Društvo| Mediji| Planeta| Politika

Strah - crtice iz fijoke ultimativnog truleža ...

Milan Novković RSS / 13.07.2019. u 10:02

...  plutokratije zapadnog sveta.

Mnogi možda nisu ni čuli za događaje vezane za povod ovog bloga: u Americi je ponovo uhapšen Jeffrey Epstein, posle dal sad više od 15 godina od prvog hapšenja i simboličnog „zatvora" u koji je uglavnom samo dolazio da prespava, pedofil, multi-milijarder, super-pajtos Bila Klintona, vlasnik privatnog aviona od „milošte" nazvanog Lolita Ekspres, koji je razvozio „klijentelu" po luksuznim lokacijama gde su skupljane maloletne devojčice kojima je bilo teško da shvate šta se dešava i teško da pruže otpor - tako su i birane.

840e3deb0a00ccca745b47741fc55faf.jpg 

Polako se kristalizuje misao da sadašnji skandal vezan za Epseina može da postane najveći skandal zapadnog sveta ikad.

Poreklo Epsteinovog novca, u kvantitetu i kvalitetu, nije baš najjasnije, tj najverovatnije je da je „fund manager" velikim delom misnomer ovom prilikom. Malo se zna o priči, a što reče jedan autor tako će najverovatnije i ostati kada se ona završi ...

... zato što je, nagađa se, ali u sve „obrazovanijem" maniru, Epstein „državna" operacija - za zlato u nagađanju se za sada bore Mosad i CIA, tim redom.

Orgije sa maloletnim devojčicama su počinjale već na Epseinovom Lolita Ekspres avionu, izgleda da to polako postaje činjenica, koji je „klijentelu" razvozio po egozičnim mestima, najčešće do Epsteinovog privatnog ostrva u Karibima.

Karakteristični Klintonoid Bill se zadesio u Lolita Ekpresu dal 26 ili 27 puta, za ostrvo se ne zna broj, iako je taj avion baš često ka njemu išao - Billi kaže 4 puta, ali flight log ima ovu veću cifru, pa Billi kaže da na ostvru nikad nije bio, ali već prvi novi svedok, nekad jedna od maloletnica, kaže ona ga je videla tamo sa dve maloletnice - Bill, Hill, .... ti Klintonoidi su slični i niko ne sumnja da oni lažu čim zinu. Ako je verovati sad raznim novinama novih svedoka vec ima oko 10.

Poštenom i naivnom čitaocu je oprošteno ako je vecinu tih bilovih odsustava iz US tumačio kao dobrotvorni rad u ime Klintonove Fondacije, posto su MSM tako pisale.

Otkud afera sada, pogotovo ako je Epstein deo deep gov mašinerije, je pitanje svih pitanja. Začin u pitanju je fakat da je Epstein, sad skoro sigurno, bio „biznis" tajnog snimanja klijentele iz krugova zapadne plutokratije, onih što donose od velikih do najviših odluka, da bi se ucenjivali i za svoje gospodare radili šta im se kaže - teorija koja najviše obećava za sada je da se Trump Inc „ostrvio" na Klintonoide, sad je na sigurnom što se tiče urušenog Russiangate narativa i neće da im oprosti dvogodišnje mrcvarenje bez granica.

Teorija ko teorija, male su šanse da aferu gura deep gov protiv Trampa, koji se, kao svaki "crème de la crème" što drži do sebe ponekad našao u Epsteinovom društvu, pošto su ga, Epsteina, jednom zamolili da napusti trampov klub kad su ga videli oko maloletnice.

Slično, iako je US Labor Secretary Alex Acosta juče dao otkaz zato što je onomad napravio dil sa Epsteinom, odrezao mu mlaku kaznu i nije mu jurio saradnike, Acosta kaže da bez njega Epstein uopšte ne bi bio kažnjen i da mu je onomad naređeno da prestane sa daljim gonjenjem pošto se radi o ljudima daleko iznad njega i pri špijunskim organizacijama.

Epsteinu je devojčice tražila i obučavala ih za klijentelu ćerka Robera Maksvela, a sada za Epsteinovog tužioca pokušavaju da postave ćerku Jamesa Comeya, bivšeg šefa FBI kojem je Tramp dao otkaz, i, izgleda, jednog od kolovođa u izmišljanju Russingate afere.

Vesela plutokratska družina, u raljama tišine, ćuti, US MSM su na leru, nadajmo se da je ono najgore - jedni druge otkucavaju da bi spasili svoje guzice, napravili dilove i spasili se ako ne zatvora, a ono produženog "meditiranja" u dotičnom.



Komentari (436)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 10:17 13.07.2019

Lep summary

ove afere koja se razvlači skoro dve decenije.
Zaboravio, međutim, si da istakneš da je Epštajnova veza sa Harvardom takođe jaka.
On im uvaljuje lovu za istraživanja iz, na primer, evolutionary psychology to the tune od 30 meleona doloresa. Jedan od likova koji ima koristi od tih donacija je i Aureusov omiljeni Steven Pinker, naučnik i posetilac Epštajnovih "Orgy Islands". Nije čudo da je SP razvio teoriju o sve ljubaznijem i miroljubivijem svetu - na koje god mesto ga odveo Epštajn, dočekan je nežnostima i poljupcima "domorodaca".
Drugi harvardski lumen koji sa Epštajnom i njegovim Lolitama ima veze je A. Deršovic, apsolutna moralna nula. On je branio Epštajna pre desetak godina i izdejstvovao onaj dil, sada ga i dalje brani i odbacuje optužbe da je i sam umešan u maloletni sex-traficking. Možda tu treba tražiti vezu sa obaveštajnim krugovima, jer, kao što znamo...

Najzad, mislim da si suviše optimističan kada veruješ da će neki ljudi umešani u celu aferu zaglaviti poduže ćorke. Nah, ja se plašim da će se malo tresti, eventualno će Epštajn da bude žrtvovan (mada ni to nije sigurno), slično kao Harvi Vajnštajn (seća li se više neko toga?), i sve će proći.

Evo "from horse's mouth"

Dershowitz: Woman Accusing Me Of Rape On Jeffrey Epstein's Island Is "Lying For Money"
aureus aureus 10:39 13.07.2019

Re: Lep summary

nsarski
Jedan od likova koji ima koristi od tih donacija je i Aureusov omiljeni Steven Pinker, naučnik i posetilac Epštajnovih "Orgy Islands".

Nije mi još omiljeni pošto se nisam dovoljno upoznao sa njegovim djelom.

Ali polako - ima vremena.
Milan Novković Milan Novković 10:45 13.07.2019

Re: Lep summary

nsarski
ove afere koja se razvlači skoro dve decenije.
Zaboravio, međutim, si da istakneš da je Epštajnova veza sa Harvardom takođe jaka.
On im uvaljuje lovu za istraživanja iz, na primer, evolutionary psychology to the tune od 30 meleona doloresa. Jedan od likova koji ima koristi od tih donacija je i Aureusov omiljeni Steven Pinker, naučnik i posetilac Epštajnovih "Orgy Islands". Nije čudo da je SP razvio teoriju o sve ljubaznijem i miroljubivijem svetu - na koje god mesto ga odveo Epštajn, dočekan je nežnostima i poljupcima "domorodaca".
Drugi harvardski lumen koji sa Epštajnom i njegovim Lolitama ima veze je A. Deršovic, apsolutna moralna nula. Možda tu treba tražiti vezu sa obaveštajnim krugovima, jer, kao što znamo...

Najzad, mislim da si suviše optimističan kada veruješ da će neki ljudi umešani u celu aferu zaglaviti poduže ćorke. Nah, ja se plašim da će se malo tresti, eventualno će Epštajn da bude žrtvovan (mada ni to nije sigurno), slično kao Harvi Vajnštajn (seća li se više neko toga?), i sve će proći.

Thanks Šarski.

Ja relativno malo znam, nego sam u prošlosti zastajkivao oko Epštajna kada se u priči nađe u Billijevoj blizini.

Ajd, da se bar nekom od Klintonovih posreći zatvor, iako sam nervozan i sam, što pretnje, što novac, i plutokratija jedri dalje.
shone shone 10:50 13.07.2019

Re: Lep summary

Ajd, da se bar nekom od Klintonovih posreći zatvor, iako sam nervozan i sam, što pretnje, što novac, i plutokratija jedri dalje.


Njima i sličnim je najveća kazna dug život na slobodi.
Milan Novković Milan Novković 10:54 13.07.2019

Re: Lep summary

shone
Ajd, da se bar nekom od Klintonovih posreći zatvor, iako sam nervozan i sam, što pretnje, što novac, i plutokratija jedri dalje.


Njima i sličnim je najveća kazna dug život na slobodi.

Uvek u strahu i frenetičnoj jurnjavi da se krpe rupe i pocepano - kazna je sigurno, iako nije loše ni 6-7 hladnijih kvadrata, godinama, sa klonjom do kreveta za spavanje, i ponekog klizavog sapuna … ajd, preterujem, mislim da sad imaju i tuševe u sobičcima.
aureus aureus 10:59 13.07.2019

Re: Lep summary

shone
Ajd, da se bar nekom od Klintonovih posreći zatvor, iako sam nervozan i sam, što pretnje, što novac, i plutokratija jedri dalje.


Njima i sličnim je najveća kazna dug život na slobodi.

Vrlo neobičan sistem kažnjavanja.

A ruku bih dao da je gore biti u zatvoru, gledati sunce jednom dnevno, uz sat vremena pješačenja po zatvorskom krugu.

Bio sam zamislio ostarjelog Klintona u zatvoru. Tek došao, ništa mu nije jasno, ulazi u menzu, i onda mu jedan od zatvorenika uzima njegov tanjir sa pasuljom!

Dobro, on je ipak bivši predsjednik. Ne bi ga stavili s takvima.
shone shone 11:00 13.07.2019

Re: Lep summary

Uvek u strahu i frenetičnoj jurnjavi da se krpe rupe i pocepano


nsarski nsarski 17:24 13.07.2019

Re: Lep summary

Nije mi još omiljeni pošto se nisam dovoljno upoznao sa njegovim djelom.

Ali polako - ima vremena.


Aha! Dobro.

U dečijoj knjizi "Vote for love" koja je u velikoj meri pandan našoj "Olovka piše srcem", jedan dečko (7 godina) je napisao: "My best friend is slowly becoming a brown person from India".

U skladu s tim, mogao bi ti da kažeš: My favorite philosopher is slowly becoming Steven Pinker from Harvard.

OK with me. Take your time.
aureus aureus 17:50 13.07.2019

Re: Lep summary

nsarski

U skladu s tim, mogao bi ti da kažeš: My favorite philosopher is slowly becoming Steven Pinker from Harvard.

Teško.

Čak i da obrnemo redoslijed riječi u tvojoj rečenici i napišemo "My favourite philosopher from Harvard is slowly becoming Steven Pinker" - opet teško.


On čak nije ni filozof.

Vrijedi čuti šta ima da kaže.
Baš sam planirao da odgledam neki njegov YouTube video za vikend.

No pošto mi još uvijek nije omiljeni - ti si dezinformisao javnost.

Zaslužuješ stoga minus.
Ali već sam danas potrošio jedan na Šoneta...prođi ovaj put.
nsarski nsarski 17:55 13.07.2019

Re: Lep summary

On čak nije ni filozof.


On se izdaje za sve, i o svemu ima mišljenje. Od sociologije i psihologije, do lingvistike i popularne nauke. Filozof, tj. bullshit artist - evo definicije.



aureus aureus 18:07 13.07.2019

Re: Lep summary

nsarski
On čak nije ni filozof.


On se izdaje za sve, i o svemu ima mišljenje.

Pa i Čomski ima o svemu mišljenje.

Info za Mičigenca, ako naleti: pogledao sam "Rekvijem za američki san" sa Čomskim, što si sinoć predložio.
anonymous anonymous 18:15 13.07.2019

Re: Lep summary

aureus
nsarski
On čak nije ni filozof.


On se izdaje za sve, i o svemu ima mišljenje.

Pa i Čomski ima o svemu mišljenje.

Info za Mičigenca, ako naleti: pogledao sam "Rekvijem za američki san" sa Čomskim, što si sinoć predložio.


Ipak si pogledao, a ne - čitao .

I ...?
nsarski nsarski 18:15 13.07.2019

Re: Lep summary

aureus 12:07 13.07.2019 /
Re: Lep summary

nsarski

On čak nije ni filozof.



On se izdaje za sve, i o svemu ima mišljenje.


Pa i Čomski ima o svemu mišljenje.


Naravno, ima i Žižek i BHL i Finkelhaut i Derrida i cela ta bulšiterska ekipa. Zar nije prirodno reći da su oni "analitičari" ili "filozofi" ili štagod da ti se sviđa. Ja mislim da nisam pogrešio kad sam taj atribut pripisao Pinkeru.
aureus aureus 19:25 13.07.2019

Re: Lep summary

anonymous
aureus

Info za Mičigenca, ako naleti: pogledao sam "Rekvijem za američki san" sa Čomskim, što si sinoć predložio.


Ipak si pogledao, a ne - čitao .

I ...?

Prvi put sam se malo pomjerio sa stolice negdje na početku, kad je pričao o demokratiji.
Nisam siguran da baš imamo iste poglede na nju, pri čemu ne kažem da je moj ispravniji. Čini se da je za Čomskog demokratija ono - narod se pita, a političari su tu da sprovedu narodnu volju.
Šta je problem kod te naizgled logične postavke?
Prvo - ona zanemaruje lidersku ulogu političara i svodi ih na instrument narodne (ili građanske) volje. Ako sam ja političar i upuštam se u tu djelatnost, onda se upuštam takođe zato što sam imam ideje šta treba da se radi; ako ću baš u svemu slušati građane, čak i kad se ne slažem s njima, koja je moja satisfakcija u tome? - onda ću i ja kao oni - da se bavim svojim osnovnim zanimanjem, uživam u slobodnom vremenu a političarima ću saopštiti šta da rade.
Drugo, građani vrlo često žele nešto što ne mogu da dobiju ili to ne mogu da dobiju onako kako su zamislili. Tu su političari u problemu: od njih se očekuje da isporuče nešto što ne mogu.
Mislim da je dobar primjer sa Makedoncima: toliko dugo su željeli da uđu u NATO i EU i da ostane stari naziv zemlje i neke priče o identitetu, a baš to ne može. Baš to tako ne može. Zato što se ne pitaju samo oni i njihovi političari.

U sredini jednočasovnog videa je bilo zanimljivih stvari, ali na kraju sam se morao nasmijati.
Nakon što je iskritikovao razne stvari u vezi Amerike i pravac kojim se ona kreće, te totalitarnom nazvao sklonost određenih krugova da stavove koji im se ne sviđaju zovu antiameričkim, Čomski je na kraju zaključio da je Amerika ipak najbolja zemlja na svijetu.
Tipično američki.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 14.07.2019

Re: Lep summary

zato što je, nagađa se, ali u sve „obrazovanijem" maniru, Epstein „državna" operacija - za zlato u nagađanju se za sada bore Mosad i CIA, tim redom.


Jaao bre, Milane, jabuko sa grane... Ali, "nagađa se”, pa ovo boldovano, pa onda umetneš ovo -
Orgije sa maloletnim devojčicama su počinjale već na Epseinovom Lolita Ekspres avionu,

Ma nije uopšte britanski medijski diskurs judeofoban. Samo nam se čini... Za CIA-u ne znam, Mosad nema vremena da se bavi epštajnovskim budalaštinama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:59 14.07.2019

Re: Lep summary

Zreo si da pišeš za Sputnik, Milanče. Ja se još čudim odakle Tasketu sve te budalaštine koje mu opsedaju um, a onda dođe naša Dijaspora iz Londona i Njujorka pa ga još dodatno loži. Kao da nije Vučkov čelični stezaj na medijskij tami dovoljan, nego da još malo jedini slobodni sektor u našem narodu doda malo ulja na vatru brojnih samoobmana.
aureus aureus 13:09 14.07.2019

Re: Lep summary

nsarski
Naravno, ima i Žižek i BHL i Finkelhaut i Derrida i cela ta bulšiterska ekipa. Zar nije prirodno reći da su oni "analitičari" ili "filozofi" ili štagod da ti se sviđa. Ja mislim da nisam pogrešio kad sam taj atribut pripisao Pinkeru.

U stvari - možeš reći, zato što, u krajnjoj liniji, svako sebe može smatrati filozofom ili ga drugi mogu držati za filozofa. Koliko je dobar kao filozof - to je drugo pitanje.
Pinkeru se uz prezime slaže thinker.

Filozofi su danas u priličnom problemu. Oni žele da razumiju svijet i sve pojave u njemu, ali svijet i pojave su toliko složeni da znanje jednog čovjeka, ma koliko se on trudio, nekako ispada nedovoljno.
Za razliku od antičkih filozofa i onih kasnijih, koji su mogli o prirodi i zakonima fizike da kažu šta su htjeli, i nije bilo nikoga da im se suprotstavi i kaže da lupetaju (osim drugih filozofa i prvih naučnika koji su opet počesto imali veze sa filozofijom) ovi današnji, ako samo požele rečenicu da kažu recimo o atomima, moraju prethodno da pročitaju silnu literaturu, a i tad su u riziku da ih neki fizičar nobelovac javno i argumentovano ne iznenabija; čak naravno to ne mora da bude nobelovac.

Zato se današnji filozofi u priličnoj mjeri klone prirodnih nauka i bježe u društvene discipline. Tu se osjećaju malo slobodnije.
Ali i tu ih čekaju problemi - naime, tu ih čeka gomila dešavanja u svakom kutku planete. A pošto su oni pametni ljudi i javnost očekuje da kažu poneku pametnu - oni se siroti svaki čas o svemu oglašavaju, čitaju šta se dešava i komentarišu. Tako da zaista i liče na "analitičare".
Malo koji će reći: "pustite me s tom Venecuelom, šta ja znam šta je tačno posrijedi i kako će se sve završiti!"

S druge strane, mislim da ne možemo apriori osuditi želju nekih ljudi da o svijetu (i svime što se pod tim podrazumijeva) znaju "sve" i da nam govore šta se to po njihovom mišljenju krije iza politika, postupaka, pojava...Oni govore, pišu i nastupaju - a ostatak populacije je u lagodnoj poziciji da im lovi greške.

A grešu, dabome da grešu.
freehand freehand 13:18 14.07.2019

Re: Lep summary

Srđan Fuchs
Zreo si da pišeš za Sputnik, Milanče. Ja se još čudim odakle Tasketu sve te budalaštine koje mu opsedaju um, a onda dođe naša Dijaspora iz Londona i Njujorka pa ga još dodatno loži. Kao da nije Vučkov čelični stezaj na medijskij tami dovoljan, nego da još malo jedini slobodni sektor u našem narodu doda malo ulja na vatru brojnih samoobmana.

Banuj ga!


Aujbt, pa ne možeš?! Šta sad?
Da ga prijaviš nekom od svojih mosadbijacija visokih oficira?
anonymous anonymous 13:28 14.07.2019

Re: Lep summary

freehand
Srđan Fuchs
Zreo si da pišeš za Sputnik, Milanče. Ja se još čudim odakle Tasketu sve te budalaštine koje mu opsedaju um, a onda dođe naša Dijaspora iz Londona i Njujorka pa ga još dodatno loži. Kao da nije Vučkov čelični stezaj na medijskij tami dovoljan, nego da još malo jedini slobodni sektor u našem narodu doda malo ulja na vatru brojnih samoobmana.

Banuj ga!


Aujbt, pa ne možeš?! Šta sad?
Da ga prijaviš nekom od svojih mosadbijacija visokih oficira?

Milan Novković Milan Novković 13:29 14.07.2019

Re: Lep summary

Srđan Fuchs
zato što je, nagađa se, ali u sve „obrazovanijem" maniru, Epstein „državna" operacija - za zlato u nagađanju se za sada bore Mosad i CIA, tim redom.


Jaao bre, Milane, jabuko sa grane... Ali, "nagađa se”, pa ovo boldovano, pa onda umetneš ovo -
Orgije sa maloletnim devojčicama su počinjale već na Epseinovom Lolita Ekspres avionu,

Ma nije uopšte britanski medijski diskurs judeofoban. Samo nam se čini... Za CIA-u ne znam, Mosad nema vremena da se bavi epštajnovskim budalaštinama.

Ma ne nagađam ja, ja samo prenogsim nagađanja, i, ko bi verovao, uglavnom jevrejskih autora

Ja verujem da je ovakva "operacija" tajnog snimanja i ucenjivanja nemoguća bez nekih moćnijih moćnika, samo bih ja, i rekao sam negde, svoju kintu pre stavio na Ciju i našeg ovde konja za trku, EmAjŠes.

E sad, ovi drugi što nagađaju, educated su im guesses, al dok god se radi o nagađanjima mi ostali možemo da se "rukovodimo" ne činjenicama, nego samo osećanjima, hrabro

Da vidiš malopre jednu Jevrejku kako mlati po Trampovom zetu, Ivanci, ... prvo se lupi šakom u grudi bukvalno rečima JA SAM JEVREJKA, i onda se ne zna više ko joj je niži, Ivanka koja bi političku karijeru, a nesposobna, ili "zetčina" koji joj je aseksualan i "voštan", i isto nesposoban.

Hoću reći da je vreme da se slobodno opustiš malo, zauzmeš hrabriji stav, evo vidi, npr, ja se uopšte ne ustručavam da mlatim po MI6, Tačerovki, Bleru, ljigavim političarima ovde, u Srbiji ...
Milan Novković Milan Novković 13:32 14.07.2019

Re: Lep summary

Srđan Fuchs
Zreo si da pišeš za Sputnik, Milanče. Ja se još čudim odakle Tasketu sve te budalaštine koje mu opsedaju um, a onda dođe naša Dijaspora iz Londona i Njujorka pa ga još dodatno loži. Kao da nije Vučkov čelični stezaj na medijskij tami dovoljan, nego da još malo jedini slobodni sektor u našem narodu doda malo ulja na vatru brojnih samoobmana.

Ja ne čitam Sputnjik pa mi fali "materijala" da ti odgovorim

Ja čitam dosta, trudim se da bude kvalitet, iako je to izazovan posao, i nadam se da si primetio da se ja ne plašim da kažem šta mislim, samo od kako sam postao deda jeftino etiketiranje me više ne dotiče kao pre
Milan Novković Milan Novković 13:37 14.07.2019

Re: Lep summary

freehand
Srđan Fuchs
Zreo si da pišeš za Sputnik, Milanče. Ja se još čudim odakle Tasketu sve te budalaštine koje mu opsedaju um, a onda dođe naša Dijaspora iz Londona i Njujorka pa ga još dodatno loži. Kao da nije Vučkov čelični stezaj na medijskij tami dovoljan, nego da još malo jedini slobodni sektor u našem narodu doda malo ulja na vatru brojnih samoobmana.

Banuj ga!


Aujbt, pa ne možeš?! Šta sad?
Da ga prijaviš nekom od svojih mosadbijacija visokih oficira?

De bre da se banuje živo čeljade, što bi moj ćale onomad govorio, to je za ove mlađe od mene, ja ću sad nekoliko godina da ZenBudizujem po kućama dok mi unuci ne odrastu dovoljno za verbalnu indoktrinizaciju, ... onda ću da vidim šta ću i kako
freehand freehand 13:39 14.07.2019

Re: Lep summary

De bre da se banuje živo čeljade, što bi moj ćale onomad govorio, to je za ove mlađe od mene, ja ću sad nekoliko godina da ZenBudizujem po kućama dok mi unuci ne odrastu dovoljno za verbalnu indoktrinizaciju, ... onda ću da vidim šta ću i kako

Ne ti njega, tupčo.
On tebe.
Milan Novković Milan Novković 13:47 14.07.2019

Re: Lep summary

freehand
...tupčo...

Ja sporo kapiram, al zato to pogrešno radim

Zet pravi roštilj popodne kod njih - šanse su da sam delom bića već tamo
predatortz predatortz 13:50 14.07.2019

Re: Lep summary

Ja sporo kapiram, al zato to pogrešno radim


Ili, kako ja volim da kažem:

Sporo kontam, brzo zaboravljam!

Zetovski roštilj?

To je privilegija dobrih ljudi. Uživaj!
nepopustljiv nepopustljiv 14:11 14.07.2019

Re: Lep summary

freehand
Srđan Fuchs
Zreo si da pišeš za Sputnik, Milanče. Ja se još čudim odakle Tasketu sve te budalaštine koje mu opsedaju um, a onda dođe naša Dijaspora iz Londona i Njujorka pa ga još dodatno loži. Kao da nije Vučkov čelični stezaj na medijskij tami dovoljan, nego da još malo jedini slobodni sektor u našem narodu doda malo ulja na vatru brojnih samoobmana.

Banuj ga!


Aujbt, pa ne možeš?! Šta sad?
Da ga prijaviš nekom od svojih mosadbijacija visokih oficira?

Ja se sa ovim ne bih zajebavao.
freehand freehand 15:07 14.07.2019

Re: Lep summary

Milan Novković
freehand
...tupčo...

Ja sporo kapiram, al zato to pogrešno radim

Zet pravi roštilj popodne kod njih - šanse su da sam delom bića već tamo

Ma to je modus operandi: prvo te optuži (u blagoj varijanti) da si komi; u hard varijanti odmah da si antisemita, onda ide banovanje, za svako neslaganje ili pominjanje Mosada/Izraela/izraelske vojske u bilo kakvom lošem kontekstu.
Milan Novković Milan Novković 15:32 14.07.2019

Re: Lep summary

freehand
Milan Novković
freehand
...tupčo...

Ja sporo kapiram, al zato to pogrešno radim

Zet pravi roštilj popodne kod njih - šanse su da sam delom bića već tamo

Ma to je modus operandi: prvo te optuži (u blagoj varijanti) da si komi; u hard varijanti odmah da si antisemita, onda ide banovanje, za svako neslaganje ili pominjanje Mosada/Izraela/izraelske vojske u bilo kakvom lošem kontekstu.

Ja mislim da mi se "oraganizam" polako skida sa blogo-koškanja.

Tj sad mi je samo bitno da me fizički ne tirjanišu i da me redovno hrane, šessedam puta dnevno, otprilike
aureus aureus 15:46 14.07.2019

Re: Lep summary


Ja mislim da mi se "oraganizam" polako skida sa blogo-koškanja.

Tj sad mi je samo bitno da me fizički ne tirjanišu i da me redovno hrane, šessedam puta dnevno, otprilike

Ode ti, Milane, u rejon načelne debate i prehrambeni konzumerizam!
nepopustljiv nepopustljiv 19:59 15.07.2019

Re: Lep summary

freehand
Milan Novković
freehand
...tupčo...

Ja sporo kapiram, al zato to pogrešno radim

Zet pravi roštilj popodne kod njih - šanse su da sam delom bića već tamo

Ma to je modus operandi: prvo te optuži (u blagoj varijanti) da si komi; u hard varijanti odmah da si antisemita, onda ide banovanje, za svako neslaganje ili pominjanje Mosada/Izraela/izraelske vojske u bilo kakvom lošem kontekstu.

Pa kada ga ti provociraš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:13 18.07.2019

Re: Lep summary

Aha, vidim sada u Vanity Fair ko je pokrenuo priču da je Epštajn intelidžens -
Ex-premijer Barak u problemu



PS. Eno, likuju Bibijevci kod nas, dole na drugom kanalu: "Aha, gotov slučaj, nije potrebno ni istražiti ga. Jesmo li vam rekli - ovom nepobožnom, nemoralnom čudovištu da date državu u ruke? A ne našem jedinom, časnom, neodoljivom, pobožnom Bibiki?"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:32 18.07.2019

Re: Lep summary



Evo ga i ovde, taj lik Alesandro Akosta, on je prvi objavio da je lik "intel blackmailing". U svakom slučaju, i ovaj Amerkon se uzdržava od olakih kvalifikacija...
Milan Novković Milan Novković 08:40 18.07.2019

Re: Lep summary

Srđan Fuchs
Aha, vidim sada u Vanity Fair ko je pokrenuo priču da je Epštajn intelidžens -
Ex-premijer Barak u problemu



PS. Eno, likuju Bibijevci kod nas, dole na drugom kanalu: "Aha, gotov slučaj, nije potrebno ni istražiti ga. Jesmo li vam rekli - ovom nepobožnom, nemoralnom čudovištu da date državu u ruke? A ne našem jedinom, časnom, neodoljivom, pobožnom Bibiki?"

I ja sam pročitao vest, ali i dalje mislim da je teško dokučiti ko vuče konce svega ovoga.

Ako gledaš kako su juče Demokrate "maestralno" ućutale u glasanju posle novog, iako jako naivnog, pokušaja impičmenta, pa glasali protiv ogromnom većinom:

- I dalje je verovatno, čak i ako nema oštrih granica razdvajanja uloga i uticaja, da je to trampova "sekcija" deep-gov

- A moguće je da mi je osećaj pogrešan i da su demokrate samo zaključile da im budalašenje ne pomaže nego ide protiv njihovih interesa i da sledeće izbore ubrzano gube, pa podvlače neku liniju i spremaju se za "fresh" start.

Nije mi pala ova tvoja ideja na pamet, ima smisla - sasvim je moguća, ili svi, prosto, iz "situacije" izvlače maksimum on-the-fly.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:58 18.07.2019

Re: Lep summary

Bilo kako bilo, ako dođeš do slave i para, drž' se kuće i porodice... Mada, ovo je realno i najsladostrasniji izazov, kada omatoriš, da mazneš neko mlado meso, da umočiš, da se osetiš ponovo mlad... Realno težak izazov, posebno ako si neko ko petlja oko moći, kinte, ljudskih bazičnih energija, niskih strasti, koje oko toga kolaju...
Milan Novković Milan Novković 09:16 18.07.2019

Re: Lep summary

Srđan Fuchs
Bilo kako bilo, ako dođeš do slave i para, drž' se kuće i porodice... Mada, ovo je realno i najsladostrasniji izazov, kada omatoriš, da mazneš neko mlado meso, da umočiš, da se osetiš ponovo mlad... Realno težak izazov, posebno ako si neko ko petlja oko moći, kinte, ljudskih bazičnih energija, niskih strasti, koje oko toga kolaju...

Šta ga znam, izazovi uvek postoje, i ja ih više vidim u generacijama koje su mi bliže po godinama, i onda u zanimljivim i interesantnim osobama, a sve vesele i playful osobe su po defaultu takve.

I u poslu tako, neki jako mladi zaposleni uvek bude nešto od "učiteljskog" nagona u nama.

A starija ćerka, sada 32, sa kojom sam ja proveo jako mnogo vremena kad je bila mala, majka joj dosta putovala na posao, mi je još uvek klinka, kao i njene drugarica - tj baš su mi deca.

Možda sam i sam postao "majka" donekle u tim davnim godinama.

Sa mlađom ćerkom, 23, i njenom klapom još uvek pričam bebećim jezikom

A opet, kako starimo tako se i menjamo, u šezdesetim i zaboravljamo, i ko zna kakav sam bio pre 20 godina, više se ni sam ne sećam

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:18 18.07.2019

Re: Lep summary

Da, druga stvar - gde su bili roditelji tih cura; kao, razgovori za modele, snimanja izvan zemlje, a one maloletne? Kako god - ma izazovno je to kresnuti neku mladu piletinu, meni se nedavno nabacivalo neko pile, kao plaža, night clubbing guidance... Onda sam joj u torbici video lutkicu koju moja ćerka takođe voli - odjednom sam, umesto pomisli da završim veče s njom u postelji u horny Tel Avivu, osetio sažaljenje. Naknadno smo, u razgovoru sa drugim delom mlade i napaljene joj ekipe ustanovili da ona traži ljubav i saosećanje kroz te kexualne odnose sa starijim muškarcima. I sada, ako si dovoljno nemoralan gad, nečovečan, smotaćeš brzinski ovo, u suštini nezaštićeno dete.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:49 18.07.2019

Re: Lep summary


Sa mlađom ćerkom, 23, i njenom klapom još uvek pričam bebećim jezikom


To je greška. Moj sin još od 5-6. godine govori: "Šta mi govoriš kao bebi? Ja sam čovek i zovem se Filip." Mala, no duboka maksima filosofije personalizma. Ja sam sa 23 uveliko šljakerisao po telavivskom asfaltu i samog sebe izdržavao, strepeći od budućnosti. Danas mi je ostala potpuno seda brada za uspomenu na te dane egzistencijalne samoće i neizvesnosti.
Milan Novković Milan Novković 14:31 18.07.2019

Re: Lep summary

Srđan Fuchs

Sa mlađom ćerkom, 23, i njenom klapom još uvek pričam bebećim jezikom


To je greška. Moj sin još od 5-6. godine govori: "Šta mi govoriš kao bebi? Ja sam čovek i zovem se Filip." Mala, no duboka maksima filosofije personalizma. Ja sam sa 23 uveliko šljakerisao po telavivskom asfaltu i samog sebe izdržavao, strepeći od budućnosti. Danas mi je ostala potpuno seda brada za uspomenu na te dane egzistencijalne samoće i neizvesnosti.

Da, nego se ja šalim pomalo i foliram:

1. Foliram: ona brže piše SMS poruke nego što ja pričam, pa pogodi u kom smeru teku bujice reči

2. Šalim: kad kažem "bebeći" mislim na to kako ne potežem đulad tipa "tenzor", "degenerisani vektorski prostori", "lavine paralelnih uneverzuma" ... i slično, u tom slučaju bi me ona i njena ekipa zamolili da napustim premises
aureus aureus 10:35 13.07.2019

Ostarili su

Bogami su ostarili ovi Klintonovi.
Vidi se da su ostarili.

No, nije sramota biti star.
Milan Novković Milan Novković 11:06 13.07.2019

Re: Ostarili su

aureus
Bogami su ostarili ovi Klintonovi.
Vidi se da su ostarili.
...

Život ih šiba

Ne znam koliko je poznato koliko su oni poremećeni na razne načine - ona je bila jako gramziva i u mladosti, dvadesetim, pa me podseća na našeg ovde konja za trku, Blera i njegovu lepšu polovinu - nije joj teško da upuca par sati života da ode do banke i kešira ček na 1 funtu (novinari mangupi jednom prilikom poslali N čekova na 1 funtu bogatima i moćnima da vide ko će ih keširati, za Blerove su se svi kladili da će ta funta biti keširana).

Iako su ovi "naši" asimetričan par, ona je "samo" gramziva i u to ime radi management Blair householda, dok je "gospodin" u nivou Klintonovih, samo sa kompleksima niže vrednosti.

To su ljudi kojima je veće zadovoljstvo dobiti na lutriji funtu, sa 2 sata administrativnom režijom koja ide uz to, nego, jelte, skoknuti do kafane, u 2 sata može i uredna papica da se smesti, da veselo čalabrcne i zahtevna osoba.


Oni su bolesni, opako, a opako moćni, Epštajnu su, npr, u kući našli uredno "klasifikovane" backup medije (diskove) sa sortiranim maloletnicama, po kategorijama, pojedninačnim profilima, annotated svojeručno, olovkom - znači ulagao je vreme, sa svom tom lovom bio je pod palcem bolesti i nije imao "kreativnije" zanimanje.
Milan Novković Milan Novković 11:12 13.07.2019

Re: Ostarili su

aureus
Bogami su ostarili ovi Klintonovi.
Vidi se da su ostarili.
...

Btw, on je, izgleda, što bi onomad rekli moji seljaci, i poprilično ufitiljio.

Ne sećam se, ali "osećam" da je neko pisao davno da je njemu "virus" otišao na srce, njoj na mozak.


Do se našim konjima za trku, Blerovima, izgleda još nisu posrećili nikakvi virusi.
shone shone 11:21 13.07.2019

Re: Ostarili su

Do se našim konjima za trku, Blerovima, izgleda još nisu posrećili nikakvi virusi.




Kako si krenuo izokola vodi računa da u last min. ponudi ne popiješ kartu za Karakas.
Ako vidiš Tasu tamo pozdravi ga.
aureus aureus 11:23 13.07.2019

Re: Ostarili su

Neki je psihijatar jednom naknadno analizirao postupke jednog broja američkih predsjednika, gledao kako su se ponašali u određenim situacijama, šta su pričali a šta su radili, sve to je propustio kroz filtere koje je ustanovio doktor Hare i zaključio da je Bil Klinton psihopata (uz neke razumljive ograde vezane za metod).

Interesantno je da je isti zaključak imao i za Kenedija.

Ne bi to trebalo da nas čudi. Vrlo moćni ljudi često su društveni predatori - ili su psihopate ili su na pola puta do toga, uz vrlo malo skrupula.
Oni na ostatak populacije gledaju kao na slabiće koji se - zbog osjećanja, morala ili čega već - ne usuđuju da rade stvari koje predatorima nisu nikakav problem.
Šta ima veze što je nemoralno ili štetno za druge ljude? - bitno je da te ne uhvate.

Nisu svi političari i biznismeni takvi. Neki imaju u sebi onog čovjeka koji kontroliše šta radi taj političar, tj. taj biznismen.

Ali, eto, neki ga nemaju, ili je čovjek u njima mali, majušan.
Milan Novković Milan Novković 11:31 13.07.2019

Re: Ostarili su

shone
Do se našim konjima za trku, Blerovima, izgleda još nisu posrećili nikakvi virusi.




Kako si krenuo izokola vodi računa da u last min. ponudi ne popiješ kartu za Karakas.
Ako vidiš Tasu tamo pozdravi ga.

Vidi stvarno, ni Čoeka ni blogova mu - koji sam ja kampanjac - nači Karakas je destinacija meseca Jula, AD 2019


Nadam se da se neće naljutiti na pokušaje humora, kako drugačije pred previsokim preprekama
mirelarado mirelarado 15:32 13.07.2019

Re: Ostarili su

Ne sećam se, ali "osećam" da je neko pisao davno da je njemu "virus" otišao na srce, njoj na mozak.


Meni je najodvratnije malograđansko licemerje tog izopačenog bračnog para. Uprkos finansijskim, pedofilskim i preljubničkim aferama i dalje pokušavaju da se prodaju za oličenje skladnog i postojanog braka. Fuj!
Milan Novković Milan Novković 16:40 13.07.2019

Re: Ostarili su

mirelarado
Ne sećam se, ali "osećam" da je neko pisao davno da je njemu "virus" otišao na srce, njoj na mozak.


Meni je najodvratnije malograđansko licemerje tog izopačenog bračnog para. Uprkos finansijskim, pedofilskim i preljubničkim aferama i dalje pokušavaju da se prodaju za oličenje skladnog i postojanog braka. Fuj!

Vala baš, samo takvi ne fale po UK i US TeVejima ko ne ume da se skine sa njih.
maksa83 maksa83 17:26 13.07.2019

Re: Ostarili su

Ne bi to trebalo da nas čudi. Vrlo moćni ljudi često su društveni predatori


Preporučena literatura:

Political Ponerology (A Science on the Nature of Evil Adjusted for Political Purposes)

(Dodatno bih ovom prilikom opet istakao da je Kindle najbolja stvar na struju koju je homo sapiens ikad napravio.)
nepopustljiv nepopustljiv 17:57 13.07.2019

Re: Ostarili su

Milan Novković
aureus
Bogami su ostarili ovi Klintonovi.
Vidi se da su ostarili.
...

Btw, on je, izgleda, što bi onomad rekli moji seljaci, i poprilično ufitiljio.

Ne sećam se, ali "osećam" da je neko pisao davno da je njemu "virus" otišao na srce, njoj na mozak.


Do se našim konjima za trku, Blerovima, izgleda još nisu posrećili nikakvi virusi.

Gamad.
Đubrad.
Govna.
nepopustljiv nepopustljiv 18:11 13.07.2019

Re: Ostarili su

maksa83
Ne bi to trebalo da nas čudi. Vrlo moćni ljudi često su društveni predatori


Preporučena literatura:

Political Ponerology (A Science on the Nature of Evil Adjusted for Political Purposes)

(Dodatno bih ovom prilikom opet istakao da je Kindle najbolja stvar na struju koju je homo sapiens ikad napravio.)

Ne slažem se.
Za mene su bolji - lemilica, električni odvijač - bušilica, osciloskop, analizator spektra, veš mašina, kosilica za travu, bojler, magnetna rezonansa, sijalica, elektro-motor, zvučnik, ...
Jedno vreme mi je na vrhu električnih uređaja bio i mikser za NES kafu, no, vremenom sam ukapirao da je kao uređaj nepotreban - meni.
aureus aureus 18:19 13.07.2019

Re: Ostarili su

nepopustljiv

Za mene su bolji - lemilica, električni odvijač - bušilica, osciloskop, analizator spektra, veš mašina, kosilica za travu, bojler, magnetna rezonansa, sijalica, elektro-motor, zvučnik, ...
Jedno vreme mi je na vrhu električnih uređaja bio i mikser za NES kafu, no, vremenom sam ukapirao da je kao uređaj nepotreban - meni.

Sve su to korisne stvari kad imaš struje.
Meni danas dvaput nestajala.
maksa83 maksa83 18:29 13.07.2019

Re: Ostarili su

Za mene su bolji - lemilica, električni odvijač - bušilica, osciloskop, analizator spektra, veš mašina, kosilica za travu, bojler, magnetna rezonansa, sijalica, elektro-motor, zvučnik, ...

Sve to ljudi ne bi uspeli da naprave da nisu pre toga imali Kindle.
nepopustljiv nepopustljiv 19:03 13.07.2019

Re: Ostarili su

maksa83
Za mene su bolji - lemilica, električni odvijač - bušilica, osciloskop, analizator spektra, veš mašina, kosilica za travu, bojler, magnetna rezonansa, sijalica, elektro-motor, zvučnik, ...

Sve to ljudi ne bi uspeli da naprave da nisu pre toga imali Kindle.

M'da!
Ne znam zašto čuvam ove neke papirne Kindle - umesto da sam ih, kao i ostale, uredno zapakovao u kartonske kutije - čekajući da ih predam za reciklažu.



a nekada sam bio glavni dasa sa katalozima poput ovoga od analog divajsa. A sada svaka šuša ode na net ... strašno!

alselone alselone 20:21 13.07.2019

Re: Ostarili su

(Dodatno bih ovom prilikom opet istakao da je Kindle najbolja stvar na struju koju je homo sapiens ikad napravio.)


Ja bik se složio do pre mesec, dva, ali sam u poslednje vreme u fazonu da ponovo kupujem papirne knjige. Tj. kada bih bio dovoljno bahat što se tiče para, kupovao bih i jedne i druge. Kindle verziju da mi je uvek tu prednosom i kad idem na put pa uz sve one prednosti nastavljanja i obeležavanja, a papirne da mi stoje u biblioteci.

Ne znam kako dalje pravo da kažem.
nask nask 22:36 13.07.2019

Re: Ostarili su

papirne Kindle


Srpskohrvatski rečnik i metar JAZU knjiga? Zastranio čovek načisto.
mentol mentol 11:30 15.07.2019

Re: Ostarili su

maksa83

(Dodatno bih ovom prilikom opet istakao da je Kindle najbolja stvar na struju koju je homo sapiens ikad napravio.)


Najbolja je veš mašina pa tek onda Kindle. Ko pere veš ručno ne ostaje mu mnogo vremena za čitanje.

Ja planiram onaj Kobo da kupim, za dve-tri godine, kad stigne to zlatno doba... Bezosu ne dam ni dinara. Iz principa.
Do tada tablet 8". Posle dužeg čitanja zaboli glava, zasuze oči...al' šta ćeš
Milan Novković Milan Novković 16:02 15.07.2019

Re: Ostarili su

shone
Do se našim konjima za trku, Blerovima, izgleda još nisu posrećili nikakvi virusi.




Kako si krenuo izokola vodi računa da u last min. ponudi ne popiješ kartu za Karakas.
Ako vidiš Tasu tamo pozdravi ga.

Opa, čak me staviše na naslovnu

Okamova Oštrica sugeriše da nije physique u pitanju, iako, nikad se ne zna, možda ima drugarica koje su 58. godinšte, ne vole kosate, mršave i one sa omanjim nosem ...

... pa tako ostaje "umetnički" dojam, ili, ko bi ga znao, zajednička ljubav prema lupetanju i kafanjeringu

(jel ima neki psiholog ideju zašto je dizajner/programer ispod komentara na prvo mesto među linkovima stavio "Banuj korisnika", na drugo "Obriši", a tek na treće "Preporuči"?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 17.07.2019

Re: Ostarili su

Meni je najodvratnije malograđansko licemerje tog izopačenog bračnog para. Uprkos finansijskim, pedofilskim i preljubničkim aferama i dalje pokušavaju da se prodaju za oličenje skladnog i postojanog braka. Fuj!

sve više mi se čini da su parovi tipa čaušesku, markos, mugabe, milošević/marković i sl. mala deca spram klintonovih. teški zlikovci i lopovi.
shone shone 10:43 13.07.2019

aureus


No, nije sramota biti star.





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:28 13.07.2019

Занимљиво да су...

... и Трампоњу покушали да доведу у везу са овом афером, али је он, по свој, прилици, испао морална громада. Наиме, Епштајну је, због атака на неку малолетницу, ако сам добро упамтио, био забрањен приступ на Трампово голф-имање Мар-а-Лаго.
Milan Novković Milan Novković 11:41 13.07.2019

Re: Занимљиво да су...

Predrag Brajovic
... и Трампоњу покушали да доведу у везу са овом афером, али је он, по свој, прилици, испао морална громада. Наиме, Епштајну је, због атака на неку малолетницу, ако сам добро упамтио, био забрањен приступ на Трампово голф-имање Мар-а-Лаго.

Pa da, to, ali oni nisu i inicijatori ove afere, to je sigurno, što kaže jedan autor Okamova Oštrica ne dozvoljava taj scenario, zašto kompromitovati plutokratsku armiju kad je kompromitovana, ucenjena i mora da sluša.

Ovo je, iza afere, najverovatnije, druga frakcija deep gov, ona koja je Trampu i pomogla da dođe na vlast, gringos ih ja zovem i mnogi od njih su Jacksonian, tj MAGA im nije samo puki marketinški poklik isceđen iz thin-air.

U to ime možda se nešto više iscedi iz afere, iako je sumnjičavost koju je pomenuo Šarski, nažalost, više nego opravdana.
bene_geserit bene_geserit 05:27 14.07.2019

Re: Занимљиво да су...

mnogi od njih su Jacksonian

Čekaj, zezaš, ja sam mislio da to ne postoji jedno 150 godina.
Šta bi bila njihova politička filozofija u današnje vreme?
Milan Novković Milan Novković 10:34 14.07.2019

Re: Занимљиво да су...

bene_geserit
mnogi od njih su Jacksonian

Čekaj, zezaš, ja sam mislio da to ne postoji jedno 150 godina.
Šta bi bila njihova politička filozofija u današnje vreme?

O tome svako malo poneko priča, pa sam ja stekao utisak da je to jedna od osnovnih karakteristika njegovog deep-gov ogranka (a i čitao sam članak iz pera insidera koji kaže da u deep-gov, koji je daleko od jedinstva, ima mnogo ljudi koji preziru neo-liberale i neo-cons)

Google ti svašta daje na Trump Jacksonian, ili Bannon Jacksonian ti brzo servira i prvu mrvicu od pozadine

The Man Who Put Andrew Jackson in Trump’s Oval Office (nisam pročitao članak, nego iskače među prvima i rapid review nudi nadu da ima i nešto dubljeg znanja o poemranjima)
shone shone 13:29 13.07.2019

Jugoistok

Polako se kristalizuje misao da sadašnji skandal vezan za Epseina može da postane najveći skandal zapadnog sveta ikad.


Divota.
Pošto mi nismo zapadni svet ( osim onih koja se trte da dobiju Ausweis )
sa rezignacijom se ograđujem od ovakvih bolesnih zapadnih ,,vrednosti,, i pojava,
Sprema se kiša u majčici Srbiji ali to i dalje neće pokvariti dobro raspoloženje za vikend.

aureus aureus 13:56 13.07.2019

Re: Jugoistok

shone
Polako se kristalizuje misao da sadašnji skandal vezan za Epseina može da postane najveći skandal zapadnog sveta ikad.


Divota.
Pošto mi nismo zapadni svet ( osim onih koja se trte da dobiju Ausweis )
sa rezignacijom se ograđujem od ovakvih bolesnih zapadnih ,,vrednosti,, i pojava,

A ono kad je kralj Milutin, najveći graditelj crkava među srpskim kraljevima, oženio osmogodišnju Simonidu i obećao joj da je neće taknuti do dvanaeste?

Čuj "ograđivanje od ovakvih vrijednosti", pa još zapadnih, dok u istočnom i sve posjećenijem Bankoku možeš naći dosta lijepog dječaka za ne previše para.

Nisu to vrijednosti nego devijacije.

Minus, Šone, minus.

A i Milan kanda malko pretjeruje.
Zašto bi ovo bio možda najveći skandal zapadnog svijeta ikad?
Priča se da su orgijale i neke pape, a kamoli matore drtine iz visokog biznisa i politike.
shone shone 14:04 13.07.2019

Re: Jugoistok

A ono kad je kralj Milutin, najveći graditelj crkava među srpskim kraljevima, oženio osmogodišnju Simonidu i obećao joj da je neće taknuti do dvanaeste?

Čuj "ograđivanje od ovakvih vrijednosti", pa još zapadnih, dok u istočnom i sve posjećenijem Bankoku možeš naći dosta lijepog dječaka za ne previše para.


Taki smo mi rodoljubi. Obazrivi sa pridjevima!

Pa nije je taknuo ni do 18. Koje ti izvore rabiš dagi Zlaja?

dok u istočnom i sve posjećenijem Bankoku možeš naći dosta lijepog dječaka za ne previše para.

Otkuda ti sada to? Ako je iz ličnog iskustva onda se izvinjavam. Ako je iz novina - izvini se Čarliju a on će mi preneti.

Nisu to vrijednosti nego devijacije.


Devijacije su kad ih je malo, a kad ih je puno i više od proseka onda su Đuro šta?

Možda nisi primetio navodnike na ,,vrednosti,,

Wiki
Наводници могу обиљежавати ријечи којима писац текста даје супротно значење од оног које иначе има (те ријечи се изричу са иронијом, подсмјехом, сумњом
итд.

aureus aureus 14:11 13.07.2019

Re: Jugoistok

Shone
Devijacije su kad ih je malo, a kad ih je puno i više od proseka onda su Đuro šta?

Onda su velike devijacije.
Baš velike.
Milan Novković Milan Novković 14:21 13.07.2019

Re: Jugoistok

aureus
...A i Milan kanda malko pretjeruje.
Zašto bi ovo bio možda najveći skandal zapadnog svijeta ikad?
Priča se da su orgijale i neke pape, a kamoli matore drtine iz visokog biznisa i politike.

Zato što su dovodili plutokratsku vrhušku na orgije, tajno ih snimali, pa ih ucenjuju.

Bilo bi neumesno da priložeim fotku jedne tada 14togodišnje devojčice, sa fiksnom protezom, meni izgleda ko da ima 11-12 godina.

Na primer, jedan scenario kaže da je sasvim moguće da "komandatni" na vrhu zatežu aferu, koju uvek mogu da zaustave, kao što Šarski sugeriše, a potežu je zato što im treba previše korumpiranih i ucenjenih da bi ih jednog po jednog sinhronizovali, u borbi za, npr, rat sa Iranom - nagađanje, što jedan kaže mrvice, i svaku mrvicu razni pokušavaju da tumače.
aureus aureus 14:28 13.07.2019

Re: Jugoistok

Daj, bre, Šone, dosta s tim editovanjem komentara.
Tri puta si jedan komentar izmijenio, nadodavao - ne postižem da odgovorim.
Polako s tim tasterom "izmeni", ima on svoju svrhu, naravno, samo lakše malo.
shone shone 14:34 13.07.2019

Re: Jugoistok

Polako s tim tasterom "izmeni", ima on svoju svrhu, naravno, samo lakše malo


Prihvatam kritiku.
Izvinjavam se.
shone shone 14:36 13.07.2019

Re: Jugoistok

Na primer, jedan scenario kaže da je sasvim moguće da "komandatni" na vrhu zatežu aferu, koju uvek mogu da zaustave, kao što Šarski sugeriše, a potežu je zato što im treba previše korumpiranih i ucenjenih da bi ih jednog po jednog sinhronizovali, u borbi za, npr, rat sa Iranom - nagađanje, što jedan kaže mrvice, i svaku mrvicu razni pokušavaju da tumače.


Ništa novo, stari oprobani recepti.
shone shone 16:46 13.07.2019

Re: Jugoistok

A ono kad je kralj Milutin, najveći graditelj crkava među srpskim kraljevima, oženio osmogodišnju Simonidu i obećao joj da je neće taknuti do dvanaeste?


Hteo sam da prećutim ali ne mogu.

Kad bi mi bar otkrio gde su ti se Srbi zamerili nekako bi mi bilo lakše da razumem tvoj poriv da ,,ujedeš,, u svakoj prilici neovisno od tematike.
A i ne moraš.
aureus aureus 17:55 13.07.2019

Re: Jugoistok

shone
Kad bi mi bar otkrio gde su ti se Srbi zamerili nekako bi mi bilo lakše da razumem tvoj poriv da ,,ujedeš,, u svakoj prilici neovisno od tematike.

Kako ono ti kažeš? - traljav pokušaj.
bene_geserit bene_geserit 18:40 13.07.2019

Re: Jugoistok

aureus
A ono kad je kralj Milutin, najveći graditelj crkava među srpskim kraljevima, oženio osmogodišnju Simonidu i obećao joj da je neće taknuti do dvanaeste?

Koliko beše godina imala Muhamedova deveta žena Ajša kad ju je oženio? 9?
Samo što taj nije ništa obećavao da neće da dira dok ne poraste.
Da živi u današnje vreme bio bi prva mušterija na Epstein-ovom ostrvu.

A i današnjim pratiocima njegovog srednjovekovnog kulta, pardon "religije", takvo ponašanje godi. Sa koliko godina prosečno udaju muslimanske devojčice po raznim zemljama, često za bliske rođake 20 godina starije?
aureus aureus 18:54 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit

A i današnjim pratiocima njegovog srednjovekovnog kulta, pardon "religije", takvo ponašanje godi. Sa koliko godina prosečno udaju muslimanske devojčice po raznim zemljama, često za bliske rođake 20 godina starije?

Ne pitaj. Već mi je loše kad pomislim na slučajeve ranih udaja za 20 godina starije rođake.

Valjda je to Alahova volja.

A 'vamo Šone našao da se ograđuje od zapadnih "vrijednosti"...
bene_geserit bene_geserit 18:57 13.07.2019

Re: Jugoistok

aureus
A 'vamo Šone našao da se ograđuje od zapadnih "vrijednosti"...

Jevrejska posla (Epstein) ili muslimanska posla, to ti je sve isto bliskoistočno sranje i sa zapadnim vrednostima nema veze.
freehand freehand 19:58 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
aureus
A 'vamo Šone našao da se ograđuje od zapadnih "vrijednosti"...

Jevrejska posla (Epstein) ili muslimanska posla, to ti je sve isto bliskoistočno sranje i sa zapadnim vrednostima nema veze.

A hrišćanstvo je, Danice - odakle?
Ako prođeš spremi se polako za sledeće pitanje koje glasi " A zapadne vrednosti su, Danice, šta?"
alselone alselone 20:00 13.07.2019

Re: Jugoistok

spremi se polako za sledeće pitanje

mirelarado mirelarado 20:01 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
aureus
A 'vamo Šone našao da se ograđuje od zapadnih "vrijednosti"...

Jevrejska posla (Epstein) ili muslimanska posla, to ti je sve isto bliskoistočno sranje i sa zapadnim vrednostima nema veze.


U koju od ove dve grupacije svrstavaš Klintona?
nepopustljiv nepopustljiv 20:05 13.07.2019

Re: Jugoistok

freehand
bene_geserit
aureus
A 'vamo Šone našao da se ograđuje od zapadnih "vrijednosti"...

Jevrejska posla (Epstein) ili muslimanska posla, to ti je sve isto bliskoistočno sranje i sa zapadnim vrednostima nema veze.

A hrišćanstvo je, Danice - odakle?
Ako prođeš spremi se polako za sledeće pitanje koje glasi " A zapadne vrednosti su, Danice, šta?"

Rokajte Ronda!




bene_geserit bene_geserit 20:05 13.07.2019

Re: Jugoistok

freehand
A hrišćanstvo je, Danice - odakle?

Pa neki su evoluirali u poslednje 2000 godina, a neki, jebga, nisu.
freehand freehand 20:12 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
freehand
A hrišćanstvo je, Danice - odakle?

Pa neki su evoluirali u poslednje 2000 godina, a neki, jebga, nisu.
Nećeš verovati, al baš sam juče na jednom crkvenom venčanju, slušajući popa šta govori mladoj i mladoženji, šta je čija dužnost, o tome razmišljao.
Pazi, ne ona svadba u Kani i troterovske fore voda-uz-vino, nego baš šta sveta matera kaže supružnicima, sa naglaskom na ženturače.
bene_geserit bene_geserit 20:16 13.07.2019

Re: Jugoistok

Šta li si ti tražio na crkvenom venčanju?
Nego, umesto da se koncentrišeš na to šta popovi pričaju, možda da pogledaš ponašanje prema ženama u tom zapadnom svetu ili u Srbiji u odnosu na muslimanske zemlje.
To je ipak reprezentativniji primer evolucije.
freehand freehand 20:25 13.07.2019

Re: Jugoistok

Šta li si ti tražio na crkvenom venčanju?

Eto, dok još ne moram traku na ruci da nosim i dozvolu za izlazak iz kuće i ulazak u objekte koje klanovci proglase svojim da tražimn - eto zađem, kad me zovu na crkveno venčanje kome inače mogu da prisustvuju i kršteni i nekršteni.
I da znaš samo da ima popova dobrih i čestitih ljudi koji bi u crkvu uvek pre primili nekrštenog nego šovinistu i mrzitelje.

Što se ostalog tiče opet si preskočio poentu, koliko da ipak preispitamo tu evoluciju.
I pazi, još ni do gej brakova nismo stigli u SPC, a ti bi da raspravljaš i o zapadnim vrednostima, moj klanovac...
aureus aureus 20:34 13.07.2019

Re: Jugoistok

Milan Novković
aureus
...A i Milan kanda malko pretjeruje.
Zašto bi ovo bio možda najveći skandal zapadnog svijeta ikad?
Priča se da su orgijale i neke pape, a kamoli matore drtine iz visokog biznisa i politike.

Zato što su dovodili plutokratsku vrhušku na orgije, tajno ih snimali, pa ih ucenjuju.

To bi bio primjer pojačavajuće interferencije.

Mislim da rezultat još uvijek nije najveći skandal zapadnog svijeta ikad.
Ali da ne cijepamo dlaku na četvoro.
Uzmimo nes-kafu i čekajmo da vidimo šta će ispasti.

Vjerovatno ćemo se načekati.
Možda se ispostavi da Šarski nije opanjkavao Stevana Pinkija, onog Kanađanina, nego da je taj stvarno spavao sa maloljetnicama.
bene_geserit bene_geserit 20:36 13.07.2019

Re: Jugoistok

freehand
još ni do gej brakova nismo stigli u SPC

Da još ni do te "civilizacijske tekovine" nismo stigli, kakva šteta.

Nego vidim, ide ti od ruke izvrtanje mojih reči i deljenje etiketa.
Ja niti sam venčan u crkvi, niti me zanima šta popovi pričaju, a svakako me ne zanima ko u crkvu ide a ko ne ide. Kao što ne zanima ni tebe, ali ti je zgodno da se na to pozoveš kad treba da sereš.
Koliko je prosperiralo neko društvo nema veze sa popovskim pričama, već sa zakonima i praksom.
freehand freehand 20:47 13.07.2019

Re: Jugoistok

Da još ni do te "civilizacijske tekovine" nismo stigli, kakva šteta.

Ček sad, zar ta civilizacijska tekovina nije "zapadna vrednost"?
Ja niti sam venčan u crkvi, niti me zanima šta popovi pričaju, a svakako me ne zanima ko u crkvu ide a ko ne ide.

Da, to sam primetio, baš pre nego što sam ti izvrnuo one reči kojima me pitaš šta ću ja u crkvi.

Nego, suština je tu nešto drugo - lakoća kojom barataš tuđim civilizacijskim i evolucionim dometima a sve sa visine belog hrišćanskog (sic!) zapadnog (sic!) suprematiste koji bi da šiba naokolo po divljacima i zaostalim ubogim đavlima.
O tome govorim, i o tome da na svaku Simonidu ide neka Ajša, i ko pomene naše divne careve što su roditeljima oči vadili, na konjima u crkve ulazili, lažni novac kovali i lagali i varali podjednako i pape i patrijarhe - e ko nam na njih udari taj je đubre mrziteljsko.
Za razliku od nas, naravno. Mi kad mrzimo mi to samo umereno i sa razlogom, a bogami i sa božijim blagoslovom što se najbolje vidi kad obučemo beli čaršaf i pripalimo krstaču.

P.S.

Koliko je prosperiralo neko društvo nema veze sa popovskim pričama, već sa zakonima i praksom.

Naravno da nema, zna se da je onako kako Veliki Kiklop Klokan Klodovik kaže.
nepopustljiv nepopustljiv 20:51 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
freehand
još ni do gej brakova nismo stigli u SPC

Da još ni do te "civilizacijske tekovine" nismo stigli, kakva šteta.

Nego vidim, ide ti od ruke izvrtanje mojih reči i deljenje etiketa.
Ja niti sam venčan u crkvi, niti me zanima šta popovi pričaju, a svakako me ne zanima ko u crkvu ide a ko ne ide. Kao što ne zanima ni tebe, ali ti je zgodno da se na to pozoveš kad treba da sereš.
Koliko je prosperiralo neko društvo nema veze sa popovskim pričama, već sa zakonima i praksom.

Da li si kršten?!
nepopustljiv nepopustljiv 20:52 13.07.2019

Re: Jugoistok

freehand
Da još ni do te "civilizacijske tekovine" nismo stigli, kakva šteta.

Ček sad, zar ta civilizacijska tekovina nije "zapadna vrednost"?
Ja niti sam venčan u crkvi, niti me zanima šta popovi pričaju, a svakako me ne zanima ko u crkvu ide a ko ne ide.

Da, to sam primetio, baš pre nego što sam ti izvrnuo one reči kojima me pitaš šta ću ja u crkvi.

Nego, suština je tu nešto drugo - lakoća kojom barataš tuđim civilizacijskim i evolucionim dometima a sve sa visine belog hrišćanskog (sic!) zapadnog (sic!) suprematiste koji bi da šiba naokolo po divljacima i zaostalim ubogim đavlima.
O tome govorim, i o tome da na svaku Simonidu ide neka Ajša, i ko pomene naše divne careve što su roditeljima oči vadili, na konjima u crkve ulazili, lažni novac kovali i lagali i varali podjednako i pape i patrijarhe - e ko nam na njih udari taj je đubre mrziteljsko.
Za razliku od nas, naravno. Mi kad mrzimo mi to samo umereno i sa razlogom, a bogami i sa božijim blagoslovom što se najbolje vidi kad obučemo beli čaršaf i pripalimo krstaču.

P.S.

Koliko je prosperiralo neko društvo nema veze sa popovskim pričama, već sa zakonima i praksom.

Naravno da nema, zna se da je onako kako Veliki Kiklop Klokan Klodovik kaže.

Nisi u pravu!
freehand freehand 20:54 13.07.2019

Re: Jugoistok

Nisi u pravu!

Gluposti.
Izvini.
aureus aureus 20:55 13.07.2019

Re: Jugoistok

Kako reče Gospodar Pršljenova:
Može neko da misli o crkvi šta hoće, ali otkako je crkva spalila vještice - vještica više nema.
bene_geserit bene_geserit 21:12 13.07.2019

Re: Jugoistok

nepopustljiv
Da li si kršten?!

Šta te boli kurac?
predatortz predatortz 21:14 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
nepopustljiv
Da li si kršten?!

Šta te boli kurac?


nepopustljiv nepopustljiv 21:14 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
nepopustljiv
Da li si kršten?!

Šta te boli kurac?

Izvini!
zemljanin zemljanin 21:17 13.07.2019

Re: Jugoistok

opet mantra o 'zapadnim vrednostima' i poistovecivanje sa prosperitetom mogu da postujem i cenim osobe sa tih prostora ali takav sistem mi je klasika zombija ...
alselone alselone 21:17 13.07.2019

Re: Jugoistok

Šta te boli kurac?


Hrani trola, hrani vola. Kako već reče jedan pametan čovek pre neki dan.
bene_geserit bene_geserit 21:18 13.07.2019

Re: Jugoistok

freehand
Nego, suština je tu nešto drugo - lakoća kojom barataš tuđim civilizacijskim i evolucionim dometima a sve sa visine belog hrišćanskog (sic!) zapadnog (sic!) suprematiste koji bi da šiba naokolo po divljacima i zaostalim ubogim đavlima.
O tome govorim, i o tome da na svaku Simonidu ide neka Ajša, i ko pomene naše divne careve što su roditeljima oči vadili, na konjima u crkve ulazili, lažni novac kovali i lagali i varali podjednako i pape i patrijarhe - e ko nam na njih udari taj je đubre mrziteljsko.
Za razliku od nas, naravno. Mi kad mrzimo mi to samo umereno i sa razlogom, a bogami i sa božijim blagoslovom što se najbolje vidi kad obučemo beli čaršaf i pripalimo krstaču.

Pošto si uporan sa tim KKK asocijacijama i etiketama, samo da ti kažeš da su mene roditelji od malih nogu naučili da svako govno ne može da te uvredi.

Nego, ako obratiš pažnju, te srednjovekovne priče je počeo blogovski balija koji vazda tako nešto fino srbima zavuče - ja sam mu samo replicirao.
A ovih dana je 21. vek i te srednjovekovne priče nisu baš aktuelne, niti bitne.
freehand freehand 21:27 13.07.2019

Re: Jugoistok

Nego, ako obratiš pažnju, te srednjovekovne priče je počeo blogovski balija koji vazda tako nešto fino srbima zavuče - ja sam mu samo replicirao.

Da, o tome ti pričam sve vreme.
aureus aureus 21:29 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
Nego, ako obratiš pažnju, te srednjovekovne priče je počeo blogovski balija

Ti si, Bene, pobudalio.

Džaba moje nade da ćeš se zaustaviti...
Ti na kraju ispade gori od nekih za koje sam mislio....
Ooo...

nepopustljiv nepopustljiv 21:29 13.07.2019

Re: Jugoistok

bene_geserit
freehand
Nego, suština je tu nešto drugo - lakoća kojom barataš tuđim civilizacijskim i evolucionim dometima a sve sa visine belog hrišćanskog (sic!) zapadnog (sic!) suprematiste koji bi da šiba naokolo po divljacima i zaostalim ubogim đavlima.
O tome govorim, i o tome da na svaku Simonidu ide neka Ajša, i ko pomene naše divne careve što su roditeljima oči vadili, na konjima u crkve ulazili, lažni novac kovali i lagali i varali podjednako i pape i patrijarhe - e ko nam na njih udari taj je đubre mrziteljsko.
Za razliku od nas, naravno. Mi kad mrzimo mi to samo umereno i sa razlogom, a bogami i sa božijim blagoslovom što se najbolje vidi kad obučemo beli čaršaf i pripalimo krstaču.

Pošto si uporan sa tim KKK asocijacijama i etiketama, samo da ti kažeš da su mene roditelji od malih nogu naučili da svako govno ne može da te uvredi.

Nego, ako obratiš pažnju, te srednjovekovne priče je počeo blogovski balija koji vazda tako nešto fino srbima zavuče - ja sam mu samo replicirao.
A ovih dana je 21. vek i te srednjovekovne priče nisu baš aktuelne, niti bitne.

Bravo!
bene_geserit bene_geserit 21:36 13.07.2019

Re: Jugoistok

aureus
Džaba moje nade da ćeš se zaustaviti...

Izvini što ti remetim uobičajenu blogoaktivnost uz nes kaficu - ti se malo posereš po Srbima, svi se fino smeškaju i fini su prema tebi, prijatan dan sve u svemu.
Nego rekoh, da vidim šta će da bude ako ti uzvratim istom merom, da li će da ti pokvari raspoloženje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana