Putovanja| Zabava| Život| Životni stil

Blog o bicikliranju Južnom a potom i Severnom Amerikom

Snezana Radojicic RSS / 02.12.2019. u 16:02

Znam da ovo neće naići na odobravanje kod svih koji su čitali moje blogove, međutim, jedini način da nastavim da putujem i pišem je da moje putovanje bude samoodrživo. Zbog toga ću tokom puta po Latinskoj a kasnije i Severnoj Americi, putopise i reportaže objavljivati gotovo isključivo na mom blogu: snezanaradojicic.com . Mislim na one dugačke, iscrpne tekstove za koje mi treba ceo dan da ih napišem, da sredim fotografije i montiram video.

Zbog težine samog puta, načina putovanja, sredstava, vremena, neću pisati svaki dan – ne mogu to da postignem. Ne znam da li znate da mnoge moje kolege cikloputnici imaju ljude koji pišu za njih, jer, na stranu to da li neko ima ili nema talenta, ali nikome nije lako da nakon celodnevne naporne vožnje, koja pritom traje nedeljama, mesecima pa i godinama, uveče odvoji po nekoliko sati za pisanje i sređivanje materijala. Kao pisac, ja, naravno, ne mogu da dopustim da to neko radi umesto mene. Ja volim da pišem, želim da pišem, zadovoljstvo mi je da pišem, naposletku, ja živim od pisanja.

Zato sam došla na sledeću ideju:

·       Na Fejsbuku ću pisati kad god uzmognem, ali će to biti uglavnom kraće, informativne objave sa po nekoliko pratećih fotografija.

·       A na mom blogu pisaću one dugačke putopisne blogove u nastavcima, koje mnogi od vas vole. Njih ću objavljivati jednom nedeljno, što zbog mog vremena, što zbog neophodnih tehničkih uslova za takav rad (ceo dan treba provesti negde gde ima struje, odmoriti se, srediti materijal, napisati, redigovati, obraditi fotografije, montirati video, podići to sve na blog, a što znači dobru net vezu).

 

Te crtice na Fejsbuku biće dostupne svima, kao i do sad. Ako drug @Ulicni-muzičar opet bude voljan da mi pomaže, te FB objave moći će da prenosi ovde, kad ih se, recimo, nakupi dovoljno za jedan blogovski tekst prosečne dužine. 

Za čitanje pak mog bloga postojaće simbolična pretplata od 1 evro mesečno, koja će se plaćati za šest meseci unapred. Kao pretplatnik, bićete registrovani, sa svojom šifrom, i imaćete pristup svim zaključanim tekstovima i ostalom sadržaju. Iskreno se nadam da će dovoljno vas hteti da čita blog koji će ga koštati manje od jedne kafe u kafiću (120 rsd mesečno, ili 720 rsd polugodišnje), jer ćete na taj način meni pomoći da pokrijem troškove tog obimnog posla: da jednom nedeljno iznajmim negde sobicu ili krevet tako da mi struja bude dostupna, da platim za brzi wifi, da mogu na miru da sedim i radim, te da vas ponedeljkom ujutru dočeka novi nastavak priče o velikoj avanturi po Latinskoj Americi, uz mnogo fotografija i video snimak.

Pretplata za moj blog počinje od danas, prijavom na mejl: ciklonomad[at]gmail[dot]com

 

 

 

 



Komentari (34)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 23:05 02.12.2019

est modus in rebus

Znam da će ovo naići na odobravanje

не брин'тe сe драга...гђо Radojicic
тај кој' хоће умеће да прати ,
путовања Ваша задовољства наша
где сте,када,лепо је сазнати

п.с.
у здрављу и безбедности педалајте Америком
cydonia cydonia 23:16 02.12.2019

Re: est modus in rebus

Znam da ovo neće naići na odobravanje


Ne, ne, ma kakvo neodobrovanje... samo napred.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 00:30 03.12.2019

Re: est modus in rebus

cydonia
Znam da ovo neće naići na odobravanje


Ne, ne, ma kakvo neodobrovanje... samo napred.



E pa super ako je tako, znači to
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 00:32 03.12.2019

Re: est modus in rebus

Черевићан
Znam da će ovo naići na odobravanje

не брин'тe сe драга...гђо Radojicic
тај кој' хоће умеће да прати ,
путовања Ваша задовољства наша
где сте,када,лепо је сазнати

п.с.
у здрављу и безбедности педалајте Америком


Hvala veliko! Čitam i razmišljam zar nisam napisala 'neodobravanje', pa tek onda uakpiram
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:17 03.12.2019

Re: est modus in rebus

Свециклирање!
mikele9 mikele9 17:52 05.12.2019

Re: est modus in rebus

Moram da te pitam, mislim da kod nas evre pretvaraju u dinare i onda uplaćuju na račun. Bar je takvo moje iskustvo sa Hrvatskom, izračunaju koliko je to kuna, pretvore u dinare i onda uplaćuju. Da li je to u redu?
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 18:41 05.12.2019

Re: est modus in rebus

mikele9
Moram da te pitam, mislim da kod nas evre pretvaraju u dinare i onda uplaćuju na račun. Bar je takvo moje iskustvo sa Hrvatskom, izračunaju koliko je to kuna, pretvore u dinare i onda uplaćuju. Da li je to u redu?



Nisam sigurna da sam razumela. Uplaćuje se na dinarski u dinarima, na devizni u evrima (ali se ne isplati zbog provzije koja iznosi 10 eur za sve iznose, pa ispadne veća provizija nego uplata), a ovi insotranci uglavnom na PayPal u evrima ili dolarima. Iz Hrvatske i Bosne može i poštanskom uputnicom. A tu je i Western Union.
Ima mnogo opcija da se ne vrši konverzija.
inspirativan09 inspirativan09 06:10 03.12.2019

Da!

Srećan put!
cassiopeia cassiopeia 09:25 03.12.2019

...

Da te čitamo, a ti da uživaš u novom putu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:26 03.12.2019

buen viaje

da jednom nedeljno iznajmim negde sobicu ili krevet tako da mi struja bude dostupna, da platim za brzi wifi, da mogu na miru da sedim i radim, te da vas ponedeljkom ujutru dočeka novi nastavak priče o velikoj avanturi po Latinskoj Americi, uz mnogo fotografija i video snimak.


Hvala! Javicu se zbog pretplate.

Milan Novković Milan Novković 12:03 03.12.2019

Go Snežana ...

...

Pretplata je stvarno simbolična, ali je netrivijalna verovatnoća da ćeš na druge obrasce skupiti više novca.

Pametan lik (bio urednik časopisa Wired, a ima i uspešne biznise iza sebe) analizira te razne "free" obasce, GMail, Dropbox, ...



... sadašne i buduće.

Ako ponudiš sve besplatno, a daš nam prost način da ti preko sajta pomažemo, i podsećaš nas (ne zaboravi da smo većina nas strašno aljkavi i zaboravni) ...

... pa preporučiš ovu skromnu cenu, ali nam daš mogućnost da uplatimo koliko hoćemo ...

1. Drastično će ti porasti čitalačka baza na sajtu - i ona ima capital value, nećeš odmah s tim moći mnogo uraditi ali ne zaboravi, Amazon je prvih godina sistematski rpavio gubitke, i u trentuku kad mu je kapitalizacija bila u mnogo milijardi

2. Neko će ti uplatiti 5 evra mesečno, pokriva ti 4 čitaoca koja, možda, stvarno nemaju ni dinara za pretplatu, a vole da te čitaju

3. Pa imaš ljude koji ne voli pretplate, nego idu na one-off uplate ...

4. Pa za reprints ne moraš da gubiš vremen na marketing nego prosto ostaviš instrukcije koliko to košta - danas većina koja to može da priušti plati za sadržaj, ako je jasno da se za njega plaća i ako je reprint za šire mase, ozbiljan.

5. Sa širom publikom ćeš dobijati više novca za oglase

6. A uvek za pretplatnike možeš da imaš i privatniji deo sajta sa diskusijom/blogovima samo za njih.

... itd

E sad, nisam ti ja nikakav stručnjak, i teško je reći koliko je istine u ovom pisanju, nego sam ovu knjigu kupio i pročitao još onomad kad je izašala, ... čitanje bilo deo posla.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 12:59 03.12.2019

Re: Go Snežana ...

Milan Novković
...

Pretplata je stvarno simbolična, ali je netrivijalna verovatnoća da ćeš na druge obrasce skupiti više novca.

Pametan lik (bio urednik časopisa Wired, a ima i uspešne biznise iza sebe) analizira te razne "free" obasce, GMail, Dropbox, ...



... sadašne i buduće.

Ako ponudiš sve besplatno, a daš nam prost način da ti preko sajta pomažemo, i podsećaš nas (ne zaboravi da smo većina nas strašno aljkavi i zaboravni) ...

... pa preporučiš ovu skromnu cenu, ali nam daš mogućnost da uplatimo koliko hoćemo ...

1. Drastično će ti porasti čitalačka baza na sajtu - i ona ima capital value, nećeš odmah s tim moći mnogo uraditi ali ne zaboravi, Amazon je prvih godina sistematski rpavio gubitke, i u trentuku kad mu je kapitalizacija bila u mnogo milijardi

2. Neko će ti uplatiti 5 evra mesečno, pokriva ti 4 čitaoca koja, možda, stvarno nemaju ni dinara za pretplatu, a vole da te čitaju

3. Pa imaš ljude koji ne voli pretplate, nego idu na one-off uplate ...

4. Pa za reprints ne moraš da gubiš vremen na marketing nego prosto ostaviš instrukcije koliko to košta - danas većina koja to može da priušti plati za sadržaj, ako je jasno da se za njega plaća i ako je reprint za šire mase, ozbiljan.

5. Sa širom publikom ćeš dobijati više novca za oglase

6. A uvek za pretplatnike možeš da imaš i privatniji deo sajta sa diskusijom/blogovima samo za njih.

... itd

E sad, nisam ti ja nikakav stručnjak, i teško je reći koliko je istine u ovom pisanju, nego sam ovu knjigu kupio i pročitao još onomad kad je izašala, ... čitanje bilo deo posla.



Ima mnogo toga što sam ja već isplanirala a što se poklapa sa ovim.

Najpre, tu su kratki blogići za one koji neće ili ne mogu da plate. Objave na FB i Insta.

Dalje, jedan blog će mesečno biti free.

Potom, ja imam kupovinu kilometara puta, što ću nastaviti da naglašavam ispod svake objave na FB, kao i poziv za ovu pretplatu i kupovinu knjige. Nešto tipa: načini na koje možete pomoći da ovo putovanje ostane samoodrživo.

Ovo sa pretplatom je način da sakupim minimum neophodnih sredstava da bih, uz stanarinu koja je i dalje osnov za moje putovanje, mogla da mesečno raspolažem tim nekim minimumom (jerbo stanarina nije dovoljna samo za to). Neki uplaćuju i duplo, neki uplaćuju za više ljudi pa poklanjaju... Nisam ja ograničila gornji iznos, samo donji.

Dalje, ja bustujem post za knjigu već mesec dana i skoro da sam rasprodala tiraž (nije to neki tiraž, ali dobro). I to ću nastaviti da radim, što mi je super opcija jer ne moram da držim tribine, a i ne mogu, jer nisam tu fizički.

Moje iskustvo sa potpuno besplatnim sadržajem tokom osam godina i opcijom uplate kilometara puta je jadno i čemerno. Uz to, zaista ne mogu da stalno podsećam ljude na to, a i čini mi se mnogo poštenijim da se uplati za pretplatu, jer tu ja dajem sadržaj, dok je donacija vid pomoći. Meni pomoć u tom smislu ne treba, ja radim i ovo je sve veliki posao, svaki novinar, fotograf, snimatelj je plaćen, na neki način, od prodaje ili reklama medija za koji radi, tako da smatram da je zaista normalno da taj moj sadržaj bude naplaćen.

Imala sam u vidu i iskustva naših vlogera (pričala sa Marka-Žvaka i još nekima), oko mesečnih donacija koliko ko hoće na Parteonu i ono je jako loše. Iako su toliko poznati, jedva sakupe po 200$ mesečno, a tamo je opcija da platiš koliko možeš. Očito se potrvđuje opet da nešto što prolazi u inostranstvu, ne prolazi nužno i ovde. Ili ne prolazi još uvek (sećam se svoje prve crowdfunding kampanje za knjigu kad retko ko u Srbiji da je znao za to i više para je skupljeno na poštanske uputnice nego preko same akcije). Verujem da će Parteon zaživeti za par godina i uopšte taj princip donacija.

Nisam ni ja neki stručnjak, ali godinama ispitujem razne opcije, puno čitam o tome, tražim svoj način, jer recimo, po svim kriterijumima ja sam već odavno trebala da imam sponzore, a ja ih i dalje nemam i verovatno će tako i ostati.
A opet, po svim kriterijumima, moje objave na FB koje su zaista opširne trebalo bi da smanje broj ljudi koji me prate, međutim, on se stalno povećava.
Tako da nema tu pravila, samo treba vremena da se nađe šta je nečiji dobitni obrazac.

U svakom slučaju, hvala na ovome, pogledaću kad uzmognem (jerbo je sad baš gužvanjac).
pnbb pnbb 20:57 05.12.2019

Re: Go Snežana ...

jel mozes da namestis neki patreon, pa da ko hoce da uplati odjednom , ili namesti mesecno, moze i preko toga? to je najlaksa opcija iz inostranstva, mislim...
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:45 05.12.2019

Re: Go Snežana ...

pnbb
jel mozes da namestis neki patreon, pa da ko hoce da uplati odjednom , ili namesti mesecno, moze i preko toga? to je najlaksa opcija iz inostranstva, mislim...



Imam odavno Patreon ali:
1. visoka provizija, na 2$ meni legne 1.3$ i to na PayPal, a kad odatle pošaljem na račun, bude i manje.
2. nije pregledno kao na mom blogu, a i na blogu imam sve tekstove, slike i ostalo od 2011.

Možeš ti tamo da uplatiš, a dobiješ šifru za moj blog.

LINK
pnbb pnbb 16:05 06.12.2019

Re: Go Snežana ...

hm... ovaj link me vraca na istu ovu stranu..
mozda nesto pogresno radim
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 16:16 06.12.2019

Re: Go Snežana ...

pnbb
hm... ovaj link me vraca na istu ovu stranu..
mozda nesto pogresno radim



Ne bi trebalo, u redu je link, evo i ovako pešački:

https://www.patreon.com/join/snezanaradojicic
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:48 03.12.2019

Ode

Znači, ovde neće više biti tvojih tekstova, bar dok se ne vratiš iz Amerike. A biće ih na prokletom fejsbuku?! Samo mogu da kažem: UA!. Osećam se izdanim! (a blogi se sigurno srećan kezi, i češka)

Ja na fajsbuk neću da idem, dakle, moraću da se uknjižim na tom tvom blogu. A što se mora, nije teško.

Kad krećeš na put?

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:59 03.12.2019

Re: Ode

srdjan.pajic
Znači, ovde neće više biti tvojih tekstova, bar dok se ne vratiš iz Amerike. A biće ih na prokletom fejsbuku?! Samo mogu da kažem: UA!. Osećam se izdanim! (a blogi se sigurno srećan kezi, i češka)

Ja na fajsbuk neću da idem, dakle, moraću da se uknjižim na tom tvom blogu. A što se mora, nije teško.

Kad krećeš na put?




Srki, na Fb će biti kratke objave, a mogu biti i ovde kad ih se nakupi nekoliko i ukoliko mi neko pomogne kao što mi je Ulicni-Muzicar pomogao oko tekstova o Fruškoj gori. Znači, neko da ih kopira sa FB, jer ja ne mogu sve to da postignem (već odavno).

Moj blog je neuporedivo prgledniji od ovog ovde, sve pretrage su moguće, tamo su mi desetine galerija i svi tekstovi od početka, kao i koješta još, uz to, mogu da ga punim sadržajem kako ja želim i koliko želim pošto plaćam taj zakup, a i neke programe

Letim 30. decembra a u Ushuaia stižem 31. oko 20 h, taman za doček na najjužnijoj tački sveta

Inače, dobila sam i kanadsku vizu, tako da sad imam prohodnost na oba kontinenta od krajnjeg juga do krajnjeg severa, yeah!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:11 03.12.2019

Re: Ode

Srki, na Fb će biti kratke objave, a mogu biti i ovde kad ih se nakupi nekoliko i ukoliko mi neko pomogne kao što mi je Ulicni-Muzicar pomogao oko tekstova o Fruškoj gori. Znači, neko da ih kopira sa FB, jer ja ne mogu sve to da postignem (već odavno).


Super, a ako je Muzičar zauzet, mogu i ja nekad da uletim i pomognem sa postavljanjem teksta ovde (ne moraš ništa da mi platiš! ) Sorry, ja od fejsbuka dobijem urtikariju, i angioedemu.

edit: A za koje zemlje u Južnoj Americi su ti trebale vize? Jel beše planiraš da biciklaš i preko Mezoamerike, ili si to mislila da preletiš?
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 22:22 03.12.2019

Re: Ode

srdjan.pajic
Srki, na Fb će biti kratke objave, a mogu biti i ovde kad ih se nakupi nekoliko i ukoliko mi neko pomogne kao što mi je Ulicni-Muzicar pomogao oko tekstova o Fruškoj gori. Znači, neko da ih kopira sa FB, jer ja ne mogu sve to da postignem (već odavno).


Super, a ako je Muzičar zauzet, mogu i ja nekad da uletim i pomognem sa postavljanjem teksta ovde (ne moraš ništa da mi platiš! ) Sorry, ja od fejsbuka dobijem urtikariju, i angioedemu.

edit: A za koje zemlje u Južnoj Americi su ti trebale vize? Jel beše planiraš da biciklaš i preko Mezoamerike, ili si to mislila da preletiš?



A za sada ni za jednu nisam vadila, ali, koliko znam, treba za Paragvaj, mada neću tamo verovatno a do vodopada na dan mi ne treba, treba za Venecuelu, a ni tu neću, treba za Gvajanu ili Francusku Gvajanu, nisam sigurna, za ostalo ne treba. Mislila sam na to da sam imala američku vizu, koju sam dobila 2016, ali nisam imala kanadsku, a sad sam i nju rešila, sve mi važi do 2026, kad mi ističe pasoš, znači, moraću da požurim

Centralnu Ameriku ću nešto pedalati sigurno, Panamu hoću i Nikaragvu, Salvador ću preskočiti, za ostalo ću videti...

A kako ćeš ti da šeruješ sa FB-a kad nemaš FB?
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:20 04.12.2019

Re: Ode

A kako ćeš ti da šeruješ sa FB-a kad nemaš FB?


Pa nisam mislio da šerujem sa FB, nego mi ti pošalješ ponekad tekst i par fotki emailom, i ja to okačim na blog. I onda glumim policajca, znači ako neko nešto loše zucne o USA, ja ga banujem trajno, a ako kaže nešto lepo o Rusiji, onda ga isto banujem, i to je to, prosta su pravila. A neke ću da banujem preventivno!

E, za Meksiko ti, kliko znam, treba viza, nemoj da te slažu da ne treba, kao mene u konzulatu ovde u Denveru, pa da posle imaš problema. A jel ti treba za Argentinu? Pretpostavljam da si nju izvadila.
Jesi u kontaktu sa našim zajedničkim drugarom, on je, koliko znam, to sve po mezoamerici ispedalao, i tu gde ti nećeš, i gde oćeš. Baš sam ga video pre neki dan, a i bio sa ženom kod nas kad je mojoj ćeri bio rođa pre desetak dana. Ganjao me da idemo na kros kantri skindžu, ali ja nešto nisam mogao.

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:07 04.12.2019

Re: Ode

srdjan.pajic
A kako ćeš ti da šeruješ sa FB-a kad nemaš FB?


Pa nisam mislio da šerujem sa FB, nego mi ti pošalješ ponekad tekst i par fotki emailom, i ja to okačim na blog. I onda glumim policajca, znači ako neko nešto loše zucne o USA, ja ga banujem trajno, a ako kaže nešto lepo o Rusiji, onda ga isto banujem, i to je to, prosta su pravila. A neke ću da banujem preventivno!

E, za Meksiko ti, kliko znam, treba viza, nemoj da te slažu da ne treba, kao mene u konzulatu ovde u Denveru, pa da posle imaš problema. A jel ti treba za Argentinu? Pretpostavljam da si nju izvadila.
Jesi u kontaktu sa našim zajedničkim drugarom, on je, koliko znam, to sve po mezoamerici ispedalao, i tu gde ti nećeš, i gde oćeš. Baš sam ga video pre neki dan, a i bio sa ženom kod nas kad je mojoj ćeri bio rođa pre desetak dana. Ganjao me da idemo na kros kantri skindžu, ali ja nešto nisam mogao.




Ne treba za Meksiko kad imaš američku vizu. Ne znam vama Amerikancima možda brane, ali nama izvan Amerike dopušteno je :)
Ne treba za Argentinu, ne treba za 90% zemalja Latinske Amerike.
alselone alselone 10:09 04.12.2019

Re: Ode

Ne treba za Meksiko kad imaš američku vizu. Ne znam vama Amerikancima možda brane, ali nama izvan Amerike dopušteno je :)
Ne treba za Argentinu, ne treba za 90% zemalja Latinske Amerike.


Ne treba za Meksiko sigurno. Mi smo u San Dijegu kad smo našli neke bagove u softveru planirali da zbrišemo preko granice, jer ne Meksikanci ne isporučuju nazad.

Treba da Kolumbiju ali pretpostavljam da tuda ne bi biciklala.
Šaljem mail da se prijavim za blog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:59 04.12.2019

Re: Ode

Ne treba za Meksiko kad imaš američku vizu. Ne znam vama Amerikancima možda brane, ali nama izvan Amerike dopušteno je :)
Ne treba za Argentinu, ne treba za 90% zemalja Latinske Amerike.


Ok, moguće da se to promenilo. Kad sam bio tamo, pre desetak+ godina, rekli su mi da ne treba, ako idem u turističku posetu, nego samo ako ostajem duže. Ali me onda zamalo nisu vratili sa granice. Što je još luđe, posle malo drndanja, onaj njihov imigracioni službenik me pustio tako, bez vize, samo ako obećam da ću da se vratim sledećeg dana. Ali onda me natrtiše Ameri, jer kako samo to bio u Meksiku bez vize i pečata u pasošu? Tek posle, sa zelenom kartom, nije trebala viza.

Inače, iz Kalifornije si onoad mogao u Meksiko samo sa kalifornijskom vozačkom dozvolom, ali ne i sa kolorađanskom... Doduše i to je bilo pre dosta godina, siguran sam da su se stvari sad, sa Trampom na čelu, značajno popravile.

edit: A, evo, našao sam, stvarno ne treba viza ako imaš američku, kanadsku, ili od bilo koje zemelje u šengenskoj zoni.

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 19:35 04.12.2019

Re: Ode

alselone
Ne treba za Meksiko kad imaš američku vizu. Ne znam vama Amerikancima možda brane, ali nama izvan Amerike dopušteno je :)
Ne treba za Argentinu, ne treba za 90% zemalja Latinske Amerike.


Ne treba za Meksiko sigurno. Mi smo u San Dijegu kad smo našli neke bagove u softveru planirali da zbrišemo preko granice, jer ne Meksikanci ne isporučuju nazad.

Treba da Kolumbiju ali pretpostavljam da tuda ne bi biciklala.
Šaljem mail da se prijavim za blog.



Nikako, baš sam pričala maločas sa Vedranom Bađunom o Kolumbiji, a pre neki dan sa Bilanovićem o Venecueli i još nekim delovima, nikako ne preporučuju. A mi mečku ne čačkamo - to mi je osnov preživljavanja na putu.
Atomski mrav Atomski mrav 00:54 05.12.2019

Re: Ode

u Ushuaia stižem 31. oko 20 h, taman za doček na najjužnijoj tački sveta


Sa Fruške Gore do Ognjene Zemlje. Da su druge galaksije i egzoplanete nešto bliže Zemlji - i njih bi posetila.

Srećan put i svako dobro!
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 08:55 05.12.2019

Re: Ode

Atomski mrav
u Ushuaia stižem 31. oko 20 h, taman za doček na najjužnijoj tački sveta


Sa Fruške Gore do Ognjene Zemlje. Da su druge galaksije i egzoplanete nešto bliže Zemlji - i njih bi posetila.

Srećan put i svako dobro!



Hah, pa dobro, imam ja predistoriju od Beograda preko KArpata do Japana na istok, Sibira na sever, Timora na jug - sad se prebacujem na zapadnu hemisferu malo
pnbb pnbb 20:59 05.12.2019

Re: Ode

u kostariku mozes slobodno - ok su putevi, stabilno je, a mnogo je lepo
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 06.12.2019

Re: Ode

Snezana Radojicic
alselone
Ne treba za Meksiko kad imaš američku vizu. Ne znam vama Amerikancima možda brane, ali nama izvan Amerike dopušteno je :)
Ne treba za Argentinu, ne treba za 90% zemalja Latinske Amerike.


Ne treba za Meksiko sigurno. Mi smo u San Dijegu kad smo našli neke bagove u softveru planirali da zbrišemo preko granice, jer ne Meksikanci ne isporučuju nazad.

Treba da Kolumbiju ali pretpostavljam da tuda ne bi biciklala.
Šaljem mail da se prijavim za blog.



Nikako, baš sam pričala maločas sa Vedranom Bađunom o Kolumbiji, a pre neki dan sa Bilanovićem o Venecueli i još nekim delovima, nikako ne preporučuju. A mi mečku ne čačkamo - to mi je osnov preživljavanja na putu.


Vlada mi reče juče da u januaru ide u Kolumbiju na biciklanje, valjda na dva meseca.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:18 06.12.2019

Re: Ode

srdjan.pajic


Vlada mi reče juče da u januaru ide u Kolumbiju na biciklanje, valjda na dva meseca.


Da, čuli smo se, možda se na leto sretnemo negde u Peruu, realno ima izgleda da se sastanemo sa dve različite strane.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:19 06.12.2019

Re: Ode

pnbb
u kostariku mozes slobodno - ok su putevi, stabilno je, a mnogo je lepo



Ok
49 41 49 41 16:48 04.12.2019

Levo ili Desno

Stojeci davno pred aerodromom u Larnaci, prisao mi je ljubazni policajac.
Mej Aj help you...

Razmisljam na koju stranu, left or right; rechts oder links, isti mi djavo moram da ti dodjem opet ovde.

Objasnjava mi detaljno, ljudi su susretljivi, mirni... mozes pojesti finu ribu po krcama...

Ali pazi, posto si biciklom ne znas tacno gde je granica, ako te uhvate njihovi, nema ti povratka nazad. Samo preko Turske, a to ce te kostati svega.

Odsedim na Aphrodite Bay, zamisljam kako je evo opet iz mora onako odevena. Osacujem da cu tu zanociti, pa dalje ka Famagusti; dokle videcemo (?!?), kako je govorio jedan slepac.

Posle te noci, bese svasta u mrklom mraku.
mikele9 mikele9 17:48 05.12.2019

Re: Levo ili Desno

Srećan ti put drugarice, biću u mislima sa tobom svakog dana
49 41 49 41 04:51 06.12.2019

Ognjena zemlja

Sretno u zemlju charolija; ako je mogu tako nazvati, mada nikada bio.
Prosle god. bio u nasoj.

https://youtu.be/xDJvbuba3Hc


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana