Društvo| Politika| Sex

Bolje znati a ćutati, nego znati i brbljati

expolicajac RSS / 26.10.2016. u 09:14
bora%20todorovic3%20youtube_1404720696.jpg
 
 Vrlo pažljivo sam saslušao obraćanje Premijera R.Srbije o stanju bezbednosti u državi i evidentan prodor stranih obaveštajnih službi u sistem bezbednosti na čijem je on čelu. Ne želim da budem maliciozan, ali moram primetiti da u izlaganju Premijera ima mnogo „šupljina“ u znanju o savremenom radu bilo kog sistema bezbednosti. Ovaj tekst je samo pokušaj da Premijer ne pravi više greške u svojim nastupima. Ipak je on samo Premijier države čiji sam ja državljanin.
Ciljevi bilo koje državne politike prema inostranstvu određuju smernice i sadržaj rada obaveštajne službe te države.Zato se pri posmatranju delatnosti obaveštajne službe bilo koje države mora pre svega sagledavati kakvu politiku ta država vodi.
Svaka ekspanzionistička politika bilo koje države ima tri vida prodiranja u obliku političke, privredne i kulturne penetracije. Svaki „špijun“ deluju o okviru ovog obrasca.
Pravljenjem svoje agenture „špijun“ bilo koje države ostvaruje uvid u političke i privredne namere aktuelne političke vlasti a kulturnim delovanjem obezbeđuje prihvatanje obrazaca ponašanja koji ostvarivanje ciljeva ekspanzionističke politike čine prihvatljivim za „napadnutu državu“.
Najinteresantniji deo potencijalnih agenata mreže čine subjekti koji rade u državnoj upravi, privrednici koji su usko povezani sa budžetskim davanjima države i naravno kulturni radnici sa karakterističnom prepoznatljivošću u javnosti.
Najznačajniji zadatak „špijuna“ je prodor u bezbednosne strukture „napadnute države“. 
Do sada iznetim nisam rekao ništa novo niti nepoznato čitaocima koji se makar i površno razumeju u sistem rada obaveštajnih i kontraobaveštajnih službi.
Premijer je po meni pokazao visok stepen nepoznavanja ciljeva i zadataka službi time što u dnevno političke svrhe koristi mukotrpan rad na sprečavanju prodora stranih obaveštajnih službi u naš bezbednosni sistem.
Olako iznete političke konstatacije o hapšenju Bratislava Dikića i spinovanje po tabloidima, a protokom vremena stavljanje svih tih informacija u zapećak, kao i neargumentovane napada na pojedine „tviteraše“ ukazuju na nepoštovanje osnovnog principa bezbednosne kulture „Bolje znati i ćutati, nego znati i brbljati“. 
Vrh nepoznavanja pravila ponašanja u savremeno političko-bezbednosnom svetu jeste vrlo sumljiv prikaz rada visoko pozicioniranog policijskog službenika UKP-a.
Ako su iz vrha bezbednosnih službi, premijeru, nešto prećutali u vezi svih ovih stvari, moralo bi da ga navede na preispitivanje poverenja koje je ukazao pojedinim ljudima.



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 09:20 26.10.2016

novo vreme stare šeme


podvukao je ex na kraju svog izlaganja.


predatortz predatortz 09:49 26.10.2016

Dimna zavesa

Premijer će iskoristiti ovu frtutmu da bi se rešio jednog lajavca. Kolje vola radi kilo mesa, ili se najavljuje zaokret?
Videćemo uskoro.
expolicajac expolicajac 09:51 26.10.2016

Re: Dimna zavesa

predatortz
Premijer će iskoristiti ovu frtutmu da bi se rešio jednog lajavca. Kolje vola radi kilo mesa, ili se najavljuje zaokret?
Videćemo uskoro.

Ako je u najavi zaokret, onda je jasno da mu nisu dali sve informacije. Znači ne pravi zaokret ON nego neko drugi.
highshalfbooze highshalfbooze 09:52 26.10.2016

Re: Dimna zavesa

ili se najavljuje zaokret?

Ja očekujem zaokret za 360°
milojep milojep 09:51 26.10.2016

Razmišljanje

Igrom slučaja i ja sam pratio izlaganje premijera.
Zaključak mi je bio da on, ili je savršen glumac ili se u'sro. Sa obzirom da ne verujem da bi se sa ovakvom temom obraćao da bi pokazivao svoja glumačka umeća(a baš zbog toga što si objasnio da se o tome'ne priča') ostaje da je situacija došla do tečke: bež'te noge posraću vas!
Rezon je možda mogao biti da bolje da ja kažem šta znam (svedeno naravno na ono što od tužioca sme da kaže kobajagi) i da se tako ogradim od svega što će slediti, nego da se ćuteći suprostavim a onda doživim sudbinu nekih prethodnika...
expolicajac expolicajac 09:55 26.10.2016

Re: Razmišljanje

milojep
Igrom slučaja i ja sam pratio izlaganje premijera.
Zaključak mi je bio da on, ili je savršen glumac ili se u'sro. Sa obzirom da ne verujem da bi se sa ovakvom temom obraćao da bi pokazivao svoja glumačka umeća(a baš zbog toga što si objasnio da se o tome'ne priča') ostaje da je situacija došla do tečke: bež'te noge posraću vas!
Rezon je možda mogao biti da bolje da ja kažem šta znam (svedeno naravno na ono što od tužioca sme da kaže kobajagi) i da se tako ogradim od svega što će slediti, nego da se ćuteći suprostavim a onda doživim sudbinu nekih prethodnika...

Po svaku cenu treba sačuvati trenutno njegov integritet. TO je DRŽAVNO pitanje. Nema tu mesta za bilo kakve spekulacije i političke marifetluke. Zato sam i napisao blog. ON JE PREMIJER. To da li ga ja volim ili ne, nema nikakve veze sa onim što se pravim imenom naziva ČUVANJE INTEGRITETA DRŽAVE.
highshalfbooze highshalfbooze 09:58 26.10.2016

Re: Razmišljanje

Igrom slučaja i ja sam pratio izlaganje premijera.

Igrom slučaja sam i ja nekoliko minuta slušao to bezuspešno pokušavajući da utvrdim o čemu uopšte priča.
Čuo sam ... ne dam, ne dam... Eto ja ne dam, baš ne dam... Ne znam dal' smem da kažem... evo rekao sam, ali možda nisam smeo... rekao bih, da smem da vam kažem...

Kome nije bilo jasno do sada, gde je njemu mesto, i dalje mu neće biti jasno
milojep milojep 10:04 26.10.2016

Re: Razmišljanje

expolicajac
milojep
Igrom slučaja i ja sam pratio izlaganje premijera.
Zaključak mi je bio da on, ili je savršen glumac ili se u'sro. Sa obzirom da ne verujem da bi se sa ovakvom temom obraćao da bi pokazivao svoja glumačka umeća(a baš zbog toga što si objasnio da se o tome'ne priča') ostaje da je situacija došla do tečke: bež'te noge posraću vas!
Rezon je možda mogao biti da bolje da ja kažem šta znam (svedeno naravno na ono što od tužioca sme da kaže kobajagi) i da se tako ogradim od svega što će slediti, nego da se ćuteći suprostavim a onda doživim sudbinu nekih prethodnika...

Po svaku cenu treba sačuvati trenutno njegov integritet. TO je DRŽAVNO pitanje. Nema tu mesta za bilo kakve spekulacije i političke marifetluke. Zato sam i napisao blog. ON JE PREMIJER. To da li ga ja volim ili ne, nema nikakve veze sa onim što se pravim imenom naziva ČUVANJE INTEGRITETA DRŽAVE.


MA to je OK, nego izađe premijer i kaže: Neko je krao neka dokumenta i predavao nekoj stranoj službi i za sve to imamo dokaze...
Meni to liči na ono iz filmova, ja sve znam i za to imam dokaze i ako mi se nešto desi to će sve biti poslato na adrese medija,advokata...
Zar nije bilo logičnije da je taj neko već uhapšen! A čusmo negde da nije, samo su ga ispitali!?

expolicajac expolicajac 10:06 26.10.2016

Re: Razmišljanje

milojep
expolicajac
milojep
Igrom slučaja i ja sam pratio izlaganje premijera.
Zaključak mi je bio da on, ili je savršen glumac ili se u'sro. Sa obzirom da ne verujem da bi se sa ovakvom temom obraćao da bi pokazivao svoja glumačka umeća(a baš zbog toga što si objasnio da se o tome'ne priča') ostaje da je situacija došla do tečke: bež'te noge posraću vas!
Rezon je možda mogao biti da bolje da ja kažem šta znam (svedeno naravno na ono što od tužioca sme da kaže kobajagi) i da se tako ogradim od svega što će slediti, nego da se ćuteći suprostavim a onda doživim sudbinu nekih prethodnika...

Po svaku cenu treba sačuvati trenutno njegov integritet. TO je DRŽAVNO pitanje. Nema tu mesta za bilo kakve spekulacije i političke marifetluke. Zato sam i napisao blog. ON JE PREMIJER. To da li ga ja volim ili ne, nema nikakve veze sa onim što se pravim imenom naziva ČUVANJE INTEGRITETA DRŽAVE.


MA to je OK, nego izađe premijer i kaže: Neko je krao neka dokumenta i predavao nekoj stranoj službi i za sve to imamo dokaze...
Meni to liči na ono iz filmova, ja sve znam i za to imam dokaze i ako mi se nešto desi to će sve biti poslato na adrese medija,advokata...
Zar nije bilo logičnije da je taj neko već uhapšen! A čusmo negde da nije, samo su ga ispitali!?

Ima puno nelogičnosti. Mnoga se pitanja otvaraju. Jednostavnije je bilo, prećutati i u tišini završiti posao. Ali...
highshalfbooze highshalfbooze 10:10 26.10.2016

Re: Razmišljanje

ON JE PREMIJER. To da li ga ja volim ili ne, nema nikakve veze sa onim što se pravim imenom naziva ČUVANJE INTEGRITETA DRŽAVE.

Klasična zamena teza. Može neko da se voli, a može neko i da se poštuje. Ljubav i poštovanje nije jedno te isto.
Šta ja imam da volim nekoga ko je na vlasti. Mogu da volim neku tetku, al' premijera baš i ne.
Poštovanje se zaslužuje, a čuvanje integriteta države nije moj posao, niti posao onih koji argumentovano kritikuju loše postupke ljudi koji vrše vlast.

Dodato kasnije: ne mogu da ne primetim. Upravo to radi vladajuća većina. Uvek krivca nalazi na strani. Uvek je neko drugi kriv, nikada nije kriv onaj čiji je posao da upravlja državom, i ko bi trebao da snosi odgovornost zbog toga.
Tako da se pitam... hm...
expolicajac expolicajac 10:14 26.10.2016

Re: Razmišljanje

highshalfbooze
ON JE PREMIJER. To da li ga ja volim ili ne, nema nikakve veze sa onim što se pravim imenom naziva ČUVANJE INTEGRITETA DRŽAVE.

Klasična zamena teza. Može neko da se voli, a može neko i da se poštuje. Ljubav i poštovanje nije jedno te isto.
Šta ja imam da volim nekoga ko je na vlasti. Mogu da volim neku tetku, al' premijera baš i ne.
Poštovanje se zaslužuje, a čuvanje integriteta države nije moj posao, niti posao onih koji argumentovano kritikuju loše postupke ljudi koji vrše vlast.

A bre ko ti brani da ga kritikuješ. Moj tekst je jasno definisao nepoznavanje odrđenih stvari, ili pak loše servirane informacije.
predatortz predatortz 10:14 26.10.2016

Re: Razmišljanje

Ima puno nelogičnosti. Mnoga se pitanja otvaraju. Jednostavnije je bilo, prećutati i u tišini završiti posao. Ali...


Digresija:

Moj nekadašnji načelnik uprave u MUP RS, stari i iskusni lisac pričao meni, uz rakijicu, kako je jedan od profesora sarajevskog univerziteta bio visokopozicioniran u agenturi CIA na Balkanu.

Ja, zelen i glupav, pitam: Što ga niste roknuli?

Čovek umal' da se udavi rakijom! Kad je došao sebi, kaže:

Sunce ti balavo jebem! Ko normalan ubija špijuna CIA?! Kurac bi moj ikad igde vani dobili bilo kakav ozbiljan posao! Mi smo ga čuvali, bojali se da ne doživi saobraćajku pošto voli da popije, pa bi nas posle sumnjičili...

Dobri moj šef je odavno u zasluženoj penziji, čujem da ga vid izdao, da ga noge ne služe dobro. No, ne verujem da ga je mozak izdao toliko kao ove koji vruć materijal puštaju u javnost radi sitnog dnevnopolitičkog ćara.
expolicajac expolicajac 10:16 26.10.2016

Re: Razmišljanje

predatortz
Ima puno nelogičnosti. Mnoga se pitanja otvaraju. Jednostavnije je bilo, prećutati i u tišini završiti posao. Ali...


Digresija:

Moj nekadašnji načelnik uprave u MUP RS, stari i iskusni lisac pričao meni, uz rakijicu, kako je jedan od profesora sarajevskog univerziteta bio visokopozicioniran u agenturi CIA na Balkanu.

Ja, zelen i glupav, pitam: Što ga niste roknuli?

Čovek umal' da se udavi rakijom! Kad je došao sebi, kaže:

Sunce ti balavo jebem! Ko normalan ubija špijuna CIA?! Kurac bi moj ikad igde vani dobili bilo kakav ozbiljan posao! Mi smo ga čuvali, bojali se da ne doživi saobraćajku pošto voli da popije, pa bi nas posle sumnjičili...

Dobri moj šef je odavno u zasluženoj penziji, čujem da ga vid izdao, da ga noge ne služe dobro. No, ne verujem da ga je mozak izdao toliko kao ove koji vruć materijal puštaju u javnost radi sitnog dnevnopolitičkog ćara.

Mora da su mu i "kaku" kontrolisali.
expolicajac expolicajac 12:47 26.10.2016

Re: Razmišljanje

emsiemsi
Ја нисам пратио то излагање !

Šteta. Tvoje mišljenje bi dalo novi kvalitet ovom blogu.
expolicajac expolicajac 12:48 26.10.2016

Re: Razmišljanje

Може ли неко да ми наведе иједну од тих феноменалних тајни ?

Onda ne bi bila tajna.
urbana_gerila urbana_gerila 14:19 26.10.2016

Re: Razmišljanje

expolicajac
Šteta. Tvoje mišljenje bi dalo novi kvalitet ovom blogu.


čarli, i kolege te zajebavaju - počeću da te branim.
krkar krkar 14:34 26.10.2016

Blago Srbiji!

Što ga niste roknuli?


E sad kad procveta Srbija od ovih uvezenih demokratskih majevičkih metoda!


uros_vozdovac uros_vozdovac 10:17 26.10.2016

čekaj bem mu miša

iz nećeg što se zove UKP cure informacije zlim amerima. Jesam ja to dobro skapirao?

UKP znači uprava kriminalističke policije?
expolicajac expolicajac 10:21 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

uros_vozdovac
iz nećeg što se zove UKP cure informacije zlim amerima. Jesam ja to dobro skapirao?

UKP znači uprava kriminalističke policije?

Da
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:24 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

expolicajac
uros_vozdovac
iz nećeg što se zove UKP cure informacije zlim amerima. Jesam ja to dobro skapirao?

UKP znači uprava kriminalističke policije?

Da

a postoje nekakve tajne koje država Srbija iz domena rada Uprave kriminalističke policije, pazi kriminilastičke, želi da zli ameri ne saznaju?

Dakle postoje operacije kriminalaca koje bi država Srbija da zaštiti od oka amera?
predatortz predatortz 10:27 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša


Dakle postoje operacije kriminalaca koje bi država Srbija da zaštiti od oka amera?


Možda bi Ameri da zaštite neke kriminalce? Za sitnu kontrauslugu, naravno.
Jbte, gledao si puno kaubojskih filmova! Polaziš od pretpostavke da su Ameri uvek OK.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:30 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

predatortz

Dakle postoje operacije kriminalaca koje bi država Srbija da zaštiti od oka amera?


Možda bi Ameri da zaštite neke kriminalce? Za sitnu kontrauslugu, naravno.
Jbte, gledao si puno kaubojskih filmova! Polaziš od pretpostavke da su Ameri uvek OK.

ne - doduše možda počesto, ali ovaj put - ne.

Ovaj put jeste ema da su iz UKP curile informacije ka amerima, i da je to nedopustivo.
Ne razumem, doduše princip, ali čekam ex da se javi. Pa da pojasni. Ima li u domenu rada UKP išta što je sporno da ameri ne smeju da a vide, i načelno i praktično.
Ima li uopšte UKP išta što radi da nije na polzu borbe protiv kriminala, gde je svaka pomoć i saradnja dobrodošla?
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:32 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

predatortz

Dakle postoje operacije kriminalaca koje bi država Srbija da zaštiti od oka amera?


Možda bi Ameri da zaštite neke kriminalce? Za sitnu kontrauslugu, naravno.
Jbte, gledao si puno kaubojskih filmova! Polaziš od pretpostavke da su Ameri uvek OK.



p.s znam ja da meni Džon Vejn znači u detinstvu više od hajduk Stanka, ali bem mu miša, da informacije sure iz UKP, pokazuje da je problem da je kriminal postao ne pojava - nego suština
predatortz predatortz 10:34 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

Ima li uopšte UKP išta što radi da nije na polzu borbe protiv kriminala, gde je svaka pomoć i saradnja dobrodošla?


Saradnja se vrši kroz zvaničnu proceduru međunarodne policijske razmene. Ne mogu ja da uzmem flešku, nasnimim podatke i da to delim po selu. Ima ono, zamolnica, procedura, odgovor... Ima služba koja se bavi samo takvim stvarima, a policije sarađuju čak i kad se diplomatija svađa. Veruj mi! Panduri, ma koliko to neverovatno zvučalo, imaju mnogo više pameti da čak i kad su države u ratu razmenjuju podatke o krimosima, teroristima i sličnoj gamadi.

No, rekoh, za to postoji i put i procedura.
expolicajac expolicajac 10:35 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

uros_vozdovac
expolicajac
uros_vozdovac
iz nećeg što se zove UKP cure informacije zlim amerima. Jesam ja to dobro skapirao?

UKP znači uprava kriminalističke policije?

Da

a postoje nekakve tajne koje država Srbija iz domena rada Uprave kriminalističke policije, pazi kriminilastičke, želi da zli ameri ne saznaju?

Dakle postoje operacije kriminalaca koje bi država Srbija da zaštiti od oka amera?

Hebiga pravi si informatičar. Sad još da razvijemo i teoriju zavere, pa da izdamo knjigu kao onaj idiot Dejan Lučić, pa nas pozove Marić u ĆIRILICU
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:36 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

predatortz
Ima li uopšte UKP išta što radi da nije na polzu borbe protiv kriminala, gde je svaka pomoć i saradnja dobrodošla?


Saradnja se vrši kroz zvaničnu proceduru međunarodne policijske razmene. Ne mogu ja da uzmem flešku, nasnimim podatke i da to delim po selu. Ima ono, zamolnica, procedura, odgovor... Ima služba koja se bavi samo takvim stvarima, a policije sarađuju čak i kad se diplomatija svađa. Veruj mi! Panduri, ma koliko to neverovatno zvučalo, imaju mnogo više pameti da čak i kad su države u ratu razmenjuju podatke o krimosima, teroristima i sličnoj gamadi.

No, rekoh, za to postoji i put i procedura.

Ma kapiram ja to, ali jebem mu miša, iz UKP, kriminalistička policija...
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:37 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

expolicajac
uros_vozdovac
expolicajac
uros_vozdovac
iz nećeg što se zove UKP cure informacije zlim amerima. Jesam ja to dobro skapirao?

UKP znači uprava kriminalističke policije?

Da

a postoje nekakve tajne koje država Srbija iz domena rada Uprave kriminalističke policije, pazi kriminilastičke, želi da zli ameri ne saznaju?

Dakle postoje operacije kriminalaca koje bi država Srbija da zaštiti od oka amera?

Hebiga pravi si informatičar. Sad još da razvijemo i teoriju zavere, pa da izdamo knjigu kao onaj idiot Dejan Lučić, pa nas pozove Marić u ĆIRILICU

To je sasvim onako, ali zar zaista ima saznanja iz domena kriminaliste koje bi Srbija da zadrži samo za sebe?
Može li to tako?
anonymous anonymous 12:22 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša


uros_vozdovac
expolicajac
uros_vozdovac
iz nećeg što se zove UKP cure informacije zlim amerima. Jesam ja to dobro skapirao?

UKP znači uprava kriminalističke policije?

Da


a postoje nekakve tajne koje država Srbija iz domena rada Uprave kriminalističke policije, pazi kriminilastičke, želi da zli ameri ne saznaju?




Данас се више ради но личним,приватним - него државним тајнама .


Оне су моћније оружје у сфери практиковања " меке моћи "
svarog svarog 12:39 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

expolicajac


Slučajno sam kliknuo na obavesti moderatora na nekom od tvojih postova, samo da znaš
expolicajac expolicajac 12:41 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

svarog
expolicajac


Slučajno sam kliknuo na obavesti moderatora na nekom od tvojih postova, samo da znaš

Ako je moderator AV valjda će i blog da pročita.
svarog svarog 12:52 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša


expolicajac
svarog
expolicajac


Slučajno sam kliknuo na obavesti moderatora na nekom od tvojih postova, samo da znaš

Ako je moderator AV valjda će i blog da pročita.


Verujem da ovih dana baš dosta čita blogove. Razne.
expolicajac expolicajac 13:22 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

svarog

expolicajac
svarog
expolicajac


Slučajno sam kliknuo na obavesti moderatora na nekom od tvojih postova, samo da znaš

Ako je moderator AV valjda će i blog da pročita.


Verujem da ovih dana baš dosta čita blogove. Razne.

Nemoj da mi kažeš da si ti "tbiteraš"
svarog svarog 13:28 26.10.2016

Re: čekaj bem mu miša

ma jok. da on nije držao konferenciju ne bih ni znao šta se dešava, ni za tviteraša. kad već pričamo o kontraefektima
chitach chitach 10:30 26.10.2016

.

Vrlo pažljivo sam saslušao obraćanje Premijera R.Srbije o stanju bezbednosti u državi i evidentan prodor stranih obaveštajnih službi u sistem bezbednosti na čijem je on čelu.

Bas imas stomak, kada mozes da ga pazljivo slusas. Jedino ako ti je to posao ili u okviru posla.

Premijer je po meni pokazao visok stepen nepoznavanja ciljeva i zadataka službi time što u dnevno političke svrhe koristi mukotrpan rad na sprečavanju prodora stranih obaveštajnih službi u naš bezbednosni sistem.


Ozbiljno sumnjam da se trenutno bilo koja od 5 ili 6 velikih zainteresovanih sluzbi nesto polomila oko skupljanja bilo kakvih podataka u Srbiji. Oni sve sto ih interesuje dobiju telefonom, nazovu i pitaju.

Srbija se toliko srozala u svojoj neozbiljnosti, da iskreno sumnjam u postojanje bilo kakve drzavne tajne koja je interesantna stranim sluzbama, a da one nisu upucene u to ( bar dvije velike). Dok sam siguran da postoji gomila kompromitujuceg materijala ( ubistva gardista, cirkus oko pada heliokoptera, cirkus oko satelita i izraela, dacicevi kontakti sa kriminalcima, savamale ...) koja sluzi za unutardrzavne ucjene, pritiske, usluge, raskusurivanja i ko zna sta sve ne.

Vucic sada radi samo ono sto je uvijek i radio od dolaska na vlast. Pokusava da digne rejting, da namiri svoju i koalicionu ekipu, s obzirom da Srbija klizi u beznadje, to mu dobro i ide.

Kapiram ozbiljnost bloga, ali joj ne nalazim mjesta, njegove izjave postaju po pravilu tema sprdnje, toga je svjestan i on sam, pa zato i ide na sve "jace" izjave, a gdje ces jace od stranih sluzbi, ugrozenosti, itd.

Dvije me stvari interesuju, posto nisam na "terenu". Bio bih zahvalan da me neko prosvijetli.

Prva je, kakav je to cirkus sa tim ex pandurom Dikicem?

I druga je, da li postoji procjena koji je procenat vucicevog glasackog tijela vjerujuci, koji glasa iz interesa a koji iz straha?
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:35 26.10.2016

Re: .

chitach


Prva je, kakav je to cirkus sa tim ex pandurom Dikicem?


Uzgred jesam ja to dobro zapamtio da je taj Dikić izjavio da je u CG samo i isključivo da u Manastiru Ostrog leči rak?

I nemoj mi, molim te reći, da je komandant jedne od glavnih jedinica MUP Srbije uveren da se rak, kao bolest leči u manastiru?
I to je sa pozicije struke normalna izjava i ponašanje?
expolicajac expolicajac 10:39 26.10.2016

Re: .

uros_vozdovac
chitach


Prva je, kakav je to cirkus sa tim ex pandurom Dikicem?


Uzgred jesam ja to dobro apamtio da je taj Dikić izjavio da je u CG samo i isključivo da u Manastiru Ostrog leči rak?

I nemoj mi, molim te reći, da je komandant jedne od glavnih jedinica MUP Srbije uveren da se rak, kao bolest leči u manastiru?
I to e sa pozicije struke normalna izjava i ponašanje?

Vidi se šta je superiorno inteligentan čova. Sve si ukapirao. Pričam juče sa drugarom iz vrha bezbednosnih struktura. Znači valjali smo se od smeha za gluposti koje je Dikić radio. On je bio u samom vrhu bezbednosnog sistema a očigledno da pojma nema kako sistem funkcioniše
chitach chitach 10:42 26.10.2016

Re: .

uros_vozdovac
chitach


Prva je, kakav je to cirkus sa tim ex pandurom Dikicem?


Uzgred jesam ja to dobro apamtio da je taj Dikić izjavio da je u CG samo i isključivo da u Manastiru Ostrog leči rak?

I nemoj mi, molim te reći, da je komandant jedne od glavnih jedinica MUP Srbije uveren da se rak, kao bolest leči u manastiru?
I to e sa pozicije struke normalna izjava i ponašanje?


Uopste nisam u toku ako mene pitas. Znam samo da je ex pandur mudo i uhapsen sa ekipicom u crnojgori. Sta je tamo trazio? Nisam u toku.
berman berman 07:31 27.10.2016

Re: .

I nemoj mi, molim te reći, da je komandant jedne od glavnih jedinica MUP Srbije uveren da se rak, kao bolest leči u manastiru?

Pa nema para za švicu. a državno zdravstvo ti je praznovjerje .
a možda ima pred sobom "studije slučaja" i relevantne informacije izlječenih
( dobro neću se sad pozivat na rajka dujmića ,em je tamburaš , em se ponovo sjebo sa belim, em ispo bi prozalitizam (a i njega bi bio sram) da pominjem šizmatika na molebanima... ) al našlo bi se lekara,veterinara, matematičara, programera... kod kojih je za očekivat da imaju izraženije kongitivne sposobnosti od pendrekaša.
i koja bi to ustanova /služba trebala proglašavat vjerujuće "bolesnim"
kongregacija za promociju normalnosti izopačenih ili ?
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:21 27.10.2016

Re: .

berman
I nemoj mi, molim te reći, da je komandant jedne od glavnih jedinica MUP Srbije uveren da se rak, kao bolest leči u manastiru?

Pa nema para za švicu. a državno zdravstvo ti je praznovjerje .
a možda ima pred sobom "studije slučaja" i relevantne informacije izlječenih
( dobro neću se sad pozivat na rajka dujmića ,em je tamburaš , em se ponovo sjebo sa belim, em ispo bi prozalitizam (a i njega bi bio sram) da pominjem šizmatika na molebanima... ) al našlo bi se lekara,veterinara, matematičara, programera... kod kojih je za očekivat da imaju izraženije kongitivne sposobnosti od pendrekaša.
i koja bi to ustanova /služba trebala proglašavat vjerujuće "bolesnim"
kongregacija za promociju normalnosti izopačenih ili ?

moram da izguglam Dujmića, imam osećaj da će biti urnebesno :)
sasaminijature sasaminijature 11:27 26.10.2016

Možda se

Izlaganje Premijera može protumačiti i ovako;

Pošto znamo koliko su bušne naše službe, i vladajuća ekipa to zna. Trebalo im je vremena da pohvataju sve konce, učvrste se. Obraćanje je bilo u duhu da se stavi do znanja da su rešili da preuzmu kontrolu i prečiste službu. Zbog toga je i prividno napravljena "greška" na koju Ex ukazuje. Proračunali su da je manje bitna greška od poruke.
Ovo što se spominje UKP to je samo maska za dublju priču.
Kao što reče Gedža i meni je govor tela odao utisak da nije baš sve bilo toliko u dnevnopolitičke svrhe.
Iznosim mišljenje kao laik, možda u potpunosti mašim...
expolicajac expolicajac 11:48 26.10.2016

Re: Možda se

sasaminijature
Izlaganje Premijera može protumačiti i ovako;

Pošto znamo koliko su bušne naše službe, i vladajuća ekipa to zna. Trebalo im je vremena da pohvataju sve konce, učvrste se. Obraćanje je bilo u duhu da se stavi do znanja da su rešili da preuzmu kontrolu i prečiste službu. Zbog toga je i prividno napravljena "greška" na koju Ex ukazuje. Proračunali su da je manje bitna greška od poruke.
Ovo što se spominje UKP to je samo maska za dublju priču.
Kao što reče Gedža i meni je govor tela odao utisak da nije baš sve bilo toliko u dnevnopolitičke svrhe.
Iznosim mišljenje kao laik, možda u potpunosti mašim...

Evo kako "dijabole" tumače život
Kako smo već tada pisali, njegov način "rada" izgledao je ovako: "Kad bi prikupio informacije, kako se sumnja, odavao bi ih Amerikancima, i to u direktnom kontaktu. Popara je priveden na saslušanje, koje je trajalo ceo dan, nakon čega je pušten. Takođe, ispituje se da li je imao saradnike u MUP, kao i da li je kontaktirao s nekim drugim tajnim službama u Srbiji."
sasaminijature sasaminijature 11:59 26.10.2016

Re: Možda se

Nemoj se zbog mene uzrujavati. Napisao sam da sam laik i da je lično viđenje dogadjaja. Prema vlasti nemam nikakve simpatije.
To što javno iznose informacije nikada blage veze nema sa realnošću koja se tamo i odigrava.
expolicajac expolicajac 12:02 26.10.2016

Re: Možda se

sasaminijature
Nemoj se zbog mene uzrujavati. Napisao sam da sam laik i da je lično viđenje dogadjaja. Prema vlasti nemam nikakve simpatije.
To što javno iznose informacije nikada blage veze nema sa realnošću koja se tamo i odigrava.

Možda si pogrešno shvatio moj odgovor. Namera mi je da ti pokažem kolko spinovanja i gluposti mogu da zavedu normalne ljude u zabludu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:08 26.10.2016

Re: Možda se

expolicajac
egov način "rada" izgledao je ovako: "Kad bi prikupio informacije, kako se sumnja, odavao bi ih Amerikancima, i to u direktnom kontaktu. Popara je priveden na saslušanje, koje je trajalo ceo dan, nakon čega je pušten. Takođe, ispituje se da li je imao saradnike u MUP, kao i da li je kontaktirao s nekim drugim tajnim službama u Srbiji."[/b]

e sad sam tek...

Pa ako traje "duže vreme" zašto je onomad - pušten? Zašto nije odmah, ni po babu ni po stričevima kod tužioca?
Kome je - odavao? Zašto i taj kome je odavao nije priupitan za junačko zdravlje, kad je već - duže vreme?

I na kraju kakve sve to veze ima sa onim nesrećnikom koji se leči od raka u manastiru?

I dalje svrbi da je puka ukp u pitanju. Zar je ta privedna grana - kriminalistika baš toliko važna u Srba? I baš toliko razvijena...
sasaminijature sasaminijature 12:15 26.10.2016

Re: Možda se

Možda si pogrešno shvatio moj odgovor. Namera mi je da ti pokažem kolko spinovanja i gluposti mogu da zavedu normalne ljude u zabludu.


Vrlo moguće da sam pogrešno protumačio poruku, ostavila mi je utisak da delom važi i za mene, da verujem njihovim pisanim uradcima. Nisam ti zamerio uopšte samo se ne vidim u toj grupi.
Kažem opet, nisam dobro razumeo.
Tamo u Vladi, službi, sedi dosta činovnika koji su neki savetnici, koji rade analitiku precene. Odatle polazim u razmišljanju da nije to sve tako prosto kao što se plasira u medijima i da je ono bio u stvari čin slanja poruke, mislim na obraćanje premijera.
Imaš i Dačića koji je tu da odradi prljav posao i izgovara ono što izgovara.
Mi jesmo bušni ko sito godinama, možda su počeli da malo čiste.
Takav mi je utisak poslednja dešavanja ostao.
expolicajac expolicajac 12:21 26.10.2016

Re: Možda se

Tamo u Vladi, službi, sedi dosta činovnika koji su neki savetnici, koji rade analitiku precene.

Često se radi o intelektualnom konformizmu, ili u prevodu "piše se ono što će gazdi da se svidi"
sasaminijature sasaminijature 12:30 26.10.2016

Re: Možda se

Često se radi o intelektualnom konformizmu, ili u prevodu "piše se ono što će gazdi da se svidi"


Jeste tako u partiji ali ne baš tako u službama, dosta je to zamršenije.
Ja mislim da shvataju da bi nastavili da budu na vlasti moraju da očiste službu i koliko toliko preuzmu vodjenje sa što manje curenja informacija. Ovako im je laka meta za skidanje sa vlasti, kada se prečisti biće teže, ne nemoguće naravno.
Služba je došla na red jer je trebalo vremena da se dobro učvrsti dobro pohvata neke poluge pa da se krene sa tim poslom.
expolicajac expolicajac 12:31 26.10.2016

Re: Možda se

sasaminijature
Često se radi o intelektualnom konformizmu, ili u prevodu "piše se ono što će gazdi da se svidi"


Jeste tako u partiji ali ne baš tako u službama, dosta je to zamršenije.
Ja mislim da shvataju da bi nastavili da budu na vlasti moraju da očiste službu i koliko toliko preuzmu vodjenje sa što manje curenja informacija. Ovako im je laka meta za skidanje sa vlasti, kada se prečisti biće teže, ne nemoguće naravno.
Služba je došla na red jer je trebalo vremena da se dobro učvrsti dobro pohvata neke poluge pa da se krene sa tim poslom.

Voleo bih da si u pravu, ali ...
blogov_kolac blogov_kolac 12:16 26.10.2016

krupnije su ovde igre

Razlog zasto je pomenuta pres konferencija naseg premijera podsecala na psihodelicni performans bez ijedne iole razumljive poruke na konkretnu temu zbog koje je sazvana, makar izmedju redova, nikako ne moze biti njegovo elementarno nepoznavanje obavestajne problematike. Aleksandar Vucic je odmah nakon izbora 2012. postao "koordinator svih obavestajnih sluzbi" sto je u drzavi sa predistorijom i institucijama kakva je nasa, preko noci stvorilo preduslove da na politickoj funkciji potpredsednika vlade vec u samom startu bude najmocniji politicar u zemlji, ispred tadasnjih predsednika i premijera Nikolica i Dacica. Funkcije Velikog Koordinatora nije se odrekao ni kao premijer u prvom, pa ni sada u drugom mandatu, iako po nasim zakonima premijer ne moze obavljati bilo koju drugu javnu funkciju van vlade, pa se to elegantno zaobislo tako sto se ne imenuje novi, i on je ovih premijerskih godina formalno VD kordinatora svih sluzbi. Dakle, ovde nikako nemamo situaciju da se neki visoki politicar iz svog sveta politike zapetljao u obavestajnu tematiku usled sustinskog nepoznavanja toga u odnosu na klasicnu politiku paralelnog sveta. Takodje, znamo da se Aleksandar Vucic zapravo odlicno snalazi na pres konferencijama u slanju svojih poruka ciljnim grupama kao sto su njegovi biraci ili medjunarodna zajednica, a ovde svega toga nije bilo ni u tragovima jer pre svega nikakvih poruka ili informacija ovde nije bilo.

Ja tipujem da je razlog za celu tu konfuziju i skoro bizarne nemuste improvizacije koje su obelezile ovu davno i glasovito najavljenu konferenciju za stampu lezi u tome sto je Vucic dosao sa kompletno spremnom i pripremljenom pricom od koje je naprasno odustao u zadnjem momentu. Verovatno je i za nas i za njega bolje sto je to uradio, jer bismo se verovatno samo dodatno zaglibili jos dublje u nesto u cemu smo ionako nepotrebno uvuceni do guse.

Iako ponekad postoje previse osetljive stvari koje je javno bolje iznositi sifrovano, pa ko ne razume znaci da ni ne treba da razume... ali mislim da je autor ovog bloga preterao u tom smeru time sto u uvodu uopste nije obicnim smrtnicima makar napomenuo siri kontekst u kojem se sve ovo dogadja. Mislim da je ovde Ex-Cop, koji profesionalno potice iz tih sfera, a uz to je iz grad Nish, odakle je i izvesni bivsi komandant zandarmerije, ali i gde je stacioniran izvesni kontroverzni "humanitarni centar" - potpuno precenio kolicinu stvari "koje se podrazumevaju" da prosecan citalac ovog bloga ima na ovu temu. Za prosecnog gradjanina Srbije pre desetak dana su se u jednoj sus(j)ednoj zemlji sproveli izbori na kojima se dogodila jedna od brojnih izbornih svinjarija toliko cestih na ovim balkanskim prostorima, kakvih je tesko i prebrojati a kamoli sve popamtiti. A zapravo se dogodilo nesto jako krupno sto se nas tice, sto preti da urusi celokupnu poziciju Srbije kao famoznog "faktora stabilnosti u regionu" na kojoj se Aleksandar Vucic i nametnuo kao respektabilni regionalni lider cija se rec slusa a nedostaci oprastaju. Srbija je odjednom ove jeseni posle niza zabrinjavajucih dogadjaja ponovo pod prismotrom Zapada da je ponovo postala glavni izvoznik destabilizacije u regionu, ili u najboljem slucaju da je makar nehotice dozvolila jednoj sili da bude njena balkanska baza za takve rabote. Najgore sto je po meni Vucic mogao da uradi na ovoj konferenciji je da ponudi nekakvu isfabrikovanu pricu, cime bismo se samo zaglibili kao direktni saucesnici, a preplasilo Evropu da na nas dugorocno gleda kao na potencijalnog ruskog trojanskog konja, a ne kao nezaobilaznog faktora za regionalnu stabilnost kao do sada.
krkar krkar 13:47 26.10.2016

Druga strana odgovorila


Vidim da još nemaš odgovor moga druga Čileta:

---------------------------------------------

Одговор председнику владе Србије, Александру Вучићу, на неистине и увреде изнете на конференцији за новинаре, 24. октобра 2016. године

На конференцији за новинаре, 24. октобра 2016. године, изнео си неколико занимљивих запажања у којима си поменуо и моје име. То иначе није први пут да ме у јавности помињеш без повода – 29. маја ове године, на пример, то си учинио на телевизији Пинк, када си изнео оцену да ја “нисам никаква елита”. На то тада нисам реаговао, јер се радило о вредносном ставу, а не о чињеничном исказу. Ти ниси никаква елита за мене, нити сам ја за тебе, и бар у томе се потпуно слажемо.

Међутим, твоје јучерашње оцене свакако заслужују коментар, делом због грубих чињеничних нетачности, делом зато што представљају погодну илустрацију твог чудног начина размишљања, а свакако и због потребе да се у јавности рашчисте одређене конфузије.

I

Најпре, коментаришући мој текст “Приче из Склавоније (5): Игре лопова и жандара”, објављен на блогу у недељу, 23. октобра 2016. године, изнео си неистину да сам те, у том тексту, наводно оптужио да имаш рачун у извесној швајцарској банци. Да си тај текст пажљиво (или уопште) прочитао видео би да се – као и у претходна четири наставка – у њему не помињеш ни ти, ни Србија, већ низ измишљених ликова у једној измишљеној земљи.

Да ли ти заиста имаш рачуне у швајцарским (или неким другим страним) банкама, ти најбоље знаш сам, и о томе можда знају и неки други људи, али је мени аутопројекција, коју си извео из једног романсираног теа, заиста фасцинантна. Када је Мирослав Крлежа написао “Банкет у Блитви”, многи његови савременици су радњу тог романа ставили у Краљевину Југославију. Али, чак ни тадашњем југословенском премијеру Милану Стојадиновићу није падало на памет да себе – иако је можда то и помислио – јавно поистовећује са диктатором Барутанским, Крлежиним измишљеним ликом.

II

Друго, описујући мене, навео си и други нетачни квалификатив: “Јуловац”, који је вероватно – у твом вредносном систему – требало да има пежоративно значење. Овде имамо три проблема која заслужују осврт. Један је вредносни, а два су чињенична.

Најпре, као оснивач и писац програма Југословенске левице, 1994. године, ја нисам делио твоје тадашње вредности – шовинистичке и ратнохушкачке – којих си се ти после, ради власти, одрекао. Твоје садашње вредности – квислиншке – не делим данас. Дакле, твоје и моје вредности су биле, а као што видимо и остале, сасвим различите.

Друго, из ЈУЛ-а сам искључен у лето 1995. године, неколико дана након што су људи – који су твоју тадашњу идеологију “сто за једног” примењивали у пракси – извршили масовни ратни злочин у Сребреници. Дакле, нисам био “јуловац” у време када си ти био министар у заједничкој влади СПС, СРС и ЈУЛ-а, 1998-2000. године, када су извршена многа политичка убиства а земља натерана у рат са НАТО пактом, који је изгубила.

Са тадашњим ЈУЛ-ом си дакле сарађивао ти а не ја, и тада су у руководству ЈУЛ-а, уосталом, били и твоји, а не моји, данашњи блиски сарадници, Жељко Митровић и Александар Вулин. Да ли сте у међувремену сва тројица променили своје тадашње идеологије, или си само ти то урадио, искрено, много ме и не занима, баш као ни поменута двојица.

И треће, ЈУЛ – што ти је исто добро познато, одавно више не постоји, ни суштински, ни формално. Дакле, могао си да за мене кажеш “бивши јуловац”, баш као што бих и ја за тебе могао да кажем “бивши радикал”.

III

Треће, навео си како се “поносим радом за британску обавештајну службу”. Ово је такође нетачна и – већ сама по себи – увредљива квалификација. Интересантно је да је износиш баш ти, коме је Безбедносно-информативна агенција, 2010. године, на лични захтев, морала да изда потврду да не радиш за ту исту службу?

Наравно да ти је познато да, с обзиром да не вршим никакву државну функцију, не могу ни да радим за било коју страну службу, јер не могу ни доћи у посед поверљивих података који те службе занимају. Дакле, не могу се ни поносити – све и када бих то хтео – нечим што није истина? Међутим, пошто видим да си оправдано забринут због страних шпијуна (британских, али ваљда и других?) добронамерно ти саветујем да их потражиш у сопственом окружењу. Тамо ћеш их можда и наћи, само ако будеш био довољно упоран.

Свакако, ти можеш да наставиш да стране шпијуне тражиш и у мојим текстовима, али њима – измишљеним ликовима – мораће да суде неки измишљени судови.

Ове три ствари имао сам обавезу да, због јавности и пред јавношћу, са тобом разјасним, и да о томе оставим траг. О томе ко је од нас двојице у праву, а ко није, постојаће наравно различита мишљења и јавност ће о томе дати свој суд. Јер, како је Крлежа то лепо написао:

“Кутија оловних слова, а то није много … али је једино што је човјек до данас изумио као оружје у обрану свог људског поноса.”

IV

На крају, две практичне напомене: једну захвалност и једно упозорење.

Прво, хвала ти што си моје текстове рекламирао и тиме их учинио много читанијим него што би то иначе били. То сам доживео као додатни подстрек да наставим да их пишем. Размишљам и да их заједно објавим у књизи.

Друго, поводом оцене да “радим за британску службу”, моји адвокати ће против тебе поднети приватну тужбу надлежном суду у Београду, где ћеш имати прилику да докажеш и ове своје тврдње а и независност српског правосуђа на коју си толико поносан. У одговарајућем судском поступку предложићу за сведоке, између осталих, и неке припаднике службе коју си поменуо а које, стицајем околности, обојица добро познајемо. Ваљда они најбоље знају ко су им били, или и даље јесу, сарадници? Надам се да ћеш позиве на суђење уредно примати и да се нећеш позивати на имунитет? То не би било џентлменски.

Београд, 25. октобар 2016.

Зоран Чичак
urbana_gerila urbana_gerila 14:21 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
moga druga Čileta


eeee, tek je sad kredibilno.

krkar, ti si neopevani kreten.
krkar krkar 14:30 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar, ti si neopevani kreten.


Možda je tako ali ti si kod mene banovan. A sve mi se čini i da ćeš ostati
urbana_gerila urbana_gerila 14:32 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
krkar, ti si neopevani kreten.


Možda je tako ali ti si kod mene banovan. A sve mi se čini i da ćeš ostati


sve mi suze niz leđa teku, nego - siguran si da mi opet nećeš slati poruke ljubavi: dođi, ko nas posvađa?
blogovatelj blogovatelj 17:04 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

Možda je tako ali ti si kod mene banovan. A sve mi se čini i da ćeš ostati


Ne možeš mu ništa. Samo se loguje kao antioksidans i nastavi dalje. To je uostalom i uradio na tvom blogu. Onog momenta kad je gorila banovana, pojavio se oksidans.
Koincidencija?
urbana_gerila urbana_gerila 17:10 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

blogovatelj
Ne možeš mu ništa. Samo se loguje kao antioksidans i nastavi dalje. To je uostalom i uradio na tvom blogu. Onog momenta kad je gorila banovana, pojavio se oksidans.
Koincidencija?


naravno, kad je i krkar slobodni radikal ko i ti.




(naputak za obožavatelje - blogodavitelj je desno)
krkar krkar 17:38 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

siguran si da mi opet nećeš slati poruke ljubavi: dođi, ko nas posvađa?


Siguran sam da ću sledeći put kad budeš kukao štosamtebanovobezrazloga reći marš u pizdu materinu.

Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu
urbana_gerila urbana_gerila 17:44 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
siguran si da mi opet nećeš slati poruke ljubavi: dođi, ko nas posvađa?


Siguran sam da ću sledeći put kad budeš kukao štosamtebanovobezrazloga reći marš u pizdu materinu.

Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu



opet lažeš, ja ni na te tvoje poruke nisam odgovarao, jer ne volim bolesne spletkare - a kamoli da sam ti ja poruke pisao.
urbana_gerila urbana_gerila 17:50 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu



ti meni trebaš: kao ogledno prase glede toga kako treba sa turbo-folkom - samo se podsmevati!
krkar krkar 18:48 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

ja ni na te tvoje poruke nisam odgovarao


Da, proverio sam, imaš pravo. Pitao sam te 6.4. zašto sam te banovao i nisi mi odgovorio. A ja se ne sećam niti sam se tada sećao zašto sam te banovao iako je razlog i tada sigurno postojao (osim razloga što si kreten, zbog toga ne banujem automatski).

A onda sam te 18.4. odbanovao jer si na nekom blogu nekoga karao u čemu sam uživao.

A onda si prvom prilikom zasrao i pokazuje se da sam, iako se ne sećam zašto si bio banovan, bio u pravu. Zaslužio si da budeš banovan. Ako ništa drugo ono bar zbog očuvanja elementarne pristojnosti bloga.
urbana_gerila urbana_gerila 19:11 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
ja ni na te tvoje poruke nisam odgovarao


Da, proverio sam, imaš pravo. Pitao sam te 6.4. zašto sam te banovao i nisi mi odgovorio. A ja se ne sećam niti sam se tada sećao zašto sam te banovao iako je razlog i tada sigurno postojao (osim razloga što si kreten, zbog toga ne banujem automatski).

A onda sam te 18.4. odbanovao jer si na nekom blogu nekoga karao u čemu sam uživao.

A onda si prvom prilikom zasrao i pokazuje se da sam, iako se ne sećam zašto si bio banovan, bio u pravu. Zaslužio si da budeš banovan. Ako ništa drugo ono bar zbog očuvanja elementarne pristojnosti bloga.




ima ta istorija i prolog koji nije tako benigan kao ovo što si ovde naveo, no nebitno - već mi je tvoj nivo i to što sam uopšte pomenuo te tvoje privatne poruke bez obzira što na njih nisam odgovarao.

da skratim, mislim da si sposoban da shvatiš kako - meni ovo moje individualno spolovilo trne glede bilo čijeg mišljenja ili banovanja, tvog pogotovo, te ti, sinko, samo radi svoj posao "očuvanja elementarne pristojnosti bloga", ko bi od tebe za to bio kompetentniji.


krkar krkar 19:28 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

ima ta istorija i prolog koji nije tako benigan kao ovo što si ovde naveo


E pa ja se tog prologa ne sećam, ne pamtim efemerne stvari, a nemam ga ni arhiviranog pa ga, ako ti je bitno, možeš slobodno izneti.

I mene za njega (prologa) zabole kao i za tebe... ali mi je istina draža.
urbana_gerila urbana_gerila 19:51 26.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
ako ti je bitno


majok, rekoh već da je i ovo bilo previše - toliko me je blam da je gerilica počela da isleđuje sa kim sam se viđao u ona 3 minuta koje danas nismo proveli zajedno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:24 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

urbana_gerila
krkar
moga druga Čileta


eeee, tek je sad kredibilno.

krkar, ti si neopevani kreten.

od sveg zezanja, a zezanje cenim kao disciplinu - ovaj blog je pravo skriveno blago interneta.

Čile je veoma pismen, i ne samo pismen, nego posvećen temi koju je odabrao, što uopšte nije malo.

Svaka preporuka za čitanje.
martin_krpan martin_krpan 09:51 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

uros_vozdovac
urbana_gerila
krkar
moga druga Čileta


eeee, tek je sad kredibilno.

krkar, ti si neopevani kreten.

od sveg zezanja, a zezanje cenim kao disciplinu - ovaj blog je pravo skriveno blago interneta.

Čile je veoma pismen, i ne samo pismen, nego posvećen temi koju je odabrao, što uopšte nije malo.

Svaka preporuka za čitanje.


Da. Dvije stvari koje Čičak lijepo vidi: 1) Vučića ima mnogo u medijima a nema novih tema i to sad počinje da pravi ozbiljnu štetu u datotekama glava i duša 50% srpskog glasačkog tijela; 2) Diktatorska priroda režima koja želi po svaku cijenu da vodi istorijske procese, koje pametan čovjek zna da voditi ne može.

Pojam "obavještajne službe" je zadnja karta režima da namakne tvrdu temu, koju bi mogao kvazi eksploatisati.

A istorijski proces je neupitan. Tu pi ar ne pomaže. Srbija je krepala, totales. GDP Srbije je reda veličine malo jače firme u DE/USA tipa Home Depo, Lidl, itd... Tipična Dead Horse Theory.




uros_vozdovac uros_vozdovac 10:00 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

martin_krpan


A istorijski proces je neupitan. Tu pi ar ne pomaže. Srbija je krepala, totales. GDP Srbije je reda veličine malo jače firme u DE/USA tipa Home Depo, Lidl, itd... Tipična Dead Horse Theory.




Muka je da PR još uvek daje rezultat.
martin_krpan martin_krpan 10:14 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

uros_vozdovac
martin_krpan


A istorijski proces je neupitan. Tu pi ar ne pomaže. Srbija je krepala, totales. GDP Srbije je reda veličine malo jače firme u DE/USA tipa Home Depo, Lidl, itd... Tipična Dead Horse Theory.




Muka je da PR još uvek daje rezultat.


Baš tako.
krkar krkar 12:01 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

Čile je veoma pismen, i ne samo pismen, nego posvećen temi koju je odabrao, što uopšte nije malo.


Čile je izrazito lucidan tip, oduvek bio. Sa njim je uživanje razgovarati na temu srbijanske političke čaršije.

Doduše, žene se obavezno dosađuju ali imaju i one svoje teme.
karabasbarabas karabasbarabas 12:07 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

Istini za volju, ovog puta psiho nije sam reagovao, nego su ga novinari pitali

"A sta kazu na nekom blogu da imate milione na racunu u Svajcarskoj, kako to komentarisete."

Onda je on rekao "Nemam pojma, ko je to napisao, to je neki niko"

S tim da nije iskljuceno da je naruceno pitanje kao i sva ostala, bas sam se iznenadio da je neko prikupio muda da ga pita. Tim pre je mnogo verovatnije da je naruceno.
expolicajac expolicajac 13:42 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

krkar
Čile je veoma pismen, i ne samo pismen, nego posvećen temi koju je odabrao, što uopšte nije malo.


Čile je izrazito lucidan tip, oduvek bio. Sa njim je uživanje razgovarati na temu srbijanske političke čaršije.

Doduše, žene se obavezno dosađuju ali imaju i one svoje teme.

Heklaju heklericama
Milan Novković Milan Novković 14:24 27.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

expolicajac
krkar
Čile je veoma pismen, i ne samo pismen, nego posvećen temi koju je odabrao, što uopšte nije malo.


Čile je izrazito lucidan tip, oduvek bio. Sa njim je uživanje razgovarati na temu srbijanske političke čaršije.

Doduše, žene se obavezno dosađuju ali imaju i one svoje teme.

Heklaju heklericama

Pošto smo mi geeks relativno trapavi što se tiče čaršije i abrova, tj jako malo nas interesuje, a poprilično neinteligentno uvezujemo stvari u celinu, mene i ove oko mene uglavnom ni ne interesuje među nama, dok nas neko ne ufati za ručicu tipa "ajmo drugovi, socialising" (nači neka šira kafana ili grupašenje gde ima i hrane i pića), mene ponekad zainteresuje i prišljamčim se ženama kad vidim da pričaju.

One me onda ispoštuju donekle, tj umeju da se okrenu i k meni na trenutke dok pričaju, al čim primete da sam pozaboravljao sve od pre nekoliko nedelja prevrnu jedva primetno očima i opet počnu da me ignorišu.

Na kraju nešto zapamtim, posle n-tog ponavljanja, a pametnom čoveku jednu te istu stvar ne treba ponoviti više od 7 puta, samo kod mojih žena bi se slabo leba najeo od mog znanja, morao bih da probam negde drugde (ne veruju mi svi kad ovo kažem al, valjda, to na ovu temu nije ni bitno)
b92fmember b92fmember 11:27 28.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu


kad smo već na ovoj temi... jel zna neko neki dora lek, melem ili slično za ovaj problem?

p.s.
pitam za drugara.
expolicajac expolicajac 11:44 28.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

b92fmember
Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu


kad smo već na ovoj temi... jel zna neko neki dora lek, melem ili slično za ovaj problem?

p.s.
pitam za drugara.

Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.
predatortz predatortz 11:53 28.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

expolicajac
b92fmember
Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu


kad smo već na ovoj temi... jel zna neko neki dora lek, melem ili slično za ovaj problem?

p.s.
pitam za drugara.

Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.


Istucati list ostruge (divlja kupina, Rubus Caesius), stavii preko čira i ima da ti(drug) bide(š) ki nov!

zilikaka zilikaka 21:37 28.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.

Prethodno taj luk staviti na plotnu i malo prepeći, da omekša i potamni i pusti sok.
maksa83 maksa83 21:46 28.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

zilikaka
Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.

Prethodno taj luk staviti na plotnu i malo prepeći, da omekša i potamni i pusti sok.


expolicajac expolicajac 06:50 29.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

zilikaka
Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.

Prethodno taj luk staviti na plotnu i malo prepeći, da omekša i potamni i pusti sok.

Apsolutno nepotrebno.
emsiemsi emsiemsi 08:36 29.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

expolicajac
b92fmember
Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu


kad smo već na ovoj temi... jel zna neko neki dora lek, melem ili slično za ovaj problem?

p.s.
pitam za drugara.

Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.

Ако чир није на гузици, тај лук се после може и искористити.
expolicajac expolicajac 20:04 29.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

emsiemsi
expolicajac
b92fmember
Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu


kad smo već na ovoj temi... jel zna neko neki dora lek, melem ili slično za ovaj problem?

p.s.
pitam za drugara.

Crni luk, staviti u kolutu na mesto gde se pojavio čir. Siguran način da se izazove njegovo prirodno "pucanje". Obavezno staviti i gazu.

Ако чир није на гузици, тај лук се после може и искористити.

A bre Čarli ja sam EX nisam bre Krkar.
ranoranilica ranoranilica 23:59 29.10.2016

Re: Druga strana odgovorila

b92fmember
Ti mi trebaš koliko i čir na dupetu


kad smo već na ovoj temi... jel zna neko neki dora lek, melem ili slično za ovaj problem?

p.s.
pitam za drugara.


Ihtiol mast - da ekspresno sazri i provali se.
Mazati samo pre provaljivanja, a nikako na otvorenu ranu.

Za brže zarastanje rane - Flogocid mast (ima je i u humanim i
veterinarskm apotekama)
cane cane 15:07 26.10.2016

.

Vrh nepoznavanja pravila ponašanja u savremeno političko-bezbednosnom svetu jeste vrlo sumljiv prikaz rada visoko pozicioniranog policijskog službenika UKP-a.


ako je stanje bezbednosti proporcionalno nivou pismenosti bezbednosnih struktura, onda zaista treba da se zabrinemo...

expolicajac expolicajac 15:45 26.10.2016

Re: .

cane
Vrh nepoznavanja pravila ponašanja u savremeno političko-bezbednosnom svetu jeste vrlo sumljiv prikaz rada visoko pozicioniranog policijskog službenika UKP-a.


ako je stanje bezbednosti proporcionalno nivou pismenosti bezbednosnih struktura, onda zaista treba da se zabrinemo...


Cane već sam ti davno rekao da možeš samo da jedeš govna i da odjebeš "od mene u odskocima". I ono krkarovo govno sa naslovnice bloga savršeno podseća na tebe.
cane cane 20:12 26.10.2016

Re: .

da vam ne bude sumljivo ako me odjednom nema?





kukusigameni kukusigameni 21:52 26.10.2016

odlazi cirkus

Šta će nama špijuni? Mi javno razgovaramo sa stranim službama i još se time hvalimo. Ova država je odavno prestala da bude cirkus. Ovo je nešto mnogo blesavije.

Građani koji šalju plagijatore da pregovaraju sa šefom ruske službe, zaista nisu ni klovnovi.

LINK
49 41 49 41 15:38 28.10.2016

Cutanje je zlato,

a ponekad blato!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana