Ово је освета лоших ђака!
.
Ili ako već hoćete, ako postoje dobri i loši đaci, onda svakako postoje dobri i loši prosvetni radnici.
Mada ne vidim vezu izmedju te dve kategorije.
-Na primeru škole, krivine se odnose na šaputanje, puškice, bubice, prepisivanje domaćih od druge dece, izradu domaćih/projekata od strane roditelja ili nekoga koga roditelji poznaju, zamenu kontrolnih itd
-Siva zona 1: privatni časovi posle škole. Svi govore o njima kao o zlu ili nužnom zlu, iako ne vidim šta je nemoralno u tome da neko plaća čas matematike na isti način kao čas karatea.
-Siva zona 2: grupni rad kada svi članovi grupe dobijaju istu ocenu. Iz nekog razloga se smatra za poželjno u školskom okruženju, iako ne vidim ništa dobro u tome da jedan čovek sve odradi a ostali hvataju zjala i posle ponosno idu i govore "nastavnica mi DALA peticu"
što nisu vaspitali decu da paze na času i onda bi uštedeli pare.
Jukie nije mi ni palo na pamet da privatne časove đaku daju ISTI nastavnici koji mu predaju u školi
angie01što nisu vaspitali decu da paze na času i onda bi uštedeli pare. pa jukie, ako je to toliko masovna pojava, nece biti da deca nisu vaspitana da paze na casu, ( koji su njihovi roditelji vec platili kroz porez), nego je verovatnije da se taj profesor nije bas potrudio.
u moje vreme, apsolutno NIKO nije isao na privatne casove iz bilo cega u osnovnoj skoli,
sada deca masovno idu na casove iz skoro svih predmeta.
i jos nesto, za projekte koje rade roditelji-to je sramota, ali za zahteve, a ne za to sto su roditelji primorani da se snalaze,da li si video sta se trazi iz tehnickog da deca naprave za dobru ocenu
stopalo ma da, najbolje je odmah od prvog razreda da se nauce da su jedni drugima konkurencija homo homini i taj rad
stopaloPS i deca uopste nisu takva da "samo jedan odradi". mislim da je to projekcija sveta "odraslih"
stopalo koji je glagol u srpskom jeziku "odraditi"?
Dobre ideje za razmišljanje
stopalo ma da, najbolje je odmah od prvog razreda da se nauce da su jedni drugima konkurencija homo homini i taj rad Hmm... originalna misao je bila da svako radi za sebe i dobija pošteno zarađenu ocenu, umesto da neko baš ništa ne uradi i dobije poene samo zato što je abecednim redom stavljen u grupu sa zasluženim odlikašem
highshalfboozeMada ne vidim vezu izmedju te dve kategorije. Ako je ne vidite, to ne znači da ne postoji. I to uzročno posledična veza.
Siva zona 1: privatni časovi posle škole. Svi govore o njima kao o zlu ili nužnom zlu, iako ne vidim šta je nemoralno u tome da neko plaća čas matematike na isti način kao čas karatea.
nastavnica mi DALA peticu"
Ti testovi treba da testiraju rad nastavnika, a ne učenika. Učenici već imaju ocene. Svaku školu koja na testovima pokaže znanje ispod proseka trebalo bi na odredjeni način kazniti.
Ako dopuštate. Mišljenja sam da, kao što ne postoje glupa i pametna pitanja, ne postoje dobri i loši đaci.
Prosvetni radnici vole da gradiraju stvari, ali izgleda sa ciljem da bi zadovoljili svoju sujetu. Tako profesor na svojoj vrednosnoj lestvici sebe stavlja na višlje mesto nego učitelja, ne shvatajući da je lanac obrazovanja jak koliko je jaka njegova najslabija karika.
Sistem vrednovanja je svakako potreban, jer kao što postoje učenici sa više i manje znanja, tako postoje i nastavnici sa više i manje znanja i sa više i manje sposobnosti da to znanje prenese. Ili ako već hoćete, ako postoje dobri i loši đaci, onda svakako postoje dobri i loši prosvetni radnici.
ne znam ko je prosao kroz skolu, a da nikada nije sapnuo nekom, ili da su njemu na taj nacin pogurali odgovaranje,
nije mi ni palo na pamet da privatne časove đaku daju ISTI nastavnici koji mu predaju u škol
Међутим, велики је проблем што постојећи тестови нису усаглашени са наставним планом и програмом, верујте, то боље знају колеге које раде у ОШ, то је апсурд, али је тако.
G r o fМеђутим, велики је проблем што постојећи тестови нису усаглашени са наставним планом и програмом, верујте, то боље знају колеге које раде у ОШ, то је апсурд, али је тако. ...ovo je neka zajebancija??? Obrazovanje treba ukinuti sve zajedno sa ministrom, pa fino natanane, ispočetka.
Грофе, нажалост није зајебанција.
G r o fГрофе, нажалост није зајебанција. kako se to izražavaš nurudine...
али он овде говорећи о школству помиње плату мануелног радника у Немачкој.
А ја мислим да је то што сте изнели неартикулисано, т.ј. изражено на крајње рудиментаран начин, и лоше уређено.
Истиче фотографију говорника привлачећи центар пажње на његову личност пре него на оно што је он рекао и што је (ваљда) поента блога.
Запањен сам да неко ко тако искориштава привилеговану позицију блогера на Б92 има статус учитеља.
Даље, ја ценим Миодрага Зеца, али он овде говорећи о школству помиње плату мануелног радника у Немачкој. Што то има везе с образовањем? Да ли образовање служи да би се људи класно поделили и помирили с том поделом?
То што деца насрћу на професоре има своје узроке. Интересантно колико су површно дискутовани.
a zec nekako uvek zaboravlja da pomene da je i on deo tog sistema koji vec generacijama gradi generacije. nije on juce dosao u srbiju. predaje on ovde dugo, dugo...
АО, а шта то треба да пребацимо Зецу?
професор Зец је поентирао, па сам из тог разлога искористио његов говор од 48 секунди да бих закључио једну "серију" блогова.
Ako dobro razumem tu frazu, ona kaže da su bivši loši djaci sada na vlasti (uostalom imamo tolike magistre i doktore sumnjivo stečenih diploma koji o ozbiljnim stvarima odlučuju) i u položaju su da se svete za silne kečeve i strahove od nastavnika koji su im kečeve davali.
Uzgred, čini mi se da nisu svi shvatili tačno značenje naslova ovog bloga. Ako dobro razumem tu frazu, ona kaže da su bivši loši djaci sada na vlasti (uostalom imamo tolike magistre i doktore sumnjivo stečenih diploma koji o ozbiljnim stvarima odlučuju) i u položaju su da se svete za silne kečeve i strahove od nastavnika koji su im kečeve davali. Ovo je njihova osveta.
demagogiju?
da,, ta fraza znaci upravo to ali ekonomiju nam razara jedan od boljih studenata beogradskog ekonomskog fakulteta. da nije onda problem u profesorima?
ne boj se ti za zeca
Неки његови студенти кажу да је он један од ретких професора који дела у складу са својим речима, не видим шта је ту демагогија.
Ако алудираш на Динкића, нисам сигуран да му је проф. Зец предавао,
Наша трагедија је у томе што људи попут проф. Зеца и проф. Драгићевић нису на позицијама са којих могу да доносе важне одлуке, систематски важне.
Ако алудираш на Динкића, нисам сигуран да му је проф. Зец предавао, али у сваком случају одговорност професора стоји, и нико их не аболира.
Постоје и оне колеге које знање не умеју да пренесу -- није знање знање знати, већ је знање знање дати
Sin Miodraga Zeca, Branislav Zec, uključen je u privatizaciju preduzeća od najveceg znacaja. Naime, Branislav Zec se time bavio jos dok je bio izvršni direktor Agencije za privatizaciju. U javnosti je nepoznat dovoljno, poseban Centar ili Sektor u okviru Agencije za privatizaciju, koji se bavi preduzećima od javnog značaja i koji je redovan "začin" u svim većim transakcijama u Srbiji,i kojim je rukovodio sin Miodraga Zeca, uglavnom daleko od očiju medija, bilo da je u pitanju veliki tender kao na primer RTB Bora, JAT-a i dr., pa i u slučajeve velikih preduzeća u stečaju i transakcije kao što su, na primer, bile Robne kuće Beograd i Mobtel. Ovaj Sektor za preduzeća od posebnog značaja koncipiran je tako da tamo skoro ni nema zaposlenih (ili ima samo jedan), a taj sektor se bavi transakcijama koje bi trebalo da organizuju i sprovode najstručniji timovi kojih ovde (namerno) nema. Tako sada za RTB Bor mora biti urađena nova strategija nakon dva propala tendera, što je opet plod stanja u Agenciji za privatizaciju i izuzetno loše procene Agencije u vezi austrijskog kupca RTB-a. Zbog ovakvog popusta bi u svakoj zemlji bili smenjeni svi oni koji su na tom projektu radili, uključujući i one koji su njihovi neposredni rukovodioci, jer ovakve greške državu isuviše koštaju, da bi se preko toga moglo prelaziti tek tako.
mislis da zaradjuje vise od metalostrugara?
tetkino pošto sam okružena roditeljima osmaka, primećujem da su najglasniji u protestima oni roditelji koji su na sve načine pokušali da navuku prosek svojoj deci:- radili im seminare, domaće zadatke, pisali pismene- kupovali poklone nastavnicima- nabavljali opravdanja i sami smišljali raznorazna opravdanja za svoju decu- ulizivali se, podmićivali, pretili da bi dobili željenu ocenu- itd.
Agata Kristi, knjiga Mačka među golubovima She was standing now by the chimneypiece listening to Mrs. Gerald Hope's slightly whining voice. With great foresight, she had not suggested that Mrs. Hope should sit down. "Henrietta, you see, is very highly strung. Very highly strung indeed. Our doctor says..." Miss Bulstrode nodded, with gentle reassurance, refraining from the caustic phrase she sometimes was tempted to utter. "Don't you know, you idiot, that that is what every fool of a woman says about her child?" She spoke with firm sympathy. "You need have no anxiety, Mrs. Hope. Miss Rowan, a member of our staff, is a fully trained psychologist. You'll be surprised, I'm sure, at the change you'll find in Henrietta (who's a nice intelligent child, and far too good for you) after a term or two here." "Oh, I know. You did wonders for the Lambeth child - absolutely wonders! So I'm quite happy. And I - oh, yes, I forgot. We're going to the South of France in six weeks' time. I thought I'd take Henrietta. It would make a little break for her." "I'm afraid that's quite impossible," said Miss Bulstrode - briskly and with a charming smile, as though she were granting a request instead of refusing one. "Oh! but -" Mrs. Hope's weak petulant face wavered, showed temper. "Really, I must insist. After all, she's my child." "Exactly. But it's my school," said Miss Bulstrode. "Surely I can take the child away from a school any time I like?" "Oh, yes," said Miss Bulstrode. "You can. Of course you can. But then, I wouldn't have her back." Mrs. Hope was in a real temper now. "Considering the size of the fees I pay here..." "Exactly," said Miss Bulstrode. "You wanted my school for your daughter, didn't you? But it's take it as it is, or leave it. Like that very charming Balenciaga model you are wearing. It is Balenciaga, isn't it? It is so delightful to meet a woman with a real clothes sense." Her hand enveloped Mrs. Hope's, shook it, and imperceptibly guided her toward the door. "Don't worry at all. Ah, here is Henrietta waiting for you." She looked with approval at Henrietta, a nice well balanced intelligent child if ever there was one, and who deserved a better mother. "Margaret, take Henrietta Hope to Miss Johnson."
I na kraju samo su pare bitne... Krenemo mi fino o kulturi, obrazovanju, znanju, duhovnim vrednostima, ali na kraju samo nam je plata bitna...
Nego, ovih dana, pošto sam okružena roditeljima osmaka, primećujem da su najglasniji u protestima oni roditelji koji su na sve načine pokušali da navuku prosek svojoj deci: - radili im seminare, domaće zadatke, pisali pismene - kupovali poklone nastavnicima - nabavljali opravdanja i sami smišljali raznorazna opravdanja za svoju decu - ulizivali se, podmićivali, pretili da bi dobili željenu ocenu - itd.
I onda se čudimo što je bahatost norma, a mi smo decu, od pelena, naučili da ne postoji zakon, ne postoji pravilo, ne postoji moral, ne postoji ideja, koja se ne može iskriviti, zaobići, preskočiti - ako se dovoljno na nju navališ.
Nego, mene stvarno fasciniraju roditelji - za koje bi inače rekao da su normalni, razumni i solidno obrazovani ljudi - koji u žaru borbe da obezbede svom čedu da upiše željenu školu - ne vide da se cela poenta gubi, ako ih u razredu bude 43.
И у склопу свега тога, родитељима су криви професори и систем, професорима су криви родитељи и систем, деци криви и родитељи и професори, систему криви сви заједно јер праве велику рупу у буџету за социјална давања и тако у круг...
Као да се бојимо да сами себи кажемо какви смо, па све нешто пребацујемо сопствену кривицу на друге...
прво виче:"Нисам ја!"
antioksidantИ у склопу свега тога, родитељима су криви професори и систем, професорима су криви родитељи и систем, деци криви и родитељи и професори, систему криви сви заједно јер праве велику рупу у буџету за социјална давања и тако у круг... kad me vec citiras bio bi red da me navedes u referencama :)
nurudin А, што би рекли -- ја сам, кад и министар каже -- нисам ја.
Извини, АО, у праву си! Китим се туђим перјем!
EDIT: (А све то иницирао Нурудин својим блоговима у последње две недеље.
antioksidantИзвини, АО, у праву си! Китим се туђим перјем! ma salim se ucim(o) jedni od drugih par vas na blogu lepo opisuju situaciju iz perspektive nastavnika vredno je to citati
ucim(o) jedni od drugih...vredno je to citati
Е, то је оно што ме и привлачи овде, иначе не верујем да бих се баш тако често качио на блог...
tetkinoBlic
Обрни, окрени -- испашће да је најмање споран вођа. :)
Boli vas "uvo" ( a znate šta stvarno mislim da vas boli), šta drugi kažu i šta drugi rade. Na svojim predmetima uspostavite kriterijum. Nema tata, nema mama, nema direktor, nema kolega. Naravno nema ni urgiranja za drugu decu, niti svoju. I tako dvadeset godina. Svi će da vas pljuju, ogovaraju i mreze. Ali kada vas više ne bude bilo pričaće o vama da ste bili pravi i jedini.
A, кад буду почели да бију, позваћемо се на Вас.
expolicajacA, кад буду почели да бију, позваћемо се на Вас. Pozivanje na mene neće ti pomoći, ali pozivanje mene, imalo bi efekat.
expolicajacBoli vas "uvo" ( a znate šta stvarno mislim da vas boli), šta drugi kažu i šta drugi rade. Na svojim predmetima uspostavite kriterijum. Nema tata, nema mama, nema direktor, nema kolega. Naravno nema ni urgiranja za drugu decu, niti svoju. I tako dvadeset godina. Svi će da vas pljuju, ogovaraju i mreze. Ali kada vas više ne bude bilo pričaće o vama da ste bili pravi i jedini. Traži žrtvu, ali jednini način da se problem reši. Sve ostale priče su "mlaćenje prazne slame".
a tu bi nastala buna kao protiv dahija.
ako prvih par školskih godina moraš da pogneš glavu paseš travu igraš kako ti se kaže. Jedino da kada u ruci imaš papir o licenci i papir o radu na neodređeno