DS drug Miki M

Jelena Milić RSS / 12.06.2008. u 07:08
EVROPO, JEDI GOVNA

 

Naslovna u danasnjem Kuriru i naslov intervjua sa Mikijem Mrkonjicem u istom

 

Ovo nije put u Evropu, i tu Evropa greši. I naši koji to rade nek idu u kurac zajedno s njima! Napiši da im Mrkonjić to poručuje
Thumb_0150.jpg

 

BEOGRAD - Ovo je sramota! To rade takozvani evropejci i vlast DOS! Oni to rade, pička im materina! Hapse naše ljudi da bi se opravdalo NATO bombardovanje! Ovim rečima Milutin Mrkonjić, potpredsednik SPS, prokomentarisao je za Kurir vest o hapšenju Stojana Župljanina. Mrkonjića šokiranog ovom informacijom zatekli smo na gradilištu.

- I Holandija, ono govno od zemlje, oni će da nas ucenjuju! Pa holandski lekari se ubili Slobodana Miloševića u Hagu!


Znate li ko je naredio hapšenje Župljanina?

- Ne znam ko hapsi, to nije bitno. Za mene je sve to vlast DOS, od Petog oktobra naovamo. Ko god ga je uhapsio, budala je! Ne mogu da hapse ljude kad god se digne kurac Holandiji! Ej, bre, mi hapsimo naše ljude! To ne može! To nije put u Evropu, i tu Evropa greši. I naši koji to rade nek idu u kurac zajedno s njima! Napiši to lepo, Mrkonjić im to poručuje.


DSS drži policiju, a DS Ministarstvo pravde. Ko onda stoji iza Župljaninovog hapšenja?

- Ma, hapsiti čoveka kada sastavljamo vladu i kada Evropa insistira... Pa, Evropa jede govna, i to napiši! To je pogrešan potez danas. Ostavite, bre, ljude na miru! Oni treba da odgovaraju što su bombardovali našu zemlju!


Hoće li odgovarati?

- Odgovaraće kad-tad. I Holandija što je ubila Slobodana Miloševića! Ubice! Dragoljub Milanović u zatvoru čami nevin, jer je bio politički pritisak sa Zapada da se donese takva presuda.

Kako će ovo uticati na pregovore o formiranju vlade?
- To ne ide u prilog naporima da se napravi vlada!

Jesu li izručenja Hagu problem?

- Naravno da je ovo problem i da ruši sve napore i bitke koje vodimo da dođemo do ove usrane vlade! Kad god se pravi Vlada, ovako se nešto dešava! Prošli put su jurili Ratka Mladića da pokažu kako sarađuju s Hagom.

Da li će posle ovoga biti pregovora sa DS ili ćete nastaviti razgovore sa DSS i radikalima?
- Ne mogu sada to da kažem, otkud znam! Daj da se saberemo pa da vidimo. Posle ovoga niko više nema prava da bilo šta spočitava socijalistima.

Razmišljate li i dalje da budete premijer?

- Da sam ja predsednik vlade, hapšenje ne bih dozvolio! Ovako kako oni rade tako ne može.

Partneri bi morali da prihvate drugačiji pristup?
- Pa, naravno.

Pa hoće li se nastaviti postojeći pregovori sa DSS i SRS?
- Mi pregovore nastavljamo. Moramo te pregovore da završimo. Sve će se znati u narednih nedelju dana.

Čekajte, pre par dana ste rekli da niste zadovoljni pravnom analizom DSS o SSP i načinom na koji su usklađene penzije?

- Znate šta, nema potrebe da Koštunica unosi nervozu u razgovore. To je sve što mogu da kažem.

MARKO SE SAM ODBRANIO

Marko Milošević je oslobođen optužbe za nanošenje telesnih povreda otporašima?

- To nema nikakve veze s nama. Dečko je vodio sam proces, oslobodio se, mi tu nemamo nikakvog uticaja i nismo ni znali za to. To je sasvim u redu. Šta je tu problem?

Znači, pozdravljate tu odluku suda?

- Naravno da pozdravljam. Svaku odluku suda koja je pozitivna i utemeljena na istini pozdravljam. Ali,to nema veze sa pregovorima o vladi, niti smo se mi tu mešali. Marko je vodio taj proces i završio spor



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pufna pufna 14:26 12.06.2008

nije to Miki Maus

to je gorila u Eurosalonu

mozda cu da popijem drvlje i kamenje na ovom blogu- udruzenju razocaranih ldpovskim reakcijama, ali se meni nesto cini smislenijim ovakva reakcija ldp-a od tvrdog principijelnog stava.
Prvo je bila reakcija- podrzacemo sve sto ka Evropi ide, za sta si i ti Jelena bila( naravno, pre nego sto im je Bota popusio, ali i da nije to uradio, sto je slazem se katastrofalno, sustina problema ostaje ista ukoliko se oni ne dogovore oko cega ce se ove 4 godine slagati!). Da bi potom pustili Vesnu Pesic da odreaguje da je katastrofalno lose to sto Boris Tadic prica. Nesto mi se ne cini da mu je ostala duzna ( Boris- Putin- mesa ulogu premijera i predsednika, sve sam radi i tako dalje...)

Razlog za ovakav moj stav je cinjenica da mi od Srbije takve (njene politicke scene), ne mozemo pobeci i daj da je nekako preveslamo na onu stranu, daj VISE! Znam da sa primitivcem Mrkonjicem to nije ona strana, ali eno ga sitno nacionalisticko djubre visi u zatvoru. Zato sam i zapusila nos.
Drugo, ma koliko ove nase politicke vrhuske bile lude?! i destruktivne, narod stoji ( sto je stvarno paradoks) crvrsto na stanovistu da mu ih je dosta- hoce taj ssp i kakvu takvu Evropu.
Ono sto mi je oduvek bilo infatilno u nas je reakcija na ldp dok je kritikovao BT, da su ''stalno negativni, da samo kritikuju...'', pa evo im sad primer pozitivistickog pristupa pa da stvarno vidimo ko je ds i sto sad hoce ili nece sa ldp. pod uslovom da ldp ostane to za sta se zalagao da jeste- departizacija...

tako da mene sad zanima-
sta cemo sa jatacima koji cuvase ovu gnjidu od Zupljanina???

odakle Zupljaninu dokumenta? fasifikat iz policije?
sta cemo sa saradnicima na visokom polozaju? kad cemo njih vise pohapsiti?

Ko je uhapsio tj. radio na razotkrivanju ovog slucaja? sigurno to nije vrh BIe. UBPOK?
Jelena Milić Jelena Milić 14:51 12.06.2008

to pufna

Prvo je bila reakcija- podrzacemo sve sto ka Evropi ide, za sta si i ti Jelena bila ( naravno, pre nego sto im je Bota popusio, ali i da nije to uradio, sto je slazem se katastrofalno



Draga Pufno,

ovo nije sasvim tacno, a kao kazu u detaljima je sustina. zato sam dole posotovlaa ceo moj post BEING IVAN MALJKOVIC i iskreno te molim da ga jos jednom procitas. on je ono sto se kaze SISTEMSKI post, jedamn od vecih, bitnijih u kome sam iznela svoj nacelni stav o necem bitnom, I JOS UVEK ZA SVAKU REC STOJIM IZA NJEGA. videces da u njemu nigde nije receno PODRZAVAM SVE STO IDE KA EVROPI ( sta je BTW kriteriji, pa i radikali tvrde da idu ka EU, dakle u tekstu ces videti JASNE USLOVE koje sam ja smatrala testovima parametrima za neku, kavu takvu sigurnost da ce ta vlda sa SPS zaista biti pro E, jer nisu samo dela u pitanju ratifikacije etc, vec I PORUKE JAVNOSTI. RECI SU TAKODJE DELA. I OTUD MOJ UZAS I TADICEM I MRKONJICEM)

velika je tema, velika dilema, BITNO JE DA RAZGOVARAMO, PROCENIMO, MOZDA ZAJEDNO USVOJIM NEKI KONSENZUS NZS STA U OVAKO ZEZNUTOJ SITUACIJI UCINITI, nije li to svrha bloga u i kometara i diskusija. i garantujem ti da drvlje i kamenje ovde neces doziveti, ne verujem i da jesi ikad.

dakle tvoj rezon bih skoro sasvim prihvatila da nema opcije b, novih izbora i istrazivanja od samo pre desetak dana --da pro eu snage rastu a nacionalisticke opadaju. dakle, ne vidim ni jedan racionalan razlog ( u pare kao razlog ne verujem, mislim da ce ovo sa SPS da se posle svega i tadiceve mekanosti --NEODGOVRNOSTI DRZAVNICKE ONAJ GOVOR JE ISTORIJSKI NEODGOVORAN I OPASAN A NE NEBULOZA KAKO KAZE VP)

da se ne pokusa odigrati na kartu novih izbora, i stavljanja ldp na zes listu! ( da ja bih ih podrzala u tome, celu listu, naravno, i pored svega sto pisem od subote, jer bi to izmedju ostalog znacilo da je DS uvideo kakvo sranje su nacinili)

sumnjam da su licne sujete i finasijski interesi nedupostivo mnogo uzeli maha.
kako kazu ameri when goings get though the tough get going on



Being Ivan Maljković
Jel znate onaj kad umre Staljin i završi u paklu, naravno. Oni gore znaju da je došao jak igrač, iskusan kolega, pa odlučili da mu upriliče sight seeing tour, da ga impresioniraju takoreći. Proveli ga kroz gulazima ravne mučionice, maštovita čištilišta, pokazali mu i par SandM slučajava kojima još nisu doskočili, autentičnosti radi....Zadovoljan Staljin, suče brk, pomisli ipak boga ima, bolje ovde, šta bi ja ionako u raju radio, ka dodjednom krajičkom oka ugleda jednu sređenu radnu sobu-biblioteku. Sva u koži i drvetu, kamin, bar, sve tu.Vidi Staljin neko sedi okrenut leđima, piše nešto, atmosfera zrači spokojom i kreativnošću, ne može očima da veruje, odlepi skroz. Gleda ga đavo, kaže cool, ne paniči odma, ne zaleći se sa zaključcima to Hitler prevodi Marksa i Engelsa na Hebrejski.



To ja samoj sebi pri pomisli da Ivica Dačić and Co na vlasti hapse i isporučuju Mladića. Mislim, ne bih se bunila ni da je Koštunica to uradio. Ni Beba, pa makar posle dobio i Nobelovu nagradu za mir i sve pare od nagrade stukao u noble cause, za razvoj novinarstva u RS na primer. Nadam se da Boris Tadić ima Dačićev stav o nastavku saradnje sa Hagom u vidu i da ima plan kako da to prevaziđe, ako planira i uspe da s njima napravi vladu. Ukratko, posle ovakvih rezultata izbora, a imajući u vidu neke najave, što se mene tiče, bolje DS sa SPS u vladi a Mladić u Hagu, nego DS čist i nekompromitovan, ha, ha, ha, SPS kao nepropran, a vlada SRS, DSS, SPS to jest Mladić na slobodi i Rusi pred vratima. U ostalom, mojne se pravimo mnogo blesavi, koga je sve sam DOS proprao, sa sve Čedom, Andrićem i Koraćem tamo, od Perišića do Čovića. Neki posle uporabe/centrifuge ipak završili u Hagu, tako da mi to sa Dačićem uopšte ne izgleda tako strašno kako se nekima čini, sad posle rezultata izbora. Pod uslovom, naravno, da DS ima upper hand u kreiranju i sprovođenju politike. Pristajući da bude u takvoj vladi, SPS bi možda formalno prećutno, ali u suštini ipak pristao na to da se koriguje odnos i članstva i birača i rukovodstva o politici 80/90, plus bi morao nastaviti da novo biračko telo traži i dalje među radiklima i sličnima, što nije loše.

Momentum zaletanja ka EU i zaletanja EU ka nama, koji je očit, a koji su i ponuđeni SAA i rezultati falabogu dokazali, takođe je neka vrsta kontrolnog mehanizma da SPS na vlasti sa nekim dovoljno jakim ne bi bio korak natrag. Ovo kažem zato što me poraz DSS na ovim izborima, kao i moga gurua Vladu Ilića, zaista podseća na poraz Milioševića 2000, koji je, setite se, 5 oktobra imao većinu u obe skupštine. Na civilnom društvu i progresivnoj opoziciji je, ako je bude, onda da nastavi sa dobrom praksom insistiranja na suočavanju sa prošlošću, da bude kontrolni mehanizam DS sa SPS na vlasti. Imaće pred sobom DS koji je preuzeo veliku odgovornost vaspitavnja SPS, hteo to on ili ne, dakle DS sa kojim će moći da sarađuju i pružaju mu podršku tamo gde će mu sa samim SPS biti teško, ako i on želi da zadrži svoj reformski idenitet. A upravo ta saradnja je ono što Srbiji itekako treba. LDP nije uspeo da to na pravi na pravi način artikuliše i time, ustvari, opravda pravi i osnovni smisao svog postojanja na našoj političkoj sceni. Posle tako masovne politike podrške SPS i radikalima ne može se čekati da oni samo nestanu, da se povuku ili načisto odjednom prosvetle. U pitanju su dugi i mukotrpni procesi puni kompromisa. Ali sve je OK, dok se valja trend na pravu stranu, u našem slučaju ka EU, i dok u društvu postoji otvoren i argumentovan dijalog o prošlosti, i nastavi se sa politikom kažnjavanja za ratne zločine. A da li će se on nastaviti i intenzivirati, pa teško da i to baš od Dačića zavisi. Setite se uostalom kakve je kompromise na putu svog ozdravljenja učinila Južna Afrika.



Čini mi se da u prilog argumentima koji nam pomažu da progutamo žabu zvanu Dačić ide i to što je zaista potrebno da Srbija što pre dobije vladu. Ne treba to da nam kaže ni Oli Ren, niko spolja, pa ni ekonomisti odavde, dovoljno je što se u skoro svakom društvu čuje ma sve se čeka, sve je na holdu. I logično je, tim pre što ovo nisu bili redovni već vandredni koji su došli samo 9 meseci nakon prošlih i mukotrpnog formiranja vlade. A pre toga, sećate se, blokada svega dok nedonesosmo ustav. Dačićeva žvaka oko socijalne pravde kao takva uopšte nije loša. Ja jesam levo liberalno nastrojena, ali imam mnogo gorih neprjatelja na našoj političkoj i ideološkoj sceni od nekog ko se zalaže za socijalnu pravdu. Pa i Đinđićeva vlada je dugoročno i na makroekonomskom planu bila liberalna, ali je sam proces privatizacije sa bonusima i socijlanim paketima bio solidno levičarski. Tranzicija je teška. Pitajte uostalom Zagorku Golubović, on smatra da je Boža Đelić, npr, jedan od ređih autentičnih socijaldemokrata kod nas. Kako će oni, tj Dačić da realizuje te svoje namere, druga je stvar, al bolje da o tome javno priča nego o kažnjavanju zapada tako što ćemo mu mi uskratiti naše društvo i sl.

Ako treba još argumenata, tu sam, od propiranja Željka Mitrovića VIA Pera Luković zarad viših ciljeva nadalje. Imam i onaj mog dobrog Berta da „Everyone has a right to reinvent himself,“ od Samardžića do Dačića. Mojne mi kažete, ovaj je samo pisao, samo je pisao i stvarao atmosferu u kojoj su Milošević, Čović, Dačić i Co realizovali. DS sa DSS u vladi, a verujte mi da mi je prerverzno ali laknulo kad je Koštunica oduvao Borisa u izbornoj noći, je po men ilošija varijanta od ovog gore, zato što je DSS do sada uspevao da dovoljno dugo i sa očitim posledicama nameće svoju politiku, što sa Dačićem nije slučaj. Jeste Dačić kao najveći pobednik ovih izbora, ali ne idu kod njega, njega zovu, i dalje svi nacoši idu kod tata Voje.



Kapiram ja LDP i mudro rade, kad već vide da su šanse male, ne bi mi sa SPS na republičkom nivou, pametno, jer tu je ipak i domen vanjske poltike. Ali ovakvo razmišljanje će nadam se, bar nekima od pristalica LDP koji se još uvek više bore načinima primerenim civilnom sektoru nego političkim partijama, i takve standarde postavljaju, biti lakše da razumeju zašto i LDP treba da prihvati na nivou grada vlast sa SPS i DS, ako do takve ponude dođe.



Ovo je bilo, a nadam se da se podrazumevalo, razmišljanje o najmanje lošem rešenju. Naravno da bih volela vadu DS—LDP—manjine ali to kanda neće moći. Lako je posle bitke biti pametan i likovati u fazonu I told you so. Ugodnija je pozicija nekog ko posmatra sa strane i kome je glavni interes Srbija u EU a ne i direktan stranački rejting, što je sasvim normalno razmišljnje i delovanje samih funkcionera i čalnova stranaka. Zato je meni milije što je Srbija dobila SAA, a ima izgleda i da ga ratifikuje, pa makar upravo to bio razlog što je LDP izgubio procenta dva, sve dok je LDP preko cenzusa. Jel ovom ponudom EU je konačno digla ruke od oštrije politike uslovljanvanja i natezanja tamo vamo, dala je umornoj Srbiji šansu, i evo, Srbija se nedugo posle kosovske traume, a cela priča oko Kosova i MZ jeste i dodatna trauma usled njihove nespretnosti ili komplikovanosti situacije, odužila na sasvim primeren način. Matematika je jedno, ali trend rules. Trend je onaj koji caruje, matematika klade valja.





Meni milo, čitam i gledam izveštaje iz strane štampe-Srbija se ipak okrenula EU. Za priču o gasu i nafti ja nemam dovoljno elemenata, osim da je i ovaj rašomon na vladi potvrdio ocenu mog Berta iz 1999 nama vojska, njima energetika, o kojoj sam vam već pisala. A vojska ipak određuje i spoljnopolitički kurs zemlje. Dakle, Srbija pravac Zapad, Mladić pravac Hag.



Eto, čestitke još jednom pre svega DS jer je bio pametan i stavio ekipu na listu. Lepo rekao Lučić, zbir je veći nego njihov pojedinačni na prošlim, efekat sinergije je u Srbiji još bitan. I o tome je trebalo misliti i ranije ali imati to u vidu i za ubuduće. Ne zavidim im oko nastavka realizacije žvake i EU i Kosovo, al pogledajte MZ na Kosovu! A mi i izbore sprovedosmo, kako tako, ma koliko se oni bunili. Pročitajte Vojina Dimitrijevića u današnjem Danasu. 1244 je počela da se slavi ko naša pobeda a ne da bude tačka na Miloševićev poraz što ona jeste. Pa i sam LDP reče pre dve tri nedelje, ne treba održavati izbore to je kršenje 1244. U fotofinišu, skupo, al DS nam pomože da dobijemo SAA, a izgleda i da oduvamo Koštunicu ako smo pametni. Malo li je na ovou bezidejnost. Danke EU big time. Al nije kraj, nastavite sa politikom stimulacije i uključivanja Srbije. Najbolji način da nastavimo sa obaveznim reformama.



I za kraj, LDP. Ivane, oni postoje kao stranka 30 meseci i oba puta su u kratkom periodu u prilično hendikep varijanti uspeli da uđu u pralament. Ne pamtim kome je to drugom kod nas u sličnim okolnostima uspelo. Tako da ja, spolja bar, zaista ne vidim razlog zašto bi se Čeda povlačio. I prozivke na odlučivanje između Čede ili Biljne, hello, ako je humor-šala OK, ali ako je najbolje što se može u miniranju LDP, onda tim pre, čestitke i LDP za ponovni ulazak u parlament. Nadam se da će imati mozga da međusobno razmotre sve kritike, šta bi bilo da je bilo, da će izvući neke nauke. Što se mene tiče, da su se ranije uhvatili EU priče ko pijan plota, a ne da je tretiraju kao samorazumevajuću stvar o kojoj je nepotrebno pričati, umesto tema ala Mišković, Bebe, Đukanović, etc, ne bi ih okasneli SAA ojadio za dva posto. In NATO we trust, videćemo da li će bar oko toga biti agilniji, i time duvati DS u vrat bar.



Čudno mi je, eto da kažem još i to, pa da ovaj post završim, kako neki koji su šatro za Srbiju u EU sad likuju i spinuju priču o porazu LDP! I dalje mislim da SAA ne bi ni dobili da nismo imali LDP u pralamentu, kao već artikulisnu volju građana i za EU i za Hag. 5.3 nije možda očekivano, ali kakva je žurka bila....
pufna pufna 15:21 12.06.2008

Re: to pufna

''podrzavam sve sto ide kao evropi'' je moja pausalna parafraza kriterijuma i uslova koji se moraju ispuniti da bi se do te evrope doslo. Moja greska je u tome sto civilizovanost podrazumevam, a ocigledno je da je retko prisutna na nasim prostorima.



Ovde na blogu je bilo od samog pocetka napada na ldp ( pritom ne mislim na organizovanost, vec pojedinacni izreceni stavovi, sto je potpuno OK!) sto je Ceda rekao da bi podrzao vladu manjinsku zbog Evrope ( da parafraziram).
Meni se to ucinilo mudrim kao gest, bas iz razloga izlaska iz imidza vecitog kontrasa ( etiketa koju su mu vesto nalepili, a od koje nije nekako uspeo da se otrgne)i davanja konstruktivnog predloga. Pustam naravno, ipak sam ja samo bloger sa jednim glasom na birackom mestu i nista vise, da nisam u pravu.

Naravno kad su stvari se otele kontroli DS i sps- da se i podrska takvom sporazumu ne podrazumeva vise i da je ostao upraznjem prostor za kritiku tog gesta. Neki su smatrali da je trebalo zesce i glasnije, a ja eto nisam. I samo od tog mesta sam i otpocela post o potencijalnom drvlju i kamenju na mene ( naravno kao salu), jer mi se cini da sam u manjini.

NEODGOVRNOSTI DRZAVNICKE ONAJ GOVOR JE ISTORIJSKI NEODGOVORAN I OPASAN A NE NEBULOZA KAKO KAZE VP

meni se mnogo vise dopalo ono sto je Gligorov napisao
sumnjam da su licne sujete i finasijski interesi nedupostivo mnogo uzeli maha
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:32 12.06.2008

Re: to pufna

SAA ojadio za dva posto. In NATO we trust, videćemo da li će bar oko toga biti agilniji, i time duvati DS u vrat bar.

E, to je to....
angie angie 15:27 12.06.2008

e, jelena,

osh ti kupim ovde jedan cvet za kosu- znash kakvih sve brendnejmova ima, sve fino designirano, extra materijali, samo kazi boju?
Jelena Milić Jelena Milić 15:34 12.06.2008

angie

ja sam mrtva od pretumbavanja namestaja danima, ubi me ako kapiram dal me zezas il sam nesto zaista zgresila etc...cime sam izazvala ponudu to jest

ako je iz ok namera, zasluzena pozitivno, sto se ponude tice, ako moze neka asap isporuka idem veceras na seks i grad premijeru ::)) al morala bih na ruci da nosim taj cvetic, kosa kratka

a vi mi cuvajte post :)
angie angie 15:40 12.06.2008

Re: angie

ako je iz ok namera,


halo bre- pa kada sam ja iskazala drugachije,...ja ko velim, kako je krenulo sa budjenjem vampira, ne bi bilo hrdjavo ko stajling sezone,...pazi to za na ruku bi bio josh i fazon, al mora u kosi-zbog uroka!:)
sonja k. sonja k. 15:43 12.06.2008

Re: e, jelena,

angie
osh ti kupim ovde jedan cvet za kosu- znash kakvih sve brendnejmova ima, sve fino designirano, extra materijali, samo kazi boju?


daj onda i meni jedan da se milicka i ja prepoznamo na SATC : )
Jelena Milić Jelena Milić 15:50 12.06.2008

Re: angie

a sad mi jasnooo:))

i ll pass ok:))
Jelena Milić Jelena Milić 15:54 12.06.2008

sonja

milicka ce biti u turbo good haljini ala vikend max mara, kupljeno u kralja petra na dnu kad cara dusana za tacno 500 dindzi u onoj radnji garderoba za dz , nema sanse da me omanes

a ova kisa me se ne tice, ignosrisem, nemam kombinaciju b ovo sam naumila
angie angie 15:57 12.06.2008

Re: e, jelena,

daj onda i meni jedan da se milicka i ja prepoznamo na SATC : )


kazi samo boju-je l vidish bre shta je kult i kako se jednostavno stvara,...pa mogu biznis da napravim, ono na jednoj tribini milicka turi cvet i sve sa istim izgalami se na stanje,... pa na SATC premijeri poneste po jedan- ,..a sutradan potraznja onolika-svi bi da se indentifikuju.:)))
AlexDunja AlexDunja 16:03 12.06.2008

Re: e, jelena,

pa mogu biznis da napravim,

definitivno si najtalentovanija za
biznis i trendve:))))
meni beli, nek ide zivot....
(kao lady:))
sonja k. sonja k. 16:07 12.06.2008

Re: e, jelena,

meni zeleni, nek crknu dusmani
(ko green mamba)

cu jelena, pa makar podigla svim zenama suknju da nadjem tvoju bez etikete
Jelena Milić Jelena Milić 16:11 12.06.2008

e ako je tako

nece milicka da bude partibrejker evo cu odma stavim crnu ruzu na ruku aninu za kosu, dok ne stigne isporuka
jer je haljina bela sa crnim vezom :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:15 12.06.2008

Re: e, jelena,

sonja k.
meni zeleni, nek crknu dusmani
(ko green mamba)

cu jelena, pa makar podigla svim zenama suknju da nadjem tvoju bez etikete

hahahaha, pa trebaš li pratoica..o))
angie angie 16:24 12.06.2008

Re: e, jelena,

(kao lady:))





dobijesh- ja meni pazarila shampanj boje- ide mi nekako na crveno, a i volim te boje proshlosti:)))
angie angie 16:26 12.06.2008

Re: e, jelena,

hahahaha, pa trebaš li pratoica..o))


samo se ti smej Drago- donecu i tebi jedan- rezeda, na radoS!
angie angie 16:28 12.06.2008

Re: e, jelena,

ko green mamba)


te dramatichne nisam videla- al ima strava lajme zelana- no mozda potamni,kad ga nakachish:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:39 12.06.2008

Re: e, jelena,

angie
hahahaha, pa trebaš li pratoica..o))


samo se ti smej Drago- donecu i tebi jedan- rezeda, na radoS!

ma donesi...pa šta košta da se plati...o))
samo nemoj da bude žut....o))
Jelena Milić Jelena Milić 18:24 12.06.2008

micun u poligrafu

joj ovo je mucno, ne veruje da je mrkonjic dao intervju,

jos gore 'sto bi demantovao" onoliki lazni i onakav intevju :)))
maliprinc maliprinc 19:09 12.06.2008

novine na k i p

treba zabraniti. a ako ce ovo biti politicki diskurs buduce "proevropske" vlade, onda mi je sve jedno kako je ime stranaka koje je tvore. kako li ce sad mladozenja tadic da se ulizuje mladi, koja je upravo prdnula?
makssa makssa 22:33 12.06.2008

g12

moze ovaj sps bilmez da prica sta hoce(mada me ne bi iznenadilo,da je autor bloga izmislio ove psovke)
ali vladu ce da prave ds+dss
die hard die hard 22:58 12.06.2008

Re: g12

moze ovaj sps bilmez da prica sta hoce(mada me ne bi iznenadilo,da je autor bloga izmislio ove psovke)
ali vladu ce da prave ds+dss


je l to wishfull thinking ili sta?
Jelena Milić Jelena Milić 07:35 13.06.2008

Re: g12

autor bloga nije izmislio te psovke, preneo je copy paste inegralnu verziju intrvjua koju niko demantovao nije, od koje se niko ogradio nije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana