NIJE TEŠKO BITI FIN – Slučaj službenika A.T.

Nebojša Milenković RSS / 03.10.2007. u 21:44

corax.1144.jpgPolemika koja se danas u klupama Skupštine Srbije povela povodom Slučaja službenika Aleksandra Tijanića i njegovog odnosa prema ženama, i podsećanje poslanika LDP Slobodana Maraša da nije tačno da je Tijanić govorio loše o svim ženama tj. da postoji jedna o kojoj je govorio lepo: 

Gospodin Tijanić se više puta na veoma primitivan način izražavao o ženama. Ja ću pročitati jedan deo šta je rekao za žene, objavljeno je u 'Dnevnom telegrafu' 1998. godine: 'Žena treba da izgleda kao šarplaninac, s urođenom bundom, krupna, dresirana, s ogrlicom oko vrata i da laje samo kad joj neko tuđi priđe'. Ima jedna žena o kojoj je lepo govorio, to je Mirjana Marković. (S.Maraš)

baš kao i poziv Odbora za ravnopravnost polova Skupštine Srbije A.Tijaniću da podnese ostavku - kao ozbiljne i odgovorne građane trebala bi nas podstaći i na diskusiju o sistemu vrednosti koji vlada Srbijom današnjice, a  koji je dopustio mogućnost da ovaj čovek uopšte nađe na funkciji direktora RTS-a.  

Ilustracije zarad, krenimo primerom (ne)očekivane ljubavi o kojem priča poslanik Maraš. Dakle, u prilog navedenom podsećam da je upravo intervju A.Tijanića rađen za zagrebački START novembra 1988. bio, zapravo, prvo medijsko pojavljivanje Mirjane Marković s "pozicije" supruge Slobodana Miloševića. Mnogi smatraju da je navedeni intervju bio itekako koristan i za dalju novinarsku karijeru A.T. Delovi ovog dragocenog svedočenja preneti su u knjizi Slučaj službenika Aleksandra Tijanića (YUKOM, 2005)[1]:

 

 Tijanic-Mira.jpg 

 ... Ljudi iz njene okoline kažu da nije dovoljno poznavati profesoricu Marković, treba je razumeti. Iz te potrebe za razumevanjem nastala su dva preovlađujuća mišljenja o njoj: prvo da joj nije lako u ulozi pratioca 'legende koja hoda', drugo, da 'legendi koja hoda' nije lako sa profesoricom psihologije koja pravi sopstvenu javnu karijeru...
... Veoma ste me iznenadili time što ste odgovorili na sva pitanja, što ste uopšte razgovarali sa mnom, što ste bili ljubazni, i što niste zahtevali autorizaciju teksta... 

Iz intervjua A.T. sa Mirom Marković, Start, 26. novembar 1988. ...

 

Za nju se smatra da u politici ima veliki uticaj na svog supruga, a ja lično mislim, ne znam detalje, zaključujem posredno, da to nije tačno... Zato mislim da opozicija greši kad je tako zdušno napada... 

A.T. o Miri Marković u intervjuu za list Žena, 11. mart 1993. 

Moram vam reći da na ovim prostorima ona deluje kao evangelista nade i tolerancije. To je delovalo anahrono u vremenima horskog dranja vatrene braće da joj nisam davao ni promil šansi da uspe u omasovljavanju podrške svom civilizacijskom paketu. Izgleda da sam pogrešio. Znam šta je Mira mislila o ratu, znam kad smo bili u situaciji da razgovaramo šapatom jer su i njene i moje ocene nekih stvari bile nepopularne u to vreme i sećam se da tada nije bilo ovoliko ljudi oko nje. 

Ministar A.T. o Miri Marković, Intervju, 15.novembar 1996. 

ili: 

Gospođu Marković smatram svojom prijateljicom i tako će zauvek ostati. Iz više razloga. Najpre znam da je protiv rata i profitera, te da u svom stavu ima civilizacijski paket koji je sličan mom. 

Ministar A.T. o Miri Marković, Beograd, 1996. (u: Slučaj službenika A.T.) 

 

E sad šta je sve narečeni drug – ministar, savetnik, direktor... i šta sve ne, u njegovim ogavnim mizoginim tekstovima, pisao o drugim ženama – to jest o onima od kojih nije imao nikakvu ličnu korist... ipak nije za ovaj blog. Ili bar ja ne želim to da citiram.  Tek, podsećanja radi, da ne bi bilo shvaćeno kako je A.T. čovek bez osećaja za (političku) realnost, evo samo još par citata vezanih za slučaj kojim se bavimo – ovaj put iz vremena kada su Mirjana Marković i Slobodan Milošević izgubili vlast. Samo pet dana nakon izbora 2000. godine, iz Banja Luke u tekstu Sloba je umro zbog ljubavi!? za beogradski Danas Tijanić piše: 

 

Faktički, Milošević je bio žrtva kućnog atentata. Dovršila ga je, verovatno pre vremena, apsolutno pogrešna Mirina kalkulacija koja je imala za cilj da preuredi Srbiju i Jugoslaviju na način koji će omogućiti porodičnu dinastičku vlast još decenijama. 

 

Sve što je Milošević uradio u poslednjih godinu dana, sve što je izgovorio u javnim prilikama, sve što je mislio unutar kuće, sve na šta je primorao državu, vojsku i policiju, medije i vladajuće stranke – sve je izašlo iz njene glave. 

 

Par koji je zaratio sa čitavim svetom, danas stoji pred ratom sa svojim narodom. Logičan kraj i za njih, i za nas. Zagrljeni pred zemljotresom, on slab pred njom, ona nemoćna pred silama koje je usmeravaju. Sve je kao u otužno melodramskim ruskim ljubavnim filmovima koje su obožavali da gledaju... 

A.T. u listu Danas, 29.septembar 2000.  

 

Dakle, bahatost ovog pojedinca poznata je i dokazana u tolikoj meri da na nju ne vredi dalje trošiti reči – ipak, nesporna je činjenica da A.T. na istu ima pravo. Tako da i današnji poziv Odbora za ravnopravnost polova Skupštine Srbije A.Tijaniću da podnese ostavku na mesto generalnog direktora Javnog servisa Srbije jeste, u neku ruku, kucanje na pogrešna (zatvorena) vrata. Jasno je da je reč o čoveku koji barata vrlo rastegljivim moralnim kategorijama koje bahatost naprosto čine sastavnim delom njegovog civilizacijskog paketa.

Stoga, kao građani ove zemlje čini mi se da moramo postaviti pitanje smene Aleksandra Tijanića – baš kao i odgovornosti onih koji su ov(akv)og čoveka postavili na odgovornu i dobro plaćenu funkciju generalnog direktora Javnog servisa Srbije!


[1] Iz istog izvora su i ostali citati koje prenosim.  

Atačmenti



Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

andjelija andjelija 22:08 03.10.2007

a ovaj je

pa susta suprotnost djelicu em sposoban, em drcan em mu niko nista ne moze.

tesko ce njega bilo ko da skine dok on ne odluci da ode tj. da nadje jos bolju poziciju.


a ako udarate neku peticiju, ela ubacite i da se rts ne placa kroz kiriju. bezobrazluk. da mi jos truju oca sa skupstinom umesto obrazovnim emisijama...a. baba hitler je odlucna i nece da plati kiriju u selu, bas iz tog razloga. niti je ikad tamo niti ukljucuju tv. ako mi uhapse babu zbog ne placanje kirije....bice svasta.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:38 03.10.2007

Poželjan model ponašanja u Srbiji danas

Tijanić, naravno, ostavku podneti neće - niti je pak u njegovom civilizacijskom paketu ta mogućnost uopšte predviđena. Da biste podneli ostavku na bilo koju javnu funkciju, pa i na ovu, morali biste imati makar malo morala.

Pitanje morala - u našem slučaju, zapravo, jeste pitanje vrednosnog sistema.

Jednostavnije rečeno: u zemlji u kojoj Veljo Ilić može da bude ministar - i Tijanić može da bude direktor! ČAK JE TO SASVIM PRIRODNO. Da li mi kao građani to možemo da trpimo - pa već trpimo!

To je, dakle, novouspostavljeni (poželjan) model ponašanja. Pošto navedena dvojica pokazuju da im se jednostavno može šta god požele - poruka koja se iz svega izvlači jeste: ponašajte se kao ova dvojica - i bićete: direktori, ministri... i tako to...
anonimni anonimni 22:50 03.10.2007

Re: Poželjan model ponašanja u Srbiji danas

Nebojša Milenković
u zemlji u kojoj Veljo Ilić može da bude ministar - i Tijanić može da bude direktor! ČAK JE TO SASVIM PRIRODNO. ...


kad smo kod prirodnog...."KAD U SUMI NEMA LAVOVA I MAGARAC SE ZA CARA PROGLASI"
andjelija andjelija 22:58 03.10.2007

Re: Poželjan model ponašanja u Srbiji danas

ali u pravu je za covica....taj covek za razliku od ovih dziberskih poiticara sto siluju zemljicu srbiju jeste kriminalac. taj ako ne placa novine da ne pisu nista o njemu .....
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:32 03.10.2007

Ok Službenik. A gde poslodavac?



Najsvežija događanja (u emisiji "48 sati - svadba" i nakon nje) sasvim opravdavaju ovu temu. Da ne prepričavamo izjave, reakcije... Nakon svega, ja mislim da će tu na kraju čak ispasti i neke koristi kad je u pitanju podizanje gotovosti za borbu protiv nasilja nad ženama. Baš zato što se incidentni slučaj desio na RTS. Tu televiziju gleda dosta široka lepeza ljudi i ova razmena napada i demantija će rezultirati tako što će problem nasilja nad ženama sada čuti i neki koji se njime do sada uopšte nisu bavili. Jednostavno će se suočiti sa nečijim javno izrečenim stavom da u tom "legalnom šljepkanju žena" ima nečeg nedopustivog.

Što se službenika A.T. tiče, on nije učinio ništa novo, niti sebi nesvojstveno. On sam po sebi nije čak ni preterano zanimljiv. Njega treba izmestiti u jednu drugu ravan posmatranja. Tada je njegova pojava najkorisnija - tada je on kao prst uperen u izvorište problema. Dakle, treba se pozabaviti kontekstom, kontekstom iz koga je on uopšte mogao da proizađe kao direktor glavnog državnog medijskog servisa. To je zapravo pitanje strukture našeg političkog estabilišmenta, i, naravno, ono što je još važnije, pitanje zabrinjavajuće niske osetljivosti našeg prosečnog građanina kad je reč o pojavama ili ljudima na čije postupke se naprosto mora reagovati. Upravo zato što je ta reakcija neadekvatna (a to u krajnjoj liniji znači da građani sami sebe i svoje bližnje ne brane dovoljno od tuđih loših postupaka) ovakvi Službenici se osećaju samouvereno i zaštićeno, maltene šta god da urade.







Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:40 03.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

treba se pozabaviti kontekstom, kontekstom iz koga je on uopšte mogao da proizađe kao direktor glavnog državnog medijskog servisa. To je zapravo pitanje strukture našeg političkog estabilišmenta, i, naravno, ono što je još važnije, pitanje zabrinjavajuće niske osetljivosti našeg prosečnog građanina kad je reč o pojavama ili ljudima na čije postupke se naprosto mora reagovati

UPRAVO TAKO!

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:20 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?




Ha... Pa, bre, Nebojša, ovo je baš, onako... ogoljeno. Da, taj je poslodavac. Nema sumnje. A ja sve kao da ne spomenem imena i likove iz pozadine... Da ostane i malo rebusa. I, da se ne naljute neki koji brane lik i delo... a ima ih. Stvarno ih ima, baš ovde, u blizini.

No, šalu na stranu. Dotični poslodavac jeste u gore opisanoj ulozi, ali ga ja nisam imenovao. Iz dva razloga. Prvi je što ni on ne bi mogao tako da se ponaša da mnoge naše komšije na izvesne negativne pojave u društvu ne reaguju krajnje flegmatično (ako ne i zlonamerno), tako da je prevashodna odgovornost na takvima, kojih je puno, pa tek na njemu. Drugi razlog što ga nisam eksplicitno markirao jeste to što se on ovde (po blogovima) već toliko pominje, da će se na kraju pomisliti kako je to lični rat protiv njega (naravno da će mnogi reći -Pa to i jeste rat protiv njega!! Ako on nas.., i mi ćemo njega..!). Upravo sam hteo da se ovaj ratoborniji deo blog-populacije ne izaziva, barem ne ovom prilikom. Nekako sam više želeo da akcenat ostane, nadasve, na principu da se mlake javne reakcije na negativne pojave zloupotrebljavaju pri izboru Službenika. Taj loš princip važi za mnoge Poslodavce i mnoge Službenike.

Konkretno, meni je lik Poslodavca sada nekako više za kritiku kroz karikaturu. Puno se o njemu pisalo ovih godina, meseci.., pa ovih dana... Dosta toga se i ponavlja, naročito u blogovima. Kroz karikaturu stvari funkcionišu nekako svežije, samim tim valjda i efikasnije.

Pozdrav


v.stojkovic v.stojkovic 00:26 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

Kako poslodavac stoji glede žena, mislim ophođenja ? Vidio sam jednom da je podučavao voditeljku čiji je bio gost na b92, dobro voli Cecinu pesmu i to se zna, ali ipak je to nedovoljno za zaključke.
AlexDunja AlexDunja 00:37 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

Konkretno, meni je V.K. sada nekako više za kritiku kroz karikaturu. Puno se o njemu pisalo ovih godina, meseci.., pa ovih dana... Dosta toga se i ponavlja, naročito u blogovima. Kroz karikaturu stvari funkcionišu nekako svežije, samim tim valjda i efikasnije.

ili
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:31 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

Nekako sam više želeo da akcenat ostane, nadasve, na principu da se mlake javne reakcije na negativne pojave zloupotrebljavaju pri izboru Službenika. Taj loš princip važi za mnoge Poslodavce i mnoge Službenike.

Konkretno, meni je V.K. sada nekako više za kritiku kroz karikaturu. Puno se o njemu pisalo ovih godina, meseci.., pa ovih dana... Dosta toga se i ponavlja, naročito u blogovima. Kroz karikaturu stvari funkcionišu nekako svežije, samim tim valjda i efikasnije.

Dragane,
hvala na sjajnoj analizi + krajnje konstruktivnom & korisnom pristupu.
sve u nadi da ostali blogeri neće krenuti mojim putem
p.s.
prihvatajući vašu sugestiju - obrisao "ogoljenog" poslodavca
srdačan pozdrav
n.m.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:16 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

p.s.
obrisao "ogoljenog" poslodavca


Uh, nisam želeo da utičem na taj način, da dođe čak i do brisanja. Skoro da osećam odgovornost. No, kad je već tako ispalo, onda sam, u sličnom duhu, i ja morao da malo korigujem svoj prethodni (re)komentar, onako, "retroaktivno", izbacivši inicijale...

Ali, važno je da su ljudi, kao što vidimo, više nego dobro shvatili poentu i sasvim pozitivno odreagovali, pronašavši adekvatne karikature... Biće toga još.







Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:41 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?



I ne samo karikatura. Imamo mi i Photoshop!

Znači, "RE:cuclanje na fotelji" :


Elem, nakon nedavnih bratskih razgovora sa Putinom u Moskvi, imalo se popodne vremena i za obilazak nekih naših gastarbajtera...










mariopan mariopan 11:14 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

Kakav poslodavac -takav sluzbenik.odraz su u ogledalu jedan drugome.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:43 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

Elem, nakon nedavnih bratskih razgovora sa Putinom u Moskvi, imalo se popodne vremena i za obilazak nekih naših gastarbajtera...

Baš su slatki - mislim, lep su par!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 17:07 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?


Čisto da se zna - ja sam ih posmatrao samo kao politički par. Tek da se ne pomisli...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:08 04.10.2007

Re: Ok Službenik. A gde poslodavac?

ja sam ih posmatrao samo kao politički par. Tek da se ne pomisli...

SAČUVAJ BOŽE...
kuki kuki 00:58 04.10.2007

E crni Nebojsa,

pa zar u Don Kihote?

Stoga, kao građani ove zemlje čini mi se da moramo postaviti pitanje smene Aleksandra Tijanića – baš kao i odgovornosti onih koji su ov(akv)og čoveka postavili na odgovornu i dobro plaćenu funkciju generalnog direktora Javnog servisa Srbije!


A i za slucaj da uspe, pa onda moramo da pokrecemo smenu za svakog od clanova vlade, za svakog poslanika. Ima ih mnogo bre. Nikad to necemo zavrsiti.

A da probamo odjednom?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:23 04.10.2007

pa zar u Don Kihote?

A i za slucaj da uspe, pa onda moramo da pokrecemo smenu za svakog od clanova vlade, za svakog poslanika. Ima ih mnogo bre. Nikad to necemo zavrsiti.

A da probamo odjednom?


hvala kuki!
uvek imaš praktične predloge
nema šta da se doda.
pozdrav
Crni Nebojša
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:27 04.10.2007

A da probamo odjednom?

Priča o dve Srbije:

angie angie 01:27 04.10.2007

Re: E crni Nebojsa,

pa oni i jesu da se skidaju, ako ne rade kako valja, jer oni koji ih biraju-gradjani, si njihovi poslodavci, jedino shto to kod nas nekako ne funkcionishe, kako se ko dochepa-tim glasovima, pozicije , tako postane bahat i neprikosnoveni autokrata, a gradjani samo uzaludno gundjaju i trpe.
doktorka doktorka 07:12 04.10.2007

A sto samo Kostunica?

U rubrici u NIN-u pisao je o mnogima. Jedan od niza tekstova u kojima se bavi Zoranom Đinđićem počinje rečima: «Srbin pred smrt. Odmaknut od kriminala. Pred smrt. Odmaknut od stranaca. Pred smrt. Odmaknut od Bebe i Čede. Pred smrt. Odmaknut iz Zemuna. Pred smrt. Preseljen iz Berlina u Vašington. Pred smrt. Mudar. Ali, već mrtav.» U januaru prošle godine bavio se tada predstojećim izborima u Demokratskoj stranci: «Pogledajte sledećih nedelja kako se kroz tačno odabrane medije širi zadah grčevite borbe za opstanak poznate totalitarne grupe koja je pod prinudnom upravom tri godine držala DS i Srbiju. Onako kako je navikla da ulično brzo presuđuje protivnicima - egzistencijalno, moralno i fizički - upotrebiće tajni sistem društvene moći da slome Tadića, pribave sebi oproštaj ili zatru tragove svega što su učinili svojoj partiji, Srbiji i Đinđiću.»

Godinu dana kasnije, Aleksandar Tijanić, direktor RTS, našao se na koktelu kojim je obeleženo 15 godina postojanja DS. Tim povodom je Liberalno demokratska frakcija DS od Borisa Tadića zatražila izvinjenje «zbog uvrede koja je učinjena prisustvom Aleksandra Tijanića».

http://82.117.206.28/Develop/KoJeKo.nsf/c9c629eb29aab07bc12570a500309ea0/92270d8947fdf71bc12570b40035e26b?OpenDocument


matakovic matakovic 08:56 04.10.2007

evo vam link da vidite

kako A.T. zamislja finansijski izvestaj. Sve je to lepo ali gde su pare??? Da pocnemo prvo od finansija. Mislim da bi A.T. pre svega zbog toga trebalo da ode. Ali ne u zaborav nego u zatvor. Ekonomisti ce razumeti. http://www.rts.co.yu/pdf/izvestaj06.pdf
ivana23 ivana23 10:02 04.10.2007

Profesor

Sociolog Ratko Božović smatra da istinu o nama ne bi trebalo skrivati, ma koliko vređala naš ukus.
- Ne bi trebalo zamerati što je istinu objavio. Takvo ponašanje govori da ponizna psihologija kod naših žena još nije iščezla i da nismo prevladali patrijarhalno shvatanje stvari - kaže on.
Blic, 4.10.2007.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:24 04.10.2007

Tijanić

Zaista me zanima, dragi komentatori, da li bilo ko od vas lično poznaje Tijanića?
Ili o njemu sudite samo na osnovu onoga što o njemu misli i/ili kaže neko drugi, treći, četvrti?
Ili o njemu sudite na osnovu istrgnutih citata? Ili na osnovu pojedinačnih incidenata? Ili na osnovu toga što je nekada bio "dobar" sa Mirom pa zatim više nije... kao što je nekada bio jako "dobar" i sa Zoranom i sa Bebom i sa Čedom pa prestao da bude?
I, koliko god da je njegov sadašnji Poslodavac kilav i ljigav i kako-god-da-poželimo-da-ga-okarakterišemo, Tijanić je sposoban čovek, koji - uprkos paušalnim ocenama koje ovde i na drugim mestima već dugo čitamo - popravlja onaj uparloženi mastodontski RTS koji je nasledio. Naravno da pri tome pravi i greške. Tijanić je neko ko je često u poslednjih dvadeset godina bivao na raznoraznim vetrometinama, pa se u njima snalazio kako je umeo i mogao.
Tijanić je, pre svega, novinar... i to izuzetno talentovan novinar. Ima li nekoga ko to može da osposri? Zanemarite to što je hvalisav i što sam za sebe tvrdi da je gigant... čovek je takvog karaktera kakvog jeste i stil ponašanja mu je takav kakav jeste. Nekome se to sviđa, nekome ne. Ne spadam ni u jedne ni u druge. AT mi je, jednom davno, bio glavni i odgovorni urednik i mogu samo da kažem da nisam imao boljeg šefa od njega: šta god je rekao da će učiniti, učinio je. Pri tome, naš odnos šefa i zaposlenog je započeo - sukobom.
Daleko od toga da je Tijanić anđeo... ali, daleko je i od toga da je Veliko Zlo Koje Treba Iskoreniti.
Šta ZAISTA imate da zamerite generalnom direktoru RTS-a Aleksandru Tijaniću osim onoga što piše u Bebinoj knjizi u izdanju YUCOM-a?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:42 04.10.2007

Re: Tijanić

Zaista me zanima, dragi komentatori, da li bilo ko od vas lično poznaje Tijanića?
Ili o njemu sudite samo na osnovu onoga što o njemu misli i/ili kaže neko drugi, treći, četvrti?
Ili o njemu sudite na osnovu istrgnutih citata? Ili na osnovu pojedinačnih incidenata?

Tijanić je javna ličnost, na jako važnoj funkciji u javnom servisu, kuću koju on vodi finansiraju građani – naravno da ćemo ga kritikovati, naravno da sudimo o njemu na osnovu incidenata, naravno da nema potrebe da ga poznajemo lično da bismo ga kritikovali.

Tijanić je sposoban čovek

To ni blizu nije dovoljno da bismo mu prećutali ono što radi i kako radi.

Naravno da pri tome pravi i greške.

Naravno da javnost konstatuje te greške.

Šta ZAISTA imate da zamerite generalnom direktoru RTS-a Aleksandru Tijaniću osim onoga što piše u Bebinoj knjizi u izdanju YUCOM-a?

Evo recimo ovo:

Zašto je ranije dečji program bio bolji?Zato što smo ranije imali decu koja su verovala da životinje govore i da Deda Mraz postoji.

Pa recimo to što od pretplate kupuje i emituje najgore đubre.
Pa recimo to što upada u emisiju i ubija muvu, kao da je sve to njegova prćija.
Pa recimo to što mu u najgledanijoj emisiji voditeljka decu dovodi do suza i nervnog sloma.

Dax Dax 10:50 04.10.2007

Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Gospodine Slobodane Cagic,
Shvaticu ovaj Vas post kao hvalospev bivsem gazdi jer u svakom drugom slucaju vredja osnovne civilizacijske norme.
Ovde nije pitanje o karakteru ili bilo cemu vezanom za licne osobine podlozne kritici.Covek o kojem vi govorite na ovaj nacin "Tijanić je sposoban čovek, koji - uprkos paušalnim ocenama koje ovde i na drugim mestima već dugo čitamo - popravlja onaj uparloženi mastodontski RTS koji je nasledio " je osoba koja bi morala najmanje moralno da odgovara gradjanima ove zemlje.Ne znam da li ste Vi zaboravili ali Mira Markovic je hladnokrvni ubica i orkestrator napada na zivot neistomisljenika .Ja se ne bih ponosio da sam prijatelj takve osobe niti smatram da je bilo ko iskazivajuci postovanje prema njenom liku ali i delu ucinio nesto vredno Vasih hvalospeva (neutralne analiza).
On je retko bio na "vetrometinama" vec ga je vetar doneo na mesto direktora "RTS"-a,dok je on taj isti vetar usmeravao i usmerava ka svojim politickim neistomisljenicima.Clanci koje je Aleksandar Tijanic pisao zadnjih dvadeset godina su klasican primer ne-etickog novinarstva sa jednim jedinim ciljem-obracunom sa bivsim poslodavcima i preprekama ka njegovim ciljevima.Da taj covek ne preza ni od cega,govori dvogodisnja nemilosrdna hajka na pokojnog premijera,koja i da je moguce ne moze da se istrgne ni iz jednog konteksta.Dobro mozda iz vaseg zaposleni-gazda konteksta.
Njegov stil ponasanja je takav da mu dozvoljava da ubija muve u studiju i koristi izraze "..jos mu samo fale usi da bude magarac.."? Zaista mi nije jasno koji su vasi kriterijumi za procenu neke licnosti i njene podobnosti za rad na jednoj javnoj funkciji.To koliko je bio dobar Vas gazda?
Vasa merila su zadivljujuca,pogotovo sto kroz vas hvalospev pokusava da proveje "objektivan" ton.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:05 04.10.2007

Re: Tijanić

@ Jelena Krajšić

Bilo bi divno kad bi drugi komentatori, ovako kao Vi, iznosili i argumente. Saglasan sam sa ovim što ste napisali... mislim, pre svega, na tri poslednje rečenice.
Ipak, pored đubreta koje kupuje, Tijanić ima veoma fleksibilan program i prenosi nam uživo sve što tehnički može... toga ranije nije bilo. Bio sam iskreno iznenađen kad je RTS iste večeri prenosio Dejvis kup i Divca (ako se ne varam), dva jako zamašna poduhvata. To ranije, pre Tijanića, nije bilo moguće.
Dax Dax 11:12 04.10.2007

Re: Tijanić

U poredjenju sa vremenom Slobodana Milosevica mi zivimo u bajci,pa samim tim i gospodin Tijanic deluje kao sposoban covek.
Ili sto bi rekao Zoran Djindjic:"U poredjenju sa puzom i kornjaca je brza"!
Vasa "objektivnost' je vec postala komicna.Recite lepo da mnogo cenite Tijanica i nadajte se da jednog dana necete crveniti zbog toga!.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:27 04.10.2007

Re: Tijanić

Ipak, pored đubreta koje kupuje, Tijanić ima veoma fleksibilan program i prenosi nam uživo sve što tehnički može... toga ranije nije bilo.

Ma to i dalje nije ni blizu dovoljno.
Pokušajte da shvatite: 350 dinara je jako mnogo novca, normalno je da građani mnogo više očekuju za te novce. Kada odete u supermarket pa kupite pokvareno mleko vi ćutite?

Vidim da pominjete poslednje tri rečenice iz mog komentara, a zar vam nije skandalozno to što Tijanić optužuje decu za loš obrazovni program?
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:29 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Pa, gospodine ili gospođo Dax, teško da se ovo što sam napisao o Tijaniću može nazvati hvalospevom bivšem gazdi. Pre svega, nije mi bio gazda nego samo glavni urednik. I, mislim da imam pravo da, kao neko ko je lično iskusio kako-je-to-kad-radiš-sa-Tijanićem, izrazim svoje lično mišljenje da mi je on, do sada, bio najbolji glavni urednik. Argumentovao sam to time da je ispunio sve što je rekao i dodao da nam je saradnja počela sukobom. Ovo nije ni mesto ni vreme da iznosim detalje tog sukoba, koji je bio više privatne nego profesionalne prirode.
A možete li da kažete čime to moj post inače vređa civilizacijske norme? Zar time što se nisam pridružio opštem pljuvanju po Tijaniću, kome je valjda najveći greh u životu ta fotografija sa Mirom Marković? Mira Marković je psihijatrijski slučaj, za šta ima mnogo pisanih i svih drugih dokaza, a hladnokrvni ubica će biti tek onda kad to budemo dokazali na sudu. Ova zemlja je i "njenog muža" gonila samo za nezakonito pribavljanje imovinske koristi i zloupotrebu službenog položaja (u vezi s tom imovinskom koristi) umesto da mu sudi za mnogo ozbiljnije stvari koje nam je skrivio. Ali, to je druga priča.
Izvinite, ali uzimam sebi slobodu da ustvrdim da je Tijanić bio na raznoraznim vetrometinama, jer sam tome svedok. Čini mi se, po načinu na koji pišete, da Vi to niste.
Da, jednostavno je reći "dvogodišnja nemislosrdna hajka" kad čovek ne zna šta sve iza te hajke stoji. Ja tvrdim, jer sam i tome svedok, da su u jednom periodu AT i pokojni Zoran (sa sve Bebom i Čedom) bili u više-nego-dobrim odnosima svih vrsta, pa i poslovnim. Čeda je, na Zoranovu molbu, počeo karijeru u TV Politici (ja mu bio urednik dnevnika za koji je izveštavao), a kod Bebe u Spektri smo one 1993. godine primali parice (pored one plate od 3-5-10 maraka). Ako se sećate, na svakom filmu koji je u to vreme emitovala TV Politika u gornjem desnom uglu bio je znak Demokratske stranke. Zbog čega se to promenilo ne znam, jer sam u vreme kad su se "razišli" bio u Americi.
Potpuno sam saglasan s time da mu je stil ponašanja ekscesan. Ali, zbog čega je OK kad se takvim (ili sličnim, a često i ružnijim) načinom ponašanja služe Pera Luković i Biljana Srbljanović, a nije OK kad se radi o Tijaniću? Hajde malo da opalimo po Peri Lukoviću. I on je na "javnoj funkciji" kolumniste i neki je faktor na Pinku i ima veliki uticaj na javnost. Baš kao i Biljana Srbljanović, koja je na javnoj funkciji člana Političkog saveta LDP-a i poznate srpske dramske spisateljice koja koristi svaku priliku da promoviše sebe javno pljujući druge.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:35 04.10.2007

Re: Tijanić

Jelena Krajšić
Ipak, pored đubreta koje kupuje, Tijanić ima veoma fleksibilan program i prenosi nam uživo sve što tehnički može... toga ranije nije bilo.Ma to i dalje nije ni blizu dovoljno. Pokušajte da shvatite: 350 dinara je jako mnogo novca, normalno je da građani mnogo više očekuju za te novce. Kada odete u supermarket pa kupite pokvareno mleko vi ćutite?Vidim da pominjete poslednje tri rečenice iz mog komentara, a zar vam nije skandalozno to što Tijanić optužuje decu za loš obrazovni program?


Saglasan sam da nije dovoljno. I nije mi teško da shvatim da je 350 dinara mnogo novca i da za taj novac i ja hoću odgovarajući kvalitet.
Ne znam da li je skandalozno i da li se to što tamo piše zove "Tijanić optužuje decu za loš obrazovni program". To je, koliko ja shvatam, jedna stilska figura kojom se AT često služi u izražavanju i zove se ironija. Pa, zar nije tačno da je "Kocka-kocka-kockica" bila odličan program. Zar ne mislite da je taj koncept i sadržaj prevaziđen za današnju decu istog uzrasta? To je hteo da kaže pesnik, ako ga dobro shvatam.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:39 04.10.2007

Re: Tijanić

Dax
U poredjenju sa vremenom Slobodana Milosevica mi zivimo u bajci,pa samim tim i gospodin Tijanic deluje kao sposoban covek.Ili sto bi rekao Zoran Djindjic:"U poredjenju sa puzom i kornjaca je brza"!Vasa "objektivnost' je vec postala komicna.Recite lepo da mnogo cenite Tijanica i nadajte se da jednog dana necete crveniti zbog toga!.


Baš kao što Vi ne želite da cenite Tijanića, ja imam potpuno pravo da ga cenim onoliko koliko ga cenim.
Manite se tendencioznih "ocena" da je moja objektivnost komična... ja nisam nigde rekao da sam objektivan. Naprotiv - iznosim LIČNO mišljenje o nekome koga poznajem.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:41 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

mislim da imam pravo da, kao neko ko je lično iskusio kako-je-to-kad-radiš-sa-Tijanićem, izrazim svoje lično mišljenje da mi je on, do sada, bio najbolji glavni urednik.

Imate naravno pravo, ali to vaše iskustvo nije relevantno, pokušajte da shvatite.

zbog čega je OK kad se takvim (ili sličnim, a često i ružnijim) načinom ponašanja služe Pera Luković i Biljana Srbljanović, a nije OK kad se radi o Tijaniću? Hajde malo da opalimo po Peri Lukoviću. I on je na "javnoj funkciji" kolumniste i neki je faktor na Pinku i ima veliki uticaj na javnost. Baš kao i Biljana Srbljanović, koja je na javnoj funkciji člana Političkog saveta LDP-a i poznate srpske dramske spisateljice koja koristi svaku priliku da promoviše sebe javno pljujući druge.

Ma ovo ništa nije tačno. Gospodine Čagiću nismo mala deca. Zar vi niste u stanju da napravite razliku između položaja Aleksandra Tijanića i položaja Pere Lukovića i Biljane Srbljanović, između čoveka koga finasiraju građani i ljudi koje ne finansiraju građani?
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:52 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Naravno da je moje lično iskustvo relevantno za moju sopstvenu procenu o nekome. Na osnovu čega imate pravo da tvrdite da nije?

Šta nije tačno? Da su Pera Luković i Biljana Srbljanović veoma često krajnje odvratni u izražavanju? Pa, meni jesu. Ako Vama nisu, to je OK. Svako ima svoj ukus, reče đavo i sede u koprive.
Razume se da nije ista mogućnost javnog uticaja Aleksandra Tijanića, Pere Lukovića i Biljane Srbljanović. Ali, ovde, u uvodnom postu i nekim kasnijim komentarima, Tijanić se tereti za ono što je pisao onda kada nije bio direktor RTS-a. I, osim što je ubijao muve u studiju, bio prijatelj Mire Marković, a pre neki dan se na televiziji čiji je šef videlo i čulo nešto što je van svake sumnje potpuno neprihvatljivo po bilo kojim civilizacijskim normama, to je ono što se ovde stavlja na teret Tijaniću. On je ovde proglašen nepodobnim pre svega zato što je intervjuisao Miru Marković 1988, što je i 1996. o toj osobi imao ocenu koja nije bila negativna, i što je nešto kasnije pisao ružno o Zoranu Đinđiću.
Inače, prezivam se Cagić, a ne Čagić.
Dax Dax 11:55 04.10.2007

Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Pih,obrisao mi se komentar jer mi je pukla veza. :) Ne mogu opet pisati moram da radim.Jednostavno ko ga ceni (A.T.) neka ga ceni ja mislim da ce vreme pokazati ko je ko.

Pitanje: "Šta ZAISTA imate da zamerite generalnom direktoru RTS-a Aleksandru Tijaniću osim onoga što piše u Bebinoj knjizi u izdanju YUCOM-a?"

Odgovor: Nista vise,to je sasvim dovoljno.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:08 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Naravno da je moje lično iskustvo relevantno za moju sopstvenu procenu o nekome. Na osnovu čega imate pravo da tvrdite da nije?

:) neverovatno!
Ma naravno da je relevantno vama. Ali nije nama.

Razume se da nije ista mogućnost javnog uticaja Aleksandra Tijanića, Pere Lukovića i Biljane Srbljanović.

Uopšte se ne radi se o uticaju, ali džaba ja pričam.

On je ovde proglašen nepodobnim pre svega zato što je intervjuisao Miru Marković 1988, što je i 1996. o toj osobi imao ocenu koja nije bila negativna, i što je nešto kasnije pisao ružno o Zoranu Đinđiću.

Meni i ne treba ništa više, a ima mnogo više.

U svakom slučaju ja se odjavljujem, ovo ničemu ne vodi.
Hvala na pažnji i doviđenja.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 12:10 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Dax
Pih,obrisao mi se komentar jer mi je pukla veza. :) Ne mogu opet pisati moram da radim.Jednostavno ko ga ceni (A.T.) neka ga ceni ja mislim da ce vreme pokazati ko je ko.Pitanje: "Šta ZAISTA imate da zamerite generalnom direktoru RTS-a Aleksandru Tijaniću osim onoga što piše u Bebinoj knjizi u izdanju YUCOM-a?" Odgovor: Nista vise,to je sasvim dovoljno.


Nadam se da možete bar da uvažite to da neko drugi (u ovom slučaju ja) nema samo loše mišljenje o Tijaniću. To je sve što sam pokušao da kažem: da mislim da ni o kome ne treba suditi jednostrano. Pa ni o Tijaniću. Ponavljam: Tijanić nije anđeo niti najcrnje zlo. U prevodu: nemam najbolje (ali ni najgore) mišljenje o njemu. Daleko od toga.

Bebina knjiga je jednostrana, pročitao sam je od korica do korica. Jednostrana je zbog toga što je mnogo stvari istrgnuto iz konteksta. To je lako, jer niko nije lud da sad prevrće po arhivama i vidi šta SVE piše u tim tekstovima i zbog čega su mnogi od tih tekstova nastajali. Ta knjiga je lični obračun. Vaš stav je u redu: hoćete sve da verujete Bebi i nećete ništa da verujete Tijaniću.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 12:12 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Jelena Krajšić
Naravno da je moje lično iskustvo relevantno za moju sopstvenu procenu o nekome. Na osnovu čega imate pravo da tvrdite da nije?:) neverovatno! Ma naravno da je relevantno vama. Ali nije nama.
Razume se da nije ista mogućnost javnog uticaja Aleksandra Tijanića, Pere Lukovića i Biljane Srbljanović. Uopšte se ne radi se o uticaju, ali džaba ja pričam.
On je ovde proglašen nepodobnim pre svega zato što je intervjuisao Miru Marković 1988, što je i 1996. o toj osobi imao ocenu koja nije bila negativna, i što je nešto kasnije pisao ružno o Zoranu Đinđiću.Meni i ne treba ništa više, a ima mnogo više. U svakom slučaju ja se odjavljujem, ovo ničemu ne vodi.Hvala na pažnji i doviđenja.


Ja baš i ne vidim zašto nas delite na "mene" i "vas". Koliko sam Vas do sada čitao, o ogromnoj većini stvari delimo stavove. Samo što ste Vi ovde VIP i možete da otvarate teme, a ja ne mogu :)
Ruben Ruben 12:23 04.10.2007

Re: Tijanić

Daleko od toga da je Tijanić anđeo... ali, daleko je i od toga da je Veliko Zlo Koje Treba Iskoreniti.
Šta ZAISTA imate da zamerite generalnom direktoru RTS-a Aleksandru Tijaniću osim onoga što piše u Bebinoj knjizi u izdanju YUCOM-a?

Samo to što jeste Zlo.
doktorka doktorka 13:31 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Nadam se da ce neko obavestiti Bebu i Cedu o ovome sto je napisao Slobodan Cagic.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 14:24 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

@ doktorka

Mislite na ono gde spominjem njih dvojicu? To oni odlično znaju, ne mora niko da ih obaveštava. Niti tu ima bilo čega spornog, pošto ništa od toga nije tajna.

Čeda je, na primer, bio talentovan i dobar reporter i zaduženje mu je te, 1993. godine, bilo da prati aktivnosti Demokratske stranke... da me ne mrzi da prebacujem sa VHS-a, okačio bih primer na YouTube. Da je Čeda došao tada na TV Politiku kao Zoranov proteže znaju mnogi i u tome ne postoji nikakav problem.

Poenta je u tome da je Tijanić, koga svi tako zdušno pljujete, pored toga što je od Čede Jovanovića pravio novinara, obezbedio svojim zaposlenima (ne meni, nego svima) da u to vreme (kad se dnevna inflacija merila hiljadama i milionima, ako se sećate) dobijamo iole normalne pare i preživimo. Izvor tih para je verovatno bio komercijalni posao sa Demokratskom strankom: znak DS u desnom gornjem uglu ekrana za vreme prikazivanja svakog filma na TV Politici - u zamenu za izvesnu, meni nepoznatu, količinu maraka. To je tehnički išlo preko Spektre, pa je "dopunski" novac zaposlenima isplaćivan tamo.

I, što je najbitnije i da ne bude neke zabune, i o Čedi i o Bebi imam veoma visoko mišljenje.
doktorka doktorka 15:25 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Slobodan Cagic
@ doktorkaMislite na ono gde spominjem njih dvojicu? To oni odlično znaju, ne mora niko da ih obaveštava. Niti tu ima bilo čega spornog, pošto ništa od toga nije tajna.Čeda je, na primer, bio talentovan i dobar reporter i zaduženje mu je te, 1993. godine, bilo da prati aktivnosti Demokratske stranke... da me ne mrzi da prebacujem sa VHS-a, okačio bih primer na YouTube. Da je Čeda došao tada na TV Politiku kao Zoranov proteže znaju mnogi i u tome ne postoji nikakav problem.Poenta je u tome da je Tijanić, koga svi tako zdušno pljujete, pored toga što je od Čede Jovanovića pravio novinara, obezbedio svojim zaposlenima (ne meni, nego svima) da u to vreme (kad se dnevna inflacija merila hiljadama i milionima, ako se sećate) dobijamo iole normalne pare i preživimo. Izvor tih para je verovatno bio komercijalni posao sa Demokratskom strankom: znak DS u desnom gornjem uglu ekrana za vreme prikazivanja svakog filma na TV Politici - u zamenu za izvesnu, meni nepoznatu, količinu maraka. To je tehnički išlo preko Spektre, pa je "dopunski" novac zaposlenima isplaćivan tamo.I, što je najbitnije i da ne bude neke zabune, i o Čedi i o Bebi imam veoma visoko mišljenje.


Cagicu , to sto je Tijanic nekada uradio i neku dobru stvar , nije nikakav dokaz da je on ispravan lik . Dovoljno je da na jedan tas vage stavite sve dobro sto je ucinio, a na drugi tas sve lose, i da vidite sta ce da prevagne.
Inace i za Borku Vucic pricaju da je bila sjajni ekonomista. Zasto ne poverovati ,kad ta zena i dalje sedi u Skupstini umesto u zatvoru.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 15:42 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

doktorka

Slobodan Cagic@ doktorkaMislite na ono gde spominjem njih dvojicu? To oni odlično znaju, ne mora niko da ih obaveštava. Niti tu ima bilo čega spornog, pošto ništa od toga nije tajna.Čeda je, na primer, bio talentovan i dobar reporter i zaduženje mu je te, 1993. godine, bilo da prati aktivnosti Demokratske stranke... da me ne mrzi da prebacujem sa VHS-a, okačio bih primer na YouTube. Da je Čeda došao tada na TV Politiku kao Zoranov proteže znaju mnogi i u tome ne postoji nikakav problem.Poenta je u tome da je Tijanić, koga svi tako zdušno pljujete, pored toga što je od Čede Jovanovića pravio novinara, obezbedio svojim zaposlenima (ne meni, nego svima) da u to vreme (kad se dnevna inflacija merila hiljadama i milionima, ako se sećate) dobijamo iole normalne pare i preživimo. Izvor tih para je verovatno bio komercijalni posao sa Demokratskom strankom: znak DS u desnom gornjem uglu ekrana za vreme prikazivanja svakog filma na TV Politici - u zamenu za izvesnu, meni nepoznatu, količinu maraka. To je tehnički išlo preko Spektre, pa je "dopunski" novac zaposlenima isplaćivan tamo.I, što je najbitnije i da ne bude neke zabune, i o Čedi i o Bebi imam veoma visoko mišljenje.Cagicu , to sto je Tijanic nekada uradio i neku dobru stvar , nije nikakav dokaz da je on ispravan lik . Dovoljno je da na jedan tas vage stavite sve dobro sto je ucinio, a na drugi tas sve lose, i da vidite sta ce da prevagne. Inace i za Borku Vucic pricaju da je bila sjajni ekonomista. Zasto ne poverovati ,kad ta zena i dalje sedi u Skupstini umesto u zatvoru.


Doktorka, ja nigde nisam ustvrdio da je Tijanić ispravan lik. Ono što sam pokušao ovde jeste da demonstriram samo to da je besmisleno blogovanje u kome će prvi autor reći "Tijanić je đubre" i posle toga svi u horu ponavljati "jeste, on je đubre". Kao onaj jedan komentator što kaže za Tijanića da je "Zlo" - bez ikakvog argumenta. Ma, nema nikakve sumnje da Tijanić ima mnogo putera na glavi. Ali, hajde da i u njemu i u bilo kome drugome pokušamo da nađemo i nešto drugo. Zato jer postoji i to drugo. Šta će da prevagne... pa, videćemo. Bojim se da ni Vi ni ja nismo ovlašćeni da sudimo čoveku. Drago mi je da smo se ipak razumeli.
Borka Vučić... pa jeste, kažu da je sjajan ekonomista. Nisam kompetentan da ocenjujem ekonomiste. A zašto kažete "umesto u zatvoru"? Otkud znate da joj je mesto u zatvoru?
doktorka doktorka 16:12 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Slobodan Cagic

doktorkaSlobodan Cagic@ doktorkaMislite na ono gde spominjem njih dvojicu? To oni odlično znaju, ne mora niko da ih obaveštava. Niti tu ima bilo čega spornog, pošto ništa od toga nije tajna.Čeda je, na primer, bio talentovan i dobar reporter i zaduženje mu je te, 1993. godine, bilo da prati aktivnosti Demokratske stranke... da me ne mrzi da prebacujem sa VHS-a, okačio bih primer na YouTube. Da je Čeda došao tada na TV Politiku kao Zoranov proteže znaju mnogi i u tome ne postoji nikakav problem.Poenta je u tome da je Tijanić, koga svi tako zdušno pljujete, pored toga što je od Čede Jovanovića pravio novinara, obezbedio svojim zaposlenima (ne meni, nego svima) da u to vreme (kad se dnevna inflacija merila hiljadama i milionima, ako se sećate) dobijamo iole normalne pare i preživimo. Izvor tih para je verovatno bio komercijalni posao sa Demokratskom strankom: znak DS u desnom gornjem uglu ekrana za vreme prikazivanja svakog filma na TV Politici - u zamenu za izvesnu, meni nepoznatu, količinu maraka. To je tehnički išlo preko Spektre, pa je "dopunski" novac zaposlenima isplaćivan tamo.I, što je najbitnije i da ne bude neke zabune, i o Čedi i o Bebi imam veoma visoko mišljenje.Cagicu , to sto je Tijanic nekada uradio i neku dobru stvar , nije nikakav dokaz da je on ispravan lik . Dovoljno je da na jedan tas vage stavite sve dobro sto je ucinio, a na drugi tas sve lose, i da vidite sta ce da prevagne. Inace i za Borku Vucic pricaju da je bila sjajni ekonomista. Zasto ne poverovati ,kad ta zena i dalje sedi u Skupstini umesto u zatvoru. Doktorka, ja nigde nisam ustvrdio da je Tijanić ispravan lik. Ono što sam pokušao ovde jeste da demonstriram samo to da je besmisleno blogovanje u kome će prvi autor reći "Tijanić je đubre" i posle toga svi u horu ponavljati "jeste, on je đubre". Kao onaj jedan komentator što kaže za Tijanića da je "Zlo" - bez ikakvog argumenta. Ma, nema nikakve sumnje da Tijanić ima mnogo putera na glavi. Ali, hajde da i u njemu i u bilo kome drugome pokušamo da nađemo i nešto drugo. Zato jer postoji i to drugo. Šta će da prevagne... pa, videćemo. Bojim se da ni Vi ni ja nismo ovlašćeni da sudimo čoveku. Drago mi je da smo se ipak razumeli.Borka Vučić... pa jeste, kažu da je sjajan ekonomista. Nisam kompetentan da ocenjujem ekonomiste. A zašto kažete "umesto u zatvoru"? Otkud znate da joj je mesto u zatvoru?



pa bila je slobina bankarka, zar ne?

cecas cecas 16:21 04.10.2007

Re: Tijanić

A zasto bi morali licno da ga poznajemo?! Dovoljno se predstavio kroz bezobrazluk i bahatost da ni nemamo zelju da poznajemo takvog coveka. Ja se sa takvima ne druzim!!! To sto je Vama bio sef,to je Vasa stvar!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:02 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

350 dinara pretplate mesečno x recimo, 2.500.000 pretplatnika
na mesečnom nivou
pa kada dobijete zbir od toga još pomnožite sa 12 meseci

DAKLE:
350 x 2.500.000 x 12 = ~~~

- ako neko zna da izračuna koliko je ovo para neka javi.

iskreno, tijanić uopšte ne uliva poverenje za čoveka kojem se može
poveriti i ova dužnost i ovoliki novac!
i tačka!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:09 04.10.2007

Re: Tijanić

Ipak, pored đubreta koje kupuje, Tijanić ima veoma fleksibilan program

Neobično gledanje, nema šta...
Klementina Klementina 17:13 04.10.2007

Re: Tijanić

Pa program zaista jeste fleksibilan. Svasta moze da se vidi...od prakticnih saveta kako da ubijete muvu do emisija koje objasnjavaju razliku izmedju tuce, batinanja i samara. Vrlo fleksibilan. I vrlooo obrazovan program, nema sta.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:14 04.10.2007

Re: Gromada od coveka-doslovno

Doktorka, ja nigde nisam ustvrdio da je Tijanić ispravan lik. Ono što sam pokušao ovde jeste da demonstriram samo to da je besmisleno blogovanje u kome će prvi autor reći "Tijanić je đubre" i posle toga svi u horu ponavljati "jeste, on je đubre".

poštovani gospodine cagiću,
rekli ste šta ste imali - s prilično kontradiktornom argumentacijom
te bih vas, kao domaćin ovog bloga, najlepše zamolio da nas poštedite
dalje argumentacije na navedenu temu!
unapred sam vam zahvalan,
n.m.
adam weisphaut adam weisphaut 17:55 04.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Ali, hajde da i u njemu i u bilo kome drugome pokušamo da nađemo i nešto drugo

Pa koliko bi to rebali da kopamo po gomili zlobe, poltronstva i opsenarstva? Dubinske eskavacije su opasne kao sto imamo priliku da vidimo u JAfrici
v.stojkovic v.stojkovic 18:09 04.10.2007

Re: Gromada od coveka-doslovno

Polazeći da i ja plaćam tog čoveka u gromadi 350,00 dinara mesečno - dajem mu NEPOZIV otkaz na radno mesto direktora javne nam TV kuće.
mariopan mariopan 19:00 04.10.2007

Re: Gromada od coveka-doslovno

....a kad zene ,ne svoju zenu nego ZENE uporedi sa kerom...pa evo jedne koja UJEDA.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 07:55 05.10.2007

Re: Gromada od coveka-doslovno

Nebojša Milenković
Doktorka, ja nigde nisam ustvrdio da je Tijanić ispravan lik. Ono što sam pokušao ovde jeste da demonstriram samo to da je besmisleno blogovanje u kome će prvi autor reći "Tijanić je đubre" i posle toga svi u horu ponavljati "jeste, on je đubre".poštovani gospodine cagiću,rekli ste šta ste imali - s prilično kontradiktornom argumentacijomte bih vas, kao domaćin ovog bloga, najlepše zamolio da nas pošteditedalje argumentacije na navedenu temu!unapred sam vam zahvalan,n.m.


Poštovani gospodine Nebojša, zahvaljujem se na kratkom gostoprimstvu koje ste mi pružili. Šteta je što ne želite da se ovde čuje i mišljenje koje se donekle (naglašavam, donekle) razlikuje od Vašeg.
Jedan predlog: pošto i sami znate da od blogovanja nema praktične koristi, zašto ne animirate dvadeset poslanika da stave na dnevni red Skupštine Srbije rezoluciju kojom će tražiti od Vlade da smeni Tijanića? Pa, ako većina prisutnih poslanika bude za to glasala, Vlada će morati da smeni Tijanića.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 08:08 05.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

doktorka

Otkud znate da joj je mesto u zatvoru?pa bila je slobina bankarka, zar ne?


Jeste, samo što za zatvor nije dovoljno ono što Vi i ja mislimo ili što neko piše po novinama, nego ono što može da se dokaže na sudu. Znate i sami koliko je ljudi iz bivše vlasti ostalo nekažnjeno... Marjanović, Radoman Božović, Vučelić, Kertes, Bojić, Jevđović (bivši direktor Tanjuga)... o svima njima i mnogim drugima se u velikim količinama pisalo: i šta su krali i gde su krali i kako su krali - ali nijedna od ČETIRI vlade od 2000. do danas nije nikoga od njih uspela da strpa u zatvor.
doktorka doktorka 01:47 06.10.2007

Re: Tijanić-Gromada od coveka-doslovno

Slobodan Cagic

doktorkaOtkud znate da joj je mesto u zatvoru?pa bila je slobina bankarka, zar ne? Jeste, samo što za zatvor nije dovoljno ono što Vi i ja mislimo ili što neko piše po novinama, nego ono što može da se dokaže na sudu. Znate i sami koliko je ljudi iz bivše vlasti ostalo nekažnjeno... Marjanović, Radoman Božović, Vučelić, Kertes, Bojić, Jevđović (bivši direktor Tanjuga)... o svima njima i mnogim drugima se u velikim količinama pisalo: i šta su krali i gde su krali i kako su krali - ali nijedna od ČETIRI vlade od 2000. do danas nije nikoga od njih uspela da strpa u zatvor.


pa i nece , dokle god kostunica ,tadic i dinkic budu ucestvovali u vlasti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:40 06.10.2007

Saopštenje LDP

03.10.2007 .
LDP zahteva hitnu smenu Aleksandra Tijanića


Šef Poslaničke grupe Liberalno demokratske partije u Parlamentu Republike Srbije Čedomir Jovanović traži hitan sastanak Odbora za kulturu i informisanje i Odbora za ravnopravnost polova, kako bi Parlament najoštrije reagovao na skandalozno emitovanje programa "48 sati svadba", u kome se najotvorenije afirmiše nasilje nad ženama u vezi i porodici.

Umesto da preuzme odgovornost za veliku grešku koja je emitovanjem ovakvog programa napravljena, direktor Javnog servisa Aleksandar Tijanić tvrdi da narodni poslanici skupštinsku govornicu koriste za iznošenje osuda protiv političkih protivnika, čime sebe definiše kao političkog protivnika Liberalno demokratske partije i potvrđuje stav da RTS nije servis građana, već servis vladajuće političke elite, koji ona koristi za to da u naše društvo iz dana u dan vraća vrednosti devedesetih godina.

Emitovanjem pomenutog programa, Javni servis je grubo prekršio prava žena garantovana Ustavom Republike Srbije i promovisao nasilje u porodici kao društveno poželjan model ponašanja. Time su osujećeni napori brojnih nevladinih organizacija koje se bore protiv nasilja u porodici, trudeći se da osveste žene da nasilje ne moraju da trpe.

Liberalno demokratska partija smatra da je takvo bahato i neodgovorno ponašanje direktora Javnog servisa nedopustivo i traži najoštriju osudu od strane Parlamenta i javnosti.

Liberalno demokratska partija zahteva hitnu smenu Aleksandra Tijanića sa mesta direktora Javnog servisa i smenu urednika kulturno-zabavnog programa Radio televizije Srbije.
irena_stoji irena_stoji 19:41 04.10.2007

Odgovornost javne licnosti

Mene uopste ne zanima dali je Tijanic sposoban ili ne.
Ako ste javna licnost, i finansirate se od haraca koji ste nametnuli
obicnom gradjanstvu, ima da snosite odgovornost za svoje postupke.
Nije mu mama ostavila RTS pa da sad moze da prica sta hoce i
pljuje po kome hoce.

Pre dve godine je dekan Harvarda Lawrence Summers pokusao da objasni
manjak zena u nauci time sto nisu tako dobre/pametne/inteligentne kao muskarci.
Bio je smenjen sa te pozicije i javno osudjen u roku od dva dana. A izuzetan je
ekonomista, strucnjak i sta vec nije.

Zasto nema vise reakcija na izjave AT, Velje Ilica i slicnih buzdovana, je verovatno
zato sto vecina gradjanstva deli njihov nacin komuniciranja i blizak im je srcu.
Skoro je Queeria imao blog o tome zasto se u nas ne postuju zene i kulturni
muskarci koji ne urlaju i ne psuju na sav glas, pa ne bih isla u detalje.
Da se jos jednom pozovem na svog omiljenog blogera i bajku o kozijoj kiti u
cara Voje, pa mozda onda shvatimo da je tijanic verovatno ono sto je kostunica
uvek mastao da bude: velik, bahat, glasan i pojave zadriglog vola, pa odatle i
njegova neizmerna ljubav poslodavca.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 07:51 05.10.2007

Re: Odgovornost javne licnosti

irena_stoji
Mene uopste ne zanima dali je Tijanic sposoban ili ne. Ako ste javna licnost, i finansirate se od haraca koji ste nametnuli obicnom gradjanstvu, ima da snosite odgovornost za svoje postupke. Nije mu mama ostavila RTS pa da sad moze da prica sta hoce i pljuje po kome hoce.Pre dve godine je dekan Harvarda Lawrence Summers pokusao da objasni manjak zena u nauci time sto nisu tako dobre/pametne/inteligentne kao muskarci. Bio je smenjen sa te pozicije i javno osudjen u roku od dva dana. A izuzetan je ekonomista, strucnjak i sta vec nije. Zasto nema vise reakcija na izjave AT, Velje Ilica i slicnih buzdovana, je verovatno zato sto vecina gradjanstva deli njihov nacin komuniciranja i blizak im je srcu.Skoro je Queeria imao blog o tome zasto se u nas ne postuju zene i kulturni muskarci koji ne urlaju i ne psuju na sav glas, pa ne bih isla u detalje. Da se jos jednom pozovem na svog omiljenog blogera i bajku o kozijoj kiti u cara Voje, pa mozda onda shvatimo da je tijanic verovatno ono sto je kostunica uvek mastao da bude: velik, bahat, glasan i pojave zadriglog vola, pa odatle i njegova neizmerna ljubav poslodavca.


Pa, u pravu ste kad kažete da se ovde ne poštuju oni koji ne urlaju i ne psuju na sav glas. Eto, domaćin mi je otkazao gostoprimstvo jer mu ne odgovara ono što sam napisao o AT.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:09 05.10.2007

Re: Odgovornost javne licnosti

Eto, domaćin mi je otkazao gostoprimstvo jer mu ne odgovara ono što sam napisao o AT.

Pre svega domaćin bloga samo vas je zamolio da - pošto ste već izneli, sasvim slobodno i ničim ometano,
vlastitu argumentaciju, i to gotovo identičnu + u nekoliko navrata - da malo usporite sa istom!

Btw. da vam je uskraćeno gostoprimstvo onda jednostavno više ne biste imali pristup, što, priznaćete,
ipak nije slučaj! Jednostavno ste, ako već hoćete, zamoljeni da to (neuskraćeno) gostoprimstvo ne zloupotrebljavate!

poz.
n.m.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 17:53 06.10.2007

Re: Odgovornost javne licnosti

Nebojša Milenković
Eto, domaćin mi je otkazao gostoprimstvo jer mu ne odgovara ono što sam napisao o AT.Pre svega domaćin bloga samo vas je zamolio da - pošto ste već izneli, sasvim slobodno i ničim ometano,vlastitu argumentaciju, i to gotovo identičnu + u nekoliko navrata - da malo usporite sa istom!Btw. da vam je uskraćeno gostoprimstvo onda jednostavno više ne biste imali pristup, što, priznaćete, ipak nije slučaj! Jednostavno ste, ako već hoćete, zamoljeni da to (neuskraćeno) gostoprimstvo ne zloupotrebljavate!poz.n.m.


U pravu ste, upotrebio sam pogrešnu reč... ali mi jeste, u onom trenutku, boldovano, zazvučalo kao da ste mi rekli da umuknem...

Pozdrav,
SC
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:08 06.10.2007

Re: Odgovornost javne licnosti

kao što vidite nisam - a i zašto bih!?
bez obzira što se sa vama duboko ne slažem u većini stvari
način kojim argumentujete vlastite stavove nije mi sporan
+ drago mi je da ja (i) ovaj nesporazum
rešen!
poz.
n.m.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana