Eksperimenti u blogovanju| IT| Politika| Satira| Tehnologija

Zašto izvrtjete i strinu

maksa83 RSS / 09.12.2023. u 00:33


Alternativni naslovi ovog bloga su "Ide Woz, da ide Woz, a u Wozu a u Wozu..." i "Pisma iz Metadonije - kampanja Čedomira Jovanovića"  ali je ispalo ovako kako je ispalo.
 
Pretpostavljam da većini ljudi ime Steve Wozniak ne znači bog zna šta, meni.i onome što zovem "moji. drugari" je on jedan od heroja možda ne baš detinjstva ali svakako adolescencije i rane mladosti. Imali smo sreće da stasavamo u vreme kada je sve to počinjalo, gledali smo Treću Industrijski Revoluciju kako kljuca svoje jaje i izlazi iz njega. Za sve nas koji smo čitali Galaksiju prevashodno zbog dela o računarima koji je dobila tamo početkom osamdesetih i koji smo pročitali prvi broj Računara i Mog Mikra trideset puta bez preterivanja Steve Wozniak je ona polovina dvojca koja ume da napravi, nasuprot onoj polovini koja ume da zamisli. I sad mi ovde fali neki tekst koji bi to spojio sa događajem od pre neki dan gde je Steve Wozniak došao da prošeta kroz srpsko tehnološko čudo i slika se za televizor dok razgovara sa državnim zvaničnicima. Ne postoji način da opišem kako je nama sve to nadrealno. Pre neku godinu smo se zezali da treba da dovučemo Stiva Wozniaka na mesto na kome se jednom nedeljno okupljamo već ... pa baš mnogo godina (to mesto je već meta-mesto, ono nije fizičko mesto nego je prosto Okupljanje ili Sastanak ili Klub koje se dešavalo na različitim mestima u različitim periodima, i razni zanimlivi ljudi su tako prodefilovali kroz taj naš kružook, niko doduše Wozniak kalibra. Ložili smo se "baš bi bila fora da dođe, mi smo od iste nerdy geeky vrste, on je Naš".
 
Ispostavilo se da Woz nije naš, nego od onog ko plati - Celebrity Speakers Steve Wozniak, šta god vođa kartela pričao. 
  
Wozniak slovi za ekscentrika, tipa koji je pun para od Apple akcija pošto je prvi zaposleni i koji leti po svetu i zabavlja se. Priče kruže da je te pare potrošio a negde kažu "razdelio u charity" i da sad živi od držanja govora i pojavljivanja gde treba. Npr. jedna od priča koja je kolala za njega je da ima čelične kreditne kartice (da, i to je moguće dobiti, ako si dovoljno bitan) zato što ga nervira kada u avionu naruči stejk i dobije plastični escejg kojim ne može da ga seče. Woz onda izvadi svoju metalnu kreditnu karticu i koristi je umesto noža.
 
Sic transit gloria mundi. 
 
Ovaj blog je morao biti napisan makar i ovako traljavo. Zapravo je fascinantno u kako povezanom i transakcionom svetu živimo kada jedan Aleksandar Vučić može da iznajmi i Stiva Wozniaka kao što se iznajmljuje animator za dečiji rođendan.
 
Dave Matthews dole svira bariton gitaru, ko nije znao sad zna da i to postoji.
 
 
 
 


Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 15:38 11.12.2023

Re: Говно од човека

Jesi okrenuo temu da bi prikrio to lupetanje

Ko bre okrenuo temu?
U kom je logoru bio Bora Stanković?
U hotelu u Derventi, u hotelskom restoranu, privodio vreme u društvu begova
Ko mu je tad brinuo o porodici, i gde su njegovi sunarodnici bili za to vreme?
1916 godina je u pitanju.


Tema je bila kažnjavanje ili nekažnjavanje kolaboranata, i nije promenjena.
Vaši, komunisti, su ubijali za kolaboraciju, srpska država nije.
To je tema, bila i ostala.
gvozden1 gvozden1 15:47 11.12.2023

Re: Говно од човека

. Ispod Vardara. Iznad Vardara se smatralo za srpsku teritoriju.

Ko je smatrao?
Šta su smatrali ljudi sa tih prostora, da su Srbi?
Pa šta bi sa tim smatranjem, odustadoše nešto lako od njega.
Ajd ne pričaj o stvarima o kojima pojma nemaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:01 11.12.2023

Re: Говно од човека

Ko bre okrenuo temu?
U kom je logoru bio Bora Stanković?
U hotelu u Derventi, u hotelskom restoranu, privodio vreme u društvu begova
Ko mu je tad brinuo o porodici, i gde su njegovi sunarodnici bili za to vreme?
1916 godina je u pitanju.


Ovo si sad guglao i nasao nesto na netu posto vise ne mozes da se setis gde si ono o prodavanju grozdja i kolaboraciji pre video.

Jasno je meni da ti imas vazda jednu jedinu temu ali nisi glup pa si mogao do sada da skapiras da si je vez izduvao uzduz i popreku. Temu mislim. Ali, posto se gubis da jos jednom nacrtam: MOJA reakcija je BILA i OSTALA na tvoju tvrdnju da je Borisav Stankovic bio izdajnik. To sto nije presao Albaniju ni njega ni mnoge druge njegove sunarodnike ne cini izdajnicima. Niti je slavio austrijsku vojsku, niti pisao propagandu protiv srpske vojske, niti je glumio laznog patriotu i vikao Pogini. Izmisljas. Kao sto izmisljas i paralelnu istoriju o Bosni, Kosovu, Makedoniji i projektujes neke svoje fantazije o Rusiji. U Riziku to mozes mnogo bolje da izivis.


Kad smo vec kod Rusa, pravih Rusa mislim, da se nastavim na ono odozgo:


gvozden1 gvozden1 16:25 11.12.2023

Re: Говно од човека


Ovo si sad guglao i nasao nesto na netu

A to znači da nije tačno?

To sto nije presao Albaniju ni njega ni mnoge druge njegove sunarodnike ne cini izdajnicima.

Ali nije in tema, tema je odnos prema izdajnicima.
Njega su smatrali izdajnikom i kolaborantom, šta god da im je bio kriterijum za to, moj kriterijum je istovetan, ali za ovu priču manje važan.



Dakle, bio sam pitan treba li kolaboranta kažnjavati, decidno sam odgovorio ne, i naveo primer Stankovića koga su smatrali, i ja ga smatram, kolaborantom.

Znaš, ako neko prelazi Albaniju, a neko se za to vreme provodi sa begovima, ima tu nečeg sumnjivog.
Što se mene tiče, dovoljno za osudu.
Ali ne i za kaznu.

A pogini za svoju zemlju, pa nije to lažni patriotizam, pitah te neki dan, da li bi ti poginuo za svoju.
I šta misliš o braniteljima koji su ginuli za Hrvatsku?


gedza.73 gedza.73 17:27 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
Šta su smatrali ljudi sa tih prostora, da su Srbi?

Srbi. Borili se protiv Turaka, Arnauta i Bugara.
Samo je jedna srpska jedinica prešla na Kosovo, tamo naišli na slabu podršku lokalnog stanovništva i vratili se nazad u svoje krajeve.
Pa šta bi sa tim smatranjem, odustadoše nešto lako od njega.

Nisu lako ali je proces dugo trajao. Dobar deo Srba iz Srbije je preko noći zbog ruske crvene petokrake ubijao i zatvarao svoje rođake i komšije da bi početkom devedesetih isto preko noći postali najveći propagandisti teorije o srBskom 'Nebeskom' narodu.
gvozden1 gvozden1 17:41 11.12.2023

Re: Говно од човека

Samo je jedna srpska jedinica

Kolika je bila?
Par desetina ljudi.
Nisu lako ali je proces dugo trajao

Koliko dugo, par decenija.
Pa slabo im nešto to srpstvo bilo, a Švabe ih na njih upućivale.

A šta je sa Srbima sa drugog pravca, onog gde su Rusi upućivali Srbiju?
Onog zapadnog, njih ni vekovima nisu uspeli da ubede da nisu Srbi, nego morali da ratuju protiv njih, da ih istrebljuju, da ih proteruju, da ih tamane po logorima.

I eno ih i dandanas Srbi, ratuju za srpstvo, ginu za njega, za razliku od tih tvojih.
gedza.73 gedza.73 18:27 11.12.2023

Re: Говно од човека

Kolika je bila?
Par desetina ljudi.

Na Kosovo u tom trenutku nisu supeli da skupe ni deset ljudi pa su se vratili.
A šta je sa Srbima sa drugog pravca, onog gde su Rusi upućivali Srbiju?

Netačno.
Hronološki. Rusi su Srbe pomagali ali gurali u bune i ustanke i ostavljali na cedilu kad im je odgovaralo. Kao kad su se udružili sa Turcima pa Bugarima predali n atacni srpske pravoslavne crkve i srpske škole.
Rusi su se dogovorili sa Švabama. Rusija je upozorila srpsku Vrhovnu komandu (kakvo crno upućivanje, nema veze s mozgom) da nikakve ciljevi niti strategiju ne usmerava preko Drine. Vrhovna komanda je na osnovu toga napravila plan. Nakon oslobađanja juga Srbije Rusija, uprkos srpskim žrtvama, predaje Bugarskoj deo srpskog 'Sveta'.

Srpska diplomatija vešto i uz napore na svoju stranu pridobija zapadne saveznike i konačno stiče nezavisnost.

Sad se vućaj, trupkaj nožicama ali tako je kako je.

Tada ruski car kaže kako su im jedini pravi prijatelji Crnogorci. Pošto je Rusija već godinama finansirala Crnu Goru kako bi preživela.

Usput oko kolaboracionizma. Karađorđa, švapskog frajkora, je nakon ubistva Turčina sakrio Turčin.

U okolini Čačka ima pećina gde se i danas po predanju vidi garež iznad ulaza. Nakon Hadži prodanove bune Turci otkriju zbeg koji se sastojao od žena, dece i staraca. Nakon što su odbili da izađu jer se priča o turskoj surovosti nakon okončanja bune pročula Turci zapale granje i uguše sve Srbe.

Znaš li ko je pomagao Turcima u gušenju bune? Baš on. Miloš Obrenović. Koji je Turcima predao Karađorđevu glavu.
Onog zapadnog, njih ni vekovima nisu uspeli da ubede da nisu Srbi

Rusofilska 15. Majevička? Ili zasedanje AVNOJ-a u Jajcu? Treća lička sa ruskim politkomesarima? Većinski nacionalni sastav (generali) u JNA nakon rata?


maksa83 maksa83 18:29 11.12.2023

Re: Говно од човека

Onog zapadnog, njih ni vekovima nisu uspeli da ubede da nisu Srbi, nego morali da ratuju protiv njih, da ih istrebljuju, da ih proteruju, da ih tamane po logorima.

O čemu sad pričaš, o zapadnom Srbinu u kom prostoru i vremenu? Ako pričamo o zapadnim Srbima "Zapad" (koji tada nije postojao kao "Zapad" nego kao gomila država koje međusobno ratuju) ih nije ubeđivao da nisu Srbi niti im osporavao naciju ni veru, niti ih tamanio - bli su jedan od iks naroda u AU Monarhiji, posao im je bio da čuvaju njene granice.
predatortz predatortz 18:47 11.12.2023

Re: Говно од човека

Ako pričamo o zapadnim Srbima "Zapad" (koji tada nije postojao kao "Zapad" nego kao gomila država koje međusobno ratuju) ih nije ubeđivao da nisu Srbi niti im osporavao naciju ni veru, niti ih tamanio - bli su jedan od iks naroda u AU Monarhiji, posao im je bio da čuvaju njene granice.


Neće biti baš tako...

Упућеност у српско и балканско питање, довест ће Калаја 1882. године на мјесто управника Босне и Херцеговине, гдје ће спроводити окупациону политику А-У Монархије. Због тога ће доћи у сукоб са Србима, па ће чак покушати да спроведе план претварања Срба Босне и Херцеговине у „Бошњаке“. Наиме, А-У окупациона управа ради стварања лојалног и државотворног елемента, покушаће да од свих становника Босне и Херцеговине створи нову „босанску нацију“. Калај ће заборавити на своју „Историју Срба“ у којој је писао, да су Босна и Херцеговина са свим њеним становништвом српске земље. На све могуће начине Калај ће окупациону политику А-У, да усмјери ка негирању и брисању српског народа, културе и историје у Босни и Херцеговини. Тако ће од некадашњег „Србољуба“ постати један од највећих „Србождера“.

Zanimljivo, isto se od strane nekih struktura pokušava i danas.
Doduše, sa mnogo manje izgleda na uspeh.
gvozden1 gvozden1 18:48 11.12.2023

Re: Говно од човека

, o zapadnom Srbinu u kom prostoru i vremenu

Prostor sam definisao, zapadno od Drine, od Šumadije, ako ti je tako lakše.
Vreme, kraj devetnaestog veka, vreme Berlinskog kongresa i Sanstefanskog mira, kad je Milan najpre ušao u rat sa Turskom zbog pritiska javnosti da podrži ustanak Srba u Hercegovini koji se proširio i na Bosnu.


Sanstefanski mir je Bugarima davao jug Srbije, a Srbiju upućivao na tu stranu, na zapad, u Hercegovinu, Bosnu, ka Jadranu.
Tamo je bio i gro srpske nacije.


Berlinski kongres je bio čerečenje nacije, zabranjeno je Srbiji da se širi na stranu gde se nalazi gro srpstva, nego joj je ostavljen pravac gde Srba nije bilo, gde je stanovništvo bilo kolebljivog nacionalnog identiteta.

Milan je te ultimatume prihvatio zarad lične koristi, kraljevskog statusa i nezavisnosti države.

Dakle, na tom prostoru, gde je Srbiji bio zabranjen pristup, nisu postojale gomile država nego samo jedna, Turska, koju je na Berlinskom kongresu AU monarhija proterala okupacijom Bosne, da bi kasnije to i anektirala, zvanično pripojila sebi.


Protiv toga, i turske uprave, i okupacije a potom i anesksije, su se Srbi bunili, hteli su da se oslobode i jednih i drugih, i da se ujedine sa ostalim Srbima.


Zar je to tako teško razumeti?

gvozden1 gvozden1 18:51 11.12.2023

Re: Говно од човека

Rusi su Srbe pomagali ali gurali u bune i ustanke i ostavljali na cedilu kad im je odgovaralo.

E previše si glup da bih s tobom uopšte pričao.
Ovo što sam citirao sam jedino i pročitao iz tvog komentara, i smučilo mi se od tolike površnosti.
gedza.73 gedza.73 19:30 11.12.2023

Re: Говно од човека


gvozden1
Sanstefanski mir je Bugarima davao jug Srbije, a Srbiju upućivao na tu stranu, na zapad, u Hercegovinu, Bosnu, ka Jadranu.

Kakva dubokoumna 'analiza' srpske istorije.
Ovako nešto čak ni rusostaljinofanatici ne bi sklepali.
Savez tri cara bio je savez između njemačkog, ruskog i austrougarskog carstva, od 1873. do 1887. godine.
...
Drugi ugovor predviđao je da se na Balkanu ne smiju vršiti nikakve teritorijalne promjene bez prethodnog dogovora i da Austrija može aneksirati Bosnu i Hercegovinu kada to želi

Izvolski poslao je pismo austrougarskom ministru vanjskih poslova Alojsu Aehrenthal i predložio raspravu o recipročnim promjenama Berlinskog sporazuma u korist ruskog interesa za Carigradski moreuz i interesa Austro-Ugarske u aneksiji Bosne i Hercegovine i Novopazarskog sandžaka

gvozden1 gvozden1 19:38 11.12.2023

Re: Говно од човека

Drugi ugovor predviđao je da se na Balkanu ne smiju vršiti nikakve teritorijalne promjene bez prethodnog dogovora i da Austrija može aneksirati Bosnu i Hercegovinu kada to želi

Joj, baš si debil.

Pričam o sanstefanskom ugovoru, kakvi klinčevi tri cara i aneksija.
gedza.73 gedza.73 19:40 11.12.2023

Re: Говно од човека

Rusija ti uvek radila iza leđa. I nije tačno ovo što si pisao da je upućivala Srbe na teritorijalno proširenje preko Drine. upravo suprotno.
a bi Izvolskog primorala na ustupke, Austro-Ugarska je zaprijetila da će objaviti, a zatim je pustila da cure dokumenti u kojima se tokom prethodnih 30 godina Rusija složila da Austro-Ugarska ima slobodne ruke da radi šta hoće sa Bosnom i Hercegovinom i Novopazarskim sandžakom. Ovi dokumenti su predstavljali sramotu za Rusiju, posebno u pogledu njenih odnosa sa Srbijom. Car Nikolaj II pisao je caru Franji Josipu i optužio Austro-Ugarsku za izdaju povjerenja i odnosi između dvije zemlje su trajno narušeni.

Trgovala sa Austrijom. Ako ti nije jasno šta piše. Na štetu srpskih interesa.
Pričam o sanstefanskom ugovoru

Da. Čuveno. 'Sanstefanska Rusija' nije prava Rusija. A sve se dešava upravo u godinama koje pominješ.
gvozden1 gvozden1 19:45 11.12.2023

Re: Говно од човека

Da. Čuveno. 'Sanstefanska Rusija' nije prava Rusija.

Imaš moj blog o tome, idi čitaj, nemam živaca za tebe više.
Da bi se razgovaralo moraju se makar osnove znati, a ti ništa osim, ja sam rusofob, ne znaš.
predatortz predatortz 19:54 11.12.2023

Re: Говно од човека

Rusija ti uvek radila iza leđa. I nije tačno ovo što si pisao da je upućivala Srbe na teritorijalno proširenje preko Drine. upravo suprotno.


Brat Gedžo, tačno je da su naša očekivanja od Rusije često bila u velikom nesrazmeru sa onim što su oni bili spremni da učine u datom momentu.

No, ne zaboravi jedno - Rusiji, govorim o carskoj, imperijalnoj, ne o SSSR u kom Rusi nisu uživali slobodu, možemo spočitavati da su nedovoljno činili da pomognu.
No, ovi drugi su činili koliko su mogli da nas zatru.

Tu razliku nikad čovek ne sme da smetne sa uma.

Evo ti plastičan primer:

Ja ti zapalim kuću, štale, obore, garaže, a Gvozden ti pomaže da gasiš.
Ti proceniš da je on mogao i bolje, brže, jače, odlučnije.

No, ostaje činjenica da sam ti krivac ja i da nije razumno da se više ljutiš na Gvozdena koji ti je pomagao nego na mene koji sam te unesrećio.


E, tako ti je i danas.

Nema ovde toliko zaljubljenih u Rusiju, tu ti tvrdu veru dajem. Ima (nas) zabrinutih za Srbiju, a pruženih ruku nemamo baš na pretek.
emilia emilia 03:47 12.12.2023

Re

tessa1
E, da, zaboravih, odjavljujem se sa ovog bloga, lijepu sedmicu vam želim.

Hvala.
Zaboravila si da nam ispričaš šta si juče radila ceo dan, detaljno, neobično nas zanima.
Koje ti je ovo odjavljivanje po redu?
emilia emilia 04:14 12.12.2023

Re:

mentol
srdjan.pajic


Ova emilija vama samo podnosi ogledalo pod nos, i uvek predvidljivo popizdite zbog toga, umesto da se zamislite kako su takve stvari moguće u našem narodu, i gde smo se to zajebali da dotle dođemo, bar neki dobar deo nas.


Mi bar naša sranja držimo unutar sopstvenih granica, vi svojom boleštinom trujete čitav svet.
Rešićemo se mi i Vučića jednog dana, popraviti odnos prema prirodi... Biće Srbija ok zemlja.
Vama će biti mnogo teže. Moraćete iz korena da se menjate. Vaš "way of life" je neodrživ i štetan.
Bahata, samoživa kapitalistička džamahirija koju prezire 90% čovečanstva...
Ako se pogledate u ogledalo videćete nešto poput odraza koji je video Dorijan Grej na svojoj slici, pred kraj života.

Da li ti to porediš najjaču svetsku silu sa Balkanskom prćijom?
Tipično srpski nedostatak osećaja za realnost.
Me ne Srbi su ljubitelji mira, a Šešelj, Milošević, pa sada Vučić su u kanditaturi za Nobelovu nagradu za mir i dobra dela za čovečanstvo.
I svi nas vole tako pravedne, na nas bi se ugledali, imamo blistav rejting u svetu.
Da smo na njihovom mestu, ovih imperija koje pljuckamo iz žablje perspektive, mi bi bili deset puta gori od njih.
Mala slika iz nedavne istorije, pre 30 godina pokazali smo svoje kapacitete za zločin.
Srbija jeste tamo gde joj je i mesto. Nigde. Rastrzana, izbezumljena, dezorjentisana i u kandžama bandita na vlasti. Da li će se jednom otrezniti? Sedi i gledaj.
Bajke su na drugom spratu.

http://www.021.rs/story/Info/Srbija/360974/Nedeljkov-Onkoloskoj-pacijentkinji-trazili-da-bude-siguran-glas-da-bi-je-pomerili-na-listi-cekanja.html
emilia emilia 04:30 12.12.2023

Re

Oko Mekedonije nema smisla ni razloga da se zapinje, ta stvar je završena, kosovska nije, jer je Kosovo, njegovo odvajanje, direktno kršenje međunarodnog prava, kršenje principa nepovredivosti granica, i zapinjanje na njemu je način da se reši srpsko nacionalno pitanje, u smislu da ako već srpske granice mogu da se pomeraju, onda da mogu i druge, bosanske npr

Ako bi se te granice srušile, srpsko pitanje bi bilo rešeno ili tako što bi Srpska postala deo Srbije, ili što bi postala nezavisna srpska država.

Bajke su na drugom spratu.

Problem nastaje onda kad se Srbija suoči sa surovom realnošću da nema voz nego diližansu i da nema ama baš ništa vredno da ponudi bilo kome da bi mogla da kupi taj voz kojim bi išla drugim kolosekom.
I onda tako rastrgana između želja i mogućnosti pokušava da vodi nekakvu "višedimenzionalnu politiku" zbog koje joj se svi smeju a mnogi vide i lepu priliku da se okoriste o takvu situaciju.
Pre svega domaći političari, ali ni stranima to nije strano.

I tako, Srbija hoće pare iz EU a sistem iz Rusije, što može samo u nekom opijumskom transu.
Otrežnjenje će biti vrlo bolno za sve uključene.
Sa ovim povampirenim radikalnim bitangama na vlasti niti Srbija ima Kosovo niti će ući u EU.
Samo vi rusofili i lažne patriote, novo-pravoslavci, nastavite da sanjate vlažne snove ali Kosovo se više nikada neće vratiti u ustavni poredak Srbije.
U promenu tog statusa može da veruje samo notorna budala.
Imali smo šansu da skoro 100 godina integrišemo albansku populaciju a mi smo se zlikovačkom politikom opredelili za aparthejd, ponižavanje, za zločine i proterivanje albanskog naroda i kao rezultat NATO bombardovanje i stvaranje nove države Kosovo dok Srbija ostaje "rupa na evropskom tepihu" kako reče premudri radikal iz Bajčetine, koga ste neki od vas na srpsku sramotu ne tako davno birali za predsednika države.

tessa1 tessa1 09:58 12.12.2023

Re: Re

Hvala.
Zaboravila si da nam ispričaš šta si juče radila ceo dan, detaljno, neobično nas zanima.
Koje ti je ovo odjavljivanje po redu?


Juče je cjeli dan bila aktuelna Švedska,

Desilo se i nešto skandalozno tj izdešavalo se i svašta nešto nalik intrigi ali sam lijena prepričavati..

Otkrijem da je Neutro Roberts Dry deo koji koristim od ljetos, kupila tri u CRO, na listi,

Citiram,

Safety Gate: the EU rapid alert system for dangerous non-food products



Risk type

Chemical


Risk description

According to the list of ingredients the product contains 2-(4-tert- butylbenzyl) propionaldehyde (BMHCA), which is forbidden in cosmetic products. BMHCA may harm the reproductive system, may harm the health of the unborn child and may cause skin sensitisation.



Drage moje dame, i gospodo, možda neko koristi i od muškaraca, zar ne?,

Ne znam ima li u vašoj državi Srbiji da se kupi, u mojoj ovoj nema, nema na Netu, u onoj nisam provjeravala, i u CRO koja je u EU ima, valjda radi zemlje porijekla Italije?, ili susjedi ne znaju da im još uvijek DM podvaljuju proizvode sa Alert Liste..


Zatim, imala sam juče interakciju, uključila se u razgovor između Gvozdena i Predatortza, i odjavila,

Tako se to radi i u rl, ne nestaješ na pucketanje prsta i u oblaku dima, nismo još stigli do teleportacije, nego doviđenja i na vrata - na vrata i dobar dan? Na koji način virtuelno otići iz razgovora da to nije samo ućutati, ignorisati, ili mrziti nepoznate virtuelne ljude?


Itd


Fazit: ne objašnjavam tebi ništa Emilija, na koncu, imaš više prostora za parole i parole kad mene nema, ej, svet je tvoj..



gedza.73 gedza.73 10:22 12.12.2023

Re: Говно од човека

predatortz
Brat Gedžo, tačno je da su naša očekivanja od Rusije često bila u velikom nesrazmeru sa onim što su oni bili spremni da učine u datom momentu.

Rusija je imperijalna sila. Od te premise treba izvoditi ostale zaključke.
Rusiji, govorim o carskoj, imperijalnoj, ne o SSSR u kom Rusi nisu uživali slobodu, možemo spočitavati da su nedovoljno činili da pomognu.

Rusi ni u carskoj Rusiji nisu imali slobode. Feudalno na ivici robovlasničko društvo nakon koga su komunisti preuzeli logore i carsku obaveštajnu službu samo 'usavršivši' oblike prisile.

Srbija, pod viševekovnom okupacijom, je u polunezavisnosti imala više sloboda za svoje građane. Srbija, teritorijalno daleko manja, ima starije tarabe od ruskog pravoslavlja.
Evo ti plastičan primer:
Ja ti zapalim kuću, štale, obore, garaže, a Gvozden ti pomaže da gasiš.
Ti proceniš da je on mogao i bolje, brže, jače, odlučnije.

Ne mislim tako. 'Gvozden' pripada velikim zemljoposednicima a tebe koristi samo kao čip u partiji pokera. Natera te da se pobuniš protiv vlastelina pa se sa njim dogovori iza tvojih leđa, pokaže mu gde ti stoji seno, ostavi te na cedilu i kad ti ovaj sve spali 'Gvozden' te ubeđuje kako je radio u tvoju korist ali da 'objektivno' nije mogao više osim da ponekad prsne malo vode iz čaše na plamen.

Ti si samo Gvozdenov pion.
ostaje činjenica da sam ti krivac ja i da nije razumno da se više ljutiš na Gvozdena koji ti je pomagao nego na mene koji sam te unesrećio.

Gvouden je pomagao sa S-300 druge dok je nama tvrdio kako mu ne dozvoljavaju da nam pomogne.
Ostaje činjenica da je Gvozden 'loš i nikakav' saveznik a da ti je ovaj drugi otvoreni, neskriveno neprijatelj. S obzirom da neprijatelja ima više treba pronaći ko je kome neprijatelj među njima pa rešavati svoje a ne Gvozdenove probleme. Niti od njega očekivati bilo kakvu pomoć. Jer jednostavno mi sa njim i njegovim ukućanima nemamo neke prevelike sličnosti.
Ne treba zaboraviti kako je ruski, moskovski komunizam radio protiv Srbije bar od 1918. Bombardovano je izgrađeno ali komunističko nije iskorenjeno. Na skali neprijatelja nisu predaleko koliko se na prvi pogled čini. Rusija danas jeste neokomunistička, autokratska država. I loše je po nas i sistem kome treba da težimo zbog kvaliteta naše dece i budućih generacija da se na bilo koji način ugledamo na Moskvu.
gedza.73 gedza.73 10:24 12.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
Da. Čuveno. 'Sanstefanska Rusija' nije prava Rusija.

Imaš moj blog o tome, idi čitaj, nemam živaca za tebe više.
Da bi se razgovaralo moraju se makar osnove znati, a ti ništa osim, ja sam rusofob, ne znaš.

Na onom blogu gde si mrtav ladan prepravio samog Jovana Ristića tvrdeći da u knjizi piše nešto što tamo ne stoji a što je bilo lako za proveriti?

mentol mentol 11:23 12.12.2023

Re:

emilia

Da li ti to porediš najjaču svetsku silu sa Balkanskom prćijom?

Ne
Tipično srpski nedostatak osećaja za realnost.
Me ne Srbi su ljubitelji mira, a Šešelj, Milošević, pa sada Vučić su u kanditaturi za Nobelovu nagradu za mir i dobra dela za čovečanstvo.


Ako je mogao Obama ne vidim zašto ne bi mogli i oni. Jedino Sloba ne bi mogao dobiti zato što ne dodeljuju posmrtno...

I svi nas vole tako pravedne, na nas bi se ugledali, imamo blistav rejting u svetu.


Pod "svet" verovatno misliš na USA i njihove vazale?
(oni nisu ni petina sveta)

Da smo na njihovom mestu, ovih imperija koje pljuckamo iz žablje perspektive, mi bi bili deset puta gori od njih.


Vi bi možda i bili, mi ne bi...

Mala slika iz nedavne istorije, pre 30 godina pokazali smo svoje kapacitete za zločin.


Jedna neslavna epizoda.
Svakako nedovoljna da se kvalifikujemo u prvu ligu zločinaca. SAD, Nemačka, Španija, Belgija Francuska, Izrael- to je genocidna liga šampiona!

Srbija jeste tamo gde joj je i mesto. Nigde. Rastrzana, izbezumljena, dezorjentisana i u kandžama bandita na vlasti. Da li će se jednom otrezniti? Sedi i gledaj.
Bajke su na drugom spratu.


Koliko mrziš Srbiju, toliko voliš floskule...

http://www.021.rs/story/Info/Srbija/360974/Nedeljkov-Onkoloskoj-pacijentkinji-trazili-da-bude-siguran-glas-da-bi-je-pomerili-na-listi-cekanja.html


U "najjačoj sili" 25 miliona ljudi ne može ni na listu čekanja...
U Srbiji svaki dijabetičar dobija insulin besplatno.


tessa1 tessa1 11:41 12.12.2023

Re:

Meni je stvarno žao, možda tako ne izgleda, što je ova mala bočica otrovna. :)

Odmah sam prije tri mjeseca provjerila jel ima i vidjela da nema, koliko mi se svidjelo, al dobro, reko, nabaviću sebi iz CRO ili BiH, i stvarno povezala, u par navrata ste se uvjerili kako funkcioniše moj proces zaključivanja, kako je na mentalnoj mapi,

Ima u Istri, nema u Beču, zato što je Istra blíže Italiji, logično. Čak sam pomislila da su jedni šik, drugi nisu. :)

Juče vidim pri kraju sam i ajde nabaviću odmah x5

Zatim, bočica je staklena, ne plastična, tako da se ne mogu vaditi na uskladištene zalihe, znači svjesno je novija linija koju ne možeš naći ovde nigdje Notino, Douglas, Müller, DM, Bipa, ne..

I zato razmišljam sad ima li neka ženska stranica kod susjeda da ih obavjestim.. gdje se to prijavljuje uopšte da povuku proizvod?

I vi u Srbiji ako ima u DM, prijavite. Neutro Roberts ima više mirisa, nota, ne samo ovaj, umal napišem okusa..



Milan Novković Milan Novković 11:44 12.12.2023

Re: Re

tessa1
...
Otkrijem ...

Citiram...

Uh, kolko sam ja toga pročitao, znao, ... (i vremenom većinu uglavnom zaboravio)

... i napalio se onomad da pišem blogove, ali, ALI, ...

Mi smo ti Ignore momenti družina, ne In medias res, pošto svaki srpski domaćin odlično poznaje suštinu svega, pa da ne gubi više vreme na to preferira isprazno lepršanje po periferiji ...

Disclaimer: tvoj komentar mi je samo asocijacija i placeholder

Fora je prosta, što se tiče ponude (uključujući I medicinsku i farmakološku): dok radiš živećeš, prosto ti je genom bar toliko resilient.

A kad se penzionišeš što pre odeš to bolje (OSIM za medicinare i farmakologe).

Mala tajna još manjih muškaraca: što žene gracioznije stare to su atraktivnije. A kill-joy fora i fazona kod žena ne fali (muškarci su još tupaviji - pošto ne kaskamo mnogo za ženama, dok nam je genetki drive mnogo manji (Peterson je negde elegantno sažeo ženski drive - nego smo manje tema na ovu temu) - na sreću ogromna većina efektivno pametnih žena ne poteže za tim

Tako, neuro i ostala toksikologija farmaceutskih proizvoda - no problemo, dobro dođe pod starije dane (da vidiš samo šta aluminijumski joni rade, al nadam se da su bar njih izbacili - uopšte ne pratim više)


tessa1 tessa1 11:46 12.12.2023

Re: Re

... i napalio se onomad da pišem blogove, ali, ALI, ...

Molim te, sad mi se tek otkrio strašan svijet oko mene.. :))
tessa1 tessa1 11:46 12.12.2023

Re: Re

Juče. :))
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:36 12.12.2023

Re:

mentol
emilia

Da li ti to porediš najjaču svetsku silu sa Balkanskom prćijom?

Ne
Tipično srpski nedostatak osećaja za realnost.
Me ne Srbi su ljubitelji mira, a Šešelj, Milošević, pa sada Vučić su u kanditaturi za Nobelovu nagradu za mir i dobra dela za čovečanstvo.


Ako je mogao Obama ne vidim zašto ne bi mogli i oni. Jedino Sloba ne bi mogao dobiti zato što ne dodeljuju posmrtno...

I svi nas vole tako pravedne, na nas bi se ugledali, imamo blistav rejting u svetu.


Pod "svet" verovatno misliš na USA i njihove vazale?
(oni nisu ni petina sveta)

Da smo na njihovom mestu, ovih imperija koje pljuckamo iz žablje perspektive, mi bi bili deset puta gori od njih.


Vi bi možda i bili, mi ne bi...

Mala slika iz nedavne istorije, pre 30 godina pokazali smo svoje kapacitete za zločin.


Jedna neslavna epizoda.
Svakako nedovoljna da se kvalifikujemo u prvu ligu zločinaca. SAD, Nemačka, Španija, Belgija Francuska, Izrael- to je genocidna liga šampiona!

Srbija jeste tamo gde joj je i mesto. Nigde. Rastrzana, izbezumljena, dezorjentisana i u kandžama bandita na vlasti. Da li će se jednom otrezniti? Sedi i gledaj.
Bajke su na drugom spratu.


Koliko mrziš Srbiju, toliko voliš floskule...

http://www.021.rs/story/Info/Srbija/360974/Nedeljkov-Onkoloskoj-pacijentkinji-trazili-da-bude-siguran-glas-da-bi-je-pomerili-na-listi-cekanja.html


U "najjačoj sili" 25 miliona ljudi ne može ni na listu čekanja...
U Srbiji svaki dijabetičar dobija insulin besplatno.



Ovo se zove odgovor na fraze.
predatortz predatortz 12:39 12.12.2023

Re:

mentol
emilia

Da li ti to porediš najjaču svetsku silu sa Balkanskom prćijom?

Ne
Tipično srpski nedostatak osećaja za realnost.
Me ne Srbi su ljubitelji mira, a Šešelj, Milošević, pa sada Vučić su u kanditaturi za Nobelovu nagradu za mir i dobra dela za čovečanstvo.


Ako je mogao Obama ne vidim zašto ne bi mogli i oni. Jedino Sloba ne bi mogao dobiti zato što ne dodeljuju posmrtno...

I svi nas vole tako pravedne, na nas bi se ugledali, imamo blistav rejting u svetu.


Pod "svet" verovatno misliš na USA i njihove vazale?
(oni nisu ni petina sveta)

Da smo na njihovom mestu, ovih imperija koje pljuckamo iz žablje perspektive, mi bi bili deset puta gori od njih.


Vi bi možda i bili, mi ne bi...

Mala slika iz nedavne istorije, pre 30 godina pokazali smo svoje kapacitete za zločin.


Jedna neslavna epizoda.
Svakako nedovoljna da se kvalifikujemo u prvu ligu zločinaca. SAD, Nemačka, Španija, Belgija Francuska, Izrael- to je genocidna liga šampiona!

Srbija jeste tamo gde joj je i mesto. Nigde. Rastrzana, izbezumljena, dezorjentisana i u kandžama bandita na vlasti. Da li će se jednom otrezniti? Sedi i gledaj.
Bajke su na drugom spratu.


Koliko mrziš Srbiju, toliko voliš floskule...

http://www.021.rs/story/Info/Srbija/360974/Nedeljkov-Onkoloskoj-pacijentkinji-trazili-da-bude-siguran-glas-da-bi-je-pomerili-na-listi-cekanja.html


U "najjačoj sili" 25 miliona ljudi ne može ni na listu čekanja...
U Srbiji svaki dijabetičar dobija insulin besplatno.




Ovo se zove "fino tranžiranje ćurke"!
Bravo!
vcucko vcucko 13:11 12.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
Zar nije proteran snagom NATO oružja sa Krima i iz cele Ukrajine? U slavnoj kontraofanzivi, koju je logistički, obaveštajno i najmoćnijim oružjem podržao NATO (za koji se ispostavilo da je izgleda go qratz i da sam godinama živeo u zabludi)?

Zanimljivo, to recimo ovde niko nije predvideo, ali su predviđane razne druge stvari, prvo da neće napasti Ukrajinu (jer je Putin tako rekao) a zatim kad se ispostavilo da ipak hoće onda da će da je pregazi za nedelju dana i prema tadašnjim prognozama moćna ruska armija bi morala biti već negde ok Gibraltara. Bilo je i somnabulija o nekim potkovicama, rekama, gotovodoprolećima, a prođe od tad evo još malo dve godine.

Ovako će biti slađe. I učinkovitije.

Kad god bilo, a biće.
maksa83 maksa83 13:36 12.12.2023

Re: Говно од човека

Ovako će biti slađe.

To možda tebi koji sediš ovde i navijaš. Onima kojima je neko otišao u celom tom sranju će biti manje slatko.
predatortz predatortz 13:57 12.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
Ovako će biti slađe.

To možda tebi koji sediš ovde i navijaš. Onima kojima je neko otišao u celom tom sranju će biti manje slatko.


To je univerzalno za svaki rat. Svaki poraz je gorak, a ni pobeda nije mnogo slađa.
Pobeda plaćena glavama golobradih momaka ne može biti slatka nikome, a ponajmanje njihovim bližnjim.

Jbga...
maksa83 maksa83 14:08 12.12.2023

Re: Говно од човека

Pobeda plaćena glavama golobradih momaka ne može biti slatka nikome,

Kako ne može, eno vidiš da može.
predatortz predatortz 14:10 12.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
Pobeda plaćena glavama golobradih momaka ne može biti slatka nikome,

Kako ne može, eno vidiš da može.


Olako se mi svi ovde frljamo rečima...
Svi!
docsumann docsumann 15:19 12.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

shmoo
promoter
shmoo
promoter
shmoo
promoter

Ovako je to bilo.


То, Чарли!

Држи се агенде!

Надам се да се Јокићева мама не зове Емилија?


Jedan je Jokić!



Један је Чарли!



Jedan je Šmuuu!



Један је Блог Б92!





a njima slični?
gvozden1 gvozden1 18:36 12.12.2023

Re: Говно од човека

Gvozden' pripada velikim zemljoposednicima a tebe koristi samo kao čip u partiji pokera. Natera te da se pobuniš protiv vlastelina pa se sa njim dogovori iza tvojih leđa, pokaže mu gde ti stoji seno, ostavi te na cedilu i kad ti ovaj sve spali 'Gvozden' te ubeđuje kako je radio u tvoju korist ali da 'objektivno' nije mogao više osim da ponekad prsne malo vode iz čaše na plamen.

Pa je zato bolje biti na strani tvog dušmanina, onoga koji ne bi znao gde je tvoje seno, i ne bi ga zapalio da mu Rusija nije rekla.

Nisu svi glupi kao ti, znaju svi gde je tvoje seno, samo neko hoće da ti ga zapali, i palio ga je mnogo puta, za razliku od Rusije, koja nije nikad.
Ostaje činjenica da je Gvozden 'loš i nikakav


A bolji je onaj ko ti pali kuću?

To, nije savršen, zato ga treba pljuvati, jer je Srbija najvažnija na svetu, i svi sve moraju za nju da žrtvuju, je logika koju onaj ukrajinski klovn koristi, pa videćemo kako će proći.


Gvouden je pomagao sa S-300 druge dok je nama tvrdio kako mu ne dozvoljavaju da nam pomogne.


I ovo se uklapa u "Srbija je najvažnija na svetu, njoj se mora uvek pomagati, inače je srpski neprijatelj"

Kao što je procenila da joj je više u interesu da napravi veliku Bugarsku, tako je procenila i da joj je u interesu da Hrvatima pošalje S300 a ne Srbiji.


. Na skali neprijatelja nisu predaleko koliko se na prvi pogled čini.


Samo si ti taj ko može da prodre u dubine suštine, pa da otkrije skrivene pozadine, koje se na prvi pogled ne vide.

A ta sposobnost se stiče kako?
U nekim školama mora biti.
Ti si izgleda neke visoke škole završio, reci koje su to škole koje daju tu sposobnost.
gvozden1 gvozden1 18:48 12.12.2023

Re: Говно од човека


Na onom blogu gde si mrtav ladan prepravio samog Jovana Ristića tvrdeći da u knjizi piše nešto što tamo ne stoji a što je bilo lako za proveriti?

Ne znam tačno na šta misliš, ali verujem da je u pitanju ono, Rusija - Bugarska, pa Srbija to je bila zvanična ruska politika, i ponavljana je mnogo puta, svaki ruski zvaničnik je bio dužan da tako govori i da tu politiku zastupa.

E sad, ti, tako ograničen, si izguglao da je neko nekom rekao to, i veruješ da niko drugi osim njega nikom drugom nije mogao to da kaže, i sad, tako glup, veruješ da si otkrio neku ekskluzivu, i svakoga ko tvrdi da je to nije samo tad izgovoreno, proglašavaš neznalicom, jer nije prepisano sa mesta na kom si ti to pročitao.

To je klasičan primer malog znanja, koje je opasno, ali tu opasnost ne mogu da razumeju ljudi sa malim znanjem.
shmoo shmoo 22:33 12.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

niccolo
Код мене у екипи поред Путина и Химлер, Кеба, Улрике Мајнхоф,...

Али и Нилс Бор, Бади Холи, Михаило Лалић, Фарук Хаџибегић, Енки Билал, Дарко Панчев,...

Плус сам Нушића омашио за један дан, а Андрића за два дана.

Novogodišnji seks deca



Јес!

Пошто су моји маторци правили журку у свом стану за свадбу (обома је то био други брак), уједно су правили и новогодишњу журку за дочек нове 1964. године.

После сам питао кеву (иначе је већ имала ћерку из првог брака старију 14 година од мене):

"Значи, кево, ти све поштено? Прво свадба, па тек онда секс? Између Нове године и Божића, и у октобру ја?"

Каже матора:

"Па него како другачије?"

Е то су некада, бре, биле жене!

А не к'о ове данас геновеве...

Треба им прво да затрудне да би на'ватале мужа.








Брате рођени, како су ови маторци свирали тада тај џез!

Било некада, сад се приповеда.




emilia emilia 05:03 13.12.2023

Re:

mentol

Ako je mogao Obama ne vidim zašto ne bi mogli i oni. Jedino Sloba ne bi mogao dobiti zato što ne dodeljuju posmrtno...

Pod "svet" verovatno misliš na USA i njihove vazale?
(oni nisu ni petina sveta)

Vi bi možda i bili, mi ne bi...

Jedna neslavna epizoda.
Svakako nedovoljna da se kvalifikujemo u prvu ligu zločinaca. SAD, Nemačka, Španija, Belgija Francuska, Izrael- to je genocidna liga šampiona!

Koliko mrziš Srbiju, toliko voliš floskule...

U "najjačoj sili" 25 miliona ljudi ne može ni na listu čekanja...
U Srbiji svaki dijabetičar dobija insulin besplatno.

Zemlja je izgubila besmislene ratove, unesrećila i sebe i region, građani ispranih mozgova podržavaju iste političare pa i dan danas.
U društvu ti se primaju korupcija, nepotizam, kult ličnosti, negativna selekcija, a ti izbacuješ premudra rešenja miss universe poput "Rešićemo se mi i Vučića jednog dana, popraviti odnos prema prirodi... Biće Srbija ok zemlja".
Hoće, malo smo se do sada igrali, časkom ćemo to rešiti već od sutra.
Zemljo otvori se!

Nemaš ni najmanju ideju šta ćeš sa ovakvom državom zapuštenom decenijama ali zato znaš najbolje šta treba drugi da rade "Vama će biti mnogo teže. Moraćete iz korena da se menjate".
Da li može gluplje od ovih gimnastika?

Ti si u poziciji čistača ulica koji živi u kolibi, smeće te guši, ne sastaviš ceo mesec sa platom ali gledaš u onog sa zamkovima i vilama i vičeš u njegovom pravcu "tebi će biti teže, moraš da se menjas"??
I nastavljaš sav pravedan i važan.
Iscepao čova iz istorije od osam hiljada godina krvavih sukoba nekoliko jadnih straničica i maše njima ljutito drhtavom rukom, misli napraviće Košavu.
"SAD, Nemačka, Španija, Belgija Francuska, Izrael- to je genocidna liga šampiona!"
A jado gde su ti Mao i Kina, Sovjeti i Staljin Sovjeti i Avganistan Sovjeti i Istočna Evropa, Japan i satiranje Koreje i Kine, Indonezija komuniste, Turci i satiranje Jermena, Kurda, Sirija i Kurdi, gde ti je Putin i Ukrajina??
Zaboravio? Ne računaju se ti milioni mučki ubijani u tvojoj knjižici?
I to samo dvadeseti i dvadeset prvi vek. To ti je na više desetina miliona genocidiranih, samo taj skup, bez Amerikanaca, bez Španaca.
Muka jedna, priučeni istoričaru moj.

Dok se ti i tebi slični veselnici koji bežite od nagomilanih problema u svojoj kući ali bi rešavali svetske Gordijeve čvorove i to sa nivoa obrazovanja osnovca iz specijalnog odelenja, kojima moralnu paniku ne izazivaju laži, neznanje, poluistine, nego istine i otrežnjavanje.

Eto tebe opet, na link kako maltretiraju i ucenjuju bolesnu ženu tebi ispred nosa u tvom komšiluku on odgovara "U "najjačoj sili" 25 miliona ljudi ne može ni na listu čekanja...
U Srbiji svaki dijabetičar dobija insulin besplatno".
E ako u Americi, onda nema veze.
Dijabetičar dobio i šta mari ako nju sad ostave da umre. Imaš li ti uopšte predstavu o zdravstvu u Srbiji i uslovima lečenja ili samo lupaš najstrašnije?
Još mi prodaje humanost?!
Koliko je duboka ova tvoja i slična tebi nesvest, koliko je to samo pokazano obrtanje stvarnosti, koliko samoobmana, opravdanja, koliko impotentnog kvazipatriotizma na rečima samo naravno, i uz što veću galamu, valja više prostote opseniti.

Vladaš, vidim, i pouzdanim podacima "koga prezire 90% čovečanstva" sigurno si anketirao "čovečanstvo". Ili se obavestio na srbin.info. Drž Ameriku o njoj znaš tu oko nule a na sigurno poentira kod polusveta.
Od silne pameti i ljubavi ode ti zemlja na doboš. Kamen na kamenu neće ostati dok ti "anketiraš" osam milijardi. Ako ti to ne pomogne, ništa neće.

E jesu isto Obama i Šešelj u tvom poremećenom koordinantnom sistemu, ne sumnjam.
Ali tvoji odgovori pokazuju do koje mere ljudi nisu sposobni da koriste najosnovnije alate logike i kolika je zapravo glupost i nerazumevanje sveta oko sebe kod prosečnog srpskog glasača.
Mene je sramota da čitam ovolike gluposti tebe očito nije da ih pišeš. Nisi u tome jedini, istina.


mentol mentol 09:38 13.12.2023

Re:

Ti si u poziciji čistača ulica koji živi u kolibi, smeće te guši, ne sastaviš ceo mesec sa platom ali gledaš u onog sa zamkovima i vilama i vičeš u njegovom pravcu "tebi će biti teže, moraš da se menjas"??


Nisam čistač ulica ali moja kolibica je moja slobodica. Imam i izvor, šumu, zemlju da obrađujem... ne mogu mi ništa ni Vučić ni Plenković...
A da će njemu, u zamku, biti teže ako se ne promeni, biće mu... (Matej 19,24)



A jado gde su ti Mao i Kina, Sovjeti i Staljin Sovjeti i Avganistan Sovjeti i Istočna Evropa, Japan i satiranje Koreje i Kine, Indonezija komuniste, Turci i satiranje Jermena, Kurda, Sirija i Kurdi, gde ti je Putin i Ukrajina?? To ti je na više desetina miliona genocidiranih, samo taj skup.
Zaboravio?


A kako si ti Engleze zaboravila ? I njih sam izostavio

Imaš li ti uopšte predstavu o zdravstvu u Srbiji i uslovima lečenja ili samo lupaš najstrašnije?


Evo, moje iskustvo:
Pre tačno godinu dana odem u KC Vojvodine, s uputom, na maksiofacijalnu da mi uklone izraslinu na vratu za koju sam mislio da je masno tkivo. Doktor je pipnuo i rekao mi da nije masno tkivo nego tumor žlezde a na moje pitanje kakav odgovorio je da ne zna, biopsiju ne sme da radi, kad izvadi poslaće na patologiju pa ćemo videti...
Sutradan sam u državnoj ambulanti uradio ultrazvučni pregled, analize krvi, RTG srca i pluća(internistu sam sačekao par dana), sledeće sedmice mu odneo nalaze a on mi zakazao operaciju desetak dana posle toga. Upozorio me je da tu prolazi splet živaca i da mi ne može garantovati da posle operacije neće ostati paralizovana polovina lica (kao Franji Tuđmanu)...

Zgrada maksiofacijalne hirurgije je oronula, hrana užasna ali su sestre ljubazne i stručne iako su premalo plaćene za zaista težak posao koji rade.
Operaciona sala je nova, moderna.
Operacija je trajala tri sata, dr. Benjamin Nalić je vrhunski hirurg i sačuvao mi je mimiku pa, evo, da mu se ovom prilikom i javno zahvalim
Verovatno ne treba ni da spomenem da je sve to išlo na teret fonda i nisam ništa platio.
PHD nalaz je pokazao da je tumor bio benigni (čekanje na njega je bilo najdužih deset dana u mom životu)

E jesu isto Obama i Šešelj u tvom poremećenom koordinantnom sistemu, ne sumnjam.


Nisu isto. Šešelj je bezopasan, običan lajavac, a Obama je poremećeni satanista, s rukama krvavim do lakata...

tessa1 tessa1 09:57 13.12.2023

Re:

Čitam juče da je za onaj film sa umrlom Dž. Roberts scenario zajedno sa Esmailom radio lično Obama tj sam Obama kao prije neki dan Marks bog lično, ili šta? Pomislila sam isto vidjevši ko je producent i da Alijeva priča ovlaš, mrvicu izlazi iz predvidljivog kalupa..




Kad ste kod vađenja krvi, juče mi ponudi Google na Youtube (?)


Dovoljno je samo pogledati minut od 03:00.. samo, smm-o, samoa



tessa1 tessa1 10:04 13.12.2023

Re:

Gospodne, upozorvavama vas.. stari moj, a on ne prestaje.. :))
predatortz predatortz 10:05 13.12.2023

Re:

Dovoljno je samo pogledati minut od 03:00.. samo, smm-o, samoa


Joj, đe Vukana nađe?!
Vukan je prso ko oblanda, udara na najogoljeniji populizam, vergla priču za najgluplji deo populacije.
Njegove informacije se najčešće pokazuju kao netačne, izgubio je niz procesa u kojim je tužen za klevetu i opozicija se distancirala od njega u potpunosti.
On se do podne svađa sa celim svetom, a od podne sa samim sobom!

Prilično sam blizak sa nekolicinom ljudi iz samog vrha SDS. Njihovo mišljenje o njemu se svodi na:
Ma, pusti budalu!
tessa1 tessa1 10:12 13.12.2023

Re:

Dobro sad, nije poenta u tome kakav je njegov imidž u skupštini..

Vukanović je sam, nije glup, drugi tj hercegovački temperament i čini mi se poštenjačina.. Takav kako kod nas kažu “nigdje se zaputio nije”, ako nije lud..
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:24 13.12.2023

Re:

mentol


Nisam čistač ulica ali moja kolibica je moja slobodica. Imam i izvor, šumu, zemlju da obrađujem... ne mogu mi ništa ni Vučić ni Plenković...


Imaš lijepu kolibicu. I danas, ponekad, zastanem kraj takvih kuća pa ih razgledam sa divljenjem.
Da li si je izolovao i ako jesi kako?

Nisu isto. Šešelj je bezopasan, običan lajavac, a Obama je poremećeni satanista, s rukama krvavim do lakata...


Kad izbacim ovo "satanista" onda mogu potpisati ovu rečenicu. Bez zadrške.

kamilo_emericki kamilo_emericki 10:27 13.12.2023

Re:

predatortz

Njegove informacije se najčešće pokazuju kao netačne, izgubio je niz procesa u kojim je tužen za klevetu i opozicija se distancirala od njega u potpunosti.
On se do podne svađa sa celim svetom, a od podne sa samim sobom!



To da je prije nekoliko godina pokrenuo na internetu akciju skupljanja novca da plati presuđene kazne i odšteta govori o njemu više od bilo čega.

tessa1 tessa1 10:31 13.12.2023

Re:

Prvo, ide Kamilo u skriptu. Uh, uh.


Drugo, kad bi se sve nezakonite radnje dokazivale lako, gdje bi taj svijet završio? Pazi, tužen za klevetu, Vukanović je kao onaj dašak u izreci sa paukovom mrežom..
gedza.73 gedza.73 10:32 13.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
tako ograničen, si izguglao da je neko nekom rekao to, i veruješ da niko drugi osim njega nikom drugom nije mogao to da kaže, i sad, tako glup, veruješ da si otkrio neku ekskluzivu, i svakoga ko tvrdi da je to nije samo tad izgovoreno, proglašavaš neznalicom, jer nije prepisano sa mesta na kom si ti to pročitao.

Ti si čovek neuništiv.
Nije tačno ono što je sam Jovan Ristić napisao u svojoj knjizi nego je tačna tvoja konstrukcija zasnovana na 'neko drugi nekom drugom preneo'.
To je klasičan primer malog znanja, koje je opasno, ali tu opasnost ne mogu da razumeju ljudi sa malim znanjem.

Izvini Sokrate nisam te odmah prepoznao. Dobro je dok ti imaš veliko 'znanje'.
gedza.73 gedza.73 10:40 13.12.2023

Re:

mentol
Šešelj je bezopasan, običan lajavac

Takoreći duša od čoveka. Jel' on ono bi pravnik?

Evo, moje iskustvo:

Dva starija korisnika zdravstvenih usluga. Uporedno, višegodišnje iskustvo kaže da je kod nas daleko gore. Nema veze sa platama nego sa sistemom. Ali ako smatraš da je dobro onda u njemu i uživaj.
mentol mentol 11:10 13.12.2023

Re:

kamilo_emericki


Imaš lijepu kolibicu. I danas, ponekad, zastanem kraj takvih kuća pa ih razgledam sa divljenjem.
Da li si je izolovao i ako jesi kako?


Mineralna vuna pa preko gips ploče. PVC prozori (spolja se baš i ne uklapa ali stari drveni nisu dihtovali... Baš je dobro ušuškana Naramak drva i bude toplo do jutra.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:29 13.12.2023

Re:

mentol
kamilo_emericki


Imaš lijepu kolibicu. I danas, ponekad, zastanem kraj takvih kuća pa ih razgledam sa divljenjem.
Da li si je izolovao i ako jesi kako?


Mineralna vuna pa preko gips ploče. PVC prozori (spolja se baš i ne uklapa ali stari drveni nisu dihtovali... Baš je dobro ušuškana Naramak drva i bude toplo do jutra.

tessa1 tessa1 14:00 13.12.2023

Re:


Predatortz, ne stigoh maloprije,

Evo Đorđe Vučinić, sa Vukanovićeve liste, Klub poslanika Za pravdu i red, obojica su iz Hercegovine..

Ima 24 god, ne znam jel završio pravo, iz komentara ispod čitam kao i za Vukanovića, ljudi glasaju za njih, podržavaju.. Vukanović je istoričar, dramatičan, to što njega ne voli opozicija ne znači ništa osim da je i njih prozivao, kavgao i sa njima,

Đorđe je drugi tip čovjeka i sjede jedan do drugog, istog su cilja.

Prvih 5 min je sjajan, meni tačno drago vidjeti, milina mi neka.. :)


tessa1 tessa1 14:02 13.12.2023

Re:

420.000 maraka prošla godine je išlo za medalje..
predatortz predatortz 14:13 13.12.2023

Re:

Predatortz, ne stigoh maloprije,


Ako želiš da mi kažeš da vladajuća garnitura u RS krade, što kaže narod Bogu iz očiju, to odavno znam.

Ono čega se ja plašim je da će biti prilično kasno kada ljudi shvate šta se zapravo krije iza Vučićevog i Dodikovog srbovanja i čiji su to igrači.
tessa1 tessa1 14:29 13.12.2023

Re:

Ako želiš da mi kažeš da vladajuća garnitura u RS krade, što kaže narod Bogu iz očiju, to odavno znam.

Ne, hoću da kažem, u takvom okruženju ne možeš diskvalifikovati nekog da je lud,

Đorđe je i mlad i pametan i u istom je klubu kao i Vukanović.. njemu Vukanović nije lud, ni meni tj njegova ludost je jedini način trenutno..


Posebno ne diskvalifikovati nekog da je pogrešan čovjek jer nema platiti kazne za klevetu milionera i njihovih podanika u zemlji..

Čovječe, čovječe, dokaz da je krenuo grlom u jagode (nisam siguran šta ovo znači:), nije dokaz njegovog lošeg karaktera nego nema čime poplaćati kazne za klevetu onih koji sve drže u rukama, pišu zakone, stavraju prema svojim idejama zgrtanja novca nova pravila..


Ono čega se ja plašim je da će biti prilično kasno kada ljudi shvate šta se zapravo krije iza Vučićevog i Dodikovog srbovanja i čiji su to igrači.


Ne znam na šta misliš. Dodik i Vučić su dvije vrste političkog djelovanja, i na dva različita najradije bih napisala istorijska i politička staništa, sistema, nisu im isti ni novci kojim raspolažu, ne stižu na isti način.. Dodik je u RS metastazirao, oporavka nema najmanje 50 god, šta je u Srbiji ja ne razumijem, blog nije dovoljno da bih razumjela, ne mogu vjerovati da ga, Vučića, biraju bosanska seljoberija iz RS i Milijane u zemlji sa 6-7 miliona stanovnika kako se to ovde na kraju nekako uvijek ispostavi..
predatortz predatortz 14:32 13.12.2023

Re:

Ne, hoću da kažem, u takvom okruženju ne možeš diskvalifikovati nekog da je lud,


Mogu jer je dijabola i njegova lupetanja više štete nego što koriste.


ne mogu vjerovati da ga biraju bosanska seljoberija iz RS i Milijane u zemlji sa 6-7 miliona stanovnika kako se to ovde na kraju nekako uvijek ispostavi..


Ma, pusti hajvane!
tessa1 tessa1 14:33 13.12.2023

Re:

Mogu jer je dijabola i njegova lupetanja više štete nego što koriste.

Kome štete? Opoziciji koja je došla na poklonjenje Vučiću u Beograd?
tessa1 tessa1 14:33 13.12.2023

Re:

Narodu njih dvojica ne štete.
tessa1 tessa1 16:13 13.12.2023

Re:

U međuvremenu vodi desetak sudskih sporova pred sudovima u Trebinju, Podgorici i Banjaluci protiv lokalnih moćnika zbog optužbi za navodnu klevetu i duševne boli, i braneći se sam bez advokata najveći dio sporova rješava u svoju korist.


Klub za pravdu i red čine Nebojša i Đorđe iz Trebinja, Zagorka Zara Grahovac rođena u Mostara i Milan iz Banjaluke..

Istoričar, pravnik, profesorica engleskog i veterinar.


Vi kako hoćete tj kako morate. :)






(na stranici pišu dobre tekstova, npr kakve interese Orban ima u RS sa samo nekih 170 Mađara, ima, energetske)
shmoo shmoo 00:12 15.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

docsumann
shmoo
promoter
shmoo
promoter
shmoo
promoter

Ovako je to bilo.


То, Чарли!

Држи се агенде!

Надам се да се Јокићева мама не зове Емилија?


Jedan je Jokić!



Један је Чарли!



Jedan je Šmuuu!



Један је Блог Б92!





a njima slični?




Један је Доксуман!


alselone alselone 09:20 09.12.2023

Da još nešto kažem za televiziju

na naše teme:

Mislim da je Gugl izbacio potpuno fejk demo. Tipa ko kada je Nikola snimao kamion na baterije kako ide nizbrdo. Ono što su pokazali na snimku nije ni blizu onoga kako radi njihov AI. A radi loše. Uporedo sam danima testirao GPT, Kopilot i taj nji'ov Bard, štagod. Evo baš jutros smo izbacili novu verziju i pisali Release notes. Uzeo sam te Notes koje je napisala produkt menadžerka i provukao kroz sva tri da vidim šta ću dobiti. Osim GPT-a sve ostalo je sranje.

Gugl je toliko u defanzivi da su morali Brina da izvuku i pokazuju ga kao mečku "evo vidite milijarder kucač, on je kucao, baš je puno kucao, a milijarder je, zar to nije super". Prvo se pojavila informacija kako je "contibute to technical paper", što znači da je pisao neki executive summary ili slično sranje, a zatim je to preinačeno kako je pisao kod. Pisao je moj, da ne lajem. Pa i da jeste, AI im je objektivno sranje, tuku ga rutinski neki open source modeli tipa Mistra itsl, a da ne kažem za GPT.

Milan Novković Milan Novković 11:12 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

alselone
na naše teme:

Mislim da je Gugl izbacio potpuno fejk demo. Tipa ko kada je Nikola snimao kamion na baterije kako ide nizbrdo. Ono što su pokazali na snimku nije ni blizu onoga kako radi njihov AI. A radi loše. Uporedo sam danima testirao GPT, Kopilot i taj nji'ov Bard, štagod. Evo baš jutros smo izbacili novu verziju i pisali Release notes. Uzeo sam te Notes koje je napisala produkt menadžerka i provukao kroz sva tri da vidim šta ću dobiti. Osim GPT-a sve ostalo je sranje.

Gugl je toliko u defanzivi da su morali Brina da izvuku i pokazuju ga kao mečku "evo vidite milijarder kucač, on je kucao, baš je puno kucao, a milijarder je, zar to nije super". Prvo se pojavila informacija kako je "contibute to technical paper", što znači da je pisao neki executive summary ili slično sranje, a zatim je to preinačeno kako je pisao kod. Pisao je moj, da ne lajem. Pa i da jeste, AI im je objektivno sranje, tuku ga rutinski neki open source modeli tipa Mistra itsl, a da ne kažem za GPT.


Ja mislim da je priča jako kompleksna i zavisi u kom delu si se zadesio.

Mislim da je Google godinama ispred svih ostalih (petljancije sa demoom na stranu).

Evo baš se probudio u novu verziju Edge browsera i kažem ajd da kopilotiramo malo na stare teme:

- Na mesec dana stare teme još uvek nje ni blizu Bardu od pre mesec dana: some frindge QM, Ruso, Hybrid computing, Analogue computing, Quantum computing

- Meni prosto nije preterano koristan na teme koje iole bolje poznajem, Bard jeste.

- I jedina mi je zabava da posmatram kako održava kontekst i prepevava moja pitanja i komentare u searches, gde onda udara u inferiornu search engine

Ja sam godinama svako malo tražio od Gugleta da mi indeksira fotke - neka stvarno heavy-duty rabota se tamo dešava.

Meni u ovoj MS raboti ima dosta MS petljancije, eno sada će, možda, i našeg Iliju da šutnu - good old MS - Sam A je product negativne selekcije, na sreću jako dobar, ali ne vrh.

Razmisli samo o Google nano verziji - ok, ne može da se nosi sa full blown verzijama, ali je i tako malecka bolja od Groka. Prosto se radi o čudesno malom parametarskom prostoru koji ne bi "smeo" da bude toliko dobar, a jeste, valjda, bem li ga ako nisu i benchmarks isfolirali ...

... tj meni su delovi multimodalnong fintiranja pitanje comp snage, volje za prezentaciom , ... manje bitni

Razumem frustraciju povrh marketinškig i inih strategema, da ne bih 16naj čireva dobio od nerviranja ja umem dosta često da ih pustim da prohujaju pored mene
alselone alselone 11:17 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Meni u ovoj MS raboti ima dosta MS petljancije, eno sada će, možda, i našeg Iliju da šutnu - good old MS - Sam A je product negativne selekcije, na sreću jako dobar, ali ne vrh.

Ilija se meni čini kao najprincipijelinija i tehničkija osoba u celoj to Kasandra seriji.

Šta mislim da se desilo? Mislim da je Sam malo zaleteo i ponudio saradnju "arapskim investitorima", reportedly, na šta mu je pokazalo da može da izleti iz firme direktno Satji u krilo ako ne bude slušao. Mislim da mu je to "deep state" pokazao, i da je shvatio da AI ne može tek tako da pređe u nečije druge ruke nego ima da ostane domaće, američko, što podržavam. Momak se bio baš zaleteo.
alselone alselone 11:19 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Razmisli samo o Google nano verziji - ok, ne može da se nosi sa full blown verzijama, ali je i tako malecka bolja od Groka. Prosto se radi o čudesno malom parametarskom prostoru koji ne bi "smeo" da bude toliko dobar, a jeste, valjda, bem li ga ako nisu i benchmarks isfolirali ...


Grok je baš grok. Ali ne sumnjam da će Mask to isterati do neke veoma ozbiljne verzije.
Nano Google je OK, baš po tekstu, ali nisam siguran za upotrebljivost. U današnje vreme kada praktično imamo datasphere iz Hajperiona svugde oko nas, što bi išta diplojovao kod sebe?
maksa83 maksa83 11:56 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Mislim da je Gugl izbacio potpuno fejk demo.


Jes, ispostavilo se da je demo fejk ko kuća, i da se nastavljaju Guglove mnogo-se-htelo-mnogo-se-obećalo nevolje sa AI andperformingom. Imali su i sa Bardom skandal kada se pojavio interni memo od zaposlenih koji kaže "ljudi, ne možemo u ovom sranju dedicu da spalimo" tj. da je Bard release "zbrzan, sjeban i komično kartkovid", što se drugovi desi kada bez kompromisa "gađaš rok" i "ima da izađe tog dana jer ja tako kažem". Apple ima sličnu stvar sa svojim sinhronizovanim releasovima MacOS-a i iOS-a koji mora da bude na jesen, a realno ni jedan ni drugi ne budu tad skroz gotovi pa sledeća tri meseca izlaze zakrpe, ali Google sa Bardom baš izbrukao kao Apple onomad sa Mapama (koje su sad bar za Ameriku, kažu ljudi, bolje i upotrebljivije od Google Mapa koje su u međuvremenu postale bloatware).

Google kaska u AI priči, nikakav smoke & mirrors demo to ne može da sakrije.
alselone alselone 12:47 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Google kaska u AI priči, nikakav smoke & mirrors demo to ne može da sakrije.

I ja mislim. Baš veliki promašaj za nekog ko je vodio tu oblast. Rang Majkrosoftovog promašaja za mobile i cloud.

Mene pomalo popušta frka und panika za AI. Mislio sam da će napredak biti veći ali mi deluje da smo ušli u saturaciju sa trenutnim modelima i moguće da velikog napretka neće biti u nekom jednocifrenom a možda i dvocifrenom broju godina. Ispostavlja se da čak i ovi LLMovi nisu neki veliki modelsko-algoritamski pomeraj koliko je brute force sa količinom podataka, procesorkom moći i memorijom. Deluje da skoro svi LLMovi konvergiraju ka veoma sličnom znanju ako ih dovoljno dugo treniraš nad istim podacima. Naleteo sam na tako neki izveštaj.
Milan Novković Milan Novković 12:53 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

maksa83
Mislim da je Gugl izbacio potpuno fejk demo.


Jes, ispostavilo se da je demo fejk ko kuća, i da se nastavljaju Guglove mnogo-se-htelo-mnogo-se-obećalo nevolje sa AI andperformingom. Imali su i sa Bardom skandal kada se pojavio interni memo od zaposlenih koji kaže "ljudi, ne možemo u ovom sranju dedicu da spalimo" tj. da je Bard release "zbrzan, sjeban i komično kartkovid", što se drugovi desi kada bez kompromisa "gađaš rok" i "ima da izađe tog dana jer ja tako kažem". Apple ima sličnu stvar sa svojim sinhronizovanim releasovima MacOS-a i iOS-a koji mora da bude na jesen, a realno ni jedan ni drugi ne budu tad skroz gotovi pa sledeća tri meseca izlaze zakrpe, ali Google sa Bardom baš izbrukao kao Apple onomad sa Mapama (koje su sad bar za Ameriku, kažu ljudi, bolje i upotrebljivije od Google Mapa koje su u međuvremenu postale bloatware).

Google kaska u AI priči, nikakav smoke & mirrors demo to ne može da sakrije.

Ma lako se zaobiđu njihovi smoke & mirrors za širu publiku (mene svi nerviraju sa verbose odgovorima u nečemu gde bi već trebali da me profilišu kao osobu sa tim osnovnim znanjima) prosto probaš sam.

Evo ja probao Genini, dao mu image - 18-20 godina star, medium quality semantički, ovlaš zbrkan sintaksno, ... - pa kažem:


TFP (Tarzan from Prigrevica): Can you try and explain this picture?

The image you sent is a diagram of a marketplace interface. The interface is divided into the following sections:

Plug-and-play subsystem: This subsystem provides the basic infrastructure for the marketplace, such as authentication, authorization, and payment processing.

Metadata: This section contains information about the products and services that are being offered on the marketplace.

Templates: This section contains pre-designed templates for product listings, buyer requests, and other types of content.

Proprietary agents: These agents are responsible for carrying out specific tasks on the marketplace, such as matching buyers and sellers, and managing transactions.

Audit agents: These agents monitor the marketplace for fraud and other malicious activity.

Workflow agents: These agents automate the workflow for various tasks on the marketplace, such as order fulfillment and dispute resolution.

Security agents: These agents protect the marketplace from cyber attacks.

Matching agents: These agents match buyers with sellers based on their needs and preferences.

Bids and offers (active queries and content): This section displays the active bids and offers on the marketplace.

Attachment store: This section stores attachments to product listings, buyer requests, and other types of content.

The diagram also shows how the different sections of the marketplace interface interact with each other. For example, the plug-and-play subsystem provides the authentication and authorization services that are needed by all of the other sections. The metadata section is used by the matching agents to identify and match buyers with sellers. The templates section is used by users to create product listings, buyer requests, and other types of content.

The marketplace interface is designed to be flexible and extensible, so that it can be adapted to meet the specific needs of different marketplaces. For example, the proprietary agents section can be used to implement custom features that are specific to a particular marketplace.

I hope this explanation is helpful. Please let me know if you have any other questions.


TFP: Which part will be responsible for geometric reasoning, and why would we need that on a market place?

The component responsible for geometric reasoning in a marketplace interface would likely be part of the proprietary agents section. These agents are responsible for carrying out specific tasks on the marketplace, such as matching buyers and sellers, and managing transactions. Geometric reasoning could be used for tasks such as:

Optimizing product placement: By analyzing the layout of a marketplace, geometric reasoning could be used to identify the most effective locations for placing products. This could help to maximize sales and improve customer satisfaction.

Optimizing route planning: For sellers who need to deliver products to buyers, geometric reasoning could be used to plan the most efficient route. This could save sellers time and money.

Enforcing product dimensions: To ensure that products are listed accurately, geometric reasoning could be used to verify that product dimensions are entered correctly. This could help to prevent disputes between buyers and sellers.

In addition to these specific tasks, geometric reasoning could also be used to improve the overall usability and functionality of a marketplace interface. For example, it could be used to generate maps of the marketplace, to create interactive product displays, and to provide real-time guidance to buyers and sellers.

Here are some specific examples of how geometric reasoning could be used in a marketplace interface:

A marketplace for furniture could use geometric reasoning to suggest furniture arrangements that fit within the buyer's space.

A marketplace for home goods could use geometric reasoning to recommend products that are compatible with each other.

A marketplace for clothing could use geometric reasoning to suggest clothing that would flatter the buyer's body type.

By incorporating geometric reasoning into its design, a marketplace interface can provide a more user-friendly and efficient experience for both buyers and sellers. This can lead to increased sales, improved customer satisfaction, and a more competitive marketplace.


Itd, objasniću, ako ne u ovim sada blogovima a onda uskoro, zašto je ovo mnogo više inteligencija od ogromne većine LLM šik & avangarde goodies
Milan Novković Milan Novković 13:00 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

alselone
Google kaska u AI priči, nikakav smoke & mirrors demo to ne može da sakrije.

I ja mislim. Baš veliki promašaj za nekog ko je vodio tu oblast. Rang Majkrosoftovog promašaja za mobile i cloud.

Mene pomalo popušta frka und panika za AI. Mislio sam da će napredak biti veći ali mi deluje da smo ušli u saturaciju sa trenutnim modelima i moguće da velikog napretka neće biti u nekom jednocifrenom a možda i dvocifrenom broju godina. Ispostavlja se da čak i ovi LLMovi nisu neki veliki modelsko-algoritamski pomeraj koliko je brute force sa količinom podataka, procesorkom moći i memorijom. Deluje da skoro svi LLMovi konvergiraju ka veoma sličnom znanju ako ih dovoljno dugo treniraš nad istim podacima. Naleteo sam na tako neki izveštaj.

Otprilike, statistička komponenta im je ogromna, iako im je real world modeling dobro čuvana tajna i donekle do doviše različit.

Fotkama ih treba testirati da bi im ošacovao medium to long term potencijal.
alselone alselone 13:06 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

avangarde goodies

Ašvaganda goodies.

To sam počeo da pijem.
Milan Novković Milan Novković 14:51 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Milan Novković
maksa83
Mislim da je Gugl izbacio potpuno fejk demo.


Jes, ispostavilo se da je demo fejk ko kuća, i da se nastavljaju Guglove mnogo-se-htelo-mnogo-se-obećalo nevolje sa AI andperformingom. Imali su i sa Bardom skandal kada se pojavio interni memo od zaposlenih koji kaže "ljudi, ne možemo u ovom sranju dedicu da spalimo" tj. da je Bard release "zbrzan, sjeban i komično kartkovid", što se drugovi desi kada bez kompromisa "gađaš rok" i "ima da izađe tog dana jer ja tako kažem". Apple ima sličnu stvar sa svojim sinhronizovanim releasovima MacOS-a i iOS-a koji mora da bude na jesen, a realno ni jedan ni drugi ne budu tad skroz gotovi pa sledeća tri meseca izlaze zakrpe, ali Google sa Bardom baš izbrukao kao Apple onomad sa Mapama (koje su sad bar za Ameriku, kažu ljudi, bolje i upotrebljivije od Google Mapa koje su u međuvremenu postale bloatware).

Google kaska u AI priči, nikakav smoke & mirrors demo to ne može da sakrije.

Ma lako se zaobiđu njihovi smoke & mirrors za širu publiku (mene svi nerviraju sa verbose odgovorima u nečemu gde bi već trebali da me profilišu kao osobu sa tim osnovnim znanjima) prosto probaš sam.

Evo ja probao Genini, dao mu image - 18-20 godina star, medium quality semantički, ovlaš zbrkan sintaksno, ... - pa kažem:


TFP (Tarzan from Prigrevica): Can you try and explain this picture?

The image you sent is a diagram of a marketplace interface. The interface is divided into the following sections:

Plug-and-play subsystem: This subsystem provides the basic infrastructure for the marketplace, such as authentication, authorization, and payment processing.

Metadata: This section contains information about the products and services that are being offered on the marketplace.

Templates: This section contains pre-designed templates for product listings, buyer requests, and other types of content.

Proprietary agents: These agents are responsible for carrying out specific tasks on the marketplace, such as matching buyers and sellers, and managing transactions.

Audit agents: These agents monitor the marketplace for fraud and other malicious activity.

Workflow agents: These agents automate the workflow for various tasks on the marketplace, such as order fulfillment and dispute resolution.

Security agents: These agents protect the marketplace from cyber attacks.

Matching agents: These agents match buyers with sellers based on their needs and preferences.

Bids and offers (active queries and content): This section displays the active bids and offers on the marketplace.

Attachment store: This section stores attachments to product listings, buyer requests, and other types of content.

The diagram also shows how the different sections of the marketplace interface interact with each other. For example, the plug-and-play subsystem provides the authentication and authorization services that are needed by all of the other sections. The metadata section is used by the matching agents to identify and match buyers with sellers. The templates section is used by users to create product listings, buyer requests, and other types of content.

The marketplace interface is designed to be flexible and extensible, so that it can be adapted to meet the specific needs of different marketplaces. For example, the proprietary agents section can be used to implement custom features that are specific to a particular marketplace.

I hope this explanation is helpful. Please let me know if you have any other questions.


TFP: Which part will be responsible for geometric reasoning, and why would we need that on a market place?

The component responsible for geometric reasoning in a marketplace interface would likely be part of the proprietary agents section. These agents are responsible for carrying out specific tasks on the marketplace, such as matching buyers and sellers, and managing transactions. Geometric reasoning could be used for tasks such as:

Optimizing product placement: By analyzing the layout of a marketplace, geometric reasoning could be used to identify the most effective locations for placing products. This could help to maximize sales and improve customer satisfaction.

Optimizing route planning: For sellers who need to deliver products to buyers, geometric reasoning could be used to plan the most efficient route. This could save sellers time and money.

Enforcing product dimensions: To ensure that products are listed accurately, geometric reasoning could be used to verify that product dimensions are entered correctly. This could help to prevent disputes between buyers and sellers.

In addition to these specific tasks, geometric reasoning could also be used to improve the overall usability and functionality of a marketplace interface. For example, it could be used to generate maps of the marketplace, to create interactive product displays, and to provide real-time guidance to buyers and sellers.

Here are some specific examples of how geometric reasoning could be used in a marketplace interface:

A marketplace for furniture could use geometric reasoning to suggest furniture arrangements that fit within the buyer's space.

A marketplace for home goods could use geometric reasoning to recommend products that are compatible with each other.

A marketplace for clothing could use geometric reasoning to suggest clothing that would flatter the buyer's body type.

By incorporating geometric reasoning into its design, a marketplace interface can provide a more user-friendly and efficient experience for both buyers and sellers. This can lead to increased sales, improved customer satisfaction, and a more competitive marketplace.


Itd, objasniću, ako ne u ovim sada blogovima a onda uskoro, zašto je ovo mnogo više inteligencija od ogromne većine LLM šik & avangarde goodies

A vidi ovaj (semi-hidden tema: consensus seeking):

Ja: What is on this image?



The image you sent is a flowchart of the process of decision making in the context of ontologies, intelligent content, and consumption, interpretation and quantification of domain knowledge.

The flowchart shows the following steps:

Elicitation of initial preferences in the form of parameter values. This step involves gathering information from decision-makers about their preferences, such as the importance they place on different factors.

Specification of global judgements in the form of holistic evaluations of alternatives. This step involves developing a way to assess the different alternatives under consideration, taking into account all of the relevant factors.

Disaggregation analysis. This step involves breaking down the global judgements into their component parts, in order to identify the specific areas where there is agreement or disagreement.

Aggregation of preferences. This step involves combining the preferences of the individual decision-makers into a single consensus preference.

Calculation and display of consensus and agreement degrees. This step involves calculating the degree of consensus and agreement among the decision-makers, and displaying this information to them.

Robustness/sensitivity analysis. This step involves assessing the robustness of the decision to changes in the parameter values.

Generation of new organizational knowledge. This step involves using the decision-making process to generate new knowledge about the organization, such as new categories or new ways of organizing the domain knowledge.

Selection of new categories to which alternatives with low degrees of robustness and agreement are reassigned. This step involves identifying the alternatives that are most in need of further consideration, and reassigning them to new categories where they can be assessed more effectively.

Specification of restriction on parameter values. This step involves identifying the parameter values that are most critical to the decision, and specifying restrictions on those values.

The flowchart also shows the following feedback loops:

The decision-makers can review the results of the disaggregation analysis and the robustness/sensitivity analysis, and revise their preferences accordingly.

The decision-makers can also review the new organizational knowledge generated in step 7, and use this information to revise the global judgements in step 2.

The flowchart is intended to be a general framework for decision making in the context of ontologies, intelligent content, and consumption, interpretation and quantification of domain knowledge. The specific steps involved in the process will vary depending on the specific decision being made and the resources available.

Additional notes

The flowchart also mentions the following terms:

Ontologies: Ontologies are formal representations of knowledge that can be used to describe concepts, relationships, and constraints in a particular domain.

Intelligent content: Intelligent content is content that can be processed and understood by machines. This can include ontologies, as well as other types of content such as text, images, and videos.

Consumption, interpretation and quantification of domain knowledge: This term refers to the process of gathering, understanding, and measuring domain knowledge. This can be done using a variety of methods, such as surveys, interviews, and analysis of existing data.


PS: Resetovali su Bard u odnosu na onaj od pre mesec dana i ima jako mnogo bagova u context procesiranju, oybiljnih sa dead-locks.

Nebitno, dečije bolesti, ja samo startujem novi chat.
alselone alselone 18:38 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Nebitno, dečije bolesti, ja samo startujem novi chat.


Ovo nije uopšte loše, moram priznati. Nije baš revolucionarno, ali može da se koristi za netrivijalne poslove.

Nego, stigla mi šunka i slanina iz Prigrevice. Moram ti priznati da su vrhunske.

Time treba da se bavimo, jebeš AI. Mislim da bi britanci poludeli, i onako im je klopa sranje. :)
zilikaka zilikaka 18:48 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Nego, stigla mi šunka i slanina iz Prigrevice. Moram ti priznati da su vrhunske.

Time treba da se bavimo, jebeš AI.

Mi već drugu godinu imamo ozbiljan problem.
Kolega koji je umeo da pripremi vrhunsku slaninu, prodao kuću u kojoj je to radio. Od onda se snalazimo al niko ne pravi to ni blizu kao on. Kupimo parče, probamo, pa vidimo za koji dan da to nije ono što treba...I tako redom. Ni on nije našao zamenu. T
Da zlo bude veće, žena od koje uzimamo kobasice (a kolju svako malo) jutros reče da pauziraju do februara. A mi na nuli sa zalihama
alselone alselone 18:52 09.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Mi već drugu godinu imamo ozbiljan problem.
Kolega koji je umeo da pripremi vrhunsku slaninu, prodao kuću u kojoj je to radio. Od onda se snalazimo al niko ne pravi to ni blizu kao on. Kupimo parče, probamo, pa vidimo za koji dan da to nije ono što treba...I tako redom. Ni on nije našao zamenu. T
Da zlo bude veće, žena od koje uzimamo kobasice (a kolju svako malo) jutros reče da pauziraju do februara. A mi na nuli sa zalihama


Godina nije najbolja. Mene je on zvao pre par dana da se raspita za narednu turu i ja mu naručio 4 slanine i 3 šunke i kaže da je nestašica slanine. Nestašica slanine u Bačkoj! Propast!

A stvarno lepo radi čovek.
crossover crossover 00:46 10.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

alselone
Nestašica slanine u Bačkoj!


Откровење Јованово 6,8.
alselone alselone 08:37 10.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Откровење Јованово 6,8.

Kraj je blizu!

tessa1 tessa1 09:16 10.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Sveštenik na terasi kuće vlasnika plantaže maka. (Ozark)

magnus magnus 11:50 10.12.2023

Re: Da još nešto kažem za televiziju

Nego, stigla mi šunka i slanina iz Prigrevice. Moram ti priznati da su vrhunske.

Time treba da se bavimo, jebeš AI. Mislim da bi britanci poludeli, i onako im je klopa sranje. :)
meni kum nekidan zbavio malo neke rakije iz čačka,vrhunska , ja njemu uvijek nabavim dobro ulje, uporno mu govorim da ti ljudi ( to mu je bratić) vide kako se par entuzijasta u Istri podiglo sa uljem , da tako dignu šljivu na veći nivo al teško je to
solo solo 12:22 09.12.2023

Srbija ne sme da stane.


A ako stane.....

Черевићан Черевићан 12:59 09.12.2023

трагом Woz-a

или....Zapravo je fascinantno

живот нас усрао па се....задесисмо
у време настанка чуда -компјутера,
но нека ме зебња лагацко подрива
докле ли то чудо...може да дотера
highshalfbooze highshalfbooze 14:30 09.12.2023

Možda samo za banana plemena

Zapravo je fascinantno u kako povezanom i transakcionom svetu živimo kada jedan Aleksandar Vučić može da iznajmi i Stiva Wozniaka kao što se iznajmljuje animator za dečiji rođendan.

Ali, ako pratiš "right-to-repair movement" isti on je rekao sledeće:
But Mr Wozniak, 70, said: "Companies inhibit [the right to repair] because it gives the companies power, control, over everything.

"It's time to start doing the right things."

Dakle, prvi čovek firme koja je inovator svih načina da svoje kupce napravi zavisnicima je ovo rekao.
maksa83 maksa83 14:55 09.12.2023

Re: Možda samo za banana plemena

Dakle, prvi čovek firme koja je inovator svih načina da svoje kupce napravi zavisnicima je ovo rekao.

Nije on prvi čovek firme, nije ni petstoti, ni pethiljaditi još otpr. od raskola Apple II - Mac kada je on je tamo zaposleni sa rednim brojem br. 1 bez ikakve odgovornosti sa simboličnom platom od $50 nedeljno i drže ga tamo formalno zaposlenog kao živu skulpturu, prilično sam siguran da ne ide svaki dan na posao niti da za bilo šta odgovara, zato može da si dozvoli takve stvari. Njegov Apple angažman se završio kada se slupao pilotirajći avionom za koji nije imao ni obuku ni licencu sa još nekoliko ljudi u njemu. Formalno od '85 on nikave veze sa Eplom nema, čak je i rasprodao većinu akcija - da nije, danas ga ne bi Vučić iznajmljivao kao Mečku Božanu za par stotina K USD nego bi mogao da dođe i kaže "Pošto sve ovo severno od ove velike reke? Zapakujte mi i taj grad pored."

NNN NNN 15:39 09.12.2023

Re: Možda samo za banana plemena

iznajmljivao kao Mečku Božanu za par stotina K USD
Negde sam naleteo da je "osnovni paket Rent-a-Woz" 75 hiljada
(nisam siguran koliko je relevantno, ali mi daje neku okvirnu sliku)
zilikaka zilikaka 16:07 09.12.2023

Re: Možda samo za banana plemena

Pošto sve ovo severno od ove velike reke? Zapakujte mi i taj grad pored."

Evo ga još jedan što bi trgovao Banatom.
Dobro, aj to i da razumem, poso je poso, al šta će mu (tom Vozu) Pančevo?
maksa83 maksa83 16:19 09.12.2023

Re: Možda samo za banana plemena

Evo ga još jedan što bi trgovao Banatom.

Ne nego ću Sremom pa da mi vraća robu i traži pare nazad...
alselone alselone 17:48 09.12.2023

Re: Možda samo za banana plemena

Ne nego ću Sremom pa da mi vraća robu i traži pare nazad...

U Sremu samo jedna stvar valja.
zoja444 zoja444 15:30 09.12.2023

mobilni operater u sevdahu

makso, srecan ti rodjendan... ako je danas a i ako i nije. nek je tebi i tvojima sve sa srecom.
maksa83 maksa83 16:36 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

Hvala Zojo jeste, odlična ti je obaveštajna služba svima bonuse da razdeliš.
zoja444 zoja444 16:57 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

kakva obavestajna sluzba... sama kao list na vetru... ti si se ofirao. jel bila vasina torta?
maksa83 maksa83 17:00 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

kakva obavestajna sluzba... sama kao list na vetru... ti si se ofirao. jel bila vasina torta?

Bila Švarcvald i minjoni iz Bombaja.
zoja444 zoja444 17:07 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

jel bombaj kod cvetka? tamo, valjda, jos postoji, neka poslasticarnica sa sjajnim minjonima.
predatortz predatortz 17:16 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

maksa83
kakva obavestajna sluzba... sama kao list na vetru... ti si se ofirao. jel bila vasina torta?

Bila Švarcvald i minjoni iz Bombaja.


Pošto smo ustanovili da nisi jeo urmašice ili, ne dao bog, tulumbe, pridružujem se čestitkama!
alselone alselone 17:55 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

Pošto smo ustanovili da nisi jeo urmašice ili, ne dao bog, tulumbe, pridružujem se čestitkama!


Kolači su vam ubosni generalno sranje ali zato druge stvari znaju biti vrhunske. Skoro mi je donelo zreli livanjski sir Puđa, pa još u maslinovom ulju. Vrhunska stvar!
zilikaka zilikaka 17:59 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

Pošto smo ustanovili da nisi jeo urmašice ili, ne dao bog, tulumbe...

Možemo zaključiti da je kod kuće baš nešto silno zabrljao. Pazi kad mu ni na rođendan to nisu dali
maksa83 maksa83 19:12 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

jel bombaj kod cvetka? tamo, valjda, jos postoji, neka poslasticarnica sa sjajnim minjonima.

Bombaj je mnogo bliže Đermu nego Cvetku i da, to su po menE najbolji minjoni u gradu.
predatortz predatortz 19:26 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

Kolači su vam ubosni generalno sranje


Слажем се!
zoja444 zoja444 19:51 09.12.2023

Re: mobilni operater u sevdahu

setila sam se gde je bombaj. to je sa desne strane ka cvetku, mozda cak i na cosku. ja mislim na poslasticarnicu sa leve strane, u velikim ciglastim zgradama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:45 09.12.2023

zar i strinu?

predatortz predatortz 23:02 09.12.2023

Nego, jbte...

Baš sam senilni deda postao!
Ja obećah da se kod Makse više javljati neću i zaboravio...
maksa83 maksa83 23:38 09.12.2023

Re: Nego, jbte...

Ja obećah da se kod Makse više javljati neću i zaboravio...

Skleroza divna boles' - ne boli a svaki dan naučiš nešto novo!
predatortz predatortz 10:25 10.12.2023

Re: Nego, jbte...

maksa83
Ja obećah da se kod Makse više javljati neću i zaboravio...

Skleroza divna boles' - ne boli a svaki dan naučiš nešto novo!


I stalno upoznaješ novu raju!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana