Budimo ljudi iako smo blogeri

Jelena Milić RSS / 07.05.2009. u 15:36

Mrvicak: Ljudi, pa zar zaista nemate zrnce empatije da shvatite kakav očaj i bespomoćnost su potebni da vas nateraju na ovakav čin!? 13:30 07.05.2009

Pedja Azdejkovic:  Ja kao nezaposlena osoba, bez zdravstvenog osiguranja koja živi u upropašćenoj Srbiji koju su mi ostavili ovi stariji što sada seku prste NEMAM ni zrnce empatije. 14:59 07.05.2009

Iz debate na postu Šta, šta da odsečem ja, 
 

Ovo je post  o postu Šta, šta da odsečem ja i o kometarima na isiti. I o kometarima na isti. Ili o mojoj zbunjenosti i zgađenosti  što nema više pisanih komentara koji osuđuju spomenuti post, to jest aluziju-paralelu šta god bilo, šta god je pisac hteo da kaže, istinitu šokantnu vest o štrajkaču koji je u  očaju odsekao sebi prst  i fejk vest o tome da je jedan  gej aktivista sebi odsekao pišu. Neumesno. Nesolidarno. Neprimereno. Nemam volju uopšte da opisujem kako mi se sve to čini. Spomenuti post mi govori i koliko autor ne shvata prirodu problema sa kojom se Srbija i srpsko društvo susreću, koliko je tranzicija grozna i naporna stvar, koliko je velika MOĆ NEMOĆI.

Ne volim, smatram opasnom, svaku vrsu etnopsihologije. Izbegavam kolektivne identitete, i u teoriji i u praksi. Pojam bloger, za mene znači da na sličan tehnološki način, sami biramo o čemu pišemo, na koji način pišemo, kad pišemo, koliko često pišemo, sami biramo slike i naslove. Ništa više nas ne spaja. Biti  bloger na B92 sajtu, za mene znači   ili Antonić ili ja, ma šta o tome mislili i koliko to priželjkivali Željka Buturović and Co, i prihvatanje onih pravila u disklajmeru. Ništa manje, ništa više. Kako bih vam rekla, evo recimo Ms Milić  se zalaže da u Sportskom žurnalu svaki dan ide 10 strana o  kućnim ljubimcima, da u Gardijan uređuju desničari,  da na koncertima klasične muzike čujemo uvek i neku folk-pop-jazz stvar, čisto da uvek i na svakom mestu čujemo i "drugu stranu.", ma nije valjda. Skoro ništa više. U smislu, ajmo blogeri ovo, ajmo blogeri ovo. Daleko da od bloga ne očekujem masovniju reakciju nekad, ali kolektivizaciju nikad i nizašta. Od Biljanizacije do blozona mala je razdaljina u stvari. A i FB nije daleko. Ponekad mi je i kukanje potpalublja bilo naporno. Znate kako se iz potpalublja izlazi na palubu! Popne se. Gledam da više pišem i osvrćem se na ono o čemu se na blogu piše nego o blogu kao takvom. No, ako treba da se uzme učešće o  raspravi o  pravilima igre, da se polemiše sa Bizingerom i Co, OK, što se mora teško je al se i dalje mora. Nisam preterano  ulazila ni u nikomaniju, raskrinkavanja, bitnije  mi je ono što piše, nego ko piše. Smatram da ima razlike i u nivou uticaja koji je moguće ostvariri kao nik i kao ime i lice iza koga stojiš, pa ko kako hoće. Nisam odlazila i vraćala se, nisam osnivala alternative, promovisala alternative, što sve smtram legitimnim, BTW. Između ostalog  zato što kapiram da dobar blog i dobar-uticajan bloger podrazumevaju pre svega stil, prepoznatljivost u izboru ili uglu posmatranja  tema i stalnost. A opet, pišem nečitko i kondenzovano kažu, sa suviše aluzija i linkova, očekujem da se podrazumeva da se zna na šta nekad mislim, da se pratio prethiodni post.... Pa pišem blog, ličnu-javnu-interaktivnu stvar, a ne zbirku tekstova koje ću posle staviti i u dvodimenzionu neinterkativnu knjigu. I ne pišem za svakoga. Pretežno pišem za sebe, da se ne lažemo. Kad ovo kažem,mislim na ono, tipa da negde ostne trag šta sam o nečemu rekla, mislila, šta sam oko nečega uradila, pišem o onome što mislim da je bitno, za mene i druge,  bez obzira koliko je neblogolukrativno na prvu loptu. Pišem i zato što sam  utripovala da imam uticaj. Mali, mikro, ali, da nešto talasam.

Čemu ovaj  disklajmer Ms Milić, pređi na stvar.  Pa iako ne volim koektivne identitete moram da kažem-aktivna blogosfero ( ovde mislim na one koji pišu i komentarišu, uz dužno poštovanje onima koji jesu reagovali mislim da ih je svega dvoje troje ) stidi se svoje nereakcije na spomenuti post.

Ali, ali....Navikla sam se da dok blogujem stalno imam u glavi i ceo jedan bitan deo blogosfere, za koji  nisam  utripovala već znam da postoji, ljude koji redovno čitaju ali ne komentarišu. E pa oni su razlog što ću i posle posta i posta u kometarima (čast izuzetcima, pozdrav za Dejana Stankovića) Šta, šta.....ostati na blogu. Prvi put sam pomislila, samo na tenutak ali jesam,  Ms Milić i "ovo" na istom mestu u isto vreme...čemu to. A znamo se tolike godine, sučeljavamo, fjatamo, optužujemo, manipulišemo ili ne, lobiramo..... Oću reći,  imam dosta iza sebe ovde, a i načitala sam se koječega, al od ovoga mi se stvarno stomak okrenuo.

BTW, nadam  se da vam je jasno da Ms Milić nije u fazonu da se sablažnjava na reči piša i slično.

Al se sablažnjavam kad vidm da blog B92 počinje opasno da liči na Press, u kome neki bolid kaze, prst treba jesti tri dana. Pa i ako je ironija mnogo je.

Dno brate.

PS brisaću sve homofobične komentare



Komentari (363)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:27 07.05.2009

Re: Kuku, lele

Nebojša Spaić
- Proglasavanje pojedinih tema tabuom, a time najdirektnije ogranicavanje slobode misljenja, izrazavanja, stvaralastva, propisivanje cak i tema sa kojima se sme saliti. A sme se saliti ili sa svime, ili ni sa cim;
- Ukidanje mogucnosti suprotstavljanja stavova, argumenata, misljenja (ili Antonic, ili ti) i time getoizaciju sopstvene pozicije. A bez suprotstavljenih, nema ni ispravih stavova;


Svaka sloboda ima i odredjene granice pa to vazi i za pomenute .... I u te slobode ne spada izigravanje i ruganje sto je isto/slicno sto i vredjanje, pljuvanje (ili recimo podsticanje na mrznju i slicno). Uostalom ako ja imam pravo da vas na svaki moguci nacin uvredim i popljujem onda vise nisam daleko i od prava da vas udarim ili (u)bijem... Naravno granice nisu uvek jasne i tesko ih je odrediti ali je iluzorno pricati o nekim apsolutnim slobodama ...

Uostalom ja bih mogao da nadjem mnogo primera u kojima bi svako odmah pozeleo da ogranici slobodu misli i "sale" - ukljucujuci i pomenutog Pedju. Recimo bas u vezi homoseksualnosti, rasne i nacionalne netrpeljivosti etc ...
Strongman Strongman 16:40 07.05.2009

Re: Kuku, lele

- Proglasavanje pojedinih tema tabuom, a time najdirektnije ogranicavanje slobode misljenja, izrazavanja, stvaralastva, propisivanje cak i tema sa kojima se sme saliti. A sme se saliti ili sa svime, ili ni sa cim;


Pa napisi saljivi tekst o nekoj nacionalnoj ili seksualnoj manjini ako je bas tako.



mungos92 mungos92 17:33 07.05.2009

Re: Kuku, lele

Nebojša Spaić
Tvoj post podrazumeva:

- Proglasavanje pojedinih tema tabuom, a time najdirektnije ogranicavanje slobode misljenja, izrazavanja, stvaralastva, propisivanje cak i tema sa kojima se sme saliti. A sme se saliti ili sa svime, ili ni sa cim;
- Ukidanje mogucnosti suprotstavljanja stavova, argumenata, misljenja (ili Antonic, ili ti) i time getoizaciju sopstvene pozicije. A bez suprotstavljenih, nema ni ispravih stavova;
- Zalaganje za uvodjenje dominante javne tematike ("koliko autor ne shvata prirodu problema sa kojom se Srbija i srpsko društvo susreću" ) - kao da on ne moze da probleme drzave i drustva vidi drugacije prioritizarne nego ti. A propisivanje dozvoljenih tema sa dozvoljenim pristupom je sveobuhvatna iskljucivost;
- Poziv na masovnu osudu i kolektivno ujedinjenje (blogera, blogosfere, kogagod). A znamo kuda sva masovnost, a posebno ona u misljenju vodi - jednoumlje, totalitarizam, neslobodu.

Hocu reci, ne slazem se sa tvojim postom, i licno mu se protivim, ali mislim da imas sva prava da ga postavljas i pozivas na sta god hoces. Samo, kazem, mislim da ozbiljno gresis iz gorenavedenih razloga.


Nemam šta da dodam. Spaja je sve rekao & podržavam od A-Š (ili Z, u zavisnosti od korišćenog pisma)

Mungos, The Slaže Se
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 17:41 07.05.2009

Re: Kuku, lele

Strongman

Pa napisi saljivi tekst o nekoj nacionalnoj ili seksualnoj manjini ako je bas tako.


Bio bih razapet, ali to ne znaci da bi to razapinjanje bilo ispravno.
Strongman Strongman 17:53 07.05.2009

Re: Kuku, lele


Bio bih razapet, ali to ne znaci da bi to razapinjanje bilo ispravno.


Evo kako ja dozivljavam ovaj, tako reci nas, blog.

Prvo blog nije nas nego je svojina B92 i mi ga samo koristimo. To je kao da imas bilbord na terazijama na uslugu ali imas uslov da ne pljujes po odredjenim i po nekim neodredjenim (naknadno cemo biti obavesteni) temama. I to je meni OK. Pisem sta sme, kad se prevarim u proceni dobijem preko tambure, malo se ljutim, trazim istomiljenike pa se solidarisemo par dana.... I onda nastavim po starom. Ima i onih koji se naljute pa obrisu svoje blogove, pa se isposvadjaju, ... i na kraju budu banovani na odredjeno ili neodredejno vrijeme. Mene mrzi toliko da trosim energiju a i ne gubi mi se moje mesto na bilbordu.
mungos92 mungos92 18:00 07.05.2009

Re: Kuku, lele


Nebojša Spaić
Strongman

Pa napisi saljivi tekst o nekoj nacionalnoj ili seksualnoj manjini ako je bas tako.


Bio bih razapet, ali to ne znaci da bi to razapinjanje bilo ispravno.


Ne brini, matori, ja ću ti vadim eksere!

Mungos, The Ledja
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:38 07.05.2009

Re: Kuku, lele

Hocu reci, ne slazem se sa tvojim postom, i licno mu se protivim, ali mislim da imas sva prava da ga postavljas i pozivas na sta god hoces. Samo, kazem, mislim da ozbiljno gresis iz gorenavedenih razloga.

saglasna prvi put sa spaićem.
ovde kad bi se išlo u history naišlo bi se na svašta.
i baš do danas ništa nije smetalo.
samatram ovo zloupotrebom bloga.

j.b. (izvinjavam se zbog inicijala)
ElectricDreams ElectricDreams 19:48 07.05.2009

Re: Kuku, lele

Strongman
- Proglasavanje pojedinih tema tabuom, a time najdirektnije ogranicavanje slobode misljenja, izrazavanja, stvaralastva, propisivanje cak i tema sa kojima se sme saliti. A sme se saliti ili sa svime, ili ni sa cim;


Pa napisi saljivi tekst o nekoj nacionalnoj ili seksualnoj manjini ako je bas tako.


Ja sam bio ubeđen da ti čitaš blogove na b92... svašta...
Pa Peđica i Boban su imali toliko blogova koji se sprdaju sa gay populacijom... nije moguće da nisi ni jedan video?
angie01 angie01 21:21 07.05.2009

Re: Kuku, lele

igzektli!!!
Smorock Smorock 00:47 08.05.2009

Re: Kuku, lele

ElectricDreams
Strongman
- Proglasavanje pojedinih tema tabuom, a time najdirektnije ogranicavanje slobode misljenja, izrazavanja, stvaralastva, propisivanje cak i tema sa kojima se sme saliti. A sme se saliti ili sa svime, ili ni sa cim;


Pa napisi saljivi tekst o nekoj nacionalnoj ili seksualnoj manjini ako je bas tako.


Ja sam bio ubeđen da ti čitaš blogove na b92... svašta...
Pa Peđica i Boban su imali toliko blogova koji se sprdaju sa gay populacijom... nije moguće da nisi ni jedan video?


Jedno je sprdati se na svoj a sasvim drugo na tudj racun. Narocito na b92 gde su svi traze podtekst podtekstovog podteksta kako bi se sve zavrshilo na "jer si homofob, nacionalista, zaostao".
Quite lame I must say.
Jelena Milić Jelena Milić 09:54 08.05.2009

to spaja

mislim da si ucitao mom postu mnogo toga sto ne stoji

koji je to tabu pedja svojim postom leba ti otovrio?

ako jeste, da li sma ja to negde trazila da se taj tekst skine, da s epedja ukine, kukala moderaciji, bilo sta od toga?
ne da se secam, ne da pise gore.

-misljenja se mogu sucavati na razne nacine, ja se napolemisah ( jer klajn ovo trpi) sa antonicem, vukadinovicem, lazanjskim, mirjanom bobic, etc, etc....

a tek na tv s kim sam sve bila......

al nekako volim da se znaju minimalne startne pozicije, lakse je , meni i iskrenije, i znaci mi

kao sto rekoh, da ponovim, ne bih bila na sajtu b92 dodje li na njega antonic. tu mi je negde bottomline.

izmedju geotizacije i jasne profilisanosti pozicije vidim ogromnu razliku


Zalaganje za uvodjenje dominante javne tematike ("koliko autor ne shvata prirodu problema sa kojom se Srbija i srpsko društvo susreću" ) - kao da on ne moze da probleme drzave i drustva vidi drugacije


ja sam samo nesto konstatovala. i pisala o tome sta me je sve zacudilo, od nekoga od koga sam ocekivala veci socijlni senzibilitet

elem pisla sam o svojoj zabludi, gresci u proceni. pogledaj citat iz njegovog posta koji sam tavila i u telo teksta. moj post je samo o tome.

kao i tome da postoji i kod mene koja ne voli kolktiivzaciju jedna malo kontradiktoran unutrasnji mehanizam koji ocekuje neku vrstu zajednicke kolektivne reakcije

krajnje totalitarno i getoisticki :))
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 16:45 08.05.2009

Re: to spaja

mislim da si ucitao mom postu mnogo toga sto ne stoji

Ajd, nadam se da je tako. Lep vikend zelim.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:14 07.05.2009

Preporuceno

Pohvala za izbor teme, Jelena!
Pomenuti post nisam uspela da komentarisem jer jednostavno, iako mi je doticni bloger vrlo simpatican (ima moju podrsku u svojoj borbi) ,smatram da nesto sa cime se ne slazem (paralela koju je uspostavio), odnosno ciji jezik ne govorim, ne moram i da prokomentarisem. Ima mnogo tema koje se ovde na ovim blogovima objavljuju, cak vrlo zanimljivih, putopisnih na primer, koje redovno citam, a ne komentarisem jer smatram da su same za sebe dovoljne. To isto vazi i za neke tvoje blogove na koje bih trolovala, a to je bez veze jer su teme, bez obzira na tvoj free stil, vrlo ozbiljne.

Pa pišem blog, ličnu-javnu-interaktivnu stvar, a ne zbirku tekstova koje ću posle staviti i u dvodimenzionu neinterkativnu knjigu. I ne pišem za svakoga. Pretežno pišem za sebe, da se ne lažemo


Blogovi se i pisu iz licne potrebe, pa ko hoce da komentarise, moze, a ko nece, ne mora. Svako ima pravo na svoj stil i izbor blogova, kao i zivota koji hoce da vodi.

Ta frka oko nickova je vec izlizana i mislim da smo zajednicki dosli do zakljucka da je sloboda izbora nicka, odnosno punog imena, isto tako, licna stvar. Nije fer bilo koga raskrinkavati jer se onda dobija utisak policijske kontrole, a ja se toga jezim.
margos margos 16:14 07.05.2009

....

Ja ga već mesecima ne čitam - pa nemam šta ni da se bunim. Nemam osećaj za filing za taj specifićni, fini humor i sarkazam - te ćutim. Objasnili su do sad milion puta da ne postoje tabu teme, svetinje, da je sve podložno kritici, humoru, sarkazmu, čemu god i kako god oni koji to kapiraju zovu. I da kad si manjina, možeš kako te volja, jer to što si manjina, ujedno znači i da si u pravu. I ja im sve poverovala.
blau.punkt blau.punkt 16:18 07.05.2009

biti covek

a biti bloger ?

retkima to zaista uspeva.

Pedjica je, na zalost, po meni, svojim skandaloznim postovima samo naneo stetu ljudima koji i inace imaju silnih problema zbog svoje razlicitosti.
meni je zao sto je tako. ali je tako.

povlacenje paralele sa covekom koji je zbog egzistencijalnog ocaja odsekao sebi prst je sve samo ne ljudski.
ali je zato pederski.

napominjem da ne mislim na seksualnu orijentaciju, vec na karakternu osobinu.
vracarac92 vracarac92 16:23 07.05.2009

Re: biti covek

ali je zato pederski.

Bravo!
vitriolage vitriolage 16:36 07.05.2009

Re: biti covek

vec na karakternu osobinu


Izvini molim te, ali šta to znači peder kao karakterna osobina?
vracarac92 vracarac92 16:48 07.05.2009

Re: biti covek

Izvini molim te, ali šta to znači peder kao karakterna osobina?

Ne bi bilo lepo da sada poimence navodim primere ljudi sa pederskim karakterom.
najvise ih ima u politici i estradi a nisu retki ni na ovom blogu.
To je nesto slicno onome sto je Serbedzija rekao u filmu variola vera
"picka je polni organ a pizda karakterna osobina"

Samo sam citirao Serbedziju, nemojte mi zameriti zbog rogobatnih reci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:46 07.05.2009

Re: biti covek

Ne bi bilo lepo da sada poimence navodim primere ljudi sa pederskim karakterom.

ne pita te čovek to.
pita šta znači peder kao karakterna osobina.
samo bez nabrajanja, molim.
vracarac92 vracarac92 19:51 07.05.2009

Re: biti covek

Exitus Letalis
Ne bi bilo lepo da sada poimence navodim primere ljudi sa pederskim karakterom.
ne pita te čovek to.
pita šta znači peder kao karakterna osobina.
samo bez nabrajanja, molim.

Definicija je malo ostrija nego sto je to uobicajeno na ovom blogu tako da bih je iz straha od banovanja preskocio ali definitivno ima nesto u vezi sa samozivoscu i egoizmom, U ostalom, da ne citriram ponovo Serbedziju. On je sve to vrlo lepo objasnio.
Blade Runner Blade Runner 16:25 07.05.2009

A mozda je zato

sto su ostali blogeri zbog brisanja i banovanja prestali da citaju neke autore, a na komentarisanje i ne pomisljaju?
blau.punkt blau.punkt 16:33 07.05.2009

Re: A mozda je zato sto su autori ... xmmm

tek to je velika istina.
racunajuci i ovu.




Blade Runner Blade Runner 16:36 07.05.2009

Re: A mozda je zato sto su autori ... xmmm

racunajuci i ovu.

omega68 omega68 16:51 07.05.2009

Re: A mozda je zato

sto su ostali blogeri zbog brisanja i banovanja prestali da citaju neke autore, a na komentarisanje i ne pomisljaju?

Odavno tog autora ne čitam, a nikad nisam komentarisao.Znam da se takvi brane (sa)čmarom
Strongman Strongman 17:13 07.05.2009

Re: A mozda je zato

Odavno tog autora ne čitam, a nikad nisam komentarisao.Znam da se takvi brane (sa)čmarom


Da se nasalimo malo, posto smo u gornjim redovima dobili zeleno svetlo. Rece neka poslanica iz NS cini mi se (boze me oprosti):
"... vataju prikljucak sa evropom od pozadi."
rastinjak rastinjak 17:17 07.05.2009

Re: A mozda je zato

Mislim da je upravo to razlog što nema komentara na Predragov blog. Ne pada mnogima više na pamet da sa njima i njihovim neurotičnim nastupima gube nerve. Samo im time dajemo krila i polet. Neka se sada sami valjaju u svom blatu

Preporuka za tekst, moja prva reakcija je bila slična - postaviti odgovor na njegov tekst ali bi to u potpalublju bilo uzalud.
Srećom, VIP Jelena je reagovala.
vvendi vvendi 16:34 07.05.2009

a i debilan

a i debilan ti je komentar, ruku na srce. ovde ljudi pišu mnogo gore stvari od azdejkovićevog teksta.
Strongman Strongman 17:03 07.05.2009

Re: a i debilan

debilan ti je komenta



Ti bas umes da se ophodis pristojno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:57 07.05.2009

Re: a i debilan

vvendi
a i debilan ti je komentar


A meni je mudrost i dubina tvog nacina komentarisanja nesto vrlo poznata ...
vracarac92 vracarac92 17:58 07.05.2009

Re: a i debilan

Ti bas umes da se ophodis pristojno.

Becka skola!!!
Strongman Strongman 18:00 07.05.2009

Re: a i debilan

Becka skola!!!



istureno... pardon, iscaseno odeljenje

TROLL:

Vracarac, sta kaze GOOGLE za Sevojno
r0811n r0811n 16:36 07.05.2009

xxx

,,Stvari se odvijaju brzo onda kada se ništa ne događa,, E.Ionesco


Eto na primer kada je B.Tadić u Kragujevcu okretao slavski kolač svoje stranke (države?) sve sa popovima, par stotina metara od onih koji koji pod infuzijom štrajkuju do kraja.
Da li se to dogodilo- nije.
Zato se sve brzo događa.
omega68 omega68 16:54 07.05.2009

Re: xxx

u Kragujevcu okretao slavski kolač svoje stranke

Nemoj da pričaš neistine.
ivana23 ivana23 19:12 07.05.2009

Re: xxx

r0811n
,,Stvari se odvijaju brzo onda kada se ništa ne događa,, E.IonescoEto na primer kada je B.Tadić u Kragujevcu okretao slavski kolač svoje stranke (države?) sve sa popovima, par stotina metara od onih koji koji pod infuzijom štrajkuju do kraja.Da li se to dogodilo- nije.Zato se sve brzo događa.

Kolac se okretao u Uzicu.
r0811n r0811n 21:36 07.05.2009

Re: xxx

omega68
u Kragujevcu okretao slavski kolač svoje stranke

Nemoj da pričaš neistine.

dobro,Uzicu, kakva je raylika?Tamo niko ne gladuje?
vitriolage vitriolage 16:38 07.05.2009

ovaj tekst je odvatniji od svega sto je

on ikad napisao. Takva moralna ostrašćenost, bože. Ako ti se neki tekst ne sviđa, za to je izmišljen scroll na mišu.
Domazet Domazet 16:53 07.05.2009

Stvarno strashno...

vitriolage
on ikad napisao. Takva moralna ostrašćenost, bože. Ako ti se neki tekst ne sviđa, za to je izmišljen scroll na mišu.
...ovaj Jelenin tekst je toliko moralno ostrashcen (zanimljiva konstrukcija, shta pod ovim podrazumevash?) da si ti u opshtem zgrozhenju zaboravio/la na scroll na mishu. I bio/la prinudjen/a da ga celog prochitash. I prokomentarishesh. Mogu misliti uz kakve dushevne boli.
vracarac92 vracarac92 16:55 07.05.2009

Re: Stvarno strashno...

da si ti u opshtem zgrozhenju zaboravio/la na scroll na mishu. I bio/la prinudjen/a da ga celog prochitash.

zaglavio se.
Prosuta kafa sa dosta secera preko misa...
Strongman Strongman 17:05 07.05.2009

Re: ovaj tekst je odvatniji od svega sto je

Ajde ne bilo ti zapovedjeno za nas sa jeftinijim kartama pojasni sta je odvratno u tekstu. Cisto da vidim da mi nije nesto promaklo.
urbanosaurus2 urbanosaurus2 17:09 07.05.2009

Re: ovaj tekst je odvatniji od svega sto je

meni je glupo shto se toliko dugo chekalo sa kontra tekstom...
a moglo je i na originalu kroz komentare...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:59 07.05.2009

Virtuelni Twin Peaks

Ovakvi tekstovi vracaju mi 'simpatije' prema ovom 'mestu'.

Preporuka
Strongman Strongman 17:15 07.05.2009

Re: Virtuelni Twin Peaks

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:00 07.05.2009

dal je bas tako

Mislim da svako ima pravo na svoj stav, pa i da se ljudi suprostavljaju, pa u tom smislu mislim da P.A. ima pravo na stav, a i da JM ima pravo da osudjuje njegov stav i da komentarise, a i da svi drugi komentarisu sve drugo. Ali, mislim da nije u redu da se drui optuzuju sto nisu reagovali. Svko ima svoje razloge, neko ne zeli da ulazi u poleniku, neko ne voli PA, neko nije ni video blog (recimo na ja nisam vio tu pet dana bas kada se blog pojavio). Zato ne znam zasto bih trebalo da se pravdam, ali ajde...
Isto bih mogao ja sada da se zapitam gde ste vi JM bili kada sam ja branio onog nesrecnika Urosa Misicapa se niko nije mnog potresao zbog stava PA o njemu...

libkonz libkonz 17:04 07.05.2009

Re: dal je bas tako

Mislim da svako ima pravo na svoj stav

Jesi to ti Stošiću?
Blade Runner Blade Runner 17:22 07.05.2009

Re: dal je bas tako

Jesi to ti Stošiću?

Vadi svesku
gera92 gera92 17:02 07.05.2009

sustina prevare

"Pa iako ne volim ko(l)ektivne identitete..."

Rece Ms Milic koja je blogokarijeru zapocela pod, nekobikazo sramgabilo, laznim nikom Milic & Milic, iza kojeg, ispostavilo se, ne stoji Mr Milic, ali je bilo zgodno staviti ga tu zbog odredjenih aspiracija, koje ne bih, kao lepo vaspitan, ni pomenuo da su bile emotivne prirode.
Srcedrapatelna objasnjenja i menjanje niknejma su deo latinske serije sa kojim ce vas Ms Milic rado upoznati upucivanjem na arhivu, zar ne?

Jos da mi je da znam za cije babe zdravlje je ova dimna zavesa od posta?
Imam neke indicije, ali brze bolje lupim sebe po prstima kad samo i pomislim na to - ne bi, bre, ona to, sta mi je...
urbanosaurus2 urbanosaurus2 17:08 07.05.2009

Re: sustina prevare

Jos da mi je da znam za cije babe zdravlje je ova dimna zavesa od posta?


mora malo da se prochisti blog pred paradu na leto... :]
neko ostrashceniji ce se vec previshe izleteti u daljem toku rasprave...

shto bi se reklo win-win situation... :]
moderatori spremaju praznichne metle i unapred trljaju ruke...
moderator05 moderator05 17:12 07.05.2009

Obaveštenje

Trol o privatnim porukama, pretnjama, muvanju... etc. obrisala je moderacija.
urbanosaurus2 urbanosaurus2 17:14 07.05.2009

Re: Obaveštenje

pa gde bash na moj post da se nastavish oooo moooderatore... :]

o'laaaaadi me, rekoh sebi vec je pochelo... :]
Strongman Strongman 17:16 07.05.2009

Re: Obaveštenje

moderator05
Trol o privatnim porukama, pretnjama, muvanju... etc. obrisala je moderacija.


Ko radi ne boji se gladi.
gera92 gera92 17:24 07.05.2009

Re: Obaveštenje

moderator05
Trol o privatnim porukama, pretnjama, muvanju... etc. obrisala je moderacija.


E, jbg, uvek mi promakne najinteresantnije...
margos margos 17:39 07.05.2009

Re: Obaveštenje

Uzgred, uopšte nije bio trol. Tema je ''Budimo ljudi iako smo blogeri'' i odnosi se, verujem, na sve odnose na blogu među blogerima - pa i one na pp, povezane s vređanjem i banovanjem. Osim ako sve zajedno nije samo najobičnija tus traka, da se muve polepe...

Margos, The Muva
(copyright by Mungos)
urbanosaurus2 urbanosaurus2 18:40 07.05.2009

Re: Obaveštenje

Osim ako sve zajedno nije samo najobičnija tus traka, da se muve polepe...


vishnja92 vishnja92 20:31 07.05.2009

Re: Obaveštenje

moderator05

Trol o privatnim porukama, pretnjama, muvanju... etc. obrisala je moderacija.

dragi Supermodov patuljce,

neka si. ja te preporucila.
ovim si okajao grehe za brisanje veselog cirkusa kod Dekija Stankovica onomad.

ps - pozdravi Supermoda.
Dr M Dr M 17:39 07.05.2009

Koga Pedja vredja?



Pedja je sebi dao ulogu nekog ko baca kamenje u baru, da rastera zabe.
Sad je uzeo malo veci kamen, poprskao sve okolo, pa i sebe.

Medjutim, izazvao je paznju okoline, isto kao i onaj nesrecni, ocajni covek koji je odsekao prst.
Ono sto treba da nas zabrine je situacija u kojoj ce sve da ostane isto. Za nekoliko dana novi strajk, za nekoliko dana novi izlivi mrznje, prema homo, ili nekoj drugoj nezasticenoj grupaciji.

Kad ocajni ljudi prestanu da seku sopstvene delove tela, preci ce na tudje.
jednatanja jednatanja 18:51 07.05.2009

Re: Koga Pedja vredja?

Lepo rečeno.
urbanosaurus2 urbanosaurus2 18:53 07.05.2009

Re: Koga Pedja vredja?

Pedja je sebi dao ulogu nekog ko baca kamenje u baru, da rastera zabe.


kad ono...


madam_mym madam_mym 00:38 09.05.2009

Re: Koga Pedja vredja?

Kad ocajni ljudi prestanu da seku sopstvene delove tela, preci ce na tudje

Medjutim, izazvao je paznju okoline, isto kao i onaj nesrecni, ocajni covek koji je odsekao prst.
Ono sto treba da nas zabrine je situacija u kojoj ce sve da ostane isto. Za nekoliko dana novi strajk, za nekoliko dana novi izlivi mrznje, prema homo, ili nekoj drugoj nezasticenoj grupaciji.


nekima ovo nikako nije jasno
dali76 dali76 17:47 07.05.2009

budimo ljudi

Za razliku od nekih komentara na vasem proslom blogu..
I guess we are, on the same page again.
mrvicak mrvicak 17:47 07.05.2009

Draga Ms Milić

Da, znaj da definitivno blog čita mnogo više ljudi nego što nas ima komentarišuće nastrojenih!

I zato ne odustaj.

Ja sam bila, pa ne toliko zgađena, koliko nekako jako razočarana, jer ako tako nešto piše lik poput Peđe A., pa zaista šta da očekujem od raznih pripadnika većinskih/povlaštenih etc. grupacija...
I ovom prilikom jesam prokomentarisala.... mada mnogo puta to ne uradim iz najrazličitijih razloga...

I zaista je sramota i nedostatak solidarnosti a i to što tek posle ovako očajničkog poteza mi uopšte nešto više saznajemo o tom štrajku.... a nije od juče... i koliko li ih je još u toku, štrajkova i raznih mučnih tzv. tranzicionih strahota...
rastinjak rastinjak 17:58 07.05.2009

Gay tolerancija i empatija

ElectricDreams
mostarac
Izrugivati se sa radnikom koji mozda nema za hleb i koji je u trenutku nemoci i bezizlaza sebi odsekao prst , u najmanju ruku je odvratno.


Ti i dalje visiš na ovom blogu iako znaš da ti ovde nije mesto?


Ko da normalan komentariše na blogu sa ovakvim komentatorima. Rešili da se zatvore u svoj brlog.

Kad si manjina, imaš prava apsolutne većine, pa i da se sprdaš sa tudjom mukom

Kako bi bilo kada bi neko na primer postavio ovo:

uz komentar: sa sastanka kvirije, još da se zameni reč glava sa kita i facebook sa blog

Strongman Strongman 18:05 07.05.2009

Re: Gay tolerancija i empatija

Kume rizikujes.

U svakoj sali ima malo sale.
ElectricDreams ElectricDreams 19:59 07.05.2009

Re: Gay tolerancija i empatija

rastinjak
ElectricDreams
mostarac
Izrugivati se sa radnikom koji mozda nema za hleb i koji je u trenutku nemoci i bezizlaza sebi odsekao prst , u najmanju ruku je odvratno.


Ti i dalje visiš na ovom blogu iako znaš da ti ovde nije mesto?


Ko da normalan komentariše na blogu sa ovakvim komentatorima. Rešili da se zatvore u svoj brlog.


Zna mostarac zašto sam mu to napisao. Evo i tebi da objasnim... Taj lik koristi svaki Peđin blog da se po**nja na gay populaciju i da nam objasni kako smo bolesni, poremećeni... itd... I to bez ikakvih argumenata... čisti troll lik. Takvima, po mom mišljenju, nije mesto na Peđinom blogu...
Sa druge strane, priznajem da sam prešao granicu pristojnog ponašanja... šta više, dobrano sam uleteo na mostarčevu teritoriju... Ovim putem se javno izvinjavam blog zajednici zbog teških reči.
Strongman Strongman 22:04 07.05.2009

Re: Gay tolerancija i empatija

Ovim putem se javno izvinjavam blog zajednici zbog teških reči.



Lepo
mostarac mostarac 22:21 07.05.2009

Re: Gay tolerancija i empatija

ElectricDreams

rastinjak

ElectricDreams

mostaracIzrugivati se sa radnikom koji mozda nema za hleb i koji je u trenutku nemoci i bezizlaza sebi odsekao prst , u najmanju ruku je odvratno.Ti i dalje visiš na ovom blogu iako znaš da ti ovde nije mesto?Ko da normalan komentariše na blogu sa ovakvim komentatorima. Rešili da se zatvore u svoj brlog. Zna mostarac zašto sam mu to napisao. Evo i tebi da objasnim... Taj lik koristi svaki Peđin blog da se po**nja na gay populaciju i da nam objasni kako smo bolesni, poremećeni... itd... I to bez ikakvih argumenata... čisti troll lik. Takvima, po mom mišljenju, nije mesto na Peđinom blogu... Sa druge strane, priznajem da sam prešao granicu pristojnog ponašanja... šta više, dobrano sam uleteo na mostarčevu teritoriju... Ovim putem se javno izvinjavam blog zajednici zbog teških reči.

Momak, ti si mene sa nekim pomesao. Ja sam na ovim stranicama nov. Mozes to prekontrolisati sa mojim datumom registracije. To sto ste ti i pisac bloga pederi meni ni najmanje ne smeta. Mene je pogodila bezosecajnost i bezobrazluk pisca bloga.
ElectricDreams ElectricDreams 16:04 08.05.2009

Re: Gay tolerancija i empatija

mostarac
Momak, ti si mene sa nekim pomesao. Ja sam na ovim stranicama nov. Mozes to prekontrolisati sa mojim datumom registracije. To sto ste ti i pisac bloga pederi meni ni najmanje ne smeta. Mene je pogodila bezosecajnost i bezobrazluk pisca bloga.


Sve je moguće.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:19 07.05.2009

Što bi rekao Duško Dugouško

Ah, moji obozavaoci.. kako me samo obozavaju

urbanosaurus2 urbanosaurus2 18:49 07.05.2009

Re: Što bi rekao Duško Dugouško

nego neshto nema ms milic...
bacila nam kosku i smeshka se iz prikrajka...
postaviti ovakav blog i ne oglasiti se, niiiije u redu...

u tom sluchaju, mogu samo da uzviknem dole nato... :]

BTW, nadam se da vam je jasno da Ms Milić nije u fazonu da se sablažnjava na reči piša i slično.



Exitus Letalis Exitus Letalis 18:55 07.05.2009

Re: Što bi rekao Duško Dugouško

Predrag Azdejković
Ah, moji obozavaoci.. kako me samo obozavaju


ja i dalje.
ne brigaj!
Domazet Domazet 19:04 07.05.2009

Ma dobro to...

Exitus Letalis
Predrag Azdejković
Ah, moji obozavaoci.. kako me samo obozavaju


ja i dalje.
ne brigaj!
...to znamo. Ali znash shta nije jasno? Nije jasno koga vishe obozhavash, da li Nikija ili Pedjicu.

Znash shta je u stvari strashno, strashno je to shto karikaturalan lik (protected by freedom of expression) poput tebe postaje kvintesencija onog dela Srbije koji bi trebao da joj daje nekakvu nadu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:10 07.05.2009

Re: Ma dobro to...

Znash shta je u stvari strashno, strashno je to shto karikaturalan lik (protected by freedom of expression) poput tebe postaje kvintesencija onog dela Srbije koji bi trebao da joj daje nekakvu nadu...

štaš kad su taki ko ti otišli.
ostali samo mi.

p.s. drago mi je, i poštujem, što biraš reči.
Domazet Domazet 20:09 07.05.2009

A ne Latinka...

Exitus Letalis
Znash shta je u stvari strashno, strashno je to shto karikaturalan lik (protected by freedom of expression) poput tebe postaje kvintesencija onog dela Srbije koji bi trebao da joj daje nekakvu nadu...

štaš kad su taki ko ti otišli.
ostali samo mi.

p.s. drago mi je, i poštujem, što biraš reči.
...to ti samo mislish da ste ostali samo vi. Jer od sebe i svojih druge i ne vidish.

PS Nemoj na mene da se ljutish zbog toga shto si postala karikatura. Ja sam samo messenger. Ti si izvodjach radova.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:45 07.05.2009

Re: A ne Latinka...

PS Nemoj na mene da se ljutish zbog toga shto si postala karikatura. Ja sam samo messenger. Ti si izvodjach radova.

nemoj ni ti da se ljutiš. mislim da si jedan nedovršeni iskompleksirani glupson. savladao kvintesenciju, pa ne moš da izdržiš da je negde ne turiš...
ima još nekih reči na toj stranici...
idi vežbaj... naglas...
pa pređi na l... na lalopatiju, na primer ... i slično...
Domazet Domazet 20:59 07.05.2009

A priznaj, gledala si...

savladao kvintesenciju, pa ne moš da izdržiš da je negde ne turiš...
ima još nekih reči na toj stranici...
...da vidish shta znachi..
Strongman Strongman 22:08 07.05.2009

Re: A ne Latinka...

mislim da si jedan nedovršeni iskompleksirani glupson


Lakmusov papiric lepog vaspitanja je obojen. Vaspitanje - nije prisutno
technofetishist technofetishist 22:57 07.05.2009

Re: A ne Latinka...

u nekim trenucima, sa nekim osobama, prosto ti se jebe za vaspitanje.
vvendi vvendi 23:04 07.05.2009

Re: Ma dobro to...

Domazet



Predrag AzdejkovićAh, moji obozavaoci.. kako me samo obozavajuja i dalje.ne brigaj!...to znamo. Ali znash shta nije jasno? Nije jasno koga vishe obozhavash, da li Nikija ili Pedjicu.Znash shta je u stvari strashno, strashno je to shto karikaturalan lik (protected by freedom of expression) poput tebe postaje kvintesencija onog dela Srbije koji bi trebao da joj daje nekakvu nadu...

meni takvi kao ti ne ostavljaju nikakvu nadu...
Strongman Strongman 23:29 07.05.2009

Re: A ne Latinka...

u nekim trenucima, sa nekim osobama, prosto ti se jebe za vaspitanje.



Ostavljas mala vrata otvorenim da ima nade? Lepo od tebe
Goran Vučković Goran Vučković 23:31 07.05.2009

Re: A ne Latinka...

u nekim trenucima, sa nekim osobama, prosto ti se jebe za vaspitanje.

Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference.
~Author unknown, attributed to Mark Twain
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:53 08.05.2009

Re: A ne Latinka...

Lakmusov papiric lepog vaspitanja je obojen. Vaspitanje - nije prisutno

to važi za vas vernike - ko tebe kamenom...
mene držali podalje... srećom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:54 08.05.2009

Re: A ne Latinka...

u nekim trenucima, sa nekim osobama, prosto ti se jebe za vaspitanje.

hapsolutno!
JJ Beba JJ Beba 00:58 08.05.2009

Re: A ne Latinka...

Exitus Letalis
Lakmusov papiric lepog vaspitanja je obojen. Vaspitanje - nije prisutno

to važi za vas vernike - ko tebe kamenom...
mene držali podalje... srećom.

a gde drži taj papirić?
dal' l ga makar menja?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:31 08.05.2009

Re: Ma dobro to...

meni takvi kao ti ne ostavljaju nikakvu nadu...


odseci prst.
zulu_b92 zulu_b92 11:39 08.05.2009

Re: Ma dobro to...

Predrag Azdejković
meni takvi kao ti ne ostavljaju nikakvu nadu...


odseci prst.

Posle ovakvih gadosti ti očekuješ da ima neko razumevanja za tvoje probleme?
Ti verovatno misliš pošto si homoseksualac, pa ne možeš biti Nažalost, nisi upravu.
Ima toga među svim ljudima. To nema veze sa seksualnom orjentacijom.

Treba stvarno biti talog pa ismevati onaj postupak. Takav postupak može da učini osoba kojoj su ugrožena elementarna ljudska prava (njima je ionako ugroženo pravo na život, jer ti ljudi nemaju posao, niti izglede da ga nađu). Druga opcija je da je u pitanju mentalno obolela osoba. U oba slučaja ismevanje je dno, dna. Po meni, to može da radi samo ljudski talog.

Razumem ja da je nego egocentrik i da želi da bude u centru pažnje, samo zar mora baš po svaku cenu.
Ovakvi poput Peđe samo u Srbiju mogu da se bore za nešto, pogotovu za manjinska prava. Valjda bi to trebalo da budu ljudi koji će stvarati pozitivan imidž zajednici, a ne samopromoteri, koji će privlačiti pažnju guranjem prsta u oko svim redom.

P.S.
Pola onih koji podržavaju Peđu su se zgražavali zbog netolerancije i nedostatka empatije za onog što je pokušao da skoči s mosta. On je bar tim netolerantnim kako tako zasmetao.
qrats qrats 16:40 08.05.2009

Re: Što bi rekao Duško Dugouško

ahahahahahahahaahah
bookbinder bookbinder 18:47 07.05.2009

Tajvanska kanasta



Godine 1985. smo imali film. Sada je to stvarnost. Samo zato sto je stvarnost, ne znaci da ne smemo podsetiti sta je sustina (podsetiti, jer to isto je vec receno u filmu pre 24 godine).

E sad, kako to neko cini je vec pitanje stila. Licno, pomenuti blog nisam citao (samo sam malopre ovlas "bacio pogled", da znam barem okvirno sta je tema) tako da ne mogu da sudim.

Ali mislim da, ako vec neko koristi svoje telo da skrene paznju javnosti na svoj ocaj, drugi isto tako ima pravo da koristi taj gest da skrene paznju javnosti na siri problem koji je, izmedju ostalog, doveo i do konkretnog ocaja.

Inace, kad smo kod stila, nalazimo se na vrlo "klizavom" podrucju i zato nisam sklon da pitanje stila koristim u svrhu preteranog moralisanja. Recimo, ispod sam napisao dve recenice koje su mogle da idu kao zavrsni deo moga komentara. Meni licno se takav stil ne dopada - ne bih ih napisao (ovde ih navodim ne kao svoje misljenje, odnosno komentar, nego kao primer ), mada mi ne zvuce preterano "strasno". Nekome bi pak zvucale odvratno. A nekome mozda bas "super".... Dakle, sta bi rekli da sam na kraju, "mrtav ozbiljan" zavrsio sa:

I da, slazem se sa Dejanom - coveku je definitivno potrebna strucna pomoc. U suprotnom, postoji osnovana sumnja da isti zavrsi kao kandidat za Darvinovu nagradu.
jednatanja jednatanja 18:58 07.05.2009

Pedja

ima blogove koji se "graniče" sa dobrim ukusom, ali imaju ih i drugi (videti zadnji blog Mr.Spaića, ili blogove Srdjana Mitrovića o zabranjenim filmovima). Što se mene tiče, zbog Pedjinog humora i zalaganja za prava manjina, zbog njegovih poteškoća i diskriminacije koju kao gay osoba doživljava svakodnevno u Srbiji, uopšte mi nije teško da mu "progledam kroz prste". Samo napred, Pedja!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:50 08.05.2009

Re: Pedja

blogove Srdjana Mitrovića o zabranjenim filmovima

gde mene nađe? nisam siguran da sam ti ja baš zgodan primer o teži o blogovima koji se "graniče" sa dobrim ukusom.
možda se neki filmovi "graniče" sa dobrim ukusom, ali to nije slučaj sa postovima.
btw: nisu zabranjeni nego kontroverzni.
Jelena Gall Jelena Gall 19:22 07.05.2009

bokte

izjasnjavanje! :)

e necu bas nista da kazem o pedjinom postu, vec kad nisam rekla tamo kod njega. samo cu da kazem zasto nisam rekla:
1. zato sto nisam stigla
2. zato sto nisam imala inspiraciju (jednom, na jedan komentar htela da stavim repliku, ali nisam imala vremena ni volje da trazim fotku)
3. zato sto sam, cim sam videla post, znala da negde nekako mora doci do ovakve reakcije & rasprave
4. zato sto sam LICNO ostala negde izmedju svih svetova - i coveka koji je odsekao sebi prst, i pedjinog posta, i razloga za smeh i svesti o komplikovanom mesanju i premetanju itditditd

moze pedja da pise sta hoce. mozes ti, mogu ja, svako. sigurno je da oni koji nemaju dovoljno konteksta a pogotovo duzi staz na blogu ovakav pedjin post mogu da shvate kao.... podsmevanje, niskost, sta god. nadam se da nisi od tih, znas i pedju i blog sto puta bolje nego ja, nego da si htela da upozoris na mogucu (dobrim delom i evidentnu) kontraproduktivnost takvog posta. ali, to ce pedja da proceni i svaka prica, mislim, tu i treba da se "nastavi". mislim, on ce odluciti kako ce dalje pisati. za sebe, a nama ce biti kako nam pedja da. :)

i, ja zelim da ostanem pored pedje na blogu. ima mesta, sasvim, sasvim dovoljno.

samo pedja, nemoj da mi dirnes heteroseksualne, jesi cuo!
Domazet Domazet 20:15 07.05.2009

I Dobrica Cosic?

moze pedja da pise sta hoce. mozes ti, mogu ja, svako.
Jelena, za ovakvo otvoreno licemerje jedino opravdanje moze biti glupost. Zelja za pripadanjem nije dovoljna.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:49 07.05.2009

Re: I Dobrica Cosic?

Jelena, za ovakvo otvoreno licemerje jedino opravdanje moze biti glupost. Zelja za pripadanjem nije dovoljna.

mani lex, viš da kvintesencija nije pri sebi.
Jelena Gall Jelena Gall 21:04 07.05.2009

Re: I Dobrica Cosic?

Exitus Letalis
Jelena, za ovakvo otvoreno licemerje jedino opravdanje moze biti glupost. Zelja za pripadanjem nije dovoljna.

mani lex, viš da kvintesencija nije pri sebi.

lalo...
cek da proverim kod klajna
Jelena Milić Jelena Milić 08:41 08.05.2009

to jelena glall

nadam se da nisi od tih, znas i pedju i blog sto puta bolje nego ja, nego da si htela da upozoris na mogucu (dobrim delom i evidentnu) kontraproduktivnost takvog posta. ali, to ce pedja da proceni i svaka prica,


ne uopste mi to nije bila namera. u taj deo mu se ne mesam, niti sam se ikad mesala. kajli mino/partijarh to meni ne smeta niti mislim da "vredja osecanja" vernika, izvinjavam se jesu to osecanja vernika neka sveta krava, jok brate. za mene su sveta krava ljudska prava za sve, a crkve tradicionalne su homofobne u sustini, tako da s tim delom nemam problem daleko bilo.

kao ni sa paradom. potpisala peticiju da vlada podrzi.

evo zasto se ne mesam, kao i za sva druga manjinska pitanja, ja ne smatram da jedna grupa ima ekskluzivno pravo ili monopol da se njima bavi. vecina je odgovornija, to jest ja smatram da ja kao heteroseksulac imam ista prava a vecu odgovornost i obavezu da se bavim pitanjem zastite seksulanih manjina.

a ko kako metodoloski svoje stvari gura, njihova procena.

ja guram topcider, leskovac, rts na nacin na koji smatram da je ok, al nikakv monopol na primer nemam, nit zelim da imam.

dalje, nigde nisam rekla da pedja kao autor treba da se skloni. daleko bilo.
reagovala sam opet po logici vise me boli i smeta mi kad neko "moj" napravi nesto sto je po meni veliki propust, a sad sam otovreno sa svima vama podelila, kako sam reagovala, i pomislila da je i "nas" propust sto energicnije nismo reagovali, bez obzira sto se sama klonim tog nametnutog kolektivnog identiteta "nase" pa makar bio to i blog b92. hence onaj uvod u tekstu .

linkovala sam jedan tekst i rekla "ovo" ne pedjine tekstove sve ili profil autora.

ono sto je meni smetalo i smeta nema ama nikve vexze sa gej pravima i pedjinom borbom za ista, vec sa necim sasvim drugim. meni recimo smeta to sto ga svi reducirasmo na to, ili na maskotu bloga. ne. on je koliko ja znam, bio SDU to nije nikakva tajna, i nisam shvatila da se odrekao socijaldemokratskih ubedjenja, a po meni, pokazao je odsustvo takvog duha, te vrste.

ovo cu elaborirati kod spaje u odgoovru, jer ja nisma napisala razocarala sam se/sto pedja ne pise o tome i tome, ne
znamo se, ja branim i pravo da se na blogu pise o cvecu i lepticima, vec sam nekako ocekivala podrazumevala da ce on imati takvu vrstu razumevanja i solidarnosti za coveka/okuzenje/borbu/ocaj

samo to

i to podelila otovreno sa vama

nista vise nista manje
Jelena Milić Jelena Milić 08:48 08.05.2009

to jelena glall part two

Predrag Azdejković 14:59 07.05.2009 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 3Re: Nije ok #LinkLjudi, pa zar zaista nemate zrnce empatije da shvatite kakav očaj i bespomoćnost su potebni da vas nateraju na ovakav čin!?

Ja kao nezaposlena osoba, bez zdravstvenog osiguranja koja živi u upropašćenoj Srbiji koju su mi ostavili ovi stariji što sada seku prste NEMAM ni zrnce empatije.


dakle, ovo mi je zasmetalo do neba! ovako povrsno neljudsko razmisljanje, a u kontekstu onoga sto je neko gore rekao koliko je ipak samosakacenje teska i neklasicna stvar da kazem....koja je to muka....

iz ustanekoga ko je imao socijalemokratski bekgaund

ako ga je uopste imao
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:49 08.05.2009

Re: to jelena glall part two

dakle, ovo mi je zasmetalo do neba! ovako povrsno neljudsko razmisljanje

više puta si citirala šta ti je zasmetalo.
upamtili smo.
al čudo kako ti uopšte ne smeta domazet sa svojim vređanjem i ponižavanjem.
mnogo toga je obrisano dok si bil na day offu.
nešto je i ostalo, što si danas pročitala.
dakjle, nije ti zasmetalo, dapače, smatraš normalnim, recimo ovo:
Domazet

Znash shta je u stvari strashno, strashno je to shto karikaturalan lik (protected by freedom of expression) poput tebe postaje kvintesencija onog dela Srbije koji bi trebao da joj daje nekakvu nadu...

PS Nemoj na mene da se ljutish zbog toga shto si postala karikatura. Ja sam samo messenger. Ti si izvodjach radova.

vrlo zanimljiva selekcija.
ili čitanje po dijagonali.

p.s. da ne navodim kako je izvređao jj, lex, kamičak etc.
Jelena Gall Jelena Gall 21:29 08.05.2009

Re: to jelena glall

odnosi se i na part one i na part two.

mislim da je, što se tiče part one, u pitanju veliki nesporazum. ja uopšte nisam imala na umu peđin javni angažman, ja sam mislila isključivo na blog (da ne idemo sad u ona sitna crevca tipa "blog se čita itd.", to je jasno). dakle, tamo gde sam ja gledala drvo (njegov tekst), ti si videla šumu. ovo samo konstatujem, jer me je u prvi mah tvoj odgovor potpuno zbunio.

dakle, kada sam pomenula kontraproduktivnost, mislila sam na to da je peđin post kontraproduktivan za dobar deo čitalaca tog teksta, dakle za blog, nisam išla dalje od toga.

ali to nije najvažnije, važniji je part two, i vidim da je i tebi mnogo važniji. da, ja te komentare nisam videla, odnosno za onaj prvi više nisam sigurna, ali znam da taj peđin nisam videla, očito sam post pročitala pre nego što je to napisao i onda se više nisam vraćala na tekst.

rekla sam gore da sam ostala negde između svih svetova. sad si me naterala da razumem zašto, i da kažem da mislim da problem tražimo na pogrešnom mestu.

čin odsecanja sopstvenog prsta - pa, čudovišan je, eto ostaću na tome, jeziv. TU je problem. tako nešto se ne objašnjava dovoljno dobro kontekstom (čitala sam onaj odličan sentinelov blog u kojem je dao celu predistoriju). užasna nevolja, užasna ravnodušnost sudstva, vlasti, neopisivo dug period u kojem ti ljudi ne uspevaju ni mrvu svojih prava da ostvare... to je sve jasno. i perverzno samo po sebi. ali ODSEĆI SOPSTVENI PRST - ja tu stajem. to "ne pratim", ne umem da shvatim.

priroda tog čina je takva da zaista može najrazličitije reakcije da izazove, što pokazuju i komentari na ovom tvom postu. empatija - ali, za šta? za muke svih tih ljudi? apsolutno, empatija i više od empatije, bes prema polugama moći itd. za bezdan, sunovrat tih ljudi, i ovog jednog čoveka - takođe apsolutna empatija.

empatija za odsecanje sopstvenog prsta??? stop. lanac kauzalnosti se za mene tu prekida, jer, eto, kažem ti, to je nešto što ne umem da shvatim, nikako.

e, sad - i tu počinju razlike u ličnim reakcijama - kad nešto ne umem da shvatim, kad mi je nešto toliko strano, ja se povlačim, ne mešam se. ali to sam JA, to više nije taj konkretan čovek. ti reaguješ empatijom. peđa reaguje onako kako je reagovao. dejan isto (njemu sam, čini mi se, najbliža ovim povodom, a opet - ko sam ja da šaljem tog čoveka kod psihijatra? ni ovo nije na dejanov račun, nego ja tako za sebe mislim). i svi ostali - svako na ovakvu stvari reaguje u skladu sa sopstvenim sklopom, na ovo je nemoguće imati iole jedinstvenu reakciju, izuzev povodom onog dela priče koji PRETHODI odsecanju prsta. dakle, svim tim ljudima treba pomoći.

zato mislim da je ovaj tvoj post jednim delom odleteo u slepu ulicu, a to je upravo onaj deo u kojem "skroziraš" blogozajednicu, u kojem ti nedostaje kritika peđinog posta - jer, ma koliko se od toga unapred ograđivala, pokrenula si htela-ne htela mehanizam "zajedništva" koji ne zbog peđe, nego zbog inicijalnog problema (odsecanja prsta), u ovom slučaju ne može da funkcioniše. mislim da bi tvoj post bio delotvorniji da si ga ograničila isključivo na sopstveno viđenje.

još nešto: ovakav post neizbežno preteže na onu stranu na kojoj počinje "dubinska analiza" predraga aždejkovića - ne samo tog njegovog konkretnog teksta, nego svega što piše i radi. mislim da je ovo jedan od najpogrešnijih povoda za tako nešto, ne zato što je peđa "u pravu" ili "nije u pravu", nego zbog toga što sam napred napisala: odsecanje sopstvenog prsta nije nešto što može da izazove nekakav konzensus u reakcijama, bez obzira - potpuno bez obzira! - na to šta mu je prethodilo.

to je ono na šta ja ovde ne pristajem, da govorim o peđi, a ovakvim povodom, iako nikada ne bih napisala post kakav je napisao on.

izvini što je komentar ovoliki. u jednom trenutku sam pomislila da je možda bolje da sama stavim novi post, a onda... em smo sad već svi malo zasićeni temom, em bih za vikend malo da se odlepim od bloga i budem s porodicom, em bi to vodilo daljoj homogenizaciji "grupa" i "ekipa" po blogu, em bi nastavilo da se priča o peđi umesto o inicijalnom problemu. em je činjenica da ne shvatam, NE SHVA-TAM da je moguće odseći sopstveni prst.

eto.

_____
EL, ma mani domazeta. i ja se nekad iznerviram, ali... ma nije vredno price, ni pomena. i dobro je sto je moderacija brisala. jelena, slazem se da bi bolje bilo da si bila tu i pratila ovaj post. ima tema sa kojih ne valja predugo odsustvovati, posebno kad ih sami pokrenemo.
Filip2412 Filip2412 20:24 07.05.2009

...

taj Pedjin post nisam ni otvorio jer mi je naslov bio gadan.

Meni Pedja ponekad lici kao neko ko je iz razocarenja otisho u ocaj pa iz ocaja u pakost. Ovo je dobronamerna kritika... svima nama se moze desiti da krenemo istim putem zato sto smo neprihvaceni iz raznih razloga.

donekle mogu da razumem jer zaista verujem je tim gejovima dosta tesko u Srbiji pa valjda posledica nekog besa valjda... ali to sto je Pedja gej, generalno ne bi trebalo da ima nikakve veze sa ovom diskusijom. Stvarno je irelevantno.

Mozete se podsmevati drustvenim pojavama, ali ovde se radi o podsmevanju tragediji obicnog, konkretnog coveka sa imenom i prezimenom. Ako sutra neko Pedji zaista odsece pishu, pa onda ovde neki bloger objavi saljiv post na tu temu isto cu misliti o tome.
kamichak92 kamichak92 20:38 07.05.2009

...

za mene je komadanje sopstvenog tela da bi se od drugoga izdejstvovao nekakav postupak cist nemoral.
bojim se onoga ko je u stanju da odsece vlastiti prst da bi naplatio potrazivanje.
i nemojte mi samo reci da je to mera njegovog ocaja.
to je mera njegovog bezobzira prema bliznjima koji ga gledaju kako odbija hranu i sece prste, umesto da se bori za svoja prava (ako veruje da ih ima), ili da se pomiri da ne moze da naplati dug i da nastavi sa zivotom.
na stranu to sto ne razumem kako je moguce da neko ne prima platu 8 godina, a da ne umre od gladi. mora biti da je za svo to slobodno vreme ipak nesto radio i ipak nekakve prihode imao. u tom slucaju, eventualna steta koju je pretrpeo ogledala bi se u razlici izmedju plate koju nije primao, i prihoda koje je ostvario tako sto je, umesto da radi za platu, radio nesto drugo. ne iskljucujem mogucnost da je ta razlika negativna ...
Domazet Domazet 20:53 07.05.2009

Sledeci ovu tvoju logiku...

kamichak92
za mene je komadanje sopstvenog tela da bi se od drugoga izdejstvovao nekakav postupak cist nemoral.
.
.
.
...postupak Jana Palaha je toliko nemoralan da bi ga trebalo...spaliti? Hebiga, zeznuo te pa je to sam uradio.

A shto se ostatka tvog teksta tiche, samo pokazujesh da Pedjica nije jedini koji je pobrkao iritaciju i provokaciju.
kamichak92 kamichak92 21:00 07.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

Domazet
postupak Jana Palaha je toliko nemoralan da bi ga trebalo...spaliti? Hebiga, zeznuo te pa je to sam uradio.
A shto se ostatka tvog teksta tiche, samo pokazujesh da Pedjica nije jedini koji je pobrkao iritaciju i provokaciju.


uopste me ne fascinira postupak jana palaha. naprotiv.
a ti kao i obicno nisi u formi: to sto tvrdis je non sequitur.
iz cinjenica da moralno ne odobravam samospaljivanje i odsecanje vlastitog prsta,
ne proizilazi da bih se zalagala za kaznjavanje onih koji ipak odluce da sebe povrede.
sasvim drugo je pitanje zasto ti i dalje kevces za mnom. kad malo bolje razmislim, ne zanima me odgovor na njega. hajde sad zdravo, ostaj mi iziritiran i/ili isprovociran.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana