Sport

Letnje šeme

NNN RSS / 25.08.2023. u 00:53
Leto se ne predaje (to se ceni) i postaje prebogato sportskim događajima: u petak ujutro počinje Mundobasket, u ponedeljak popodne kreće US Open, a evropsko prvenstvo za odbojkašice je već kenulo i naše su se do sada prošetale kroz grupnu fazu.
UtmG1aYYF0W_neEWBB29Sg.jpg?v=20210823142336993 
Što se Mundobasketa tiče, ne igraju mnoge od najvećih svetskih zvezda, ono što mi najviše smeta što nama nedostaju neki bitni igrači, ali lično obožavam ovo takmičenje i našu košarkašku reprezentaciju u kojem god sastavu da igra, pa ću i da navijam kao da ćemo da osvojimo ovo svetsko prvenstvo! 
Mi krećemo u subotu od 14h protiv Kine koju vodi Sale Đorđević, a u grupi su nam još i Portoriko (ponedeljak 14h) i Južni Sudan (sreda 10h). Zbog nekih otkaza i generalne situacije sa košarkaškom reprezentacijom u poslednjih nekoliko godina, ne idemo na prvenstvo kao favoriti, ali daleko od toga da imamo nekonkurentan sastav. Videćemo kako će ekipa da raste kroz prvenstvo, pa ćemo u drugoj fazi imati jasniju sliku o mogućnostima (za koje mislim da nisu male u ovakvim okolnostima, ali ima vremena...).
 
Za US Open je obavljen žreb i deluje prilično ok, ali opet znamo da žreb nije toliko bitan ako planiraš da ideš do samog kraja. Videli smo koliko Novak može na povratničkom turniru u Sinsinatiju koji je osvojio po 3. put pobedivši Alkaraza u epskom finalu. Prepun sam utisaka, ali nisam siguran koliko bih uspeo da prenesem (a da to neko još i pročita), uglavnom to je bio jedan od onih čuvenih maratona kada se Novak vraća iz mrtvih i podiže nivo igre kako vreme odmiče. Takav Novak uz nešto pouzdaniji 1. servis je praktično nepobediv, ali opet ima dosta da se igra - idemo korak po korak. U 1. kolu Novak igra protiv Francuza Milera (protiv koga još nije igrao) i već je tu ulog prilično veliki - pobedom matematički obezbeđuje prvo mesto na ATP listi po završetku turnira, premda ciljevi su (naj)veći.
 
Odbojkašice su ubedljivo odradile grupnu fazu, u osmini igramo protiv Švedske, a posle protiv pobednica meča Češka - Ukrajina i realno do polufinala ne bi trebalo da imamo ozbiljnijih problema, pod uslovom da sve budu zdrave naravno. 
 
Od ostalih sportova trenutno je u fokusu atletika, u toku je svetsko prvenstvo u Budimpešti, naša Ivana Vuleta je ubeeedljivo osvojila toliko čekano i više nego zasluženo zlato. 
 
U fudbalu su krenuli evrokupovi, mada što se naših klubova tiče bolje da i nisu. 
 
Nastavlja se Formula 1, ali i to je postalo tolko dosadno i predvidivo da je prosto negledljivo. 
 
Dakle fokus je na Košarkašima, Odbojkašicama i Đokoviću koji standardno u ovoj fazi karijere juri nova teniska istorijska dostignuća.
 
(opširnije u komentarima...) 


Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 03:37 25.08.2023

ah

NNN NNN 21:18 25.08.2023

Re: ah

Mnogo velika pobeda, posle onog onako izgubljenog finala Vimbldona i posle ovakvog mučenja u prvih set i po i drame u maratonskom odlučujućem setu - stvari su se barem malko vratile na svoje mesto, ali ima još da se igra.
mlatisa mlatisa 06:32 26.08.2023

Re: ah

bene_geserit
Било би занимљиво да му увале неку неподериву мајцу. И изгред, где је ту родна равноправност?
bene_geserit bene_geserit 07:39 26.08.2023

Re: ah

Mnogo velika pobeda, posle onog onako izgubljenog finala Vimbldona i posle ovakvog mučenja u prvih set i po i drame u maratonskom odlučujućem setu

Mučenje zbog vremenskih uslova.
Ja sam navijao samo da bude kompetitivan meč (jel mu je trebao takav kao priprema za US Open), a masters manje više who cares, naravno za međusobni skor za Alkarazom je bitno (ali ipak taj međusobni skor nije nešto bitan).
Dokle god je Novak zdrav (tj. nema prevelike probleme) i igra kompetitibne mečeve sa njim, meni je dovoljno, doći će još po neka pobeda. Ipak čovek ima 36 godina, biološki je u padu, a ovaj je sa 20 u usponu.
Черевићан Черевићан 09:28 25.08.2023

не предатим летом

или...Dakle ....fokus je na

ево .....тек,тек.... нервозе живцима
на жегу ову....... (кад јој је и време),
сате и онако ..... прекратити треба
нуде се богме ....занимљиве теме
NNN NNN 21:21 25.08.2023

Re: не предатим летом

Bude neka pauza, pa onda grune sve odjednom, ali ja volim, moja verovatno tri omiljena sportska entiteta igraju u isto vreme.
promoter promoter 18:39 25.08.2023

?

Kada naši košarkaši igraju prvu utakmicu?
NNN NNN 21:19 25.08.2023

Re: ?

Sutra u 14h
IDEMO!
freehand freehand 19:00 25.08.2023

Deste šabani

promoter promoter 19:16 25.08.2023

Re: Deste šabani

freehand

Jedan je Nikola Jokić!
shmoo shmoo 20:45 25.08.2023

Loved by some,hated by many, feared by all

Играмо сутра у 2 поподне по нашем времену са Кином.

Коначно да и ја могу да гледам наше кошаркаше јер, хвала богу, на овом светском првенству не игра Аверел Далтон.







apacherosepeacock apacherosepeacock 07:08 26.08.2023

Re: Deste šabani


Kakav gotivac covek..

Ova malena cerka mu je medenjak.



Uzivancija, imanje, konji, kucici.. itd..







bene_geserit bene_geserit 07:32 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

Коначно да и ја могу да гледам наше кошаркаше јер, хвала богу, на овом светском првенству не игра Аверел Далтон.

Ma pusti Jokića, nego jel si počeo da deci držiš dodatnu?
shmoo shmoo 07:46 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

bene_geserit
Коначно да и ја могу да гледам наше кошаркаше јер, хвала богу, на овом светском првенству не игра Аверел Далтон.

Ma pusti Jokića, nego jel si počeo da deci držiš dodatnu?


Па рекох ти већ једаред да немам времена за те глупости у школи јер држим много приватних часова. Добра лова, јбг. За живот у Србији баш онако пристојна. Јебеш онда школу, коме то треба.

А и ја сам себи најпречи, што да Никола Јокић једини од свих Срба има ексклузивно право на такав став. Јебеш онда и Србију и све друго. И ја сам такође заслужио да имам мало коње касаче, макар под старе дане.

Јбт, престани да се дружиш са Чарлијем, почео си и ти да се понављаш и да све чешће користиш GPSS (генератор псеудо случајних секвенци).

Рејонизуј мало своје електроне, Бене, постајеш досадан чак и за ову врсту комуникације.

Придружи се чопору овде, не буди појединац.

То није у моди, бити појединац ван племена... Пардон, чопора.

П.С. - Одавно ниси ништа рекао о Јеврејима и црнцима у САД.

Шта ти је?

Јеси добро са здрављем?

promoter promoter 08:07 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

shmoo
bene_geserit
Коначно да и ја могу да гледам наше кошаркаше јер, хвала богу, на овом светском првенству не игра Аверел Далтон.

Ma pusti Jokića, nego jel si počeo da deci držiš dodatnu?


Па рекох ти већ једаред да немам времена за те глупости у школи јер држим много приватних часова. Добра лова, јбг. За живот у Србији баш онако пристојна. Јебеш онда школу, коме то треба.

Јбт, престани да се дружиш са Чарлијем, почео си и ти да се понављаш и да све чешће користиш GPSS (генератор псеудо случајних секвенци).

Рејонизуј мало своје електроне, Бене, постајеш досадан чак и за ову врсту комуникације.

Придружи се чопору овде, не буди појединац.

То није у моди, бити појединац ван племена... Пардон, чопора.

П.С. - Одавно ниси ништа рекао о Јеврејима и црнцима у САД.

Шта ти је?

Јеси добро са здрављем?


Što bi rekao Solo - ŠKK?

shmoo shmoo 08:12 26.08.2023

Играли се коњи врани

promoter

Što bi rekao Solo - ŠKK?



Шта Који Курац?

Не знам ову његову скраћеницу.

(Јбт, он их штанцује исто као што су их штанцовали у доба пионира и омладинаца: ССОЈ, СКЈ, ЦК, РВ и ПВО, ССРНЈ, ДБ, ОЗНА, СФРЈ, ФНРЈ, ЈНА,... Ко може њега да испрати у томе...)

Појасни ШКК.




bene_geserit bene_geserit 08:21 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

И ја сам такође заслужио да имам мало коње касаче, макар под старе дане.

Jel si siguran da si ti Tasa a ne Vasa (Ladački)?
Trebao si o konjima na vreme da misliš pa da umesto gospođe Tasić Debelić nađeš neku mirazdžiku.
shmoo shmoo 08:33 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

bene_geserit

Jel si siguran da si ti Tasa a ne Vasa (Ladački)?



Слушај, у то никада нико од нас не може да буде сигуран.

Можда си и ти Васа Ладачки... Можда и Чарли... Било ко може бити Васа Ладачки.

Trebao si o konjima na vreme da misliš pa da umesto gospođe Tasić Debelić nađeš neku mirazdžiku.


У Церовцу поред Паланке (дакле, Шумадија) за такве спремне за удају са миразом кажу масалка.

Па...

Не знам, нећу ништа да ти кажем него најбоље да ти поразговараш о томе са људима па да сам размислиш мало о тој теми између два чукања.





shmoo shmoo 08:44 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

bene_geserit



Јбт, Бене, сад ми паде на памет!

А шта ако ти се ћерка уда за неког Јеврејина или црнца у тим Џунајтед Стејтс ов Америка?

Шта ћеш ти онда да радиш, човече?

Немој, молим те, само да ми падаш тада у депресију па да се ја овде из даљине бринем за тебе да у таквом стању не упуцаш самог себе из кратежа у леђа.





bene_geserit bene_geserit 09:53 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

Шта ћеш ти онда да радиш, човече?

Šta ćeš ti da radiš ako ti žena kaže da imaš najmanju kitu u naselju?
Mada i da ti kaže da imaš najveću kitu, opet nije mnogo dobra situacija.
Šta ćeš onda crni čoveče?
Kasno ti da tražiš drugu, još tako dembel i ćelav.
shmoo shmoo 10:14 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

bene_geserit
Шта ћеш ти онда да радиш, човече?

Šta ćeš ti da radiš ako ti žena kaže da imaš najmanju kitu u naselju?
Mada i da ti kaže da imaš najveću kitu, opet nije mnogo dobra situacija.
Šta ćeš onda crni čoveče?
Kasno ti da tražiš drugu, još tako dembel i ćelav.








У јбт!

Баш си се изнервирао, је л' да?

Ако, ако, ваља се то... Глава постаје још тврђа. Додуше, не и паметнија, али то занемари.

Настави са чекићањем, добро ти иде.






П.С. - Хвала ти за ово "црни човече".

Не волим никако да будем белац (а ни Србин) када видим каква се све говна од људи тиме диче и поносе.

bene_geserit bene_geserit 11:00 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

Не волим никако да будем белац (а ни Србин) када видим каква се све говна од људи тиме диче и поносе.

Ma dobro to, nego zbog čega toliko pedofili vole da radi u školama?
Da bi im plen bio na dohvat ruke?
A jel pedofili drže dodatnu ili privatne časove?
shmoo shmoo 11:18 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

bene_geserit
Не волим никако да будем белац (а ни Србин) када видим каква се све говна од људи тиме диче и поносе.

Ma dobro to, nego zbog čega toliko pedofili vole da radi u školama?
Da bi im plen bio na dohvat ruke?
A jel pedofili drže dodatnu ili privatne časove?


Чекићај, Бене, само чекићај.

За нешто боље и ниси.

Можда ти у радњу сврати и Јокић да поткива коње?

Ко зна...

Живот је чудо.

solo solo 16:37 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

Što bi rekao Solo - ŠKK?


U 'ebote.

Pojasni.
solo solo 16:44 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

П.С. - Хвала ти за ово "црни човече".

Не волим никако да будем белац (а ни Србин) када видим каква се све говна од људи тиме диче и поносе.


Bene ima iskustva - ovi su prvo stigli kod njih.

Ne bih ja minimizirao njegov iskustveni narativ.

shmoo shmoo 16:53 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

solo
Što bi rekao Solo - ŠKK?


U 'ebote.

Pojasni.




Па ако ни теби није јасно, онда испада да је јасно само Чарлију.

Нема везе, ионако је 99% Блога Б92 у том трипу па се онда и Чарли сасвим уклапа.

solo solo 16:54 26.08.2023

Re: Loved by some,hated by many, feared by all

Нема везе, ионако је 99% Блога Б92 у том трипу па се онда и Чарли сасвим уклапа.


ŠKK!

NNN NNN 21:46 25.08.2023

Mundobasket 1. kolo 1. dan

Utisak 1. dana je da je žestoko izostala bilo kakva neizvesnost, jedini meč koji je imao neki takmičarski karakter je bio Dominikanska repubilika - Filipini gde su gosti predvođeni Karl Entoni Taunsom pobedili domaćine 87:81 predovđene Džordanom Klarksonom,
u svim ostalim utakmicama je uglavnom bilo dranje.

Za nas je verovatno bila najinteresantnija utakmica kojom je otvoreno svetsko prvenstvo Italija - Angola i to u velikoj mrei nije ličilo ni našta!
Afrikacnici u su se u prvoj polovini blago odlepili forsirajući tranziciju, a onda su Talijani zagospodarili u reketu i napravili 14:0 seriju, međutim do kraja prvog poluvremena je bio egal, a onda su Talijani u drugom stekli desetak razlike koje su rutinski održali do kraja. Sama utakmica je uglavnom bila teško stanje jer su obe ekipe ciglarile gde je oko polovina šuteva bila iza linije za 3 poena sa "uspešnošću" od oko 15% !?!
Smrdljivi Talijani ne mogu vola da ubodu, a onda kad nalete na nas vežu po više od 5 trojki preko ruke kad se lomi utakmica

Još je bilo zanimljivo donekle Crna Gora - Meksiko, gde je prvo poluvreme bilo potpuni egal, ali su braća odrala Meksikance u drugom (mada su ovi bili prišli na nekoliko razlike sredinom poslednje četvrtine, a onda se raspucao Kendrik Peri iz Rijeke Crnojevića, inače Vučević je celu utakmicu dominirao i završio sa 27 poena uz odličan procenat i 10 skokova. Na kraju 91:71 za Đetiće na startu SP

Australija je odrala Finsku mnogo više nego što sam se nadao 98:72 predvođena veteranom Peti Milsom sa 25 poena.

Nemci ubedljivi protiv Japana 81:63 u meču koji je rešen u 1. poluvremeni,
Litvanci očekivao odrali Egipat (93:67), a Letonci možda i neočekivano odrali Liban (109:70)
Na kraju ssmo očekivali derbi na samo dana nego i možda celokupne prve faze takmičenje, i u prvom poluvrmenu smo imali takmičarski meč, ali ono šta je Kanada uradila Francuskoj u drugom je bilo strašno, posebno to koliko su se Francuzi brzo i žestoko raspali, za nekih 15 minuta je utakmica na 30 razlike!
Blistao je SGA (27 + 13 + 6) što uopšte nije iznenađenje, ali ovo dranje svakako nije bilo očekivano (95:65).
shmoo shmoo 08:03 26.08.2023

Re: Mundobasket 1. kolo 1. dan

Чарли, молим те, 'ватај белешке па после да ми препричаш то по тезама...

Нећу стићи данас да гледам прве две четвртине против Кине.




promoter promoter 08:18 26.08.2023

Re: Mundobasket 1. kolo 1. dan

shmoo
Чарли, молимк те, 'ватај белешке па после да ми препричаш то по тезама...

Нећу стићи данас да гледам прве две четвртине против Кине.





Samo za Šmuuuua i ostalo veselo društvo!

Jedan je Jokić!


shmoo shmoo 08:21 26.08.2023

Re: Mundobasket 1. kolo 1. dan

promoter
shmoo
Чарли, молимк те, 'ватај белешке па после да ми препричаш то по тезама...

Нећу стићи данас да гледам прве две четвртине против Кине.


Samo za Šmuuuua i ostalo veselo društvo!

Jedan je Jokić!




И Бенедикт је такође један.

Мани се Блога Б92 него спреми папир и оловку да 'ваташ те белешке што сам те замолио.

promoter promoter 09:39 26.08.2023

Re: Mundobasket 1. kolo 1. dan

shmoo
promoter
shmoo
Чарли, молимк те, 'ватај белешке па после да ми препричаш то по тезама...

Нећу стићи данас да гледам прве две четвртине против Кине.


Samo za Šmuuuua i ostalo veselo društvo!

Jedan je Jokić!




И Бенедикт је такође један.

Мани се Блога Б92 него спреми папир и оловку да 'ваташ те белешке што сам те замолио.


Sve mi diraj osim Benedikta!
shmoo shmoo 10:17 26.08.2023

Re: Mundobasket 1. kolo 1. dan

promoter

Sve mi diraj osim Benedikta!



Бенедикт је и за мене светиња.

Човек је Тита за све нас!

vcucko vcucko 10:23 26.08.2023

Crno - beli fuzbal i još ponešto

Jbg prošle sezone, kaki bili da bili, dočekali su što se kaže proleće u Jevropi. Pre toga su po dva puta dobili Keln i Spartu Prag, klubove sa pedigreom iz liga sa pedigreom. Pa su stradali od prejakog Feje-norda, ali to je realnost. Dobro su i dotle dogurali.
A ove sezone, kao po narudžbini, najgori tim u evro-kupovima.

Igrački, Partizan ne može da se sastavi od odlaska Zdjelara. Opet kakav bio da bio, pokrivao je ceo teren, sigurno prenosio loptu, zaustavljao napade protivnika na centru, a sad se branimo između penala i peterca što je katastrofa. Sad ima Belić, ali on je samo srčan, sve drugo ajme majko.

Za Shmooa: sve one tirade o privatizaciji klubova kao modelu, ukidanju blizanaca - na stranu mi sada - ali to je sve bulšit.
TSC i Čuka pred najveću sezonu i najveće mečeve u istoriji rasprodaju timove, Čuka na dan meča veka u Atini prodaje najboljeg igrača, aman. Zašto, da bi gospoje gazdarice dobile nov nameštaj u pozlati, nove sise, koji qrac krasni?!
(ovde ide klip sa Internacionalom, ali neću da opterećujem blog).
Čuka će igrati u Leskovcu(!), samo mi reci da si kupio karte

Do tada, Ein Volk - Ein Reich - Ein Sport Verein, nema da fali a svi drugi u blato i većinski narod srećan, presrećan.

P.S. Basket

Ako su ONI zbog Stojkovića mogli da rade godinama ono što su radili, onda i ja imam pravo da kažem: dok igra onaj orangutan Petrušev, ne zarezujem ih ni za suvu šljivu.
Na istom mestu je pre 45 godina igrao jedan tim i jedna zemlja, ovo danas je cirkus.

Kanada šampion, napred Brazil!
vcucko vcucko 10:31 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

Araneta Coliseum

NNN NNN 10:47 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

ove sezone, kao po narudžbini, najgori tim u evro-kupovima.

Ako se po SABAHU dan poznaje...
Partizan je odigrao toliko čemerno protiv evrodebitanata iz Azerbejdžana, da je pravo čudo da nije još "u Aziji" popio petardu! Posle u Beogradu (to sam jedino odgledao) je delovalo kao da su koliko toliko stali na noge, nisam bio preterani optimista za nastavak takmičenja, ali isto tako nisam očekivao ovo ovoliko gaženje.
Uglavnom Zvezda kreće direktno u LŠ, i to smo toliko sa nestrpljenjem čekali, posle nekoliko dobrih sezona, a sada kada vidim ostale naše nesrećnike, i kada znam koliko zaostajemo za najjačim evropskim klubovima, imam neku zebnju da će ovo biti ubedljivo najgora sezone za Srbiju bar što se tiče koeficijenta.
Ali jebeš koeficijent, ako bismo u ovoj sezoni ponovili neki Liverpul - bilo bi vredno.
shmoo shmoo 11:04 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

vcucko

Čuka će igrati u Leskovcu(!), samo mi reci da si kupio karte



Оставићу твоју радозналост у неизвесности.


Za Shmooa: sve one tirade o privatizaciji klubova kao modelu, ukidanju blizanaca - na stranu mi sada - ali to je sve bulšit.
TSC i Čuka pred najveću sezonu i najveće mečeve u istoriji rasprodaju timove, Čuka na dan meča veka u Atini prodaje najboljeg igrača, aman. Zašto, da bi gospoje gazdarice dobile nov nameštaj u pozlati, nove sise, koji qrac krasni?!



Па ми у Чукаричком барем знамо ко нам је госпоја газдарица за разлику од вас гробара и Звезде где је све то "народно", и сисе и силикони и намештај и позлата и где навијачи воде главну реч. Исто као што су "народни" и Гаспром, Телеком итд.



(ovde ide klip sa Internacionalom, ali neću da opterećujem blog).



Ма не бре тај клип, о мој друже Матија Иванићу!

Него онај са Падај, сило и неправдо!


П.С. -
Čuka na dan meča veka u Atini prodaje najboljeg igrača, aman.


Теби је Бадамоси најбољи играч Чукаричког?

Дајмо се мало фокусират, Чучко.

Бадамоси је дошао на позајмицу из Кортријка у тренутку када је вредео 400 хиљада. Пре тога је за Кортријк одиграо 22 утакмице и дао један гол и имао једну асистенцију.

Онда је дошао у Чукарички на позајмицу. Усрало га па је у првих 11 утакмица за Чукарички дао 9 голова. А онда су га наши централни бекови у другим клубовима провалили ко је и шта је па се на следећих 20 утакмица у Чукаричком вратио на свој стандардни статистички просек - 2 гола.

Чукарички га је на крају сезоне преузео за Џ од Кортријка.

И сада Бадамоси иде на позајмицу међу Арапе (Саудијска Арабија, то му и јесте ниво, тамо ће бити фудбалска голгетерска звезда), Чукарички добија 1,5 до 2 милиона евра за то. А ако га Арапи откупе на крају сезоне, Чукарички ће онда укупно од њега зарадити 3 милиона евра.

Да те подсетим, годишњи буџет Чукаричког је 3 милиона евра.

(А последњи пут када сам гледао за вечите близанце, Звездин буџет је био 30 милиона евра, а Партизанов око 15.)

Ако на Бадамосија додаш и нашег голмана из подмлатка који из САД прелази у Манчестер Сити (Петровића), Чукарички ће од та два играча добити цифру од које ће живети наредних 2-3 године.

И тако мора да ради јер иза Чукаричког неће стати држава и државне фирме ако почне да пропада као што сваки пут стану иза вечитих близанаца, Звезде и Партизана.

Партизан би овог Бадамосија тапнуо за 10 пута мање пара јер не би у Партизану одиграо ни 2 утакмице. Дошао би вам за 400 хиљада, а продали бисте га за 300 као што то радите са многим громопуцателно по медијима најављиваним фудбалским "звездама" па вам сада зато секу струју на стадиону јер немате ни 200 хиљада евра да платите дуг ЕПС-у.

И Звезда је била у тој ситуацији док је ваш Толе Караџић био нека власт у ФСС, сећаш се? Пре Вучића. Када су се пре 10-15 година играчи Звезде жалили да не добију ни топли чај у свлачионици после тренинга. А Партизан у то време доводио млађаног Агомбара и тренирао вас Аврам Грант који је био тренер Челзија, јбт!

Коло од среће уоколи
вртећи се не пристаје:
тко би гори, ето је доли,
а тко доли, гори устаје.


Према томе, Чучко, дајмо се мало фокусирати и бити рационални и практични.

Звезда и Партизан имају иза себе Вучића и СПС, ТСЦ има брата Орбана,...

Чукарички нема никога осим тог Галета Обрадовића чијом заслугом Чукарички није угашен као клуб 2012. када га је син Жике Муштикле својим коцкарским дуговима довео до гашења.

(У српском фудбалу само је још Вождовац у истом положају као и Чукарички.)

И зато, што се мене тиче, Галетова жена може да наручује колико год хоће позлате и украса.

То су сада све Галетове паре, а не "народне" паре као у Звезди и Партизану.

vcucko vcucko 15:42 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

shmoo

...

То су сада све Галетове паре, а не "народне" паре као у Звезди и Партизану.


Na celu tiradu mogu da ti kažem samo: u pravu si. Ali to 99,9% naroda neće da gleda.

Nismo mi Japanci ili još gore Korejanci. Da ujutro dođeš na poso pa ti na veliki ekran puste film o gazdi, a ti na kolena i pevaš pesmu zahvalnicu i kuneš se na večnu vernost. To ovde u kapitalizmu neće da prođe. Da gledam derbi Maxi - Lidl i tu kao nešto navijam.
To ako pokušaju, radiće puške.





shmoo shmoo 17:01 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

vcucko
shmoo

...

То су сада све Галетове паре, а не "народне" паре као у Звезди и Партизану.


Na celu tiradu mogu da ti kažem samo: u pravu si. Ali to 99,9% naroda neće da gleda.




Па знам то, али онда не треба нити имамо право да кукамо како је наш фудбал лош.

И сами томе доприносимо што нимало не поштујемо себе него све мислимо да је тај међународни естрадни циркус за прављење пара занимљивији од неке утакмице коју играју људи које неки пут чак и лично познајемо.

Мени је ипак онда занимљивије да гледам своје људе а не неке тамо размажене фудбалске иностране звездице плаћене скупим парама.

Знаш како је то Богдан Тирнанић рекао?

"Фудбал су некада играли сиромашни, а гледали их богати. Данас фудбал играју богати, а гледају их сиромашни."

Е па кад већ гледам фудбал јер га волим, гледаћу некога ко зарађује месечно исто колико и ја или чак и мање од мене (ако је то уопште могуће пошто радим у просвети) и неко до кога ми је лично стало јер не желим да учествујем у том интернационом естрадном ријалитију званом фудбал у свету данас.

Како беше оно?

"Докле год се чује иједна пушка са Љубиног гроба..."

То напамет зна Соло.

solo solo 17:12 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

То напамет зна Соло.


Čuj zna.

Stalno osluškuje.
shmoo shmoo 17:27 26.08.2023

Re: Crno - beli fuzbal i još ponešto

solo
То напамет зна Соло.


Čuj zna.

Stalno osluškuje.



Ма и ја, брате, такође.

Али...

Или се ништа не чује или сам ја с годинама мало попустио са слухом.

Нема треће.

NNN NNN 10:40 26.08.2023

Srbija - Kina

Aleksandar Đorđević je selektor Kine i tako da odlično poznaju sve naše igrače (a mi njiove ni najmanje) i to je sve što se tiče njihovih aduta za ovu utakmicu, i možda eventualno bolje podnose visoku vlažnost.
Što se naših tič, mi smo odigrali pripremnu utakmicu protiv njih i lagano pobedili, odmah na startu smo napravili dvocifrenu prednost, prednjačio je Dobrić u tranziciji, Milutinov je u potpunosti dominirao u reketu, mladi Jović je bio odličan "ol-raund" posebno u skoku u odbrani, Bogdan najefikasniji...
Na ovom prvenstvu očekujem nešto trvđu utakmicu i veći otpor Kine (fizički), ali i sigunu pobedu.
vcucko vcucko 11:00 26.08.2023

Re: Srbija - Kina

NNN
Aleksandar Đorđević je selektor Kine i tako da odlično poznaju sve naše igrače (a mi njiove ni najmanje) i to je sve što se tiče njihovih aduta za ovu utakmicu, i možda eventualno bolje podnose visoku vlažnost.
Što se naših tič, mi smo odigrali pripremnu utakmicu protiv njih i lagano pobedili, odmah na startu smo napravili dvocifrenu prednost, prednjačio je Dobrić u tranziciji, Milutinov je u potpunosti dominirao u reketu, mladi Jović je bio odličan "ol-raund" posebno u skoku u odbrani, Bogdan najefikasniji...
Na ovom prvenstvu očekujem nešto trvđu utakmicu i veći otpor Kine (fizički), ali i sigunu pobedu.

Tek sad sam pogledao grupe, raspored i ukrštanje - ne vidim kako Srbija može da izgubi sve do Italije, ali isto tako ne vidim kako može da dobiije Italiju. Znači među osam i borba za OI, to je neka realnost.
NNN NNN 11:00 26.08.2023

Južni Sudan - Portoriko

igraju skroz divlju košarku i sada je na potpuno bizaran način otišlo u produžetak...
ko god da pobedi košarka gubi
ovo bukvalno ne liči ni na šta, ali je bar skorz ludo i uzbudljivo, a dešava se sa po petoricom igrača na košarkaškom terenu i sa košarkaškom loptom, pa se zvanično vodi kao košarka.
NNN NNN 11:05 26.08.2023

Re: Srbija - Kina

Tek sad sam pogledao grupe, raspored i ukrštanje - ne vidim kako Srbija može da izgubi sve do Italije, ali isto tako ne vidim kako može da dobiije Italiju. Znači među osam i borba za OI, to je neka realnost.
Ono što je najneobičnije što smo imali prilično tanke pripreme što se pripremnih utakmica tiča, a igrali smo pazi sad, sa Kinom i Portorikom kojisu na u grupi i sa Italijom sa kojom se kasnije ukrštamo i Grčkom sa kojom možemo da igramo u četvrtfilau (ako pobedimo Italiju u grupi) - nadam se tom scenariju.
Italija je realno go kurac, ali protiv nas ih ludački kenjaju trojke, protiv Angole imali 5/31 sve otvoreni šutevi, a protiv nas bi preko ruke gažali 70% ako im treba.
Mislim da možemo da ih dobijemo, ako ni zbog čega drugog, onda da se ja ne bih traumirao zbog toliko nepravedne raspodele njihovog šuta za 3.
Nije loša ova naša ekipica.
NNN NNN 14:48 26.08.2023

Re: Srbija - Kina

Srbija - Kina
Očekivano ubeeedljiva pobeda 105:63, ugazili smo žutaće i to posebno jer su krenuli da biju kada je utakmica već bila rešena.
Odigrali smo maksimalno do kraja, svi su dali doprinos, svi su se upisali, generalno smo bili dobri, nije nas išao šut za tri, onda je to Ristić popravio sa 4 vezane trojke.
Baš profesionalan i izbalansiran nastup naše ekipe.
Nadajmo se da se Pertušev nije ozbiljnije povredio.
NNN NNN 18:41 26.08.2023

Re: Srbija - Kina

Posle celog prvog kola samo jedna jedina utakmice (ona divljina) je imala neki takmičarski karakter do samog kraja, sve ostale su se uglavnom završile (pre)ubedljivim pobedama favorita (kladionice pukle?)
NNN NNN 20:32 26.08.2023

Re: Srbija - Kina

sve ostale su se uglavnom završile (pre)ubedljivim pobedama favorita
od 16 utakmica čak 14 je završeno sa 14+ razlike!
solo solo 14:41 26.08.2023

Dva loša ubiše Miloša


Bolje dobra ekipa nego par najboljih pojedinaca.

Idu ovi momci do medalje.

Nadam se.
NNN NNN 14:48 26.08.2023

Re: Dva loša ubiše Miloša


Verujem u to.
shmoo shmoo 14:54 26.08.2023

Хемија?

solo

Bolje dobra ekipa nego par najboljih pojedinaca.

Idu ovi momci do medalje.

Nadam se.



А је л' играо Јокић?

promoter promoter 15:12 26.08.2023

Re: Хемија?

shmoo
solo

Bolje dobra ekipa nego par najboljih pojedinaca.

Idu ovi momci do medalje.

Nadam se.



А је л' играо Јокић?


Povređen je.
Boli ga nešto u predelu prepona.
vcucko vcucko 15:20 26.08.2023

Re: Хемија?

promoter
shmoo
solo

Bolje dobra ekipa nego par najboljih pojedinaca.

Idu ovi momci do medalje.

Nadam se.



А је л' играо Јокић?


Povređen je.
Boli ga nešto u predelu prepona.

Ritnuo ga konj.
U predeo prepona.
shmoo shmoo 15:28 26.08.2023

Једна је мајка Србија

promoter
shmoo
solo

Bolje dobra ekipa nego par najboljih pojedinaca.

Idu ovi momci do medalje.

Nadam se.



А је л' играо Јокић?


Povređen je.
Boli ga nešto u predelu prepona.


У то осетљиво место га је шутнуо коњ, један од оних што их је купио у Италији на лицитацији после великог успеха и освојеног 9. места на Европском првенству јер је хтео тиме да обрадује и награди самог себе за свој труд у дресу Србије уложен на том Европском првенству.

Само медији то неће да објаве.

Да му не покваре неки нови вишемилионски НБА уговор.





solo solo 15:56 26.08.2023

Re: Хемија?

А је л' играо Јокић?


'ebo te kakvo pitanje.

Naravno da je igrao.

I tek će

solo solo 15:58 26.08.2023

Re: Хемија?

Ritnuo ga konj.
U predeo prepona.



Kad voli da igra.



Istine radi ništa Jokiću ne zameram.

Živi i pusti druge da žive.

Njegov izbor.

Kao što je i naš izbor da imamo mišljenje o tome.
promoter promoter 16:40 26.08.2023

Re: Хемија?

solo
Ritnuo ga konj.
U predeo prepona.



Kad voli da igra.



Istine radi ništa Jokiću ne zameram.

Živi i pusti druge da žive.

Njegov izbor.

Kao što je i naš izbor da imamo mišljenje o tome.

Iskusno!
solo solo 16:48 26.08.2023

Re: Хемија?

Iskusno!


ŠKK šta god to bilo
shmoo shmoo 16:54 26.08.2023

Re: Хемија?

vcucko
promoter
shmoo
solo

Bolje dobra ekipa nego par najboljih pojedinaca.

Idu ovi momci do medalje.

Nadam se.



А је л' играо Јокић?


Povređen je.
Boli ga nešto u predelu prepona.

Ritnuo ga konj.
U predeo prepona.






На исто смо помислили.

NNN NNN 18:04 26.08.2023

Re: Хемија?

А је л' играо Јокић?
Jeste igrao protiv Grčke i protiv Turske u kvalifikacijma i bio ubedljivo najbolji naš igrač u obe utakmice, pa smo se najviše zahvaljujući tim pobedama i plasirali na Mundobasket, inače pre nego što se bio priključio reprezentaciji smo bili 5. u kvalifikacionoj grupi (iz koje prolaze 3 prvoplasirane) iza Belgije (!?!) i Turske.
Nažalost za ovo prvenstvo se nije udostojio da se priključi reprezentaciji, ali koga nema bez njega se mora. Opet imamo odličnu ekipu koja može sa ogromnom većinom ekipa ovde uspešno da se nosi, uz malo dobre karme očekujem neko prijatno iznenađenje, bar nisu otputovali na prvenstvo sa bremenom favorita, a svakako treba bodriti ove momke koji nose dres reprezentacije.
shmoo shmoo 19:43 26.08.2023

Re: Хемија?

solo
А је л' играо Јокић?


'ebo te kakvo pitanje.

Naravno da je igrao.

I tek će



Играј, мала, на цолове, даћу кола и волове... Коњове...

bene_geserit bene_geserit 19:49 26.08.2023

Re: Хемија?

Ethnics groups in USA

Interesantno 1820. crnaca 1.8 miliona.
I pored svih onih stotina miliona robova (po freehandu).
vcucko vcucko 20:04 26.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Ethnics groups in USA

Interesantno 1820. crnaca 1.8 miliona.
I pored svih onih stotina miliona robova (po freehandu).

A koliko je bilo svih ostalih?
bene_geserit bene_geserit 20:35 26.08.2023

Re: Једна је мајка Србија

У то осетљиво место га је шутнуо коњ, један од оних што их је купио у Италији на лицитацији после великог успеха и освојеног 9. места на Европском првенству јер је хтео тиме да обрадује и награди самог себе за свој труд у дресу Србије уложен на том Европском првенству.

Ma dobro to, nego jel si počeo deci da držiš dodatnu?
shmoo shmoo 22:21 26.08.2023

Re: Хемија?

NNN
А је л' играо Јокић?
Jeste igrao protiv Grčke i protiv Turske u kvalifikacijma i bio ubedljivo najbolji naš igrač u obe utakmice


Е, домаћине, немој да стекнеш погрешан утисак да ја имам нешто против Јокића.

Само сам ускочио у зезање које су почели Чарли и Фрихенд са помињањем Јокића и ја само у том зезању играм своју улогу где ја као шатро нешто мрзим Јокића, а они га као шатро обожавају до имбецилности па се натежемо око тога.

(Понекада се у томе придруже и неки други блогери, мислим да си и ти пар пута учествовао, а понеки пут се нико није придруживао почетном зезању.)

И то наше зезање око Јоковића траје на Блогу Б92 већ дуже.

Мислио сам да је то већ одавно свима на Блогу Б92 јасно.

Иначе, немам ништа против Јокића, дечко и његова кошарка коју игра ме заиста остављају потпуно равнодушним као и код свих осталих кошаркаша и кошарке уопште јер кошарка није спорт који ме ради и због којег бих се уопште и узбуђивао као што је то случај са фудбалом, боксом и на првом месту ватерполом односно, са свим спортовима у води и на води.

И кад смо већ ту, код спортова на води и у води, да ти помогнем...

У уводном тексту изоставио си најаву-информацију о овоме:





Због припрема за овај догађај (ипак је светско првенство у питању које почиње за недељу дана и домаћин је Београд) на Ади Циганлији је још од прошлог понедељка забрањено купање на целом језеру и тиме је сезона купања за ову годину на Ади и завршена много раније него што је уобичајено.

П.С. - А bene_geserit је сам крив што се на Чарлијево, Фрихендово и моје зезање око Јоковића затрчао као јуне и почео да ме у својој немоћи и прскању живаца вређа као што то увек и свугде ради и свако друго глупо и сујетно јапајаистичко балканско говедо.

Мислим, нико Бенеа није терао да дрмуса ограду.

Има само да пријавимо случај и готова ствар.

bene_geserit bene_geserit 22:37 26.08.2023

Re: Хемија?

А bene_geserit је сам крив што се на Чарлијево, Фрихендово и моје зезање око Јоковића затрчао као јуне и почео да ме у својој немоћи и прскању живаца вређа као што то увек и свугде ради и свако друго глупо и сујетно балканско говедо

Što bre i ja ne mogu da se zezam sa vama, nije fer, baš ste super ekipa, istina freehenda nisam primetio, ali ti i Čarli. Mada i freehand, iako ništa nije rekao o Jokiću, jeste imao svoj doprinos sa "deste šabani" i gle čuda, par šabana se odma prijavilo.
Nego čuo sam ima licimera koji prebacuju drugima što su potrošili samo mesece života volontirajući za opšte tj. srpsko dobro (igrajući za reprezentaciju), a sami deci ni dodatnu u školi ne drže.
shmoo shmoo 22:55 26.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
А bene_geserit је сам крив што се на Чарлијево, Фрихендово и моје зезање око Јоковића затрчао као јуне и почео да ме у својој немоћи и прскању живаца вређа као што то увек и свугде ради и свако друго глупо и сујетно балканско говедо

Što bre i ja ne mogu da se zezam sa vama, nije fer, baš ste super ekipa, istina freehenda nisam primetio, ali ti i Čarli.



Како ниси приметио Фрихенда?

Па он је поменуо и качио тог Јоковића и као шатро неку његову поруку са неке друштвене мреже, а све под насловом:

"Где сте шабани!"


Nego čuo sam ima licimera koji prebacuju drugima što su potrošili samo mesece života volontirajući za opšte tj. srpsko dobro (igrajući za reprezentaciju), a sami deci ni dodatnu u školi ne drže.









Ти сада ваљда очекујеш да ћу ја да се наљутим и изнервирам због овога што си надрљао у свом коментару па да ћу да почнем да се овде са тобом чупам за косу к'о оне силиконске калаштуре у ријалитијима типа Фарма и Парови?

Јбт, џабе што ти ја отворено и као човеку шаљем сасвим јасну опомену и сигнал да се не залећеш изнова и изнова к'о неко тврдоглаво јуне.

Неким људима стварно не вреди говорити.

Они врте свој филм па врте све ударајући главом у зид.

А глава боли, глава боли, глава боли, глава боли,...





bene_geserit bene_geserit 22:58 26.08.2023

Re: Хемија?

Па он је поменуо и качио тог јоковића са насловом коментара

Gde je kačio i pomenuo Jokića?
Nego ako ako freehand nije gadljiv neka vam se pridruži, njegova stvar.
solo solo 23:00 26.08.2023

Re: Хемија?

a sami deci ni dodatnu u školi ne drže.


Ako se đaci jave za dodatnu nastavu kako se organizuje ko će da je drži i da li je to obaveza u okviru redovnog posla nastavnika?

Stvarno nisam u toku.
shmoo shmoo 23:01 26.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Па он је поменуо и качио тог јоковића са насловом коментара

Gde je kačio i pomenuo Jokića?
Nego ako ako freehand nije gadljiv neka vam se pridruži, njegova stvar.



Јбг, не умем да ти сликујем тај Фрихендов коментар па да ти га овде окачим.

Ено ти га горе, није много испод уводног текста.

bene_geserit bene_geserit 23:04 26.08.2023

Re: Хемија?

Јбг, не умем да ти сликујем тај Фрихендов коментар па да ти га овде окачим.

Jel si bio skoro kod očnog?
U mom brozeru ima jedan njegov prazan komentar sa naslovom "deste šabani", na koji se jeste prijavila izvesna količina šabana.
U svakom slučaju, ako freehand sad dođe i kaže "ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa" OK, al sam nešto skeptičan.
bene_geserit bene_geserit 23:06 26.08.2023

Re: Хемија?

Ako se đaci jave za dodatnu nastavu kako se organizuje ko će da je drži i da li je to obaveza u okviru redovnog posla nastavnika?

To je obaveza koliko i košarkaša da igra za reprezentaciju.
Tj. ne spada u redovni plaćeni posao.
shmoo shmoo 23:07 26.08.2023

Re: Хемија?

solo
a sami deci ni dodatnu u školi ne drže.


Ako se đaci jave za dodatnu nastavu ko organizuje ko će da je drži i da li je to obaveza u okviru posla nastavnika?

Stvarno nisam u toku.



Немој ни да се упушташ у те токове јер је српска просвета недавно коначно добила министарку чија је професија потпуно у складу са тренутним стањем у српском систему образовања.

Такав стручњак на челу Министарства просвете Србије нам је одавно био потребан ако погледаш шта су све урадили силујући и иживљавајући се над српском просветом у последњих 20 и кусур година.






solo solo 23:09 26.08.2023

Re: Хемија?

To je obaveza koliko i košarkaša da igra za reprezentaciju.
Tj. ne spada u redovni plaćeni posao.


Pa što i ko onda organizuje dodatnu nastavu?

U čemu je patka.

Немој ни да се упушташ у те токове јер је српска просвета недавно коначно добила министарку чија је професија потпуно у складу са тренутним стањем у српском систему образовања.

Такав стручњак на челу Министарства просвете Србије нам је одавно био потребан ако погледаш шта су све урадили силујући и иживљавајући се над српском просветом у последњих 20 и кусур година.


Sve to stoji ali ovo je apsurdno,deca recimo hoće i zainteresovana su,dodatna nastava postoji kao mogućnost a nastavnici mogu da neće.

Stvarno mi nije jasno. Ovo je ludilo teško.

Davno sam izašao sa svojom decom iz tih tokova ali mi interesantno o čemu pišete.
shmoo shmoo 23:20 26.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Ako se đaci jave za dodatnu nastavu kako se organizuje ko će da je drži i da li je to obaveza u okviru redovnog posla nastavnika?

To je obaveza koliko i košarkaša da igra za reprezentaciju.
Tj. ne spada u redovni plaćeni posao.



Грешиш, Бене.

За наставнике. Не знаш то.

Спада у 24 сата обавезног непосредног рада са ученицима и плаћено је. редовни, додатни, допунски часови, часови припремне наставе за завршни испит и часови са ученицима који раде по индивидуалном образовном програму (тзв. ИОП).

И то онда улази у ону листу са 40-часовном радном недељом наставника која је у оквиру решења о радном месту запосленог које сваки наставник од 1. основне до 4. разреда средње школе у Србији добија сваког септембра на почетку нове школске године чиме му се уједно и обнавља сваке године решење које је добио када се запошљавао у школи.

Разлика између 24 и 40 отпада на време проведено у изради припрема за часове, на дежурства у школи, разговоре са родитељима и ученицима (званичне разговоре), учешће у разним тимовима који постоје у школи (од тима за спречавање насиља до тима за маркетинг школе, има их много и сваки наставник у школи мора да буде укључен макар у један тим), учешће у раду органа који управљају школом (нпр. школски одбор), вођење администрације итд.

Ето сада знаш па да не нагађаш даље како је то у Србији решено са наставницима и њиховим радним временом.

А мани Солоа, зна он то све одлично него се прави блесав.

Досадно му је па би да зајебава некога јер је љубоморан што сам се овде само ја овако добро зајебавао са тобом, а без његовог учешћа.




shmoo shmoo 23:23 26.08.2023

Re: Хемија?

solo

Davno sam izašao sa svojom decom iz tih tokova ali mi interesantno o čemu pišete.



Донт шит вер ју ит.

До сада је то важило за Чарлија, али ево морао сам и теби то да кажем.

Stvarno mi nije jasno. Ovo je ludilo teško.


Е?

Ма да ли је можно?

Зато су нам и поставили неуропсихијатра за министарку просвете.

solo solo 23:29 26.08.2023

Re: Хемија?

А мани Солоа, зна он то све одлично него се прави блесав.

Досадно му је па би да зајебава некога јер је љубоморан што сам се овде само ја овако добро зајебавао са тобом, а без његовог учешћа.




Pa kad ti je Bene poverovao da si odjebo držanje dodatne nastave.

ISUK


Tršić,kolevka prosvete.
solo solo 23:31 26.08.2023

Re: Хемија?

Зато су нам и поставили неуропсихијатра за министарку просвете.


Opravdano. Zna Vule šta radi.
bene_geserit bene_geserit 23:31 26.08.2023

Re: Хемија?

Спада у 24 сата обавезног непосредног рада са ученицима и плаћено је. редовни, додатни, допунски часови, часови припремне наставе за завршни испит и часови са ученицима који раде по индивидуалном образовном програму (тзв. ИОП)

I koliko si dodatne održao prošle školske godine?
Nego ja kad sam išao u školu, dopunska je tretirana kao obavezna za profesore a dodatna ne. Za sve vreme školovanja dva profesora su mi držala dodatnu, neka profesorka geografije dodatnu iz astronomije u osnovnoj školi i profesor matematike u 1. srednje. Bilo je verovatno još par dodatnih koje me nisu zanimale pa sam zaboravio.
Ali sve to zajedno manje od 10% nastavnog kadra je držalo dodatnu nastavu.
shmoo shmoo 23:36 26.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit

Jel si bio skoro kod očnog?
U mom brozeru ima jedan njegov prazan komentar sa naslovom "deste šabani", na koji se jeste prijavila izvesna količina šabana.



А ја испод тог наслова видим неку поруку са неке друштвене мреже коју је потписао као неки Никола Јокић у којој он пита:

oce neko na basket

Порука датирана на фебруар 2011. године.

То ја видим.

U svakom slučaju, ako freehand sad dođe i kaže "ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa" OK, al sam nešto skeptičan.



А зашто мислиш да је неопходан услов да било ко буде екипа да би се зајебавао и, последично ако се укаже прилика, зајебавао случајне пролазнике?

Ето на пример вечерас пре него сам се јавио на Блог нас двојица на улици иако се не познајемо посласмо удруженим снагама неке три напућене клинке силиконке на бановобрдску затворену пијацу у мраку јер су нас питале како да стигну до Ада Мола.

Обрадоваће се ови што ноћу спавају на пијаци на својим џаковима са паприкама и осталим поврћем и воћем које ће сутра да продају на тезгама.

А нас двојица се разиђосмо сваки својим путем насмејани.

shmoo shmoo 23:38 26.08.2023

Re: Хемија?

solo
А мани Солоа, зна он то све одлично него се прави блесав.

Досадно му је па би да зајебава некога јер је љубоморан што сам се овде само ја овако добро зајебавао са тобом, а без његовог учешћа.




Pa kad ti je Bene poverovao da si odjebo držanje dodatne nastave.

Tršić,kolevka prosvete.



Ма пусти Бенета, весељак један.
solo solo 23:39 26.08.2023

Re: Хемија?

Nego ja kad sam išao u školu, dopunska je tretirana kao obavezna za profesore a dodatna ne. Za sve vreme školovanja dva profesora su mi držala dodatnu, neka profesorka geografije dodatnu iz astronomije u osnovnoj školi i profesor matematike u 1. srednje. Bilo je verovatno još par dodatnih koje me nisu zanimale pa sam zaboravio.
Ali sve to zajedno manje od 10% nastavnog kadra je držalo dodatnu nastavu.


To je bilo verovatno kad se Yugoslavija raspala.

Ko i služenje civilnog vojnog roka.

'ebote sad nema ni civilnog.

Europa zdaj!
shmoo shmoo 23:55 26.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Спада у 24 сата обавезног непосредног рада са ученицима и плаћено је. редовни, додатни, допунски часови, часови припремне наставе за завршни испит и часови са ученицима који раде по индивидуалном образовном програму (тзв. ИОП)


Nego ja kad sam išao u školu, dopunska je tretirana kao obavezna za profesore a dodatna ne. Za sve vreme školovanja dva profesora su mi držala dodatnu, neka profesorka geografije dodatnu iz astronomije u osnovnoj školi i profesor matematike u 1. srednje. Bilo je verovatno još par dodatnih koje me nisu zanimale pa sam zaboravio.
Ali sve to zajedno manje od 10% nastavnog kadra je držalo dodatnu nastavu.



Обавезно је сада и једно и друго.

Кажем ти да улази у ту 40-часовну радну недељу наставника са свим оним осталим побројаним.

Додатна настава је за оне ученике који иду на школска такмичења свих нивоа.

I koliko si dodatne održao prošle školske godine?




Колико морам.

Прописи су прописи!



П.С. - Бене, не знам колико имаш година и да ли си служио војску. Углавном, ја сам служио ону стару ЈНА одмах после гимназије (упишеш факс, одложиш на годину дана и идеш у аскару, па по скидању униформе постајеш бруцош, тако је то онда било).

И на самом почетку служења војног рока, пре заклетве, док су нас још увек обучавали оне основне ствари, стројеви корак итд, нека брката официрчина, капетан по чину и грлати Крагујевчанин нам објашњава:

"Војнички корак је 75 сантима! Ко има дужи, нека га скрати, ко има краћи, нека га продужи! Има ли питања?"

Ја дигнем два прста и питам:

"Како неко може да продужава или скраћује свој нормални корак кад смо сви различитих висина и дужина ногу...?"

Нисам ни завршио питање, а већ сам се затекао на седмодневном чишћењу клозета по казни.

Од тог догађаја, Бене, ја у мом животу када ме надлежни гледају имам корак од 75 сантима.

Када ме надлежни не гледају (а то је 99% мог радног времена), ходам како ја хоћу.

Ако ме разумеш шта хоћу да ти кажем.

Деца у школи ме савршено разумеју када им ово испричам.

Небитно је да ли им то кажем на редовној, додатној, допунској или некој другој врсти наставе или само разговарамо у школском дворишту за време одмора.





shmoo shmoo 00:06 27.08.2023

Re: Хемија?

solo
Nego ja kad sam išao u školu, dopunska je tretirana kao obavezna za profesore a dodatna ne. Za sve vreme školovanja dva profesora su mi držala dodatnu, neka profesorka geografije dodatnu iz astronomije u osnovnoj školi i profesor matematike u 1. srednje. Bilo je verovatno još par dodatnih koje me nisu zanimale pa sam zaboravio.
Ali sve to zajedno manje od 10% nastavnog kadra je držalo dodatnu nastavu.


To je bilo verovatno kad se Yugoslavija raspala.

Ko i služenje civilnog vojnog roka.

'ebote sad nema ni civilnog.

Europa zdaj!



Шта, сад ови клинци данас више не чисте ни испљуване семенке са пода у Народном позоришту после неке опере?

Е, јбг...

Па њих у рату неће да узима непријатељ ни као заробљенике јер не вреде ништа.

Не умеју ни метлу да држе у рукама.

Све бих ја то послао у Украјину на кратак курс преживљавања.

Па ко се одатле врати, може да буде примљен у Србију.




bene_geserit bene_geserit 02:59 27.08.2023

Re: Хемија?

А ја испод тог наслова видим неку поруку са неке друштвене мреже коју је потписао као неки Никола Јокић у којој он пита:

oce neko na basket

Порука датирана на фебруар 2011. године.

E svašta, evo sad iz Chrome-a se vidi, iz Edge-a ne vidi, zavisi koji browser koristiš.
NNN NNN 06:33 27.08.2023

Re: Хемија?

И кад смо већ ту, код спортова на води и у води, да ти помогнем...

У уводном тексту изоставио си најаву-информацију о овоме:





Због припрема за овај догађај (ипак је светско првенство у питању које почиње за недељу дана и домаћин је Београд) на Ади Циганлији је још од прошлог понедељка забрањено купање на целом језеру и тиме је сезона купања за ову годину на Ади и завршена много раније него што је уобичајено.


Znam za ovo prvenstvo (12 godina sam živeo "na" Adi, i dalje odem jednom nedeljno),
kad već najavljujemo unapred onda da kažem da će na Adi biti i evropsko prvenstvo u veslanju od 29. maja do 1. juna 2025. (kao što je npr. bilo 2014.)
shmoo shmoo 08:00 27.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
А ја испод тог наслова видим неку поруку са неке друштвене мреже коју је потписао као неки Никола Јокић у којој он пита:

oce neko na basket

Порука датирана на фебруар 2011. године.

E svašta, evo sad iz Chrome-a se vidi, iz Edge-a ne vidi, zavisi koji browser koristiš.



Хвала ти за ово што ми рече.

Потврдио си ми да сам у праву што упорно избегавам Edge и заобилазим га већ дуго.

shmoo shmoo 08:04 27.08.2023

Re: Хемија?

NNN
И кад смо већ ту, код спортова на води и у води, да ти помогнем...

У уводном тексту изоставио си најаву-информацију о овоме:





Због припрема за овај догађај (ипак је светско првенство у питању које почиње за недељу дана и домаћин је Београд) на Ади Циганлији је још од прошлог понедељка забрањено купање на целом језеру и тиме је сезона купања за ову годину на Ади и завршена много раније него што је уобичајено.


Znam za ovo prvenstvo (12 godina sam živeo "na" Adi, i dalje odem jednom nedeljno),
kad već najavljujemo unapred onda da kažem da će na Adi biti i evropsko prvenstvo u veslanju od 29. maja do 1. juna 2025. (kao što je npr. bilo 2014.)



А ја поред Аде живим читав свој живот.

Дакле, комшије.

То европско првенство је баш далеко у будућности, а ово светско првенство у веслању почиње за недељу дана.

Намера ми је била само да допуним овај твој блог о овом дугом топлом спортском лету које ће ићи у михољско.

solo solo 08:12 27.08.2023

Re: Хемија?

а ово светско првенство у веслању почиње за недељу дана.


Jokara bi sigurno veslao da nije otišo na basket.

promoter promoter 09:25 27.08.2023

Re: Хемија?

solo
а ово светско првенство у веслању почиње за недељу дана.


Jokara bi sigurno veslao da nije otišo na basket.


Jedan je Jokić!
NNN NNN 11:24 27.08.2023

Re: Хемија?

Дакле, комшије.
još sam na Čukarici, ali sam nekih 12 godina bio u Radničkoj i bukvalno svaki dan (kad ne pada jaka kiša) išao na Adu (šetnja, basket, kupanje, blejanje...), nekad i po više puta dnevno (rekord mi je 5 )

Što se samo SP u veslanju tiče pomenuću u sledećm tekstu.
Misim da već dosta dugo nismo uzeli neku "svetsku" medalju, mislim da nam je ovde najjači adut Jovana Arsić koja je prošle godine na EP bila bronzana i Vasić/Mačković, ali baš nepratim, a volim da se ložim kada su OI, tad ih pratim, ali van toga ne :(
shmoo shmoo 13:04 27.08.2023

Re: Хемија?

NNN
Дакле, комшије.
još sam na Čukarici, ali sam nekih 12 godina bio u Radničkoj i bukvalno svaki dan (kad ne pada jaka kiša) išao na Adu (šetnja, basket, kupanje, blejanje...), nekad i po više puta dnevno (rekord mi je 5 )



Свака част за тих 5 пута.

Чукарица је сада широк појам (као општина - Умка, Рушањ, Сремчица, Железник, Жарково,...) али претпостављам да мислиш на ужи појам типа Баново брдо, од Радничке узбрдо до Кошутњака и од Цареве ћуприје до моста ка Жаркову.


Što se samo SP u veslanju tiče pomenuću u sledećm tekstu.
Misim da već dosta dugo nismo uzeli neku "svetsku" medalju, mislim da nam je ovde najjači adut Jovana Arsić koja je prošle godine na EP bila bronzana i Vasić/Mačković, ali baš nepratim, a volim da se ložim kada su OI, tad ih pratim, ali van toga ne :(


И ово је сасвим довољно и пристојно.

(Отприлике као ја за кошарку. )

Па кад догађај буде почео, биће времена и за више детаља.

volim da se ložim kada su OI


Због Љубека и Јанића сам се после пробаторских периода мноштва спортова, индиувидуалних и екипних, коначно био скрасио на кајаку, био волонтер на Светском првенству на Ади '82. (маскота првенства врабац... чесма) итд, итд.

Није у питању ово веслање као на предстојећем светском првенству на Ади, али је на води.

А ко не уме да весла у кајаку држећи равнотежу, онда буде често и у води док се не научи. (Многи мисле да је то стабилно као нека сандолина, али није.)

Било некада давно, као да је било у неком другом и туђем животу. Тако ми све то од некада данас изгледа.







freehand freehand 08:39 28.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Ethnics groups in USA

Interesantno 1820. crnaca 1.8 miliona.
I pored svih onih stotina miliona robova (po freehandu).

Pa nisu im baš svi što su ih ubrali u Africi stigli živi do obala SAD. A mnoge su i potrošili, ali to je bio uračunat poslovni rizik. Koji milion gore-dole.
freehand freehand 08:41 28.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Јбг, не умем да ти сликујем тај Фрихендов коментар па да ти га овде окачим.

Jel si bio skoro kod očnog?
U mom brozeru ima jedan njegov prazan komentar sa naslovom "deste šabani", na koji se jeste prijavila izvesna količina šabana.
U svakom slučaju, ako freehand sad dođe i kaže "ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa" OK, al sam nešto skeptičan.

ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa.
Đe je problem, ko te nervira?
shmoo shmoo 11:51 28.08.2023

Re: Хемија?

freehand
bene_geserit
Јбг, не умем да ти сликујем тај Фрихендов коментар па да ти га овде окачим.

Jel si bio skoro kod očnog?
U mom brozeru ima jedan njegov prazan komentar sa naslovom "deste šabani", na koji se jeste prijavila izvesna količina šabana.
U svakom slučaju, ako freehand sad dođe i kaže "ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa" OK, al sam nešto skeptičan.

ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa.
Đe je problem, ko te nervira?









И остала је плоча Бест ов Рај Кудер,
и фина мала плава кутијица за пудер.


Е да, остао и онај Максин шампон са базена у Сомбору који ћемо сви заједно да откупимо и да поклонимо Милану Новковићу за рођендан.

bene_geserit bene_geserit 19:56 28.08.2023

Re: Хемија?

ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa

Lepo od tebe, viš kako je Tasa srećan.
freehand freehand 22:07 28.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
ja, Čarli i tasaDebeli smo ekipa

Lepo od tebe, viš kako je Tasa srećan.

To manje-više, al sam tebe usrećio, to mi je sevap.
bene_geserit bene_geserit 23:29 28.08.2023

Re: Хемија?

Btw, i dalje ti red veličine ne valja kod onih robova.
shmoo shmoo 00:01 29.08.2023

Re: Хемија?

bene_geserit
Btw, i dalje ti red veličine ne valja kod onih robova.



У то време сваки човек, па и роб, који би ступио на тло Србије постајао би аутоматски слободан човек.

Прописи су прописи!





bene_geserit bene_geserit 01:26 29.08.2023

Re: Хемија?

У то време сваки човек, па и роб, који би ступио на тло Србије

1820.
Dobro je Taso ...
To ti je kao da su robovi u SAD digli pobunu, otcepili 3 brda, proglasili (pomalo) nezavisnu državu i onda objavili ko stupi na tlo kod njih je slobodan.
Mislim, da, ali podrazumeva se. Obzirom da su Srbi bili jedan od glavnih izvora robova u Otomanskom carstvu, od janičara pa na dalje.

A u to vreme je Otomansko carstvo polako ukidalo ropstvo pod pritiskom zapadne Evrope.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana