Društvo| Filozofija| Politika

Ponavljanje protiv samolaganja: Zoran Đinđić, žrtva

freehand RSS / 12.03.2024. u 20:53

Oni što kukaju za neizvršenim vojnim udarom '91 (a tražili bi vrišteći smrtnu kaznu posle mesec dana za one koji bi taj vojni udar izvršili); 
i oni što nariču za 6. oktobrom dvehiljadite (obožavaoci "naših navijača" do 10 oktobra i pljuvači Đinđića zbog njih od 11. oktobra) - to su isti koji su prizivali i prizvali 13. mart.
Taj 13. martje bio dan bez Đinđića, kad on više nije mogao da se brani od novih vlasnika njegovih stavova i mišljenja, dojučerašnjih pljuvača i podsmevača onome što je radio.
Oni sigurno nisu Đinđića ubili direktno ali se podsmevaju i hnjemu i svemu što je on gorovrio i radio čitavog svog života.

 

 


5154cf18-1f5a-410b-9d11-4710545a2263.jpg?width=765&height=402

 

Ovo je zemlja rđavih kuraca, onih što im uvek dlaka smeta i što bi tuđom rukom da streljaju a da sutra tu ruku seku po zakonu i propisima.

Kukavica nesposobnih da išta novo smisle, zauzmu jasan i nedvosmislen stav koga će se držati hrabro i ljudski, pomere i urade ali vazda spremnih da pljunu i potkažu i drugog i drugačijeg proglase zlomislećim i neprijateljem.
Oni Šešeljevi i oni sa kontrastrane koji sebe sad proglašavaju Đinđićevim sledbenicima iako su ga do momenta kad je bilo sigurno da više ne diše zvali mafijašem i izdajnikom Ideje.

I ništa novo pod kapom nebeskom, a 12. mart odličan je dan da se to pomene i podvuče.  



Komentari (552)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 10:56 14.03.2024

Re: au braćo

freehand
Komunizam su doneli Sovjeti, medju kojima je najvise bilo Rusa (Putin to sam kaze) pa onda Rusi tu ne mogu biti nevini.

Interesantno je da je STaljin bio Gruzin, al nemoj da te to ometa u razvijanju teze.
Možeš da se nasloniš na Beriju kao Kontrapirmer.

I ti na Kusturicu pošto je Staljin izjavio kako je Rus a ne Gruzin.

Ili na masovne grobnice po Srbiji u koje su komunisti po ruskom NKVD sistemu zatrpavali ubijene ideološke neistomišljenike.
gedza.73 gedza.73 11:08 14.03.2024

Re: au braćo

predatortz
Pravoslavac definitivno nije bio. Ceo život je bio ubeđeni komunista.

Naravno da nije. Ali 'propaganda' kaže da jeste.

Da ovaj blog pročita neko ko nije ovde živeo devedesetih zaključio bi kako je Milošević maltene lično krvario za Srbiju. Kad može da bude srpski patriota zašto ne i pravoslavac?
E vidiš, ovo je omiljeno podmetanje druge strane. Što je smešno, jer ista ta strana tvrdi da je Ukrajina imala prava da radi šta hoće sa svojim savezima i svojim suverenitetom, a Slobodanu spočitava što nas je "doveo u situaciju".

Sa druge strane, NATO je izašao iz svog mandata "odbrambenog saveza", napao suverenu državu uskrativši joj suvereno pravo odbrane svog suvereniteta.

To je otvorilo Pandorinu kutiju i ne budimo licemeri kada to rade i drugi danas.

Saglasan. Licemeri su svi oni koji opravdavaju rusku agresiju jer time staju na stranu NATO agresije na Srbiju.
Kad se gađaju civilni ciljevi po Ukrajini ovdašnji ruski ljotrićevci skviče kako se tamo krila vojska. Isto su tvrdili NATO jastrebovi za civilne žrtve po Srbiji.
E zbog toga danas sve veći broj Srba ima veće simpatije za Istok

Da bre. Za vreme komunizma ili devedesetih ih je baš bilo malo. Otud i oni rezultati izbora. Svi koji su za Zapad su bili izdajnici, četnici, strani plaćenici, peta kolona a za Rusiju i Kinu patriote. Julovski način razmišljanja.
jovilim_e jovilim_e 11:31 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
sladjane- samo se skloni od mene, dzibercino glupa.

Da li ti je slađana?
Ako si baš toliko navalila.
Rekoh ti, alibi ti je što si glupa, ali ti je to nedovoljan alibi za stalno pišanje po srpskim žrtvama.
I za to ne bi bilo loše da se ti skloniš.
Glupačo nebaždarena.
jovilim_e jovilim_e 11:32 14.03.2024

Re: au braćo

Colin_bgd
pišaš po srpskim žrtvama.

Pa ovo direktno, ciljano, i sa solidnim mlazom upravo radis ti i ostale takozvane patrijote, iako, kao neobavesteni zaljubljenici u sirovi i surovi ruski kgb imperijalizam, sa srpskim patriotizmom nemate apsolutno nikakve veze...

Aj ne seri!
jovilim_e jovilim_e 11:35 14.03.2024

Re: au braćo

gedza.73
predatortz
Pravoslavac definitivno nije bio. Ceo život je bio ubeđeni komunista.

Naravno da nije. Ali 'propaganda' kaže da jeste.

Da ovaj blog pročita neko ko nije ovde živeo devedesetih zaključio bi kako je Milošević maltene lično krvario za Srbiju. Kad može da bude srpski patriota zašto ne i pravoslavac?
E vidiš, ovo je omiljeno podmetanje druge strane. Što je smešno, jer ista ta strana tvrdi da je Ukrajina imala prava da radi šta hoće sa svojim savezima i svojim suverenitetom, a Slobodanu spočitava što nas je "doveo u situaciju".

Sa druge strane, NATO je izašao iz svog mandata "odbrambenog saveza", napao suverenu državu uskrativši joj suvereno pravo odbrane svog suvereniteta.

To je otvorilo Pandorinu kutiju i ne budimo licemeri kada to rade i drugi danas.

Saglasan. Licemeri su svi oni koji opravdavaju rusku agresiju jer time staju na stranu NATO agresije na Srbiju.
Kad se gađaju civilni ciljevi po Ukrajini ovdašnji ruski ljotrićevci skviče kako se tamo krila vojska. Isto su tvrdili NATO jastrebovi za civilne žrtve po Srbiji.
E zbog toga danas sve veći broj Srba ima veće simpatije za Istok

Da bre. Za vreme komunizma ili devedesetih ih je baš bilo malo. Otud i oni rezultati izbora. Svi koji su za Zapad su bili izdajnici, četnici, strani plaćenici, peta kolona a za Rusiju i Kinu patriote. Julovski način razmišljanja.

Šta je tu toliko pogrešno na ovom blogu?
Milošević bio komunista i pokušavao da spasi Jugoslaviju?
Da nije bio, ne bi Srbi prošli kako su prošli.
Šta je tu nejasno?
Da li si ti živeo ovde devedesetih i koliko si imao godina.
I pre devedesetih?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:40 14.03.2024

Re: au braćo

Bas ti tesko ovo da odvojis Milosevicevu od izmisljene kolektivne odgovornosti.


Pa teško mi!
Jer smo kolektivno kažnjeni.


E ovo jos. To sto su nas kolektivno kaznili NE ZNACI da smo kolektivno krivi. Takvu tezu prihvatiti je van pameti.

Tu je i jedna od mnogih razlika izmedju Djindjica i Milosevica. Prvi je insistirao na licnoj i kolektivnoj odgovornosti iz cega proizilazi smenjivost vlasti na izborima. Drugi je radio sta je hteo a rezultate svoje politike svaljivao na racun cele zajednice = kolektivna krivica.
freehand freehand 11:51 14.03.2024

Re: au braćo

E ovo jos. To sto su nas kolektivno kaznili NE ZNACI da smo kolektivno krivi. Takvu tezu prihvatiti je van pameti.

Potpuno tačno.


Tu je i jedna od mnogih razlika izmedju Djindjica i Milosevica. Prvi je insistirao na licnoj i kolektivnoj odgovornosti
Šta znači "insistirao na ličnoj I kolektivnoj odgovornosti"?

Drugi je radio sta je hteo a rezultate svoje politike svaljivao na racun cele zajednice = kolektivna krivica.

Rezultati svake politike i svake vladavine se uvek svale na čitavu zajednicu. Pitanje je samo kako zajednica na to reaguje i koliko trpi.
A to nema veze sa kolektivnom krivicom, koja je sasvim drugi pojam iz sasvim druge sfere politike i prava.
predatortz predatortz 11:58 14.03.2024

Re: au braćo

E ovo jos. To sto su nas kolektivno kaznili NE ZNACI da smo kolektivno krivi. Takvu tezu prihvatiti je van pameti.


To što su nas kolektivno kaznili znači da je nad nama kolektivno izvršen zločin. Nekažnjen zločin!
Vaše pisanje često ide u prilog relativizaciji tog zločina, jer nikad ni u primisli niste reagovali u pravcu da se i ta društva moraju odrediti o vlastitim zločinima.

Malo je teško verovati onima koji insistiraju na kažnjivosti zločina njihove strane i ćute o zločinima nad njihovim narodom.

Takvi ljudi ne ulivaju poverenje, a takvo ponašanje nije prirodno.

Tu je i jedna od mnogih razlika izmedju Djindjica i Milosevica. Prvi je insistirao na licnoj i kolektivnoj odgovornosti iz cega proizilazi smenjivost vlasti na izborima. Drugi je radio sta je hteo a rezultate svoje politike svaljivao na racun cele zajednice = kolektivna krivica.


Ti očigledno nisi slušao poslednji Đinđićev intervju, dat Radio televiziji Republike Srpske.
jovilim_e jovilim_e 12:02 14.03.2024

Re: au braćo

predatortz

...

Malo je teško verovati onima koji insistiraju na kažnjivosti zločina njihove strane i ćute o zločinima nad njihovim narodom.

Takvi ljudi ne ulivaju poverenje, a takvo ponašanje nije prirodno.

...

Te kojima se obraćaš bole kurac (ili pička) za srpski narod.
freehand freehand 12:08 14.03.2024

Re: au braćo

jovilim_e
predatortz

...

Malo je teško verovati onima koji insistiraju na kažnjivosti zločina njihove strane i ćute o zločinima nad njihovim narodom.

Takvi ljudi ne ulivaju poverenje, a takvo ponašanje nije prirodno.

...

Te kojima se obraćaš bole kurac (ili pička) za srpski narod.
I srpskom narodu se više smučilo to koliko ga pominješ.
Ti stvarno misliš da meci, bombe i granate i oni koji ih ispaljuju znaju da će pogoditi Srbina a ne komšiju Mađara, Rumuna, Ciganina ili Hrvata'
Koji su takođe državljani i građani ove zemlje i od kojih su mnogi za tu zemlju uradili mnogo više od nekih Srba koji ovuda mlate "srpskim narodom"?

angie01 angie01 12:20 14.03.2024

Re: au braćo

sladjane, pitaj svoju zenu,...ili zamisli da neko pita tvoje cerke,..sustina je, da ti na ovom portalu imas priliku da komuniciras sa normalnim ljudima, na svoj nenormalan nacin, jer dugacije ne umes i sebi jos dozvoljavas da im se silom kacis za vrat da bi ih stalkirao najgorim glupostima,

znaci, samo se makni od mene primitivna prostacino i to bi bilo to,...koga god zanima, sta ti glupavo imas da kazes-idi reci njemu.

meni se ne obracaj.
angie01 angie01 12:33 14.03.2024

Re: au braćo

Vaše pisanje često ide u prilog relativizaciji tog zločina, jer nikad ni u primisli niste reagovali u pravcu da se i ta društva moraju odrediti o vlastitim zločinima.


sto nije tacno,...nego su ovde reakcije obicno na tvoje/vase kreativne verzije dogadjaja.
Malo je teško verovati onima koji insistiraju na kažnjivosti zločina njihove strane i ćute o zločinima nad njihovim narodom.

Takvi ljudi ne ulivaju poverenje, a takvo ponašanje nije prirodno.


dok tvoje navijacko laganje i podmetacine ulivaju poverenje.

prvo, zlocini se ne potiru, da bi se sibicarilo njima, drugo svi zlocini moraju da budu kaznjeni, i normalno je da ljudi budu osetljivi na one koji su navodno bili ucinjeni u "njihovo ime", a koji se predstavljaju kao patriJotske radnje i jos se njima hvali i zahvaljuje....mene i moj narod niko tako nije branio, dapace, dozvao je bombe nad moju zemlju, zbog kojih su opet stradali civili...shebano je 30 godina zivota, urnisana je zemlja i ljudi u njoj i celo sranje jos uvek traje i prilicno je iritantan tvoj pozitivan narativ o tome.
docsumann docsumann 12:35 14.03.2024

Re: au braćo

predatortz
Pravoslavac definitivno nije bio. Ceo život je bio ubeđeni komunista.


pravoslavni ateista, kako je već sebe definisao pokojni Momir Bulatović
freehand freehand 12:36 14.03.2024

Re: au braćo

drugo svi zlocini moraju da budu kaznjen

Koliko je američkih, britanskih, francuskih, ngeneralno NATO zemalja i naročito izraelskih zločina kažnjeno u poslednjih 75 godina?
angie01 angie01 12:39 14.03.2024

Re: au braćo

Pravoslavac definitivno nije bio. Ceo život je bio ubeđeni komunista.


navodno, nije bio nacionalista, al je uredno iskoristio nacionalisticko lozenje za agendu koju je ustanovio,...gde je nacionalizam, tu je i pravoslavlje.


angie01 angie01 12:45 14.03.2024

Re: au braćo

Koliko je američkih, britanskih, francuskih, ngeneralno NATO zemalja i naročito izraelskih zločina kažnjeno u poslednjih 75 godina?


to ne zavisi od mog, ili bilo cijeg stava, odgovorila sam na ucitavanje,...ja sam se izjasnila i za Haske presude na isti nacin,..zahebite tom argumentacijom, evo, ovi
nisu...kazite to zrtvama.

mi ovde pricamo, znaci, sta neko kao covek misli o zlocinu-a desava se, da oni koji pravdaju zlocine sa nase strane, ucitavaju onima, koji reaguju na to, da zlocine sa druge strane tretiraju drugacije- sto nije tacno i jeftina je manipulacija.
Colin_bgd Colin_bgd 12:50 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Koliko je američkih, britanskih, francuskih, ngeneralno NATO zemalja i naročito izraelskih zločina kažnjeno u poslednjih 75 godina?


to ne zavisi od mog, ili bilo cijeg stava, odgovorila sam na ucitavanje,...ja sam se izjasnila i za Haske presude na isti nacin,..zahebite tom argumentacijom, evo, ovi
nisu...kazite to zrtvama.

mi ovde pricamo, znaci, sta neko kao covek misli o zlocinu-a desava se, da oni koji pravdaju zlocine sa nase strane, ucitavaju onima, koji reaguju na to, da zlocine sa druge strane tretiraju drugacije- sto nije tacno i jeftina je manipulacija.

Nije ni manipulacija.

Jeste pokusaj manipulacije, ali se tom recenicom samo postize da se direktno priznaju (apsolutno postojeci, da ne bude zabune) zlocini koje su tada tzv. "srpske snage" (podrazumeva se da su sve do jedne bile patrijotskog tipa) samopozvane i nicim realnim izazvane radile u srpsko, kolektivno, ime...
freehand freehand 12:55 14.03.2024

Re: au braćo

(podrazumeva se da su sve do jedne bile patrijotskog tipa)

Naročćito Jovan Divjak.
nego, znaš li ti koliko je američkih, britanskih, francuskih, belgijskih, holandskih i naročito izraelskih zločinaca kažnjeno za masovne i najteže ratne zločine uključujući genocid?
freehand freehand 12:56 14.03.2024

Re: au braćo

jeftina je manipulacija.

Reč eksperta uvek valja uvažavati.
Naročito kad manipuliše manipulacijom i ne odgovori na jednostavno pitanje.
angie01 angie01 13:03 14.03.2024

Re: au braćo


Naročćito Jovan Divjak.


koji je posle rata, iz protesta vratio cin.


nego, znaš li ti koliko je američkih, britanskih, francuskih, belgijskih, holandskih i naročito izraelskih zločinaca kažnjeno za masovne i najteže ratne zločine uključujući genocid?


sta hoces ovim pitanjem?...jeste, mnogi zlocinini nisu kaznjeni- da li ih to negira,...da li je to argument, da i drugi ne budu kaznjeni ili sta?

sta je bre vama ljudi, proslo vam pola zivota u sranju i i dalje bastinite isti destruktivni narativ, koji bukvalno nikome dobro nije doneo,..je l neko pomisli bar ponekad, sta ce ostaviti deci kao okolnosti za zivot-koji protrci i ne ceka da se predomislite.
freehand freehand 13:10 14.03.2024

Re: au braćo

koji je posle rata, iz protesta vratio cin.



.jeste, mnogi zlocinini su kaznjeni- da li ih to negira

Šta piše ovde, da nije neka manipulacija?
angie01 angie01 13:27 14.03.2024

Re: au braćo

Šta piše ovde, da nije neka manipulacija?


greska, ispravila sam.

mi zivimo u nekom drustvenom granicnom poremecaju, u kome ne mozemo da se suocimo sa nasim greskama-sto bi jedino moglo da dovede do sustinski kvalitetnih promena- nego ih pravdamo i stalno trazimo neke krivce na drugoj strani-kao razmazena deca- sto dovodi do toga, da nasi probelmi ne mogu da se rese, nego smo ih pretvorili u stanje...znaci, mi smo nezrelo, nedoraslo, samoljubivo i samosazaljevajuce drustvo, koje mazohisticki odrzava sve ono sto nas sputava da napredujemo, nesposobni da se dovedemo u red.

zrela, odgovorna osoba, ako joj je kuca u neredu i ukucani zbog toga ne funkcionisu dobro, pospremi svoje okruzenje, usisa, pocisti, obrise prasinu, izbaci stare dotrajale stvari ili ih popravi, ne vraca se lozenju vatre, jer se pokvario sporet,...proglasavajuci to delom tradicije i identiteta,...pomiri se sa komsijama, jer deli sa njima isti prostor i nije normalno da tu vlada losa energija i ima zelju da porodica zivi u miru.
jovilim_e jovilim_e 13:34 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
sladjane, pitaj svoju zenu,...ili zamisli da neko pita tvoje cerke,..sustina je, da ti na ovom portalu imas priliku da komuniciras sa normalnim ljudima, na svoj nenormalan nacin, jer dugacije ne umes i sebi jos dozvoljavas da im se silom kacis za vrat da bi ih stalkirao najgorim glupostima,

znaci, samo se makni od mene primitivna prostacino i to bi bilo to,...koga god zanima, sta ti glupavo imas da kazes-idi reci njemu.

meni se ne obracaj.

Užasno iritantna spodobo.
Gde ti, čak, glupost i nije najvažnjija osobina.
Koliko odvratna gnjidost kojom se kontinuirano rugaš srpskom narodu i likuješ nad njegovim žrtvama.
Ali ono što sam ti rekao, i ponoviću ti, pominjanjem moje dece i žene igraš se sa opasnim stvarima.
Jer to ne sme da se radi.
Idiotkinjo jedna nedojebana.
Ja sam ti svedok da se ni sa kime ne nadjebavam preko članova njegove familije, a kamoli dece.
A ima vas govana sa kojima se nadjebavam onoliko, ti si samo jedna od vaški.
Glupa kao som.
I ne najmanje nevažno - dok god budeš srala o mom narodu te splačine svakodnevne, ja ću da ti se 'obraćam'.
Čmaruljo jedna.
Raspala.
jovilim_e jovilim_e 13:37 14.03.2024

Re: au braćo

Colin_bgd
angie01
Koliko je američkih, britanskih, francuskih, ngeneralno NATO zemalja i naročito izraelskih zločina kažnjeno u poslednjih 75 godina?


to ne zavisi od mog, ili bilo cijeg stava, odgovorila sam na ucitavanje,...ja sam se izjasnila i za Haske presude na isti nacin,..zahebite tom argumentacijom, evo, ovi
nisu...kazite to zrtvama.

mi ovde pricamo, znaci, sta neko kao covek misli o zlocinu-a desava se, da oni koji pravdaju zlocine sa nase strane, ucitavaju onima, koji reaguju na to, da zlocine sa druge strane tretiraju drugacije- sto nije tacno i jeftina je manipulacija.

Nije ni manipulacija.

Jeste pokusaj manipulacije, ali se tom recenicom samo postize da se direktno priznaju (apsolutno postojeci, da ne bude zabune) zlocini koje su tada tzv. "srpske snage" (podrazumeva se da su sve do jedne bile patrijotskog tipa) samopozvane i nicim realnim izazvane radile u srpsko, kolektivno, ime...

Budalo!
Da li se ti drogiraš?
Pitaj one Srbe pobijene u Sijekovcu ničim izazvane.
Pitaj one Srbe koji su u Osijeku pili akumulatorsku kiselinu.
Pitaj malu Aleksandru Zec?
Ili su to beznačajni izazovi za Srbe?
Uhvati se pod ruku sa ovom budalom Endži.
predatortz predatortz 13:38 14.03.2024

Re: au braćo


zrela, odgovorna osoba, ako joj je kuca u neredu i ukucani zbog toga ne funkcionisu dobro, pospremi svoje okruzenje, usisa, pocisti, obrise prasinu,


a šta radi ta osoba kada je nad njom izvršeno nasilje?
ćuti?
traži opravdanje za nasilnika?

naši zločini, mada nekima nikad toga nije dosta, su osuđeniji po broju presuda od hitlerovih.
dug smo valjda odužili!
šta je sa zločinima počinjenim nad nama?

angie01 angie01 13:41 14.03.2024

Re: au braćo

sladjane, to sto trabunjas, bukvalno je tvoja ogledalo, nikakve veze nema sa mnom, ni sa bilo kim drugim, kome upucujes svoje deblilizme, da li besmislene uvrede, ili porn sadrzaje,

znaci, tako mozes da pricas sa svojom zenom- ako ti dozvoljava ili trpi budalu tvog kalibra i pod dva, da li tvoja zena i cerke, znaju za tvoje ispade na netu i tvoje proganjanje tudjih zena i cerki?

mene se mani, ja sa takvim dnom od lika, ne zelim da komuniciram.
freehand freehand 13:43 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Šta piše ovde, da nije neka manipulacija?


greska, ispravila sam.

mi zivimo u nekom drustvenom granicnom poremecaju, u kome ne mozemo da se suocimo sa nasim greskama-sto bi jedino moglo da dovede do sustinski kvalitetnih promena- nego ih pravdamo i stalno trazimo neke krivce na drugoj strani-kao razmazena deca- sto dovodi do toga, da nasi probelmi ne mogu da se rese, nego smo ih pretvorili u stanje...znaci, mi smo nezrelo, nedoraslo, samoljubivo i samosazaljevajuce drustvo, koje mazohisticki odrzava sve ono sto nas sputava da napredujemo, nesposobni da se dovedemo u red.

zrela, odgovorna osoba, ako joj je kuca u neredu i ukucani zbog toga ne funkcionisu dobro, pospremi svoje okruzenje, usisa, pocisti, obrise prasinu, izbaci stare dotrajale stvari ili ih popravi, ne vraca se lozenju vatre, jer se pokvario sporet,...proglasavajuci to delom tradicije i identiteta,...pomiri se sa komsijama, jer deli sa njima isti prostor i nije normalno datu vlada losa energija i ima zelju da porodica zivi u miru.

Akoja dobro razumem ovu opširnu manipulaciju mi ne treba da budemo razmažena deca ali treba da se ugledamo na društva u kojima nikad nijedan ratni zločin nije kažnjen?
Ili nisi baš to htela da kažeš?
angie01 angie01 13:46 14.03.2024

Re: au braćo

šta je sa zločinima počinjenim nad nama?


da li smo to vec ispricali,..pazi jesmo, jedno 200 puta.

sto se mene tice, pravedno bi bilo da su svi odgovarali po zasluzi, ali me niko ne pita.

isto tako mislim, da bi trebalo da se okrenemo uredjenju naseg drustva i da prestanemo da vrtimo tu besmislenu destruktivnu mantru-prvo cemo jedino tako pomoci sebi, a drugo, tako ce nas i drugi shvatiti ozbiljnije...jer nismo na lebdecem ostrvu, pa da nas se to ne tice.
angie01 angie01 13:46 14.03.2024

Re: au braćo

Akoja dobro razumem ovu opširnu manipulaciju mi ne treba da budemo razmažena deca ali treba da se ugledamo na društva u kojima nikad nijedan ratni zločin nije kažnjen?
Ili nisi baš to htela da kažeš?



freehand freehand 13:48 14.03.2024

Re: au braćo

jer nismo na lebdecem ostrvu, pa da nas se to ne tice.

Tako je, i koliko razumem - dda ponovim - treba da se ugledamo na društva koja svoje ratne zločine niti priznaju niti kažnjavaju. Ali uredno ukazuju na tuđe i sa ogromnom bukom i silom učestvuju u kažnjavaju "ne-naših". Jel to to?

angie01 angie01 13:51 14.03.2024

Re: au braćo

Jel to to?


znas kako-mi do te tacke, jos nismo ni stigli...toliko smo devalvirali.

...ono ,kad sam sebe izbacis iz kompeticije.
freehand freehand 13:55 14.03.2024

Re: au braćo

znas kako-mi do te tacke, jos nismo ni stigli...toliko smo devalvirali.

...ono ,kad sam sebe izbacis iz kompeticije.

Ne razumem, do koje tačke i kakve kompeticije?
Pitanje je krajnje jednostavno i ne zahteva nikakvo posebno znanje i i veštine, sem tih manipulativnih ali i to je džaba.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:57 14.03.2024

Re: au braćo

To što su nas kolektivno kaznili znači da je nad nama kolektivno izvršen zločin. Nekažnjen zločin!


Obrati paznju na svoje rezonovanje: kolektivno su nas kaznili, sto znaci da su mislili da smo kolektivno krivi, a posto oni tako misli tako cu i ja (=ti) da mislim. Koliko je tesko videti da je ovo besmisleno?

Vaše pisanje često ide u prilog relativizaciji tog zločina, jer nikad ni u primisli niste reagovali u pravcu da se i ta društva moraju odrediti o vlastitim zločinima.


Nema tu nikakve relativizacije zlocine, pricas gluposti - koja budala bi relativizovala sto su mu bombe padale na glavu? Mislim takve mozes da trazis lupom ne u Srbiji nego bilo gde. Nego ste vi spremni da branite svakog kretena jer nas je kao branio. Ne, Milosevic nas nije branio, Pavkovic nas nije branio... I kad vam neko to kaze onda ide vadjenje srbomera, prozivanje za nepominjanje ili makar nedovoljno pominjanje rata u Iraku, Afganistanu, Vijetnamu, itd.

A cinjenice su: ja sa ove 'nase strane' ne znam da je iko relativizovao americke ili bilo cije druge zlocine. Vi kvazipatriote neprestano relativizujete zlocine svakoga za koga odlucite da vam je ideoloski blizak.

Ti očigledno nisi slušao poslednji Đinđićev intervju, dat Radio televiziji Republike Srpske.


Imam kod kuce verujem sve knjige koje su od njega objavljene, i tamo nigde ne prihvata kolektivnu krivicu niti se krije iza imaginarne narodne volje. Ne verujem da je to misljenje promenio u tom intervjuu.



jovilim_e jovilim_e 14:00 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
sladjane, to sto trabunjas, bukvalno je tvoja ogledalo, nikakve veze nema sa mnom, ni sa bilo kim drugim, kome upucujes svoje deblilizme, da li besmislene uvrede, ili porn sadrzaje,

znaci, tako mozes da pricas sa svojom zenom- ako ti dozvoljava ili trpi budalu tvog kalibra i pod dva, da li tvoja zena i cerke, znaju za tvoje ispade na netu i tvoje proganjanje tudjih zena i cerki?

mene se mani, ja sa takvim dnom od lika, ne zelim da komuniciram.

Da li ti znaš da se tuđi članovi familije ne pominju?
Majmunice nedojebana!
Dromfuljo usrana!
Ili je i to porn?
Vaško usrana!
Familiju mi ne pominji, to sam ti već rekao.
A pošto mi se čini da to radiš namerno, više na to neću da te upozoravam.
Budi pažljiva.

angie01 angie01 14:01 14.03.2024

Re: au braćo

Ne razumem, do koje tačke i kakve kompeticije?


do tacke da te drustvena zajednica uvazava...kompeticije, da u toj zajednici, tvoj glas nesto znaci.


Pitanje je krajnje jednostavno i ne zahteva nikakvo posebno znanje i i veštine, sem tih manipulativnih ali i to je džaba.


ma nije, nego ti vozis svoj slalom besmislenih provokacija, iako ti je jasno o cemu pricam,...i onda, obavezne diskvalifikacije...koje sta, daju tebi na nekom znacaju.

...kao sto rekoh, malo crveno, malo zeleno dugme:).
freehand freehand 14:02 14.03.2024

Re: au braćo

A cinjenice su: ja sa ove 'nase strane' ne znam da je iko relativizovao americke ili bilo cije druge zlocine

Dabre. Nisu krivi Amerikanci koji su gađali zgradu RTS i pobili nevine ljude nego je kriv Milošević jer ih nije sklonio.
Otprilike na nivou jutrošnje izjave Entonija Blinkena da "neće podržati Izrael u napadu na Rafu ako ne bude jasnog plana za raseljena lica". Genocid, masovne ubice i saučesnici.
A to da nema relativizacije - kako ti zoveš kad se na sliku koja prikazuje civilni voz pogođen sa DVA projektila na mostu u Grdelici kao kontra postavi slika Vukovara?
Ili kad neko napiše "eto, prizvali smo bombe"? Šta je to? jel su to budale koje lupom tražiš ali ih ne nalaziš?

predatortz predatortz 14:04 14.03.2024

Re: au braćo

Ne, Milosevic nas nije branio, Pavkovic nas nije branio...


Napadali su nas?

Mislim, bio rat, mi bili napadnuti nesrazmernom silom i mimo svih normi međunarodnog prava i ti kažeš da general vojske koja je branila moju i tvoju zemlju nije nas branio?
Šta je onda radio?
Šta je po tebi, u situaciji kada je zemlja napadnuta spolja i iznutra, Pavković trebao da radi?

Samo, nemoj one fore da je trebao da radi sve da do toga ne dođe jer niti muj je to bio posao, niti se o tome odlučivalo u Srbiji.
Lepo je Bulatović rekao da su nudili čak i u NATO da uđemo, da smo bili odbijeni, da mir nije bio opcija jer je NATO morao da ima svoj rat.

dakle, šta je general Pavković, i vojska uopšte, trebao da radi u slučaju agresije?
Ti tvrdiš da nas nije branio.
Ja kažem da je, uzevši u obzir sve okolnosti, to odlično radio.

freehand freehand 14:05 14.03.2024

Re: au braćo

do tacke da te drustvena zajednica uvazava...kompeticije, da u toj zajednici, tvoj glas nesto znaci.

Kakve to veze ima sa ratnim zločinima i da li ti to hvališ društva koja čuvaju i ne kažbnjavaju svoje zločince?
Da te podsetim - pre kompeticije i manipulacije o tome si držala predavanje.
angie01 angie01 14:07 14.03.2024

Re: au braćo

sladjane, ti ne pominji mene i ne kaci se za moje komentare,...jer kako ti zamisljas- ovde se izivljavas, jer nema vise ko da pazi budale tvog kalibra, a ja da ne pitam, da li tvoja zena i cerke znaju da proganjas druge zene i cerke na netu.

to tvoje ponasanje moze da bude sanirano i ozbiljnije od moderatorskog uklanjanja...jer ga prepoznaje zakon.

znaci, prestani da se lepis za mene i toliko o tome...mene tvoje prostacke besmislice ne interesuju...niti sa takvim polusvetom zelim da komuniciram...sta ti nije jasno.
jovilim_e jovilim_e 14:08 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
sladjane, ti ne pominji mene i ne kaci se za moje komentare,...jer kako ti zamisljas- ovde se izivljavas, jer nema vise ko da pazi budale tvog kalibra, a ja da ne pitam, da li tvoja zena i cerke znaju da proganjas druge zene i cerke na netu.

to tvoje ponasanje moze da bude sanirano i ozbiljnije od moderatorskog uklanjanja...jer ga prepoznaje zakon.

znaci, prestani da se lepis za mene i toliko o tome...mene tvoje prostacke besmislice ne interesuju...niti sa takvim polusvetom zelim da komuniciram...sta ti nije jasno.

A tvoje pominjanje moje žene i dece ne može da bude sanirano?
Budi pažljiva!
predatortz predatortz 14:08 14.03.2024

Re: au braćo

do tacke da te drustvena zajednica uvazava...kompeticije, da u toj zajednici, tvoj glas nesto znaci.


Znači, da smo stavljeni van zakona kao što nas je i Hitler stavio?
I šta uopšte znači to "da nas uvažava"?
Ako nas ne "uvažava" ok je da nam vade organe?
A mi da ćutimo jer nas "društvena zajednica ne uvažava"?
I šta je koji kurac uopšte ta "društvena zajednica"?
Gde se to bira, koji su njeni organi?
Ja znam za UN, SB UN, Generalnu skupštinu, znam za OEBS...
Za "društvenu zajednicu" sam čuo samo na časovima marksizma i predstavljala je neki nedefinisan, apstraktan pojam.
Ovako kako si sročika, ta tvoja "društvena zajednica" liči na nacističku Nemačku koja je Jevreje stavila van zakona jer ih "ne uvažava".
angie01 angie01 14:16 14.03.2024

Re: au braćo

Kakve to veze ima sa ratnim zločinima i da li ti to hvališ društva koja čuvaju i ne kažbnjavaju svoje zločince?


ovo si ti uveo u pricu, kao i ostali sto ucitavaju, neko kaze jedno, a vi prevedete u nesto drugo.

o tudjim zlocinima sam se izjasnila.

ovo sto sam rekla se odnosi na upristojavanje, da bi te neko uopste slusao...jer si, hteo/nehteo, deo sire drustvene zajednice, koja te zbog tvog ponasanja izopstila iz one pozicije u kojoj si ravnopravan.

a ti si celu postojecu problematiku u kojoj se vrtimo godinama, jer je negiramo, sveo na to-pa vidi i drugi su....isto kao sto Rusko razaranje Ukraine, pravdas Americkim "spasavanjima"...tj ucitavas oponentima, da ne kritikuju Americke svinjarije po svetu, nego ih podrzavaju,...i onda jos nekome interpretiras manipulaciju:)))
jovilim_e jovilim_e 14:19 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Kakve to veze ima sa ratnim zločinima i da li ti to hvališ društva koja čuvaju i ne kažbnjavaju svoje zločince?


ovo si ti uveo u pricu, kao i ostali sto ucitavaju, neko kaze jedno, a vi prevedete u nesto drugo.

o tudjim zlocinima sam se izjasnila.

ovo sto sam rekla se odnosi na upristojavanje, da bi te neko uopste slusao...jer si, hteo/nehteo, deo sire drustvene zajednice, koja te zbog tvog ponasanja izopstila iz one pozicije u kojoj si ravnopravan.

a ti si celu postojecu problematiku u kojoj se vrtimo godinama, jer je negiramo, sveo na to-pa vidi i drugi su....isto kao sto Rusko razaranje Ukraine, pravdas Americkim "spasavanjima"...tj ucitavas oponentima, da ne kritikuju Americke svinjarije po svetu, nego ih podrzavaju,...i onda jos nekome interpretiras manipulaciju:)))

Rusko i Američko se piše rusko i američko.
Kokoši nepismena.
angie01 angie01 14:19 14.03.2024

Re: au braćo

Znači, da smo stavljeni van zakona kao što nas je i Hitler stavio?


opet interpretiras...mislim na ceo komentar.

te manipulativne verizije necijeg iskaza, nisu dostojne odgovora, jer bi to znacilo, da stalno mora da se pravda za lazne optuzbe.
freehand freehand 14:21 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Kakve to veze ima sa ratnim zločinima i da li ti to hvališ društva koja čuvaju i ne kažbnjavaju svoje zločince?


ovo si ti uveo u pricu, kao i ostali sto ucitavaju, neko kaze jedno, a vi prevedete u nesto drugo.

o tudjim zlocinima sam se izjasnila.

ovo sto sam rekla se odnosi na upristojavanje, da bi te neko uopste slusao...jer si, hteo/nehteo, deo sire drustvene zajednice, koja te zbog tvog ponasanja izopstila iz one pozicije u kojoj si ravnopravan.

a ti si celu postojecu problematiku u kojoj se vrtimo godinama, jer je negiramo, sveo na to-pa vidi i drugi su....isto kao sto Rusko razaranje Ukraine, pravdas Americkim "spasavanjima"...tj ucitavas oponentima, da ne kritikuju Americke svinjarije po svetu, nego ih podrzavaju,...i onda jos nekome interpretiras manipulaciju:)))

Znao sam da postoji način da se od jednostavne stvari napravi komplikacija. Što bui vučić rekao "... ako ste to hteli da me pitate hvala vam na tom pitanju!"
angie01 angie01 14:24 14.03.2024

Re: au braćo

A tvoje pominjanje moje žene i dece ne može da bude sanirano?
Budi pažljiva!


sta ti nije jasno?

ti stalkiras budalastinama i prostaklucima druge, pa ti drugi pitaju, da li su tvoja zena i cerke upoznati sa tim tvojim akcijama...koje su zakonom prepoznate.

normalni ljudi se tako ne ponasaju.

pravilo prvo, kada ti neko kaze da se sklonis od njega, nasilno je svako sledece obracanje...sve ostalo je dijagnoza.
angie01 angie01 14:24 14.03.2024

Re: au braćo

Znao sam


blablatructruc,....
freehand freehand 14:26 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Znao sam


blablatructruc,....

Ajd nek si bar nešto naučila.
angie01 angie01 14:27 14.03.2024

Re: au braćo

Ne, Milosevic nas nije branio, Pavkovic nas nije branio...


dapace, zavili su nas u crno.


I kad vam neko to kaze onda ide vadjenje srbomera, prozivanje za nepominjanje ili makar nedovoljno pominjanje rata u Iraku, Afganistanu, Vijetnamu, itd.


...potpuno ludilo.
angie01 angie01 14:29 14.03.2024

Re: au braćo

Ajd nek si bar nešto naučila.


nisam, taj tvoj slalom...ono, nije casna rabota, pa mi nije primereno da se trudim u tom pravcu.
jovilim_e jovilim_e 14:31 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
A tvoje pominjanje moje žene i dece ne može da bude sanirano?
Budi pažljiva!


sta ti nije jasno?

ti stalkiras budalastinama i prostaklucima druge, pa ti drugi pitaju, da li su tvoja zena i cerke upoznati sa tim tvojim akcijama...koje su zakonom prepoznate.

normalni ljudi se tako ne ponasaju.

pravilo prvo,kadati neko kaze da se sklonis od njega, nasilno je svako sledece obracanje...sve ostalo je dijagnoza.

Šta ti nije jasno kada ti kažem da mi ne pominješ ženu i decu?
Kao što ni ja ne pominjem tvoju decu i članove tvoje familije.
I ničiju decu i ničije članove familije?
Budi pažljiva!
freehand freehand 14:35 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Ajd nek si bar nešto naučila.


nisam, taj tvoj slalom...ono, nije casna rabota, pa mi nije primereno da se trudim u tom pravcu.

Tvrdiš da je ovo društvo bolesno jer nije kaznilo sve svoje ratne zločince, iako su mnogi kažnjeni i ovdei kudikamo više pred međunarodnim sudom.
Istovremeno pričaš kako treba da se ugledamo na društva koja nisu kaznila nikad nijednog od desetina i stotina hiljada svojih ratnih zločinaca.
U čemu je probelem da to skapiraš?
Ti si uvela kriterijum, ti si uvela poređenje.
Ko od nas dvoje manipuliše?
A to šta je časno i šta je tebi primereno - važi.

angie01 angie01 14:35 14.03.2024

Re: au braćo

Budi pažljiva!


pa ti nisi pazljiv, sebi dozvoljavas da se ponasas kao najgori prostacki retard, a trazis od drugih da su pazljivi-zanimljivo.

prestani da mi se obracas i lepis za moje komentare,...i to bi bilo to.
angie01 angie01 14:39 14.03.2024

Re: au braćo

Tvrdiš da je ovo društvo bolesno jer nije kaznilo sve svoje ratne zločince, iako su mnogi kažnjeni i ovdei kudikamo više pred međunarodnim sudom.


izvini, a gde to pise?
Istovremeno pričaš kako treba da se ugledamo na društva koja nisu kaznila nikad nijednog od desetina i stotina hiljada svojih ratnih zločinaca.


gde si to procitao?
U čemu je probelem da to skapiraš?


u cemu je problem da skapiras da mi ucitavas nesto sto niti mislim, niti sam rekla, sto je postao tvoj uobicajeni manir u razgovoru.

rekla sam da prestanemo da negiramo problem i da se dovedemo u red...umesto sto vrtimo u krug destruktivnu manru, gde nam je uvek drugi kriv.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:45 14.03.2024

Re: au braćo

Napadali su nas?

Mislim, bio rat, mi bili napadnuti nesrazmernom silom i mimo svih normi međunarodnog prava i ti kažeš da general vojske koja je branila moju i tvoju zemlju nije nas branio?
Šta je onda radio?
Šta je po tebi, u situaciji kada je zemlja napadnuta spolja i iznutra, Pavković trebao da radi?


Po opisu radnog mesta je branio. Zapravo je branio Milosevicevu vlast i izvrsavao njegove naloge. Posto pricamo o Djindjicu i Milosevicu (barem ja) to ti je ono sto je Djindjic pricao tokom svog izbeglistva za vreme bombardovanja zbog cega je bio proglasen za izdajnika pa mu pretili kad se vrati u Srbiju da ce mu suditi zbog akta izdaje.

Ima ona koja se pripisuje Djidjicu: Gde su radikali i Milosevic branili Srbe, tu Srba vise nema.


gedza.73 gedza.73 14:46 14.03.2024

Re: au braćo

jovilim_e
Šta je tu toliko pogrešno na ovom blogu?

Stav 'Sad će da vidite ko se zeza... idem ja da se ubijem sad... aaa jebo sam vam mamu... niko neće sa mnom da se zajebava'

Ako se iz protesta 'šta nam Zapad radiii' okrećemo Kini, Severnoj Koreji, Belorusiji i Rusiji kako onda čovek pred ogledalom opravda sebe kad prima platu od tog istog Zapada? Kako podeli ta dva slučaja u jednoj istoj glavi? Država za državu a dupe za dupe?
Milošević bio komunista i pokušavao da spasi Jugoslaviju?

Aman. Milošević se predstavlja da pokrije sve strane. Kao Putin. I komunista i pravoslavac, borac za svojetsku ali i carsku Rusiju, demokrata ali i diktator, borac za bratstvo i jednakost ali protiv pedera. Čerčil nam nametnuo komunizam, političko-moralno podobni penzionisani generali brane pravoslavlje, deca se ne vakcinišu...
Sve može kako bi se u mrežu široko bačenu uhvatilo što više somova.
Da nije bio, ne bi Srbi prošli kako su prošli.

Srbi su prošli tako što su isto pričali za Staljina kao danas za Putina. pa kad je zglajznuo onda niko gori. Ginuli za Tita. Ginuli za Miloševića. Na tu večinsku Srbiju misliš? Prošli su taman onako kako su birali.

Meni su bili blesavi Hrvati sa Danke Dojčland, Šošoni sa trgom Klintona Bila. Oni bar nešto dobili. Mi izgibosmo na netu da odbrani sveti ruski krstaški rat a za uzvrat dobili samo 'Spasiba na družba' i maženje po glavi kako smo vekovni uvek i zauvek prijtelji (što je laž jer je ruski car onomad kad su Srbo okrenuli ćurak pa ošli ka Zapadu rekao kako su im jedini pravi prijatelji na Balkanu Crnogorci)
Da li si ti živeo ovde devedesetih i koliko si imao godina.

Jesam. I nisam. Aj da se ne slažemo oko perioda pod komunistima ali ovo peglanje Miloševića s obzirom da se svi sećamo šta je i kakva tada bila Srbija je vređanje zdravog razuma.
I pre devedesetih?

Pre devedesetih sam imao manje godina nego devedesetih. kada sam imao više nego osamdesetih.
Colin_bgd Colin_bgd 14:48 14.03.2024

Re: au braćo

Na tim događajima oni grade narativ o nevinim žrtvama koje su pale u belosvetskoj zaveri, u utakmici zvanoj „ostatak sveta protiv Srbije“. Tako ispričani ratovi devedesetih ostavljaju građane u potpunom neznanju i nerazumevanju, u iracionalnom sagledavanju prošlosti i sadašnjosti. Jer kada se tako izvuku samo oni sadržaji koji vam odgovaraju, ne možete da razumete šta se zaista dogodilo, da sagledate celinu i da sprečite da se to ponovi. Time se učvršćuje taj osećaj poniženosti i straha, ali i stvara osnova za budući revanš. Vlast drži te zamrznute konflikte koje povremeno rasplamsava da bi dočekali trenutak kada će, po njihovom mišljenju, doći vreme da se promene rezultati ratova 90-ih i da se krene iz početka. A kad oni nešto smisle, znamo kako se završi. Novom tragedijom.

Upali smo u jednu spiralu u kojoj smo padali sve niže. Početak te spirale je nacionalistički velikodržavni projekat koji je osamdesetih formulisala intelektualna elita, a onda je Milošević pokušao da ga sprovede. Da bi taj projekat dobio masovnu podršku‚ bilo je potrebno hipnotisati građane pričama o sopstvenoj istorijskoj veličini, patnjama i žrtvama. A kada su onda u stvarnosti počele da se dešavaju nove patnje i žrtve, napravljena je maligna iluzija. Predstavljeno je kao da su te nove patnje i žrtve dokaz prethodnih bolesnih istorijskih konstrukcija, a ne njihova sasvim očekivana posledica. Jer, kada krenete u rat za teritorije do granice koja je određena na liniji Karlovac-Karlobag-Virovitica, onda ne bi trebalo da bude teško predvideti da to neće doneti zlo samo drugim narodima, već i vašem. Ali, dotle se nije dobacilo u planiranju, pa su onda Srbi zaista prošli izuzetno loše, proterani i iz Hrvatske i sa Kosova. E, onda umesto da kažete da je to katastrofa, vi kažete da od početnih planova ne treba odustati, već nastaviti sa žrtvovanjem generacija da bi se planovi na kraju ostvarili. Ali, te planove nije moguće ostvariti iz mnoštva lokalnih i spoljnopolitičkih razloga. Tako da nastavljate da propadate kroz tu spiralu u kojoj svaki pogrešan potez vuče na desetine sve gorih posledica. Zato se ta spirala ne može prekinuti dok se ne postavi pitanje kako smo se tu našli i ne daju potpuno drugačiji odgovori.

Za takav epohalni poraz odgovorne su pre svega intelektualne elite, ali i sve druge – političke, finansijske, crkvene, privredne…Ali, ni društvo nije imalo ni snage ni želje da se tome odupre. Ne samo što su za Miloševića i njegove ideje većinski građani glasali sve vreme dok su tragedije trajale, nego i sada ponovo, trideset godina posle početka tih pogubnih ratova. Jesu građani bili izmanipulisani, ali da to traje decenijama i sa tako katastrofalnim rezultatima…E, tu je već odgovornost društva da se trgne i prekine tu spiralu, opredeli se za drugačije prioritete i otarasi se tih prodavaca magle. Ako se to ne desi i ako se ne pojave političke snage koje će formulisati bitno drugačija rešenja, bojim se da ostajemo, svojom voljom, zakucani za dno.

jovilim_e jovilim_e 14:48 14.03.2024

Re: au braćo

angie01
Budi pažljiva!


pa ti nisi pazljiv, sebi dozvoljavas da se ponasas kao najgori prostacki retard, a trazis od drugih da su pazljivi-zanimljivo.

prestani da mi se obracas i lepis za moje komentare,...i to bi bilo to.

Ne bi to bilo to.
Jer to što bi bilo to ne određuješ ti - na javnom mesto.
Dok god pljuješ po mom narodu i pišaš po njegovim žrtvama, bićeš komentarisana.
Tvoje postove komentarišem kao eklatantni primer debilizma.
A sa druge strane, kao fenomenalan dokaz tolerancije Srba po kojima toliko pljuješ.
No, to je ovde sekundarno.
Primarno je to da ti uporno pominješ moju ženu i decu nadjebavajući se sa mnom.
A ja te opominjem da to ne radiš.
Jer se to ne radi.
I može da bude sankcionisano.
Budi pažljiva!
freehand freehand 14:56 14.03.2024

Re: au braćo

Colin_bgd
Na tim događajima oni grade narativ o nevinim žrtvama koje su pale u belosvetskoj zaveri, u utakmici zvanoj „ostatak sveta protiv Srbije“. Tako ispričani ratovi devedesetih ostavljaju građane u potpunom neznanju i nerazumevanju, u iracionalnom sagledavanju prošlosti i sadašnjosti. Jer kada se tako izvuku samo oni sadržaji koji vam odgovaraju, ne možete da razumete šta se zaista dogodilo, da sagledate celinu i da sprečite da se to ponovi. Time se učvršćuje taj osećaj poniženosti i straha, ali i stvara osnova za budući revanš. Vlast drži te zamrznute konflikte koje povremeno rasplamsava da bi dočekali trenutak kada će, po njihovom mišljenju, doći vreme da se promene rezultati ratova 90-ih i da se krene iz početka. A kad oni nešto smisle, znamo kako se završi. Novom tragedijom.

Upali smo u jednu spiralu u kojoj smo padali sve niže. Početak te spirale je nacionalistički velikodržavni projekat koji je osamdesetih formulisala intelektualna elita, a onda je Milošević pokušao da ga sprovede. Da bi taj projekat dobio masovnu podršku‚ bilo je potrebno hipnotisati građane pričama o sopstvenoj istorijskoj veličini, patnjama i žrtvama. A kada su onda u stvarnosti počele da se dešavaju nove patnje i žrtve, napravljena je maligna iluzija. Predstavljeno je kao da su te nove patnje i žrtve dokaz prethodnih bolesnih istorijskih konstrukcija, a ne njihova sasvim očekivana posledica. Jer, kada krenete u rat za teritorije do granice koja je određena na liniji Karlovac-Karlobag-Virovitica, onda ne bi trebalo da bude teško predvideti da to neće doneti zlo samo drugim narodima, već i vašem. Ali, dotle se nije dobacilo u planiranju, pa su onda Srbi zaista prošli izuzetno loše, proterani i iz Hrvatske i sa Kosova. E, onda umesto da kažete da je to katastrofa, vi kažete da od početnih planova ne treba odustati, već nastaviti sa žrtvovanjem generacija da bi se planovi na kraju ostvarili. Ali, te planove nije moguće ostvariti iz mnoštva lokalnih i spoljnopolitičkih razloga. Tako da nastavljate da propadate kroz tu spiralu u kojoj svaki pogrešan potez vuče na desetine sve gorih posledica. Zato se ta spirala ne može prekinuti dok se ne postavi pitanje kako smo se tu našli i ne daju potpuno drugačiji odgovori.

Za takav epohalni poraz odgovorne su pre svega intelektualne elite, ali i sve druge – političke, finansijske, crkvene, privredne…Ali, ni društvo nije imalo ni snage ni želje da se tome odupre. Ne samo što su za Miloševića i njegove ideje većinski građani glasali sve vreme dok su tragedije trajale, nego i sada ponovo, trideset godina posle početka tih pogubnih ratova. Jesu građani bili izmanipulisani, ali da to traje decenijama i sa tako katastrofalnim rezultatima…E, tu je već odgovornost društva da se trgne i prekine tu spiralu, opredeli se za drugačije prioritete i otarasi se tih prodavaca magle. Ako se to ne desi i ako se ne pojave političke snage koje će formulisati bitno drugačija rešenja, bojim se da ostajemo, svojom voljom, zakucani za dno.




jovilim_e jovilim_e 14:57 14.03.2024

Re: au braćo

gedza.73
jovilim_e
Šta je tu toliko pogrešno na ovom blogu?

Stav 'Sad će da vidite ko se zeza... idem ja da se ubijem sad... aaa jebo sam vam mamu... niko neće sa mnom da se zajebava'

Ako se iz protesta 'šta nam Zapad radiii' okrećemo Kini, Severnoj Koreji, Belorusiji i Rusiji kako onda čovek pred ogledalom opravda sebe kad prima platu od tog istog Zapada? Kako podeli ta dva slučaja u jednoj istoj glavi? Država za državu a dupe za dupe?
Milošević bio komunista i pokušavao da spasi Jugoslaviju?

Aman. Milošević se predstavlja da pokrije sve strane. Kao Putin. I komunista i pravoslavac, borac za svojetsku ali i carsku Rusiju, demokrata ali i diktator.
Sve može za somove koji se pecaju u tu mrežu.
Da nije bio, ne bi Srbi prošli kako su prošli.

Srbi su prošli tako što su isto pričali za Staljina kao danas za Putina. pa kad je zglajznuo onda niko gori. Ginuli za Tita. Ginuli za Miloševića.

Meni su bili blesavi Hrvati sa Danke Dojčland, Šošoni sa trgom Klintona Bila. Oni bar nešto dobili. Mi izgibosmo na netu da odbrani sveti ruski krstaški rat a za uzvrat dobili samo 'Spasiba na družba' i maženje po glavi kako smo vekovni uvek i zauvek prijtelji (što je laž jer je ruski car onomad kad su Srbo okrenuli ćurak pa ošli ka Zapadu rekao kako su im jedini pravi prijatelji na Balkanu Crnogorci)
Da li si ti živeo ovde devedesetih i koliko si imao godina.

Jesam. I nisam. Aj da se ne slažemo oko perioda pod komunistima ali ovo peglanje Miloševića s obzirom da se svi sećamo šta je i kakva tada bila Srbija je vređanje zdravog razuma.
I pre devedesetih?

Pre devedesetih sam imao manje godina nego devedesetih. kada sam imao više nego osamdesetih.

Ajde bre Gedžo!
Pa nisam ti ја tik tok publika da smaraš ovim koještarijama?
Pitao sam šta je to što ti vidiš, specijalno, na ovom blogu, a ti mi kaišaš koještarije.
Ovaj blog nije nimalo drugačiji nego neki drugi blogovi.
On samo pokazuje da vidimo iste stvari na različite načine.
Jebeš Miloševića.
Sa druge strane, zašto se (neki) Srbi toliko upinju da za sva sranja okrive Miloševića?
Braća Hrvati i balije samo cokću sa uživanjem.
Milošević je najmanje kriv za razbijanje prethodne države.
Prethodnu državu su razbili mnogo ozbiljniji i krupniji igrači - uz sadejstvo lokalne ustaško-muslimanske kalakurcije.
I slovenačkog lovačkog društva.
Nije valjda da tebi to nije jasno posle ovoliko vremena.
Jebote!
Jebeš Miloševića!
Kakav kurčev Milošević.
gedza.73 gedza.73 15:01 14.03.2024

Re: au braćo

jovilim_e
Jebeš Miloševića!
Kakav kurčev Milošević.

Onaj za koga je glasalo tri i po miliona Srba. Taj. Isti koga je srušio zli Zapad Plišanom revolucijom uz pomoć domačih izdajnika i stranih plaćenika.
On samo pokazuje da vidimo iste stvari na različite načine.

Kad pogledam Aktuelnosti (opet kažem nije lepo da ljude koji se tamo pojavljuje nazivaš budalama) ili drugi RT EPP znam kako ću za par dana na blogu pročitati 'teze' iz emisije.
angie01 angie01 15:02 14.03.2024

Re: au braćo

Jer se to ne radi.
I može da bude sankcionisano.
Budi pažljiva!


lupetalo, je l ti to pretis nesto,...pa ti ne bi sa normalnim ljudima uopste dosao u kontakt, da se nisi uporno ovde registrovao ponovo i ponovo 50 puta, koliko su te uklanjali, jer nisi sposoban da se pristojno i uravnotezeno ponasas.

a po mom narodu pljujes ti, spustajuci ga na nivo prostackog korisnog idiota destriktivnih i ponizavajucih merila, cibe bre dziberu.
angie01 angie01 15:03 14.03.2024

Re: au braćo

Gde su radikali i Milosevic branili Srbe, tu Srba vise nema.

docsumann docsumann 15:13 14.03.2024

Re: au braćo

predatortz
Britanska zastava je čest motiv na Sex Pistols majicama


Tačno! To je bilo u mojoj pank fazi, fazi ponune. Rekoh da sam tada u sobi imao fotografiju Ronalda Regana,


kako si samo spojio Regana i panka nije mi jasno

meni su to antipodi
predatortz predatortz 15:34 14.03.2024

Re: au braćo

kako si samo spojio Regana i panka nije mi jasno


Pank je bunt!
Da sam bio britanski panker, bunio bih se protiv kraljice.
Ja bio panker u SFRJ, bunio se protiv komunizma, a Regan u to vreme bio ikona takvima.

I tako...

Mislim, razumem o čemu govoriš.
gvozden1 gvozden1 16:19 14.03.2024

Re: au braćo

gde je nacionalizam, tu je i pravoslavlje.

Jbt koliko si ti glupava!

Ne znaš ni čije slike postavljaš (na slici desno su ti Raković i Ostojić, nikakve veze sa crkvom nemaju, prvi pre rata žandar u Čačku, drugi, vazduhoplovni major)

A popovi i oružje, pa raspitaj se o proti Matiji Nenadoviću za početak.
Pop i vojskovođa u isto vreme.
predatortz predatortz 16:46 14.03.2024

Re: au braćo


A popovi i oružje, pa raspitaj se o proti Matiji Nenadoviću za početak.
Pop i vojskovođa u isto vreme


Ali je pop Vlada Zečević bio ok...
freehand freehand 16:50 14.03.2024

Re: au braćo

predatortz

A popovi i oružje, pa raspitaj se o proti Matiji Nenadoviću za početak.
Pop i vojskovođa u isto vreme


Ali je pop Vlada Zečević bio ok...

Što jes jes.
gvozden1 gvozden1 17:05 14.03.2024

Re: au braćo

predatortz

A popovi i oružje, pa raspitaj se o proti Matiji Nenadoviću za početak.
Pop i vojskovođa u isto vreme


Ali je pop Vlada Zečević bio ok...

Ma za njih je sve ok, osim ako se ratuje za srpsku stvar, to je u startu zločin.
Ako ratuješ protiv Srba, onda je sve ok, možeš da budeš i pop, i to će ti biti kvalitet, i naglašavaće se da si pop.



gedza.73 gedza.73 17:22 14.03.2024

Re: au braćo

freehand
predatortz

A popovi i oružje, pa raspitaj se o proti Matiji Nenadoviću za početak.
Pop i vojskovođa u isto vreme

Ali je pop Vlada Zečević bio ok...

Što jes jes.

Владо Зечевић ...У јесен 1944. дошао је у ослобођени Београд, а марта 1945. је постао министар унутрашњих послова у Привременој влади ДФЈ.

Podržavaš nacionalizaciju crkvene imovine na Kosovu? Pa to su mićo novi momenti u našoj vezi. Štob Kurti rek'o nacionalizacijom u pravcu progresa i napretka.

6. marta 1945. u Službenom listu je objavljena "privremena" odluka Nacionalnog komiteta oslobođene Jugoslavije koja ZABRANJUJE povratak Srba prognanih tokom Drugog svetskog rata na Kosovo i Metohiju. Odluku je potpisao pop Vladimir Zečević, poverenik ministarstva unutrašnjih poslova FNR Jugoslavije.

Prenemažeš se oko premeštanja spomenika a ovamo ti heroj lik poput Zečeviča.

!!!UPOZORENJE!!!
Gvozdene nemoj da čitaš komentar da ti ne izgori licna.


gvozden1 gvozden1 17:31 14.03.2024

Re: au braćo


!!!UPOZORENJE!!!
Gvozdene nemoj da čitaš komentar da ti ne izgori licna.

Prepravljanje komentara je dokaz tanke pameti.

Ovo sa navodnim antikomunizmom je tek glupa mimikrija, paket je prokomunizam, rusofobija i antisrpstvo.

Dva od tri elementa su kod tebe izraženi, prvi je tek jadan pokušaj vađenja.
gedza.73 gedza.73 18:49 14.03.2024

Re: au braćo

gvozden1
Ovo sa navodnim antikomunizmom je tek glupa mimikrija, paket je prokomunizam, rusofobija i antisrpstvo.

'nači zakasnio sam sa upozorenjem. A imao sam dobru nameru.
Dva od tri elementa su kod tebe izraženi

Выборы в Госдуму , 23 сен 2021
На участке № 151 в Тверском районе Москвы, согласно данным ЦИК, партия КПРФ набрала 28,8% голосов, а следующая за ней «Единая Россия» — 20,3%.

Komunisti su u Moskvi 2021. na izbornom mestu nedaleko od muzeja istorije gulaga dobili najviše glasova.

nakon Jedinstvene Rusije Rusi najviše poverenja imaju u Komunističku partiju Ruske federacije.

maksa83 maksa83 19:20 14.03.2024

Re: au braćo

Komunisti su u Moskvi 2021. na izbornom mestu nedaleko od muzeja istorije gulaga dobili najviše glasova.

Rokenrol bato!

“Dolazi Vladimir”: Srpski bend “Džepovi” objavio pesmu u znak podrške Putinu, pogledajte spot

gedza.73 gedza.73 19:58 14.03.2024

Re: au braćo

maksa83
“Dolazi Vladimir”: Srpski bend “Džepovi” objavio pesmu u znak podrške Putinu, pogledajte spot

Moskovski Kosmomolec piše da ovakva podrška nije iznenađujuća

Ako Moskovski Kosmomolec piše onda je sigurno tako.
При поддержке Русского Дома в Белграде сербская рок-группа накануне выборов президента России выпустила клип на песню «Долази Владимир» («Наступает время Владимира»)

rusko-srpska koprodukcija Загадочная история Влади́мир Влади́мировича Пу́тина




gedza.73 gedza.73 20:11 14.03.2024

Re: au braćo

Jeste rep braće Rusa al' ima dobru provučenu foru
На нашем флаге
Белый снег и синяя река

i deo koji su posvetili Gvozdenu
Нас пугает ядерным грибом
На хуй стариков
Что лакают кровь чужих сынов



gvozden1 gvozden1 20:46 14.03.2024

Re: au braćo

i deo koji su posvetili Gvozdenu

Putin i ja, baš smo ti opsesija:)

Nije da me ne raduje.
jovilim_e jovilim_e 07:21 15.03.2024

Re: au braćo

angie01
Jer se to ne radi.
I može da bude sankcionisano.
Budi pažljiva!


lupetalo, je l ti to pretis nesto,...pa ti ne bi sa normalnim ljudima uopste dosao u kontakt, da se nisi uporno ovde registrovao ponovo i ponovo 50 puta, koliko su te uklanjali, jer nisi sposoban da se pristojno i uravnotezeno ponasas.

a po mom narodu pljujes ti, spustajuci ga na nivo prostackog korisnog idiota destriktivnih i ponizavajucih merila, cibe bre dziberu.

Glupačo ordinarna nebaždarena.
Samo ti moje članove familije ne pominji.
I budi pažljiva!
Priglupi stvore.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:47 15.03.2024

Re: au braćo

od koga se branila YU-od njenih gradjana?.


od koga se branila Bosna-od njenih gradjana?


Hansel Hansel 18:30 16.03.2024

Re: au braćo

angie01
ja bih rekla, Djindjic je hteo da uredi zemlju, ali to nikome drugome nije odgovaralo, pa su ga makli...o okolnostima u kojima je to pokusavao, da ne pricamo, ono bukvalno covek sam na vetromentini, a opkoljen recidivima prethodne vlastii i laznim revolucionarima, koji rade na svom bogacenju i cerupanju svega sto moze.

Мени никад неће бити јасно како се може у свести одвојити неко, било ко, од групације којом макар само формално руководи, али на њеном је челу и персонификује је, па нека је и лично светац. Да има показатеља да је тај светац ту групацију покушао да коригује у круцијалним макар стварима, па и да кажемо – покушавао је. Све што сам тада као још млад и незрео човек (а и сада вероватно такође незрео) замерао и његовој и Коштуничиној политици – замерио бих и данас. Неко помиње Цеце, па посуле су се пепелом одмах, Лукић је дословно тада рекла, колико се сећам, да су "убили најбољег међу нама". То што су биле преоштре, преагресивне, њихов је проблем, али истинитост разлога њихових претходних критика не може да потре. Већина оних које познајем и који су се бар мало удубљивали у постпетооктобарску стварност, морала је бити критична ако ни због чега другог онда зато што гласајући за ДОС нисмо гласали за оно што је ДОС радио после 5. октобра (не, не, није ту само Коштуница био проблем!), већ за оно што је ДОС прокламовао да су му циљеви. Да, наравно, хтели смо најпре да се отарасимо Милошевића, али да смо знали шта следи... нисам сигуран како би то било.

Ако треба да и овог пута напишем да ништа не може да оправда Ђинђићево мучко убиство, ево – написао сам и то стварно мислим.

Ја разумем почетни коментар овог низа – и ова расправа личи на рашомон. А зашто...
freehand freehand 19:59 16.03.2024

Re: au braćo

Hansel
angie01
ja bih rekla, Djindjic je hteo da uredi zemlju, ali to nikome drugome nije odgovaralo, pa su ga makli...o okolnostima u kojima je to pokusavao, da ne pricamo, ono bukvalno covek sam na vetromentini, a opkoljen recidivima prethodne vlastii i laznim revolucionarima, koji rade na svom bogacenju i cerupanju svega sto moze.

Мени никад неће бити јасно како се може у свести одвојити неко, било ко, од групације којом макар само формално руководи, али на њеном је челу и персонификује је, па нека је и лично светац. Да има показатеља да је тај светац ту групацију покушао да коригује у круцијалним макар стварима, па и да кажемо – покушавао је. Све што сам тада као још млад и незрео човек (а и сада вероватно такође незрео) замерао и његовој и Коштуничиној политици – замерио бих и данас. Неко помиње Цеце, па посуле су се пепелом одмах, Лукић је дословно тада рекла, колико се сећам, да су "убили најбољег међу нама". То што су биле преоштре, преагресивне, њихов је проблем, али истинитост разлога њихових претходних критика не може да потре. Већина оних које познајем и који су се бар мало удубљивали у постпетооктобарску стварност, морала је бити критична ако ни због чега другог онда зато што гласајући за ДОС нисмо гласали за оно што је ДОС радио после 5. октобра (не, не, није ту само Коштуница био проблем!), већ за оно што је ДОС прокламовао да су му циљеви. Да, наравно, хтели смо најпре да се отарасимо Милошевића, али да смо знали шта следи... нисам сигуран како би то било.

Ако треба да и овог пута напишем да ништа не може да оправда Ђинђићево мучко убиство, ево – написао сам и то стварно мислим.

Ја разумем почетни коментар овог низа – и ова расправа личи на рашомон. А зашто...

DOS je nastao i sastavljen sa jednim ciljem: uklanjanje sistema koji je Milošević personifikovao i uvođenje demokratije. Sve ostalo je program sačinjen za posle, i koji je u za mene neočekivanom obimu i ostvaren. Makar ovlašno poznavanje istorije i političkih procesa kaže da nikad nijedan program nijedne revolucije/prevrata nije ostvaren više od toga. Ideali su jedno, stvarnost je drugo, odrasli ljudi bi to morali da znaju, a akose mene pita Đinđić se pokazao boljim i zrelijim, hrabrijim i veštijim od onoga što sam mislio pre njegovog imenovanja na mesto predsednika vlade Srbije.
Nemam problem sa time da svako od nas ima svoja merila i svoje kriterijume, svoja očekivanja i svoje evaluacije.
Dakle, kao i u Rašamonu tri ugla i tri istine, samo se duh ne pojavljuje.
A što se Ceca tiče - to što su se one posule papelom bilo bi ok da su i one i njihova sekta ućutali umesto što su tog odjednom "najboljeg među nama" prisvojili svi zajedno i tako mrtvog, kad ne može da se brani i oponire pretvorile u sopstveni kumir čiji su oni jedini prvosveštenici i tumači.
odvratno je što su mu sopstvene misli i uverenja bestidno pripisali baš na mesto onoga zbog čega su ga napadali i difamirali, čak i više od toga što su se samo nekoliko dana i nedelja ranije podsmevali pokušajima atentata na njega, cvileći posle kako je bio naivan i nije umeo da se čuva.

zdravo hansele, lepo je videti te.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:10 16.03.2024

Re: au braćo

Већина оних које познајем и који су се бар мало удубљивали у постпетооктобарску стварност, морала је бити критична ако ни због чега другог онда зато што гласајући за ДОС нисмо гласали за оно што је ДОС радио после 5. октобра (не, не, није ту само Коштуница био проблем!), већ за оно што је ДОС прокламовао да су му циљеви.




Да, наравно, хтели смо најпре да се отарасимо Милошевића, али да смо знали шта следи... нисам сигуран како би то било.






Ако треба да и овог пута напишем да ништа не може да оправда Ђинђићево мучко убиство, ево – написао сам и то стварно мислим.



angie01 angie01 20:24 16.03.2024

Re: au braćo

Мени никад неће бити јасно како се може у свести одвојити неко, било ко, од групације којом макар само формално руководи, али на њеном је челу и персонификује је, па нека је и лично светац.


ja ne mislim da je Djindjic bio svetac, al jeste bio razlicit od svih drugih, koji su taj DOS cinili, a bogami i od DSovaca-sto se bas jasno videlo posle njegove smrti.
ne znam da li da nabrajam-bota, vesara, mali, trivan, comicka, savetnik, beba, covic, cedica,...dopisi,...oostalim draskovicima da ne govorim, jelkapirasti,koliko je taj covek bio sam, bez adekvatne podrske i saradnje,...pri tome, ceo zlobin aparat je prisutan, narocito sluzbe i ovi sa oruzjem i krimosi,...to su okolnosti u kojima se on batrga,...sadsto su gradjani kao ti mislili da je on Merlin,to je druga stvar, alnije onmogao sve, podeljena su zaduzenja, a odgovorni su napravili to sto su napravili, a to nije bilo ono sto je obecano.

...recimo, u moju firmu e stigao demokratski direktor-cuveni intelektualac-kome je to bilo prvo radno mesto, a imao je oko 50 godina-gori rukovodilacodsvih prethodnih, potpuno nezainteresovan za ozbiljan posao...postavljen je kaoi svi drugi novi direktori-uclanio se u stranku DOSai dobio darukovodi firmom, ciji sektor je pripala njegovoj stranci,...sta su uradili ovi iz G17 plus je posebna prica,sasve ukidanjem nasih banaka i dovodjenje fransiza stranih banaka, sporne privatizacije,....hebote, svi su hteli samo da se okoriste,...pogledajko su danas bogatasi,...i od cega,...pri cemu kostunije sve vreme cuva zlobine tekovine,..pa ti saberi...ja sam tek onda otisla...da bi me dva meseca posle, zvali iz BGDa ,sa vescu da je Djindjic ubijen.
Hansel Hansel 21:19 16.03.2024

Re: au braćo

Свесно сам се суздржао од набрајања појединости, из тог времена.

Надовезујем се и на Фријев одговор, ништа нисмо очекивали, бар ја, од те скупине осим да су они довољно зрели и ипак минимално поштени, да спроведу обећано – фер изборе и да даље процес тече колико споро мора и колико брзо може, али да нема компромиса са елементарним поставкама и утемељивањем нормалног друштва. Врло брзо се показало да то не добијамо, напротив, а да ли је неки објективни виши циљ могао да оправда прво нераспадање ДОС-а као изборне листе на децембарским изборима, коалицију са Ивковићевим социјалистима итд. итд. Па, не знам да ли је желети нормалну земљу недораслост... Колико успевам да ишчитам све овде написано, мислим да генерално нема сагласности ни око тога шта нпр. стварно значи уређено/а друштво/држава (неко написа да се Зоран за то залагао), шта су елементарне вредности итд., како је до тога требало да се стигне... Макар личило на прокажени "легализам", није се то реално могло на начин супротан духу тих вредности.

zdravo hansele, lepo je videti te.

Хвала, такође, таман сам ових дана хтео да ти шаљем поруку у вези са "Јаким живцима мајстора Ђоке", можда ће ти бити занимљиво, ево шаљем ПП.
angie01 angie01 21:35 16.03.2024

Re: au braćo

Врло брзо се показало да то не добијамо, напротив,


ja se sa tobom slazem oko toga, da su dosovci izdali 5.oktobar i sve one proteste tokom devedesetih-to sam rekla vise puta, sada malom crticom o mom demokratskom direktoru...tako se verovatno desavalo na mnogim mestima...kada je Djindjic hteo konacno da prekine sve sporno-samo su ga makli...pored postenih i iskrenih demokrata iz bilo koje stranke, izdvojili su se oni, koji su imali sasvim druge ciljeve,..gadni smo ljudi, ovaj covek je umro uzalud...
Hansel Hansel 21:59 16.03.2024

Re: au braćo

Писали смо мислим више пута, још док је то било свеже, па су неке моје коментаре погрешно читали, углавном оне који се тичу мог чуђења зашто је он лично то дозволио, тј. зашто се препустио. Тако је изгледало, није да није било упозорења и за њега самог – ако је најпре и порицао, дан-два после "Лимеса" је деловало да је схватио да ситуација није наивна. Да ли је и њему постало свега доста, о чему се радило, не знам да ли ико зна...
freehand freehand 22:10 16.03.2024

Re: au braćo

al jeste bio razlicit od svih drugih, koji su taj DOS cinili,

Na primer od Žarka Koraća i Vesne Pešić..

bogami i od DSovaca-sto se bas jasno videlo posle njegove smrti.
ne znam da li da nabrajam-bota, vesara, mali, trivan, comicka, savetnik, beba, covic, cedica,...

Bolje da nisi nabrajala. Ne bi ti tu upali Mali, Čeda, Beba i Vesara kao njegovi direktni personalni izbori, a ni Čović koji nikad nije bio u DS. Al šta te briga, bitno da se lupa.
angie01 angie01 22:10 16.03.2024

Re: au braćo

не знам да ли ико зна...


pa verzija koja je objavljena glasi- da nije stavrno verovao da ce ga ubiti i da nije zeleo da zivi u strahu i pod pojacanim merama.

ja bih na to rekla dva stvari:

prvo, ako su svi znali da se to sprema, kako nije bilo nikog da ga ozbiljno upozori i zastiti.

drugo, on je bio na funkciji, gde su odgovorne sluzbe bile duzne da ga pojacano cuvaju i njegovo licno misljenje sa tim nema nikakve veze.

sve skupa samo dokazuje njegovu usamljenost medju svim tim likovima...i sluzbama.
angie01 angie01 22:14 16.03.2024

Re: au braćo

Na primer od Žarka Koraća i Vesne Pešić..


kako si ti dosledan, svuda guras svoje ljubimce.

Bolje da nisi nabrajala. Ne bi ti tu upali Mali, Čeda, Beba i Vesara kao njegovi direktni personalni izbori, a ni Čović koji nikad nije bio u DS. Al šta te briga, bitno da se lupa.


ne znam sta ti znaci personalni izbor, al su mu bili najblizi saradnici...a i covic se tu motao stalno, zato je pomenut.

cedica je cak pricao, kako ga je nagovarao da sa porodicama odu u Nemackui izadju iz igre.
freehand freehand 22:17 16.03.2024

Re: au braćo

Надовезујем се и на Фријев одговор, ништа нисмо очекивали, бар ја, од те скупине осим да су они довољно зрели и ипак минимално поштени, да спроведу обећано – фер изборе и да даље процес тече колико споро мора и колико брзо може, али да нема компромиса са елементарним поставкама и утемељивањем нормалног друштва.

Da bi dobio odgovor na ova pitanja moraš da se vežeš za kontekst, da razumeš u kakvoj je situaciji zemlja bila; kakvo je društvo bilo; kime si raspolagao; sa kim si radio. Da vidiš međunarodno okruženje. U krajnjoj liniji, ja uvek preporučujem onaj njegov podslednji intervju, ziz jednog razloga: tu je zreo, sve prošao, sve shvatio. Sa unutrašnjim i spoljnim "saveznicima" i "prijateljima". Otud ona rezignacija koja iz njega toliko izbija.
A inače - dobio si fer izbore, sve do 2012. Da ništa drugo nisi - to bi bilo dovoljno. SVe ostalo je slika i prilika društva. Glasovi koji su diktirali i snagu političkih opcija i koalicije.
jer to je demokratija, ogleda se u većini. Pa sad što ovi gadljivi nikad ne bi ovo i ono i kurac i palac a samo bi savršeno i idealno, ali ako ih pet minuta tako idealne i pametne staviš u sobu tri sa tri - koliko god se slažu da im niko ne valja toliko bi se poklali međusobno ko akrepi u pet minuta. E to ti je slika samozvane zgranute elite.
freehand freehand 22:21 16.03.2024

Re: au braćo

kako si ti dosledan, svuda guras svoje ljubimce.

Citirao sam na šta odgovaram, ne foliraj se.

ne znam sta ti znaci personalni izbor, al su mu bili najblizi saradnici...a i covic se tu motao stalno, zato je pomenut.

Personalni izbor mi znači da ih je on lično birao, nije to mnogo komplikovano. A to što se Čović kao potpredsednik vlade DOS muvao ne znači da je bio član DS kao što si navela.
Ok, razumem ja da tebe baš i ne interesuju činjenice da bi mlatarala celomudrenim konačnim zaključcima i stavovima, al eto, ja volim da prvo utvrdimo ŠT je bilo, pa da onda pričamo o definicijama i zaključcima.
angie01 angie01 22:22 16.03.2024

Re: au braćo

A inače


je fakat, da su dosovci zahebali stavr i tako i na kraju izgubili vlast-doduse, svi bogati i zbrinuti za barem 2 kolena, dok je narod bio u tranziciji- a mi dobili ovo.
angie01 angie01 22:31 16.03.2024

Re: au braćo


Personalni izbor mi znači da ih je on lično birao, nije to mnogo komplikovano.


ironisem free, ironisem, to nije komplikovano shvatiti,..pa kako ih nije birao, cedica i beba mu bili najblizi saradnici, a bogami i mali i vesara i ova trivanka,...za covica nisam napisala tu dodatnu odrednicu, sto ne znaci da treba sada u 20 komentara da to ponavljas, kao ne znam kakav problem, lik je bio u prvom krugu oko njega i vrlo se nezgodno pominje u slucaju ubistva.

a sto tebe nervira sto se spominje prevara dosa- sta ti mogu...oni su zahebali stavr, oni su napravili ovu konstrukciju, koja i sada funkcionise...i stranacko zaposljavanje i kontrolu medija inkludid.
freehand freehand 22:36 16.03.2024

Re: au braćo

i ova trivanka,..

Trivanka nikad nije bila đinđićeva saradnica.

za covica nisam napisala tu dodatnu odrednicu,

Razumem da ne kapiraš šta drugi pišu, nadao sam se da umeš bar sopstvene rečenice da razumeš. Pročitaj ti to ponovo.


a sto tebe nervira sto se spominje prevara dosa- sta ti mogu...oni su zahebali stavr,oni su napraviliovu konstrukciju, koja i sada funkcionise...i stranacko zaposljavanje i kontrolu medija inkludid.

Važi. Sve je to DOS izmislio, prosto je suludo što su menjali Slobu kod koga toga nije bilo, A ne laže samo istorija o takvim stvarima hiljadama godina unazad, nego i u bibliji lažu, oca im mangupskog.
angie01 angie01 22:50 16.03.2024

Re: au braćo

Trivanka nikad nije bila đinđićeva saradnica.


kako nije, bila je potparol, potpredsednica,...udarna pesnica ds,...ako to nije blizak saradnik, ja ne znam sta je,...ili ti imas druga saznaja..

Razumem da ne kapiraš šta drugi


ovo ti je nivo OS...covic je bio blizak saradnik.


Važi. Sve je to DOS izmislio, prosto je suludo što su menjali Slobu kod koga toga nije bilo, A ne laže samo istorija o takvim stvarima hiljadama godina unazad, nego i u bibliji lažu, oca im mangupskog.


kakava je ovo papazjanija, pa vlajda je dogovor bio, da se lose stvari promene,...a dosovci nisu radili kao zloba, nego su inovirali konstrukciju.
freehand freehand 23:02 16.03.2024

Re: au braćo

kako nije, bila je potparol, potpredsednica,...udarna pesnica ds,...ako to nije blizak saradnik, ja ne znam sta je,...ili ti imas druga saznaja..

...
На седници Главног одбора ДС 2. октобра 2010. изабрана је за члана Председништва ДС. На XIV Скупштини ДС одржаној 18. децембра 2010. изабрана је за потпредседницу Демократске странке.[3]


Beograd. - Demokratska stranka i Studentski politicki klub objavili su juce pocetak ujedinjavanja te dve organizacije koje bi trebalo da se zavrsi u maju prelaskom svih clanova SPK u DS. Pristupnicu je za sada potpisao samo Cedomir Antic, generalni sekretar SPK, koga je Zoran Djindjic imenovao za portparola Demokratske stranke.


P.S.


.a dosovci nisu radili kao zloba, nego su inovirali konstrukciju.

Misliš - Đinđić?
angie01 angie01 23:07 16.03.2024

Re: au braćo

Jelena Trivan dugo je važila za udarnu pesnicu Demokratske stranke. Bila je njen portparol, potpredsednica i poslanica u Narodnoj skupštini. Međutim, nakon pada s vlasti i nedugo nakon promena u vrhu stranke, Trivan podnosi ostavke na sve stranačke funkcije.

KLIK
freehand freehand 23:12 16.03.2024

Re: au braćo

angie01
Jelena Trivan dugo je važila za udarnu pesnicu Demokratske stranke. Bila je njen portparol, potpredsednica i poslanica u Narodnoj skupštini. Međutim, nakon pada s vlasti i nedugo nakon promena u vrhu stranke, Trivan podnosi ostavke na sve stranačke funkcije.

KLIK

Ma dobro, ko bi od tebe očekivao da razumeš da si Trivanku trpala kao portparolku DS i desnu ruku Đinđića koji je ubijen 2003. a ovde citiraš svoja otkrića iz vremena 7,8 i 10 godina posle njegove smrti.
Dakle, 2003. Trivanka nije bila nikakav funkcioner DS, ja mislim čak da je bila u Čovićevoj stranci ako me sećanje ne vara, a citirao sam ti gore kad je i gde izabrana u stranci.
Ali nema veze, ionako ne znaš ni šta pišeš ni šta tvrdiš pa je sve ok.
angie01 angie01 23:25 16.03.2024

Re: au braćo

Ma dobro, ko bi od tebe očekivao da razumeš da si Trivanku trpala kao portparolku DS i desnu ruku Đinđića koji je ubijen 2003. a ovde citiraš svoja otkrića iz vremena 7,8 i 10 godina posle njegove smrti.


dobro, bila je botina potparolka, al je i pre njega bila u ds, odmah posle 5.oktobra je nesto bila,...iz kragujevacke gimnazije je dobila neku funkciju,...ja od 2003. nisam bila u zemlji, znaci da mogu da je se secam samo pre te godine.
angie01 angie01 23:29 16.03.2024

Re: au braćo

Misliš - Đinđić?


ne mislim DJindjic-mislim, dosovci...napisala sam u prethodnim komentarima sta mislim o njemu, a sta o dosovcima.
freehand freehand 08:56 17.03.2024

Re: au braćo

angie01
Misliš - Đinđić?


ne mislim DJindjic-mislim, dosovci...napisala sam u prethodnim komentarima sta mislim o njemu, a sta o dosovcima.

Ma napisala si ti svašta, a u prvom komentaru da je Đinđić praktično bio DOS, lider i lice te organizacije. Sad odjednom praviš razliku. IOvamo Đinđić,onamo dosovci. Nisu ti rekli da je i Đinđić bio dosovac, šato ne bi rekli i dosmanlija?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana