Društvo| Politika| Satira| Život

Incident u tunelu

loader RSS / 19.08.2019. u 10:09

Juče-prekjuče, dok su automobili puni magistara i doktora slavodobitno jurili kroz tunel prema kamerama, iz auta su kroz otvorene prozore na motkama držane srpske zastave, koje su radosno vijorile i ceo događaj prikazivale u još jačem i boljem svetlu. Ali, u tom masovnom zamahu, desio se incident. Incident nije prijavljen novinarima i televiziji i za njega se saznalo tek kasnije, iz dobro obaveštenih krugova, koji su zamolili da ostanu anonimni, iz razumljivih razloga.

CFj9qY7.jpg

 

Kao i u svakoj unutarpartijskoj borbi za dokazivanje vrhu partije i napredovanje (kako u partiji, tako i u životu) – i ovoga puta se našao način za tu vrstu utrkivanja. Naime, učesnici događaja su se takmičili oko toga ko ima veću motku. Veća motka, više uočljiva zastava. Jer, i od tih naoko nevažnih detalja zavisi ko će biti zapažen kao najushićeniji i najrevnosniji sledbenik. O čemu se dalje radi? Jedna baš dugačka motka zakačila je sijalicu u tunelu i na trenutak izazvala paniku kod jednog dela jureće svite. Valjda nije neka planirana "gužva"?Jeste onaj najbrži i najbolji automobil blindiran, ali, šta ga znaš. Onda se stvar brzo vratila u planirani tok. Sve se skončalo svečanim govorima, a RTS je uprkos brojnim obavezama stigao da sve to snimi i prikaže biračima. Jedino što je taj snimak greškom pušten i tokom direktnog prenosa košarkaške utakmice  između reprezentacija Grčke i Srbije. No, oprostiće to zagriženi gledaoci, tj. navijači, jer ostvarena je pobeda. Pobedi se u sekutiće ne gleda. Uostalom, autoput ostaje i onim narednim generacijama navijača.  



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 11:18 19.08.2019

...

Jedna baš dugačka motka zakačila je sijalicu u tunelu i na trenutak izazvala paniku kod jednog dela jureće svite.


Ovo stvarno bilo?


A što su bez tablica, a? Nikom ništa. Kad kum bivšeg predsednika izveze svoj auto park, onda nisu potrebne tablice. Pa nadzidaš koji sprat poslovne imperije mimo građevinske dozvole jer kum nije dugme.

loader loader 11:25 19.08.2019

Re: ...

Ovo stvarno bilo?

Narečeno takmičenje, čega je rezultat rascopana svetiljka? Nisam bio onamo. Ali, tako kažu tajnoviti izvori

kum nije dugme.

Nije dugme, nikako. Kum je čak drugi na top listi najvažnijih. Odmah iza prvoplasirane sviračeve majke :)
Mislim na ono, kad je svadba, a domaćin veli: "ustani kume, da sedne sviračeva majka."


cassiopeia cassiopeia 11:52 19.08.2019

Re: ...

"ustani kume, da sedne sviračeva majka."


To nisam znala. :)

Da mi zapevamo? Šta nam ostaje u ovom ludilu!

Il' put pod noge, il' sa pesmom na usnama u boj.
loader loader 12:34 19.08.2019

Re: ...

Da mi zapevamo?

Može, može ... :)

Samo da vidimo koju popevku :)

nepopustljiv nepopustljiv 12:07 19.08.2019

M'da!

Nije to još ništa!
Videćete vi za godinu, najduže dve.
loader loader 12:33 19.08.2019

Re: M'da!

nepopustljiv
Nije to još ništa!
Videćete vi za godinu, najduže dve.

Dok se ne pojave rupe na skupocenom asfaltu?
maksa83 maksa83 12:10 19.08.2019

drama

Od te drame u tunelu u sred mraka meni je zanimljivije ovo najnovije ludilo sa onim ... specijalkama koje je postrojio ispred Predsedništva da ga čuvaju.

Što reče neznanac sa Interneta - mi živimo parodiju.



nepopustljiv nepopustljiv 12:14 19.08.2019

Re: drama

maksa83
Od te drame u tunelu u sred mraka meni je zanimljivije ovo najnovije ludilo sa onim ... specijalkama koje je postrojio ispred Predsedništva da ga čuvaju.

Što reče neznanac sa Interneta - mi živimo parodiju.




Čekaj!
Zašto onda nije odamh išao na ful varijantu uniforme - ovu sa suknjama na drugoj slici.
To bi, tek, bilo štogod.
Mada, ja mislim da se tek zalaufava.
Kakvih će ovde čuda biti još, ... ma, to nema nigde na kugli zemaljskoj.
maksa83 maksa83 12:17 19.08.2019

Re: drama

Zašto onda nije odamh išao na ful varijantu uniforme - ovu sa suknjama na drugoj slici.

Meni nije jasno što maltretira te devojke, dosta je bilo da ispred stavi negližiranu Vjericu Radetu + Nadu Macuru u mrežastim čarapama i onoj poluprovidnoj organdiji u kojoj voli da se slika.

Pa aj' onda da vas vidim hrabrišići...
cassiopeia cassiopeia 12:18 19.08.2019

Re: drama

Pa aj' onda da vas vidim hrabrišići...


cassiopeia cassiopeia 12:20 19.08.2019

Re: drama

Meni nije jasno što maltretira te devojke,


Meni ih na prvu loptu bilo žao. Posle se mislim, jbmmša, same su pristale na maltretman i sprdačinu.
nepopustljiv nepopustljiv 12:23 19.08.2019

Re: drama

maksa83
Zašto onda nije odamh išao na ful varijantu uniforme - ovu sa suknjama na drugoj slici.

Meni nije jasno što maltretira te devojke, dosta je bilo da ispred stavi negližiranu Vjericu Radetu + Nadu Macuru u mrežastim čarapama i onoj poluprovidnoj organdiji u kojoj voli da se slika.

Pa aj' onda da vas vidim hrabrišići...

Nije se lepo rugati ženama - pa bile i ove dve.
Posebno za Macuru - ne znam da li je ona sada postala deo 'bratije', no, makar za njen četrdesetogodišnji rad na upozoravanju o potrebi slojevitog oblačenja, ...
nepopustljiv nepopustljiv 12:24 19.08.2019

Re: drama

cassiopeia
Meni nije jasno što maltretira te devojke,


Meni ih na prvu loptu bilo žao. Posle se mislim, jbmmša, same su pristale na maltretman i sprdačinu.

Šta one, kao profesionalni vojnici (izvini Filipe), imaju da pristaju na izvršenje naređenja - ili ne?!
maksa83 maksa83 12:29 19.08.2019

Re: drama

Posebno za Macuru - ne znam da li je ona sada postala deo 'bratije',

Jok nego šta je, već godinama.

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:29 19.08.2019

Re: drama

mi živimo parodiju.




cassiopeia cassiopeia 12:30 19.08.2019

Re: drama

nepopustljiv


Šta one, kao profesionalni vojnici (izvini Filipe), imaju da pristaju na izvršenje naređenja - ili ne?!


Mogu i da ne pristanu. Istina to ima svoje posledice.
nepopustljiv nepopustljiv 12:32 19.08.2019

Re: drama

maksa83
Posebno za Macuru - ne znam da li je ona sada postala deo 'bratije',

Jok nego šta je, već godinama.


Oooo, jebo te patak!
Ko bi rekao!
loader loader 12:35 19.08.2019

Re: drama

maksa83
... ludilo sa onim ... specijalkama koje je postrojio ispred Predsedništva


Atomski mrav Atomski mrav 12:57 19.08.2019

Re: drama

specijalkama


Iz tkoje su postrojbe ove soldatuše?
loader loader 13:05 19.08.2019

Re: drama

Atomski mrav
specijalkama


Iz tkoje su postrojbe ove soldatuše?


Ruski front :)

maksa83 maksa83 13:05 19.08.2019

Re: drama

Atomski mrav
specijalkama


Iz tkoje su postrojbe ove soldatuše?

(Dabre idu) Kobre.

To su oni što su u civilu čuvali brata Andreja i brata Predraga (koji su se zaputili da izvade sina Danila iz antiparada navijačke ekipe kad je bila parada) pa ih malo omlatili panduri kad su odbili da se legitimišu, pa panduri na kraju kažnjeni.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:34 19.08.2019

Re: drama

maksa83
Od te drame u tunelu u sred mraka meni je zanimljivije ovo najnovije ludilo sa onim ... specijalkama koje je postrojio ispred Predsedništva da ga čuvaju.

Što reče neznanac sa Interneta - mi živimo parodiju.





Kobrice cepaju požarstvo.


Stvarno, ovaj vaš samo još da krene da parkira kamile u parkiću, i isti kao pok. Moamer.
loader loader 15:21 19.08.2019

Re: drama

Kobrice cepaju požarstvo.

To ono, kao, prave požar u glavama ostalih službenika mup-a (?)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:31 19.08.2019

Re: drama

Bo'me, kobre cepaju ove sirote 1 od 5 miliona. Danas video kod nekoga na FB-u taj snimak kako peglaju neke jadne klince; ono što je Vučić rekao da su časno obavljali svoj posao dok su demonstranti nasilno pokušavali da probiju ogradu...

Edit> story
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 19.08.2019

Re: drama

loader
Kobrice cepaju požarstvo.

To ono, kao, prave požar u glavama ostalih službenika mup-a (?)


Pa dobro, bar nešto lepo da vide i dožive na tom sumornom poslu.


I šta sad, ove ovako stoje ko kerovi, ceo dan na gotovs? Da nije to malo kao arčenje dragocenih resursa? Mislim, ne razumem se, ali čini mi se da nije baš jeftino utrenirati ove specijalke, a i to treba da se održava, valjda (džiudžica, pa kolutovi preko glave, pa pucanje iz pištolja). Ovako, od stajanja, mogu samo da dobiju proširene vene, i posle da traže bolovanje.
st.jepan st.jepan 16:58 19.08.2019

Re: drama

I šta sad, ove ovako stoje ko kerovi, ceo dan na gotovs?

Da, bez veze.
Bolje da naveđbaju neku koreografiju, šta ja znam, da džipaju poput čirlersica, ili da možda izvode neke dostojanstvene pokrete kao oni počasni stražari (mislim evzoni) pred grčkim parlamentom, pa da se narod okuplja, deca da ciče, turisti da snimaju...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 19.08.2019

Re: drama

Bolje da naveđbaju neku koreografiju, šta ja znam, da džipaju poput čirlersica, ili da možda izvode neke dostojanstvene pokrete kao oni počasni stražari (mislim evzoni) pred grčkim parlamentom,


Bolje onda da izvode rutine uz dancing pole (bože me oprosti zlomisli i prostakluka, izvinjavam se zbog ovog seksističkog ispada!).

Gledao ja jednom otvaranje olimpijade sa kumom, teksašaninom. I sad idu oni razni sportisti, i delegati, maskrirani u nacionalne boje i representativne osobenosti i lokalni folklor, izvode trikove, curling, gutači vatre, žene sa bradom, pijani Rusi, itd. I kaže kum, kad već tako stoje stvari, onda bi mi, misli na USA olimpijski tim i prezentaciju, kao nacionalno sportsko obeležje trebalo da imamo par pole denserki u ekipi za otvaranje olimpijada, koje kolege nose dok one prikazuju ovladane veštine uz nacionalnu himnu i prateću regaliju.
Atomski mrav Atomski mrav 21:56 19.08.2019

Re: drama

(Dabre idu) Kobre.

To su oni što su u civilu čuvali brata Andreja i brata Predraga (koji su se zaputili da izvade sina Danila iz antiparada navijačke ekipe kad je bila parada) pa ih malo omlatili panduri kad su odbili da se legitimišu, pa panduri na kraju kažnjeni.


Znam ko su i šta su Kobre, služio sam vojsku u Gardi pa sam ih viđao, ama tada nije bilo ovih Kobrica. U stvari, jedina žena u kasarni je bila trupni psiholog (-škinja). Jednom prilikom je u raspravi sa pukovnikom Gavrilovićem, tadašnjim komandantom (ili možda zamenikom komandanta) Gardijske brigade rekla:
- Ali, pukovniče, to nije logično!
- Logično?! Znate li čemu služe ona dva stražara na kapiji kasarne?
- Paaa...
- Da ne bi logika slučajno ušla unutra!

A imali smo i jednog Kobru u četi, nadimak mu je zapravo bio Brko ali se prekomandom u Beograd to promenilo u KoBr(a).
mariopan mariopan 08:12 23.08.2019

Re: drama

maksa83
Zašto onda nije odamh išao na ful varijantu uniforme - ovu sa suknjama na drugoj slici.

Meni nije jasno što maltretira te devojke, dosta je bilo da ispred stavi negližiranu Vjericu Radetu + Nadu Macuru u mrežastim čarapama i onoj poluprovidnoj organdiji u kojoj voli da se slika.

Pa aj' onda da vas vidim hrabrišići...


nsarski nsarski 13:25 19.08.2019

Mene zanima sledeće

a vezano za temu. Naime, čujem danas nekog na TV kako nabraja sve ulice i autoputeve i fontane i gondole i gradove na vodi iostala čuda koja planiraju da naprave. Sav ponosan na Bolesnika i njegove sluge.

Kad se malo preračuna, oni nameravaju da se tim razvaljivanjem grada i maltretiranjem naroda i masovnom izgrađivačkom pljačkom bave još par decenija. I onda pomislih: majkumu, pa neće oni toliko vladati, šta će biti sa svim tim započetim "projektima", razorenim gradovima i neuređenim klizištima kada se njihov vakat završi, kad neki završe po zatvorima, neki na kajmanskim ostrvima, itd?
Za koju godinu - nadam se veoma uskoro - sjašiće oni, ali njihovi započeti ludački projekti će za njima ostati! Šta će biti s njima?
st.jepan st.jepan 13:39 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

Za koju godinu - nadam se veoma uskoro - sjašiće oni, ali njihovi započeti ludački projekti će za njima ostati! Šta će biti s njima?

Biće obrnuto nego 1945.
Umesto izgradnje zločinački porušenog, biće rušenje zločinački izgrađenog.
angie01 angie01 14:30 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

st.jepan
Za koju godinu - nadam se veoma uskoro - sjašiće oni, ali njihovi započeti ludački projekti će za njima ostati! Šta će biti s njima?

Biće obrnuto nego 1945.
Umesto izgradnje zločinački porušenog, biće rušenje zločinački izgrađenog.


maneee, sledeci ce da im pale svecu zahvalnosti svaki dan, jer ce opravdano morati da imaju projekte saniranja....uz svakodnevno medijsko smaranje, jaoo sta su nam ostavili da sedjujemo,...znate ono kada vam dodje drugi majstor, posto je neki prvi vec nesto radio, pa zgrozen obicno kaze, jAAAaooo, pa ko vam je ovo radio, ne znam kako cu to sada da saniram, nikada ovako nesto pre nisam video,...al posto ste vi u pitanju, ajde probacu nekako, al tesko,...i naravno naplati, kao da je doneo sve s Marsa,...e tako, i jos ce imati opasnu argumentacuju, sve ono sto i sami zameramo svih ovih godina...

...a skole, bolnice i slicne trice i kucine, opet ce morati da ceTkaju.

...ne znam samo kako ce da se nadoknadi ono silno poseceno drvece,...s obzirom na vreme koje je potrebno da ono poraste.
loader loader 15:28 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

nsarski
... ali njihovi započeti ludački projekti će za njima ostati! Šta će biti s njima?



Hm ...
Institucije, pravna država, javnost ... - inače, bez toga, svejedno je kakva će sudbina tih "veleprojekata" biti (ok, ludačkih). Bez institucija i javnosti (istraživačkih novinara, korektnih medija itd) ostaće ne samo ovi objekti "nesanirani", nego će osim njih nići novi ...

Dakle, demokratizacija društva. Da se što manje bavimo imenima aktera.

Ako ništa - evakuisaćemo sav narod na blog.
loader loader 15:31 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

angie01

...ne znam samo kako ce da se nadoknadi ono silno poseceno drvece,...s obzirom na vreme koje je potrebno da ono poraste.


Šta ga ja znam ...

Ili paulovnija koja veoma brzo raste (mada ja nisam priistaša tih nedomaćih ko zna kako i koliko invazivnih biljaka),
ili knjiga sećanja i mnogo strpljenja dok nove ne stasaju u debla sa bujnim, idealnozelenim, opuštajućim krošnjama.

nepopustljiv nepopustljiv 15:32 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

loader
ali njihovi započeti ludački projekti će za njima ostati! Šta će biti s njima?



Hm ...
Institucije, pravna država, javnost ... - inače, bez toga, svejedno je kakva će sudbina tih "veleprojekata" biti (ok, ludačkih). Bez institucija i javnosti (istraživačkih novinara, korektnih medija itd) ostaće ne samo ovi objekti "nesanirani", nego će osim njih nići novi ...

Dakle, demokratizacija društva. Da se što manje bavimo imenima aktera.

Ako ništa - evakuisaćemo sav narod na blog.

Tako je - to je suština.
Jebeš objekte - ionako, kako ih kvalitetno grade, srušiće se sami od sebe.
Sve što je potrebno je da niko ne bude u blizini.
loader loader 15:34 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

Tako je - to je suština.

Konačno da jedan tiket pogodim

.... ionako, kako ih kvalitetno grade, srušiće se sami od sebe


To su, nije zvanično objavljeno, biorazgradivi objekti.


jadragoljub jadragoljub 18:17 19.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

I onda pomislih: majkumu, pa neće oni toliko vladati,

i oće mi smo crna gora 2.0 Distribution Release
zajedno 20, najviše 30 godina.
tasadebeli tasadebeli 00:09 20.08.2019

Re: Mene zanima sledeće

nsarski

Za koju godinu - nadam se veoma uskoro - sjašiće oni, ali njihovi započeti ludački projekti će za njima ostati! Šta će biti s njima?



Ништа.

Стајаће тако незавршене пар деценија исто као и оне рушевине после НАТО бомбардовања.








Черевићан Черевићан 18:08 19.08.2019

светломам на тунела крају

za mnogo toga se obično saznaje ... tek kasnije

крај тунела - лепота забљесну
Шумадијо - Бог нам ти те даде,
ми, што знасмо* одрадисмо пос'о
изабрани тиме .....нек' се сладе


* ja, активни саучесник парапетија досадашње градње деонице MILOS THE GREAT HIGHWAY-a
G.Cross G.Cross 21:04 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Черевићан
za mnogo toga se obično saznaje ... tek kasnije

крај тунела - лепота забљесну
Шумадијо - Бог нам ти те даде,
ми, што знасмо* одрадисмо пос'о
изабрани тиме .....нек' се сладе


* ja, активни саучесник парапетија досадашње градње деонице MILOS THE GREAT HIGHWAY-a


alselone alselone 21:08 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

MILOS THE GREAT


Miloš Veliki.


zilikaka zilikaka 21:23 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

ми, што знасмо* одрадисмо пос'о
изабрани тиме .....нек' се сладе


Svaka čast i iskrene čestitke.
Svakom graditelju je posebno zadovoljstvo kad vidi završeno svojih ruku delo.
Političari dođu i prođu al građevine ostaju.
milisav68 milisav68 21:31 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

alselone
Miloš Veliki.

Miloš nije bio samo Veliki, već je bio Veliki Gospodar, a ostali su bili - Vučići.

To se, jel`te zagubilo pod Karađorđevićema, pošto je bilo nezgodno da jedan Obrenović bude - to, a oni posle su ga smanjili na Kneza, da slučajno neko ne posumnja da je Maršal manji.
alselone alselone 21:33 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

milisav68
alselone
Miloš Veliki.

Miloš nije bio samo Veliki, već je bio Veliki Gospodar, a ostali su bili - Vučići.

To se, jel`te zagubilo pod Karađorđevićema, pošto je bilo nezgodno da jedan Obrenović bude - to, a oni posle su ga smanjili na Kneza, da slučajno neko ne posumnja da je Maršal manji.


Ne razumem.
milisav68 milisav68 21:47 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

alselone
Ne razumem.

Nadovezao sam se...

Miloša su zvali Veliki gospodar, a ostale (iz tog vremena) samo gospodar.

Odatle danas imamo ulice Gospodar Jevremova, Gospodar Jovanova....i Gospodara Vučića (što je trenutno aktuelno jel`te).

Ništa posebno, samo kuriozitet.
alselone alselone 21:48 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Nadovezao sam se...

Miloša su zvali Veliki gospodar, a ostale (iz tog vremena) samo gospodar.

Odatle danas imamo ulice Gospodar Jevremova, Gospodar Jovanova....i Gospodara Vučića (što je trenutno aktuelno jel`te).

Ništa posebno, samo kuriozitet.


A, to. Nisam znao, mada kapiram sada kada kažeš. Ali istorija ga nije zapamtila kao "Miloša Velikog". To je ovaj manijak izmislio.
milisav68 milisav68 21:55 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

alselone
To je ovaj manijak izmislio.

Nije, Karađerđevići su skratili, a komunisti umanjili...u Kneza.
jadragoljub jadragoljub 22:13 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

milisav68
alselone
To je ovaj manijak izmislio.

Nije, Karađerđevići su skratili, a komunisti umanjili...u Kneza.

ma bezveze je autoputevima davati ime .
mislim šta će autoputu ime?
st.jepan st.jepan 22:19 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

istorija ga nije zapamtila kao "Miloša Velikog". To je ovaj manijak izmislio.

Nije, nije, pre rata se tako zvala beogradska ulica Kneza Miloša.

nsarski nsarski 22:32 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

ma bezveze je autoputevima davati ime .
mislim šta će autoputu ime?


Ima tome mnogo razloga.

U USA mnogi autoputevi imaju ime (istina, mnogo češće su expressways i tollways u pitanju). Običnoih daju po ljudima koju je država ukokala (Kennedy expressway u Čikagu, na primer). A posebna je priča o nazivima ulica - manje više svaki veći grad u Amerima ima ulicu M.L.King avenue (ili drive), koja prolazi kroz siromašne crnačke četvrti. Jeste da žive u bedi, ali makar imaju ulicu kojom mogu da se ponose.

U Oklahomi ima veliki broj autoputeva koji nose imena po pobijenim i raseljenim plemenima kao što su Cherokee, Chickasaw, Cimarron, H.E. Bailey, Indian Nation, Muskogee nation, itd. I, naravno, najbolji od njih - Will Rogers! Tako im se i aerodrom u Oklahoma Sitiju zove.





Tamo im se sve zove Will Rogers, kao što se u Grčkoj svaki aerodrom zove Aleksandros Megalos.

Da ne lajem previše.
maksa83 maksa83 22:37 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Nije, nije, pre rata se tako zvala beogradska ulica Kneza Miloša.

Da, sećam se kad sam bio klinac starijih ljudi koji su je zvali Miloša Velikog po navici.
jadragoljub jadragoljub 22:45 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Da ne lajem previše.

čuj nelaj, samo se razgovaramo ne lajemo.
znam ja da ima i po svetu i svugde taj manir davanja ulica, ovo za hajvejovi po ameriki nisam znao.
menise sviđa ulica brestova 1-2-3-4-5-x pa topolova, pa bagremova pa hrastova, pa istočna, severojužma. mislim mlogo je bolje davati imena neutralna. nema ko da se čepati i menja ih. mi bre počesmo svake 4 godine da menjamo imena ulica i svega i svačega.
uniš bila ulica, pre komunista, koaja se zvala, revcimo miloševa, i sad kad su menjali oni je nazovu miloša velikog (recimo) a istina je da se ta ulica zvala po tipu, kapitalisti koji je tu napravio kuće za izdavanje i onda ta ulica dobila ime po njemu. ili ko budale koje su kazandžijski sokak preimenovali u kopitarevu , il tako nekako. al ljudi vole da budu važni pa kad mogu onda nakaleme nekogkog vole na ulicu.
šta fali ulici brestova, eto čak i u film ušla
maksa83 maksa83 22:51 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају


nsarski nsarski 22:58 19.08.2019

Re: светломам на тунела крају

šta fali ulici brestova, eto čak i u film ušla


Ja sam 3 godine živeo u Ulici Brestova u kojoj je bila kuća Wes Craven-a koji je napisao o Frediju Krugeru. To je bilo u malom gradu (Potsdam) u državi Njujork.

Mapa

Nego, mene više zanima sledeće: kakva je to zavera da mapa sveta može da se spakuje u sliku pevca?!

jadragoljub jadragoljub 00:06 20.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Mapa

Nego, mene više zanima sledeće: kakva je to zavera da mapa sveta može da se spakuje u sliku pevca?!

tobre ceo autoput a nijedan brest :)
a slika pevca
nikad čuo al deluje baš lepo :)
nsarski nsarski 00:20 20.08.2019

Re: светломам на тунела крају

tobre ceo autoput a nijedan brest :)


Ma, ima brestova. To je sve što imaju. Kuća u kojoj je Wes Craven živeo se ruši. Ja sam u sličnoj takvoj živeo. Evo je:



A za pevca. Hm, planeta može da se spakuje u svaki kineski horoskopski znak. Zajebano, ha?

Evo je svinja



Черевићан Черевићан 00:26 20.08.2019

nutrimentum spiritus

zadovoljstvo kad se vidi završeno

посве скроман допринос приложих
рутински посао ал' не треба крити,
лагацко споменик самомсеби клешем
чукунми унуци .......поносни ће бити,

умишљам ......гђо zilikaka
alselone alselone 07:49 20.08.2019

Re: светломам на тунела крају

OK, povlačim riječ. Nisam znao a zvučalo mi je kao da je manijak smislio i sada odjemo svi njegovi patuljci krenuli da ponavljau.
zilikaka zilikaka 09:03 20.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Da, sećam se kad sam bio klinac starijih ljudi koji su je zvali Miloša Velikog po navici.

Da, i ja se sećam.
zilikaka zilikaka 09:05 20.08.2019

Re: nutrimentum spiritus

Черевићан
zadovoljstvo kad se vidi završeno

посве скроман допринос приложих
рутински посао ал' не треба крити,
лагацко споменик самомсеби клешем
чукунми унуци .......поносни ће бити,

умишљам ......гђо zilikaka


Ne, ni slučajno. Graditelji imaju sreću da vide šta iza sebe ostavljaju.
A ni jedan doprinos nije skroman jer su svi ti radovi bili potrebni.
Bili Piton Bili Piton 21:02 20.08.2019

Re: светломам на тунела крају

st.jepan
istorija ga nije zapamtila kao "Miloša Velikog". To je ovaj manijak izmislio.

Nije, nije, pre rata se tako zvala beogradska ulica Kneza Miloša.



Tako je. Francusko zabavište na drugom, Mokranjac klavirski odsek na četvrtom spratu. Čak i generacija mojih roditelja je tu ulicu zvala "Miloša Velikog", što se i kod mene primilo, retko mi izleti drugojačije.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:41 21.08.2019

Re: светломам на тунела крају

Odatle danas imamo ulice Gospodar Jevremova, Gospodar Jovanova....i Gospodara Vučića (što je trenutno aktuelno jel`te).


i sad zasto je samo gospodara vucica, a ostale su gospodar jevremova, jovanova, itd...

G.Cross G.Cross 20:58 19.08.2019

U tunelu u sred mraka...

Koliko ja shvatam autor bloga je hteo da kaze da je neko motkom razbio svetlo na kraju tunela.

Mada , meni se budalasti spin sa imenom Obrenovica svidza.
predatortz predatortz 10:43 20.08.2019

Re: U tunelu u sred mraka...

Mada , meni se budalasti spin sa imenom Obrenovica svidza.


Ne izvlači on badava Koža Miloša.
Hoće da kaže da je mudri Kodža Miloš morao nekad da savije šipke, da štošta proguta, da poljubi neki skut... A da je, u konačnici, ispao mudar i veliki.

Tu priču će sada da plasira narodu, a narod će da se divi.

Pazi šta ti kažem!
st.jepan st.jepan 11:02 20.08.2019

Re: U tunelu u sred mraka...

predatortz
Mada , meni se budalasti spin sa imenom Obrenovica svidza.


Ne izvlači on badava Koža Miloša.
Hoće da kaže da je mudri Kodža Miloš morao nekad da savije šipke, da štošta proguta, da poljubi neki skut... A da je, u konačnici, ispao mudar i veliki.
Tu priču će sada da plasira narodu, a narod će da se divi.
Pazi šta ti kažem!

Odlično predviđanje, i meni je palo na pamet.
Čovek je marketinški genije! U Mimicama bi za njega rekli "zna pa zna!"
nepopustljiv nepopustljiv 12:29 20.08.2019

Re: U tunelu u sred mraka...

st.jepan
predatortz
Mada , meni se budalasti spin sa imenom Obrenovica svidza.


Ne izvlači on badava Koža Miloša.
Hoće da kaže da je mudri Kodža Miloš morao nekad da savije šipke, da štošta proguta, da poljubi neki skut... A da je, u konačnici, ispao mudar i veliki.
Tu priču će sada da plasira narodu, a narod će da se divi.
Pazi šta ti kažem!

Odlično predviđanje, i meni je palo na pamet.
Čovek je marketinški genije! U Mimicama bi za njega rekli "zna pa zna!"

Ko?
Krlo?
predatortz predatortz 16:32 20.08.2019

Re: U tunelu u sred mraka...

Odlično predviđanje, i meni je palo na pamet.
Čovek je marketinški genije! U Mimicama bi za njega rekli "zna pa zna!"


Vidiš da je Karađorđe dobio nižerazrednu džadu, a Kodža auto put.
To mi govori koji će pristup Vožd da ima u narednom periodu.
loader loader 20:52 20.08.2019

Re: U tunelu u sred mraka...

G.Cross
Koliko ja shvatam autor bloga je hteo da kaze da je neko motkom razbio svetlo na kraju tunela.


Motka je suština bloga

tasadebeli tasadebeli 14:29 20.08.2019

Того Тогоанцима!














jadragoljub jadragoljub 16:04 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

eh da je togo
st.jepan st.jepan 16:53 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

jadragoljub
eh da je togo

Da, otprilike kao u Amsterdamu.
Ja se isprva čudio zašto lokalci, sve vreme dok jedu, jednom rukom drže svako svoj tanjir.
Taj uvrnuti običaj pripisivao sam njihovoj poslovičnoj škrtosti, ali ne, ukapirao sam kad sam se našao na večeri u jednoj od onih starih živopisnih kuća u prvom redu uz kanal. Moj tanjir je sam od sebe istrajno grabio ka ivici, ja ga vraćao na mesto, a domaćini se podgurkivali. Razlog je bio banalan: Pod stana, a s njim i sto, bio je dramatično iskošen. Kasnije sam obratio pažnju i uverio se da su sve kuće duž kanala jednako nagnute. Dabome, ka vodi.
jadragoljub jadragoljub 17:23 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

Ja se isprva čudio zašto lokalci, sve vreme dok jedu, jednom rukom drže svako svoj tanjir.
Taj uvrnuti običaj pripisivao sam njihovoj poslovičnoj škrtosti

meni sestra pričala, ja nisam video, nisam baš tolko upućen, da je to bio ranije običaj ilitako nešto i da matori holanđani još uvek tako jedu. nisam video pa ne znam kolko je tačno. no ti imaš drugo iskustvo :)
st.jepan st.jepan 17:36 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

jadragoljub
Ja se isprva čudio zašto lokalci, sve vreme dok jedu, jednom rukom drže svako svoj tanjir.
Taj uvrnuti običaj pripisivao sam njihovoj poslovičnoj škrtosti

meni sestra pričala, ja nisam video, nisam baš tolko upućen, da je to bio ranije običaj ilitako nešto i da matori holanđani još uvek tako jedu. nisam video pa ne znam kolko je tačno. no ti imaš drugo iskustvo :)

Ma to sa držanjem tanjira sam izmislio.
Mada, ko zna, možda i stvarno postoji.
A ta kuća u kojoj sam bio, kao i skoro sve druge stare kuće uz kanale, jeste bila prilično nakrivljena. Osetio sam to čim sam ušao u stan - posrtao sam ko nacvrckan.
st.jepan st.jepan 17:45 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

tasadebeli


Povlačenje priznanja će još više učvrstiti trad'cionalno i nerazrušivo prijateljstvo togoanskg i srpskog naroda.
jadragoljub jadragoljub 21:14 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

st.jepan
jadragoljub
Ja se isprva čudio zašto lokalci, sve vreme dok jedu, jednom rukom drže svako svoj tanjir.
Taj uvrnuti običaj pripisivao sam njihovoj poslovičnoj škrtosti

meni sestra pričala, ja nisam video, nisam baš tolko upućen, da je to bio ranije običaj ilitako nešto i da matori holanđani još uvek tako jedu. nisam video pa ne znam kolko je tačno. no ti imaš drugo iskustvo :)

Ma to sa držanjem tanjira sam izmislio.
Mada, ko zna, možda i stvarno postoji.
A ta kuća u kojoj sam bio, kao i skoro sve druge stare kuće uz kanale, jeste bila prilično nakrivljena. Osetio sam to čim sam ušao u stan - posrtao sam ko nacvrckan.

ja znam da sam nešto pričao sa sestro, i ona mi to rekla, neki starac u pitanju koji još uve k tako jede. i to im je kao nekad bio običaj, e sad ko ćega znae. :)
aj sam slabo bio po amsterdam, dva tri puta i to ili po barovi oko stanice ili po oni crveni kanali. kao večiti ilegalac izbegavao sam ta velika mesta, velike racije u velika mesta, male u mala :)
loader loader 21:17 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

Dabome, ka vodi.


Asocira me na onaj veleprojekat "Voda pod Beogradom".
Ma, svako ima svoju nagnutost.


tasadebeli tasadebeli 23:30 20.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

st.jepan
tasadebeli


Povlačenje priznanja će još više učvrstiti trad'cionalno i nerazrušivo prijateljstvo togoanskg i srpskog naroda.



Ма само да се ми чврсто држимо нашег зацртаног пута несврстаности и нема шта да бринемо.








Пардон, погрешан клип.







loader loader 09:41 21.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

зацртаног пута несврстаности


Зацртаног пута одбране стеченог иметка марксиста и њихових настављача.


tasadebeli tasadebeli 19:32 21.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

loader
зацртаног пута несврстаности


Зацртаног пута одбране стеченог иметка марксиста и њихових настављача.





Ма барем да су марксисти ни по јада... Него...




Бука је одједном заглушила Лапчевићеве речи.
— Ти си највећи противник револуције! — пробио се Жарков глас. — А то значи да си највећи противник пролетаријата и совјетске Русије!
— Зар у сељачкој земљи пролетерска револуција! Сиромашне и неуке земље нису зреле за социјализам. Зато покушавају да га силом уведу — рекао је Лапчевић. — А ја сам против прескакања природног развоја. Против проливања крви и сваког другог насилништва. Прави метод класне борбе сада су масовни штрајкови.
Скочили су и заглушујуће викали, изобличених лица.
— Ви сте издајници! Радници ће без вас и против вас! — све је надјачао Жарков глас.
— А ви сте дервиши револуције! — одговорио му је други глас.
— Треба вас све побити! — најзад је неко узвикнуо.




Пржуни су наши универзитети!











Е, а је л'се сећате како су пре неколико година они кинески радници што раде по овим нашим коридорима тврдили у изјавама за новине да је Вучић нови Тито?



loader loader 06:57 22.08.2019

Re: Того Тогоанцима!

brozA nigde lakše napraviti nego u Srbiji.
Praksa pokazuje da to uspeva ... niče kao iz vode ... <_<


tasadebeli tasadebeli 08:27 21.08.2019

У тунелу, усред мрака, сија... сијалица?

"Тко није водио дјецу на загребачки велесајам,
тај не зна што је патња."




loader loader 09:39 21.08.2019

Re: У тунелу, усред мрака, сија... сијалица?

"Тко није водио дјецу на загребачки велесајам,
тај не зна што је патња."


Да, бре, ...
Одличан присет
angie01 angie01 13:10 21.08.2019

Re: У тунелу, усред мрака, сија... сијалица?

eh, ja sam isla na zagrebacki ZGRAF i uvek je bilo super,...i sto se tice radova vrhunskih autora i posle provoda u Zagrebu,...znaci sve pet.

...jedan od mojih omiljenih izlagaca je bio Boris Bucan, zagrebacki/svetski graficki dizajner, koji je svaki put odusevljavao resenjima plakata.

loader loader 06:55 22.08.2019

Re: У тунелу, усред мрака, сија... сијалица?

resenjima plakata.

Sjajan, zaista.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana