Astrologija| Astronomija| Gost autor

Bas je danas lijep i suncan dan

angie01 RSS / 01.02.2024. u 15:10

 
 
 Sinoć u dva "Profesionalac"

Obožavam taj film od kad sam bila mala Spava mi se, ne da mi se, uvek minimalac Šta ja sebi radim, ja sam kriminalac Imam neka pitanja Od sumraka do svitanja (haaa) Da li cveće plače ako ga berem? Da l' da glumim il' da se smejem? Da l' da mjaučem ili da lajem? Da l' da probam il' da se kajem? Da li cveće plače ako ga berem? Da l' da glumim il' da se smejem? Da l' da mjaučem ili da lajem? Da l' da probam il' da se kajem? Kisela sam kao limun Bila slatka sam ko med Imam osmeh Mona Lize Treba mi čekić da razbijem led Treba mi sunce Treba mi sunce Treba mi sunce, sunce, sunce, sunce Dođi da ti šapnem na uvce Treba mi sunce Treba mi sunce Dođi da ti šapnem na uvce Treba mi sunce, sunce, sunce Dođi da ti šapnem na uvce Treba mi sunce (haaa, haaa) Neću da bledim, idem da se sredim Na sebi više nikad ništa neću da štedim Da li ja kapiram koliko vredim? Ja na milionima sedim Imam neka pitanja Od sumraka do svitanja (aaa) Da li cveće plače ako ga berem? Da l' da glumim il' da se smejem? Da l' da mjaučem ili da lajem? Da l' da probam il' da se kajem? Da li cveće plače ako ga berem? Da l' da glumim il' da se smejem? Da l' da mjaučem ili da lajem? Da l' da probam il' da se kajem? Objavljujem rat, godinama To me uopšte ne zanima Ne znam koji je mesec Ne znam koja je godina Ja sam uvek ista ja Ja sam uvek ista ja Ja sam uvek, zauvek Kida, hej! Godine gazim, gazim, gazim Ali na sunce pazim, pazim Godine gazim, gazim, gazim Ali na sunce pazim Godine gazim, gazim, gazim Ali na sunce pazim, heeej

 .................

Sta bih vam rekla, ne zaboravite na zahvalnost.

Blog na slobodnu temu, pozitivnih vibracija. 



Komentari (358)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 08:29 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

srdjan.pajic
Nisam se ja nigde zaleteo, Milisave, pogledaj prvi komentar koji sam napisao, gde sam lepo pitao šta se to dešava kod vas, jer iz medija koje pratim saznajem da: a) vlada epidemija velikg kašlja, b) da su umrle neke bebe od istog i c) da je uzrok, ili bar jednan od uzroka, opet neka antivakserajska ujdurma.

A ja sam ti rekao da se napajaš na pogrešnom izvoru, na šta si ti odgovorio da se ja napajam kod Tanjuga.To je valjda trebalo da bude duhovito.
To za potvrde za vrtiće je bezveze argument, jer se te potvrde štancuju po komšija kum šurnjaja liniji, što je opštepoznato

I eto, za čas dođemo do onoga što ti pričam od prvog komentara.Ti znaš da se to štanca ko na traci, a ja ne mogu da dobijem jebeni duplikat opravdanja za ćerku od drugog lekara - za đački dom (da bi nam smanjili račun), jer smo u startu zaboravili da tražimo dva primerka od njene izabrane doktorke (drugi treba za školu).
a za vreme kovida se pokazalo koliko antivaksera među lekarskim osobljem ima, što je priličan fenomen, ako bolje razmisliš, a koji i dalje traje.

Sad malo mešamo babe i žabe.Po tebi, nijedan lekar ne sme da izrazi sumnju u neproverenu vakcinu.Mislim, to je tvoj standardni nastup kada se neko ne slaže sa tobom odmah dobije etiketu.Zaboravio si šta je bilo sa "Ptičjim gripom".Svi vikali - Vuk!Vuk! a ono ispade neuspela prevara da se uzme lova, i niko nije odgovarao za to.
nego o vakciniciji onih u neposrednoj okolini tih istih beba, a koji mogu da se vakcinišu i treba da se vakicinišu, jer vlada epidemija velikog kašlja,

Ovde si general posle bitke.Veliki kašalj je ovde bio iskorenjen, pa nije bilo obavezno da se stariji vakcinišu.Dole negde je Maksa natuknuo, da to nije virus nego bakterija, a ja dodajem da živi u plućima ljudi (i ovaca), ali ne može da živi večno.Dakle, nama (ovde u Srbiji) je to neko doneo, da li turisti, da li radnici, da li migranti.

Mnogi lekari nisu prepoznali da se radi o velikom kašlju (kao u filmu Variola vera, gde nikome nije palo na pamet da se o tome radi, jer je bilo iskorenjeno).Razumem i njih, jer rade kao na traci.A to je opet posledica usaglašavanja sa sistemima iz EU i EMF-a da se smanje troškovi.
Zašto se nisu vakcinisali o tome možemo da diskutujemo, ali dve su mogućnosti - lekar im nije rekao, ili im je rekao ali su ovu u antivakserskom ludilu to odbili da urade.

Tu ne postoji diskusija, jer ti nekoliko puta ponovljeno da država to nema u svom planu - jer se smatralo da je iskorenjeno.
i što je, po tebi, moje zalaganje za redovnu vakcinaciju i revakcinaciju nešto glupo i nepotrebno,

Uh, šta se smatra za redovnu vakcinaciju?

Ako se pod tim misli ono što je država Srbija propisala (a nasleđeno od SFRJ), onda nije smešno i ja to podržavam.A ako misliš da treba glumimo pokusne kuniće, onda, ne da nije smešno, nego žalosno.
Dok bebe umiru,

Ovo je najniža patetika za koju može neko da se uhvati i da ponavlja.
angie01 angie01 10:09 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Теби је познато, а мени није да се у Србији штанцују лажне потврде о вакцинацији, нити могу да замислим колико би коштала таква лажна потврда која би била мега гига кривично дело.

....krivicno delu je i rusenje tudje imovine bez dozvole, nocu, sa ekipom koja nosi fantomke, sto je mnogo komplikovanije izvesti od odstampati papir,....recimo za Noleta, kada mu je bilo potrebno.


Неколико људи је овде потврдило да им није познато да се у Србији будућим родитељама сугерише ревакцинација против пертусиса, па не можеш да говориш о антиваксерству родитеља, или антиваксерству српских лекара, већ евентуално о мањкавости протокола који су на снази.


kakav je ovo fejk PR, obicno ti je samo los,...pa naravno da su antivakseri, ako nece da vakcinisu svoju decu, naravno da neki lekari zagovaraju takve stvari- evo, jedan se isticao i tokom pandemije, tako da sve to postoji u Srbiji,...protokol, kako ga ti zoves, o revakcinaciji odraslih, do sada nije bio ni potreban, zato ga nije ni bilo.
angie01 angie01 10:16 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Loše kapiraš, jer se ovde objašnjava da jedna doza vakcina ne "završava posao", već da se daju tri doze.Primaran znači presudan, najbitniji.

U prevodu, jedna doza pruža zaštitu - mož da bidne, al ne mora da znači.Dakle mora da se prime tri vakcine, u ne kraćem roku od mesec dana, i dat je rok, najkasnije do šest meseci starosti - za sve tri.


je l se ti ovo salis ili sta, sve vreme pricamo o tome, ja ti kopiram dao teksta, da se vidi , da se vakcina daje od drugogog meseca, jer se tvrdi drugacije, a ti mi sada objasnjavas, da to nije kraj igranke,....:)))

pa ako nisam procitala tekst, ciji sam deo sama kopirala,....ako se ne secam horora, kada sam se ja vakcinisala, pa secam se vakcinacije svoje dece.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:41 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
Неколико људи је овде потврдило да им није познато да се у Србији будућим родитељама сугерише ревакцинација против пертусиса, па не можеш да говориш о антиваксерству родитеља, или антиваксерству српских лекара, већ евентуално о мањкавости протокола који су на снази.


kakav je ovo fejk PR, obicno ti je samo los,...pa naravno da su antivakseri, ako nece da vakcinisu svoju decu, naravno da neki lekari zagovaraju takve stvari- evo, jedan se isticao i tokom pandemije, tako da sve to postoji u Srbiji,...protokol, kako ga ti zoves, o revakcinaciji odraslih, do sada nije bio ni potreban, zato ga nije ni bilo.

Поново опсесивно пискараш на блогу (види број твојих коментара у односу на све друге), а без читања, или у сваком случају без разумевања туђих коментара.

Пајић је написао следеће:
Da ne ponavljam po treći put da i ne pričam o vakcinaciji beba koje ne mogu da se vakcinišu, nego o vakciniciji onih u neposrednoj okolini tih istih beba, a koji mogu da se vakcinišu i treba da se vakicinišu, jer vlada epidemija velikog kašlja, sem ako je nisu izmislili mediji n1 koje pratim. Zašto se nisu vakcinisali o tome možemo da diskutujemo, ali dve su mogućnosti - lekar im nije rekao, ili im je rekao ali su ovu u antivakserskom ludilu to odbili da urade.


Пајић дакле није говорио о невакцинисању беба (све преминуле бебе су умрле у узрасту до три месеца када нису ни могле бити вакцинисане, види линк који сам поставила горе), већ о неревакцинисању људи из бебиног окружења, пре свега бебиних родитеља.

Велики кашаљ у Југославији/Србији никада није био искорењена болест, како су рецимо искорењене дифтерија или дечја парализа, већ је из године у годину постојао један број оболевања који се мерио стотинама. Прошле године је тај број порастао на 1000 у Србији (и око 2300 у Хрватској) и десетине деце су хоспиализоване, најчешће у узрасту од 10-12 година.

Ни ти, ни ја, немамо статистику о уделу вакцинисаних, односно невакцинисаних у укупном броју оболелих, нити је таква статистика игде предочена у медијима, тако да ми ”закључак” о родитељима примитивним антивексерима личи на јефтину пропаганду.

У УК вакцине нису обавезне, али је обухват трудница које се вакцинишу против великог кашља око импресивних 60% (опада од пре ковида када је био 70%).

- pertussis vaccine coverage in pregnant women for the fourth quarter 2022 to 2023 was 60.8%, which was 3.7 percentage points lower than the mean coverage for the same quarter in the 2021 to 2022 financial year


У Србији трудницама нико не нуди опцију ревакцине, па се и зато не може говорити о родитељима неодговорним антиваксерима.
jovilim_e jovilim_e 11:58 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
Теби је познато, а мени није да се у Србији штанцују лажне потврде о вакцинацији, нити могу да замислим колико би коштала таква лажна потврда која би била мега гига кривично дело.

....krivicno delu je i rusenje tudje imovine bez dozvole, nocu, sa ekipom koja nosi fantomke, sto je mnogo komplikovanije izvesti od odstampati papir,....recimo za Noleta, kada mu je bilo potrebno.


Неколико људи је овде потврдило да им није познато да се у Србији будућим родитељама сугерише ревакцинација против пертусиса, па не можеш да говориш о антиваксерству родитеља, или антиваксерству српских лекара, већ евентуално о мањкавости протокола који су на снази.


kakav je ovo fejk PR, obicno ti je samo los,...pa naravno da su antivakseri, ako nece da vakcinisu svoju decu, naravno da neki lekari zagovaraju takve stvari- evo, jedan se isticao i tokom pandemije, tako da sve to postoji u Srbiji,...protokol, kako ga ti zoves, o revakcinaciji odraslih, do sada nije bio ni potreban, zato ga nije ni bilo.

Ti si virusolog ili epidemiolog?
Enivej, nije mi jasno da toliko veliki broj ljudi voli do smatra o tako kompleksnim temama.
I to sa neverovatno nadmenim stavom.
A da o tome pojma nemaju.
angie01 angie01 12:05 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Поново опсесивно пискараш на блогу (види број твојих коментара у односу на све друге), а без читања, или у сваком случају без разумевања туђих коментара.


kakve veze ima broj komentara i kakvi su to malicozni pokusaji diskvalifikacije,

drugo sta nisam razumela, ti zloupotrebljavas Pajketovu pricu, da bi izokrenula situaciju, koja se jeste desila u Srbiji,...znaci, to sto on prica o nekoj revakcinaciji odraslih, a koje kod nas nema, ne znaci antivakseraj o kome pricamo, kako si ti podvukla pricu, a ja te dva puta ispravljala....jer ti kazes, da posto tog protokola o vakcinaciji trudnica, roditelja u Srbiji nema, onda ne moze da se govori o antivakseraju.

Znaci Pajketova prica je jedno, a antivakseraj u Srbiji je drugo i svodi se na nevakcinisanje beba uobicajenim vakcinama, ova kombinovana, gde je i ona protiv velikog kaslja se prima posle navrsenog drugog meseca zivota.

sve ovo stao sam napisala, je javno raceno u medijima- deca su preminula zbog toga jer nisu bila vakcinisana, dodali su i da su bila zarazana sa vise virusa, niko nije objasnio kojima, gde su zarazene,....isto je podvuceno, kako se taj manira antivakseraja povecava i da imamo 40% nevakcinisane dece danas- kog uzrasta, nisu rekli,...je l kapiras, znaci u Srbiji i neki roditelji i neki lekari zagovaraju antivakseraj.

u krajnjoj liniji, sta ocekivati, kao nastavak, kada je u jeku pandemije smrtonosnog virusa, koji se prenosi pre svega kapljicno iz usta i nosa, stajao nepregledan red ljudi, koji su kusali iz iste kasike na crkvenim obredima, verujuci da ih Bog cuva od bolesti i da su tim cinom, jos povecali svoju zastitu.
angie01 angie01 12:09 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ti si virusolog ili epidemiolog?


nije ni PE, a ni ostali, pricamo,...sto tebe obavezuje da utrcavas sa uobicajenim spamovima,...sta je tacno svrha ovakvih ispraznih budalsatina, koje jedino ispisujes?

da si barem duhovit, ili da kazes nesto pametno usput, ne ti bukvalno ponavljas jedno te isto u krug, ono samo smaras, nista vise.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:13 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

principessa_etrusca

У Србији трудницама нико не нуди опцију ревакцине, па се и зато не може говорити о родитељима неодговорним антиваксерима.


princezo bre kako se ne može govoriti o štetnosti antivakserskog pokreta.. aman..
pa jel sama kažeš da je broj slučajeva porastao sa oko 100 na 2000..
pa šta je ako nije antivakseraj?
šta bi po tebi moglo da bude?
a čak i da ne možemo da znamo da je to, zar treba raspravljati potrebno li je djecu vakcinisati ili ne?
a ako ne treba zar ne treba onda roditelje koji insistiraju da ne treba vakcinisati pritiskati na svaki dozvoljen način (pa i blogovanjem) da uvide koliko je anticivilizacijski njihovo ponašanje???


pride si jako nepošten da ne kažem prljav igrač kad pajiću podmećeš da optužuje roditelje umrlih beba za njihovu nesreću kad on vrlo jasno i nedvosmisleno optužuje roditelje koji odbijaju vakcinisati djecu..

što bi se reklo dozovi se pameti..
ti svakako nisi neko ko bi opstao u sistemu divljeg zapada, ne znam zašto ga tako prilježno prizivaš..
dozvoljavanje svakome da osmisli pravila kako on nalazi za shodno svakako jeste upravo to.. zazivanje divljeg zapada.. većina koja ga zaziva ne bi preživjela ni nedelju u sistemu koji misli da bi mu jako odgovarao..

inspiraciju crpim iz serije English (courtesy of Jeff i BBC).. fenomenalna..
rekoh nedavno al da i ponovim, prosto da poželi čovjek da svako može da živi u sistemu uređenom tačno onako kako on misli da treba..
mislim da vam se mnogima ne bi previše svidio epilog slobode da se bude potpuna budala koju zagovarate
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:22 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

sve ovo stao sam napisala, je javno raceno u medijima- deca su preminula zbog toga jer nisu bila vakcinisana, dodali su i da su bila zarazana sa vise virusa, niko nije objasnio kojima, gde su zarazene,....isto je podvuceno, kako se taj manira antivakseraja povecava i da imamo 40% nevakcinisane dece danas- kog uzrasta, nisu rekli,...je l kapiras, znaci u Srbiji i neki roditelji i neki lekari zagovaraju antivakseraj.

Навела сам речи жене лекара и приде ставила сам линк, где је јасно речено да су четири преминуле бебе биле узраста до три месеца, када нису ни могле бити вакцинисане.

Што се старије оболеле деце тиче, где су подаци о уделу невакцинисаних у укупном броју оболелих?

И одакле ти је податак о 40% ”невакцинисане деце” (никада вакцинисане, непотпуно вакцинисане, невакцинисане против неких, али не против свих болести итд)? Дај линк за тих 40%, јер је све друго рекла-казала.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:39 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

pride si jako nepošten da ne kažem prljav igrač kad pajiću podmećeš da optužuje roditelje umrlih beba za njihovu nesreću kad on vrlo jasno i nedvosmisleno optužuje roditelje koji odbijaju vakcinisati djecu..


Пајић:

Da ne ponavljam po treći put da i ne pričam o vakcinaciji beba koje ne mogu da se vakcinišu, nego o vakciniciji onih u neposrednoj okolini tih istih beba, a koji mogu da se vakcinišu i treba da se vakicinišu, jer vlada epidemija velikog kašlja, sem ako je nisu izmislili mediji n1 koje pratim. Zašto se nisu vakcinisali o tome možemo da diskutujemo, ali dve su mogućnosti - lekar im nije rekao, ili im je rekao ali su ovu u antivakserskom ludilu to odbili da urade.

Мислим да је јасно да Пајић није говорио о невакцинисању деце, већ о пренаталном невакцинисању родитеља. Да ли је теби као трудници у Србији сугерисано да је потребно да се ревакцинишеш против великог кашља?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:45 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

principessa_etrusca

Мислим да је јасно да Пајић није говорио о невакцинисању деце, већ о пренаталном невакцинисању родитеља. Да ли је теби као трудници у Србији сугерисано да је потребно да се ревакцинишеш против великог кашља?


da dobro, ovo nisam primjetila..
tačno, u Srbiji se nije ni nudila ni pominjala opcija vakcine za nas.. ali je i rizik bio manji.. ne znam danas drugačije li je.. vjerovatno će se mijenjati..
i ok slažem se da nije ok insinuirati da su roditelji nešto tu krivi..
ipak, podržavati i braniti antivakseraj kad su djeca u pitanju je anticivilizacijski čin..
i za nas matore je anticivilizacijski u ogromnom dijelu al DTP dovoditi u pitanje stvarno moraš biti.. ne znam.. darvin bi se s tobom trebao obračunati (ne kažem da ti dovodiš u pitanje DTP ali im svakako daješ vjetar u leđa)
jovilim_e jovilim_e 13:20 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
Ti si virusolog ili epidemiolog?


nije ni PE, a ni ostali, pricamo,...sto tebe obavezuje da utrcavas sa uobicajenim spamovima,...sta je tacno svrha ovakvih ispraznih budalsatina, koje jedino ispisujes?

da si barem duhovit, ili da kazes nesto pametno usput, ne ti bukvalno ponavljas jedno te isto u krug, ono samo smaras, nista vise.

Gde ćeš pametnije od ovoga što sam ti rekao?
Pa pošto sporo kapiraš, ako iako, da ti ponovim.
Začuđujuće je koliko veliki broj ljudi voli da smatra o kompleksnim pojavama, a da o njima nema pojma.
Istina, ne verujem da ćeš i sada da ukapiraš.
Što se moga i tvoga shvatanja humorsnosti tiče, pa šta da ti kažem.
Ja ne smatram podrugljivost nimalo humornom.
Naprotiv, mislim da ljudi koji se sprdaju drugim ljudima, podsmehuju ili slično, su, u principu, gnjide.
Kao i oni koji se takvom 'humoru' smeju.
jovilim_e jovilim_e 13:21 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

У Србији трудницама нико не нуди опцију ревакцине, па се и зато не може говорити о родитељима неодговорним антиваксерима.


princezo bre kako se ne može govoriti o štetnosti antivakserskog pokreta.. aman..
pa jel sama kažeš da je broj slučajeva porastao sa oko 100 na 2000..
pa šta je ako nije antivakseraj?
šta bi po tebi moglo da bude?
a čak i da ne možemo da znamo da je to, zar treba raspravljati potrebno li je djecu vakcinisati ili ne?
a ako ne treba zar ne treba onda roditelje koji insistiraju da ne treba vakcinisati pritiskati na svaki dozvoljen način (pa i blogovanjem) da uvide koliko je anticivilizacijski njihovo ponašanje???


pride si jako nepošten da ne kažem prljav igrač kad pajiću podmećeš da optužuje roditelje umrlih beba za njihovu nesreću kad on vrlo jasno i nedvosmisleno optužuje roditelje koji odbijaju vakcinisati djecu..

što bi se reklo dozovi se pameti..
ti svakako nisi neko ko bi opstao u sistemu divljeg zapada, ne znam zašto ga tako prilježno prizivaš..
dozvoljavanje svakome da osmisli pravila kako on nalazi za shodno svakako jeste upravo to.. zazivanje divljeg zapada.. većina koja ga zaziva ne bi preživjela ni nedelju u sistemu koji misli da bi mu jako odgovarao..

inspiraciju crpim iz serije English (courtesy of Jeff i BBC).. fenomenalna..
rekoh nedavno al da i ponovim, prosto da poželi čovjek da svako može da živi u sistemu uređenom tačno onako kako on misli da treba..
mislim da vam se mnogima ne bi previše svidio epilog slobode da se bude potpuna budala koju zagovarate

Zašto ti ne podnosiš Principesu?
Osim što mnogo duže živi od tebe u Londonu?
angie01 angie01 13:47 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Навела сам речи жене лекара и приде ставила сам линк, где је јасно речено да су четири преминуле бебе биле узраста до три месеца, када нису ни могле бити вакцинисане.


prva vakcina se dobija posle navrsena dva meseca- evo, ponavljam treci put.

zasto su lekari oidmah pomenuli antivaksere, znaju oni, ja sa moje strane samo prenosim ono sto je u medijim izneto.
И одакле ти је податак о 40%


juce reko jedan doca- dal iz Tirsove, ili Instituta, ne mogu da tvrdim, reako covek u kameru, skamenjen tim pokazateljem do kojeg su dosli.

ja, evo nemam pojma zasto se uponjes da to sve negiras, jer je to strasno lose po nas.
angie01 angie01 13:50 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Мислим да је јасно да Пајић није говорио о невакцинисању деце, већ о пренаталном невакцинисању родитеља. Да ли је теби као трудници у Србији сугерисано да је потребно да се ревакцинишеш против великог кашља?


pa jeste, Pajic je govorio o revakcinaciji roditelja, koji ocekuju bebau- kako je kod njih valkda s razlogom procedura, al ti si cinjenicu, da te revakcinacije roditelja nema u proceduri, jer verovatno za to nema razloga, okrenula u izjavu, da znaci, nema antivaksera u Srbiji, a oni su u stalnom porastu....kako je molim te doslo do 40% nevakcinisanje dece, kako je juce na teveu rekao jedan lekar?!
angie01 angie01 14:54 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

For d rekord, veliki kašalj nije virusno nego bakterijsko oboljenje.


tako su rekli- i drugim virusima.


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:55 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

prva vakcina se dobija posle navrsena dva meseca- evo, ponavljam treci put.

Ухватила си се за податак о два месеца, као пијана за плот.

У идеалном случају, са два месеца дете добија прву дозу, а вакцинација је потпуна тек после све три дозе, углавном са навршених шест месеци. У реалном животу, деца изађу из породилишта са жутицом, имају колике, температуру, мајка се не осећа добро, итд, а вакцинални календар није уклесан у камену, већ постоји извесна флексибилност, пре свега јер се не вакцинишу деца која нису здрава.

Осим тога, за смртни исход пре навршена три месеца, треба да узмеш у обзир и период инкубације који је за велики кашаљ најчешће између 7 и 10 дана, а може бити између 4 и 21 дан, и могуће и неки период лечења.

Још једном, заиста је јадно оптуживати родитеље као антиваксере зато што им је дете заражено и умрло и пре него што је могло да буде вакцинисано.
angie01 angie01 14:56 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Zašto ti ne podnosiš Principesu?
Osim što mnogo duže živi od tebe u Londonu?


sta, pa tebi je Londra bolje mesto od Srbije, kada ovako komentarises,..znaci i ono, nije lako biti Srbin, isto samo poturas, da bi bio prepoznat za odredjenu grupu,...kakav folirant.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ako se pod tim misli ono što je država Srbija propisala (a nasleđeno od SFRJ), onda nije smešno i ja to podržavam.A ako misliš da treba glumimo pokusne kuniće, onda, ne da nije smešno, nego žalosno.


Alo, Milisave, ne pravi se glup. Pričamo o vakcini protiv velikog kašlja, koja je dobro poznata, istražena i koristi se milion godina. Znači nema nikakvog eksperimentisanja na pokusnim kunićima. Tako je isto bilo i pre pet šest godina kad je krenula ona epidemija malih boginja, pa su svi živi, koji realno blage veze nemaju, srali o tome koliko je opasna i nestražena MMR vakcina, ne sećam se koliko je tada dece ozbiljno najebalo zbog te akcije, čak sam i ja bio u problemu zbog toga jer sam morao da putujem u Srbiju sa detetom koje bilo suviše malo da bi se vakcinisalo.

Ako stavimo na stranu očigledne antivakserske besmislice koje su tu kod vas još od kovida ozbiljno uzele maha i koje, po svim medijima koje sam pregledao, sem po tom koji ti kriješ ko zmija noge, lekari optužuju za ovu epidemiju i umrle bebe, a imajući u vidu da svi sve znate uključujući i to da vakcina protiv velikog kašlja ne traje doživotno, nego 5 do 10 godina, kako to da doktori nisu savetovali roditelje i druge bližnje koji borave uz malu decu da se momentalno revakcinišu kad se pojavio veliki kašalj? Jel to lekari ne znaju, kao što ne znaju ni roditelji, da oduzmu dva broja i da zaključe da zbog epidemije koja je u toku treba da se revakcinišu jer borave u blizini malog deteta koje se nije moglo vakcinisati. Jel moguće da je zaglupljivanje došlo to tog nivoa?

Tu ne postoji diskusija, jer ti nekoliko puta ponovljeno da država to nema u svom planu - jer se smatralo da je iskorenjeno.


Ne znam kako može da se smatra da je iskorenjena bolest koja nije iskorenjena. A država tu uglavnom ne postoj i nema nikad nikakve planove nizašta, samo od danas do sutra, i to samo ako ima nešto da se mazne, ili kad treba neko da se šikanira, tako da nemoj da me zasmejavaš, mada nije loš pokušaj. Ali pošto svi guglaju i prate stručnjake i znojave youtube deke, valjda se može očekivati da umeju da ukapiraju da je revakcinacija neophodna. Ili ne umeju, što je stvarno jako poražavajuće.


Ovde si general posle bitke.



Bitka traje, Milisave, epidemija je u toku, zašto se ne revakcinišete? Jel se bojite vakcine, ili vam ne daju da se vakcinišete?


To je valjda trebalo da bude duhovito.



To jeste bilo duhovito jer si ti prethodno pokušao da budeš duhovit izrknuvši se na medije koje ja pratim a u kojima, dakle, lažu muljaju i šire šum i dezinformacije. Pa izvoli reci koje medije ti pratiš kad si tako dobro informisan.

I eto, za čas dođemo do onoga što ti pričam od prvog komentara.Ti znaš da se to štanca ko na traci, a ja ne mogu da dobijem jebeni duplikat opravdanja za ćerku od drugog lekara - za đački dom (da bi nam smanjili račun), jer smo u startu zaboravili da tražimo dva primerka od njene izabrane doktorke (drugi treba za školu).


Zato što nemaš kuma zeta šurnjaju komšiju na pravom mestu. I nisi jedini.

Ali vidim da ti dobro ide optuživanje izbleglica, turista, stranaca, ksenofobija uvek brzi ispliva kad treba nešto da se opravda, a što je sve potpuno nebitno, nego je bitno šta se radi u takvim situacijama. Ja sam pomenuo svoj slučaj jer i kod nas ima velikog kašlja ali nikad ne primi razmere epidemije jer sistem to brzo reši, i opisao sam kako. Antivaksere naravno imamo i mi ali se nisu razmahali baš sa svakom vakcinom koja postoji, još uvek.
milisav68 milisav68 16:53 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
pa ako nisam procitala tekst, ciji sam deo sama kopirala,....ako se ne secam horora, kada sam se ja vakcinisala, pa secam se vakcinacije svoje dece.

Nema to veze sa sećanjem, nego sa znanjem biologije iz osnovne škole.

Vakcina protiv velikog kašlja (i ne samo njega, al da to stavimo na stranu) se daje iz tri dela.Potpuna imunizacija se postiže tek kad primiš sva tri, a to je do starosti od šest meseci.
zilikaka zilikaka 16:57 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ljudi, povodom korelacije između procenta vakcinisanih i broja obolelih u istoj sredini, u različitom periodu, zar vam ne zvuči logično da će se u sredini gde ima manje vakcinisanih bolest brže i lakše širiti, te će i broj ukupno obolelih biti veći?
Još ako dodamo u priču da se školska deca verovatno najveći rasadnik tih zaraza jer su em stalno u kolektivu em nisu stigli da steknu sav imunitet koji stekneš kao odrastao.
Znači, ako većim obuhvatom vakcinacije školske dece usporiš širenje neke zaraze, opet mi zvuči logično da će se ta ista zaraza manje javljati i u opštoj populaciji.
jovilim_e jovilim_e 17:30 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
Zašto ti ne podnosiš Principesu?
Osim što mnogo duže živi od tebe u Londonu?


sta, pa tebi je Londra bolje mesto od Srbije, kada ovako komentarises,..znaci i ono, nije lako biti Srbin, isto samo poturas, da bi bio prepoznat za odredjenu grupu,...kakav folirant.

Šta se ti javljaš, nisam tebe to pitao?
I kako si iz mog pitanja Tadejus (ne tebi) zaključila da se ja određujem gde je lepše - u Londonu ili Srbiji?
Toliko o tome.
Drugo, pa pošto me već pitaš da ti i odgovorim - u Londonu je lepše.
I šta sada?
milisav68 milisav68 17:43 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

srdjan.pajic
Alo, Milisave, ne pravi se glup. Pričamo o vakcini protiv velikog kašlja, koja je dobro poznata, istražena i koristi se milion godina.

Opet ti pričaš nešto što nisam rekao.
Ako stavimo na stranu očigledne antivakserske besmislice koje su tu kod vas još od kovida ozbiljno uzele maha

Nije samo kod nas, ljudi u celom svetu su izražavali sumnju u vakcine protiv kovida.
kako to da doktori nisu savetovali roditelje i druge bližnje koji borave uz malu decu da se momentalno revakcinišu kad se pojavio veliki kašalj?

Pa tako lepo što je sam odlazak kod lekara žestoka avantura, začinjena EU birokratijom.Mrzi me sad da ti objašnjavam kako to izgleda.Druga stvar, epidemija je uzela maha tek u decembru, a smrtni slučajevi nisu vezani samo za veliki kašalj, već za kombinaciju sa nekim drugim bolestima/virusima.Mislim, možemo da kenjamo protiv ove vlasti za neke druge stvari, ali ja odavde ne vidim krupne zamerke na zdravstveni sistem, bar što se tiče ove epidemije.
Jel to lekari ne znaju, kao što ne znaju ni roditelji, da oduzmu dva broja i da zaključe da zbog epidemije koja je u toku treba da se revakcinišu jer borave u blizini malog deteta koje se nije moglo vakcinisati. Jel moguće da je zaglupljivanje došlo to tog nivoa?

Jeste mi smo glupi i tupi, šta drugo da ti kažem.

Dušan Zdravković otac je bebe koja je u oktobru, sa samo dva meseca, obolela od velikog kašlja. Kako navodi, u oktobru se prehladila, isto kao i njena majka. Počelo je kašljem i laganom temperaturom. Pošto kašalj nije prolazio, roditelji su bebu odveli prvo u Dom zdravlja na Novom Beogradu. Tamo je dobila terapiju koja je uključivala inhaliranje i sve ono što spada u redovnu terapiju za bebe kada se prehlade.

Međutim, prehlada nije prolazila, već se pogoršavala. Beba je svakim danom počela sve više i jače da kašlje, pa su je odveli u Institut za majku i dete. Dušan kaže da pre ovoga što se desilo o velikom kašlju nije gotovo ništa znao. "Mala je počela non-stop da kašlje, i delovalo je da je to kašalj koji gnjavi, ali da nije bio ništa specijalno. Sve se dešavalo u oktobru. To je trajalo nekoliko dana i noći, i ona nije mogla normalno da spava zbog toga. Nakon nekoliko kontrola u Domu zdravlja Novi Beograd, naša pedijatrica počinje da sumnja da nije možda veliki kašalj u pitanju, iako tada ni reči nije bilo o epidemiji. Svi su smatrali da je ta bolest iskorenjena. Ona nas hitno upućuje u Institut za majku i dete, kako bi se ispitalo da li je u pitanju veliki kašalj. I tu se potvrdila teza da je u ovakvim trenucima najbitnije da se naiđe na lekara koji zna da prepozna bolest i da saopšti dijagnozu. To su bile pedijatrica u Domu zdravlja i pulomološkinja iz Instituta za majku i dete, koje su prepoznale veliki kašalj i preporučile hospitalizaciju u bolnici ‘Dragiša Mišović’, na Klinici dečje pulmologije, kaže Dušan.

Bitka traje, Milisave, epidemija je u toku, zašto se ne revakcinišete? Jel se bojite vakcine, ili vam ne daju da se vakcinišete?

Dabre, usro sam se.
Pa izvoli reci koje medije ti pratiš kad si tako dobro informisan.

Pratim različite medije, ali i društvene mreže, baš zbog velikog šuma, i na osnovu toga izvodim zaklučke, a to sam ti napisao u prvom komentaru.Takođe, živim ovde, pa čujem i komentare ljudi i iskustva iz prve ruke, za razliku od tebe koji živiš prilično daleko, i čiji izvor informacija je prilično sužen.
Zato što nemaš kuma zeta šurnjaju komšiju na pravom mestu. I nisi jedini.

Ma ne radi se o tome, već sve mora da se unese u računar, gde ostaje trag, pa se mnogi plaše.Doktorka koja me je odbila je uslovno rečeno kućni prijatelj, odnosno imamo zajedničke prijatelje, pa se "družimo" na slavama i dečjim rođendanima.I ona mi kaže - ne smem, dođi u ponedeljak kod tvoje doktorke, a meni tad bilo kasno (opet uslovno rečeno, jer bi morao da sednem u kola i da odnesem to opravdanje u Kragujevac).
Ali vidim da ti dobro ide optuživanje izbleglica, turista, stranaca, ksenofobija uvek brzi ispliva

Bla, bla, bla, ti sad tu kao nešto mene napadaš, a ja trebam da se branim.Ne postoji nikakva ksenofobija, nego je velika migracija, i ne vidim kako bi se to zdravstveno kontrolisalo, a da ne bude velikog zastoja. Nije Srbija nekakva pumojebina okružena okeanima, već zemlja na Balkanu gde se ukrštaju mnogi putevi.Dovoljno je da jedan autobus stane na neku benzinsku pumpu, i da se neki putnik nakašlje radniku/konobaru lokalcu, pa da ovaj sutra to prenese dalje.A ti razmisli koliko ima pumpi/hotela/motela duž autoputa, i koliko njih stane u toku 24 časa.
Ja sam pomenuo svoj slučaj jer i kod nas ima velikog kašlja ali nikad ne primi razmere epidemije jer sistem to brzo reši, i opisao sam kako. Antivaksere naravno imamo i mi ali se nisu razmahali baš sa svakom vakcinom koja postoji, još uvek.

A ja ti ponavljam po ko zna koji put da ovo nema toliko veze sa antivakserima.
angie01 angie01 18:12 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Drugo, pa pošto me već pitaš da ti i odgovorim - u Londonu je lepše.


eto, kakav si ti Srbin, kada ti je London lepsi


Šta se ti javljaš, nisam tebe to pitao?


tebe NIKADA niko nista ne pita, pa se opst stalno javljas.
maksa83 maksa83 18:26 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Nije samo kod nas, ljudi u celom svetu su izražavali sumnju u vakcine protiv kovida.

Ali moraš priznati da nijedna država nije izvela na televizor Predsednika i Pajaca (u ovom slučaju to su dve osobe, da ne bude zabune) da kaže da je to najsmešniji virus na svetu koji postoji samo na Fejsbuku i onda ga (Pajaca) držala na televizor još, koliko beše, 2 meseca?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:32 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83
Nije samo kod nas, ljudi u celom svetu su izražavali sumnju u vakcine protiv kovida.

Ali moraš priznati da nijedna država nije izvela na televizor Predsednika i Pajaca (u ovom slučaju to su dve osobe, da ne bude zabune) da kaže da je to najsmešniji virus na svetu koji postoji samo na Fejsbuku i onda ga (Pajaca) držala na televizor još, koliko beše, 2 meseca?


budimo realni, tramp je na televiziji govorio da manje više grgolje domestos..
milisav68 milisav68 19:15 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83
Ali moraš priznati da nijedna država nije izvela na televizor Predsednika i Pajaca (u ovom slučaju to su dve osobe, da ne bude zabune) da kaže da je to najsmešniji virus na svetu koji postoji samo na Fejsbuku i onda ga (Pajaca) držala na televizor još, koliko beše, 2 meseca?

Mrzi sad da guglam, ali čini mi se da je poljska ministarka zdravlja rekla nešto slično (ne baš da je najsmešniji virus), i da neće biti obavezne vakcinacije.Takođe, beše u Švedskoj isto nije bilo obavezne vakcinacije.

A Pajaca nisu baš držali dva meseca, malo posle je bilo totalno zatvarnje.

Ne branim ni njega ni ovog drugog, ali do pre toga Pajac je važio za veoma stručnog pulmologa.

Hoću da kažem da je tu vladao veliki haos, i da još uvek nema ozbiljne analize i posledica preležavanja i posledica primanja vakcine.

Znam samo da je Putin ukinuo pandemiju, i da relativno mladi zdravi ljudi padaju ko sveće od srčanih udara (bilo da su preležali ili primili vakcinu).
maksa83 maksa83 20:11 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

budimo realni, tramp je na televiziji govorio da manje više grgolje domestos..

Bio je malo razumniji, pošto mu je rečeno da varikina ubiVa virus napolju, sugerisao je da se istraži da varikinu ubrizgavamo sebi da ga sjebe pre nego što stigne na pluća, što - POZIVAM TE DA RAZMISLIŠ - nije potpuno bezveze jer virusu trebaju žive ćelije da bi se razmnožavao (što mu je jedina životna svrha) dakle naštrcaš u čoveka varikinu - nema čoveka - nema ni virusa, tenk-ju, dajte sledeći problem...

Kad smo kod tih eksperimentalnih borderlajn slučajeva onaj precednik Mile izgleda usvirao Argentinu ozbiljno, video sam neke nevesele brojeve pre neki dan, što je neočekivano kad u avionu nagaziš gas i gurneš palicu skroz napred, šta bi moglo da krene po zlu...
milisav68 milisav68 20:30 05.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83
Kad smo kod tih eksperimentalnih borderlajn slučajeva onaj precednik Mile izgleda usvirao Argentinu ozbiljno,

Kad smo kod rubrike - naši u belom svetu - nisam imao pojma da se predsednik Čilea preziva na -ić.Neki Gabrijel Borić, poreklom iz okoline Zadra, iseljenici više od 100 godina.

Neki silni požari tamo, pa ga citirali, i tako mi zapalo za oko ovo -ić.
bene_geserit bene_geserit 07:48 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Anđa
zasto su lekari odmah pomenuli antivaksere, znaju oni, ja sa moje strane samo prenosim ono sto je u medijim izneto ...
juce reko jedan doca- dal iz Tirsove, ili Instituta, ne mogu da tvrdim, reako covek u kameru, skamenjen tim pokazateljem do kojeg su dosli

hoćeš li ikada, ikada, ikada
dati link na nešto što tvrdiš
a ne gledala sam na televiziji, rekao neko, ne znam baš tačno ko
pa kako znaš da je tačno to što je rekao, kad ne znaš ni ko je rekao?
mislim, neverovatno
i zbog čega uopšte gledaš vesti na televiziji, evidentno te nerviraju?
Tadejus
pa jel sama kažeš da je broj slučajeva porastao sa oko 100 na 2000..
pa šta je ako nije antivakseraj?
šta bi po tebi moglo da bude?

pogledaj broj slučajeva u Danskoj recimo u periodu 2010-2023, pik su imali 2019. oko 3700 slučajeva, već 2020. samo 80 (al dobro tad smo bili zatvoreni po kućama), takve cifre su imali i pre epidemije, sad opet imaju epidemiju 1700 ili koliko već slučajeva 2023.
a imaju 98+% vakcinisanih i uredno revakcinisanih

dakle stvar je kompleksnija, tip vakcine koji promenjen i brže se gubi imunitet, veliki broj izbeglica koji donose ponovo bolesti koje su bile dobrim delom zaboravljene, ljudi više putuju okolo
a slažem se da je vakcina ispitana i da bi trebalo ljude ubeđivati da se uredno revakcinišu, pogotovo kad čekaju bebu, pogotovo sad kad je opet epidemija
bene_geserit bene_geserit 07:55 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

sugerisao je da se istraži da varikinu ubrizgavamo sebi da ga sjebe pre nego što stigne na pluća, što - POZIVAM TE DA RAZMISLIŠ - nije potpuno bezveze jer virusu trebaju žive ćelije da bi se razmnožavao (što mu je jedina životna svrha) dakle naštrcaš u čoveka varikinu - nema čoveka - nema ni virusa, tenk-ju, dajte sledeći problem

Umesto što ponavljaš gluposti od msm-ova koji su samo tražili kako da opljuju Trampa, nađi Trampov citat i potpuni kontekst izjave.
bing
However, it’s essential to clarify that he did not explicitly recommend that people inject themselves with bleach or alcohol to treat the virus. Let’s examine the full context:

After a presentation by William Bryan, undersecretary for science and technology at the Department of Homeland Security, which highlighted the adverse effect of sun exposure and cleaning agents like bleach on the coronavirus, Trump asked whether these chemicals could be used in a potential COVID-19 treatment. He did not advocate for ingesting disinfectants. Here’s the relevant excerpt from the briefing:

“A question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it.”

In subsequent statements, Trump clarified that he was being sarcastic when he mentioned disinfectants and that he did not intend for people to inject them. The confusion arose from interpreting his question about using disinfectants as a potential treatment for COVID-19.
maksa83 maksa83 08:16 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

In subsequent statements, Trump clarified that he was being sarcastic when he mentioned disinfectants and that he did not intend for people to inject them.



Dadadada ... Trampov suptilni sarkazam, Saskvoč, Jeti, Čupakabra...

nađi Trampov citat i potpuni kontekst izjave.


Gde je tebi citat?

Evo ga original:

“A question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world,” Trump began, clearly thinking the question himself, “So, supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just very powerful light — and I think you said that that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said, supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way, and I think you said you’re going to test that, too. It sounds interesting. And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs, and it does a tremendous number on the lungs. So it would be interesting to check that.”
angie01 angie01 09:49 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

hoćeš li ikada, ikada, ikada
dati link na nešto što tvrdiš


skoro UVEK stavim link,..a ovo jesam cula na teveu,...ne gledam vesti pasionirano, cujem nesto u prolazu, pa zastanem, kada mi je interesantno ono sto govore,...ne poznajem sve lekare u Beogradu, a sada bas da zapisujem, kada se pojavi ona trakcia sa identitetom, da bi to mogla da prenesem na blog, ne pada mi na pamet,...ova vest je svakom normalnom zastrasujuca, vrti se vec neko vreme u svim medijima, tako da nema potrebe da se oko toga sporimo-koga zanima, nacice, ti sa linkom i bez linka, ionako dajes svoje usporedbe sa drugim zemljama, primerima, kako bi umanjio predstavljeni problem,...ne znam zasto to radis,..ako je nesto lose, treba se truditi da se to popravi, a ne predstavljati boljim i sakrivati, narocito ako je opasno, meni je barem tako logicno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:19 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

bene_geserit

Umesto što ponavljaš gluposti od msm-ova koji su samo tražili kako da opljuju Trampa, nađi Trampov citat i potpuni kontekst izjave.


sram ih bilo, onakvog su čoveka našli da falsifikuju
bene_geserit bene_geserit 11:27 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

sram ih bilo, onakvog su čoveka našli da falsifikuju

Tačnije da zloupotrebljavaju, vade iz konteksta, iskrivljuju i mis-interpretiraju ono što je rekao.

Nego ti mi duguješ objašnjenje kako sam ja to "kriv" za zagađen vazduh u Beogradu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:06 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Opet ti pričaš nešto što nisam rekao.


Opet ti napišeš nešto pa poričeš. Ili nisi skoncentrisan pa pišeš nejasno. Tema je veliki kašalj i vakcinisanje protiv toga. Dakle, ne postoji eksperimentisanje niti pokusni kunići. Nije postojalo ni sa kovid vakcinama, i one su bile testirane i na životinjama i na dobrovoljcima, a i nijedan od kataklizmičkih scenarija sa tim vakcijama koje su neznalice ovde obećavale i plašile narod i sluđivale ga nije se desio.


Nije samo kod nas, ljudi u celom svetu su izražavali sumnju u vakcine protiv kovida.


To nisam ni tvrdio iako se naravno sećam tog ludila koje je obuzelo ljude, nego razgovaramo o tekućoj epidemiji velikog kašlja u Srbiji i polemišemo koliko su, ako su, antivakseri tome doprineli, kao što tvrde SVI mediji (u koje ne račuamo jednog čoveka i lupetanja neukih samozvanih poznavalaca internet pretraživača i znojavih deka na društvenim mrežama. Ako su ti to izvori informacija drš se bolje Tanjuga).


Jeste mi smo glupi i tupi, šta drugo da ti kažem.


To ne znam, niti dajem takvu dijagnozu, nego pitam kako je to moguće? Po meni se tu radi o sluđenosti, za koju su krivi upravo antivakseri i ovi internet stručnjaci koji još od pre kovida šire dezinformacije i svoje razumevanje stvari na teme za koje nisu kvalifikovani ni da zucnu, bar kad je cena toga da može da ti umre ne zna se koliko ljudi, male bebe da ne potenciram pošto me optužuješ i za patetiku.

Pratim različite medije, ali i društvene mreže, baš zbog velikog šuma, i na osnovu toga izvodim zaklučke, a to sam ti napisao u prvom komentaru.Takođe, živim ovde, pa čujem i komentare ljudi i iskustva iz prve ruke, za razliku od tebe koji živiš prilično daleko, i čiji izvor informacija je prilično sužen.


Pa šum je najveći na društvenim mrežama, kako onda možeš to da koristiš kao izvor informacija za bilo kakvo zaključivanje? I još meni da se podsmevaš što se informišem na verovatno jedinom koliko toliko pristojnom i koretnom mediju koji imate (dobro, možda je Tanjug bolji, nisam to nikad otvarao, priznajem). Gde su doveli doktore da oni kažu koji vam je đoka.

Ja jesam daleko ali isto kao ti imam rodbinu, prijatelje, komšije u Srbiji i na osnovu priče sa njima sagledavam stepen sluđenosti u kome se nalazite. Ne mislim ti lično, nego mislim na veliku većinu ljudi, naročito onih slabije obrazovanih a koji imaju pristup internetu.



Ma ne radi se o tome, već sve mora da se unese u računar, gde ostaje trag, pa se mnogi plaše.


U redu, nemam nikakav dokaz da se tu muva, samo čujem priče sa raznih strana, baš kao što se muva u praktično svemu.


Bla, bla, bla, ti sad tu kao nešto mene napadaš, a ja trebam da se branim.Ne postoji nikakva ksenofobija, nego je velika migracija, i ne vidim kako bi se to zdravstveno kontrolisalo, a da ne bude velikog zastoja.


Samo primećujem da upireš prstom na imigrante, turiste koji kašlju, geografiju, istoriju, nekakava EU pravila (komunjare su se provukle ovaj put) a ne na ono što je dovelo do epidemije, a to je, kako tvrde lekari, a ne ja, slaba vakcinisanost dece, antivakseri, nereagovanje države na to kad se pojavila zaraza, i to ne neka čuma nikad viđena do sada, nego bre običan veliki kašalj. A bogami sad vidim da ni lekari nisu tu nevini ako stvarno ne govore ljudima koji očekuju novorođenčad ili borave u blizini novorođene dece da se revakcinišu, jer je epidemija u toku, ako nizbogčeg drugog ono da ne bi rođenu ili tuđu decu nosili na duši. Priznajem da je to novost za mene.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:10 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83
In subsequent statements, Trump clarified that he was being sarcastic when he mentioned disinfectants and that he did not intend for people to inject them.



Dadadada ... Trampov suptilni sarkazam, Saskvoč, Jeti, Čupakabra...

nađi Trampov citat i potpuni kontekst izjave.


Gde je tebi citat?

Evo ga original:

“A question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world,” Trump began, clearly thinking the question himself, “So, supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just very powerful light — and I think you said that that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said, supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way, and I think you said you’re going to test that, too. It sounds interesting. And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs, and it does a tremendous number on the lungs. So it would be interesting to check that.”


Ja se iskreno svima ponovo izvinjavam što smo onomad izabrali ovakvog predsednika, i što radimo predano na tome da ga izaberemo opet, jer nam ga nije bilo dosta.


bene_geserit bene_geserit 21:26 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ja se iskreno svima ponovo izvinjavam što smo onomad izabrali ovakvog predsednika, i što radimo predano na tome da ga izaberemo opet, jer nam ga nije bilo dosta.

Ti meni da se izvineš za ovog trenutnog predsednika.
Brate mili, veću budalu il senilnijeg dedu u američkoj istoriji nisu birali ni za "predsednika kućnog saveta".
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:35 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

bene_geserit
Ja se iskreno svima ponovo izvinjavam što smo onomad izabrali ovakvog predsednika, i što radimo predano na tome da ga izaberemo opet, jer nam ga nije bilo dosta.

Ti meni da se izvineš za ovog trenutnog predsednika.
Brate mili, veću budalu il senilnijeg dedu u američkoj istoriji nisu birali ni za "predsednika kućnog saveta".


Kako sad birali, pa do juče si kmečao iz džakuzija da je Bajden pokrao izbore? Ali pozdravljam pomak u pravom smeru!

A i tebi se izvinjavam što ovaj tvoj mamlaz zbog našeg Superdeke nije uspeo da MAGA, iako je obećavao a vi mu ko ošišane ovce verovali, okicama treptali i meketali oduševljeno.
bene_geserit bene_geserit 21:48 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Kako sad birali, pa do juče si kmečao iz džakuzija da je Bajden pokrao izbore? Ali pozdravljam pomak u pravom smeru!

45% birali a resto pokrali, taman koliko treba.

Nego bre debil čovek, više ilegalnih imigranata u zemlji nego beba što se rodi, raspad sistema zbog njih, a on se bavi sečenjem žice koje su Teksašani postavili da se zaštite od invazije.
I sa neokonsima pravi dil tipa vi ćete nama da date naftu a mi ćemo vama da uzmemo žito.
I to vezivanje "pomoći" za Ukrajinu i Izrael sa ilegalnom imigracijom, daj majke ti kakve veze ima jedno sa drugim?
Umesto da zaštiti granice sopstvene zemlje od invazije on se trudi da ih otvori a razvaljuje druge zemlje po svetu.
Globalistička agenda sve u 16.
maksa83 maksa83 21:55 06.02.2024

Re: Pozitivne vibracije


Pravo prsnuće Amerike nije što izabere Deda Biljku Bajdena (koji je danas rekao da je upravo razgovarao sa Miteranom koji nije živ ima tome 22 godine), ili I'm A Very Stable Genius Trunpoa , nego što ne može da izbaulja iz biranja između njih dvojice.

Što bi rekli tu kod vas - what's wrong with you people? To su third world problemi, ŠKK...

emilia emilia 05:22 07.02.2024

Iz sveta

emilia emilia 05:42 07.02.2024

Iz sveta

Nesvakidašnji slučaj dogodio se u Indiji, kada je policija "uhapsila" goluba, pošto se sumnjalo da špijunira za Kinu. Ptica je bila pritvorena 8 meseci, a potom puštena na slobodu.

Policija je sumnjala da je golub, koji je u maju prošle godine uhvaćen u blizini luke u Mumbaju, umešan u špijunažu pošto je na nogama imao dva prstena na kojima su bile reči koje su izgledale kao kineske, objavio je "Skaj njuz". Policija je u utorak oslobodila goluba i pustila ga nazad u divljinu, objavili su indijski mediji.

Golub je proveo osam meseci u zatočeništvu u bolnici za životinje u Mumbaju, pre nego što je otkriveno da je ptica u Indiju doletela sa Tajvana.



emilia emilia 05:48 07.02.2024

Re: Iz sveta

Concerned that their husbands may get injured or killed while raping and murdering people in Ukraine, the wives of Russian soldiers have gathered at Red Square demanding an end to the war.

Police are arresting both journalists and protesters.





jovilim_e jovilim_e 08:58 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

srdjan.pajic

...

To ne znam, niti dajem takvu dijagnozu, nego pitam kako je to moguće? Po meni se tu radi o sluđenosti, za koju su krivi upravo antivakseri i ovi internet stručnjaci koji još od pre kovida šire dezinformacije i svoje razumevanje stvari na teme za koje nisu kvalifikovani ni da zucnu, bar kad je cena toga da može da ti umre ne zna se koliko ljudi, male bebe da ne potenciram pošto me optužuješ i za patetiku.
...

Ne daješ nikakvu dijagnozu, osim što konstatuješ, u sledećoj rečenici, da se radi o sluđenosti.
Dakle, daješ dijagnozu, a nisi virusolog, epidemiolog, a niti psihijatar..
Inače, da nisi davao, upravo, dijagnozu, manje više si ovo korektno napisao.
No, to i jeste odlika prepotentnih ljudi koji nisu 'iz struke', ali bi svejedno da pogledaju - i daju 'kvalifikovane' zaključke.
A suština priče, posebno kada se radi o zdravlju, je lenjost kvalifikovanih ljudi da objasne građanstvu (dakle, nekvalifikovanima) kako stoje stvari.
Ali zato raznim budaletinama na netu nije teško da oni 'objasne kako stoje stvari'.
I da nam je to, paradoksalno, popriličan problem u ovoj hiper-informatičkoj eri.
Dakle, kako smanjiti uticaj budala u bilo čemu, a posebno u sferi zaštite zdravlja?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:31 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

srdjan.pajic

Kako sad birali, pa do juče si kmečao iz džakuzija da je Bajden pokrao izbore?


đe i da ne kmeči iz one ladne vodurine.. ko ne bi..
milisav68 milisav68 10:38 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

srdjan.pajic

I dalje pričaš nešto što nisam rekao, izvrćeš i prilagođavaš nekim svojim projekcijama.

Suština je, da su tvoje tvrdnje tačne, imali bi ovde stotine i hiljade mrtvih beba i male dece, što se nije desilo i ne dešava se.
angie01 angie01 11:04 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Suština je, da su tvoje tvrdnje tačne, imali bi ovde stotine i hiljade mrtvih beba i male dece, što se nije desilo i ne dešava se.


poslusaj kakve su zloslutne prognoze dali lekari, ako se na vreme ne bude zaustavio antivakseraj, koji je u porastu.

uopste nije bitno sta ko kaze ovde, ne uticemo ni na sta, nego ono sto se realno desava, a nije bas dobro, ne znam zasto neki od vas imate potrebu da to negirate i izravnavate pesak, sto se kaze....a posle ce vrag da odnese salu.
milisav68 milisav68 11:16 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
poslusaj kakve su zloslutne prognoze dali lekari, ako se na vreme ne bude zaustavio antivakseraj, koji je u porastu.

Pusti te rekla-kazala prognoze, daj neke konkretne brojke.
ne znam zasto neki od vas imate potrebu da to negirate i izravnavate pesak,

Ne znam zašto neki od vas imate potrebu da sve što je šareno u Srbiji bojite u crno.

milisav68 milisav68 11:42 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

poslusaj kakve su zloslutne prognoze dali lekari,



maksa83 maksa83 12:12 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

A suština priče, posebno kada se radi o zdravlju, je lenjost kvalifikovanih ljudi da objasne građanstvu (dakle, nekvalifikovanima) kako stoje stvari.

Racionalno se suprostavititi ravnovakseru je energetski skupo - on mnogo manje energije troši na budalaštine nego što neko iz struke treba da potroši na racionalno objašnjenje, a i besmileno je - ti ratuješ naukom protiv nekog koga takav način rezonovanja uopšte ne zanima zato što je srž njegove nauke da se on Bori Protiv Zlih Sila.


milisav68 milisav68 13:28 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83
Racionalno se suprostavititi ravnovakseru je energetski skupo - on mnogo manje energije troši na budalaštine nego što neko iz struke treba da potroši na racionalno objašnjenje, a i besmileno je - ti ratuješ naukom protiv nekog koga takav način rezonovanja uopšte ne zanima zato što je srž njegove nauke da se on Bori Protiv Zlih Sila.

Heh, pucaš u pogeršnu metu.

Antivakseri su posledica borbe struke i velikog novca.

Sinoć gledam neki film gde se muva sa starim ljudima koji postaju dementni, i od kojih su deca digla ruke.I onda postoji firma koja kao brine o njima, a u stvari pogleda koliko "vrede" i smeštaju ih u neki dom, i o"održavaju ih" dokle god imaju prihode.I tu su umešani i lekari, farmaceuti, kao i upravnici tih domova.

I sve to se dešava u USA a ne u Rusiji.

Ali naravno ruska mafija je kilava, a američka "poslovna žena" je spopsobna i sve ih sjebe, i na kraju bude "hepiend".

Šta hoću da kažem, sve se pretvorilo u posao, pa i lekari koji plaše narod raznim epidemijama, koje ne postoje.A ti kao običan građanin moraš da se prilagodiš tim novonastalim uslovima.
maksa83 maksa83 14:01 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Heh, pucaš u pogeršnu metu.

Meta je očigledno odlična pošto je sve posle toga što si nakucao ilustracija na to da se avax nauka svodi na "bori se protiv Zlih Sila" - farmacije, američkog zdravstvenog sistema i sličnih dip stejkova.

Razumem da nekog tamo Amera žulja njihov zdravstveni sistem (koji je jezzzziv) i big pharma (koja ih jebe od insulina do opioida), ali kakve veze Slavica iz Bajmoka ima sa svim tim, ko nju filuje avaks budalaštinama i za whose granny zdravlje će njenu decu Gejc da ćipuje? Ti svakako znaš kako izgleda profil prosečnog srpskog avaksa? Hoćeš da ga nacrtamo ovde?
milisav68 milisav68 16:48 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83
ali kakve veze Slavica iz Bajmoka

Prvo, Slavica nije iz Bajmoka nego i Barande :)

Drugo, ti bi se iznenadio kada bi video/čuo ko je sve avaks (i kemitrejls i šta sve tu ima).Ima tu visokoobrazovanih ljudi koji su videli svet, i koji su odrasli i žive u urbanim sredinama.

Ne kažem da ih nema i na selu, slabo ili nikako obrazovanih, ali kao što znaš, budale su ravnomerno raspoređene.

A priču o filmu si pogrešno shvatio.Nije to borba protiv zla, nego da se svuda muva.

Pazi, to sa farmaceutskom mafijom je postojalo još u SFRJ, gde je moja majka kao dipl.farmaceut stalno dobijala pozive na razne seminare po raznim banjama, planinama i morima.I ja je pitam (kad sam malo porasto) - što bre ne ideš, a ona - ma ne mogu više da idem da me smaraju i da se posle ponašaju kao da im nešto dugujem.

Naravno, ovo nema veze sa redovnim vakcinama, ali hoću da kažem da i mangupi u njihovim radovima prave sranje i stvaraju avakse.
angie01 angie01 17:02 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Pazi, to sa farmaceutskom mafijom je postojalo još u SFRJ, gde je moja majka kao dipl.farmaceut stalno dobijala pozive na razne seminare po raznim banjama, planinama i morima.I ja je pitam (kad sam malo porasto) - što bre ne ideš, a ona - ma ne mogu više da idem da me smaraju i da se posle ponašaju kao da im nešto dugujem.


hebote milisave i zemlji, kao sto je bila Yu, odrzavali su se seminari isto kao i na Zapadau, kako bi se strucni kadrivi apdejtovali i ti to predstavljas, kao nesto lose, pa bozemesacuvaj.

farmaceutska mafija sve to radi sasvim drugacije na zapadu, ili, kako bih ti rekla, kako sada uredno radi i kod nas.
maksa83 maksa83 17:19 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Drugo, ti bi se iznenadio kada bi video/čuo ko je sve avaks (i kemitrejls i šta sve tu ima).Ima tu visokoobrazovanih ljudi koji su videli svet, i koji su odrasli i žive u urbanim sredinama.

Znam za dipl. ing mašinstva iz Kragujevca (zna ga i blogovatelj) ravnozemljaša. (Naravno u paketu ide i sve ostalo, ali ravna zemlja je meni tu vrhunac ludila).

Ne kažem da ih nema i na selu, slabo ili nikako obrazovanih, ali kao što znaš, budale su ravnomerno raspoređene.

Nagađam da je na selu mnogo bolja situacija nego u varošima i gradovima, tj. da je problem kod ljudi sa viškom vremena izloženih Internetu ili ljudima izloženim ljudima koji su izloženi Internetu a nemaju aparat da se nose sa dezinformacijama.

A priču o filmu si pogrešno shvatio.Nije to borba protiv zla, nego da se svuda muva.

Svuda se muva oduvek, ali se avax žvaka u nekoliko navrata istrejsovala do likova koji prodaju bogojavljanske vodice, ili bot/trol farmi.

Ali nismo još uvek isprofajlirali prosečnog srpskog avaksa, pa je l' treba, i kako to (što se implicitno klasteruje oko njega) objašnjavamo?
maksa83 maksa83 17:21 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

hebote milisave i zemlji, kao sto je bila Yu, odrzavali su se seminari isto kao i na Zapadau, kako bi se strucni kadrivi apdejtovali i ti to predstavljas, kao nesto lose, pa bozemesacuvaj.

farmaceutska mafija sve to radi sasvim drugacije na zapadu, ili, kako bih ti rekla, kako sada uredno radi i kod nas.

Istina je da farmaceutske kuće podmićuju lekare "seminarima" na Sejšelima, ovde i u svetu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

koji je danas rekao da je upravo razgovarao sa Miteranom


Pa Superdeka je pola sa ove pola sa one strane života, pa može da razgovara sa svima.

A slažem se da smo ošli u qrac kad nemamo bolje od ove dvojice, nema veze što je Bajden dvaes puta bolja opcija od Trumpo Varikine.

E, Bene, danas sam bio na sastanku sa paromuljatorom, i raportirao mi je oko 21% rast tokom 2023. Toliko sam otprilike bio izgubio godine posle kovida i sad se to vratilo. I prošla godina je bila u plusu, čini mi se oko desetak posto, dakle, Bajdene hvala ti! Ovaj put ovaj moj nije vadio grafikon da uporedi sa S&P500, a zaboravio sam da ga pitam. Koliki je tebi da prostiš, godišnji recimo, prihod od tih tvojih automenadžovanih QuQu investicija? Možeš i na pp, ako se plašiš ovde da pišeš, da ti neko ne upadne na gajbu i otme te iz džakuzija, traži otkup.


milisav68 milisav68 17:39 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01

farmaceutska mafija sve to radi sasvim drugacije na zapadu, ili, kako bih ti rekla, kako sada uredno radi i kod nas.



Čuvajte mi SFRJUGOSLAVIJU :)

Tada je to bilo delimično različito u odnosu na ostali uređen svet, jer je partija/mafija bila na vlasti.

Ako nisi hteo da pristaneš na tu igranku, onda ne bi nešto mogao da napreduješ, a i plati bi ti malo stagnirala.




milisav68 milisav68 17:48 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

maksa83

Svuda se muva oduvek, ali se avax žvaka u nekoliko navrata istrejsovala do likova

Jeste, hajde da vidimo kada je to počelo.Moje sećanje kaže - Ptičji grip.

I što se ograničavamo na srpskog avaksa?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

milisav68
srdjan.pajic

I dalje pričaš nešto što nisam rekao, izvrćeš i prilagođavaš nekim svojim projekcijama.

Suština je, da su tvoje tvrdnje tačne, imali bi ovde stotine i hiljade mrtvih beba i male dece, što se nije desilo i ne dešava se.


Opet nisi rekao ono što si rekao? Mislim, ovako može sa tobom do sutra da se zamlaćuje, ali mene sad već malo počinje da mrzi.

Tvrdnje o vakcinaciji i aktivakserisanju nisu bile moje, nego od lekara koje sam slušao na medijima koje ti ne odobravaš nego se informišeš na društvenim mrežama i da kažem po neformalnim reko mi jedan čovek kanalima. A šta će biti, ne znam, s obzirom na sve iznete činjenice u vezi sa slabom vakcinisanošću i odsustvom revakcinacije roditelja, može poprilično sranje da nastane, a može i da se izduva epidemija. Naravno da navijam za ovo dugo, ali je pitanje da li će neka pouka iz toga da se izvuče.






angie01 angie01 18:05 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Čuvajte mi SFRJUGOSLAVIJU :)

Tada je to bilo delimično različito u odnosu na ostali uređen svet, jer je partija/mafija bila na vlasti.

Ako nisi hteo da pristaneš na tu igranku, onda ne bi nešto mogao da napreduješ, a i plati bi ti malo stagnirala.


evo, pojma nemam o cemu pricas, od prve recenice.

sta sam ja rekla, a sta si ti procitao, isto nemam pojma.
angie01 angie01 18:06 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

upravo sam uhvatila na rts-u, da je u Beogradu registrovano 764 obolela od velikog kaslja.
angie01 angie01 18:08 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Istina je da farmaceutske kuće podmićuju lekare "seminarima" na Sejšelima, ovde i u svetu.


u Jugi su farmaceuti i lekari isli na seminare na Sejsile???...nisam znala.
angie01 angie01 18:14 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ne znam zašto neki od vas imate potrebu da sve što je šareno u Srbiji bojite u crno.


nisam videla da neko boji u crno- iznosi se ono sto je objasvljeno,..verujem da je situacija mnogo gora,..eno dole rekoh, kako sam upravo cula na teveu, da je samo u BGD u registrovano 764 slucaja velikog kaslja- znaci, to su oni, koji su otisli kod lekara.
alselone alselone 18:27 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Istina je da farmaceutske kuće podmićuju lekare "seminarima" na Sejšelima, ovde i u svetu.


Tako je. I onda se neko pita, pa što se lekovi reklamiraju na TV-u, kada ćeš svakako uzeti onaj koji ti doktor prepiše. Njima te reklame ne trebaju (osim za deo lekova koji su u slobodnoj prodaji), pošto su kupili lekare, nego je u pitanju potplaćivanje medija. Kenjaš nešto posle o nama, povučemo reklame. To je deo tala. Između ostalog, tal je još kompleksniji.

Kad god se pitate "koji moj se ovo reklamira kada svakako nemam izbor a da ne kupim", znajte da je to ili pranje para (ređe) ili potplaćivanje medija da ne rade posao u vezi te kompanije (češće).
angie01 angie01 18:55 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Tako je.



Pazi, to sa farmaceutskom mafijom je postojalo još u SFRJ, gde je moja majka kao dipl.farmaceut stalno dobijala pozive na razne seminare po raznim banjama, planinama i morima.I ja je pitam (kad sam malo porasto) - što bre ne ideš, a ona - ma ne mogu više da idem da me smaraju i da se posle ponašaju kao da im nešto dugujem.


od ovoga je pocelo,...ja se ne secam, da je neka svetska farmaceutska mafija harala Jugoslavijom, imao si domace fabrike lekova i vecincko lecenje na prepisani recept...besplatno zdravstvo.

danas svake godine skidaju lekove neke obavezne terapije hronicnih bolesti, sa liste placenih lekova i po apotekama veliki izbor lekova stranih proizvodjaca, pa je to sasvim druga prica.

u Kenjadi recimo, jedan lekar, za sve na sta se zalis, ti prepisuje Advil, koji naravno platis u Shopsteru, a drugi za iste te bolesti prepisuje onaj drugi lek-druga farmaceutske kuce- sad sam zaboravila kako se zove,...koji isto sam platis u shopsteru, na tom listicu koji preds farmaceutu, postoji i pecat lekara, koji je lek prepisao,...setih se Tylenol.
bene_geserit bene_geserit 18:56 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

i raportirao mi je oko 21% rast tokom 2023. Toliko sam otprilike bio izgubio godine posle kovida i sad se to vratilo. I prošla godina je bila u plusu, čini mi se oko desetak posto, dakle, Bajdene hvala ti! Ovaj put ovaj moj nije vadio grafikon da uporedi sa S&P500, a zaboravio sam da ga pitam

QQQ ili SPY kupuješ kao regularne stokove (osim što ti naplate neki annual fee od 0.2% za QQQ odnosno 0.09% za SPY). Tj. možeš i sam da izgugluješ kako se kretala cena. A manje više prate S&P500 ondosno Nasdaq100.
SPY 475 --> 383 --> 475 poslednje 2 godine, ili 178 --> 475 za 10 godina
QQQ 398 -> 266 --> 410 poslednje 2 godine, ili 86 --> 410 za 10 godina
recimo za QQQ na 10 godina 410/86/(1.002^^10) = 4.7x, SPY 475/178/(1.0009^^10) = 2.6x

btw, nisi mogao da imaš 2022. u plusu pošto je tad sve palo, pa se u 2023. vratilo.
QQQ evidentno više skače gore dole, ima veći prinos dugoročno, ali je osetljiviji na krahove berze (većinom tech stokovi).
jovilim_e jovilim_e 19:09 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
Tako je.



Pazi, to sa farmaceutskom mafijom je postojalo još u SFRJ, gde je moja majka kao dipl.farmaceut stalno dobijala pozive na razne seminare po raznim banjama, planinama i morima.I ja je pitam (kad sam malo porasto) - što bre ne ideš, a ona - ma ne mogu više da idem da me smaraju i da se posle ponašaju kao da im nešto dugujem.


od ovoga je pocelo,...ja se ne secam, da je neka svetska farmaceutska mafija harala Jugoslavijom, imao si domace fabrike lekova i vecincko lecenje na prepisani recept...besplatno zdravstvo.
...

Da li misliš na onu skrćenu Jugoslaviju ili na SFRJot?
Nije valjda da se ti sećaš SFRJota?
alselone alselone 19:31 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

od ovoga je pocelo,...ja se ne secam, da je neka svetska farmaceutska mafija harala Jugoslavijom, imao si domace fabrike lekova i vecincko lecenje na prepisani recept...besplatno zdravstvo.

I ja mislim da je ovako bilo a to je bilo moguće zato što profit nije bilo osnovni pokretač usluge.
angie01 angie01 19:59 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

I ja mislim da je ovako bilo a to je bilo moguće zato što profit nije bilo osnovni pokretač usluge.


za lecenje ne bi ni trebalo da bude,...meni se svaki put okrne stomak, kada procitam, koliko miliona necega kosta neka doza neophodnog leka, da bi ozdravilo neko dete, meni je to suludo, ko je uopste dosao do toga, da je to cena kapsula necega,...pa hebomater, da je sa Meseca, da ne kazem, koliko kostaju obavezne terapije hornicnih bolesnika za lekove koje sami placaju od neke crkavice od penzije, sto je najcesci slucaj.
milisav68 milisav68 20:01 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
hebote milisave i zemlji, kao sto je bila Yu, odrzavali su se seminari isto kao i na Zapadau, kako bi se strucni kadrivi apdejtovali i ti to predstavljas, kao nesto lose, pa bozemesacuvaj.

Pa sad, možemo da se pravimo blesavi, a možemo i da konstatujemo ono što se stvarno dešavalo.

Da ti malo približim kako je to izgledalo u čuvenoj državi kad se znao red.

Dakle, jednog vikenda seminar organizuje Pliva Zagreb, sledećeg Krka Novo Mesto, trećeg Zdravlje Leskovac, četvrtog Alkaloid Skoplje....oćeš da ti nabrajam dalje?

I šta misliš šta se dešava kada seminar organizuje Pliva Zagreb, apdejtuje nove lekove Zdravlja iz Leskovca?

A da ti ne pričam kakvo je klanje bilo oko licenci za nove lekove stranih firmi.

Pa se nešto pre raspada zemlje pored Plivadona, pojavio Andol, a za njim Anbol.

A sastav potpuno isti, kao licenca.
angie01 angie01 20:07 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Dakle, jednog vikenda seminar organizuje Pliva Zagreb, sledećeg Krka Novo Mesto, trećeg Zdravlje Leskovac, četvrtog Alkaloid Skoplje....oćeš da ti nabrajam dalje?


Galenika, Hemofarm,..dobro, promovisu lekove, apdejtuju farmaceute, al tu nije bilo nekog mafijasenja, kao sto je sada, kao sto je na zapadu bilo oduvek.
milisav68 milisav68 20:09 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

srdjan.pajic
Tvrdnje o vakcinaciji i aktivakserisanju nisu bile moje, nego od lekara koje sam slušao na medijima koje ti ne odobravaš

Ma znam, uredno si preskočio takvog nekog, na primer Dr.Jankovića čiju izjavu sam okačio, i koji je tvrdio da će svi da pocrkamo od Omikrona.

I onda posle toga, kada ja izrazim sumnju u istinitost tvrdnji takvih lekara, ti mene proglasiš za avaksa.

Dobro.
angie01 angie01 20:14 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ma znam, uredno si preskočio takvog nekog, na primer Dr.Jankovića čiju izjavu sam okačio, i koji je tvrdio da će svi da pocrkamo od Omikrona.


za vreme Covid histerije, jesu lupetane gluosti u svim pravcima, ali se sad ne radi o Covid vakcini, nego o vakcinama koje su davno ispitane i decenijama sprecavaju epidemije i umiranje....znaci, dansnji antivakseraj je vezan za one redovne vakcine, cemu je po mom skromnom misljenju, dodatno doprinelo laganje oko Covid vakcine.
milisav68 milisav68 20:28 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
od ovoga je pocelo,...ja se ne secam, da je neka svetska farmaceutska mafija harala Jugoslavijom.

Pa ne možeš da se setiš, zato što si živela u diktaturi, i zato što su domaće farmaceutske kuće kupovale licence za proizvodnju lekova, ali po političkoj liniji u zavisnosti od nacionalnosti, odnosno prvenstvo su imale Slovenija i Hrvatska.

Pa smo tako imali Bayerov aspirin (proizvodila Pliva Zagreb) i Galenikin Acetisal, koji su u suštini isti lek.A ovo sam zapamtio jer sam bio alergičan na oba (i ne samo na njih, već na sve lekove po istoj licenci).
danas svake godine skidaju lekove neke obavezne terapije hronicnih bolesti, sa liste placenih lekova i po apotekama veliki izbor lekova stranih proizvodjaca, pa je to sasvim druga prica.

Danas nema SFRJ, a nema ni bilo kakve države, pa se strani proizvođači i distributeri ponašaju kao kod svoje kuće.
milisav68 milisav68 20:37 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
za vreme Covid histerije, jesu lupetane gluosti u svim pravcima, ali se sad ne radi o Covid vakcini,

Da si samo malo obratla pažnju na datum izjave, videla bi da je u pitanju 04. januar 2022. znači godinu i po dana posle prvog slučaja kod nas.

A samo dva meseca posle toga, Covid je nestao (iz medija) jer je Putin poslao neku vosjku na Ukrajinu.
znaci, dansnji antivakseraj je vezan za one redovne vakcine, cemu je po mom skromnom misljenju, dodatno doprinelo laganje oko Covid vakcine.

Nije dodatno već dodatno na već dodato, jer je slična priča bila sa "ptičjim gripom".

Ljudi su sluđeni jer su izgubili poverenje u nauku, odnosno medicinu.

I to nije samo kod nas.
milisav68 milisav68 20:42 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
Galenika, Hemofarm,..dobro, promovisu lekove, apdejtuju farmaceute, al tu nije bilo nekog mafijasenja, kao sto je sada, kao sto je na zapadu bilo oduvek.

Ma bilo je, samo što se sistem pritisaka razlikovao.
angie01 angie01 21:24 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Da si samo malo obratla pažnju na datum izjave, videla bi da je u pitanju 04. januar 2022. znači godinu i po dana posle prvog slučaja kod nas.


koje izjave?


Nije dodatno već dodatno na već dodato, jer je slična priča bila sa "ptičjim gripom".

Ljudi su sluđeni jer su izgubili poverenje u nauku, odnosno medicinu.

I to nije samo kod nas.


pa vidi, za te nove vakcine, ok, al ovo su vakcine, koje dokazano funkcionisu decenijema,zahvaljujuci jima,generacije i generacije dece se nisu razboljevalje od bolesti, koje mogu dovesti do smrtnog ishoda i prouzrokavti pandemiju, znaci treba da si bas zatucani kreten, da ne vakcinises dete redovnim vakcinama i ugrozis mu zivot, a ako nedajboze fasuje nesto od tih bolestina, urozavas automatski i druge- to je primitivizam i nedopustivo je.

isto kao sto se pod-vredjanje necije vere, formulisalo zgrazavanje nad urednog lizanja jedne kasike u sred padnemije, a ista "tradicija" je dovoljno opasna iz razumljivih razloga i bez pandemije. sta tu ima da se uopste raspravlja.

ako neces civilizovano da zivis, idi u Bukrinu Faso.
angie01 angie01 21:26 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

Ma bilo je, samo što se sistem pritisaka razlikovao.


milisave, kakvih pritisaka, je l kapiras kako funkcionise farmaceutska mafija, to tada nije bilo moguce, jer je sistem funkcionisao drugacije.
milisav68 milisav68 22:43 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
koje izjave?

Dr. Jankovića.
pa vidi,

Pa vidi ti, ljudi su izgubili poverenje u stare proverene vakcine, zato što se mulja novim.

I ne možeš da ih kriviš.

ALI, i dalje pričamo o nekom imaginarnom broju antivaksera.

Daj neki konkretan podatak, koliko ima njih ima?
milisav68 milisav68 22:46 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
milisave, kakvih pritisaka, je l kapiras kako funkcionise farmaceutska mafija, to tada nije bilo moguce, jer je sistem funkcionisao drugacije.



Jel ti kapiraš šta pričaš?

To je bilo kada nisi bila rođena.
angie01 angie01 23:05 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

ALI, i dalje pričamo o nekom imaginarnom broju antivaksera.

Daj neki konkretan podatak, koliko ima njih ima?


prenosim ono sto je bilo dostupno u medijima, niti pasionirano pratim, niti me briga da trazim podatke, ovo o cemu pricamo smo ispratili svi, od zajednicke kasicice do verovanja da je vakcina uzrok autizma i slicno,...a iskustveno, ja sada da postujem doktorsku siertaciju na temu, ti ces i dalje da pricas svoje i da okreces podatke u drugom pravcu.

ako je pre neki dan lekar na teveu rekao, da 40% dece nije vakcinisano, meni je to dovoljno zastrasujuce....pa neka je i pola od te cifre.


Jel ti kapiraš šta pričaš?

To je bilo kada nisi bila rođena.


tacno sam znala, da je tvoje uobicajeno pricanje u prazno.
milisav68 milisav68 23:19 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

angie01
ako je pre neki dan lekar na teveu rekao, da 40% dece nije vakcinisano, meni je to dovoljno zastrasujuce....pa neka je i pola od te cifre.

To si naravno izmislila.
tacno sam znala, da je tvoje uobicajeno pricanje u prazno.

O čemu pričaš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:58 07.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

btw, nisi mogao da imaš 2022. u plusu pošto je tad sve palo, pa se u 2023. vratilo.
QQQ evidentno više skače gore dole, ima veći prinos dugoročno, ali je osetljiviji na krahove berze (većinom tech stokovi).


Da, greška, to je sve bilo prošle godine, oko 10% je poraslo tamo sredinom godine kad sam prethodni put bio na sastanku.

Znači poslednje dve godine si prihodovao dosta malo to jest skoro ništa, ali na deset godina bogami dosta. Zanimljivo. Ovi moji fondovi su za poslednjih ~17 godina koliko ih imam rasli u proseku ~8% godišnje, znači obuhvaćen i kovid i ono sranje 2008.


angie01 angie01 00:09 08.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

To si naravno izmislila.


a sto bih izmislila, reko doca na teveu, ja sam samo prevela,..danas rekla neka doktorka, da zarazenih od velikog kaslja ima 764 samo u Beogradu,...da istrazujem, kazcim linkove, nemam ni vremena ni volje, jer, kao sto rekoh, mogu sve sa zaltnim pecatom da kacim, ti ces i dalje da pricas svoje i izvrces receno,...ima vas par takvih, stavrno cudo jedno...o tome pricam


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:22 08.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

milisav68
srdjan.pajic
Tvrdnje o vakcinaciji i aktivakserisanju nisu bile moje, nego od lekara koje sam slušao na medijima koje ti ne odobravaš

Ma znam, uredno si preskočio takvog nekog, na primer Dr.Jankovića čiju izjavu sam okačio, i koji je tvrdio da će svi da pocrkamo od Omikrona.

I onda posle toga, kada ja izrazim sumnju u istinitost tvrdnji takvih lekara, ti mene proglasiš za avaksa.

Dobro.


Ne znam ko je taj doktor koji piše za Kurir koji isto tako očigledno pratiš a onda mene podjebavaš što pratim normalni medij, jedini koji imate. Milisave, dakle, ne zajebavaj!

Ja se ne sećam da je iko dizao neku posebno veliku galamu oko omikrona, bar u odnosu na to kolika se frka dizala tokom celog trajanja pandemije, od bolesti koju je slabo kod poznavao, a od koje je umrlo jako mnogo ljudi, još više ostalo sakato, i niko nije mogao da predvidi na koju će stranu da se razvija i koliko brzo može da sa skocka nova verzija vakcine. Dakle ni približno koliko su antivakseri vrištali i masovno jeli govna na svaku od vakcina koja se pojavila, kao što su lupetali beslovesno o PCR testovima, iako se ne razumeju u materiju.

A tebe nisam negde proglašavao za avaksa, mada pokazuješ mnoge simptome, uključujući i ovo citiranje nekakvog doktora koji piše za tabloidno smeće a koji ti je opravdanje da ne veruješ lekarima, medicini, vakcinama i ideš na fesjbuk da se informišeš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:33 08.02.2024

Re: Pozitivne vibracije

To si naravno izmislila.


Nije izmislila, Milisave, nego ti ne pratiš normalne medije pa ne znaš. I ja sam video prilog doktora Georgi Konstantinidisa, na n1, ima isečak u onom 7 na n1 od prošle nedelje, a koji je pričao o tome i iznosio konkretne brojeve, i on kaže da 40% dece nije kompletno vakcinisano protiv velikog kašlja (što onda znači ni protiv tetanusa i difterije). I to nije problem toliko za tu decu jer su već dovoljno velika, nego za ove male bebe koje ne mogu da se vakcinišu zato što su male i zato što treba tih nekoliko meseci da se razvije imunitet.

emilia emilia 07:18 08.02.2024

Epidemija velikog kašlja

Черевићан Черевићан 19:19 01.02.2024

Da li cveće plače ako ga berem?

или....gazim gazim ali pazim

ја теренац сунце обожавам......врло
снег јебем и кишу...надрља ми грло,
па у хору а где....иза Ксене....стојим
гузове јој пајем..споловилом својим

Она...се не буни ал' певање греши
биће прца с'тога то је што ме теши
angie01 angie01 23:14 01.02.2024

Re: Da li cveće plače ako ga berem?

aman zaman, mr Cer!
alselone alselone 10:29 03.02.2024

Re: Da li cveće plače ako ga berem?

Vidiš kad je napisan komentar: 01.02.2024
angie01 angie01 11:18 03.02.2024

Re: Da li cveće plače ako ga berem?

Vidiš kad je napisan komentar: 01.02.2024


:)
angie01 angie01 23:21 01.02.2024

,

snimak od pre tacno pola veka,



kamilo_emericki kamilo_emericki 08:35 02.02.2024

Re: ,

angie01
snimak od pre tacno pola veka,


Kao da je juče bilo.
50 gdina zvuči manje zastrašujuće, vodi računa kad podsjećaš na godine.
Jedna sunčana.

angie01 angie01 11:23 02.02.2024

Re: ,

50 gdina zvuči manje zastrašujuće, vodi računa kad podsjećaš na godine.


sto?....juce sam na snimak naletela u onoj ponudi, kada se otvara cjub.




kamilo_emericki kamilo_emericki 14:25 02.02.2024

Re: ,

angie01

sto?....


Pa rekoh. Za nas koji smo prevalili, poprilično, 50 godina mjerenje vremena vjekovima zvuči malo strašivo.
Inače, nije ekološki insistirati na suncu u februaru.


angie01 angie01 14:32 02.02.2024

Re: ,

Pa rekoh. Za nas koji smo prevalili, poprilično, 50 godina mjerenje vremena vjekovima zvuči malo strašivo.


:))))

ima i ona Djurina verzija, za ZOI u Sarajevu,


jovilim_e jovilim_e 07:18 03.02.2024

Re: ,

angie01
snimak od pre tacno pola veka,




Pa jebote!
Koliko ti imaš godina?
Nikada nisam mogao da slušam tu seljanu.
docsumann docsumann 08:57 03.02.2024

Re: ,

jovilim_e
angie01
snimak od pre tacno pola veka,




Pa jebote!
Koliko ti imaš godina?
Nikada nisam mogao da slušam tu seljanu.


urbano, samo urbano

vs

ubrano, svježe ubrano

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana