Društvo| Ljubav| Ljudska prava| Religija

Јавни позив на убијање Срба

Jaril RSS / 13.08.2022. u 14:10

Свако мало, у јавни простор Србије искочи србофобија. Ових дана смо сведоци оцрњивања Срба и изражавања жеље се да се Срби побију.

Изјава Никанора нарочито јако емотивно удара у контексту трагедије која се догодила у Црној Гори. Трагедије која нам каже да је то да неко извуче ватрено оружје и побије нечију децу и нечије родитеље – сасвим реална могућност.

Ова изјава долази покривена духовном функцијом у Цркви и представља поушај да се морално оправда убијање људи.

Позивање на убијање Срба јесте осуђивање српских живота као мало вредних.

- - - - - -

Мала молба:

хајде да пробамо да избегнемо осуђивање Хришћања као затуцаних или заосталих у времену. Сржне хришћанске вредности јесу неосуђивање других и брига о туђим потребама (прича о добром Самарићанину, „који хоће да се суди с тобом и кошуљу твоју да узме, подај му и хаљину“, „који иште у тебе, подај му”).

А да је тешко живети према овим вредностима, тешко је.



Komentari (947)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 14:42 13.08.2022

сржних вредности зов

или, који хоће да се суди с тобом

динамика дневна баш узима маха
хтео не хтео .....остајеш без слуха,
дал' постоји лека јер пошаст зајаха
или ћемо куњати ... у сенци недуха
Jaril Jaril 12:13 14.08.2022

Re: сржних вредности зов

Ја морам да верујем да лек постоји.
bangyahead bangyahead 20:08 16.08.2022

Re: сржних вредности зов

Ne nedostaje ni tvojima mržnje. U svakom slučaju, lep penal za CIA-FSB tekmu preko naših leđa... ko mrzi Srbiju, neka baci kamen prvi, i drugi, i dalje, i da se poubijamo... dok prde smrde u Moskvi i Vašingtonu ližu cookies s našom krvlju...
angie01 angie01 15:51 13.08.2022

,

https://rs.n1info.com/vesti/episkop-nikanor-prokleo-lbgt-populaciju-poverenica-ga-najostrije-osudila/

Nikanor, crkveni biZmismen, muljator i kabadahija, koji je oskrnavio ambijent Vladicinog dvora za svoje potrebe,...SPC je puna takvih likova, koje cuva u svom okrilju i time rusi ugled same institucije,...sramota.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 13.08.2022

Re: ,

bene_geserit bene_geserit 22:26 13.08.2022

Re: ,

shmoo shmoo 12:01 14.08.2022

Жена без дупета к'о село без дома културе

bene_geserit
kliknuti ovde



Овакав речник користи у својим публикацијама и екстремна десница у Сједињеним Америчким Државама.

Свпски војвода Вјекослав Шешељ је то само превео и адаптирао (и плагирао) у српском језику за овдашње тржиште.

Када сам у ту основну школу у једном београдском предграђу први пут стигао преко бироа за запошљавање на почетку септембра 1999, после НАТО бомбардовања, у њој су већ радила двојица старијих колега пред пензијом. Обојица су својевремено била завршила оне више школе за наставнике па су могли да предају и више предмета у старијим разредима основне школе. (Таквих више нема у нашем систему образовања.)

Баста и Ибра. Тако су се звали. Ибра предавао историју, Баста географију. Али су се њих двојица ротирали по потреби и по договору зарад норме часова.

На првој мојој паузи седим сам у зборници, улази Баста (који је својевремено док је трајала Република Српска Крајина био и председник општине Двор на Уни).

"О, млади колега!" И крене прича... Потегне Баста новчаник, вади из њега фотографије, на сликама он и Шешељ загрљени на улицама Двора на Уни.

Следећа моја пауза, ја опет сам у зборници, улази Ибра.

Опет "О, млади колега!" и опет крене прича где на крају Ибра вади свој новчаник са фотографијама, на сликама загрљени Ибра и Кемал Монтено у некој кафани.

"Боже мили, куд сам ја то дошао," мислим се ја.

Иначе, наслов овог коментара сам чуо први пут од Ибре и често је он то понављао док бисмо заједно блејали у зборници и гледали колегинице, професорке и интелектуалке, отпозади.






Jaril Jaril 12:15 14.08.2022

Re: ,

angie01
https://rs.n1info.com/vesti/episkop-nikanor-prokleo-lbgt-populaciju-poverenica-ga-najostrije-osudila/

Nikanor, crkveni biZmismen, muljator i kabadahija, koji je oskrnavio ambijent Vladicinog dvora za svoje potrebe,...SPC je puna takvih likova, koje cuva u svom okrilju i time rusi ugled same institucije,...sramota.


Колико још образ СПЦ мора да се каља пре него неко одреагује?
mlatisa mlatisa 13:24 14.08.2022

Re: ,


Колико још образ СПЦ мора да се каља пре него неко одреагује?


Зашто си ти забринут за образ СПЦ?

Ако мислиш да је почињено кривично или прекршајно дело можеш да поднесеш пријаву.

Поред тога, образ имају само људи, и то не сви.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
Jaril Jaril 16:28 15.08.2022

Re: ,

Зашто си ти забринут за образ СПЦ?

Читај коментаре, каз' ће ти се само.
bangyahead bangyahead 20:11 16.08.2022

Re: ,

Dakle, jedan matori mizantropični tenkre. Oko čega cela stigmatizacija pravoslavnih Srba (gde je i sam Jarilo pravoslavan)?
angie01 angie01 20:49 16.08.2022

Re: ,

bangyahead
Dakle, jedan matori mizantropični tenkre. Oko čega cela stigmatizacija pravoslavnih Srba (gde je i sam Jarilo pravoslavan)?


nije tako simple, sve je organizovano, matori je bio sam zapaljivac i otvarac brata za talas koji sledi-desio se u nedelju u bgdu, autobusima su dovozili iste takve buzdovane, kao na kontramitinge,..negde sam postavila klip, pogledaj...
bangyahead bangyahead 21:01 16.08.2022

Re: ,



nije tako siple, sve je organizovano, matori je bio sam zapaljivac i otvarac brata za talas koji sledi-desio se u nedelju u bgdu, autobusima su dovozili iste takve buzdovane, kao na kontramitinge,..negde sam postavila klip, pogledaj...


Matori fsb-ovac? Snimi ovo - vankontekstualno je, naočigled. Al' jedno znam izvesno - Porf nije anti- gej - nervira ga kao ljaksea Bosketa, ali nije zilot. Ima masu drugara gejeva. Dosta njih je bilo i kod mene u izri, da traže svoj spiritual/sensual identity balans.
solo solo 17:27 13.08.2022

Počelo je


Ako.

Ljuljaj.



Za Tessu i društvo u ćošku.


docsumann docsumann 19:35 13.08.2022

ko baci kamen prvi

baciće i drugi
Jaril Jaril 12:17 14.08.2022

Re: ko baci kamen prvi

и трећи и четврти.

Ај мало да му се умори рука.
bangyahead bangyahead 20:14 16.08.2022

Re: ko baci kamen prvi

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:12 13.08.2022

ja nigde ne videh da Nikanor

pominje srbe.

Javni poziv vidim samo ovde (naslov).

bolje obrisi, ne treba ti to.
literatesa literatesa 09:17 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

dogodinedragosevac
pominje srbe.

Javni poziv vidim samo ovde (naslov).

bolje obrisi, ne treba ti to.

Srbofobija je prefinjena u naslovu.

Zašto neki Srbi imaju strah od drugih Srba? Zato što npr čitaju više knjiga, i Jaril je preporučio čitanje knjiga? Ovako kao Benedykt, fini gospodin. :)
literatesa literatesa 09:17 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

I kome ti crkveni ljudi odgovaraju za gluposti koje izgovore u toku službe? Ozbiljno pitam.
Jaril Jaril 12:17 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

dogodinedragosevac
pominje srbe.


Окачила ЕнЏи линк.
Jaril Jaril 13:15 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

literatesa
I kome ti crkveni ljudi odgovaraju za gluposti koje izgovore u toku službe? Ozbiljno pitam.

Изгледа никога то не занима. Ја сам на почетку живота у вери, пред крај деведестих, био потпуно згрожен мржњом према Хрватима којом на свакој Литургији био бомбардован.

Услед те мржње је било и апсурдних ситуација где на истој Литургији добијеш и "Љубите непријатеље своје..." и мржњу према Хрватима. Потпуно лудо.

Сад као матор више немам стрпљења за овакву глупост на Литургији. Баш ми фали једна чиста Литургија, без национализма, мизогиније, хомофобије и остали антихришћанских вредности.
shmoo shmoo 13:39 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

Jaril
dogodinedragosevac
pominje srbe.


Окачила ЕнЏи линк.




Прочитао сам и тај линк и још неке текстове, гледао и слушао пажљиво снимак Никаноровог говора окупљенима (на снимку се виде само неколико баба и деда као присутни верници; штета што кадар није шири па да видимо колико је верника заиста то слушало), али и даље не видим и нисам чуо да Никанор помиње да Србе треба убијати.

https://ms-my.facebook.com/drinamedia.online/videos/vladika-banatski-nikanor/1009248523092967/ (ЛИНК)


Чујем да изриче клетву, чујем да изриче анатему ОНИМА, ЊИМА, онима који се просеравају са тим Родитељ 1 и Родитељ 2, а не мајка и отац јер то руши традиционалну породицу онакву какву знамо и какву Црква и иначе једино признаје као породицу,...

Чујем да непријатељем назива ОНУ чији су дедови били кољачи српског народа.

Заиста нисам чуо ни ЛГБТ ни Ана Брнабић у његовом говору.

А нисам чуо ни да Никанор позива да се Срби убијају.

Позива на оружје против оних чије име неће ни да изговори.

Тако су Срби одвајкада то радили. Користили назив Непоменик. Ради урока. Да се не призива зло.

Одакле је кренуло ово убацивање накнадних значења и смисла у Никаноров говор?

Занимљиво је како се одређене групе људи и појединци у овом друштву у Србији сами препознају у нечему иако их нико не помиње именом и презименом.

Па онда још све то лепо и спинују за своје потребе.

Да није неке много заболело то што Никанор рече да је Београд "свети СРПСКИ град" који ће бити оскрнављен?

(Чуј, Београд "свети СРПСКИ град"! Marble Ass и барем пола Новог Београда лајк дис!)

А уосталом зар није и сам патријарх Порфирије осудио одржавање европског геј прајда у Србији и у Београду? И Црква позвала народ на многобројне манифестације да се искаже незадовољство што се европски геј прајд одржава у Београду и у Србији?

Па је после Порфирије нагло заћутао о тој теми када му је Вучић припретио прстићем?



Ovo je dozvolio Patrijarh Porfirije? Trećeg dana “Euro Prajda” pripadnici LGBTQ-a idu u manastire (ЛИНК)












А ето, због Никанора нико ни да помене како је баш ових дана један исти такав верски фанатик и фундаменталиста, само исламски, избо ножем Салмана Руждија.

Да подсетим, фатву, клетву, за Салмана Руждија изрекао је Хомеини после Руждијевих Сатанских стихова 1989, а ту клетву је у јавности, пред медијима, први пут изрекао тада ирански министар иностраних послова у званичној посети Социјалистичкој Федеративној Републици Југославији.

Поред иранског министра иностраних послова стајао је тада Будимир Лончар, министар иностраних послова СФРЈ који није ни реч рекао на такво понашање свога госта. Ћутао Будо као заливен.

Данас Буда Лончара по медијима диљем овог нашег лијепог Балкана представљају као малтене једног од главних промотера демократских процеса у тој некадашњој нам и покојној држави Југославији.

Медији су чудо једно.

Да сам Никанор, ја бих проклео и бацио анатему на медије. То је боље и ефикасније, ако мене питате, него ова анатема и клетва са геј европрајдом у Београду и у Србији као поводом.

Фатва за Салмана Руждија је иначе скинута 1998. године, али као што видимо из приложеног ево 25 година касније, џабе је то урађено.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:01 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

А нисам чуо ни да Никанор позива да се Срби убијају.


naravno da nije - takav poziv je samo u naslovu ovog jos neobrisanog bloga.
shmoo shmoo 14:07 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

dogodinedragosevac
А нисам чуо ни да Никанор позива да се Срби убијају.


naravno da nije - takav poziv je samo u naslovu ovog jos neobrisanog bloga.







(из 2012. године)




МАНИПУЛАЦИЈА СВЕШЋУ - Сергеј Георгијевич Кара-Мурза (ЛИНК)


literatesa literatesa 14:13 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

Изгледа никога то не занима. Ја сам на почетку живота у вери, пред крај деведестих, био потпуно згрожен мржњом према Хрватима којом на свакој Литургији био бомбардован.

Услед те мржње је било и апсурдних ситуација где на истој Литургији добијеш и "Љубите непријатеље своје..." и мржњу према Хрватима. Потпуно лудо.

Сад као матор више немам стрпљења за овакву глупост на Литургији. Баш ми фали једна чиста Литургија, без национализма, мизогиније, хомофобије и остали антихришћанских вредности.

Rekoh da nisam ateista ali ne rekoh da između ateista i vjernika biram društvo ateista. Smatram da je muška crkva i muško propovjedanje vjere (?) uvreda za svaku misaonu ženu, mene bi u davnim vremenima vjerovatno spalili na lomači.

Ništa ljudskom umu nije tako naškodilo kao Biblija, o Kuranu tj Muhamedovim snovima da ne govorim, ili Vatikan, demonska palača, cc..

Da skratim, nisam bila nikada na nekoj crkvenoj službi, upoznala sam mnogo prosvjećujući ljudi van crkve, i to što si ti dječak kao i Isus samo te ne vole neki drugi dječaci koje Isus više voli i itd nije ni mali dio onog što žena evo već 2 hiljade godine trpi i živi kroz muške pričice o raju i paklu.


U poslednjih 2 decenije znam njih nekoliko koji su zglajzali radi crkve, troje nisu imali kapaciteta za više tj pronaći izlaz iz ćorsokaka, i šta biva?, prevelika relegioznost okrenula se protiv njih, i sad su to budale da to zemlja nije sčekala, a četvrti je bio šizofren i prije pa je utočište u religiji za sad djelotvorno, bori se protiv mraka u sebi..
Jaril Jaril 14:52 14.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

shmoo

Јеси Тасо озбиљан?

Зар 'они који ће оскрнавити свети српски град' није означитељ за учеснике Еуропрајда који се планира за септембар?

Зар учесници Еуропрајда нису, између осталих, и Срби?

Зар пуцање на учеснике Еуропрајда није пуцање и на, између осталих, Србе?

То што Никанор не зна шта прича, то је ствар његовог необразовања. Али хајде да ми знамо да чујемо.

Молим те Тасо, немој да издаш лингвистику и семиотику зарад острашћености. Стварно није вредно.
shmoo shmoo 17:36 14.08.2022

Јесен патријарха на српски начин

Jaril
shmoo

Јеси Тасо озбиљан?

Зар 'они који ће оскрнавити свети српски град' није означитељ за учеснике Еуропрајда који се планира за септембар?

Зар учесници Еуропрајда нису, између осталих, и Срби?

Зар пуцање на учеснике Еуропрајда није пуцање и на, између осталих, Србе?

То што Никанор не зна шта прича, то је ствар његовог необразовања. Али хајде да ми знамо да чујемо.

Молим те Тасо, немој да издаш лингвистику и семиотику зарад острашћености. Стварно није вредно.




Читај мало пажљивије.

Па да тек онда причамо о томе ко је овде острашћен.

А рекох већ...


Да сам Никанор, ја бих проклео и бацио анатему на медије. То је боље и ефикасније, ако мене питате, него ова анатема и клетва са геј европрајдом у Београду и у Србији као поводом.



П.С. - А немој ми рећи да и ти сматраш да је Београд "свети српски град" као и Никанор?

Па ће онда по Никанору евро геј прајд да оскрнави тај "свети српски град"?

Немој сад ти мене да разочараваш.

Мени то Никанорово више изгледа као нека спрдачина него нешто што заслужује толико пажње и толико острашћености. Као да је у медијима (и у врху власти у Србији) једва дочекана прилика да се обрачунавају са Црквом користећи ову Никанорову "проповед" као повод за то. И све то "на путу у светлу ЕУ будућност Србије".

А та Црква није само Никанор и Порфирије. И владике, монаси и попови по парохијама.

Та Црква смо и ти и ја. И сви верници.

То се зове Тело Цркве, зар не?

А истовремено, ми смо и бирачи на изборима, зар не?

Па сад... Нека се будући кандидати на изборима замисле какве све емоције изазивају код оних својих бирача који су уједно и Тело Цркве.


уосталом зар није и сам патријарх Порфирије осудио одржавање европског геј прајда у Србији и у Београду? И Црква позвала народ на многобројне манифестације да се искаже незадовољство што се европски геј прајд одржава у Београду и у Србији?

Па је после Порфирије нагло заћутао о тој теми када му је Вучић припретио прстићем?



highshalfbooze highshalfbooze 09:22 15.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

shmoo

Да подсетим, фатву, клетву, за Салмана Руждија изрекао је Хомеини после Руждијевих Сатанских стихова 1989, а ту клетву је у јавности, пред медијима, први пут изрекао тада ирански министар иностраних послова у званичној посети Социјалистичкој Федеративној Републици Југославији.

Поред иранског министра иностраних послова стајао је тада Будимир Лончар, министар иностраних послова СФРЈ који није ни реч рекао на такво понашање свога госта. Ћутао Будо као заливен.

Данас Буда Лончара по медијима диљем овог нашег лијепог Балкана представљају као малтене једног од главних промотера демократских процеса у тој некадашњој нам и покојној држави Југославији.



Bre Taso manipulatoru stari

Kako može neko prvi put u javnosti da izrekne nešto što svi već znaju?

Da vidimo šta je rekao predsednik Irana:

The Washington Post By Jonathan C. R and al February 23, 1989

As Khomeini was speaking in Tehran, Iranian President Ali Khamenei told reporters during an official visit to Yugoslavia that "Rushdie's problem has no solution" because "an arrow has been slung toward its target, and it is now traveling toward its goal."


I taj susret je bio na nivou šefova država, samo ti je zgodno da potkačiš Lončara jer ti se tako hoće
shmoo shmoo 10:27 15.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

highshalfbooze
shmoo

Да подсетим, фатву, клетву, за Салмана Руждија изрекао је Хомеини после Руждијевих Сатанских стихова 1989, а ту клетву је у јавности, пред медијима, први пут изрекао тада ирански министар иностраних послова у званичној посети Социјалистичкој Федеративној Републици Југославији.

Поред иранског министра иностраних послова стајао је тада Будимир Лончар, министар иностраних послова СФРЈ који није ни реч рекао на такво понашање свога госта. Ћутао Будо као заливен.

Данас Буда Лончара по медијима диљем овог нашег лијепог Балкана представљају као малтене једног од главних промотера демократских процеса у тој некадашњој нам и покојној држави Југославији.



Bre Taso manipulatoru stari

Kako može neko prvi put u javnosti da izrekne nešto što svi već znaju?

Da vidimo šta je rekao predsednik Irana:

The Washington Post By Jonathan C. R and al February 23, 1989

As Khomeini was speaking in Tehran, Iranian President Ali Khamenei told reporters during an official visit to Yugoslavia that "Rushdie's problem has no solution" because "an arrow has been slung toward its target, and it is now traveling toward its goal."


I taj susret je bio na nivou šefova država, samo ti je zgodno da potkačiš Lončara jer ti se tako hoće




Добро, није први пут у јавности, нисам то тада баш пажљиво пратио...

Али се зато одлично сећам Буда Лончара поред Хамнеија у снимку у ТВ Дневнику док овај изговара то о "одапетој стрели која лети према свом циљу", а Будо Лончар ћути, реч не проговара. Ни тада нити икада после тога у јавности. Барем га ја нисам чуо.

А ко је тада био председник Председништва СФРЈ?

Јбг, кад смо имали 8 председника који су се смењивали на по годину дана (ваљда?) па никада нисам могао да похватам кад је који председник Председништва СФРЈ.

Сећам се да на политичкој настави у ЈНА 1983/84. ниједан од нас 40 присутних војника у учионици није знао да одговори на питање официра ко нам је тренутно тада био председник Председништва СФРЈ.

А што па да не поткачим министра иностраних послова те пајац државе која је само 2 године касније почела да се распада у крвавом грађанском рату, а која је те 1989. године угошћавала верске фанатике над каквима се данашња Србија, колико видим, згражава и ужасава?

Је л' то забрањено? Опљувати неког Титовог дипломату или политичког каријеристу тог времена?

milisav68 milisav68 12:05 15.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

А што па да не поткачим министра иностраних послова те пајац државе која је само 2 године касније почела да се распада у крвавом грађанском рату, а која је те 1989. године угошћавала верске фанатике над каквима се данашња Србија, колико видим, згражава и ужасава?

Nema rata, bez Jasera Arafata.

Oprostili im ružnu prošlost.
highshalfbooze highshalfbooze 14:52 15.08.2022

Re: ja nigde ne videh da Nikanor

shmoo

А ко је тада био председник Председништва СФРЈ?



Ne znaš zato što nije visio na svim programima non stop, nije se za sve on pitao, nije najavljivao kataklizme, mala groblja i druge skaredne stvari.

Bio je Milan Pančevski iz Makedonije.

Da, što se tiče strele... posle 33 godine se vidi da je Hamnei bio u pravu i da je slučaj reči koju je Homeini odapeo u javnost zaista nerešiva. I pored toga što su posle deset godina poništili fatvu, čovek je sve vreme živeo u strahu za svoj život i na kraju ipak izboden.

Zato javno izgovorena reč javnih ličnosti, pogotovo verskih velikodostojnika, ponekad može da bude nerešiva stvar.
To bi i Nikanor trebao da zna.
shmoo shmoo 15:02 15.08.2022

Надмени савезници и разјебано српство

milisav68
А што па да не поткачим министра иностраних послова те пајац државе која је само 2 године касније почела да се распада у крвавом грађанском рату, а која је те 1989. године угошћавала верске фанатике над каквима се данашња Србија, колико видим, згражава и ужасава?

Nema rata, bez Jasera Arafata.

Oprostili im ružnu prošlost.




Знаш какву је јахту имао Јасер Арафат!

Видео сам је половином осамдесетих усидрену у дубровачкој марини.

Јахта к'о бомбоница.

Какав црни Галеб, то је било најобичније корито за Арафатову јахту.







П.С. - О Арафатовој јахти се мало зна. Него је ја видео својим очима у дубровачкој марини код летњиковца Соркочевић. И не знам које је све земље Арафат посећивао својом јахтом.

О Галебу знамо много више...


Брод је први пут у фокус међународне јавности дошао у марту 1953. када је, ишавши на сусрет са Винстоном Черчилом, Тито, као први комунистички вођа у историји који је посетио Уједињено Краљевство, бродом упловио у Темзу. Тита је приликом посета на палуби брода први службено поздравио Војвода од Единбурга. Од марта 1953. године, Тито је Галебом путовао 14 пута, притом посетивши 18 земаља на три континента - Европи, Азији и Африци, приставши у 29 лука, од којих у неке и више пута.






shmoo shmoo 15:49 15.08.2022

Нека су проклети медији! Анатема на њих!

highshalfbooze

Bio je Milan Pančevski iz Makedonije.



Нема шансе да се сетим тог лика. Чак ни уз помоћ Доксуманових стимулативних средстава.

Из тог доба памтим једино Дарка Панчева и чињеницу да је лопта могла да га погоди и у буљу, а опет би ушла у гол.

А Панчев тада није био геј.

Не знам данас како Панчев стоји по том питању лопте и буље.


Da, što se tiče strele... posle 33 godine se vidi da je Hamnei bio u pravu i da je slučaj reči koju je Homeini odapeo u javnost zaista nerešiva. I pored toga što su posle deset godina poništili fatvu, čovek je sve vreme živeo u strahu za svoj život i na kraju ipak izboden.

Zato javno izgovorena reč javnih ličnosti, pogotovo verskih velikodostojnika, ponekad može da bude nerešiva stvar.



То рекох и ја када сам први пут поменуо да је Ружди избоден ножем.

Само што осим тебе и мене нико то овде и не помиње.

Важнији им је Никанор.

To bi i Nikanor trebao da zna.


Ма боли га уво. Вучић ће преко Порфирија мало јаче да припрети прстићем и има да легне (медијска) прашина.

Сваког чуда три дана доста.

(Осим за време трајања Евро Геј Прајда у Београду у септембру где је лекс специјалисом одређено да је сваког госта 7 дана доста.)

shmoo shmoo 15:52 15.08.2022

Молим за савет!

highshalfbooze


Него, реци ти мени шта ја да радим када ми у школу буде стигла директива Министарства просвете да се просвећујем на стручним обукама гледе септембарског евро прајда у Београду па да после ученицима на часовима у школи држим предавања и то промовишем?


O Paradi i homoseksualnosti bi se moglo govoriti na časovima – maternjeg jezika i književnosti. Književnost spada u takozvanu nacionalnu grupu predmeta, kojima je cilj razvijanje i jačanje svesti o pripadanju (tobože definisanom) kolektivu i privrženosti njegovoj tradiciji. (ЛИНК)



Да одем на боловање да ме не би неосвешћени родитељи после тих часова обесили за јаја о бандеру испред школе?

То ми једино пада на памет... Боловање.

И што, мајка му стара педерска, изабраше баш Београд да буде први домаћин првог Евро Геј Прајда икада одржаног!

Што нису то прво мало у Загребу, Сарајеву, Подгорици и Скопљу (Љубљану нека прескоче због Босанаца), па да ми прво видимо мало како то њима иде са том геј манифестацијом и да тек онда одлучимо да ли ћемо јој бити домаћини у светом српском граду Београду?





Jaril Jaril 18:34 15.08.2022

Re: Молим за савет!

И што, мајка му стара педерска, изабраше баш Београд да буде први домаћин првог Евро Геј Прајда икада одржаног!


Како први? Организује се од 1992. Испрва на две, после сваке године.
shmoo shmoo 20:01 15.08.2022

Re: Молим за савет!

Jaril
И што, мајка му стара педерска, изабраше баш Београд да буде први домаћин првог Евро Геј Прајда икада одржаног!


Како први? Организује се од 1992. Испрва на две, после сваке године.



На Балкану.

Балкан није Европа.

Што Београд и Србија да испаштају због тога?








softelectronics_e softelectronics_e 08:31 14.08.2022

?

O čemu je ovaj blog?
Daj četnike i partizane, jebeš ovo.
Ili makar rat u Ukrajini.
docsumann docsumann 09:17 14.08.2022

Re: ?

softelectronics_e
O čemu je ovaj blog?
Daj četnike i partizane, jebeš ovo.
Ili makar rat u Ukrajini.



pravićete vi Filipa od blata
literatesa literatesa 09:19 14.08.2022

Re: ?

Ili makar rat u Ukrajini.

Pucaju jedni na druge iz minobacača još uvijek oko nuklearke. Dobro, prije 6 mjeseci i ti si bio na tom blogu rečeno je da nuklearkama ne može granatiranje ništa, pa ćemo vidjeti..


bene_geserit bene_geserit 10:02 14.08.2022

Re: ?

Pucaju jedni na druge iz minobacača još uvijek oko nuklearke.

Pa nuklearka je odavno u ruskim rukama. Jedini ko može da gađa iz minobacača oko nukelarke su Ukrajinci.
literatesa literatesa 10:43 14.08.2022

Re: ?

Pa nuklearka je odavno u ruskim rukama. Jedini ko može da gađa iz minobacača oko nukelarke su Ukrajinci.

Da, Ukrajinci granatiraju nuklearku i iste vijesti kažu da je Kadirov najavio dolazak nove grupe vojnika sa čečenske elitne akademije.. udario Taliban na Talibana.
gvozden1 gvozden1 11:22 14.08.2022

Re: ?

bene_geserit
Pucaju jedni na druge iz minobacača još uvijek oko nuklearke.

Pa nuklearka je odavno u ruskim rukama. Jedini ko može da gađa iz minobacača oko nukelarke su Ukrajinci.

A ne, praksa je da prvo nešto osvojiš, staviš svoju vojsku tu, a onda to bombarduješ.

Tako kaže cirkuzant.
shmoo shmoo 07:52 15.08.2022

Тражили сте, гледајте... Читајте...

docsumann
softelectronics_e
O čemu je ovaj blog?
Daj četnike i partizane, jebeš ovo.
Ili makar rat u Ukrajini.



pravićete vi Filipa od blata



Каже се, правићемо МИ Филипа од блата.

Само да нам се он врати са Страдуна жив и здрав.

predatortz predatortz 07:55 15.08.2022

Re: ?

Da, Ukrajinci granatiraju nuklearku


I to je odjednom postalo prihvatljivo! Mislim, pucnjave oko nuklearke.

A moj stav je isti kao i prvi put - teško da se granatiranjem oruđima tog kalibra, naročito minobacačkim, može naneti ozbiljna šteta vitalnim delovima elektrane.

Ali licemerje prosto bode oči!
literatesa literatesa 05:21 16.08.2022

Re: ?


I to je odjednom postalo prihvatljivo! Mislim, pucnjave oko nuklearke.

Ko je to rekao?
Ali licemerje prosto bode oči!

Ne podmeći se. Neće prosto da te bode.
milisav68 milisav68 10:41 14.08.2022

Ovih dana :)

Ових дана смо сведоци оцрњивања Срба и изражавања жеље се да се Срби побију.



Jaril Jaril 12:19 14.08.2022

Re: Ovih dana :)

milisav68
Ових дана смо сведоци оцрњивања Срба и изражавања жеље се да се Срби побију.





Оно јес, треба да се исправи у "ових деценија".
predatortz predatortz 11:38 14.08.2022

Preterao

Preterao je Nikanor!
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.
Prihvatanje toga bi bilo potkopavanje temelja na kojim počiva Crkva.

Ali onakav istup, javni i pod vladičanskom odorom, potkopava temelje hrišćanstva.

gvozden1 gvozden1 11:52 14.08.2022

Re: Preterao

Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.

Ali možda je moglo ovako

predatortz predatortz 11:54 14.08.2022

Re: Preterao

Ali možda je moglo ovako


A možda je najpametnije nikako.
Dva sveta koja se ne dodiruju ni u beskonačnosti.

Svakom svoje, pa ko gde voli...
gvozden1 gvozden1 12:05 14.08.2022

Re: Preterao

možda je najpametnije nikako

Možda, ali ako već hoće, onda je ovako bolje.

Ko će ovo sa slike da zaustavi?
(Ako je verodostojno)
predatortz predatortz 12:19 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1
možda je najpametnije nikako

Možda, ali ako već hoće, onda je ovako bolje.

Ko će ovo sa slike da zaustavi?
(Ako je verodostojno)


Teško je zaustaviti nešto što postoji u prirodi.
Na silu, to je tek besmisleno.

Besmisleno je i paradiranje na ovaj način i ono služi da neki uzmu grantove, plus kao pritisak na neka društva, ovakva poput našeg.

Najbolja stvar koju mi možemo učiniti, a čini mi se da je to Vučić veoma lucidno shvatio, je:

Pusti to u pičku materinu! Neka šetaju taj dan, iskulirajte to.

Ovo sa evropskim pederbalom je demonsracija sile. Pustiš ih, iskuliraš i izbiješ argumente onima koji preko toga hoće da te zajebavaju.

Nikoga to, ko to sam ne želi, u pedere privući neće
Jaril Jaril 12:36 14.08.2022

Re: Preterao

predatortz
Preterao je Nikanor!
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.
Prihvatanje toga bi bilo potkopavanje temelja na kojim počiva Crkva.

Ali onakav istup, javni i pod vladičanskom odorom, potkopava temelje hrišćanstva.


Оно што се на тој паради заговара јесте вредност да држава треба да препозна и одговори на потребе сваког грађанина. Ако ту вредност СПЦ не може да прихвати...



gvozden1 gvozden1 12:37 14.08.2022

Re: Preterao

Pusti to u pičku materinu! Neka šetaju taj dan, iskulirajte to.

Dobro je on to uradio.

Ali o drugoj stvari pričam.
Kako oni imaju pravo, formalno, zakonsko, na paradiranje, iz kog god razloga, grantovi, klinci palci, tako i vernici imaju pravo da iskažu svoj stav prema toj paradi.

I ovaj način sa slike mi se čini adekvatan.

Njih niko ne može da zaustavi, ovoliki broj ljudi, koji demonstrira na ovakav način je nezaustavljiv.

Teško je zamisliti državu koja bi ovo silom pokušala da spreči pozivajući se na neke formalne razloge kao što su prijave skupova, vreme, mesto i takve stvari.
Jaril Jaril 12:40 14.08.2022

Re: Preterao

predatortz
Ali možda je moglo ovako


A možda je najpametnije nikako.
Dva sveta koja se ne dodiruju ni u beskonačnosti.

Svakom svoje, pa ko gde voli...

Заправо, геј хришћани су широм света врло бројна популација. Очито да постоји начин како да се та два света споје.

Наравно, кључна реч - љубав.
gvozden1 gvozden1 12:44 14.08.2022

Re: Preterao

Jaril
predatortz
Ali možda je moglo ovako


A možda je najpametnije nikako.
Dva sveta koja se ne dodiruju ni u beskonačnosti.

Svakom svoje, pa ko gde voli...

Заправо, геј хришћани су широм света врло бројна популација. Очито да постоји начин како да се та два света споје.

Наравно, кључна реч - љубав.


Ma daj Jarile, kakvi hrišćani, kakvi Srbi, što ubacuješ te kategorije kad ovo nikakve veze sa nacijom nema.

A šta crkva misli o tome, jasno je.
Jaril Jaril 12:53 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.

Ali možda je moglo ovako



Мржња, као и увек, мора да лаже.

Прво, ово није Прајд, него небрендирана протестна шетња (из 2013.) одржавана на дан борбе против хомофобије. Али нека то буде детаљ. Али зато...

Друго, насиље је било огромно. Пробијени кордони полиције, пребијени учесници шетње, гађани камењем...
Jaril Jaril 13:01 14.08.2022

Re: Preterao

Kako oni imaju pravo, formalno, zakonsko, na paradiranje, iz kog god razloga, grantovi, klinci palci, tako i vernici imaju pravo da iskažu svoj stav prema toj paradi.

I ovaj način sa slike mi se čini adekvatan.


Фали ти један елемент у наративу. Шетња са слике није организована да би се исказао свој став, него да би се спречило исказивање ставова других људи. Ово што се десило у Грузији је намерено као ућуткивање. То је већ насиље. Чак и да је прошло мирно.

А ако држава то не спречи - да би спровела владавину закона, онда се ради о покушају државног удара. (Бар како ја разумем државни удар. Поништавање законодавне и извршне власти.)
Jaril Jaril 13:04 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1
Jaril
predatortz
Ali možda je moglo ovako


A možda je najpametnije nikako.
Dva sveta koja se ne dodiruju ni u beskonačnosti.

Svakom svoje, pa ko gde voli...

Заправо, геј хришћани су широм света врло бројна популација. Очито да постоји начин како да се та два света споје.

Наравно, кључна реч - љубав.


Ma daj Jarile, kakvi hrišćani, kakvi Srbi, što ubacuješ te kategorije kad ovo nikakve veze sa nacijom nema.

A šta crkva misli o tome, jasno je.


Како мислиш нема везе са нацијом? Никанорова изјава то значи. Убијте Србе. И још жали што ето он нема чиме да убија Србе.

А шта Црква мисли о томе је далеко од јасног. Јер има доста епископа, монаха и свештеника који су врло благи према геј људима.
predatortz predatortz 13:09 14.08.2022

Re: Preterao

Jaril
predatortz
Preterao je Nikanor!
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.
Prihvatanje toga bi bilo potkopavanje temelja na kojim počiva Crkva.

Ali onakav istup, javni i pod vladičanskom odorom, potkopava temelje hrišćanstva.


Оно што се на тој паради заговара јесте вредност да држава треба да препозна и одговори на потребе сваког грађанина. Ако ту вредност СПЦ не може да прихвати...





To Crkva i ne spori. Ona neće nikada prihvatiti homoseksualnost kao nešto normalno, iako ni sama nije bez toga, naročito među monaštvom, jer se prihvatanje toga kosi sa Svetim pismom.

Ako Crkva, makar u jednoj zapeti, odstupi od Svetog pisma - Crkve više nema!

gvozden1 gvozden1 13:14 14.08.2022

Re: Preterao


Мржња, као и увек, мора да лаже.

Прво, ово није Прајд, него небрендирана протестна шетња (из 2013.) одржавана на дан борбе против хомофобије. Али нека то буде детаљ. Али зато...

Друго, насиље је било огромно. Пробијени кордони полиције, пребијени учесници шетње, гађани камењем...

Rekoh, ako je istina.
Dakle nije istina, ok, onda nije prihvatljivo.
Taj događaj nije, ali neki koji bi bio onakav kakav ova slika sugeriše, bi bio prihvatljiv.

Jaril Jaril 13:26 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1

Мржња, као и увек, мора да лаже.

Прво, ово није Прајд, него небрендирана протестна шетња (из 2013.) одржавана на дан борбе против хомофобије. Али нека то буде детаљ. Али зато...

Друго, насиље је било огромно. Пробијени кордони полиције, пребијени учесници шетње, гађани камењем...

Rekoh, ako je istina.
Dakle nije istina, ok, onda nije prihvatljivo.
Taj događaj nije, ali neki koji bi bio onakav kakav ova slika sugeriše, bi bio prihvatljiv.



Како је ућуткивање групе грађана прихватљиво?

Као мисаони експеримент... Замисли да се грађани који широм Србије немају воду окупе да протестују што немају воду. И онда се окупи пар стотина пута више грађана који имају воду да протестују против ових који немају воду. Шта они ту има да се буне. И онда крену на исту локацију, истом рутом да би зауставили протест и ућуткали људе који немају воду. Како је то прихватљиво?
Jaril Jaril 13:31 14.08.2022

Re: Preterao

predatortz
Jaril
predatortz
Preterao je Nikanor!
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.
Prihvatanje toga bi bilo potkopavanje temelja na kojim počiva Crkva.

Ali onakav istup, javni i pod vladičanskom odorom, potkopava temelje hrišćanstva.


Оно што се на тој паради заговара јесте вредност да држава треба да препозна и одговори на потребе сваког грађанина. Ако ту вредност СПЦ не може да прихвати...






To Crkva i ne spori. Ona neće nikada prihvatiti homoseksualnost kao nešto normalno, iako ni sama nije bez toga, naročito među monaštvom, jer se prihvatanje toga kosi sa Svetim pismom.

Ako Crkva, makar u jednoj zapeti, odstupi od Svetog pisma - Crkve više nema!



Ово је сад преширок и преклизав терен на ком лако мож' да се посвађамо па не бих тамо. Отвара питања као што су:

"Шта је тачно Црква?"

"Има ли Цркава у оквиру СПЦ које прихватају хомосексуалност?"

"Да ли је садашња организација и понашање СПЦ у складу са Светим писмом?"

Мени фале вештине да о овој теми разговарам, а да саговорник то схвати као добру вољу. Обично само изнервирам људе. Зато избегавам разговоре на ту тему. :-D Али је супер интересантна.

angie01 angie01 13:46 14.08.2022

Re: Preterao

Ona neće nikada prihvatiti homoseksualnost kao nešto normalno, iako ni sama nije bez toga, naročito među monaštvom, jer se prihvatanje toga kosi sa Svetim pismom.


zanimljivo, sa svetim pismom se kosi i pedofilija, silovanje dece, osvestavanje krimosa i tenkova, muljvina i krimogene radnje u svrhu bogacenja, manipulacija masama i slicno,...ovde se radi o pozivu na linc, podrska primitivizmu koji je ovde vec previse zastupljen.

a gejevi postoje, ful pojnt, sastavni su deo drustva i po zakonu imaju ista prava kao i ostali gradjani, po istom zakonu NIJE dozvoljneo pozivanje na linc i to jos sa tako visokog polozaja, sto ujedno znaci njegovu zloupotrebu,...da se obelodani sta je sva nikanor radio, pa da isto tako cela javnost vidi o kakvom se liku radi, koji sedi na svetoj stolici i bulazni kojesta.

dodala bih jos jednu stvar- ja sam protiv nametanja, koje je vec sprovedeno na zapadu- da ne sme da se polno oslovljavaju roditelji, kao sto sam i protiv zakona u kome deca, jos nesvesna i nezrela imaju prava da se izjasne kojeg su pola, bez obzira na realno stanje- to dovodi do zbunjenosti i jos vecih haoseva u glavama neformirane dece- to vec prelazi onu granicu prihvatljivog, jer ugrozava strejt populaciju.

takodje zameram gejevima, sto nikada nisu ukljuceni, niti pokazuju bilo kakvo interesovanje, kada su u pitanju problemi nekih drugih kategorija ugorzenih.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:08 14.08.2022

Re: Preterao



Оно што се на тој паради заговара јесте вредност да држава треба да препозна и одговори на потребе сваког грађанина. Ако ту вредност СПЦ не може да прихвати...




jel spc drzava

Jaril Jaril 14:15 14.08.2022

Re: Preterao

zanimljivo, sa svetim pismom se kosi i pedofilija, silovanje dece, osvestavanje krimosa i tenkova, muljvina i krimogene radnje u svrhu bogacenja, manipulacija masama i slicno,...ovde se radi o pozivu na linc, podrska primitivizmu koji je ovde vec previse zastupljen.


Кад сам био млад и зелен, мене је запањило када је у новинама изашао чланак како је неки свештеник освештао - коцкарницу. Освештавање коцкарнице ВРИШТИ против Бога. Мислиш да је неко изашао на улицу, потегао ту тему, предузео нешто иза кулиса? Ма јок. Човек остао да својим понашањем пљује по Хришћанству.

dodala bih jos jednu stvar- ja sam protiv nametanja, koje je vec sprovedeno na zapadu- da ne sme da se polno oslovljavaju roditelji, kao sto sam i protiv zakona u kome deca, jos nesvesna i nezrela imaju prava da se izjasne kojeg su pola, bez obzira na realno stanje- to dovodi do zbunjenosti i jos vecih haoseva u glavama neformirane dece- to vec prelazi onu granicu prihvatljivog, jer ugrozava strejt populaciju.


Шта смо дочекали, да ЕнЏи постане конзервативна.

Ја сам имао свест о томе да сам мушко са шест година. Наравно, нисам то тако формулисао. Али сам имао свест о томе да волим ствари које воле мушкарци. И сањао сам голе мушкарце у трећем разреду. У петом сам сањао да јурим неког типа по крају за орални секс.

Плус, постоји свеже истраживање о, сада одраслим, трансродним особама које је поставило то питање колико људи, којима је пре пубертета и у раном пубертету омогућен процес родне афирмације, колико се кају и мисле да су погрешили. Студија урађена на неколико стотина испитаника. Скоро сви (у глави ми 98%, али бих морао да проверим) јесу били срећни што им је то било омогућено. Преостали су имали интересантне одговоре. Једна трансжена је рекла да би волела да су је упозорили на мизогинију и са чим све жене морају да се носе.

Наравно, студија треба да се репликује. Али су индиције да деца себе познају много боље него што им одрасли дају за право.

takodje zameram gejevima, sto nikada nisu ukljuceni, niti pokazuju bilo kakvo interesovanje, kada su u pitanju problemi nekih drugih kategorija ugorzenih.


Ово је нефер. Када год су (још деведестих на западу) организације за права гејева покушавале да се укључе у друге проблеме биле су оптужене за врбовање људи и деце у гејовске редове. Чак и када су општи друштвени проблеми у питању, избегава се укључивање ЛГБТ организација да се не би покрет урушио услед хомофобије. Да се избегне реакција типа "Шта? Педери подржавају здраву средину? Дај тај Рио Тинто."

То се полако мења. Али би јавно укључивање ЛГБТ организација више шкодило другим покретима и другим групама јер би се хомофобија прелила и на њих. Зато ЛГБТ људи то подржавају под окриљем других организација, без истицања сексуалности и родности.
Jaril Jaril 14:23 14.08.2022

Re: Preterao

dogodinedragosevac
Убијте Србе.


pripazi sta pricas majmune


Падне ли ти икада на памет да ти мржња поремети перцепцију?

Ово што си цитирао је значење Никанорове изјаве и ја сам против тог позива.

А ово "припази шта причаш мајмуне" значи да ти браниш Никанорову изјаву, коју сам се ја да дрзнуо да оспорим, и стојиш иза позива да се убијају Срби.

Ето, то мржња уради човеку.
gvozden1 gvozden1 14:50 14.08.2022

Re: Preterao


Како је ућуткивање групе грађана прихватљиво?

Tako što se druga grupa građana oseća ugroženim od te grupe građana.

Znači oseća se, takva su joj shvatanja, takvi pogledi.

Imaju li oni pravo da iskazuju svoja osećanja, ili je neko vlastan da njihova osećanja proglasi neosnovanim pa time da im zabrani iskazivanje.

Primer sa vodom.

Ovi što imaju vodu se osećaju ugroženim od ovih koji je nemaju, i svojim protestom pokušavaju da se zaštite od drugih.


angie01 angie01 14:52 14.08.2022

Re: Preterao

Шта смо дочекали, да ЕнЏи постане конзервативна.


ne znam da li je to konzervativno, al svakako nisam prvi, drugi roditelj, nego sam majka i zenskog sam pola-svakom dajem prvo da se oseca kako god voli, al mi je bez/veze da se meni to prvo uskracuje.


Али су индиције да деца себе познају много боље него што им одрасли дају за право.


to nije tacno, dok se razvijaju, prilicno su konfuzni sto se tice raznih stvari, a narocito seksualnosti, koja je kod nas jos uvek tabu tema, sem ako nije neki porn, pa onda sigurnosti u sebe, sigurnosti u svoje stavove, nacin razmisljanja, nije slucajno odredjena neka starosna merica u kojoj svako postaje legalno odgovoran...a pre toga nije, nego su odgovorni staratelji.


Када год су (још деведестих на западу) организације за права гејева покушавале да се укључе у друге проблеме биле су оптужене за врбовање људи и деце у гејовске редове.


nisam upoznata sa takvim slucajevima,...a sa onim cime jesam, recimo kod nas, prilicno su hermeticni i okrenuti svojim problemima, nikada nisam primetila neku reakciju na bilo sta drugo sto nije dirktno ukljuceno na njih,...ni kao neka organizacija, lobi, stagod,...verujem da bi ukljucivanjem srusili i neke barijere, predrasude, ubrzali prihvatanje i integraciju, jer ovako i sami odrzavaju neku sliku izdvojenih marsovac.
gvozden1 gvozden1 14:55 14.08.2022

Re: Preterao

Никанорова изјава то значи. Убијте Србе.

Ovo ti je stvarno bez veze.

Isto bi bilo kad bi se reklo da je policija pre neki dan na Cetinju ubila Crnogorca.

On verovatno jeste Crnogorac, ali događaj ama nikakve veze nema sa njegovom nacijom.
angie01 angie01 14:59 14.08.2022

Re: Preterao

Tako što se druga grupa građana oseća ugroženim od te grupe građana.


kako ih tacno ugrozavaju oni koji samo traze svoja prava, koja imaju i po zakonu?
Jaril Jaril 15:00 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1

Како је ућуткивање групе грађана прихватљиво?

Tako što se druga grupa građana oseća ugroženim od te grupe građana.

Znači oseća se, takva su joj shvatanja, takvi pogledi.

Imaju li oni pravo da iskazuju svoja osećanja, ili je neko vlastan da njihova osećanja proglasi neosnovanim pa time da im zabrani iskazivanje.

Primer sa vodom.

Ovi što imaju vodu se osećaju ugroženim od ovih koji je nemaju, i svojim protestom pokušavaju da se zaštite od drugih.




И ти то подржаваш? Принцип да људи треба да буду робови туђих осећања? Па ако ти ниси такав фрајер који ће да ме напали него ми се гади, ти подржаваш да те ја убијем јер ми вређаш осећања?

Какав би то свет био у коме се на крају све сведе на сирову силу? Ко би желео да живи у таквом свету?
gvozden1 gvozden1 15:03 14.08.2022

Re: Preterao

. У петом сам сањао да јурим неког типа по крају за орални секс

Ovo je nepristojno.

Primetno je da gejevi smatraju da je u redu da budu eksplicitni, jedan je čak opisivao do detalja odnos.

Da bilo ko drugi to uradi smatralo bi se nepristojnim i neprihvatljivim za ovo mesto.

Seksualne fantazije se ovde ne iznose, takav je red, za to postoje druga mesta na internetu.

Možda bi bilo zanimljivo da se sa tim počne.
Možda se neka dama osmeli, pa da krenemo.

Ili je to nešto što je rezervisano samo za gejeve?
Jaril Jaril 15:06 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1
Никанорова изјава то значи. Убијте Србе.

Ovo ti je stvarno bez veze.

Isto bi bilo kad bi se reklo da je policija pre neki dan na Cetinju ubila Crnogorca.

On verovatno jeste Crnogorac, ali događaj ama nikakve veze nema sa njegovom nacijom.

Мислиш као што хрватски националисти тврде да нису ништа лоше урадили Србима само је Хрватска бранила своју домовину?

Уопште није поента да се мотамо по речима, по вербалним формулацијама, поента је у томе шта то значи у реалности. У реалности, међу учесницима Еуропрајда биће Срба - вероватно већински, и на њихово убијање Никанорова изјава позива.
gvozden1 gvozden1 15:06 14.08.2022

Re: Preterao

И ти то подржаваш

Naravno.
Svima isto pravo.
Šta god ja mislio i o gejparadama i o crkvenim pravilima, svi imaju pravo na protest i na iskazivanje svojih osećanja.

Na protest, kažem, ne na ubijanja.
gvozden1 gvozden1 15:09 14.08.2022

Re: Preterao

. У реалности, међу учесницима Еуропрајда биће Срба - вероватно већински,

Ali nije to ono što je njima bitno, to je nevažno.
Biće i plavokosih, možda većinski, pa što ne kažeš da je pozvao na ubistva plavokosih?

Kačiti naciju na to je baš bez veze.
Jaril Jaril 15:15 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1
. У петом сам сањао да јурим неког типа по крају за орални секс

Ovo je nepristojno.

Primetno je da gejevi smatraju da je u redu da budu eksplicitni, jedan je čak opisivao do detalja odnos.

Da bilo ko drugi to uradi smatralo bi se nepristojnim i neprihvatljivim za ovo mesto.

Seksualne fantazije se ovde ne iznose, takav je red, za to postoje druga mesta na internetu.

Možda bi bilo zanimljivo da se sa tim počne.
Možda se neka dama osmeli, pa da krenemo.

Ili je to nešto što je rezervisano samo za gejeve?


Била је давно једна блогерка која је писала еротске блогове. Сећам се кроз маглу блога о сексу са црнцем у возу. Такође, има и стрејт мушкараца који пишу о сексу.

Оно што је злонамерно јесте што тему сексуалног изражавања мешаш са темом сексуалне орјентације. И онда користиш моју сексуалну отвореност у писању да нападнеш хомосексуалност. А та два никако нису повезана.

При том ти је засметала формулација "орални секс". Како је то екплицитно? Ја врло лепо умем да пишем о разноразним контактима разноразних делова тела. Само то не објављујем на блогу. При том сам причао о сну, не о реалном сексуалном чину.

Имам утисак да се хваташ за сламку да њоме оплетеш по гејевима.
gedza.73 gedza.73 15:21 14.08.2022

Re: Preterao

Teško je zaustaviti nešto što postoji u prirodi.
Na silu, to je tek besmisleno.

Na jednoj propovedi od nedavno upravo je sveštenik sam sebi skočio u usta. Osudio ih a onda rekao kako nas je Bog sve stvorio. Pa ako nas je sve stvorio onda je stvorio i jedne i druge takvim kakvi jesmo. Dao nam izbor ali i reči koje govore o ljubavi i neosuđivanju.

Zbog autošovinističkih izjava Goran Evrovizija Miletić mi išao na nerve. Ali je tako izuo iz cipela argumentima onog Bokana da mu skidam kapu. On i neka devojka iz mislim organizacije Prajda.

Ekstremista ima na obe strane. Kao i normalnog sveta. Kod mene ima dva momka koji su gej. Jedan je mnogo dobar, bavi se svojim poslom, fin dečko, ne meša se drugima u život, gleda svoja posla. Drugi je nevaspitan, nebaždaren što bi se reklo, divalj, glupostima pokušava da privuče pažnju na sebe.
gvozden1 gvozden1 15:26 14.08.2022

Re: Preterao


При том ти је засметала формулација "орални секс

Zato što je to u kontekstu intime, opisivanja sopstvenih erotskih snova.

Da pokušamo da zamislimo evo na primer mene, ili Čarlija, Predatora, bilo koga odavde, Pecaroša, Kamila...ređaj..da napiše, e ljudi, sanjao sam ....pa opis.

Ili da to uradi dama, koja god, Endži, neka....da napiše, ja sam u petom razredu sanjala crnca i jurila ga da....
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:32 14.08.2022

Re: Preterao

predatortz
Preterao je Nikanor!
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.
Prihvatanje toga bi bilo potkopavanje temelja na kojim počiva Crkva.

Ali onakav istup, javni i pod vladičanskom odorom, potkopava temelje hrišćanstva.




To onda znači i temelje crkve, sem ako hrišćanstvo nije u temelju crkve, a sudeći po ovoj dileji od popa, izgleda da nije. Ta crkva je onda obično udruženje građana za izbegavanje plaćanja poreza, ništa više od toda.
predatortz predatortz 15:40 14.08.2022

Re: Preterao

srdjan.pajic
predatortz
Preterao je Nikanor!
Razumem ja da Crkva ne može i nikad neće prihvatiti ono što se na toj paradi zagovara.
Prihvatanje toga bi bilo potkopavanje temelja na kojim počiva Crkva.

Ali onakav istup, javni i pod vladičanskom odorom, potkopava temelje hrišćanstva.




To onda znači i temelje crkve, sem ako hrišćanstvo nije u temelju crkve, a sudeći po ovoj dileji od popa, izgleda da nije. Ta crkva je onda obično udruženje građana za izbegavanje plaćanja poreza, ništa više od toda.


Kad kažem da potkopava temelje hrišćanstva, mislim da čini mnogo veću štetu nego da potkopava temelje crkve.


Kako god, veoma štetan i agresivan nastup.

Ne može duhovnik da bude kabadahija na rečima kao što mi svi ovde umemo da budemo.

Ono o upotrebi oružja neću ni da komentarišem.
Pitao bih ga gde to u Novom zavetu piše. U Starom ima ubij-zakolji, ali hrišćanstvo se na tome ne temelji.

Preobratiti grešnika je esencija hrišćanstva. Ne ubiti ga!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 14.08.2022

Re: Preterao

Preobratiti grešnika je esencija hrišćanstva. Ne ubiti ga!



Dobro, i ubistvo je ultimativni čin preobraćanja grešnika, samo ima ta neka tehnikalija oko božijih zapovesti koja tu malo komplikuje stvari, i što preobraćeni ima poteškoća da u preobraćenosti uživa. Ali ne verujem da se i to nekom veštom terminološkom manipulacijom ne može zaobići. Sve može kad se ima želja i namera i kad se umisli da je baš tebe Bog odabrao da ga zastupaš na zemlji u njegovim poslovima.

literatesa literatesa 16:23 14.08.2022

Re: Preterao

Gvozden priča o snazi vjere na ulicama.

Predatortz o ljepoti hrišćanstva.

I Emsi nemam pojma o čemu priča.. :)


Sva trojica su u nekoliko navrata rekli, ne idemo u crkvu i nismo vjernici. Samo fali Tasa da ljutito zalupi nebeska vrata radi popa Bosanca.


Pa jbt ovo je kao u klub anonimih alkoholičara, došli ljudi koji nikad kap alkohola nisu okusili i uvjeravaju ove nesretnike ovisnike da alkohol ako se uzima umjereno nije štetan.
literatesa literatesa 16:26 14.08.2022

Re: Preterao

Fakin Amiši, čovječe. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 14.08.2022

Re: Preterao

literatesa
Fakin Amiši, čovječe. :)





(a kad treba da se rehabilituje koljač spremni su ko zapete puške (pun intended!))
gvozden1 gvozden1 16:45 14.08.2022

Re: Preterao

Pa jbt ovo je kao u klub anonimih alkoholičara, došli ljudi koji nikad kap alkohola nisu okusili i uvjeravaju ove nesretnike ovisnike da alkohol ako se uzima umjereno nije štetan.

Odakle ti to?

Niti branim niti napadam paradu.
Da mi se dopada, ne, ne dopada mi se.

Niti branim niti napadam crkvu.
Da mi se sve crkveno dopada, ne.

Samo branim prava i jednih i drugih.

Hoće gejevi paradu, ok, neka šetaju.

Hoće vernici da šetaju protiv parade, ok, neka šetaju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:49 14.08.2022

Re: Preterao

Оно што се на тој паради заговара јесте вредност да држава треба да препозна и одговори на потребе сваког грађанина. Ако ту вредност СПЦ не може да прихвати...

Не знам коју специфичну потребу геј популације држава треба да задовољи по твом мишљењу, али ако мислиш на брак, дозволи да се не не слажем са тобом.

Брак је у нашој култури вековима профилисан као моногамна заједница одраслог мушкарца и одрасле жене са циљем стварања породице, значи не заједница два мушкарца, две жене, двоје деце, одраслог и детета, човека/жене и животиње, групе људи, групе људи и животиња,...

По мом мишљењу, оно што држава треба да омогући свим грађанима који нису у браку је да именују једну особу као свог next of kin, без обзира да ли је са том особом у сексуалном односу или не (то би могле нпр. бити две сестре, брата, брат и сестра, пријатељи, а не само сексуални партнери). Именовани одлучује нпр. у случају тешке болести када човек/жена нису у стању да одлуче за себе и ослобођен је плаћања наследних такси, исто као наследници првог реда. По мом мишљењу, даље од тога држава не треба да иде.
predatortz predatortz 16:49 14.08.2022

Re: Preterao

Gvozden priča o snazi vjere na ulicama.

Predatortz o ljepoti hrišćanstva.

I Emsi nemam pojma o čemu priča.. :)


Sva trojica su u nekoliko navrata rekli, ne idemo u crkvu i nismo vjernici



Znači li to da ti biraš samo one teme o kojim imaš apsolutna znanja?

Ja to nisam primetio!

Sad ću ja da ti iznesem svoj stav.

Iako nisam vernik u najbukvalnijem značenju te reči, u crkvu idem, decu sam krstio, ja sam kao dete kršten, slavska sveća se u našoj kući nikada gasila nije i siguran sam u to da ni moji sinovi neće prestati slavu da slave.

Uz sve to, SPC je za mene najznačajnija srpska institucija.
Crkva, pa vojska.
Obe imaju svoje mane, imam ih i ja, ali su moje.

Zato, izvini, ne osećam nikakvu potrebu da od tebe tražim dozvolu da iznesem stav o nekom društvenom pitanju, pa ni ovom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:49 14.08.2022

Re: Preterao

literatesa
Fakin Amiši, čovječe. :)


Ali najsmešniji je huči koji je ladno poverovao u onaj pamflet, očigledno sačinjen od strane nepismenog ispijača vinjaka ispred dragstora, i mislio da se taj nekakav gruzijski prajd završio dostojanstvenim okupljanjenjem građana koji su došli da mirno i staloženo podrže svoje duhovne vođe, da iznesu svoje slobodno mišljenje, ujedno čuju suprotnu stranu, razmene argumentaciju i druge produkte intelekta, i posle da se raziđu mirno, vrate svojim poslovima.
gvozden1 gvozden1 16:57 14.08.2022

Re: Preterao

huči koji je ladno poverovao u onaj pamflet,

Srki, mani se toga.
Nisam ja ti da me mogu zavesti sličice sa interneta.
A da nisam dokaz je da sam u prvom komentaru napisao "Ako je verodostojno"

Proveri.

Ali, kada bi onakvi protesti bili protiv parade, podržao bi ih pa makar se nikad ni jedna parada na svetu ne održala.

Posebno što svet ama baš ne bi izgubio bez gej parada.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 14.08.2022

Re: Preterao

Брак је у нашој култури вековима профилисан као моногамна заједница одраслог мушкарца и одрасле жене са циљем стварања породице,


Pa porodica može da se stvori i sa dva muškarca, kao i sa dve žene, bez ikakvih problema, a postoji i usvajanje dece, ili vantelesna oplodnja.

Po mom mišljenju, od tog profilisanja braka u inače besprekornoj kulturi koje pominješ treba odustati jer stvara nesrećne pojedince koji su se rodili drugačiji, i prinuđeni su da žive diskriminisani. Dakle, nikakav gubitak za kulturu ako se omogući homoseksualni brak. I posao normalne države je da to sprovede u delo. E, sad, što je naša država trenutno kilava Kolumbija i što se misli da država ima uvek neka preča posla, to je druga priča.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 14.08.2022

Re: Preterao

Srki, mani se toga.
Nisam ja ti da me mogu zavesti sličice sa interneta.
A da nisam dokaz je da sam u prvom komentaru napisao "Ako je verodostojno"

Proveri.

Ali, kada bi onakvi protesti bili protiv parade, podržao bi ih pa makar se nikad ni jedna parada na svetu ne održala.

Posebno što svet ama baš ne bi izgubio bez gej parada.



Znači, okačio si nepismeni pamflet iako si i sam u dubini duše sumnjao da to nije baš sve bilo tako idilično kako slika pokazuje, a komentator ispod pojašnjavao.

Ćuti, hući, ne blamiraj se dalje, ili promeni temu.
gvozden1 gvozden1 17:11 14.08.2022

Re: Preterao

Znači, okačio si nepismeni pamflet iako si i sam u dubini duše sumnjao da to nije baš sve bilo tako idilično kako slika pokazuje, a komentator ispod pojašnjavao.

Da, okačio sam sliku i opis načina sprečavanja parade koji bih apsolutno podržao.

Nije se desilo?
Nije, šteta što nije, ali bih to podržao.
predatortz predatortz 17:13 14.08.2022

Re: Preterao

Posebno što svet ama baš ne bi izgubio bez gej parada.


Rekao sam ovo još dok je Miletić, ili kako već beše, ovde ordinirao.

Ta zajednica u Srbiji radi totalno naopak posao!
Parada, ovakva kakva se godinama organizuje, je klasičan autogol koji LGBT zajednice sebi daje.

Ako tražiš prihvaćenost, a pritom imaš mozga, tražiš je na dopadljiv, a ne na antipatičan način.
Za promotere isturiš simpatične, elokventne, smirena ljude, a ne frustrirane budale.

Fokusiraš priču na probleme koje ta zajednica ima i tražiš podršku za rešavanje tih problema.
Većina normalnih ljudi neće imati problem da oni jedni druge nasleđuju, imaju tu neku formu ugovorne zajednice, obezbeđuju jedno drugom zdravstveno osiguranje ako je jedno u toj zajednici zaposleno, a drugo ne.
Zašto bi to meni smetalo? Šta ja time gubim?
Ništa!
Zašto bih onda bio protiv toga?

Ne!
Oni rade suprotno! Prave cirkus, isturili su frustrirane budale, glupiraju se sa svom tom dtekom, zastavama, kičem, Kareušama...

I šta su postigli?
Ništa!
Sem što će neki marginalni likovi, koji do podne mrze sebe a od podne ceo svet, dobiti grantove za narednu godinu...

A zajednica će narodu biti jednako ili još više strana i vladaće manja želja da je ljudi saslušaju, shvate i prihvate.

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:18 14.08.2022

Re: Preterao

Заправо, геј хришћани су широм света врло бројна популација. Очито да постоји начин како да се та два света споје.

Наравно, кључна реч - љубав.

Не може баш све да функционише по принципу неког melting pot-a. Да би се супротни светови спојили, макар један мора да одустане од својих вредности, а ти очекујеш да то буде Црква. Мислим да је поштеније да геј заједница оснује ”цркву” по својој мери.

Као што знаш, за ову Цркву је геј пракса грех, вероватно у истом рангу као нпр. хетеросексуални промискуитет, а можда и горем. Сада замисли да 50 или 100 милиона промискуитетних жена, тзв. блудница које себе сматрају хришћанкама, истакне захтев да Црква престане да сматра блуд грехом. Да ли би то био реалан захтев?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:24 14.08.2022

Re: Preterao

gvozden1
Znači, okačio si nepismeni pamflet iako si i sam u dubini duše sumnjao da to nije baš sve bilo tako idilično kako slika pokazuje, a komentator ispod pojašnjavao.

Da, okačio sam sliku i opis načina sprečavanja parade koji bih apsolutno podržao.

Nije se desilo?
Nije, šteta što nije, ali bih to podržao.



Aha, okačio si, ali si tek kasnije, u sledećem komentaru, malo razmislio i shvatio da se to što si izmaštao ipak možda i nije desilo, jer stvari ne idu tim tokom u homofobnim društvima, i ta okupljanja a la Obradović, a koja i ti podržavaš, su prosto zasnovana na nasilju, u boljem slučaju pretnji nasiljem prema homoseksualcima.

Evo, ja kad sam video tu sliku, a nisam znao za taj prajd u Gruziji, niti sam pročitao misli ovog tvog kolege u stavovima ispod slike, prvo mi je palo napamet da su učesnici prajda bili linčovani, ili je bar policija morala da mlati ovaj lynch mob koji se skupio, predvođen popovima. I, gle, stvarno je tako bilo.
literatesa literatesa 17:37 14.08.2022

Re: Preterao

Znači li to da ti biraš samo one teme o kojim imaš apsolutna znanja?

Ja to nisam primetio!

Sad ću ja da ti iznesem svoj stav.

O čemu vi razgovarate sa čovjekom koji ide u crkvu, hrišćanin je i ima konkretno problem sa popom budalom?


predatortz predatortz 17:39 14.08.2022

Re: Preterao

O čemu vi razgovarate sa čovjekom koji ide u crkvu, hrišćanin je i ima konkretno problem sa popom budalom?


Hrišćanin sam i ja, ali od onih poštenijih, koji priznaju da moja vera nije lišena i neke sumnje.

Edit:

Šta, sad ja treba da budem krkan pa da slikam Sveto pismo i poneku zahvalnicu Eparhije zvorničko-tuzlanske?

Nećemo na taj nivo, valjda?


literatesa literatesa 17:42 14.08.2022

Re: Preterao

Samo branim prava i jednih i drugih.

Hoće gejevi paradu, ok, neka šetaju.

Hoće vernici da šetaju protiv parade, ok, neka šetaju.

Ne braniš prava jednih i drugih nego pravo drugih da šetaju protiv prava prvih, da li razumiješ?

A šeta jer bi šetala kao i svi

B šeta da A ne bi šetao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana