Društvo| Ljubav| Ljudska prava| Religija

Јавни позив на убијање Срба

Jaril RSS / 13.08.2022. u 14:10

Свако мало, у јавни простор Србије искочи србофобија. Ових дана смо сведоци оцрњивања Срба и изражавања жеље се да се Срби побију.

Изјава Никанора нарочито јако емотивно удара у контексту трагедије која се догодила у Црној Гори. Трагедије која нам каже да је то да неко извуче ватрено оружје и побије нечију децу и нечије родитеље – сасвим реална могућност.

Ова изјава долази покривена духовном функцијом у Цркви и представља поушај да се морално оправда убијање људи.

Позивање на убијање Срба јесте осуђивање српских живота као мало вредних.

- - - - - -

Мала молба:

хајде да пробамо да избегнемо осуђивање Хришћања као затуцаних или заосталих у времену. Сржне хришћанске вредности јесу неосуђивање других и брига о туђим потребама (прича о добром Самарићанину, „који хоће да се суди с тобом и кошуљу твоју да узме, подај му и хаљину“, „који иште у тебе, подај му”).

А да је тешко живети према овим вредностима, тешко је.



Komentari (947)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 19:19 16.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Sad je sve na svome mestu, Sveto Pismo, MacBook i Ognjena Marija…


ti kreno ko felix, bogtemazo...
vcucko vcucko 19:38 16.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd

Boli te crkvene velikodostojnike ona stvar za cistocu, moralnost, tradiciju, "bozju rec" i sve ostalo oko cega se polomise blogeri na pravovernoj strani... Jedino sto je vazno je sila, moc, politicki uticaj, kontrola nad kolektivnom svescu stada i finansijska snaga. Crkvu (kako SPC, tako i sve ostale crkve na svetu, kako hriscanske, tako i one druge) samo to interesuje...

Dočim gej aktiviste to uopšte ne interesuje. Ma gde bi oni.

Ajde samo uporedi. Veličinu i značaj LG... aktivističkog stada i njihovu finansijsku i političku (samim tim i opštu moć). Sa SPC i njenom veličinom, značajem, finansijskom i političkom moći. I jedno i drugo na globalnom nivou.

Odavno nisam pročitao nešto gluplje. Bukvalno me sramota bilo da čitam
vcucko vcucko 19:46 16.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

angie01
SPC je za Srbina kopljima iznad pitanja vere, da ne kažem da je to pitanje u nekim momentima i najperifernije.


spc je firma, koja u sprezi sa vlscu radi za sebe i toliko o njenoj ulozi.

koji to opstanak zavisi od ovakve crkve, popova pedofila i muljatora, lebati.

i kakvim to kopljima meris neku nepostojecu ulogu muljatorske korporacije, koja je navodno verska, ali je i iznad vere...ono stozer,...

Po istim kriterijumima, Rimokatolička crkva je prema SPC ultra-mega-giga-turbo... globalna korporacija za koju se može reći isto i mnogo gore. Pa nešto ne vidim da je ne vadite iz usta kao SPC.
Jaril Jaril 19:50 16.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

vcucko
angie01
SPC je za Srbina kopljima iznad pitanja vere, da ne kažem da je to pitanje u nekim momentima i najperifernije.


spc je firma, koja u sprezi sa vlscu radi za sebe i toliko o njenoj ulozi.

koji to opstanak zavisi od ovakve crkve, popova pedofila i muljatora, lebati.

i kakvim to kopljima meris neku nepostojecu ulogu muljatorske korporacije, koja je navodno verska, ali je i iznad vere...ono stozer,...

Po istim kriterijumima, Rimokatolička crkva je prema SPC ultra-mega-giga-turbo... globalna korporacija za koju se može reći isto i mnogo gore. Pa nešto ne vidim da je ne vadite iz usta kao SPC.

У Србији је утицај Римокатоличке цркве занемарљив, по било ком питању. У, нпр. Америци се и те како прича о Католичкој Цркви и о другим протестантским Црквама. Тако да је логично да се прича о СПЦ јер се тај утицај осећа на својој кожи.
shmoo shmoo 20:34 16.08.2022

Madam La Zonga daily horoscope

vcucko
Colin_bgd

Boli te crkvene velikodostojnike ona stvar za cistocu, moralnost, tradiciju, "bozju rec" i sve ostalo oko cega se polomise blogeri na pravovernoj strani... Jedino sto je vazno je sila, moc, politicki uticaj, kontrola nad kolektivnom svescu stada i finansijska snaga. Crkvu (kako SPC, tako i sve ostale crkve na svetu, kako hriscanske, tako i one druge) samo to interesuje...

Dočim gej aktiviste to uopšte ne interesuje. Ma gde bi oni.

Ajde samo uporedi. Veličinu i značaj LG... aktivističkog stada i njihovu finansijsku i političku (samim tim i opštu moć). Sa SPC i njenom veličinom, značajem, finansijskom i političkom moći. I jedno i drugo na globalnom nivou.

Odavno nisam pročitao nešto gluplje. Bukvalno me sramota bilo da čitam









Што ће рећи:


Девојке, девојке! Полако! Знам ја да ви волите црно-бели дрес, али свет није црно-бели.

Чучко, то што Колин није поменуо утицај разних геј лобија на политику разних држава, и унутрашњу и спољну политику, то не значи да је ово што је Колин рекао глупо или нетачно.

Није све то ту баш тако црно-бело (поздрав гробарима Чучку и Колину)... Много ту има сивога... И то сивога у разним нијансама.

Не могу се оспорити те везе цркве и државе у Србији. Посебна је прича што у том међусобном односу држава води главну реч са свим оним наслеђем какво и данас има Србија из доба једнопартијске Републике Југославије и доба Краљевине Југославије (сети се само утицаја безбедносних државних структура на доношење одлука у СПЦ које иду све до избора патријарха на Синоду).

Али да постоје међусобне везе СПЦ и државе Србије, постоје. Исто као што постоје и у Хрватској међусобне везе римокатоличке цркве са државом Хрватском. И у тим међусобним односима свакако држава води главну реч, али се итекако ослушкује шта на то има да каже црква.

(Држава Хрватска је по том питању у лошијем положају од државе Србије, видећеш мало ниже доле зашто.)

Могли бисмо да причамо о утицају геј лобија на политику државе, али овде Колин говори само о међусобном односима цркве и државе у тој игри политике, моћи, силе и контроле над колективном свешћу верника (за цркву) и грађана (за државу).

Него, Чучко, за кога си ти гласао на Евровизији (геј манифестација деценијама уназад)? Чујем да је Украјина победила?

И чујем да ће на Евровизији следеће године да победи Тајван?



(Надам се да овај пут нисам погрешио и побркао га са Тајландом... Крштеница, јбг.)








Хомер Параплег којег се ја сећам као Титовог пионира који је на ТВ Београд у ТВ Дневнику 1968. имао репортажу о "бољем јуче, данас, сутра Новог Београда" (види под Варљиво лето '68.) ово је добро урадио... Питао је људе који се у то разумеју:



Ivica Maštruko: Ukazao bih na razliku između situacije u Srbiji i one u Hrvatskoj. Položaj Srpske pravoslavne crkve regulira se zakonima države Srbije, dok se položaj Katoličke crkve regulira međunarodnim sporazumom između Svete stolice i Hrvatske. Taj sporazum ima prioritet nad zakonima koji se donose u državi Hrvatskoj. On ima karakter međudržavnog ugovora i nije ga moguće mijenjati teže bez suglasnosti dviju strana.



Ko ima veće privilegije - Katolička ili Srpska pravoslavna crkva (2017.) - ЛИНК


Што ће рећи, Чучко, да велики бата Римокатоличке цркве у Хрватској седи у Ватикану, а велики бата Српске православне цркве је држава Србија, односно власт у држави Србији.

Исто као и у периоду Краљевине Југославије 1918-1941.

Tog 19. jula 1937. godine, Žandarmerija je grubo sprečilla sveštenstvo i građane, da u formiranoj litiji, posle molepstvija u Sabornoj crkvi, prođu glavnim beogradskim ulicama i mole se za ozdravljenje obolelog patrijarha Varnave. U opštoj tuči naoružane Žandarmerije s jedne strane, i sveštenstva (u odeždama i mantijama) i građana s druge strane, najviše je stradalo čelo povorke, posebno episkop šabački dr Simeon Stanković, koji se posle niza udaraca od žandarskih kundaka, našao raskrvavljen i onesvešćen na granitnoj kocki Ulice kralja Petra. Bila je to kulminaciona tačka tzv. Konkordatske krize, nastale iz sukoba vlade Milana Stojadinovića sa Srpskom pravoslavnom crkvom zbog zaključivanja ugovora sa Vatikanom o regulisalju položaja Katoličke crkve u Jugoslaviji.


(Dan kada su letele kamilavke - Време, 2007. године, ЛИНК)


Кад су летеле камилавке - Синиша Пауновић (ПДФ) - ЛИНК


После се по Београду и по Србији причало да је патријарх Варнава у ствари отрован. Исто као што се 1926. тврдило и да је Пашић отрован на двору краља Александра, али мислим да праву истину о та два случаја, да ли је заиста тако како се шушкало (од трача до истине) за та два случаја да су обојица отровани, никада и нећемо сазнати.


Не знам баш до појединости какав су међусобни однос имале Српска православна црква и држава Србија од 1804. до 1914. године, нисам се тиме толико бавио, али претпостављам да је црква тада имала бољи положај и значајнију улогу током 19. века него током 20. века због једноставног разлога - улога Српске православне цркве у ослобођењу од Турака и васкрсавању државе Србије била је огромна и немерљива на чему јој је овај народ и данас захвалан, а требало би да јој буде захвална и држава Србија, али... Како то рече Зоран Ђинђић окупљеним студентима непосредно после 5. октобра 2000. године: "Шта фали Макијавелију?"

angie01 angie01 20:54 16.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Po istim kriterijumima, Rimokatolička crkva je prema SPC ultra-mega-giga-turbo... globalna korporacija za koju se može reći isto i mnogo gore. Pa nešto ne vidim da je ne vadite iz usta kao SPC.

hebote, sad ispade da je kakanije sto sam to rekla, nego sto se to desava,..pa stvarno ste,...bolje da ne kazem,..pa je l tebi ne smeta ili sta.


Dočim gej aktiviste to uopšte ne interesuje. Ma gde bi oni.


sta ti uporedjujes bozemeprosti, da l si ti normalan.
literatesa literatesa 20:56 16.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Endlich haben wir ein neues Avatar bild… A baš se nešto pitao kada će ono neutralno sivilo da konačno ustupi mesto proverenim vrednostima. Sad je sve na svome mestu, Sveto Pismo, MacBook i Ognjena Marija…

Promjenih prije dva - tri dana, učinu mi se odgovori Doxu na ovu temu opet stvarno briljantnim kao da su moji tj meni upućeni.

Šta ima blizu Japana, pričaj nam. :)

I u stvari bilo je kul.

shmoo shmoo 21:14 16.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Jaril

У Србији је утицај Римокатоличке цркве занемарљив



Не претеруј, Јариле.

Утицај Римокатоличке цркве и Ватикана у Србији и на државу Србију свакако није пресудан (уосталом, није ни утицај Српске православне цркве у Србији и на државу Србију пресудан), али свакако тај утицај није баш ни занемарљив како ти кажеш.

И тај утицај Римокатоличке цркве у Србији није занемарљив баш захваљујући врху Српске православне цркве.

Испод чије слике овде седе владике и патријарх Српске православне цркве у Загребу 2014. године не рекавши ни реч протеста против тога?





(Да имају у себи иоле људског достојанства и части, а мало мање макијавелизма, одбили би да разговоре са Римокатоличком црквом у Хрватској воде испод слике онога који је толико православних Срба у Хрватској под претњом силом НДХ и њене усташије превео у католике. А те 2014. године нисам чуо у медијима у Србији никакве гласне протесте против тог чина врха СПЦ. Појединци су ту и тамо понешто проговорили, али су брзо ућуткани.)


Патријарх Иринеј: Канонизација Степинца неће угрозити односе СПЦ са Ватиканом - ЛИНК


Немојте да вас чуди што патријарх Иринеј у овом интервјуу звучи као Број Један из Алана Форда јер:

Напомена Стања ствари: Текст преузимамо из загребачког „Вечерњег листа“ јер су београдске „Вечерње новости“ забраниле преузимање интервјуа са патријархом



Тако да, Јариле, не претеруј.

Утицај Римокатоличке цркве у Србији уопште није занемарљив.

Па шта ће на ту твоју тврдњу рећи Вартоломеј, Зизјулас и остатак екумене?

Анатемисаће те, бре, и Васељенска патријаршија, а не само један пајац звани владика Никанор!




vcucko vcucko 21:34 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

shmoo

И чујем да ће на Евровизији следеће године да победи Тајван?

Neće. Jer će se održati u Kijevu, Ruska federacija.
Pobediće Donjecka NR.

shmoo

Што ће рећи, Чучко, да је велики бата Католичке цркве Ватикан, а велики бата Српске православне цркве држава Србија.

Da. I to je tako u pravoslavnom svetu. Pravoslavne crkve su nacionalne, patrijarsi svih priznatih crkava su jednaki, nemaju rara-parijarha iznad sebe. To je tako vekovima, kome smeta neka zavija na mesec.
Šta je tu novo i u čemu je problem?
angie01 angie01 21:51 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Pravoslavne crkve su nacionalne,


Boga i crkvu potčinjavaju nacionalnom egoizmu uključujući ih u kodove sopstvene mesijanske nacionalne ideologije. Stapanje vere sa takvim pojmom nacije je jeres poznata kao etnofiletizam (religiozni nacionalizam). "Crkva je vaseljenska, saborna, bogočovečanska, večna, zato je hula, neoprostiva hula na Hrista i Duha Svatoga, činiti od nje nacionalnu instituciju, sužavati je do sitnih, prolaznih, vremenih nacionalnih ciljeva i metoda... Vreme je, dvanaesti je čas da pojedini naši crkveni predstavnici prestanu biti isključivo sluge nacionalizma i politike, svejedno koje i čije, i postanu prvosveštenici i sveštenici jedne, svete, saborne i apostolske crkve", kaže Justin Popović.

Politika
shmoo shmoo 22:00 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

vcucko
shmoo

И чујем да ће на Евровизији следеће године да победи Тајван?

Neće. Jer će se održati u Kijevu, Ruska federacija.
Pobediće Donjecka NR.



Не дај се, Чучкоооо!!! (Ори се са Југа, али и са уједињеног Истока, Запада и Севера.)





(Предлажем да када се буде стабилизовала ситуација у Партизану онда када будете играли у Српској лиги, група Београд, свом клубу дате име Партизан Јунајтед. По угледу на оно Јединство из Манчестера.)


vcucko
shmoo

Што ће рећи, Чучко, да је велики бата Католичке цркве Ватикан, а велики бата Српске православне цркве држава Србија.

Da. I to je tako u pravoslavnom svetu. Pravoslavne crkve su nacionalne, patrijarsi svih priznatih crkava su jednaki, nemaju rara-parijarha iznad sebe. To je tako vekovima, kome smeta neka zavija na mesec.
Šta je tu novo i u čemu je problem?



Немају РАРУ изнад себе, али рекао бих да у СПЦ у последњих деценију-две Вартоломеј има поприличан утицај на добар део владика, свештенства и монаштва у СПЦ.

Као да је некакав православни РАРА тај Ватоломеј, боже ме прости.

Зашто патријарх московски Кирил није био на сахрани патријарха Павла 2009. године него је из Русије дошла делегација састављена од ниже рангираних владика уместо Кирила?

Зато што је на сахрани патријарха Павла био Вартоломеј.

Врх СПЦ (не и Тело цркве, сви верници него сам врх) очигледно су још тада показали за коју екипу играју и какав ће смер тај врх СПЦ имати у будућим деценијама са следећим патријарсима који се буду ређали на том трону.

Понављам, није цело Тело Српске православне цркве тако тонирано, нису ни све владике, свештеници, монаси и верници... Има ту разлика и нико за сада никоме не брани да каже шта мисли о томе.

(Узгред, на сахрани патријарха Павла било је 500 000 људи.
Никада ниједна политичка странка или некакав геј прајд у овој Србији неће скупити толико људи за било шта.)


Нема ту никаквог проблема, Чучко, али се ради о положају и моћи и снази цркве у односима са државом. О томе причамо...

Прочитај линковани текст, интервју, који је радио Омер Карабег па ћеш схватити разлику између положаја Римокатоличке цркве у Хрватској у односу на државу и положаја Српске православне цркве у односу на државу Србију.

Ivica Maštruko: Ukazao bih na razliku između situacije u Srbiji i one u Hrvatskoj. Položaj Srpske pravoslavne crkve regulira se zakonima države Srbije, dok se položaj Katoličke crkve regulira međunarodnim sporazumom između Svete stolice i Hrvatske. Taj sporazum ima prioritet nad zakonima koji se donose u državi Hrvatskoj. On ima karakter međudržavnog ugovora i nije ga moguće mijenjati teže bez suglasnosti dviju strana.



И то је та кључна разлика. Римокатоличка црква у Хрватској је изнад државе у тој игри моћи, силе, контроле маса,...

Држава Србија је изнад Српске православне цркве у тој игри моћи, силе, контроле маса,...

Вучићу се може да припрети прстићем чак и патријарху.

Пленковић и Милановић немају ту привилегију. Можда би они волели да је имају, али је немају.

О томе причамо.

Колин уопште не прича глупости нити има разлога да те буде срамота да прочиташ то што је он написао.

shmoo shmoo 22:28 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

angie01
Pravoslavne crkve su nacionalne,


Boga i crkvu potčinjavaju nacionalnom egoizmu uključujući ih u kodove sopstvene mesijanske nacionalne ideologije. Stapanje vere sa takvim pojmom nacije je jeres poznata kao etnofiletizam (religiozni nacionalizam). "Crkva je vaseljenska, saborna, bogočovečanska, večna, zato je hula, neoprostiva hula na Hrista i Duha Svatoga, činiti od nje nacionalnu instituciju, sužavati je do sitnih, prolaznih, vremenih nacionalnih ciljeva i metoda... Vreme je, dvanaesti je čas da pojedini naši crkveni predstavnici prestanu biti isključivo sluge nacionalizma i politike, svejedno koje i čije, i postanu prvosveštenici i sveštenici jedne, svete, saborne i apostolske crkve", kaže Justin Popović.

Politika




Мени само никада неће бити јасно зашто је Српска православна црква пристала на тај етнофилетизам између два светска рата и тиме тако добро и наивно налегла до сржи на оно што су пропагирале Коминтернине брошуре тог доба из којих су се учили ови из Комунистичке партије Југославије и на чему је инсистирала и Римокатоличка црква у Краљевини Југославији.

(Чудно савезништво, зар не? Али као што рекосмо циљ оправдава средство.)

И зато ми данас морамо да запенимо објашњавајући да су Матија Бан, Марко Мурат па чак и загребачки бискуп Максимилијан Врховац по коме данас Максимир носи своје име заправо били Срби по националности иако католици по вери. Исто као што је Меша Селимовић био Србин иако муслиман.

Зашто је Српска православна црква тако насела на ту причу и тиме Србима као народу кроз читав 20. век отежала страховито положај, не могу никако да схватим.

Једино ми пада на памет као узрок страх високих црквених кругова у СПЦ од утицаја Ватикана. Па к'о веле, дај да означимо и нацијом оно што је наше. Не знам шта би друго било.

Глупо је то било од стране СПЦ. Врло глупо.

Али је и то вероватно још један доказ у прилог овога што Колин тврди о томе да ту у тој игри и вртлогу моћи, силе, контроле маса,... свако гледа само свој интерес, па тако и СПЦ пристајући на тако нешто што уопште није ишло у прилог српским националним интересима и решавању српског националног питања на Балкану које ето ни до данас није решено, а толико жртава је за то дато и толико крви проливено.





vcucko vcucko 22:34 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

angie01
Pravoslavne crkve su nacionalne,


Boga i crkvu potčinjavaju nacionalnom egoizmu uključujući ih u kodove sopstvene mesijanske nacionalne ideologije. Stapanje vere sa takvim pojmom nacije je jeres poznata kao etnofiletizam (religiozni nacionalizam). "Crkva je vaseljenska, saborna, bogočovečanska, večna, zato je hula, neoprostiva hula na Hrista i Duha Svatoga, činiti od nje nacionalnu instituciju, sužavati je do sitnih, prolaznih, vremenih nacionalnih ciljeva i metoda... Vreme je, dvanaesti je čas da pojedini naši crkveni predstavnici prestanu biti isključivo sluge nacionalizma i politike, svejedno koje i čije, i postanu prvosveštenici i sveštenici jedne, svete, saborne i apostolske crkve", kaže Justin Popović.

Politika

Vaistinu postoji samo jedna sloboda - sveta sloboda u Hristu, gde nas je On oslobodio od greha, od zla, od đavola. To nas povezuje s Bogom. Sve ostale slobode su iluzorne, pogrešne, tako da možemo da kažemo, da su one sve, u stvari, ropstvo.
...

Čovek na ovom svetu mora da reši problem: da bude sa Hristom ili da bude protiv njega. I svaki čovek odlučuje o tome, hteo to ili ne. Ili će biti u ljubavi sa Hristom, ili će se boriti protiv Hrista. Nema treče opcije.
...

Naš svet je vođen po dva principa i iz dva izvora: Bog i đavo. Sve što je dobro u svetu ljudi ima izvorište u Bogu, a sve što je loše ima princip i izvire od đavola. Na kraju, sve dobro dolazi od Boga, a sve zlo od đavola.

Justin Popović

Ali glavno da si od jednog prilično ekstremnog (za Shmoo-a: crno-belog ) Hristovog ratnika (kakvi su, da se ne lažemo, u srednjem veku više radili ognjem i mačem nego krstom i kandilom) izvukla citat koji ti odgovara u datom trenutku.

Znači, po tebi je rešenje da se SPC pokloni rari? Ne znam zašto me to ne iznenađuje...
vcucko vcucko 22:46 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

shmoo

Мени само никада неће бити јасно зашто је Српска православна црква пристала на тај етнофилетизам између два светска рата

Ali ne, zašto samo između dva rata? Manje-više oduvek je tako bilo. Pogrešno ili ne, nije o tome reč. Prosto je bilo tako.
angie01 angie01 22:56 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Ali glavno da si od jednog prilično ekstremnog (za Shmoo-a: crno-belog ) Hristovog ratnika (kakvi su, da se ne lažemo, u srednjem veku više radili ognjem i mačem nego krstom i kandilom) izvukla citat koji ti odgovara u datom trenutku.


prvo, nisam izvukla nista sto mi odgovara, nego tako jeste, vec smo o tome pricali, al si ti preskocio,..mogla sam i iz drugih izvora da ti kopiram kako se kotira etnofiletizam, al je ovo bilo dobro sroceno, to je jedini razlog,...mozes sam da potrazis na netu, svuda pise isto-da je jeres, jer se tako negira osnova hriscanske vere, da su bogu svi isti.


Znači, po tebi je rešenje da se SPC pokloni rari? Ne znam zašto me to ne iznenađuje...


to sto ne razumes sustinu vere je jedna stvar, a sto lupetas ovako je druga, kakav pre rara, po tebi znaci, ako spc nije nacionalan, onda to automatski znaci da treba da se pokloni rari, gospode boze, pa je l znas kako i zasto se razdvojila katolicka i pravoslavna vera,...
shmoo shmoo 23:00 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

vcucko

(za Shmoo-a: crno-belog )



Може и бело-црни. Чука-ле, Чука-ле, Чука-ле!!!


je rešenje da se SPC pokloni rari


Тешко да ће то да може са нама оваквима какви смо, Србима и православним хришћанима.

Мислим, покушаваће се то, али од та посла нема ништа.

Рекох већ једаред на овом блогу и зашто:

Гарсули је из Темишвара отпутовао на појутарје Тијелова. Фелдмаршал-лајтнант Франц Карл Леополд барун фон Енгелсхофен поручио му је био да причека мало у Темишвару. Да види последице своје мудрости међу Сербима. Ускоро.
Старац је тврдио да су Серби чудан народ и да их Гарсули не зна. Серби су лакоми на почасти, воле медалију, а за туђина би душу дали. Међутим, ако примете да их лажу и варају, да им дата реч није одржана, то памте. У столећа!
Са Турцима се – тврдио је Енгелсхофен – носе, око неког Косова (Енгелсхофен је писао: Cassova) већ неких триста шесет година. Серби не заборављају! То је јако непослушна и дивља врста народа. `Ein äusserst unbotmässiges und wilds Element!`


(Сеобе 2, Црњански)






angie01 angie01 23:01 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Pogrešno ili ne, nije o tome reč. Prosto je bilo tako.


pogresno je po svim pravilima vere i samoj njenoj sustini, a koristi se za bolje lozenje mase, kako i kada treba, to nije vera, nego manipulacija tumacenjem.

...ovde sve neki polutrudni vernici...turbofolk pravoslavci.
predatortz predatortz 23:16 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

ovde sve neki polutrudni vernici...turbofolk pravoslavci.


Leb ti jebem, nekadašnja komesarka Bloga B92 bi sad da izdaje tapije na pravoslavlje!

I da tumači suštinu vere!
shmoo shmoo 23:24 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

vcucko
shmoo

Мени само никада неће бити јасно зашто је Српска православна црква пристала на тај етнофилетизам између два светска рата

Ali ne, zašto samo između dva rata? Manje-više oduvek je tako bilo. Pogrešno ili ne, nije o tome reč. Prosto je bilo tako.



Мени се не чини тако.

Зашто владика Данило у Горском вијенцу покушава да спречи истрагу потурица?

Зато што је свестан да је то братоубилачки рат.

Зашто је дум Иван Станојевић, жупник, довикивао окупљеном народу у Дубровнику (на Страдуну, тамо где Филип Младеновић данас пије кафу ):

"Србин си по роду и обичајима; у Српству ти је једини спас; вјера ти ни најмање не пријечи, да будеш Србин!"

Зашто је Вук Караџић понављао оно његово:"Брат је мио ма које вјере био."

Зашто је Бранко писао своју Коло?

Зашто је Матија Бан најбољи дипломата државе Србије (не државе Хрватске, него Србије) у њеној историји?

Зашто Марко Мурат слика улазак цара Душана у Дубровник?

Зашто данашњи Бошњаци, некада муслимани из Босне и Херцеговине, певају Смрт Омера и Мериме и Хасанагиницу у десетерцу. И то уз гусле.

Зашто су чланови Младе Босне пред атентат на Фердинанда били и православни и католички хришћани и муслимани из Босне и Херцеговине?

Није баш то просто било тако, Чучко.

Него је између два светска то поистовећивање вере и нације на овим просторима добило страшан замајац који су властодршци после Другог свтског рата развили до бесмисла, потпуног апсурда, проглашавајући једну веру (муслимани) за нацију у Уставу те СФРЈ.

У том подстицању етнофилетизма у СПЦ између два светска рата улогу је одиграла и српска елита зарад својих себичних интереса.

А пре Првог светског рата тога уопште није било у толикој мери колико је почело да се развија одмах по настанку СХС и данас смо стигли до овога до чега смо стигли, са све нацијама заснованим на вери које онда по принципима национализма из 19. века морају да имају и језик који носи име по тој нацији ма колко год та нација била стварана вештачким путем, зарад нечијих политичких интереса.



- На чему је био заснован ваш конфликт.
- На вери. Ми смо различите националности.









gvozden1 gvozden1 23:26 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Зашто је Српска православна црква тако насела на ту причу и тиме Србима као народу кроз читав 20. век отежала страховито положај, не могу никако да схватим.

Zato što je važnija ona sama sebi nego što joj je važna srpska nacija.

Iz ugla njihovih interesa gledano, razumljivo.

Uspeli su da stvore situaciju u kojoj mogu da kažu, ko nije s nama, taj nije Srbin.

I zaista, jako je uverenje, masovno, da je to istina.

Sebično od njih jeste, ali malo je onih koji tu privilegiju, da su bitan, čak presudan, deo nacionalnog identiteta, ne bi prihvatili.
shmoo shmoo 23:48 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

gvozden1
Зашто је Српска православна црква тако насела на ту причу и тиме Србима као народу кроз читав 20. век отежала страховито положај, не могу никако да схватим.

Zato što je važnija ona sama sebi nego što joj je važna srpska nacija.

Iz ugla njihovih interesa gledano, razumljivo.

Uspeli su da stvore situaciju u kojoj mogu da kažu, ko nije s nama, taj nije Srbin.

I zaista, jako je uverenje, masovno, da je to istina.

Sebično od njih jeste, ali malo je onih koji tu privilegiju, na su bitan, čak presudan, deo nacionalnog identiteta, ne bi prihvatili.




И ја тако мислим, Хучи.

Уосталом, ти барем то знаш...

Данас четнике Драже Михаиловића проглашавају нацистима (што онако туперасто како већ умеју изједначавају са националистима), али ретко када кажу да се та Дражина војска звала Југословенска војска у отаџбини и да је Дража између осталих поред себе у штабу имао чак и Словенце, католике, бивше краљеве официре, а о овима осталима попут муслимана и да не причамо.

Изгледа, Хучи, да је у тој Југославији, и Краљевини и Републици, која је трајала седамдесет и нешто година најопасније било бити југословенски националиста?



Niko Bartulović rođen je u Starom Gradu na ostrvu Hvaru, 23.decembra 1890. godine. Odrastao je u siromašnoj zanatlijskoj porodici i po završetku osnovne škole sa odličnim uspehom, po želji roditelja, započeo je sa školovanjem za katoličkog sveštenika. Međutim, ubrzo posle susreta sa A.Petrovićem i A. Politeom, zauvek je odustao od ideje da bude župnik i nastavio je školovanje u splitskoj gimnaziji. Tada se upoznao sa Tinom Ujevićem i Vladimirom Čerinom, pa je i to poznanstvo je uticalo na njegov potonji politički angažman. Studirao je u Pragu i Gracu od 1909- 1912 godine. Po okončanju studija predavao je italijanski jezik i književnost u kotorskoj gimnaziji. Otpušten je kao aktivista jugoslovenske nacionalističke omladine već posle godinu dana nastavničke službe, 1913. godine. Odlazi u Zadar, počinje da radi kao novinar, a zatim u Split gde postaje urednik u listu „Sloboda“. U tom listu nastavlja angažman u otporu prema Austriji, njenoj politici. Posle sarajevskog atentata, kao „veleizdajnik“ je uhapšen i odveden u tamnicu. Prvo u Šibenik, potom u Maribor i Gradačac, a posle suđenjana kome je osuđen na pet godina robije, deportovan je u Grac, u robijašnicu Karlau. Tri godine tamnovanja narušile su mu zdravlje, te će posle izlaska biti dugo po bolnicama, a najduže u Zagrebu gde su ga negovale časne sestre sve do jeseni 1917. godine. Posle završetka Prvog svetskog rata, zajedno sa Ivom Andrićen, Vladimirom Ćorovićem i Brankom Mašićem opčinjen jugoslovenskom idejom, te pokreću časopis „Književni jug“(1918-1919). Iz Zagreba se vraća u Split, osniva Narodno kazalište, na čijem čelu je kao upravnik od 1926 do 1930. godine.Vrlo je angažovan na širenju jugoslovenske ideje, te je bio i predsednik Direktorija Organizacije jugoslovenskih nacionalista, a zatim i oblasni poslanik u dva sreza.

U Beograd se preselio 1930. godine gde je prvo uređivao časopis „Javnost“ (1935- 1937) , a potom i časopise „Krug“ (1937), i „Vidike“ (1937- 1940). Bio je i član redakcije „Srpskog književnog glasnika“.

Posle kapitulacije Italije, zbog veza sa izbegličkom vladom i antifašizma Bartulović je 29.III 1944. dopao u nemački zatvor u kome je ostao do oslobođenja Splita, 26. X 1944.godine. Opet, po treći put, ovog puta po oslobođenju Niko Bartulović je uhapšen, smešten u splitski zatvor, potom je prebačen u zatvor u Kninu, i početkom 1945. godine sproveden u zadarski zatvor. Ovaj put Bartulović se našao u zatvoru po nalogu oslobodilaca, „narodne vlasti“. Kada su ga iz zadarskog zatvora poveli u Zagreb gde je trebalo da mu se sudi, na putu od Obrovca prema Topuskom, pogubljen je je po odluci nekog anonimnog suda, bez presude, a motivi i kriterijumi, kao i onaj ko je to učinio, očito su ostali nepoznanica. Ne samo što je fizički likvidiran na tom putu prema Zagrebu, pisac, urednik, prevodilac Ivana Cankara na češki, upravnik splitskog Narodnog kazališta potpuno je zaboravljen, njegove knjige nisu spominjane, iako ga je Crnjanski u jednom svom tekstu spomenuo uz Čehova, Strindberga, očekujući da Bartulović napiše „dramu modernog čoveka, modernih duša“. Niko Bartulović je pogubljen jer je uz Dragišu Vasića, Đuru Vilovića i Silvija Alfirevića a i mnoge druge predratne pisce svrstan u tabor četničkog pokreta, među pristalice fašističke, nacističke ideologije. Hrvat po nacionalnosti, sa izraženom jugoslovenskom, unitarističkom orijentacijom , pisac koji je pisao o dalmatinskom podneblju, poput Ćipika i Matavulja, a neke njegove priče pripadaju nesumljivo modernom proznom konceptu koji je bio karakterističan za dvadesete godine XX veka, Niko Bartulović ostaje i dalje kako za hrvatsku, tako i za srpsku, jugoslovensku književnu istoriju jedan iz „utuljene baštine“. Bez obzira na malobrojne radove koji su se bavili njegovom književnom zaostavštinom ili analizom političkih tekstova i angažmana dokazujući da njegov književni rad zaslužuje pažnju, da je nepravedno zanemaren i „izbrisan“, da su optužbe na račun njegovog književnog rada i vrednovanja proizišle iz logike ideološkog „prekog suda“, čini se da će to tako i ostati.


ЛИНК



Kuga

Niki Bartuloviću


Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.

I nama je dosadno, zar ne,
i Kosovo, i jauk, itd., sve?
Ta to je bila samo šala.
Treba već nešto novo,
ko bi još spominjo ovo,
krv i sram i rat.
Večna su samo tamnica i vešala,
njih će ti rado nuditi i brat.

Što ti je žao našeg pokolenja?
Zar to nije vesela maskarada:
danas je ukus car, a sutra barikada,
Hristos, pa Neron, pa Lenjin.
Ukus se menja, ukus se menja:
samo su hulje sve isti.
Hiljade godina vuku nas za nos,
pesnici, mesije, carevi i komunisti.

Šta ti je žao našeg pokolenja
ukus se menja, ukus se menja.
Svejedno rodiš li sina ili kćer:
večno su isti čovek i ker.




Miloš Crnjanski
(1893-1977)


(Написано двадесетих година прошлога века.)


angie01 angie01 23:58 16.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Leb ti jebem, nekadašnja komesarka Bloga B92 bi sad da izdaje tapije na pravoslavlje!


kakva komesarka, ti ko tasa, ko svaba tralala, kada nemas nista drugo, ti potegnes nesto potpuno suludo upakovano,...kakve to veze ima sa cinjenicom da ste pravi turbofolkeri,...ti si jos sam objasnio.

I da tumači suštinu vere!


sta sam tumcila, rekla sam kako jeste,


to je nekako osnovno, svako bi trebalo prvo to da zna.
gvozden1 gvozden1 00:12 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

ја тако мислим, Хучи

Ma da, a na ruku joj ide što stvarno ne postoji ništa što ima tolike zasluge, istorijske, za očuvanje srpskog naroda kao zasebne celine.

Teško je zamisliti da bi bez crkve srpski narod opstao pod Turcima.

A onda crkva to iskoristi :)

Jbg, svak se za sebe bori.

Niko Bartulović
(dugačko ti ovo, koso pročitah:)
Učesnik Baškog kongresa (mada ima i tvrdnji da nije stigao)
shmoo shmoo 00:20 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

angie01
Leb ti jebem, nekadašnja komesarka Bloga B92 bi sad da izdaje tapije na pravoslavlje!


kakva komesarka, ti ko tasa, ko svaba tralala



Шта сам ти сад па ја крив!

Још подржавам оно твоје о етнофилетизму СПЦ.

О, боже! Свашта!

Уосталом...


Швабија (немачки: Schwaben, Schwabenland; швапски немачки: Schwobeland) је историјска и лингвистичка покрајина у Немачкој, у држави Баден-Виртемберг. У средњем веку Швабија је обухватала и Лихтенштајн, немачко говорно подручје Швајцарске и део источне Француске. Од латинског назива „Suebi” су данашње Швабе. Сам назив је од старог назива за евроазијске ратнике: Срби, Серби, Сарби, Сорби, Суеби... Главни град Швабије је Штутгарт, који је по Фридриху Вилхелму фон Таубеу од словенске речи „град”: „На илирском језику, двор или град (eine Burg oder Stadt) значи „Град”, нпр. Београд. Руси и Пољаци променили су Град у Грод, Словени и Венди у Немачкој пак у Gard, нпр. Stargard, Mumpelgard, Stutgard итд.” Становници Швабије су Швабе. У Србији као и другим деловима источне Европе термин „Шваба” се користи за све Немце.






angie01 angie01 00:23 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Шта сам ти сад па ја крив!


nisi sada, al si sto puta potegao isti "argument"...nema veze, potpuno je nebitno.
shmoo shmoo 00:25 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

angie01
Шта сам ти сад па ја крив!


nisi sada, al si sto puta potegao isti "argument"...nema veze, potpuno je nebitno.



Е, добро онда.

Објаснили смо се за овај пут.

shmoo shmoo 00:39 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

gvozden1
ја тако мислим, Хучи

Ma da, a na ruku joj ide što stvarno ne postoji ništa što ima tolike zasluge, istorijske, za očuvanje srpskog naroda kao zasebne celine.

Teško je zamisliti da bi bez crkve srpski narod opstao pod Turcima.



То јој се никако не може оспорити. Никако.


A onda crkva to iskoristi :)



Мени су ту много смешни ови теренски попови, што имају парохије, што ми залазе у кућу, школу итд... Па крену са мном да причају као да живимо на почетку 19. века и само што није пукла прва устаничка пушка. :) Нису баш сви међу њима толико вични да користе то на прави начин.


Jbg, svak se za sebe bori.


Да, баш тако. То сам покушао и Чучку да објасним и да му кажем да Колин није ништа погрешио у оном свом коментару.

Niko Bartulović
(dugačko ti ovo, koso pročitah:)



Још једно мученичко страдање идеалисте. А човек био Хрват, католик, чак почео да се школује за свештеника, па постао југословенски националиста и због тога страдао, а власт после 1945. га оптужила за сарадњу са четницима.

Ниједан роман не може то тако да намести као сам живот.


Učesnik Baškog kongresa (mada ima i tvrdnji da nije stigao)



Не знам баш ништа о томе.

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:44 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Sva ova histerija oko toga sto neki tamo "pederi" zele da isto tako jasno stave do znanja da izmedju njih i izmedju pravoslavnih vernika nema ama bas nikakve razlike u genetskom DNK smislu i da shodno tome ne bi smelo da bude nikakvih razlika u zakonskom (kako drzavnom, tako i crkvenom) statusu obe grupacije kao gradjana republike Srbije ne znaci da su ugrozene neke, kao, vrednosti koje crkva stiti, vec da crkva vrlo dobro zna da joj se time ugrozava kolicina mehanizma sile i uticaja koje u ovom trenutku poseduje.

Колине, ДНК није улазница за приступање Цркви, нити наш третман од стране државе има икакве везе са нашом ДНК, па уопште не разумем зашто се ДНК нашла у твом посту.

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно. Евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех је лични чин и оно може бити искључиво појединачно.
benedykt benedykt 06:32 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa


I u stvari bilo je kul.


Pa sad, možda jeste sve to bilo ultra-giga cool ali nekako nije bilo passen, ili ti ga baš se pitah kada će grau coolu da smrkne i da osvane Ognjena Marija u novom prikazanju. Sve ti bolje ide moram da priznam a da ne budem eventualno pogrešno shvaćen… Mislim, imaš taj jedan osećaj za the feeling što-no reče mama Sesili jednom davno. Plemenito, odnosno najfinije emocije što-no-se kaže…
Elem, tu blizu Japana gde je Sunčev dom i gde se s gejšom može činit’ lom, je onako super zanimljivo u tim privremenim varijantama. Mislim, meni lično prija i to generalno gledano to istočno podneblje u svim bliskim, srednjim i dalekim varijantama. Ne znam šta-b’ ti više rek’o, jer čitaće ljudi pa će pomisliti, e ovaj Benedykt smara tu sa koječime. A ko igra za raju i zanemaruje taktiku…
literatesa literatesa 06:41 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Pa sad, možda jeste sve to bilo ultra-giga cool ali nekako nije bilo passen, ili ti ga baš se pitah kada će grau coolu da smrkne i da osvane Ognjena Marija u novom prikazanju. Sve ti bolje ide moram da priznam a da ne budem eventualno pogrešno shvaćen… Mislim, imaš taj jedan osećaj za the feeling što-no reče mama Sesili jednom davno. Plemenito, odnosno najfinije emocije što-no-se kaže…

Ček, ček.. :))

Elem, tu blizu Japana gde je Sunčev dom i gde se s gejšom može činit’ lom, je onako super zanimljivo u tim privremenim varijantama. Mislim, meni lično prija i to generalno gledano to istočno podneblje u svim bliskim, srednjim i dalekim varijantama. Ne znam šta-b’ ti više rek’o, jer čitaće ljudi pa će pomisliti, e ovaj Benedykt smara tu sa koječime. A ko igra za raju i zanemaruje taktiku…

Postoji tračak svjetlosti valjda koji nam možeš pokazati u tajnovitosti. :)
benedykt benedykt 07:03 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Pa sad, možda jeste sve to bilo ultra-giga cool ali nekako nije bilo passen, ili ti ga baš se pitah kada će grau coolu da smrkne i da osvane Ognjena Marija u novom prikazanju. Sve ti bolje ide moram da priznam a da ne budem eventualno pogrešno shvaćen… Mislim, imaš taj jedan osećaj za the feeling što-no reče mama Sesili jednom davno. Plemenito, odnosno najfinije emocije što-no-se kaže…

Ček, ček.. :))

Vrći Ognjenu Mariju smanji grau cooliranje svega ti…
vcucko vcucko 07:26 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

shmoo

Зашто Марко Мурат слика улазак цара Душана у Дубровник?

Pa neće valjda da piša po platežnom gostu, koji je doleteo privatnim avionom na kafu?!
Koekude.

Crkva je terala svoje, neki drugi su pevali svoje, a država je balansirala, uglavnom na crkvenu stranu. Pa prvo veliko tumbanje u obnovljenoj srpskoj državi je bilo, kad su Turke (manjinom Anadolce, a većinom poturčene Srbe) liferovali uBosnu ili gde već.

U svakom slučaju, mnogo pre SHS i Jugoslavije.
Koja jeste (nepovratno) dodala još cementa u mešalicu, to nije sporno.
softelectronics_e softelectronics_e 08:00 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

vcucko
angie01
SPC je za Srbina kopljima iznad pitanja vere, da ne kažem da je to pitanje u nekim momentima i najperifernije.


spc je firma, koja u sprezi sa vlscu radi za sebe i toliko o njenoj ulozi.

koji to opstanak zavisi od ovakve crkve, popova pedofila i muljatora, lebati.

i kakvim to kopljima meris neku nepostojecu ulogu muljatorske korporacije, koja je navodno verska, ali je i iznad vere...ono stozer,...

Po istim kriterijumima, Rimokatolička crkva je prema SPC ultra-mega-giga-turbo... globalna korporacija za koju se može reći isto i mnogo gore. Pa nešto ne vidim da je ne vadite iz usta kao SPC.

Govna!
benedykt benedykt 08:11 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована


literatesa

Postoji tračak svjetlosti valjda koji nam možeš pokazati u tajnovitosti. :)

Ako inshallah uskoro odem ka-no što postoji načelni plan na jedan geburstagparty tamo gde je Sachin Tendulkar neka vrsta lokalnog božanstva, možda i bude neki tračak svetlosti da se pokaže. Ali otom potom, prvo skoči pa reci op-op vrti vrti…
Colin_bgd Colin_bgd 08:19 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

principessa_etrusca
Sva ova histerija oko toga sto neki tamo "pederi" zele da isto tako jasno stave do znanja da izmedju njih i izmedju pravoslavnih vernika nema ama bas nikakve razlike u genetskom DNK smislu i da shodno tome ne bi smelo da bude nikakvih razlika u zakonskom (kako drzavnom, tako i crkvenom) statusu obe grupacije kao gradjana republike Srbije ne znaci da su ugrozene neke, kao, vrednosti koje crkva stiti, vec da crkva vrlo dobro zna da joj se time ugrozava kolicina mehanizma sile i uticaja koje u ovom trenutku poseduje.

Колине, ДНК није улазница за приступање Цркви, нити наш третман од стране државе има икакве везе са нашом ДНК, па уопште не разумем зашто се ДНК нашла у твом посту.

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно, као што је евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех лични чин, па бити искључиво појединачно.

Hebote, pa DNK je osnov svega... Sve drugo je cist rasizam...
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:33 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
principessa_etrusca
Sva ova histerija oko toga sto neki tamo "pederi" zele da isto tako jasno stave do znanja da izmedju njih i izmedju pravoslavnih vernika nema ama bas nikakve razlike u genetskom DNK smislu i da shodno tome ne bi smelo da bude nikakvih razlika u zakonskom (kako drzavnom, tako i crkvenom) statusu obe grupacije kao gradjana republike Srbije ne znaci da su ugrozene neke, kao, vrednosti koje crkva stiti, vec da crkva vrlo dobro zna da joj se time ugrozava kolicina mehanizma sile i uticaja koje u ovom trenutku poseduje.

Колине, ДНК није улазница за приступање Цркви, нити наш третман од стране државе има икакве везе са нашом ДНК, па уопште не разумем зашто се ДНК нашла у твом посту.

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно, као што је евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех лични чин, па бити искључиво појединачно.


Hebote, pa DNK je osnov svega... Sve drugo je cist rasizam...


На ово стварно немам коментар.

Друга реченица у мом посту је тотално нејасна, слаб изговор је да сам је написала у цик зоре пре прве кафе.

Хтела сам рећи ово:

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно. Евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех је лични чин и оно може бити искључиво појединачно.

Colin_bgd Colin_bgd 08:34 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

vcucko
Colin_bgd

Boli te crkvene velikodostojnike ona stvar za cistocu, moralnost, tradiciju, "bozju rec" i sve ostalo oko cega se polomise blogeri na pravovernoj strani... Jedino sto je vazno je sila, moc, politicki uticaj, kontrola nad kolektivnom svescu stada i finansijska snaga. Crkvu (kako SPC, tako i sve ostale crkve na svetu, kako hriscanske, tako i one druge) samo to interesuje...

Dočim gej aktiviste to uopšte ne interesuje. Ma gde bi oni.

Ajde samo uporedi. Veličinu i značaj LG... aktivističkog stada i njihovu finansijsku i političku (samim tim i opštu moć). Sa SPC i njenom veličinom, značajem, finansijskom i političkom moći. I jedno i drugo na globalnom nivou.

Odavno nisam pročitao nešto gluplje. Bukvalno me sramota bilo da čitam

Nemoj da brines, bice od mene jos gluplje, trudim se, ali tesko cu da dostignem tvoje visine, tj. dubine...

Colin_bgd Colin_bgd 08:37 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

Колин уопште не прича глупости нити има разлога да те буде срамота да прочиташ то што је он написао.

Sta, stigao befel iz centrale da igras malo "good cop" ulogu kad sam ja u pitanju...
Colin_bgd Colin_bgd 08:41 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Sva ova histerija oko toga sto neki tamo "pederi" zele da isto tako jasno stave do znanja da izmedju njih i izmedju pravoslavnih vernika nema ama bas nikakve razlike u genetskom DNK smislu i da shodno tome ne bi smelo da bude nikakvih razlika u zakonskom (kako drzavnom, tako i crkvenom) statusu obe grupacije kao gradjana republike Srbije ne znaci da su ugrozene neke, kao, vrednosti koje crkva stiti, vec da crkva vrlo dobro zna da joj se time ugrozava kolicina mehanizma sile i uticaja koje u ovom trenutku poseduje.

Колине, ДНК није улазница за приступање Цркви, нити наш третман од стране државе има икакве везе са нашом ДНК, па уопште не разумем зашто се ДНК нашла у твом посту.

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно, као што је евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех лични чин, па бити искључиво појединачно.


Hebote, pa DNK je osnov svega... Sve drugo je cist rasizam...


На ово стварно немам коментар.

Друга реченица у мом посту је тотално нејасна, слаб изговор је да сам је написала у цик зоре пре прве кафе.

Хтела сам рећи ово:

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно. Евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех је лични чин и оно може бити искључиво појединачно.


Zasto nemas komentar?

A drugo, i u zatvor se ulazi pojedinacno, ali se zatvorenici onda kontrolisu kolektivno... Razlika je sto ti u zatvoru kontrolisu telo, a u crkvi um, ali mehanizmi su gotovo u potpunosti identicni...
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:46 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Razlika je sto ti u zatvoru kontrolisu telo, a u crkvi um, ali mehanizmi su gotovo u potpunosti identicni...

У Цркву се улази добровољно и тако се из ње излази. Сасвим је довоњно да одлучиш да више тамо ногом не крочиш.
shmoo shmoo 09:09 17.08.2022

Имовинско питање и катастар

vcucko

Pa neće valjda da piša po platežnom gostu, koji je doleteo privatnim avionom na kafu?!
Koekude.



Ех. Па није сликао Филипа Младеновића него цара Душана који је дошао да им уговором преда Пељешац и нека острва, а да Дубровчани заузврат плаћају годишњи данак Хиландару на Атосу.

(Који су они уредно сваке године слали у Хиландар све до пропасти Дубровачке републике доласком Наполеона 1808. Плаћали чак иако је српска средњевековна држава пропала. Кажу да је то био један од најдуговечнијих међудржавних уговора који је поштован... 4 и по века.)


Crkva je terala svoje, neki drugi su pevali svoje, a država je balansirala, uglavnom na crkvenu stranu. Pa prvo veliko tumbanje u obnovljenoj srpskoj državi je bilo, kad su Turke (manjinom Anadolce, a većinom poturčene Srbe) liferovali uBosnu ili gde već.



То је било имовинско питање.

И класна борба.

Није устала кука и мотика против Турака у Београдском пашалуку само зато што је била хришћанска, а дахије на Калишу муслимани који им нису дали да звоне црквена звона (мада је и то било у питању), него зато што наполичарска раја глоба више давати није могла.

(Што каже Милисав, Срби су разјебали сваку државу која је покушала да их натера да плаћају порез.)

Устанак свакако не би изнели на својим леђима само хајдуци и попови.

И онда, како да сељацима после поделиш ту земљу у власништво ако пре тога не склониш спахије и феудализам једне пропале империје из Србије?

Па су затим Срби у Босни помислили да и они могу тако мислећи да тад имају хришћанску власт (сиц!) када је 1878. хабзбуршка војска и администрација ушла у Босну , али од та посла ништа није било.


Tako se Ibraga rešio jednog dana da obidje svoj čitluk i uzme svoj deo šljiva, koje su te godine rodile kao nikada, a zbog rata i promene još nisu bile obrane.

Prvi dani septembra. Sunčano jutro. U šljiviku na travi leži Siman, ruke zaturio pod glavu, nad njim se modre i savijaju grane pune roda. Ne misli ništa, samo se smeška, jer ga od glave do pete ispunjava jedno jedino
osećanje: da je sve ovo njegovo. Kao kroza san čuje dole škripu vratnica i glasove. Pogleda jednim okom samo, i odmah vidi šta je. Njegov aga Ibraga, sarač, došao sa četiri konja i jednim momkom da obere svoju polovinu šljiva. Siman ga je pustio da mu pridje posve blizu, praveći se da ga ne čuje i ne vidi.
– Dobro jutro, Simane.
– Dobro i jest – kaže Siman, a ne ustaje pred agom.
Ibraga predje rukom preko očiju. Kao da se svet iz temelja zaljuljao. Pridrža se za jednu šljivu.

Gleda Ibraga toga drskog čoveka koji mimo svakog reda i običaja leži i ne diže se pred njim, ne veruje rodjenim očima i ne može da se načudi koliki je kmet kad nije zgrčen ni ponizan, nego kad se opusti i raširi u svojoj punoj snazi i veličini.

Dugo je gledao Ibraga to što se nije videlo ni zapamtilo otkad su age age i kmetovi kmetovi. Ispod mirne maske "duševnog age" u njemu je sve kuvalo od sopstveničkog besa i povredjenog aginskog ponosa, ali su ga strah i obzir obuzdavali, jer kmet je očigledno rešen na zlo, a vremena su teška i nesigurna. I Ibraga se pribrao i seo.
– Ja došo da ovo šljiva, što je moje, smirim – kaže aga muklim glasom.
– Nisi moro dolaziti. Šljive su mirne, a koliko ih bude trebalo smirivati, umijem ih i ja smiriti.


...


– Ne! – odgovara Siman. – Eno ti šljive, popni se pa jedi koliko hoćeš, neka ti je halal, ali jednog ucrvka nećeš ponijeti odavde. Ne dam; hoću da te vidim kako se vraćaš sa praznim sepetima odanle odakle si se uvijek vraćao sa punim. To mi je merak i to mi je, znaj, svima mojima mrtvima za dušu, za četiri stotine godine.


...

Nego, ja ću tebi kazati nešto, da ne duljimo lakrdiju. Evo kako je: četiri stotine godina ste vi jahali nas, sada ćemo četiri stotine godina mi vas, a poslije ćemo se razgovarati ko će koga jahati za onih trećih četiri stotine godina.




Мним да је и данас то највећи проблем онима који би да укину Републику Српску. Не да ни данас Симан своје шљиве, јебе му се за одлуке било каквих судова, од месних до међународних.

Питај Литератесу ако мени не верујеш. Она се разуме у то питање шљива и шљивика.

По катастру.

shmoo shmoo 09:22 17.08.2022

Гробарска памет = IQ мање од 20

Изгледа да су попови у праву када понављају оно:

"Увек било, јесте и биће."

Colin_bgd
Колин уопште не прича глупости нити има разлога да те буде срамота да прочиташ то што је он написао.

Sta, stigao befel iz centrale da igras malo "good cop" ulogu kad sam ja u pitanju...



Е, јбг.

Значи и ти си само тек један од разуларене руље умрежених идиота на друштвеним мрежама којима није важно ШТА је речено него КО је рекао?

Добро, да знам за убудуће.

Но, без обзира на то и даље мислим да си био у праву говорећи о односима цркве и државе.

Све најбоље, Колине, и пријатно ти било у том твом скученом мисаоном свету у којем се комфорно башкариш не помишљајући да постоји можда и нешто изван тог твог опскурног поимања света, стварности и људи око себе.

softelectronics_e softelectronics_e 09:23 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Sva ova histerija oko toga sto neki tamo "pederi" zele da isto tako jasno stave do znanja da izmedju njih i izmedju pravoslavnih vernika nema ama bas nikakve razlike u genetskom DNK smislu i da shodno tome ne bi smelo da bude nikakvih razlika u zakonskom (kako drzavnom, tako i crkvenom) statusu obe grupacije kao gradjana republike Srbije ne znaci da su ugrozene neke, kao, vrednosti koje crkva stiti, vec da crkva vrlo dobro zna da joj se time ugrozava kolicina mehanizma sile i uticaja koje u ovom trenutku poseduje.

Колине, ДНК није улазница за приступање Цркви, нити наш третман од стране државе има икакве везе са нашом ДНК, па уопште не разумем зашто се ДНК нашла у твом посту.

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно, као што је евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех лични чин, па бити искључиво појединачно.


Hebote, pa DNK je osnov svega... Sve drugo je cist rasizam...


На ово стварно немам коментар.

Друга реченица у мом посту је тотално нејасна, слаб изговор је да сам је написала у цик зоре пре прве кафе.

Хтела сам рећи ово:

Такође, Цркви се не приступа групно, већ појединачно. Евентуално покајање због нечега што је са црквеног становишта грех је лични чин и оно може бити искључиво појединачно.


Zasto nemas komentar?

A drugo, i u zatvor se ulazi pojedinacno, ali se zatvorenici onda kontrolisu kolektivno... Razlika je sto ti u zatvoru kontrolisu telo, a u crkvi um, ali mehanizmi su gotovo u potpunosti identicni...

Lupaš ko 'Maksim po diviziji'.
softelectronics_e softelectronics_e 09:26 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

shmoo
Colin_bgd
Колин уопште не прича глупости нити има разлога да те буде срамота да прочиташ то што је он написао.

Sta, stigao befel iz centrale da igras malo "good cop" ulogu kad sam ja u pitanju...



Е, јбг.

Значи, и ти си само тек један од разуларене руље умрежених идиота на друштвеним мрежама којима није важно ШТА је речено него КО је рекао?

Добро, да знам за убудуће.

Све најбоље, Колине, и пријатно ти било у том твом скученом мисаоном свету у којем се комфорно башкариш не помишљајући да постоји и нешто изван тог твог опскурног поимања света, стварности и људи око себе.



Shmoo, zašto nekome želiš sve najbolje, a najrađe bi ga, da kažem figurativno, nabio na kitonijus?
Mislim, ne pitam samo zbog tebe, nego, uopšteno, zbog tog manira.
shmoo shmoo 09:30 17.08.2022

Re: Madam La Zonga daily horoscope

softelectronics_e

Shmoo, zašto nekome želiš sve najbolje, a najrađe bi ga, da kažem figurativno, nabio na kitonijus?
Mislim, ne pitam samo zbog tebe, nego, uopšteno, zbog tog manira.



Зато што сам хришћанин.

Односно, трудим се да то будем.

А ваљда ће ми други људи рећи да ли заиста јесам или нисам.

То не треба ја да процењујем нити да то носим на челу као знак распознавања у том боју који траје миленијумима.





Colin_bgd Colin_bgd 09:34 17.08.2022

Re: Гробарска памет = IQ мање од 20

shmoo
Изгледа да су попови у праву када понављају оно:

"Увек било, јесте и биће."

Colin_bgd
Колин уопште не прича глупости нити има разлога да те буде срамота да прочиташ то што је он написао.

Sta, stigao befel iz centrale da igras malo "good cop" ulogu kad sam ja u pitanju...



Е, јбг.

Значи и ти си само тек један од разуларене руље умрежених идиота на друштвеним мрежама којима није важно ШТА је речено него КО је рекао?

Добро, да знам за убудуће.

Но, без обзира на то и даље мислим да си био у праву говорећи о односима цркве и државе.

Све најбоље, Колине, и пријатно ти било у том твом скученом мисаоном свету у којем се комфорно башкариш не помишљајући да постоји и нешто изван тог твог опскурног поимања света, стварности и људи око себе.


U bre, al' imamo tanku kozu, sto bi rekli ovi moji ostrvski sunarodnici... Nemoj samo da mi zaplaces, molim te...
Colin_bgd Colin_bgd 09:37 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

principessa_etrusca
Razlika je sto ti u zatvoru kontrolisu telo, a u crkvi um, ali mehanizmi su gotovo u potpunosti identicni...

У Цркву се улази добровољно и тако се из ње излази. Сасвим је довоњно да одлучиш да више тамо ногом не крочиш.

To bi mozda i vazilo da uticaj crkve prestaje na vratima crkve, ali na zalost crkvi ne pada napamet da samu sebe ogranici samo na "duhovne vrednosti"...
shmoo shmoo 09:46 17.08.2022

Re: Гробарска памет = IQ мање од 20

Colin_bgd

U bre, al' imamo tanku kozu, sto bi rekli ovi moji ostrvski sunarodnici... Nemoj samo da mi zaplaces, molim te...



Ма неееећуууу... Јесте бол, али нисам ја баш нека плачипичка никад ни био, нити сам, нити ћу бити.

Фасада не показује баш тачно оно што има у кући (излог-радња, дрнде-мрнде) али ми не пада на памет да то било коме доказујем и објашњавам.

Поздрави острвске сународнике. Али само неке од њих, немој баш све јер ми нису баш нешто сви тамо ни блиски ни драги.

literatesa literatesa 09:50 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Vrći Ognjenu Mariju smanji grau cooliranje svega ti…

Benedykt, svi smo vidjeli šta si mi lijepo napisao. :)
vcucko vcucko 09:53 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
principessa_etrusca
Razlika je sto ti u zatvoru kontrolisu telo, a u crkvi um, ali mehanizmi su gotovo u potpunosti identicni...

У Цркву се улази добровољно и тако се из ње излази. Сасвим је довоњно да одлучиш да више тамо ногом не крочиш.

To bi mozda i vazilo da uticaj crkve prestaje na vratima crkve, ali na zalost crkvi ne pada napamet da samu sebe ogranici samo na "duhovne vrednosti"...

To bi svakako važilo da uticaj LGB... aktivizma prestaje na vratima njihovih spavaćih soba. Ali na žalost njima na pamet ne pada da same sebe ograniče na "krevetske vrednosti".
Tako nekako?
literatesa literatesa 09:55 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Ako inshallah uskoro odem ka-no što postoji načelni plan na jedan geburstagparty tamo gde je Sachin Tendulkar neka vrsta lokalnog božanstva, možda i bude neki tračak svetlosti da se pokaže. Ali otom potom, prvo skoči pa reci op-op vrti vrti…

Stvarno, šta je sa tim mojim rečenicama, mislila sam da pokažeš tračak tajnovitosti, ne krijući nešto pokazati. Ok, to smo riješili.

Dobro, može i riječima, skromni smo mi ljudi, siti. Siti blještavog svijeta. :)


Nego, pogledam nisam para dana DailyArt App, 15.08,

kad smo kod znatiželje i ljubopitljivosti, jel :)




benedykt benedykt 10:15 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Vrći Ognjenu Mariju smanji grau cooliranje svega ti…

Benedykt, svi smo vidjeli šta si mi lijepo napisao. :)

Ništa ja nisam napisao, niti je to iko video. Možda Ognjena Marija, ali se ona ne računa.
Kada smo već kod nje, ovako ona svome bratu Gromovniku Iliji govorila…

A moj brate, Gromovnik Ilija!
Kako ne ću suze proljevati,
Kad ja idem iz zemlje Inđije,
Iz Inđije iz zemlje proklete?
U Inđiji teško bezakonje:
Ne poštuje mlađi starijega,
Ne slušaju đeca roditelja;
Roditelji porod pogazili,
Crn im bio obraz na divanu
Pred samijem Bogom istinijem!
Kum svog kuma na sudove ćera,
I dovede lažljive svjedoke
I bez vjere i bez čiste duše,
I oglobi kuma vjenčanoga,
Vjenčanoga ili krštenoga;
A brat brata na mejdan zaziva;
Đever snasi o sramoti radi,
A brat sestru sestrom ne doziva…!?

U Inđiji da ne kažem Indiji, znači teško bezakonje nekada jako davno bilo…
shmoo shmoo 10:19 17.08.2022

EDIT по питању танке коже

Заборавих да ти то кажем одмах... Крштеница, јбг.

А требало би да то кажем због оне кукњаве у шта се то претворио Блог Б92.

За ово твоје:

Colin_bgd

kad sam ja u pitanju...



Ја па ја па хрпа гована, како то већ Херцеговци и Црногорци поимају?

Не знам како да ти то саопштим а да те не повредим...

Знаш, ипак се не врти читав свет око тебе нити сви други на свету постоје само зарад твоје егзистенције.

Оно што сам рекао да си у праву за односе цркве и државе, рекао бих и да изнад стоји неки други никнејм на Блогу Б92, а не твој.

Исто као што сам и Анђу подржао за етнофилетизам у СПЦ, а Анђа и ја смо фаше одавно, чак се и не обраћамо једно другом.

Контам, комуникација на овом Блогу Б92 ће постати много боља и мање ће личити на оне ријалитије за забаву доконих попут Фарме и Парова ако би на исти начин већина томе приступила.

А неслагање у мишљењима не сматрам никаквим поводом за доказивање чији је већи док не искоче вратне жиле од силине "аргумената" него то видим као начин на који се расте. И појединачно и колективно.

Па сад... Ако ми не верујеш када ти кажем све ово као и да се увек трудим да говорим и пишем оно што заиста и мислим, шта ја ту могу да урадим.

Исто као што не могу ништа да урадим ако се теби или било коме другоме баш и не свиђа оно што мислим и кажем.

И исто као што ништа не могу да урадим ако људи око мене добронамерност тумаче као знак слабости или помањкања памети, да не кажем знак глупости која ту иде иде као пратећи атрибут.

Боже мој, то је онда тако. Нека свако онда живи само са тим шта мисли и како мисли, ту онда промене нема.

Ето, толико.

П.С. - Је л' примећујеш да је тренутно отворен само овај Јарилов блог и да нема других блогова?

Шта мислиш, зашто је то тако и зашто је дошло до тога на Блогу Б92?

А овде све паметни људи, образовани, имају шта да кажу, имају шта да науче једни од других...

Зашто је онда то сада тако на Блогу Б92?

Colin_bgd Colin_bgd 10:21 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

vcucko
Colin_bgd
principessa_etrusca
Razlika je sto ti u zatvoru kontrolisu telo, a u crkvi um, ali mehanizmi su gotovo u potpunosti identicni...

У Цркву се улази добровољно и тако се из ње излази. Сасвим је довоњно да одлучиш да више тамо ногом не крочиш.

To bi mozda i vazilo da uticaj crkve prestaje na vratima crkve, ali na zalost crkvi ne pada napamet da samu sebe ogranici samo na "duhovne vrednosti"...

To bi svakako važilo da uticaj LGB... aktivizma prestaje na vratima njihovih spavaćih soba. Ali na žalost njima na pamet ne pada da same sebe ograniče na "krevetske vrednosti".
Tako nekako?

Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...

Mislim, ti i ja probleme opsteg tipa koji proisticu iz nase (individualne) seksualne orijentacije nemamo. Razlika je sto meni ne bi smetalo, stavise bilo bi opste-korisno, da i drugi uzivaju ista prava, a ti se ocigledno osecas ugrozenim ako bi prava koja automatski uzivas (i na koje ne trosis ni zrnce svog dnevnog psihofizickog napora) bila ekstendirana na grupaciju ljudi koja takva prava ni dan danas de facto jos uvek ne poseduje u potpunosti...
predatortz predatortz 10:28 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.
literatesa literatesa 10:32 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Ništa ja nisam napisao

Jesi, jesi. :)

A moj brate, Gromovnik Ilija!
Kako ne ću suze proljevati,
Kad ja idem iz zemlje Inđije,
Iz Inđije iz zemlje proklete?
U Inđiji teško bezakonje:
Ne poštuje mlađi starijega,
Ne slušaju đeca roditelja;
Roditelji porod pogazili,
Crn im bio obraz na divanu
Pred samijem Bogom istinijem!
Kum svog kuma na sudove ćera,
I dovede lažljive svjedoke
I bez vjere i bez čiste duše,
I oglobi kuma vjenčanoga,
Vjenčanoga ili krštenoga;
A brat brata na mejdan zaziva;
Đever snasi o sramoti radi,
A brat sestru sestrom ne doziva…!?

Šta se ovde zamjeri smrtniku, odsustvo božanskog? Na nebu među Bogovima nije bilo problema?

Nabrzaka, brat i sestra ne pričaju možda zato što je ona lezbejka a on veliki vjernik.

Dva kuma se zavade na poslu oko nezavršenog projekta i penala koji će dobiti jer jedan kum nije slušao drugog pametnijeg.

Dva brata stvarno mogu biti kao od različitih roditelja.

Ne slušaju đeca roditelje na blogu o uticaju đeda iz crkve koji ih poziva na izgibiju?

Ne poštuje mlađi starijeg, da je samo to, nekad bio lapot sad ih za jedan zlatnik overavaju metkom u glavu na spavanju..

I itd.


I je li ovo sve prije Sudnjeg dana ili iznova poslije? Slutiš?
Colin_bgd Colin_bgd 10:40 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Onda nije vise crkva, nego je politicko-militantna organizacija, sto i napisah jos juce malo blazim recnikom...

Ne moze i jare i pare...
nikvet pn nikvet pn 10:41 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Пажљиво пратим распламсалу дискусију и никако да се определим за кога да навијам. Моја памет је од попова удаљена тачно колико и гузица од педера. Грицкам кокице са еквидистанце.

Привилегија кибицерске позиције констатује блискост карактера обе екипе. Највећа разлика је у дресовима. Обе желе исто, да прибаве себи што више оваца и новаца. Уз помоћ државне силе и касе. Као да историјску улогу СПЦ геј-екипа жели да освоји за себе у будућности.

Мој дугогодишњи клијент био је скоро па геј-активиста колико се у то време могло. Онда је задуго нестао с видика па се пре пар година појавио у новом дресу - црном! С поносом је објавио да је именован (пардон: рукоположен) за ВД (ваљда) игумана новог манастира у вукојебини и сад формира газдинство са стоком. Расипа огромне новце наоколо на радост локалаца који су га одмах провалили. Матори и жене оду тамо да пораде, мушка млађарија тек покоји.
predatortz predatortz 10:42 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
predatortz
Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Onda nije vise crkva, nego je politicko-militantna organizacija, sto i napisah jos juce malo blazim recnikom...

Ne moze i jare i pare...


Ako zanemarimo Nikanorovu izjavu, koja je u svakom pogledu izašla iz okvira korektnog i nanosi najviše štete upravo crkvi, šta je militantno u iskazivanju mirnog protesta?
Colin_bgd Colin_bgd 10:43 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
Colin_bgd
predatortz
Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Onda nije vise crkva, nego je politicko-militantna organizacija, sto i napisah jos juce malo blazim recnikom...

Ne moze i jare i pare...


Ako zanemarimo Nikanorovu izjavu, koja je u svakom pogledu izašla iz okvira korektnog i nanosi najviše štete upravo crkvi, šta je militantno u iskazivanju mirnog protesta?

Mirnog protesta protiv cega?
benedykt benedykt 10:45 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Šta se ovde zamjerki smrtniku, odsustvo božanskog? Na nebu među Bogovima nije bilo problema?

Nabrzaka, brat i sestra ne pričaju možda zato što je ona lezbejka a on veliki vjernik.

Dva kuma se zavade na poslu oko nezavršenog projekta i penala koji će dobiti jer jedan kum nije slušao drugog pametnijeg.

Dva brata stvarno mogu biti kao od različitih roditelja.

Ne slušaju đeca roditelje na blogu o uticaju đeda iz crkve koji ih poziva na izgibiju?

Ne poštuje mlađi starijeg, da je samo to, nekad bio lapot sad ih za jedan zlatnik overavaju metkom u glavu na spavanju..

I itd.


I je li ovo sve prije Sudnjeg dana ili iznova poslije? Slutiš?

Pravo pitanje i ključ za razumevanje je… Otkuda se sad pa ta Inđija đe bezakonje vlada tu natersumila…
softelectronics_e softelectronics_e 10:45 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
predatortz
Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Onda nije vise crkva, nego je politicko-militantna organizacija, sto i napisah jos juce malo blazim recnikom...

Ne moze i jare i pare...

Морам да признам да си ми раније деловао бистрије.
Шта (ти) се догодило у међувремену?
predatortz predatortz 10:47 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
predatortz
Colin_bgd
predatortz
Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Onda nije vise crkva, nego je politicko-militantna organizacija, sto i napisah jos juce malo blazim recnikom...

Ne moze i jare i pare...


Ako zanemarimo Nikanorovu izjavu, koja je u svakom pogledu izašla iz okvira korektnog i nanosi najviše štete upravo crkvi, šta je militantno u iskazivanju mirnog protesta?

Mirnog protesta protiv cega?


Protiv Euro prajda.
Ljudi su u jednom u pravu - to nije odraz želje i htenja većine građana Srbije, nego je nametnuta manifestacija zarad pokazivanja mišića upravo toj većini.

Loša je poruka kada ti neko stavi do znanja da u tvojoj kući može da uradi stvari koje ti ne želiš.
shmoo shmoo 10:48 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd

Mirnog protesta protiv cega?



И то јесте кључно питање за литију у недељу.

(Никанор на једну страну, литија на другу.)

Већ сам то рекао, али да поновим.

На литији у недељу много више су се помињали Косово, НАТО и ЕУ него педери и геј прајд.

Дакле, мирни протести против чега?

Или против кога, свеједно?

shmoo shmoo 10:49 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz

Protiv Euro prajda.



Нисам сигуран у то, Предо, нисам сигуран...

predatortz predatortz 10:52 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

shmoo
predatortz

Protiv Euro prajda.



Нисам сигуран у то, Предо, нисам сигуран...



Ja jesam. I zbog toga.
Ovo što oni rade liči na ponašanje Crnogoraca po studentskim domovima devedesetih.
Znaš one priče kad ti dođu u sobu, saopšte da će tu biti žurka i daju ti spisak šta sve da nabaviš za nju.

E, tako ja gledam na organizaciju Euro prajda baš u Beogradu i baš sad.
maksa83 maksa83 10:53 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Može Crkva da ima mišljenje o čemu god hoće, ali dok god čuva svoje pedofile (!!!) i homoseksualce a ordenjem kiti podvodače maloletnica to njeno mišljenje može da zavuče tamo gde Kačavenda zavlači stvari a odakle je - prema tvrdnji Crkve - dobri Bog zamislio da stvari samo izlaze.
Colin_bgd Colin_bgd 10:55 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
Colin_bgd
predatortz
Colin_bgd
predatortz
Ne, nije nikako tako. Brak, kao drustveni ugovor, nije samo spavaca soba. Zelja i pravo na potomstvo nije samo spavaca soba. Finansijska ravnopravnost nije samo spavaca soba. Jednakost i prava pred slovom zakona nisu samo spavaca soba. Diskriminacija na radnom mestu, javnom mestu nisu samo spavaca soba. Ziveti slobodno svoj zivot nije samo spavaca soba...


Ni Crkva nije građevina, puka zgrada omeđena zidovima i dvorištem.
Pojam Crkva je mnogo širi, Crkva je, ugrubo rečeno, monaštvo, sveštenstvo i vernici.
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.

Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Onda nije vise crkva, nego je politicko-militantna organizacija, sto i napisah jos juce malo blazim recnikom...

Ne moze i jare i pare...


Ako zanemarimo Nikanorovu izjavu, koja je u svakom pogledu izašla iz okvira korektnog i nanosi najviše štete upravo crkvi, šta je militantno u iskazivanju mirnog protesta?

Mirnog protesta protiv cega?


Protiv Euro prajda.
Ljudi su u jednom u pravu - to nije odraz želje i htenja većine građana Srbije, nego je nametnuta manifestacija zarad pokazivanja mišića upravo toj većini.

Loša je poruka kada ti neko stavi do znanja da u tvojoj kući može da uradi stvari koje ti ne želiš.

Znaci homoseksualne osobe koje su rodjene i zive u Srbiji, srpske nacionalnosti, Srbija nije njihova kuca?

To je bottom line poruka tog "mirnog protesta"...
shmoo shmoo 10:56 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
shmoo
predatortz

Protiv Euro prajda.



Нисам сигуран у то, Предо, нисам сигуран...



Ja jesam. I zbog toga.
Ovo što oni rade liči na ponašanje Crnogoraca po studentskim domovima devedesetih.
Znaš one priče kad ti dođu u sobu, saopšte da će tu biti žurka i daju ti spisak šta sve da nabaviš za nju.

E, tako ja gledam na organizaciju Euro prajda baš u Beogradu i baš sad.



Схватам.

Па добро, можемо и да синтетишемо твоје и моје мишљење када одговоримо на питање шта то навијачи на стадионима скандирају за председника Вучића, па је сада тај слоган дошао до тога и да га људи у Србији носе на мајицама?




Незадовољство је много веће него што се то види по медијима.

Зато би било добро да се тензије спуштају.

Не треба нам крв на улицама.

predatortz predatortz 10:57 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Može Crkva da ima mišljenje o čemu god hoće, ali dok god čuve svoje pedofile (!!!) i homoseksualce a ordenjem kiti podvodače maloletnica to njeno mišljenje može da zavuče tamo gde Kačavenda zavlači stvari a odakle je - prema tvrdnji Crkve - dobri Bog zamislio da stvari samo izlaze.


Nemoj mog bivšeg vladiku da ograničavaš samo na muško dupe! Jeb'o je taj i muvu u letu! Mnoge veoma dopadljive dame, popadije, pevačice, glumice je on pricvrljio!


Inače, slažemo se u potpunosti - Crkva treba da se pročisti od takvih. Ovako deluje licemerno.
predatortz predatortz 10:59 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Znaci homoseksualne osobe koje su rodjene i zive u Srbiji, srpske nacionalnosti, Srbija nije njihova kuca?


Srbija jeste njihova kuća, ali ne i kuća svih evropskih pedera. A organizacija je nametnuta Srbiji u širem paketu zavrtanja ruku i ponižavanja iste.
Ljudi to osete i reaguju.
Legitimno!
shmoo shmoo 11:02 17.08.2022

Stairway to Heaven у Њу Ејџу

predatortz

Nemoj mog bivšeg vladiku da ograničavaš samo na muško dupe! Jeb'o je taj i muvu u letu! Mnoge veoma dopadljive dame, popadije, pevačice, glumice je on pricvrljio!



И сви су у његовој близини викали:"Бззз, бзззз!"



Знаш ти коју лову дрмају ови теренски попови, са парохијама? Какве аутомобиле возе?

(Поменух вам ономад како ми је поп из црквице на Новом гробљу тражио 10 000 динара за опело. Каже, то им је тарифник. К'о да је таксиста, јбт!)

А замисли тек један владика?

Сви, и мушко и женско, само зујкају у његовој близини:"Бззз, бззз!"

Јбг, сиротињо и богу си тешка.

shmoo shmoo 11:05 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

softelectronics_e

Морам да признам да си ми раније деловао бистрије.



И мени је деловао бистрије. Зајебасмо се у његовом случају.

Па гробар, јебига. Шта онда може да се очекује...



Colin_bgd Colin_bgd 11:05 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
Znaci homoseksualne osobe koje su rodjene i zive u Srbiji, srpske nacionalnosti, Srbija nije njihova kuca?


Srbija jeste njihova kuća, ali ne i kuća svih evropskih pedera. A organizacija je nametnuta Srbiji u širem paketu zavrtanja ruku i ponižavanja iste.
Ljudi to osete i reaguju.
Legitimno!

Onda je ovaj Tasa u pravu kad kaze da nije siguran da je Europrajd samo to protiv cega se "mirno protesira"...

A to da je nesto "nametnuto" Srbiji su ordinarne gluposti...
predatortz predatortz 11:05 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven


И сви су у његовој близини викали:"Бззз, бзззз!"


Eh, kad bih ja zaoštrio plajvaz pa napisao knjigu k'o onaj besprizornik Boža Spasić...
Koji bi to bestseler bio!
i kako bih ja kratko nakon toga živeo...
predatortz predatortz 11:08 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Onda je ovaj Tasa u pravu kad kaze da nije siguran da je Europrajd samo to protiv cega se "mirno protesira"...


Sigurno nije samo to.
Pazi, mi opoziciju nemamo. Ono što nije fingirana opozicija je toliko jalovo, bezidejno i nesposobno, da ovaj može vladati, što neko reče pre neki dan, dok njegov Vukan ne preuzme vlast.

Ako ga neko može sjebati, to je Crkva!

A Crkva nije politički monolitna i koliko god nam se činilo da je stavljena pod kontrolu vlasti to nije tačno.

Colin_bgd Colin_bgd 11:19 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
Onda je ovaj Tasa u pravu kad kaze da nije siguran da je Europrajd samo to protiv cega se "mirno protesira"...


Sigurno nije samo to.
Pazi, mi opoziciju nemamo. Ono što nije fingirana opozicija je toliko jalovo, bezidejno i nesposobno, da ovaj može vladati, što neko reče pre neki dan, dok njegov Vukan ne preuzme vlast.

Ako ga neko može sjebati, to je Crkva!

A Crkva nije politički monolitna i koliko god nam se činilo da je stavljena pod kontrolu vlasti to nije tačno.


Nemoj imati iluzija. Crkva (SPC) nikad nije smenjivala vlast ili vladare. Uvek im se maximalno dodvoravala dok nisu pali sa vlasti (iz bilo kog razloga) i onda se (crkva) u milisekundi stvaljalu sluzbu novog "vodje"... Crkvi je jedino u interesu da odrzava kult vodje, jer joj takav mozdani sklop kod vecine stanovnistva jedini garantuje regrutaciju novih podanika...

Ja razumem da si ti i ovaj Vcucko (ovo bez ikakve negativne konotacije ili uvrede) dosli u Srbiju posle raspada Yu, ali da bas toliko ne razumete gde ste dosli, tj. kako stvari tu sustinski funkcionisu vec 500 godina, to je stvarno i jedino vas licni neoprostivi propust...
shmoo shmoo 11:19 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd
predatortz
Znaci homoseksualne osobe koje su rodjene i zive u Srbiji, srpske nacionalnosti, Srbija nije njihova kuca?


Srbija jeste njihova kuća, ali ne i kuća svih evropskih pedera. A organizacija je nametnuta Srbiji u širem paketu zavrtanja ruku i ponižavanja iste.
Ljudi to osete i reaguju.
Legitimno!

Onda je ovaj Tasa u pravu kad kaze da nije siguran da je Europrajd samo to protiv cega se "mirno protesira"...

A to da je nesto "nametnuto" Srbiji su ordinarne gluposti...



Пази, не тврдим.

Али то ми се врзма све време по глави све време када сам чуо шта се на тој литији највише помиње као и када сам видео како медији у Србији (а сви су жестоко контролисани, то знаш) литију ниједним словцем или речју не помињу, али зато омлаћују по Никанору за све паре јер је случај Никанор вадајућим структурама баш добро дошао да се обрачунава са непослушним црквеним круговима (којих има итекако) и са "затуцаним средњевековним" грађанством које је још увек у великом постотку против јевропских интеграција што је званична политика власти у Србији.

И онда у контексту свега тога, није ни чудо што ми се то врзма по глави.

Понављам, не тврдим. Само ми се врзма по глави.

Знаш, када погледаш наше медије и када после изађеш на улицу, међу људе, разговараш са њима, то су две потпуно различите слике Србије у овом тренутку.

Медијска слика, како године пролазе, све мање има везе са реалношћу у Србији.

А владајуће структуре покушавају некако то да исконтролишу...

Не заборави да су Вучић и СНС на власти и да имају апсолутну кнтролу над свиме са мање од 30% бирачког тела у Србији.

Енигма им је оних 70%.

Не знају како то да исконтролишу.

Медијско позориштанце више не пије воду.

softelectronics_e softelectronics_e 11:28 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama.

Može Crkva da ima mišljenje o čemu god hoće, ali dok god čuva svoje pedofile (!!!) i homoseksualce a ordenjem kiti podvodače maloletnica to njeno mišljenje može da zavuče tamo gde Kačavenda zavlači stvari a odakle je - prema tvrdnji Crkve - dobri Bog zamislio da stvari samo izlaze.

Ја се не бих спрдао са нашом Црквом.
shmoo shmoo 11:31 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz

И сви су у његовој близини викали:"Бззз, бзззз!"


Eh, kad bih ja zaoštrio plajvaz pa napisao knjigu k'o onaj besprizornik Boža Spasić...
Koji bi to bestseler bio!
i kako bih ja kratko nakon toga živeo...






Верујем ти. И стварно не би дуго живео после тога.

Својевремено, деведесетих, имао сам прилику да улазим у кућу оца Жарка Гавриловића неким послом. Човек је тада имао сигурносне камере око дворишта и куће.

И ја се питао тада какав је то божји човек са каквом савешћу којем су потребне сигурносне камере да би мирно спавао.

Знаш када су некако после 2000. на огради порте ове моје цркве Светог Ђорђа на Бановом брду окачили светлећу рекламу за хотел "Престиж" доле на Царевој ћуприји (Бојан Радовановић, ДИПОС, ФК БАСК, па мардељ који су му наместили Човић и ДС екипа да лежи место њих, па 'оће да се самоубије скачући са крова хотела са Вучићевом сликом у рукама јер је Чуме кренуо да утерује дуг који му овај дугује ), ја попиздео и тако љут стигао у школу и одмах питам мог вероучитеља коме у Патријаршији да се обратим и пожалим на такво понашање надлежних попова у мојој цркви који на црквену порту каче рекламу за хотел, мој млади колега вероучитељ прво ћутао... Када смо се после следећег часа нашли опет у зборници (ваљда је у међувремену размислио), он ми каже:

"Знаш, иди у Патријаршију код тога и тога (име и презиме). Он ти је шеф канцеларије патријарха (тада је још увек био жив Павле) па му испричај ово што си мени рекао.

Али немој да му кажеш да сам ти ја ово рекао!!! Никако!!!"





I believe in America. America has made my fortune.



literatesa literatesa 11:35 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Pravo pitanje i ključ za razumevanje je… Otkuda se sad pa ta Inđija đe bezakonje vlada tu natersumila…

Benedykt, ne uskraćuj nas za bogastvo poznavanja drevnih religija, barem grčke mitologije.. o Toru obavezno. :)
predatortz predatortz 11:35 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Бојан Радовановић, ДИПОС, ФК БАСК, па мардељ који су му наместили Човић и ДС екипа да лежи место њих, па 'оће да се самоубије скачући са крова хотела са Вучићевом сликом у рукама ),


Poznajem čoveka.
literatesa literatesa 11:35 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ја се не бих спрдао са нашом Црквом.

Prije neki dan si bojkotovao posjetu manastiru jer ti žena nije imala maramu?
literatesa literatesa 11:38 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Nemoj mog bivšeg vladiku da ograničavaš samo na muško dupe! Jeb'o je taj i muvu u letu! Mnoge veoma dopadljive dame, popadije, pevačice, glumice je on pricvrljio!

Ne znam jel neko muško namignulo na tebe nakon ovih par riječ o muvama u letu i pedofilu.
Ovako deluje licemerno.

Ne deluje nego jeste. Već oživljeno, živi.
predatortz predatortz 11:39 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven


Ne znam jel neko muško namignulo na tebe nakon ovih par riječ o muvama u letu i pedofilu.


Slabo meni muškinje namiguje...
literatesa literatesa 11:41 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Slabo meni muškinje namiguje...

Pitam, srozavaš problem pa reko među ovim muškim i ženskim pasuljarama sa štajge možda neko i namigne.
predatortz predatortz 11:45 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

literatesa
Slabo meni muškinje namiguje...

Pitam, srozavaš problem pa reko među ovim muškim i ženskim pasuljarama sa štajge možda neko i namigne.


Ne srozavam, samo kažem ovom pakosnom maksi da moj bivši vladika ima slojevita interesovanja.

Što si bre uvek tako nadrndana?!
K'o profesorka marksizma!
softelectronics_e softelectronics_e 11:47 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

literatesa
Ја се не бих спрдао са нашом Црквом.

Prije neki dan si bojkotovao posjetu manastiru jer ti žena nije imala maramu?

Само нисам хтео да уђем у Цркву, јер нису хтели да пусте жену без мараме.
Па онда нисам ни ја хтео.
У манастиру сам био.
Истина, додао сам, малициозно, да мараму коју су донели оперу, ако већ нису.
Наравно, ни са том њиховом марамом нисам хтео да уђем, као што нисам имао ништа против да ми не дозволе да уђем у нешто скраћеним панталонама у Врднику, у манастиру Раваница.
Наравно, пошто је то моја Црква као и њихова, ту сам такође одбрусио да им никада више нећу доћи у манастир.
Јер сам ја слободно биће.
И као такав припадам својој Цркви.
literatesa literatesa 11:55 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Само нисам хтео да уђем у Цркву, јер нису хтели да пусте жену без мараме.
Па онда нисам ни ја хтео.

Još gore, sprdao si se crkvom?

Истина, додао сам, малициозно, да мараму коју су донели оперу, ако већ нису.
Наравно, ни са том њиховом марамом нисам хтео да уђем, као што нисам имао ништа против да ми не дозволе да уђем у нешто скраћеним панталонама у Врднику, у манастиру Раваница.
Наравно, пошто је то моја Црква као и њихова, ту сам такође одбрусио да им никада више нећу доћи у манастир.
Јер сам ја слободно биће.
И као такав припадам својој Цркви.

:))

literatesa literatesa 11:56 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

moj bivši vladika ima slojevita interesovanja.

Meni i dalje ništa nije veselo, jbg.
predatortz predatortz 11:58 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

literatesa
moj bivši vladika ima slojevita interesovanja.

Meni i dalje ništa nije veselo, jbg.


nema tu veselo i neveselo...
svaki tuzlak zna da je vasilije stizao i muško i žensko.

gedza.73 gedza.73 12:09 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven у Њу Ејџу

shmoo
Знаш ти коју лову дрмају ови теренски попови, са парохијама?

Znaš za ono državno pravilo 357?
3 000 maraka ili eura za najniže radno mesto, 5 000 za neko srednje a sa sedam hiljada biraš kancelariju.
Dušmani pričaju kako se tako dobijaju i neke 'bogate' parohije. Daš pare.

Sveštenik se dobro ušikao pa priča o sebi i svojim kolegama
- Ma bre mi smo najgori. Mi imamo naš sud. Pobijem se ja sa kolegom u čijoj je parohiji kuća u Pančevu. Dvanaest u kući, nije malo.

A opet ima tu divnih ljudi.




literatesa literatesa 12:13 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

nema tu veselo i neveselo...
svaki tuzlak zna da je vasilije stizao i muško i žensko.

Pa šta to da je imao i žene uz pedofiliju dođe kao vrlina, odmahnu ljudi ruku, ah, štaš, pop ne bira..

Ne poznajem dobro taj slučaj, nisam sad provjerila pretpostavljam da je to onaj zao lik, izopačen lik, sa kućom na njivi velikom plavom i zlatom unutra?
gedza.73 gedza.73 12:15 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

да пусте жену без мараме.

Mislim, možda se varam, da je to sa maramom dodao neko od apostola .Pavle. Ili beše Petar. Da je zajednčko islamu, hrišćanstvu, judaizmu što znači da običaj vuče poreklo iz vremena pre nastanka te tri religije. A odnekud mi u glavi da su nekada kurve bile raspeltenih kosa pa da se razlikuju.
vcucko vcucko 12:15 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Colin_bgd


Ja razumem da si ti i ovaj Vcucko (ovo bez ikakve negativne konotacije ili uvrede) dosli u Srbiju posle raspada Yu, ali da bas toliko ne razumete gde ste dosli, tj. kako stvari tu sustinski funkcionisu vec 500 godina, to je stvarno i jedino vas licni neoprostivi propust...


A tebi se baš sviđa kako funkcionišu? Pa se štrecaš kad god mi nešto kažemo u tom smislu.
Ja volim da ono što radim i pričam čuje i prokomentariše i neko "sa strane". Ko je rastao na nekom drugom mestu i u nekim drugim okolnostima. I smatram to normalnim. Možda nešto iskorigujem, promenim ako čujem second opinion. A ti?

Obaška o ovome "došli" i 500 godina.

U tih 500 godina Srbija (današnja) je više puta pražnjena pa ponovo punjena. Upravo iz "naših" krajeva (ovo naših shvati kako hoćeš). Znači trebao si da napišeš "200, max. 250 godina". Jer je u tom periodu obnovljena srpska država. I definitivno stvorena nova nacija. Po kom osnovu možeš da nas kecaš. Čim kažeš "500", aha, piše negde u crkvene knjige da je moj rod (pleme, prezime) prvi put zabeleženo u brdima iznad Risna 1447. uz napomenu "došli ot Zolotno jezero" (znači Zlatar). Odnosno daješ mi puno pravo da pričam.
Čini mi se da to ne shvataš?
literatesa literatesa 12:18 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven у Њу Ејџу

A opet ima tu divnih ljudi.

Brata i mene je krstio vjerovatno najbolji sveštenik u RS, besprijekoran.

A moje dijete je krstio monah, dal je to moguće ili sam izmislila?
Colin_bgd Colin_bgd 12:28 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

vcucko
Colin_bgd


Ja razumem da si ti i ovaj Vcucko (ovo bez ikakve negativne konotacije ili uvrede) dosli u Srbiju posle raspada Yu, ali da bas toliko ne razumete gde ste dosli, tj. kako stvari tu sustinski funkcionisu vec 500 godina, to je stvarno i jedino vas licni neoprostivi propust...


A tebi se baš sviđa kako funkcionišu? Pa se štrecaš kad god mi nešto kažemo u tom smislu.
Ja volim da ono što radim i pričam čuje i prokomentariše i neko "sa strane". Ko je rastao na nekom drugom mestu i u nekim drugim okolnostima. I smatram to normalnim. Možda nešto iskorigujem, promenim ako čujem second opinion. A ti?

Obaška o ovome "došli" i 500 godina.

U tih 500 godina Srbija (današnja) je više puta pražnjena pa ponovo punjena. Upravo iz "naših" krajeva (ovo naših shvati kako hoćeš). Znači trebao si da napišeš "200, max. 250 godina". Jer je u tom periodu obnovljena srpska država. I definitivno stvorena nova nacija. Po kom osnovu možeš da nas kecaš. Čim kažeš "500", aha, piše negde u crkvene knjige da je moj rod (pleme, prezime) prvi put zabeleženo u brdima iznad Risna 1447. uz napomenu "došli ot Zolotno jezero" (znači Zlatar). Odnosno daješ mi puno pravo da pričam.
Čini mi se da to ne shvataš?

Sve sto si napisao je u redu. Nista tu nije sporno. I treba da pricas, apsolutno... Takodje, naravno da mi se ne svidja kako stvari funkcionisu. Zato sam i otisao. Ne zaboravi da sam i ja "dodjos" negde...

Ali jos uvek ne razumes da si ti, kao prekodrinski Srbin, dokle god si ziveo tamo, bio samo potrosno sredstvo u rukama vlasti, crkve i politike koja se lepo baskari u Beogradu, i uziva da pravi sranja po Balkanu (dok moze), i ne razumes da podrzavajuci ovo nakaradno rusofilsko "srpstvo" samo doprinosis da se ta ciklicnost praznjenja-punjenja kontinualno odrzava... Institucijama "srpstva" odgovara negativna selekcija koju takvi stavovi omogucavaju, a sto Srbija kao zemlja nikad nije dosegla od dva koraka vise izmedju istorijskih resetovanja, to nije krivica onih koji ne pristaju na to...
angie01 angie01 13:08 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.


koji mi, zakon ogranicava-Sekularnost podrazumeva odsustvo službene religije, odnosno odsustvo bilo kog službenog stava po osnovu veroispovesti ili uverenja , tj. odvojenost drzave i crkve.



Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama


jujuju, mislis ovi vernici sa Aliexpresa, koji se dovode na skupove lica, jednako kao one politicke podrske sendvicara,...i ovo ti je kao onih 80%,...u Srbiji imas gradjane razlicite vere, pa prve vernike pravoslavne vere, koji ne ucestvuju na ovakvim masovkama, jer nisu u skladu sa hriscanskim normama, pa imas agnostike, ateiste,..zahebi me vise tvojih tumacenja.
angie01 angie01 13:14 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Loša je poruka kada ti neko stavi do znanja da u tvojoj kući može da uradi stvari koje ti ne želiš.


pazi ovaj momenat,...na koji obracas paznju samo kada ti odgovara.
predatortz predatortz 13:19 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

angie01
Ono gde bi vi da omeđite prava crkvi su crkvene zgrade i objekti.


koji mi, zakon ogranicava-Sekularnost podrazumeva odsustvo službene religije, odnosno odsustvo bilo kog službenog stava po osnovu veroispovesti ili uverenja , tj. odvojenost drzave i crkve.



Onda, Crkva kao takav skup, možda i najveći kojem ljudi u Srbiji po svojoj volji pripadaju, itekako ima prava na mišljene o svim društvenim kretanjima i pojavama


jujuju, mislis ovi vernici sa Aliexpresa, koji se dovode na skupove lica, jednako kao one politicke podrske sendvicara,...i ovo ti je kao onih 80%,...u Srbiji imas gradjane razlicite vere, pa prve vernike pravoslavne vere, koji ne ucestvuju na ovakvim masovkama, jer nisu u skladu sa hriscanskim normama, pa imas agnostike, ateiste,..zahebi me vise tvojih tumacenja.


Slušaj, ti pišeš toliko nepovezano i lišeno elementarne logike, da me mrzi da ti bilo šta smisleno pokušam odgovoriti.

Mislim, bilo bi krajnje glupo tebi pokušati objasniti da službena religija i iznošenje stava nemaju ama baš nikakve veze.

I, ko je uopšte pominjao službenu religiju?

Analogija da je crkva sastavljena od vernika, a da su vernici građani sa svim pripadajućim pravima, pa i pravima na stav, protest i slične tekovine demokratije, odnosno da se neko ko je vernik ne može ograničavati u pravima i slobodama zbog toga, tebi bi teško doprla do mozga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana