Politika| Region

Izbori

niccolo RSS / 30.08.2020. u 09:00

Po svemu sudeći očekuje nas veoma interesantan izborni dan (i noć) u Crnoj Gori. Do 9 časova je već 15% glasača izašlo na birališta. Kako je naš blog oduvek bio orijentisan i na dešavanja u regionu, mislim da je dobro otvoriti poseban blog na kome bi ljudi mogli da daju svoje viđenje današnjih izbora i uopšte situacije dole.

 
Dakle, da li će Milo i DPS posle 30 godina ostati bez većine (iako će verovatno pojedinačno biti i dalje sa najvećim brojem glasova) ili opozicija koja ide u tri kolone koliko shvatam ni ovog puta neće uspeti da sveukupno dobije preko 50% mesta u parlamentu, ostaje nam da vidimo večeras.
 
Do tada hajde da pročitamo kako blogeri komentarišu dešavanja i ove izbore... 
 
 


Komentari (1493)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 09:55 30.08.2020

Ja dovoljno ne znam

Da se skoro pidrazumeva da moram po tom pitanju imati mišljenje. Ili bar predosećaj.
Dakle, mislim da će borba biti grčevita.
Odnosno, mislim da Milo neće dobiti apsolutnu većinu, što ne znači da neko drugi neće biti spreman da skupo proda svojih nekoliko procenata, koji mu nedostaju.
Mi smo nekako naviknuti da se u politici trguje, ne kao na pijaci, nego kao na vašaru, sa sve konjkradicama i secikesama.
niccolo niccolo 10:07 30.08.2020

Re: Ja dovoljno ne znam

Da se skoro pidrazumeva da moram po tom pitanju imati mišljenje.

Prirodno.

što ne znači da neko drugi neće biti spreman da skupo proda svojih nekoliko procenata

Shvatam da je u određenoj varijanti glavno pitanje kako će SDP da postupi. A u drugoj varijanti nisu bitni. A u trećoj ni ne prelaze cenzus
loader loader 13:07 30.08.2020

Re: Ja dovoljno ne znam

Prvo što mi je palo na pamet jeste da će Milosav da pobedi. Kako? Nepošteno. Imaće vlast i dalje. Potreban je zapadu i papstvu. Voleo bih da sam omašio. Nego, ovo liči na mešanje u unutrašnje stvari jedne suverene banana državice!

niccolo niccolo 15:21 30.08.2020

Re: Ja dovoljno ne znam

Nego, ovo liči na mešanje u unutrašnje stvari jedne suverene banana državice!

Dabome, mi volimo da mešamo
loader loader 21:11 30.08.2020

Re: Ja dovoljno ne znam

A ovi što su zaraženi kovidom, i oni u samoizolaciji itd. - imaju li pravo glasa. U stvari, da, zavisi čiji su članovi ili simpatizeri. To dr miLo pregleda, pa kaže - taj,. taj da, taj ne, taj ne, taj ne...

mlatisa mlatisa 11:12 30.08.2020

И после Мила Мило

Рекао бих да ће Мило да победи. А победиће чак и ако не победи и сви релевантни чиниоци ће се сложити око тога. Једино ако су релевантни чиниоци заузети другим стварима, или ако пораз буде више него убедљив.
loader loader 13:09 30.08.2020

Re: И после Мила Мило

победиће чак и ако не победи
Eto, kolika je uverenost ovdašnjeg sveta u mIloVo pregnuće da očuva vlast. Nije to bez osnova. Samo da ne bude noćnih vijanja po ulicama!
niccolo niccolo 15:25 30.08.2020

Re: И после Мила Мило

или ако пораз буде више него убедљив.

Koliko je ubedljivo?
mlatisa mlatisa 17:06 30.08.2020

Re: И после Мила Мило

niccolo
Koliko je ubedljivo?


Ја бих рекао 10%. Ако опозиција буде на тачних 55% а Мило на 45% то већ неће моћи да се игнорише- Испод тога ће навући фалсификатима, подмићивањем, ...

Додуше и већа разлика може да се покрије, само треба више енергије и времена (тј. пара). Само је питање ко је вољан колико да се ангажује. Сада посматрачи са стране посматрају и надају се да неће морати да се уплићу.
loader loader 21:13 30.08.2020

Re: И после Мила Мило

да се покрије, само треба више енергије и времена (тј. пара).


Para se ima uvek, za to. Nema zbora.



jinks jinks 11:15 30.08.2020

...

Ko god i kad god bude došao na vlast posle gosn. Mila naslediće gomile problema, od kojih je verovatno jedan od komplikovanijih kako nadomestiti sve one milione koji se slivaju u kasu preko Kolumbije, Avganistana, ...

Naravno, pored svih ostalih koje je stvorio od kada vlada. Što neko reče osnovna crta njegove vlasti jeste "zavadi pa vladaj" ... bukvalno sve živo, a i dalje ako se može.
docsumann docsumann 12:25 30.08.2020

Re: ...

Mila naslediće gomile problema, od kojih je verovatno jedan od komplikovanijih kako nadomestiti sve one milione koji se slivaju u kasu preko Kolumbije, Avganistana, ...


ključno je da se u kasu slije 700 miliona poreskog duga, većinski od tajkuna štićenika DPS-a
niccolo niccolo 15:26 30.08.2020

Re: ...

gomile problema

To svakako
jinks jinks 20:16 30.08.2020

Re: ...

Docs, ako ovi SDP-ovci budu ispod cenzusa, ode onaj komsomolac na djubrište, i to ne istorije, nego na ono obično.
docsumann docsumann 12:23 30.08.2020

moj gut feeling

je da opozicija dobija ove izbore.

prolazna izlaznost u 13h pokazuje da je odziv znatno veći nego 2016. 50% u odnosu na 33%.
opoziciji u prilog ide velika izlaznost, pošto je glsačko tijelo DPS-a limitirano.

prava opozicija ide u 3 kolone (koalicije).
- oko DF-a
- demokrata
- URE

SDP je sumnjiv. formalno protiv DPS-a ali prilično suprostavljen DF-u.

pomenute 3 opcije su zaista odigrale zrelo u kampanji, bez međusobnih trvenja, sinhronizovani u kritici vlasti.
vjerovatno ključna stvar koja može prelomiti izbore je Milov sukob sa crkvom koji je on po svemu sudeći izgubio.

biće uzbudljvio večeras. samo da ne bude preuzbudljivo...
niccolo niccolo 15:20 30.08.2020

Re: moj gut feeling

je da opozicija dobija ove izbore.

I ja sam stekao takav utisak.

prolazna izlaznost u 13h pokazuje da je odziv znatno veći nego 2016. 50%

50% do 1? Pa tu će da izađe 100% do 8

biće uzbudljvio večeras. samo da ne bude preuzbudljivo...

To...
angie01 angie01 15:49 30.08.2020

Re: moj gut feeling

nadam se doks, da cete promeniti vlast- izmedjuostalog i zbog toga, sto bi to bio pokazatelj da je to moguce, zbog nas....sta ce se stavrno dogoditi do kraja dana- ne mogu da predivim, nemam pojma...suvise su mutne i isprepletane svacim te igre trona.
cassiopeia cassiopeia 16:04 30.08.2020

Re: moj gut feeling


biće uzbudljvio večeras. samo da ne bude preuzbudljivo...


Nadam se da neće!

Dobra izlaznost obećava.

Uzbudljiv dan, eno Lukašenko izveo tenkove na ulicu. Neki od diktatora će, nadam se, danas pasti. Ako ne obojica.

Samo da prođe bez žrtava.
niccolo niccolo 16:38 30.08.2020

Re: moj gut feeling

Uzbudljiv dan, eno Lukašenko izveo tenkove na ulicu.

Eto vidiš, zaboravih da proverim šta se danas dešava u BLR. Inače, ja onomad završih na poljsko-beloruskoj granici pa mi poljski carinici/policajci objasniše da Garminova mapa loše pokazuje kad ideš ka Viljnusu i da ne treba ići tuda, već jedno 15tak kilometara ranije skrenuti levo (takoreći kod Albukerkea ili Lajkovca, kako kome draže)...
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:57 30.08.2020

Re: moj gut feeling

50% do 1? Pa tu će da izađe 100% do 8


ako zatreba, verovatnije je da ce izaci 120%

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 30.08.2020

Re: moj gut feeling

bi to bio pokazatelj da je to moguce, zbog nas...

Da, da i mi vidimo da je vlast moguće promeniti na izborima jer je nikad nismo tako promenili, pa da vidimo kako to radi Crna Gora.

Oni evo već prvi put za poslednjih sedamdeset godina imaju priliku da to urade, pa valja od njih učiti.
angie01 angie01 22:17 30.08.2020

Re: moj gut feeling


Oni evo već prvi put za poslednjih sedamdeset godina imaju priliku da to urade, pa valja od njih učiti.


ne treba biti previse pametan i razumeti da se ni u tragovima ne moze tumeciti ono sto sam rekla ovako kao sto si ti...no dobro, uobicajene hucikucine...
maksa83 maksa83 16:28 30.08.2020

Izbor

Kada sam video naslov ponadao sam se da je blog o izboru bušilica ali štaetue.

Biće zanimljivo kad Milo krene da kupuje, tj. može li uopšte, koga, i za koliko.

Inače, meni su neki od tih opozicionih perjanica upravo jezzzivi. Zamisli docs da ti je na vlasti onaj recimo Medojević. Tip je muška varijanta Vjerice Radete.
niccolo niccolo 16:36 30.08.2020

Re: Izbor

Kada sam video naslov ponadao sam se da je blog o izboru bušilica ali štaetue.

U neku ruku i jeste, političari su kao bušilice, imaš [neka duhovita paralela između političara i bušilica]...
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:37 30.08.2020

Re: Izbor

maksa83

Inače, meni su neki od tih opozicionih perjanica upravo jezzzivi. Zamisli docs da ti je na vlasti onaj recimo Medojević. Tip je muška varijanta Vjerice Radete.


Ma jok bre, crnogorski Radule.
maksa83 maksa83 16:43 30.08.2020

Re: Izbor

Ma jok bre, crnogorski Radule.

Mislim a je Radule luđi i proračunatiji (mada mu je računica često neshvatljiva), ovaj mi više vuče na fatve i anateme, sotono i tako to.

Kako god, samo i imati izbore sa neizvesnim ishodom je, iz ove perspektive, privilegija.
niccolo niccolo 16:45 30.08.2020

Re: Izbor

Kako god, samo i imati izbore sa neizvesnim ishodom je, iz ove perspektive, privilegija.

Pa deluje da potpuno ujedinjenje opozicije nije pitanje života ili smrti tj. da može i u više kolona, ali da su sve dobro organizovane i da ozbiljno pristupaju izbornom procesu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:48 30.08.2020

Re: Izbor

maksa83
Ma jok bre, crnogorski Radule.

Mislim a je Radule luđi i proračunatiji (mada mu je računica često neshvatljiva), ovaj mi više vuče na fatve i anateme, sotono i tako to.

Kako god, samo i imati izbore sa neizvesnim ishodom je, iz ove perspektive, privilegija.


Benonova kinta, to sam mislio. Bas je onako providno prepoznatljivo, zato kazem Radule.
docsumann docsumann 16:52 30.08.2020

Re: Izbor

nače, meni su neki od tih opozicionih perjanica upravo jezzzivi. Zamisli docs da ti je na vlasti onaj recimo Medojević. Tip je muška varijanta Vjerice Radete.


opozicija će morati da pravi međusobni dil kako bi preuzela vlast.
niko tu neće biti sam niti dominantan. moguća je i ekspertska vlada kojoj bi cilj bio da organizuje prve fer izbore u roku od godinu-dvije.
bitno je se postojeći sistem rašrafi (eto malo zanatske figuracije), i što prije uspostavi normalno funkcionisanje institucija.
ovo treutno je paraliza svijesti.

zilikaka zilikaka 18:46 30.08.2020

Re: Izbor

Kada sam video naslov ponadao sam se da je blog o izboru bušilica
Jebla vas bušlice, da vas jeble.
Sve bih ja vas naterala da prođete ono što smo Docs i ja morali, pa da vidim kad bi vam se bušilice i burgije omilile.
Znate vi šta su uglovi burgije?

Ne znate, naravno, Ne znam više ni ja al sam morala to redom da učim napamet i sačuvam u memoriji sliku za ispit, da tamo reprodukujem. I da znam po nešto svakom tom uglu.
Ovo ovde je jedan deo toga.




...a bolelo me uvo za to onda tačno kolko i danas.

niccolo niccolo 18:48 30.08.2020

Re: Izbor

Znate vi šta su uglovi burgije?

U pravu si, drljaju tu o burgijama a ne znaju o njihovim uglovima. Neozbiljno...
zilikaka zilikaka 19:00 30.08.2020

Re: Izbor

niccolo
Znate vi šta su uglovi burgije?

U pravu si, drljaju tu o burgijama a ne znaju o njihovim uglovima. Neozbiljno...

Pa to.
Ti uglovi su ključni ne samo kad praviš, nego i kad oštriš burgiju!
maksa83 maksa83 19:07 30.08.2020

Re: Izbor

Jebla vas bušlice, da vas jeble.

Ne brini, evo sa' će četnici i partizani...
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:37 30.08.2020

Re: Izbor

zilikaka
Kada sam video naslov ponadao sam se da je blog o izboru bušilica
Jebla vas bušlice, da vas jeble.
Sve bih ja vas naterala da prođete ono što smo Docs i ja morali, pa da vidim kad bi vam se bušilice i burgije omilile.
Znate vi šta su uglovi burgije?

Ne znate, naravno, Ne znam više ni ja al sam morala to redom da učim napamet i sačuvam u memoriji sliku za ispit, da tamo reprodukujem. I da znam po nešto svakom tom uglu.
Ovo ovde je jedan deo toga.




...a bolelo me uvo za to onda tačno kolko i danas.


Koji materijal se busi?
Ja drugacije ostrim burgiju za busenje inoksa nego za busenje nekog gradjevinskog "flaha" ili cijevi.
gedza.73 gedza.73 19:56 30.08.2020

Re: Izbor

zilikaka
Ti uglovi su ključni ne samo kad praviš, nego i kad oštriš burgiju!

Odokativna metoda je ugao između dve spojene matice.
Druga je

U futer stegneš burgiju, gore imaš graničnike (različite tipove burgija) sa klapnom pa ručicom okrećeš levo-desno burgiju na tocilu (koje je na 'lastinim ustima' tako da možeš da približavaš i odaljuješ po potrebi).

Dole imaš uglomer (na ovoj nema) i oštriš bez greške i bez mnogo pameti.
edit
A ima i uputstvo (sa preko sedamdeset strana, mada na 'idiot' savete 'ne gurati prste dok mašina zvrnda' odlazi deset, petnaest)



freehand freehand 21:23 30.08.2020

Re: Izbor

Znate vi šta su uglovi burgije?


Učiteljceučiteljce.... Ja znam...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 30.08.2020

Re: Izbor


Odokativna metoda je ugao između dve spojene matice.

Čuj odokativna, sasvim dovoljna.
Ja, kad je pogodim, sav sam srećan:)
gedza.73 gedza.73 21:37 30.08.2020

Re: Izbor

hoochie coochie man

Odokativna metoda je ugao između dve spojene matice.

Čuj odokativna, sasvim dovoljna.
Ja, kad je pogodim, sav sam srećan:)

nije što smo naši al' smo majstori.
mada iskren da budem nikad nisam uspeo iz ruke da naoštrim a da to traje. DOk nisam nabavio onu oštrilicu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:51 30.08.2020

Re: Izbor

niccolo
Znate vi šta su uglovi burgije?

U pravu si, drljaju tu o burgijama a ne znaju o njihovim uglovima. Neozbiljno...


Pa nećemo da projeketujemo i pravimo brugije, nego samo da ih naoštrimo ponekad, a za to nam ne treba ovo znanje (a vidi se i da zili, iako je možda položila taj neki ispit, nikad burgiju naoštrila nije... )
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:04 30.08.2020

Evo šta javlja...

...moja privatna obaveštajna mreža sa lica mesta

Podgorica i Nikšić javljaju o velikoj napetosti.
U Berane, braća Vasojevići samo što nisu krenuli već da slave (jebiga lude glave, ne vredi im pričati o strpljenju i opreznosti).
Drobnjaci (Žabljak i taj kraj) relativno relaksirani i optimistični.
j_grandson j_grandson 17:07 30.08.2020

Re: Evo šta javlja...

vrabac_onaj
...moja privatna obaveštajna mreža sa lica mesta

Podgorica i Nikšić javljaju o velikoj napetosti.
U Berane, braća Vasojevići samo što nisu krenuli već da slave (jebiga lude glave, ne vredi im pričati o strpljenju i opreznosti).
Drobnjaci (Žabljak i taj kraj) relativno relaksirani i optimistični.

Zna li se, okvirno, vreme objavljivanja pouzdanih rezultata?
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:12 30.08.2020

Re: Evo šta javlja...

j_grandson

Zna li se, okvirno, vreme objavljivanja pouzdanih rezultata?


Uf nemoj o tome. To će izgleda biti najopasniji deo. Ovi oprezni se najviše toga boje.
niccolo niccolo 17:27 30.08.2020

Re: Evo šta javlja...

Podgorica i Nikšić javljaju o velikoj napetosti.

Mogu da zamislim koliko su tamo podeljeni.
j_grandson j_grandson 17:06 30.08.2020

Da!

Samo neka sadašnji ode!
Nije Crna Gora zaslužila još jednog Faraona.
Черевићан Черевићан 17:28 30.08.2020

per maiora

viđenje izbora

на изборе ај'мо
(ама било које),
да се изборимо
за изборе своје
niccolo niccolo 17:31 30.08.2020

Re: per maiora

на изборе ај'мо

Do 6 glasalo 70%, znači može da se očekuje tu negde oko 80%tak do kraja.
docsumann docsumann 18:01 30.08.2020

Re: per maiora

dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.
što zbog korone, što zbog preventivnog rada opozicije na terenu.
maksa83 maksa83 18:11 30.08.2020

Re: per maiora

dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?
docsumann docsumann 18:18 30.08.2020

Re: per maiora

maksa83
dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?


ljudima koji već godinama žive u EU, a imaju CG lične karte, DPS plaća putne troškove da dođu i glasaju za njihovu stvar.
ovog puta, većinu tih osoba opozicija je identifikovala i upozorila da mogu izgubiti prava u zemlji u kojoj žive ako uzmu učešća na cg izborima.
uz to obavještene su vlasti u tim zemljama.

freehand freehand 18:21 30.08.2020

Re: per maiora

maksa83
dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?

Sednu na bušilicu i hoplahopla, Luksemburg-Budva-Luksemburg klasa siguran glas.


maksa83 maksa83 18:25 30.08.2020

Re: per maiora

Sednu na bušilicu i hoplahopla

Kokovolti bateria?
docsumann docsumann 18:28 30.08.2020

Re: per maiora

maksa83
Sednu na bušilicu i hoplahopla

Kokovolti bateria?


refer end um
maksa83 maksa83 18:31 30.08.2020

Re: per maiora

ljudima koji već godinama žive u EU, a imaju CG lične karte, DPS plaća putne troškove da dođu i glasaju za njihovu stvar.

Čoveče. Pa koliko je to ljudi otpr.?
freehand freehand 18:31 30.08.2020

Re: per maiora

maksa83
Sednu na bušilicu i hoplahopla

Kokovolti bateria?

Do Luksemburga tričetri vati aproksimalno.
freehand freehand 18:32 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
maksa83
dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?


ljudima koji već godinama žive u EU, a imaju CG lične karte, DPS plaća putne troškove da dođu i glasaju za njihovu stvar.
ovog puta, većinu tih osoba opozicija je identifikovala i upozorila da mogu izgubiti prava u zemlji u kojoj žive ako uzmu učešća na cg izborima.
uz to obavještene su vlasti u tim zemljama.


Ček sad, a šta je tu u stvari sporno ako oni imaju i crngorsko državljanstvo i regularno biračko pravo?
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:33 30.08.2020

Re: per maiora

maksa83
dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?


Ovde je bitno navesti da u crnogorskom zakonu piše da se mora imati prijavaljeno boravište u CG najmanje dve godine da bi se moglo glasati.
Pretpostavljaš zbog koga se to tako formulisalo. E pa prema njima se i primenjivalo, prema nekim drugima nije.
docsumann docsumann 18:34 30.08.2020

Re: per maiora

maksa83
ljudima koji već godinama žive u EU, a imaju CG lične karte, DPS plaća putne troškove da dođu i glasaju za njihovu stvar.

Čoveče. Pa koliko je to ljudi otpr.?


kažu ovi iz opozicije da su evidentirali 9 iljada takvijeh.

u svakom slučaju malo ih se pojavilo ovaj put.
freehand freehand 18:35 30.08.2020

Re: per maiora

vrabac_onaj
maksa83
dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?


Ovde je bitno navesti da u crnogorskom zakonu piše da se mora imati prijavaljeno boravište u CG najmanje dve godine da bi se moglo glasati.
Pretpostavljaš zbog koga se to tako formulisalo. E pa prema njima se i primenjivalo, prema nekim drugima nije.

Ovo je odgovor i na moje pitanje, hvala.
docsumann docsumann 18:40 30.08.2020

Re: per maiora

freehand
docsumann
maksa83
dobra stvar što je poprilično smanjen broj letećih glasača iz EU.

Šta to tačno znači?


ljudima koji već godinama žive u EU, a imaju CG lične karte, DPS plaća putne troškove da dođu i glasaju za njihovu stvar.
ovog puta, većinu tih osoba opozicija je identifikovala i upozorila da mogu izgubiti prava u zemlji u kojoj žive ako uzmu učešća na cg izborima.
uz to obavještene su vlasti u tim zemljama.


Ček sad, a šta je tu u stvari sporno ako oni imaju i crngorsko državljanstvo i regularno biračko pravo?


pa moraju da se opredjele da li su državljani CG ili zemlje u kojoj žive već godinama.
ako ostvare glassačko pravo u cg, zemlja boravka im može uskratiti prava koja im pripadaju po tamnošnjem državljanstvu.
valjda su i upozoreni u tom smislu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:49 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann


pa moraju da se opredjele da li su državljani CG ili zemlje u kojoj žive već godinama.
ako ostvare glassačko pravo u cg, zemlja boravka im može uskratiti prava koja im pripadaju po tamnošnjem državljanstvu.
valjda su i upozoreni u tom smislu.


Ma čak i u slučaju dvojnog državljanstva:

Član 11

Pravo da bira i da bude biran za poslanika ima birač koji je navršio 18 godina života, koji je poslovno sposoban i koji ima prebivalište u Crnoj Gori najmanje dvije godine prije dana održavanja izbora.

Pravo da bira i da bude biran za odbornika ima birač koji je navršio 18 godina života, koji je poslovno sposoban, koji ima prebivalište u Crnoj Gori najmanje dvije godine i koji ima prebivalište u opštini, odnosno gradskoj opštini, kao izbornoj jedinici, najmanje šest mjeseci prije dana održavanja izbora.


ZAKON O IZBORU ODBORNIKA I POSLANIKA
docsumann docsumann 18:59 30.08.2020

Re: per maiora

Ma čak i u slučaju dvojnog državljanstva:


ma ja samo prenosimo šta sam čuo od Slavena Radunovića koji se u DF-u bavio tim slučajevima
niccolo niccolo 19:06 30.08.2020

Re: per maiora

E gotovo, sad kom obojci tom i džeri...
mirelarado mirelarado 19:11 30.08.2020

Re: per maiora

niccolo
E gotovo, sad kom obojci tom i džeri...


Videćemo i koliko će prebrojavanje da traje...
niccolo niccolo 19:29 30.08.2020

Re: per maiora

Cemi kaže da će oko 20:45 da izađu sa projekcijom rezultata.
docsumann docsumann 19:44 30.08.2020

Re: per maiora

slušam neke ankete po kojima bi DF mogao da osvoji oko 29-30%
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:47 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann


pa moraju da se opredjele da li su državljani CG ili zemlje u kojoj žive već godinama.
ako ostvare glassačko pravo u cg, zemlja boravka im može uskratiti prava koja im pripadaju po tamnošnjem državljanstvu.
valjda su i upozoreni u tom smislu.

Francuze ne zanima da li imas jos koje drzavljanstvo pored francuskog.
Pitanje je postenja da li hoces da biras drugima ljude koji ce odlucivati o njihovoj sudbini a koju ti ne dijelis sa njima.
docsumann docsumann 19:50 30.08.2020

Re: per maiora

izlaznost 75,9%
niccolo niccolo 19:55 30.08.2020

Re: per maiora

Malo je nešto 1% za poslednjih sat vremena...
docsumann docsumann 20:07 30.08.2020

Re: per maiora

izgleda da je DPS u Budvi doživio debakl. tamo su inače održani i lokalni izbori.
maksa83 maksa83 20:09 30.08.2020

Re: per maiora

izgleda da je DPS u Budvi doživio debakl. tamo su inače održani i lokalni izbori.

I po prvi izgubio na biračkom mestu u zatvoru u Spužu. E kad si se i svojima smučio...
niccolo niccolo 20:14 30.08.2020

Re: per maiora

Cemi kaže DPS 34.2%, a DF drugi 33.7%. Pa posle njih Mir je naša nacija 12.6%, URA 5%, a dve ove socijaldemokratske partije ispod 5%.
docsumann docsumann 20:14 30.08.2020

Re: per maiora

na 49% uzorka

DPS 34%
DF 33%
Demokrate 12%
URA 5%
SD 4%

2. 3. i 4. mjesto su opozicione stranke
gedza.73 gedza.73 20:15 30.08.2020

Re: per maiora

Znači opet Milo?
j_grandson j_grandson 20:17 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
na 49% uzorka

DPS 34%
DF 33%
Demokrate 12%
URA 5%
SD 4%

2. 3. i 4. mjesto su opozicione stranke

Dakle, biće gusto!?
docsumann docsumann 20:18 30.08.2020

Re: per maiora

gedza.73
Znači opet Milo?


kako si to izračunao?
j_grandson j_grandson 20:18 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
izgleda da je DPS u Budvi doživio debakl. tamo su inače održani i lokalni izbori.

Kako taj debakl izgleda po brojkama, odnosno, procentima?
docsumann docsumann 20:21 30.08.2020

Re: per maiora

j_grandson
docsumann
na 49% uzorka

DPS 34%
DF 33%
Demokrate 12%
URA 5%
SD 4%

2. 3. i 4. mjesto su opozicione stranke

Dakle, biće gusto!?


ljudi, pa ako ovako ostane Milo je najvjerovatnije puko. trenutno sa satelitima DPS ima 46%
gedza.73 gedza.73 20:21 30.08.2020

Re: per maiora

kako si to izračunao?

Daj bože da grešim ali je on tridesetak godina na vlasti (retko koja država je imala takav vladarski kontinuitet) i nešto ne verujem da se nije pripremio na scenario u kome bi neko promenio stranu zbog <navedipoželji>.
Kažem možda grešim pošto uopšte nisam upućen ko se kako tamo kotira niti ko šta priča samo kažem da je Milo uspešno preživeo mnoge promene i metamorfoze.
Jedino ako je sam odlučio da ode.

Ovo su izbori, treba sačekati i videti ko ima većinu.
docsumann docsumann 20:24 30.08.2020

Re: per maiora

izgleda da su izgubili u većini gradova uključujući Podgoricu, Nikšić, Pljevlja, Novi, Budvu, Kotor...

EDIT: razlika između DPS-a i DF-a razlika svega 0,7%
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:24 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann


ljudi, pa ako ovako ostane Milo je najvjerovatnije puko. trenutno sa satelitima DPS ima 46%


Da, ovo izgleda baš ubedljivo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:25 30.08.2020

Re: per maiora

gedza.73
kako si to izračunao?

Daj bože da grešim ali je on tridesetak godina na vlasti (retko koja država je imala takav vladarski kontinuitet) i nešto ne verujem da se nije pripremio na scenario u kome bi neko promenio stranu zbog .
Kažem možda grešim pošto uopšte nisam upućen ko se kako tamo kotira niti ko šta priča samo kažem da je Milo uspešno preživeo mnoge promene i metarmofoze.
Jedino ako je sam odlučio da ode.

Ovo su izbori, treba sačekati i videti ko ima većinu.


Ja imam utisak da ti to pomalo priželjkuješ.
j_grandson j_grandson 20:31 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
izgleda da su izgubili u većini gradova uključujući Podgoricu, Nikšić, Pljevlja, Novi, Budvu, Kotor...

EDIT: razlika između DPS-a i DF-a razlika svega 0,7%

Tih 0,7% može da odvede u zajebanciju!
Kada bi i tu uspelo da prevagne, onda bi to bilo štogod.
docsumann docsumann 20:32 30.08.2020

Re: per maiora

projekcija mandata na 58% obrađenih podataka

opozicija ima 43 mandata, 41 je većina!
gedza.73 gedza.73 20:33 30.08.2020

Re: per maiora

Ja imam utisak da ti to pomalo priželjkuješ.

Ma 'de. Vidiš da se lik okačio i neće da se skine, samo mi malo sumnjivo da će lako da se preda. Ima Miloševića kao primer za samozajebavanje a uvek se nađe neki 'preletečavić'.

Jeino ako se preračunao sa crkvom.
j_grandson j_grandson 20:33 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
projekcija mandata na 58% obrađenih podataka

opozicija ima 43 mandata, 41 je većina!

Lajk!
No, duga je noć!
docsumann docsumann 20:33 30.08.2020

Re: per maiora

j_grandson
docsumann
izgleda da su izgubili u većini gradova uključujući Podgoricu, Nikšić, Pljevlja, Novi, Budvu, Kotor...

EDIT: razlika između DPS-a i DF-a razlika svega 0,7%

Tih 0,7% može da odvede u zajebanciju!
Kada bi i tu uspelo da prevagne, onda bi to bilo štogod.


to je nebitno. to je tek jedna opoziciona koalicija. DPS i DF će imati podjednako mandata 29. demokrate 12. URA 4, i to je ta pobjednička računica opozicije koja je upalila. SDP im nije potreban.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:34 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
projekcija mandata na 58% obrađenih podataka

opozicija ima 43 mandata, 41 je većina!


dakle računaš DF+Bečić+URA?
docsumann docsumann 20:37 30.08.2020

Re: per maiora

vrabac_onaj
docsumann
projekcija mandata na 58% obrađenih podataka

opozicija ima 43 mandata, 41 je većina!


dakle računaš DF+Bečić+URA?


naravno, to je već poznati pakt, tj. opozicija u 3 kolone
j_grandson j_grandson 20:38 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
vrabac_onaj
docsumann
projekcija mandata na 58% obrađenih podataka

opozicija ima 43 mandata, 41 je većina!


dakle računaš DF+Bečić+URA?


naravno, to je već poznati pakt, tj. opozicija u 3 kolone

Zašto mi je strepnja uravnotežena sa nadom?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:42 30.08.2020

Re: per maiora

docsumann
vrabac_onaj
docsumann
projekcija mandata na 58% obrađenih podataka

opozicija ima 43 mandata, 41 je većina!


dakle računaš DF+Bečić+URA?


naravno, to je već poznati pakt, tj. opozicija u 3 kolone


evo, baš mi kažu iz Podgorice, polako, još nije gotovo. to su oni oprezni, bolje da se šaltam na Berane i Žabljak da me ne mrače :)
docsumann docsumann 20:43 30.08.2020

Re: per maiora

na 78% uzorka opozicija ima 41 mandat i ne bi trebalo da ide ispod.
možda i SDP doda svoj 1 mandat na tu stranu. valjda neće s "četnicima" 45.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:44 30.08.2020

Re: per maiora

Ovde je bitno navesti da u crnogorskom zakonu piše da se mora imati prijavaljeno boravište u CG najmanje dve godine da bi se moglo glasati.


prebivaliste moze da bude bitno samo za lokalne izbore. drzavljanima se ne sme uskracivati ustavno pravo glasa, bez obzira na drzavu u kojoj zive.

kakve pobogu posledice u drzavama gde trenutno zive? jel amerikanci koji zive u rusiji trpe posledice sto su glasali na americkim izborima?
docsumann docsumann 20:45 30.08.2020

Re: per maiora

iznosim podatke CEMIJ-a, DPS tvrdi da imaju 37%

niccolo niccolo 20:46 30.08.2020

Re: per maiora

na 78% uzorka opozicija ima 41 mandat i ne bi trebalo da ide ispod.

Koliko je realno da manjine odu uz manjinu a ne uz većinu?
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:49 30.08.2020

Re: per maiora

pa moraju da se opredjele da li su državljani CG ili zemlje u kojoj žive već godinama.
ako ostvare glassačko pravo u cg, zemlja boravka im može uskratiti prava koja im pripadaju po tamnošnjem državljanstvu.
valjda su i upozoreni u tom smislu.


auf brate odakle poceti...

ne pratim i ne zanima me crnogorski zakon o drzavljanstvu. ali me zanima koja to prava po tamosnjem (eu) drzavljanstvu bi bila uskracena dvojnom drzavljaninu francuske i amerike na primer, ako on glasa na americkim izborima?

a o crnogorskim drzavljanima koji imaju samo crnogorosko drzavljanstvo i residence u nekoj od eu zemalja? ukinuo bi im ustavno pravo glasa u drzavi ciji su drzavljani?



docsumann docsumann 20:51 30.08.2020

Re: per maiora

niccolo
na 78% uzorka opozicija ima 41 mandat i ne bi trebalo da ide ispod.

Koliko je realno da manjine odu uz manjinu a ne uz većinu?


cijenim da će manjine uz većinu. na drugoj strani ne dobijaju ništa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 30.08.2020

Re: per maiora


Ja imam utisak da ti to pomalo priželjkuješ.

Ne znam za njega ali N1 priželjkuje, vidi se jasno:)
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:54 30.08.2020

Re: per maiora

dragosevacsutra

a o crnogorskim drzavljanima koji imaju samo crnogorosko drzavljanstvo i residence u nekoj od eu zemalja? ukinuo bi im ustavno pravo glasa u drzavi ciji su drzavljani?


pa eno ti ga gore zakon. ne možeš da glasaš ako si duže od 2 godine prijavljen van CG.
docsumann docsumann 20:54 30.08.2020

Re: per maiora

dragosevacsutra
pa moraju da se opredjele da li su državljani CG ili zemlje u kojoj žive već godinama.
ako ostvare glassačko pravo u cg, zemlja boravka im može uskratiti prava koja im pripadaju po tamnošnjem državljanstvu.
valjda su i upozoreni u tom smislu.


auf brate odakle poceti...

ne pratim i ne zanima me crnogorski zakon o drzavljanstvu. ali me zanima koja to prava po tamosnjem (eu) drzavljanstvu bi bila uskracena dvojnom drzavljaninu francuske i amerike na primer, ako on glasa na americkim izborima?

a o crnogorskim drzavljanima koji imaju samo crnogorosko drzavljanstvo i residence u nekoj od eu zemalja? ukinuo bi im ustavno pravo glasa u drzavi ciji su drzavljani?







sad ne znam koji minut,
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:55 30.08.2020

Re: per maiora

hoochie coochie man

Ja imam utisak da ti to pomalo priželjkuješ.

Ne znam za njega ali N1 priželjkuje, vidi se jasno:)


naravo, to ne bi trebalo da iznenađuje :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana