Društvo| Mediji| Planeta| Politika

Strah - crtice iz fijoke ultimativnog truleža ...

Milan Novković RSS / 13.07.2019. u 10:02

...  plutokratije zapadnog sveta.

Mnogi možda nisu ni čuli za događaje vezane za povod ovog bloga: u Americi je ponovo uhapšen Jeffrey Epstein, posle dal sad više od 15 godina od prvog hapšenja i simboličnog „zatvora" u koji je uglavnom samo dolazio da prespava, pedofil, multi-milijarder, super-pajtos Bila Klintona, vlasnik privatnog aviona od „milošte" nazvanog Lolita Ekspres, koji je razvozio „klijentelu" po luksuznim lokacijama gde su skupljane maloletne devojčice kojima je bilo teško da shvate šta se dešava i teško da pruže otpor - tako su i birane.

840e3deb0a00ccca745b47741fc55faf.jpg 

Polako se kristalizuje misao da sadašnji skandal vezan za Epseina može da postane najveći skandal zapadnog sveta ikad.

Poreklo Epsteinovog novca, u kvantitetu i kvalitetu, nije baš najjasnije, tj najverovatnije je da je „fund manager" velikim delom misnomer ovom prilikom. Malo se zna o priči, a što reče jedan autor tako će najverovatnije i ostati kada se ona završi ...

... zato što je, nagađa se, ali u sve „obrazovanijem" maniru, Epstein „državna" operacija - za zlato u nagađanju se za sada bore Mosad i CIA, tim redom.

Orgije sa maloletnim devojčicama su počinjale već na Epseinovom Lolita Ekspres avionu, izgleda da to polako postaje činjenica, koji je „klijentelu" razvozio po egozičnim mestima, najčešće do Epsteinovog privatnog ostrva u Karibima.

Karakteristični Klintonoid Bill se zadesio u Lolita Ekpresu dal 26 ili 27 puta, za ostrvo se ne zna broj, iako je taj avion baš često ka njemu išao - Billi kaže 4 puta, ali flight log ima ovu veću cifru, pa Billi kaže da na ostvru nikad nije bio, ali već prvi novi svedok, nekad jedna od maloletnica, kaže ona ga je videla tamo sa dve maloletnice - Bill, Hill, .... ti Klintonoidi su slični i niko ne sumnja da oni lažu čim zinu. Ako je verovati sad raznim novinama novih svedoka vec ima oko 10.

Poštenom i naivnom čitaocu je oprošteno ako je vecinu tih bilovih odsustava iz US tumačio kao dobrotvorni rad u ime Klintonove Fondacije, posto su MSM tako pisale.

Otkud afera sada, pogotovo ako je Epstein deo deep gov mašinerije, je pitanje svih pitanja. Začin u pitanju je fakat da je Epstein, sad skoro sigurno, bio „biznis" tajnog snimanja klijentele iz krugova zapadne plutokratije, onih što donose od velikih do najviših odluka, da bi se ucenjivali i za svoje gospodare radili šta im se kaže - teorija koja najviše obećava za sada je da se Trump Inc „ostrvio" na Klintonoide, sad je na sigurnom što se tiče urušenog Russiangate narativa i neće da im oprosti dvogodišnje mrcvarenje bez granica.

Teorija ko teorija, male su šanse da aferu gura deep gov protiv Trampa, koji se, kao svaki "crème de la crème" što drži do sebe ponekad našao u Epsteinovom društvu, pošto su ga, Epsteina, jednom zamolili da napusti trampov klub kad su ga videli oko maloletnice.

Slično, iako je US Labor Secretary Alex Acosta juče dao otkaz zato što je onomad napravio dil sa Epsteinom, odrezao mu mlaku kaznu i nije mu jurio saradnike, Acosta kaže da bez njega Epstein uopšte ne bi bio kažnjen i da mu je onomad naređeno da prestane sa daljim gonjenjem pošto se radi o ljudima daleko iznad njega i pri špijunskim organizacijama.

Epsteinu je devojčice tražila i obučavala ih za klijentelu ćerka Robera Maksvela, a sada za Epsteinovog tužioca pokušavaju da postave ćerku Jamesa Comeya, bivšeg šefa FBI kojem je Tramp dao otkaz, i, izgleda, jednog od kolovođa u izmišljanju Russingate afere.

Vesela plutokratska družina, u raljama tišine, ćuti, US MSM su na leru, nadajmo se da je ono najgore - jedni druge otkucavaju da bi spasili svoje guzice, napravili dilove i spasili se ako ne zatvora, a ono produženog "meditiranja" u dotičnom.



Komentari (436)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 05:30 18.07.2019

Re: Карола

Crni Aureuse, uporan si sa idejama o preseljenju stanovništva tamo vamo, ali uvek u hršćanske zemlje a obično iz afričkih koje su najvećim delom muslimanske.
Zbog čega ti mrziš hrišćane Aureuse?
Pa jel znaš ti da su te ideje o širenju muslimana u tuđe zemlje džihadističke ideje.

Nije dobro biti džihadista, Aureuse, nije dobro.
Ko zna do do čega tako crne ideje mogu da te dovedu Aureuse, daleko bilo do nekog terorizma.

Zato probaj da se popraviš Aureuse, da ne budeš više džihadi-Aureus.
Problem je izgleda u tome što nisi integrisan.
Ako se integrišeš Aureuse, a to nije teško, živiš skoro pa u centru al na periferiji najveće civilizacije koju je svet iznedrio (i koja je izmislila sve što je vredno pomena ukljućujući mašinu za kapućino koji srkućeš i mobilni telefon i laptop sa kojih tipkaš komentare), zahteva samo malo napora da odbaciš džihadističke ideje (da taj srednjovekovni kult ičemu valja ne bi sve države gde je dominantan bile shitholes, ili što kaže stara galska poslovica pita se od govana ne pravi) i postaneš prosvećeni-Aureus.

Navijam za tebe Aureuse da napraviš taj presudni korak i da postaneš cenjeni blogokolega koji ne mrzi hrišćane i koji je napustio džihadističke ideje.
anonymous anonymous 07:47 18.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
Kafu ostavi za sutra.
Kad se naspavaš.

Ovoliko zanimanje za moj dobar ugođaj je pomalo sumnjivo...


Imaš pravo.
Pokušavam da ti uz kafu proturim i keksić.

...kako bi shvatio Srbiju...
aureus aureus 09:33 18.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
Crni Aureuse, uporan si sa idejama o preseljenju stanovništva tamo vamo,

Nisam uopšte uporan: ionako je sve na dobrovoljnoj bazi - a u cilju rješavanja svjetskih problema. Još mi neke ideje padaju na pamet, ali sve je džaba kad ti i Tramp ne dozvoljavate da se dođe u Ameriku.

A stanovništvo i samo pokušava da se preseli, i to na jedan haotičan način, nisam ništa izmislio, nego neki ljudi koji žele da se dočepaju država gdje se bolje živi i gdje je veći nivo sigurnosti - pješače hiljadama kilometara na putu ka Evropi i rizikuju svoje živote prelaskom Sredozemnog mora.
Tako da, ako ti i Tramp ne želite da pomognete...vjerovatno će Evropljani morati da prime migratorni pritisak na sebe.

Ili da zatvore granicu, a medije utišaju da ne pišu o utopljenicima.

Navijam za tebe Aureuse da napraviš taj presudni korak i da postaneš cenjeni blogokolega koji ne mrzi hrišćane

Ih, ja se čak katkada i ponašam hrišćanski.
Evo, recimo, ovom Šarskom stalno opraštam sitne grijehove, sve po onoj Isusovoj:
"- Koliko puta treba da oprostim bratu svome, sedam?
- Nisam ti rekao sedam nego sedamdeset i sedam."

Uglavnom, već sam mu oprostio 70 puta.
bene_geserit bene_geserit 17:32 18.07.2019

Re: Карола

aureus
ako ti i Tramp ne želite da pomognete

Ja, Tramp i 90% belaca u USA.

Pošto si čovek u tranziciji koji želi da se integriše, moraš da naučiš da gledaš na stvari iz perspektive belaca hrišćana, evo jedan tekst da ti pomogne
... whether or not America’s whites, as exemplified in the person of Donald Trump, have the right to block the world’s blacks and Muslims, as exemplified in the person of Somalia-born Rep. Ilhan Omar (D-MN), from immigrating en masse to the United States.

...vjerovatno će Evropljani morati da prime migratorni pritisak na sebe.

To pod uslovom da ovi globalistički izdajnici i dalje budu na vlasti.
Ili da zatvore granicu

Sad već stižeš negde, pohvalno, evoluiraš aureuse
a medije utišaju da ne pišu o utopljenicima.

A ne nikako, naprotiv, mediji što više treba da pišu o utopljenicima.
Mediji čitaju i afrikanci, moraju da znaju šta ih čeka ako krenu u osvajanje.
Ne želiš valjda aureuse da ih što više pokuša da dođe i posledično što više se utopi ne znajući šta ih čeka? Budi malo human aureuse.
bene_geserit bene_geserit 17:51 18.07.2019

Re: Карола

A stanovništvo i samo pokušava da se preseli, i to na jedan haotičan način, nisam ništa izmislio, nego neki ljudi koji žele da se dočepaju država gdje se bolje živi i gdje je veći nivo sigurnosti - pješače hiljadama kilometara na putu ka Evropi i rizikuju svoje živote prelaskom Sredozemnog mora.

Pa siromašni koji žive u straćari ili na ulici svakako žele vilu od komšije bogataša, šta je tu novo. A rado bi je i oteli, samo kad bi mogli.
Nego pešačenje je zdravo, neće da se ugoje kao amerikanci, a tek plivanje, ne opterećuje zglobove.

Znaš i sam aureuse da to što određeni procenat afrikanaca uspešno pobegne u Evropu ili USA neće ništa da reši jer će svakako još 10 puta toliko da ih ostane u Africi.
Tako da jedini razlog što to neko može da podrži masovna preseljenja u bele hrišćanske zemlje je što mrzi bele hrišćane, ne zato što voli afrikance.
Nije lepo mrzeti džihadi-aureuse. I dalje ti ta tranzicija i integracija slabo idu.

Jedino što ima smisla je pomoći pod-saharskim afrikancima tamo gde su.
Na žalost tu postoji "mali" problem zvani 5-7 dece po ženi.
Tako da bez obzira na pomaganje, tamo može prilično brzo da dođe do sranja.
Recimo ova godina nije bila baš najbolja što se tiče poljoprivrede na svetskom nivou, a afrikanci nisu self-sustained što se tiče hrane.
Još par takvih godina i niko neće imati viška hrane da im šalje i šta onda?
Loše planiranje aureuse, ne možeš da imaš toliku decu ako ne možeš da ih hraniš.
aureus aureus 18:45 18.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
Problem je izgleda u tome što nisi integrisan.
Ako se integrišeš Aureuse, a to nije teško, živiš skoro pa u centru al na periferiji najveće civilizacije koju je svet iznedrio (i koja je izmislila sve što je vredno pomena ukljućujući mašinu za kapućino koji srkućeš

Pišeš meni a ovo se u stvari odnosi na Anonimusa.

On em voli kapučino em stalno priziva propast zapadne civilizacije (za koju kaže da je u dekadenciji i da joj je odzvonilo) i raduje se usponu za sada neidentifikovanih sila sa Istoka (čija će biti poslednja).
Jedan od njegovih problema je što je slabo integrisan.
Ali to je samo jedan od njegovih problema.

Mislio si na mene, ali dobro je što si opisao njegov slučaj.

Budi malo human aureuse.

Human sam. Za razliku od nekih koji ne vide progres koji je planeta postigla zadnjih decenija i kojima se čini da stvari idu u pogrešnom pravcu - ja vidim progres i mislim da stvari neće nužno ići u pogrešnom pravcu.
Ali bih ipak da se pomogne kome se pomoći može.

Inače sam za civilizovan ulazak u bilo koju zemlju. Ako te neće, neće.
Uvijek bih savjetovao bilo kom Senegalcu da ne ide kod tebe u blizinu, na primjer.
maksa83 maksa83 19:34 18.07.2019

Re: Карола

Za razliku od nekih koji ne vide progres koji je planeta postigla zadnjih decenija i kojima se čini da stvari idu u pogrešnom pravcu - ja vidim progres i mislim da stvari neće nužno ići u pogrešnom pravcu.

Pošto sam sad na odmoru završio Fire & Blood (šta se dešavalo 300 godina pre Game of Thrones) počeo sam da čitam Everything Is F*cked, što je priznajem pop literatura, ali meni nije gadna ni pop muzika. Ni Mark Manson se ne slaže sa tobom i Pinkerom, naime everything actually is fucked, ako pogledaš ispod haube. Knjiga počinje sa pričom o Witoldu Pileckom za kog sam na svoju sramotu prvi put čuo (Mark Manson generalno ume da iskopa zanimljive priče). Mark Manson je odlična plaženska literatura, možbiti malo frivolna, ali frivolna si ti, frivolna sam ja, zato sam te dušo... itd.

Samo bih ovo da dodam - ovi šti su u(s)tvrdili da si balija pa te sad gonjaju po tom osnovu treba da se stide, ali ne bih u to polagao velike nade. Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem 98% (ovo 2% čisto pošto ne čitam uvek sve komentare) tvog asesmenta savremene Srbije koja je - fucked. Nije vam kriv auerus. Popizdeli su otpr. kao ja onomad kad mi je "došljak" (neće ovo shvatiti pežorativno, nadam se, to je tu zarad kompletnosti paralele) vcucko predočio da možda Beograd i nije baš tako Grad (a ja šatitumeninijegradšatiznašotome popizdeo), pa mogu da se identifikujem i sa njima. Zapravo je vcucko bio u pravu, Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.

Kad smo kod toga, ovom blogu fali susjeda. Ok mayo1 se javlja tu i tamo, ali nema Strikana Dr. Wagnera, a nema ni Elisa koji je bio baš faca.
aureus aureus 19:44 18.07.2019

Re: Карола

maksa83
Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem 98% (ovo 2% čisto pošto ne čitam uvek sve komentare) tvog asesmenta savremene Srbije koja je - fucked.

98 posto je dosta veliki procenat, Makso.
maksa83

Kad smo kod toga, ovom blogu fali susjeda.

Pa kako kad ih uvijek neko napadne, recimo, naš veoma inteligentni blogokolega Čarli?
Taj gdje god namiriše Hrvata daje se u verbalnu akciju.

naime everything actually is fucked, ako pogledaš ispod haube.

Nije, more, everything.
Uvijek može bolje - to da.
alselone alselone 19:52 18.07.2019

Re: Карола

Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem 98% (ovo 2% čisto pošto ne čitam uvek sve komentare) tvog asesmenta savremene Srbije koja je - fucked


Assesmenti su možda tačni, ja ih ne vidim više osim u replikama, ali zar ne čitaš govnarstvo u njima? Ne moram objašnjavati koje i kakvo, prosto se vidi ko vidi, ne vidi ko ne vidi i ja tu ne želim ništa "pozadinski" da kažem. Samo me zanima da li ti vidiš.
anonymous anonymous 20:16 18.07.2019

Re: Карола

maksa83
Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.



A i ti si ....k.... od čoveka.
Ako je za tebe "čovek" samo onaj koji glasa onako kako bi ti voleo.




anonymous anonymous 20:22 18.07.2019

Re: Карола

alselone
Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem 98% (ovo 2% čisto pošto ne čitam uvek sve komentare) tvog asesmenta savremene Srbije koja je - fucked


Assesmenti su možda tačni, ja ih ne vidim više osim u replikama, ali zar ne čitaš govnarstvo u njima? Ne moram objašnjavati koje i kakvo, prosto se vidi ko vidi, ne vidi ko ne vidi i ja tu ne želim ništa "pozadinski" da kažem. Samo me zanima da li ti vidiš.


On je rekao šta je video.

I to što je video mu je ostalo ne samo u očima , nego ostavilo i gorak ukus u ustima.

aureus aureus 20:24 18.07.2019

Re: Карола

anonymous
maksa83
Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.



A i ti si ....k.... od čoveka.
Ako je za tebe "čovek" samo onaj koji ne glasa onako kako bi ti voleo.



Bolje bi bilo, Anonimuse, da razmisliš o ovome što Maksa piše.

I da ga ne nerviraš.
anonymous anonymous 20:27 18.07.2019

Re: Карола

aureus
maksa83
Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem 98% (ovo 2% čisto pošto ne čitam uvek sve komentare) tvog asesmenta savremene Srbije koja je - fucked.

98 posto je dosta veliki procenat, Makso.


Tako je.

I niko ne napada nikog što je - šta god da je - nego zbog tih 98 %
asesmenta.

Kad je u pitanju Srbija, naravno.

anonymous anonymous 20:39 18.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
maksa83
Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.



A i ti si ....k.... od čoveka.
Ako je za tebe "čovek" samo onaj koji ne glasa onako kako bi ti voleo.



Bolje bi bilo, Anonimuse, da razmisliš o ovome što Maksa piše.
I da ga ne nerviraš.


Da li hočeš da kažeš da bi trebalo da se uplašim.

Njega ?
I tebe ?
alselone alselone 20:41 18.07.2019

Re: Карола


On je rekao šta je video.

I to što je video mu je ostalo ne samo u očima , nego ostavilo i gorak ukus u ustima.


Nemoj se na mene nadovezivat, kumim te Isusom, ti si isti, samo na drugu stranu.
aureus aureus 20:56 18.07.2019

Re: Карола

Ovaj Jutjub k'o da zna šta pišem na ovom blogu.
Evo, upravo mi predložio intervju sa profesorom Borisom Begovićem sa naslovom "Biće nam sve gore i gore".

anonymous anonymous 20:58 18.07.2019

Re: Карола

Pišeš meni a ovo se u stvari odnosi na Anonimusa.
On em voli kapučino em stalno priziva propast zapadne civilizacije (za koju kaže da je u dekadenciji i da joj je odzvonilo) i raduje se usponu za sada neidentifikovanih sila sa Istoka (čija će biti poslednja).


Delimično si u pravu.
U onom delu - da volim kapućino.

A da nešto prizivam - ne prizivam.
Nego konstatujem i kritički se odnosim.
Ti to ne razumeš.

Da je zapadna civilizacija autodestruktivna i da ako moć Imperije - ne bude zaustavljena - svetu preti najstrašniji totalitarizam.
A i ako do toga ne dođe, male zemlje će najebati - u svakom slučaju.
Budi malo human aureuse.

Human sam. Za razliku od nekih koji ne vide progres koji je planeta postigla zadnjih decenija i kojima se čini da stvari idu u pogrešnom pravcu - ja vidim progres i mislim da stvari neće nužno ići u pogrešnom pravcu.
Ali bih ipak da se pomogne kome se pomoći može.

Čudno je to, da ti kao i Maksim -u svemu i na strani svih ostalih - vidite progres.
Osim u Srbiji ...i među Srbima.

Gde je pao mrak.
Ili ništa ne vidite.
Jer vam je ... u očima.
anonymous anonymous 21:06 18.07.2019

Re: Карола

alselone

On je rekao šta je video.

I to što je video mu je ostalo ne samo u očima , nego ostavilo i gorak ukus u ustima.

Nemoj se na mene nadovezivat, kumim te Isusom, ti si isti, samo na drugu stranu.


Šta ću kad je asistencija bila dobra.



Izvini.
Najmanje što sam želeo je da te kao saučesnika suprotstavim Maksimu.

Pajtosi ste vi.
Kad zatreba.
anonymous anonymous 21:22 18.07.2019

Re: Карола

maksa83

Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem ...


Još da overiš pečatom.
Pa da budeš - Srbin sa licencom.
Brendirani.

Za razliku od drugih , koji glasaju ili ne glasaju. ali u svakom slučaju nemaju ništa protiv države, pa makar na njenom čelu bio i - Vučić.

Kada bi čovek bio ono što o sebi misli, svi bi bili Tesla ili Napoleon.
Možda Cezar.

Ali nije baš tako.

Mržnja prema drugim , nelicenciranim Srbima, dovodi u pitanje i srpstvo onoga koji tvrdi i smatra da je Srbin.
Da li je on samo slučajno -Srbin ?

I slučajno - čovek.

Jer ko ne voli druge nelicencirane Srbe, ne može imati drugačiji odnos ni prema sličnima među drugim narodima.

Samo što još nije došao u situaciju da se autuje i po tom pitanju.



freehand freehand 21:25 18.07.2019

Re: Карола

Kad smo kod toga, ovom blogu fali susjeda. Ok mayo1 se javlja tu i tamo, ali nema Strikana Dr. Wagnera, a nema ni Elisa koji je bio baš faca.

Kad smo kod svega - baš sam se pitao ko će sve i koliko dugo nevideti slona u sobi i dokle emo mi polumuslimani islamske veroispovesti i crnci u duši biti jedini koji reagujemo na rasističke i šovinističke govnare i njihove izlive tih naci mentalnih derivata. Al navažbali smo se, valjda, podvodeći vučićevštinu pod normalno, to istorijski uvek tako biva.
anonymous anonymous 21:31 18.07.2019

Re: Карола

aureus

Pišeš meni a ovo se u stvari odnosi na Anonimusa.

Jedan od njegovih problema je što je slabo integrisan.
Ali to je samo jedan od njegovih problema..


Ako dobro primećujem, ti si se Aureuse - integrisao.

Ti, koji možda nisi Srbin, sa onima koji su - slučajno Srbi.

Tanane niti su vas povezale..

I budi siguran da neću pomisliti - da sam sebi daješ preporuke.
Daju ti ih drugi.
Slučajni Srbi.


freehand freehand 21:36 18.07.2019

Re: Карола

Ti, koji možda nisi Srbin, sa onima koji su - slučajno Srbi.

Voleo bih da verujem da si ti namerno Srbin a slučajno budala. Ali ne mogu. Svejedno mi je šta si po nacionalnosti ali to što si budala ti je definitivno i izbor i domet sudeći po ovom licitiranju srpstvom.
anonymous anonymous 22:06 18.07.2019

Re: Карола

freehand
Ti, koji možda nisi Srbin, sa onima koji su - slučajno Srbi.

Voleo bih da verujem da si ti namerno Srbin a slučajno budala. Ali ne mogu. Svejedno mi je šta si po nacionalnosti ali to što si budala ti je definitivno i izbor i domet sudeći po ovom licitiranju srpstvom.


Tvoje emocije su jake , Freee.
Ali logika tanušna.

Nisam ja licitirao srpstvom, već - Maksim.
Ja sam samo izveo konsekvence i ukazao na međusobne sklonosti.

Onih koji preziru Srbe , jer ne prepoznaju da je Vučić pogrešan izbor- a Srbi su, i onih koji to nisu - a imaju isti ili sličan odnos prema tim Srbima- ili svim Srbima.

A da to nema veze samo sa Srbima i srpstvom već se radi o kulturnom rasizmu,načelno , više je nego jasno,
Onima koji o tome nešto znaju.
freehand freehand 22:09 18.07.2019

Re: Карола

Onih koji preziru Srbe , jer ne prepoznaju da je Vučić pogrešan izbor- a Srbi su, i onih koji to nisu - a imaju isti ili sličan odnos prema tim Srbima- ili svim Srbima.

Šta god da ovde piše.
Onima koji o tome nešto znaju.

anonymous anonymous 22:22 18.07.2019

Re: Карола

freehand
Onih koji preziru Srbe , jer ne prepoznaju da je Vučić pogrešan izbor- a Srbi su, i onih koji to nisu - a imaju isti ili sličan odnos prema tim Srbima- ili svim Srbima.

Šta god da ovde piše.
Onima koji o tome nešto znaju.



Moglo je to i deskriptivnije, da bi ti razumeo.
Ali u tom slučaju u više rečenica.

Ova forma je za pismenije.
aureus aureus 22:36 18.07.2019

Re: Карола

Eh, kako su se neki raspisali dok sam, k'o u Delčinoj pjesmi, silazio do rijeke.

Anonimuse, Srbija trenutno nije u svom najboljem izdanju i nije baš u redu da toliko uživaš dok je Vučić sa ekipom satire, proizvodeći negativne posledice kratkog, srednjeg i dugog trajanja.

Umjesto što se bleaviš, bolje bi bilo da nam kažeš nešto o redu vožnje sa aerodroma "Morava".
Mislim, ljeto je, možda bi ljudi htjeli negdje da otputuju.

anonymous anonymous 22:49 18.07.2019

Re: Карола

aureus
Eh, kako su se neki raspisali dok sam, k'o u Delčinoj pjesmi, silazio do rijeke.

Anonimuse, Srbija trenutno nije u svom najboljem izdanju i nije baš u redu da toliko uživaš dok je Vučić sa ekipom satire, proizvodeći negativne posledice kratkog, srednjeg i dugog trajanja.

Umjesto što se bleaviš, bolje bi bilo da nam kažeš nešto o redu vožnje sa aerodroma "Morava".
Mislim, ljeto je, možda bi ljudi htjeli negdje da otputuju.


Dogovoreno.



U međuvremenu, ti prebroj kranove u Beogradu, pa mi pošalji tačan broj.

A možda da mi objasniš i zamerke na vođenje spoljne politike.

Možda to što još uvek nije priznao "državu Kosovo "

bene_geserit bene_geserit 22:54 18.07.2019

Re: Карола

freehand
baš sam se pitao ko će sve i koliko dugo nevideti slona u sobi i dokle emo mi polumuslimani islamske veroispovesti i crnci u duši biti jedini koji reagujemo na rasističke i šovinističke govnare i njihove izlive tih naci mentalnih derivata.

I ja sam se pitao dokle će da se ne vidi balvan u svom oku, pa kad kreneš da prebrojavaš drugima boju kože, religiju, i da im deliš etikete onda je to valjda prijateljsko ćaskanje, a kad dobiješ istu tu kofu govana nazad u facu onda su to izlivi. Dvoskeli mač, dvosmerna ulica ili kako već hoćeš freehande.
I ako nastaviš sa etiketiranjem dobićeš još veću kofu nazad, veruj mi.
freehand freehand 23:03 18.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
freehand
baš sam se pitao ko će sve i koliko dugo nevideti slona u sobi i dokle emo mi polumuslimani islamske veroispovesti i crnci u duši biti jedini koji reagujemo na rasističke i šovinističke govnare i njihove izlive tih naci mentalnih derivata.

I ja sam se pitao dokle će da se ne vidi balvan u svom oku, pa kad kreneš da prebrojavaš drugima boju kože, religiju, i da im deliš etikete onda je to valjda prijateljsko ćaskanje, a kad dobiješ istu tu kofu govana nazad u facu onda su to izlivi. Dvoskeli mač, dvosmerna ulica ili kako već hoćeš freehande.
I ako nastaviš sa etiketiranjem dobićeš još veću kofu nazad, veruj mi.

Rasista i šovinista po definiciji mora biti glup a bogami i idiot. samoponižavajuće je zato ulaziti u bilo kakva objašnjavanja a beskrajna blamaža dozvoliti sebi da se pred takvim pravdaš.
A ti si, valjda, jedini koji ne domašuje da su to o čemu govoriš bili samo odgovori na tvoje besomučno rasističko baljezganje o crncima i muslimanima sa jedne i belim hrišćanima sa druge strane.
aureus aureus 23:20 18.07.2019

Re: Карола

U međuvremenu, ti prebroj kranove u Beogradu, pa mi pošalji tačan broj.

U kakvom međuvremenu?

Pa ti si bio radostan što je svečano otvoren aerodrom, još si otvaranje prokomentarisao riječima da se "Srbija vinula u nebo", tako nekako.

Šta je sad? - je l' se s tog aerodroma leti ili ne leti?
Čuo sam da ima 30-40 zaposlenih.
Moralo bi da se leti.

A što se kranova po Beogradu tiče, nebitan je broj kad se sve gradi brzinom puža. Sve te skalamerije stoje po pet puta duže nego što je normalno.
bene_geserit bene_geserit 23:26 18.07.2019

Re: Карола

freehand

To što ti nemaš osećaj pripadnosti i smatraš globalistički melting pot nečim pozitivnim, to je tvoj problem, nedostatak mozga da razumeš stvari, who cares.
Ali kada hvališ nasilno menjanje etničke slike belih hrišćanskih zemalja (da li treba da ti crtam koje su to zemlje) što je defacto genocid nad belim hrišćanima, podržan od strane globalista, to je granica koju pristojan svet ne prelazi, samo đubrad.
Ko još podržava genocid freehande? Samo dno dna, najgora gamad.
Ali ne dopire to tebi do mozga jer ga imaš samo u tragovima.

freehand freehand 23:32 18.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
freehand

To što ti nemaš osećaj pripadnosti i smatraš globalistički melting pot nečim pozitivnim, to je tvoj problem, nedostatak mozga da razumuš stvari, who cares.
Ali kada hvališ nasilno menjanje etničke slike belih hrišćanskih zemalja (da li treba da ti crtam koje su to zemlje) što je defacto genocid nad belim hrišćanima, podržan od strane globalista, to je granica koju pristojan svet ne prelazi, samo đubrad.
Ko još podržava genocid freehande? Samo dno dna, najgora gamad.
Ali ne dopire to tebi do mozga jer ga imaš samo u tragovima.


anonymous anonymous 23:32 18.07.2019

Re: Карола

aureus
U međuvremenu, ti prebroj kranove u Beogradu, pa mi pošalji tačan broj.

U kakvom međuvremenu?

Pa ti si bio radostan što je svečano otvoren aerodrom, još si otvaranje prokomentarisao riječima da se "Srbija vinula u nebo", tako nekako.

Šta je sad? - je l' se s tog aerodroma leti ili ne leti?
Čuo sam da ima 30-40 zaposlenih.
Moralo bi da se leti.

A što se kranova po Beogradu tiče, nebitan je broj kad se sve gradi brzinom puža. Sve te skalamerije stoje po pet puta duže nego što je normalno.




Volim kad me citiraš .
Nadam se da imaš još zabeleženih bisera mudrosti.

A mogao bi i da mi sponzorišeš izdavanje zbirke.
Okej, onih misli koje su se tebi dopale.
aureus aureus 23:34 18.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
što je defacto genocid nad belim hrišćanima

Samo nek nije de iure, samo nek nije dejure.
anonymous anonymous 23:35 18.07.2019

Re: Карола

aureus
bene_geserit
što je defacto genocid nad belim hrišćanima

Samo nek nije de iure, samo nek nije dejure.


Koga jure ?

freehand freehand 23:38 18.07.2019

Re: Карола

anonymous
aureus
bene_geserit
što je defacto genocid nad belim hrišćanima

Samo nek nije de iure, samo nek nije dejure.


Koga jure ?


Dizginemo u ti vicevi
bene_geserit bene_geserit 23:59 18.07.2019

Re: Карола

aureus
Za razliku od nekih koji ne vide progres koji je planeta postigla zadnjih decenija i kojima se čini da stvari idu u pogrešnom pravcu - ja vidim progres i mislim da stvari neće nužno ići u pogrešnom pravcu.

U čemu to tačno vidiš progres aureuse?

U čovekovom uticaju na okolinu - zagađenje plastikom, herbicidima, pesticidima, uginule pčele, a da ne pominjem tebi omiljeno globalno zagrevanje (kako beše 96% naučnika plus NASA dakle mora da je istina), ... Teško da se to može nazvati napredkom.

U razvaljivanju bliskoistočnih zemalja i stavljanju miliona muslimana u logore od strane Kineza. Ni to po meni nikako nije napredak, mada neki blogeri (vcucko konkretno) blagonaklono gledaju na neke od tih aktivnosti.

Pa ti onda misliš na menjanje etničke slike belih hrišćanskih zemalja.
To može da smatra "napredkom" samo neko ko ne voli hrišćane. Zbog čega mrziš hrišćane aureuse?
Ako malo obratiš pažnju, videćeš da isti ljudi stoje i iza razvaljivanja bliskoistočnih zemalja i genocida nad belim hrišćanima - to ti je standardni globalistički "invide the world, invite the world" moto.
Zbog čega podržavaš takve stvari aureuse?
maksa83 maksa83 00:15 19.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
maksa83
Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.



A i ti si ....k.... od čoveka.
Ako je za tebe "čovek" samo onaj koji ne glasa onako kako bi ti voleo.



Bolje bi bilo, Anonimuse, da razmisliš o ovome što Maksa piše.

I da ga ne nerviraš.

Aureuse, zamisli tu neka gomila ljudi, i jedan od njih dizviniš - glasno prdne. Ono što će se u realnom životu najčešće desiti je da se svi prave ludi, eventualno će neko da se zgleda s nekim, diskretno nasmeje i slegne ramenima. Sad, da li bi ti u toj situaciji bio neko ko će - umesto da pusti da sve to prođe - krenuo da viče "ljudi, ljudi - OVAJ je prdn'o!"? Pretpostavljam da ne bi. Zašto onda to radiš ovde sa anonanusom?

bene_geserit bene_geserit 00:23 19.07.2019

Re: Карола

Ali bih ipak da se pomogne kome se pomoći može.

I to tako što će da pomognu bele hrišćanske zemlje (pri čemu za identitet ljudi u tim zemljama tebe boli ona stvar) i pri tome izgube identitet, a još i to problem neće da reši.
Nije lepo od tebe aureuse, lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti.
Vidiš kako bogate muslimanske zemlje (Saudiska Arabija, Kuvajt, Emirati, ...) neće da primaju imigrante is podsaharske Afrike. Zbog čega je to aureuse i zašto se ti ne zalažeš da te i druge muslimanske zemlje prime imigrante is podsaharske Afrike?
maksa83 maksa83 00:24 19.07.2019

Re: Карола

Assesmenti su možda tačni, ja ih ne vidim više osim u replikama, ali zar ne čitaš govnarstvo u njima? Ne moram objašnjavati koje i kakvo, prosto se vidi ko vidi, ne vidi ko ne vidi i ja tu ne želim ništa "pozadinski" da kažem. Samo me zanima da li ti vidiš.

Iskreno, ne vidim. Da ovi nisu krenuli da mu vire u gaće ne bi mi palo na pamet da nije Naš. Poslednja toksična budala koje se sećam je bio onaj ivanivica johnjohnson, nesretni hrvatski mladić koji nikako nije mogao da zapamti password pa je pravio nalog za nalogom i dolazio ovde i kenjao sa visine po nama, za šta je, ruku na srce, svaki put dobio adekvatan tretman. (Ja sam iskreno sumnjao da je stvarno Hrvat, mislio sam da je neki pedesetsedmosrbijanac (ekstremna frakcija drugosrbijanaca) pa sam čak i bacio mrežu empty.gif-ova da vidim odakle se javlja i ispostavilo se da je stvarno Hrvat.

Ne, ne vidim kod aureusa nikakvu zluradost. Samo je opširan (to se lako preskoči), i voli da čeprka po posipu tamo gde vidi brežuljak i onda iskopa šta iskopa. Iskren da budem sve vreme sam na ivici da ga kao kolateralnu štetu ubacim u korpu sa klenovima pošto bi tako stvarno nestali, ali nemam srca, što ne znači da će to zauvek ostati tako.

aureus aureus 00:56 19.07.2019

Re: Карола


Pa ti onda misliš na menjanje etničke slike belih hrišćanskih zemalja.

Eee, kad bi ti znao, k'o što izgleda ne znaš, etnička struktura SAD se itekako mijenjala u drugoj polovini XIX vijeka, kad je od otprilike 1870. do 1900. došlo oko 20 miliona imigranata (uključujući Teslu i Pupina), da bi se trend nastavio i tokom prve i druge decenije XX vijeka (kad je došao i Čaplin) dok nije povučena ručna. To se zvalo "nova imigracija", pa je Amerika sa 38 miliona za samo pedeset godina (1870-1920) nagurala do 106 miliona stanovnika. Najviše su dolazili Evropljani, hrišćani, dakle, ali i Jevreji kojima je bilo muka da ih zajebavaju u Evropi.
Dolazili su Nijemci, Šveđani, Poljaci, Grci, Italijani, ko sve ne...Irci. Irci su i ranije dolazili (1840-e, 1850-e) Kad god im je krompir slabo rađao - oni su kretali za Ameriku.
I za njih je važilo da se po njihovim siromašnim naseljima mnogo pije, da ima puno kriminala i kojekakvih devijacija, bez obzira na to što su bili revnosni katolici.
(Naravno, bilo je to vrijeme i kad su ljudi po Evropi redovno dobijali 5-7 djece.)

Ali, malo po malo, privatna inicijativa i tako-to, biznis - najprije sitni a onda sve krupniji...i vrlo brzo dođosmo do Forda čiji se otac rodio u Irskoj (doduše, kažu u engleskoj porodici). Pa i do djede Džona Kenedija - zvao se Patrik Džozef Kenedi i rodio se kao jedno od petoro djece u porodici irskih doseljenika i postao ugledan biznismen i političar, a njegov unuk, blago dedi, postade prvi katolik na mjestu predsjednika Amerike. Taj katolički švrćan je bio naumio da se ide na Mjesec. Njega su ubili, ali su na Mjesec otišli deuga dva švrćana irskog porijekla - Armstrong i Kolins.

No da ne odlazimo preširoko. Imigracionu politiku u SAD kakvu smo vidjeli o drugoj polovini XIX vijeka i početkom XX vijeka, a koja je valjda nešto najbliže konceptu otvorenih granica - teško da ćemo vidjeti ponovo.
Za ono vrijeme "nova imigracija" je bila fascinantna i u apsolutnim brojevima i u procentualnom učešću u populaciji. (Na ostrvu Elis napraviše prihvatni centar, a Francuzi podigoše Kip slobode da pozdravi doseljenike koji dolaze u SAD.)
Trajno je izmijenila lice američke nacije, uključujući etničku strukturu (do tada je gro stanovnika SAD imao porijeklo iz samo nekoliko nacija).
Neću da pominjem da je baš tada Amerika postala zemlja broj jedan u svijetu (po ekonomskoj snazi i BDP-u), to ima veze ne samo sa imigracijom nego i sa industrijskim zamahom.

Ali eto...bila je to respektabilna promjena etničke strukture i socijalni inženjering u istom paketu. Mislim da niko nikada nije odgovarao zbog njih.
aureus aureus 01:11 19.07.2019

Re: Карола

maksa83
Zašto onda to radiš ovde sa anonanusom?

Nije da te ne razumijem, Makso, i nije da ti ne bih volio pomoći - međutim, to mogu da učinim samo u određenom obimu.

Naime, možda si primjetio da katkad napišem da Anonimus spada u 5 posto najgorih blogera.
Ipak, s njim (ali i još s nekima) mogu da komuniciram skoro bez imalo zamaranja.
Kad mi dosadi, vjerovatno ću prestati.

A sa druge strane i ti ionako komuniciraš s blogerima kojima ne bih uzeo ni orah iz ruke, tako nek bude da smo obojica 1:1.
Svako ima neku svoju zatrpanu gomilicu, s tim što je moja zatrpana bez skripte.

Da ovi nisu krenuli da mu vire u gaće

Dobili su to što su u gaćama tražili. Samo to mogu i treba da dobiju.

bene_geserit
Vidiš kako bogate muslimanske zemlje (Saudiska Arabija, Kuvajt, Emirati, ...) neće da primaju imigrante is podsaharske Afrike. Zbog čega je to aureuse i zašto se ti ne zalažeš da te i druge muslimanske zemlje prime imigrante is podsaharske Afrike?

Zalažem se.
Ali ne slušaju.
No takođe mislim da konkretno ti iz podsaharske Afrike ne žele toliko da idu u bogate muslimanske zemlje.
Vjerovatno si htio da neke zemlje na arapskom poluostrvu iskritukuješ zbog držanja prema izbjeglicama iz susjednih muslimanskih zemalja?
bene_geserit bene_geserit 01:31 19.07.2019

Re: Карола

aureus
bila je to respektabilna promjena etničke strukture i socijalni inženjering u istom paketu.

Uz podršku stanovništva USA. Ko bi se protiv toga bunio.
Trenutni etnički inženjering se vodi nasuprot želji većine stanovnika USA. A i Evrope. To je fundamentalna razlika.
nepopustljiv nepopustljiv 01:31 19.07.2019

Re: Карола

aureus
maksa83
Evo ja Srbin od srpskoga roda potpisujem 98% (ovo 2% čisto pošto ne čitam uvek sve komentare) tvog asesmenta savremene Srbije koja je - fucked.

98 posto je dosta veliki procenat, Makso.
maksa83

Kad smo kod toga, ovom blogu fali susjeda.

Pa kako kad ih uvijek neko napadne, recimo, naš veoma inteligentni blogokolega Čarli?
Taj gdje god namiriše Hrvata daje se u verbalnu akciju.

naime everything actually is fucked, ako pogledaš ispod haube.

Nije, more, everything.
Uvijek može bolje - to da.

Nisi u pravu!
Baš me briga da li je neko Hrvat!
Samo zbog toga što je Hrvat.
To je njegov problem.
Što se tiče toga da je neka kalakurcija digla kitu na tebe zato što si musliman (i po njima podao) - šta da ti kažem?
Ja ne znam da li jesi ili nisi - niti me to zanima.
U tvoju odbranu sam 'stao' princpipijelno - iz prostog razloga što sam protivnik čoporašenja.
A to je ono kada govna sinhronizovanim akcijama napadaju druge ljude.
Nije lako biti Srbin!
nepopustljiv nepopustljiv 01:34 19.07.2019

Re: Карола

freehand
bene_geserit
freehand
baš sam se pitao ko će sve i koliko dugo nevideti slona u sobi i dokle emo mi polumuslimani islamske veroispovesti i crnci u duši biti jedini koji reagujemo na rasističke i šovinističke govnare i njihove izlive tih naci mentalnih derivata.

I ja sam se pitao dokle će da se ne vidi balvan u svom oku, pa kad kreneš da prebrojavaš drugima boju kože, religiju, i da im deliš etikete onda je to valjda prijateljsko ćaskanje, a kad dobiješ istu tu kofu govana nazad u facu onda su to izlivi. Dvoskeli mač, dvosmerna ulica ili kako već hoćeš freehande.
I ako nastaviš sa etiketiranjem dobićeš još veću kofu nazad, veruj mi.

Rasista i šovinista po definiciji mora biti glup a bogami i idiot. samoponižavajuće je zato ulaziti u bilo kakva objašnjavanja a beskrajna blamaža dozvoliti sebi da se pred takvim pravdaš.
A ti si, valjda, jedini koji ne domašuje da su to o čemu govoriš bili samo odgovori na tvoje besomučno rasističko baljezganje o crncima i muslimanima sa jedne i belim hrišćanima sa druge strane.

Da li je bene rasista i šovinista, ne znam - no, glup nije.
Mislim da bi bilo primerenije da se potrudiš da ga uvrediš na drugačiji način.
nepopustljiv nepopustljiv 01:36 19.07.2019

Re: Карола

maksa83
aureus
anonymous
maksa83
Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.



A i ti si ....k.... od čoveka.
Ako je za tebe "čovek" samo onaj koji ne glasa onako kako bi ti voleo.



Bolje bi bilo, Anonimuse, da razmisliš o ovome što Maksa piše.

I da ga ne nerviraš.

Aureuse, zamisli tu neka gomila ljudi, i jedan od njih dizviniš - glasno prdne. Ono što će se u realnom životu najčešće desiti je da se svi prave ludi, eventualno će neko da se zgleda s nekim, diskretno nasmeje i slegne ramenima. Sad, da li bi ti u toj situaciji bio neko ko će - umesto da pusti da sve to prođe - krenuo da viče "ljudi, ljudi - OVAJ je prdn'o!"? Pretpostavljam da ne bi. Zašto onda to radiš ovde sa anonanusom?


Ova situacija sa glasnim prdežom mi nije najjasnija - molim pojašnjenje!
aureus aureus 02:19 19.07.2019

Re: Карола

bene_geserit

Trenutni etnički inženjering se vodi nasuprot želji većine stanovnika USA. A i Evrope.

Ako postoji u formi koju možemo smatrati etničkim inženjeringom.

U SAD se, čini mi se, zadnjih godina doseljava legalno oko milion ljudi. To je valjda broj koji može da se podnese.

A u bogate evropske zemlje - kako gdje.
Njemačka decenijama ne mrda sa svojih 82 miliona stanovnika, a zapravo bi broj padao kad bi se pitale Njemice. Natalitetni odliv se rutinski već jako dugo pegla planiranom imigracijom. Oko 200-300 hiljada godišnje.

Samo - stvar je u tome što je ostalo relativno malo hrišćanskih zemalja u kojima bijeli hrišćani - sami održavaju broj stanovnika ili ga povećavaju.

Mislim da je najveći broj takvih zemalja - zapravo van Evrope - u Latinskoj Americi. A oni su već pomalo "no-no". Za neke.

Inače, nisam se temeljno bavio time, ali sam čuo da se hrišćanstvo dosta dobro drži jer se i dalje širi. To što se slabo rađaju bebe ne znači da ne možemo ići okolo i pričati o Hristu.
Hrišćanski misionari, nazovimo ih tako, uletjeli su u prazan prostor pa zavode pipl po dalekom Istoku a i u Africi se bore.
alselone alselone 04:34 19.07.2019

Re: Карола

pa sam čak i bacio mrežu empty.gif-ova da vidim odakle se javlja i ispostavilo se da je stvarno Hrvat.


Osim ako nisi simulirao email delivery kroz PP, nisi mogao znati da je to tačno on, mogao je biti i neko drugi, ako dobro kapiram šta si uradio.
bene_geserit bene_geserit 05:15 19.07.2019

Re: Карола

aureus
Njemačka decenijama ne mrda sa svojih 82 miliona stanovnika, a zapravo bi broj padao kad bi se pitale Njemice. Natalitetni odliv se rutinski već jako dugo pegla planiranom imigracijom. Oko 200-300 hiljada godišnje.

Samo - stvar je u tome što je ostalo relativno malo hrišćanskih zemalja u kojima bijeli hrišćani - sami održavaju broj stanovnika ili ga povećavaju.

A zbog čega bi broj stanovnika morao da se održava ili povećava?
Evo u Japanu se smanjuje, ne uvoze imigrante, i šta im fali?
Dešavali su se kroz istoriju periodi kad dođe kuga i broj ljudi opadne na pola i manje. Evo sad su došle feministkinje, kao što je kuga prošla i to će da prođe, stići će neke generacije normalnih žena koje će hteti da rađaju.

I nije poenta da li se broj stanovnika smanjuje ili ne već da li stanovnici neke zemlje žele imigrante ili ne i koliko. To je valjda poenta demokratije da narod donosi odluke a ne big money.
Npr. Švajcarci su već imali jedan referendum u vezi imigracije i doneli su odluku za smanjenje imigranata i očekuje ih referendum ove ili sledeće godine o tome (o slobodnom protoku stanovništva u odnosu na EU, pri čemu im EU preti poništavanjem drugih bilateralnih sporazuma ako uvedu restrikcije na to).
aureus aureus 05:53 19.07.2019

Re: Карола


A zbog čega bi broj stanovnika morao da se održava ili povećava?

A što mene pitaš? Nijemci kažu da će im u naredne četiri godine faliti valjda milion radnika.
Broj stanovnika Bugarske je u zadnjih 30 godina opao prilično, sa devet na sedam miliona. Od deset zemalja sa negativnim prirodnim priraštajem - osam su bivše komunističke zemlje koje su dodatno izložene emigraciji, neke tako što su ušle u EU a neke tako jer im se stanovnici mogu relativno lako dočepati upravo EU, recimo pomenute Njemačke.

Japan održava brojno stanje jer ljudi sve duže žive. U međuvremenu - državni dug stalno raste, od 1991. značajno. Tad su dotakli vrh posle decenija rasta (u tom momentu su bili među najjačim zemljama pod BDP-u po glavi stanovnika) i počeli sa ciklusima recesija i blagog rasta. A dug vlade se popeo na 250 posto.

Tu stvar sa opadanjem broja stanovnika lakše bismo podnijeli da pritom ne dolazi do nekih dizbalansa kao što je odnos broja starih i mladih, a kad jedno društvo postane staračko - onda su najčešće teme među ljudima staračke, to jest, šta koga boli, ko je završio na intenzivnoj, ko je izašao, a ko je ipak umro.
O tome da u tom društvu po pravilu nema dovoljno poleta, energije i optimizma da ne govorimo.
Zato je dobro, imati bar isti broj stanovnika.
Takođe postoji problem finansiranja penzionog sistema gdje jednom ako si nešto zabrljao, posledice je teško liječiti.

nije poenta da li se broj stanovnika smanjuje ili ne već da li stanovnici neke zemlje žele imigrante ili ne i koliko.

Najbolje je da migranti ne idu tamo gdje ih ne žele, to je jasno.
A ako mogu da biraju, vjerovatno je bolje da odu u neku od zemalja koju su napravili imigranti, sa jakim doseljeničkim tradicijama: SAD, Kanada i Australija. Tu su najmanji rizici da neće naći svoje mjesto pod suncem. Ako odu u Dansku, bez obzira na njen prosperitet i standarde - pošto su Dansku napravili Danci - tu će da štrče osim ako se baš ne stope likom, mentalitetom a nekad i imenom.

Ali...šta ćemo mi kao čovječanstvo raditi ako neku državu pogode nezamislive elementarne nepogode? Pa se 100 miliona odjednom nađe bez krova nad glavom, bez hrane? Šta ćemo raditi ako se ispostavi da globalno zagrijavanje 1) postoji i 2) izuzetno negativno utiče na države koje možda čak za njega nisu ni krive, ili su najmanje krive?

Kojim mehanizmima rješavamo tu vrstu problema?
Zatvaranjem u sopstvene državne granice i izolacionizmom?

Ne postoje samo državni problemi.
Postoje valjda i planetarni.
aureus aureus 06:15 19.07.2019

Re: Карола

Evo i Galupovog istraživanja iz 2016.
Napravili su nešto što su nazvali Gallup's Migrant Acceptance Index.

Najbolji indeks imaju (od otprilike 140 zemalja):

Iceland 8.26
New Zealand 8.25
Rwanda 8.16
Sierra Leone 8.05
Mali 8.03
Australia 7.98
Sweden 7.92
Nigeria 7.76
Burkina Faso 7.74
Ireland 7.74
Norway 7.73
Ivory Coast 7.71
Benin 7.67
Luxembourg 7.54
Netherlands 7.46
Bangladesh 7.45
Spain 7.44
United States 7.27


Najlošiji:


Bosnia and Herzegovina 2.71
Thailand 2.69
Russia 2.60
Afghanistan 2.51
Pakistan 2.47
Bulgaria 2.42
Croatia 2.39
Estonia 2.37
Czech Republic 2.26
Latvia 2.04
Israel 1.87
Slovakia 1.83
Serbia 1.80
Hungary 1.69
Montenegro 1.63
bene_geserit bene_geserit 06:22 19.07.2019

Re: Карола

aureus
a kad jedno društvo postane staračko - onda su najčešće teme među ljudima staračke, to jest, šta koga boli, ko je završio na intenzivnoj, ko je izašao, a ko je ipak umro.
O tome da u tom društvu po pravilu nema dovoljno poleta, energije i optimizma da ne govorimo.

Nešto mi to polako počinje da liči na atmosferu ovde na blogu - sve više penzionera a mladih naraštaja ni od korova.

Zato je dobro, imati bar isti broj stanovnika.
Takođe postoji problem finansiranja penzionog sistema gdje jednom ako si nešto zabrljao, posledice je teško liječiti.

Ja bi to ostavio stanovnicima tih država da smisle šta je dobro za njih.
Te fore da su to razlozi za uvoz imigranata više ne prolaze.

šta ćemo mi kao čovječanstvo raditi ako neku državu pogode nezamislive elementarne nepogode? Pa se 100 miliona odjednom nađe bez krova nad glavom, bez hrane? Šta ćemo raditi ako se ispostavi da globalno zagrijavanje 1) postoji i 2) izuzetno negativno utiče na države koje možda čak za njega nisu ni krive, ili su najmanje krive?
Kojim mehanizmima rješavamo tu vrstu problema? Zatvaranjem u sopstvene državne granice i izolacionizmom?
Ne postoje samo državni problemi. Postoje valjda i planetarni.

Pa taj narativ već koriste kad pokušavaju da nam uvale imigrante. Jel beše Al Gor objasnio kako je do rata u Siriji (i posledično imigarnata u EU) došlo zbog globalnog zagrevanja?
A još više ga koriste u pokušajima da formiraju Svetsku Vladu (naravno šta bi nam trebalo više od sloja birokrata koje narod ne bira).
I naravno pokušajima da naprave biznis model tipa carbon takse.
Ti možeš da veruješ u to, ja ću da podmazujem oružje.
bene_geserit bene_geserit 06:45 19.07.2019

Re: Карола

aureus
Gallup's Migrant Acceptance Index.

Prvo da čestitam Crnogorcima, mada ni mi nismo loši. Takođe čestitke Hrvatima, Mađarima, Bugarima i ostalim razumnim susedima.
nepopustljiv nepopustljiv 06:49 19.07.2019

Re: Карола

aureus

A zbog čega bi broj stanovnika morao da se održava ili povećava?

A što mene pitaš? Nijemci kažu da će im u naredne četiri godine faliti valjda milion radnika.
Broj stanovnika Bugarske je u zadnjih 30 godina opao prilično, sa devet na sedam miliona. Od deset zemalja sa negativnim prirodnim priraštajem - osam su bivše komunističke zemlje koje su dodatno izložene emigraciji, neke tako što su ušle u EU a neke tako jer im se stanovnici mogu relativno lako dočepati upravo EU, recimo pomenute Njemačke.

Japan održava brojno stanje jer ljudi sve duže žive. U međuvremenu - državni dug stalno raste, od 1991. značajno. Tad su dotakli vrh posle decenija rasta (u tom momentu su bili među najjačim zemljama pod BDP-u po glavi stanovnika) i počeli sa ciklusima recesija i blagog rasta. A dug vlade se popeo na 250 posto.

Tu stvar sa opadanjem broja stanovnika lakše bismo podnijeli da pritom ne dolazi do nekih dizbalansa kao što je odnos broja starih i mladih, a kad jedno društvo postane staračko - onda su najčešće teme među ljudima staračke, to jest, šta koga boli, ko je završio na intenzivnoj, ko je izašao, a ko je ipak umro.
O tome da u tom društvu po pravilu nema dovoljno poleta, energije i optimizma da ne govorimo.
Zato je dobro, imati bar isti broj stanovnika.
Takođe postoji problem finansiranja penzionog sistema gdje jednom ako si nešto zabrljao, posledice je teško liječiti.

nije poenta da li se broj stanovnika smanjuje ili ne već da li stanovnici neke zemlje žele imigrante ili ne i koliko.

Najbolje je da migranti ne idu tamo gdje ih ne žele, to je jasno.
A ako mogu da biraju, vjerovatno je bolje da odu u neku od zemalja koju su napravili imigranti, sa jakim doseljeničkim tradicijama: SAD, Kanada i Australija. Tu su najmanji rizici da neće naći svoje mjesto pod suncem. Ako odu u Dansku, bez obzira na njen prosperitet i standarde - pošto su Dansku napravili Danci - tu će da štrče osim ako se baš ne stope likom, mentalitetom a nekad i imenom.

Ali...šta ćemo mi kao čovječanstvo raditi ako neku državu pogode nezamislive elementarne nepogode? Pa se 100 miliona odjednom nađe bez krova nad glavom, bez hrane? Šta ćemo raditi ako se ispostavi da globalno zagrijavanje 1) postoji i 2) izuzetno negativno utiče na države koje možda čak za njega nisu ni krive, ili su najmanje krive?

Kojim mehanizmima rješavamo tu vrstu problema?
Zatvaranjem u sopstvene državne granice i izolacionizmom?


Ne postoje samo državni problemi.
Postoje valjda i planetarni.

Referencirano na boldovano:
1. Ma nije moguće - a mi smo imali faraona Titu i fićom išli u Makarsku na more. A čak smo išli u u školu.
2. Da li se kaže disbalans ili dizbalans?
3. Takva pitanja će se rešavati ratom, osnovnim prirodnim principom u borbi za samoodržanjem.
nepopustljiv nepopustljiv 06:50 19.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
aureus
Gallup's Migrant Acceptance Index.

Prvo da čestitam Crnogorcima, mada ni mi nismo loši. Takođe čestitke Hrvatima, Mađarima, Bugarima i ostalim razumnim susedima.

Mene baš briga za Crnu Goru i Hrvatsku - te sićušne neprijateljske zemlje.
aureus aureus 06:51 19.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
bi to ostavio stanovnicima tih država da smisle šta je dobro za njih.
Te fore da su to razlozi za uvoz imigranata više ne prolaze.

Ništa više ne prolazi.

I to sad kad smo našli ovo Galupovo istraživanje (anketu) koje pokazuje da Amerikanci i nisu toliko antiimigrantski nastrojeni (otprilike su na 20 mjesta od vrha); u svakom slučaju - ni približno kao stanovnici Crne Gore ili Bosne i Hercegovine, da pomenem neke iz donjeg doma, onog mrzovoljnijeg.
aureus aureus 06:55 19.07.2019

Re: Карола

nepopustljiv
. Takva pitanja će se rešavati ratom, osnovnim prirodnim principom u borbi za samoodržanjem

Jezik pregriz'o!

Da li se kaže disbalans ili dizbalans?

Kaže se dizbalans, piše se disbalans. Jasno?

Djeci u školi bi trebalo skrenuti pažnju da nije baš potpuno tačno to da mi pišemo kako čitamo i govorimo.
anonymous anonymous 07:43 19.07.2019

Re: Карола

maksa83


Ne, ne vidim kod aureusa nikakvu zluradost. ... Iskren da budem sve vreme sam na ivici da ga kao kolateralnu štetu ubacim u korpu sa klenovima pošto bi tako stvarno nestali, ali nemam srca, što ne znači da će to zauvek ostati tako.



E, vala ako si mu skrenuo pažnju.
I objasnio kako postupaš sa ljudima.
I o tome da je tvoja " korpa za klenove " uvek spremna i otvorena.

Pa nek razmišlja.

I dobro je to.
Ne samo što odstranjuješ sagovornika na način na koji to radiš, nego što to i javno obznanjuješ.
Da svi budu upoznati sa tvojom moći i " kužnima " i nepodobnima, za koje ,sasvim je razumljivo mora da postoji " korpa za klenove " što je metafora za karantin,azil za umobolne, ludnicu, zatvor , kazammat, Sibir, Goli otok....

Samo socijalno, psihološki i kulturološko nepismeni ne mogu prepoznati koliko bi bilo opasno da ti poseduješ i trunku veće moći od ove koju imaš na blogu.

Čuvaj se , Aureuse, ovakvih " prijatelja"


anonymous anonymous 07:47 19.07.2019

Re: Карола

alselone
pa sam čak i bacio mrežu empty.gif-ova da vidim odakle se javlja i ispostavilo se da je stvarno Hrvat.


Osim ako nisi simulirao email delivery kroz PP, nisi mogao znati da je to tačno on, mogao je biti i neko drugi, ako dobro kapiram šta si uradio.


Ne znam da li ti kapiraš, ali ja kapiram odlično.

Istražni postupak.



Čuvajte se blogeri, empty gifova.
freehand freehand 07:50 19.07.2019

Re: Карола

Da li je bene rasista i šovinista, ne znam

Nije lako biti čarli.
anonymous anonymous 07:56 19.07.2019

Re: Карола

maksa83

Aureuse, zamisli tu neka gomila ljudi, i jedan od njih dizviniš - glasno prdne. Ono što će se u realnom životu najčešće desiti je da se svi prave ludi, eventualno će neko da se zgleda s nekim, diskretno nasmeje i slegne ramenima. Sad, da li bi ti u toj situaciji bio neko ko će - umesto da pusti da sve to prođe - krenuo da viče "ljudi, ljudi - OVAJ je prdn'o!"? Pretpostavljam da ne bi. Zašto onda to radiš ovde sa anonanusom?





Zašto Aureuse ?
Uklopi se u "sistem" ako želiš da budeš naš i prihvaćen .

Da ne bi završio u " korpi za klenove "
Preporuke ili korpa - sam izaberi.
maksa83 maksa83 08:03 19.07.2019

Re: Карола

alselone
pa sam čak i bacio mrežu empty.gif-ova da vidim odakle se javlja i ispostavilo se da je stvarno Hrvat.


Osim ako nisi simulirao email delivery kroz PP, nisi mogao znati da je to tačno on, mogao je biti i neko drugi, ako dobro kapiram šta si uradio.

Mogao je, ali pošto je bilo nekoliko (3, 6, 9, ne sećam se više) različitih hitova iz Hrvatske išjeka sam to Okamovom Oštricom i zaključio da je ipak odande. To je moglo biti nekoliko njih a mogla je biti i jedna osoba, mene npr. korišćenje Telenorovog data geolocira kao "Beograd, Beograd", "Prokuplje, Toplički Okrug" i "Smederevo, Podunavski Okrug" a sve iz Beograda.

Edit: "Beograda" sa širom okolinom, kad tu uračunamo i nešto što se zove Voždovac.
anonymous anonymous 08:04 19.07.2019

Re: Карола

nepopustljiv

Ova situacija sa glasnim prdežom mi nije najjasnija - molim pojašnjenje!


Kad neko prdne , to može da bude i znak nekulture, ali i slučajni gest , pa se čoveku ne može zameriti , jer nije za osuđivanje.
I javno komentarisanje.

Ali, kada se neko prosere, pa se to još i ponavlja, onda ga treba upozoriti.
Jer - postaje teško podnošljivo.
aureus aureus 08:04 19.07.2019

Re: Карола

anonymous
Čuvaj se , Aureuse, ovakvih " prijatelja"

Čuvaj se ti beogradskih kranova. I ne prilazi gradilištima, da se šta ne otkači i padne ti na glavu.

Kakve stručnjake voli aktuelna vlast, moguć je povećan broj svakovrsnih nevolja.

Znaš da je Vučić izjavio da u Americi svaki minut pogine 6 perača prozora.
Ne prilazi ni prozorima.
anonymous anonymous 08:06 19.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
Čuvaj se , Aureuse, ovakvih " prijatelja"

Čuvaj se ti beogradskih kranova. I ne prilazi gradilištima, da se šta ne otkači i padne ti na glavu.

Kakve stručnjake voli aktuelna vlast, moguć je povećan broj svakovrsnih nevolja.

Znaš da je Vučić izjavio da u Americi svaki minut pogine 6 perača prozora.
Ne prilazi ni prozorima.


I ne naginji se kroz prozor.
anonymous anonymous 08:40 19.07.2019

Re: Карола

maksa83
Assesmenti su možda tačni, ja ih ne vidim više osim u replikama, ali zar ne čitaš govnarstvo u njima? Ne moram objašnjavati koje i kakvo, prosto se vidi ko vidi, ne vidi ko ne vidi i ja tu ne želim ništa "pozadinski" da kažem. Samo me zanima da li ti vidiš.

Iskreno, ne vidim. Da ovi nisu krenuli da mu vire u gaće ne bi mi palo na pamet da nije Naš.


Naš ?
Ili Vaš ?
Čiji ?
anonymous anonymous 08:48 19.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
maksa83
Beograd je kurac od grada ako je došao dotle da u njemu vlada SNS, a u pravu si i ti - ovo je kurac od zemlje iz istog tog razloga.


A i ti si ....k.... od čoveka.
Ako je za tebe "čovek" samo onaj koji ne glasa onako kako bi ti voleo.


Bolje bi bilo, Anonimuse, da razmisliš o ovome što Maksa piše.
I da ga ne nerviraš.


Kada sada malo bolje razmislim, sa ove vremenske distance, ti si u stvari taj koji ga nervira...

Jer je tek zahvaljujući Tebi, pročitao moj komentar koji mu ,inače, nije dostupan, jer sam ja u " korpi za klenove "

Hvala ti za to Aureuse.
Jer čoveka upoznaš tek kada mu izazoveš jače emocije.
Nervoza je, uvek, sasvim dovoljna - za početak.

Pokazalo se.
aureus aureus 08:52 19.07.2019

Re: Карола

nepopustljiv
U tvoju odbranu sam 'stao' princpipijelno - iz prostog razloga što sam čoporašenja.
A to je ono kada govna sinhronizovanim akcijama napadaju druge ljude.

Bravo!

Tu sam malo drukčiji.

Kad vidim da neko nekoga napada, rezonujem da je šorka jedan na jedan, i da napadnuti može da se odbrani. Čovjek uostalom mora naučiti samog sebe da brani.
Ako ih napada više od jednog, kažem sebi da sam izlazio na kraj i sa nekolicinom istovremeno, pa se opet ne miješam.

E, ako ih baš dosta napada tog jednog onda uletim i ja da ubijemo boga u njemu.
anonymous anonymous 09:06 19.07.2019

Re: Карола

aureus
Eh, kako su se neki raspisali dok sam, k'o u Delčinoj pjesmi, silazio do rijeke.

Anonimuse, Srbija trenutno nije u svom najboljem izdanju i nije baš u redu da toliko uživaš dok je Vučić sa ekipom satire, proizvodeći negativne posledice kratkog, srednjeg i dugog trajanja.

Umjesto što se bleaviš, bolje bi bilo da nam kažeš nešto o redu vožnje sa aerodroma "Morava".
Mislim, ljeto je, možda bi ljudi htjeli negdje da otputuju.



Svako je u svakom trenutku - u najboljem izdanju.
Pa i Srbija.

Jer da može bolje - bilo bi bolje.

Čudna je tvoja logika.
Postoji u njoj izvesni paradoks.

Ili si ne-Srbin,kako neki tvrde, i nisi iskren i objektivan u pogledu Srbije.
Ili si Srbin i ozbiljno zabrinut.

Jer da si stvarno ne-Srbin, bolela bi te ona stvar za to kako je u Srbiji.
I žuljalo bi te jedino ako to što je navodno loše, nije zapravo - dobro.
Za Srbiju.

S obzirom da si itekako ogorčen zbog " satiranja " Srbije - rekao bih da si veći Srbin od mnogih.

Ili se možda varam ?
Milan Novković Milan Novković 09:13 19.07.2019

Re: Карола

aureus
...E, ako ih baš dosta napada tog jednog onda uletim i ja da ubijemo boga u njemu.

Da ga pocepamo ko mače muškatlu, za njegovo dobro
aureus aureus 09:18 19.07.2019

Re: Карола

anonymous
aureus
Eh, kako su se neki raspisali dok sam, k'o u Delčinoj pjesmi, silazio do rijeke.

Anonimuse, Srbija trenutno nije u svom najboljem izdanju i nije baš u redu da toliko uživaš dok je Vučić sa ekipom satire, proizvodeći negativne posledice kratkog, srednjeg i dugog trajanja.

Umjesto što se bleaviš, bolje bi bilo da nam kažeš nešto o redu vožnje sa aerodroma "Morava".
Mislim, ljeto je, možda bi ljudi htjeli negdje da otputuju.



Svako je u svakom trenutku - u najboljem izdanju.
Pa i Srbija.

Jer da može bolje - bilo bi bolje.

Čudna je tvoja logika.
Postoji u njoj izvesni paradoks.

Ili si ne-Srbin,kako neki tvrde, i nisi iskren i objektivan u pogledu Srbije.
Ili si Srbin i ozbiljno zabrinut.

Jer da si stvarno ne-Srbin, bolela bi te ona stvar za to kako je u Srbiji.
I žuljalo bi te jedino ako to što je navodno loše, nije zapravo - dobro.
Za Srbiju.

S obzirom da si itekako ogorčen zbog " satiranja " Srbije - rekao bih da si veći Srbin od mnogih.

Ili se možda varam ?

Dosta si se raspisao, samo nikako da saznamo za red letenja sa aerodroma "Morava"?

Bio sam za taj aerodrom, ali nije u redu da se svečano otvori i da se s njega ne leti.
A ljudi na njemu zaposleni. Ko ih plaća? I za šta?
Kao sa beogradskim metroom.

Zašto vlast sopstvenu državu koja joj je povjerena na kratko upravljanje toliko ponižava i magarči njene građane?
anonymous anonymous 09:21 19.07.2019

Re: Карола

aureus
nepopustljiv
U tvoju odbranu sam 'stao' princpipijelno - iz prostog razloga što sam čoporašenja.
A to je ono kada govna sinhronizovanim akcijama napadaju druge ljude.

Bravo!

Tu sam malo drukčiji.

Kad vidim da neko nekoga napada, rezonujem da je šorka jedan na jedan, i da napadnuti može da se odbrani. Čovjek uostalom mora naučiti samog sebe da brani.
Ako ih napada više od jednog, kažem sebi da sam izlazio na kraj i sa nekolicinom istovremeno, pa se opet ne miješam.

E, ako ih baš dosta napada tog jednog onda uletim i ja da ubijemo boga u njemu.



anonymous anonymous 09:27 19.07.2019

Re: Карола

aureus


Dosta si se raspisao, samo nikako da saznamo za red letenja sa aerodroma "Morava"?

Bio sam za taj aerodrom, ali nije u redu da se svečano otvori i da se s njega ne leti.
A ljudi na njemu zaposleni. Ko ih plaća? I za šta?
Kao sa beogradskim metroom.

Zašto vlast sopstvenu državu koja joj je povjerena na kratko upravljanje toliko ponižava i magarči njene građane?


Lete avioni Aureuse, ne sekiraj se.
Govorili ste i da će Beograd na vodi biti samo - fatamorgana.
A sad ćutite kao ....

Nego da i ja tebe podsetim na neka moja pitanja.
Na primer - da li su i neosuđeni ratni zločinci - ratni zločinci ?
Ili su to samo oni osuđeni.

Iz perspektive tvog sistema vrednosti i morala.
aureus aureus 09:28 19.07.2019

Re: Карола

Milan Novković
aureus
...E, ako ih baš dosta napada tog jednog onda uletim i ja da ubijemo boga u njemu.

Da ga pocepamo ko mače muškatlu, za njegovo dobro

Dobro je poređenje, ali s obzirom da je i Koštunica shvatio da od mačaka nema ništa (Čarli se stalno žali da je "preverio" ) neka bude "k'o pas fotelju".
Ovako:

freehand freehand 09:32 19.07.2019

Re: Карола

Govorili ste i da će Beograd na vodi biti samo - fatamorgana.
A sad ćutite kao ....

A u stvari je urbanistički kancer na telu Beograda i finansijski na telu ŽSrbije?
anonymous anonymous 09:38 19.07.2019

Re: Карола

freehand
Govorili ste i da će Beograd na vodi biti samo - fatamorgana.
A sad ćutite kao ....

A u stvari je urbanistički kancer na telu Beograda i finansijski na telu ŽSrbije?


Sviđa mi se kako razmišljaš....samo ti je vid malo - oslabio.
A i živci.



Koga još, misliš, da u to možeš uveriti ?
aureus aureus 09:49 19.07.2019

Re: Карола

Lete avioni Aureuse, ne sekiraj se.

Kako ih samo ti vidiš?
ovorili ste i da će Beograd na vodi biti samo - fatamorgana
.
Nisam.
Govorio sam puno toga, fatamorganu nisam pominjao.

Ali sam pominjao besmislenu suspenziju sopstvenog pravnog sistema zarad stambenih zgrada i komercijalnih objekata - koji su se u Srbiji i do sada podizali, ali tu i tamo ipak s nekim redom i u skladu s procedurama.
Ovi su uživanje malog broja stanara pored Save proglasili za nacionalni interes!
Pominjao sam i da su građani Beograda, pa i Srbije zaslužili, za pare koje su uložili (eksproprijacija, izgradnja saobraćajne mreže, premještanje autobuske i željezničke stanice i tako dalje) da dobiju mnogo više zauzvrat, a ne da sirotinja sufinansira luksuzno stanovanje.
Da zauzvrat dobiju više (ne samo skromno šetalište) i da dobiju brže.

Ovo nije epohalan projekat uostalom. Ovo je kilavljenje i mučenje.

Ali fatamorgana nije.
Ako u čemu ima fatamorgane, onda je možda ima u onom dijelu koji nosi naslov "arapski investitori sa tri i po milijarde evra".
freehand freehand 09:53 19.07.2019

Re: Карола

Ako u čemu ima fatamorgane, onda je možda ima u onom dijelu koji nosi naslov "arapski investitori sa tri i po milijarde evra".

Odeš kod Šefa i dobiješ specijalne naočare.
I za dve, najviše tri godine... Vau...
alselone alselone 10:00 19.07.2019

Re: Карола

Mislim da je nestalo para kada su Miškoviću platili dve milijarde.
alselone alselone 10:03 19.07.2019

Re: Карола

Govorili ste i da će Beograd na vodi biti samo - fatamorgana.
A sad ćutite kao ....


Eto, izbegavao sam botovima da odgovaram, lepo sam ti rekao pre koji mesec da su razlike u mišljenjima tolike da ne vredi pričati, ali si se ponovo nadovezao pa ću i ja još jednom za pozdrav.

Napravili su do pola dve zgrade i jednu garažu za 7 godina i to kao državni projekat? To običan privatni investitor u ubogoj Srbiji napravi za 3 godine a da ne pričamo o državnim projektima.

I sad ponovo odgovori nešto u fazonu "reći ću dopola i glupo a sa tačkicama kako bi ostavio utisak kako iza mojih reči ima toliko podloge, kako mi niko ne bi mogao odgovoriti".
anonymous anonymous 10:10 19.07.2019

Re: Карола

alselone
Govorili ste i da će Beograd na vodi biti samo - fatamorgana.
A sad ćutite kao ....


Eto, izbegavao sam botovima da odgovaram, lepo sam ti rekao pre koji mesec da su razlike u mišljenjima tolike da ne vredi pričati, ali si se ponovo nadovezao pa ću i ja još jednom za pozdrav.


Mislim da si neoprezan.
Bićeš ukoren od Šefa.
Maksimusa.

Usput

Nikako da mi neko objasni definiciju Bota.
Kad to neko postaje Bot ?

Kad razmišlja drugačije i kada ne možete da mu prigovorite argumentovanim rečenicama ?

činjenicama.




anonymous anonymous 10:23 19.07.2019

Re: Карола

alselone


Napravili su do pola dve zgrade i jednu garažu za 7 godina i to kao državni projekat? To običan privatni investitor u ubogoj Srbiji napravi za 3 godine a da ne pričamo o državnim projektima.

I sad ponovo odgovori nešto u fazonu "reći ću dopola i glupo a sa tačkicama kako bi ostavio utisak kako iza mojih reči ima toliko podloge, kako mi niko ne bi mogao odgovoriti".


Napravili su simbol nove, moderne, prosperitetne Srbije.
I Beograda- kao metropole Balkana.
I zaposlili ljude i pokrenuli ekonomiju razvojem građevinarstva.

A jaka ekonomija doprineće i konsolidaciji demokratije.

Ono što nije uradio je da nije ušao u Nato i priznao tzv.Kosovo.
E, to mu se može zameriti.

Usput

Može i bez ...
Ponekad,u zabludi da sagovornik ima malo više mašte, nego što je to izgleda slučaj, ostavim mu malo prostora, da i sam domisli.

Zato su ...

Izgleda, da se ovde više na ceni kategorični, neupitni i sažvakani sudovi i direktive a la Maksim.
Za lenjije mozgove.


anonymous anonymous 10:30 19.07.2019

Re: Карола

...
anonymous anonymous 10:31 19.07.2019

Re: Карола

aureus

Ovi su uživanje malog broja stanara pored Save proglasili za nacionalni interes!
Pominjao sam i da su građani Beograda, pa i Srbije zaslužili, za pare koje su uložili (eksproprijacija, izgradnja saobraćajne mreže, premještanje autobuske i željezničke stanice i tako dalje) da dobiju mnogo više zauzvrat, a ne da sirotinja sufinansira luksuzno stanovanje.

Sviđa mi se što se sekiraš za sirotinju.

Pretpostavljam za onu koja je glasala za SNS.

aureus aureus 10:40 19.07.2019

Re: Карола

anonymous
aureus

Ovi su uživanje malog broja stanara pored Save proglasili za nacionalni interes!
Pominjao sam i da su građani Beograda, pa i Srbije zaslužili, za pare koje su uložili (eksproprijacija, izgradnja saobraćajne mreže, premještanje autobuske i željezničke stanice i tako dalje) da dobiju mnogo više zauzvrat, a ne da sirotinja sufinansira luksuzno stanovanje.

Sviđa mi se što se sekiraš za sirotinju.

Naravno.
Kog vraga bi sirotinja trebalo da sufinansira luksuzno stanovanje za imućne i troši se, pored tolikih svojih otreba, na izgradnju simbola nove prosperitetne Srbije?
Ti što su prosperitetni - nek finansiraju sami - kad su već toliko prosperitetni.
I nek se trude da i drugima ostave dobar pogled na rijeku i druga zajednička dobra. I nek ne premještaju u nedođije saobraćajne habove koji su na korist širokoj zajednici.
anonymous anonymous 10:43 19.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
aureus

Ovi su uživanje malog broja stanara pored Save proglasili za nacionalni interes!
Pominjao sam i da su građani Beograda, pa i Srbije zaslužili, za pare koje su uložili (eksproprijacija, izgradnja saobraćajne mreže, premještanje autobuske i željezničke stanice i tako dalje) da dobiju mnogo više zauzvrat, a ne da sirotinja sufinansira luksuzno stanovanje.

Sviđa mi se što se sekiraš za sirotinju.

Naravno.
Kog vraga bi sirotinja trebalo da sufinansira luksuzno stanovanje za imućne i troši se, pored tolikih svojih otreba, na izgradnju simbola nove prosperitetne Srbije?
Ti što su prosperitetni - nek finansiraju sami - kad su već toliko prosperitetni.
I nek se trude da i drugima ostave dobar pogled na rijeku i druga zajednička dobra. I nek ne premještaju u nedođije saobraćajne habove koji su na korist širokoj zajednici.


Aureuse, kumim te Bogom, ne reaguj na Anonanusov prdež !
Šta on zna o samodoprinosu kojim se gradi Beograd na vodi.
I akademicima i tajkunima koji mešaju malter i podižu temelje.
alselone alselone 11:14 19.07.2019

Re: Карола

Kad to neko postaje Bot ?


Kada stavove zastupa iz interesa. Ja verujem da ti ovo zastupaš iz interesa jer toliko glup ne možeš biti.
anonymous anonymous 11:42 19.07.2019

Re: Карола

alselone
Kad to neko postaje Bot ?


Kada stavove zastupa iz interesa. Ja verujem da ti ovo zastupaš iz interesa jer toliko glup ne možeš biti.


Pa, naravno.
Po svakom komentaru imam 10 evra.
freehand freehand 11:50 19.07.2019

Re: Карола

Šta on zna o samodoprinosu kojim se gradi Beograd na vodi.
I akademicima i tajkunima koji mešaju malter i podižu temelje.

Nije samodoprinos nego lična odluka kojom je posran ustav, čitav pravni sistem, a onda redom pravosuđe, ekonomija kao nauka, arhitektura, urbanizam, mediji, istina i estetika u svakom smislu.
Ti si, beše, pravnik?
anonymous anonymous 13:15 19.07.2019

Re: Карола

freehand
Šta on zna o samodoprinosu kojim se gradi Beograd na vodi.
I akademicima i tajkunima koji mešaju malter i podižu temelje.

Nije samodoprinos nego lična odluka kojom je posran ustav, čitav pravni sistem, a onda redom pravosuđe, ekonomija kao nauka, arhitektura, urbanizam, mediji, istina i estetika u svakom smislu.
Ti si, beše, pravnik?


Не, ти си.

freehand freehand 13:21 19.07.2019

Re: Карола

anonymous
freehand
Šta on zna o samodoprinosu kojim se gradi Beograd na vodi.
I akademicima i tajkunima koji mešaju malter i podižu temelje.

Nije samodoprinos nego lična odluka kojom je posran ustav, čitav pravni sistem, a onda redom pravosuđe, ekonomija kao nauka, arhitektura, urbanizam, mediji, istina i estetika u svakom smislu.
Ti si, beše, pravnik?


Не, ти си.


Pa bojim se da bi neko ko čita ova dopisivanja a nije do kraja upućen upravo to pomislio.
A da si ti neki krš od stendap komičara iz Krnjače sa platne liste onog doktora što je predsednik Palilule.
anonymous anonymous 14:04 19.07.2019

Re: Карола

freehand


Pa bojim se da bi neko ko čita ova dopisivanja a nije do kraja upućen upravo to pomislio.
A da si ti neki krš od stendap komičara iz Krnjače sa platne liste onog doktora što je predsednik Palilule.


Ako ovo treba da je smešno , evo nasmejaću se i ja .

freehand freehand 14:14 19.07.2019

Re: Карола

anonymous
freehand


Pa bojim se da bi neko ko čita ova dopisivanja a nije do kraja upućen upravo to pomislio.
A da si ti neki krš od stendap komičara iz Krnjače sa platne liste onog doktora što je predsednik Palilule.


Ako ovo treba da je smešno , evo nasmejaću se i ja .


Evo ti još nešto mnogo smešno:
DA LI POTENCIJALNI ARANŽMAN POZNATE AMERIČKE FIRME NA IZGRADNJI NEPOTREBNOG MORAVSKOG KORIDORA PREDSTAVLJA SAMO OČAJNIČKI POKUŠAJ ALEKSANDRA VUČIĆA – POŠTO IZA CELE TE INICIJATIVE STOJI SAMO ON – DA NAĐE NEKI "PROLAZ" KA VRHU TRAMPOVE ADMINISTRACIJE KAKO BI DOBIO "FLEKSIBILNIJI" PRISTUP SAD U VEZI SA REŠAVANJEM KOSOVSKOG PITANJA ILI JE U PITANJU NEŠTO MNOGO PROZAIČNIJE



LINK
anonymous anonymous 14:21 19.07.2019

Re: Карола

freehand
anonymous
freehand


Pa bojim se da bi neko ko čita ova dopisivanja a nije do kraja upućen upravo to pomislio.
A da si ti neki krš od stendap komičara iz Krnjače sa platne liste onog doktora što je predsednik Palilule.


Ako ovo treba da je smešno , evo nasmejaću se i ja .


Evo ti još nešto mnogo smešno:
DA LI POTENCIJALNI ARANŽMAN POZNATE AMERIČKE FIRME NA IZGRADNJI NEPOTREBNOG MORAVSKOG KORIDORA PREDSTAVLJA SAMO OČAJNIČKI POKUŠAJ ALEKSANDRA VUČIĆA – POŠTO IZA CELE TE INICIJATIVE STOJI SAMO ON – DA NAĐE NEKI "PROLAZ" KA VRHU TRAMPOVE ADMINISTRACIJE KAKO BI DOBIO "FLEKSIBILNIJI" PRISTUP SAD U VEZI SA REŠAVANJEM KOSOVSKOG PITANJA ILI JE U PITANJU NEŠTO MNOGO PROZAIČNIJE
LINK


Ako misliš da je posao trebalo dati Kinezima, slažem se.

To si mislio ?

Okej.
Samo pazi da te ne čuje Skot.

Znaš kako je sa njima.
freehand freehand 14:24 19.07.2019

Re: Карола

Ako misliš da je posao trebalo dati Kinezima, slažem se.

To si mislio ?

Ne. ne bi to nikad pogodio, ali mislio sam da bi trebalo poštovati sopstvene zakone, koji propisuju tenderski posttupak. naročito u situaciji kad državu vodi - ko, Onanonimuse? Šampion brobe protiv korupcije, najbolji pravnik ikad i najpošteniji čovek na svetu, na čelu svojeg stada anđela.
Inače, to na slici iza stakla u toj kancelariji nisam ja, da znaš. To je Zorana Mihajlović.
aureus aureus 17:14 19.07.2019

Re: Карола

Ova američka firma "Behtel" već je u Hrvatskoj imala jednu korupcionašku aferu prije petnaestak godina kad se radio autoput Zagreb - Split. Tad je otkriveno da je hrvatska vlada bez tendera željela dati posao "Behtelu" a ulogu u lobiranju je imao ministar spoljnih poslova Žužul koji je zbog toga podnio ostavku.

"Behtel" je, da se razumijemo, velika firma, ali vidimo da ne prezaju doći do posla na nepošten način, bar u ovom regionu, gdje ne manjkaju države koje neki zovu bananama.
Naravno, gradili su i na Kosovu.

I sad - umjesto da takvu firmu ne uzimaš u razmazranje - zbog problematične poslovne istorije - ti je zoveš da ti gradi Moravski koridor, i to bez tendera.
Može li se zamisliti otvoreniji poziv da se ponudi mito?

Mada vjerovatno ima i neke vrste peglanja u stilu: da damo nešto i Amerikancima kad smo skoro sve drugo dali Kinezima u izgradnji infrastrukture.
bene_geserit bene_geserit 18:57 19.07.2019

Re: Карола

freehand
NEPOTREBNOG MORAVSKOG KORIDORA

Sve i sve, ali nepotrebnog.
Jeste, u Srbiji svi treba da dođu da žive u Beograd i onda je sve nepotrebno osim 73 linije beogradskog metroa.
Dok sam živeo recimo u Kanadi primetio sam da grade puteve po nekim nedođijama, jer vremenom to pomogne razvoju tih delova.
A kod nas puste da se srce Srbije prazni i još proglašavaju puteve tuda nepotrebnim.
bene_geserit bene_geserit 19:01 19.07.2019

Re: Карола

anonymous
Šta on zna o samodoprinosu kojim se gradi Beograd na vodi.

Ja samo da se raspitam pošto ne znam detalje.
Pošto znam par ljudi koji su kupili stanove u BG na vodi (uostalom to je i pravljeno za emigraciju dobrim delom), cena je bila prilično paprena, tako da to deluje kao isplativ biznis samo po sebi.
Da li stvarno postoji neko sufinansiranje iz budžeta Srbije vezano za građenje toga?
anonymous anonymous 19:34 19.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
anonymous
Šta on zna o samodoprinosu kojim se gradi Beograd na vodi.

Ja samo da se raspitam pošto ne znam detalje.
Pošto znam par ljudi koji su kupili stanove u BG na vodi (uostalom to je i pravljeno za emigraciju dobrim delom), cena je bila prilično paprena, tako da to deluje kao isplativ biznis samo po sebi.
Da li stvarno postoji neko sufinansiranje iz budžeta Srbije vezano za građenje toga?


Ma , naravno da ne postoji.

Žulja ih bilo šta što predstavlja uspeh aktuelne vlasti .
anonymous anonymous 19:49 19.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
freehand
NEPOTREBNOG MORAVSKOG KORIDORA

Sve i sve, ali nepotrebnog.
Jeste, u Srbiji svi treba da dođu da žive u Beograd i onda je sve nepotrebno osim 73 linije beogradskog metroa.
Dok sam živeo recimo u Kanadi primetio sam da grade puteve po nekim nedođijama, jer vremenom to pomogne razvoju tih delova.
A kod nas puste da se srce Srbije prazni i još proglašavaju puteve tuda nepotrebnim.


Taj koridor je itekako potreban i to nije sporno.
Činjenica je da je Amerima dato 300 miliona više nego što je bilo predviđeno za Kineze.

Ali samo političkim analfabetama nije jasno zašto se ponekada Amerima daje više nego drugima.

Da podsetim da je Đinđić svojevremeno dao železaru Smederevo takođe Amerima, iako je trebalo da bude data Nemcima.

Videćemo u narednom periodu, da li će naklonost Amera bar malo više biti nakrivljena ka našoj poziciji.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana