Budimo ljudi iako smo blogeri

Jelena Milić RSS / 07.05.2009. u 15:36

Mrvicak: Ljudi, pa zar zaista nemate zrnce empatije da shvatite kakav očaj i bespomoćnost su potebni da vas nateraju na ovakav čin!? 13:30 07.05.2009

Pedja Azdejkovic:  Ja kao nezaposlena osoba, bez zdravstvenog osiguranja koja živi u upropašćenoj Srbiji koju su mi ostavili ovi stariji što sada seku prste NEMAM ni zrnce empatije. 14:59 07.05.2009

Iz debate na postu Šta, šta da odsečem ja, 
 

Ovo je post  o postu Šta, šta da odsečem ja i o kometarima na isiti. I o kometarima na isti. Ili o mojoj zbunjenosti i zgađenosti  što nema više pisanih komentara koji osuđuju spomenuti post, to jest aluziju-paralelu šta god bilo, šta god je pisac hteo da kaže, istinitu šokantnu vest o štrajkaču koji je u  očaju odsekao sebi prst  i fejk vest o tome da je jedan  gej aktivista sebi odsekao pišu. Neumesno. Nesolidarno. Neprimereno. Nemam volju uopšte da opisujem kako mi se sve to čini. Spomenuti post mi govori i koliko autor ne shvata prirodu problema sa kojom se Srbija i srpsko društvo susreću, koliko je tranzicija grozna i naporna stvar, koliko je velika MOĆ NEMOĆI.

Ne volim, smatram opasnom, svaku vrsu etnopsihologije. Izbegavam kolektivne identitete, i u teoriji i u praksi. Pojam bloger, za mene znači da na sličan tehnološki način, sami biramo o čemu pišemo, na koji način pišemo, kad pišemo, koliko često pišemo, sami biramo slike i naslove. Ništa više nas ne spaja. Biti  bloger na B92 sajtu, za mene znači   ili Antonić ili ja, ma šta o tome mislili i koliko to priželjkivali Željka Buturović and Co, i prihvatanje onih pravila u disklajmeru. Ništa manje, ništa više. Kako bih vam rekla, evo recimo Ms Milić  se zalaže da u Sportskom žurnalu svaki dan ide 10 strana o  kućnim ljubimcima, da u Gardijan uređuju desničari,  da na koncertima klasične muzike čujemo uvek i neku folk-pop-jazz stvar, čisto da uvek i na svakom mestu čujemo i "drugu stranu.", ma nije valjda. Skoro ništa više. U smislu, ajmo blogeri ovo, ajmo blogeri ovo. Daleko da od bloga ne očekujem masovniju reakciju nekad, ali kolektivizaciju nikad i nizašta. Od Biljanizacije do blozona mala je razdaljina u stvari. A i FB nije daleko. Ponekad mi je i kukanje potpalublja bilo naporno. Znate kako se iz potpalublja izlazi na palubu! Popne se. Gledam da više pišem i osvrćem se na ono o čemu se na blogu piše nego o blogu kao takvom. No, ako treba da se uzme učešće o  raspravi o  pravilima igre, da se polemiše sa Bizingerom i Co, OK, što se mora teško je al se i dalje mora. Nisam preterano  ulazila ni u nikomaniju, raskrinkavanja, bitnije  mi je ono što piše, nego ko piše. Smatram da ima razlike i u nivou uticaja koji je moguće ostvariri kao nik i kao ime i lice iza koga stojiš, pa ko kako hoće. Nisam odlazila i vraćala se, nisam osnivala alternative, promovisala alternative, što sve smtram legitimnim, BTW. Između ostalog  zato što kapiram da dobar blog i dobar-uticajan bloger podrazumevaju pre svega stil, prepoznatljivost u izboru ili uglu posmatranja  tema i stalnost. A opet, pišem nečitko i kondenzovano kažu, sa suviše aluzija i linkova, očekujem da se podrazumeva da se zna na šta nekad mislim, da se pratio prethiodni post.... Pa pišem blog, ličnu-javnu-interaktivnu stvar, a ne zbirku tekstova koje ću posle staviti i u dvodimenzionu neinterkativnu knjigu. I ne pišem za svakoga. Pretežno pišem za sebe, da se ne lažemo. Kad ovo kažem,mislim na ono, tipa da negde ostne trag šta sam o nečemu rekla, mislila, šta sam oko nečega uradila, pišem o onome što mislim da je bitno, za mene i druge,  bez obzira koliko je neblogolukrativno na prvu loptu. Pišem i zato što sam  utripovala da imam uticaj. Mali, mikro, ali, da nešto talasam.

Čemu ovaj  disklajmer Ms Milić, pređi na stvar.  Pa iako ne volim koektivne identitete moram da kažem-aktivna blogosfero ( ovde mislim na one koji pišu i komentarišu, uz dužno poštovanje onima koji jesu reagovali mislim da ih je svega dvoje troje ) stidi se svoje nereakcije na spomenuti post.

Ali, ali....Navikla sam se da dok blogujem stalno imam u glavi i ceo jedan bitan deo blogosfere, za koji  nisam  utripovala već znam da postoji, ljude koji redovno čitaju ali ne komentarišu. E pa oni su razlog što ću i posle posta i posta u kometarima (čast izuzetcima, pozdrav za Dejana Stankovića) Šta, šta.....ostati na blogu. Prvi put sam pomislila, samo na tenutak ali jesam,  Ms Milić i "ovo" na istom mestu u isto vreme...čemu to. A znamo se tolike godine, sučeljavamo, fjatamo, optužujemo, manipulišemo ili ne, lobiramo..... Oću reći,  imam dosta iza sebe ovde, a i načitala sam se koječega, al od ovoga mi se stvarno stomak okrenuo.

BTW, nadam  se da vam je jasno da Ms Milić nije u fazonu da se sablažnjava na reči piša i slično.

Al se sablažnjavam kad vidm da blog B92 počinje opasno da liči na Press, u kome neki bolid kaze, prst treba jesti tri dana. Pa i ako je ironija mnogo je.

Dno brate.

PS brisaću sve homofobične komentare



Komentari (363)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Domazet Domazet 21:15 07.05.2009

Nisi primetila...

kamichak92
Domazet
postupak Jana Palaha je toliko nemoralan da bi ga trebalo...spaliti? Hebiga, zeznuo te pa je to sam uradio.
A shto se ostatka tvog teksta tiche, samo pokazujesh da Pedjica nije jedini koji je pobrkao iritaciju i provokaciju.


uopste me ne fascinira postupak jana palaha. naprotiv.
a ti kao i obicno nisi u formi: to sto tvrdis je non sequitur.
iz cinjenica da moralno ne odobravam samospaljivanje i odsecanje vlastitog prsta,
ne proizilazi da bih se zalagala za kaznjavanje onih koji ipak odluce da sebe povrede.
sasvim drugo je pitanje zasto ti i dalje kevces za mnom. kad malo bolje razmislim, ne zanima me odgovor na njega. hajde sad zdravo, ostaj mi iziritiran i/ili isprovociran.

...znak pitanja? Nije mi bilo jasno da li si za kaznjavanje ili samo za dezavuisanje.

Ali mani to, da se mi vratimo na ono shto te stvarno zanima. Zato shto si super riba? Em pametna em lepa??

A da ostajem iziritiran, ostajem. Ali to ti i nije neko dostignuce. To moze svaka muva da mi uradi...

kamichak92 kamichak92 21:20 07.05.2009

...

Domazet

Nisi primetila znak pitanja? Nije mi bilo jasno da li si za kaznjavanje ili samo za dezavuisanje.


a iz ovog pateticnog pokusaja da opravdas vlastito aljkavo rezonovanje mi je jasno da zapravo nista nisi razumeo.

Domazet
Ali mani to, da se mi vratimo na ono shto te stvarno zanima. Zato shto si super riba? Em pametna em lepa?? A da ostajem iziritiran, ostajem. Ali to ti i nije neko dostignuce. To moze svaka muva da mi uradi...


koja tuga ...
Filip2412 Filip2412 21:24 07.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

uopste me ne fascinira postupak jana palaha. naprotiv.

za mene je komadanje sopstvenog tela da bi se od drugoga izdejstvovao nekakav postupak cist nemoral.


Trolujesh. Mislim da to nije tema Jeleninog posta.
I zasto uopste moralno ocenjujes postupak koji ocigledno samo osoba na na granici ludila ili nervnog sloma moze da uradi. Ako vidis nekog ceveka kako se ubio i lezi mrtav jel prvo osetis ljudsko sazaljenje i nelagodu ili odmah uskliknesh kako je nemoralan i glup zbog toga sto je sebi uradio?!
Domazet Domazet 21:24 07.05.2009

Ovo nije fer...

kamichak92
Domazet

Nisi primetila znak pitanja? Nije mi bilo jasno da li si za kaznjavanje ili samo za dezavuisanje.


a iz ovog pateticnog pokusaja da opravdas vlastito aljkavo rezonovanje mi je jasno da zapravo nista nisi razumeo.

Domazet
Ali mani to, da se mi vratimo na ono shto te stvarno zanima. Zato shto si super riba? Em pametna em lepa?? A da ostajem iziritiran, ostajem. Ali to ti i nije neko dostignuce. To moze svaka muva da mi uradi...


koja tuga ...
...ja mislio ti se pozdravila i otishla pa ko velim da malko iza ledja kad vidi vraga. Ti bi josh da prichash. Otkud to?
kamichak92 kamichak92 21:26 07.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

Filip2412

I zasto uopste moralno ocenjujes postupka koji ocigledno osoba na na granici ludila ili nervnog sloma moze da uradi. Ako vidis nekog ceveka kako se ubio i lezi mrtav jel prvo osetis ljudsko sazaljenje i nelagodu ili odmah uskliknesh kako je glup zbog toga sto je sebi uradio?!


ovde ti se nesto ne slaze ...
Sepulturero Sepulturero 22:01 07.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

Добро је што сте се сетили Палаха. Мислим да нико од блогера не би препоручио да је тај младић требало иде код психијатра.
Стварно је невероватно да има људи који сматрају да је човек луд зато што је себи одсекао прст, и чак опасан за околину, а потпуно игноришу разлоге. Ти радници тамо су очајни као, уосталом, и они што штрајкују глађу у Крагујевцу и схватају да им НИКО не помаже.
adam weisphaut adam weisphaut 22:17 07.05.2009

Celo Domayetovo

non sequitur.

blogodelo stane u samo dve reči...
Domazet Domazet 22:22 07.05.2009

He, he...

adam weisphaut
non sequitur.

blogodelo stane u samo dve reči...
...ako ima neshto u mom virtualnom delovanju na shta sam ponosan onda je to broj iskrenih prijateljstava kojima sam kumovao...
adam weisphaut adam weisphaut 22:26 07.05.2009

Kao što rekoh

onda je to broj iskrenih prijateljstava kojima sam kumovao...

samo dve reči.
Domazet Domazet 22:28 07.05.2009

Voleo bih ...

Sepulturero
Добро је што сте се сетили Палаха. Мислим да нико од блогера не би препоручио да је тај младић требало иде код психијатра.
Стварно је невероватно да има људи који сматрају да је човек луд зато што је себи одсекао прст, и чак опасан за околину, а потпуно игноришу разлоге. Ти радници тамо су очајни као, уосталом, и они што штрајкују глађу у Крагујевцу и схватају да им НИКО не помаже.
...da imam vashu veru u ljude. Ako mene pitate, bi bar polovina ovdashnjih. I gotovo svi najglasniji medju lokalnim humanistima. Samo da se nesrecnik spalio ispod njihovog prozora i zadimio im sobu. Licemerje, dvolichnost i apsolutna nesposobnost da se shvati da postoje ikakve druge potrebe sem sopstvenih su, opet ako mene pitate, postale zashtitni znak ovog Bloga. I da bi lakshe podneli sebe takvi kakvi su, moraju neprekidno da pljuju sve one koje ne smatraju za svoje. Posebno one bolje od njih. Shto su ti bolji to ovi ovdashnji histerichnije pljuju.
ElectricDreams ElectricDreams 22:58 07.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

Sepulturero
Добро је што сте се сетили Палаха. Мислим да нико од блогера не би препоручио да је тај младић требало иде код психијатра.
Стварно је невероватно да има људи који сматрају да је човек луд зато што је себи одсекао прст, и чак опасан за околину, а потпуно игноришу разлоге. Ти радници тамо су очајни као, уосталом, и они што штрајкују глађу у Крагујевцу и схватају да им НИКО не помаже.


Ma daaa... Umesto da zasuku rukave i krenu nešto da rade, oni sede ko neke babe i štrajkuju glađu... Ma gadi mi se od takvih neradnika...
Najlakše je sesti i štrajkovati. Ok, razumem da je grozno to što ti nisu isplatili kintu. Ali i to se dešava, pogotovu u takvim zemljama kao što je srbija. Međutim, masakriranje sopstvenog tela uopšte nije pravi put kojim se dolazi do rešenja problema. Neka tuži firmu ili državu sudu a u međuvremenu neka krene da radi nešto drugo za šta neće moći niko da ga ispali za kintu.
Jesu li budale oni koji rade i po dva posla da bi prehranili porodicu? Ajde sad svi da krenemo da štrajkujemo dok nam se ne isplati sve što smo zaradili... gde bi nam bio kraj...

A Palah je sasvim druga pesma. Ni njegov postupak ne opravdavam. Kolika budala treba da budeš da se zapališ zbog protesta protiv okupacije. Hello?! Užas...
Strongman Strongman 23:30 07.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

Umesto da zasuču rukave


zasuku
morgenstern morgenstern 00:07 08.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...


Ma daaa... Umesto da zasuču rukave i krenu nešto da rade, oni sede ko neke babe i štrajkuju glađu... Ma gadi mi se od takvih neradnika...


A Palah je sasvim druga pesma. Ni njegov postupak ne opravdavam. Kolika budala treba da budeš da se zapališ zbog protesta protiv okupacije. Hello?! Užas...


Mene je malo sramota dok vas čitam. Izvinite, ali tako je.

I ta "Hello?! Užas..." blaziranost dok pričate o jednom češkom... Samo pojačava stid.

Ne smete tako, nije okay, stvarno.
ElectricDreams ElectricDreams 05:43 08.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

Strongman
Umesto da zasuču rukave


zasuku


Hvala. Ispravljeno.
flipper58 flipper58 17:41 08.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

ElectricDreams
Strongman
Umesto da zasuču rukave


zasuku


Hvala. Ispravljeno.


Mislim da je ispravno ZASUČU, ali treba pitati teta Jelenu
madam_mym madam_mym 01:07 09.05.2009

Re: ...

kamichak92 20:38 07.05.2009
Preporuči | Obavesti moderatora
Preporuka: 11
...
#Link Replika: 17
za mene je komadanje sopstvenog tela da bi se od drugoga izdejstvovao nekakav postupak cist nemoral.
bojim se onoga ko je u stanju da odsece vlastiti prst da bi naplatio potrazivanje.
i nemojte mi samo reci da je to mera njegovog ocaja.
to je mera njegovog bezobzira prema bliznjima koji ga gledaju kako odbija hranu i sece prste, umesto da se bori za svoja prava (ako veruje da ih ima), ili da se pomiri da ne moze da naplati dug i da nastavi sa zivotom.
na stranu to sto ne razumem kako je moguce da neko ne prima platu 8 godina, a da ne umre od gladi. mora biti da je za svo to slobodno vreme ipak nesto radio i ipak nekakve prihode imao. u tom slucaju, eventualna steta koju je pretrpeo ogledala bi se u razlici izmedju plate koju nije primao, i prihoda koje je ostvario tako sto je, umesto da radi za platu, radio nesto drugo. ne iskljucujem mogucnost da je ta razlika negativna ...


baš tako i ja mislim, a rakoše mi da lupam
naravno da me za to što mi rekoše baš zabole uvo
ni na pamet mi nije padalo da se iščudjavam zašto neka većina ne misli tako kako ja mislim, niti da prebrojavam koliko imam istomišljenika, niti da bijem u sva zvoma o tome kako ja mislim.......ovo je blog, kome se ne svidja ne mora da čita i komentariše, a naravno da može...kako mu je volja
ne zanima me ko je VIP a ko nije, niti ko je homoseksualac a ko nije, niti da li se kome šta dopada ili ne dopada.
"mišljenje je kao dupe - svako ga ima, i misli da tudje najviše smrdi" reče neko

zanima me ko je i šta je konkretno učinio da olakša muku nekom mučeniku i tako pokaže svoju veličinu
Dela!!! Ne reči. Ako ih nema....
mrvicak mrvicak 16:50 09.05.2009

Re: Sledeci ovu tvoju logiku...

morgenstern

Ma daaa... Umesto da zasuču rukave i krenu nešto da rade, oni sede ko neke babe i štrajkuju glađu... Ma gadi mi se od takvih neradnika...


A Palah je sasvim druga pesma. Ni njegov postupak ne opravdavam. Kolika budala treba da budeš da se zapališ zbog protesta protiv okupacije. Hello?! Užas...


Mene je malo sramota dok vas čitam. Izvinite, ali tako je.

I ta "Hello?! Užas..." blaziranost dok pričate o jednom češkom... Samo pojačava stid.

Ne smete tako, nije okay, stvarno.


Hm, odakle krenuti..
Štrajk i babe neradničke!!! Štrajk jeste vid protesta upravo ljudi KOJI BI DA RADE - ali u ljudskim uslovima i za pare!!!

I samo spaljivanje i u ovom slučaju sečenje jesu zaista krik očaja a ne neradnika... ličnopolitički činovi koji predstavljaju ekstreman način da se NAPOKON skrene pažnja na jedan užasan problem...

I kao što i Peđi rekoh, ta vrsta elitističke blaziranosti i distanciranja od bljak-fuj radnika... za razlliku od nas finih, obrazovanih lap-top-nosećih marginalizovanih ngo likova mi je zaista ne samo lično grozna, nego i razočaravajućai krajnje politički kontraproduktivna.

Jer u borbi za ljudska prava apsolutno ne smemo zaboraviti ni socijalnu pravdu, a takvo distanciranje od marginalizovanih i poniženih ljudi umesto podrške makar svih drugih koji znaju šta to znači dovodi samo do toga da svi na kraju ostanemo u svojim getoićima, jednako nemoćni i diskriminisani, ali eto ponosni što smo neka vrsta heeej elite... kuku..

I izvinte ali nismo na istom i ja koja se osećam eto marginalizovano and diskriminirano i lik koji povuče takav potez - i meni koja imam 30ikusur, comp, blogujem ovde tj. imam makar novca da plaćam kablovski i sve što uz to ide, živim u beogradu, obrazovana sam itd. zaista ne priliči da se sprdam sa krajnjim očajanjem ovog čoveka - bez obzira što imam il nemam zdravstveno i slično... hajte molim vas..
angie01 angie01 20:52 07.05.2009

klaustrofobija!

koji zabezek, pola teksta u postu je obrachun u raznim pravcima, a posle, najvece iznenadjenje u tumachenju onoga shto je PA napisao, shto je naravno odushevilo lokalne obozavaoce, pa svi istrchali da malo glocnu.

jedino shto je dokazano da je nemoc u pomeranju bilo chega unapred-sveprisutna.


ps-nije mi jasna ni neosetljivost na gomilu nedopustivih komentara na drugim postovima- ako vec postoji stav.

ako nishta drugo, eto malo skandiranja iz suprotne loze!

Jelena Gall Jelena Gall 21:11 07.05.2009

Re: klaustrofobija!

malo skandiranja iz suprotne loze!

vvendi vvendi 23:00 07.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
eto malo skandiranja iz suprotne loze!

ne da je suprotna nego je u pravu...
angie01 angie01 23:03 07.05.2009

Re: klaustrofobija!

vvendi

angie01eto malo skandiranja iz suprotne loze!ne da je suprotna nego je u pravu...


????

ko je u pravu, ovi od prekoputa?
vvendi vvendi 23:08 07.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01

vvendiangie01eto malo skandiranja iz suprotne loze!ne da je suprotna nego je u pravu...????ko je u pravu, ovi od prekoputa?

ne.naravno. tvoja tj. naša loža nema samo suprotno mišljenje nego je u pravu
angie01 angie01 23:10 07.05.2009

Re: klaustrofobija!

vvendi

angie01vvendiangie01eto malo skandiranja iz suprotne loze!ne da je suprotna nego je u pravu...????ko je u pravu, ovi od prekoputa?ne.naravno. tvoja tj. naša loža nema samo suprotno mišljenje nego je u pravu


pa zbunila si me onim citiranim delom.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:36 07.05.2009

Re: klaustrofobija!

U tvojoj su glavi i srcu sve mudrosti ovoga sveta. Svi filozofi. Mislioci. Humanisti. ... U tebi su sve virtualne bitke. Sve komedije i tragedije. ...

a i da nisu, ti si toliko autentichna i neisfolirana, da svakog sagovornika svojim chuvenim kometarima, dovodis do potpunog upisavanja od smeha, bez onih stereotipnih gluposti koje ne vode nichemu-te smo od te tvoje magije u komunikaciji, konachno dobijali pravu sliku o svetu u kome zivimo i koji bey tebe ne bismo razumeli.

Izabrana si za pobednicu dana karanfila!
angie01 angie01 07:56 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

U tvojoj su glavi i srcu


ochigledno vlada opsednutost, dejane molimtebozedabudemnekoineshtokadnemogusam stankovicu, kada se toliko trudish i napinjesh sa svim svojim inkarnacijama, da mi eto bash kazesh, ne bi li, kako to vec frustracija u tebi trazi, osetio neko olakshanje, koje se josh uveceva, ekipnim lupanjem preporuka, na ovako isforsiranu glupos', 'al kapiram ja da ti ne mozesh bolje, to je jednostavno taj nivo,...mada onaj patoloshki deo, mozda moze da se lechi.

(ps- zduvaj jednu, opusti se! )
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:57 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Svaka Vam je biser, angie, ali ova parafrazirana pa dole citirana je carska.

angie01 01:11 25.04.2009 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0
U njegovoj glavi i srcu bili su svi filmovi ovoga sveta. Svi glumci. Reditelji. Pisci scenarija. Kompozitori ... U njemu su sve filmske bitke. Sve komedije i tragedije. Svi najlepši poljupci. Srećni i tužni završeci. U njemu su ležali svi crtani filmovi i oni iz velike zagrebačke škole u kojoj je imao svoje posebno mesto. Bili su u njemu i svi dokumentarni filmovi. I svetski i naši iz onih davnih vremena kada smo bili prvaci sveta u njima. Bili su tu i svi stripovi ...

a i da nisu, on je toliko bio autentichan i neisfoliran, da je svakog sagovornika u svojim chuvenim emisijama, dovodio do potpunog otvaranja, bez onih stereotipnih glupih pitanja, koja ne vode nichemu-te smo od te njegove magije u komunikaciji, konachno dobijali pravu sliku o zvezdama, koje smo voleli.

ovaj blog je prosto neko morao da napishe-hvala vam!



postali ste miss Vranje! Cestitamo. I cesce pisite, nedostajete nam.
Tine i Radojka Tine i Radojka 09:04 08.05.2009

zapeta

udari i koji zarez
valjase
angie01 angie01 09:10 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

nedostajete nam


ne znam shto se zalecesh dex, kad ja ne gajim isto interesovanje za tebe i tvoja kukavichija jaja, chak shta vishe-zabole me!

je l ce sad i tineiradojka neshto?:)))
Tine i Radojka Tine i Radojka 09:25 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
je l ce sad i tineiradojka neshto?:)))

prvo
da platis za onog sinana od prosli put
kad si pobegla
onda
da sidjes sastala i vratis mikrofon
angie01 angie01 10:58 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Preporuka: 17


uuuuuu, kolko obozavaoca, josh malo pa ko pedja!:))))

(samo ne znam, je l se rachunaju duplikati?!)
bgbgbg bgbgbg 14:03 08.05.2009

Re: klaustrofobija!


Dejane, ne trudite se previse oko Angie01 .
Tzv. VIP blogerka nikako da shvati da blog ne sluzi hvalospevu autorima, nego necemu drugom.
Doticna bi takodje trebalo da poradi na svom pisanju, kulturi a i poznavanju maternjeg jezika, te zbog primera kao
chak shta vishe

toplo preporucujem Ivana Klajna.

Nije valjda vrhunac pismenosti "sh" i "ch" u pisanju?
Jos jedino ne videh "zh" il' mi je mozda nesto promaklo?

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:17 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

bgbgbg

Dejane, ne trudite se previse oko Angie01 .
Tzv. VIP blogerka nikako da shvati da blog ne sluzi hvalospevu autorima, nego necemu drugom.
Doticna bi takodje trebalo da poradi na svom pisanju, kulturi a i poznavanju maternjeg jezika, te zbog primera kao
chak shta vishe

toplo preporucujem Ivana Klajna.

Nije valjda vrhunac pismenosti "sh" i "ch" u pisanju?
Jos jedino ne videh "zh" il' mi je mozda nesto promaklo?


uuuu, al si joj spustio.
mora da si jako ponosan.
angie01 angie01 15:28 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

uuuu, al si joj spustio.
mora da si jako ponosan.



he, he,..ma ne to se dex samo malo maskirao,...uvek ide prvo ds, pa tineiradojka, pa bgbgbg, pa pridrzivach,..znash kako, ozren, gvozden, lila i gorila,...a posle su ponosni!
schweppes92 schweppes92 16:05 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Dejan Tiago Stanković
U tvojoj su glavi i srcu sve mudrosti ovoga sveta. Svi filozofi. Mislioci. Humanisti. ... U tebi su sve virtualne bitke. Sve komedije i tragedije. ... a i da nisu, ti si toliko autentichna i neisfolirana, da svakog sagovornika svojim chuvenim kometarima, dovodis do potpunog upisavanja od smeha, bez onih stereotipnih gluposti koje ne vode nichemu-te smo od te tvoje magije u komunikaciji, konachno dobijali pravu sliku o svetu u kome zivimo i koji bey tebe ne bismo razumeli.Izabrana si za pobednicu dana karanfila!


Dve je pune godine kako baš to naglas govorim...

Poslednji put kada sam napisao da je u svakom njenom postu primetan extranapor da se još jednom naglasi VIP-pripadnost, u svakom smislu, a da pritom nije savladala osnovna sintaksičko/gramatička pravila...bio sam banovan...
Može joj se, VIP je...
angie01 angie01 16:54 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

da je u svakom njenom postu primetan extranapor da se još jednom naglasi VIP-pripadnost, u svakom smislu,


e ovo ti je najbolje do sada!

ekstranapor da se naglasi vip pripadnost-pa da udje u anale bloga,...samo josh da razradish shta to znachi,...mada i ovako zvuchi.

a banovan si zbog loshih namera i nicheg drugog- a to moze bilo ko da uradi,..pri tome, ti si banovan zauvek i sa drugih blogova-celog portala, zbog istih tih stvari, tako da izgleda da problem nije bash kod mene.

ti nisi savladao osnovu lepog i civilizovanog ponashanja, kao i ova tvoja sabraca, al poshto to josh jedino ovde prolazi- eto moze vam se.


ps- svidja mi se kako ste se prepoznali i sakupili,..da oduvek je grupni rad bio adekavtan nachin za reciklazu frustracija.
schweppes92 schweppes92 17:19 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
ekstranapor da se naglasi vip pripadnost-pa da udje u anale bloga,...samo josh da razradish shta to znachi,...mada i ovako zvuchi...,

Evo razrade... držaću se samo jednog posta, onog na kome si me banovala...
U tom postu posvećenom aktuelnoj temi, Romima, (slaba si na aktuelne teme...) oslikavajući priču o devojčici nisi propustila priliku da nas obavestiš o tom da si išla u "elitnu gimnaziju" u "odeljenje odlikaša" ... Em najbolja škola, em najbolji razred u školi...VIP 100%... Već tada se moglo videti da ćeš postati najbolji turizmolog u ulici.. Malo je degutantno i nekritično busati se "elitnim obrazovanjem" a ne znati upotrebljavati zareze... i olako ispaljivati tako tendenciozne a u suštini površne i banalne opservacije na teme koje te prevazilaze na svaki mogući način...

angie01
...pri tome, ti si banovan zauvek i sa drugih blogova-celog portala.... ,

Ova je "istina" posve dostojna tvoje "istinoljubivosti"...
Kao što vidiš nisam banovan "zauvek", "sa celog portala"...
Jesam banovan na jednom blogu (istovremeno nas je otišlo više od pola) , onom na kom ti tvrdiš da su "Srbi genetski glupi", da je "pravoslavni Božić hladan, seljački, nesvečan... za razliku od katoličkog", da je "Pepeljuga prototip srpske sponzoruše..." ...
Da, banovan sam jer sam se bunio na tvrdnje da "ovoj zemlji treba još batina i bede", da "Srbija nije dovoljno bombardovana..."...
Ne čudi da si ti tamo veoma uvažen bloger...



Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:26 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

schweppes92
angie01
ekstranapor da se naglasi vip pripadnost-pa da udje u anale bloga,...samo josh da razradish shta to znachi,...mada i ovako zvuchi...,

Evo razrade... držaću se samo jednog posta, onog na kome si me banovala...
U tom postu posvećenom aktuelnoj temi, Romima, (slaba si na aktuelne teme...) oslikavajući priču o devojčici nisi propustila priliku da nas obavestiš o tom da si išla u "elitnu gimnaziju" u "odeljenje odlikaša" ... Em najbolja škola, em najbolji razred u školi...VIP 100%... Već tada se moglo videti da ćeš postati najbolji turizmolog u ulici.. Malo je degutantno i nekritično busati se "elitnim obrazovanjem" a ne znati upotrebljavati zareze... i olako ispaljivati tako površne i banalne opservacije na teme koje te prevazilaze na svaki mogući način...

angie01
...pri tome, ti si banovan zauvek i sa drugih blogova-celog portala.... ,

Ova je "istina" posve dostojna tvoje "istinoljubivosti"...
Kao što vidiš nisam banovan "zauvek", "sa celog portala"...







Deco, deco!


Pa vi se isposvadjaste,a uciteljice ni od korova. Sada svi u cosak i mir!
angie01 angie01 18:03 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

opservacije


pa da, upravo tako kao shto objashnjavash iz tvoje problematichne vizure, gde sve izvrcesh-zato si banovan,...a koliko kapiram i ovo ti je drugi nik ovde.

e hvala ti shto si se odluchio da se sam predstavish, za one koji te josh nisu upoznali, a pri tome si josh pokazao, kakva se to specifichna tezina krije iza tvoje sabrace.
angie01 angie01 18:05 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Deco, deco!


neshto si pogreshila Jelena, mi nismo kod iste uchiteljice.
buba_truba buba_truba 18:13 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
...a banovan si zbog loshih namera i nicheg drugog...

...ti nisi savladao osnovu lepog i civilizovanog ponashanja, kao i ova tvoja sabraca, al poshto to josh jedino ovde prolazi- eto moze vam se...

Nisam ničija "sabraća", ali desilo se eto i meni da na blogu o Romima budem banovana - obrisan mi je komentar (tada tek treći ili četvrti) sročen sasvim lepo i civilizovano... mada, ne poslah cveće, pesmicu, ne potapšah domaćicu po ramenu, tja.

Pitala sam što mi beše nejasno (otprilike - čemu potreba da se nekoliko puta naglasi kako je njena drugarica Romkinja bila besprekorno čista). Komentar je obrisan bez objašnjenja, a ja bejah banovana na tom blogu. Htedoh na sledećem (o bojama, čini mi se) da priupitam nešto. Avaj, ne može!

Raspitam se (nova sam - dugo samo čitala blog, nisam komentarisala). Uz malu pomoć prijatelja saznala sam da kad ne možeš da komentarišeš kod određenog autora, a na ostalim blogovima možeš - znači, taj te banovao sa svih svojih blogova. Ma dobro, nije mi toliko ni stalo (a i nisu ti, angie, neki blogovi - sorry), ali mi bilo krivo jer sam samo čitajući blogove imala sasvim drugačiji utisak o, sad znam, samoproklanovanoj propagatorki lepog i civilizovanog ponashanja .

P.S. Izvinjavam se zbog trola (ima li ovde uopšte trolovanja!? ), ali učinila mi se zgodna i jedinstvena prilika da pitam angie , pa k'o velim da je iskoristim - zašto tirade o lepom i civilizovanom ponašanju ne primenuje na sopstvenom slučaju?
schweppes92 schweppes92 18:19 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
opservacije pa da, upravo tako kao shto objashnjavash iz tvoje problematichne vizure, gde sve izvrcesh-zato si banovan...


Nije mi veliki problem da postavim linkove na tvoje "opservacije"... Naravno, samo na one koje nisi naknadno obrisala uvidevši i sama (dogadja se, mada retko) koliko su banalne...
Ako si zainteresovana za ovakvo sučeljavanje reci konkretno šta sam izvrnuo... Kao argument postaviću link na tvoj tekst... Fer?
angie01 angie01 18:24 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Raspitam se (nova sam - dugo samo čitala blog, nisam komentarisala).


he, he,..dex?
schweppes92 schweppes92 18:31 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
Jelena, mi nismo kod iste uchiteljice.


Naravno da nismo...
Pretpostavljam da je tvoja fancy, negde iz centra grada ...

Sve vreme se pitam zbog čega mnogi ovdeprisutni blogeri, čije su poreklo i "deo grada" (da ne pominjemo fakultete i poslovne rezultate) mnogo iznad tvojih, nemaju toliku potrebu da svima oko sebe to nedvosmisleno stave do znanja... Valjda baš zbog toga, 'bem li ga...
angie01 angie01 18:36 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Fer?


vidi-izvrnuo si objashnjenje onoga shto sam napisala i nemam nameru da se pravdam, ovo nije blog rasprave sa mnom, iako vidim da je to ideja,..ja tvoje probleme i tvoju mrznju ne mogu reshiti, i ne vidim kakve ti uopshte veze imash sa mnom, da nono-stop ponavljash istu plochu i to pokvarenu.

i o kavom ti sucheljavanju govorish, za tako neshto bi trebalo da i ja budem zainteresovana, a ti si meni o sebi vec sve rekao svojim komentarima, na svim blogovima i temama, gde smo se nashli zajedno i veruj mi-uopshte me se ne tiche shta ima da kaze neko ko tako razmishlja i ja sam prestala da ti se obracam- to je fer,...slobodno prichaj sa svima kojima odgovaraju tvoji rezoni, nachini,...ne znam shta hocesh od mene tim komstantnim pracenjem.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:36 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
Raspitam se (nova sam - dugo samo čitala blog, nisam komentarisala).


he, he,..dex?


A el ima i Sybil?
Za mene je jedina uciteljica tajanstvena urednica, odnosno, moderatorka, odnosno superm-od-eratorka.
I Sybil u cosak (Dex)
angie01 angie01 19:28 08.05.2009

Re: klaustrofobija!


A el ima i Syb


????

kakve veze ima sybil?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:58 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01

A el ima i Syb


????

kakve veze ima sybil?


Shirley Ardell Mason (January 25, 1923 – February 26, 1998) was an American psychiatric patient and commercial artist whose life was documented in 1973 in the book Sybil, which was turned into the film of the same name in 1976. Both the book and the films used the name Sybil Isabel Dorsett to protect Mason's identity, though the 2007 remake stated Mason's name in its conclusion....
...Sybil (book), Sybil (1976 film), and Sybil (2007 film)

Sybil told the story of Mason, who was treated for multiple personality disorder (now known as dissociative identity disorder) with reportedly up to 16 co-existing personalities. The book stated that Mason suffered from the condition as a result of severe sexual abuse at the hands of her mother, who Schreiber believed was schizophrenic.[2] The book was turned into a movie, starring Sally Field, in 1976. The movie was remade in 2007 with Jessica Lange as Schreiber and Tammy Blanchard in the title role.
angie01 angie01 20:13 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

aaaaaaaaaaa,

ja pitala jer ima jedna na blogu i ne lichi na ovo o chemu prichamo.

(izvini Sybil)
buba_truba buba_truba 21:30 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
he, he,..dex?

Pa sad ti vidi ko je ovde paranoičan... Možda te zbunjuju zarezi?


Tužno, ali baš.
buba_truba buba_truba 21:35 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Jelena Pavlović
Za mene je jedina uciteljica tajanstvena urednica, odnosno, moderatorka, odnosno superm-od-eratorka.

Možda - Supermotka?
angie01 angie01 23:02 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Naravno da nismo


pa moja me nije nauchila nishta od toga shto ti radish, vec nekim drugim stvarima- chisto zbog toga,..kao na primer, da ne govorim o ljudima neistine, da ih kvalifikujem i etiketiram iako o njima ne znam bash nishta,...kao shto ti npr, o meni bash nishta ne znash, a srochio si celu laznu sliku o mom poreklu, delu grada, obrazovanju i poslovnim uspesima,..koje ja nikada nisam pominjala,..i profil sam postavila tek pre nekog vremena, poshto mi je dosadilo da me prozivaju za isti, jer sam smatrala, kao i sada, da je dovoljno to shto neko napishe, od tih cv detalja-a da pri tome, nemam chega da se u istim postidim,....ne znam da li je tako kod tebe, kada imash potrebu da o tome lazno prichash u tudjem sluchaju!
angie01 angie01 23:03 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Tužno, ali baš.


da, to shto ti radish!
schweppes92 schweppes92 23:13 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
vidi-izvrnuo si objashnjenje onoga shto sam napisala i nemam nameru da se pravdam,...

o kavom ti sucheljavanju govorish, za tako neshto bi trebalo da i ja budem zainteresovana, a ti si meni o sebi vec sve rekao svojim komentarima, na svim blogovima i temama, gde smo se nashli zajedno ...

Na poziv da konkretno kažeš šta sam izvrnuo ti odgovaraš na ovaj način, ponavljajući da sam "izvrnuo", navodeći da nisi "zainteresovana" da obrazložiš svoje tvrdnje... Kao razlog navodiš moje "osobine"...
To odsustvo sadržaja, fiktivno fingiranje "činjenicama i mišljenjem", napaljenost da si, mada osrednja, rodjena za prosvetiteljsku misiju... je ono što mene (a vidim i ne mali broj drugih) provocira da komentarišem tvoje uradke na blogu. Ako si već na sebe preuzela ulogu delioca pravde, promotera istine, zastupnika progresivnog duha...onda se nemoj ljutiti kada te javno prozivam zbog notornih gluposti koje pišeš. To je isključivi razlog.

angie01
i veruj mi-uopshte me se ne tiche shta ima da kaze neko ko tako razmishlja...

Mislim da si ovim iskazom potpuno jasno oslikala veličinu svoje praznine ... Neko mora razmišljati na način koji ti očekuješ da bi za tebe bio referentan?
Besmisleno je dalje govoriti...
schweppes92 schweppes92 23:31 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
Naravno da nismopa moja me nije nauchila nishta...

Vidiš Angie, pozvana si bila da kažeš konkretno šta sam izvrnuo/slagao/izmislio... Nisi navela ni jednu konkretnu činjenicu pa je glupo da i dalje ovako jajarski podmećeš...
U vezi sa etiketiranjem, dovoljno je da pročitaš šta si sve za mene izgovorila... Možeš da, čisto sebe radi, napraviš retrospektivu komentara koje si uputila Virtuelnom Vasiliju, Strongmenu... Jadnjikavo je... tim ljudima nisi ni do kolena...
U vezi sa tim "koliko te poznajem" - ne znam mnogo detalja iz tvog života ali znam nešto. O tome si sama pisala na blogu (o elitnoj školi u centru, o babi koja te protekcijom gura u hor (ili glumu, ne sećam se više), o tvom polunemačkom poreklu i uzvišenosti Božića koji slave tvoji nepravoslavni preci, o studijama turizma, o upadanju kod nekih ministara, o tvojim izlascima u fancy Reku,o gastajbajterisanju po Kanadi, o kursu marketinga posle koga si utripovala da si velika zverka...). Ove pojedinosti i nisu od nekog posebnog značaja kada se ima na umu da već duže vreme možemo da čitamo ono što pišeš. U tim rečima je oslikan čitav tvoj karakter, obrazovanje, aspiracije... Meni je to sasvim dovoljno. Kao da sam te poznavao čitav svoj vek.


angie01 angie01 23:36 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Besmisleno je dalje govoriti...


eto i tebi se omaklo neshto pametno!!!!

rekoh, ne znam shta hocesh od mene, svuda gde si se registrovao samo unosish zlo koje nosish sa sobom,...je si li negde komentarisao neshto pozitivno, samo pljujesh one koji nemisle kao ti, bolesno preradjujesh ono shto je napisano, je l si ti u nekoj misisji???

ovde si istrolovao ceo post, nekim besmislenim pokushajem da dokazesh da sam ja na sebe preuzela ulogu delioca pravde, promotera istine, zastupnika progresivnog duha.., jer sam ti na drugom portalu rekla shta mislim o tebi i pochela da te preskachem-a te svoje komentare treba da linkujesh, a ne moje,..to je na nivou dechije osvetnichke misije i stvarno je tuzno, koliko ne odustajesh.

shto ti ne napishesh neshto- kada vec imash mogucnost, nego se javljash samo da pljujesh neistomishljenike?
schweppes92 schweppes92 23:37 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

Moram da dodam još i ovo...

Kao mala devojchica bila sam zvezda u dechijem pozorishtu ,(dodushe, preko veze, jer je moja baka bila upravnica), tako shto sam pevala uvodne pesme pre predstave, okusila slavu i posle, tokom daljeg zivota u glavnom bila normalna.
To je to o čemu ti govorim... a sve u samo jednoj rešenici... naravno prvoj...

angie01 angie01 23:44 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

ma je l ti uopshte kapirash shta sam ja htela da kazem, mucheni frustrirani choveche?
je l tebe muchi neshto shto si zamislio ili si samo ogranichen? jel nisi imao dechiju sobu kao mali?

uporno gushish nekom opsesijom, halo bre?


ma-vatevr,....necu da nastavljam ovu boleshtinu- nadji si nekog pacijenta- pa davi!
schweppes92 schweppes92 23:55 08.05.2009

Re: klaustrofobija!

.
angie01 angie01 00:41 10.05.2009

Re: klaustrofobija!

(o elitnoj školi u centru, o babi koja te protekcijom gura u hor (ili glumu, ne sećam se više), o tvom polunemačkom poreklu i uzvišenosti Božića koji slave tvoji nepravoslavni preci, o studijama turizma, o upadanju kod nekih ministara, o tvojim izlascima u fancy Reku,o gastajbajterisanju po Kanadi, o kursu marketinga posle koga si utripovala da si velika zverka...).


isto ovako su komunjare fabrikovale podatke, kada neko treba da se prikaze loshim,..mrvica chinjenica i gomila laznog konteksta i izmishljenih dodataka, a u perverznoj intonaciji. jer od svega shto si tako trudno srochio, jedva da su dva zareza tachna- i ne u toj varijanti.

jadan si ti i muchen, kazesh dve godine pokushavash da dokazesh neshto loshe o meni,...pa je l si potrazio neku struchnu pomoc, je l to stvarno nije normalna ideja,...da se bavish nekom osobom na blogu na taj opsesivni nachin, jer te provalila, ili mislish da su dovoljne ovakva kreacije, na koje ti posle slichni tebi lupaju preporuke?

bashka shto se ovo tolerishe, kao shta,..jel ovo nisu uvrede, skretanje sa teme, pokushaj diskvalifikacije,....i sve to, shto kao nije deo blog komunikacije...ili je to ipak najomiljenija zabava u nashoj sredini?
Strongman Strongman 08:30 10.05.2009

Re: klaustrofobija!

U vezi sa etiketiranjem, dovoljno je da pročitaš šta si sve za mene izgovorila... Možeš da, čisto sebe radi, napraviš retrospektivu komentara koje si uputila Virtuelnom Vasiliju, Strongmenu... Jadnjikavo je... tim ljudima nisi ni do kolena...



Ja bih molio da se doticna ne spominje vezano za mene, cak ni do kolena jer je banovana. Da ne bude da se ponovo nesto desava.
angie01 angie01 10:11 10.05.2009

Re: klaustrofobija!

Ja bih molio da se doticna ne spominje vezano za mene, cak ni do kolena jer je banovana. Da ne bude da se ponovo nesto desava.


pa ti se ubacujesh hulk, vidim, sada si konachno nashao partnera za taj rad sa vredjanjem-dodushe i on se dugo muchio da navata neku podrshku, pa je morao u tom smislu da se mutiplicira:))), da pochistish malo teren za sebe, od onih koji bash ne klichu na sve shto kazesh i porodichne vrednosti, koje kao zastupash, kapiraju malo drugachije od toga kako ih prikazujesh u svojim postovima, ja tebe preskachem odavno, a kod tebe isto tako ne dolazim- pa je ono o banovanju tek besmisleno.

a shta bi se deshavalo???, prvu kritiku koju si dobio i koja uopshte nije bila zlonamerna, nisi mogao da podnesesh, pa si krenuo 'junachki i hrabro", da mashesh tudjim .... onako bash u duhu porodichnih vrednosti,
pa si posle probao to malo da popravish na pp,...al si ipak sve pokazao i namare i stavove, najchuvenijim postom i tvojim ponashenjem u njemu-pa sam se ja povukla i nishta drugo.

da ne pominjem sada josh dogadjaje izmedju,...mislim nije ni bitno, ako ti mislish da to najvishe ne govori o tebi, to je josh uvek tvoj problem, ma koliko se trudio da pokazesh drugachije, uostalom, pogledaj okruzenje, pa saberi, ako umesh.

kako god, meni je smeshna ta novonastala fora sa grupisanim dogovorima i napadima na neistomishljenike, bash nedoraslo i slabicki, al ajd, svako ima pravo da odabere,....ja nemam nishta protiv tebe,.i sve mi je jedno, i uopshte mi nije jasno, kakv ti to potrebu imash da se ovako prepucavash sa ljudima, to je odlika sasvim odredjenog miljea, za koji ti tvrdish da mu ne pripadash.
Tine i Radojka Tine i Radojka 21:34 10.05.2009

zapeta

angie01
jedva da su dva zareza tachna- i ne u toj varijanti

schweppes92 schweppes92 00:50 11.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
isto ovako su komunjare fabrikovale podatke, kada neko treba da se prikaze loshim...


Ovom prilikom ti obećavam da ću za sve što sam rekao navesti citate tvojih reči...

angie01
kazesh dve godine pokushavash da dokazesh neshto loshe o meni...

Ne, ja kažem da sam odmah, tj. pre dve godine, u potpunosti provalio tvoj kalibar...

I u vezi sa zarezima... Eno, Tine i Radojka te već prozivaju... Smehotresno je da ti nekom kažeš da je pogodio dva zareza... ti koja nisi u stanju da pogodiš ni jedan... Al ajde, baba ti bila upravnik pozorišta...mora da si i ti faca...
angie01 angie01 08:04 11.05.2009

Re: klaustrofobija!

Ne, ja kažem da sam odmah, tj. pre dve godine,


Dve je pune godine kako baš to naglas govorim...

bolesno, shhhhhhhhhhhh,..kakve ti veze sa mnom imash i kome i shta dokazejesh?

ko si ti i koje su tvoje reference? Oni komentari zbog kojih te svi banuju?

To shto se pojavljujesh samo da odfabrikujesh neshto bez veze, opsednut nekom neobichno mrznjom, ti meni obecavash?...ma mene ti uopshte neinteresujesh!

kazem ti-nadji terapiju, jer to nije normalno.




angie01 angie01 08:06 11.05.2009

Re: zapeta

ma, barem si se ud'o,..a zamisli da nisi?
Tine i Radojka Tine i Radojka 08:47 11.05.2009

bandzi

dzamp
angie01
isto ovako su komunjare fabrikovale podatke, kada neko treba da se prikaze loshim,..mrvica chinjenica i gomila laznog konteksta i izmishljenih dodataka, a u perverznoj intonaciji.
schweppes92 schweppes92 16:18 12.05.2009

Re: klaustrofobija!

angie01
ko si ti i koje su tvoje reference?

Angie, tvoj samoproklamujući senzibilitet mi je potpuno stran tako da od mene nemoj očekivati da javno iznosim svoje refernce. U svakom slučaju, u škole koje sam ja završio ti bi mogla da udješ isključivo uz urgenciju babe, upravnice pozorišta, i to samo u svrhu razgledanja prostorija... eventualno da nešto otpevaš...
angie01
Oni komentari zbog kojih te svi banuju?

Egomanijakalno je pod reč svi podvoditi samo tvoju malenkost, Draga Kovačevića i Biljanu Srbljanović. Da, i Zokster something, antisrpsko-profašističko glasilo. Veoma sam ponosan na ta banovanja.
Nekako, nemoguće mi je da prećutim to da je veoma neobično da bivši ministar RSK i gradonačelnik Knina u vreme egzodusa sada misionari gradjanske ideje, namesto da lustriran igra šah na nekoj tezgi Kalenić pijace. Nemoguće mi je prećutati i to da je Biljana Srbljanović potpuni politički diletant i manipulat..., kog fatalna zaljubljenost u bivšeg profesora tera da od sebe pravi budalu (posebno je komično gledati one koji je podržavaju)...
U tvom slučaju, pretencioznost praćena polupismenošću ne može ostati bez komentara...
Još jednom, ponosan sam na činjenicu da ste me upravo vas troje banovali....

angie01
...ma mene ti uopshte neinteresujesh!

:))))))))

deset_slukom deset_slukom 22:01 07.05.2009

Analiza pesmice

Svaki tekst se može razumeti ovako ili onako...

Zar nikome nije palo na pamet da je Peđin post iskazao solidarisanje sa dotičnim prstosekačem?

Otprilike - ova i svaka naša vlast misli na radnike onoliko, koliko i na pedere...
Jelena Milić Jelena Milić 11:59 08.05.2009

to deset

Mrvicak: Ljudi, pa zar zaista nemate zrnce empatije da shvatite kakav očaj i bespomoćnost su potebni da vas nateraju na ovakav čin!? 13:30 07.05.2009

Pedja Azdejkovic: Ja kao nezaposlena osoba, bez zdravstvenog osiguranja koja živi u upropašćenoj Srbiji koju su mi ostavili ovi stariji što sada seku prste NEMAM ni zrnce empatije. 14:59 07.05.2009

Iz debate na postu Šta, šta da odsečem ja,


dakle, sedi jedan


Analiza pesmice #Link Replika: 0Svaki tekst se može razumeti ovako ili onako...

Zar nikome nije palo na pamet da je Peđin post iskazao solidarisanje sa dotičnim prstosekačem?

Otprilike - ova i svaka naša vlast misli na radnike onoliko, koliko i na pedere...
deset_slukom deset_slukom 12:38 08.05.2009

Re: to deset

Jelena Milić
Mrvicak: Ljudi, pa zar zaista nemate zrnce empatije da shvatite kakav očaj i bespomoćnost su potebni da vas nateraju na ovakav čin!? 13:30 07.05.2009

Pedja Azdejkovic: Ja kao nezaposlena osoba, bez zdravstvenog osiguranja koja živi u upropašćenoj Srbiji koju su mi ostavili ovi stariji što sada seku prste NEMAM ni zrnce empatije. 14:59 07.05.2009

Iz debate na postu Šta, šta da odsečem ja,


dakle, sedi jedan


Analiza pesmice #Link Replika: 0Svaki tekst se može razumeti ovako ili onako...

Zar nikome nije palo na pamet da je Peđin post iskazao solidarisanje sa dotičnim prstosekačem?

Otprilike - ova i svaka naša vlast misli na radnike onoliko, koliko i na pedere...


OK, malo je preterao. Nisam komentarisao komentare, nego tekst. Jel' može makar dvojka? Utoliko pre, jer mi je zaključak tačan.
Jelena Milić Jelena Milić 13:15 08.05.2009

Re: to deset

ko prizna pola mu se prasta

sedi 4
toda78 toda78 13:34 08.05.2009

Re: to deset

deset_slukom
Jelena Milić
Mrvicak: Ljudi, pa zar zaista nemate zrnce empatije da shvatite kakav očaj i bespomoćnost su potebni da vas nateraju na ovakav čin!? 13:30 07.05.2009

Pedja Azdejkovic: Ja kao nezaposlena osoba, bez zdravstvenog osiguranja koja živi u upropašćenoj Srbiji koju su mi ostavili ovi stariji što sada seku prste NEMAM ni zrnce empatije. 14:59 07.05.2009

Iz debate na postu Šta, šta da odsečem ja,


dakle, sedi jedan


Analiza pesmice #Link Replika: 0Svaki tekst se može razumeti ovako ili onako...

Zar nikome nije palo na pamet da je Peđin post iskazao solidarisanje sa dotičnim prstosekačem?

Otprilike - ova i svaka naša vlast misli na radnike onoliko, koliko i na pedere...


OK, malo je preterao. Nisam komentarisao komentare, nego tekst. Jel' može makar dvojka? Utoliko pre, jer mi je zaključak tačan.

Ne vidim na koji nacin post iskazuje solidarisanje. Mislim da pedja nikako ne sme nista da odsece, jer mu mnogo toga fali. Ironija? Ma dajte molim vas.
Atomski mrav Atomski mrav 22:09 07.05.2009

'Beš mi sve...

... ako ste vi normalni!
deset_slukom deset_slukom 22:24 07.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Atomski mrav
... ako ste vi normalni!


Mi? Oni?
Atomski mrav Atomski mrav 22:29 07.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

B-E-N-Z-I-N... čudan način da se napiše reč "voda"...
deset_slukom deset_slukom 23:07 07.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Atomski mrav
B-E-N-Z-I-N... čudan način da se napiše reč "voda"...


"Oh, I asked her for water, she brought me gasoline." (Chester Burnett)
edi-va edi-va 07:57 08.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Atomski mrav
... ako ste vi normalni!


:))

drugim rechima: neprijatelj moga neprijatelja je moj prijatelj
Atomski mrav Atomski mrav 09:54 08.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Ne pada sneg da pokrije breg, već da svaka zverka pokaže svoj trag.

(Narodna poslovica, kao i naslov jednog ranijeg posta naše domaćice...)
deset_slukom deset_slukom 11:15 08.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Atomski mrav
Ne pada sneg da pokrije breg, već da svaka zverka pokaže svoj trag.

I, kako ti se čini taj trag? Smrdi po nečovještvu?
Ja sam komentarisao samo Peđin tekst, nisam čitao onaj blog. Bez obzira na tamošnje komentare, ovog teksta ne bi bilo da pisac nije u nevolji, ništa manjoj nego onaj radnik. A sve naše probleme treba da reši država koja dozvoljava da neka firma(?) postoji osam godina, a da ne isplaćije radnike. Osim toga, država koja ima podanike spremne da besplatno rade toliko vremena, po defaultu je u problemu.
Pa daj onda da i ja zaposlim jedno stotinak takvih, radićemo bilo šta, super ću da zaradim.
Većina ljudi stvari gleda crno - belo (benzin - voda). Uz malo fleksibilniji pristup, pročitaj ponovo sve komentare vezane za ovaj "slučaj", i videćeš da su, uglavnom, svi u pravu.
gera92 gera92 11:24 08.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

deset_slukom

"Oh, I asked her for water, she brought me gasoline." (Chester Burnett)


Tog baju, Chester Burnetta, oni koji ga vole zovu Howlin' Wolf, ali nemoj da pricas nikom...
Atomski mrav Atomski mrav 11:24 08.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Mislio sam na trag koji ljudi ostavljaju ovde na blogu. I da znaš da ne miriše baš lepo...
Unfuckable Unfuckable 22:56 09.05.2009

Re: 'Beš mi sve...

Mislio sam na trag koji ljudi ostavljaju ovde na blogu

potpisujem
zanimljivo izgleda, za ove s boljim želucem
palilula92 palilula92 01:17 08.05.2009

moj komentar


Izgleda da su svi rekli sta misle osim mene.

Procitala sam doticni blog. Bilo mi je mucno dog sam ga citala a jos mucnije dok sam citala komentare. Nisam ih sve procitala nisam imala zivaca. Sprdnja na racun jedne tragicne situacije nije opravdana. Neko spomenu (jedno 150 komentara gore) dubinu bloga, ja je ne vido. Seksualna orjentacija nema ama bas nikakve veze sa pomenutim blogom. Q2 blogove uglavnom ne komentarisem. Slaganje ili neslaganje sa Q2, na bilo koju temu, se izjednacuje sa "jel si za ili protiv homoseksualaca". Ja ne zelim da me neko svrstava u takve grupe.
nimrod88 nimrod88 02:45 08.05.2009

hm...

Spomenuti post mi govori i koliko autor ne shvata prirodu problema sa kojom se Srbija i srpsko društvo susreću, koliko je tranzicija grozna i naporna stvar, koliko je velika MOĆ NEMOĆI.

Slazem se sa mnogim konstatacijama, i delimicno sa ovom gore, ali to isto srpsko drustvo je jedino odgovorno sto tranzicija u Srbiji tece 20 godina umesto da se zavrsi za pola decenije, i sto je toliko grozna i naporna. Dok god se ne internalizuje odgovornost, i dok god se "tranzicija dogadja" spolja, bice grozna i naporna i dugotrajna. I onda mi je jako tesko da pomirim empatiju prema onima koji pate u tranziciji (i.e. "srpsko drustvo i Srbija" sa onima koji je takvom odrzavaju (i.e. "srpsko drustvo i Srbija" iliti vecina glasackog tela od 1989 naovamo)......
Jelena Milić Jelena Milić 10:37 08.05.2009

nimrod 88

ne iskljucuje jedno drugo, nije crno belo, odsecanje prsta je bas extrem
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:08 08.05.2009

Budimo ljudi iako smo blogeri....


Lepo ja jutros upalim comp i reko da vidim uz kaficu šta ima novo na blogu.
Kad ono tekst sa nazvan po mom aforizmu!
Ja mislio, možda je o meni - javljaju se one kulturne, samostalne, emancipovane,
situirane i pametne žene, (sa nekih drugih tema) na moj oglas - kad ono nije to o Strmoglavom,
nego je o nekima drugima, koji su sada in a Strmoglavi su out...
Upropastili ste mi i kafu i predstojeći vikend.
U to ime evo novog aforizma:
Budite žene iako ste emancipovane. Mi ćemo vas voleti iako smo nezreli dečaci.
edi-va edi-va 09:11 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

Budite žene iako ste emancipovane. Mi ćemo vas voleti iako smo nezreli dečaci.


E, jebi ga, a ja mislilia da ti oprostim salvete i znachke.
angie01 angie01 09:15 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

E, jebi ga

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:22 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

edi-va
Budite žene iako ste emancipovane. Mi ćemo vas voleti iako smo nezreli dečaci.E, jebi ga, a ja mislilia da ti oprostim salvete i znachke.


Pa kad sam bio mali učili me da devojčice vole tipove koji skupljaju salvete.
Kao takvi su nežni i suptilni tipovi.
A da bi bio ujedno i mačo bio sam izvidjač - ergo značke.
Eto i ni ovo nije dovoljno, da budeš kool tip pa opet ispadam Strmoglav...
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:43 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

angie01
E, jebi ga


Pa ja ovde samo Razočaravam...
Možda bi trebao da promenim nick u Razočaravajući Badža ?
edi-va edi-va 10:10 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

Strmoglavi badža
angie01
E, jebi ga


Pa ja ovde samo Razočaravam...
Možda bi trebao da promenim nick u Razočaravajući Badža ?


Ovde si se obratio angie, al' ja cu biti drska i bezobrazna da uletim i odgovorim

Ovo nije dejting servis (na prvi pogled), mada ako se desi, desilo se ... akomerazumesh.

Jelena nece ovo brisati jer ne spada u kategoriju koju je naglasila da ce da brishe, jedino moderacija moze ovo da smatra trolom, pa ako obrishu i to je ok, ima veze sa pravilnikom koji je opet odavno prevazidjen i trebalo bi ga dopuniti stavkama: bicete brisani, a i banovani ako ste po mishljenju pojedinih nepodobni ili nedaj boze, emotivno labilni.

Blog B92, od kada ja znam za njega, prolazi kroz tranziciju - duhovnu, naravno.
Atomski mrav Atomski mrav 10:12 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

Evolucija...
Jelena Milić Jelena Milić 10:23 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

long time no see
Atomski mrav Atomski mrav 10:25 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

Post... ali ovako mrsnom parčetu nisam mogao da odolim.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:54 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

edi-va

Strmoglavi badža

angie01E, jebi gaPa ja ovde samo Razočaravam...Možda bi trebao da promenim nick u Razočaravajući Badža ?Ovde si se obratio angie, al' ja cu biti drska i bezobrazna da uletim i odgovorimOvo nije dejting servis (na prvi pogled), mada ako se desi, desilo se ... akomerazumesh.Jelena nece ovo brisati jer ne spada u kategoriju koju je naglasila da ce da brishe, jedino moderacija moze ovo da smatra trolom, pa ako obrishu i to je ok, ima veze sa pravilnikom koji je opet odavno prevazidjen i trebalo bi ga dopuniti stavkama: bicete brisani, a i banovani ako ste po mishljenju pojedinih nepodobni ili nedaj boze, emotivno labilni. Blog B92, od kada ja znam za njega, prolazi kroz tranziciju - duhovnu, naravno.


Veliki ljudi su bili veoma često neshvaćeni u svojim sredinama, iako nekad nije bilo blogova.

Ne znam čemu ovoliko ostrašćen komentar(ali pretpostavljam),
javio sam se na temu koja u naslovu ima aforizam,
koji sam ja već koristio (možda čak i prvi, rekao bih) i koji je nastao baš zbog takvih ostrašćenih postova
na nekoj od prethodnih tema. Toliko o emancipovanosti, zrelosti, ponudi & potražnji.
Nema više trola, tramvajem ćemo.
Filip2412 Filip2412 16:58 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....

ovo je trol na trol.........

Ovo nije dejting servis...
sad mi je lakše, bas sam se zabrinuo što mi nikako ne ide ovde.... a ono pogrešan sajt

Inace, trolovanje je moja omiljena aktivnost na blogu, procitam samo naslov postovanog teksta, onda preletim preko diskusije ali se previse ne trudim da pohvatam sve niti rasprave, samo se zaustavim ne nekom interesantnom komentaru i zveknem odgovor.

Nalazim da je sabotiranje teme ponekad baš interesantno. Pametni blogeri to počnu da cene jer dobar trol može i da poveća čitanost . Otvoriš temu... dosadno.......... ali ako počnu dobri trolovi eto super zabave
Jelena Gall Jelena Gall 22:12 08.05.2009

Re: Budimo ljudi iako smo blogeri....





for my favourite, strmoglavog :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:50 08.05.2009

selektivno...

dakle, ovo mi je zasmetalo do neba! ovako povrsno neljudsko razmisljanje

više puta si citirala šta ti je zasmetalo.
upamtili smo.
al čudo kako ti uopšte ne smeta domazet sa svojim vređanjem i ponižavanjem.
mnogo toga je obrisano dok si bil na day offu.
nešto je i ostalo, što si danas pročitala.
dakjle, nije ti zasmetalo, dapače, smatraš normalnim, recimo ovo:
Domazet

Znash shta je u stvari strashno, strashno je to shto karikaturalan lik (protected by freedom of expression) poput tebe postaje kvintesencija onog dela Srbije koji bi trebao da joj daje nekakvu nadu...

PS Nemoj na mene da se ljutish zbog toga shto si postala karikatura. Ja sam samo messenger. Ti si izvodjach radova.

vrlo zanimljiva selekcija.
ili čitanje po dijagonali.

p.s. da ne navodim kako je izvređao jj, lex, kamičak etc.
Atomski mrav Atomski mrav 11:55 08.05.2009

Re: selektivno...

What goes around, comes around...
Jelena Milić Jelena Milić 11:58 08.05.2009

Re: selektivno...

ne ovo je "standardan' reprtora u direktnim obracunima na blogu


više puta si citirala šta ti je zasmetalo.
upamtili smo.


mozda upamtili ali ne i razumeli
da jeste, ne bi poredila

interesantno, i ti si bese socijldemokratska opcija?

PS
ostavljala sam i mnogo gore stvari tog direktnog tipa, neke si ni sama ispisivala,

nota bene, ja nisam trazila ni da se pedjin post skloni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana