Budućnost| Društvo| Kultura| Sex

Predsedniče Vučiću, Evroprajd JESTE pitanje Kosova

Jaril RSS / 27.08.2022. u 10:50

Како ће Србија да тврди да јој је стало до сигурности, благостања и људских права Срба на Косову, када јој није стало до сигурности, благостања и људских права Срба у Србији?

Како ће Србија да се позове на поштовање Устава по коме је Косово део Србије, ако не може да обезбеди поштовање Устава у Београду?

Какву снагу пред светом показује Србија кад ‘театар апсурда' може да сруши њен уставни поредак?

Колику слабост пред светом показује Србија ако поклекне пред бандитском претњом насиљем?

 



Komentari (537)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:56 27.08.2022

Pravo i obaveza...

...policije je da otkaže bilo koji javni skup ukoliko proceni povećan rizik po bezbednost građana i njihove imovine.

I sve to je po Ustavu i zakonima Republike Srbije.

Edit:

I da dodam... Policija nema nikakvu zakonom propisanu obavezu da silom obezbedi održavanje bilo kog skupa.
Jaril Jaril 11:11 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Прошлих година је Прајд био одржаван без ризика по безбедност грађана и њихове имовине. Прајдовци поштују безбедност грађана и имовину.

Забрана бандитских скупова је у складу са Уставом. Забрана мирног окупљања крши и Устав и међународне конвенције које је Србија потписала.

Ово године, антизападни међународни фактор јесте упуцао више пара у рушење Србије и њеног међународног угледа. Због чега је за Србију, а у вези са свим међународним питањима која је муче, пресудно да се одлучније и поносније постави.

А не да је прца како ко стигне.
predatortz predatortz 11:18 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Забрана мирног окупљања крши и Устав и међународне конвенције које је Србија потписала.


Ma,nije istina...

Policija može uskratiti pravo bilo kog skupa, ukoliko je procena da može biti rizičan.

Uostalom, Prajd nije zabranjen, jer tu ima niz manifestacija, tribina, projekcija... Zabranjena je šenja.


Jaril Jaril 11:44 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Uostalom, Prajd nije zabranjen, jer tu ima niz manifestacija, tribina, projekcija... Zabranjena je šenja.

Тачно, хвала на исправљању. Мени је реч Прајд постала синоним за шетњу, а све друге манифестације зовем Pride Week. Ту фали прецизност.

Policija može uskratiti pravo bilo kog skupa

Чек, ја сам мислио да у Уставу пише да је гарантовано право мирног окупљања. Без иједног члана који омогућује полицији, или било ком орагну власти, да то право опозове. Плус сам исто мислио да стоји да људска права не могу да се реверзирају, а што би забрана овогодишње шетње била.

Којим чланом Устава је омогућен закон којим полиција добија право и обавезу да забрани мирно окупљање?

Мислим, ја знам да сам смешан што се сад позивам на поштовање закона у Србији. Све је то мени јасно. Да се поштовао закон 'породична' (читај антипородична) шетња би била разбијена на пола због говора мржње, а виновници похапшени и осуђени. Али није то тема.

Тема је да проблеми са којима се суочава држава увек утичу један на други. Држава и друштво су системи спојених судова.

Као што је и питање лечења деце СМС-овима повезано са Прајдом, јер је то питање тога да ли треба држава да се побрине за сваког грађанина или треба да се побрине само за повлашћене, а друге да третира као "потрошне" људе.

Због чега је и јасно што се (анти)'породичњаци' никада нису окупили да се боре за системско решење за децу оболелу од ретких болести. Али су се окупили да психички злостављају ЛГБТ децу.
angie01 angie01 12:07 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Policija može uskratiti pravo bilo kog skupa, ukoliko je procena da može biti rizičan.


kao sto svi znamo, huligani koji prave sranja na Prajdu su organizovana i poznata ekipa, koja radi po nalogu-znaci moze da se spreci njihovo divljanje, sto su pokazali vec prethodnih godina.

ona isto organizovana litija je upravo bila remecenje javnog reda i mira na mnogo nacina, najvise zbog podizanja skaradnog hajpa za lov na vestice.

...sto se mene tice, mozda posle svega i ne treba da se odrzi, najvise da bi se svetu pokazalo jasno kako funkcionisemo i da vuciceve tlapnje u pravima i slobodama nisu ni malo tacne,...ovde fakat nema sloboda ni vladavine prava bukvalno na svim nivoima.
niccolo niccolo 14:02 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Zabranjena je šenja.

Predsednik jeste pominjao neku zabranu, ali predsednik nema ovlašćenja u pogledu odlučivanja o dozvoljavanju/zabranjivanju okupljanja, tako da je njegovo mešanje u to pitanje protivustavno.
JJ Beba JJ Beba 14:48 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Pravo i obaveza...
...policije je da otkaže bilo koji javni skup ukoliko proceni povećan rizik po bezbednost građana i njihove imovine.

može da zabrani ne i da otkaže. Otkazuje organizator
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:30 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz
Забрана мирног окупљања крши и Устав и међународне конвенције које је Србија потписала.


Ma,nije istina...

Policija može uskratiti pravo bilo kog skupa, ukoliko je procena da može biti rizičan.

Uostalom, Prajd nije zabranjen, jer tu ima niz manifestacija, tribina, projekcija... Zabranjena je šenja.




Problem je i što tu procenu nije doneo niko stručan, nego je Putin rekao malim Rusima da ove godine nema parade, i to je to.
predatortz predatortz 15:40 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

srdjan.pajic
predatortz
Забрана мирног окупљања крши и Устав и међународне конвенције које је Србија потписала.


Ma,nije istina...

Policija može uskratiti pravo bilo kog skupa, ukoliko je procena da može biti rizičan.

Uostalom, Prajd nije zabranjen, jer tu ima niz manifestacija, tribina, projekcija... Zabranjena je šenja.




Problem je i što tu procenu nije doneo niko stručan, nego je Putin rekao malim Rusima da ove godine nema parade, i to je to.


A Eskobar da nema Kosova.
Slažem se, odluka je politička.
Srbija pokazuje da postoje granice preko kojih neće.

highshalfbooze highshalfbooze 15:49 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

niccolo

Predsednik jeste pominjao neku zabranu, ali predsednik nema ovlašćenja u pogledu odlučivanja o dozvoljavanju/zabranjivanju okupljanja, tako da je njegovo mešanje u to pitanje protivustavno.


A šta je tu novo?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz
srdjan.pajic
predatortz
Забрана мирног окупљања крши и Устав и међународне конвенције које је Србија потписала.


Ma,nije istina...

Policija može uskratiti pravo bilo kog skupa, ukoliko je procena da može biti rizičan.

Uostalom, Prajd nije zabranjen, jer tu ima niz manifestacija, tribina, projekcija... Zabranjena je šenja.




Problem je i što tu procenu nije doneo niko stručan, nego je Putin rekao malim Rusima da ove godine nema parade, i to je to.


A Eskobar da nema Kosova.
Slažem se, odluka je politička.
Srbija pokazuje da postoje granice preko kojih neće.



Misliš, granice preko kojih ne sme. I tako se onda na ovim pederima demonstrira to kako ne smeju da se prelaze Putinove granice. Sjajan primer banana države.

E Kosova nema odavno, Eskobar čovek samo podseća na to, kad ovi vaši malo preteraju u patriotskom zanosu i maštarijama (koji se obično jave kad treba nešto da se mazne, ili prikrije).
predatortz predatortz 16:30 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

E Kosova nema odavno, Eskobar čovek samo podseća na to


Ako ga nema, šta će im naš potpis?

Kosovo jeste okupirano, ali po rezoluciji UN koja ne može biti poništena ono je integralni deo Srbije.

Dakle, kao što Ukrajina ima pravo da vrati Donbas, Lugansk, Krim, Srbija ima pravo da vrati Kosovo.

Ako se potpisom odrekne, to je to za navek.

Tvoja nova domovina je navikla da siluje međunarodno pravo i poredak. Samo, čini mi se da je vreme kada je to mogla raditi bez posledica završeno.

Otud i nervoza, žurba, pritisci.

Naše je samo da to smireno izdržimo.


predatortz predatortz 16:42 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

niccolo
Zabranjena je šenja.

Predsednik jeste pominjao neku zabranu, ali predsednik nema ovlašćenja u pogledu odlučivanja o dozvoljavanju/zabranjivanju okupljanja, tako da je njegovo mešanje u to pitanje protivustavno.


Nije da mi je simpatičan, ali reče da je tu odluku donela vlada. Ok, on, ali će odluku sigurno potpisati onaj ko je za to nadležan.

Protivustavno bi bilo da potpiše on. On je pravnik, takvu glupost da njegov potpis stavi na odluku neće uraditi.

Potpis će da stavi tačno onaj čiji je to posao.


highshalfbooze highshalfbooze 16:53 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz

Nije da mi je simpatičan, ali reče da je tu odluku donela vlada. Ok, on, ali će odluku sigurno potpisati onaj ko je za to nadležan.

Protivustavno bi bilo da potpiše on. On je pravnik, takvu glupost da njegov potpis stavi na odluku neće uraditi.

Potpis će da stavi tačno onaj čiji je to posao.


Voleo bih da vidim zapisnik sa te sednice vlade na kojoj se raspravljalo o tome
softelectronics_e softelectronics_e 17:04 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

niccolo
Zabranjena je šenja.

Predsednik jeste pominjao neku zabranu, ali predsednik nema ovlašćenja u pogledu odlučivanja o dozvoljavanju/zabranjivanju okupljanja, tako da je njegovo mešanje u to pitanje protivustavno.

Kakav sad, kurac, Ustav!
Pa zar nisu davno naši rekli, sprdajući se Tunjavom, da se Ustav ne maže na hleb!?
niccolo niccolo 17:18 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

softelectronics_e
niccolo
Zabranjena je šenja.

Predsednik jeste pominjao neku zabranu, ali predsednik nema ovlašćenja u pogledu odlučivanja o dozvoljavanju/zabranjivanju okupljanja, tako da je njegovo mešanje u to pitanje protivustavno.

Kakav sad, kurac, Ustav!
Pa zar nisu davno naši rekli, sprdajući se Tunjavom, da se Ustav ne maže na hleb!?

Nikove na sunce, koji su tvoji!?

P.S. Jel ja to dobro video da su konačno objavili da su se dogovorili oko ličnih karata na Kosovu?
maksa83 maksa83 17:58 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nije da mi je simpatičan, ali reče da je tu odluku donela vlada.

Proveri ti malo da li vlada u tehničkom mandatu može da donosi takve odluke.
maksa83 maksa83 18:21 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

E Kosova nema odavno, Eskobar čovek samo podseća na to, kad ovi vaši malo preteraju u patriotskom zanosu i maštarijama (koji se obično jave kad treba nešto da se mazne, ili prikrije).

Dve stvari:

Stariji je odlučio da slavi rođendan na vikendici i sutra treba da spičim 10 pica, do sada mi je rekord bio mislim 8.

Druga, glasno sam se smejao:

predatortz predatortz 18:24 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Nije da mi je simpatičan, ali reče da je tu odluku donela vlada.

Proveri ti malo da li vlada u tehničkom mandatu može da donosi takve odluke.


Zapravo, takve odluke ne donosi vlada. Zabranu nekog skupa donosi policijska stanica u opštini gde je skup najavljen.

maksa83 maksa83 18:28 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Zapravo, takve odluke ne donosi vlada. Zabranu nekog skupa donosi policijska stanica u opštini gde je skup najavljen.

Ček znači Vučić laže? Ko bi se tome nadao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ako se potpisom odrekne, to je to za navek.

Kako zauvek, pa evo Rusija je priznavala Ukrajinu u njenim granicama do 2014. a onda kad joj nije uspelo da postavi svoju marionetsku oligaršku vlast, prosto je ušla i uzela ono što je umislila da joj pripada, otcepila teritoriju i pripojila sebi. Naši nacoši o tome mogu samo da imaju vlažne snove.

Tako da to sa potpisom treba ako ćemo da se trtimo da ulazimo u EU, da ne bi posle tamo jeli govna, pogotovu kad Kosovo uđe pre nas. Jer kad si potpisao, to je dobar znak da si se konačno otreznio, shvatio koja je realnost i onda si spreman da radiš na popravljanju odnosa sa komšijama. Ako nećemo, onda koji kurac uopšte pregovaramo oko toga? Tako da ti je argumen0t u celini i u pojedinostima glup.

Nego, stvarno, koja je to banana država kojoj Putin daljinski otkazuje običnu gej paradu (dobro, ima on i druge moći, na primer ono kad je pomerio Dan oslobođenja Beograda, jer je čekao neku novu gimnastičarku, nastavnicu pilatesa, koju su mu spremili pa nije hteo da dangubi sa ovim našim tutimracima) i zašto bi takvu nekakvu nazovi državu bilo ko, uključujući i njene rođene građane, shvatao ozbiljno i drugačije nego svog neprijatelja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:31 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Zapravo, takve odluke ne donosi vlada. Zabranu nekog skupa donosi policijska stanica u opštini gde je skup najavljen.

Ček znači Vučić laže? Ko bi se tome nadao.




Predator kao da priča o zamišljenoj ozbiljnoj uređenoj zemlji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Stariji je odlučio da slavi rođendan na vikendici i sutra treba da spičim 10 pica, do sada mi je rekord bio mislim 8.



Meni je 6 nekakav standard koji mogu da isfabričim bez mnogo stresa (mada sam prošlog vikenda imao prvi kolaps pice do sada, pretposlednje u nizu, najgore, video sam da se malčice pocepala, ali sam potcenio posledice toga, u fazonu neće valjda. Kukumajkoioče... Mada se problem brzo rešio, nisam okretao kamen jer mi se to učinilo kao opasna vratolomija, nego sam samo nagario peć na 900 par minuta i to je sve isparilo, posle malo sačekao da se vrati na normalnu temp i završio. Srećom, jedno od dece nije došlo tako da se manjak pice nije ošjetio.

Inače, kupio sam smrznuti burek sa sirom, da probam da ga spremim u Uniju. Napisaću seriju blogova o tome ako uspe...

predatortz predatortz 18:40 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Zapravo, takve odluke ne donosi vlada. Zabranu nekog skupa donosi policijska stanica u opštini gde je skup najavljen.

Ček znači Vučić laže? Ko bi se tome nadao.


Šta je pitanje, Makso?

Treba li Srbiji evropederbal?

Ne!

Šta Vučić misli o tome, boli me patka!

Slučajno se poklopilo da se on odredi kao i većina građana, odnosno usr'o de od reakcije, pa su povukli dozvolu.

Da se razumemo, protiv toga da ti ljudi institucionalno ostvare neka prava koja su im uskraćena nemam ništa.

Na pederbal gledam realno - to je stedstvo mekog pritiska na države u tranziciji i guramje prsta u oko većinskom stavu nekog društva.

Dakle, klasična demonsracija sile od koje ljudi iz te zajednice ama baš nikakve koristi nemaju.

Imaju Miletići i ostali likovi koji su to digli na nivo profesije.

maksa83 maksa83 18:48 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Šta je pitanje, Makso?

Pitanje je ovde bilo ko može da odluči o neodržavanju parade.
Vučić kaže "nisam ja nego Vlada", postojeća tehnička Vlada nema ta ovlašćenja, ti kažeš da odlučuje policijska stanica, dakle Vučić laže.

Slučajno se poklopilo da se on odredi kao i većina građana, odnosno usr'o de od reakcije, pa su povukli dozvolu.

Ne mogu sad da iskopam grafikone od pre neki dan, ali rađena je anketa. Zamisli, to da je protiv većina građana je zapravo netačno.

Kao što rekoh već, mislim da ne treba da se održi pošto sam prilično siguran da će se naći neko da napravi sranje pošto to Nekom odgovara, a jedan Bris Taton nam je bio i previše, ni od njega se još nismo oprali.
angie01 angie01 19:00 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Stariji je odlučio da slavi rođendan na vikendici i sutra treba da spičim 10 pica, do sada mi je rekord bio mislim 8.


gde je 8, tu je i 10-Srecan Rodjos!

angie01 angie01 19:07 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

guramje prsta u oko većinskom stavu nekog društva.


opet ti improvizujes,...evo, ja ne znam nikog ko je protiv, ne samo u BGDu.


Dakle, klasična demonsracija sile od koje ljudi iz te zajednice ama baš nikakve koristi nemaju.


kako to mislis,...pa narvno da bi imali koristi, prevashodno sto bi konacno pokazali da kod nas vladvina prava, bar u nekim situacijama, ipak funkcionise, pa da nismo homofobi i divljaci, kako nas svi gledaju, da mozemo da budemo tolerantni i razumni, da smo blizi civilizovanom svetu, nego zatucanom serijatskom, pa bi grad inkasirao neke debele pare,...i tako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:15 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nego, mene kao pripadnika SPC interesuje jel onaj naš Patrijarh u međuvremenu rekao neku reč u vezi sa onim popom Nikanorom, navučenim na opijate, i njegovim siledžijskim istupanjem? Jel se izvinuo u njegovo ime, i razrezao mu neku crkvenu disciplinsku meru ukor pred isključenje, dobro, to je možda prestrogo?
softelectronics_e softelectronics_e 19:17 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Šta je pitanje, Makso?

Pitanje je ovde bilo ko može da odluči o neodržavanju parade.
Vučić kaže "nisam ja nego Vlada", postojeća tehnička Vlada nema ta ovlašćenja, ti kažeš da odlučuje policijska stanica, dakle Vučić laže.

Slučajno se poklopilo da se on odredi kao i većina građana, odnosno usr'o de od reakcije, pa su povukli dozvolu.

Ne mogu sad da iskopam grafikone od pre neki dan, ali rađena je anketa. Zamisli, to da je protiv većina građana je zapravo netačno.

Kao što rekoh već, mislim da ne treba da se održi pošto sam prilično siguran da će se naći neko da napravi sranje pošto to Nekom odgovara, a jedan Bris Taton nam je bio i previše, ni od njega se još nismo oprali.

I?
Šta će biti sada?
A šta kažu analize Đoke?
solo solo 19:36 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nego, mene kao pripadnika SPC


onaj naš Patrijarh


Jak si ti ,,pripadnik,,




benedykt benedykt 20:16 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83

Ne mogu sad da iskopam grafikone od pre neki dan, ali rađena je anketa. Zamisli, to da je protiv većina građana je zapravo netačno.

Ne budi lenj pa to iskopaj ako je ikako moguće. Nije da ti ne verujem, ali bih zaista voleo da vidim te rezultate i što je najbitnije ko je tačno radio anketu i na kom uzorku…
Jaril Jaril 20:19 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

benedykt
maksa83

Ne mogu sad da iskopam grafikone od pre neki dan, ali rađena je anketa. Zamisli, to da je protiv većina građana je zapravo netačno.

Ne budi lenj pa to iskopaj ako je ikako moguće. Nije da ti ne verujem, ali bih zaista voleo da vidim te rezultate i što je najbitnije ko je tačno radio anketu i na kom uzorku…

+1
niccolo niccolo 20:21 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

+1

Kad se već prijavljujemo, može i meni jedna pica - gde je 10 tu je i 12 realno…
literatesa literatesa 20:22 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Na pederbal gledam realno - to je stedstvo mekog pritiska na države u tranziciji i guramje prsta u oko većinskom stavu nekog društva.

Premijerka stavu većinskog društva je žena u braku sa ženom?


mlatisa mlatisa 20:22 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Чек, ја сам мислио да у Уставу пише да је гарантовано право мирног окупљања. Без иједног члана који омогућује полицији, или било ком орагну власти, да то право опозове. Плус сам исто мислио да стоји да људска права не могу да се реверзирају, а што би забрана овогодишње шетње била

За оне које мрзи да кликћу
----------------
Sloboda okupljanja
Član 54.
Mirno okupljanje građana je slobodno.
Okupljanje u zatvorenom prostoru ne podleže odobrenju, ni prijavljivanju.
Zborovi, demonstracije i druga okupljanja građana na otvorenom prostoru prijavljuju se državnom organu, u skladu sa zakonom.
Sloboda okupljanja može se zakonom ograničiti samo ako je to neophodno radi zaštite javnog zdravlja, morala, prava drugih ili bezbednosti Republike Srbije.
Jaril Jaril 20:23 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

ljudi iz te zajednice ama baš nikakve koristi nemaju.

Ја не знам ни за једну државу у којој су се права ЛГБТ особа унапредила, а да претходно није одржаван Прајд, и манифестације и шетња.

Шта више, пошто је на западу Прајд мало изгубио политичку димензију и постао доминантно комерцијално дешавање, видимо уназађивање људских права. Нарочито у конзерви од Америке.
Jaril Jaril 20:25 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

niccolo
+1

Kad se već prijavljujemo, može i meni jedna pica - gde je 10 tu je i 12 realno…

Лако је теби, ти си стрејт па смеш да једеш пицу.
literatesa literatesa 20:25 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ima ona Hrvatica teniski sudija, mnogo dobro joj stoji odijelo.
maksa83 maksa83 20:26 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ne budi lenj pa to iskopaj ako je ikako moguće. Nije da ti ne verujem, ali bih zaista voleo da vidim te rezultate i što je najbitnije ko je tačno radio anketu i na kom uzorku…

Pokušao sam ali ne mogu da je nađem, a nisam je bukmarkovao.

A sad adio, neće 2.8kg testa za picu samo da se mesi (Drug Kenwood će da pomogne, ali ne može on sve sam).

benedykt benedykt 20:28 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

srdjan.pajic

Misliš, granice preko kojih ne sme. I tako se onda na ovim pederima demonstrira to kako ne smeju da se prelaze Putinove granice. Sjajan primer banana države.

Mmmdaaa, Putin je upravo na ruskoj državnoj televiziji rekao kako iz momenta prekida rat u Ukrajini, jer mora da se posveti daleko ozbiljnijem problemu kakav je Europride u Beogradu, odnosno istakao kako se Moskva danas brani na ulicama glavnog grada Srbije. WTF Srki ali zaista, nemaju Rusi trenutno pametnija posla nego da se bave takvim stvarima, pored svega u šta su se uvalili.
By the way, pošto ”inicijativa” za održavanje Prajda redovno dolazi iz Amerike ili bolje rečeno njihove ambasade, jer i oni u D.C.-u imaju pametnija posla, da li to onda znači da smo mi banana država ili ne…?!? Mislim, ako smo kada slušamo Putina sjajan primer banana države, da li to znači da je to samo slučaj ako njega slušamo, odnosno da ako npr vežemo konja gde nam D.C. preko ambasade dojavi, da je to onda nešto sasvim drugo ili ja tu nešto propuštam u tvom razmišljanju…
benedykt benedykt 20:30 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Ne budi lenj pa to iskopaj ako je ikako moguće. Nije da ti ne verujem, ali bih zaista voleo da vidim te rezultate i što je najbitnije ko je tačno radio anketu i na kom uzorku…

Pokušao sam ali ne mogu da je nađem, a nisam je bukmarkovao.

A sad adio, neće 2.8kg testa za picu samo da se mesi (Drug Kenwood će da pomogne, ali ne može on sve sam).


Jeste sve znam, ode ti tetki da odneseš lek. Daj da vidimo to istraživanje crno na belo ako se već pozivaš na njega…
benedykt benedykt 20:47 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz


Na pederbal gledam realno - to je stedstvo mekog pritiska na države u tranziciji i guramje prsta u oko većinskom stavu nekog društva.

Dakle, klasična demonsracija sile od koje ljudi iz te zajednice ama baš nikakve koristi nemaju.



Nije u pitanju bilo kakva demonstracija sile, niti sredstvo bilo kakvog pritiska. Istina je mnogo prostija i realno tužnija. Dakle sve ovo se već zilion puta dešavalo i tipičan je primer tzv (post)kolonijalnog diskursa.

U Indiji početkom devetnaestog veka jedan hrišćanski veroučitelj inače Indijac, opisuje ovakvu scenu kada ispred svoje misije zatiče oko pet stotina ljudi, žena i dece…


- Molim vas ko ste vi? I odakle ste došli?
- Mi smo siromašni i niskog porekla, i čitamo i volimo ovu knjigu.
- Koja je to knjiga?
- Knjiga Božija!
- Mogu li da je pogledam, ako dopuštaš?

On otvori i vidi da je to Jevanđelje samo prevedeno na hindustanski jezik, pa pokaza na Isusovo ime i upita ih…

- Ko je to?
- To je Bog! On nam dade ovu knjigu
- Gde ste je dobili?
- Andeo s neba nam je dade, na vašaru u Hurdvaru!
- Andeo?
- Da, za nas on beše Andeo Božji, ali je bio čovek, učeni Pandit
- Rukopisne primerke smo sami prepisali, jer nemamo drugog načina da dobijemo više ovih blagoslovenih reči.
- Ove knjige propovedaju religiju evropskih Sahiba. To je NJIHOVA knjiga; a oni su je štampali našim jezikom, da biste se sa njome koristili.
- Ah! ne, to ne može biti, jer oni jedu kravlje meso.
- Isus Hrist uči da nije važno šta čovek jede ili pije. JELO za Boga nije ništa. Ne pogani čoveka što ulazi u usta, nego što izlazi iz usta.
- To je istina; ali kako to može biti Evropska Knjiga, kad mi verujemo da je ona Božji dar dat nama?
- On nam je poslao na vašaru u Hurdvaru, jer je Bog pre mnogo vremena dade evropskim sahibima, a ONI je poslaše nama…


Tako da šta da ti kažem, već da je Bog pre izvesnog vremena dao američkim sahibima na vašaru u New Yorku svetu knjigu oko održavanja gay parada i onda je oni konačno poslaše i nama.
Što-bi-no se reklo u vreme druga Tite srpskoga vladara… Mi gradimo turbinu, turbina gradi nas…!?
literatesa literatesa 20:55 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...





literatesa literatesa 20:59 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Hm, ne znam da li je pravo vrijeme, ali ću primjetiti da mi je Marija prezgodna, i još Hrvatica. I žensko. I ja žensko. :)
angie01 angie01 21:12 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gde je 10 tu je i 12 realno…


realmo!
Jaril Jaril 21:38 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Tako da šta da ti kažem, već da je Bog pre izvesnog vremena dao američkim sahibima na vašaru u New Yorku svetu knjigu oko održavanja gay parada i onda je oni konačno poslaše i nama.
Što-bi-no se reklo u vreme druga Tite srpskoga vladara… Mi gradimo turbinu, turbina gradi nas…!?

Има ли нека друга књига игде у свету? Може и непреведена.
Jaril Jaril 22:23 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

mlatisa
Чек, ја сам мислио да у Уставу пише да је гарантовано право мирног окупљања. Без иједног члана који омогућује полицији, или било ком орагну власти, да то право опозове. Плус сам исто мислио да стоји да људска права не могу да се реверзирају, а што би забрана овогодишње шетње била

За оне које мрзи да кликћу
----------------
Sloboda okupljanja
Član 54.
Mirno okupljanje građana je slobodno.
Okupljanje u zatvorenom prostoru ne podleže odobrenju, ni prijavljivanju.
Zborovi, demonstracije i druga okupljanja građana na otvorenom prostoru prijavljuju se državnom organu, u skladu sa zakonom.
Sloboda okupljanja može se zakonom ograničiti samo ako je to neophodno radi zaštite javnog zdravlja, morala, prava drugih ili bezbednosti Republike Srbije.


Иначе је Уставни суд већ три пута забрану Прајда прогласио противуставном.

И пошто грађани Србије ниједном нису изашли на улице да протестују против рушења државе, поставља се питање - да ли Срби уопште желе државу?

Понашамо се као да нам је држава само оптерећење и иритација.
predatortz predatortz 23:24 27.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Mmmdaaa, Putin je upravo na ruskoj državnoj televiziji rekao kako iz momenta prekida rat u Ukrajini


Ma, pusti...

Na te gluposti više ne odgovaram.
O čemu god da se govori, čovek vidi četnike i Putina, a onda sledi pamflet frazetina kao iz biltena 43. godine.
shmoo shmoo 00:43 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Jaril

Ово године, антизападни међународни фактор јесте упуцао више пара у рушење Србије и њеног међународног угледа. Због чега је за Србију, а у вези са свим међународним питањима која је муче, пресудно да се одлучније и поносније постави.

А не да је прца како ко стигне.



Геееџоооо!

Како беше оно?

Чије смо све кучкице ми у Србији?

Које прца ко стигне.

Сећаш се онога о британском млеку измузеном из твојих крава и о руској нафти за твој трактор?

итд.

Објасни Јарилу ко га то све прца у Србији и да је и он свачија кучкица као и сви ми.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:52 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Mmmdaaa, Putin je upravo na ruskoj državnoj televiziji rekao kako iz momenta prekida rat u Ukrajini, jer mora da se posveti daleko ozbiljnijem problemu kakav je Europride u Beogradu, odnosno istakao kako se Moskva danas brani na ulicama glavnog grada Srbije. WTF Srki ali zaista, nemaju Rusi trenutno pametnija posla nego da se bave takvim stvarima, pored svega u šta su se uvalili.


Ah, pa ne bih ja tako podcenjivao servilnost i izdajničke sklonosti naših kolega desničara patriota homofoba: od vajkada je bilo gde Putin okom oni skokom, ne verujem da je on morao da utroši više od sekund od atletičarke da izda naređenje, i da ne mora da brine o izvršenju.

Beše pre neki dan u poseti tamo onaj složeni organizam Vulin, ministar policije (e, jebem ti državu u kojoj je Vulin bilo šta osim pacijenta u Lazi), na kanabetu kod pijanog Lavorova, Putinovog levog pipka, sve ovdašnje agencije su prenele, evo ja na CNNu i Rojtersu gledao i crveneo, da me je tad neko pitao odakle sam, tačno bih mu rekao da sam Bugain iz Sirije, i posle toga nema više parade, policija procenila da ko bajagi ne može garantuje bezbednost skupa (jeste, zajebani pederi kad se naljute, mada ne znam samo kako kolege patriote misle da vraćamo Kosovo ako je policija stvarno u takvom stanju, ali dobro to je neka druga tema). Tako da, da, dobar ti ovde stojim da je to lično Putin naredio, a posle zaronio u gimnastičarku.

A za ovo drugo što si pitao, naravno da je Srbija banana republika na kvadrat, ako mora ovaj drugi ambasador da se jebava sa vlastodršcima tamo, da im objašnjava da nije u redu da se bude zatucani homofob, da se preti batinama i ubijanjem sopstvenih građana a i gostiju zbog seksualne orjentacije i slobode izražavanja i javnog okupljanja koje bi ovi da uprazne, i da nije loše da se poštuju zakoni a pre svega Ustav države, ma kakav nikakav bio, ako se hoće da se ta država koliko toliko ozbiljno shvati. Ovi naši u ambasadi definitivno padaju od posla, trči gore ljubi, trči dole jebi, dok Puti samo migne i to je rešeno.
emilia emilia 03:48 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Premijerka Ana Brnabić je 2019, kada se Beograd kandidovao za organizovanje Evroprajda, obećala punu podršku vlade, što je verovatno bio jedan od argumenata za dodelu organizacije Beogradu.
Evo tog pisma:


A evo i reakcije udruženja koje okuplja organizatore prajdova po Evropi:



Eto koliko vredi nazadnjačka reč.
Vučić pokazuje pravo lice svetu, a to je da je Putinov potrčko.
Crkva naravno odmah podržala manipulatora Vučića, koji je govorio o otkazivanju iako nije organizator, a ne o zabrani, koristeći isti termin.
literatesa literatesa 06:20 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Dobro, nema odgovora kako je premijerka sa ženom i djetetom neometano premijerka u društvu koje se većinski tome protivi? :)
literatesa literatesa 06:21 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nije valjda da ne smiju premijerku pitati što ima ženu a ne kao sav normalan svijet čojeka? :)
literatesa literatesa 06:23 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Eto koliko vredi nazadnjačka reč.
Vučić pokazuje pravo lice svetu, a to je da je Putinov potrčko.
Crkva naravno odmah podržala manipulatora Vučića, koji je govorio o otkazivanju iako nije organizator, a ne o zabrani, koristeći isti termin.

Ladno su u srpskom šljiviku. :)

emilia emilia 06:47 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


literatesa
Dobro, nema odgovora kako je premijerka sa ženom i djetetom neometano premijerka u društvu koje se većinski tome protivi? :)

Ova premijerka je samo ikebana, i verna AV-u, da bi zamazali oči i uzimali dalje, ničim zaslužene, fondove od EU. Partnerka, sama referenca glasno govori o neravnopravnom statusu. Supruga, po zakonu RS, ne može da joj bude niti da usvoji zajedničko dete koje u vezi imaju, kao što bi po zakonu u braku mogla, da su hetero. Toliko o "ravnopravnosti" i palamuđenju "a zašto se bune".
gvozden1 gvozden1 07:02 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

zajedničko dete

Zajedničko dete je dete koje je napravljeno zajedno, a one to nikako nisu mogle da urade, dakle dete nije zajedničko.

Ne može jebiga, ni Brisel i Vašington zajedno tu činjenicu ne mogu da promene.
Ne vrede deklaracije, izveštaji, preporuke, ne vrede ni vojska sila, bombe, avioni, ništa ne pomaže, rekao bog da ne može i gotovo.

literatesa literatesa 07:14 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ova premijerka je samo ikebana, i verna AV-u, da bi zamazali oči i uzimali dalje, ničim zaslužene, fondove od EU. Partnerka, sama referenca glasno govori o neravnopravnom statusu. Supruga, po zakonu RS, ne može da joj bude niti da usvoji zajedničko dete koje u vezi imaju, kao što bi po zakonu u braku mogla, da su hetero. Toliko o "ravnopravnosti" i palamuđenju "a zašto se bune".

Dobro, ovde na blogu smo vidjeli da su protiv LGTB ljudi i ljudi koji nisu glasali za ljude na vlasti.

I scenario sa Vučićem i kadijom i sudijom ima kontroverze:

1) neki ne voli predsednika, premijerki ne smije reći ništa, na ulici bi šikanirali druge i vole Putina

2) većina nije glasala za vlast uprkos evropskoj premijerki?

3) zašto patrijarh ćuti o izgredima pope?

I itd.

benedykt benedykt 07:16 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz
Mmmdaaa, Putin je upravo na ruskoj državnoj televiziji rekao kako iz momenta prekida rat u Ukrajini


Ma, pusti...

Na te gluposti više ne odgovaram.
O čemu god da se govori, čovek vidi četnike i Putina, a onda sledi pamflet frazetina kao iz biltena 43. godine.

Ma ne ali zaista, ne znam koliko ko više prati situaciju u Rusiji, ali toliko je prečih problema tamo i to bukvalno svaki dan da im samo mi i Europride falimo u životu. Sve što možeš ovih dana da pročitaš u ruskim novinama, odnosno da pogledaš na tv kanalima je priča vezana za Kosovo. Što je i realno na kraju krajeva, jer Rusiju trenutno interesuju samo par stvari van nje same a to su NATO, gas/nafta i pokušaji uspostavljanja nekih partnerstava koja bi im pomogla, tipa ovo novo sa Iranom oko nafte i dronova. Na Balkanu Rusija npr računa na Srbiju, ali daleko više joj je stalo da preko Bugarske malo zamuti vodu u EU. U Sofiji svake godine eno Pride-a za sve pare, odnosno zabole Rusiju za to, jer im je trenutno npr najbitnije da neko tipa Bugarska povuče nogu za gas i kaže, sve je to lepo ali mi i ove godine naručujemo od Gazproma…
literatesa literatesa 07:21 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

ali toliko je prečih problema

Kakvih bre problema imaju trenutno? Kažeš im no, no, oni imaju atomsku?

Samo se čuvati da nas u rat ne uvuku, rat u Bosni i na Kosovu trenutno najviše Rusima odgovara.
budjelar budjelar 07:24 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

srdjan.pajic

E Kosova nema odavno, Eskobar čovek samo podseća na to, kad ovi vaši malo preteraju u patriotskom zanosu i maštarijama (koji se obično jave kad treba nešto da se mazne, ili prikrije).


Ti si otišao i ne beri naše brige, nego gledaj šta ćeš i ku'ćeš kad počnu s*anja tu oko tebe. Izgleda da ne vidiš šta se valja tu iza tvojih brda.
benedykt benedykt 07:32 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

srdjan.pajic
Mmmdaaa, Putin je upravo na ruskoj državnoj televiziji rekao kako iz momenta prekida rat u Ukrajini, jer mora da se posveti daleko ozbiljnijem problemu kakav je Europride u Beogradu, odnosno istakao kako se Moskva danas brani na ulicama glavnog grada Srbije. WTF Srki ali zaista, nemaju Rusi trenutno pametnija posla nego da se bave takvim stvarima, pored svega u šta su se uvalili.


Ah, pa ne bih ja tako podcenjivao servilnost i izdajničke sklonosti naših kolega desničara patriota homofoba: od vajkada je bilo gde Putin okom oni skokom, ne verujem da je on morao da utroši više od sekund od atletičarke da izda naređenje, i da ne mora da brine o izvršenju.

Zabole Rusiju briga za Pride u Beogradu veruj mi, odnosno to im je toliko nebitno u ovom trenutku da se to rečima ne može opisati. Znaš i sam da pratim situaciju tamo, pa ti potpisujem da ih jedino interesuje ovo oko Kosova a i to im je pretposlednja rupa na svirali. Kada budemo o Rusiji pa ću detaljnije oko svega, da ne trolujem Jarilu temu za bezveze.

Sve što ima veze sa Pride paradama u zemljama koje su nekada bile deo istočnog bloka u Evropi ili kao SFRJ nešto između, dolazi kao bukvalno naredba iz Brisela & D.C.-a i onda se svuda okolo po McDonald’s, Papa John’s & KFC sistemu odrade lokalne franšize. Svuda je sve identično organizovano, identično medijski podržano, uz identičnu scenografiju, odnosno prisustvo raznih NGO koje pomažu na svim poljima, skupljaju učesnike itd itd itd.

E, onda se sad svaka lokalna vlada snalazi sa tim zadatkom ili ti vrućim krompirom u našem slučaju. Vučić zna jako dobro da će ga EU & D.C. pustiti da bude lokalni Vođa i gospodar svega ako im odradi neke tražene stvari, tipa Pride, pa odatle i priča sa našom premijerkom tj šlihtanje čisto.

Međutim, isti taj Vučić nije malouman da ne kapira kako je njegova biračka baza i dalje heavy metal pro-Rusija & Putin. Lepo sam ti već rekao prošli put kod Jarila na blogu da je sve ovo kao Dan mrmota, odnosno tabloidi lože a Vučić prelama. On da ne bi uvredio EU & D.C. prvo kaže kako će Pride biti, ali da je bezbednosna situacija teška itd itd. Kada proceni kao sada, da mu je mudrije da od toga odustane, on se izvuče kao funjara i ispriča neku tužnu priču kako je baš hteo Pride, ali eto Kosovo, eto bezbednost, eto trt-mrt.

Tako ti stoje stvari prosto, odnosno sve ovo će se ponoviti i sledeće godine, a mi ćemo se pri tome ovde inshallah opet krviti, prozivati i svađati za sve pare oko svega toga…
softelectronics_e softelectronics_e 07:43 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

benedykt
srdjan.pajic
Mmmdaaa, Putin je upravo na ruskoj državnoj televiziji rekao kako iz momenta prekida rat u Ukrajini, jer mora da se posveti daleko ozbiljnijem problemu kakav je Europride u Beogradu, odnosno istakao kako se Moskva danas brani na ulicama glavnog grada Srbije. WTF Srki ali zaista, nemaju Rusi trenutno pametnija posla nego da se bave takvim stvarima, pored svega u šta su se uvalili.


Ah, pa ne bih ja tako podcenjivao servilnost i izdajničke sklonosti naših kolega desničara patriota homofoba: od vajkada je bilo gde Putin okom oni skokom, ne verujem da je on morao da utroši više od sekund od atletičarke da izda naređenje, i da ne mora da brine o izvršenju.

Zabole Rusiju briga za Pride u Beogradu veruj mi, odnosno to im je toliko nebitno u ovom trenutku da se to rečima ne može opisati. Znaš i sam da pratim situaciju tamo, pa ti potpisujem da ih jedino interesuje ovo oko Kosova a i to im je pretposlednja rupa na svirali. Kada budemo o Rusiji pa ću detaljnije oko svega, da ne trolujem Jarilu temu za bezveze.

Sve što ima veze sa Pride paradama u zemljama koje su nekada bile deo istočnog bloka u Evropi ili kao SFRJ nešto između, dolazi kao bukvalno naredba iz Brisela & D.C.-a i onda se svuda okolo po McDonalds, Papa John’s & KFC sistemu odrade lokalne franšize. Svuda je sve identično organizovano, identično medijski podržano, uz identičnu scenografiju, odnosno prisustvo raznih NGO koje pomažu na svim poljima, skupljaju učesnike itd itd itd.

E, onda se sad svaka lokalna vlada snalazi sa tim zadatkom ili ti vrućim krompirom u našem slučaju. Vučić zna jako dobro da će ga EU & D.C. pustiti da bude lokalni Vođa i gospodar svega ako im odradi neke tražene stvari, tipa Pride, pa odatle i priča sa našom premijerkom tj šlihtanje čisto.

Međutim, isti taj Vučić nije malouman da ne kapira kako je njegova biračka baza i dalje heavy metal pro-Rusija & Putin. Lepo sam ti već rekao prošli put kod Jarila na blogu da je sve ovo kao Dan mrmota, odnosno tabloidi lože a Vučić prelama. On da ne bi uvredio EU & D.C. prvo kaže kako će Pride biti, ali da je bezbednosna situacija teška itd itd. Kada proceni kao sada, da mu je mudrije da od toga odustane, on se izvuče kao funjara i ispriča neku tužnu priču kako je baš hteo Pride, ali eto Kosovo, eto bezbednost, eto trt-mrt.

Tako ti stoje stvari prosto, odnosno sve ovo će se ponoviti i sledeće godine, a mi ćemo se pri tome ovde inshallah opet krviti, prozivati i svađati za sve pare oko svega toga…

Vučićeva glasačka baza nema veze ni sa kakvom ideologijom.
Tu je ekipa sitnospostvenika (u koje su se neki zaklinjali dok su bili naši i koji će i posle Vučića da promene stranu dok kažeš keks ili ekser), te deo polugladnog naroda niskog obrazovnog nivoa.
Sedam dana je potrebno da na splačovizijama puste drugi 'narativ' i situacija kod glasačkog tela se potpuno promeni.
benedykt benedykt 07:50 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
ali toliko je prečih problema

Kakvih bre problema imaju trenutno? Kažeš im no, no, oni imaju atomsku?

Samo se čuvati da nas u rat ne uvuku, rat u Bosni i na Kosovu trenutno najviše Rusima odgovara.

Pravo pitanje je kakvih nemaju, ali zaista. Realno ih jedino i to ne previše interesuje ovo oko Kosova, dok im je sve ostalo toliko trenutno nebitno da se to rečima ne može opisati.
Inače priče sa atomskom su počele da budu skoro tragikomične, pa tako slušamo juče Medvedeva koji kaže sledeće i to za neku francusku televiziju…
Rizici trećeg svetskog rata su do sada bili obuzdani i zato je Rusija pokrenula vojnu operaciju u Ukrajini. Mada ako napravimo takvo biblijsko poređenje i podsetimo se reči iz Otkrovenja Jovana Bogoslova, odnosno iz Apokalipse… I prvi anđeo zatrubi, i biše grad i oganj…!?!
Dobro, bar je prvi anđeo zatrubio…
Ali apokalipsa još nije došla i, nadam se, neće doći...


Mislim ako smo došli do ovakvih citata, onda je situacija poprimila skoro pa neverovatne obrte…
benedykt benedykt 07:54 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

softelectronics_e

Vučićeva glasačka baza nema veze ni sa kakvom ideologijom.
Tu je ekipa sitnospostvenika (u koje su se neki zaklinjali dok su bili naši i koji će i posle Vučića da promene stranu dok kažeš keks ili ekser), te deo polugladnog naroda niskog obrazovnog nivoa.
Sedam dana je potrebno da na splačovizijama puste drugi 'narativ' i situacija kod glasačkog tela se potpuno promeni.

Neke stvari su kod njih prosto nepromenljive, odnosno mogli bi jedino da se prave da u to veruju nekog sitnog ćara radi ali da veruju iskreno nikada. Zna sve to i Vučić, odnosno potpisujem da je radio sondiranje javnog mnjenja na nedeljnom nivou najmanje oko Europride-a…
benedykt benedykt 07:59 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Eto koliko vredi nazadnjačka reč.
Vučić pokazuje pravo lice svetu, a to je da je Putinov potrčko.
Crkva naravno odmah podržala manipulatora Vučića, koji je govorio o otkazivanju iako nije organizator, a ne o zabrani, koristeći isti termin.

Ladno su u srpskom šljiviku. :)


Nije šljivik već voćnjak u Jajincima. Seljober tamo ima neku kao vikendicu i ogroman vinski podrum, odnosno ova čaša sa belim vinom koja se drži po propisu je tu samo zato da bi on po ko zna koji put predstavio sebe kao poznavaoca. Slušao sam ga jednom i kada je veliki poznavalac, koji je inače uložio ko zna koju lovu u tih par hiljada flajki vina, rekao koja su mu omiljena vina, zamalo nisam pao sa stolice koliko nema pojma…
literatesa literatesa 08:08 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Pravo pitanje je kakvih nemaju, ali zaista. Realno ih jedino i to ne previše interesuje ovo oko Kosova, dok im je sve ostalo toliko trenutno nebitno da se to rečima ne može opisati.

Da, dobro, kakvih problema imaju?

Samo ruskih problema u Ukrajini ili konkretnih problema u svojoj zemlji povodom rata započetog u tuđoj? Ili svjetskih problema, brine ih žito i zima?

Tvrdim da Rusima sukob sa Amerikancima na Balkanu odgovara perfektno, prvo bi prebacili pažnju sa sebe na nas i drugo, žrtvovali bi nas dok si rekao šporet na drva i tako prebacili pažnju sa sebe na zli Nato kao evo vidite zašto smo mi morali tenkovima orati Ukrajinu i uzeti Krim?

Inače priče sa atomskom su počele da budu skoro tragikomične, pa tako slušamo juče Medvedeva koji kaže sledeće i to za neku francusku televiziju…


Ok, ne mijenja suštinu, pripremali su se za okupaciju Ukrajine i sa prvim problemom zaprijetili atomskom? Kilavi ruski očajnici?
literatesa literatesa 08:11 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nije šljivik već voćnjak u Jajincima.

Zezam se za šljivik, gdje može biti pravi čim po njemu hodaju ljudi sa anomalijom?
Seljober tamo ima neku kao vikendicu i ogroman vinski podrum, odnosno ova čaša sa belim vinom koja se drži po propisu je tu samo zato da bi on po ko zna koji put predstavio sebe kao poznavaoca.

Ne znam šta bih rekla, nemam vinski podrum, rakije skoro hiljadu litara zakopaćemo u zemlju, rakija i municija uvijek na cijeni. Štaš. Neprijatelja na sve strane, zombi domaćini, vanzemaljci, crkveni pedofili, ustaše, nacoši, rusofili, ih..
solo solo 08:13 28.08.2022

Re: Tessanomalija

Zezam se za šljivik, gdje može biti pravi čim po njemu hodaju ljudi sa anomalijom?


Pa zašto onda zoveš tvoj šljivik šljivikom?

A hodaš po njemu.
maksa83 maksa83 08:14 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Vučićeva glasačka baza nema veze ni sa kakvom ideologijom.
Tu je ekipa sitnospostvenika (u koje su se neki zaklinjali dok su bili naši i koji će i posle Vučića da promene stranu dok kažeš keks ili ekser), te deo polugladnog naroda niskog obrazovnog nivoa.
Sedam dana je potrebno da na splačovizijama puste drugi 'narativ' i situacija kod glasačkog tela se potpuno promeni.

Potpis & pečat.
maksa83 maksa83 08:17 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Zabole Rusiju briga za Pride u Beogradu veruj mi, odnosno to im je toliko nebitno u ovom trenutku da se to rečima ne može opisati.

Po svoj prilici to nije nešto zbog čega Putin ne spava ali im zapravo nije nebitno. Njih apsolutno zanima svaka mala stvar koja nas gura dalje od EU (i svađa sa komšijama, ali to je drugi krak priče, i to je primetio još Ilija Garašanin). Je l' se time bavio neki FSB činovnik? Po svoj prilici ne lično, ali jeste presuo neke pare u kontraparada partije i organizacije.
docsumann docsumann 08:29 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Vučićeva glasačka baza nema veze ni sa kakvom ideologijom.
Tu je ekipa sitnospostvenika (u koje su se neki zaklinjali dok su bili naši i koji će i posle Vučića da promene stranu dok kažeš keks ili ekser), te deo polugladnog naroda niskog obrazovnog nivoa.
Sedam dana je potrebno da na splačovizijama puste drugi 'narativ' i situacija kod glasačkog tela se potpuno promeni.


da, to je Milo već demonstrirao u CG. prevodio narod iz velikih srba u još većih crnogorace, šiftov'o se od Slobe do lobe, igrao se crkvenijeh igrara, al dođe kraj i tim igrarijama.
nažalost, treba predugo vremena
predatortz predatortz 09:14 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Dobro, nema odgovora kako je premijerka sa ženom i djetetom neometano premijerka u društvu koje se većinski tome protivi? :)


Odgovor je prost!
Srbiju vodi čovek čije je glasačko telo ravno govedima. Kod takvih bi prošlo da im on na mesto premijera postavi Šiptara pedofila.

O njemu i sastavu vlada sam se davno izjasnio, ali ako treba ponoviću:

Ni jedan okupator ne bi toliko ponizio Srbiju, pa da u vladu stavi Brnabićku, Sline, Vuline (par komada), onog malog imbecila Tomu Monu, nafrakanu Zouranu i ostale kokoške.


Srpski usud, šta da ti kažem! Prokletstvo!
Većina nepogrešivo bira najgluplje, najbahatije, najgrlatije...

Bojim se da to čini prema svom liku.
literatesa literatesa 09:15 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ne bih posmatrala odvojeno Putinov vezu sa desničarima EU i zabranu gejeva na 100 god, sve je to dio istog plana, plana carskog carstva,

nema veze što zna da i među popovima ima gejeva, pa šta sad?

Kao naš patrijarh, zna koliko gejeva ima među dobrim drugarima iz katoličke crkve, didžejevima i Arsenovim fanovima, al je miran. Njih ionako puškomitraljezom neće streljati, pokositi manit srpski popa.
literatesa literatesa 09:20 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ni jedan okupator ne bi toliko ponizio Srbiju, pa da u vladu stavi Brnabićku, Sline, Vuline (oar komada), onog malog imbecila Tomu Monu, nafrakanu Zouranu i ostale kokoške.

Koga ti predlažeš ili vidiš u budućoj vladi Srbije, ozbiljno pitam. Zamjeni nabrojane likove svojim favoritima. Meni su nepoznati ti ljudi, Anu znam kroz aktuelnu temu kao gej osobu i pazi, premijerku, nije ona slobodna umjetnica u bijegu pred razularenim alfa mužjacima po ulicama grada na putu do Kosova.
predatortz predatortz 09:30 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Ni jedan okupator ne bi toliko ponizio Srbiju, pa da u vladu stavi Brnabićku, Sline, Vuline (oar komada), onog malog imbecila Tomu Monu, nafrakanu Zouranu i ostale kokoške.

Koga ti predlažeš ili vidiš u budućoj vladi Srbije, ozbiljno pitam. Zamjeni nabrojane likove svojim favoritima. Meni su nepoznati ti ljudi, Anu znam kroz aktuelnu temu kao gej osobu i pazi, premijerku, nije ona slobodna umjetnica u bijegu pred razularenim alfa mužjacima po ulicama grada na putu do Kosova.



Sasvim nebitno koga ja predlažem, ali Srbija ima toliko kvalitetnih i kompetentnih, a sve opcije, uključujući i Đinđića u kog se mnogi kunu, u vldu su birali nedostojne, neizbrušene, u struci neostvarene... Ovo ne samo najočigledniji deo tog procesa.
literatesa literatesa 09:36 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Sasvim nebitno koga ja predlažem, ali Srbija ima toliko kvalitetnih i kompetentnih, a sve opcije, uključujući i Đinđića u kog se mnogi kunu, u vldu su birali nedostojne, neizbrušene, u struci neostvarene... Ovo ne samo najočigledniji deo tog procesa.

Kako nebitno ako je zabrana gejeva na 100 god gora opcija tj bitno, a reklo bi se da bi tvoja vlada podrazumjevala rusku strategiju očuvanja zemlje i porodice.

I da li je Putin kagebeovac u struci bio ostvaren? Da.

Da li je i dr Nestorović dobar dječiji pulmolog? Da.
predatortz predatortz 09:43 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Kako nebitno ako je zabrana gejeva na 100 god gora opcija tj bitno, a reklo bi se da bi tvoja vlada podrazumjevala rusku strategiju očuvanja zemlje i porodice.


Reklo bi se da ti nemaš pojma o meni.

Moja vlada bi, da je ja formiram, Skupštini dala predlog Zakona o istopolnoj zajednici sa svim setom onih prava koji iz takve zajednice proizilaze, bez prava usvajanja dece.
Na isti način su to rešile i neke zemlje EU.

Nakon toga bi parada bila vašar, pa ko voli nek izvoli, pridržavajući svih odredbi Zakona o javnom redu i miru, uključujući i one da se gologuz hodati ne može, niti nepristojno izlagati u javnosti.
literatesa literatesa 09:55 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


Moja vlada bi, da je ja formiram, Skupštini dala predlog Zakona o istopolnoj zajednici sa svim setom onih prava koji iz takve zajednice proizilaze, bez prava usvajanja dece.
Na isti način su to rešile i neke zemlje EU.

Nakon toga bi parada bila vašar, pa ko voli nek izvoli, pridržavajući svih odredbi Zakona o javnom redu i miru, uključujući i one da se gologuz hodati ne može, niti neprostojno izlagati u javnosti.


Eto vraga. I obrta. :)

Samo malo, znači da je problem i pederbalu kako gore govoriš i gej premijerki u stvari samo Vučić? Pa onda ok, olakšanje, shvatila sam ovih dana da među nama postoje ljudi koji bi tamničili druge, sakatili, stigmatizovali ih od malih nogu i itd jer su inferiorni sa anomalijom. To je strašno. Strašan svijet oko nas. Ako je problem samo maher Vučić (prosto nemoguće da jedan čovjek ima toliko sposobnosti na toliko polja), onda ga mijenjajte za boljeg ili bolju, zašto ne ženu.


I, šta me još interesuje, pravo usvajanje djece? Zašto ne? Incest i femicid pokazalo se u praxi najbolje idu hetero muškarcima iz hetero okruženja.
predatortz predatortz 10:00 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ako je problem samo maher Vučić (prosto nemoguće da jedan čovjek ima toliko sposobnosti na toliko polja),


Ne!
Čak, on je u celoj postavci najmanji problem.
Problem je stanje prosečnog srpskog glasača koji u Vučiću vidi rešenje, a ne povod za dobru zajebanciju na temu njegovih patetičnih istupa.
Da je pameti, Vučić bi se u Srbiji motao oko cenzusa koji je 3%.
angie01 angie01 10:05 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Zajedničko dete je dete koje je napravljeno zajedno, a one to nikako nisu mogle da urade, dakle dete nije zajedničko.


daj bre huci, mojne se opet blamiras,...zajednicko dete moze biti i zajednicki usvojeno-znaci zakonski, moralno i materijalno,...je l si cuo za tako nesto.

,,,u konkretnom slucaju- pojma nemam kako je regulisano-verovatno je tako i reseno pravno, da je majka majka, nije sporno, a da je fikus dobila starateljstvo....mozda su sve regulisali van zemlje, mozda imaju neka druga drzavljanstva i celu proceduru zavrsili negde gde je to moguce u ovakvoj kombinaciji porodice.

rekao bog da ne može i gotovo.


od kada se ti pozivas na boga.
gvozden1 gvozden1 10:42 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

zajednicko dete moze biti i zajednicki usvojeno-znaci zakonski, moralno i materijalno,..

Zakonski može, ali zakoni su promenljivi.

A kad on i ona naprave dete onda je to njihovo zajedničko dete, i to je munja u kamenu.

Nema menjanja, ni od čega ne zavisi, to je tako, kraj.

Sad što ima vas koji ste podložni mešenju, vas koji ste od plastelina, pa vas oblikuju kako im se ćefne, napišu u zakonu da žena ženi može da napravi dete, i vi pristajete da to mislite, to je poznato, ima vas.

Ana sa tim klincem nema ništa, jedina veza je moguća ako je tačno ono što onaj vladika nagoveštava, da je njen brat kresnuo njenu....šta god da joj je ta, pa je ona tom detetu tetka.

A tetke vole bratance, tako da ona možda voli to dete, ali da je njeno - nije.
benedykt benedykt 11:05 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa


I da li je Putin kagebeovac u struci bio ostvaren? Da.

Da li je i dr Nestorović dobar dječiji pulmolog? Da.

Odgovor na prvo pitanje je ne, ali kao nebitno tj nećemo o tome…
predatortz predatortz 11:10 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


Zakonski može, ali zakoni su promenljivi.


Ma, ne može ni zakonski!
Čale ne može da usvoji dete koje živi sa roditeljkom.
Da je u bračnoj zajednici, za šta bi Čale morala stvarno da bude muško a ne samo da glumi muško, mogla bi.

Ovako, po zakonima Republike Srbije, koje Čale mora ne samo da poštuje nego i sprovodi, ona je tom detetu što i ja. Znači, ništa!
benedykt benedykt 11:11 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Zabole Rusiju briga za Pride u Beogradu veruj mi, odnosno to im je toliko nebitno u ovom trenutku da se to rečima ne može opisati.

Po svoj prilici to nije nešto zbog čega Putin ne spava ali im zapravo nije nebitno. Njih apsolutno zanima svaka mala stvar koja nas gura dalje od EU (i svađa sa komšijama, ali to je drugi krak priče, i to je primetio još Ilija Garašanin). Je l' se time bavio neki FSB činovnik? Po svoj prilici ne lično, ali jeste presuo neke pare u kontraparada partije i organizacije.

Nope, u ovom trenutku ih zabole baš briga i to najstrašnije. Kao što već rekoh jednom prilikom, postoji taj uvrnuti slovensko-balkanski ljubavni trougao na relaciji Rusija-Bugarska-Srbija. Rusija je uvek bila posvećenija Bugarskoj npr, kao što je to i danas slučaj. Eno ti Pride bio i prošao u Sofiji pre dva meseca bez većih problema ili bilo kakvih mešanja iz Moskve, kao što se održava tamo svake bogovetne godine.
Njima bi igrao trenutno neki konflikt sa Kosovom, i jedino to pominju na svojim medijima a za Pride im puca prsluk. Nemoj mi reći kako ti misliš da Boškecu treba ruska ambasada ili bilo ko iz FSB da kaže šta će da radi kada dođe septembar mesec i vreme za još jednu cirkusijadu oko parade…
benedykt benedykt 11:14 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Jaril
Tako da šta da ti kažem, već da je Bog pre izvesnog vremena dao američkim sahibima na vašaru u New Yorku svetu knjigu oko održavanja gay parada i onda je oni konačno poslaše i nama.
Što-bi-no se reklo u vreme druga Tite srpskoga vladara… Mi gradimo turbinu, turbina gradi nas…!?

Има ли нека друга књига игде у свету? Може и непреведена.

Na šta konkretno misliš pojasni mi molim te, da ne krenem na neku desetu stranu u svom odgovoru…
angie01 angie01 11:21 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Sad što ima vas koji ste podložni mešenju, vas koji ste od plastelina, pa vas oblikuju kako im se ćefne, napišu u zakonu da žena ženi može da napravi dete, i vi pristajete da to mislite, to je poznato, ima vas.


sta ti ovo znaci, lebati?


A kad on i ona naprave dete onda je to njihovo zajedničko dete, i to je munja u kamenu.


zanimljivo, usvajanje daje jednaka roditeljska prava,...u mnogim slucajevima su usvojitelji bolji roditelji od bioloskih, to valjda ne treba da objasnjavam.


ali da je njeno - nije.


ako je sve zakonski izregulisala, sto verujem da jeste= odna nisi u pravu.
angie01 angie01 11:23 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Čale ne može da usvoji dete koje živi sa roditeljkom.


moze da dobije starateljstvo,...i kao sto rekoh, mozda su celu stvar pravno zavrsili negde drugde.
benedykt benedykt 11:24 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Vučićeva glasačka baza nema veze ni sa kakvom ideologijom.
Tu je ekipa sitnospostvenika (u koje su se neki zaklinjali dok su bili naši i koji će i posle Vučića da promene stranu dok kažeš keks ili ekser), te deo polugladnog naroda niskog obrazovnog nivoa.
Sedam dana je potrebno da na splačovizijama puste drugi 'narativ' i situacija kod glasačkog tela se potpuno promeni.

Potpis & pečat.

Ako smem da primetim slabo da ste upoznali SNS ekipu sa dna kace, tj onu pravu glasačku mašineriju van Beograda grada. Da li bilo ko od vas misli da je slučajno što Informer gusla upravo tu i takvu pro-Putin priču 24/7…
predatortz predatortz 11:25 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
Čale ne može da usvoji dete koje živi sa roditeljkom.


moze da dobije starateljstvo,...i kao sto rekoh, mozda su celu stvar pravno zavrsili negde drugde.

Ne može. Dete ima majku.
Šta god da su rešili u inostranstvu, u Srbiji ne važi.
gvozden1 gvozden1 11:26 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


Ma, ne može ni zakonski

Da, da, trenutno ne može ni zakonski.
Ali pričam načelno, moguće je izglasati sve, pa i da ona postane otac.
Ali nikakav zakon ne može da promeni biologiju, ona nikad neće biti otac tom detetu, i nikad to dete neće biti zajedničko nje i te njene.

Dete je tu u problemu, a i ovi od plastelina što ga tretiraju kao sa je stvar, a ne osoba.

Svi oni upadaju u ozbiljan raskorak, a da ga nisu svesni.

Oni čak, pod izgovorom da se brinu za prava deteta, predlažu, prihvataju, ne bune se zbog toga, da dete treba samo da odluči da li je muško ili žensko, da dok ono ne odluči ne određuju šta ne, tj da se prave da ne vide ono što vide.

Naravno, i o krštenju treba dete da odluči, da ga roditelji ne krštavaju dok ono ne stasa da odluči.

E a niko ne kaže, stani da pitamo dete hoće li ono da bude izuzetak od sve dece pa da nema oca ili majku, jer se se neka dva pedera ili dve lezbače tako dogovorile.

Tu se dete ne pita, a ako ga pop poprska sa dve kapi vode, e to je već zadiranje u dečija prava.
Ili kad vidiš da je muško, ti ga smatraš muškim.

To nije u redu.
literatesa literatesa 11:29 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ne!
Čak, on je u celoj postavci najmanji problem.
Problem je stanje prosečnog srpskog glasača koji u Vučiću vidi rešenje, a ne povod za dobru zajebanciju na temu njegovih patetičnih istupa.
Da je pameti, Vučić bi se u Srbiji motao oko cenzusa koji je 3%.

Hm, malo smo se zapetljali.

Dobro je što je prajd otkazan, rekao si?

I drugo, protiv prajda postoji nekoliko skupina npr navijači i porodični ljudi, vjernici tj crkva, antiglobalisti, obrazovani konzervativci i itd,

svi vole Putina, svi ne vole Vučića?

Da li je samo vlasti u interesu destabilizacija festivala koji se održava mirno i manje mirno godinama tj većina bi voljela da EU- party prođe bez problema i on, Vučić, ubere sve lovore za zasluge? Zašto je baš ovaj trn u oku? I prošlom su postojale prijetnje i antigej šetnja?
literatesa literatesa 11:30 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Odgovor na prvo pitanje je ne, ali kao nebitno tj nećemo o tome…

Reci, sve što znaš a mi ne znamo o kagebeovcu. :)
literatesa literatesa 11:38 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ana sa tim klincem nema ništa, jedina veza je moguća ako je tačno ono što onaj vladika nagoveštava, da je njen brat kresnuo njenu....šta god da joj je ta, pa je ona tom detetu tetka.

A tetke vole bratance, tako da ona možda voli to dete, ali da je njeno - nije.

Brlja mozak buši, brte.

gvozden1 gvozden1 11:39 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

sta ti ovo znaci, lebati

Znači da ti ne misliš svojom glavom.

Jednostavnije ne umem, a i baš je precizno.
usvajanje daje jednaka roditeljska prava

Da bi se imalo roditeljski pravo, mora se biti roditelj.
Šta je ona tom detetu, ništa.

ako je sve zakonski izregulisala, sto verujem da jeste= odna nisi u pravu.

Izregulisala :)


Pa vidi, i Vučić je izregulisao pravo da postavlja Vulina za ministra, a ti se opet nešto buniš.

Ima pravo, dakle ćuti i poštuj.

Ili samo da se poštuje pravo pedera ako su ga izregulisali.


benedykt benedykt 11:41 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Odgovor na prvo pitanje je ne, ali kao nebitno tj nećemo o tome…

Reci, sve što znaš a mi ne znamo o kagebeovcu. :)

Levo smetalo bačeno u neku tamo drezdensku vukojebinu, dane provodio igrajući bilijar i pijući pivo, odnosno švercujući na sitno tehničku robu. Dobio pedalu kada se vratio u Piter, onda preko nekih varijanti utrči kod Sobčaka u gradsku upravu. Ceo taj narativ i prateća mitomanija su došli posle, odnosno kada su Slava Surkov i elipa uzeli stvar u svoje ruke.
Pa su onda došle te bajke i ja na konju go do pojasa i sa cvikama za sunce jašem slike za pokazivanje. Sve je jedna grandiozna izmišljotina ali tako to ide, jer ako smo mi mogli da učimo o malom Joži i svinjskoj glavi što su Rusi gori od nas…
gvozden1 gvozden1 11:42 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Brlja mozak buši, brte

Šta je bilo, ribo?

Pa šta i ako joj je brat zveknuo....drugaricu?

Jel insest, nije, jel protivzakonito, nije.

Nek se kreću, šta im fali.
literatesa literatesa 11:44 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Levo smetalo bačeno u neku tamo drezdensku vukojebinu, dane provodio igrajući bilijar i pijući pivo, odnosno švercujući na sitno tehničku robu. Dobio pedalu kada se vratio u Piter, onda preko nekih varijanti utrči kod Sobčaka u gradsku upravu. Ceo taj narativ i prateća mitomanija su došli posle, odnosno kada su Slava Surkov i elipa uzeli stvar u svoje ruke.

Ma da, ovo je gore nego što sam mislila. :)

Pa su onda došle te bajke i ja na konju go do pojasa i sa cvikama za sunce jašem slike za pokazivanje. Sve je jedna grandiozna izmišljotina ali tako to ide, jer ako smo mi mogli da učimo o malom Joži i svinjskoj glavi što su Rusi gori od nas…

Nije izmišljotina o njemu potekla od Tita nego Bonda, okej, obojica su britanski agenti, mislim, Tito i Bond. :)
literatesa literatesa 11:46 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Pa šta i ako joj je brat zveknuo....drugaricu?

Jel insest, nije, jel protivzakonito, nije.

Nek se kreću, šta im fali.

O pobogu, dotako si dno života, u kafanu nisi kročio.
gvozden1 gvozden1 11:50 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Pa šta i ako joj je brat zveknuo....drugaricu?

Jel insest, nije, jel protivzakonito, nije.

Nek se kreću, šta im fali.

O pobogu, dotako si dno života, u kafanu nisi kročio.

Nisam, dno je kad ti je Toma Zdravković asocijacija na bilo šta.


Nego, šta kažeš za vladikunu tezu o tome da je njen brat otac njenom sinu?
Nemoguće?
Što?
docsumann docsumann 11:54 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nisam, dno je kad ti je Toma Zdravković asocijacija na bilo šta.




čeka na pakao - A.BrnabiČ

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana