Roditelji, sta gledate na TV veceras?

Jelena Milić RSS / 29.07.2008. u 21:42

Cija su ovo deca?

 Znaju li im roditelji gde su i sta rade?

 Nastavnici u ucitelji, gledate li snimke iz Beograda veceras?

Gradjani, verujete li da radikli sa ovima nemaju nista?

 

Kako ste?

 Ja sam grozno.

TO je u Beogradu 2008 dobilo toliko glasova da skoro moze vlast da formira.

Toliko o ad hock pomirenju. Sa ovima necu ni da komuniciram a ne da se mirim, sto rece jedan moj drug veceras, dok smo sms komentarisali TV snimke.

PS  ALOOO DRZAVNI VRH, JEL IMATE VI NESTO DA KAZETE NA OVO, KOLIKO VAM TREBA DA FORMIRATE STAV?

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 21:54 29.07.2008

Kopija

Ne uzbuđujte se gopspđo, to što vidimo je samo neuspela kopija molebana. Neuspela zato, jer je policija ovoga puta na pravoj strani - na strani zakona.
Jelena Milić Jelena Milić 21:56 29.07.2008

Re: Kopija

pobogu covece kako da se ne uzbudjujem, vidite li vi koliko je to mladih huligana!?

sta oni znaju o sukobu u bosni?

sta oni znaju o bilu cemu?

cemu ovakavi izlivi nasilja i besa i vandalizma?

ko stoji iza toga?

vas nista od toga ne zanima????
jeremija92 jeremija92 22:11 29.07.2008

Re: Kopija

Sve me zanima, ali mi je maje više sve i jasno.
Ima svakakvih sinova, kao i svakakvih roditelja.
Huligana ima u svim zemljama sveta izvestan postotak, kao i u Srbiji.
Razlika je u tome što su srpski huligani do sada bili podržavani od vlasti, a delom i u njoj samoj.
Oni, huligani, polako silaze sa scene, odlaze tamo gde im je i mesto - na marginu. Kao i stranke koje su huligansku politiku vodile.

Dakle, kao što rekoh - ne uzbuđujte se, gospođo.
silver bullet silver bullet 22:58 29.07.2008

Re: Kopija

pobogu covece kako da se ne uzbudjujem, vidite li vi koliko je to mladih huligana!?

sta oni znaju o sukobu u bosni?



Jelena, ovoga puta ste zaista promasili temu.
Tih mladih huligana ima svuda u svetu, oni samo cekaju povod da se makljaju sa policijom.

Kakav Karadzic, kakva Bosna ili Tomin govor, kapuljace i salove na glave, pa udri bakljama i kamenicama na policiju.

To su vam podivljali navijaci, desnicari, klerofasisti, skinhedsi, ekstremisti svih fela - a uglavnom jedni te isti. I nema ih bas tako mnogo, za jednu osrednje posecenu utakmicu Vozovac-Pofalicki.

Udri milicijo!

dobronamjeran dobronamjeran 08:20 30.07.2008

Re: Kopija

Cija su ovo deca?

Znaju li im roditelji gde su i sta rade?

Nastavnici u ucitelji, gledate li snimke iz Beograda veceras?

Gradjani, verujete li da radikli sa ovima nemaju nista?

Mozete li povjerovati kako su neki roditelji i nastavnici ponosni na ono sto rade njihova djeca i ucenici. U njihovim mislima ovo je junacki otpor mrskim izdajicama koje su se usudile predati heroja poput Karadzica. Onaj nesretnik iz americke ambasade proglasen je skoro pa herojem a ovaj sto je cipelario snimatelja "izdajnicke b52" sigurno ce na konto toga zavesti nekolicinu uzbudjenih tinejdjerki a u kvartu ce biti glavna faca. Gospodjo Jelena takav mentalni sklop koji formira ove mlade ljude usadjen je kroz godine indoktrinacije preko sredstava javnog informiranja. Ta bolest se u demokratskim zemljama lijeci dugotrajnim terapijama.
d_sandic d_sandic 08:25 30.07.2008

Re: Kopija

DOBRONAMJERAN
Gospodjo Jelena takav mentalni sklop koji formira ove mlade ljude usadjen je kroz godine indoktrinacije preko sredstava javnog informiranja. Ta bolest se u demokratskim zemljama lijeci dugotrajnim terapijama.



Odlaskom na koncert Tompsona u Zagreb i pevanjem "ubij Srbina" . Naravno, bilo je nazocno i nekoliko ministara mlade demokracije!
dobronamjeran dobronamjeran 08:57 30.07.2008

Re: Kopija

Odlaskom na koncert Tompsona u Zagreb i pevanjem "ubij Srbina" . Naravno, bilo je nazocno i nekoliko ministara mlade demokracije!

Ko o cemu baba o kolacima. Iako je mentalni sklop Tompsonovih slusatelja i ovih razbijaca na slicnom nivou ipak tompsonovi slusatelji nisu nista razbijali. Uz put i paralela izmedju Radovana Karadzica i ante Pavelica takodjer je vise nego ocita. Samo sto je Pavelic bio pravnik a Radovan lijecnik no obojica su pisali knjizevna djela i napravili genocidne tvorevine koje su istrebljivale one druge te su obojica imali pokrovitelje iz vana. Pavelic Hitlera a Karadzic Milosevica. sto opet iz presumpcija dovodi do izjednacavanja dvojice pokrovitelja.
Eto jesi sad zadovoljan odgovorom?
d_sandic d_sandic 09:09 30.07.2008

Re: Kopija

dobronamjeran
Uz put i paralela izmedju Radovana Karadzica i ante Pavelica takodjer je vise nego ocita. Samo sto je Pavelic bio pravnik a Radovan lijecnik no obojica su pisali knjizevna djela i napravili genocidne tvorevine koje su istrebljivale one druge te su obojica imali pokrovitelje iz vana. Pavelic Hitlera a Karadzic Milosevica. sto opet iz presumpcija dovodi do izjednacavanja dvojice pokrovitelja.
Eto jesi sad zadovoljan odgovorom?


Istina je da je RK nastojao i uspeo da zaustavi povampirenje ideologije A.Pavelica u Bosni. Srbi u Hrvatskoj nisu bili dovoljno brojni da to ucine, a procenat Hrvata koji se tome usprotivio bio je zanemarljiv kao 1941. Zbog toga Hrvatska ima predsednika koji kaze da su dvaput pobedili u WWII. Prvi put kao ustase, na kaju kao antifasisti.
dobronamjeran dobronamjeran 09:17 30.07.2008

Re: Kopija

Istina je da je RK nastojao i uspeo da zaustavi povampirenje ideologije A.Pavelica u Bosni. Srbi u Hrvatskoj nisu bili dovoljno brojni da to ucine, a procenat Hrvata koji se tome usprotivio bio je zanemarljiv kao 1941. Zbog toga Hrvatska ima predsednika koji kaze da su dvaput pobedili u WWII. Prvi put kao ustase, na kaju kao antifasisti.

Tako sto se posluzio istim sredstvima i metodama kao i Ante Pavelic. Kako bi vi patriJote rekli tuk na utuk. Sprijecio je klanje Srba tako sto je klao Hrvate i Muslimane. To je poznato kao preventivno klanje. Ili pravdanje zlocina mogucim zlocinom to jest ja sam njega ubio jer sam dobro znao kako bi on ubio mene samo kad bi imao priliku i ja mu tu priliku nisam dao nego sam ga preventivno ubio. Isti koljacki mentalni sklop kao i kod Pavelica. Kako je NDH pocivala na genocidu nehrvata tako je i Republika Sumska pocivala na genocidu nesrba.
d_sandic d_sandic 09:24 30.07.2008

Re: Kopija

Kako je NDH pocivala na genocidu nehrvata tako je i Republika Sumska pocivala na genocidu nesrba.


Genocid ne zastareva. Analogno, Hrvatska je genocidna tvorevina. Ipak je zovem Hrvatska a ne nekim pogrdnim imenom. Molim te da moj entitet zoves pravim imenom. Republika Srpska, volja srpskog naroda u BiH. Cak, minimum na koji je taj narod pristao. Nevoljno. Stanje je i danas isto, a Karadzic nije u politickom zivotu 13 godina. Na vlasti u RS su, cak, njegovi politicki oponenti. RS je volja naroda a ne volja Karadzica, Mladicai drugih. Tesko za shvatiti?
maksa83 maksa83 09:28 30.07.2008

Re: Kopija

a ovaj sto je cipelario snimatelja "izdajnicke b52" sigurno ce na konto toga zavesti nekolicinu uzbudjenih tinejdjerki


Trenutno je veća verovatnoća da će on postati nečija tinejdžerka dok bude koristio smeštaj i 'ranu o trošku države. Lepuškast i gibak dečko, tamo vole takve.
dobronamjeran dobronamjeran 10:24 30.07.2008

Re: Kopija

Trenutno je veća verovatnoća da će on postati nečija tinejdžerka dok bude koristio smeštaj i 'ranu o trošku države. Lepuškast i gibak dečko, tamo vole takve.

Znaci nakon izlaska iz zatvora mozemo ga ocekivati na gay pride-u sve sa ruzicastom fasciklom. Vidis sto znaci preodgoj u odgojno popravnim ustanovama. Od zabludjelog soviniste dobijemo pristojnog kviriju.
d_sandic d_sandic 10:28 30.07.2008

Re: Kopija

dobronamjeran
Nije jer danasnja Hrvatska nije sljednik NDH.


Koliko bi procenata Srba zivelo u danasnjoj Hrvatskoj da se nije dogodio genocid 1941-1945. ?

dobronamjeran
Obzirom na brojne komentatore i kolumniste koji tu genocidnu tvorevinu nastalu na lesevima tisuca nevinih takodjer nazivaju republika sumska mogu je i ja tako nazivati.


Kako bi onda trebalo zvati danasnju Hrvatsku? Ona svoju drzavnost temelji na spaljivanju dece i gasnim komorama? Broj zrtava se meri stotinama tisuca, dragi moj dusebriznice!
dobronamjeran dobronamjeran 10:39 30.07.2008

Re: Kopija

Kako bi onda trebalo zvati danasnju Hrvatsku? Ona svoju drzavnost temelji na spaljivanju dece i gasnim komorama? Broj zrtava se meri stotinama tisuca, dragi moj dusebriznice!

Ponovio bih ti kako danasnja Hrvatska nije sljednik NDH tako da ne pociva na onome sto si napisao. No kako to ne pise u tvojoj ravnogorskoj citanki tako i ti ne znas nista o tome osim onoga sto su ti velikosrbi utuvili u glavu kako bi opravdali ono sto se dogadjalo u Bosni od 1992 do 1995 a radjeno je po istoj zlocinackoj matrici po kojoj su radjeni i zlocini za vrijeme NDH.
d_sandic d_sandic 10:48 30.07.2008

Re: Kopija

Ponovio bih ti kako danasnja Hrvatska nije sljednik NDH tako da ne pociva na onome sto si napisao.


Republika Srpska nije "slijednik" ( ma sta to znacilo) Radovana Karadzica. Da, poticem iz oficirske porodice ( deda mi je bio "ravnogorac" , ili ti, kapetan JVO ( kao i Z. Vuckovic ( Hrvat, komandant I ravnogorskog korpusa)). Voleo covek svoju drzavu, postovao vojnicku zakletvu. Ima li tu nesto lose? Inace ova pozivanja na "slijednistvo" su degutantna. Cinjenica je da je posle genocida 41-45 bitno promenjena etnicka struktura avnojevske Hrvatske ( nesto pre toga nije postojalo u sadasnjim granicama) . Ko je tu "slijednik" ne znam, ali znam da su se ustase iz celog sveta 90-tih sjatile u Hrvatsku. Seti se Baresica! Znam kojim se zastavama mahalo i koje su se pesme pevale.
Sasa70 Sasa70 11:06 30.07.2008

Re: Kopija

I ja se pitam cija su to deca? patroitska sigurno nisu ! da li znate da je dok je govorila gospodjica Gordana Pop Lazic neki mladic u blizini bine, stalno dobacivao ruzne reci, znate li i da je bilo i omladine ldp, sta ce oni tu ?
Zasto je sukob izbio na kraju mitinga, naravno da bi se nanela bruka Srbiji i u tom metezu omogucili odvodjenje Karadzica u Hag.Mnogi ljudi koji nisu pristalice ni jedne partije koja je organizovala miting,tvrde da je sve namestaljka! i ja sam u to ubedjen zbog mnogih stvari, a jedna od njih je da je je i gospodin Vucic udaren policijskom palicom kada je pokusao da razdvoji te ubacene momke i policiju, naravno da nisu svi ubaceni i da je bilo huligana kojima malo treba povoda za sukob. I opet sps policija, strasno.
aleksandarz92 aleksandarz92 11:19 30.07.2008

Re: Kopija

Sasa70
I ja se pitam cija su to deca? patroitska sigurno nisu ! .....


Nisu, nisu....
Ubacili ih CIA, Vatikan i masoni.
dobronamjeran dobronamjeran 11:27 30.07.2008

Re: Kopija

Nisu, nisu....
Ubacili ih CIA, Vatikan i masoni

Belosvetska vatikanskojudejskokomunistickokominternovskomasonska zavera. :))
Brooklyn Brooklyn 12:05 30.07.2008

Re: Kopija

mislim da je stanje sa tompsonom u hrvatskoj, u stvari ohrabrujuce za nas u srbiji. evo, tamo se na koncertu zbrao veci broj ljudi nego na mitingu radikala, a opet, hrvatska je normalna zemlja koja grabi ka EU i u kojoj zivotni standard raste iz godine u godinu. i hrvatska je zemlja koja je po svemu (sto je bitno, a to je razvijenost ekonomije) 5-7 g ispred srbije. znaci i mi mozemo biti 5-7 god ispred gde smo sada i pored ovih debila sto smo ih juce gledali, nije tako strasno.
drug.clan drug.clan 14:54 30.07.2008

Re: Kopija

jeremija92
Ne uzbuđujte se gopspđo, to što vidimo je samo neuspela kopija molebana. Neuspela zato, jer je policija ovoga puta na pravoj strani - na strani zakona.



Sta ocekujete od generacije koja nikada nije zivela u multietnickoj drzavi (SFRJ), generaciji koja je odrasla na PINK-u i RTS-ovom Dnevniku II, generaciji kojoj su Arkan i Kristijan Golubovic bili idoli iz detinjstva, generaciji koja misli da je Idol kopija Zvezda Granda, generaciji kojoj je splav najbolja zabava na svetu, genarcija koja sa ponosom izjavljuje da je u Srbiji najbolje a nikada nisu imali pasos, generacija koja ne zeli i ne planira da radi bilo sta u zivotu, generacija koja sanja da joj umre baba pa da nasledi stan (muski slucaj) ili da se udaju za bogatog rusa ili arapina koji ce im za rodjendan poklanjati koncert Dzenifer Lopez u dvoristu (zenski slucaj).....
generacije koja je upropascena ne svojom voljom ili zaslugom ali je nazalost upropascena


To je buducnost Srbije voleli mi to ili ne!
loader loader 21:57 29.07.2008

Mir na radikalski način !

Evo, gledamo

mir na radikalski način !!
Dawngreeter Dawngreeter 21:59 29.07.2008

Antiklimaticno

Sama ideja da radikalski huligani prave sranja vise stvarno ne izaziva neka velika zgrazavanja sa moje strane. To je ono sta oni rade. To je jedina stvar koju oni znaju da rade. A ovo sta smo veceras videli je dva u jednom - neuspeli protestni miting i neuspelo izazivanje incidenta.

Jeste malo jezivo sto su oni dobili toliko glasova u Beogradu. Natera coveka da se pocese po glavi. Ali kako sada izgleda, cak i sa planiranjem unapred i standardno radikalskim uvozom protestanata sa periferije nisu uspeli da urade ista vise od malo razbijanja izloga. Poslednji krici umiruce spodobe.
Jelena Milić Jelena Milić 22:03 29.07.2008

Re: Antiklimaticno

dve odvojene teme. koje se preplicu u jednom.

to jesu radiklaski huligani, ali oni imaju i roditelje i skolu, pa i drustvo....

kako su ih radikali na ovo naveli, a da niko drugi noije sprecio, umesto lecio?!

ne pricam o tome koliki je ovo poraz radikala, ovo je nasa pirova pobeda, opomena koliko se mora stalno slati poruka sta je dobro sta ne, sta je prihvatljivo sta ne, ....sve do toga sta je i zasto radovan karadzic optuzen a ne kakve je meleme pravio j...mi se za to
AlexDunja AlexDunja 22:08 29.07.2008

Re: Antiklimaticno

ovo je nasa pirova pobeda,

:(
zasto radovan karadzic optuzen

uh:(

a ne kakve je meleme pravio j...mi se za to

narocito.
Jelena Milić Jelena Milić 22:11 29.07.2008

Re: Antiklimaticno

zeno, juce sam prosla mitingom im i slikla telefonom klince u majcama ( crtez radovana karadzica mome kapora) , sad cu da prebacim i pitala s eisto ovo sto i danas

i sad slusam tomislava nikolica za sta je "kriv" radovan...sto je sprecio da se srbi kolju handzarom, sto mu je otac iz jedne a majka iz druge srpske drzave......

i pratila sam nesto kako mediji izvestavaju, ubi me RTS prvih dana bio OK bar na satelitu, spominjo i optuznicu i 12 000 u sarajevu ubijenih...al onda je sve otislo ka tome kako je uhapsen, gde je bio.....
AlexDunja AlexDunja 22:16 29.07.2008

Re: Antiklimaticno

Jelena Milić
zeno, juce sam prosla mitingom im i slikla telefonom klince u majcama ( crtez radovana karadzica mome kapora) , sad cu da prebacim i pitala s eisto ovo sto i danas

i sad slusam tomislava nikolica za sta je "kriv" radovan...sto je sprecio da se srbi kolju handzarom, sto mu je otac iz jedne a majka iz druge srpske drzave......

i pratila sam nesto kako mediji izvestavaju, ubi me RTS prvih dana bio OK bar na satelitu, spominjo i optuznicu i 12 000 u sarajevu ubijenih...al onda je sve otislo ka tome kako je uhapsen, gde je bio.....

hej, hej
kapiram,
spinuju prevaranta i secikesu za
patriotu na racun dece, nase, neznalica,
ne pominju zrtve , pominju kvantne meleme.
uzas, po sebi. neopisiv. ako nije dozivljen.
znam.
Dawngreeter Dawngreeter 23:24 29.07.2008

Re: Antiklimaticno

Jelena Milić
dve odvojene teme. koje se preplicu u jednom.

to jesu radiklaski huligani, ali oni imaju i roditelje i skolu, pa i drustvo....

kako su ih radikali na ovo naveli, a da niko drugi noije sprecio, umesto lecio?!


Ah, oprosti molim te, tek mi je sada jasno da sam potpuno promasio centralnu temu teksta. Nekako, prosto sam se navikao da radikalski huligani postoje i, sta ces, hteo-nehteo tu su. Pitanje je na mestu, ali ja nemam odgovor. Pogotovo sto nisam pametan priemtiti neki metod ludila, oni cak i kada se slazu sa skupom ruse sve oko sebe.
tttomaz tttomaz 22:13 29.07.2008

Roditelji??


Roditelji su ih i poslali tamo. Da gledaju kako se se bore za Rashu. Ipak nije svaki dan Karadzicijada:))
miladics miladics 22:39 29.07.2008

Re: Roditelji??

tttomaz

Roditelji su ih i poslali tamo. Da gledaju kako se se bore za Rashu. Ipak nije svaki dan Karadzicijada:))


Znam roditelje , koji su devedesetih setali protiv onih koji su stvorili Rasu , a njihova deca nocas razbijaju za Rasu. Malo je krivo i drustvo , zar ne , sto nije reformisano obrazovanje , sto se rastrkalo , sto nema stav prema klerofasizmu , sto nije drustvo u pravom smislu reci , vec prepusta omladinu besu i razaranju . Naravno krivi su i oni koji daju prostora desnicarskim strankama da uzimaju mladost za te strasne ideje i podsticu u njima svoje krvave ideologije. Krivi smo MI sto ih ne zabranimo , sto ne pohapsimo razne lidere Obraza i slicnog , stavimo pod kontrolu ...
tttomaz tttomaz 23:26 29.07.2008

Re: Roditelji??

miladics
tttomaz

Roditelji su ih i poslali tamo. Da gledaju kako se se bore za Rashu. Ipak nije svaki dan Karadzicijada:))

Znam roditelje , koji su devedesetih setali protiv onih koji su stvorili Rasu , a njihova deca nocas razbijaju za Rasu. Malo je krivo i drustvo , zar ne , sto nije reformisano obrazovanje , sto se rastrkalo , sto nema stav prema klerofasizmu , sto nije drustvo u pravom smislu reci , vec prepusta omladinu besu i razaranju . Naravno krivi su i oni koji daju prostora desnicarskim strankama da uzimaju mladost za te strasne ideje i podsticu u njima svoje krvave ideologije. Krivi smo MI sto ih ne zabranimo , sto ne pohapsimo razne lidere Obraza i slicnog , stavimo pod kontrolu ...


Potpisujem. Sa dodatnom naznakom da ti roditelji koji su setali protiv zlobista kao ni njivoha deca nisu bile, bar ne svi, konstantne policiske musterije.
bojanchilo bojanchilo 22:37 29.07.2008

blago receno strasno

Sve ih treba lagano u maricu i onda negde u polje i po jednu motiku im dati ali sa sto kracom drskom da ih dobro zabole ledja i da nadju u tom svom MOZGU(ako ga imaju) bilo koji dobar razlog za ovakvo ponasanje.
Sve u svemu STRASNO!!!!!!!!!!!!!!!
miladics miladics 22:41 29.07.2008

Re: blago receno strasno

bojanchilo
Sve ih treba lagano u maricu i onda negde u polje i po jednu motiku im dati ali sa sto kracom drskom da ih dobro zabole ledja i da nadju u tom svom MOZGU(ako ga imaju) bilo koji dobar razlog za ovakvo ponasanje.
Sve u svemu STRASNO!!!!!!!!!!!!!!!


I ja se sa ovim slazem. Rad je stvorio coveka , kako god neko shvatio
maksa83 maksa83 22:42 29.07.2008

procenti i "procenti"

TO je u Beogradu 2008 dobilo toliko glasova da skoro moze vlast da formira.


Tako sam i ja mislio, a onda sam se malo informisao o raspredu i prirodi izbornih jedinica koje su napravile taj rezultat, i da ti kažem - ništa oni u Beogradu nisu dobili.
mariopan mariopan 22:49 29.07.2008

Re: procenti i "procenti"

Cekaj sad ce da formiraju stav, prvo da se dogovore sa Ivicom pa ce da pozovu Maricu koja ce sve da sredi i pocisti nered.
Ivan Marović Ivan Marović 22:49 29.07.2008

Dačić bolji nego Jočić

Vidi se da SPS ponovo rukovodi policijom. E pa huligani, nije vam ovo Jočić pa da možete da žarite i palite kao u februaru, ovo je Dačić! SPS-ova policijska strategija iz devedesetih je značajno uznapredovala, rasturili su demonstracije za 10 minuta!

Inače, Jelena, državni vrh nema potrebe da se oglašava, dela govore bolje od reči
Jelena Milić Jelena Milić 22:58 29.07.2008

Re: Dačić bolji nego Jočić

ne ivane, u politici reci su vazne kao i dela

nekad dela koja nisu objasnjena gube na snazi i smislu

evo uhapsili su karadzica, ali to delo samo nije dovoljno, kao sto vidis , mora se bolje objasniti zasto,
Jelena Milić Jelena Milić 23:04 29.07.2008

Re: Dačić bolji nego Jočić

drzavni vrh mora da salje poruke da sprecava a ne samo da "uspesno" leci

kao i ostatak drustva, naravno
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:14 29.07.2008

Ovo je

prava poruka za one sa ometenim prijemom.


miladics miladics 23:16 29.07.2008

Re: Ovo je

Jelica Greganović
prava poruka za one sa ometenim prijemom.




Jel' to onaj "delija" u orandz gacama ? Videh veceras u Makedonskoj da ih mnogi, iz solidarnosti valjda,nose....
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:18 29.07.2008

Re: Ovo je

Aha...mada kako stoje stvari brzo će modni uzor da ponese one na štrafte. Vertikalne.
ivana23 ivana23 23:31 29.07.2008

Re: Ovo je

Jelica Greganović
Aha...mada kako stoje stvari brzo će modni uzor da ponese one na štrafte. Vertikalne.


Ivan Marović Ivan Marović 23:42 29.07.2008

Re: Dačić bolji nego Jočić

Jelena Milić
ne ivane, u politici reci su vazne kao i dela
Ide bre, ti počela k'o Obama!
Jelena Milić
evo uhapsili su karadzica, ali to delo samo nije dovoljno, kao sto vidis
'De nije dovoljno, pa upravo smo uživo gledali totalni debakl radikala, šteta samo što Koštunica nije bio... ali da, on ne ide na demonstracije, guši ga suzavac :)

Sviđa mi se ovo reformisanje SPS-a :)
Beingness Beingness 00:47 30.07.2008

Re: Dačić bolji nego Jočić


Jelena Milić
evo uhapsili su karadzica, ali to delo samo nije dovoljno, kao sto vidis

Ivan Marović
'De nije dovoljno, pa upravo smo uživo gledali totalni debakl radikala


Pitanje je da li je to tako, ja sam ih otpisao vec nakon 2000, kad su krenuli da dobijaju 7-8%. Pa znamo shta je posle bilo.
A siguran sam da ova zadojena omladina smatra kako je ovo chisto nepravedna represija drzave, drzave koja je instrumentalizovana od strane zapada, ne bi li isporuchila sve Srbe da nas samo za pod krushku ostane. Y'know that story, pre neki dan sam je i ovde prochitao.


Ivan Marović


Sviđa mi se ovo reformisanje SPS-a :)


Sad ste ga bash chastili. Da li se to zove reformisanje ako se Dachic ogradjuje na sve nachine od hapshenja? Umesto da pokaze da postoji opshte jedinstvo drzavnih institucija na putu za ispunjavanje medjunarodnih obaveza? Mislim da su i takve stvari vrlo bitne za ocenu o nashoj spremnosti za punu saradnju.

Ivan Marović Ivan Marović 00:52 30.07.2008

Re: Dačić bolji nego Jočić

Beingness
Da li se to zove reformisanje ako se Dachic ogradjuje na sve nachine od hapshenja?
To ogradjivanje sam prokomentarisao na prethodnom Jeleninom postu, kad sam rekao sviđa mi se reformisanje, mislio sam na akciju policije.
reevolution reevolution 23:38 29.07.2008

Sad vam je to cudno ?

Sad je cudno kad vidite da se narod buni protiv vas ?
A sta ste vi bili 2000-te godine ? Nego huligani koji su BAGEROM usli u skupstinu, i koji su pokrali sve iz skupstine i zapalili pola Beograda. Tad niste pitali roditelje gde su im deca ? A danas pitate?
Problem ove zemlje je sto postoje dvojaki standardi, jedni za one koji su na vlasti, a drugi za one koji su na ulicama.

A znate onu staru izreku ... Ko se lati macha... od macha ce i stradati... Tako da ... kako su "demokrate" dosle na vlast, tako ce i otici.
miladics miladics 23:43 29.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

reevolution
Sad je cudno kad vidite da se narod buni protiv vas ?
A sta ste vi bili 2000-te godine ? Nego huligani koji su BAGEROM usli u skupstinu, i koji su pokrali sve iz skupstine i zapalili pola Beograda. Tad niste pitali roditelje gde su im deca ? A danas pitate?
Problem ove zemlje je sto postoje dvojaki standardi, jedni za one koji su na vlasti, a drugi za one koji su na ulicama.

A znate onu staru izreku ... Ko se lati macha... od macha ce i stradati... Tako da ... kako su "demokrate" dosle na vlast, tako ce i otici.


Ej , ajd ne s...

Tada nisu bila deca u protestima , vec roditelji kojima je dogorelo do nokata i bilo je biti ili ne biti... A koji je ovima dogorelo , sta im je lose ? Nemaju sta da jedu , od cega da zive ? Kopaju po kontejnerima? Mobilisu ih u ratove ?

Zato TO ne moze da se poredi sa OVIM. Dve razlicite mere i ono je bilo sa razlogom , a ovo bez razloga , sem sto je zelja da se ispadne "faca" pred drustvom " vide me kako sibam kerove" !
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:49 29.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

reevolution

A sta ste vi bili 2000-te godine ? Nego huligani koji su BAGEROM usli u skupstinu, i koji su pokrali sve iz skupstine i zapalili pola Beograda. Tad niste pitali roditelje gde su im deca ? A danas pitate?

Zasto se ima utisak da Vi Beograd niste videli ni na razglednicama?
Ivan Marović Ivan Marović 23:49 29.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Nemate vi pojma, bolje je da se javite bivšim Otporašima da vas poduče malo kako se to radi. Evo i linka na CANVAS-ov sajt. Sve piše :)

Eeee danas svako može sebi da uzme nick "revolution" :)
reevolution reevolution 00:07 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Pa nesto bas i ne verujem u to sto pise na tom sajtu.
Evo ti malo dokaza ... uzivo snimak ... pa pogledaj i reci jel su to vasi mirni protesti ?
http://www.youtube.com/watch?v=ojUkoujvF7A&feature=related
Ivan Marović Ivan Marović 00:11 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

reevolution
Pa nesto bas i ne verujem u to sto pise na tom sajtu.
Zato što ne verujete, zato nećete nikada doći na vast. Pa prijatno vam tihovanje u opoziciji :)
reevolution reevolution 00:17 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Bili smo mi 8 godina ...
I sad smo opet :) (MUP,INFRASTRUKTURA,OBRAZOVANJE)
Samo mi je malo krivo sto nismo sa drugim ljudima na vlasti, ovako cemo biti zabelezeni u istoriji kao koalicioni partner stranke koja je izdala ovu zemlju.
sylvana sylvana 00:21 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Eeee danas svako može sebi da uzme nick "revolution" :)

Covek je lepo napisao re evolution :) na pocetku je, kako covek da mu zameri
Ivan Marović Ivan Marović 00:26 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

reevolution
Bili smo mi 8 godina ...
I sad smo opet :) (MUP,INFRASTRUKTURA,OBRAZOVANJE)
Ups, izvinjavam se druže, nisam znao da smo naši :) Prenesite moje čestitke drugu Ivici.
maksa83 maksa83 00:37 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Sad je cudno kad vidite da se narod buni protiv vas ?


Čudno je što isti taj "narod" pije batine na utakmicama Partizan - Rad.

Zapravo lupetam, nije čudno.
maksa83 maksa83 00:38 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Covek je lepo napisao re evolution :) na pocetku je, kako covek da mu zameri


Ja mislim da je to skraćeno od "reverzna evolucija".
reevolution reevolution 00:43 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Ups, izvinjavam se druže, nisam znao da smo naši :)


Hehehe .... ko bi poverovao u to :)
Nego , u svakom slucaju , na stranu politicko opredeljenje, zaboravio sam da kazem da ne podrzavam ovakve "mitinge" i "demonstracije". Kao sto ne podrzavam onu 2000-te , tako i ovu. U sustini mi Srbi jedva cekamo na ovako nesto ... da bi , UKRALI FOTELJU, ili POKRALI POLA NIKE SHOPa :) ILI kao sto kaze maksa83 .... dobili batine ....
Ivan Marović Ivan Marović 00:46 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

reevolution
Nego , u svakom slucaju , na stranu politicko opredeljenje, zaboravio sam da kazem da ne podrzavam ovakve "mitinge" i "demonstracije".
Ni ja vala, omatorilo se, tako bar kaže JJ Beba.
reevolution reevolution 00:46 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Pa ... od 2000-te do 2008-me .... ne znam sta da ti kazem maksa83 ... svaka vam cast. za 8 godina , za tako kratak rok ste uspeli da sprovedete "reverznu evoluciju" nase privrede, ekonomije, teritorije, obrazovanja, zdravstva...
sylvana sylvana 00:53 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

ha! a nasa privreda je bas bila u usponu 90-ih. a o ugledu i statusu nastavnika i profesora da ne govorim. ovi klinci su rasli u vreme te vase evolucije
maksa83 maksa83 00:55 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

za tako kratak rok ste uspeli da sprovedete "reverznu evoluciju" nase privrede, ekonomije, teritorije, obrazovanja, zdravstva...


E jeste vala, a taman ih lepo krenulo...
gligo gligo 02:02 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

reevolution
Sad je cudno kad vidite da se narod buni protiv vas ?
A sta ste vi bili 2000-te godine ? Nego huligani koji su BAGEROM usli u skupstinu, i koji su pokrali sve iz skupstine i zapalili pola Beograda. Tad niste pitali roditelje gde su im deca ? A danas pitate?
Problem ove zemlje je sto postoje dvojaki standardi, jedni za one koji su na vlasti, a drugi za one koji su na ulicama.

A znate onu staru izreku ... Ko se lati macha... od macha ce i stradati... Tako da ... kako su "demokrate" dosle na vlast, tako ce i otici.


Klasicna idiotska zamena teze... DOS je dosao na vlast tako sto je dobio najvise glasova na izborima... Nije DOS dosao na vlast nasiljem nego izborima.... nasilje nije bio metod dolaska na vlast vec samo cin teranja uzurpatora sa mesta koja im je narod vec na izborima oduzeo....

Nisu to nikakvi dvojaki standardi... 5og oktobra su bili protesti protiv uzurpatora koji su resili da krse zakon... ovo sad su protesti protiv primene zakona... poredis dve dijametralno suprotne stvari...
d_sandic d_sandic 08:02 30.07.2008

Re: Sad vam je to cudno ?

Nego huligani koji su BAGEROM usli u skupstinu, i koji su pokrali sve iz skupstine i zapalili pola Beograda. Tad niste pitali roditelje gde su im deca ?


Huligani ne kradu umetnicka dela. To su bili sve sami studenti likovne umetnosti.
witch111 witch111 23:50 29.07.2008

Roditelji, sta gledate na TV veceras?

Zacudo, to mi je bila prva misao.
Druga misao je bila ko ce to da PLATI!!!!
Preporucujem da se steta saldira, pa da se racun lepo ispostavi radikalima, i Velji bageristi, nek odvoji neku kintu i za narodnu stvar, a ne samo za svoju kliniku...
Ja ne vidoh svoju decu tamo, mora da sam izdajnik.
Imam predlog za ovu jadnu decicu sa mitinga - lepo njih u kamionce, pa na kopanje krompira, ili tome slicno. Istrosice junacku snagu, a bice i neke koristi od njih.

Nisam u toku, sta bi sa Vojislavom Dr Kostunicom?
Zar on nije podrzao ovaj junacki miting?
darko54 darko54 00:18 30.07.2008

Re: Roditelji, sta gledate na TV veceras?

Na TV B92 se prikazuju se snimci sa beogradskih ulica večeras i scene nasilja. Ako se sećate devedesetih, na onom istom mestu gde se navodno sukobljavaju URG-HAI i policija desio se i onaj nemilli događaj prebijanja demonstranta do smrti. Na onom istom pločniku je jedan dečko malte ne ispuštao dušu i pljuvao krv. Tada su policajci bili daleko ažurniji i agresivniji nego večeras.
Prosto se pitam da li je policija ustvari na njihovoj strani.
misikive misikive 00:52 30.07.2008

Roditelji, sta gledate na TV veceras?

Isto ono sto su i moji gledali 9.maja tamo neke daleke.... U cemu je razlika? Sve je isto,samo njega nema.
Beingness Beingness 01:51 30.07.2008

Vremena

Ali po prvi put hvatam sebe kako sam na strani policije u potpunosti. Krivo mi što je njihovih nagrabusilo 25, a razularene bande 21. Mislim da ta brojka i govori koliko su bili uzdržani...
vucko92 vucko92 02:01 30.07.2008

Re: Vremena

Ali po prvi put hvatam sebe kako sam na strani policije u potpunosti.

U mladosti liberal, u starosti konzervativac? :)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:09 30.07.2008

Re: Vremena

vucko92
Ali po prvi put hvatam sebe kako sam na strani policije u potpunosti.

U mladosti liberal, u starosti konzervativac? :)

Pa nije to bas dobro citirano. Obicno se kaze u mladosti radikal (bez lokalnih konotacija ;o))), u starosti konz. Liberalizam je malo siri pojam...
vucko92 vucko92 02:10 30.07.2008

Re: Vremena


Pa nije to bas dobro citirano. Obicno se kaze u mladosti radikal (bez lokalnih konotacija ;o))), u starosti konz. Liberalizam je malo siri pojam...

Pa dobro, ja sam hteo da izbegnem fusnote :)
Beingness Beingness 12:25 30.07.2008

Re: Vremena

vucko92
Ali po prvi put hvatam sebe kako sam na strani policije u potpunosti.

U mladosti liberal, u starosti konzervativac? :)


Pa ako sam postao konzerva zato shto po prvi put smatram da je (Ivicina) marica delovala protiv pravih bad guys i na pravi nachin, onda jesam, slazem se :)
Mada i dalje kada vidim žacu čak i ovde na Zapadu, instinktivna prva, i kratkotrajna, reakcija mi je podozrivost. Buntovništvo u krvi... [/self-deceiveing dekara]
ouroboros ouroboros 13:36 30.07.2008

Re: Vremena

Iako se slazem, ipak mislim da nece svi "casni" protestanti-huligani da se jave u urgentni tako da brojke mozda nisu merodavne.
deberzerak deberzerak 03:20 30.07.2008

...ccc



Dokle cete vise ljudi da se zgrazavate postupcima huligana. Huligani su veceras radili samo ono sto najbolje umeju, razbijali su i pljackali, to je ono sto se od njih ocekuje, oni nisu izasli iz svojih "okvira".
Zeleo bih da vidim ovoliko zgrozenih komentara kada se desi nesto sto za ovu drzavu iam mnogo dugorocnije posledice. Kada oni od kojih se ocekuje da rade u interesu drzave cine sasvim suprotno, kada nanesu stetu drzavi koja je mnogo veca od polupanih izloga u centru grada. Gde ste tada?
Da li ste bili ovako ogorceni kada su oslobodjeni Janjusevic i Kolesar, kada nam se dogodila afera Bodrum, gde ste bili kada nas dozivotni ministar zdravstva po 100ti put ponavlja da Srbija ima vise lekara po glavi stanovnika nego zapadoevropske drzave? kako autor ovog bloga nije objavio tekst sa npr.naslovom - "It is I... serb, you can kill me, it's trendy and legal" onog dana kada je oslobodjen Naser Oric- pretpostavljam da to nije ostavilo dovoljno jak utisak? Da li shvatate vezu izmedju huligana, ekstremne desnice i politicke elite u Srbiji, ako shvatate bice vam jasno da ce ovakvih dogadja biti samo vise a nikako manje.
Mnogi od vas ovde su izgleda izabrali da osudjuju jedno zlo a apsolutno prihvataju drugo. Drugo zlo je "nuzno zlo" pa je samim tim valjda ok.
A sto se tice toga ko stoji iza tih huligana, barem kada je ekstremna desnica u pitanju, budite sigurni da stoji drzava, tako je u zapadnim "demokratijama" tako ce biti i kod nas. Oni su tu da naprave haos kada zatreba.
Ivan Marović Ivan Marović 04:54 30.07.2008

Deca :)

Jelena Milić
Cija su ovo deca?
Jelena, da te upoznam, ovo je lepi Aca:

"Ја сам се вратио са митинга из Београда пре једно сат времена.

Није било лоше.

Док смо путовали из Кикинде аутобусом на митинг добио сам од једног радикала на поклон белу Караџићеву мајицу, а на себи сам имао обучену црну Караџићеву мајицу и наранџасти шорц.

Три сата сам стојао и слушао говорнике на митингу и попио мало ракије од јабуке на митингу у здравље Караџићу. Била је добра ракија. Онда су неки клинци почели да трче у правцу неких кафића где су се чуле петарде и онда су неки идиоти напали све те људе на митингу са сузавцем. Ја сам бежао од сузавца, али наравно они нису одустали да ме јуре, ови моји из Кикинде што су били самном су отишли на једну страну, а ја на другу. Одвојио сам се од њих. Сав сам био од сузавца сјебан, очи ми сузиле и пекле, до грла сам осетио сузавац, сав сам се нагутао сузавца. И онда сам срео неке момке, тројицу њих и удружио се са њима. Рекли су ми да су из Оџака дошли на митинг.

Кренули смо заједно нас четворица кроз Београд. Мало смо псовали полицију и опет смо налетели на сузавац, кренули смо да се враћамо ка аутобусима. На све стране су стајали пандури и кордони. Једва су нас пустили да се вратимо на оно место где је био митинг, рекли су нам пандури кад су нас пустили да идемо на сопствену одговорност. Тамо је све било поломљено, разбијено и идемо ми тако и стигнемо до ратног поља до једне улице где су биле борбе и неки пандур бацио један велики камен на нас, пао камен поред моје ноге, узео ја камен, бацио на пандуре, а један младић што није из моје групе стојао на тој улици успред пандура и викао - пуцајте у мене, ајде пуцајте ако смете и он је бацао камење на њих. Нисмо се пуно ту задржали, после сам се раздвојио са тим краљевима из Оџака и сам сам се вратио ка аутобусу пошто је оним из Оџака аутобус био на другом месту.

Кренуо је аутобус за Кикинду око пола дванаест увече, а вратили смо се тек пре неких сат времена.
Кад сам се вратио кући појео сам једну велику хладну лубеницу, то ми је било најбоље од свега. И срећан сам што сам добио нову Караџићеву мајицу на митингу."
aleksandarz92 aleksandarz92 07:17 30.07.2008

Re: Deca :)

Ivan Marović

Кад сам се вратио кући појео сам једну велику хладну лубеницу, то ми је било најбоље од свега. И срећан сам што сам добио нову Караџићеву мајицу на митингу."


Laže za lubenicu, ovakvi jedu samo bunike.
Jelena Milić Jelena Milić 07:31 30.07.2008

Re: Deca :)

joj, ovo je tako 'dobro" ....
znas sta sam se pitala ivane?

da je skolska godine, da li bi nastavnici jutros seli pa pricali sa djacima o ovom juce.....
Jelena Milić Jelena Milić 07:30 30.07.2008

fly robin fly

NAJNOVIJA VEST: Radovan Karadžić je noćas oko 03.45 izručen Haškom tribunalu. Nezvanično agencije javljaju da je jutros oko 07.07 prebačen u zatvorsku jedinicu u Sheveningenu, kada su izveštači videli kako dva kombija sa zatamnjenim prozorima ulaze u pritvorski kompleks, pod pratnjom holandskih policajaca na motociklima.
Veruje se da je u jednom kombiju bio Karadžić, koji je prethodno iz Beograda specijalnim avionom prebačen na aerodrom u Roterdamu.
.....................................................



Bili Piton Bili Piton 12:44 30.07.2008

Re: fly robin fly

Jelena Milić


Hop hop to the Hagueeee.....
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 07:55 30.07.2008

Na žalost

mislim da brizi ima mesta i da je sve ovo toliko jadno i tužno da sva ta pitanja imaju svoje mesto ali nemaju odgovor. I ja sam o tome razmišljala:"Znaju li ti roditelji gde su im deca i šta ta deca rade?" Gledala sam goluždravu, agresivnu decu kako razbijaju glavni grad. Užas.
Naravno da radikali imaju veze sa tim. Dok su oni pozivali "na mirno razilaženje", dok je Ivana Žigon prosipala sijaset "rodoljubivih" gluposti, ta deca su demolirala grad drito sa svojim neznanjem i potrebom da budu deo nečega i budu primećeni, ako ne po dobrom, jer to nije IN, bar po razbijanju žardirenja i razbijanju izloga.
Jelena Milić Jelena Milić 09:20 30.07.2008

Re: Na žalost

bebo,

sinoc sam primila i poslala tonu sms poruka......ovo je sunovrat radikala, vecina ih je bila u tom fazonu...mozda, ali njihovi glasaci ostaju tu, nisu svi huligani sinoc pohapseni isto...i oni ostaju kao tempirana bomba....pitala sam se i da li centri za socijlani rad, ministarstvo za omladsinu i sport treba da reaguju, da kontaktiraju te osobe...


da je skolska godina, sta mislis, da li bi jutros nastavnici pricali o tome sta je sinoc bilo, pitali djake sta oni misle....

Jelena Milić Jelena Milić 09:39 30.07.2008

part two to beba

evo ovo sad nadjoh posto sam tebi odgovorila ono o tome da ja strahujkem da radiklaski glasaci ostaju tu gde jesu...ne verujem uvek SM ali se bojim da je ovo tacno
BEOGRAD, 30.07.2008

PRESS

NAJNOVIJE ISTRAŽIVANJE "STRATEŠKOG MARKETINGA":
DAČIĆ U KRIZI, RASTU SRS,DS I LDP!
Koalicija oko SPS-a najverovatnije ne bi ušla u Skupštinu kad bi se izbori održali danas, njihova popularnost za samo dva meseca pala sa 7,6 na pet odsto. Veliki rast SRS-a i LDP-a, DS i dalje najjači



S


Kada bi se parlamentarni izbori održali danas, koalicija oko SPS-a najverovatnije ne bi prešla izborni cenzus, pokazalo je najnovije, julsko istraživanje „Strateškog marketinga"! Istovremeno, rejting DSS-a Vojislava Koštunice stagnira, radikali beleže najveći rast, dok koalicija oko DS-a i LDP-a ima nešto manji rast popularnosti.


Vuk Jeremić drugi po popularnosti!

Najpopularniji političar u Srbiji i dalje je ubedljivo predsednik Srbije i DS Boris Tadić. U zbiru pozitivnih i negativnih poena Tadić je najbolji. Još samo jedan političar u Srbiji ima pozitivan skor, a to je šef diplomatije Vuk Jeremić, koji je izbio na drugo mesto po popularnosti u Srbiji.

Na trećem mestu je Aleksandar Vučić, koji je prestigao svog partijskog šefa Tomislava Nikolića. Slede Mlađan Dinkić, Božidar Đelić, dok je novi premijer Mirko Cvetković na sedmom mestu po popularnosti.


Ovo istraživanje rađeno je od 17. do 21. jula na uzorku od 1.073 punoletna ispitanika. Zbog toga ovo istraživanje „ne meri" uticaj hapšenja Radovana Karadžića na rejting partija.

Lista SPS-PUPS-JS u ovom trenutku ima podršku pet odsto birača, oni su dakle na samoj ivici ulaska u parlament. Ako ove rezultate uporedimo s rezultatima na majskim izborima, popularnost koalicije koju predvode Dačić, Krkobabić i Palma manja je za 2,6 odsto, i to je najveći pad u popularnosti svih parlamentarnih stranaka. Ovi rezultati pokazuju da jedan broj birača koji je glasao za Ivicu Dačića ne podržava njegovu odluku da uđe u vlast sa DS-om.

DS i dalje jača

Demokratska stranka Borisa Tadića pojedinačno je najpopularnija partija u Srbiji. „Tadićevce", naime, sada podržava 35 odsto birača. Istovremeno, za koaliciju „Za evropsku Srbiju" (DS-G17-SPO-LSV-manjine) glasalo bi ukupno 40 odsto glasača (1,6 odsto više nego na izborima). Sasvim interesantno - najveći koalicioni partner Demokratske stranke, stranka G17 Plus Mlađana Dinkića, koja je dobila četvrtinu mesta na listi ZES, trenutno ima samo tri odsto podrške biračkog tela!!!

Istovremeno, nova vlada DS-SPS, kao i sami pregovori o sastavljanju nove vlasti doneli su veliki politički dobitak Srpskoj radikalnoj stranci. Iako je ispao iz vlasti na svim nivoima, SRS danas sam ima podršku 34 odsto birača, što je 4,5 odsto više u odnosu na izbore u maju, i to je najveći rast od svih partija u protekla dva meseca. Posle izbornog poraza, kada je osvojio 29,4 odsto glasova, SRS se vratio na nivo podrške koji je imao u februaru 2007. godine, ali je on i dalje manji od rejtinga radikala krajem prošle i početkom ove godine.



S


Manji pad popularnost beleži i Demokratska stranka Srbije Vojislava Koštunice, koja je bila i najveći gubitnik na vanrednim izborima u maju. DSS danas podržava 11 odsto birača, što je nešto manje od majskih rezultata, ali kao koalicija DSS-NS imaju podršku od 12 odsto, što je na nivou izbornih rezultata od pre dva meseca. Koalicioni partner Vojislava Koštunice, Nova Srbija, koju vodi Velimir Ilić, samostalno se uopšte ne pojavljuje u ovom istraživanju.

LDP raste, Čeda najgori

Veliki rast u popularnosti beleži i Liberalno-demokratska partija. Njihovo „kooperativno" ponašanje u vezi s formiranjem republičke vlade i vlasti u Beogradu i drastično smanjena retorika o priznanju nezavisnosti Kosova i Metohije doveli su do toga da stranku Čedomira Jovanovića danas podržava sedam odsto birača, što je 1,8 odsto više nego na majskim vanrednim izborima.

Kada je popularnost političara u pitanju, lider LDP-a ubedljivo je na poslednjem mestu sa čak 63 negativna poena!

Ovde pogledajte kompletno istraživanje "Strategic Marketinga"


S. Marjanović

pošalji komentar | komentari (15)
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:02 30.07.2008

Siroma roditelji

Moje dete (cirka četri godine), zalepilo se sinoć za televizor, gleda "policiju i huligane" i "rat", ne trepće, ne da da se ugasi, neće na spavanje, traži da mu kupim DVD sa tim "filmom". Sluša novinarske komentare, pa zapitkuje: a ko je taj Karadžić?

A ja se mislim kako su ti huligani, dok se dešavala Srebrenica, učili na nošu i isto tako s roditeljima gledali scene tuče s policijom, rat, i - sigurno - isto tako zapitkivali. U momentu se smrznem: šta da mu kažem, a da za 15 godina ne gledam ja njega na tom istom televizoru kako se bije s policijom?

Na kraju prelomim da kažem da je Karadžić kriminalac i da ide u zatvor, ne upuštajući se u komplikovane koncepte prezumpcije nevinosti dok se ne dokaže suprotno. Onda jutros dođe moj otac, pa kaže: "...e, siroma Karadžić..." Normalno, tu usledi "kraći, prijateljski razgovor" između nas dvoje (sve jednan te isti još od 90-tih), a sve pred detetom, kome i ono što je mislio da mu je sinoć bilo jasno, više ništa sigurno nije bilo jasno.

Mislim... nemojte samo na siroma roditelje. Iako vrlo važan, nije to jedini uticaj koje dete prima. I dede su tu važne, vrlo. I prijatelji, čiji roditelji mogu biti od dedine sorte.
Brooklyn Brooklyn 11:15 30.07.2008

Re: Siroma roditelji

pa na tebi je da zastitis svoje dete. zabrani svom roditelju da dolazi i vidja dete ako ce da lupeta.
Beingness Beingness 12:47 30.07.2008

Re: Siroma roditelji

Brooklyn
pa na tebi je da zastitis svoje dete. zabrani svom roditelju da dolazi i vidja dete ako ce da lupeta.


Ih, sad!

Mislim da je razumnija varijanta (bar ja tako planiram da odgajam dete kad ga budem imao) da se kaze roditeljima i prijateljima, ukoliko krenu da pred detetom iznose stavove koji su mi skandalozni, da lepo te stvari zadrze za sebe kada je dete tu i da to ne nameravam da tolerishem; dakle, bice "hvala, prijatno, ajd' palite sad, vidimo se kad nauchite shta je primereno".

To za dede i babe - jedna moja mala rodjaka koja zivi u jednoj zapadnoj zemlji mi je rekla (tad je imala 10 god) kako joj nije jasno zashto Srbija saradjuje sad na bilo koji nachin sa tom zemljom u kojoj je rodjena i u kojoj odrasta, kad je ta drzava bila agresor i kada su stanovnici iste nashi neprijatelji. Ja se tu sledim, pitam lepo njene roditelje otkud njoj to, u prichi se ispostavi da baba-nacionalista ispire mozak deci kad god roditelji nisu u blizini. Ja bih istog trenutka i sopstvenu majku i oca oterao u tri materine i rekao im da nisu pozeljni sve dok se ne unormale.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:46 30.07.2008

Re: Siroma roditelji

Joj, Brooklyn i Beingness... nemojte pogresno da me shvatite, ko boga vas molim, ama moram da pitam - jel' vi to iz teorije ili prakse zamisljate takvo resenje kao moguce? Pa, ja mog oca volim iako se s njim u minimum 50% zivotne filozofije ne slazem. A volim ga 100%. Ne volim mnogo od onog sto misli, sto cini, sto radi... ali volim njega. I moje ga dete voli, a on moje dete obozava.

Nisam sigurna da bih jednom takvom pretnjom postigla ista drugo do nepotrebnu komplikaciju situacije koja bi duboko povredila sve troje: i oca mi i dete mi i mene mi. Uostalom, time ne bih mogla da garantujem da sam dete 100% zastitila od takvih uticaja. Moja sestra od strica iz Kanade (tamo rodjena, tamo odrasla, tamo petoro dece rodila, tamo zivi), prica mi kako joj se pre neki dan osmogodisnja cerka vratila iz skole i izjavila: "Ja mrzim Hrvate." Ma, dete ne zna ni ko su Hrvati, ali zna da ih mrzi. Gde je ona to cula - boga pitaj. Negde u Kanadi, svakako. A sta cemo s uticajima unutar Srbije?
Spiridon Spiridon 08:50 30.07.2008

preporuka Jeci

dobar ugao iz koga analiziras ovo aktuelno desavanje.

Malo razuma nikada nije na odmet!

Jelena Milić Jelena Milić 09:21 30.07.2008

Re: preporuka Jeci

hvala s

posto sma obajvila post, dadoh samoj sebi odgovor

roditelji su ispred bine, deca u makedonskoj :(

Jelena Milić Jelena Milić 09:21 30.07.2008

Re: preporuka Jeci

hvala s

posto sam obajvila post, dadoh samoj sebi odgovor

roditelji su ispred bine, deca u makedonskoj :(

Jelena Milić Jelena Milić 09:18 30.07.2008

sustinska odgovornost radikala

Žarko Korać, psiholog i predsednik SDU smatra da organizatori mitinga, SRS i ostale stranke i organizacije, imaju "suštinsku odgovornost“ za večerašnje nasilje.

"Već nekoliko dana imamo sukobe na ulicama Beograda, ali SRS se nijednom nije ogradila od toga. Nijednom nisu rekli jasno da osuđuju nasilje. Zbog toga, šuplje zvuče reči da oni nisu hteli nerede“, smatra on.

Korać je još rekao da navijačke grupe koje su učestvovale u sukobima, "nisu presek mladih generacija u Srbiji“.

Zen Master Zen Master 09:37 30.07.2008

Re: sustinska odgovornost radikala

Jelena Milić
Žarko Korać, psiholog i predsednik SDU smatra da organizatori mitinga, SRS i ostale stranke i organizacije, imaju "suštinsku odgovornost“ za večerašnje nasilje.

"Već nekoliko dana imamo sukobe na ulicama Beograda, ali SRS se nijednom nije ogradila od toga. Nijednom nisu rekli jasno da osuđuju nasilje. Zbog toga, šuplje zvuče reči da oni nisu hteli nerede“, smatra on.

Korać je još rekao da navijačke grupe koje su učestvovale u sukobima, "nisu presek mladih generacija u Srbiji“.



Normalno da se ne ogradjuju kada su navijači došli na miting po ranijem dogovoru sa vrhom SRS-a ( imaš detalj o tome u Blicu tj kakav je razgovor čuo novinar na samom mitingu ). Jedini je problem što se ta gomila maloumnika malo ranije intoksicinirala u potrebnoj količini za divljanje pa se stvar otela kontroli pre zakazanog roka za akciju. Nažalost ne bih se složio u potpunosti sa Žarkom Koraćem jer ta gomila idiota možda nije baš tačan presek mladih u ovoj zemlji ali dosta govori o stepenu ozračenosti te generacije onim što su Radovan Karadžić & Co radili devedesetih. Ima odličan tekst Dubravke Ugrešić na Peščaniku pod nazivom Konobari fašizma upravo na tu temu.
Evo sada će Guča koju će posetiti pet puta više ljudi nego Exit, gde god da kreneš po gradu i dalje trešti trash muzika na sve strane, a previše njih koji imaju 20 i kusur se najstrašnije loži da je Radovan Karadžić heroj a da su Hrvati Ustaše...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:08 30.07.2008

Re: sustinska odgovornost radikala

Jelena Milić
Žarko Korać, psiholog i predsednik SDU smatra da organizatori mitinga, SRS i ostale stranke i organizacije, imaju "suštinsku odgovornost“ za večerašnje nasilje. "Već nekoliko dana imamo sukobe na ulicama Beograda, ali SRS se nijednom nije ogradila od toga. Nijednom nisu rekli jasno da osuđuju nasilje. Zbog toga, šuplje zvuče reči da oni nisu hteli nerede“, smatra on. Korać je još rekao da navijačke grupe koje su učestvovale u sukobima, "nisu presek mladih generacija u Srbiji“.


Nisu presek mladih generacija, ali su pokazatelj postojanja duboke socio-psiholoske podele unutar Srbije i ja se pitam da li ce se oni, sa te druge neprilagodjene strane, ikada asimilovati i kakva buducnost, sa njima u okruzenju, moze da se ocekuje.
Jelena Milić Jelena Milić 09:36 30.07.2008

I?

Vođa navijača: Nismo išli organizovano na miting

Jedan od vođa Partizanovih navijača, Predrag Simić, zvani Sima Srbija, kaže za Press da se "grobari" nisu organizovali za sukob sa policijom, već da je "svako od navijača išao sam za sebe".
- "Grobari" nisu organizovano išli na protest, već su na ulice izašli oni koji za sebe smatraju da su patriote i koji vole Srbiju. Tačno je da je na ulicama bilo navijača Partizana, ali ne mogu da kažem da smo bilo šta organizovali niti se pripremali. Svako je svojevoljno izašao da iskaže revolt zbog hapšenja Radovana Karadžića i ko god je to radio, radio je u svoje ime, a ne kao navijač našeg kluba! Moje mišljenje je da su na ulice izašle patriote i ljudi koji vole svoju zemlju - kaže Simić, koji je prve večeri protesta povodom hapšenja Karadžića bio ispred zgrade Specijalnog suda, zajedno sa pripadnicima "Obraza", kada je i priveden. On je dodao da "ne treba navijače Partizana optuživati za haos koji je napravljen u gradu".
- Nismo delovali kao celina i svako će za sebe da odgovara kada policija bude rasvetlila šta se sve dešavalo - kaže Simić, koji je bio na mitingu radikala, ali nije želeo da otkrije da li se sukobljavao sa policijom.


i, ko je slao u javnost ovakvu sliku ko su a ko ne patriote i kako se voli srbija? SRS ili paris hilton???
Jelena Milić Jelena Milić 09:36 30.07.2008

I?

Vođa navijača: Nismo išli organizovano na miting

Jedan od vođa Partizanovih navijača, Predrag Simić, zvani Sima Srbija, kaže za Press da se "grobari" nisu organizovali za sukob sa policijom, već da je "svako od navijača išao sam za sebe".
- "Grobari" nisu organizovano išli na protest, već su na ulice izašli oni koji za sebe smatraju da su patriote i koji vole Srbiju. Tačno je da je na ulicama bilo navijača Partizana, ali ne mogu da kažem da smo bilo šta organizovali niti se pripremali. Svako je svojevoljno izašao da iskaže revolt zbog hapšenja Radovana Karadžića i ko god je to radio, radio je u svoje ime, a ne kao navijač našeg kluba! Moje mišljenje je da su na ulice izašle patriote i ljudi koji vole svoju zemlju - kaže Simić, koji je prve večeri protesta povodom hapšenja Karadžića bio ispred zgrade Specijalnog suda, zajedno sa pripadnicima "Obraza", kada je i priveden. On je dodao da "ne treba navijače Partizana optuživati za haos koji je napravljen u gradu".
- Nismo delovali kao celina i svako će za sebe da odgovara kada policija bude rasvetlila šta se sve dešavalo - kaže Simić, koji je bio na mitingu radikala, ali nije želeo da otkrije da li se sukobljavao sa policijom.


i, ko je slao u javnost ovakvu sliku ko su a ko ne patriote i kako se voli srbija? SRS ili paris hilton???
miladics miladics 09:41 30.07.2008

Re: I?

Sta bi radili da nisu patriJote i ne vole Srbiju ? Mozda ne vole samo Beograd ?! Ko ce ih znati , ne razumem se u patriJotizam .
Jelena Milić Jelena Milić 09:47 30.07.2008

natasa micic za e novine

Nataša Mićić, potpredsednica Liberalno-demokratske partije Objavljeno: Uto, 29. 07. 2008. 17:04 DRŽAVA LIČI NA KAFANU „LUDA KUĆA”

PHOTO: DRAGAN KUJUNDŽIĆ

Za vreme vladavine DOS-a, uprkos brojnim opstrukcijama, uz velike napore, nekako smo uspevali da uredimo skupštinu, mediji nisu glorifikovali haške optuženike – RTS je emitovao film o Srebrenici. Bili smo na dobrom putu da se snage prošlosti pobede. Nismo uzmicali niti smo im pravili ikakve ustupke. Preteća pisma koja smo dobijali nismo objavljivali u medijima kao sadašnja vlast koja kukanjem pokušava da objasni zašto nije odlučna. Umesto da građane oslobode straha, oni ga podgrevaju. Umesto da štite građane, oni traže zaštitu od građana. Uvek imaju opravdanja, izgovore ali i ciljeve koji daleko premašuju, kako realnost, tako i kapacitete. Rezultat je to što im gledaju kroz prste svi koji im jedino mogu pomoći tako što će za njih glasati,ali ne mogu umesto njih sprovoditi politiku i zakoneRazgovarao: Bojan Tončić

Hapšenje Radovana Karadžića, naizgled, nagoveštava da će u Srbiji možda otpočeti proces suočavanja s prošlošću. S druge strane, demonstracije klerofašističkih pokreta, predvođene snažnom parlamentarnom strankom, ukazuju na suprotno. O tome da li su u Srbiji definitivno pobeđene velikosrpska ideja i ideologija mržnje ili vaskrsavaju podstaknute nečinjenjem vlasti, za e-novine govori Nataša Mićić, potpredsednica Liberalno-demokratske partije:

Moglo bi se reći da te ideje vaskrsavaju. Jer kako objasniti što je otpor hapšenju jači, dugotrajniji i beskrupulozniji nego što je bio povodom hapšenja jednog Miloševića ili, recimo, Šljivančanina. Dakle, prethodne godine nisu iskorišćene za suzbijanje velikosrpskih ideja i ideologije mržnje, nego su još i pothranjivane večitim tezama o nepravdi koja Srbiju pretvara u žrtvu.


*Kako ocenjujete deklarativno pomirenje koje nagoveštavaju Demokratska stranka i Socijalistička partija Srbije? Štaviše, čuju se i nezvanični nagoveštaji da socijalisti traže i uključivanje ostalih stranaka u taj posao?

Nema pomirenja bez pročišćenja. Sve ostalo je jos jedna iluzija u kojoj LDP svakako neće učestvovati.

*Građanski savez je sačinio i progurao Zakon o lustraciji, jedan od onih koji nikad nisu primenjeni, a nova politička konstelacija ukazuje na to da neće nikad, ili bar ne u skorije vreme, ni biti. Može li se s takvim nasleđem i odsustvom namere da se objavi istina postići konsenzus političkih činilaca o nečem progresivnom?

Ne. Nikada. Onima koji su svojim činjenjem ili nečinjenjem omogućili najveći sunovrat Srbije treba zabraniti bavljenje javnim ili državnim poslovima. Kao predsednica Skupštine Srbije, primenila sam taj zakon u delu koji obavezuje predsednika parlamenta da predloži kandidate za Komisiju za utvrđivanje odgovornosti za kršenje ljudskih prava. Skupština je izabrala članove Komisije koji su vrlo brzo, rušenjem tadašnje vlade, onemogućeni da rade. I tu je stavljena tačka. Tačka nakon koje je svaki sledeći predsednik parlamenta pristajao da ne poštuje i ne primenjuje zakon, koji je još uvek na snazi. Ne samo da u ovoj zemlji postoje zakoni koji se selektivno primenjuju - ne primenjuju, nego postoje i ovakvi zakoni koji se jednostavno s lakoćom ignorišu do te mere da nam najviši funkcioneri u tome daju primer. Zakon će biti primenjen kad-tad. Ako je za utehu, i druge zemlje su čekale i imale poteškoća u primeni ovog zakona.

Nema suočavanja s prošlošću bez suočavanja sa istinom i odgovornošću, koje su osnovna potreba ovog drustva. Linija manjeg otpora je izbegavanje istine i „pravdanje“ hapšenja pukom obavezom. Građani se na taj način udaljavaju od mogućnosti ozdravljenja društva. Vlast to koristi jer se na taj način dodvorava onim građanima koji nisu u stanju da sagledaju ukupnu situaciju i štetu, nego su orjentisani na kratkoročnu korist, a klerofašistima je svako izbegavanje odgovornosti pogodno tlo za opstanak i jačanje.

*U kakvom je stanju Srbija nakon vandalskih demonstracija u slavu Radovana Karadžića i posle izjave iz vrha Srpske radikalne stranke da „Karadžić nije doživeo sreću Đinđića". Uz pretnje kojima se priziva obračun sa državnim vrhom? Vidite li u svemu ovom naznake (neproglašenog) vanrednog stanja, gde su granice tolerancije, šta bi moglo da bude građanski odgovor na ovakve gnusobe?

Nije ovde reč o toleranciji, već o primeni zakona. Ova država ima zakone koji zabranjuju širenje mržnje, zabranjuju vandalizam bilo gde i oni moraju da se primenjuju. Zakon ne može malo da se primenjuje, a malo ne. Selektivna primena zakona je recidiv već 60 godina i zato imamo vandalizam na ulicama. A s obzirom na to da se zakon ne primenjuje, očigledno je da nekome iz vlade, pošto je vlda direktno odgovorna za primenu zakona, odgovara ovo ludilo. Tako čitava država liči na kafanu „Luda kuća”.

Nažalost, poslednjih nekoliko godina, vlast i dobar deo medija građanske antifašističke proteste vidi kao ekstremne, a ove nasilne toleriše kao normalan odgovor na želju jednog dela Srbije da se prvo i najvažnije uljudi, a zatim i priključi Evropi.

*Na predlog Liberalno-demokratske partije, kako je rekao predsednik Skupštine grada Beograda, Branislav Belić, odložena je sednica skupštine, zakazana za ponedeljak, zbog protesta u Beogradu. Zar to ne sugeriše građanima svojevrsni sumrak institucija, nemoćnih da osiguraju demokratske procese od huligana klarofašističke provenijencije? Kakva je to poruka, zašto je LDP tako postupila?

Svaka odluka podrazumeva sagledavanje celokupne situacije, uključujući i blisku prošlost i potencijal sadašnjih koalicionih partnera. Za vreme vladavine DOS-a, uprkos brojnim opstrukcijama, uz velike napore, nekako smo uspevali da uredimo skupštinu, mediji nisu glorifikovali haške optuženike – RTS je emitovao film o Srebrenici. Bili smo na dobrom putu da se snage prošlosti pobede. Nismo uzmicali niti smo im pravili ikakve ustupke. Preteća pisma koja smo dobijali nismo objavljivali u medijima kao sadašnja vlast, koja kukanjem pokušava da objasni zašto nije odlučna. Umesto da građane oslobode straha, oni ga podgrevaju. Umesto da štite građane, oni traže zaštitu od građana. Uvek imaju opravdanja, izgovore ali i ciljeve koji daleko premašuju, kako realnost, tako i kapacitete. Rezultat je to što im gledaju kroz prste svi koji im jedino mogu pomoći tako što će za njih glasati, ali ne mogu umesto njih sprovoditi politiku i zakone. Tako su doneli ponižavajući Ustav, branili Kastra, učestvovali u povlačenju ambasadora kako bismo sada mogli da se radujemo sto ih vraćaju, pravili cirkus od kadrovskih rešenja... ili, kao pre neki dan, uvodili obavezno prisluškivanje na Internetu. A s druge strane, LDP-u se traži dlaka u jajetu. Ne mogu da kažem da mi to ne imponuje, jer to govori da su poverenje i očekivanja od nas velika. Mnogo veća nego proporcionalni odnos naših poslanika ili odbornika u skupštinama.



PHOTO: BETA/MILE GVOZDENOVIĆ


LDP nije odustala od puta koji ide u susret događajima, ali to ne znači da ne uvažavamo realnost, naš položaj i odgovornost koju delimo u gradskoj skupštini sa koalicionim partnerima čijeg smo potencijala svesni. Institucija gradske skupštine nije urušena, naprotiv, nastojimo da je spasemo od urušavanja.

*U četiri beogradske opštine, LDP učestvuje u vlasti sa socijalistima; verovatno na neki način ulazi i u vlast na republičkom nivou, nekom podrškom, ako nikako drugačije. Kako pomiriti ono što je uoči izbora, i mnogo ranije, izgledalo nepomirljivo, kako sa socijalistima koji nisu pokazali nikakav otklon od Miloševićeve politike, nikavu nameru da se suoče s prošlošću, zatraže oproštaj, koji čak nisu ni konstatovali šta je to bilo tako loše da bi došlo do pomirenja?

LDP nema nameru da se miri sa onim što je učinjeno prethodnih godina. To što su socijalisti na vlasti sa demokratama, mi smo videli kao najmanje loše rešenje. Ako su socijalisti i njihovi koalicioni partneri deklarativno za SPP i približavanje Evropi, naša odgovornost je da ipak pokušamo da pomognemo toj opciji. Ali ništa ne zaboravljamo. Ne zato što smo zlopamtila nego zato što smo odgovorni ljudi. Svaki zakon koji vodi evropskim integracijama ćemo podržati. Bez obzira na to ko ga je predložio. I drugo, ako je Tadić mogao sa Koštunicom, što ne bi mogao sa Dačićem. Barem neće paliti ambasade, naprotiv, obećava glasanje za SPP, koji je za Koštunicu ništavan.

*Govorite (političari građanske orijentacije) o manjem zlu (manjem nego što bi to bila vlast radikala i DSS), ali može li se tome verovati kad sve svedemo na personali nivo; personifikacija tog zla koje je sada „manje" i dalje je u vrhu vlasti SPS. Reč je o ljudima koji su autoritarno odlučivali o ljudskim sudbinama, pogotovu u unutrašnjosti, što frustrira ljude koji su se u vreme Miloševića njima suprotstavljali, političare, aktiviste? Kakva je tu budućnost, budući da su apetiti socijalista, ispostavilo se, preveliki, i kako se lično osećate kada vidite ta nova kadrovska rešenja?

Mnogi koji tako govore podržavali su vladu Koštunica–Tadić i zamerali GSS-u, kasnije LDP-u, što su osuđivali politiku kohabitacije, a potom koalicije, a postadoše čistunci. Još jednom da ponovim, a sigurna sam da delim mišljenje svakog člana ili glasača LDP, osećam se veoma loše. Uložen je silni trud da se LDP predstavi kao ekstremistička partija, a čitavo društvo je istovremeno kroz najvažnije državne poslove bilo pripremano na prihvatljivost SPS-a. Čemu onda izneneđenost? Ipak, nadam se da će demokrate, kao stariji koalicioni partner, imati veću težinu u vlasti i samim tim, nekako, amortizovati zabrinjavajuća državna i lokalna personalna rešenja.

*Šta ćete raditi u Skupštini Srbije, imate li već neke predloge zakonskih tekstova? Primetno je da ste bili poslanička grupa „kvorum", zašto i dokle, u kojim sve situacijama? Da li to možete da naplatite jednakim tretmanom vlastitih zakonskih predloga ili čimegod?

Većina u skupštini nije velika. A oni koji su išli na letovanje u toku skupštinskog zasedanja i dalje to čine. Ne mislim to personalno, već samo primećujem da se, uprkos zabrinjavajuće maloj razlici između vlasti i opozicije, poslanici iz vlasti ponašaju na isti način kao i pre nekoliko godina. Verovatno smatraju da, pošto se ne javljaju za reč ni po jednoj tački dnevnog reda, nisu obavezni ni da prave kvorum.

A logika im je totalno pogrešna. Jer, ćutanje na svaki problem koji naprave radikali, a nekad ih dnevno ima po nekoliko, samo ih (radikale) dodatno ohrabruje.

Insistiraćemo, u skupštini, i dalje na istini i odgovornosti. U pogledu konkretnih zakonskih predloga, nastojimo da se na dnevnom redu nađu, a potom budu usvojeni – antidiskriminacioni zakon, čiji smo predlog podneli skupštini prošle godine, set zakona koji se odnose na pravosuđe, zakon o bezbednosti saobraćaja kao i predloge koji se tiču demokratizacije medija, a podrazumevaju i promene loših kadrovskih rešenja. Inače, zadovoljni smo što se naša politika delom ostvaruje iako nismo u vlasti.



ivana23 ivana23 11:07 30.07.2008

Roditelji, sta gledate na TV, jutros?

djape071 djape071 11:12 30.07.2008

Tocak mercedesa nije tocak istorije

Draga Jasmina, ovaj Vas govor me podseti na govor Dusana Matkovica marta 1991 na uscu (ne zeleci naravno na bilo koji drugi nacin sa njim da Vas poredim) koji ce izgleda ovih dana ponovo u vlast, a koji je tada pozvao roditelje da odu na terazije i fizicki "prevaspitaju" svoju decu. Kao stanovnik Beograda nagledao sam se demonstracija i politickih bitaka na ulicama koje su nekada, nazalost, zavrsavale i tragicno. Ne treba se nervirati, vreme ce sve da ispegla, ta deca ce jednog dana na neku drugu decu da salju policijske kordone, mozda bas na vase unuke...u to ime vam saljem jednu divnu pesmu Milovana Vitezovica:

Milovan VITEZOVIĆ

OTAC MOGA TATE


Otac moga oca
Tačnije moj deda
Bio je Solunac i čovek prvog reda
Cenjeni birokrata između dva rata
Između dedinog i svog rata

(Moj otac nespreman svet da gleda
Pobuni se protiv deda
A deda čovek prvog reda
Da zadrži dobre pozicije stare
Na sina studenta posla žandare)

Moj otac tačnije moj tata
Bio je prvoborac partijski tata mata
Cenjeni birokrata posle rata

U želji da svet svojim očima gledam
Da se pre ne predam
Istine su uspele da me shvate
Pobunih se protiv tate birokrate

Gospodo tate i mame dame
Točak Mercedesa nije točak istorije
A otac odmah na me kordon narodne milicije

Moj deda sve to gleda
I brkove suče
Seća se mog oca od juče
I svog od prekjuče


E da, i svi oni koji su na vlasti nazivaju one koji hoce da uzmu vlast i protestuju huliganima i olosem. Kad se setim 9 marta i prica da je Vuk Draskovic doveo pune autobuse albanaca sa strane da razbijaju i pljackaju beogradske izloge, kad se setim 1996 Dragana Tomica i "grupice" studenata, kad se setim 1999 godine i "fasista" iz Otpora i naravno 5 Oktobra 2000 kada su isti ti navijaci Zvezde i Partizana bili prvi koji su provalili u skupstinu i zapalili je, a potom i RTS (sto su hteli i sinoc da urade), znate, nekako sam postao "Confortably numb" na sve to...

Jedini koji su me uvek odusevljavali su bili ulicni sviraci u Knez Mihajlovoj, cim se ono razbijeno staklo i smece posle demonstracija pokupe tek toliko da mogu sesir pred noge da stave, oni izadju i sviraju...
vucko92 vucko92 18:57 30.07.2008

Re: Tocak mercedesa nije tocak istorije

Od tih Vitezovićevih šedesetosmaških mi se najviše sviđa ona o kordonu - kad policajci iz unutrašnjosti skrivaju poglede, da ih studenti ne bi prepoznali, a onda majke studenata zamerile što nisu po njima poslale nešto svojoj deci, kad već dolaze u Beograd - da nemate možda pri ruci i tu? :)
angie01 angie01 21:51 30.07.2008

Re: Tocak mercedesa nije tocak istorije

U želji da svet svojim očima gledam
Da se pre ne predam
Istine su uspele da me shvate
Pobunih se protiv tate birokrate



e , gde mi nadje da citirash u ovom odsutnom chasu vitezovica- nejvecg foliranta, ako je to uopshte moguce izabarati medju povecom konkurencijom politichkih imela.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:52 30.07.2008

cija su ovo deca?

To su deca nezadovoljnih, nesrecnih i socijalno nestabilnih roditelja.
Beingness Beingness 13:22 30.07.2008

Zloupotrebljena deca.

Evo jednog klipa na temu zlostavljanja dece. Oko 00:16 mozete vec da vidite decu sa prikladnim kapama, ogrnutim zastavama, kako skandiraju "Luka, Srbine" zblaznutih lica. Da li zna ovo dete i da je pomenuti Srbin ubio devojku kolima, ne bash mnogo stariju od nje?



Upozorenje: stavite naochare za sunce da zashtitite mrežnjače, zbog outfit-a Likice Vukićević u kadru odmah posle dece.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana