DS drug Miki M

Jelena Milić RSS / 12.06.2008. u 07:08
EVROPO, JEDI GOVNA

 

Naslovna u danasnjem Kuriru i naslov intervjua sa Mikijem Mrkonjicem u istom

 

Ovo nije put u Evropu, i tu Evropa greši. I naši koji to rade nek idu u kurac zajedno s njima! Napiši da im Mrkonjić to poručuje
Thumb_0150.jpg

 

BEOGRAD - Ovo je sramota! To rade takozvani evropejci i vlast DOS! Oni to rade, pička im materina! Hapse naše ljudi da bi se opravdalo NATO bombardovanje! Ovim rečima Milutin Mrkonjić, potpredsednik SPS, prokomentarisao je za Kurir vest o hapšenju Stojana Župljanina. Mrkonjića šokiranog ovom informacijom zatekli smo na gradilištu.

- I Holandija, ono govno od zemlje, oni će da nas ucenjuju! Pa holandski lekari se ubili Slobodana Miloševića u Hagu!


Znate li ko je naredio hapšenje Župljanina?

- Ne znam ko hapsi, to nije bitno. Za mene je sve to vlast DOS, od Petog oktobra naovamo. Ko god ga je uhapsio, budala je! Ne mogu da hapse ljude kad god se digne kurac Holandiji! Ej, bre, mi hapsimo naše ljude! To ne može! To nije put u Evropu, i tu Evropa greši. I naši koji to rade nek idu u kurac zajedno s njima! Napiši to lepo, Mrkonjić im to poručuje.


DSS drži policiju, a DS Ministarstvo pravde. Ko onda stoji iza Župljaninovog hapšenja?

- Ma, hapsiti čoveka kada sastavljamo vladu i kada Evropa insistira... Pa, Evropa jede govna, i to napiši! To je pogrešan potez danas. Ostavite, bre, ljude na miru! Oni treba da odgovaraju što su bombardovali našu zemlju!


Hoće li odgovarati?

- Odgovaraće kad-tad. I Holandija što je ubila Slobodana Miloševića! Ubice! Dragoljub Milanović u zatvoru čami nevin, jer je bio politički pritisak sa Zapada da se donese takva presuda.

Kako će ovo uticati na pregovore o formiranju vlade?
- To ne ide u prilog naporima da se napravi vlada!

Jesu li izručenja Hagu problem?

- Naravno da je ovo problem i da ruši sve napore i bitke koje vodimo da dođemo do ove usrane vlade! Kad god se pravi Vlada, ovako se nešto dešava! Prošli put su jurili Ratka Mladića da pokažu kako sarađuju s Hagom.

Da li će posle ovoga biti pregovora sa DS ili ćete nastaviti razgovore sa DSS i radikalima?
- Ne mogu sada to da kažem, otkud znam! Daj da se saberemo pa da vidimo. Posle ovoga niko više nema prava da bilo šta spočitava socijalistima.

Razmišljate li i dalje da budete premijer?

- Da sam ja predsednik vlade, hapšenje ne bih dozvolio! Ovako kako oni rade tako ne može.

Partneri bi morali da prihvate drugačiji pristup?
- Pa, naravno.

Pa hoće li se nastaviti postojeći pregovori sa DSS i SRS?
- Mi pregovore nastavljamo. Moramo te pregovore da završimo. Sve će se znati u narednih nedelju dana.

Čekajte, pre par dana ste rekli da niste zadovoljni pravnom analizom DSS o SSP i načinom na koji su usklađene penzije?

- Znate šta, nema potrebe da Koštunica unosi nervozu u razgovore. To je sve što mogu da kažem.

MARKO SE SAM ODBRANIO

Marko Milošević je oslobođen optužbe za nanošenje telesnih povreda otporašima?

- To nema nikakve veze s nama. Dečko je vodio sam proces, oslobodio se, mi tu nemamo nikakvog uticaja i nismo ni znali za to. To je sasvim u redu. Šta je tu problem?

Znači, pozdravljate tu odluku suda?

- Naravno da pozdravljam. Svaku odluku suda koja je pozitivna i utemeljena na istini pozdravljam. Ali,to nema veze sa pregovorima o vladi, niti smo se mi tu mešali. Marko je vodio taj proces i završio spor



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 11:10 12.06.2008

Re: to jeremija

Jelena Milić
i recu su dela. ne relativizujte ovo.

PS sta je mrka uradio/izgradio btw?

E, vala Mrka je ubrzano Izgradio sve mostove, popravio džade i započeo gradnju 100.000 stanova u Beogradu koju
su ovi demokracki zlotvori ZAUSTAVILI.
U kampanji je Mrka obećao da će ovizi sto 'iljadi stanovi (ako oni, SPS budu vlast) biti Završeni za ciglo ŠES' meseci a možda i pre. Znači za Novu godinu 100.000 stanova u prestolnici socijalista.

A sad ti, navedi čim je Velja častio narod osim sa 'sovanjem koje i naš Mrka koristi i gde će Mrka ako bog da
rečenog provincijalca Velju i prevazići. Vlast je target a ne zajebancija.

dragan7557
12 jun 2008
Jeremija Jeremija 12:35 12.06.2008

Re: to jeremija

Jelena Milić
i recu su dela. ne relativizujte ovo. PS sta je mrka uradio/izgradio btw?

lepa gospođo, nisam govorio samo o mrkonjiću, nego o našim političarima uopšte.
iako su dame uvek u pravu, ovog puta ostajem uporan: ne uzbuđujte se, ili preciznije: ne trošite svoja uzbuđenja na nebitnog mrkonjića. :)
Jer, kao što reče pok.Z. Džumhur - Alah je svakom dao određen broj koraka u životu, a oni koji trče trude se da ih što pre potroše.
O uzbuđenjima , slično je govorio izvesni W.Raich.
Jeremija Jeremija 12:37 12.06.2008

Re: Nisam analitičar,...

dragan7557
Zato, ne uzbuđejte se oko političkih izjava, kako narečenog Mrkonjića, tako i ostalih, već pažljivo pratite šta rade. Šta tu ima da se gleda? Što mi zaradimo oni potroše a kad nedostaje para proda se nešto i namakne do sledećeg Budže marjanove i tako stalno. A Mrku treba za Ministra Kulture da sa svojim prepoznatljivim elanom ukulturi narod
I naši koji to rade nek idu u kurac zajedno s njima!Pa, Evropa jede govna, iČo'ek ima i koncepciju kako da munjevito prevaspita Srbe i Srbijance. Oni koji ne odu u kurac sa Evropom će postati nosioci kulture našeg Radnog Čo'eka koji će jebati mater onoj Evropi koja odavno zagorčava socijalistički razvojnašeg Radnog Čo'eka. U nove radne akcije sa "oj, svijetla junska zoro."dragan755712 juna sa ORA Auto Džada Horgoš Priština (tokom kaldrmisanja prve faze)

a i ti se dragane, ne uzbuđuj peviše. :))
dragan7557 dragan7557 13:52 12.06.2008

Re: Nisam analitičar,...

Jeremija
dragan7557
Zato, ne uzbuđejte se oko političkih izjava, kako narečenog Mrkonjića, tako i ostalih, već pažljivo pratite šta rade. Šta tu ima da se gleda? Što mi zaradimo oni potroše a kad nedostaje para proda se nešto i namakne do sledećeg Budže marjanove i tako stalno. A Mrku treba za Ministra Kulture da sa svojim prepoznatljivim elanom ukulturi narod
I naši koji to rade nek idu u kurac zajedno s njima!Pa, Evropa jede govna, iČo'ek ima i koncepciju kako da munjevito prevaspita Srbe i Srbijance. Oni koji ne odu u kurac sa Evropom će postati nosioci kulture našeg Radnog Čo'eka koji će jebati mater onoj Evropi koja odavno zagorčava socijalistički razvojnašeg Radnog Čo'eka. U nove radne akcije sa "oj, svijetla junska zoro."dragan755712 juna sa ORA Auto Džada Horgoš Priština (tokom kaldrmisanja prve faze)

a i ti se dragane, ne uzbuđuj peviše. :))

Jeremija Fala ti ki bratu za brigu. Ovakva vrsta uzbuđenja spada u pozitivne (cirkus) stresove.
poz
dragan7557
iz Novega Sada sa Pre Roka sklepanog Gvozdenog i slovima Gvozdenog Mosta

na Mrkonjdan 1999
Dr M Dr M 20:08 12.06.2008

Re: to jeremija

Jer, kao što reče pok.Z. Džumhur - Alah je svakom dao određen broj koraka u životu, a oni koji trče trude se da ih što pre potroše.


A oni koji ne mrdnu sa mesta- nisu ni ziveli.
normalan1 normalan1 10:10 12.06.2008

Eeee

Da prostite od govana se pita ne pravi, doduše može ali nije jestiva. Što se bre ljudi čudite: KAKVA NOVINA TAKAV I SAGOVORNIK. Što se tiće toga da će drug Mrka biti ministar kapitalac, ko zna, možda napravi most preko Evrope direkt u Mirinu daču na periferiji Moskve, pa ćemo pešaka dva meseca pre roka kod Mire na kafu a možda i na pitu s početka.
Jelena Milić Jelena Milić 10:47 12.06.2008

Re: Eeee

ne.

kakva stranka takav joj visoki funkcioner
normalan1 normalan1 07:03 15.06.2008

Re: Eeee

Može i taka!
Znaš li onaj vic o tipu koji na grbači nosi grdnu mašineriju a pita ga neki lik
- Ša ti je brate to?
- Aparat za ubijanje muva!
- Kol'ko?
- 300 evra!
- E ja kupim KURIR i umlatim muvu!
- MOŽE I TAKO!
arcins arcins 10:25 12.06.2008

Oternica


Za ovim tipom bi trebalo raspisati oternicu. Predlazem da tekst akta pocinje sa MRRRSH U TRI ........
Jelena Milić Jelena Milić 11:01 12.06.2008

Re: Oternica

a ne

prvo da stoji
U IME NARODA
dragan7557 dragan7557 11:36 12.06.2008

Re: Oternica

Jelena Milić
a ne

prvo da stoji
U IME NARODA

Samo POLOVINE NARODA molim.
Jelena Milić Jelena Milić 11:57 12.06.2008

to dragan

molim, ne minirajte historijsko pomirenje
sonja k. sonja k. 10:26 12.06.2008

usrana vlada

Naravno da je ovo problem i da ruši sve napore i bitke koje vodimo da dođemo do ove usrane vlade! Kad god se pravi Vlada, ovako se nešto dešava! Prošli put su jurili Ratka Mladića da pokažu kako sarađuju s Hagom.


i sad ce usrani mis da pojede usranog magarca
i nikom nista
kakva bruka
Mita Bat Mita Bat 10:41 12.06.2008

Pogrešna meta...

Šta mislite da nije Mrka pogrešna meta. Hapšenje Župljanina je poruka ˝˝službe˝ socijalistima - evo sa kime vi treba da formirate vladu.
Jelena Milić Jelena Milić 10:59 12.06.2008

Re: Pogrešna meta...

mrka je lakmus test. TO je SPS.
Atomski mrav Atomski mrav 11:01 12.06.2008

Re: Pogrešna meta...

Žalosno je da nekima posle svega treba uopšte nekakav lakmus test za SPS.
Jelena Milić Jelena Milić 11:02 12.06.2008

Re: Pogrešna meta...

pa DS ocito treba
Atomski mrav Atomski mrav 11:10 12.06.2008

Re: Pogrešna meta...

Kažem, žalosno...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:45 12.06.2008

usrana vlada

Izjava da je Holandija "govno od zemlje" sigurno će pozitivno delovati u smeru omekšavanja stava holandske vlad po pitanju ratifikacije SSP... LOL. Pogotovo ako dolazi od budućeg ministra u vladi Srbije. I Evropi da jede govna. Može to da misli i Žika i Pera i Laza i Trinidad, može to da misli i Mrkonjić. Može ŽikaPeraLaza da kenja o tome u firmi ili pripir u kafani ali ne može to da izjavi jedna javna ličnost, pogotovo Mrkonjić koji je u pregovorima za formiranje vlade. Ali što neko reče- kakva novina takva i izjava. Pogotovo ako su tu izjavu uzeli kad je snimljena i priložena fotka. Uvatili čoveka na kvarno tik posle jutarnjeg vinjaka

U jednom se slažem s njim- takva vlada će svakako biti usrana.
edi-va edi-va 11:18 12.06.2008

Bitno je da Mrka

nosi



sto znachi da je eUropski i sveCki cho'ek!
dragan7557 dragan7557 11:27 12.06.2008

Re: Bitno je da Mrka

edi-va
nosi



sto znachi da je eUropski i sveCki cho'ek!

Ma jok, iz Novog Pazara, stare zalihe a i pristojno crno jer je u boli neizrecivoj zbog Đinđića i Miloševića
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:50 12.06.2008

Re: Bitno je da Mrka

Ma jok, iz Novog Pazara, stare zalihe a i pristojno crno jer je u boli neizrecivoj zbog Đinđića i Miloševića

tačno. malo više zevno krokodil :))
lepo se vidi.
otkud mrkonjiću lova za da nosi lakost.
pa on je jadan godinu dana stanovao s porodicom u hotelu slavija dok su mu renovirali stan o državnom trošku.
socijalni slučaj.
Obi Van Obi Van 11:25 12.06.2008

Tresla se gora rodio se miš

Mrkonjić je čak dao i intervju za "BLIC", koji ni malo ne liči na ovaj fingirani u "Kuriru.
A stvarno mi nije jasno odkad se to "velike demokrate " Jelena i Drago pozivaju na izvore Legijinog dnevnog lista "KURIR" (poslednje dno u Srbiji) koji će sve da učini nebi li sprečio vladu ZES-SPS-MANJINE i okrenuo SPS ka radikalima i Koštunjavom.
dragan7557 dragan7557 11:29 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

Obi Van
Mrkonjić je čak dao i intervju za "BLIC", koji ni malo ne liči na ovaj fingirani u "Kuriru.
A stvarno mi nije jasno odkad se to "velike demokrate " Jelena i Drago pozivaju na izvore Legijinog dnevnog lista "KURIR" (poslednje dno u Srbiji) koji će sve da učini nebi li sprečio vladu ZES-SPS-MANJINE i okrenuo SPS ka radikalima i Koštunjavom.

May The Force be with You.
sonja k. sonja k. 11:30 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

Obi Van
Mrkonjić je čak dao i intervju za "BLIC", koji ni malo ne liči na ovaj fingirani u "Kuriru.
A stvarno mi nije jasno odkad se to "velike demokrate " Jelena i Drago pozivaju na izvore Legijinog dnevnog lista "KURIR" (poslednje dno u Srbiji) koji će sve da učini nebi li sprečio vladu ZES-SPS-MANJINE i okrenuo SPS ka radikalima i Koštunjavom.


a to su kao demanti
nije to mrkonjic to je miki maus
pa moze to i bolje valjda
adam weisphaut adam weisphaut 11:35 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

pa moze to i bolje valjda

Izgleda da i ne može
dragan7557 dragan7557 11:45 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

Mrkonjić je čak dao i intervju za "BLIC", koji ni malo ne liči na ovaj fingirani u "Kuriru.

Šta je sporno,
neće valjda čo'ek da ponavlja isto k'o Švabo tra la la.
Obi Van Obi Van 11:51 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

a to su kao demanti
nije to mrkonjic to je miki maus
pa moze to i bolje valjda



Nema tu šta da se demantuje, moja poenta je "KURIR", ljudi pozivamo se šta piše "KURIR" - bolesno!!!!
Jelena Milić Jelena Milić 11:56 12.06.2008

to obi van

dok se SPS i mrkonjic ne ograde ot tog intervjua on je vrlo REFERENTAN

ps ja stalno citiram i pratim kurir
sonja k. sonja k. 11:59 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

Obi Van
a to su kao demanti
nije to mrkonjic to je miki maus
pa moze to i bolje valjda



Nema tu šta da se demantuje, moja poenta je "KURIR", ljudi pozivamo se šta piše "KURIR" - bolesno!!!!


and what?
da je je taj Mister Ponny dao intervju NYT onda bi to kao bilo nesto drugo
vama svima ko da je usla voda u usi
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:52 12.06.2008

Re: Tresla se gora rodio se miš

Nema tu šta da se demantuje, moja poenta je "KURIR", ljudi pozivamo se šta piše "KURIR" - bolesno!!!!

bolesna je koalicija s mrkonjićem i palmom i ugljaninom etc.
Doctor Wu Doctor Wu 12:05 12.06.2008

Jelena, potpuno razumem

tvoju konsternaciju intervjuom koji je mrka dao kuriru ali, čitajući vesti na 92-jci jutros (izvinjavam se, slab sam nešto s tim kurirom ili kako se već zove), naleteh i na ovu vest
"Tuzla": Svedočio preživeli
12. jun 2008. | 11:44 | Izvor: Beta
Beograd -- U nastavku suđenja Iliji Jurišiću, optuženom za učešće u napadu na kolonu JNA u Tuzli 1992, svedočio je Tatomir Kulišić, koji je tada ranjen.
Kulišić je pred Većem za ratne zločine Okružnog suda u Beogradu rekao da je 15. maja, kada je u popodnevnim satima kolona krenula, začuo pucnjavu i video da je pogođen vozač kamiona u kojem je bio.
"Pucalo se na vojsku sa svih strana. Bora (vozač) je pogođen i rekao sam svima da iskaču iz kamiona. Nas četvorica smo iskočili, i tada sam ranjen", rekao je svedok.
Nakon ranjavanja, otišli su, kako je naveo, do obližnje zgrade, gde ih je sačekala lokalna policija, kojoj su predali puške.
On je rekao da je u zgradi bilo još ranjenih vojnika i da su tamo proveli noć i sutradan su prebačeni u bolnicu na Gradini. Tamo su, kako je naveo Kulišić, maltretirani, zatim odvedeni u policijsku stanicu, a odatle u zatvor u Tuzli.
Jurišić se po optužnici tereti da je kao pripadnik rezervnog sastava MUP-a Bosne i Hercegovine i visoki starešina u operativnom štabu Službe javne bezbednosti Tuzle po naređenju svog pretpostavljenog Mehe Bajrića izdao nalog da se otvori vatra na kolonu JNA koja se povlačila iz tuzlanske kasarne.
On je na početku suđenja 22. februara odbacio navode optužnice.

Vidim iz nje (vesti, mislim) da je u tom napadu na kolonu bilo i preživelih (priznajem, nisam znao to do sada). Jel' može za nas iz "dijaspore" malo više informacija o tim preživelima, ima li FHP nekih informacija o njima, možemo li da čujemo šta preživeli imaju da kažu, kako protiče njihov oporavak, da li o njima neko vodi računa (ako su invalidi u pitanju)?

Mislim, nemoj zameriti, o tim stvarima se nešto ne piše, a ti si poznati aktivista, i ja znam da tebi nema veze da li je neko Srbin, Hrvat, Musliman,etc, i da je važno da se svi krivci privedu pravdi itajrad.
Kasper Kasper 12:10 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Vidim iz nje (vesti, mislim) da je u tom napadu na kolonu bilo i preživelih (priznajem, nisam znao to do sada). Jel' može za nas iz "dijaspore" malo više informacija o tim preživelima, ima li FHP nekih informacija o njima, možemo li da čujemo šta preživeli imaju da kažu, kako protiče njihov oporavak, da li o njima neko vodi računa (ako su invalidi u pitanju)?


Vi ste bas optimista!
Jelena Milić Jelena Milić 12:13 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

od kad je tebi fond referentna ustanova?

Kasper Kasper 12:14 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

šesnaest godina od stradanja vojnika JNA, ubijenih prilikom povlačenja iz Tuzle, niko nije kažnjen za ovaj stravičan zločin

Televizijski snimak napada na tuzlansku kolonu (Fotodokumentacija „Politike”) Bijeljina – U Bijeljini će danas kod Spomen-kosturnice na gradskom groblju biti služen parastos povodom šesnaeste godišnjice stradanja vojnika JNA, koji su ubijeni prilikom povlačenja iz Tuzle. Povlačenje je bilo dogovoreno sa tadašnjim tuzlanskim vlastima, a kolonu JNA u kojoj su bili, uglavnom mladi vojnici na redovnom odsluženju vojnog roka i rezervisti, napali su pripadnici Teritorijalne odbrane i tzv. patriotske lige BiH.

Sa tadašnjim tuzlanskim vlastima na čijem čelu je bio Selim Bešlagić bilo je dogovoreno da se jedinicama JNA omogući da mirno napuste Tuzlu u pravcu Bijeljine i dalje prema Srbiji. Prema izjavama učesnika ovog događaja napad na kolonu u Tuzli počeo je pucnjavom sa okolnih zgrada, a kako tvrde preživeli, pucalo se čak i sa tuzlanske bolnice. Prema njihovim izjavama snajperisti su bili raspoređeni duž dogovorene linije povlačenja. Prvo su ubili vozače vojnih vozila i tako blokirali dalji prolaz. Dok su vojnici JNA iskakali iz vozila na njih je otvarana vatra, a u tom napadu nisu pošteđena ni vojna sanitetska vozila.

Preživeli ovaj masakr tvrde da su duž dogovorene maršrute kretanja jedinica JNA bile postavljene mine i ostala eksplozivna sredstva. Ceo događaj direktno je prenosila lokalna tuzlanska televizije „FS 3” na čijim se snimcima vide eksplozije i vozila JNA u plamenu. Snimci su prikazani i na ostalim TV stanicama, a dostavljeni su i Haškom tribunalu.

Tadašnji komnadat Tuzlanske kasarne Mile Dubajić prošle godine u razgovoru za bijeljinsku BN TV odbacio je tvrdnje tadašnjih tuzlanskih vlasti da su vojnici iz kolone isprovocirali sukob.

„To je zaista suludo. Mi smo znali da ako dođe do sukoba na maršruti povlačenja koju smo dogovorili sa lokalnim vlastima – da ćemo svi biti pobijeni. Kretali smo se ulicom, a sa obe naše strane, bili su soliteri. Nije moglo biti nikakvog pucanja, nikakvih provokacija, pošto sam pre polaska kolone izdao jasna naređenja o uslovima transporta. Šta više, niko nije mogao da drži lično naoružanje u borbenom stavu”, kazao je tada pukovnik Dubajić.



Radovan KrstićRadovan Krstić u to vreme bio je vojnik na redovnom odsluženju vojnog roka. Njegova priča na najslikovitiji način svedoči o paklu u Tuzli.

„Kada smo krenuli da napuštamo kasarnu u Tuzli je bila tišina, gotovo neverovatna. Čini mi se da se ni muha u vazduhu nije čula. Onda je odjeknuo samo jedan hitac, valjda je to bio znak za napada na kolonu. Kamion u kom je bilo nas jedanaest u tom trenutku se nalazio na Brčanskoj malti. Bili smo treći ili četvrti u koloni. Kamion je bio zasut kišom metaka. Vozač i ja smo ranjeni na više mesta, ali je on uspeo nekako da doveze kamion do naselja Slavinovići 3-4 kilometra od Tuzle. Tamo je izgubio kontrolu, skrenuli smo s puta i ispali iz kamiona. Ostali su već bili poginuli na Brčanskoj malti. Dok sam ležao u kanalu pored puta odnekud su se pojavili njihovi vojnici. Jedan od njih mi je seo na grudi i pitao me gde mi je puška. Kada sam rekao da nemam pušku, pogledao me i rekao „Nemaš, a ?“ Onda je izvukao pištolju ugurao mi cev u usta i pucao... Izgubio sam svest, a probudio sam se tek kasnije u tuzlanskoj bolnici”, priča Radovan. On je sve to ispričao i lokalnim istražiocima dok je boravio u zatvoru u Tuzli kao ratni zarobljenik dok nije razmenjen. Ispričao je kaže i haškim istražiocima, ali ništa.

„I šesnaest godina posle, sve čega se setim u vezi s tim danom je užasno. Na nas su pucali sa svih strana, oko nas su goreli kamioni, odjekivale su eksplozije. Ne mogu da opravdam monstruoznost ispoljenu tog dana u Tuzli. Nije mi jasno kako su to mogli da urade. Mi smo bili u kamionima i mirno napuštali grad. Oni su nas napali, počinili zločin i zbog toga neko mora da odgovara”, kaže Radovan i dodaje da od tada nikada više nije čak ni posetio rodnu Tuzlu.

„Nikada više nisam otišao u Tuzlu. Niti imam želju, jer sve podseća samo na taj užasni 15. maj kada su oko mene ginuli nenaoružani mladi vojnici JNA, kada je gorelo na sve strane, da mi se činilo da prolazim kroz pakao”, priča Radovan.

Tačan broj ubijenih vojnika u „tuzlanskoj koloni” nikada nije utvrđen, niti su do danas pronađeni posmrtni ostaci svih poginulih.

Tuzlanka Stana Jurković danas nastanjena u Bijeljini, već šesnaest godina traga za sinom Zoranom.

„Moj Zoran je imao trideset godina, bio je profesor DIF-a i radio je u vojsci kao trener. Bili smo kući znajući da se vojska tog dana povlači iz Tuzle, ali ni slutili nismo da se nešto može desiti. Zoran je krenuo našim automobilom. Bio je u sredini kolone koju su napali. Sve sam gledala na televiziji, gledala sam kako gori crveni automobil u kome je bio moj sin. Cele noći je pucalo na sve strane. Bilo je užasno, a ja žalosna, sve sam se nadala da se Zoran uspeo izvući. Sutradan sam pokušala da priđem kolima, ali mi nisu dali. Nikada ga nisam pronašla, priča Stana.

Mara Jokić je tog užasnog 15. maja 1992. godine izgubila dvadesetogodišnjeg sina Gorana.

„Moj sin Goran je bio redovan vojnik i pre toga je bio na redovnom odsluženju vojnog roka u Beogradu. Svega tri dana pre tog strašnog zločina došao je u Tuzlu na dosluženje. Da bog dao da nije. Tog dana trebalo je da dođe kući sa devojkom, ali sam uzalud čekala. Gledala sam na televiziji šta se dešava, pokušavala da izađem na ulicu, da priđem kamionima i automobilima koji su goreli na sve strane, da nađem sina i izvučem ga iz tog pakla, ali se od barikada nije moglo prići. Nikada više ništa nisam čula o njemu. Gde god kakva identifikacija, ja sam išla, ali nikada ništa. Da mi je samo da ga sahranim, da imam gde da dođem sveću da zapalim i da se isplačem”, kaže na kraju uplakana majka.

-----------------------------------------------------------

Dovoljno dokaza za optužnice

Za ovaj stravičan zločin niko još nije odgovarao. Očekivalo se da će nakon hapšenja i podizanja optužnice Protiv Ilije Jurišića u Beogradu, slučaj „tuzlanske kolone”, dobiti svoj epilog i pred BiH pravosuđem. Pre tri godine iz Haškog tribunala je stigla oznaka A za četvoricu nekadašnjih visokih policijskih i vojnih zvaničnika iz Tuzle, zbog zločina u tom gradu, što znači da su dokazi koje su Haškom tribunalu predočili istražni organi RS i Srbije validni i dovoljni za podizanje optužnica protiv njih.

-----------------------------------------------------------

Spomen-kosturnica

Tačan broj žrtava „tuzlanske kolone” nije utvrđen, a identifikovani su posmrtni ostaci oko stotinu vojnika ubijenih tog dana. Malo koji skelet je pronađen ceo. To je gomila ugljenisanih i nagorelih koštanih ostataka koji leže u Spomen-kosturnici u Bijeljini. Većina ih ne potiče odavde, ali članovi njihovih porodica nisu imali snage da odnesu jednu ili dve kosti svojih najmilijih i sahrane ih u rodnom kraju
adam weisphaut adam weisphaut 12:16 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Jelena Milić
od kad je tebi fond referentna ustanova?


Ma nema veze uradiće on sve da se skrene tema razgovora, malo bedno ali... znamo se.
adam weisphaut adam weisphaut 12:17 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

A vidim da je tu i kolega blago-desni Kasper.
Kasper Kasper 12:18 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

A vidim da je tu i kolega blago-desni Kasper.


Desno od centra ( blago desni) da. Kolega? Tesko!
Atomski mrav Atomski mrav 12:18 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Super, sad spinujte jedni na levo a drugi na desno...
adam weisphaut adam weisphaut 12:21 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Desno od centra ( blago desni) da. Kolega? Tesko!

Wuov kolega troller, Wuov.
Kasper Kasper 12:24 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Wuov kolega troller, Wuov.


Nisam doktor. Na zalost.
Doctor Wu Doctor Wu 13:00 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Jelena Milić
od kad je tebi fond referentna ustanova?

Jel' to tvoj odgovor na pitanje:
Jel' može za nas iz "dijaspore" malo više informacija o tim preživelima, ima li FHP nekih informacija o njima, možemo li da čujemo šta preživeli imaju da kažu, kako protiče njihov oporavak, da li o njima neko vodi računa (ako su invalidi u pitanju)?
sonja k. sonja k. 13:02 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

Doctor Wu
Jelena Milić
od kad je tebi fond referentna ustanova?

Jel' to tvoj odgovor na pitanje:
Jel' može za nas iz "dijaspore" malo više informacija o tim preživelima, ima li FHP nekih informacija o njima, možemo li da čujemo šta preživeli imaju da kažu, kako protiče njihov oporavak, da li o njima neko vodi računa (ako su invalidi u pitanju)?


mani to dr
cenim ti IQ na vise
pitaj na PP
blog je o mrkonjicu

Brooklyn Brooklyn 13:03 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

mani to dr
cenim ti IQ na vise
pitaj na PP
blog je o mrkonjicu

evo, ja predlazem da se otvori blog o tome, pa da svi saznamo.
Jelena Milić Jelena Milić 13:06 12.06.2008

to sonja k vs wu

my words exactly

ja trpim cak i trolove, nema veze dnevna tema, al nacin je bas bljak...do mere da ne verujem da mu je ista stalo

nek otvori dusu, pokrene kampanju, evo mu moj blog, pa da vidim cije ce eventualno itn da probudi!



sonja k. sonja k. 13:07 12.06.2008

Re: Jelena, potpuno razumem

evo, ja predlazem da se otvori blog o tome, pa da svi saznamo.


slazem se
predlazem dr za autora
Jelena Milić Jelena Milić 13:07 12.06.2008

j...ga adame

levo desno od cega??

neka ih bre, ako imaju argumente neka, sv eje ok, al argumente a ne odjednom bas dal ima FHP info?
Brooklyn Brooklyn 13:09 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

evo mu moj blog,

sta znaci evo mu? tebe licno tema ne interesuje, ali kad je tako dosadan ustupices mu blog, pa nek otvara dusu? mislim, imas prava de te interesuje ili ne interesuje sta hoces, ne kazem, samo pitam.
Doctor Wu Doctor Wu 13:22 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

Jelena Milić
my words exactlyja trpim cak i trolove, nema veze dnevna tema, al nacin je bas bljak...do mere da ne verujem da mu je ista stalonek otvori dusu, pokrene kampanju, evo mu moj blog, pa da vidim cije ce eventualno itn da probudi!

Čekaj, ja ovakvu tvoju reakciju shvatam kao implicitno priznanje da ti, u stvari, manipulišeš žrtvama iz Srebrenice ne bi li dobila neke političke poene ili ojačala svoj street cred među svojim jaranima i jaran'cama. To mi se ne čini previše moralnim, kad već pominješ to bljak.
adam weisphaut adam weisphaut 13:27 12.06.2008

Re: j...ga adame

levo desno od cega??

Od Albukerkija izgleda.
Jelena Milić Jelena Milić 13:33 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu


pogresno je shvatas. bedno. nepotrebno. na kraju cu zaista pomisliti da ti i nemas neki IQ i neko znanje iz nekih oblasti, do sad sam samo mislila da ga neretko uludo trosis ovde i suvise cesto se diskreditujes nepotrebno

pre svega ne viidm kako si upetljao srebrenicu.

drugo, treba da shvatis SAMO KAKO POZIV da ako te tema zanima imas ovde otovren prostor za to. ja nemam vremena ali pre svega resursa da pokrivma bas sve teme.

da te zanimalo sta misli ili radi Fond otisao bi na sajt fonda i na contact us pa pitao ili pogledao.

dakle, verujm kad bi iamo muda, volje istinskog interesovanja whatever, da bi ovde verovatno izazvao reakcije, zanimanje, od ljudi koje sistemski omalovazavas, ili bi info jedino i dobio preko organziacija ciji rad takodje sistemski omalovazavas
adam weisphaut adam weisphaut 13:34 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

ojačala svoj street cred među svojim jaranima i jaran'cama.

Bingo, you've just hit rock bottom
Jelena Milić Jelena Milić 13:47 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

brooklin otkud znas da li me i do koje mere interesuje. drugo, da li si pre nego sto si ovo napisala pomislila da li uopste imam dovoljni info ili nacina da do njih dodjem, etc...

izvini ja zasita nisam svemoguca da o svemu znam toliko da o tome mogu da imama stav koji cu snoseci svesno odgovornost za javni sud/stav izositi u javnosti.

moj nacelan stav je da se svi zlocini trebaju kazniti. ali nisma svemocna. pa u tom smislu se radujem ako bi s epojavio jos jedan web aktiivsta koji bi temu for free drzao otovrenom u javnosti. nista manje nista vise.

aktiivam ovde na blogu je i for free i vrlo demokraticna, dostupan metod outlet skoro svima.

za ostalo pogledaj poziv koji sam uputila wuu

moze se odnositi i na tebe


Brooklyn Brooklyn 13:49 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

brooklin otkud znas da li me i do koje mere interesuje

ne znam, zato sam pitala. ja lepo pitala, ti lepo odgovorila, sasvim fer.
Jelena Milić Jelena Milić 14:01 12.06.2008

TO BROOKLIN

hm

ne zameri ali doovdim malo u pitanje tu dobronamernost/radoznalost naprasnu

cesto si na blogu do sada si sasvim lepo mogla steci neki nacelni utisak o tome koje me teme zanimaju, zanimaju me i mnoge druge, al koje ovde najcesce guram i drzim otovrenima, kao i koji je moj nacelni stav o njima

to je cak i wu do sad shvatio
dragan7557 dragan7557 14:27 12.06.2008

Re: nezavisno sudstvo

Znate li ko je naredio hapšenje Župljanina?
- Ne znam ko hapsi, to nije bitno

Da sam ja predsednik vlade, hapšenje ne bih dozvolio!


precizno objašnjenje kako stoje stvari sa sudstvom u Srbiji.
Dečko je vodio sam proces, oslobodio se

Znači, pozdravljate tu odluku suda?


Marko je vodio taj proces i završio spor


Svaku odluku suda koja je pozitivna i utemeljena na istini pozdravljam

Doctor Wu Doctor Wu 14:55 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

leshi(nar)
Bingo, you've just hit rock bottom

Možda, ti se s njega nikad nisi ni micao.
Jelena Milić Jelena Milić 15:04 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

see post pri dnu, zove se javni poziv za wu
Doctor Wu Doctor Wu 15:12 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

Jelena Milić
pogresno je shvatas. bedno. nepotrebno. na kraju cu zaista pomisliti da ti i nemas neki IQ i neko znanje iz nekih oblasti, do sad sam samo mislila da ga neretko uludo trosis ovde i suvise cesto se diskreditujes nepotrebno
pre svega ne viidm kako si upetljao srebrenicu.

Jelena Milić, pre neki dan
Tadić i DS su odustali od priče o tome da su svi činili zločine u sukobima na Balaknu i pozvali nas da sve zaboravimo uključujući i Srebrenicu (osim zločina nad Srbima van Srbije u etničkim sukobima to ne, a šta su SPS nama činili to da, jer je na untrašnjem planu amnestirao SPS) i time uvredili žrtve i bližnje, skoro onemogućili traženje unutrašnje podrške za nastavak saradnje sa Hagom, u čemu su su se bar nekako do sad koprcali.

opet JM
ja nemam vremena ali pre svega resursa da pokrivam bas sve teme.

da te zanimalo sta misli ili radi Fond otisao bi na sajt fonda i na contact us pa pitao ili pogledao. dakle, verujm kad bi iamo muda, volje istinskog interesovanja whatever, da bi ovde verovatno izazvao reakcije, zanimanje, od ljudi koje sistemski omalovazavas, ili bi info jedino i dobio preko organziacija ciji rad takodje sistemski omalovazavas

Stvarno mi nije jasno zašto praviš problem od nečega što je bilo potpuno sporedno u mom pitanju koje se, da pojasnim ako treba i nije dovoljno jasno, ne tiče Fonda, nego ljudi koji su preživeli tuzlanski masakr. Fond je spomenut kao neka ustanova koja bi po nekoj logici mogla da vodi evidenciju o tim ljudima i potpuno mi je nejasno zašto od njega pokušavaš da napraviš centralno pitanje (i pominješ nekakva muda, omalovažavanja i sl). Kao što mi je nejasno i zašto svoje svaki svoj odgovor neprestano prevodiš na neki lični plan i pominješ IQ-ove, moralnu bedu i sl.
Jelena Milić Jelena Milić 15:20 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

nisata ne prevodim na licni plan

osvrt se odnosi na tvoje postove ovde i sire po blogu javne o HR u srbiji, o ratnim zlocinima, o hagu, o naporima onih koji se treude da batr nesto raspetljaju

i dalje nisi dao ni jedan relavantan odgovor za to kako ja manipulisem srebrenickim zrtvama

pravis se lud da se ne zna kakav je tvoj javni stav o natasi kandic i fondu.

po tvojoj logici njima nista ne bi trebalo dati da rade....

siri odgovor i poziv imas dole na kraju postova negde stavila sam ga kao novi kometar

iskreno se nadam da ces mi na poziv odgovoriti, kako god, ali odgovoriti

ne shvatam sta je kontradiktorno u citatima koje si naveo

Doctor Wu Doctor Wu 15:41 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

dalje nisi dao ni jedan relavantan odgovor za to kako ja manipulisem srebrenickim zrtvama

pravis se lud da se ne zna kakav je tvoj javni stav o natasi kandic i fondu.

po tvojoj logici njima nista ne bi trebalo dati da rade....

Opet ti o Fondu!!!! Stvarno ne bih o njima, ali ako misliš na petljanje u slučaj Hajridinaj, o valjanosti dokaza i koje je gospođa Kandić sa svojim Fondom prikupila i o njenoj stručnosti dao je sud Haški tribunal (moj stav je tu potpuno irelevantan i nevažan).
iskreno se nadam da ces mi na poziv odgovoriti, kako god, ali odgovoriti

Odgovor dole, uredno postiran.
ne shvatam sta je kontradiktorno u citatima koje si naveo

Nije u pitanju kontradiktornost, nego što meni, kao povremenom čitaocu tvojih postova, malo bode oči to da tebi resursi uvek ponestanu kad su u pitanju Bratunac, sarajevska i tuzlanska kolona, trgovina organima...

Ako te iritiraju moji komentari, ja ću prestati. Da budem iskren, prestaću čak i ako te ne iritiraju jer se slažem s tobom da previše gubim vreme po ovom blogu (što kažeš, šta će mi to?).
adam weisphaut adam weisphaut 15:49 12.06.2008

Re: to sonja k vs wu

Možda, ti se s njega nikad nisi ni micao.

Ceniš, Wu luv? Ti si tako pronicljiv
Jelena Milić Jelena Milić 16:05 12.06.2008

to wu

Nije u pitanju kontradiktornost, nego što meni, kao povremenom čitaocu tvojih postova, malo bode oči to da tebi resursi uvek ponestanu kad su u pitanju Bratunac, sarajevska i tuzlanska kolona, trgovina organima...


ne iritiraju me uvek, dole si dobio poziv da redovno postiras ne samo o tuzlanskoj koloni nego o svemu sto si sad naveo takodje ako hoces, poziv na koji vrlo providno odbijas d aodgovoris sa prostim d aili ne iz asto ne


moda ce ti biti jasnije koliko je komplikovano

selektivno primecujes stvari

dalje, to je pre svega stvar bosanskih aktiivsta, oni imaju vise pristupa njihovim drzavnim organima, mogucnosti da vrse pritisak via njihovi mediji etc, stvar prakticnosti teritorijalne organziacije

sto se orica tice, on je bar uhapsen i bio na sudu ...za razliku od maldica

sto se nasera orica tice, moja teorija je DA je generalno kaznena politika suda losa i laka i da seselj ocito vec treba da se vrati ako se uporede dela ...takodje smatram da ima ozbiljnih indicija da je seselju ugrozeno pravo na fer sudjenje duzinom pritvora kome je bio

kao sto kazes ja sam aktiivsta isto kao sto mozes da budes i ti, po obrazuvanju sam ing etf, pare zaradjujem kao komentator i analaiticar medjunarodnih odnosa /pretezno SAD i EU vs SEE, ne radim u NGO koja se direktno bavi ratnim zlocinima

na blogu pisem for free sto mozes i ti

pretezno info dobijam iz javnih sredstava kao i ti, i na osnovu toga ovde pisem i kometarisem

ili citam dostupnu literaturu
dragan7557 dragan7557 16:57 12.06.2008

Re: SSS

da seselj ocito vec treba da se vrati

E, vidiš ujedinitelj treba da se vrne a dotle da se ideološke neravnine ispeglaju.
SPS i blizanac SRS rade i na tome da se pronađe pomirenje sa DS i imaćemo Kohabitaciju.
Istorijska povezanost Stranaka će biti pokazana, dokazana, i prikazana a potreba za nacionalnim jedinstvom
oko Pitanja će zahtevati žrtvovanje ideoloških razlika u ime svega onoga što spaja Tri Stranke..
Doktor za ove šenluke Tadić & Co. može da proširii isti temelj koji spaja 2 x SS nprimer :u 3 x SSS
Socijalističke Stranke Srbije. Kao ozbiljne stranke koje shvataju svoju dužnost prema narodu povezane ....
Ko ne prihvata imaće posla sa Gazdama Stranaka.Demokrati i radikali postaju frakcije SSS. A Srbija menja ime u Socijalistička Republika Srbija. SRS a ovo je veliki ustupak Tomi i Šešelju. Ideologija ostaje ista ali je do cilja (vlast) lakše.

DS centar umereni Socijalisti integrišuća struja ( već se tako ponaša).
SPS socijal demokratska struja umerena levica
SRS socijal radikalna levica
Svi zajedno u Socijalističku Internacionalu

Tako je i za vreme Komunista bilo u već spomenutom SSRNJ:
I napred u nove borbe za vlast nad narodom.
I vući na broju i ovce site i zadovoljne.
dragan7557
12 jun 2008 u praskozorje Socijalizma
Kasper Kasper 07:12 13.06.2008

Re: to sonja k vs wu

evo mu moj blog, pa da vidim cije ce eventualno itn da probudi!


Jelena , ako se ova opaska odnosila na tuzlansku kolonu onda nemam reci...
Nepristojno, to je najpristojnije sto mogu da ti kazem!
avemarija avemarija 10:23 13.06.2008

Re: to sonja k vs wu

pravis se lud da se ne zna kakav je tvoj javni stav o natasi kandic i fondu.

Jeste ,jeste. Ja rekla Jasno i Glasno kod tezge na Kalenicu sve NAJ za rad Natase Kandic , i evo vec 2 .g me seljanka s vocem Bojkotuje i mrmlja mi nesto iza ledja kad prodjem. Ma bre ceo red Sezonskog voca bi mi garant uvalio sve Crvljivo i Ustajalo ,da ih i ja ladno ne Ignorisem i prolazim Uzdignute Glave. Ovo je moja zrtva i ja sam je platila , al' mi uopste nije zao. Moras da se Izjasnis -Jasno i Glasno.
Jelena Milić Jelena Milić 12:12 12.06.2008

tajanstvena licnost

blic-ja sam miki m
kurir -ja sam miki m

mislim intervju do jaja, ako je pravljen posle hapsenja zupljnina onda je bezveze sto o tome nije pitan. ako je pravljen pre, standardna SPS zvaka u osnovnom neuzbudjenom stanju

Vlada će biti formirana do kraja juna
Autor: Tamara Spaić | 12.06.2008 - 08:54


Ako za nedelju dana završimo pregovore, a ubeđen sam da hoćemo, za petnaestak dana će biti kostituisana vlada. Vlada će biti u junu, sigurno. Dva meseca pre roka - tvrdi Milutin Mrkonjić, potpredsednik SPS, u razgovoru za „Blic“ pred početak konstitutivne sednice Skupštine Srbije i dodaje da će „sigurno do kraja juna biti u Skupštini ratifikovan i sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU“.

Mrkonjić se još drži zvanične priče o pregovorima sa narodnjacima i radikalima i decidirano tvrdi da novih izbora neće biti.


Nastavak teksta ▼


- Biće vlada sigurno. Ne znam s kim, ali će sigurno biti.

Kako ne znate s kim?
- Lepo, ne znam. Razgovaramo sa ljudima iz DSS-NS i SRS. Evo, razgovarao sam sa Veljom (Ilićem) i (Predragom) Bubalom oko razvojnog principa, koji ja vodim, i to dobro ide za sada. Ali ima taj problem sa penzijama i SSP-om. A penzije i SSP su prva dva principa, a tek treći princip je moj, razvojni.

Predsednici DSS i SRS su pesimistični po pitanju formiranja vlade sa vama i kažu da ste bliži DS-u.
- Nema razloga da budu, posebno gospodin Koštunica. Ne treba da budu nervozni. Nije tačno da smo bliži vladi sa DS. Zvanične razgovore sa DS niko ne vodi. Vodim samo zvanične razgovore sa Veljom i Bubalom.

Ali JS i PUPS su nezadovoljni pregovorima sa narodnjacima, a Marković je rekao da neće sa DSS.
- Tek danas počinje odbrojavanje vremena za izbor vlade. Imamo tri meseca na raspolaganju, a ja vam garantujem da nećemo čekati tri meseca i vlada će biti pre roka. Ne dozvoljavam da se probijaju rokovi.

Svi upozoravaju da je rok za SSP juni. Da li će sporazum sa EU biti ratifikovan u tom roku?
- Tvrdim da će to biti u redu.

Ali sad je već polovina juna?
- Mislim da će to biti završeno. Siguran sam da će Srbija dobiti vladu. To je potrebno narodu, a mi smo uvek bili državotvorna stran
dragan7557 dragan7557 12:50 12.06.2008

Re: tajanstvena licnost

Ne dozvoljavam da se probijaju rokovi.

Napiši da im Mrkonjić to poručuje

dragan7557 dragan7557 12:58 12.06.2008

Re: narodni san

Ali JS i PUPS

sa narodnjacima,

, pička im materina

nek idu u kurac zajedno s njima

To je potrebno narodu

Jelena Milić Jelena Milić 12:12 12.06.2008

tajanstvena licnost

blic-ja sam miki m
kurir -ja sam miki m

mislim intervju do jaja, ako je pravljen posle hapsenja zupljnina onda je bezveze sto o tome nije pitan. ako je pravljen pre, standardna SPS zvaka u osnovnom neuzbudjenom stanju

Vlada će biti formirana do kraja juna
Autor: Tamara Spaić | 12.06.2008 - 08:54


Ako za nedelju dana završimo pregovore, a ubeđen sam da hoćemo, za petnaestak dana će biti kostituisana vlada. Vlada će biti u junu, sigurno. Dva meseca pre roka - tvrdi Milutin Mrkonjić, potpredsednik SPS, u razgovoru za „Blic“ pred početak konstitutivne sednice Skupštine Srbije i dodaje da će „sigurno do kraja juna biti u Skupštini ratifikovan i sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa EU“.

Mrkonjić se još drži zvanične priče o pregovorima sa narodnjacima i radikalima i decidirano tvrdi da novih izbora neće biti.


Nastavak teksta ▼


- Biće vlada sigurno. Ne znam s kim, ali će sigurno biti.

Kako ne znate s kim?
- Lepo, ne znam. Razgovaramo sa ljudima iz DSS-NS i SRS. Evo, razgovarao sam sa Veljom (Ilićem) i (Predragom) Bubalom oko razvojnog principa, koji ja vodim, i to dobro ide za sada. Ali ima taj problem sa penzijama i SSP-om. A penzije i SSP su prva dva principa, a tek treći princip je moj, razvojni.

Predsednici DSS i SRS su pesimistični po pitanju formiranja vlade sa vama i kažu da ste bliži DS-u.
- Nema razloga da budu, posebno gospodin Koštunica. Ne treba da budu nervozni. Nije tačno da smo bliži vladi sa DS. Zvanične razgovore sa DS niko ne vodi. Vodim samo zvanične razgovore sa Veljom i Bubalom.

Ali JS i PUPS su nezadovoljni pregovorima sa narodnjacima, a Marković je rekao da neće sa DSS.
- Tek danas počinje odbrojavanje vremena za izbor vlade. Imamo tri meseca na raspolaganju, a ja vam garantujem da nećemo čekati tri meseca i vlada će biti pre roka. Ne dozvoljavam da se probijaju rokovi.

Svi upozoravaju da je rok za SSP juni. Da li će sporazum sa EU biti ratifikovan u tom roku?
- Tvrdim da će to biti u redu.

Ali sad je već polovina juna?
- Mislim da će to biti završeno. Siguran sam da će Srbija dobiti vladu. To je potrebno narodu, a mi smo uvek bili državotvorna stran
Ivan Marović Ivan Marović 12:30 12.06.2008

Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

Znate kako je, sunčanica. Ali sad će Palma da nadvije svoje grane i da ga sakrije od sunčeve svetlosti. :)
arcins arcins 12:49 12.06.2008

Re: Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

Ivan Marović
Znate kako je, sunčanica.


Ma neeeeeee!. Gradjevinar nosi shlem, pre bih rekao toplotni udar.
Jelena Milić Jelena Milić 13:02 12.06.2008

Re: Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

da citiram ja mog kolegu blogera sta mene boli u vezi mikija m( u mom slucaju to je veca bol kad smo kod tih simetrija to je cinJenicno stanje:)

nego me zanimaju DS i co oko toga.

miki m me ic nije iznenadio.

nego celo jutro se mucim, te visoki funkcioner sps, te'


JEBO ME BOG COVEK IM JE BIO I PREDSEDNICIKI KANDIDATTTT
sonja k. sonja k. 13:18 12.06.2008

Re: Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

Ali sad će Palma da nadvije svoje grane i da ga sakrije od sunčeve svetlosti.


da. svi cekaju palmu
sad ce palma, dobro im je skreso palma, bravo palma
palma nam je reper demokraticnosti
Ivan Marović Ivan Marović 13:31 12.06.2008

Re: Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

sonja k.
palma nam je reper demokraticnosti
Nije demokratičnost nego prefriganost.
sonja k. sonja k. 13:50 12.06.2008

Re: Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

Nije demokratičnost nego prefriganost.


to bi bilo sjajno kad bi bilo

dragan7557 dragan7557 14:02 12.06.2008

Re: Ma uhvatili čoveka na gradilištu!

JEBO ME BOG COVEK IM JE BIO I PREDSEDNICIKI KANDIDATTTT

Pa, i sada je za precednika Usrane Vlade kako sam kaže.
Puerta Puerta 12:45 12.06.2008

Jelena

Skoro sam se probudio, i reko da pogledam dnevnu stampu, naletim na kurir ...
Odmah sam pomislio, idem na blog da vidim sta je Jelena napisala na tu temu
Jelena Milić Jelena Milić 13:00 12.06.2008

to puerta

sluzim vernim komentatorima :)

vidi dal ce sonja liht nesto da kaze
dragan7557 dragan7557 13:02 12.06.2008

Re: Jelena

Skoro sam se probudio

Bolje da nisi, java je
do jaja,

Ružan san
Spiridon Spiridon 13:24 12.06.2008

Re: Jelena

Skoro sam se probudio, i reko da pogledam dnevnu stampu, naletim na kurir ...
Odmah sam pomislio, idem na blog da vidim sta je Jelena napisala na tu temu


kad ja tamo, a ono medjutim
Jelena Milić Jelena Milić 13:53 12.06.2008

spiri

sta da ti kazem

svega ovog ne bi bilo da je ....
AcaB AcaB 13:02 12.06.2008

.

U zemlji u kojoj je 95% ludila, zaista je ponos biti u onih 5%.
Ajde sto su papani mislili da je 5% Cedinih glasaca, ali sam Ceda sigurno nije bio u toj zabludi, tako da je sigurno po sredi nesto drugo, ali to ostavimo njegovoj savesti.
Smradovi na vlasti imaju srecu sto u Srbiji misleci (a casni) ljudi nikada nece predstavljati kriticnu masu.
Puerta Puerta 13:05 12.06.2008

Dilema

Aj' nek' mi neko objasni u cemu je razlika da li cemo da imamo proevropsku lopovsku vladu ili nacionalno odgovornu lopovsku vladu ?
Puerta Puerta 13:41 12.06.2008

Re: Dilema

Niko nece da mi otkloni dliemu, smrc :(
Jelena Milić Jelena Milić 13:52 12.06.2008

Re: Dilema

puerta

pa pravi se socijlno odogovorna vlada to je poseba kategorija...jos nepoznata
Puerta Puerta 15:25 12.06.2008

Re: Dilema

puerta

pa pravi se socijlno odogovorna vlada to je poseba kategorija...jos nepoznata


Socijalno odgovorna lopovska vlada
Inner Party Inner Party 13:23 12.06.2008

He He He

Na stranu to sto ovo sto Mrkonjic prica misli vecina ljudi u Srbiji.

Na ove vrucine i na ovu napetost - treba sto vise ovakvih intervjua!
Ovajve izjave vodecih politicara u Srbiji smanjuju tenzije.

Ako imate normalan pogled na svet, ovaj intervju ce vas zasmejati i necete iz njega izvlaciti ama bas nikakve zakljucke.
Puerta Puerta 13:31 12.06.2008

Re: He He He

Inner Party
Na stranu to sto ovo sto Mrkonjic prica misli vecina ljudi u Srbiji.Na ove vrucine i na ovu napetost - treba sto vise ovakvih intervjua!Ovajve izjave vodecih politicara u Srbiji smanjuju tenzije.Ako imate normalan pogled na svet, ovaj intervju ce vas zasmejati i necete iz njega izvlaciti ama bas nikakve zakljucke.

Ja sam se iskreno i nasmejao, ali od muke, ja ako opsujem odma sam nevaspitan, a kandidata za predsednika i premijera SPS-a boli ku*ac, on moze da kaze sta hoce, i sutra ce biti ministar. Ja da sam novinar ne bih objavio takav intervju, ili bih se u posebnom tekstu izvinio citaocima. U stvari, zasto bih, na kraju krajeva narod je birao svoje predstavnike.
Jelena Milić Jelena Milić 13:35 12.06.2008

good morning suneshine

Ako imate normalan pogled na svet, ovaj intervju ce vas zasmejati i necete iz njega izvlaciti ama bas nikakve zakljucke.
Jelena Milić Jelena Milić 13:43 12.06.2008

javni poziv wu-javi seeee wuuuuuuuuuuuu

ja, blogerka milic, koja nema vremena i resursa da se bavi bas svim ma kako bitnim i zanimljivim temama vezanim za nedavnu proslost, a koja zasita smatra da treba kazniti sve koji su cinili ratne zlocine na prostoru bivse YU ( i sire al da ne trolujemo bitnu temu, tuzlanske kolone), i koja smatra da je haski sud legitimna politicko-pravna medjunarodna institucija koja je nastala u trenutku kad ratne zlocine nije bilo moguce procesuirati pred domacim sudovima, koja smatrma da je i sad mozda tek u srbiji i hrvatskoj ucinjen manji pomak u tom pravcu, koja smatra da je FHP jedinstvena NGO na prostoru cele bivse YU koji je nemerljivo doprineo utvrdjivanju cinjenica o zlocinima i promociji koncepta tranzicione pravde , ja svesna da NGO nemaju istrazne organe koje imaju pravosudni sisitemi, etc, to jest da je podizanje svesti o zlocinima bitno i da se moze u 21 veku postizati na razne nacine i individulane akcije ALI PRE SVEGA SVESNA CINJENICE KOLIKO JE SVAKI ISKRENI AKTIVISTA BITAN I KORISTAN U TOM VAZNOM POSLU PROMOVISANJA ISTINE ODGOVORNOSTI I POMIRENJA

POZIVAM dr wu da u narednom periodu koliko god hoce koristi moj blog za pokretanje pitanja tuzlanske kolone u smislu publikacije relevantnih iskaza, tekstova , cinjenice, pracenja sudjenja i drugog. dr wu voli moderno, a blog je forma direktnog novinarstva, koja je redefinisala pojam aktivizma! skoro sve sto je u 21 veku odmah dostupno u bgd i srbiji, dostupno je zahvaljujuci sajtovima i tv i svima van srbije u vrlo velikom broju slucajeva.

neskoromno mozda ako se wu ova ponuda ucini ispid casti, nek proveri citanost mog bloga kod urednistva. ja se mogu zaleci ako treba da dobije i svoj blog, ako hoce.

evo, ovim putem javno pozivam i kolege blogere i komentatore da se obavezu da ce ako wu pristane, a ne vidim zasto ne bi, nesebicno doprinosti, u granicmaa svojih mogucnosti, da mu rad na ovoj temi bude sto uspesniji. verujem da bi i urednostvo b92 sajta izaslo u susret.



jelena milic

"
Tuzla": Svedočio preživeli
12. jun 2008. | 11:44 | Izvor: Beta
Beograd -- U nastavku suđenja Iliji Jurišiću, optuženom za učešće u napadu na kolonu JNA u Tuzli 1992, svedočio je Tatomir Kulišić, koji je tada ranjen.
Kulišić je pred Većem za ratne zločine Okružnog suda u Beogradu rekao da je 15. maja, kada je u popodnevnim satima kolona krenula, začuo pucnjavu i video da je pogođen vozač kamiona u kojem je bio.
"Pucalo se na vojsku sa svih strana. Bora (vozač) je pogođen i rekao sam svima da iskaču iz kamiona. Nas četvorica smo iskočili, i tada sam ranjen", rekao je svedok.
Nakon ranjavanja, otišli su, kako je naveo, do obližnje zgrade, gde ih je sačekala lokalna policija, kojoj su predali puške.
On je rekao da je u zgradi bilo još ranjenih vojnika i da su tamo proveli noć i sutradan su prebačeni u bolnicu na Gradini. Tamo su, kako je naveo Kulišić, maltretirani, zatim odvedeni u policijsku stanicu, a odatle u zatvor u Tuzli.
Jurišić se po optužnici tereti da je kao pripadnik rezervnog sastava MUP-a Bosne i Hercegovine i visoki starešina u operativnom štabu Službe javne bezbednosti Tuzle po naređenju svog pretpostavljenog Mehe Bajrića izdao nalog da se otvori vatra na kolonu JNA koja se povlačila iz tuzlanske kasarne.
On je na početku suđenja 22. februara odbacio navode optužnice.
Vidim iz nje (vesti, mislim) da je u tom napadu na kolonu bilo i preživelih (priznajem, nisam znao to do sada). Jel' može za nas iz "dijaspore" malo više informacija o tim preživelima, ima li FHP nekih informacija o njima, možemo li da čujemo šta preživeli imaju da kažu, kako protiče njihov oporavak, da li o njima neko vodi računa (ako su invalidi u pitanju)?

Mislim, nemoj zameriti, o tim stvarima se nešto ne piše, a ti si poznati aktivista, i ja znam da tebi nema veze da li je neko Srbin, Hrvat, Musliman,etc, i da je važno da se svi krivci privedu pravdi itajrad.
dragan7557 dragan7557 14:05 12.06.2008

Re: javni poziv wu-javi seeee wuuuuuuuuuuu

ja, blogerka milic, koja nema vremena i resursa

Znači spiskala si oni' 100 dinara od juče ???
Jelena Milić Jelena Milić 14:13 12.06.2008

Re: javni poziv wu-javi seeee wuuuuuuuuuuu

to davno bese secam se ja....

iskreno, mislila sam na vremenske resurse takodje, podrazumevala sam da se zna da svi ovde pisemo for free i da nije uvek samo self promo u pitanju, vec da pisemo i iz nekog uverenj, ubedjenja da doprinosimo zajednickom dobru . ja zasigurno da. da i zato sto mislim da ima smisla, feedbacka, pa sto ne reci i to, da i uticaja.
Doctor Wu Doctor Wu 15:16 12.06.2008

Jelena, stvarno

ne znam da li ti čitaš šta je napisano (ili je u pitanju nerazumevanje) ali u komentaru je napisano da korisnik nema informacija, da ne zna i da traži više informacija.
Jelena Milić Jelena Milić 15:37 12.06.2008

Re: Jelena, stvarno

wu stvarno, ne verujem da je u pitanju nerazumevanje

jer kad sam ja rekla da nemam vise info i resursa, asap sam bila optuzena da manipulisem srebrenickim zrtvama etc., sto wtw, jos nisi demantovao nikako.

tvoje naprasno interesovanje da fond slucajno nema info je toliko providan...ne cini li ti se npr logicnijim da bi to trebale biti BH NGO, ukljucujuci i one koje rade u RS za pocetak!?

no, vidim, na ponudu jos ne odgovaras.
Zen Master Zen Master 15:57 12.06.2008

Re: Jelena, stvarno

Jelena Milić
wu stvarno, ne verujem da je u pitanju nerazumevanje

jer kad sam ja rekla da nemam vise info i resursa, asap sam bila optuzena da manipulisem srebrenickim zrtvama etc., sto wtw, jos nisi demantovao nikako.

tvoje naprasno interesovanje da fond slucajno nema info je toliko providan...ne cini li ti se npr logicnijim da bi to trebale biti BH NGO, ukljucujuci i one koje rade u RS za pocetak!?

no, vidim, na ponudu jos ne odgovaras.



Sorry ovde već postaje jako zanimljivo, zašto i iz kojih pobuda sad prebacivanje loptice u BiH njihovim NGO. I Srebrenica je u BiH, pa se tada ne prebacuje loptica a resursi se nekako za takve i slične slučajeve nadju.
Vidi stvari su jako jednostavne neki monstrum je uzeo i pobio one jadnike koji nikome ništa nisu skrivili u Srebrnici, to se identično desilo na Ovčari kod Vukovara ali takodje i na primeru Tuzle. Pobogu neki ljudi sa imenima i prezimenima su pobijeni samo zato što su nosili ili nisu potpuno nebitno pogrešnu uniformu, bili su Muslimani, Srbi ili Hrvati takodje potpuno nebitno.
Meni su te žrtve ljudi, obični mali ljudi koji su imali svoje, devojke, žene decu koja su ih čekala kod kuće, možda neke od njih i znam bilo gde da se desio zločin i ko da ga je počinio. Zašto imam neodoljivi glupi utisak u stomaku kao i poštovani Dr Wu da vi te žrtve delite prema tome ko je odgovoran za zločin tj koje su nacionalnosti žrtve. Evo prilike iako je blog o Mrkonjiću razuverite nas, recite jeste tako je, ovo su informacije koje mi imamo, desio se strašan zločin neki ljudi, nečija deca, nečiji muževi, nečiji očevi su pobijeni, mi smo uradili to, to i to da pomognemo da se to rasvetli, uticali smo na te, te i te institucije, poslali smo pisma na tu, tu i tu adresu.
A ne to večito zaklanjanje iza resursa, nismo mi nadležni za taj reon i slične ludorije a ako pitanja postanu neprijatna krene tra la la vi relativizujete zločin pa zato pitate !?! E pa ne pitamo zato čisto za tvoju informaciju...
Jelena Milić Jelena Milić 17:25 12.06.2008

zen stvarno

procitaj poziv wuuu

srebrenica je ipak simbol, toponim, kao i batajnica i vukovar

nije zakljanjanja iza bh ngo, oko srebrenice se sve zna, bio izvestaj i zvanicini komisije RS prema tome ima info..

ne kapiram cemu ovo desili se razuverite nas

kad sam pa ja demantoval? negirala?

definisite ovo MI?
ja sam sto verujem da znate a i pise na profilu doskora radila kao pomocnik GS u SP prilicno druge stvari
pre toga 2 godine kao free lancer -prevodilac

pre toga kao ICG

dakle nisam se nasla direktno u bilo kojoj instituciji koja se bavi tuzlanskom kolonom. nadam se da mi to nije krivicno delo.

sto se mog licnog kao gradjanin aktiivizma tice iz mog dzepa i za moje slobodno vreme izvolte kliknite na aferu topcider
a vi, sta ste vi uradili?



ovo sto vi o nacionalnosti zrtve kao nebitnu stvar mislite to je apsolutno komicno i potvrdjuje koliko o materiji pojma nemate

kako inace definisati etnicki motivisane zlocine, kako nekog tuziti opnda za etnicki motivisane zlocine nad srbima pobogu, ako nacionalniost zrtve nije bitna, ( ako se sumnja d aje etnicki otivisan zlocin) kako ih razlikovati od 'obicnih serijskih ubistava" ili zlocina u gradjanskom ratu nad istoetnickim civilnim stanovnistvom npr ili od zlocina protiv covecnosti def konvencijama zenevskim...

tuzlanska kolona je po tome da specifican slucaj pa je po toj vasoj obrnutoj logici meni jos lakse bilo da kazem tragedija ( mislim nema samo srba a takve tragedija ne osudjujem i ne pogadjaju me po vam ai wu) . pa naravno jer moram svako jutro cim ustanem odmah svemu sto vas zanima d aimama stav d ane biste bili ovako cinicni i pravili gande insinuacije

sto se ove prozivke oko nepominjanja etc tice, pre skoro 6 godina sam bila u klopci kod olivere k i na istu prozivku SPSovca bakija andjelkovica

ustala okrenla se u kameru i rekla naravno da je bilo i zrtava nad srpskim stanovnistvom, i anravno da se i sve to mora ispitati i pocinioci kaznjeni, tako da va smolim da prestanete da sirite netacnosti i nosnovane insinuacije stvarno je degutantno

problem u rs a i u srbiji je taj sto oni koji zbog svog dupeta i svojih saborca u kriminalu i ratnom zlocinu opstruiraju saradnju sa hagom onemogucavaju i istrage istrazitelja o zlocinima nad srbima jer neretko kontaminiraju anlaze, ne daju istraziteljima da dodju etc...duga istorija agonije rada u RS

imamo, desio se strašan zločin neki ljudi, nečija deca, nečiji muževi, nečiji očevi su pobijeni, mi smo uradili to, to i to da pomognemo da se to rasvetli, uticali smo na te, te i te institucije, poslali smo pisma na tu, tu i tu adresu


na koga se ovo odnosi MI?

i kao aktiivsta ovde trosim vise vremena nego mnogi i stvarno nisma svemocna. eto nisam slovo napisala o tome. kao i o mnogim drugim stvarima takodje. pre svega jer ne znam okolnosti. o onima o o kojima pisem su manje vise okolnosti utvrdjene.

evo i vama poziv istog kao i Wu-Mikrofon je vas, i oko tuzle, i oko kravica, i oko cega god hocete
Zen Master Zen Master 07:58 13.06.2008

Re: zen stvarno

Jelena Milić
procitaj

evo i vama poziv istog kao i Wu-Mikrofon je vas, i oko tuzle, i oko kravica, i oko cega god hocete


Hvala samo što smo stvari isterali na čistac. Vidiš prva stvar koju sam uradio pre nego što sam počeo da čitam tvoj blog i jeste bila, da pročitam tvoj profil. Kada tamo ima čovek šta i da vidi, nakitilo se kao oni Rusi ratni veterani kad podju na neku proslavu pa sve orden do ordena ( Što je opet lepo priznajem zaista. Bolje uostalom i tako prepuno ordenja nego kao bivši ministri V.I.P. blogeri da kriju kao zmija noge svoju prošlost. Pa onda posle kukavički da se prave blesavi kada ih prozoveš za ministrovanje i kanabe kod Slobe ).
Verovatno je i Wu čovek išao tim razmišljanjem da si ti osoba koja kao istaknuti član raznih NGO nešto znaš o priči koja se desila u Tuzli. Nisam reagoavao dokle god nisu počeli izgovori jao u gužvi sam moram bolesnoj tetki da odnesem lek, pa nije znate to moj reon, pa nemamo resursa, pa ja sam znate samo tu bila prevodilac itd itd.
O šibicarskoj taktici da ućutkaš nezgodna pitanja tako što ćeš nama ponuditi da uzmemo mikrofon ( kod šibicara ti ponude da ti staneš nogom na šibicu ), još samo da napravimo neku komisiju pa da detaljno ispitamo slučaj mislim da je glupo trošiti reči ali samo kratko. Vidiš poštovani i cenjeni Dr Wu kao i moja malenkost nemamo gomilu ordenja u profilu bavimo se svojim poslovima za koje smo izučili neke škole a tebe smo najiskrenije pitali kao nekoga za koga smo mislili da pošto je u toj problematici možda zna odgovor. Ok skapirao sam a verovatno i Wu da si ti tu nekakav prevodilac, free lancer i da nemaš pojma o tome, a privatno te zanima strogo Topčider tj reon ti je tamo negde do čuvenih 5 ludaka gore na Banjici !?
Znači to je jedan izuzetno specifičan slučaj pa je teško ući u trag onome što se desilo ali su zato Srebrenica, Batajnica i Vukovar toponimi, i najbitnije je kažeš da se ispita etnička pozadina tog zločina ali eto ovi u Tuzli mu dodju kao neko trinaesto prasence pošto su bili mešano meso valjda, pa mu to onda dodje ako sam dobro shvatio nešto kao obično serijsko ubistvo. Pa ne mogu da verujem, evo otvorila si mi oči sa ovim objašnjenjem, osećam se kao Roberto Benigni u filmu Noć na zemlji kada mu sveštenik kaže da skine tamne naočari jer je mrkli mrak.
Gracie padre, gracie !!!
Eto izvini što smo te maltretirali i ometali u pravljenju ovih lepih blogova koji najviše liče na operete prepune horskog pevanja i pljuvanja ( bez pucanja naravno ), super ti ide dirigovanje horom zaista nemam reči. I slobodno i sledeći put kada budeš postavljala neku novu operetu sa temeljima u onome što piše Kurir ili ne potpuno nebitno a ti opet stavi na naslovnu stranu sliku onih sanduka iz Srebrenice jer to je toponim. To što je tema sastavljanje vlade u Srbiji, nebitno to je jedan toponim i nema tu onda bolesne tetke, ja sam prevodilac, evo vama mikrofon, oni sanduci su toponim za sve živo imaš pravo a ovi nesretnici što su pobijeni u Tuzli i nisu ništa kada malo bolje razmislim. Imaš potpuno pravo oni su žrtva nekog serijskog ubice ili ubica koji su imali samo loš dan na poslu pa im je došlo da malo pobiju ljude.
Izvini najiskrenije još jednom, definitivno te više neću ometati ovakvim pitanjima.
Ajmo sada tužno veseli zbore, gde je naš hor što je muzika stala gospodo. Zapevajmo opet iz sveg glasa, glasaćemo druga Titu i Djilasa !!!
Jelena Milić Jelena Milić 10:47 13.06.2008

Re: zen stvarno

do jaja. i am impressed

verujem da treba dosta truda da se ovoliko izvrnu crno bele cinjenice i stvari koje stoje ovde, jasno napisane.

pretpostavljam da se posle ovoga ovde vise necemo citati i pisati.

uvek mi je zanimljivo sta ljudi koji takvo misljenje imaju i tako ga sticu toliko vremena rade na mom blogu

dovidjenja

Palilula Palilula 13:49 12.06.2008

sramota

Stvarno je sramota da politicar koristi takav recnik, novine objavljuju i nema nikoga da ih sankcionise. Izgleda da je narod sa takvim prostaklukom OK.

Slazem se sa Jelenom, treba zvati ZZ i to horski.............

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana