In memoriam| Istorija| Politika

U spomen

expolicajac RSS / 10.09.2017. u 19:30

Uvek će te naviše mrzeti onaj koji te je najviše izdao, jer ti njegovoj savesti ne daš mira

DJT5aGcXUAEDLyV.jpg:large 



Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

amika amika 22:56 10.09.2017

Језиво

А тај Љ. К. је ли још жив? Где су полицајци који су то слушали?

Патологија злочина нема меру.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:08 11.09.2017

Re: Језиво

А тај Љ. К. је ли још жив? Где су полицајци који су то слушали?


A šta ako je ceo slučaj izmišljen? Smeo bih da se opkladim da jeste, ova vest izgleda kao da je iz Kurira ili Blica. Možda se zato ne treba previše ložiti.

Btw, bila je identična priča iz Bosne, samo je izvođać radova bio iz redova paravojne formacije, a žrtva je bila natačinjana na kolac, pa sve to prenošeno, gle, policijskom motorolom.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:05 11.09.2017

Re: Језиво

шта би, командир Експо, који уопште није нацош приде, неодговорно штанцао лажне вести? ваљда знају спецоши с ким су се рокали?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:17 11.09.2017

Re: Језиво

ja mogu da prigovorim Ekspu jedino što ne znam da li je dobro za trupe da se stavljaju ovakve demorališuće fotografije... baš razmišljam, u kontekstu vojne misli, da li bi neko iz IDF-a postavljao u net-pričaonicama ovakve fotke iz Gaze?



(recimo, ovo je fotka komandira koji je umro nakon dve i po godine u komi, najlepša fotka, tako da mi je upitna ova praksa da se stavljaju fotografije poražene i ponižene vojske/spec. snaga)
expolicajac expolicajac 08:18 11.09.2017

Re: Језиво

Na osnovu čega si zaključio da je ovo lažna vest?
predatortz predatortz 08:28 11.09.2017

Re: Језиво

expolicajac
Na osnovu čega si zaključio da je ovo lažna vest?


Verovatno zbog ovakvih vesti:

Srpski tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević ranije je rekao da je više od 40 svedoka u procesu protiv Haradinaja i Ljimaja ubijeno ili zastrašeno, posle čega je usledio demanti iz Haškog tribunala.

"Jednog od svedoka je udario džip, drugi je ubijen nožem iza kafane, dvoje su pod nerazjašnjenim okolnostima stradali u saobraćajnoj nesreći, vozilo je zapaljeno. Na petoro je izvršen atentat vatrenim oružjem, trojica su tada bila u programu zaštite svedoka. To je veliki problem za Haški tribunal, ali, što je važnije, veliki problem i za međunarodnu pravdu", rekao je tada Vukčević.


Poznato je da je taj Vukčević bio osvedočeni četnik, a takvima se ne sme verovati.
predatortz predatortz 08:56 11.09.2017

Re: Језиво

ja mogu da prigovorim Ekspu jedino što ne znam da li je dobro za trupe da se stavljaju ovakve demorališuće fotografije...


Ovakve scene je gledao svako ko je prošao rat. I mnogo gore od ove. Ljudska krv ima poseban miris, miris težak i opor, koji dugo ostaje u nozdrvama. Potom, neminovno se i najjačim nameće misao "da li sam ja sledeći?", misao koja je uvek prisutna, koju moraš da pobeđuješ, potiskuješ. Razviješ grub smisao za humor, postaješ površan jer ako tražiš neki smisao svestan si da ga nećeš naći. Dugo ti treba da se vratiš u "normal mod". Neki se ne vrate nikad, ostanu u nekom svetu između rata i mira, između košmara i želje da iz njega izađu.

Zato, draga moja blogo-raja, poštujte komšiju, bivšeg vojaka, ne sudite mu olako, ne omalovažavajte ga, niti mu se smejte iza leđa.

Pakao koji je on proživeo ne unižavajte vašom sujetom, misleći da ste prepametni jer ste nešto izbegli. Neki nisu mogli da izbegnu. Nekima je rat na prag došao. Nevažno ko ga je započeo, nevažno zbog čega i kako... To su teme za istoričare.

Slava svim bivšim kolegama koji nisu među nama! Redovno im palim sveću, odaspem pola čašice rakije, prekrstim se i popijem za njihovu dušu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:50 11.09.2017

Re: Језиво

predatortz


Zato, draga moja blogo-raja, poštujte komšiju, bivšeg vojaka, ne sudite mu olako.

Pakao koji je on proživeo ne unižavajte vašom sujetom, misleći da ste prepametni jer ste nešto izbegli. Neki nisu mogli da izbegnu. Nekima je rat na prag došao. Nevažno ko ga je započeo, nevažno zbog čega i kako... To su teme za istoričare.

Slava svim bivšim kolegama koji nisu među nama! Redovno im palim sveću, odaspem pola čašice rakije, prekrstim se i popijem za njihovu dušu.


Ejmen tu det.

I ne samo to, nego samo zlonamerni mogu ne pročitati između redova poruke o besmislu rata koje bivši vukovi umeju napisati.

Opet, ti govoriš o veteranima, ja pričam o klincima od 19-20 godina, inače, upravo vojni naučnici su odobrili med. kanabis za tretmane post-traume.
tyson tyson 16:51 11.09.2017

Re: Језиво

natačinjana

Naticana.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:58 11.09.2017

Re: Језиво

expolicajac
Na osnovu čega si zaključio da je ovo lažna vest?

Nemam dokaz da je vest lažna, nego:

a) liči previše na propagandu sa RTS-a devedestih, kojoj smo bili izloženi,
b) nema navedenog izvora informacije,
c) stil pisanja ukazuje na djubre od novina koje se čitaju na kllozetima, tipa Blic ili Kurir,
d) po dafault-u bez provere ne verujem ni reč pandurima i drugim učesnicima ratova devedesetih. Ako nešto nije proverivo, onda je 100% laž.

Nego, daj da vidim da li ti znaš da vest nije lažna. Daj neke datume, vreme, učesnike, da li je podneta krivična prijava za ovo pretpostavljano nedelo, saslušani svedoci, kad, gde, itd. Ili su te samo ponele pandurske emocije, što mogu da razumem i ne uzimam ti to kao minus.

EDIT: predator malo da oladi sa patetikom, povraća mi se, a i ne idu pandurske suze solidaruše uz frižidere i belu tehniku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:47 11.09.2017

Re: Језиво

Nego, daj da vidim da li ti znaš da vest nije lažna. Daj neke datume, vreme, učesnike, da li je podneta krivična prijava za ovo pretpostavljano nedelo, saslušani svedoci, kad, gde, itd. Ili su te samo ponele pandurske emocije, što mogu da razumem i ne uzimam ti to kao minus.

EDIT: predator malo da oladi sa patetikom, povraća mi se, a i ne idu pandurske suze solidaruše uz frižidere i belu tehniku.

Слажем се, за све.

Ја, наравно, немам нити доказа нити поузданих сазнања о зверствима Рамуша Харадинаја. Мислио сам, рецимо, да ЕксПолицајац зна ко-где-шта о наводном инциденту којим је покренуо блог. Ипак, изгледа да не зна ништа више од нас обичних људи.

Па како ја онда кењам толико, претварајући речима Рамуша у звер?

Два су разлога. Први се зове Владимир Вукчевић, наш тужилац за ратне злочине, који је сматран антисрпским елементом, јер је прогонио Младића и остале Предине и наше неваљале саборце. То што Владимир Вукчевић, прибрано и без осветничког тона, говори за Рамуша Хардинаја даје ми тешко обориву веру да је Рамуш велики злочинац. (Узгред, у Рамушовом случају нарочито су упечатљива нека сведочења жртава и сведока злочина из ромске популације). Други разлог је помало "интиман": имао сам прилике упознати људе без трунке емпатије и обзира, аутентичне криминалце и убице, оне којима зверства и мучења нису зверства и мучења, већ завођења реда, нешто за шта су овлашћени. Мислим да сам неком приликом овде и причао да је Лука Бојовић једног свог заробљеног "непријатеља"-одбеглог "војника" живог одрао, и на своје лице стављао његову кожу с главе, а потом у чаршију пустио глас о томе (допро је и до мене). Е, Рамуш управо -- из Вукчевићевих исказа, из исказа сведока, из опште слике о њему -- делује као такав тип.

Уверен сам, без доказа, мени доступних доказа, да је лично чинио зверства.
Вукчевић је уверен тек за страшне злочине, за које има сведочења и доказе. Жао ми је што јавно не исприча оно што ипак зна.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 11.09.2017

Re: Језиво

srdjan.pajic
А тај Љ. К. је ли још жив? Где су полицајци који су то слушали?


A šta ako je ceo slučaj izmišljen?



Ma garant :)
Srki, nemaš problem, nemaš?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:36 11.09.2017

Re: Језиво

Лука Бојовић

To bre Crnogorci... Šta navede čoveka iz tako uljudne kuće da postane čudovište, droga, retardacija humanosti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:39 11.09.2017

Re: Језиво

hoochie coochie man

Srki, nemaš problem, nemaš?


Baš, Srke, je l' ti pomisliš ikada da je nešto wrong što napišeš, il' ono - ego-trip, Srbi nacoši i ciguligulaj do beskraja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:14 12.09.2017

Re: Језиво

Srđan Fuchs
hoochie coochie man

Srki, nemaš problem, nemaš?


Baš, Srke, je l' ti pomisliš ikada da je nešto wrong što napišeš, il' ono - ego-trip, Srbi nacoši i ciguligulaj do beskraja?


Srki, skoncentriši se, ako si u stanju. Kakvi Srbi, kavi nacoši su te spopali?

Huči, pogrešan šalter, eno dole linčuju Natašu Kandić, tu možeš bolje da se istakneš. Oću reći, ne moraš baš uvek meni da se nakačiš.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 12.09.2017

Re: Језиво

srdjan.pajic


Srki, skoncentriši se, ako si u stanju. Kakvi Srbi, kavi nacoši su te spopali?



Pa, na toj si liniji razmišljanja - pride, ovo, srpska zlodela s kraja XX veka, odnosno upiranje prstom u njih, uglavnom je postao unosan biznis - čuj unosan, za neke smešne pare ekipa laje, sve ima piramidalnu strukturu poput nekakve sekte, i kaplje kintica, 500-1000 jura mesečno, ne verujem da laju za veće honorare od toga. Srpsko društvo je više-manje podeljeno na dva ravna dela: na one koji misle da su ratovi bili totalna glupost, i na neko, često db-jezgro (partijsko, svejedno) koji forsiraju tu agresivnost kao po direktivi. Uglavnom, za pristojan i normalan svet je naporno - posebno kada vidiš od kakvih smradova dolazi; više trpeti ribarenja za te zločine. Zločina se svako normalno ljudsko biće stidi - zločinca ionako boli uvo, tako da ne vidim više čime smaranja tim pričama? To je kao kada bih ja tebe smarao genocidom nad domorođenim Amerima. Znači, live, and let live in peace. Bilo je nekih koji su činili zločine, i bilo je znatno više trupa koja su se tu borile pod moranjem, po direktivi, tužnih i tragičnih ljudskih sudbina. Svesna je Srbija toga, ne mora joj se više ispirati mozak tim sadržajima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:53 12.09.2017

Re: Језиво

Eno, pričao si iz zajebancije da ti propada neki šljaks sa raketama sa Korejom. Znači, tvoje projektovane rakete će izrokati neko nevino korejansko selo, hipotetički, ti ćeš biti odgovoran moralno za nebrojene smrti. Rekao si da ćeš od te kinte kupiti neki plac neđe u okeanu. Tamo ćeš biti odgovoran za neke smrti a ovamo će te ustaške pičoke (jer takvi smo mi četnaje: šatro, "ujakinja, ujakinja", al' onda voliš da ti se vrzma gola naokolo k'o Mila Jovović) 'laditi palminim lišćem dok će Sunčevi zraci lagodno raznositi pev tropskih ptica kroz paperjasto predvečerje eolski čiste lagune...

... Mis'im, možemo da se preganjamo do sutra tako sa zločinima i (ne)sazluženim kaznama. Prevazišla je Srbija to, davno, pre više od decenije. Nismo u toj priči više. Sada je najsuštinskije pitanje kako skinuti avav bandu a ne vratiti opet partizane na vlast, odnosno kako ostati demokratija između fejk-Ćopavi i fejk-četnaje polova.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:52 12.09.2017

Re: Језиво

predatortz
EDIT: predator malo da oladi sa patetikom, povraća mi se, a i ne idu pandurske suze solidaruše uz frižidere i belu tehniku.



Popuši ti predatoru kurac, govno ustaško!


Nisi li malo preterao, Pred?
Mislim, izvini što se mešam, ali Srki mi ne deluje tako, ustašoljubo.
Za razliku od Krkara npr.
Srki mi je više nešto poupt "zaostao u razvoju":)

Ne naravno u bukvalnom smislu, već u smislu da je ostao u vremenu od pre deceniju dve, da je za njega političko vreme stalo, da se ništa ne menja.
Svakako da se menja, ali Srki te promene ne vidi, on i dalje vergla mantru decenijama staru...Srbi ovo, Srbi ono, bela tehnika, i te žvake.

Ja i sebe mogu da zamislim od pre deset petnaest godina da pišem komentar u duhu ovog Srkijevog, ali vreme teče, stvari se dešavaju, saznaje se nešto, shvata se nešto, tako bi trebalo, a Srki to ne uspeva.
Možda zato što nije tu, a možda je i nešto ozbiljnije.
U svakom slučaju benigni naivac od koga nema štete.
predatortz predatortz 18:32 12.09.2017

Re: Језиво

Nisi li malo preterao, Pred?
Mislim, izvini što se mešam, ali Srki mi ne deluje tako, ustašoljubo.
Za razliku od Krkara npr.
Srki mi je više nešto poupt "zaostao u razvoju":)


Nisam ni najmanje!
Ako on mene uporno svrstava međ' one koji su krali i pljačkali, a takvih je bilo u promilima, onda i meni ostaje pravo da ga svrstam međ' one čijem je narativu blizak. Ta fora o beloj tehnici je iz ustaško-balijske kuhinje. U Srbiji je furaju ustaške ekspoziture Nataše Kandić i Sonje Biserko.

Nisam time mahao ovde do sad, ali imam žrtve u bližoj porodici. Između ostalih, poginuo mi je rođak u 19. godini. Neiskvaren i čestit momčić. Govna koja ga svrstavaju sa lopovima mogu samo da mi urade ono što sam i rekao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:00 12.09.2017

Re: Језиво

Nisam ni najmanje!

Ok.
Ako tako misliš, u redu.

Ako on mene uporno svrstava međ' one koji su krali i pljačkali

Ovo jeste problem, stvarno, a Srkiju se nekad otme sujeta pa krene da vređa lično, ali ja to mogu da progutam, jer zaista ima svetlih momenata koji sve to
anuliraju.
Mene je, tu nedavno, nazvao palanačkim majstorom za sve, ili tako nešto.
Naglasak je bio na palanački, naravno:)

Ali to je klasična nemoć kombinovana sa povređenom sujetom koja ne dopušta da se onaj s kim se ne slažeš potuče argumentima, već moraš makar da pokušaš da ga uvrediš.
Klasika, ništa to nije novo, ljudi su tome skloni, neko može to da kontroliše neko ne.
Srki očigledno ne.
Ali ja kod njega vidim to, tu ljudsku slabost, vidim i pomodarstvo i želju da uvek iznova overava pripadnost "drugoj Srbiji" (za njega to još uvek postoji, očigledno), ali ne i istinsku mržnju prema Srbima ili istinsko udvaranje Hrvatima.
Čista poza.

Ali razumem i tebe, jedno je kad te neko nazove palanačkim nešto, a sasvim drugo kad dirne u mnogo osetljivije stvari poput tragedija u porodici.


ps
Srki, izvini što te ogovaram.
Mislim, sve ovo bih ja i tebi rekao, ali namestilo se tako da liči na ogovaranje pa je možda malo ružnjikavo.

predatortz predatortz 19:10 12.09.2017

Re: Језиво


Ali razumem i tebe, jedno je kad te neko nazove palanačkim



Grohotom bi se nasmejao kada to uradi neko iz Žarkova, Železnika ili neke slične pripizdine. Građanin ti to nikad ne bi ni rekao. Seljak je domaćin, on se svog porekla ne stidi. Prigradski, ni tam' ni vam', gradžani često potežu takve kvalifikacije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 12.09.2017

Re: Језиво

predatortz
EDIT: predator malo da oladi sa patetikom, povraća mi se, a i ne idu pandurske suze solidaruše uz frižidere i belu tehniku.



Popuši ti predatoru kurac, govno ustaško!


Popuši ga sam sebi, i pod kojom god zastavom hoćeš, mislim, ako smo konačno došli do pušenja.

Da li si i ti lično učestvovao u pljačkama, silovanjima i ubijanjima civila samo ti znaš. Ali tebe niko direktno ne optužuje nizašta. A sad što si pripadao formacijama koje su se proslavile po tim nedelima, nije moja krivica, niti će to biti zaboravljeno. Ja sam te samo zamolio da ne podmećeš kurvinski i ne patetišeš ovde, ako možeš, i ne prodaješ se za nekakvog iskusnog borca, heroja, itd, a da u isto vreme napišeš kako si samo radio svoj posao i nisi smeo da prigovoriš ništa psihopati koji ti je bio komandant, jer je bilo opasno, a onda kreneš da ga braniš i negiraš zlodela koja je naredio a tvoji saborci sproveli u delo. I još da podmećeš ovde nastradalog rođaka da bi ojačao svoju poziciju i izazvao simpatije je stvarno nisko. Možda nije loše pomisliti i na rođake onih koji su bili na susprotnoj strani i nastradali, mahom u iživljavanju nad njima.

A ustaše mrzim podjednako kao i četnike i balije, ako ti to išta znači, pokenjam im se svima na glavu nacističku. No, Kandićku ne vidim kao ustašku ekspozituru, ma šta to značilo, ali to sam već odavno razradio i pojasnio. Ali što bi se ti uopšte i zamarao mojim mišljenjem?

...

Huči, nemoj da me braniš, ko boga te molim, hvala!

predatortz predatortz 21:56 12.09.2017

Re: Језиво

Ali što bi se ti uopšte i zamarao mojim mišljenjem?



Tačno tako!
Jebe mi se za tvoje stereotipe i za tvoje traume iz rata u kojem nisi učestvovao. Mislim, pišeš ovde o klanjima, silovanjima i pljačkama, kao da si ih svojim očima video, a dalje od nekog kursića koji je organizovan na tu temu, očigledno, odmakao nisi. Jebe mi se za tvoje kursističke mantre, za tvoje viđenje mene i moje uloge u svemu tome. Stoga, skini mi se s kurca a ja ću tebe ignorisati kao što sam te generalno ignorisao dok ne počneš sa šupačkom pričom o beloj tehnici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 12.09.2017

Re: Језиво

Huči, nemoj da me braniš, ko boga te molim, hvala!


Ja te ogovarao a ti to shvatio kao odbranu :)

Naravno da te nisam branio, nema ni potrebe, a i sebe ne smatram dovoljno sposobnim da te branim, u pitanju je bilo samo različito viđenje neke pojave.

Ti si u ovom slučaju bio samo tema, pojava koju Predator i ja različito vidimo, ništa lično.

uros_vozdovac uros_vozdovac 22:18 12.09.2017

Re: Језиво

predatortz
Nisi li malo preterao, Pred?
Mislim, izvini što se mešam, ali Srki mi ne deluje tako, ustašoljubo.
Za razliku od Krkara npr.
Srki mi je više nešto poupt "zaostao u razvoju":)


Nisam ni najmanje!
Ako on mene uporno svrstava međ' one koji su krali i pljačkali, a takvih je bilo u promilima, onda i meni ostaje pravo da ga svrstam međ' one čijem je narativu blizak. Ta fora o beloj tehnici je iz ustaško-balijske kuhinje. U Srbiji je furaju ustaške ekspoziture Nataše Kandić i Sonje Biserko.

Nisam time mahao ovde do sad, ali imam žrtve u bližoj porodici. Između ostalih, poginuo mi je rođak u 19. godini. Neiskvaren i čestit momčić. Govna koja ga svrstavaju sa lopovima mogu samo da mi urade ono što sam i rekao.

preterano je svakako.Na svaki način.Sve se toš to si poželeo može se reći boljim rečnikom.I ti i svi u ovom blogu, a bojim se da se blog pomalo pretvara ne u B92 nego nešto drugo, ali:

Stay tuned, razgovaramo...
predatortz predatortz 22:23 12.09.2017

Re: Језиво

uros_vozdovac
predatortz
Nisi li malo preterao, Pred?
Mislim, izvini što se mešam, ali Srki mi ne deluje tako, ustašoljubo.
Za razliku od Krkara npr.
Srki mi je više nešto poupt "zaostao u razvoju":)


Nisam ni najmanje!
Ako on mene uporno svrstava međ' one koji su krali i pljačkali, a takvih je bilo u promilima, onda i meni ostaje pravo da ga svrstam međ' one čijem je narativu blizak. Ta fora o beloj tehnici je iz ustaško-balijske kuhinje. U Srbiji je furaju ustaške ekspoziture Nataše Kandić i Sonje Biserko.

Nisam time mahao ovde do sad, ali imam žrtve u bližoj porodici. Između ostalih, poginuo mi je rođak u 19. godini. Neiskvaren i čestit momčić. Govna koja ga svrstavaju sa lopovima mogu samo da mi urade ono što sam i rekao.

pretaro le svakako.Na svaki način.>Sve se tošto si poželeomože reći boljim rečnikom.I ti i svi u ovom blogu, a bojim se da se blog pomalo prevara ne u B92 nego nešto drugo, ali:

Stay tuned, razgovaramo...


Iskoristite opcije koje su vam na raspolaganju. Kad neko ide za tobom, kevće i grize te za nogavicu, logično je da ćeš jednom da ga otreseš. Dakle, banujte, brišite, radite šta hoćete.

Ko god misli da smo ex i ja ratovali radi frižidera, može da mi uradi felacio.
Eto, lepše sam to rekao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:08 13.09.2017

Re: Језиво

predatortz
uros_vozdovac
predatortz
Nisi li malo preterao, Pred?
Mislim, izvini što se mešam, ali Srki mi ne deluje tako, ustašoljubo.
Za razliku od Krkara npr.
Srki mi je više nešto poupt "zaostao u razvoju":)


Nisam ni najmanje!
Ako on mene uporno svrstava međ' one koji su krali i pljačkali, a takvih je bilo u promilima, onda i meni ostaje pravo da ga svrstam međ' one čijem je narativu blizak. Ta fora o beloj tehnici je iz ustaško-balijske kuhinje. U Srbiji je furaju ustaške ekspoziture Nataše Kandić i Sonje Biserko.

Nisam time mahao ovde do sad, ali imam žrtve u bližoj porodici. Između ostalih, poginuo mi je rođak u 19. godini. Neiskvaren i čestit momčić. Govna koja ga svrstavaju sa lopovima mogu samo da mi urade ono što sam i rekao.

pretaro le svakako.Na svaki način.>Sve se tošto si poželeomože reći boljim rečnikom.I ti i svi u ovom blogu, a bojim se da se blog pomalo prevara ne u B92 nego nešto drugo, ali:

Stay tuned, razgovaramo...


Iskoristite opcije koje su vam na raspolaganju. Kad neko ide za tobom, kevće i grize te za nogavicu, logično je da ćeš jednom da ga otreseš. Dakle, banujte, brišite, radite šta hoćete.

Ko god misli da smo ex i ja ratovali radi frižidera, može da mi uradi felacio.
Eto, lepše sam to rekao.


Ajde, ne patetiši, i nemoj da se kriješ iza exa i njega da uvlačiš. I koji si ti kurac umislio da si ovde, pa da možeš nekog "da otresaš sa nogavice", nudiš felacija, i određuješ ko će šta da misli i napiše? Nije ti ovo pandurska stanica, a ni ja nisam vezan za radijator. Ti frižideri i bela tehnika će te proganjati, ono, kad me vidiš na blogu pa hoćeš nešto da mi napišeš na ovu temu, samo se seti šta sledi, pa zaobiđi, i sve će biti u redu.

Nije taj rat pored svakog van Bosne prošao tek tako, i nisam ja bio ninakakvim kursevima, nego bogami na terenskom izletu, i video i čuo štošta, što huči nije mogao da čuje na RTS-u, i bolje što nije. Dovoljno da povratim svaki put kad se setim. I zato ne gajim nimalo poštovanja prema tom tvom nazovi junaštvu i ratnom preduzetništvu u ime nekakvog nazovi srpstva. I ovo sam ti već jednom rekao. A ti slobodno nastavi ovde da prodaješ maglu, i romantične predstave, ja nemam načina ni namere da te zaustavim, sem da povremeno podsetim na te frižidere i belu tehniku, i sve što je uz to išlo.



milisav68 milisav68 05:14 13.09.2017

Re: Језиво

srdjan.pajic
sem da povremeno podsetim na te frižidere i belu tehniku, i sve što je uz to išlo.

Pa da, šta ima da pretresamo pošten svet, kad se zna ko ovde krade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:25 13.09.2017

Filejšio



Make love, not war

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:37 13.09.2017

Re: 1999.

Nisi li malo preterao, Pred?
Mislim, izvini što se mešam, ali Srki mi ne deluje tako, ustašoljubo.
Za razliku od Krkara npr.
Srki mi je više nešto poupt "zaostao u razvoju". :)


Кркар има болесне нападе јарости + пост-ратна траума, плус што је лажов патолошки. Рецимо, како је само манипулативно ставио црногорске четнаје, избегавајући да помене да је на једној од фотографија главом и брадом ђед Мила Ђукановића, Командант Блажо. Ал' стара је то манипулативна школа.

Блажо Ђукановић (Луково, 26. новембар 1883 — Манастир Острог, 21. октобар 1943) је био бригадни генерал војске Краљевине Југославије, бан Зетске бановине и политички лидер у Црној Гори током Другог светског рата.
Захваљујући свом положају лидера четника у региону, Ђукановић је 24. јула 1942. потписао споразум са италијанским генералом Пирцио-Биролијем којим је постао председник Националистичког централног комитета, у који су били такође укључени и црногорски сепаратисти (зеленаши). Овим положајем је де факто постао лидер Црне Горе и одржава се на том месту до 19. октобра 1943. Неколико дана касније, убијен је у нападу партизана на манастир Острог.


Срки је као наша leftwing емиграција - носи онај свет емоција који је однео са собом крајем прошлог века, и пројектује се спрам оних осећања која је понео са собом, иако је реалност одмарширала подаље од 1999.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:05 13.09.2017

Re: 1999.

mirna, sovuljago, mirna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 13.09.2017

Re: Језиво

nego bogami na terenskom izletu, i video i čuo štošta, što huči nije mogao da čuje na RTS-u


Isto kao što kažu za lepotu, i krivica je u oku posmatrača.
Ti si video ono što si hteo da vidiš, ono što si tražio, a tražio si ono što ti se uklapa u stavove, a nisi, Srki, nemojmo se zavaravati, nismo deca, stavove izgradio tek pošto si nešto video.

Svega je bilo, i gde su Srbi bili i žrtve i zločinci, i gde su to bili musliamni, Hrvati, posebno Albanci, ali ti to nekako promaklo doksi na terenu gledao i slušao.

Jasno je i što ti je promaklo, i na to imaš pravo, samo je malo previše naivno pokušavati da to svoje viđenje predstaviš kao objektivno jer ono nikako nije objektivbno, prtistrasno je da sve vrišti od pristrasnosti.
A i vuče na patetiku, opasno vuče, pa kad već drugima zameraš patetiku, pripazi.

A Kandićka, pa dobro, valjda je svima jasno da je žena profesionalka, to izabrala, to radi, nekome se dopada nekome ne.
Mada, kad se pare prave na nečijoj smrti malo je degutantno, za ne?

Tipičan primer je ona Munira koja je opasne pare napravila na smrti svojih bližnjih.
Zameraš li joj ti šta?
pnbb pnbb 20:20 13.09.2017

Re: Језиво

A šta ako je ceo slučaj izmišljen? Smeo bih da se opkladim da jeste, ova vest izgleda kao da je iz Kurira ili Blica. Možda se zato ne treba previše ložiti.

hm, jednako tako mozes da kazes da je prica za belu tehniku izmisljena... cuj, neko isao u rat da bi maznuo frizider... pa mogao je da ga mazne i od komsije, ti sto kradu frizidere bar nemaju skrupula, a frizideri slabo mare za naciolanlnost...

ako mi je jedna stvar savrseno jasna posle 90 je ta, da nikakvo zlodelo nije nemoguce. nikakvo. sve sto pomislis ili cijes da se mogleo desiti, verovatnije je da se desilo, nego d ase nije desilo.
silovano 100000 zena? igrali fudbal s glavama? palili i drali zive ljude? bacali bombe i zrtvovali svoje sugradjane i sunarodnike? bez problema...jer nijedna strana nije imuna na psihopate. nijedna.
valjda bi to trebalo do sad da (ti) je jasno...iz milion primera
nask nask 23:30 10.09.2017

Želudac

Treba sada imati želudac pa sa R.H. sesti za sto i razgovarati, zlo i naopako ali neizbežno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:27 11.09.2017

Re: Želudac

lakše je sa iskrenim neprijateljem nego sa lažnim prijateljem - ovako barem znaš s kim imaš posla, a ne da kreneš da šljakaš s nekime za koga misliš da je gotivan, a ovaj krene da ti sipa zlo iza leđa. zato, Ramuške, 10 poena (a ovo, da je neka služba, našla bi Ramuša na spavanju i tiho i nepompezno mu presudila, ako je tačno ovo što Ekspo tvrdi da je klao naše ranjene komandire; ima priča da je klao i bebe i silovao njihove majke, koga je pohvatao bez muževa u zaleđu fronta)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:18 11.09.2017

Re: Želudac

Jeziva priča - teško je napisati ovakvu priču a da ne potpadne pod sferu manipulacije osećanjima, al' jeziva priča. Pozdravi mi hadžije dole...
predatortz predatortz 08:12 11.09.2017

Jednostavan obrazac

Sa jedne strane imaš idiota koji je pozivao na ubistva tipa "sto za jednoga", sa druge krvnika koji je sadistički ubijao vlastitim rukama.

Win-win kombinacija za Amere i sve druge koji hoće da izguraju vlastiti interes na Balkanu. Ovi moraju da slušaju kao kučići, da urade sve što se od njih traži i da pitaju treba li još nešto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:28 11.09.2017

Црвена линија

То да је пожељно да српска заједница уђе у органе косовске власти, то је неупитно, али да ли је при томе требало да подржи Харадинаја, и то је неупитно: НИЈЕ. Харадинај, због злочина за које га гони држава Србија, није дозвољен партнер у власти. Политика се овим празни од сваког морала и принципа.

Пре подне на седницу, после подне с Рамушем на клање.

Црвена линија је пређена.
nikvet pn nikvet pn 10:42 11.09.2017

Re: Црвена линија

Predrag Brajovic

Црвена линија је пређена.


Ту танку црвену линију која човека одваја од осталог живог света наши властодршци никад нису ни имали.
predatortz predatortz 10:55 11.09.2017

Re: Црвена линија

nikvet pn
Predrag Brajovic

Црвена линија је пређена.


Ту танку црвену линију која човека одваја од осталог живог света наши властодршци никад нису ни имали.


Naši vlastodršci i njihovi vlastodršci služe istog gazdu. Gazda određuje crvene linije.

Problem je što će ova vlast narodu do te mere da ogadi sve što je u vezi sa državom, da će malo ko imati želju da se za bilo šta bori i da bilo šta popravlja.
Napustiće nas najpametnija deca, ostaće nam ona nesposobna koju ćemo morati da vučemo na grbači dok god gmižemo i dišemo. Posle toga - fajront!
niccolo niccolo 11:10 11.09.2017

Re: Црвена линија

Црвена линија је пређена.

To tvoje pretpostavlja da Srbi imaju nekakve crvene linije. Što apsolutno nije tačno, što pre toga postanemo svesni možda prestanemo sa samozavaravanjem i okrenemo se izgradnji ozbiljne države.
zilikaka zilikaka 11:40 11.09.2017

Re: Црвена линија

niccolo
Црвена линија је пређена.

To tvoje pretpostavlja da Srbi imaju nekakve crvene linije. Što apsolutno nije tačno, što pre toga postanemo svesni možda prestanemo sa samozavaravanjem i okrenemo se izgradnji ozbiljne države.

Šta bi konkretno podrazumevalo izgradnju ozbiljne države? Ono osnovno, kostur?
Msm, da li bi u izgradnji države možda zasmetalo što imaš "nerešene pravne odnose"* sa osobama sa kojima gradiš jedan njen deo?

*nerešene odnose ima sama država. Policajci su deo izvršne vlasti, zar ne?
antioksidant antioksidant 11:56 11.09.2017

Re: Црвена линија

niccolo
Црвена линија је пређена.

To tvoje pretpostavlja da Srbi imaju nekakve crvene linije. Što apsolutno nije tačno, što pre toga postanemo svesni možda prestanemo sa samozavaravanjem i okrenemo se izgradnji ozbiljne države.

crvene linije su sasvim porozne i mnogo zavise od medijskih spinova.
vučić je pun mana ali medije i ovo glasačko telo sasvim lepo kapira
niccolo niccolo 12:58 11.09.2017

Re: Црвена линија

ovo glasačko telo

Pa zato i kažem da je pretpostavka pogrešna, glasačko telo nema nikakvih crvenih linija. Osim možda da ne budu (pre)gladni. Sve ostalo im je prihvatljivo.

Šta bi konkretno podrazumevalo izgradnju ozbiljne države?

Ozbiljna država zna šta želi, šta može da ostvari u tom momentu, a šta ostavlja za sutra. Sama nekadašnja Srbija i kriza oko Bosne ti je najbolji primer. Današnja Srbija pre svega ne zna šta želi, pa je i to jedan od razloga zašto crvene linije ne postoje.
predatortz predatortz 13:48 11.09.2017

Re: Црвена линија

A najbolja su islustracija reči Zorana Đinđića iz onog poslednjeg intervjua u Banjaluci.


Da!
Ubeđen sam da ga je uptavo to glave koštalo.
niccolo niccolo 14:02 11.09.2017

Re: Црвена линија

Srbija je već trideset godina u situaciji da zbog ukupnih svetskih geopolitičkih kretanja ne može da ostvari ono što želi a ne može i ne sme da pristane na ono što mora.

Eh, jadna Srbija...a zbog čega tačno pre trideset godina nije uradila šta treba tj. prva od istočnjaka ušla u Nato?

Uostalom, to je danas sasvim nebitno, pogotovo imajući u vidu da Srbija upravo pristaje na ono što mora, bez ozbira koliko se neki od nas pravili slepi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:06 11.09.2017

Re: Црвена линија

To tvoje pretpostavlja da Srbi imaju nekakve crvene linije. Što apsolutno nije tačno,

Па, не би свет пропао:
а) да српска листа није ушла у владу;
б) да косовска влада није формирана;
в) да је неко други, а не Рамуш, али опет из Рамушеве партије, премијер.

Ова линија о којој говорим јесте линија неког елементарног самопоштовања.

Није тебе Рамуш преварио за 100 евра, или украо ти краву и теле из дворишта, или обећао да ће с тобом на матурско па те испалио... па да с њим ти после се изљубиш, и одеш на пиће, у кафану, у владу. Није његов грех тог типа.

Он те, бре, клао.

Да ти будем искрен, да би на тако нешто пристао мораш да будеш -- баш говно. Велико.
niccolo niccolo 15:36 11.09.2017

Re: Црвена линија

елементарног самопоштовања

To ti kažem, kod ogromne većine ne postoji. Ako ga ima 5% građana da častimo...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:03 11.09.2017

Re: Црвена линија

Možda znaju naši neku dinamiku odnosa dole, i da je Ramuš neminovnost?
tyson tyson 16:58 11.09.2017

Re: Црвена линија

Spasa nam nema, propasti nećemo - pripisano pašiću.

Ili pak Ilarionu Ruvarcu.


expolicajac expolicajac 18:40 11.09.2017

Re: Црвена линија

tyson
Spasa nam nema, propasti nećemo - pripisano pašiću.

Ili pak Ilarionu Ruvarcu.

Kada bi neki ovde znali ko je, a eventualno i čitali, blog bi vratio staru slavu
kukusigameni kukusigameni 10:15 12.09.2017

khm khm

Mislio sam da se ne mešam u ovu diskusiju i ovaj blog ali vidim da niko nije primetio kako je naš kolega Ex vrlo vešto izbegao da napiše Ramuš. Koliko ja vidim, a još uvek dobro vidim, piše samo Haradinaj.

Dakle, iako je u narodu uvreženo da su policajci glupi ljudi, postoji osnovana sumnja da to nije baš u potpunosti tačno.



Đavo je u detaljima.

milisav68 milisav68 20:58 12.09.2017

Re: khm khm

kukusigameni
Đavo je u detaljima.

Đavo je u sujeti.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:20 12.09.2017

Re: khm khm

milisav68
kukusigameni
Đavo je u detaljima.

Đavo je u sujeti.

u detaljima je sujeta :)
Kazezoze Kazezoze 08:17 15.09.2017

Re: khm khm

kukusigameni
Mislio sam da se ne mešam u ovu diskusiju i ovaj blog ali vidim da niko nije primetio kako je naš kolega Ex vrlo vešto izbegao da napiše Ramuš. Koliko ja vidim, a još uvek dobro vidim, piše samo Haradinaj.

Dakle, iako je u narodu uvreženo da su policajci glupi ljudi, postoji osnovana sumnja da to nije baš u potpunosti tačno.



Đavo je u detaljima.



Koliko vidim, kolega Ex nije napisao ni Haradinej, nego je kao tekst poturio sliku sa komentarom sa nekog internet portala koja nam ne daje nikakvu činjeničnu potporu za ono što ona predstavlja.

Tako ja vidim i ovaj blog.
expolicajac expolicajac 11:45 15.09.2017

Re: khm khm

Kazezoze
kukusigameni
Mislio sam da se ne mešam u ovu diskusiju i ovaj blog ali vidim da niko nije primetio kako je naš kolega Ex vrlo vešto izbegao da napiše Ramuš. Koliko ja vidim, a još uvek dobro vidim, piše samo Haradinaj.

Dakle, iako je u narodu uvreženo da su policajci glupi ljudi, postoji osnovana sumnja da to nije baš u potpunosti tačno.



Đavo je u detaljima.



Koliko vidim, kolega Ex nije napisao ni Haradinej, nego je kao tekst poturio sliku sa komentarom sa nekog internet portala koja nam ne daje nikakvu činjeničnu potporu za ono što ona predstavlja.

Tako ja vidim i ovaj blog.

Svako ima pravo na svoje mišljenje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:47 13.09.2017

Пропаде Бел Потинџер

Као што је најављено прошле недеље, пропаде јуче Бел Потинџер након Гупта скандала који их је дрмао од маја, када се испоставило да подижу расне тензије између белаца и црнаца у Јужној Африци, а све за рачун тројице браће Индуса са сопсвеном јужноафричком пословном империјом.

Клијент им је био и Вучић у изборним кампањама, а и иначе (а плаћао их је изгледа новцем српског пореског обвезника, да не кажем оним који је уштедео на пензионерима).

Не зна се да ли је и Харадинај био клијент.
mlinarslavko mlinarslavko 17:02 14.09.2017

Haradinaj Merkel

Verovatno vam nisu promakle cestitke Angele Merkel Haradinaju.
Od Vucica sam i ocekivao da bude zajedno sa Ramusem, to sam i napisao
u Maju kad je njegov pas Vulin lajao na sva ratna zvona zbog Haradinaja i brzo
se ostvarilo. Nema tu mnogo pameti, vecina Vucicevih glasaca isto zna kakav je Vucic, ali ga podrzavaju zbog bilo kakve licne koristi.


Medjutim, Angela Merkel da cestita Haradinaju, meni je to zesce jezivo. Uveren sam
da nemacka obavestajna sluzba moze meni ili bilo kome na ovom blogu da prebroji
krvna zrnca, a o Haradinaju sigurno znaju mnogo vise nego sve nase sluzbe u Srbiji.
Recimo da nije do Merkel, onda je do njenih savetnika ili drugih mocnih ljudi
koji su procenili da mu treba javno cestitati i ne uzeti u obzir njegove zlocine. Odmah da se razumemo ako neko stane da brani ovaj potez Merkel, nema tu odbrane, u ovakvom slucaju
sve zapadne zemlje znaju da se dobro snadju ili da ne cestitaju ili da cestitaju u uvijenoj formi, na primer samo pominjanjem premijera ili slicno. Sve u svemu krajnje jezivo od Angele Merkel.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 14.09.2017

Nego

Šta je problem da kad se neko banuje da se to i napiše?
Nije teško, ne boli, a nije loše da se zna.
Evo, Predator je banovan, vidim brisano je još nešto, pa ostaje da nagađamo.
expolicajac expolicajac 19:39 14.09.2017

Re: Nego

hoochie coochie man
Šta je problem da kad se neko banuje da se to i napiše?
Nije teško, ne boli, a nije loše da se zna.
Evo, Predator je banovan, vidim brisano je još nešto, pa ostaje da nagađamo.

Postoji osnovana sumnja da je Predator počinio više KD "zlostavljanje blogera", tako da je poslat na izdržavanje kazne.
Ovi što čine prekršaj iz opsega verbalne onanije bili su samo "brisani"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana