Eksperimenti u blogovanju| IT| Politika| Satira| Tehnologija

Zašto izvrtjete i strinu

maksa83 RSS / 09.12.2023. u 00:33


Alternativni naslovi ovog bloga su "Ide Woz, da ide Woz, a u Wozu a u Wozu..." i "Pisma iz Metadonije - kampanja Čedomira Jovanovića"  ali je ispalo ovako kako je ispalo.
 
Pretpostavljam da većini ljudi ime Steve Wozniak ne znači bog zna šta, meni.i onome što zovem "moji. drugari" je on jedan od heroja možda ne baš detinjstva ali svakako adolescencije i rane mladosti. Imali smo sreće da stasavamo u vreme kada je sve to počinjalo, gledali smo Treću Industrijski Revoluciju kako kljuca svoje jaje i izlazi iz njega. Za sve nas koji smo čitali Galaksiju prevashodno zbog dela o računarima koji je dobila tamo početkom osamdesetih i koji smo pročitali prvi broj Računara i Mog Mikra trideset puta bez preterivanja Steve Wozniak je ona polovina dvojca koja ume da napravi, nasuprot onoj polovini koja ume da zamisli. I sad mi ovde fali neki tekst koji bi to spojio sa događajem od pre neki dan gde je Steve Wozniak došao da prošeta kroz srpsko tehnološko čudo i slika se za televizor dok razgovara sa državnim zvaničnicima. Ne postoji način da opišem kako je nama sve to nadrealno. Pre neku godinu smo se zezali da treba da dovučemo Stiva Wozniaka na mesto na kome se jednom nedeljno okupljamo već ... pa baš mnogo godina (to mesto je već meta-mesto, ono nije fizičko mesto nego je prosto Okupljanje ili Sastanak ili Klub koje se dešavalo na različitim mestima u različitim periodima, i razni zanimlivi ljudi su tako prodefilovali kroz taj naš kružook, niko doduše Wozniak kalibra. Ložili smo se "baš bi bila fora da dođe, mi smo od iste nerdy geeky vrste, on je Naš".
 
Ispostavilo se da Woz nije naš, nego od onog ko plati - Celebrity Speakers Steve Wozniak, šta god vođa kartela pričao. 
  
Wozniak slovi za ekscentrika, tipa koji je pun para od Apple akcija pošto je prvi zaposleni i koji leti po svetu i zabavlja se. Priče kruže da je te pare potrošio a negde kažu "razdelio u charity" i da sad živi od držanja govora i pojavljivanja gde treba. Npr. jedna od priča koja je kolala za njega je da ima čelične kreditne kartice (da, i to je moguće dobiti, ako si dovoljno bitan) zato što ga nervira kada u avionu naruči stejk i dobije plastični escejg kojim ne može da ga seče. Woz onda izvadi svoju metalnu kreditnu karticu i koristi je umesto noža.
 
Sic transit gloria mundi. 
 
Ovaj blog je morao biti napisan makar i ovako traljavo. Zapravo je fascinantno u kako povezanom i transakcionom svetu živimo kada jedan Aleksandar Vučić može da iznajmi i Stiva Wozniaka kao što se iznajmljuje animator za dečiji rođendan.
 
Dave Matthews dole svira bariton gitaru, ko nije znao sad zna da i to postoji.
 
 
 
 


Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 18:40 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

pa ne, ali bi mogao da kaze (poslodavac, ne security) nesto u fazonu 'ne moras sutra da dolazis'


Za malo nakrivo kravatu ćao zdravo (evribadisej) otpala?

Miki brt ti radiš u nekoj modeling ejdžensi?!?!

Opa laleeeee

dragosevacsutra dragosevacsutra 18:40 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

To je u solidnoj meri tačno, jesam suzdržan pošto držim sebe podalje od cele stvari koliko mogu, moj krajnji domet je da okačim onu sliku koju sam okačio na nekom blogu pre neki dan, onog ubijenog Palestinca čija mačka sedi na njemu i čeka da se on "probudi". Ko da mi ovde nemamo sopstvene two tribes probleme.


sta je tacno? da te boli uvo kako se srbija postavlja glede i unatoc ukrajine?
(jerbo imamo ovde 'two tribes' probleme).

pajz' sad dobro sta ces da odgovoris..


maksa83 maksa83 18:45 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

sta je tacno? da te boli uvo kako se srbija postavlja glede i unatoc ukrajine?

Tačno je da ne pratim izraelsko palestinski sukob iz velike blizine sa svim njegovim aspektima, i to ne slučajno nego skroz namerno.
gvozden1 gvozden1 19:24 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Na pa čitaj.


Masovno bi u zemlji od sto miliona podrazumevalo desetine hiljada na protestu, ne piše na linku tako nešto.



pitanje je i koliko su razumna a još veće koje su kazne za nepoštovanje..

A razum je tvoj, zapadne vrednosti su jedini razuman metar?

O tome i pričam, ali da bi se to shvatilo, mora se imati razumevanja za drugačiji pogled, drugačiji stav, različite vrednosti.

A to tebi nikako ne ide od ruke, pošto ti sve najbolje znaš, jer si ekonomista, i to debelo plaćen.

To sto ti nisi cuo da ih ima ne znaci da ih nema.


Masovnost je ključ, Maksi, vickastom, sam već odgovorio.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:56 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

dragosevacsutra
nego ko su uzdrzavana lica (da zbog londonskih fema ubacimo nesto na ijekavici).

member states delegations?

ovi?

ko uzdrzava ovu ljepoticu sto je glasala protiv?



Zbog ličnog zdravlja ali i zbog zdravlja uređaja preko kojih slušam ili gledam vijesti, izbjegavam vijesti iz Palestine, ne samo Gaze.
Pored Gaze i Ukrajine francuski mediji su zabrinuti i za sudbinu Navaljnog, koji se ne javlja već 7 dana iz Gulaga i teške tamnice.
Danas bacim oči na vijesti iz Gaze koje prenosi advance i nađem komentar koji prenosim bez dozvole.


"Kalnichan
dok svakodnevno gledamo maskariranje Palestinaca, direktan prijenos genocida u Gazi, fotografije raskomadane djece, pogođenih škola gdje na krvavom podu leži pola mrtvog razreda, izbrisane cijele familije, kirurga koji bez anestezije operira vlastito ranjeno dijete koje ipak umre...zar netko ima strama da poteže pitanje tog bezveznog glumatala u dane i sate kad se ovo događa? A oni koji su najglasniji u brizi za Navaljnog, upravo daju svu moguću logističku pomoć da se to klanje nesmetano odvija ?"

kamilo_emericki kamilo_emericki 20:01 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

nikvet pn
kamilo_emericki
o francuskim turistima u Iranu, tačnije u Sirizu i vidio sam grad nasmijanih žena i ljudi. Grad vrlo uredan


Пре ће бити - Шираз. Јесте, зато, ту му је порекло.


Tačno. I Jesenjin ga spominje u jednoj svojoj pjesmi.
Samo moj telefon, kad ga ne kontrolišem dovoljno, pravi zbrku i lupeta.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:31 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Tačno je da ne pratim izraelsko palestinski sukob iz velike blizine sa svim njegovim aspektima, i to ne slučajno nego skroz namerno.


za razliku od ukrajinskog - gle cuda povrede teritorijalnog integriteta, genocidi i te munje...


dragosevacsutra dragosevacsutra 20:32 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

kamilo

gedza.73 gedza.73 20:34 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

newimprovedtadejus
a još veće koje su kazne za nepoštovanje..

Pre nekih petnaestak, dvaes godina sam gledao u dokumentarcu... u stvari ne bi' gledao al' vuče neki đavo da vidiš.
Iskopana rupa u kamenitoj zemlji. U sred rupe žena. Okolo celo selo. Pune ruke kamenja i svi je gađaju.

Ostala mi slika u glavi onako savijene, krvave.
Kažu da je takav običaj.
takve stvari braniti pričom ma to su pretjerivanja, pa one su izabrale tako, šta se vi mješate..
jbg.. baš je sumanuto al eto ima đe i to prolazi

Stvarno je nenormalno.
gedza.73 gedza.73 20:45 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Neues aus der Nachbarschaft
Olos koja se krijuci iza verske ideologije siluje i ubija zene, progoni verske manjine i ubija svakoga ko se ne slaze sa njihovim vrednostima.

Ne mogu više da pronađem snimak Palestinke kojoj su članovi porodice poginuli u izraelskom bombardovanju.
Reporter joj postavlja pitanja a ona kaže kako su za sve krivi 'Hamasovi psi'. Da vidiš kako skaču okolo da joj zatvore usta.

Druga starija žena na pitanje o pomoći odgovara kako sva humanitarna pomoć ide u tunele, odnosno da Hamas uzima i hranu i vodu.


maksa83 maksa83 20:49 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

za razliku od ukrajinskog - gle cuda povrede teritorijalnog integriteta, genocidi i te munje...

Naravno, postoji taj mali trik koji zovem "geografija", a koji kaže da se to dešava tu odmah iza ćoška kada prepišaš Rumuniju. To je jedna stvar, a druga je da sam lično zainteresovan za bilo kakvu naznaku našeg pokazivanja qrtza Rusima. Ne znam da li je ovo veliko iznenađenje...
maksa83 maksa83 20:51 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Masovno bi u zemlji od sto miliona podrazumevalo desetine hiljada na protestu, ne piše na linku tako nešto.

Mogao sam da kovertiram da "nisu dovoljno protestvovali". Ono što si mogao da vidiš tamo je da prema anketi 70% žena ne želi da nosi hidžab, ali sigurno nisu spremne zbog toga masovno da se bace pod ajatola voz.

Vrlo je lako utvrditi kakva je to zemlja bila pre nego što su mullah zajahali a u šta su je pretvorili.
gvozden1 gvozden1 21:13 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Vrlo je lako utvrditi kakva je to zemlja bila pre nego što su mullah zajahali a u šta su je pretvorili.

Kao i način na koji zakazali i uzeli vlast.

Bili neki referendumi, neki protesti, masovni štrajkovi, a pre toga bila monarhija, izbori su redovni, postoji opozicija, i na kraju, Iran je republika.

Sve ovo je samo najpovršnije, jer samo na tom nivou i poznajem Iran, a

prema anketi 70% žena ne želi da nosi hidžab

Je samo anketa, neozbiljno je takvu stvar uzimati za bilo kakav dokaz.
maksa83 maksa83 21:16 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Je samo anketa, neozbiljno je takvu stvar uzimati za bilo kakav dokaz.

E pa važi onda ćemo da uzmemo "nije izginulo bar 40% ženske populacije dakle dobro im je" pošto to skroz ima smisla.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:24 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Sve ovo je samo najpovršnije, jer samo na tom nivou i poznajem Iran, a


Foliras. Da bi neko rekao da je ovo sve sto zna o Iranu morao bi da bude prikljucen na ajatolahovu propagandu iskljucivo i nista drugo. To cak ni tebi nije moglo da se desi.

Evo da preporucim preparat za ubrzano sticanje znanja o iranskoj demokratiji: Persepolis. Nema nezeljenih efekata.
predatortz predatortz 21:35 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Neues aus der Nachbarschaft
Sve ovo je samo najpovršnije, jer samo na tom nivou i poznajem Iran, a


Foliras. Da bi neko rekao da je ovo sve sto zna o Iranu morao bi da bude prikljucen na ajatolahovu propagandu iskljucivo i nista drugo. To cak ni tebi nije moglo da se desi.

Evo da preporucim preparat za ubrzano sticanje znanja o iranskoj demokratiji: Persepolis. Nema nezeljenih efekata.


Uopšte se ne radi o Iranu! Iran i uopšte uzev islamski svet je meni stran.
Ali, radi se o grupi država kojim je sve što je strano njihovim svetonazorima legitimna meta i obilato satanizuju takve države kako bi svaki zločin počinjen nad njima bio prihvatljiv.

Onda se radi takva dehumanizacija, pokreće se takva propagandna mašinerija, da prosečan konzument tog sranja u nekom trenutku pomisli da je pobiti takve sasvim ok, čak i poželjno.

Tako je bilo i sa nama ne tako davno, bili smo žrtve bestijalne dehumanizacije.

Danas to pokušavaju sa Rusima, ali liči da su se tu jako zajebali.
Em Ruse boli kurac za njihovo mišljenje, em je Ruse očigledno teško vojno nadjebati.


gvozden1 gvozden1 21:47 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

maksa83
Je samo anketa, neozbiljno je takvu stvar uzimati za bilo kakav dokaz.

E pa važi onda ćemo da uzmemo "nije izginulo bar 40% ženske populacije dakle dobro im je" pošto to skroz ima smisla.

Ne, smisleno je anketu uzeti kao dokaz.
Niti znam ko je radio anketu, za koga, da li su rezultati nameštani ili nisu, da li su uopšte takvi kako piše na Vikipediji, sve to na stranu, i anketu staviti na prvi mesto po značaju...e to stvarno ima smisla.
Da bi neko rekao da je ovo sve sto zna o Iranu morao bi da bude prikljucen na ajatolahovu propagandu


A nije ruska:)
Ajd dogovorite se ti i Maksa, koga ja to branim, Rusiju ili Iran.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:52 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Sve ovo je samo najpovršnije, jer samo na tom nivou i poznajem Iran, a


Foliras. Da bi neko rekao da je ovo sve sto zna o Iranu morao bi da bude prikljucen na ajatolahovu propagandu iskljucivo i nista drugo. To cak ni tebi nije moglo da se desi.

Evo da preporucim preparat za ubrzano sticanje znanja o iranskoj demokratiji: Persepolis. Nema nezeljenih efekata.


Uopšte se ne radi o Iranu! Iran i uopšte uzev islamski svet je meni stran.
Ali, radi se o grupi država kojim je sve što je strano njihovim svetonazorima legitimna meta i obilato satanizuju takve države kako bi svaki zločin počinjen nad njima bio prihvatljiv.

Onda se radi takva dehumanizacija, pokreće se takva propagandna mašinerija, da prosečan konzument tog sranja u nekom trenutku pomisli da je pobiti takve sasvim ok, čak i poželjno.

Tako je bilo i sa nama ne tako davno, bili smo žrtve bestijalne dehumanizacije.

Danas to pokušavaju sa Rusima, ali liči da su se tu jako zajebali.
Em Ruse boli kurac za njihovo mišljenje, em je Ruse očigledno teško vojno nadjebati.




Da, samo sto se onda desi obrt pa se odbaci propaganda zapadnih medija (koja neosporno postoji) i prihvati se kao istina kontrapropaganda ruskih, iranskih, kineskih i sl. medija.

Verujem da niko od nas ovde ne bi zeleo da Srbija lici na Iran, Kinu ili Rusiju. Evo i ovo Putinovog preslikanog sistema sto imamo pod Vucicem nikome (valjda) ovde nije prihvatljivo.

Ne pricamo mi ovde o kulturoloskim razlikama izmedju Irana i neke evropske zemlje nego o sistemu vladanja. Usput, isto vazi i za Saudijsku Arabiju ili Katar sta god o njima pisali zapadni mediji.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:14 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

A nije ruska:)
Ajd dogovorite se ti i Maksa, koga ja to branim, Rusiju ili Iran.


Ne znam koliko ruski mediji pisu o demokratiji u Iranu.

Ne vidim razlog za ovo ILI.
predatortz predatortz 22:17 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Verujem da niko od nas ovde ne bi zeleo da Srbija lici na Iran, Kinu ili Rusiju


Naravno! Ali bi mnogi da određuju na šta treba da liči Iran.


Ne pricamo mi ovde o kulturoloskim razlikama izmedju Irana i neke evropske zemlje nego o sistemu vladanja.


Verujem da su i taj sistem pozvani da menjaju oni, a ne Amerikanci, Britanci ili bilo ko drugi.


Ta priča o "odbrani naših vrednosti" u tuđim kućama je ovu planetu dovela do ivice svetskog rata, talasa terorizma i nasilja.

A iza svega toga zapravo stoji krvavi dolar.

Vreme je da to stane. Minut do dvanaest je!
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:32 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Naravno, postoji taj mali trik koji zovem "geografija", a koji kaže da se to dešava tu odmah iza ćoška kada prepišaš Rumuniju. To je jedna stvar, a druga je da sam lično zainteresovan za bilo kakvu naznaku našeg pokazivanja qrtza Rusima. Ne znam da li je ovo veliko iznenađenje...


sto jes jes, razlika (drasticna) je jedno 600km vazdusne linije. za ovo drugo, pa evo vidis, i ovi tvoji ukri uveliko pokazujju. pa cemo da vidimo na sta ce da izadje.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:33 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Ta priča o "odbrani naših vrednosti" u tuđim kućama je ovu planetu dovela do ivice svetskog rata, talasa terorizma i nasilja.

A iza svega toga zapravo stoji krvavi dolar.

Vreme je da to stane. Minut do dvanaest je!


Da, Demokrate i Novi Laburisti su toliko usrali i zloupotrebili dostignuca gradjanskih pokreta da su oni u nekim zemljama postali psovka. Pa tipovi kao sto je Orban ili ovaj ludak Milei koji su ranije vlast mogli osvojiti samo pucem danas je dobijaju na izborima.

Amerikanci za odrzavanje svojih vojnih baza u svetu naprave za godinu dana veci carbon footprint nego recimo cela Portugalija. A vojske velikih zemalja su zajedno cetvrti globalni zagadjivac posle Kine, US i Indije. Zagadjujes planetu da bi ubijao druge. Covek kao racionalno bice.

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:34 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Em Ruse boli kurac za njihovo mišljenje, em je Ruse očigledno teško vojno nadjebati.





u sridu sto bi se reklo. prosecnog ruju eu (a tek amerika) interesuje ko maksu gaza


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:38 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Orban



sta fali orbanu? i ako je orban izabran dvotrecinskom voljom madjara evo vec nekih dvadesetak godina, koji je tacno tvoj problem?

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:43 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Neues aus der Nachbarschaft

Ne pricamo mi ovde o kulturoloskim razlikama izmedju Irana i neke evropske zemlje nego o sistemu vladanja. Usput, isto vazi i za Saudijsku Arabiju ili Katar sta god o njima pisali zapadni mediji.



Ja svaki dan bacim oko na LCI TV koja je daleko najukrajinskija TV u Francuskoj, a vjerovatno i šire.
Ovih dana im je galavna tema da li je rat u Ukrajini gotov i sa čim će Putin biti zadovoljan. Kroz studio defiluju razni geopolitički eksperti, kojih ima više nego stručnjaka za kovid, eksperti za Rusiju, penzionisani generali francuski.
Danas se došlo do priče kad je šta i kako pošlo krivo i kako se Putin od, skoro, ljubitelja Zapada, pretvorio u tako ogorčenog protivnika. Pretresli su mnogo stvari ali niko nije spomenuo ni jednu zapadnu grešku sem da nisu bili dovoljno tvrdi prema Putinu i Rusiji pa su se tako okuražili i sad izazivaju Zapad i zapadne vrijednosti.
predatortz predatortz 22:45 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

dragosevacsutra
Orban



sta fali orbanu? i ako je orban izabran dvotrecinskom voljom madjara evo vec nekih dvadesetak godina, koji je tacno tvoj problem?



Orbanu fali to što nije poslušnik i slepi sledbenik idiotluka koji dolaze iz Brisela.

No, većina Madara mu to ne vidi kao manu.

Ipak bi trebalo biti bitnije šta o Orbanu misle Mađari a ne devijantne briselske birokrate.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:47 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

sta fali orbanu?


Sece debelo cvarke.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:54 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Sece debelo cvarke.


to je sve sto imas da mu zameris?

nego, gde ti ono bese zivis? u jednoj od deset zemalja koje su glasale protiv?

(i to ona, satro neutralna. rekoh vec, cak je i svajcarska glasala 'za').


predatortz predatortz 23:00 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

nego, gde ti ono bese zivis? u jednoj od deset zemalja koje su glasale protiv?


Deset zemalja je glasalo da se genocid nastavi.
Zanimljivo, upravo te zemlje zvono genocidnosti već dugo pokušavaju da okače o naš vrat.
A neke su ga nad nama činile kao da nismo ljudska bića.

I onda kažu Rusi...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:04 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

to je sve sto imas da mu zameris?


U Madjarskoj (kao i u Vojvodini) odatle sve krece Miki. Ja znam da je tebi svaki autokrata i diktator srcu mio.

Pojma nemam o kom glasanju pricas.

Edit. Sad vidim Predatorov komentar. Da, treba da bude prekid vatre. Netanjahu je ludak.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:58 13.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Pojma nemam o kom glasanju pricas.



vidim. ne zna ni maksa.

kolektivna kurcobolja?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:13 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine


vidim. ne zna ni maksa.

Edit sam dodao minut posto sam objavio komentar. Ti ga nisi video ni posle 58 minuta. Mikijeva sposobnost citanja komentara od manje od 50 reci.
maksa83 maksa83 06:20 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

vidim. ne zna ni maksa.

kolektivna kurcobolja?

Moraš miki da prihvatiš da tvoje fiksacije nisu tuđe fiksacije. Npr. ti si ovde poskakivao od radosti kada je goreo Notr Dam, moraš da nosiš hidžab na poslu pod pretnjom otkaza ili tako nešto, imaš neki svoj svet u kome su UN relevantno mudo a ne gomila izdržavanih zgubidana, Šojgu nije Vulin nego ozbiljan vojskovođa, reč "Indijac" ne postoji i sl. erotićne fantAzije. Ne daj da ti to neko dira, to je samo tvoje, keep on keepin' on ali postoji čitav jedan svet izvan toga koji čeka da ga otkriješ, daj mi ruku i kreni polako i nesigurno kao riba prvi put na štiklama, ja sam tu za tebe ne brini...

vcucko vcucko 08:15 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

kamilo_emericki
nikvet pn
kamilo_emericki
o francuskim turistima u Iranu, tačnije u Sirizu i vidio sam grad nasmijanih žena i ljudi. Grad vrlo uredan


Пре ће бити - Шираз. Јесте, зато, ту му је порекло.


Tačno. I Jesenjin ga spominje u jednoj svojoj pjesmi.
Samo moj telefon, kad ga ne kontrolišem dovoljno, pravi zbrku i lupeta.

Šagane, ti moja, Šagane
Zato što sam sa sjevera, što li
Otkrit ću ti polja koja volim
Polja raži, mjesečine
Šagane, ti moja, Šagane

Lijep je Širaz, to stoji
Ali nije ljepši od Rjazanske doli...


Nije samo pjesma, čitav niz pjesama poznatih kao "Persijski motivi".
tessa1 tessa1 09:29 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Ako Free navrati, recite mu da sam ga tražila, imam ideju za blog, sinu mi kao zvjezda padalica..

Koji je danas dan i kad su izbori u Srbiji, ajde u nedelju i taman da se Spiridonov blog ugrije, kao toplim čajem sa rumom kraj kamina nakon skijanja. I klinčićima. :)


+

gedza.73 gedza.73 10:25 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Kad se već priča o glasanju...
Generalna skupština UN-a u utorak je velikom većinom usvojila neobavezujuću rezoluciju kojom se poziva na trenutni humanitarni prekid vatre u Gazi.

"Za" su glasale 153 države članice, 10 je bilo "protiv", a 23 "suzdržane".


Generalna skupština Ujedinjenih naroda u rezoluciji je oštro osudila Rusiju zbog rata koji vodi u Ukrajini, pozivajući zvaničnu Moskvu da se “odmah, potpuno i bezuslovno” povuče iz susjedne države.

Generalna skupština UN-a je velikom većinom usvojila rezoluciju dok rat u Ukrajini ulazi u drugu sedmicu. Rezolucija je usvojena sa 141 glasom za, pet je bilo protiv (Rusija, Bjelorusija, Sirija, Sjeverna Koreja i Eritreja), a 35 suzdržanih.




Obe ili nijedna?








predatortz predatortz 10:32 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Obe ili nijedna?


Daj pet!


dragosevacsutra dragosevacsutra 11:11 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Npr. ti si ovde poskakivao od radosti kada je goreo Notr Dam,


mesas li me ti sa nekim, ili lupas tek onako pa ako prodje prodje?

a za UN, bas lepo sto pominjes. pa jel jesu ili nisu neko mudo? kad je ukrajina u pitanju, UN su veliko mudo, kad je Gaza onda nisu?

i by the way, ovde uopste nije rec o UN, ako uopste imas predstavu sta je GA (a SC cemo ostaviti da elaboriras u prvom srednje).
maksa83 maksa83 11:30 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

mesas li me ti sa nekim, ili lupas tek onako pa ako prodje prodje?

Ako sam te pomešao sa nekim (ja mislim da nisam, ali to jes bilo pre skoro 4 godine i sećanja su varljiva a mozak u ovim godiinama uveliko trokira) ja ti se oko toga sa Notr Dam iskreno najdublje izvinjavam. Ako sam.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:37 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

Daj pet!



dragosevacsutra dragosevacsutra 12:37 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

iskreno najdublje izvinjavam. Ako sam.



i treba. jesi.

prihvatam
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:03 14.12.2023

Re: Izvrnute sputnjikove strine

gedza.73
Kad se već priča o glasanju...
Generalna skupština UN-a u utorak je velikom većinom usvojila neobavezujuću rezoluciju kojom se poziva na trenutni humanitarni prekid vatre u Gazi.

"Za" su glasale 153 države članice, 10 je bilo "protiv", a 23 "suzdržane".


Generalna skupština Ujedinjenih naroda u rezoluciji je oštro osudila Rusiju zbog rata koji vodi u Ukrajini, pozivajući zvaničnu Moskvu da se “odmah, potpuno i bezuslovno” povuče iz susjedne države.

Generalna skupština UN-a je velikom većinom usvojila rezoluciju dok rat u Ukrajini ulazi u drugu sedmicu. Rezolucija je usvojena sa 141 glasom za, pet je bilo protiv (Rusija, Bjelorusija, Sirija, Sjeverna Koreja i Eritreja), a 35 suzdržanih.




Obe ili nijedna?










Evo sad ce on raspojasan da odgovori samo da se ratosilja hidzab-odela.


zoja444 zoja444 20:01 11.12.2023

upozorenje pred tacku kljucanja!

ukoliko mi se samo pricini da je sadrzaj mog glupavog tel. zloupotrebljen na bilo koji nacin, ovo mesto ce biti prijavljeno svim nadleznim organima.
noboole noboole 20:43 11.12.2023

.

Kad smo vec kod sictransitgloriamundi:

ESR koji prakticno zicka:
http://esr.ibiblio.org/?p=8758

RMS koji znamo kako je ispolivan katranom.

Zatim,
https://www.newyorker.com/science/elements/after-years-of-abusive-e-mails-the-creator-of-linux-steps-aside

^vec staro, ali Linus posle toga nije onaj isti :) .

Nikad fen meka, posebno ne dzobsa, a vozniak, da li je to bolje, ili gore od Handkea, npr. Hm. (btw, moram da koristim mek na poslu :) )


I Bram Molenaar je skoro otisao. Jbg.

O da, I jos jedan zanimljiv dvojac: David Braben i Ian Bell koji su napravili igru Elite. Braben sa njuhom biznismena i dalje cera, dok je Bell ostao pravi geek.
maksa83 maksa83 21:12 11.12.2023

Re: .

ESR koji prakticno zicka:

Baš sam se kozinat pre neki dan pitao šta je sa njim, kad se setim tog uzleta Cathedral and the Bazaar, fetchmail, opensors bogznakako. On mi je uvek bio malo edži što kaže omladina, svi ti gun loving libertarijanci su takvi.

RMS koji znamo kako je ispolivan katranom.

RMS je borderlajn nenormalan tip, to se dalo naslutiti kada je onomad na javnom mestu pročačkao između nožnih prstiju i onda šta god da je tamo našao stavio u usta i pojeo, a treba naći i gde Miguel de Icaza priča kako je izgledalo kada mu se ovaj privalio na gajbu. To je spektakl.

O da, I jos jedan zanimljiv dvojac: David Braben i Ian Bell koji su napravili igru Elite. Braben sa njuhom biznismena i dalje cera, dok je Bell ostao pravi geek.

I Romero i Karmak kacu se rastali ovaj napravio onu nesretnu Daikatanu koja je bila predmet sprdnje (more mosquitoes!) a Karmak nastavio briljantnu karijeru.
crossover crossover 22:12 11.12.2023

Re: .

RMS je borderlajn nenormalan tip, to se dalo naslutiti kada je onomad na javnom mestu pročačkao između nožnih prstiju i onda šta god da je tamo našao stavio u usta i pojeo


Нама је у Дому омладине хтео да подели гну налепнице које је пипао тим прстима (наравно да је дошао бос). Морао сам да изведем финту телом да га избегнем.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:33 12.12.2023

Pitanje za informatičare

Moram kupiti novi ili "novi" računar.
Biće korišten za pisanje i obradu teksta, crtanje kuća, namještaja i pejzaža, stokiranje i obradu fotografija, gledanje raznih video uradaka.
Nije predviđeno igranje igrica.
Da li ovaj proizvod korektno zadovoljava se nabrojane potrebe i da li vrijedi traženog novca? Link
Ako neko ima vremena može pogledati na istoj adresi ostale proizvode, nove ili obnovljene, u rasponu cijena između 300 i 400 eura pa prijaviti predlog.
Hvala
maksa83 maksa83 20:53 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

Da li ovaj proizvod korektno zadovoljava se nabrojane potrebe i da li vrijedi traženog novca? Link

Ja bih rekao da je ovo preslabo za sve to, ima malo smeštajnog prostora (128 Gb) i malo memorije 4Gb. Od tih 128 Gb Windows će odmah da zauzme oko 30, ostaje 100, da bi se u budućnosti apdejtovao tražiće da ima bar 64 Gb slobodnog prostora što znači da nećeš smeti da staviš na nejga više od 30 Gb sadržaja. 4Gb memorije je takođe malo, ako se upustiš u neku obradu slika. To je računar koji će raditi, ali za apsolutno minimalne zahteve. Procesor je takođe među kilavijim.

Moje mišljenje je da za iole pristojan rad svega što si naveo budžet moraš da povećaš za minimum 50%, idealno ga udvostručiš.

predatortz predatortz 21:02 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

Da li ovaj proizvod korektno zadovoljava se nabrojane potrebe


Ovo je ono što ja zovem "komp za sekretarice".
Dakle, računar za neku jednostavniju korespodenciju, obradu teksta, slanje i primanje mailova...

Za poslove koje si naveo, po meni, minimum je neka i5 platforma sa 256 GB SSD i 8 GB RAM.

Ne znam kakve su cene tu kod tebe, ali takvi računari, pogotovo sa iole solidnijom grafikom, kod nas startuju od 500 evra + PDV.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:23 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

Makso, Predo, hvala.
Sada ću da tragam za ponudama koje imaju te minimalne, i malo više, parametre koje ste mi dali.

Dodatak
Ja se izvinjavam, ali da utvrdim gradivo i neću više dosađivati.
Da li je ova sprava blizo toga što ja taražim? Link
maksa83 maksa83 21:38 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

Dodatak
Ja se izvinjavam, ali da utvrdim gradivo i neću više dosađivati.
Da li je ova sprava blizo toga što ja taražim? Link

Jeste kudikamo bliže, ovo će ti raditi sve to, možda ima neka zamka ali ja je ne vidim na prvi pogled.

Edit: vidim da je reconditionné, to objašnjava cenu.
predatortz predatortz 21:51 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

kamilo_emericki
Makso, Predo, hvala.
Sada ću da tragam za ponudama koje imaju te minimalne, i malo više, parametre koje ste mi dali.

Dodatak
Ja se izvinjavam, ali da utvrdim gradivo i neću više dosađivati.
Da li je ova sprava blizo toga što ja taražim? Link


Hardverski sasvim solidan uređaj.
Ako sam dobro razumeo, pošto ne znam francuski, ima instaliran Win 10?
Arhitektura procesora jeste malo starija i5 serija, ali za poslove koje si naveo je više nego dovoljna. Ram i disk takođe.
Kako stoje stvari sa garancijom na uređaj?
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:57 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

maksa83


Edit: vidim da je reconditionné, to objašnjava cenu.

Da. Ovdje je sada dosta jak trend nuđenja obnovljene elektrotehnike, telefona, računara.
Mene je sin prije dvije godine nagovorio da kupim, preko operatera, obnovljeni i sa garancijom iPhone X po cijeni od 100 eura. Vrlo sam zadovoljan kupovinom i to me sad vodi prema obnovljenom računaru, naročito kad nemam velike i intenzivne zahtjeve.
predatortz predatortz 22:09 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

Da. Ovdje je sada dosta jak trend nuđenja obnovljene elektrotehnike, telefona, računara.


To ti je više trgovačka nego suštinska priča.
Nema obnavljanja procesora, recimo. Može da se zameni hladnjak, stavi nova pasta, ali procesor ostaje onakak kakav jeste i radio je koliko je radio. Isto važi i za matičnu ploču. A to dvoje ti je 80% samog uređaja.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:13 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

predatortz
kamilo_emericki
Makso, Predo, hvala.
Sada ću da tragam za ponudama koje imaju te minimalne, i malo više, parametre koje ste mi dali.

Dodatak
Ja se izvinjavam, ali da utvrdim gradivo i neću više dosađivati.
Da li je ova sprava blizo toga što ja taražim? Link


Hardverski sasvim solidan uređaj.
Ako sam dobro razumeo, pošto ne znam francuski, ima instaliran Win 10?
Arhitektura procesora jeste malo starija i5 serija, ali za poslove koje si naveo je više nego dovoljna. Ram i disk takođe.
Kako stoje stvari sa garancijom na uređaj?

Godina.
Ovo je jedna od najraširenijih prodavnica elektrotehnike i multimedija opreme u Francuskoj sa godišnjim prometom od skoro 4 milijarde eura.
Ako imaš vremena možeš pregledati njihovu ponudu i porediti cijene koje su sve sa uračunatim PDV-om.
Adresa
Kad si se snaš'o u ratu i iznio živu glavu možeš se snaći i sa gugl prevodiocem da ti prvede francuski.

predatortz predatortz 22:15 12.12.2023

Re: Pitanje za informatičare

Godina

Fer!
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:19 14.12.2023

Nisam im hasum ali

zar se ovo može desiti u hramu demokratije, gdje vlada slobodno izražena volja naroda, i u parlamentu gdje ses sastaju predstavnici tehnološki najnaprednijih evropskih država.
Za poslušati i pogledati

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana