Politika| Region

Izbori

niccolo RSS / 30.08.2020. u 09:00

Po svemu sudeći očekuje nas veoma interesantan izborni dan (i noć) u Crnoj Gori. Do 9 časova je već 15% glasača izašlo na birališta. Kako je naš blog oduvek bio orijentisan i na dešavanja u regionu, mislim da je dobro otvoriti poseban blog na kome bi ljudi mogli da daju svoje viđenje današnjih izbora i uopšte situacije dole.

 
Dakle, da li će Milo i DPS posle 30 godina ostati bez većine (iako će verovatno pojedinačno biti i dalje sa najvećim brojem glasova) ili opozicija koja ide u tri kolone koliko shvatam ni ovog puta neće uspeti da sveukupno dobije preko 50% mesta u parlamentu, ostaje nam da vidimo večeras.
 
Do tada hajde da pročitamo kako blogeri komentarišu dešavanja i ove izbore... 
 
 


Komentari (1493)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:12 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

floki
niccolo
Kako ti neko određuje ako si se ti sa time saglasio i potpisao? Oni su ti samo tražili nemojte da radite sa ovima nego sa nama, nisu te tukli po ušima da prihvatiš.


хехе, а кад држе батину иза леђа ( ака "лепо ти објасне шта ће се десити ако не потпишеш" ) :)

Pa čekaj, držali oni njega za jaja ili ne, zar delovi ovoga što je potpisano nisu čisto pregovaranje gde oni prihvate nešto tvoje a ti prihvatiš nešto njihovo. Oni su tebi dali tu agenciju što će da otvori kancelariju u Beogradu, zauzvrat tražili to, to i to. Ako su već držali batinu, mogli su da napišu šta god hoće tj. da ne daju ništa.
niccolo niccolo 20:13 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Prijavio sam te :)

Meni
mlatisa mlatisa 20:13 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?


@niccolo
nisu te tukli po ušima da prihvatiš.


Мислиш да нису?

Додуше, једном и ми да из светског рата изађемо без значајних жртава.

Едит: сада видех да треба и да купујемо гас и нафту од САД. И да прогањамо државе које прогањају пед.. , овај хомосексуалце. Која комедија
maksa83 maksa83 20:16 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Pa čekaj, držali oni njega za jaja ili ne, zar delovi ovoga što je potpisano nisu čisto pregovaranje gde oni prihvate nešto tvoje a ti prihvatiš nešto njihovo. Oni su tebi dali tu agenciju što će da otvori kancelariju u Beogradu, zauzvrat tražili to, to i to. Ako su već držali batinu, mogli su da napišu šta god hoće tj. da ne daju ništa.

Da vas pitam, vi kad klikćete na Internetu na ono "I agree", je l' čitate to na šta ste se agrijovali (niccolo se ne računa, on sve to čita).

E pa što bi onda on čit'o...
milisav68 milisav68 20:16 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

floki

хехе, а кад држе батину иза леђа (ака "лепо ти објасне шта ће се десити ако не потпишеш" :)

Naterace nas da potpisemo da ce da doruckujemo kornfleks u zamenu da ne priznamo kosovo :)
niccolo niccolo 20:16 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

сада видех да треба и да купујемо гас и нафту од САД.

Taj deo je prilično generalno napisan, ne bih to gledao negativno (jer diversifikacija izvora snabdevanja zaista jeste interes svake države - u meri u kojoj je uopšte moguće diversifikovati izvore. A mi ćemo, kad Bugari sagrade svoj deo turskog toka i povežu se sa Grcima kao deo ICGB projekta, zaista imati potencijalnu opciju i za azerbejdžanski gas i za taj iz Aleksandrije. Pa koji bude najpovoljniji...).
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Oni su tebi dali tu agenciju što će da otvori kancelariju u Beogradu, zauzvrat tražili to, to i to

Da, bolje je to nego bombradovanje, nesporno.
A i inače, Srbija je sad u povoljnijem međunarodnom položaju nego ranije, ne mogu da zamislim Hilari kako pregovara sa Srbijom oko Kosova, Tramp ipak pregovara.

Ali, da se ne zavaravamo, nije bilo moguće odbiti potpis, ne pristati na to što traže, a zauzvrat, da, dobili smo i šargarepu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

niccolo
Prijavio sam te :)

Meni

Aha :)
maksa83 maksa83 20:20 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ali, da se ne zavaravamo, nije bilo moguće odbiti potpis, ne pristati na to što traže, a zauzvrat, da, dobili smo i šargarepu.

Ali bukvalno šargarepu, dakle ne metafora, nego povrće.

floki floki 20:20 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

ма ја се зезам мало

пошто нисам тамо седео и држао свећу, не могу ништа о томе да кажем како су преговори ишли и шта је део договора који је non-negotiable (због ког се држи батина иза леђа) а око ког можеш мање/више да се цењкаш...

тај део око ког можеш да се цењкаш служи теби за интерну употребу (да кажеш како си им одбрусио, просуо воду у лице...), јер, ако радиш већ добро посао (гледано из угла оног који држи батину) онда нема разлога да не останеш на том месту и наставиш да радиш...
niccolo niccolo 20:22 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ali, da se ne zavaravamo, nije bilo moguće odbiti potpis, ne pristati na to što traže, a zauzvrat, da, dobili smo i šargarepu.

Mislim da beogradski sindikat ima ono izbor je lak kad izbor ti ne daju.

Ali vas trojica (ili koliko vas je što se bunite za Kineze) mi niste ovde objasnili zašto je naš interes da radimo 5G sa Kinezima. Dakle, ne ono na opštem nivou da imamo izbor - nego kad već znamo da će nam to dati ponudu koju ne možemo da odbijemo, da li smo uopšte analizirali da li time zaista nešto gubimo ili možemo relativno mirno da prihvatimo tu odredbu?
maksa83 maksa83 20:29 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ali vas trojica (ili koliko vas je što se bunite za Kineze) mi niste ovde objasnili zašto je naš interes da radimo 5G sa Kinezima.

Zato što taj kineski pege ima samo koronu, a ako uzmemo američki pege onda će i Gejc da nas čipuje kroz vakcinu pa će sa pegejom da nas voze kao one RC autiće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Dakle, ne ono na opštem nivou da imamo izbor

Izbor, pravo, suverenitet....
mlatisa mlatisa 20:32 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?


@floki
пошто нисам тамо седео и држао свећу, не могу ништа о томе да кажем како су преговори ишли и шта је део договора који је non-negotiable (због ког се држи батина иза леђа) а око ког можеш мање/више да се цењкаш...


Нисам био ни ја али сам слободан да нагађам. Оно о чему се није могло преговарати су
- амбасада у јерусалим
- но но 5G кина (ускоро и Кина уопште)
- но но хезболах
- но но антихомо
- купите мало гаса и нафте од нас
- побољшајте комуникације да можемо своје трупе лакше да транспортујемо на исток када буде требало.

- ово антихомо можда и није на списку.

можда сам нешто пропустио. И ја се питам шта ће да каже брат Си на ово?

Ја стварно не видим шта смо добили овим.
niccolo niccolo 20:33 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ја стварно не видим шта смо добили овим.

Priliku da ne priznamo Kosovo
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ја стварно не видим шта смо добили овим.

Dobili smo, ovim ukupnim vašarom, to što nismo bili toliko pritisnuti da eksplicitno priznamo Kosovo.
Izbegli smo to a to je već dobitak ako se ima na umu trougao Srbija Amerika Kosovo.

Da li je moglo sa malo manje štete, a štete ima, teško je tvrditi
maksa83 maksa83 20:45 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

E, a je l' znate da Hoti i Vučić nisu potpisali iste papire? Mislim, sadržaj je drugačiji.

Kakva zajebancija.

Inače, nepopularno mišljenje - ovo što je potpisano je služilo samo tome da Trunpo odglumi nekog mirotvorca (ko bi da vidi nešto smešno - klik ovde). U papire je ubačeno sve što treba Amerima i ništa što suštinski menja odnose Srbije i Kosova (ok, znam, Kosovo je Srbija, ali zamislimo da možda i nije to baš tako kao što zvuči kad se kaže), dakle Izrael, Hezbolah, 5G, sve to nema veze sa životom, tj. Srbijom i Kosovom, potpuna šarada sve u svemu, a Min. Inostranih Poslova Ivica Dačić - prenosi celu stvar iz Pinkovog studija. Vriska.

Sve u svemu, ovo je bilo jedno solidno pušenje Trampu, što može da ispadne kao ono zato-što-sam-pametan ulaganje u Klinton fondaciju onomad pred njihove izbore.

Ne znam da li ste primetili, ali onaj Vučić je težak debil.

P.S. Siguran sam da bi se za onaj "vi ćete preseliti ambasadu u Jerusalim, a Izrael će zauzvrat da prizna Kosovo" našlo preko nekoliko prigodnih klipova iz Two And a Half Men.
niccolo niccolo 20:47 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

ko bi da vidi nešto smešno

Kakav kralj svemira, koliko se on sjajno sprda

U papire je ubačeno sve što treba Amerima i ništa što suštinski menja odnose Srbije i Kosova (ok, znam, Kosovo je Srbija, ali zamislimo da možda i nije to baš tako kao što zvuči kad se kaže), dakle Izrael, Hezbolah, 5G, sve to nema veze sa životom, tj. Srbijom i Kosovom

Pa naravno, ovo je papir koji Trampu treba za izbore.
mlatisa mlatisa 20:51 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?


@niccolo
Ali vas trojica (ili koliko vas je što se bunite za Kineze) mi niste ovde objasnili zašto je naš interes da radimo 5G sa Kinezima. Dakle, ne ono na opštem nivou da imamo izbor - nego kad već znamo da će nam to dati ponudu koju ne možemo da odbijemo, da li smo uopšte analizirali da li time zaista nešto gubimo ili možemo relativno mirno da prihvatimo tu odredbu?


САД није против 5G него је против 5G који није њихов а пошто га нису развили то значи технолошко успоравање. У пракси то значи да ће се сви трошкови технологије повећати који су већ и сада увећани.

Погледај нпр. овде
Cene elektronike u Srbiji više za 13 odsto nego u EU

И занимљиво је да картелисање ником не смета. Као ни картелисање мобилних оператора.

Верујем да ће ускоро и да предузму мере против раста ИТ сектора код нас. (Већ су и кренули у том правцу прошле године). Мишљење да Запад подржава слободно тржиште је врло наивно. Оваква ситација win-win-lose (lose је за нас сиротињу рају), а win-win je за спољне и унутрашње факторе. Виђу, овде чак има и неке симболике (pun intended)

maksa83 maksa83 20:51 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Pa naravno, ovo je papir koji Trampu treba za izbore.

Malo me lacne kad vidim kako mešavina Vjekoslava Šešelja i Bogoljuba Karića briše dupe Predsednikom moje zemlje, a onda se setim ko je Predsednik i odem da gledam rivjuove bušilica na jućubu pošto je zapravo sve u redu sa svemirom.
niccolo niccolo 20:58 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Погледај нпр. овде

Nisam siguran čijim se agrumentima suprotstavljaš, mojim svakako ne.

a onda se setim ko je Predsednik i odem da gledam rivjuove bušilica na jućubu pošto je zapravo sve u redu sa svemirom

Pa to, imaš dijagnozu koji je sve i svja u državi i društvu i koji je sa sobom poveo Malog, Čadeža i Đurića (who the fuck su ti likovi, ima li preostao i jedan diplomata u zemlji). Ako se kao društvo i država glupiramo dajući moć takvim likovima, zašto očekujemo da ostali neće da nas tretiraju kako zaslužujemo. U tom smislu je ovo sprdanje sa lot of love još i super, a za bolje od sprdanja i nismo.
mija12 mija12 21:08 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

sve to nema veze sa životom, tj. Srbijom i Kosovom, potpuna šarada sve u svemu,



Ima valjda jedna stavka za Gazivode.
nsarski nsarski 21:16 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

U tom smislu je ovo sprdanje sa lot of love još i super, a za bolje od sprdanja i nismo.


Šta oćeš, dobio je od Narandžastog na poklon olovku kojom je potpisao dogovor. (Rekao je da će je pokloniti nekom od svoje dece). Koliko je to ekskluzivan poklon, videti ovde.



Twit-ptičica --Link
maksa83 maksa83 21:18 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

mija12
sve to nema veze sa životom, tj. Srbijom i Kosovom, potpuna šarada sve u svemu,



Ima valjda jedna stavka za Gazivode.

Ima, da, piše "da se dogovorite kako ćete da delite struju odande" (ne znam da li to piše na oba papira, pošto - ponavljam - Vučić i Hoti nisu potpisali iste papire) i jedno četiri miliona načina da Š. kurcem ne mrdnu oko toga (videti pod ZSO). Onda Vučić može da ode kod Tr... kod Gren... ustvari kod nekoga, i kao ona ovca u Pink Panteru zakuka na nepravdu, ali u tom trenutku Trunpo neće biti na vlasti, ili možda i hoće ali svakako neće moći da se seti ko je ovaj uopšte i šta hoće od njega.

Da li stvarno misliš da će neko u Americi da se cima oko toga kako dva balkanska plemena dele struju iz jednog aku. jezera?
nsarski nsarski 21:19 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

sve to nema veze sa životom, tj. Srbijom i Kosovom, potpuna šarada sve u svemu,


Pa, to je bilo jasno još juče kad se razgovoru priključila Ivanka Tramp. Da se čovek zapita: A Lady Gaga, kad će ona?
niccolo niccolo 21:23 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Šta oćeš, dobio je od Narandžastog na poklon olovku kojom je potpisao dogovor

Zar nije dobio i ključeve od Bele kuće?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:27 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

maksa83

ne znam da li to piše na oba papira, pošto - ponavljam - Vučić i Hoti nisu potpisali iste papire


Jel se zezaš ili stvarno?
maksa83 maksa83 21:28 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

niccolo
Šta oćeš, dobio je od Narandžastog na poklon olovku kojom je potpisao dogovor

Zar nije dobio i ključeve od Bele kuće?

maksa83 maksa83 21:28 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

vrabac_onaj
maksa83

ne znam da li to piše na oba papira, pošto - ponavljam - Vučić i Hoti nisu potpisali iste papire


Jel se zezaš ili stvarno?

Ako sam dobro shvatio, ne zezam se.
niccolo niccolo 21:29 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Jel se zezaš ili stvarno?

Razlikuju se barem u tački oko Izreala, u Hotijevoj piše da će da se međusobno priznaju, a u našoj da će da otvorimo neku kancelariju pa posle i ambasadu. A možda i još nešto, to nije baš najjasnije za sada.

O tome koliko ovo nema veze sa životom možda najbolje govori ovaj tekst - eto na šta možemo da budemo ponosni.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:33 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?



aha sad mi je jasno otkud ono zezanje mi ćemo ambasadu a oni priznanje.
nisam nešto pratio.
freehand freehand 21:41 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

maksa83
vrabac_onaj
maksa83

ne znam da li to piše na oba papira, pošto - ponavljam - Vučić i Hoti nisu potpisali iste papire


Jel se zezaš ili stvarno?

Ako sam dobro shvatio, ne zezam se.

Ako sam ja dobro shvatio - Izrael 12 poena, ostali - pušenje.
Znači,standardno.
P.S. Ok,. i brat šeik Muharem. Al to je u paketu.
niccolo niccolo 21:44 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

aha sad mi je jasno otkud ono zezanje mi ćemo ambasadu a oni priznanje.



Jedino što to baš i nije u skladu sa EU politikom, evo i Karl Bilt o tome.
freehand freehand 21:47 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

niccolo
aha sad mi je jasno otkud ono zezanje mi ćemo ambasadu a oni priznanje.



Jedino što to baš i nije u skladu sa EU politikom, evo i Karl Bilt o tome.



niccolo niccolo 21:50 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?



Sjajno, da - to je to.
maksa83 maksa83 21:52 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Totalna šarada, pazi ovo.

floki floki 22:11 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

maksa83
Totalna šarada, pazi ovo.



трамп потписао рачун за киселу воду, да могу да фактуришу на белу кућу
Atomski mrav Atomski mrav 22:25 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

U tom smislu je ovo sprdanje sa lot of love još i super, a za bolje od sprdanja i nismo.

Najjače je što je Tramp metnuo Vučića i Hotija za dva stočića pored svog astala u Ovalnoj kancelariji... scena poput one u "Velikom diktatoru" kada Hinkel hoće da posadi Napalonija u izuzetno nisku fotelju pored svog masivnog radnog stola kako bi ostavio psihološku nadmoć nad njim...

dragosevacsutra dragosevacsutra 23:29 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Nemoj da kvariš euforiju


dragosevacsutra dragosevacsutra 23:33 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

A inace ne bi priznali, ako mi ne bi preselili ambasadu?

I dalje mi nije jasno kakve veze ima Izrael sa pregovorima izmedju nas :)


pa mislim, to je vise pitanje za vucica i grenela, dobro mozda i za trampa i malog.

otprilike situacija je ovakva - nasa obaveza prema sporazumu je da preselimo ambasadu; a obaveza kosova - pajz' sad - da kosovo prizna izrael.

really? do sad ih nisu priznavali, pa posto je vucic posto poto zapeo da ih kosovo prizna, kosovari pristanu, ali samo pod uslovom da seljimo ambasadu.

tako da da, miljisave - ako mi ne seljimo ambasadu, nece ni oni da priznaju izraelj! :)

totalni alan ford sto rece nicc...

dragosevacsutra dragosevacsutra 23:37 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Kako ti neko određuje ako si se ti sa time saglasio i potpisao? Oni su ti samo tražili nemojte da radite sa ovima nego sa nama, nisu te tukli po ušima da prihvatiš.


pa nije samo saradnja sa kinezima u pitanju. ja koliko shvatih, i srbija i kosovo medjusobno su se obavezali da uganda ne sme da krivicno goni pedere.

zaboravise doduse analni sex, on bez obzira na sporazum srbije i kosova ostaje krivicno delo u ugandi.



dragosevacsutra dragosevacsutra 23:41 04.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?


Ali, da se ne zavaravamo, nije bilo moguće odbiti potpis, ne pristati na to što traže, a zauzvrat, da, dobili smo i šargarepu.


fali doduse jedna tacka, cuo sam da je bilo dosta sporenja ali na kraju nije usla. ne znam na ciju inicijativu doduse. navodno je trebalo da se i srbija i kosovo obavezu da nece trovati navaljnog (i da ce omoguciti filipu da ga redovno posecuje).


dragosevacsutra dragosevacsutra 02:17 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

aha sad mi je jasno otkud ono zezanje mi ćemo ambasadu a oni priznanje.
nisam nešto pratio.


samo... to nije zezanje.

dragosevacsutra dragosevacsutra 02:22 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

ljudi, gde ste? nijedan komentar od pola 11?

da vam se nije nesto desilo?

sele vas u jerusalem?
oteo vas trunpo u belu kucu?



milisav68 milisav68 06:09 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

maksa83

Da li stvarno misliš da će neko u Americi da se cima oko toga kako dva balkanska plemena dele struju iz jednog aku. jezera?

Koliko sam ja razumeo - hoce, uz odredjenu novcanu nadoknadu :)

Posto ne mozemo da se dogovorimo, onda im je "dato" na upravljanje.
niccolo niccolo 06:27 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

navodno je trebalo da se i srbija i kosovo obavezu da nece trovati navaljnog

Sumnjam, ako prihvatimo ono da su Rusi namestili Trampa, onda je trovanje Navaljnog ok
floki floki 06:32 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

хехе, али само убојитим новичоком, смртоносним бојним отровом од кога је до сада страдала само скрипаљова мачка...
zaharaga zaharaga 06:35 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

maksa83

Ali bukvalno šargarepu, dakle ne metafora, nego povrće.


Jeste. U cmar.
alselone alselone 07:07 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

floki
хехе, али само убојитим новичоком, смртоносним бојним отровом од кога је до сада страдала само скрипаљова мачка...

Ameri predlazu da se zaustavi severnik tok 2 zbog toga. Skroz ima smisla.
alselone alselone 07:56 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Najjače je što je Tramp metnuo Vučića i Hotija za dva stočića pored svog astala u Ovalnoj kancelariji... scena poput one u "Velikom diktatoru" kada Hinkel hoće da posadi Napalonija u izuzetno nisku fotelju pored svog masivnog radnog stola kako bi ostavio psihološku nadmoć nad njim...



Bukvalno sve oko ovog događaja je neozbiljno i nedostojno nivou skuuuuupa.
gedza.73 gedza.73 08:10 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

alselone
Bukvalno sve oko ovog događaja je neozbiljno i nedostojno nivou skuuuuupa.

Као додатак овоме, обе стране ће се обавезати на заједничку студију о изводљивости у вези са опцијама којима би се инфраструктура железнице Београд-Приштина повезала са луком на дубоком мору на Јадрану.
- Косово (Приштина) и Србија (Београд) радиће са америчком Међународном корпорацијом за финансијски развој (ЕXИМ) на меморандуму разумевања како би се операционализовало следеће:
Ауто-пут Мира
Железничка веза између Приштине и Мердара
Железничка веза између Ниша и Приштине

Ako ovaj deo nije samo pro forme onda Amerikanci imaju ulaz iz italije, Grčke, i Albanije preko Srbije u Evropu i ka Rusiji. Nije loše za kontrolu i kontrateg nemačkim i ruskim interesima na Balkanu.

Nemci već imaju svoje fabrike u Srbiji, Amerikanci (opet ako nije samo udica ovaj deo o finansiranju) sigurno neće da prebace proizvodnju Tesle u Srbiju ali će, ako imaju strateški cilj sa ovim putnim i železničkim pravcima (mnogo je isplativiji kontejnerski transport iz Drača nego iz Bara gde smo hteli da kupimo luku i stučemo silne pare u rekonstrukciju pruge Bg-Bar koja je inače bila ekstremno skupa i tokom izgradnje) da uguraju neki kapital na ovaj prostor.


Tramp jeste dilkica ali čisto sumnjam da on sam donosi odluke bez konsultacija ili nagovora nekih vrlo moćnih ekipa po čijim je namerama igrao i Obama, Buševi i ostali.


niccolo niccolo 08:30 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ako ovaj deo nije samo pro forme

Ovo je izgleda komplikovanije pitanje nego što na prvi pogled izgleda. Ova dvojica su potpisala neki svoj dokument, a Tramp je izgleda potpisao neki papir gde je svakog od njih pohvalio da su dobri momci i samo da tako nastave. Tako da se čini da je tu svako potpisao dokument sa samim sobom. Pri tome su sve te formulacije toliko generalne (osim onog dela koji se tiče Izreala) da mogu da znače sve i da ne znače ništa.
freehand freehand 08:30 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

pajz' sad - da kosovo prizna izrael.

Što bi ikom bilo bitno da ga prizna nešto poput Kosova?
niccolo niccolo 08:34 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Što bi ikom bilo bitno da ga prizna nešto poput Kosova?

Ne vidim da su nešto posebno svršili od sreće, ali što bi se s druge strane ljudi pa bunili ako ovi hoće da ih priznaju...
nikvet pn nikvet pn 08:44 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?


Споразум је супер, као да су га Делбој, Родни и екипа направили.
freehand freehand 08:44 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

niccolo
Što bi ikom bilo bitno da ga prizna nešto poput Kosova?

Ne vidim da su nešto posebno svršili od sreće, ali što bi se s druge strane ljudi pa bunili ako ovi hoće da ih priznaju...

Koliko znam Izrael nije priznao Kosovo, a to što se od Kosova traži da prizna Izrael možda je Izraelu prilika da sad uzvrati. A trpanje te obaveze u ovakav sporazume meni liči na nalaženje načina da se u prvi plan istakne suverenost Kosova.
freehand freehand 08:45 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

nikvet pn

Споразум је супер, као да су га Делбој, Родни и екипа направили.

Pa jesu. U epizodi u kojoj Delboja postave za kraljicu Engleske a ovu dvojicu za šefove gangova u kraju.
niccolo niccolo 08:46 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Koliko znam Izrael nije priznao Kosovo, a to što se od Kosova traži da prizna Izrael možda je Izraelu prilika da sad uzvrati. A trpanje te obaveze u ovakav sporazume meni liči na nalaženje načina da se u prvi plan istakne suverenost Kosova.

Pa naravno, ja sam komentarisao tvoje pitanje zašto bi nekom bilo bitno da ga prizna Kosovo. Ne vidim da je to pitanje naročito bitno Izrealu. Ali neće ni da ga odbiju ako je već neka kombinacija dogovorena.
predatortz predatortz 08:52 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

dragosevacsutra
U cemu je tu fora?



Fora je u tome da Izrael sad priznaje Kosovo, a mi za uzvrat selimo ambasadu u Jerusalim...



Fora je da će Izrael imati korist od toga jer jedna pretežno muslimanska, ajde nazovimo to država, priznaje Jerusalim za glavni administrativni centar Izraela.

Nisam siguran da će Kosovo, među ostalim muslimanskim državama, pobrati velike simpatije za ovaj čin.
A od nekih može biti i smanjenja doznakica, investicija, pa i političke podrške.
Islamski svet nije ni glup, ni naivan, pa da po glavi miluje američke muslimane za pokazivanje širokogrudosti i tolerancije prema islamu.
freehand freehand 08:58 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

niccolo
Koliko znam Izrael nije priznao Kosovo, a to što se od Kosova traži da prizna Izrael možda je Izraelu prilika da sad uzvrati. A trpanje te obaveze u ovakav sporazume meni liči na nalaženje načina da se u prvi plan istakne suverenost Kosova.

Pa naravno, ja sam komentarisao tvoje pitanje zašto bi nekom bilo bitno da ga prizna Kosovo. Ne vidim da je to pitanje naročito bitno Izrealu. Ali neće ni da ga odbiju ako je već neka kombinacija dogovorena.

U pravu si, al što više gledam ovaj "sporazum" to sam sigurniji da će ovim sranjem samo napraviti gomilu problema svuda naokolo. I sa EU, i sa njenim članicama, i sa Kinom, i sa Rusijom, i sa Arapima a zarad nepostojećih benefita. Na stranu što ovakvi besmisleni papiri mogu samo da zakomplikuju ionako komplikovane stvari svojom nedefinisanošću i prilikom da svako čita šta i kako mu se sviđa.
niccolo niccolo 09:00 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

al što više gledam ovaj "sporazum" to sam sigurniji da će ovim sranjem samo napraviti gomilu problema svuda naokolo

Gledajući iz našeg ugla apsolutno. Papir jeste potpuno generalan, ali ne treba sumnjati da će svi ovi podbojani da zapamte i 5G i Jerusalim i diversifikaciju izvora snabdevanja energijom.
gedza.73 gedza.73 11:12 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

niccolo
Tramp je izgleda potpisao neki papir gde je svakog od njih pohvalio da su dobri momci i samo da tako nastave. Tako da se čini da je tu svako potpisao dokument sa samim sobom. Pri tome su sve te formulacije toliko generalne (osim onog dela koji se tiče Izreala) da mogu da znače sve i da ne znače ništa.

Imaju milion batina na raspolaganju za pritisak na Srbiju ili Kosovo.

Dal' je samo 'magistrala' u interesu SAD, da li je ona mrtvo slovo na papiru ili neka rezervna američka varijanta u slučaju <poželji> a ponajmanje ima veze sa željama Vučića ili ko god već bio sa Kosova.

Ali ako se kojim slučajem napravi taj put (da nije patka 'eto vidite ja nandžarasti sam postigao sporazum'), za desetak godina (kao sa gej paradama u Bg) nekako mi se čini da će biti blogova o svim prednostima letovanja u Albaniji.
Dobar put, brzo se stiže, uslužni i predustretljivi domaćini, predivne peskovite plaže. Albancima će dobro doći par stotina hiljada paradajz turisti koji nešto nisu poželjni na ostatku Jadrana. Win-win.



g.radicevic g.radicevic 12:49 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

totalni alan ford sto rece nicc...


ne preteruj
u Alan Ford-u nikad nisu bili toliko smehotresni
možda Daltoni iz Taličnog,
mda.....



j_grandson j_grandson 17:36 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

hoochie coochie man
Dakle, ne ono na opštem nivou da imamo izbor

Izbor, pravo, suverenitet....

Šta je to?!
j_grandson j_grandson 17:51 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

gedza.73
alselone
Bukvalno sve oko ovog događaja je neozbiljno i nedostojno nivou skuuuuupa.

Као додатак овоме, обе стране ће се обавезати на заједничку студију о изводљивости у вези са опцијама којима би се инфраструктура железнице Београд-Приштина повезала са луком на дубоком мору на Јадрану.
- Косово (Приштина) и Србија (Београд) радиће са америчком Међународном корпорацијом за финансијски развој (ЕXИМ) на меморандуму разумевања како би се операционализовало следеће:
Ауто-пут Мира
Железничка веза између Приштине и Мердара
Железничка веза између Ниша и Приштине

Ako ovaj deo nije samo pro forme onda Amerikanci imaju ulaz iz italije, Grčke, i Albanije preko Srbije u Evropu i ka Rusiji. Nije loše za kontrolu i kontrateg nemačkim i ruskim interesima na Balkanu.

Nemci već imaju svoje fabrike u Srbiji, Amerikanci (opet ako nije samo udica ovaj deo o finansiranju) sigurno neće da prebace proizvodnju Tesle u Srbiju ali će, ako imaju strateški cilj sa ovim putnim i železničkim pravcima (mnogo je isplativiji kontejnerski transport iz Drača nego iz Bara gde smo hteli da kupimo luku i stučemo silne pare u rekonstrukciju pruge Bg-Bar koja je inače bila ekstremno skupa i tokom izgradnje) da uguraju neki kapital na ovaj prostor.


Tramp jeste dilkica ali čisto sumnjam da on sam donosi odluke bez konsultacija ili nagovora nekih vrlo moćnih ekipa po čijim je namerama igrao i Obama, Buševi i ostali.



Dok je nama Trumponje - nema zime!
Da je baba Kilari pobedila, videli bi mi već svoje!
j_grandson j_grandson 17:55 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

predatortz
dragosevacsutra
U cemu je tu fora?



Fora je u tome da Izrael sad priznaje Kosovo, a mi za uzvrat selimo ambasadu u Jerusalim...



Fora je da će Izrael imati korist od toga jer jedna pretežno muslimanska, ajde nazovimo to država, priznaje Jerusalim za glavni administrativni centar Izraela.

Nisam siguran da će Kosovo, među ostalim muslimanskim državama, pobrati velike simpatije za ovaj čin.
A od nekih može biti i smanjenja doznakica, investicija, pa i političke podrške.
Islamski svet nije ni glup, ni naivan, pa da po glavi miluje američke muslimane za pokazivanje širokogrudosti i tolerancije prema islamu.

Šiftari nemaju nikakve veze sa muslimanskim državama.
Boli ih patka za muslimanske države.
Njih pola stanovništva radi i živi u Švajcarskoj.
Problem nas Srba je bio u tome što smo ih potcenili - misleći da su svi oni čistači, pekari i sladoledari.
j_grandson j_grandson 17:57 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

freehand
niccolo
Koliko znam Izrael nije priznao Kosovo, a to što se od Kosova traži da prizna Izrael možda je Izraelu prilika da sad uzvrati. A trpanje te obaveze u ovakav sporazume meni liči na nalaženje načina da se u prvi plan istakne suverenost Kosova.

Pa naravno, ja sam komentarisao tvoje pitanje zašto bi nekom bilo bitno da ga prizna Kosovo. Ne vidim da je to pitanje naročito bitno Izrealu. Ali neće ni da ga odbiju ako je već neka kombinacija dogovorena.

U pravu si, al što više gledam ovaj "sporazum" to sam sigurniji da će ovim sranjem samo napraviti gomilu problema svuda naokolo. I sa EU, i sa njenim članicama, i sa Kinom, i sa Rusijom, i sa Arapima a zarad nepostojećih benefita. Na stranu što ovakvi besmisleni papiri mogu samo da zakomplikuju ionako komplikovane stvari svojom nedefinisanošću i prilikom da svako čita šta i kako mu se sviđa.

Saglasan!
No, takvo čitanje i nije ništa novo.
Jer - se tako dokumenti uglavnom i čitaju.
nsarski nsarski 19:05 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

maksa83
Pa čekaj, držali oni njega za jaja ili ne, zar delovi ovoga što je potpisano nisu čisto pregovaranje gde oni prihvate nešto tvoje a ti prihvatiš nešto njihovo. Oni su tebi dali tu agenciju što će da otvori kancelariju u Beogradu, zauzvrat tražili to, to i to. Ako su već držali batinu, mogli su da napišu šta god hoće tj. da ne daju ništa.

Da vas pitam, vi kad klikćete na Internetu na ono "I agree", je l' čitate to na šta ste se agrijovali (niccolo se ne računa, on sve to čita).

E pa što bi onda on čit'o...


Da ne bude...

Auuuu - čekaj bre!
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:37 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

Ја стварно не видим шта смо добили овим.

Priliku da ne priznamo Kosovo


ne samo to - dobili smo i priliku da zahtevamo od kosova da priznaju druge drzave, npr izrael...

(nb: videti mlatisin snimak sporazuma).

to, by the way, grupa gradjana ne moze da radi (da priznaje druge drzave) jer nije subjekat medjunarodnog prava (pitajte ICJ, znaju oni to dobro...).

tako da mi u sporazumu trazimo od necega sto nije grupa gradjana (sta je onda??) da prizna drugu drzavu...



niccolo niccolo 20:48 05.09.2020

Re: nego gde ce nam ambasada u tel avivu?

ne samo to - dobili smo i priliku da zahtevamo od kosova da priznaju druge drzave, npr izrael...

Eto vidiš, malo li je...

to, by the way, grupa gradjana ne moze da radi (da priznaje druge drzave) jer nije subjekat medjunarodnog prava (pitajte ICJ, znaju oni to dobro...).

freehand freehand 08:34 05.09.2020

Državnik

Kad te učiteljica pošalje kod direktora zato što si kopao slince i mazao njima devojčice

predatortz predatortz 08:37 05.09.2020

Re: Državnik

freehand
Kad te učiteljica pošalje kod direktora zato što si kopao slince i mazao njima devojčice



Problem je kad su učenik kojeg su poslali i direktor koji treba da ga ukori približni (biram reč, jer se radi o predsedniku moje države i predsedniku države koja dominira planetom, a te dve funkcije treba poštovati) zevzeci.
freehand freehand 08:46 05.09.2020

Re: Državnik

Problem je kad su učenik kojeg su poslali i direktor koji treba da ga ukori približni (biram reč, jer se radi o predsedniku moje države i predsedniku države koja dominira planetom, a te dve funkcije treba poštovati) zevzeci.

Mislim da je to najmanji problem na ovoj slici.
niccolo niccolo 08:51 05.09.2020

Re: Državnik

zevzeci

Ovom desno je trebalo nešto da može da koristi u svojoj predizbornoj kampanji i to je, čini se, vrlo lepo sproveo. Ubacio je i Izrael i povraćaj jevresjske imovine i homoseksualce u Ugandi što neko reče i, što je najbitnije, doveo je dvojicu iz suprotstavljenih strana da nešto potpišu pred njim. Ionako nikog* od glasača u Americi nije briga za Balkan, pa da se udubljuje šta je to tačno potpisano.

* Misli se na glasače iz svinging stejtsa, bitno je možda Beneu i Pajiću, ali se kod njih već unapred zna ko će da dobije elektorske glasove.
predatortz predatortz 08:54 05.09.2020

Re: Državnik

freehand
Problem je kad su učenik kojeg su poslali i direktor koji treba da ga ukori približni (biram reč, jer se radi o predsedniku moje države i predsedniku države koja dominira planetom, a te dve funkcije treba poštovati) zevzeci.

Mislim da je to najmanji problem na ovoj slici.


Ne znam za tebe, ali se ja malo naježim kada vidim da zevzeci, preko kolena, lome naše sudbine.
bene_geserit bene_geserit 08:58 05.09.2020

Re: Državnik

svinging stejtsa

Swing states, mada ovako kako si ti napisao zabavnije zvuči.
niccolo niccolo 08:59 05.09.2020

Re: Državnik

Na to sam i aludirao
nikvet pn nikvet pn 09:03 05.09.2020

Re: Državnik

predatortz
zevzeci, preko kolena, lome naše sudbine.


Тако нам овде запало још од Римске империје. Није превише паметних глава о нашим гузицама одлучивало. Једина разлика је што сада имамо прилику да их видимо.
predatortz predatortz 09:13 05.09.2020

Re: Državnik

Тако нам овде запало још од Римске империје. Није превише паметних глава о нашим гузицама одлучивало. Једина разлика је што сада имамо прилику да их видимо.


Neznanje nekad može da bude pravi blagoslov.
freehand freehand 09:18 05.09.2020

Re: Državnik

Dizvinu domaćini -. ko je reko Tito,ko je reko Đinđić?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:34 05.09.2020

Re: Državnik

freehand
Dizvinu domaćini -. ko je reko Tito,ko je reko Đinđić?



ima malo i toga da je sve manje čipova na našoj strani stola a ima dosta i toga da je Tramp klasični čobanin koji voli da ponižava ljude..
kosmička je pravda što je ovaj došao da se ponižava al realno do njega je tu najmanje.. možda prosto utoliko što zaista jeste nekakva psihički nakaradna spodoba koja bolesno uživa u vlastitom poniženju
bene_geserit bene_geserit 09:08 05.09.2020

Pošto je ovde slobodna tema

Samo da preporučim korejsku seriju "Romance is a bonus book" (žanr je baš ono kao što deluje iz naslova).

Korejska TV produkcija je zaista fascinantna već neko vreme, prijatnije mi je njihove serije da gledam 10 puta nego najnovije woke Netflix uradtke na engleskom.
Jedino su malo previše konzervativni, ali ne smeta.
maksa83 maksa83 10:48 05.09.2020

Re: Pošto je ovde slobodna tema

Korejska TV produkcija je zaista fascinantna već neko vreme, prijatnije mi je njihove serije da gledam 10 puta nego najnovije woke Netflix uradtke na engleskom.

Ja da preporučim, ali uslovno, njihovu hit seriju Iris, ako nisi gledao.

Edit: ako si gledao onda mogu da spojlujem zašto je preporučujem uslovno.
niccolo niccolo 10:59 05.09.2020

Re: Pošto je ovde slobodna tema

A gde gledate te korejance?
maksa83 maksa83 11:30 05.09.2020

Re: Pošto je ovde slobodna tema

A gde gledate te korejance?

Netflix je pun korejskih, kineskih pa i indijskih (ko voli) serija i filmova.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:31 05.09.2020

Re: Pošto je ovde slobodna tema

bene_geserit
Samo da preporučim korejsku seriju "Romance is a bonus book" (žanr je baš ono kao što deluje iz naslova).

Korejska TV produkcija je zaista fascinantna već neko vreme, prijatnije mi je njihove serije da gledam 10 puta nego najnovije woke Netflix uradtke na engleskom.
Jedino su malo previše konzervativni, ali ne smeta.


neš me opet zahebati..

ja s mužom i djecom gledam Umbrella academy i neočekivano je zabavna.. bila bi možda i upala u family kategoriju da nije nekih malo nasilnijih scena u prvoj sezoni.. ali svejedno odlična a druga sezona još bolja od prve..
bene_geserit bene_geserit 21:08 05.09.2020

Re: Pošto je ovde slobodna tema

neš me opet zahebati.

Daj ne zezaj, ova serija ("Romance is a bonus book" ) bi bila super za tebe.
Ova prethodna koju sam preporučivao ("Mr. Sunshine" ) je isto super, ne znam šta ti je u njoj zasmetalo.
Najveći hit trenutno od korejskih serija je "It's Okay to Not Be Okay", ali nije mi još došla na red pa ne mogu ništa da kažem.

"Umbrella academy" je tu i tamo (ne mogu ni da nateram sebe da pogledam drugu sezonu), neuporedivo lošija od ovih korejskih koje sam gore naveo (što na primer i potvrđuje ocena na imdb-u, ne da je to previše relevantno).

Korejske TV serije su uglavnom samo jedna sezona, 15 do 20 epizoda.
Nema woke gluposti, race neutral-affirmative castinga (svi glumci su Korejci), jako su konzervativni (ljubavnih scena apsolutno nema, otrilike poljubac u obraz je maksimum koji ćeš da vidiš).
Imaju ogromnu produkciju, žanrovi koji dominiraju su romance sa elementima komedije i akcija. Prilično su ludi za tehnologijom. Često se bave japanskom okupacijom ako su istorijske. To šta jedu je nekako jako bitno u tim serijama, kulturološki interesantno (nema šansi da makar jednom ne jedu ramen == supa od nudli ili kimči == kiseli kupus i druge fermentirane povrćke jako začinjene u seriji).
bene_geserit bene_geserit 00:17 06.09.2020

Re: Pošto je ovde slobodna tema

Ja da preporučim, ali uslovno, njihovu hit seriju Iris

"Iris" baš i nema neku ocenu na imdb (7.9). Npr "It's Okay to Not Be Okay" je 9.0, "Mr. Sunshine" 8.8, itd. Takođe je nema pri vrhu ni na raznim listama korejskih serija (mada su te liste često čudne, nekoliko serija pri vrhu tih listi nisam izdržao više od par epizoda).
Nisu te ocene uvek relevantne, i naravno ukusi su različiti, ali trebaće vremena da "Iris" dođe na red kod mene.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:18 05.09.2020

Samo da naivna javnost...

... ne ostane naobaveštena

Intermodal nikako nije isplativiji iz Drača nego iz Bara. Ali dobro, kao što već rekoh lupetanje na ovom mestu je oduvek bilo besplatno.

Inače, za Srbiju je Solun verovatno najbitinija luka.

Na pravcu ka Jadranu/Jonskom moru je Kopar najozbiljnija i često isplativija alternativa od Bara, ali Drač definitivno nije.

Ka Crnom moru naravno Konstanca.

niccolo niccolo 11:23 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

E vidiš, to pitanje sam ja hteo da postavim, kakav je naš interes u svetu tome tj. postoji li uopšte.
gedza.73 gedza.73 11:32 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

Intermodal nikako nije isplativiji iz Drača nego iz Bara

Zbog puta. Prosek potrošnje goriva na kamionima. Pruga ekstremno loša, generalno katastrofalna saobraćajna mreža (osim za one koji autom pređu par brda godišnje a od kamiona se sklanjaju u kanale kad im naiđu u susret). A i tu liniju htela da kreditira Rusija pa je verovatno zato uhu prijemčivije.
Turci su na primer transport preko Balkana izmestili na brodove.
Inače, za Srbiju je Solun verovatno najbitinija luka.

Bujanovac, Preševo. Oćeš preko Bara i Rusije? A nešto i iz Soluna? Nestabilna situacija u preševskoj dolini preko noći.
Na pravcu ka Jadranu/Jonskom moru je Kopar najozbiljnija i često isplativija alternativa od Bara, ali Drač definitivno nije.

osima ako ne prokopaju kanal preko Alpa Drač je pre Kopra.

Oko Konstance treba videti koja roba gde ide i odakle dolazi.

Ako AMerikanci budu stvarno hteli da put i transport ide iz Drača javnost može da ga duva i lupeta po netu.

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:36 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

niccolo
E vidiš, to pitanje sam ja hteo da postavim, kakav je naš interes u svetu tome tj. postoji li uopšte.


Uspeli smo da ne dobijemo batine, a i to može da se računa u uspeh

Zezam se malo. Svakako je dobro da ti se otvaraju razni pravci, pa i egzotični ali samo ako neko drugi to finansira a ti posle to koristiš. Samo nešto sumnjam da će biti tako.

Da je nekada davno građena pruga do Drača nego do Bara isto tako bi bilo glupo sada praviti do Bara.
Ti do Bara imaš kakvu takvu infrastukturu koja se da rekonstruisati a ovo ti je neko magnovenje. Mislim, nemam ništa protiv ako Albanci (Ameri, ko god) sve to naprave i razviju a mi se samo posle baškarimo i šaljemo brendirane (isklučivo) šumadijske proizvode po svetskim morima i okeanima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:40 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

gedza.73
Intermodal nikako nije isplativiji iz Drača nego iz Bara

Zbog puta. Prosek potrošnje goriva na kamionima. Pruga ekstremno loša, generalno katastrofalna saobraćajna mreža (osim za one koji autom pređu par brda godišnje a od kamiona se sklanjaju u kanale kad im naiđu u susret). A i tu liniju htela da kreditira Rusija pa je verovatno zato uhu prijemčivije.
Turci su na primer transport preko Balkana izmestili na brodove.
Inače, za Srbiju je Solun verovatno najbitinija luka.

Bujanovac, Preševo. Oćeš preko Bara i Rusije? A nešto i iz Soluna? Nestabilna situacija u preševskoj dolini preko noći.
Na pravcu ka Jadranu/Jonskom moru je Kopar najozbiljnija i često isplativija alternativa od Bara, ali Drač definitivno nije.

osima ako ne prokopaju kanal preko Alpa Drač je pre Kopra.

Oko Konstance treba videti koja roba gde ide i odakle dolazi.

Ako AMerikanci budu stvarno hteli da put i transport ide iz Drača javnost može da ga duva i lupeta po netu.



stvarno ne razumem toliku potrebu da se priča o stvarima o kojima se nema blage veze.
niccolo niccolo 11:46 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

Ti do Bara imaš kakvu takvu infrastukturu

Kako napreduje kineski autoput, nisam odavno pratio?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:57 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

niccolo
Ti do Bara imaš kakvu takvu infrastukturu

Kako napreduje kineski autoput, nisam odavno pratio?


Znam da se Crnogorci, uglavnom opoziciono nastrojeni, žale na troškove i rokove, dakle ne sjajno. Ali ništa drugačije nego sve ostale priče sa autoputevima po regionu. Uradiće se to na kraju, troškovi su druga priča.

Ali železnica je tu mnogo bitnija. Ako pričamo o transportu robe pre je to trebalo srediti.
gedza.73 gedza.73 11:59 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

stvarno ne razumem toliku potrebu da se priča o stvarima o kojima se nema blage veze.

Ubeđen sam da ti znaš kako se proizvođači kamiona kolju oko litra nafte na sto (da ljudi što rade u luci Trst, Brindiziju, Bariju, Ankoni, Kjođi, da ne nabrajam sa druge strane luke Livorno, Napoli, Đenova, Savona u kojima si ti verovatno bio i pričao nemaju pojma) jer nije to čamac sa dva vesla pa da vuče kontejner i da kamionski transport iz Bara ka Srbiji (kao i železnički koji je u stanju raspada) ima ozbiljnih falinki u finansijkoj isplativosti (a posebno u rekonstrukciji jer je pruga još u izgradnji bila u top ten najskupljih projekata SFRJ). Crna Gora neće imati normalan autoput ka Srbiji u narednih bar 50 godina i transportni pravac ka Baru je čist promašaj.

Prema Draču i od Drača je daleko bolja alternativa. A dvaput je uvek dvaput i u krevetu i u konkurenciji. Pa neka bolji pobedi. Neće ta pruga i taj put da nas pozapadnjači, nuđeno nam je već jednom pa smo se ujebali zbog braće.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:07 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

gedza.73
stvarno ne razumem toliku potrebu da se priča o stvarima o kojima se nema blage veze.

Ubeđen sam da ti znaš kako se proizvođači kamiona kolju oko litra nafte na sto (da ljudi što rade u luci Trst, Brindiziju, Bariju, Ankoni, Kjođi, da ne nabrajam sa druge strane luke Livorno, Napoli, Đenova, Savona u kojima si ti verovatno bio i pričao nemaju pojma) jer nije to čamac sa dva vesla pa da vuče kontejner i da kamionski transport iz Bara ka Srbiji (kao i železnički koji je u stanju raspada) ima ozbiljnih falinki u finansijkoj isplativosti (a posebno u rekonstrukciji jer je pruga još u izgradnji bila u top ten najskupljih projekata SFRJ). Crna Gora neće imati normalan autoput ka Srbiji u narednih bar 50 godina i transportni pravac ka Baru je čist promašaj.

Prema Draču i od Drača je daleko bolja alternativa. A dvaput je uvek dvaput i u krevetu i u konkurenciji. Pa neka bolji pobedi. Neće ta pruga i taj put da nas pozapadnjači, nuđeno nam je već jednom pa smo se ujebali zbog braće.


dobro :)
gedza.73 gedza.73 12:18 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

dobro :)

Pazi ako na jednu stranu stavim tebe a na drugu vlasnika preduzeća preko hiljadu radnika koji je radio neke prečišćavače vode za Alžir a danas još ozbiljnije projekte i on kaže da je bolja varijanta za njegovo preduzeće Drač stvarno mi je žao što ne mogu da ti poverujem na reč.


vrabac_onaj vrabac_onaj 12:24 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

gedza.73
dobro :)

Pazi ako na jednu stranu stavim tebe a na drugu vlasnika preduzeća preko hiljadu radnika koji je radio neke prečišćavače vode za Alžir a danas još ozbiljnije projekte i on kaže da je bolja varijanta za njegovo preduzeće Drač stvarno mi je žao što ne mogu da ti poverujem na reč.




dobro :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:47 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

evo izguglah ovo na internetu malo pre :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana