Društvo| Filozofija| Politika

Ponavljanje protiv samolaganja: Zoran Đinđić, žrtva

freehand RSS / 12.03.2024. u 20:53

Oni što kukaju za neizvršenim vojnim udarom '91 (a tražili bi vrišteći smrtnu kaznu posle mesec dana za one koji bi taj vojni udar izvršili); 
i oni što nariču za 6. oktobrom dvehiljadite (obožavaoci "naših navijača" do 10 oktobra i pljuvači Đinđića zbog njih od 11. oktobra) - to su isti koji su prizivali i prizvali 13. mart.
Taj 13. martje bio dan bez Đinđića, kad on više nije mogao da se brani od novih vlasnika njegovih stavova i mišljenja, dojučerašnjih pljuvača i podsmevača onome što je radio.
Oni sigurno nisu Đinđića ubili direktno ali se podsmevaju i hnjemu i svemu što je on gorovrio i radio čitavog svog života.

 

 


5154cf18-1f5a-410b-9d11-4710545a2263.jpg?width=765&height=402

 

Ovo je zemlja rđavih kuraca, onih što im uvek dlaka smeta i što bi tuđom rukom da streljaju a da sutra tu ruku seku po zakonu i propisima.

Kukavica nesposobnih da išta novo smisle, zauzmu jasan i nedvosmislen stav koga će se držati hrabro i ljudski, pomere i urade ali vazda spremnih da pljunu i potkažu i drugog i drugačijeg proglase zlomislećim i neprijateljem.
Oni Šešeljevi i oni sa kontrastrane koji sebe sad proglašavaju Đinđićevim sledbenicima iako su ga do momenta kad je bilo sigurno da više ne diše zvali mafijašem i izdajnikom Ideje.

I ništa novo pod kapom nebeskom, a 12. mart odličan je dan da se to pomene i podvuče.  



Komentari (552)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 21:18 17.03.2024

Re: П.С.

shmoo
А где је био Зоран Ђинђић за време последњег бомбардовања Србије 1999. године?

U Crnoj Gori.
shmoo shmoo 21:30 17.03.2024

Re: П.С.

milisav68
shmoo
А где је био Зоран Ђинђић за време последњег бомбардовања Србије 1999. године?

U Crnoj Gori.



Знам.

Али бих волео то да чујем од Фрихенда, Анђе, kick68, Доксумана,...

Додуше, широко гледано и та Црна Гора је била Србија чак и то у време Мила Ђукановића у Црној Гори... Само није добила толико бомби по глави становника као Србија 1999. године. И била Црна Гора тако Србија све до 5. октобра 2000. године. После је постала Милова Монтенегро.



П.С. - Знаш ти, Милисаве, када су једном интервјуу питали Васа Суботића, нашехг бившег ватерполо репрезентативца како то да је његов син Гаврил још као тинејџер отишао у Београд да игра за Партизан, а Васо одговорио:

"Но! Но ће ми играт' за Монтенегро!"



milisav68 milisav68 21:34 17.03.2024

Re: П.С.

shmoo
Знам.

Али бих волео то да чујем од Фрихенда, Анђе, kick68, Доксумана,...

П.С. - Додуше, широко гледано и та Црна Гора је била Србија чак и то у време Мила Ђукановића у Црној Гори... Све до 5. октобра 2000. године.

A pa ne, službe su se uveliko razišle.
shmoo shmoo 21:35 17.03.2024

Re: П.С.

milisav68
shmoo
Знам.

Али бих волео то да чујем од Фрихенда, Анђе, kick68, Доксумана,...

П.С. - Додуше, широко гледано и та Црна Гора је била Србија чак и то у време Мила Ђукановића у Црној Гори... Све до 5. октобра 2000. године.

A pa ne, službe su se uveliko razišle.



Наравно...

За кога ли су онда тада Црногорци радили...


milisav68 milisav68 21:41 17.03.2024

Re: П.С.

shmoo
За кога ли су онда тада Црногорци радили...

Nema to veze sa "nacijom" nego sa poslom, Milošević je tako smetao i mnogima u Srbiji, otud i dojava u spremanju atentata.
shmoo shmoo 21:48 17.03.2024

Re: П.С.

milisav68
shmoo
За кога ли су онда тада Црногорци радили...

Nema to veze sa "nacijom" nego sa poslom, Milošević je tako smetao i mnogima u Srbiji, otud i dojava u spremanju atentata.



Наравно.

Ово моје "Црногорци" је више територијална ( и "службена" ) одредница него национална одредница.

EDIT: Сетих се накнадно како ме је један лик одмах после Дејтона, '96/97, у Ораховцу у Боки Которској убеђивао како би он 'ладно могао да убије Милошевића, не би му то био никакав проблем да организује један такав атентат, али не сме јер не зна шта ће после тога бити...



angie01 angie01 22:44 17.03.2024

Re: П.С.

Али бих волео то да чујем од Фрихенда, Анђе, kick68, Доксумана,...


pa sta ako je bio?

a gde su bili glavni krivci za to bombardovanje?>>>narocito njihova deca?>>>mali marko recimo?
freehand freehand 22:46 17.03.2024

Re: П.С.

a gde su bili glavni krivci za to bombardovanje?

U Vašingtonu?
angie01 angie01 22:50 17.03.2024

Re: П.С.

U Vašingtonu?


ti da, a nasi?...mislis da zloba ne snosi nikakvu krivicu,ili sta?
freehand freehand 22:53 17.03.2024

Re: П.С.

angie01
U Vašingtonu?


ti da, a nasi?...mislis da zloba ne snosi nikakvu krivicu,ili sta?

Za bombardovanje? Ne. Milošević ne snosi nikakvu krivicu. Baš kao što ne snosi nikakvu krivicu za to što su zločinci gađali zgradu RTS a što lumeni vole da mu pripišu.
angie01 angie01 23:01 17.03.2024

Re: П.С.

Za bombardovanje? Ne.


kako ne, kada je direktno uticao na to da se dogodi?

Baš kao što ne snosi nikakvu krivicu za to što su zločinci gađali zgradu RTS a što lumeni vole da mu pripišu.


snosi krivicu za bukvalno sve zrtve bombardovanja, zajedno sa onima, koji su te bombe bacali....za rts nisam cula da ga bilo ko odvojeno proziva, vec rukovodioce, koji su znali da ce zgrada biti gadjana i koji su svoje kolege ipak ostavili da poginu.
freehand freehand 23:10 17.03.2024

Re: П.С.

kako ne, kada je direktno uticao na to da se dogodi?

naravno, žrtva je uvek kriva najmanje kao i siledžija.


snosi krivicu za bukvalno sve zrtve bombardovanja, zajedno sa onima, koji su te bombe bacali....

Ovo uopšte nije u redu prema jadnim bacačima bombi. U redu je malo rasporediti krivicu ali nemojmo preterivati.
Hansel Hansel 23:19 17.03.2024

Re: П.С.

freehand
Za bombardovanje? Ne. Milošević ne snosi nikakvu krivicu. Baš kao što ne snosi nikakvu krivicu za to što su zločinci gađali zgradu RTS a što lumeni vole da mu pripišu.

Па, не сноси одговорност што су они гађали, али сноси је и онај ко намерно није склонио људе. То не умањује одговорност оних првих. "Само" имамо још једну, посебну кривицу. То нам је стара прича.

А цела политика Милошевићева је била против (и) ове земље и људи, и можда ће се некада потпуно расветлити његова права улога. Чак и да није био издајник у класичном смислу речи, одговоран је макар политички за све погрешне процене (кад би биле само то).
freehand
Elem, previše godina imaš da ja moram da ti objašnjavam (ili bilo ko) da je politika kompromis, da je demokratija većina koja se, opet, 'postiže tako što u DOS uđeš (pre izbora) sa Koštunicom, Dinkićem, Veljom Ilićem, Čovićem, Perišićem, Veselinovom i da ne nabrajam do kraja). Niko o njih nije tvoja stranka, nije tvoj istomišljenik. Pravi se spisak najmanjih zajedničkih imenitelja i veruje se na reč (ili potpis, isti krasni) svakom od njih, i gleda se ko će i gde da te zajebe i proda.
Mislim, super je to moralisanje, al takvi treba da idu u crkvu.
Zezam se, parafraza, zgodno mi je ispalo

Ја верујем у снагу храбрих (макар и ретких) моралних иступа, то о чему причаш изгледа као стварност (и јесте стварност), а заправо је опсена која има моћ јер у њу превише људи верује. Но, да окренемо ствари овако: ако је тако како кажеш, чему било каква дискусија, чему било какво ламентирање – па, човек је човеку вук, зар не, увек ће онај иза (Изногуд) хтети да буде испред оног првог (који је још већи Изногуд, а и да није) и искористиће прилику да га овако или онако макне. Је л' тако? И, шта онда причамо, све је онда нормално у тој арени – свако дивљаштво, свака лаж, свака крађа, па можда и убиство! Коме се не свиђа, нека иде у цркву!
angie01 angie01 23:25 17.03.2024

Re: П.С.

naravno, žrtva je uvek kriva najmanje kao i siledžija.

Ovo uopšte nije u redu prema jadnim bacačima bombi. U redu je malo rasporediti krivicu ali nemojmo preterivati.


kako da ti kazem, licis na ove likove, kojima sam zameras ovakve idiotske odgovore.

o bombardovanju mislim sve najgore, al nema razloga da aboliram i onog, koji nam je to iskustvo omogucio.

a ti slobodno misli kako hoces, samo je ruzno da ovako komuniciras.
angie01 angie01 23:28 17.03.2024

Re: П.С.


Па, не сноси одговорност што су они гађали, али сноси је и онај ко намерно није склонио људе. То не умањује одговорност оних првих. "Само" имамо још једну, посебну кривицу.


ma naravno, nego free provocira,...a ima i faze mr Hajda.

Ја верујем у снагу храбрих (макар и ретких) моралних иступа, то о чему причаш изгледа као стварност (и јесте стварност), а заправо је опсена која има моћ јер у њу превише људи верује. Но, да окренемо ствари овако: ако је тако како кажеш, чему било каква дискусија, чему било какво ламентирање – па, човек је човеку вук, зар не, увек ће онај иза (Изногуд) хтети да буде испред оног првог (који је још већи Изногуд, а и да није) и искористиће прилику да га овако или онако макне. Је л' тако? И, шта онда причамо, све је онда нормално у тој арени – свако дивљаштво, свака лаж, свака крађа, па можда и убиство! Коме се не свиђа, нека иде у цркву!


upravo!
shmoo shmoo 00:06 18.03.2024

Лако је туђим... глогиње млатити

angie01

pa sta ako je bio?



Није "ако" него је био.

Склонио се код Мила док су по нама овде у Србији падале бомбе, људи гинули,...

(Што, узгред, личи на потез Вучића који је 2 сата пре удара томахавка дошао у зграду РТС у Абердаревој да би одвео кући своју мајку која је требало да буде целе ноћи на свом послу у телевизији... И оставио 16 људи да изгину на правди бога не рекавши никоме ни реч.)

Па ништа што је био.

(Не "ако" него је био Ђинђић у Црној Гори за време бомбардовања 1999. године.

Давно било па прошло, ко то све још уопште и памти.

Осим нас неколико који не заборављамо.

EDIT: Извини, Анђо, морам да те питам...

А где си ти била за време бомбардовања 1999. године?

У Београду? У Србији?

shmoo shmoo 00:09 18.03.2024

Извештај са балкона Народног позоришта

freehand
Па, више пута смо причали о тој "одраслости". Ја знам да нисам "одрастао" по мерилима овог времена, али сам некако убеђен да је то лажна "одраслост". За мене је одраслост, поред осталог, етичка константност, колико је то могуће. Мораш, наравно некад и да компромисираш (а и не мораш, али знаш коју цену плаћаш).

Ja volim "Malog princa". Ali mali princ ne može da vodi kraljevstvo.




Зато Краљ Иби може.






angie01 angie01 00:30 18.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

Склонио се код Мила док су по нама овде у Србији падале бомбе, људи гинули,...


...a ti mislis da je trebalo da pusti da mu se desi isto sto i Curuviji, ili sta.


Што, узгред, личи на потез Вучића


po cemu lici?..batica je bio deo vladajuce kamarile, a Djindjic opozicionar, koga je on to ostavio u bilo kojoj zgradi, znajuci da ce biti gadjana?..sram te bilo za poredjenje i uopste za seseljevsku prozivku.


EDIT: Извини, Анђо, морам да те питам...

А где си ти била за време бомбардовања 1999. године?

У Београду? У Србији?


a sta tebe boli tuki gde sam ja bila i sta bi to tacno tebi znacilo?

isto tako, sram te bilo, ljigavi seseljev klenu.

bila sam u Beogradu-iako nisam morala, al mi je tako bilo lakse, nego da gledam sranje na stranim televizijama,...bila u Beogradu i sa drugaricom, majkom troje male dece, nocu prelazila most sa ugasenim farovima, kada su bila neka gadjanja, kako bi stigli na mesto havarije i pomogli, ako je bilo potrebno, ako me vec pitas tako tendenciozno i bezobrazno,...a ti?
shmoo shmoo 00:59 18.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

EDIT: Извини, Анђо, морам да те питам...

А где си ти била за време бомбардовања 1999. године?

У Београду? У Србији?



a sta tebe boli tuki gde sam ja bila i sta bi to tacno tebi znacilo?

isto tako, sram te bilo, ljigavi seseljev klenu.

ako me vec pitas tako tendenciozno i bezobrazno


Ничега ту нема тенденциозног и безобразног да би ми се ти обраћала овако као последња примитивна простакуша из неке Фарме или Задруге са Пинка.

(Кажу ми неки верни фанови да се то сада зове "Елита". )

Тако да ћу тај срам и стид да препустим теби, заслужила си га.

А знаш већ шта кажу за људе који не осећају никада стид и срам због нечега што раде и говоре?

Само сам био радознао.

a ti?


Исто као и ти, у Београду.

А Ђинђић није био у Београду и у Србији.

Иако га је то бомбардовање мало више од годину дана касније практично и довело на власт.

Још у лето 2000. било је јасно да Милошевић пада. Постављало се само питање ко уместо Милошевића.

Ђинђић није био баш прва опција.

А ипак се докопао власти иако је седео у Црној Гори за време бомбардовања.

Јбг...

Народе мој!!! Ми горе, вама доле...





и тако то у том смислу.

Са све Бебом Поповићем и Цанетом Суботићем на постпетоктобарским журкама у Хиландарској.


П.С. - Мани то просеравање са Ћурувијом...

Није Ђинђић уопште био тај калибар као Ћурувија да би представљао опасност за Милошевићев естаблишмент за време бомбардовања еда би га тако макнули као Ћурувију. То је митолошка прича другосрбијанаца петооктобараца.

За Ћурувију је Ђинђић био 1999. ситна рибица.

Уосталом, неке такође много крупније рибе од Ђинђића попут Ивана Стамболића све време су били у Београду и ништа им се није догодило за време бомбардовања.

Трим стаза Кошутњак са Иваном Стамболићем се догодила тек у августу 2000.

(Да не улазим сада у разлоге зашто му се догодила. Кум није дугме.)

Тако да ти то просеравање са Ћурувијом уопште не стоји.

Памтим и ја (и још неки) ко је све био Славко Ћурувија још од оног Милошевићевог на Косову:"Нико не сме да вас бије!"

Ђинђић је био неколико хијерархијских нивоа испод тога.

И макнут је тек 2-3 године после пада Милошевића када је почео свима да смета... И Американцима и Британцима и Немцима и Црногорцима и Шиптарима и Бебиној екипи из Хиландарске и владајућем естаблишменту тог времена у Србији.

Пре тога Ђинђић уопште није имао тај значај да би извршили такву егзекуцију над њим.

Макли су га тек 2003. превентивно да не би почео да им смета још више јер је све ишло ка томе док је још увек био жив после 5. октобра 2000.

predatortz predatortz 08:51 18.03.2024

Re: П.С.

naravno, žrtva je uvek kriva najmanje kao i siledžija.


Je l' nosila kratku suknju logika...
freehand freehand 09:01 18.03.2024

Re: П.С.

Но, да окренемо ствари овако: ако је тако како кажеш, чему било каква дискусија, чему било какво ламентирање – па, човек је човеку вук, зар не, увек ће онај иза (Изногуд) хтети да буде испред оног првог (који је још већи Изногуд, а и да није) и искористиће прилику да га овако или онако макне. Је л' тако? И, шта онда причамо, све је онда нормално у тој арени – свако дивљаштво, свака лаж, свака крађа, па можда и убиство! Коме се не свиђа, нека иде у цркву!

Ne znam kojom si kvazilogičkom čarolijom došao do ovakvog zaključka.
Možda će najlakše biti da ti meni objasniš praktično,u realnom životu kako bi ti i sa kim, da si bio Zoran Đinđić radio na poboljšavanju života u ovoj državi.
Prateći tvoje najviše moralne standarde ne domašujem dalje od asure i stalne molitve u pustinji kao jedinog načina.
freehand freehand 09:04 18.03.2024

Re: П.С.

Па, не сноси одговорност што су они гађали, али сноси је и онај ко намерно није склонио људе. То не умањује одговорност оних првих. "Само" имамо још једну, посебну кривицу. То нам је стара прича.

Probaš da odvojiš stvari: Milošević nije kriv za bombardovanje.
Milošević je možda (nedokazano) nosi odgovornost za nesklanjanje ljudi iz ciljanog objekta, zaštićenog svimmogućim zakonima i konvencijama.
Čerčil, na primer, nikad nije odgovarao za Koventri.
jovilim_e jovilim_e 10:45 18.03.2024

Re: Танте Меркел

freehand
Možeš da mi pređeš i na onu stvar, ako ti je baš do jebačine.

INteresantno je da je tebi prva asocijacija na Slađana - jebačina, no da ne zalazim u detalje. Problem sa tobom je da je komunikacija uvek jednosmerna i svodi se na saopštenja. I ne zna se da li su gora ona koja se sastoje od jedne reči ili ona sastavljena od desetak prostoproširenih rečenica. Jer bukvalno ništa od onoga što koristiš ovde kao oblike sporazumevanja sa drugima ne daje ni najmanju nadu da uopšte pročitaš tuđe reči i uzmeš u obzir tuđemišljenje, na bilo koji način.
Sad, odakle to uverenje da si naročito nadaren i pametan nemam pojma, ali taj ko te je u takvu stvar ubeđivao lagao te je najgadnije.
Epa sad možeš da odjebeš, i to ne zato što si neistomišljenik nego zato što si govedo niz čije volovsko čelo i kuršumi samo kliznu, kamoli tuđe reči i misli.


Odakle mi asocijacija na to čime si me oslovio, pitaj one budale koji su tu asocojaciju izgradili.
Ja tebe, niti bilo koga drugoga, ne oslovljavam nikako drugačije nego onako kako si se sam deklarisao. Eventualno iskoristim skraćeni oblik Fri.
Za razliku od tebe, ja se ne koristim čaršafima u komunikaciji.
Ukoliko prostim i prostoproširenim rečenicama ne uspem na razumljiv način da kažem nešto, teško ću to nešto da kažem rečenicama od 10 redova.
Nisam ja Tadejus.
Što se tiče moje pameti, i bilo čije pameti, ja mislim da je pamet precenjena.
Za ovo o čemu mi pričamo, nije potrebna posebna pamet.
Jer za donošenje ispravnih zaključaka, potrebno je da se stvarima pristupa bez predubeđenja.
Zanimljiva mi je potreba vas 'esejista' da kvalitet pravdate kvantitetom.
I da, ne najmanje, važno - pametno upotrebljeno 'saglasan', kazuje više od 1000 reči.
angie01 angie01 11:54 18.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

Ничега ту нема тенденциозног и безобразног да би ми се ти обраћала овако као последња примитивна простакуша из неке Фарме или Задруге са Пинка.


prvo, nikakav prostakluk nisam ispoljila,...a drugo, naravno da je tendencioan i bezobrazan pokusaj umanjivanja znacaja ZOrana DJindjica i jos insinuirati, kako je kukavicki pobegao radikalskim metodama besmislica....i sta kazes, eto i Stambilic je bio tu, pa preteko,....gospodebozeisakloni...makli su ga tek posle bombardovanja
freehand freehand 14:53 18.03.2024

Re: Танте Меркел

Odakle mi asocijacija na to čime si me oslovio, pitaj one budale koji su tu asocojaciju izgradili.
Ja tebe, niti bilo koga drugoga, ne oslovljavam nikako drugačije nego onako kako si se sam deklarisao. Eventualno iskoristim skraćeni oblik Fri.

Pa eto, ja to "Slađane" upotrebim kao meru očaja. kad po koji pututvrdim da ne reaguješ ni na kakav normalan način da se uspostavi bilo koji vid normalne komunikacije koji podrazumeva da se sagovornici bar čuju (čitaju) ako se već ne razumeju a kamoli uvažavaju.
Sva ova ostala sranja o prostim i prostoproširenim rečenicama kojima ti uobličiš sopstveni nadmeni stav u neko saopštenje niti čemu služe niti šta znače.
Ne znaš ko su bili najbliži saradnici Vojislava Koštuunice ali odlično znaš ko su bili Đinđićevi; jedeš govna o nekakvim idolima a ti si jedini ovde koji koristi ono "pravićete vi Gnječikurca od blata" - ne zahteva nikakvu inteligenciju ali ne ide bez ozbiljne doze bezobrazluka.

Eto, što bi rekli dizelaši ispoštovao sam te odgovorom, a sad ćemo to opet da zaključamo, ali ne zato što nemam volje nego nema smisla pokušavati razgovor sa macolom.

shmoo shmoo 15:47 18.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

angie01
Ничега ту нема тенденциозног и безобразног да би ми се ти обраћала овако као последња примитивна простакуша из неке Фарме или Задруге са Пинка.


prvo, nikakav prostakluk nisam ispoljila,



Јеси, јеси...

Немој сад још и да лажеш када те твоји коментари демантују.

Па да осим што си примитивна простакуша будеш још и лажљиво ђубре и фукара.

angie01 angie01 17:31 18.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

Немој сад још и да лажеш када те твоји коментари демантују.

Па да осим што си примитивна простакуша будеш још и лажљиво ђубре и фукара.


ti opet nesto o sebi...pa, ne moras tako izdvojeno, vidi se iovako,...ko ima nerava da cita tvoje besmislene carsave.
jovilim_e jovilim_e 18:35 18.03.2024

Re: Танте Меркел

freehand
Odakle mi asocijacija na to čime si me oslovio, pitaj one budale koji su tu asocojaciju izgradili.
Ja tebe, niti bilo koga drugoga, ne oslovljavam nikako drugačije nego onako kako si se sam deklarisao. Eventualno iskoristim skraćeni oblik Fri.

Pa eto, ja to "Slađane" upotrebim kao meru očaja. kad po koji pututvrdim da ne reaguješ ni na kakav normalan način da se uspostavi bilo koji vid normalne komunikacije koji podrazumeva da se sagovornici bar čuju (čitaju) ako se već ne razumeju a kamoli uvažavaju.
Sva ova ostala sranja o prostim i prostoproširenim rečenicama kojima ti uobličiš sopstveni nadmeni stav u neko saopštenje niti čemu služe niti šta znače.
Ne znaš ko su bili najbliži saradnici Vojislava Koštuunice ali odlično znaš ko su bili Đinđićevi; jedeš govna o nekakvim idolima a ti si jedini ovde koji koristi ono "pravićete vi Gnječikurca od blata" - ne zahteva nikakvu inteligenciju ali ne ide bez ozbiljne doze bezobrazluka.

Eto, što bi rekli dizelaši ispoštovao sam te odgovorom, a sad ćemo to opet da zaključamo, ali ne zato što nemam volje nego nema smisla pokušavati razgovor sa macolom.


Pa ti kojih se sećam su bili vidljiviji 100 puta nego ti kojih se ti sećaš.
Nije prošlo ni nekoliko meseci, a teška artiljerija sa Pinka je započela svoje usmereno dejstvo ka jedinoj osobi koja je imala autoritet u narodu - Koštunici.
Ili ti misliš da sam ja Endži pa da ne kapiram kako te stvari idu.
O metodima i ciljevima usmerenog informativnog 'rata', tebi, i mnogima, bih mogao da držim predavanje - da me ne mrzi.
Pusti te gluposti kojima se nadjebavaš sa mnom.
To ti je, što reče Tuđman onomad, za stoku sitnog zuba.
I dodatno, zašto si toliko nervozan?
I da ti ponovim još jednom - da se Đinđić držao Koštunice i Velje, mnogo toga bi bilo drugačije.
Eeee, da - samo jedno poređenje, blago, sa 'alpskim konjušarima'.
Slovenci su farmaceutsku firmu 'Lek' prodali za milijardu i 200 miliona evara.
Nakon godinama upornog rada na izdizanju firme na svetski nivo.
A pametni Đinđić, i oni koji su ga savetovali, samo žurio (brzo, brzo, brzo, ...), samo privatizuj (pa neka ide i za 3 evra).
I ti 'oduševljen' njegovom visprenošću, pameti i (situacionoj) inteligenciji.
A nisi glup čovek.
Za ove glupane se ni ne čudim.
freehand freehand 21:10 18.03.2024

Re: Танте Меркел

Pa ti kojih se sećam su bili vidljiviji 100 puta nego ti kojih se ti sećaš.

Dabre. Mali je bio vidljiviji od Koštuničinih ministara, sem što za njega niko nije čuo dok se nije pojavio kao Vučićev izbor.
U Vesuć je bio vidljiviji od Zorana Stojkovića, naravno. kad bi se gađali Beogradima na vodi i onim mašinama što imaju napred ono, što reče tvoj Velja koga si se držao ai sad se, valjda, držiš.

O metodima i ciljevima usmerenog informativnog 'rata', tebi, i mnogima, bih mogao da držim predavanje - da me ne mrzi.

Ne sumnjam uopšte, ako si učio od Gigantika koji je Miloševića zvao "Bengalskim tigrom", Kariću bio glavni propagandista a Koštunici bio savetnik i direktor RTS, legalistički bez fakulteta.
Inače, neko vreme radio sam u medijskoj kući kojoj je Koštunica dao prvi intervju posle postavljenja na mesto predsednika, u kojoj je njegov kum bio komesar a u kojoj smo se zajebavali da je pozdrav među zaposlenima "deesesi!.
slobodno mi održi predavanje, slobodan sam za sva nova saznanjea.

Slovenci su farmaceutsku firmu 'Lek' prodali za milijardu i 200 miliona evara.

Dabre. Da ne pričam o Koštuničinim privatizacijama poput Rubina, pančevačkog Ratara ili Luke Dunav (šifra "Peconi", ne bi verovao) ali svedočenje iz prve ruke može da ti kaže kako top funkcioner DSS odmah posle petog oktobra otvoreno i bez zadrške vozeći se kroz industrijsku zonu priča "Ovo je naše", "Ovo je naše "I ovo je naše".
Čarli... Ne seri.

P.S. Umalo zaboravih - najnevidljiviji od svih bio je Dejean Mihajlov, čuveni generalni sekretar Koštuničine vlade koji je tvrdio da zna ko je ubio Đinđića i da će, ako sami deesovci to ne kažu ON reći ko je to buio!
I onda ga dostavljači sudskih poziva traže pedeset puta da pred sudom iznese svoja saznanja i ne uspe da ga nađe na adresi.
Generalnog sekretara Vlade Srbije.
Čarli, pa jedi bre govna i ti i tvoj Koštunica legalista.
Hansel Hansel 00:11 19.03.2024

Re: П.С.

freehand
Но, да окренемо ствари овако: ако је тако како кажеш, чему било каква дискусија, чему било какво ламентирање – па, човек је човеку вук, зар не, увек ће онај иза (Изногуд) хтети да буде испред оног првог (који је још већи Изногуд, а и да није) и искористиће прилику да га овако или онако макне. Је л' тако? И, шта онда причамо, све је онда нормално у тој арени – свако дивљаштво, свака лаж, свака крађа, па можда и убиство! Коме се не свиђа, нека иде у цркву!

Ne znam kojom si kvazilogičkom čarolijom došao do ovakvog zaključka.

Рецимо да је то један вид reductio ad absurdum-а, а он се обично изводи уз помоћ индукције, али то није квазилогика. Али јесте квазилогика када став представљаш као чињеницу и када импутираш да неко нешто није раздвојио, нпр. овако:
freehand

Probaš da odvojiš stvari: Milošević nije kriv za bombardovanje.
Milošević je možda (nedokazano) nosi odgovornost za nesklanjanje ljudi iz ciljanog objekta, zaštićenog svimmogućim zakonima i konvencijama.
Čerčil, na primer, nikad nije odgovarao za Koventri.

Ако бити крив за бомбардовање значи издати наредбу за бомбардовање, у праву си, на тај начин није. Објаснио сам раније своје схватање његове одговорности, а можда и кривице. А чије је тачно масло несклањање људи не знамо у потпуности (знамо за руководиоце РТС-а да су то спровели) – ја сам само констатовао да је то свакако кривица поред кривице оних који су послали бомбу.

А, да, и ово:
Možda će najlakše biti da ti meni objasniš praktično,u realnom životu kako bi ti i sa kim, da si bio Zoran Đinđić radio na poboljšavanju života u ovoj državi.
Prateći tvoje najviše moralne standarde ne domašujem dalje od asure i stalne molitve u pustinji kao jedinog načina.

Не тврдим да су ми стандарди највиши, али, отприлике, ако бих нешто почињао не бих почињао с људима којима немам сагласност о базичним циљевима (значи, пртпоставимо да је његова основна идеја била ОК), и то само ако бих имао реално већинску подршку у гласачком телу, макар релативну; ако је не бих имао, не бих покушавао ни као он ни као Коштуница (и тада и касније) да владам и спроводим програм који реално није имао подршку, све и да је био најкоректнији могући, а није. Дакле, рекао сам већ само малчице на други начин: испунио бих оно што сам причао – био бих задовољан отвореним медијима на којима бих могао да кажем шта имам и фер изборима на којима не бих био покраден, па шта народ каже – то ми је.

Али, он није био такав човек, он се борио и за своју позицију (сетимо се и епизоде с Вуксановићем) и јасно је да је апсурдно говорити шта бих ја на његовом месту када нисам као он. Па ни у погледу његових способности.
angie01 angie01 00:24 19.03.2024

Re: П.С.

Ако бити крив за бомбардовање значи издати наредбу за бомбардовање


pa nije zloba kriv-indirektno-samo sto nisu sklonjeni ljudi iz zgrada koje su bile mete, nego jer je svojim odlukama do tog bombardovanja doveo.

a ovo za Djindjica ne razumem sta pricas-da li si svestan okolnosti u kojima se nasao i sta je u njima mogao, ili nije mogao,...isto nisam razumela to oko fer izbora? kojih izbora?

..nije Djindjic imao slucaj sa Vuksanovicem-nego je ovaj nestabilni smesni lik imao nerealnu sliku o sebi, potpomognut nekim rovcima, kojima je Djindjic smetao.
Hansel Hansel 00:29 19.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

shmoo
Није Ђинђић уопште био тај калибар као Ћурувија да би представљао опасност за Милошевићев естаблишмент за време бомбардовања еда би га тако макнули као Ћурувију. То је митолошка прича другосрбијанаца петооктобараца.

За Ћурувију је Ђинђић био 1999. ситна рибица.

Уосталом, неке такође много крупније рибе од Ђинђића попут Ивана Стамболића све време су били у Београду и ништа им се није догодило за време бомбардовања.

Трим стаза Кошутњак са Иваном Стамболићем се догодила тек у августу 2000.

...

Тасо, не знам да ли је истина да је Ђинђић отишао у ЦГ јер је имао дојаву да је угрожен (откуд знаш да није имао дојаву, била истинита или не?), али веровао сам Јови Ћурувији који ми је потврдио да му је Ђинђић јавио да му се спрема ликвидација. Питао сам управо зато што знам да се свашта прича, а ако би неко то требало да зна, уз можда још неког блиског, то би ваљда могао бити рођени брат.

Стамболић није био "угрожавајући фактор" у то време, није се експонирао колико знам, зашто га помињеш?

(Што, узгред, личи на потез Вучића који је 2 сата пре удара томахавка дошао у зграду РТС у Абердаревој да би одвео кући своју мајку која је требало да буде целе ноћи на свом послу у телевизији... И оставио 16 људи да изгину на правди бога не рекавши никоме ни реч.)

Можеш извор неки за ово да даш? Пошто ја знам неке друге верзије (па и да је Вучић псовао ваљда Милановића а јавно после причао да нико није знао), а на једном снимку после бомбардовања чује се једна новинарка која пита "Где је Ангелина, шта је с Ангелином"?

Такође се причало да је Милановић извео своју ћерку, а то је заправо урадио Војводић. Имре Биро ми је потврдио да је био с Татјаном Ленард у Будимпешти када је она, сазнавши од неког да ће бомбардовања сигурно бити, позвала неког и рекла "Склањајте људе и технику". Он то није причао да би њу бранио (била је то чаршијска прича објављена у Данасу, па сам га звао да проверим), јер није ни била оптужена, мада је била прокажена због оног коментара "Чекамо вас, наша адреса је Таковска 10". Још ми је рекао да би то поновио на сваком суду, а ја то рекао адвокату породица. Колико знам, никад није позван да сведочи.
Hansel Hansel 00:34 19.03.2024

Re: П.С.

angie01
Ако бити крив за бомбардовање значи издати наредбу за бомбардовање


pa nije zloba kriv-indirektno-samo sto nisu sklonjeni ljudi iz zgrada koje su bile mete, nego jer je svojim odlukama do tog bombardovanja doveo.

a ovo za Djindjica ne razumem sta pricas-da li si svestan okolnosti u kojima se nasao i sta je u njima mogao, ili nije mogao,...isto nisam razumela to oko fer izbora? kojih izbora?

..nije Djindjic imao slucaj sa Vuksanovicem-nego je ovaj nestabilni smesni lik imao nerealnu sliku o sebi, potpomognut nekim rovcima, kojima je Djindjic smetao.

Па, пропустила си можда претходна моја писанија овде, можеш лако да их пронађеш, фер избори се односе на "уговор с народом" и оно што је било представљено као агенда ДОС-а. Што се Вуксановића тиче, био теби или мени смешан или неубедљив (још у то време), колико се сећам, прилично форсирано је сређено да изгуби унутарстраначке изборе, иако је имао предност. Ако грешим, извињавам се.
angie01 angie01 01:16 19.03.2024

Re: П.С.

Ако грешим,


da ne objasnjavam:)..lik je nebitan.
избори се односе на "уговор с народом"


nisam procitala sve komentare,...al mislim da si prestrog i da su te prve godine imale pametnija posla...to je bio haos, u kome su se i oni snalazili, a koliko ih je bilo, svako na svoj nacin
shmoo shmoo 01:29 19.03.2024

Re: Лако је туђим... глогиње млатити

Hansel

(откуд знаш да није имао дојаву, била истинита или не?)



То ја не знам, Ханселе. Могуће да је и имао дојаву. Можда и није. Не знам.

Но, није то суштина. Суштина је да је годину и по дана касније тај Ђинђић који није био овде када је овом народу било најтеже постао једна од водећих фигура "демократских промена" у Србији.

(Извини на наводницима, али не знам како бих другачије означио све то лицемерје око тог 5. октобра које се мантра у српској јавној речи већ 24 године.)


Можеш извор неки за ово да даш?



Отац једне од жртава у згради телевизије... Три дана након сахране...

jovilim_e jovilim_e 07:44 19.03.2024

Re: Танте Меркел

freehand
Pa ti kojih se sećam su bili vidljiviji 100 puta nego ti kojih se ti sećaš.

Dabre. Mali je bio vidljiviji od Koštuničinih ministara, sem što za njega niko nije čuo dok se nije pojavio kao Vučićev izbor.
U Vesuć je bio vidljiviji od Zorana Stojkovića, naravno. kad bi se gađali Beogradima na vodi i onim mašinama što imaju napred ono, što reče tvoj Velja koga si se držao ai sad se, valjda, držiš.

O metodima i ciljevima usmerenog informativnog 'rata', tebi, i mnogima, bih mogao da držim predavanje - da me ne mrzi.

Ne sumnjam uopšte, ako si učio od Gigantika koji je Miloševića zvao "Bengalskim tigrom", Kariću bio glavni propagandista a Koštunici bio savetnik i direktor RTS, legalistički bez fakulteta.
Inače, neko vreme radio sam u medijskoj kući kojoj je Koštunica dao prvi intervju posle postavljenja na mesto predsednika, u kojoj je njegov kum bio komesar a u kojoj smo se zajebavali da je pozdrav među zaposlenima "deesesi!.
slobodno mi održi predavanje, slobodan sam za sva nova saznanjea.

Slovenci su farmaceutsku firmu 'Lek' prodali za milijardu i 200 miliona evara.

Dabre. Da ne pričam o Koštuničinim privatizacijama poput Rubina, pančevačkog Ratara ili Luke Dunav (šifra "Peconi", ne bi verovao) ali svedočenje iz prve ruke može da ti kaže kako top funkcioner DSS odmah posle petog oktobra otvoreno i bez zadrške vozeći se kroz industrijsku zonu priča "Ovo je naše", "Ovo je naše "I ovo je naše".
Čarli... Ne seri.

P.S. Umalo zaboravih - najnevidljiviji od svih bio je Dejean Mihajlov, čuveni generalni sekretar Koštuničine vlade koji je tvrdio da zna ko je ubio Đinđića i da će, ako sami deesovci to ne kažu ON reći ko je to buio!
I onda ga dostavljači sudskih poziva traže pedeset puta da pred sudom iznese svoja saznanja i ne uspe da ga nađe na adresi.
Generalnog sekretara Vlade Srbije.
Čarli, pa jedi bre govna i ti i tvoj Koštunica legalista.

Čemu nervoza?
Poznato je da je taj Koštunica bio alav na pare.
'Pragmatični' Đinđić i ekipa su se sprdali sa Koštunicom i grohotom smejali sa Pinka ... ma taj je budala, neka gleda te svoje Ustave i zakone, to se ionako ne maže na hleb.
Rezultat znamo.
freehand freehand 08:31 19.03.2024

Re: П.С.

Не тврдим да су ми стандарди највиши, али, отприлике, ако бих нешто почињао не бих почињао с људима којима немам сагласност о базичним циљевима (значи, пртпоставимо да је његова основна идеја била ОК), и то само ако бих имао реално већинску подршку у гласачком телу, макар релативну; ако је не бих имао, не бих покушавао ни као он ни као Коштуница (и тада и касније) да владам и спроводим програм који реално није имао подршку, све и да је био најкоректнији могући, а није. Дакле, рекао сам већ само малчице на други начин: испунио бих оно што сам причао – био бих задовољан отвореним медијима на којима бих могао да кажем шта имам и фер изборима на којима не бих био покраден, па шта народ каже – то ми је.

Odličan način da nikad ništa ne počneš.
Ti svakako znaš ko su sve bili osnivači DS i kako je taj odbor izgleda=

To što se tičeslaganja i okruženja. A poslednja rečenica o tome čime bi ti bio zadovoljan - evo ti stanje od 2012. naovamo. Šta u jednom danu na neodređen rok ostane od tvojih rezultata, fer izbora i slobodnih medija.
Apsolutno isto a možda i gore dogodilo bi se i 2001. ili 2002. da je đinđić bio tvog kova i tvojih razmišljanja.

freehand freehand 08:31 19.03.2024

Re: Танте Меркел

jovilim_e
freehand
Pa ti kojih se sećam su bili vidljiviji 100 puta nego ti kojih se ti sećaš.

Dabre. Mali je bio vidljiviji od Koštuničinih ministara, sem što za njega niko nije čuo dok se nije pojavio kao Vučićev izbor.
U Vesuć je bio vidljiviji od Zorana Stojkovića, naravno. kad bi se gađali Beogradima na vodi i onim mašinama što imaju napred ono, što reče tvoj Velja koga si se držao ai sad se, valjda, držiš.

O metodima i ciljevima usmerenog informativnog 'rata', tebi, i mnogima, bih mogao da držim predavanje - da me ne mrzi.

Ne sumnjam uopšte, ako si učio od Gigantika koji je Miloševića zvao "Bengalskim tigrom", Kariću bio glavni propagandista a Koštunici bio savetnik i direktor RTS, legalistički bez fakulteta.
Inače, neko vreme radio sam u medijskoj kući kojoj je Koštunica dao prvi intervju posle postavljenja na mesto predsednika, u kojoj je njegov kum bio komesar a u kojoj smo se zajebavali da je pozdrav među zaposlenima "deesesi!.
slobodno mi održi predavanje, slobodan sam za sva nova saznanjea.

Slovenci su farmaceutsku firmu 'Lek' prodali za milijardu i 200 miliona evara.

Dabre. Da ne pričam o Koštuničinim privatizacijama poput Rubina, pančevačkog Ratara ili Luke Dunav (šifra "Peconi", ne bi verovao) ali svedočenje iz prve ruke može da ti kaže kako top funkcioner DSS odmah posle petog oktobra otvoreno i bez zadrške vozeći se kroz industrijsku zonu priča "Ovo je naše", "Ovo je naše "I ovo je naše".
Čarli... Ne seri.

P.S. Umalo zaboravih - najnevidljiviji od svih bio je Dejean Mihajlov, čuveni generalni sekretar Koštuničine vlade koji je tvrdio da zna ko je ubio Đinđića i da će, ako sami deesovci to ne kažu ON reći ko je to buio!
I onda ga dostavljači sudskih poziva traže pedeset puta da pred sudom iznese svoja saznanja i ne uspe da ga nađe na adresi.
Generalnog sekretara Vlade Srbije.
Čarli, pa jedi bre govna i ti i tvoj Koštunica legalista.

Čemu nervoza?
Poznato je da je taj Koštunica bio alav na pare.
'Pragmatični' Đinđić i ekipa su se sprdali sa Koštunicom i grohotom smejali sa Pinka ... ma taj je budala, neka gleda te svoje Ustave i zakone, to se ionako ne maže na hleb.
Rezultat znamo.

Šta tebe u stvari tera da ponavljaš ovaj bulšit kao refren himne?
freehand freehand 08:43 19.03.2024

Re: П.С.

nego jer je svojim odlukama do tog bombardovanja doveo.

Realno, svaki od predsednika ili lidera bilo koje napadnute države u istoriji kriv je što je zemlja napadnuta od strane imperije.
I to uopšte nije redak stav, Mnogo je tvojih istomišljenika koji tvrde da je Srbija kriva za napad Austro-Ugarske i Trećeg Rajha, kao i otomanske imperije pre toga. I ne samo Srbija, svaka država koja se suprotstavila i nije pristala da bude vazal.
Hansel Hansel 09:09 19.03.2024

Re: П.С.

freehand
Odličan način da nikad ništa ne počneš.

Један мој профа говорио "Боље ништа него свашта". Све се више слажем с тим.
To što se tičeslaganja i okruženja. A poslednja rečenica o tome čime bi ti bio zadovoljan - evo ti stanje od 2012. naovamo. Šta u jednom danu na neodređen rok ostane od tvojih rezultata, fer izbora i slobodnih medija.
Apsolutno isto a možda i gore dogodilo bi se i 2001. ili 2002. da je đinđić bio tvog kova i tvojih razmišljanja.

Моје је мишљење да ово данас имамо зато што 2000. и надаље темељно није рађено добро (а неке елементе те темељности, како је ја видим, описао сам). Ми смо изгубљени у смислу стварања нормалног друштва и државе, бар још у догледно време, ако не и заувек. То је можда било немогуће урадити и тада, тек сада је немогуће. Да замислимо на тренутак да је ДОС-ова власт била дисконтинуитет (а све више мислим да се та власт може упоредити са тзв. суперинфекцијом у медицини* – када се на ослабљени организам накачи друга инфекција), бар у почетку. Свака следећа власт (или ми имамо илузију да су то "друге власти" ) само је настављала да продубљује манипулативне праксе претходне и све лоше што уз то иде... да би ова(ј) довела(о) то до терминалне фазе. То јесте метастаза лошег дела Ђинђићеве политике (по мом мишљењу лошег, ограђујем се), еталон за медије изливен је на Пинку 2001-2002. и то нам је што нам је.

*намеће ми се асоцијација на кампању "Операција без анестезије", па Бојана Лекић отвара интервју питањем: "Зашто операција, и зашто без анестезије, докторе Ђинђићу?"
freehand freehand 09:17 19.03.2024

Re: П.С.

Hansel
freehand
Odličan način da nikad ništa ne počneš.

Један мој профа говорио "Боље ништа него свашта". Све се више слажем с тим.
To što se tičeslaganja i okruženja. A poslednja rečenica o tome čime bi ti bio zadovoljan - evo ti stanje od 2012. naovamo. Šta u jednom danu na neodređen rok ostane od tvojih rezultata, fer izbora i slobodnih medija.
Apsolutno isto a možda i gore dogodilo bi se i 2001. ili 2002. da je đinđić bio tvog kova i tvojih razmišljanja.

Моје је мишљење да ово данас имамо зато што 2000. и надаље темељно није рађено добро (а неке елементе те темељности, како је ја видим, описао сам). Ми смо изгубљени у смислу стварања нормалног друштва и државе, бар још у догледно време, ако не и заувек. То је можда било немогуће урадити и тада, тек сада је немогуће. Да замислимо на тренутак да је ДОС-ова власт била дисконтинуитет (а све више мислим да се та власт може упоредити са тзв. суперинфекцијом у медицини* – када се на ослабљени организам накачи друга инфекција), бар у почетку. Свака следећа власт (или ми имамо илузију да су то "друге власти" ) само је настављала да продубљује манипулативне праксе претходне и све лоше што уз то иде... да би ова(ј) довела(о) то до терминалне фазе. То јесте метастаза лошег дела Ђинђићеве политике (по мом мишљењу лошег, ограђујем се), еталон за медије изливен је на Пинку 2001-2002. и то нам је што нам је.

*намеће ми се асоцијација на кампању "Операција без анестезије", па Бојана Лекић отвара интервју питањем: "Зашто операција, и зашто без анестезије, докторе Ђинђићу?"

Pa to ti kažem. Ti, u stvari, sve vreme insistiraš na "Savršeno ili ništa" definiciji, što je poitpuno ok na filozofskom nivou. U realnom životu radiš ono što imaš sa onim što možeš.
Hansel Hansel 09:26 19.03.2024

Re: П.С.

(грешка)
angie01 angie01 09:43 19.03.2024

Re: П.С.

Realno


mozes da se pravis blesav, al je bombardovanje bilo odmazda zbog akcija na Kosovu i proterivanje Albanaca, a posle neuspesnog pregovaranja za obustavu istih u Rambujeu...da ne pominjem sada sve pre toga...jeste bio postavljen ultimatum po kome su se nudili mnogo bolji uslovi, nego sto smo na kraju dobili odbijanjem, sa sve bombardovanjem...sta je ono bese glupavo milutinovic izjavio posle sastanka?

kako god, kada si ceo svet okrenuo protiv sebe i oni najjaci ti prete vojnom intervencijom, onda valjda uradis sve, da do nje ne dodje.
angie01 angie01 09:52 19.03.2024

Re: П.С.

Један мој профа говорио "Боље ништа него свашта". Све се више слажем с тим.


pa takve mudrosti mozes primenjivati na stvari koje se ticu tebe samog, ako se slaze i tvoja porodica, u slucaju da ih se odluka tice,...a u okolnostima ekstremno komplikovanim i zahebanim, gde je zajednicka ideja zainteresovanih ucesnika, kojih se tice- vec izjasnjena-onda brate pokusavas sa onim sto moze i kako moze.
Моје је мишљење да ово данас имамо зато што 2000. и надаље темељно није рађено добро


ovo mislim i ja-pre svega lustracija i demontiranje sluzbi,..za sta izgleda nije postojala volja, pre svega kostunicina, koji jemantrao nekim legalizmom...a brate, bilo onoliko lesinara okupljenih oko plena.
Hansel Hansel 11:15 19.03.2024

Re: П.С.

(грешка дупла, извините, хтео сам да мењам а испало је да цитирам)
Hansel Hansel 11:32 19.03.2024

Re: П.С.

angie01
Један мој профа говорио "Боље ништа него свашта". Све се више слажем с тим.

pa takve mudrosti mozes primenjivati na stvari koje se ticu tebe samog, ako se slaze i tvoja porodica, u slucaju da ih se odluka tice,...a u okolnostima ekstremno komplikovanim i zahebanim, gde je zajednicka ideja zainteresovanih ucesnika, kojih se tice- vec izjasnjena-onda brate pokusavas sa onim sto moze i kako moze.

Да, али и кад правиш "хируршке резове без анестезије" због којих у несвест и од скоро-глади падају милиони, шта размишљаш, шта ти је на памети, њихов интерес или интерес којекаквих бизМисмена, створених ниоткуда... Донео си разне одлуке које су лупиле по глави не твоју породицу, него стотине хиљада других.
О елементарним принципима чије гажење и вербално овериш неколико пута, да више не причам ни ја... Све је то скупа малко предалеко било од некакве нужности.
Моје је мишљење да ово данас имамо зато што 2000. и надаље темељно није рађено добро

ovo mislim i ja-pre svega lustracija i demontiranje sluzbi,..za sta izgleda nije postojala volja, pre svega kostunicina, koji jemantrao nekim legalizmom...a brate, bilo onoliko lesinara okupljenih oko plena.

Баш тако, али сети се и судбине закона о екстрапрофиту, судбине његовог "администратора" (коме смо нудили да сâм оде и да ћутимо, али пошто није хтео, онда смо изашли у јавност), а онда и како да лустрираш оне који су прешли на твоју страну, па корисни су... сетите се (ово нема директне везе с лустрацијом) како је Павковић био непожељан једнима а пожељан другима и како се однос према њему променио кад је и он променио страну. Ма...

П.С. Извините, у покушају едитовања, ко зна зашто и како, дуплирао сам био свој претходни коментар, малопре сам то видео.
angie01 angie01 11:56 19.03.2024

Re: П.С.

Да, али и кад правиш "хируршке резове без анестезије" због којих у несвест и од скоро-глади падају милиони, шта размишљаш, шта ти је на памети, њихов интерес или интерес којекаквих бизМисмена, створених ниоткуда... Донео си разне одлуке које су лупиле по глави не твоју породицу, него стотине хиљада других.
О елементарним принципима чије гажење и вербално овериш неколико пута, да више не причам ни ја... Све је то скупа малко предалеко било од некакве нужности.


ma ja se slazem, daje bilo lose odradjeno, to sve vreme pricam-rekoh,ja sam otisla tek posle promena,jeronenisu bileono stoje dogovoreno,..alitiovde vodis dve paralelne rasprave, koje si spakovao u jednu, gde ukazujesprstom na Djindjica,aja ti kazem, da su oni drugi bilibili TI,adaseon medju njima batrgao- sto se posle i dokazalo i njegovim smaknucem-dane smeta vise- i onim sto je svako od njih pojedinacno radio.

mogu samo da ponovim- lesinari su se okupili oko plena-sto ne znaci, dajemdju njimabiloi postenog sveta, al su ocigledno bili slabiji...takvi smo Hansele, ne mozes od...pitu praviti...ipazi sad,sveovo vremenijeotkriven nalogodavac,znaci "njegovi"jednako nisu bili zainteresovani,...pa nije tako reseno ni jedno sporno ubistvo,...miskovici, karici ko bubrezi u loju sa sve bekom i kosticem i mitrovicem... a raji sipak...nije postojala volja za drugacije...svako od njih je zgrabio sta je mogao...i sada serendaju na vadikale, koji rade to isto, samo na svoj nacin...igrica je presla u visi nivo...aokolnosti su seizlile u bronzi, pa ce biti teze i da se promene.

ne zaboravi, da se za tomudiplomu nije glasalo, nego je on bio jedin ikandidat protiv...hebiga, sah mat!..da postoje institucije sistema, koje funkcionisu, bila bi druga prica, ovako mrka kapa...al njih nisu postavili na noge ni dosovci.
jovilim_e jovilim_e 12:35 19.03.2024

Re: Танте Меркел

freehand
jovilim_e
freehand
Pa ti kojih se sećam su bili vidljiviji 100 puta nego ti kojih se ti sećaš.

Dabre. Mali je bio vidljiviji od Koštuničinih ministara, sem što za njega niko nije čuo dok se nije pojavio kao Vučićev izbor.
U Vesuć je bio vidljiviji od Zorana Stojkovića, naravno. kad bi se gađali Beogradima na vodi i onim mašinama što imaju napred ono, što reče tvoj Velja koga si se držao ai sad se, valjda, držiš.

O metodima i ciljevima usmerenog informativnog 'rata', tebi, i mnogima, bih mogao da držim predavanje - da me ne mrzi.

Ne sumnjam uopšte, ako si učio od Gigantika koji je Miloševića zvao "Bengalskim tigrom", Kariću bio glavni propagandista a Koštunici bio savetnik i direktor RTS, legalistički bez fakulteta.
Inače, neko vreme radio sam u medijskoj kući kojoj je Koštunica dao prvi intervju posle postavljenja na mesto predsednika, u kojoj je njegov kum bio komesar a u kojoj smo se zajebavali da je pozdrav među zaposlenima "deesesi!.
slobodno mi održi predavanje, slobodan sam za sva nova saznanjea.

Slovenci su farmaceutsku firmu 'Lek' prodali za milijardu i 200 miliona evara.

Dabre. Da ne pričam o Koštuničinim privatizacijama poput Rubina, pančevačkog Ratara ili Luke Dunav (šifra "Peconi", ne bi verovao) ali svedočenje iz prve ruke može da ti kaže kako top funkcioner DSS odmah posle petog oktobra otvoreno i bez zadrške vozeći se kroz industrijsku zonu priča "Ovo je naše", "Ovo je naše "I ovo je naše".
Čarli... Ne seri.

P.S. Umalo zaboravih - najnevidljiviji od svih bio je Dejean Mihajlov, čuveni generalni sekretar Koštuničine vlade koji je tvrdio da zna ko je ubio Đinđića i da će, ako sami deesovci to ne kažu ON reći ko je to buio!
I onda ga dostavljači sudskih poziva traže pedeset puta da pred sudom iznese svoja saznanja i ne uspe da ga nađe na adresi.
Generalnog sekretara Vlade Srbije.
Čarli, pa jedi bre govna i ti i tvoj Koštunica legalista.

Čemu nervoza?
Poznato je da je taj Koštunica bio alav na pare.
'Pragmatični' Đinđić i ekipa su se sprdali sa Koštunicom i grohotom smejali sa Pinka ... ma taj je budala, neka gleda te svoje Ustave i zakone, to se ionako ne maže na hleb.
Rezultat znamo.

Šta tebe u stvari tera da ponavljaš ovaj bulšit kao refren himne?

Ništa.
Volim da ljudima pomažem u rešavanju zabluda.
jovilim_e jovilim_e 12:40 19.03.2024

Re: П.С.

angie01
Realno


mozes da se pravis blesav, al je bombardovanje bilo odmazda zbog akcija na Kosovu i proterivanje Albanaca, a posle neuspesnog pregovaranja za obustavu istih u Rambujeu...da ne pominjem sada sve pre toga...jeste bio postavljen ultimatum po kome su se nudili mnogo bolji uslovi, nego sto smo na kraju dobili odbijanjem, sa sve bombardovanjem...sta je ono bese glupavo milutinovic izjavio posle sastanka?

kako god, kada si ceo svet okrenuo protiv sebe i oni najjaci ti prete vojnom intervencijom, onda valjda uradis sve, da do nje ne dodje.

Zamisli koliko smo mi Srbi trpeljiv narod.
Dođe ti ovakva neka budala i kaže kako je pravedno to što je tvoja zemlja bila bombardovana.
solo solo 17:25 15.03.2024

Počo Wikend.....

....samo njega nema.

Hu kerz!
jovilim_e jovilim_e 07:37 16.03.2024

Re: Počo Wikend.....

solo
....samo njega nema.

Hu kerz!

Tu sam.
solo solo 23:00 16.03.2024

trezor

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana