne opasnosti po život i zdravlje deteta, tu informaciju saopšti njegovom zakonskom zastupniku

Jel ti stvarno ne razumeš ili se praviš. Ponoviću ponovo. Ako je devojčica trudna i ako njena trudnoća ne ugrožava njeno zdravlje da li doktor sme da obavesti njene roditelje ili ne, odnosno da li u slučaju da obavesti krši zakon?
alselone alselone 11:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ciitirao sam ti

Nisi citirao ceo član.
bene_geserit bene_geserit 11:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

A tebi ako je Štazi isti kao i ostale službe onda u redu

Ne mislim ja ništa dobro o Štazi službi, ali ti izgleda imaš neke iluzije o CIA, Mossad, MI6 i ostalima.
alselone alselone 11:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

I piše da lekar ima pravo da zakonskom zastupniku (roditelju, staratelju) ne omogući pravo u uvid, što nije ok.

Jel znate vi da čitate zakone?
alselone alselone 12:00 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ponoviću ponovo. Ako je devojčica trudna i ako njena trudnoća ne ugrožava njeno zdravlje da li doktor sme da obavesti njene roditelje ili ne, odnosno da li u slučaju da obavesti krši zakon?

Ma šta ćeš bre ponoviti? Odgovorio sam ti odmah, samo ne čitaš.

gedza.73 gedza.73 12:01 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Jel znate vi da čitate zakone?

ne znaš ti. I citirao sam ceo član 24.
Član 24

Dete, koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ima pravo na poverljivost podataka koji se nalaze u njegovoj medicinskoj dokumentaciji.

Nadležni zdravstveni radnik, i pored zahteva deteta da se informacije o njegovom zdravstvenom stanju ne saopšte njegovom zakonskom zastupniku, dužan je da u slučaju ozbiljne opasnosti po život i zdravlje deteta, informacije o njegovom zdravstvenom stanju saopšti njegovom zakonskom zastupniku.



alselone alselone 12:01 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

ne znaš ti. I citirao sam ceo član 24.

Šta ti nije jasno u njemu? To je u redu član i neuporedivo bolji od onog u Americi.
alselone alselone 12:02 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Vidi ovako:

- 12 je manje od 15
- to je preko granice seksualne zrelosti
- zakon je napravljen da bi dete imalo pravo uvida u svoj karton
- zakon je napravljen da bi mogao poslati dede u osmom razredu samo kod pedijatra ako ga boli grlo, da ne moraš izlaziti sa posla
- dete ima pravo da zatraži zabranu uvida roditelja ili staratelja u karton ali takođe doktor ima OBAVEZU da u slučaju značajnije opasnosti po zdravlje obavesti roditelja ili staratelja
bene_geserit bene_geserit 12:03 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Druže ovde na blogu može da piše ko šta oće. I drugo postiraju svoje opsesije pa misle kako je to bogom dato pravo dato samo njima.

Mogu, evo Čarli uredno izveštava o tome šta je njupkio poplašeno slaninicom.
Makar šaraj malo ...
gedza.73 gedza.73 12:05 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
ne znaš ti. I citirao sam ceo član 24.

Šta ti nije jasno u njemu? To je u redu član i neuporedivo bolji od onog u Americi.

Prvo štzo se tiče trudnože. Kako si ti protumačio zakon nisi u pravu. Doktor ne sme da obavesti roditelje ukoliko zdravlje nije ugroženo i dete sme roditelju da zabrani uvid u karton. To što ti misliš kako razlika između 12 i 15 godina nešto pravi pogledaj koliko imaš u tom uzrastu narkomana.
Teorijski. Dete sa 15 godina hoće da promeni pol ili primeni na sebi hormonsku terapiju. Njegovi roditelji se tome protive. Ono prikupi saglasnost kako to neće da ugrozi njegovo zdravlje. Doktor po zakonu ne sme da obavesti roditelje.
bene_geserit bene_geserit 12:05 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

ko je devojčica trudna i ako njena trudnoća ne ugrožava njeno zdravlje

Ne postoji trudnoća koja ne ugrožava zdravlje, pa još kod 15. godišnjeg deteta.
bene_geserit bene_geserit 12:06 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Dete sa 15 godina hoće da promeni pol ili primeni na sebi hormonsku terapiju. Njegovi roditelji se tome protive. Ono prikupi saglasnost kako to neće da ugrozi njegovo zdravlje.

Hormonska terapija neće da ugrozi zdravlje deteta?
gedza.73 gedza.73 12:06 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Makar šaraj malo ...

Šarao bih ja malo ali ovi naši što ne šaraju se ne skidaju sa medija. Meni je ostao ovaj kutak da izbacim svoje frustracije što nas neki mutavi debili koje su jedva naučili da stave uprtače ubeđuju kako će Putin jedini da nas spase od najezde reptila.
literatesa literatesa 12:06 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nisam ih video ali moze biti. :)

Vidjela sam ja, da ne tražim sada, vidjela sam jer je bilo genijalno. O vremenu i prostoru. :)
alselone alselone 12:07 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

To što ti misliš kako razlika između 12 i 15 godina nešto pravi pogledaj koliko imaš u tom uzrastu narkomana.

Šta bre filozofiraš više. Kojim to verbalnim igricama hoćeš da napraviš da je dete u petom i osmom ili prvom srednje isto? 15 je rano, 16 je već meni u redu, 12 je suludo malo. NIje isto!

Drugo, ne postoji trudnoća sa 12 godina koja nije rizična! Verovatno ni sa 15, makar uglavu ako ne u telu. Siguran sam da će doktor obavestiti roditelje u Srbiji. A kamoli da pričamo o promeni pola i hormonskoj terapiji sa 12.
gedza.73 gedza.73 12:07 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Hormonska terapija neće da ugrozi zdravlje deteta?

Naravno da nije normalno dozvoliti detetu da takvu odluku donese samo. Ali i naš zakon tako nešto (u teoriji) dozvoljava. I niko se nije bunio.
Colin_bgd Colin_bgd 12:08 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gvozden1
zar nije u interesu Srbije da postane Zapad?

A kad postane zapad (šta li to znači?) onda će neko da joj da pare?

Evo Bugarske na tom zapadu, Rumunije, ko se u njih useljava?

Ne najteži više besmisao, leba ti.

Zapad znaci EU, NATO... Sve ostalo je koprcanje u sopstvenim iluzijama...
alselone alselone 12:08 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
Dete sa 15 godina hoće da promeni pol ili primeni na sebi hormonsku terapiju. Njegovi roditelji se tome protive. Ono prikupi saglasnost kako to neće da ugrozi njegovo zdravlje.

Hormonska terapija neće da ugrozi zdravlje deteta?

Puko je skroz. Definitivno.

Liberal.
angie01 angie01 12:08 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

6) zakonskom zastupniku ne omogući uvid u medicinsku dokumentaciju kada je pacijent maloletno, odnosno lice lišeno poslovne sposobnosti i ako detetu koje je navršilo 15 godina života i koje je sposobno za rasuđivanje, ne omogući uvid u njegovu medicinsku dokumentaciju (član 20. st. 2. i 3);


dete od 15 godina je tinejdzer, kome moc rasudjivanja zavisi od stepena divljanja hormona- manje vise je izgubljen u svemiru i potrebna mu je podrska za ozbiljne stvari, ono nema ni znanje, ni svest ni mudrost o odlucivanju o stvarima koje se ticu njegovog zdravlja.

potpuno suludo...recimo, maloletni ca zatrudni, pa ne mozes je ostaviti u tako delikatnoj situaciju u koju je dosla upravo ne znanjem, lakomislenoscu i sl, da odlucuje sta ce i kako ce,...ima bilion primera koje bih mogla da pomenem.
gedza.73 gedza.73 12:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ne postoji trudnoća koja ne ugrožava zdravlje, pa još kod 15. godišnjeg deteta.

Nisam doktor ali mi se čini kako bi nekada Srbija imala mnogo manje stanovnika da je tako nešto poštovano.
alselone alselone 12:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

dete od 15 godina je tinejdzer, kome moc rasudjivanja zavisi od stepena divljanja hormona- manje vise je izgubljen u svemiru i potrebna mu je podrska za ozbiljne stvari, ono nema ni znanje, ni svest ni mudrost o odlucivanju o stvarima koje se ticu njegovog zdravlja.

potpuno suludo...recimo, maloletni ca zatrudni, pa ne mozes je ostaviti u tako delikatnoj situaciju u koju je dosla upravo ne znanjem, lakomislenoscu i sl, da odlucuje sta ce i kako ce,...ima bilion primera koje bih mogla da pomenem.


Ovo je potpuno zdravo roditeljsko razmišljanje.
Mene šokira koliko energije moramo uložiti da obajsnimo nešto što je pre samo par godina bilo na ivici ludila.
gedza.73 gedza.73 12:10 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Puko je skroz. Definitivno.

Liberal.

Nisam puko nego kažem da je ovaj zakon vrlo sličan i da može da se tumači u tom smeru. Što to nije smetalo i da li je neko napisao blog o tom zakonu koji je donet. Nisam imao pojma da nije počela ova diskusija i naravno da je tako nešto suludo.
alselone alselone 12:10 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nisam doktor ali mi se čini kako bi nekada Srbija imala mnogo manje stanovnika da je tako nešto poštovano.


Pa i umiralo se isto tako. I na porođaju i posle porođaja, i majke i deca.
MIsliš da tako treba i danas liberalu?
literatesa literatesa 12:11 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

I svaki ali baš svaki put se iznenadim kada na blogu neko ima apsolutno razumevanje za idiotski trend.


Ma nije to rezignacija ili da ljudi pozdravljaju svaku novinu, ne bih rekla, jedne ne dotiče, drugi su lijeni (kao ja), treći misle da ima bitnijih problema i itd.

Pošto je mnogo idiotskih trendova još uvijek u povojima ali se razvijaju kao požar, ne znam da li medijima ili modom današnjice, apokaliptičnim desničarskim sapunicama :), važno je spomenuti tj viđala sam na nekoliko mjesta utiske muškaraca nakon promjene pola, zateče ih ženski svijet kada shvate da to nije samo fizički izgled i haljine.. jedan tip se odmah angažovao u borbi za prava žena jer je tek sa promjenom pola shvatio koliko je bio povlašten kao muškarac u poslu..

Da, definitivno takve odluke prvo moraju proći kroz kompleksna psihološka profilisanja (zrelosti, svjesnosti i itd), u ovom tumačenju koje ti prenosiš vidimo svi da je suluda pomisao na promjenu pola kao poklon za sedmi rođendan, priuštiti nakon par minuta gledanja u izlog. Lutku baciš ili zaboraviš, plave hlače podereš ili prođeš kroz fazu crnog, ali odsjeći sebi pišu nije kao kupiti kolač od limuna.

Evo ja sam protiv onih sa sređenim obrvama dojučerašnjih muškaraca danas u ringu u ženskoj kategoriji. Zapamtila sam scenu kad davi nju krvavu, obuhvatio je i nogama i rukama i zapamtila sam nešto hinjsko u njegovom/njenom izrazu lica, kao iz bajke, bajka o zmiji ili hijeni koja se pretvarila u srnu.
alselone alselone 12:11 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nisam puko nego kažem da je ovaj zakon vrlo sličan i da može da se tumači u tom smeru. Što to nije smetalo i da li je neko napisao blog o tom zakonu koji je donet. Nisam imao pojma da nije počela ova diskusija i naravno da je tako nešto suludo.

Nije sličan. Sličan je koliko su slični wc papir i šmirgl papir. To što tebi liči na prvi pogled "eto tamo se nešto zabranjuje" nije ni blizu. Napisao sam ti tačno u čemu su razlike i one nisu male.
predatortz predatortz 12:12 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
I piše da lekar ima pravo da zakonskom zastupniku (roditelju, staratelju) ne omogući pravo u uvid, što nije ok.

Jel znate vi da čitate zakone?


Greška u kucanju. Moja! Hteo sam da napišem onemogući.

To "onemogući" nije ok.
alselone alselone 12:13 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nisam puko

Ne nego si rekao kako može da se uzme hormonska terapija u tinejdžerskim godinama i da to nema uticaja na zdravlje. Pa jebote obične kontraceptivne pilule su hormonska terapija pa odraslim ženama poremete bioritam a ne suprotni hormoni u pubertetu.

Liberal razume trendove.
gedza.73 gedza.73 12:13 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

MIsliš da tako treba i danas liberalu?

Ne mislim. Čoveku koji ima 42 godine, porodicu i dosta novca je zatrudnela devojka od 16 godina. Šta kaže naš zakon o tom slučaju? Njeni roditelji smeju da imaju uvid u karton ili ne?
alselone alselone 12:14 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Da, definitivno takve odluke prvo moraju proći kroz kompleksna psihološka profilisanja (zrelosti, svjesnosti i itd), u ovom tumačenju koje ti prenosiš vidimo svi da je suluda pomisao na promjenu pola kao poklon za sedmi rođendan, priuštiti nakon par minuta gledanja u izlog. Lutku baciš ili zaboraviš, plave hlače podereš ili prođeš kroz fazu crnog, ali odsjeći sebi pišu nije kao kupiti kolač od limuna.


Tako je.
bene_geserit bene_geserit 12:14 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Šarao bih ja malo ali ovi naši što ne šaraju se ne skidaju sa medija

Sa kojih medija?
Pa ko te tera da pratiš te medije?
I kod nas smaraju neviđeno po medijima, pa ih ja ne pratim i u čemu je problem?
"Iseko" kablovsku pre 10-tak godina, streaming servisi bez reklama kad hoću da gledam filmove, serije, sport. Vesti isključivo Internet i to ono što me najmanje nervira ili najviše zanima kad čitam. Politiku samo koliko je potrebno da decu mogu da uništim argumentima kad krenu sa woke glupostima kojima ih bombarduje okruženje, tu čovek mora ozbiljno da se pripremi, ovo mesto je pogodno za to.
alselone alselone 12:15 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Čoveku koji ima 42 godine, porodicu i dosta novca je zatrudnela devojka od 16 godina. Šta kaže naš zakon o tom slučaju? Njeni roditelji smeju da imaju uvid u karton ili ne?


Gospode Bože.
gvozden1 gvozden1 12:15 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima


Zapad znaci EU, NATO... Sve ostalo je koprcanje u sopstvenim iluzijama

Znači učlanimo se tamo i eto nama para.

Rekoh već, ako tebi ovo nije smešno imaš problem.

I, vidi sad kakvi su ti argumenti.
gedza.73 gedza.73 12:16 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ne nego si rekao kako može da se uzme hormonska terapija u tinejdžerskim godinama i da to nema uticaja na zdravlje.

Probaću drugačije da objasnim šta sam u stvari hteo. Ako dete od 15 godina počne da prikuplja dokumentaciju o promeni pola da li njegovi roditelji imaju uvid u karton ili ne?
alselone alselone 12:17 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Ako dete od 15 godina počne da prikuplja dokumentaciju o promeni pola da li njegovi roditelji imaju uvid u karton ili ne?

Siguran sam da imaju.
gedza.73 gedza.73 12:17 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
Čoveku koji ima 42 godine, porodicu i dosta novca je zatrudnela devojka od 16 godina. Šta kaže naš zakon o tom slučaju? Njeni roditelji smeju da imaju uvid u karton ili ne?


Gospode Bože.

Jeste 'Gospode Bože'
Možeš da se čudiš ali ovo se stvarno dešava. Jedino ako sumnjaš pa da ti dam generalije kako bi ti imao uvid. Pukla priča kad su drugarice prenele pa se saznalo.
Ali ne od doktora.
gedza.73 gedza.73 12:18 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
Ako dete od 15 godina počne da prikuplja dokumentaciju o promeni pola da li njegovi roditelji imaju uvid u karton ili ne?

Siguran sam da imaju.

Na osnovu čega ako mu još nije ugroženo zdravlje?
angie01 angie01 12:18 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima


Ovo je potpuno zdravo roditeljsko razmišljanje.


svako ko je sa decom prosao tinejdz fazu, zna da ih ne mozes osoliti ni da je crno crno, a belo belo, a ne nesto ozbiljnije, oni tada teraju svoje, rastu im krila, al su u tom procesu nebezbedni bez nadzora,...ponavljam, nije slucajno odredjena graniza kada dete postaje ligal-na zapadu u punom smislu tek sa 21. sto mislim da je bolja varijanta.
softelectronics_e softelectronics_e 12:18 08.12.2022

Re: Re:73

gedza.73
solo
Valjda što mama plaća uredno 50 din participaciju. Kolko je to u evrima?

Za te pare brate,znaš i sam šta bi uradio.
Nego drugi put mama da ode kod privatnog doktora. Tamo uz osmeh dobiju i bombone u čekaonici.

Valjda je mama penzioner i nema veze sa participacijom. Ja i jesam za to da mama ode kod privatnog doktora, da se privatno i javno zdravstvo izjednači, odnosno da se budžet podeli na ta dva sektora i uvede konkurencija koja će da izrodi kvalitet. Al' onda doktori neče moći preko reda da uvode one koji ih podmićuju.
Pitaj veterinara sa bloga šta možeš da dobiješ za 50 rsd od njegovih usluga osim ako nije dobre volje da ti radi džabe.

Ukoliko nemaš primanja možeš da prođeš ceo proces pregleda do operacije prostate za 0 eura. U Srbiji moš umreš.

Privatni doktori mogu još lakše da uvode pacijente preko reda.
Ne smeš ni da se pobuniš, a ako se pobuniš, onda mogu da ti kažu ... gospodine, hvala Vam, ali više nećemo da vam pružamo naše usluge.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:19 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
Šarao bih ja malo ali ovi naši što ne šaraju se ne skidaju sa medija

Sa kojih medija?
Pa ko te tera da pratiš te medije?
I kod nas smaraju neviđeno po medijima, pa ih ja ne pratim i u čemu je problem?
"Iseko" kablovsku pre 10-tak godina, streaming servisi bez reklama kad hoću da gledam filmove, serije, sport. Vesti isključivo Internet i to ono što me najmanje nervira ili najviše zanima kad čitam. Politiku samo koliko je potrebno da decu mogu da uništim argumentima kad krenu sa woke glupostima kojima ih bombarduje okruženje, tu čovek mora ozbiljno da se pripremi, ovo mesto je pogodno za to.


lele i ququ ako ih ti pobjeđuješ u antiwoke debatama..
nego dedi daj neki link za te tvoje zebra killings..
imam jak osjećaj da si našao neku glupost na kub.. tipa onog siroma crnje što ga ubiše na pravdi boga na spavanju (s puškom u ruci i u sred met laba)
Colin_bgd Colin_bgd 12:20 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gvozden1

Zapad znaci EU, NATO... Sve ostalo je koprcanje u sopstvenim iluzijama

Znači učlanimo se tamo i eto nama para.

Rekoh već, ako tebi ovo nije smešno imaš problem.

I, vidi sad kakvi su ti argumenti.

Da bi bio dobar lekar, moras prvo da zavrsis medicinski fakultet, ali to sto si zavrsio medicinski fakultet ne znaci da si automatski dobar lekar... Jel sad malo jasnije?
bene_geserit bene_geserit 12:21 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

nije slucajno odredjena graniza kada dete postaje ligal-na zapadu u punom smislu tek sa 21. sto mislim da je bolja varijanta.

Ma to je super, do 21. ne sme da pije, ali
sa 14 može da počne da uzima puberty blokere bez obaveštavanja a nek moli odobrenja roditelja.
angie01 angie01 12:22 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Siguran sam da imaju.


dete od 15 godina nije dovoljno zrelo ni mentalno ni fizicki-tj, nije zavrsen proces razvoja- da bi se uopste tako nesto dozvolilo,...to je vrlo zaheban teren i zahteva punu zrelost, odgovornost....kako neko sa 15 godina moze da bude siguran ko je i sta je?
alselone alselone 12:22 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Na osnovu čega ako mu još nije ugroženo zdravlje?


Idi zajebavaj nekog drugog.
gedza.73 gedza.73 12:22 08.12.2022

Re: Re:73

Privatni doktori mogu još lakše da uvode pacijente preko reda.

Na ulazu stoji kutijica sa plastificiranim brojevima. Jedino ko ulazi preko reda je onaj koji ima zakazano. Niti se ko gura, niti se ko svađa.
Jer doktor od države prima u zavisnosti koliko ima pacijenata. Ako je loš doktor to bije njega po džepu. Slična fora kao sa porezom u anitčkoj Grčkoj (pisoa Brajović o tome)

angie01 angie01 12:23 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

sa 14 može da počne da uzima puberty blokere bez obaveštavanja a nek moli odobrenja roditelja.


meni je taj ceo paket- sulud....prvo, ideja da neko sa 11 godina treba da se izjasni, da li je musko ili zensko, bez obzira na to kako je rodjen.
gedza.73 gedza.73 12:24 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
Na osnovu čega ako mu još nije ugroženo zdravlje?


Idi zajebavaj nekog drugog.

Ono se samo raspituje, ide na kontrole, proverava (opet moram kao u jednoj od prethodnih diskusija da kažem kako mi ironija na blogu mnogo teško ide).
Naravno da je zakon glup (i tamo i ovde). A tebe zajebavam jer ti smeta u SAD koja nema veze sa nama al' si zato ladno preskočio sličan zakon kod nas.

p.s.
Poenta moje disksuije da ako dođe do trenutka u kome se tako nešto dešava onda nije kriv ni zakon ni dete nego roditelji. Otud ono moje o prirodnoj selekciji. Jeste surovo al' nisam ja postavio prirodne zakone.
solo solo 12:27 08.12.2022

Re: Re:73

Ukoliko nemaš primanja možeš da prođeš ceo proces pregleda do operacije prostate za 0 eura. U Srbiji moš umreš.


Za domovinu vredi i umreti!
bene_geserit bene_geserit 12:28 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

nego dedi daj neki link za te tvoje zebra killings

evo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:28 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

newimprovedtadejus
bene_geserit
Šarao bih ja malo ali ovi naši što ne šaraju se ne skidaju sa medija

Sa kojih medija?
Pa ko te tera da pratiš te medije?
I kod nas smaraju neviđeno po medijima, pa ih ja ne pratim i u čemu je problem?
"Iseko" kablovsku pre 10-tak godina, streaming servisi bez reklama kad hoću da gledam filmove, serije, sport. Vesti isključivo Internet i to ono što me najmanje nervira ili najviše zanima kad čitam. Politiku samo koliko je potrebno da decu mogu da uništim argumentima kad krenu sa woke glupostima kojima ih bombarduje okruženje, tu čovek mora ozbiljno da se pripremi, ovo mesto je pogodno za to.


lele i ququ ako ih ti pobjeđuješ u antiwoke debatama..
nego dedi daj neki link za te tvoje zebra killings..
imam jak osjećaj da si našao neku glupost na kub.. tipa onog siroma crnje što ga ubiše na pravdi boga na spavanju (s puškom u ruci i u sred met laba)


e tačno sam znala..
znači zebra killings, banda crnaca koji u sedamdesetih dogina XX vijeka ubijali bjelce.. pohapšeni, osuđeni na doživotne robije za ubistva i konspiraciju..
zakon o hate crime zločinima doneseni 1994. i naravno ne navode koje rase, boje, religije ili bilo čega drugog mora biti ubijeni ili napadnuti da bi napadaču sudili po tom zakonu..

brate..
pa nije valjda da i djeci pričaš ovakve gluposti?
aman, nemoj.. prestaće da pričaju s tobom za najdalje 10 godina ako zaista pričaš njima ovo što pišeš ovde..
ne zezam se
gedza.73 gedza.73 12:29 08.12.2022

Re: Re:73

Za domovinu vredi i umreti!


Vidim. Evo ovde ima mnogo onih koji su umrli po žurkama tokom '99 kad su nas bombardovali ili u debeloj pozadini tokom ratova devedesetih. Ali su u prvim borbenim redovima na blogu.
gvozden1 gvozden1 12:31 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

A tebe zajebavam

Ovo čovek odrastao u dobroj kući nikad neće reći nekome koga makar malo poštuje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:31 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
nego dedi daj neki link za te tvoje zebra killings

evo



našla na wiki.. činjenice.. da sad čitam deset strana o tome ne vidim čemu..
šta leba ti kažu ovi tvoji..
kkk je iz raja izašao, pogle šta su nam radili?
softelectronics_e softelectronics_e 12:31 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
U zvaničnoj istoriji koja je do pre dvadesetak godina važila u čitavoj Evropi uključujući zemlje Istočne Evrope - Crvena armija smatrana je oslobodilačkom u svim zemljama iz kojih je izbačen Vermaht, uključujući Nemačku. Isto kao strane trupe na teritorijama Južne i Zapadne Evrope, pa i Grčke u kojoj su izvele državni udar



CA je bila odlobodilacka. Ali ono sto su Sovjeti posle uradili (zaboravili da se vrate) se zove okupacija. U Putinovoj Rusiji mozda ne.

I saveznicka vojska je vojno okupirala Nemacku i Austriju ali im nisu postavili vlast, drustveni i politicki sistem i ostali 50 godina.

Moooolim?
Pa saveznička vojska je i sada u Nemačkoj.
Sa ne tako malim snagama.
solo solo 12:33 08.12.2022

Re: Re:73

Vidim. Evo ovde ima mnogo onih koji su umrli po žurkama tokom '99 kad su nas bombardovali ili u debeloj pozadini tokom ratova devedesetih.


Pa svi smo isti.
Samo su neki malo više isti a neki malo manje.

Kada sistem uleti u haos misliš da haos vredi analizirati?

Blagougodna blogerska zabava.
softelectronics_e softelectronics_e 12:33 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Neues aus der Nachbarschaft
Nesumnjivo da je Gedžo ovih mjeseci primio mnogo udaraca ispod i iznad pojasa radi Rusa, ali ne razumijem (nije da nisam razmislila:), zašto mu se zamjere liberalniji (ili ljevičarski, otvoreniji?, što bi rekao Čerčil, među desnim sam lijevo, među lijevima desno) pogledi na svijet iz Šumadije?



Ne umeju da odgovore pa onda idu lose fore i paternalizam Ej, gde ces ti Sumadinac, seljak da budes bilo sta drugo osim nepismenog cestitog seljaka. Sidi di si...


Pri cemu Gedza sve vreme ostaje korektan sagovornik.

Ko je Gedži rekao da je nepismeni čestiti seljak?
gedza.73 gedza.73 12:34 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gvozden1
A tebe zajebavam

Ovo čovek odrastao u dobroj kući nikad neće reći nekome koga makar malo poštuje.

Nadam se da Als zna kako nisam ništa loše mislio. I da potpuno razumem šta priča i da sam u dosta toga saglasan sa njim. Tako da nema potrebe za potpaljivanjem vatre.
alselone alselone 12:37 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nadam se da Als zna kako nisam ništa loše mislio.

Ne zna Als ništa osim što zna da je Als pričao o pojavi a ti o Alsu. Als je hteo da pokaže kako su neki novi trendovi pogrešni a ti kako je Als glup.
softelectronics_e softelectronics_e 12:41 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

freehand
maksa83
Nema razloga da mi se izvinjavaš. meni je urnebesno ono o Rimu i lovačkom društvu, i "oslobodilačkoj vojsci na pet minuta" pa ništa.


Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?

Isto kao angažman Amerikanaca u Nemačkoj?
Nego ja stvarno ne bih da učestvujem u tom zatupljivačkom šamaranju floskulama i čvrstim stavovima zasnovanim na propagandnim budalaštinama.
više me interesuje onaj Nordstrim, kako neko razori esencijalni energetski resurs dobrog dela Evrope, saveznici odbijaju da jedni drugima daju podatke o istrazi a ond aposle sedam dana na sve padne ćutnja teška kao gulag. I onda nikom ništa.
Al izgleda da sam jedini koga to u stvari interesuje.

Nisi jedini koga interesuje.
Mada ja ne očekujem odgovor od ovih 'naših'.
Jer nije stiglo uputstvo iz centrale.
Mada, oni, ionako, misle da centrala postoji samo na Istoku.
bene_geserit bene_geserit 12:45 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

našla na wiki.. činjenice

Wiki i činjenice ne bi trebalo stavljati u istu rečenicu ...
bene_geserit bene_geserit 12:51 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

zakon o hate crime zločinima doneseni 1994. i naravno ne navode koje rase, boje, religije ili bilo čega drugog mora biti ubijeni ili napadnuti da bi napadaču sudili po tom zakonu

Alo, pričali smo o tome da li treba različito tretirati kad neko izdvoji Jevreje ili kad izdvoji belce ili bele muškarce. Sečaš se, otpušten novinar?
Pa si ti potegla argument kako belce niko ne ubija jel su belci pa nije frka da budu izdvojeni, a ja sam ti samo našao primere kako to nije istina.
Spiridon Spiridon 12:51 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?


zove se "posledica Nemacke okupacije i nemogucnosti (a bogami i saradnje) mnogih evropskih zemalja da se tome odupru. Pa ako su cekali da im Rusi to odrade, onda moze da se zove i "cena".






newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:52 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
našla na wiki.. činjenice

Wiki i činjenice ne bi trebalo stavljati u istu rečenicu ...


ako ti wiki nisu činjenice ne znam šta jeste..
al ajde u ovom slučaju,
jel nije tačno da su ubijali bijelce?
jel nije tačno da su dobili doživotne i to za ubistvo plus konspiraciju?
šta nije tačno?
i šta bi ti dodao?
uhvaćeni, suđeno im oštro po zakonima koji su postojali?
šta je sporno?
šta je još trebalo da se uradi?

ja svejedno kažem da je proganjanje grupe zbog djela pojedinaca uvijek glupost..
i nije potpuno nezamisliv scenario u kom bi neko jednog dana zaista počeo da lovi bjelce jer mu se može (Afrika svakako ima primjera)..
i da nema smisla osveta nad grupom kad ne možeš da uhvatiš pojedinca..
ali to opet ne mijenja činjenicu da kenjio i tvoje prozivanje Jevreja svakako treba suzbijati..
veličanje Hitlera da ne pominjem (kenjino, mada koliko vidim i kod tebe okolo pa na mala vrata ne bi šokiralo da i to počneš, jer wiki je sranje ti imaš bolje izvore)
brate
softelectronics_e softelectronics_e 12:58 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit
Druže ovde na blogu može da piše ko šta oće. I drugo postiraju svoje opsesije pa misle kako je to bogom dato pravo dato samo njima.

Mogu, evo Čarli uredno izveštava o tome šta je njupkio poplašeno slaninicom.
Makar šaraj malo ...

Nisam dugo izveštavao, no, kada si me podsetio da izvestim.
Juče na programu bio pasulj, čorbasti naravno.
Danas će ponovno za ručak biti pasulj.
A, naravno, kako drugačije, biće za ručak i prekosutra.
A, ako Bog da, pa nešto preostane, biće i u subotu, tj. četvrti dan.
I da znaš, pasulj je izmislio sam Bog, kakav Darvin.
Ne postoji boljeg jela od pasulja, ni približno.
Što se tiče ove diskusije, mogu da zaključim da se Gedža drži samo tako.
Bez obzira šta mislim o njegovim 'primerima'.
Stavovi su mi jasni.
milisav68 milisav68 12:59 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73
alselone
Pa što se nisi iznenadio kad je taj zakon (granica 15 godina) donet u Srbiji?

Koji zakon je donet u Srbiji?

Da dete sa 15 godina može da zabrani roditeljima uvid u karton.

Odakle ti to?
gedza.73 gedza.73 13:03 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

alselone
Nadam se da Als zna kako nisam ništa loše mislio.

Ne zna Als ništa osim što zna da je Als pričao o pojavi a ti o Alsu. Als je hteo da pokaže kako su neki novi trendovi pogrešni a ti kako je Als glup.

Žao mi je ako je tako ispalo. Ne mislim da si glup i mislim da ovakvi zakoni nisu dobri. Opet s druge strane u tim slučajevima zakazuju roditelji jer ako dođe do toga da dete zabrani roditeljima uvid u karton ili da doktor odlučuje umesto deteta i roditelja onda je zakon najmanji problem.

Ja sam i protiv onih botoksa i hijalurona koja deca kod nas nemilice ubacuju uz pristanak roditelja a kamoli da dete uz hormonsku terapiju odradi nepovratan proces.
Da ne pričam o narodnom običaju da se mala deca kljukaju rakijom.
Čak mi se čini kako sam u jednoj diskusiji naveo primer dal beše one glumice čija je usvojena devojčica htela da liči na braću pa se oblačila i šišala poput njih, htela da promeni pol da kad je došla u dvadesete odlučila kako je ipak mlada devojka.
gedza.73 gedza.73 13:04 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Odakle ti to?

Iz zakona. Eto i ja nisam znao da je takav zakon donet kod nas.
softelectronics_e softelectronics_e 13:10 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

angie01
Siguran sam da imaju.


dete od 15 godina nije dovoljno zrelo ni mentalno ni fizicki-tj, nije zavrsen proces razvoja- da bi se uopste tako nesto dozvolilo,...to je vrlo zaheban teren i zahteva punu zrelost, odgovornost....kako neko sa 15 godina moze da bude siguran ko je i sta je?

Skoro 100 procenata onih koji imaju pišu znaju šta su.
Slično toliko i onih koje nemaju pišu.
Tek neka minorna 'količina' ne zna šta je.
Izgleda da je sada tendencija da se onima koji imaju pišu i onima koji nemaju unese nemir i kaže ... eeeej, to što imate ili nemate pišu vam ništa ne dokazujue. Sačekajte da vam to mi objasnimo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:11 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

bene_geserit

Alo, pričali smo o tome da li treba različito tretirati kad neko izdvoji Jevreje ili kad izdvoji belce ili bele muškarce. Sečaš se, otpušten novinar?
Pa si ti potegla argument kako belce niko ne ubija jel su belci pa nije frka da budu izdvojeni, a ja sam ti samo našao primere kako to nije istina.


ok prihvatam..
samo nisam rekla niko ih nije ubijao (za ovo nisam znala al svakako znam sa slučajeve po Africi) nego nije u mjeri u kojoj možeš realno očekivati da neka budala kad se napije na kanjeovom izvoru istine ode u lokalno sinagogu i tamo pobije koga zatekne..
skoro sigurno će se to i desiti..
bukvy možemo da se opkladimo ako kanje potraje da će neko u narednih 5 godina da pobije neke ljude i onda kaže da mu je kanje objasnio stvari..
skoro 100%, o takvoj se učestalosti radi..
ako to podržavaš.. brate ne treba da radiš u novinama i to je to
softelectronics_e softelectronics_e 13:14 08.12.2022

Re: Re:73

gedza.73
Za domovinu vredi i umreti!


Vidim. Evo ovde ima mnogo onih koji su umrli po žurkama tokom '99 kad su nas bombardovali ili u debeloj pozadini tokom ratova devedesetih. Ali su u prvim borbenim redovima na blogu.

Koji su to?
Nikove na sunce!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:17 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

softelectronics_e
angie01
Siguran sam da imaju.


dete od 15 godina nije dovoljno zrelo ni mentalno ni fizicki-tj, nije zavrsen proces razvoja- da bi se uopste tako nesto dozvolilo,...to je vrlo zaheban teren i zahteva punu zrelost, odgovornost....kako neko sa 15 godina moze da bude siguran ko je i sta je?

Skoro 100 procenata onih koji imaju pišu znaju šta su.
Slično toliko i onih koje nemaju pišu.
Tek neka minorna 'količina' ne zna šta je.
Izgleda da je sada tendencija da se onima koji imaju pišu i onima koji nemaju unese nemir i kaže ... eeeej, to što imate ili nemate pišu vam ništa ne dokazujue. Sačekajte da vam to mi objasnimo.

to u ovim beneovim izvorima mudrosti..
u realnosti jedno od otprilike 50 djece ne znaju šta su i ko su..
neko je pride i iz sjebane sredine, neko nije..
oni su već dovoljno opterećeni svojim problemima da im na pamet ne pada da idu i druge u nešto ubjeđuju..
kod mene u razredu najstarijeg djeteta ima dječak koji se počeo deklarisati kao djevojčica.. ili obrnuto..
moj klinja kaže da je i mislio da je djevojčica al je bilo muško ime pa je sad promjenila, dal iz Ethan u Eleonora ili obrbuto..
taman je djetetu do toga da ide bilo kome bilo šta da priča.. oni su svi ionako potpuno izgubljeni u tom moru hormona, možeš misliti još ovo siroče kome se to sve pomješalo..
ne znam dal ide na terapije.. ne priča..

u razredu malog djeteta isto ima dječak koji je po svemu curica.. oblače ga kao dječaka al dijete je uvijek i isključivo sa curicama i po svemu se tako ponaša.. još su mali..
poricati postojanje tog fenomena je glupost..
ovo što nameću kao rješenje skoro sigurno isto nije rješenje al to je proces..
nažalost po tu djecu trajaće dok se ne dođe do nečega što jeste rješenje..
ali kriviti ih za bilo šta.. a pogotovo da kao iskvarše ostale..
to nije dostojno mislećeg čovjeka
milisav68 milisav68 13:19 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73
Odakle ti to?

Iz zakona. Eto i ja nisam znao da je takav zakon donet kod nas.

Piše uvid u dokumentaciju, nigde ne piše da je zabranjeno prisustvo prilikom pregleda.

Već sam napisao, kod nas u ambulanti neće da prime dete bez roditelja (dok ne napuni 18 godina).
milisav68 milisav68 13:37 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

newimprovedtadejus

u razredu malog djeteta

Treba tu malo zagrebati i u porodičnu situaciju.

U razredu moje ćerke je devojčica koja se izjašnjava i ponaša kao dečak.Međutim, ispostavilo se da joj je majka lokalna pevačica koja često menja partnere i da se ne zna ko joj je otac.Dete je čak pokušalo da se ubije.

Hoću da kažem da je to dete nesretno, i da ima krizu indetita bez obzira na pol.

literatesa literatesa 13:44 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Međutim, ispostavilo se da joj je majka lokalna pevačica koja često menja partnere i da se ne zna ko joj je otac.


I zamisli tek kolika muka natjera čovjeka da uzme ženski pol. :)
gedza.73 gedza.73 14:03 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Već sam napisao, kod nas u ambulanti neće da prime dete bez roditelja (dok ne napuni 18 godina).

Eto kod nas su primili u Hitnu dete bez majke pa je majka išla autom iza Hitne.
Piše uvid u dokumentaciju

Pričali smo o zakonu i kartonu.
gedza.73 gedza.73 14:05 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

I zamisli tek kolika muka natjera čovjeka da uzme ženski pol. :)

Mi smo na nekim starim blogovima pretresli ovu temu sa decom i promenom pola. Kad je neko sazreo i odrastao pa odluči da promeni pol on je na lestvici hrabriji od kukavica poput narkomana, alkoholičara i kockara (kladionica plus kazino).
milisav68 milisav68 14:06 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

literatesa

I zamisli tek kolika muka natjera čovjeka da uzme ženski pol. :)

Pa da mogu da pobeđuju na ženskim takmičenjima, i da ne moraju da gvire u ženske svlačionice :)
milisav68 milisav68 14:09 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73

Eto kod nas su primili u Hitnu dete bez majke pa je majka išla autom iza Hitne.

Nemoj da pričaš :)

Inače, karton ti je dokumentacija :)
gedza.73 gedza.73 14:26 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Spiridon
Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?


zove se "posledica Nemacke okupacije i nemogucnosti (a bogami i saradnje) mnogih evropskih zemalja da se tome odupru. Pa ako su cekali da im Rusi to odrade, onda moze da se zove i "cena".

Poljaci su se odupirali ali to nije sprečilo sovjetske Ruse da ih zajedno sa nacistima napadnu a da nakon rata ubijaju pripadnike Armije Krajova jednog od najvećih antifašističkih pokreta na tlu Evrope.

Osim toga nije zgoreg da se podsetimo i na saradnju svojetskih komunista i nemačkih nacista kad su nemačke komuniste koji su bili protiv Hitlerove politike i koji su prebegli u Svojetsku Rusiju Sovjeti isporučili nacistima na tacni.


On 23 February 1949, Buber-Neumann testified in Paris in support of Victor Kravchenko, who was suing a French magazine connected with the French Communist Party for libel after it accused him of fabricating his account of Soviet labor camps. Buber-Neumann corroborated Kravchenko's account in great detail, contributing to his victory in the case.

На процессе было две стороны – Кравченко, который описал сталинскую систему как практически фашистскую, где люди живут в нищете и бесправии, и издатели «Лэттр Франсэз», доказывающие, что СССР – это страна настоящей свободы и демократии, где все живут в достатке и согласии.

Taj slučaj pokazuje ko je tada lagao i koliko se danas ta istorija ponavlja.
gedza.73 gedza.73 14:27 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Nemoj da pričaš :)

A po čemu je tvoja tvrdnja da mora u ambualntnim kolima da bude roditelj verodostojnija od moje tvrdnje?
Inače, karton ti je dokumentacija

Onda pročitaj šta piše u zakonu.
maksa83 maksa83 14:28 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Spiridon
Kako se zove angažman SSSR-a u Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Čehoslovačkoj u periodu 1945-1989?


zove se "posledica Nemacke okupacije i nemogucnosti (a bogami i saradnje) mnogih evropskih zemalja da se tome odupru. Pa ako su cekali da im Rusi to odrade, onda moze da se zove i "cena".


TIL da su ljudi masovno spremni BAŠ mnogo da kucaju samo da izbegnu da otkucaju jednostavnu reč "okupacija".

milisav68 milisav68 14:32 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

gedza.73

A po čemu je tvoja tvrdnja da mora u ambualntnim kolima da bude roditelj verodostojnija od moje tvrdnje?

Pročito si ukoso, kola uopšte nisam pominjao.
gedza.73 gedza.73 14:36 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Pročito si ukoso, kola uopšte nisam pominjao.

U pravu si. Izvinjavam se. Ali stoji da i ono što sam ja napisao za doktora i ordinaciju.

na kraju se svodi da kod nas sve može i sve ne može a da to većini na nekom niovu odgovara. Što je daleko pogubnije po nas od tog nekog zakona u SAD koji jeste strašan.
literatesa literatesa 14:52 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

Mi smo na nekim starim blogovima pretresli ovu temu sa decom i promenom pola. Kad je neko sazreo i odrastao pa odluči da promeni pol on je na lestvici hrabriji od kukavica poput narkomana, alkoholičara i kockara (kladionica plus kazino).


U ovom što je napisao Milisav nalaze se dva pitanja jednoznačnog smisla:

1) Ćerka ne želi da je kurva kao majka

2) Ćerka ne želi težak život kao majka žena


Prvi put sam pomislila na uticaj krize identiteta vidjevši Cher i njenu ćerku prije nego što je postala sin, na slici je bila pompezna majka (kraljica?) i kraj nje nezanimljiva i povučena mlada žena (labud koji osjeti da će uvijek ostati u sjeni kraljice, to mi je bilo na njenom tužnom licu, ne tugovanje muškarca zarobljenog u tijelu žene). I sad ona kao muškarac je ne samo ravna majci nego i iznad nje. Dominantnija.


p.s. ko voli Italiju (i trista čuda, lijena sam prepričavati šta me asociralo i iz ovog mog komentara i uopšte prelomljenog vremena i prostora kroz blog :) preporučujem drugu sezonu The White Lotus, i prvu sezonu naravno ali se mogu gledati odvojeno..
gvozden1 gvozden1 14:52 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

ljudi masovno spremni BAŠ mnogo da kucaju samo da izbegnu da otkucaju jednostavnu reč "okupacija".

Teška reč:)

A da, može se sasvim mirne savesti to zvati okupacijom.

Pomenuto je već, ali ispravnije je pričati da li je bilo vojničkih osvajanja, ratom zauzimanja tih prostora, ili nije

Nije, i pored toga što je sovjetska vojska tim prostorima prošla i u njima ostala, jer cilj joj nije bio zauzimanje tih prostora, nego neki drugi.

Okupaciju kao termin ne treba izbegavati, to ipak jeste bilo to, a o okupaciji na nekim nivou se zaista može govoriti u slučaju američke vojske i politike u današnjoj Nemačkoj.

Okupacija kao termin nije pravila problem na Berlinskom kongresu kad je Austrougarskoj dato pravo da okupira Bosnu.

softelectronics_e softelectronics_e 15:02 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

newimprovedtadejus
softelectronics_e
angie01
Siguran sam da imaju.


dete od 15 godina nije dovoljno zrelo ni mentalno ni fizicki-tj, nije zavrsen proces razvoja- da bi se uopste tako nesto dozvolilo,...to je vrlo zaheban teren i zahteva punu zrelost, odgovornost....kako neko sa 15 godina moze da bude siguran ko je i sta je?

Skoro 100 procenata onih koji imaju pišu znaju šta su.
Slično toliko i onih koje nemaju pišu.
Tek neka minorna 'količina' ne zna šta je.
Izgleda da je sada tendencija da se onima koji imaju pišu i onima koji nemaju unese nemir i kaže ... eeeej, to što imate ili nemate pišu vam ništa ne dokazujue. Sačekajte da vam to mi objasnimo.

to u ovim beneovim izvorima mudrosti..
u realnosti jedno od otprilike 50 djece ne znaju šta su i ko su..
neko je pride i iz sjebane sredine, neko nije..
oni su već dovoljno opterećeni svojim problemima da im na pamet ne pada da idu i druge u nešto ubjeđuju..
kod mene u razredu najstarijeg djeteta ima dječak koji se počeo deklarisati kao djevojčica.. ili obrnuto..
moj klinja kaže da je i mislio da je djevojčica al je bilo muško ime pa je sad promjenila, dal iz Ethan u Eleonora ili obrbuto..
taman je djetetu do toga da ide bilo kome bilo šta da priča.. oni su svi ionako potpuno izgubljeni u tom moru hormona, možeš misliti još ovo siroče kome se to sve pomješalo..
ne znam dal ide na terapije.. ne priča..

u razredu malog djeteta isto ima dječak koji je po svemu curica.. oblače ga kao dječaka al dijete je uvijek i isključivo sa curicama i po svemu se tako ponaša.. još su mali..
poricati postojanje tog fenomena je glupost..
ovo što nameću kao rješenje skoro sigurno isto nije rješenje al to je proces..
nažalost po tu djecu trajaće dok se ne dođe do nečega što jeste rješenje..
ali kriviti ih za bilo šta.. a pogotovo da kao iskvarše ostale..
to nije dostojno mislećeg čovjeka

Ne znam ko poriče postojanje tog fenomena.
Ono što jeste sporno je, nastojanje, iz ne znam koga razloga, da se (taj) fenomen uspostavi kao pravilo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:03 08.12.2022

Re: U potpuno nepovezanim vestima

milisav68
newimprovedtadejus

u razredu malog djeteta

Treba tu malo zagrebati i u porodičnu situaciju.

U razredu moje ćerke je devojčica koja se izjašnjava i ponaša kao dečak.Međutim, ispostavilo se da joj je majka lokalna pevačica koja često menja partnere i da se ne zna ko joj je otac.Dete je čak pokušalo da se ubije.

Hoću da kažem da je to dete nesretno, i da ima krizu indetita bez obzira na pol.



e jel vjeruješ da sam dopisala detalje al ne objavih..
otac je profa bio-hemije, genetike čega li već na UCL, Švaba, majka Španjolka je isto profanka al s njom nikad nisam pričala.. on je rijetko prijatan i zanimljiv sagovornik..
imaju još jednog sina, dijete standardan dječkić ko i svi drugi..
jedini razlog što toga ovde naizgled ima više je što nema takvih kao ti da kažu sigurno s tom porodicom nešto nije u redu..
pa ljudi rukama i nogama grebu da dijete ipak ostane u stroju koje je društvo uredilo..
koliko se nesrećnika tako proizvede dragi bog zna..
ni ovde nije društvo na tom nivou da prihvata bez problema, čak ni u sred srede liberalnog londona (a kamo li po nekim dalekim sjeverima)..
klinci opet zaziru od toga što misle da je drugačije mada ne toliko da bi im to bila prevelika prepreka..
ali ok, to je tako.. moraju prvo da se rješe egzistencijalni problemi da bi se našlo širine da se prihvati i onoga koji nije imao sreće da bude kao većina

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana