Ljubav| Moj grad| Nostalgija| Sex| Umetnost

Beg od ljubavi

jednarecfonmoi RSS / 10.10.2023. u 00:37

jedne veceri u beogradu, mogla bih da pocnem recenicu…a gde drugde, pitam se,kad gde god da odem, ipak ce to neko vece da pripadne mom gradu.

sa ajpeda se u daljini cuo glas ele fitzgerald kako bez imalo napora peva “get out of town” i kaze njemu da ode od nje, njemu u koga je zaljubljena ludo, jer joj se  previse priblizio.
 
drugar mi se poveri preko telefona jedne noci, kad je vec duboko zagazio u tamu  i alkohol da on zna da ce jednog dana doci ta neka zena koju ceka i za kojom cezne, da ce je videti i pobeci glavom bez obzira.
 
mozda jednom napisem duze na ovu temu, ali nek danas bude nesto drugo
.
koje pesme vam se uklapaju, slike, filmovi, price, gde je bas ovo glavni motiv?
“ how ever faraway, i will always love you” pevali su the cure …
  


Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

promoter promoter 06:38 10.10.2023

Eh!

pitam se,kad gde god da odem

Možda negde na ćevape?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:06 10.10.2023

Re: Eh!

vise volim pljeskavicu u tortilji, ne u somunu.bile nekad na sajmu,sad se tesko to nadje.

nijeto tema bloga. kratak je, procitao si. imas pitanje, odgovori….ako znas…

ali tesko ces ti da uvrnes mozak u tvom pravcu, tvoj mozak je matematicki, pragmatican.

promoter promoter 07:20 10.10.2023

Re: Eh!

jednarecfonmoi
vise volim pljeskavicu u tortilji, ne u somunu.bile nekad na sajmu,sad se tesko to nadje.

nijeto tema bloga. kratak je, procitao si. imas pitanje, odgovori….ako znas…

ali tesko ces ti da uvrnes mozak u tvom pravcu, tvoj mozak je matematicki, pragmatican.


Beži ti od tih alkoholičara.
Kaži tome da te pijan ne zove noću.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:47 10.10.2023

Re: Eh!

promoter
jednarecfonmoi
vise volim pljeskavicu u tortilji, ne u somunu.bile nekad na sajmu,sad se tesko to nadje.

nijeto tema bloga. kratak je, procitao si. imas pitanje, odgovori….ako znas…

ali tesko ces ti da uvrnes mozak u tvom pravcu, tvoj mozak je matematicki, pragmatican.


Beži ti od tih alkoholičara.
Kaži tome da te pijan ne zove noću.


ja se nikad nisam napila u zivoru, ziva istina, nikad probala. ali ne smetaju mi ljudi da cirkaju kad im cefne.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 19:56 12.10.2023

Re: Eh!

vise volim pljeskavicu u tortilji, ne u somunu.bile nekad na sajmu,sad se tesko to nadje.




pazi kad tacno znam mesto o kome pricas. svojevremeno dok sam bio 'mali od bureka' dok smo bili na vapi, tortiljana je bila idealno mesto za klopu.

elem, na mene red da donesem za celu ekipu pa krene narucivanje u tortilji ili u zemicki, gurmanske punjene obicne pa pogotovo prelivi luk ajvar urnebes ljutenica kajkak caciki pavlaka ovo ono kurte murte ja sve uredno zapisao i krecem u akciju. ulece koleginica b. otherwise known as 'babac' i dere se 'meni samo jednu praznu tortilju'.

i ja joj doneo - praznu tortilju. kako sam tada ostao u zivotu to mi ni danas nije jasno :)


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:43 12.10.2023

Re: Eh!

dragosevacprekjuce
vise volim pljeskavicu u tortilji, ne u somunu.bile nekad na sajmu,sad se tesko to nadje.




pazi kad tacno znam mesto o kome pricas. svojevremeno dok sam bio 'mali od bureka' dok smo bili na vapi, tortiljana je bila idealno mesto za klopu.

elem, na mene red da donesem za celu ekipu pa krene narucivanje u tortilji ili u zemicki, gurmanske punjene obicne pa pogotovo prelivi luk ajvar urnebes ljutenica kajkak caciki pavlaka ovo ono kurte murte ja sve uredno zapisao i krecem u akciju. ulece koleginica b. otherwise known as 'babac' i dere se 'meni samo jednu praznu tortilju'.

i ja joj doneo - praznu tortilju. kako sam tada ostao u zivotu to mi ni danas nije jasno :)



sjajno :)
jima u bg na konjarniku na jednom mestu u tortilji i ima na nbg gde ponekad pristanu. drugde gde god da pitas samo sto ne pucaju u tebe.
a to je poseban ulus. evo malopre posle sto godina narucili pljeske, neki leskovacki rostilj. ok je ali nije to to kao kad ogladnis na sajmu i onda odes pljeskavicu.

ovo ces se ti sigurni zgroziti ali ja volim i secernu penu.to gde god vidim, uzimam i blamiram se tom prilikom :)
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 22:02 12.10.2023

Re: Eh!

jima u bg na konjarniku na jednom mestu u tortilji

gdeee

ja sam sa konjarnika, a za tasu obavestenje da nisu cetiri idiota na nbg nego tri idiota na konjarniku.

(ajde i ja cetvrti sa njima)




jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:22 12.10.2023

Re: Eh!

dragosevacprekjuce
jima u bg na konjarniku na jednom mestu u tortilji

gdeee

ja sam sa konjarnika, a za tasu obavestenje da nisu cetiri idiota na nbg nego tri idiota na konjarniku.

(ajde i ja cetvrti sa njima)




[/quote

napisacu ti privatno.

cudi me da ne znas>>>>
solo solo 07:38 10.10.2023

oće,doći će sigurno

drugar mi se poveri preko telefona jedne noci, kad je vec duboko zagazio u tamu i alkohol da on zna da ce jednog dana doci ta neka zena koju ceka i za kojom cezne, da ce je videti i pobeci glavom bez obzira.




Sjajan blog. Kratak ali jebitačan. Što bi reko Spiridon mora da se čita između redova.

NegoštobirekomojdrugTasakojijedobionadimakpoTasmanijskomDžavolujel'jevećideoosnovneškole proveoućoškuzajebavajućiučiteljicedabiisampostaoučitelj - A sad ozbiljno - očemujeovajblog?

Kataklizmakomunizma.

Vratite se sve vam je oprošteno.
zoja444 zoja444 07:50 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

solo, morbidan si do besvesti. eto tih subliminalnih poruka. jel ovo drzis iznad ili prekoputa kreveta?
solo solo 07:58 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

eto tih subliminalnih poruka


Vidiš da radi?
zoja444 zoja444 08:17 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

solo, promasio si blog. da, mozda ti je i ovo neki tatoo na telu. ali ne, ti sigurno ne volis tetovaze. popij bozu. tebi alkohol i ne treba.
solo solo 08:22 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

ali ne, ti sigurno ne volis tetovaze.


Ni alkohol draga Zoki, ni alkohol.



Šta kaže sad subliminalka haa?

Pazi desno rame- ima i klozet bog te 'ebo.

Oni starinski ko što je Tasa onomad postavljao na blogu.

p.s.

Ima i ovce levo dole,pasu.

Ovce pasu travu,čovek jede ovce tako da se čovek računa u Vegane druga ruka.

'ebo te svi smo mi Vegani!

zoja444 zoja444 08:30 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

nisi kreativan. dzaba ti trud. tu fakultet ne igra nikakvu ulogu. davno si ti pobegao od ljubavi.
solo solo 08:38 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

davno si ti pobegao od ljubavi.


Zoki....idemo dalje....

shmoo shmoo 11:52 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

solo

NegoštobirekomojdrugTasakojijedobionadimakpoTasmanijskomDžavolujel'jevećideoosnovneškole proveoućoškuzajebavajućiučiteljicedabiisampostaoučitelj



Мојне, бре, да лажеш оволики народ!

Био сам добро дете.

Имао сам проблема само са другом Рајом, а не са учитељицама.

(Кад се појавио филм Тито и ја, моја кева гледа и каже:"Е, ти си као мали био исти овакав као овај Зоки! И иста си срања правио!" )






Јбт, са сваке рекреативне наставе и екскурзије сам се вратио кући оједеног дупета па су ме код куће лечили.




predatortz predatortz 11:55 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno


Јбт, са сваке рекреативне наставе и екскурзије сам се вратио кући оједеног дупета па су ме код куће лечили.




Ja sam u osnovnoj bio redovan učesnik svih fizičkih obračuna. U školskim i vanškolskim aktivnostima.
Majka, bog da joj dušu prosti, je imala običaj da me umije, lepo začešlja, pa me tera da zvonim na vrata onoga koga sam izmlatio (ili dobio batine od njega, nije pravila razliku), da se izvinjavam.

Znaš kako sam lepo uvežbao tekst!
Samo su se imena menjala...
Šmekerski!
shmoo shmoo 12:29 10.10.2023

Re: oće,doći će sigurno

predatortz

Znaš kako sam lepo uvežbao tekst!
Samo su se imena menjala...







Milan Novković Milan Novković 08:40 10.10.2023

Transzodiac ...

...on zna da ce jednog dana doci ta neka zena koju ceka i za kojom cezne...

... u raljama života

solo solo 08:50 10.10.2023

Šut od života samo osta....

.. u raljama života


Da ostanemo u temi.

All Dead, All Dead

She came without a farthing
A babe without a name
So much ado ‘bout nothing
Is what she’d try to say
So much ado my lover
So many games we played
Through ev’ry fleeted summer
Through ev’ry precious day

All dead all dead
All the dreams we had
And I wonder why I still live on
All dead all dead
And alone I’m spared
My sweeter half instead
All dead and gone - all dead

All dead all dead
At the rainbow’s end
And still I hear her own sweet song
All dead all dead
Take me back again
I know my little friend’s
All dead and gone

Her ways are always with me
I wander all the while
But please you must forgive me
I am old but still a child

All dead all dead
But I should not grieve
In time it comes to ev’ryone
All dead all dead
But in hope I breathe
Of course I don’t believe
You’re dead and gone
All dead and gone
https://lyricstranslate.co


bene_geserit bene_geserit 03:42 11.10.2023

Re: Transzodiac ...

Ovaj strelac sa slike gore ima kompozitni luk.
Niosam odoleo da ne primetim, otkad je maksa ili ko već okačio ono o kompozitnim lukovima, postao sam potpuno fasciniran tom temom.
Milan Novković Milan Novković 07:57 11.10.2023

Re: Transzodiac ...

bene_geserit
Ovaj strelac sa slike gore ima kompozitni luk.
Niosam odoleo da ne primetim, otkad je maksa ili ko već okačio ono o kompozitnim lukovima, postao sam potpuno fasciniran tom temom.

Holanđanin jedan, umetnik, nobodyhere, ja mu baš gotivim site i linkovao sam ga dosta u početku blogovanja, a onda postao lenj

Evo mu jednog priloga u temi bloga (sve mu je u ime fazona na svoj račun):

Where could she be? <-- Uglavnom su mu stranice interaktivne - ovde "pravougaonik", a spirala je link na sledeći random fazon.


Spiridon Spiridon 08:55 10.10.2023

..

"drugar mi se poveri preko telefona jedne noci, kad je vec duboko zagazio u tamu i alkohol da on zna da ce jednog dana doci ta neka zena koju ceka i za kojom cezne, da ce je videti i pobeci glavom bez obzira."

malo mi je nejasan ovaj deo.

Znaci on veruje da ce se jednog dana pojaviti njegova ljubav (za kojom pati i ceka je celog zivota) i koju ce on ladno otkaciti?

Desanka bar kaze "nemoj mi prici" ali ovaj zna da ce mu ona prici, a on ce pobeci???

Koja zena ce ponuditi svolju ljubav ovakvom coveku?

predatortz predatortz 08:58 10.10.2023

Re: ..

Znaci on veruje da ce se jednog dana pojaviti njegova ljubav (za kojom pati i ceka je celog zivota) i koju ce on ladno otkaciti?


Delimo dilemu!
Zašto da traćim vreme čekajući nekog imaginarnog da bih ga otkačio?
Biće da drugar, u alkoholnom magnovenju, nije mogao da lepo složi misao...
solo solo 09:06 10.10.2023

Re: ..

Biće da drugar, u alkoholnom magnovenju, nije mogao da lepo složi misao...


Jbg. tako ti je kad se u alkoholu mešaju žanrovi.

Ako ostavljaš alkohol
ostavi meni.


Spiridon Spiridon 09:08 10.10.2023

Re: ..

predatortz
Znaci on veruje da ce se jednog dana pojaviti njegova ljubav (za kojom pati i ceka je celog zivota) i koju ce on ladno otkaciti?


Delimo dilemu!
Zašto da traćim vreme čekajući nekog imaginarnog da bih ga otkačio?
Biće da drugar, u alkoholnom magnovenju, nije mogao da lepo složi misao...


ja kapiram da je razocaran ali mu je scenario dosta labav.


predatortz predatortz 09:19 10.10.2023

Re: ..



ja kapiram da je razocaran ali mu je scenario dosta labav.


prilično autodestruktivan, ako mene pitaš.
No, davno sam se pomirio sa činjenicom da postoje ljudi koji od svih ljubavi najviše vole onu prema patnji i samosažaljenju.
Ja ih ne razumem, ali svestan sam da nisam merna jedinica.
solo solo 09:20 10.10.2023

Re: ..

merna jedinica


angie01 angie01 13:44 10.10.2023

Re: ..

No, davno sam se pomirio sa činjenicom da postoje ljudi koji od svih ljubavi najviše vole onu prema patnji i samosažaljenju.


koliko je meni trebalo da skontam, da je to nacin zivota, skretanje paznje, jer ne moze drugacije, bolje reci, kamcenje paznje.

neki ljudi su bukvalno razvili mehanizam da su pacenici i u tome uzivaju, ne moraju nista, nema odgovornosti za ono sto im se desava, nema angazovanja, borbe, nista, ono teku u svojim jadikovkama.

koji god problem da iskazu, njima ni jedno ponudjeno resenje neogovara, kako im sta ponudite, oni bez razmisljanja imaju odgovor, zasto to ne moze:)))....ono, neresivi slucajevi
noboole noboole 23:18 14.10.2023

Re: ..

angie01
No, davno sam se pomirio sa činjenicom da postoje ljudi koji od svih ljubavi najviše vole onu prema patnji i samosažaljenju.


koliko je meni trebalo da skontam, da je to nacin zivota, skretanje paznje, jer ne moze drugacije, bolje reci, kamcenje paznje.

neki ljudi su bukvalno razvili mehanizam da su pacenici i u tome uzivaju, ne moraju nista, nema odgovornosti za ono sto im se desava, nema angazovanja, borbe, nista, ono teku u svojim jadikovkama.

koji god problem da iskazu, njima ni jedno ponudjeno resenje neogovara, kako im sta ponudite, oni bez razmisljanja imaju odgovor, zasto to ne moze:)))....ono, neresivi slucajevi


A, obicno tvrde da su razumni i realni?

Kako ovo poznato zvuci ...
Черевићан Черевићан 11:00 10.10.2023

загажен

или....nekad bilo

женске су ме гањале.......одвазда
било је плавих црних... и мешано,
цениле ме због... ми посебности
ваљда је тако од Творца..то дано

и сад остарелом........... ...у дууге ми ноћи
смењују се жеље ал' немош домоћи
nask nask 11:39 10.10.2023

Ne znam zašto baš ova

gavros gavros 11:59 10.10.2023

Ne znam da li odgovara

opisanoj situaciji ali meni omiljena jubavna



edit: Nešto šteka link na blogu, dakle - Mariah Carey - My All

zoja444 zoja444 14:19 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

gavros, i meni je ta jedna od omiljenih ali samo koncertna verzija 4 divas dal u karnegi holu ili metropolitan operi. fantazija. ne mogu da kacim klipove.
gavros gavros 17:24 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Misliš na ovu verziju? Ne nalazim 4 Divas ali ima nešto kao



Malo su je modifikovali pri kraju
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:04 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

hvala mnogima od vas za zanimljive komentare i opaske….

kod druga mog nema samosazaljenja….nimalo.

vi se svesno u tom unapred odricete ljubavi jer znate da ce vam kad tad doneti patnju…ili vama ili drugoj strani

imate taj motiv kod selimovica u knjizi “dervis i smrt”.

u pesmi bjelog dugmeta “ptico malena” ( “hteo sam ti reci bjezi od mene”)

blog i jeste napisam da se setite primera….napisete recenicu, ili ako neko nadje sliku koja “prica”o tome



zoja444 zoja444 21:19 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

gavros, valjda je to to. ne mogu da vidim, da ne davim objasnjenjem. kad sparta po bini sa jednog kraja na drugi. ta verzija ima ekstra mocnu energiju. mnogo mi se svidja.
zoja444 zoja444 21:27 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarec, siguran put za beg od ljubavi, da ne kazem u propast je sto duzi zajednicki zivot. znam da ne mislis ti na to. nek je cimer i najbolji prijatelj ziv i zdrav kao metuzalem. lepo je ziveti u neznanju i mastanju.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:25 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

zoja,mislim da je duhovito ovo sto si napisala, ova prva recenica.

drago mi je da kapiras o cemu sam pisala….

ljudi koji posmatraju stvari crno na belo, pragmaticno, tesko da mogu da prihvate ovaj motiv.to im je svakako nelogicno.




nask nask 23:20 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

siguran put za beg od ljubavi, da ne kazem u propast je sto duzi zajednicki zivot

Totalno se ne slažem.
zoja444 zoja444 23:34 10.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

nask, sve je to pitanje srece. biras od onog sto ti je ponudjeno. meni se tako zalomilo. jos je ovo bilo najbolje resenje. place mi se koliko sam morala da se promenim.
nask nask 00:15 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Slažem se, samo sam reagovao na takvu generalizaciju. Inače, što su ljudi duže zajedno imaju više razloga da se vole.
zoja444 zoja444 01:43 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

kako ko. neko pocne i da se mrzi.
predatortz predatortz 05:55 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

zoja444
kako ko. neko pocne i da se mrzi.


Pa, slušaj...
Razvod u ovoj zemlji je odavno dozvoljen.
Mnogo civilizovanije se razvesti nego javno olajavati nekoga ko je bio tvoj izbor i prisećati se svojih afera, takođe u javnosti.

Ne znam kakav je tvoj čovek, što kažu nisam sa njim hleba jeo, ali ovakvo tvoje lice, koje na tu temu pokazuješ ovde, nije lepo.
promoter promoter 06:22 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

zoja444
jednarec, siguran put za beg od ljubavi, da ne kazem u propast je sto duzi zajednicki zivot. znam da ne mislis ti na to. nek je cimer i najbolji prijatelj ziv i zdrav kao metuzalem. lepo je ziveti u neznanju i mastanju.

Ne bih mogao da se složim sa ovim tvojim iskazom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:42 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

promoter i predator,

ja mislim skroz suprotno od zoje, ako se ljudi “nadju” itekako mogu da zive dugo zajedno uz puno ljubavi i posyovanja.

ipak, imaslucajeva i kad se ljudi vole ali karakteri su im takvi da im je zivot zagorcan svadjama.

njena prva recenica, ako se pogleda izdvojeno od daljeg konteksta i samo kao odgovor na temu bloga moze da se shvati i kao duhovita….
Milan Novković Milan Novković 07:49 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

promoter
zoja444
jednarec, siguran put za beg od ljubavi, da ne kazem u propast je sto duzi zajednicki zivot. znam da ne mislis ti na to. nek je cimer i najbolji prijatelj ziv i zdrav kao metuzalem. lepo je ziveti u neznanju i mastanju.

Ne bih mogao da se složim sa ovim tvojim iskazom.

Naučiš ženu da bude srećna uživajući u tuđoj sreći.

Tako, kad krišom pojedeš punu tepsiju krempita iz frižidera, koje je ona napravila za goste, nisi samo ti srećan, nego i ona

(Prigrevačka škola filozofije - zbirka lekcija za jesen-zima 2023
solo solo 07:52 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Tako, kad krišom pojedeš punu tepsiju krempita iz frižidera, koje je ona napravila za goste, nisi samo ti srećan, nego i ona


A gosti?
Milan Novković Milan Novković 08:00 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

solo
Tako, kad krišom pojedeš punu tepsiju krempita iz frižidera, koje je ona napravila za goste, nisi samo ti srećan, nego i ona


A gosti?

Gosti su ozbiljni ljudi kojima je interesantnija tema partizani-četnici, i zasednu da konačno razreše sitnice u toj priči
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:33 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Milan Novković
solo
Tako, kad krišom pojedeš punu tepsiju krempita iz frižidera, koje je ona napravila za goste, nisi samo ti srećan, nego i ona


A gosti?

Gosti su ozbiljni ljudi kojima je interesantnija tema partizani-četnici, i zasednu da konačno razreše sitnice u toj priči



svaka cast za goste koji menjaju kolace za “ ma samo ja da ti kazem i objasnim, to ovako bilo…”

znam pricu o padajuce-klizecoj sofi nekog davnog ambasadora. naime, dodju visoke i poluvisoke zvanice te krenu u raspravu ali sve onako fino diplomatski, ali od kolicine govore, ipak se uzive, a sto se vise uzive, oni i mrdaju, pa tako jedan po jedan sklize na pod.
:)
promoter promoter 09:50 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarecfonmoi
promoter i predator,

ja mislim skroz suprotno od zoje, ako se ljudi “nadju” itekako mogu da zive dugo zajedno uz puno ljubavi i posyovanja.

ipak, imaslucajeva i kad se ljudi vole ali karakteri su im takvi da im je zivot zagorcan svadjama.

njena prva recenica, ako se pogleda izdvojeno od daljeg konteksta i samo kao odgovor na temu bloga moze da se shvati i kao duhovita….

Ma!
Ima tu svega.
milisav68 milisav68 20:40 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarecfonmoi
kod druga mog nema samosazaljenja….nimalo.

blog i jeste napisam da se setite primera….napisete recenicu, ili ako neko nadje sliku koja “prica”o tome

Pa onda si trebala da ostaviš uputstvo za upotrebu - u čitanju misli.

Sad ozbiljno, možda samosažaljenje nije prava reč, ali recimo nekakav kukavičluk jeste.Možda i sebičluk.

Jer ljubav/veza/brak je davanje-primanje, razne vrste kompromisa...

Mislim, što bi se mučili nešto u životu, kad će ionako da umremo.





predatortz predatortz 20:51 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Sad ozbiljno, možda samosažaljenje nije prava reč, ali recimo nekakav kukavičluk jeste.Možda i sebičluk.


Za takve likove moj tast kaže:

Neće ni kako on hoće!



Odličan opis nekih ljudi. Ja takve izbegavam, nemam živaca za njihova prenemaganja.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:11 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

predatortz
Sad ozbiljno, možda samosažaljenje nije prava reč, ali recimo nekakav kukavičluk jeste.Možda i sebičluk.


Za takve likove moj tast kaže:

Neće ni kako on hoće!



odlican opis nekih ljudi. Ja takve izbegavam, nemam živaca za njihova prenemaganja.


o jbt milisave, predatore i ostali,

sta vam je ????

pa dakle ne mogu da verujem. covek je to rekao v smekerski i nije mislio STVARNO. pri tom je likcina, pametan, dobar, i i ostvaren u svakom smislu. ovo je rekao kao neki pesnik, metaforicki…lirski…kad bi ga videli kako izgleda, bilo bi vam jasno da nimalo nije sklon prenemaganju… ne verujem da bi neko i smeo da mu to kaze:)
kako mozete tako bukvalnii da budete?

ispisala bih vam jednu pricu o aleksandru makedonskom koja bas o ovome govori, ali nemam snage stvarno.

ako cete i dalje da pogresno tumacite coveka koga ni ne znate, ok,i nastavite li u istom stilu, onda tamo gde vi vidite zid, ja vidim ptice koje lete u nebo. i necete zameriti ni vi meni a ni ja vama.
milisav68 milisav68 21:51 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarecfonmoi
ako cete i dalje da pogresno tumacite

Ma bre, čitamo šta pišeš, otkud znamo da je tip - likčina?

Ako tražiš neko tumačenje, onda pitaj ko zna da gleda u šolju od kafe.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:58 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

milisav68
jednarecfonmoi
ako cete i dalje da pogresno tumacite

Ma bre, čitamo šta pišeš, otkud znamo da je tip - likčina?

Ako tražiš neko tumačenje, onda pitaj ko zna da gleda u šolju od kafe.



kakvim to tonom se ti meni obracas milisave?

tako necemo razgovarati.

razgovor je zavrsen.
predatortz predatortz 22:03 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara


o jbt milisave, predatore i ostali,


O čoveku znam samo ovo kako si ga ti predstavila.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:11 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

predatortz

o jbt milisave, predatore i ostali,


O čoveku znam samo ovo kako si ga ti predstavila.



pa jbt, zar i ti sine brute.

procitaj jos jednom pojasnjenje.

nemoj shvatati b u k v al n o.

jel ovo neka fora. zezas me?

predatortz predatortz 22:17 11.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarecfonmoi
predatortz

o jbt milisave, predatore i ostali,


O čoveku znam samo ovo kako si ga ti predstavila.



pa jbt, zar i ti sine brute.

procitaj jos jednom pojasnjenje.

nemoj shvatati b u k v al n o.

jel ovo neka fora. zezas me?




Ne zezam te.
Onako kako si ga opisala, što ne znači da je stvarno takav, izgledalo nam je da je neki melanholik, nesiguran u sebe i svoje kvalitete.

Poznajem nekoliko takvih osoba i ta njihova osobina počinje da biva naporna.

solo solo 23:11 11.10.2023

Milisave otpisan si

kakvim to tonom se ti meni obracas milisave?

tako necemo razgovarati.

razgovor je zavrsen.





Milisav naleteo na ,,tvrdo,,

Aj' sad.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:35 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

predatortz
jednarecfonmoi
predatortz

o jbt milisave, predatore i ostali,


O čoveku znam samo ovo kako si ga ti predstavila.



pa jbt, zar i ti sine brute.

procitaj jos jednom pojasnjenje.

nemoj shvatati b u k v al n o.

jel ovo neka fora. zezas me?




Ne zezam te.
Onako kako si ga opisala, što ne znači da je stvarno takav, izgledalo nam je da je neki melanholik, nesiguran u sebe i svoje kvalitete.

Poznajem nekoliko takvih osoba i ta njihova osobina počinje da biva naporna.



nisam ga opisala tako nego ste vi spojili alkohol i tu recenicu shvatili bukvalno i onda se asocirali na neke sasvim drugacije ljude.
mozda vam se to toliko “urezalo” da onda niste obratili paznju dalje na kontekst bloga.
ali ok, odustajem, odoh da zamisljam hiljade ptica koe lete ka zalasku sunca.



shmoo shmoo 07:37 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarecfonmoi
predatortz
jednarecfonmoi
predatortz

o jbt milisave, predatore i ostali,


O čoveku znam samo ovo kako si ga ti predstavila.



pa jbt, zar i ti sine brute.

procitaj jos jednom pojasnjenje.

nemoj shvatati b u k v al n o.

jel ovo neka fora. zezas me?




Ne zezam te.
Onako kako si ga opisala, što ne znači da je stvarno takav, izgledalo nam je da je neki melanholik, nesiguran u sebe i svoje kvalitete.

Poznajem nekoliko takvih osoba i ta njihova osobina počinje da biva naporna.



nisam ga opisala tako nego ste vi spojili alkohol i tu recenicu shvatili bukvalno i onda se asocirali na neke sasvim drugacije ljude.
mozda vam se to toliko “urezalo” da onda niste obratili paznju dalje na kontekst bloga.
ali ok, odustajem, odoh da zamisljam hiljade ptica koe lete ka zalasku sunca.


Немој да се љутиш на нас.

Треба да схватиш да ми овде одавно нисмо пубертетлије и да су многи од нас овде много пута у животу пролазили кроз такве ситуације, што као главни актери што као пажљиви слушаоци за кафанским столом, и многи од нас имају много таквих другара као што је овај твој.

И једино што ја могу да кажем после толиких година и толиког искуства са таквим ситуацијама као што је ова твоја...

Знаш, нико не пије зато што воли него зато што мора.

А када почне да воли ту чињеницу да пије, онда је већ готово.



П.С. - Сад се сетих моје бабе како каже мојој сестри која у том тренутку има 20-30 година:


- Ћерко, изгледа да ти је добар овај момак. Што се не удаш за њега?

- Па не волим га, баба.

- Нема то везе, ћерко, заволећеш га касније.


Баба се удала за деду тако што га је први пут видела на венчању. Деди из Београда наводаџисали девојку из Кекенде.

Изродили су баба и деда шесторо деце у свом браку.





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:52 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

shmoo
jednarecfonmoi
predatortz
jednarecfonmoi
predatortz

o jbt milisave, predatore i ostali,


O čoveku znam samo ovo kako si ga ti predstavila.



pa jbt, zar i ti sine brute.

procitaj jos jednom pojasnjenje.

nemoj shvatati b u k v al n o.

jel ovo neka fora. zezas me?




Ne zezam te.
Onako kako si ga opisala, što ne znači da je stvarno takav, izgledalo nam je da je neki melanholik, nesiguran u sebe i svoje kvalitete.

Poznajem nekoliko takvih osoba i ta njihova osobina počinje da biva naporna.



nisam ga opisala tako nego ste vi spojili alkohol i tu recenicu shvatili bukvalno i onda se asocirali na neke sasvim drugacije ljude.
mozda vam se to toliko “urezalo” da onda niste obratili paznju dalje na kontekst bloga.
ali ok, odustajem, odoh da zamisljam hiljade ptica koe lete ka zalasku sunca.


Немој да се љутиш на нас.

Треба да схватиш да ми овде одавно нисмо пубертетлије и да су многи од нас овде много пута у животу пролазили кроз такве ситуације, што као главни актери што као пажљиви слушаоци за кафанским столом, и многи од нас имају много таквих другара као што је овај твој.

И једино што ја могу да кажем после толиких година и толиког искуства са таквим ситуацијама као што је ова твоја...

Знаш, нико не пије зато што воли него зато што мора.

А када почне да воли ту чињеницу да пије, онда је већ готово.



П.С. - Сад се сетих моје бабе како каже мојој сестри која у том тренутку има 20-30 година:


- Ћерко, изгледа да ти је добар овај момак. Што се не удаш за њега?

- Па не волим га, баба.

- Нема то везе, ћерко, заволећеш га касније.


Баба се удала за деду тако што га је први пут видела на венчању. Деди из Београда наводаџисали девојку из Кекенде.

Изродили су баба и деда шесторо деце у свом браку.








tasoooooooooo, pa molim te procitaj jos jednom ceo blog.

takodje moje odgovore drugima i pojasnjenja.

covek NIJE alkos.

covek NE SMARA ( jedan od divnih ljudi koji ume da saslusa)

covek NIJE samosazaljiv, covek je rekao tu recenicu u stlu “ he, he, pojavice se ta neka koja ce mi doci glave pa cu zbrisati” NIJE mislio zaista da bezi.

ovo je konacno i poslednje objasnjavanje.

:)

solo solo 08:08 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

tasoooooooooo, pa molim te procitaj jos jednom ceo blog.

ovo je konacno i poslednje objasnjavanje.


Pobogu i zabogu a što je to toliko bitno?

Rasprava tolika oko čega?

Ok,bar meni je jasno da si emotivno na neki način vezana za tog lika ali elaborat ovih dimenzija začinjen tvojom sekiraNcijom oko objašnjavanja - besmisleno.

shmoo shmoo 09:43 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

jednarecfonmoi

ovo je konacno i poslednje objasnjavanje.


Договорено.

predatortz predatortz 10:09 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

ovo je konacno i poslednje objasnjavanje.


Ako deset ljudi na isti način razume nešto što si napisala, nemoj da ih nabeđuješ da su krivo razumeli. Umesto toga, razmisli kako si nešto napisala.

U mom karju ima izreka:

Ako ti troje kaže da si pijan, lezi i valjaj se!

shmoo shmoo 10:17 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

predatortz

Ako ti troje kaže da si pijan, lezi i valjaj se!






jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:39 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

shmoo
jednarecfonmoi

ovo je konacno i poslednje objasnjavanje.


Договорено.



gospodski, kulturno, BEOGRADSKI shmoo, ovoje upuceno tebi, ostalo svima koji su nastavljali da me uvlace u sumanut razgovor koji zavrsih, objasnjenja sta je pisac hteo da kaze.





kolicina ljudi koja je nesto razumela ili nije, moze, ali i ne mora da ima uticaj na to dal je nesto napisano lako shvatljivo.

u ovom slucaju kad bih pustila da to tako priznam, onda ne ostajem dosledna verxiji koja jeste i bice, shvacena, ili ne shvacena.

ali, posto je ovo sve do sa sad skroz suludo ovo nabedjivanje dz priznam poraz, gresku, sta god sine
pa hahahahahah, evo, jel znaci ovima koji ne shvataju da kazem: ja sam glupa, nejasna a vi ste zesce mudri i pamerni, ali i bukvalni.

i tako padoh za sopstvenu slobodu izrazavanja, u teskom porazu od NN lica, bez lica doduse jer fotke nema, tesko priznah poraz, jadna, provedoh dan u suzama jer bejah obrukana na sred interneta.
hohoho.

ali se sad i sulno zabavih pisuci ovaj komentar. “ thank you the music” ABBA
predatortz predatortz 11:51 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

kolicina ljudi koja je nesto razumela ili nije, moze, ali i ne mora da ima uticaj na to dal je nesto napisano lako shvatljivo.


dobro, evo - mi smo glupi, ti pišeš k'o Krleža!
solo solo 12:34 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

pa hahahahahah, evo, jel znaci ovima koji ne shvataju da kazem: ja sam glupa, nejasna a vi ste zesce mudri i pamerni, ali i bukvalni.


Kako ne kapiraš da je većina na ovom i mnogim drugim blogovima jer nema kud drugo a ne zbog stupidarija o kojima se piše.
Da imamo naš prostor zajebavali bi se tamo ali avaj sudbine klete samo neki imaju privilegiju prostora. Kao i ti recimo.

Mogu u svoje ime.

tako me zabole za tvoj narativ, da li si dobro shvaćena,da li je lik pijandura ili nije, ma globalno zaboljavanje kitonijusa.

Bitan je samo raspoloživi prostor.

Pritom imaš instrumente da nas se rešiš pa me čudi šta se femkaš.
A znam.

Bez nas ti je dosadno.
milisav68 milisav68 16:03 12.10.2023

Re: Milisave otpisan si

solo
Milisav naleteo na ,,tvrdo,,

Aj' sad.


A, saću.

milisav68 milisav68 16:19 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

shmoo
Знаш, нико не пије зато што воли него зато што мора.

Grešiš, odnosno mešaš pije i opija.

Leti, odnosno po toplom vremenu (kao što je recimo sad), volim da popijem pivo, jer me osveži, kao što me zimi ugreje rakija.Ili kao što me ujutru rasani kafa.Mislim, mogu ja bez toga, mogu bez mnogo čega, al ne vidim svrhu, ako ne uživam u stvarima koje mi prijaju.

A moj komentar uopšte nije inicirao alkohol već izjava, odnosno taj neki šatro brižni, a u stvari nadobudno-gubitnički stav.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:37 12.10.2023

volite li krlezu?

predatortz
kolicina ljudi koja je nesto razumela ili nije, moze, ali i ne mora da ima uticaj na to dal je nesto napisano lako shvatljivo.


dobro, evo - mi smo glupi, ti pišeš k'o Krleža!


ovo je super fora i veoma si mi doskocio. ali evo, ja jadna, ne kontam.

vec sam napisala iznad da sam glupa i nejasna a vi mudri i pametni. ti sad nesto tu obrces, zbog?

krlezu nisam citala nikad, pretpostavljam da ti jesi, ne verujem da bi bio toliko primitivan, neuk i neobrazovan da stavis necije ime radi poredjenja jer si samo cuo da to neki bitan lik.

u skladu sa napisanim, molim za smernicu, zasto bi bilo dobro procitati nesto od krleze? neki citat mozda sa tvojim licnim vidjenjem tih njegovih reci. lepo pitam, njje me interesovao…tebe verujem jeste? hvala unapred….
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:51 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

aj opet da se posvetimo solou par trenutaka, kao i uvek kad mi cefne da odgovorim lokalnom pajacu i mediokritetu.

ajde….

baljezgao je dalje u blogu sve i svasta ne bi li skrenuo paznju.

da se bavimo njime ovaj put necemo. mada me zivo zanima na sta lici. ali sa ovakvom energijom, male sanse da je neka frajercina :)

danas cemo samo o tome koliko je smesan koliko pati da ima autorsku opciju.

shmoo da je dobije nazad bilo bi divno.

solo da dobije autorsku, pa o cemu bi pisao….on i ne postoji kao licnost, osoba, sta god, sem kao komentator tudjih izjava, gde se muci toliko da se plasim da ga srcka ne strefi.

postavlja neke klipove, vredja, dobacuje.

i sad ce mucenik da se teudi da mene nesto nagruva, besan kao ris, pa da brblja, odgovara mi…

cisto sumnjam da cu se dalje dopisivati sa njim…. videcemo, ali vrv ne.

aj u zdravlje.
predatortz predatortz 17:59 12.10.2023

Re: volite li krlezu?

krlezu nisam citala nikad, pretpostavljam da ti jesi, ne verujem da bi bio toliko primitivan, neuk i neobrazovan da stavis necije ime radi poredjenja jer si samo cuo da to neki bitan lik


O, da!
Čitao!
Jednom što sam morao, gimnazija, profa starog kova, obavezne lektire...
Čist promašaj!
Krleža nije za mladog čoveka.

Posle kao zreo čovek. Povuklo me nešto da se vratim i vidim šta sam zapravo toliko pljuvao.
Protokom vremena i sticanjem nekih znanja i iskustava, mogu ti reći da je bio sasvim drugi osećaj.

Toplo preporučujem!

Na mene je "Baraka 5 BE" ostavila posebno jak utsak. No, ne verujem da bi se tebi dopalo.
Ti si tanana dušica i to kažem bez trunke ironije.
angie01 angie01 18:35 12.10.2023

Re: volite li krlezu?


O, da!
Čitao!
Jednom što sam morao, gimnazija, profa starog kova, obavezne lektire..


svako ko na blogu ima vise od 30 godina, a imaju svi i ako su zavrsili srednju skolu, sto isto mislim da su svi- su morali da citaju Krlezu barem zbog lektire- Gospodu Glembajeve, pod obavezno.

Krleža nije za mladog čoveka.


na neki nacim bih se i slozila,...ali recimo, nasa srpkinja je sa nama tako studiozno analizirala sva dela, da bi na kraju i onim bas nezainteresovanim postalo zanimljivo i razumljivo, da toga nije bilo, verovatno bi se smorili i od mnogih drugih.

isto tako nam je prof Nemackog davao za raspust spisak lektire- nemacki klasici, sve ozbiljna dela,...to nije bila obavezna lektira po programu, al za njegove casove jeste i isto smo ih posle analizirali, kao i redovni bioskopski repertoar:))),...i hvala mu na tome, jer nam je priblizio neverovatne pisce i njihove svetove i jos se potrudio da sve to razumemo kako treba,..eh, tako se nekada ucilo, zahvaljujuci divnim, pravim profesorima, koji su svoj posao radili s ljubavlju,..a i voleli su nas decu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:49 12.10.2023

Re: volite li krlezu?

predatortz
krlezu nisam citala nikad, pretpostavljam da ti jesi, ne verujem da bi bio toliko primitivan, neuk i neobrazovan da stavis necije ime radi poredjenja jer si samo cuo da to neki bitan lik


O, da!
Čitao!
Jednom što sam morao, gimnazija, profa starog kova, obavezne lektire...
Čist promašaj!
Krleža nije za mladog čoveka.

Posle kao zreo čovek. Povuklo me nešto da se vratim i vidim šta sam zapravo toliko pljuvao.
Protokom vremena i sticanjem nekih znanja i iskustava, mogu ti reći da je bio sasvim drugi osećaj.

Toplo preporučujem!



Na mene je "Baraka 5 BE" ostavila posebno jak utsak. No, ne verujem da bi se tebi dopalo.
Ti si tanana dušica i to kažem bez trunke ironije.


okic….ja stvarno nisam citala. zato sam i pitala. pogledauc na netu o cemu se radi…

pa mozda bi se iznenadio…meni je strasna, potresna, ali knjiga koju sam i rsnije spominjala - zbog cega se nista ubili? iskustva neuropsihijatra iz logora. to ti promeni pogled na zivot.preporucujem ti iskreno itakodje bez ironije

slazem se da neke stvari zaista ne mogu da izdrzim….

pogledala sam malo o cemu je krlezina “baraka”, moguce da bi mi bilo zanimljivo. i evo sad krajnjeg komebtara. da, ne bih mogla da citam to jer pise o vidovicu kad stigne u bolnicu pa sledi opis kupstila a to ne mogu jer sam gadljiva. nacin na koji je pisana knjiga koju sam ti gore pomenula je pisana o jezivim stvarima i dogadjajima ali sam mogla da citam…

seobe crnjanskog su mi draga knjiga…
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:56 12.10.2023

Re: volite li krlezu?

angie01

O, da!
Čitao!
Jednom što sam morao, gimnazija, profa starog kova, obavezne lektire..


svako ko na blogu ima vise od 30 godina, a imaju svi i ako su zavrsili srednju skolu, sto isto mislim da su svi- su morali da citaju Krlezu barem zbog lektire- Gospodu Glembajeve, pod obavezno.

Krleža nije za mladog čoveka.


na neki nacim bih se i slozila,...ali recimo, nasa srpkinja je sa nama tako studiozno analizirala sva dela, da bi na kraju i onim bas nezainteresovanim postalo zanimljivo i razumljivo, da toga nije bilo, verovatno bi se smorili i od mnogih drugih.

isto tako nam je prof Nemackog davao za raspust spisak lektire- nemacki klasici, sve ozbiljna dela,...to nije bila obavezna lektira po programu, al za njegove casove jeste i isto smo ih posle analizirali, kao i redovni bioskopski repertoar:))),...i hvala mu na tome, jer nam je priblizio neverovatne pisce i njihove svetove i jos se potrudio da sve to razumemo kako treba,..eh, tako se nekada ucilo, zahvaljujuci divnim, pravim profesorima, koji su svoj posao radili s ljubavlju,..a i voleli su nas decu.


angie, ja ga nisam citala jer nemam ni osnovnu skolu :)

jbg, ne secam se da je bio deo lektire, moguce, pokusavam da vratim film, ali def bih se setila da sam citala.

desavaju se nekad cudne stvari. “balkanski spijun” se zadesilo da sam tek skoro odgledala ceo film(!)
angie01 angie01 19:13 12.10.2023

Re: volite li krlezu?

jbg, ne secam se da je bio deo lektire


Glembajevi- sigurno,..a verovatno da je i po citankama bilo jos po nesto,...mislim da je bilo i U agoniji,...

nekih tih obaveznih knjiga se secam, nekih ne,...prva koja me je fascinirala, bila je u Osnvnoj- Jan Bibijan na mesecu,...iako je knjiga bila debela, sto bi se reklo, za taj uzrast-ili je format edicije lektire bio skracen, pa je bilo vise strana-, procitala sam je u jednom dahu,...jos uvek se secam odusevljenja...i sare na kaucu na kome citam:)...a od svih tih obaveznih, kasnije, kada je doslo na red ozbiljno stivo, najvise sam volela Tihi Don-Aksinja i Griska:)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:27 12.10.2023

Re: volite li krlezu?

angie01
jbg, ne secam se da je bio deo lektire


Glembajevi- sigurno,..a verovatno da je i po citankama bilo jos po nesto,...mislim da je bilo i U agoniji,...

nekih tih obaveznih knjiga se secam, nekih ne,...prva koja me je fascinirala, bila je u Osnvnoj- Jan Bibijan na mesecu,...iako je knjiga bila debela, sto bi se reklo, za taj uzrast-ili je format edicije lektire bio skracen, pa je bilo vise strana-, procitala sam je u jednom dahu,...jos uvek se secam odusevljenja...i sare na kaucu na kome citam:)...a od svih tih obaveznih, kasnije, kada je doslo na red ozbiljno stivo, najvise sam volela Tihi Don-Aksinja i Griska:)


malopre sam i ja setila “tihog dona” kao dela lektire… ali se ne secam skoro niceg. verovatno da neko krene da prica nesto, vratilo bi se…
zahvaljujuci skolskoj lektiri, procitala sam “dervis i smrt” koja mi je ostala do dana danasnjeg knjiga nad knjigama i cesto je citam opet, otvaram delove…


dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 20:02 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Odličan opis nekih ljudi. Ja takve izbegavam, nemam živaca za njihova prenemaganja.


nemoj da si prestrog. koleginica, meni sad ne bas direktno ali linijski podredjena dobila ponudu da predje u middle-management. druga lokacija, da ne kazem druga zemlja, ne daj boze drugi kontinent. frka joj, ne zna sta da radi. komforno mesto tu gde jeste, klinac koji ima trajne zdravstvene probleme i ekipu doktora koja ga prati, zmu koji ne bi da se seli.

krene da se vadi (a verujem joj da se ne folira) da ako odbije ponudu da ne uvredi te koji su joj ukazali poverenje, a sa druge strane ako prihvati da ne zajebe ni mene niti njene direktne sefove.

rekoh joj - odjebi i njih i nas. odjebi i zmua. misli samo sta je najbolje za tebe i za maksu (da, klinja se zove maksa).

cekam da prenoci preko vikenda pa da vidimo sta cemo i kako cemo. skroz je razumem.
solo solo 20:20 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara


danas cemo samo o tome koliko je smesan koliko pati da ima autorsku opciju


Što jest - jest.

I ne samo ja.

I Tasa i Čarli.



i sad ce mucenik da se teudi da mene nesto nagruva, besan kao ris, pa da brblja, odgovara mi…


Što bolan?
Pa da te nema treba te izmisliti.

Kako god,prostor ti je sasvim ok
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 20:24 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara


kolicina ljudi koja je nesto razumela ili nije, moze, ali i ne mora da ima uticaj na to dal je nesto napisano lako shvatljivo.

u ovom slucaju kad bih pustila da to tako priznam, onda ne ostajem dosledna verxiji koja jeste i bice, shvacena, ili ne shvacena.



nisam se udubljivao dok nije krenula sorka, ali ja prvo procitah 'pobeci cu sa njom/njim'


solo solo 20:32 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

ispisala bih vam jednu pricu o aleksandru makedonskom


Ajde ispričaj mojne si cava, živi nismo.

I to na makedonskom da bi bilo originalnije.

A moj drug Shmoo će da ti ispriča još jednu priču o Beogradu na čukaričkom dijalektu.

Od čukaričkog se razvio novobeogradski a on je odma iza istočno hercegovačkog po čistoti čistoće.

Nisam baš 100% siguran ali javlja mi se da je Broz govorio taj istočno hercegovački.

,,studio?,,
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 20:33 12.10.2023

Re: volite li krlezu?

na neki nacim bih se i slozila,...ali recimo, nasa srpkinja je sa nama tako studiozno analizirala sva dela, da bi na kraju i onim bas nezainteresovanim postalo zanimljivo i razumljivo, da toga nije bilo, verovatno bi se smorili i od mnogih drugih.

isto tako nam je prof Nemackog davao za raspust spisak lektire- nemacki klasici, sve ozbiljna dela,...to nije bila obavezna lektira po programu, al za njegove casove jeste i isto smo ih posle analizirali, kao i redovni bioskopski repertoar:))),...i hvala mu na tome, jer nam je priblizio neverovatne pisce i njihove svetove i jos se potrudio da sve to razumemo kako treba,..eh, tako se nekada ucilo, zahvaljujuci divnim, pravim profesorima, koji su svoj posao radili s ljubavlju,..a i voleli su nas decu.




ali moram da dodam da takvi postoje i danas. u velikom broju. i da su tu, pored nas.
shmoo shmoo 20:40 12.10.2023

Ла вида меме густа

solo

danas cemo samo o tome koliko je smesan koliko pati da ima autorsku opciju


Što jest - jest.

I ne samo ja.

I Tasa i Čarli.



Ево да кажем јавно пред свима...

Ако мени на иницијативу Једне речи врате ауторску опцију на Блогу Б92, ја ћу да је поклоним теби за роџу.

Зато смо другари.

Ко ће коме ако не свој своме.

Почели смо са музиком из YU седамдесетих да бисмо малкице нервирали ове новокомпоноване четнике бившег секретара Мике Шпиљака војводе Вука Драшковића са почетка деведесетих што су тада из протеста вратили своје партијске књижице Савеза комуниста Југославије, пустили браде, набавили каме и шубаре са кокардама па нам и данас глуматају овде четнике у стилу Вељка Булајића исто као што нам и ови Титови пионири и данас овде глуматају "љевичаре које носе маје на Че Гевару и сви су напирени марихуаном и сви су платили 10 еУра за улаз на концерт Ману Чаоа"?

Може.

Идемо.




shmoo shmoo 20:51 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

solo
ispisala bih vam jednu pricu o aleksandru makedonskom


A moj drug Shmoo će da ti ispriča još jednu priču o Beogradu na čukaričkom dijalektu.

Od čukaričkog se razvio novobeogradski a on je odma iza istočno hercegovačkog po čistoti čistoće.

Nisam baš 100% siguran ali javlja mi se da je Broz govorio taj istočno hercegovački.

,,studio?,,


Пуши курац мајмуне малициозни.

То ти у преводу са чукаричког дијалекта у ствари значи:

Где си, друже стари!

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:59 12.10.2023

Re: Ла вида меме густа

shmoo
solo

danas cemo samo o tome koliko je smesan koliko pati da ima autorsku opciju


Što jest - jest.

I ne samo ja.

I Tasa i Čarli.



Ево да кажем јавно пред свима...

Ако мени на иницијативу Једне речи врате ауторску опцију на Блогу Б92, ја ћу да је поклоним теби за роџу.

Зато смо другари.

Ко ће коме ако не свој своме.

Почели смо са музиком из YU седамдесете да бисмо малкице нервирали ове новокомпоноване четнике бившег секретара Мике Шпиљака Вука Драшковића са почетка деведесетих што су тада из протеста вратили своје партијске књижице Савеза комуниста Југославије, пустили браде, набавили каме и шубаре са кокардом па нам и данас глуматају овде четнике у стилу Вељка Булајића исто као што нам и ови Титови пионири и данас овде глуматају "љевичаре које носе маје на Че Гевару и сви су напирени и сви су платили 10 еУра за улаз на концерт Ману Чаоа"?

Може.

Идемо.






taso, gotivis soloa?
zasto? sta ti se svidja kod njega?

meni bilo ok kad stavio caneta, mozda sam videla jednom ili dva put jos neki ok klip kod njega, nesto spomene nbg, to mi je isto u redu…. i ranije sam rekla da ne mislim da je zao covek.

ali ima u njemu nesto sto strasno iritira ljude. mislim da sam videla nekoliko puta to.


solo solo 21:00 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

Пуши курац мајмуне малициозни.

То ти у преводу са чукаричког дијалекта у ствари значи:

Где си, друже стари!


,,studio,, slabo se čuje,nešto prekida,voda u kablu, alo,alo - metnem ti ga loma - ne čujem dobro!

Nego ajmo jednu bodulsku

shmoo shmoo 21:03 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

malopre sam i ja setila “tihog dona” kao dela lektire…



А да ли је још неко од вас морао да чита Крлежин роман "Повратак Филипа Латиновића" као обавезну лектиру или сам само ја био те худе среће да поред Глембајевих још морам да читам и ту велеумну глупост једног хабзбуршког каплара који је несрећним стицајем околности постао писац уместо да је као његов колега каплар из армије К унд К монархије постао лепо председник Републике Југославије?





shmoo shmoo 21:05 12.10.2023

Re: Ne znam da li odgovara

solo
Пуши курац мајмуне малициозни.

То ти у преводу са чукаричког дијалекта у ствари значи:

Где си, друже стари!


,,studio,, slabo se čuje,nešto prekida,voda u kablu, alo,alo - metnem ti ga loma - ne čujem dobro!




Ако смањимо редундантне шумове, чуће се само глас Слободана Милошевића са Газиместана 1989.

Остаћемо зато при ономе пуши курац мајмунчићу малициозни.

Због 5. октобра 2000.

shmoo shmoo 21:07 12.10.2023

Re: Ла вида меме густа

jednarecfonmoi

taso, gotivis soloa?
zasto? sta ti se svidja kod njega?



Соло је мој друг на јеби си матер.

Што сад љубав има с тим?

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:12 12.10.2023

Re: Ла вида меме густа

shmoo
jednarecfonmoi

taso, gotivis soloa?
zasto? sta ti se svidja kod njega?



Соло је мој друг на јеби си матер.




dobro. gotivis ga….

verujem da je jedan od razloga sto ne deluje kao smrad ni pokvarenjak.

ali ok…necu vise ispitivati.

hvala za odgovor

solo solo 21:25 12.10.2023

Re: jadnamoi

ali ima u njemu nesto sto strasno iritira ljude. mislim da sam videla nekoliko puta to.


Samo nekoliko puta?

E jbg sad si me baš ponizila.

P.s.

A delovala si mi kao neko ko gleda zadrugu.Da si gledala naučila bi prvu novokomponovanu zapovijed.

Znaš kako kažu ove novokomponovane. Bolje i loša reklama nego nikakva. Najgore je kad si na ignore.

A starletama treba verovati.

Ne bi se ja zajebavao sa njima.
shmoo shmoo 21:40 12.10.2023

Re: Ла вида меме густа

jednarecfonmoi
shmoo
jednarecfonmoi

taso, gotivis soloa?
zasto? sta ti se svidja kod njega?



Соло је мој друг на јеби си матер.




dobro. gotivis ga….

verujem da je jedan od razloga sto ne deluje kao smrad ni pokvarenjak.

ali ok…necu vise ispitivati.

hvala za odgovor




Ма шта готивим?

Обожавам Солоа до имбецилности.

Као Радован Трећи Џорџа.

Соло је за мене оличење Блога Б92 на две ноге.

Добро, четири ноге.

Пардон, заборавих, на шест ногу.

Без њега ово место би било празно и пусто к'о оне америчанске вукојебине са кактусима.

Нема на чему, Једна реч, и други пут.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:42 12.10.2023

Re: jadnamoi

solo
ali ima u njemu nesto sto strasno iritira ljude. mislim da sam videla nekoliko puta to.


Samo nekoliko puta?

E jbg sad si me baš ponizila.

P.s.

A delovala si mi kao neko ko gleda zadrugu.Da si gledala naučila bi prvu novokomponovanu zapovijed.

Znaš kako kažu ove novokomponovane. Bolje i loša reklama nego nikakva. Najgore je kad si na ignore.

A starletama treba verovati.

Ne bi se ja zajebavao sa njima.


ovo je toliko glupo i prazno sto si pisao.
nikakav humor.
ponovicu hiljaditi put - ne mislim da si neko ko bi ukrao nekom nesto, ne verujem da bi podmetnuo nekom nogu…
ne znam dal pomognes starijim komsijama da ponesu torbe…
imas psa…kapiram da urlas na one koji imaju vece pse a svog psa podignes u ruke.

zasto se trudis da budes iritantan…mozda ss i ne trudis, mozda si takav.

nz sta bih ti vise rekla.


shmoo shmoo 21:51 12.10.2023

Re: jadnamoi

solo
ali ima u njemu nesto sto strasno iritira ljude. mislim da sam videla nekoliko puta to.


Samo nekoliko puta?

E jbg sad si me baš ponizila.



Јбг, Матори...

Неко тешко време дошло.

Како иде оно?

Tesko vrijeme za matore
prijatelju moj
na zidovima nasi tragovi
mi kruzimo k'o psi

Djevojke se ne obaziru za nama
njihove kose bude sjetu
dug je put do vjecnosti
i mi ga prelazimo sutke i u miru

Ref.
Hej stari sjeti se
i reci mi nesto o njoj
hej stari plati gem
prijatelj si moj

Tesko vrijeme za matore
prijatelju moj
uloge su davno podjeljene
i svak' ide svojim putem

Tateki piju i saplicu dok pjevaju
zene ih zaobilaze na mah
klinci ih rasturaju zbijeni u gomile
oni pljuju glasno i urlaju kao zvijeri

Ref.

Tesko vrijeme za matore
prijatelju moj
ljudi postaju nalik na kokosi
slabo vide i rano lijezu

A jutrom zure na kopanje
zbijeni u gomile duhana
dzepova usukanih od znoja dlanova
zalaze svuda i u sve guraju nos





predatortz predatortz 21:57 12.10.2023

Re: jadnamoi

Djevojke se ne obaziru za nama
njihove kose bude sjetu
dug je put do vjecnosti
i mi ga prelazimo sutke i u miru


A ovo najteže!
solo solo 22:01 12.10.2023

Re: jadnamoi

Како иде оно?


Džoni zajebo internet.Ima samo cele albume,nema pesme pojedinačno ili vrlo retko po koju.

Zna Džoni znanje.

p.s.

Da je teško samo za matore pa ni po jada.

Teško za sve osim za one kojima je lako.
shmoo shmoo 22:02 12.10.2023

The Three Stooges and The J Geils Band

predatortz
Djevojke se ne obaziru za nama
njihove kose bude sjetu
dug je put do vjecnosti
i mi ga prelazimo sutke i u miru


A ovo najteže!



Ма лаже Џони за ово "шутке и у миру".

Лаже Џони к'о пас.







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana