Reč i slika

Deco draga, oprostite!

angie01 RSS / 24.12.2023. u 20:57

1703443635-20231224_190355_b-900x506.jpg

 1702936017-1702935680839-1024x683.jpeg

1703444055-20231224_194259_b-Copy-1024x576.jpg

1703437809-1703436869-HAM_2942-1024x683-900x600.jpg 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:29 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Odgovor ministarstva je da je spisak "uveliko otvoren", što podrazumeva duži period od par dana.




taj spisak ne daje odgovore koji su potrebni, ne znamo da li su prepravljani naknadno, znaci, jedini validni spisak je onaj sa izbora...znaci ko je i gde glasao...i na osnovu cega su sabirani rezultati.
gvozden1 gvozden1 23:32 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,


pa vidi, dokazane su manipulacije, sa sve duplim spiskovima, dovozenim ljudima, zna se i odakle,

Ajd ti na Filipov blog, tamo možeš te gluposti da valjaš, a da ti niko ne protivreči.
, jos je zili strapljiva


Ma kakvo strpljenje, samo bolje razume pročitano.

Ne vredi ti da druge upetljavaš:)
angie01 angie01 23:33 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

nije to culo za 'delete cookies'


miki, ja sam se zahebavala, ako to ne mozes da skapiras ni pored objasnjenja, onda si gluplji nego sam mislila.
inace genijalan zahtev je da bude javan biracki spisak sa adresama. sta jos treba da bude da bi bili srecni? jmbg?


da li ti uopste kapiras sta se trazi, ili samo sa tom glupom kaficom, ponavljas besmislice, koje je vec izvrteo huci.

jasno je sta se trazi- spisak sa izbora, da bi se videlo ko je i gde glasao i na osnovu cega su sabrani rezultati,...ako je u startu bilo milio i 400 hiljada viska listica, oni su negde na tom spisku...bar neki.

isto sam rekla, ako se sve to znalo pre ibora, opozicija je napravila gresku sto je na takve izbore pristala, bez da se spikovi srede i da se jasno zna, koliko ima glasaca i gde su prijavljeni.
gvozden1 gvozden1 23:33 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

taj spisak ne daje odgovore koji su potrebni,

Pa što su ga tražili?
angie01 angie01 23:35 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Pa što su ga tražili?


pa nisu trazili taj- sve vreme ti govorim.
crossover crossover 23:38 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Закон о јединственом бирачком списку

I. ПОСТУПАК ВОЂЕЊА БИРАЧКОГ СПИСКА
1. Упис у бирачки списак

Чињенице о бирачу које се уписују у бирачки списак

Члан 7.

У бирачки списак уписује се: име и презиме бирача, име једног од родитеља
бирача, бирачев јединствени матични број грађана, датум и место рођења
бирача, пол бирача, место пребивалишта и адреса бирача, јединица локалне
самоуправе у којој бирач има место пребивалишта, страна држава у којој
бирач има боравиште, место боравишта и адреса бирача у иностранству и
место боравишта за интерно расељена лица.
gvozden1 gvozden1 23:38 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

angie01
Pa što su ga tražili?


pa nisu trazili taj- sve vreme ti govorim.

Nego koji?
Država drugi nema, ili ako ga ima on je neki tajni, falsifikovani.

A tražiti od države da otvori svoj falsifikat može samo neko ko je baš mnogo glup.

A evo, ti to tvrdiš za decu.
angie01 angie01 23:38 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

pa vidi, dokazane su manipulacije, sa sve duplim spiskovima, dovozenim ljudima, zna se i odakle,


ti kazes da nije tako?...to su potvrdili svi posmatraci, postoje snimci,...hebiga, nove tehnologije.
Ne vredi ti da druge upetljavaš:)


ne upetljavam, al vidim da ne razumes ni sta ti ona, ali bas strpljivo govori.
gvozden1 gvozden1 23:39 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,


Чињенице о бирачу које се уписују у бирачки списак

I sve to treba da bude javno?
gvozden1 gvozden1 23:41 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

al vidim da ne razumes ni sta ti ona, ali bas strpljivo govori

Pa ti ni ono što ona govori ne razumeš?:)
angie01 angie01 23:41 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Država drugi nema,


spisak sa izbora, sta ti nije jasno, posle 20 komentara, tamo se vidi ko je i gde glasao.
A tražiti od države da otvori svoj falsifikat može samo neko ko je baš mnogo glup.


kazes da jeste falsifikat:))

pa imaju pravo da traze, to su njihovi glasovi, koji su pokradeni....ili ti mislis da je diktatura super stvar.


A evo, ti to tvrdiš za decu.


ne ti tvrdis da su deca idioti, ti i bene i jos par slicnih-da ne kvalifikujem, sami vec govorite za sebe.
maksa83 maksa83 23:41 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

I sve to treba da bude javno?

To je birački spisak, a ti si opet ispao budala.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:42 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

pa nisu trazili taj- sve vreme ti govorim.


nisu trazili biracki spisak nego spisak sa izbora.



(da postoji nesto sto se zove 'spisak sa izbora' onda se to ne bi zvalo 'biracki spisak').





angie01 angie01 23:44 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Pa ti ni ono što ona govori ne razumeš?:)


sta bih ti rekla, ovo tvoje vrtenje price i izmicanje i muljanje je meni dosadno, tako da nemam nameru da se s tobom smaram, bas sam se potrudila da ti razjasnim stavri, al ne vredi,..a i navijas za ovo zlo, jasno je ko dan.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:44 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

To je birački spisak, a ti si opet ispao budala.


cek cek - jel ti to tvrdis da se jos neki podatak sem imena i prezimena moze javno objaviti?

aj da vidimo koji (hint - pitaj sabica pre nego sto odgovoris).

pazi maksivoje - ovo pitanje ce da ide dok ne odgovoris na njega. dakle koji podatak sa birackog spiska u vezi pojedinca, sem njegovog imena i prezimena, je moguce javno objaviti?
crossover crossover 23:44 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1

Чињенице о бирачу које се уписују у бирачки списак

I sve to treba da bude javno?


IV. ПОСЕБНА ПРАВА УЧЕСНИКА НА ИЗБОРИМА

Право на увид и подношење захтева за промену у бирачком списку

Члан 21.

Од проглашења изборне листе, право на увид и на подношење захтева за
промену у бирачком списку има и подносилац изборне листе или лице које
он овласти, по истом поступку по коме то право имају и грађани. Уз захтеве
се прилажу овлашћење и потребни докази.
gvozden1 gvozden1 23:45 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

maksa83
I sve to treba da bude javno?

To je birački spisak, a ti si opet ispao budala.

Ma znam, nego, jesu li budale ovi što traže da se lični podaci objavljuju, otvore za javnost?

Biće da si i ti postao budala, naprečac.
angie01 angie01 23:48 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

nisu trazili biracki spisak nego spisak sa izbora.


da, taj koji je funkcionisao na izborima....na osnovu koga su i brojani glasovi, tamo se vidi, ko je bio upisan, ko je glasao i gde....ovaj na sajtu, samo sa imenima , moze da bude promenjen, a i ne vidis ko je glaso, ni gde se vodi, jer nema adrese,...znaci da je jedini merodavan onaj na osnovu koga su glasovi brojani.
maksa83 maksa83 23:49 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

pazi maksivoje - ovo pitanje ce da ide dok ne odgovoris na njega. dakle koji podatak sa birackog spiska u vezi pojedinca, sem njegovog imena i prezimena, je moguce javno objaviti?

Ja sam siguran da to ne može da bude javno da ga đora i Pera i Mika i Laza sa javnog Interneta, ali
uopšte nije o tome reč.

Reč je o tome da je vrlo jasno da oni znaju šta su tražili i da znaju zašto su to tražili.
gvozden1 gvozden1 23:51 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

taj koji je funkcionisao na izborima

Dakle, po njima, falsifikat.

I od koga očekuju da im servira falsifikat?

Ko to može da traži osim idiota?
maksa83 maksa83 23:52 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ma znam, nego, jesu li budale ovi što traže da se lični podaci objavljuju, otvore za javnost?

Nije o tome reč, nego o tome da si mrsio uporno kako su oni budale koje ne umeju da koriste Internet i traže nešto što postoji i kako ih je neko navukao, a zapravo nemaš pojma šta su tražili.

Džaba vijuganje.
gvozden1 gvozden1 23:53 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Reč je o tome da je vrlo jasno da oni znaju šta tražili i da znaju zašto su to tražili.

I baš su mudro to formulisali, birački spisak!

Pa ko je tu budala, ti ili oni.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:54 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

, a i ne vidis ko je glaso,


anan zeno. sta mislis zasto je glasanje tajno?


gvozden1 gvozden1 23:55 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

budale koje ne umeju da koriste Internet i t

Ili su budale ili naivni, jedno od to dvoje.
Treće ne postoji.
maksa83 maksa83 23:56 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

I baš su mudro to formulisali, birački spisak!

Oni očigledno znaju šta je birački spisak i koji su podaci u njemu, za razliku od tebe.
angie01 angie01 23:57 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

evo, jos cu ovo,

Dakle, po njima, falsifikat.


je l po tebi nije?


I od koga očekuju da im servira falsifikat?


je l tebi svejedno sto su izbori pokradeni?

ako se stalno pozivas na demokratiju, je l mislis da nemas pravo da bude ispostovano tvoje osnovno pravo, ili ti je svejedno?


Ko to može da traži osim idiota?


ko moze da cuti na tako nesto, sem idiota i onih koji se sa time slazu.
zilikaka zilikaka 23:57 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

da postoji nesto sto se zove 'spisak sa izbora' onda se to ne bi zvalo 'biracki spisak').

Bila sam kontrolor na prethodnim izborima. Sadržaj biračkog spiska je značajno veći od ovog spiska birača. Znači, ovo objavljeno nije birački spisak nego spisak imena birača.
Ne idem dalje u zakonitost objavljivanja celog sadžaja biračkog spiska, samo podvlačim razliku
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:57 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

uopšte nije o tome reč.

Reč je o tome da je vrlo jasno da oni znaju šta su tražili i da znaju zašto su to tražili.




evo tu smo. dakle ne trazimo da se javno objavi biracki spisak, nego nesto drugo


sta oni znaju da su trazili i da znaju zasto su to trazili?

ponovi njihov zahtev, pa da vidimo.

sta oni traze da se OBJAVI? (znas sta ta rec znaci? znas sta znaci 'publikoviti' i kakve veze ima sa recju 'public'?)

ajde maksivoje, neces se izvuci ovaj put...


dragosevacsutra dragosevacsutra 23:58 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Oni očigledno znaju šta je birački spisak i koji su podaci u njemu, za razliku od tebe.



i jel traze da se ti podaci javno objave?

da ili ne?
maksa83 maksa83 23:58 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ili su budale ili naivni, jedno od to dvoje.
Treće ne postoji.

Mogu da budu naivni utoliko što pogrešno misle da će da dobiju tu stvar na uvid, ali njihovo je da traže. Meni se čini da su oni prilično svesni da im se to neće dati pošto kažu da će da pritiskaju dok to ne dobiju, ali i samo insistiranje na tome i odbijanje davanja uvida (što je legitiman zahtev) je indikativno.

angie01 angie01 23:58 27.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

anan zeno. sta mislis zasto je glasanje tajno?


glupsone, to ne podrazumeva da vidis za koga je glasao, nego samo, da li je, to nije tajna.

ajd sad lupaj glavom u zid.
gvozden1 gvozden1 00:00 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Oni očigledno znaju šta je birački spisak i koji su podaci u njemu, .

I traže da se to objavi!

Jesu li onda budale?
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:00 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

aman zeno, naravno da nije i ne moze biti javni podatak da li je pera peric iz komsiluka izasao da glasa ili nije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:02 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

zilikaka
excel index match mi pada na pamet a moguće ima i nešto još lakše i brže

И мени, ал је највећи посао поскидати 2 х по 8,5 хиљада спискова. Добро, бар половина није занимљива, мала места, узмеш узорак да видиш како се понаша ал чешљаш веће градове. Београд пре свега.

Nije problem skinuti te tabele. Eno kod Makse sam ja na malom uzorku uporedio broj prijavljenih glasaca u novembru i broj stanovnika po poslednjem popisu. I lepo se vidi da postoje opstine ima gde vise ima glasaca nego stanovnika ili gde je glasalo 90% stanovnika. Ostalo zatrpano u onih 500 komentara o Djilasu. Nemam vremena ali bi bilo interesantno uporediti sve opstine i napraviti finu statisticku analizu. To su i u jednom i u drugom slucaju zvanicni podaci u tabelama. Pri cemu ovo ukazuje na samo jednu od mogucih malverzacija.
maksa83 maksa83 00:03 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

i jel traze da se ti podaci javno objave?

da ili ne?

Formulacija koju sam našao na RFE je "Okupljeni su saopštili da žele otvaranje biračkog spiska da bi ga proverili".

Ne kaže objave, ni javno objave.
maksa83 maksa83 00:05 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

I traže da se to objavi!

Jesu li onda budale?

Ne, opet si ti budala, zato što traže "otvaranje i uvid".

SPN je tražila uvid još pre nedelju dana.
zilikaka zilikaka 00:07 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

dragosevacsutra
aman zeno, naravno da nije i ne moze biti javni podatak da li je pera peric iz komsiluka izasao da glasa ili nije.

Ne znam tačnu formulaciju zahteva ali bi potpuno razumno zvučalo da se nekim odabranim predstavnicima dozvoli uvid u štampani sadržaj biračkihspiskova, sa sve evidencijom potpisa, uz podrazumevajuću obavezu poverljivosti.
Naravno, ovo ne obuhvata ćutanje o uočenim nepravilnostima
gvozden1 gvozden1 00:09 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ne, opet si ti budala, zato što traže "otvaranje i uvid".

Pa imaju uvid u njega, eno ga otvoren na internetu (da postavim link?)

angie01 angie01 00:13 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

aman zeno, naravno da nije i ne moze biti javni podatak da li je pera peric iz komsiluka izasao da glasa ili nije.


aman miki, peru perica iz komsiluka, a i ostale sam videla svojim ocima, a i svi u redu i oni sto u toj sobi sede, znaci to nije tajna, to je tvoje osnovno pravo i ja bih ga zakonom obavezala- ono, plati kaznu, ako ne izadjes,...tajna je za koga si gasao.
maksa83 maksa83 00:13 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Pa imaju uvid u njega, eno ga otvoren na internetu (da postavim link?)


Pa nemaju. Zakon jasno kaže koji podaci ulaze u birački spisak.

Evo za tebe opet, mada neće pomoći pošto ćeš po običaju da vrtiš istu budalaštinu.

Чињенице о бирачу које се уписују у бирачки списак

Члан 7.

У бирачки списак уписује се: име и презиме бирача, име једног од родитеља
бирача, бирачев јединствени матични број грађана, датум и место рођења
бирача, пол бирача, место пребивалишта и адреса бирача, јединица локалне
самоуправе у којој бирач има место пребивалишта, страна држава у којој
бирач има боравиште, место боравишта и адреса бирача у иностранству и
место боравишта за интерно расељена лица.

Da li su ti podaci dostupni na onom linku? Nisu. To onda nije "birački spisak" nego "deo podataka iz biračkog spiska".

To su proste stvari ali ćeš ti nastaviti da se glupiraš. Evo vidi.
crossover crossover 00:17 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

zilikaka
ali bi potpuno razumno zvučalo da se nekim odabranim predstavnicima dozvoli uvid u štampani sadržaj biračkihspiskova, sa sve evidencijom potpisa, uz podrazumevajuću obavezu poverljivosti.


Јел под овим мислиш на извод из бирачког списка за свако појединачно бирачко место (списак на коме се бирачи потписују пре гласања) на коме се види ко је гласао? (тј. изашао на изборе, јер има лудака који не убаце гласачки листић у кутију него га однесу)
zilikaka zilikaka 00:18 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Pa imaju uvid u njega, eno ga otvoren na internetu (da postavim link?)

Da ponovim:
Znači, ovo objavljeno nije birački spisak nego spisak imena birača.
gvozden1 gvozden1 00:21 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Pa nemaju

Pa imaju.
U ono u šta se može imati.

Za dalje, za pristup tajnim podacima, je sasvim druga procedura, ako uopšte postoji takva, i to sigurno ne može biti zahtev na nekom protestu, jer je to onda protivzakonit zahtev.

Na linku koji si postavio piše
traže uvid u birački spisak


Dakle u birački spisak, a šta je birački spisak, pta se sa njega može otvarati za javnost, je zakonom određeno.

Znači, ili su glupi ili nasankani.
crossover crossover 00:21 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1
Ne, opet si ti budala, zato što traže "otvaranje i uvid".

Pa imaju uvid u njega, eno ga otvoren na internetu (da postavim link?)


То није бирачки списак, то је само парцијални преглед. Ако те занимају парцијални SQL SELECT упити неће ми бити тешко да ти одржим краће предавање. Бесплатно, наравно, пошто видим да те занима та тема.
maksa83 maksa83 00:21 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Znači, ovo objavljeno nije birački spisak nego spisak imena birača.

Možeš da ponoviš to još petsto puta, on će kao Neo u Matrixu da se isposavija i to će onako fiju-fiju da proleti oko njega i da ga ne okrzne.
maksa83 maksa83 00:22 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

То није бирачки списак, то је само парцијални преглед. Ако те занимају парцијални SQL SELECT упити неће ми бити тешко да ти одржим краће предавање. Бесплатно, наравно, пошто видим да те занима та тема.

Udri ga normalnim formama gazi lomi za boga ne znaj, kad ne zna ni on.
zilikaka zilikaka 00:23 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

crossover
zilikaka
ali bi potpuno razumno zvučalo da se nekim odabranim predstavnicima dozvoli uvid u štampani sadržaj biračkihspiskova, sa sve evidencijom potpisa, uz podrazumevajuću obavezu poverljivosti.


Јел под овим мислиш на извод из бирачког списка за свако појединачно бирачко место (списак на коме се бирачи потписују пре гласања) на коме се види ко је гласао? (тј. изашао на изборе, јер има лудака који не убаце гласачки листић у кутију него га однесу)

Da, na to mislim. Na one listove artije formata recimo 500x700mm koje su obavezan deo izborne dokumentacije i koji se zajedno sa listićima i zapisnikom šalju u RIK.
Realno, proveru možeš izvršiti samo uzorkovanjem te moraš znati gde gađaš
gvozden1 gvozden1 00:24 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Da ponovim:
Znači, ovo objavljeno nije birački spisak nego spisak imena birača

Ništa onda, da menjamo terminologiju, da uvedeno novu kategoriju, predlažem kategoriju, spisak imena birača:)
maksa83 maksa83 00:26 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Dakle u birački spisak, a šta je birački spisak, pta se sa njega može otvarati za javnost, je zakonom određeno.

Nikad nećeš naučiti, samo ćeš u spirali da se survavaš. Neću te u tome ometati.
maksa83 maksa83 00:27 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ništa onda, da menjamo terminologiju, da uvedeno novu kategoriju, predlažem kategoriju, spisak imena birača:)

Možeš to da staviš u kategoriju "beskorisne informacije", jer to niko ne traži, nego birački spisak.
gvozden1 gvozden1 00:27 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

То није бирачки списак

Ajd pošto se razumeš, šta se pod "birački spisak" podrazumeva u drugim državama, i da li su birački spiskovi javni, i ako jesu, sadrže li sve podatke o biračima?
gvozden1 gvozden1 00:30 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Možeš to da staviš u kategoriju "beskorisne informacije", jer to niko ne traži, nego birački spisak.

A šta bi bila korisna informacija, šta zapravo traže?

Koliko shvatam, traže kompletne podatke o svakom punoletnim građaninu?

A to je protivzakonito, valjda.

zilikaka zilikaka 00:30 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Dakle u birački spisak, a šta je birački spisak, pta se sa njega može otvarati za javnost, je zakonom određeno.

U kojem zakonu piše da je dozvoljeno objaviti spisak imena (nepotpunih, jer nemaš ime roditelja) birača po BM?
maksa83 maksa83 00:33 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ajd pošto se razumeš, šta se pod "birački spisak" podrazumeva u drugim državama, i da li su birački spiskovi javni, i ako jesu, sadrže li sve podatke o biračima?


Nadam se da nismo krenuli u smeru "evo dobili su birački spisak ali onako kako ga definiše Obala Slonovače, dakle sve pet, oni budale, ja se nisam izglupirao".

zilikaka zilikaka 00:34 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1
Da ponovim:
Znači, ovo objavljeno nije birački spisak nego spisak imena birača

Ništa onda, da menjamo terminologiju, da uvedeno novu kategoriju, predlažem kategoriju, spisak imena birača:)

To niko nije tražio. Kao ni spisak vlasnika kućnih ljubimaca.
Ja sam ranije samo elaborirala kako bi se i iz tog spiska imena mogli izvući neki korisni podaci.
Za kućne ljubimce nemam ideju u ovom kontekstu.
maksa83 maksa83 00:35 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

A to je protivzakonito, valjda.


Možda u Obali Slonovače, ovde:

Од проглашења изборне листе, право на увид и на подношење захтева за
промену у бирачком списку има и подносилац изборне листе или лице које
он овласти, по истом поступку по коме то право имају и грађани. Уз захтеве
се прилажу овлашћење и потребни докази.

Ali sve ti to već krosoverović okačio, ne znam zašto moramo ovo da ponavljamo. A da, znam...
crossover crossover 00:35 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Da, na to mislim. Na one listove artije formata recimo 500x700mm koje su obavezan deo izborne dokumentacije i koji se zajedno sa listićima i zapisnikom šalju u RIK.
Realno, proveru možeš izvršiti samo uzorkovanjem te moraš znati gde gađaš


Е, и њих има више, за сваки листић по један, тј. парламентарни, покрајински, локални.
gvozden1 gvozden1 00:36 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

U kojem zakonu piše da je dozvoljeno objaviti spisak imena (nepotpunih, jer nemaš ime roditelja) birača po BM?

Nigde ne piše šta je dozvoljeno, piše šta je zabranjeno.
A zabranjeno je objavljivati bilo koji lični podatak osim imena i prezimena.
Znači, ne sme adresa, ne sme JMBG, ne sme ništa od onoga što ulazi u birački spisak.


A ovi genijalci baš to traže (ako je verovati Maksi i Endži)
crossover crossover 00:37 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1
То није бирачки списак

Ajd pošto se razumeš, šta se pod "birački spisak" podrazumeva u drugim državama, i da li su birački spiskovi javni, i ako jesu, sadrže li sve podatke o biračima?


Не знам, нисам никад контролисао изборе у другим државама, знам само како је у Србији.
gvozden1 gvozden1 00:39 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,


Од проглашења изборне листе, право на увид и на подношење захтева за
промену у бирачком списку има и подносилац изборне листе или лице које
он овласти,

A na kojoj listi su bili studenti, i jesu li podneli potrebne dokaze?
gvozden1 gvozden1 00:40 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,


Не знам, нисам никад контролисао изборе у другим државама, знам само како је у Србији.

Ne možeš ni da pretpostaviš?
Dobro, hvala.
zilikaka zilikaka 00:42 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

zabranjeno je objavljivati bilo koji lični podatak osim imena i prezimena.
gde je tačno definisano da sme spisak imena?
crossover crossover 00:43 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ne možeš ni da pretpostaviš?


Могу да ти ископам на интернету ако ти је баш толико стало али ме Чарли чека на вратима и маше репом. Значи, не могу.
gvozden1 gvozden1 00:44 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

zilikaka
zabranjeno je objavljivati bilo koji lični podatak osim imena i prezimena.
gde je tačno definisano da sme spisak imena?

Nije zabranjeno.
A zakoni propisuju šta je zabranjeno, ne navode šta je dozvoljeno.
maksa83 maksa83 00:46 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1

Од проглашења изборне листе, право на увид и на подношење захтева за
промену у бирачком списку има и подносилац изборне листе или лице које
он овласти,

A na kojoj listi su bili studenti, i jesu li podneli potrebne dokaze?


подносилац изборне листе или лице које
он овласти


i građani.

A zahtev za uvid je pre nedelju dana predao i podnosilac izborne liste SNP.
gvozden1 gvozden1 00:49 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

или лице које
он овласти

Pa ko je, imenom i prezimenom, ovlašćen?
Protest, neko iz te skupine, jel se neko pozvao na ovlašćenje?


Ne mogu da verujem da si sebi dopustio da ovoliko nisko padneš, ali eto, i to sam video.
maksa83 maksa83 01:05 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ne mogu da verujem da si sebi dopustio da ovoliko nisko padneš, ali eto, i to sam video.


Sve gore piše i sve se vidi, tako da svako ko to pročita može sam da zaključi ko je ovde i koliko nisko pao. Srećom.

Ti ćeš sad naravno da objašnjavaš šta ko kako tu treba da zaključi, ali i to je deo te groesque predstave.

Ako ništa makar si naučio šta je birački spisak. Mislim, valjda si...
angie01 angie01 01:06 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

A ovi genijalci baš to traže (ako je verovati Maksi i Endži)


to da si glup i lazov, znamo, ne moras stalno da nanovo demonstriras.
angie01 angie01 01:08 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

a i izbegao si da mi odgovoris na pitanja sa pocetka strane,...ono slalom zbeg.
zilikaka zilikaka 01:16 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1
zilikaka
zabranjeno je objavljivati bilo koji lični podatak osim imena i prezimena.
gde je tačno definisano da sme spisak imena?

Nije zabranjeno.
A zakoni propisuju šta je zabranjeno, ne navode šta je dozvoljeno.

Kako to ime i prezime nije lični podatak?
Evo, ja se malo zabavljala i na osnovu ciljanog uzorka i objavljenih imena zaključujem da ti se neko od ženskih članova porodice zove na M i da ti nisi prijavljen u svom selu.
Ostavljam prostor da sam pogrešila, teško je sa sigurnošću povezati toponime i BM

gvozden1 gvozden1 08:15 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Kako to ime i prezime nije lični podatak

Tako što su nabrojani podaci koji se ne smeju objavljivati, a među njima nije ime i prezime, a dozvoljeno je sve što nije zabranjeno.

Evo, ja se malo zabavljala i na osnovu ciljanog uzorka i objavljenih imena zaključujem da ti se neko od ženskih članova porodice zove na M i da ti nisi prijavljen u svom selu.

Tačno, nisam, i ne glasam tu, glasam u Valjevu, a nemam ženskih članova na M, bio je otac, muško, Mladen.
Ne znam šta si gledala, ali i ja sam proveravao da li si ti na biračkom spisku, i jesi.
gvozden1 gvozden1 08:17 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,


Sve gore piše i sve se vidi, tako da svako ko to pročita može sam da zaključi ko je ovde i koliko nisko pao. Srećom.

A i broj preporuka je dokaz:)

Daj bre Makso, bolje je da odgovorio na ovo oko ovlašćenja, nego što se vadiš na glupavo načine, da ti je jedino Endži ravna.
zilikaka zilikaka 08:35 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Tako što su nabrojani podaci koji se ne smeju objavljivati, a među njima nije ime i prezime, a dozvoljeno je sve što nije zabranjeno.

Ovde nam treba pravnik ali ja ću svoj stav, da je ime i prezime lični podatak ilustrovati.
Prilikom objave sa je neko nekog ubio, silovao, opljačkao, nije dozvoljeno objavljivati imena. To što se krši ne znači da je dozvoljeno.
Ako neko na neki način proglasi da (ime i prezime) ima triper, duboko verujem da može da popije tužbu, bez obzira što u objavi nema ni adrese ni JMBG.
Mada, to bi bila kleveta, al ako uz klevetu ne ide ime (lični podatak), nema ni klevete
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:03 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

zilikaka
crossover
zilikaka
ali bi potpuno razumno zvučalo da se nekim odabranim predstavnicima dozvoli uvid u štampani sadržaj biračkihspiskova, sa sve evidencijom potpisa, uz podrazumevajuću obavezu poverljivosti.


Јел под овим мислиш на извод из бирачког списка за свако појединачно бирачко место (списак на коме се бирачи потписују пре гласања) на коме се види ко је гласао? (тј. изашао на изборе, јер има лудака који не убаце гласачки листић у кутију него га однесу)

Da, na to mislim. Na one listove artije formata recimo 500x700mm koje su obavezan deo izborne dokumentacije i koji se zajedno sa listićima i zapisnikom šalju u RIK.
Realno, proveru možeš izvršiti samo uzorkovanjem te moraš znati gde gađaš


Ovo bi imalo jako mnogo smisla. I zato ce bas i spreciti da se to dogodi.
gvozden1 gvozden1 09:21 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ako neko na neki način proglasi da (ime i prezime) ima triper, duboko verujem da može da popije tužbu,

Naravno, zato što su i podaci iz zdravstvenog kartona tajni, zabranjeno ih je objavljivati, kao i ime i prezime osumnjičenih, jer još uvek nije dokazano da su baš oni krivi.

maksa83 maksa83 11:03 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Daj bre Makso, bolje je da odgovorio na ovo oko ovlašćenja, nego što se vadiš na glupavo načine, da ti je jedino Endži ravna.

Da ne bude da te samo zajebavam, evo ti malo dobrih vesti, na radost što kažu, da se veseliš sa drugarom.



gvozden1 gvozden1 11:37 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Da ne bude da te samo zajebavam

Opet isto, hvalisanje svojim humorom.. Jadno, i tipično za "neke"

A šta bi sa odgovorom, opet ništa, nema ga?
angie01 angie01 11:59 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

A šta bi sa odgovorom, opet ništa, nema ga?


daj ti prvo odgovor na,


angie01
evo, jos cu ovo,

Dakle, po njima, falsifikat.


je l po tebi nije?


I od koga očekuju da im servira falsifikat?


je l tebi svejedno sto su izbori pokradeni?

ako se stalno pozivas na demokratiju, je l mislis da nemas pravo da bude ispostovano tvoje osnovno pravo, ili ti je svejedno?


Ko to može da traži osim idiota?


ko moze da cuti na tako nesto, sem idiota i onih koji se sa time slazu.


i da ne bi krenuo sa onim tvojim glupostima, ovo nema veze sa maxom, nego sa principom, ako trazis odgovore, daj ih prvo sam.
maksa83 maksa83 12:23 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Opet isto, hvalisanje svojim humorom.. Jadno, i tipično za "neke"

Eto, doneseš mu dobru vest i to bude dočekano na nož.

A šta bi sa odgovorom, opet ništa, nema ga?

Odogovorom na šta? Jesi nešto ozbiljno pitao (okej, opet se zajebavam) ili sam propustio neko samosaplitanje?
gvozden1 gvozden1 12:26 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Joj Anđo, pa stvarno sam poverovao da makar nešto možeš da shvatiš.

Ajd, redom ću
je l po tebi nije?

Nije važno šta je po meni, ja nemam nikakvu obavezu dokazivanja, oni koji tvrde da su izbori pokradeni, na njima je ta obaveza, a dokazuvanje ne može da bude, ja znam da si ti krao, na tebi je da daš dokaz, a sa moje strane je dovoljno to što znam.
je l tebi svejedno sto su izbori pokradeni?


To treba dokazati, a kako se dokazuje, i na kome je obaveza dokazivanja, sam ti već objasnio.
da ne bi krenuo sa onim tvojim glupostima, ovo nema veze sa maxom, nego sa principom, ako trazis odgovore, daj ih prvo sam.


Evo, dao sam ti ih.
Imaš li još koje pitanje, pa makar bilo glupo kao i ova?
gvozden1 gvozden1 12:28 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Odogovorom na šta

Na pitanje ko, se pozvao na ovlašćenje da u ime neke liste ostvari uvid u birački spisak.
angie01 angie01 12:30 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Imaš li još koje pitanje, pa makar bilo glupo kao i ova?


a sta si rekao-nista,...nemas nista sa tim:)))..znaci sve ok, mozes i dalje mirno da serendas po studentima iz svog sljivika i da ih nazivas kojekako....to je mnogo jasniji odgovor od ovog nista.
maksa83 maksa83 12:32 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Na pitanje ko, se pozvao na ovlašćenje da u ime neke liste ostvari uvid u birački spisak.

Ne znam, možda su se pozvali na ovlašćenje, možda su tražili uvid kao građani. Sve je to ravnopravno i LE-GI-TIM-NO. Ili kako bi ti rekao "imaju pravo".
gvozden1 gvozden1 12:35 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ne znam

Konačno!
gvozden1 gvozden1 12:38 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

)..znaci sve ok,

Znači da ti opet ništa nisi razumela, a kao pitaš nešto.

Bilo kako bilo, ja sam svoje uradio, pred bogom sam čist, a bog voli kad i glupe uvažiš i tretiraš ih kao normalne.

Makar povremeno.
angie01 angie01 12:40 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

gvozden1
Ne znam

Konačno!


cekaj, je l ti mislis da ovlasceni predstavnici stranaka, nemaju pravo uvida u biracke spiskove- one po kojima su glasovi brojani?

pa nisu oni tajna vladajuce stranke, nego su dokumenti svih gradjana.

ti, koji stalno serendas o jednoumlju i tiraniji, uredno zagovaras represiju i diktaturu....a zivis u zemlji, u kojoj institucije sistema, koje bi trebalo da stite zakone-za to ih gradjani placaju, to ne rade....i tebi je to ok, to je demokratija.
angie01 angie01 12:42 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Bilo kako bilo, ja sam svoje uradio, pred bogom sam čist, a bog voli kad i glupe uvažiš i tretiraš ih kao normalne.

Makar povremeno.


ti to sebe nesto tesis.


Znači da ti opet ništa nisu razumela,


pa itala sam te, da li ti je sve to sto se desilo ok, kada si se toliko ostrvio na one decu koja traze svoja prava, na sta si ti rekao, da sa time nemas nista....svakako si odgovorio ovim u prvom delu moje recenice.
gvozden1 gvozden1 12:47 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

cekaj, je l ti mislis da ovlasceni predstavnici stranaka, nemaju pravo uvida u biracke spiskove- one po kojima su glasovi brojani?

Opet isto:(

Kako sad da ti kažem, a da konačno shvatiš?

Mislim da ne postoji dovoljno prost način da se objasni da bi ti uspela da razumeš.

Oni "po kojima su glasovi brojani" ili ne postoje, ili su falsifikat.
Ako su falsifikat glupo je od falsifikatora očekivati, tražiti da ih objavi.

To mora da dokaže onaj ko.....

Ma mrzi me više, sve sam već ovo pisao, neko je razumeo, ti ionako nisu u stanju.
angie01 angie01 12:56 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

To mora da dokaže onaj ko.....


ko?

znaci, postoje osnovane sumnje da je postojao izborni izinjering- svi posmatraci su to utvrdili, postoje i snimci, znaci da je pravna drzava DUZNA da dokaze da nije tako,...kao i u svim drugim slucajevima kada neko nekog optuzi-ako posotoje osnove, drzavni organi pokrecu postupak, tuzitelj dokazuje, tuzeni se brani i tako se utvrdjuje istina-...posto ti ne zivis u pravonoj drzavi- ona goustlajtingovana dolovac je po sluzbenoj duznosti vec morala da odreaguje-...i sta ostaje, da se vrsi pritisak demonstracijama-koje ti pljujes i omalovazavas.


neko je razumeo, ti ionako nisu u stanju.


ti opet nesto sebe tesis.
gvozden1 gvozden1 13:00 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

znaci da je pravna drzava DUZNA da dokaze da nije tako

Ovo je novi pravni princip, da se dokazuje nevinost.
angie01 angie01 13:07 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Ovo je novi pravni princip, da se dokazuje nevinost.


nisi duhovit ni malo.

ajd jos ovo crtanje, pa odo,

znaci, ti optuzis nekog da te je prevario, a da je slucaj vezan da institucije treba da reaguju po sluzbenoj duznosti, da bi se uopste pokrenuo neki proces dokazivanja, moraju da se priloze osnovi za tako nesto, da ne bi cela stvar bila besmislena- ti osnovi su izasli u javnost od svih posmatraca, sa sve snimcima,...ali bez reakcije,...je l sada kapiras,...i zasto ne.
gvozden1 gvozden1 13:11 28.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

, da bi se uopste pokrenuo neki proces dokazivanja

Na kom se dokazuje šta, i ko je dužan da dokaže sumnju?
.
, pa odo

Ovo daje tračak nade da počinješ da shvataš.

Ajd pomozi bože.
zilikaka zilikaka 13:34 28.12.2023

Re: iskopaće tebe Bili

Ja samo da prijavim da i dalje probam po malo da petljam po podacima al nešto se sporo odziva sistem. Ili nisam usamljena u poslu il se neko dodatno potrudio.
Žao mi što stvarno ne mogu ozbiljno tome da se posvetim, inače bih, sa uživanjem. Tačno me majka rodila za takve poslove.
Ko terijera.
angie01 angie01 14:44 28.12.2023

Re: iskopaće tebe Bili

Ili nisam usamljena u poslu il se neko dodatno potrudio.


greska, greska, greska,...:))...mozda su videli koliko je ljudi krenula da ceslja...


Žao mi što stvarno ne mogu ozbiljno tome da se posvetim, inače bih, sa uživanjem. Tačno me majka rodila za takve poslove.



gvozden1 gvozden1 16:14 28.12.2023

Re: iskopaće tebe Bili

greska, greska, greska

Spor odaziv ne znači da se pojavljuje greška, greška, greška...

To se pojavi kad neko ne zna da radi pa greši.
angie01 angie01 17:35 28.12.2023

Re: iskopaće tebe Bili

To se pojavi kad neko ne zna da radi pa greši.


pa ti da dubis na trepavicama, jos uvek neces promeniti cinjenicu, da sam u odnosu na tebe avion u boji, ma kakav avion-avaks, i to u svakom smislu, tako da, pati se...ne kapiras ni bejzik fazone, jos sa crtanjem,...to je stvarno jace pacenje od prosecnog...ono sujeta i zloba ce te pojesti, skroz si se zasusio, od silne zelje da nestonesto,..al nemas cime.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:37 29.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Znači, ovo objavljeno nije birački spisak nego spisak imena birača.




Nista nije objavljeno niti moze da bude objavljeno, jer biracki spisak nije javna isprava.

omogucen je uvid u podatke o imenima i prezimenima biraca upisanih u biracki spisak, uz prethodnu identifikaciju sa JMBG i LK.

jedino mesto gde sam ja video da je (protivzakonito naravno) javno objavljen deo birackog spiska za opstinu zrenjanin je Blog92.




zilikaka zilikaka 17:17 29.12.2023

Re: Mogu je nešto da pitam,

Nista nije objavljeno niti moze da bude objavljeno, jer biracki spisak nije javna isprava.

ZAKON
O JEDINSTVENOM BIRAČKOM SPISKU
("Sl. glasnik RS", br. 104/2009 i 99/2011)


I OSNOVNE ODREDBE

Jedinstveni birački spisak

Član 1

Jedinstveni birački spisak (u daljem tekstu: birački spisak) jeste javna isprava u kojoj se vodi jedinstvena evidencija državljana Republike Srbije koji imaju biračko pravo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:11 26.12.2023

Djeco

-Telefonski imenici su imali punu adresu nosioca broja da bi tražioci bili sigurni da je to osoba koju baš traže. U velikom broju slučajeva se moglo naći više osoba sa istim imenom i prezimenom u jednom gradu.
Postojala je opcija da ti se ime ne nalazi u telefonskom imeniku.
-Muslimanska imena, kao i dosta hrišćanskih, imaju određenu simboliku. Sabahudin i Zoran su vrlo slične simbolike kao što sličnost imaju Đula i Cvijeta.
-Hercegovina je područje u kojem ima najviše čudnih prezimena jer su se Hercegovci, valjda, sprdali sa Austrijancima kad su ih ovi popisivali. Guzina, Trbonja, Grebo, Oroz, Bitanga, Palikuća...
angie01 angie01 23:17 26.12.2023

Re: Djeco

Đula i Cvijeta.


ja bih rekla-Ruzica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana