Budućnost| Reč i slika| Umetnost| Zabava

Away

jedi-knight RSS / 12.09.2020. u 20:06

Pogledao na Netfliksu, dugo ocekivanu, prvu sezonu Away.

Prilicno razocaran...

Ima li komentara?

 P.S. Pozdrav svima posle duzeg vremena 

 

away-109-unit-01641r.jpg 



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

j_grandson j_grandson 20:19 12.09.2020

Da!

Pozdrav i tebi!
maksa83 maksa83 20:44 12.09.2020

Away

Težak smor.
Malo SF-a, mnogo ljudske drame, dakle ćaozdrao. Da sam hteo da gledam ljudsku dramu gledao bih prenose Skupštine.

Ako bi nešto sa više SF-a probaj Raised by Wolves.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:49 13.09.2020

Re: Away

maksa83
Težak smor.
Malo SF-a, mnogo ljudske drame, dakle ćaozdrao. Da sam hteo da gledam ljudsku dramu gledao bih prenose Skupštine.

Ako bi nešto sa više SF-a probaj Raised by Wolves.



Ali kad onaj Indus naleže na makitu bez depth limitera ko konj, pa probuši svemirski brod, ja reko, e do kurca, koji amater! Inače skroz ok serija, i ljudska drama i malo SF-a taman koliko treba, plus Hilari Svenk, što je starija sve je lepša i bolja, nemam, dakle, većih primedbi.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:10 13.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic
Inače skroz ok serija, i ljudska drama i malo SF-a taman koliko treba, plus Hilari Svenk, što je starija sve je lepša i bolja, nemam, dakle, većih primedbi.


može li s djecom da se gleda?
ja sam pomalo i izgubila kompas šta mi je stvarno ok a šta mi je ok jer sam gledala s njima..
odgledali smo s njima (starija dva) umbrella academy i to je pun pogodak.. ima opasno dobrog humora za nas matore a i stariji je odljepio za serijom (mada realno to baš i nije dječija serija ali jeste ekranizacija stripa a njemu taj strip format je bog otac)..

al smo se recimo zejabali jednom gledali Jojo rabitt s njima, kao glavni junak je dijete eto kao parodija na naci režim, super kritike.. sine.. film je stvarno odličan, al u filmu naciji objese mamu, i ko za inat i ovaj mali je gledao s nama i mada nije eksplicitno prikazano pa mi nismo ni provalili odmah kako to njemu izgleda (rekoh da smo malo pogubili kompas) dijete je imalo noćne more poslije toga neko vrijeme i to baš gadne, nisi mogao da ga probudiš, baš se šokirao siromah..
e nije mu lako s nama..


jedi-knight jedi-knight 09:18 13.09.2020

Re: Away

Pa nije onomad tadasnji mayor of Belgrade onako obletao na Roland-Garossu.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:22 13.09.2020

Re: Away

jedi-knight
Pa nije onomad tadasnji mayor of Belgrade onako obletao na Roland-Garossu.



meni je više djevlovalo da se pravio mrtav pored nje.. seljo
maksa83 maksa83 10:26 13.09.2020

Re: Away

može li s djecom da se gleda?

Sa decom, ako su malo veća, pogledaj Social Dilemma. Svi odrasli sa smartfonima i kompjuterima treba da ga pogledaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:07 13.09.2020

Re: Away

Ja pogledala na imdb komentare..

pa kažu

2/10 Drama queens in space...
mauserman2 5 September 2020

Utterly boring. Expected a series about Mars exploration but got a show about drama queens that like to talk about their feelings...

No space agency would ever send up such whining egomaniacs...

2/10 Another ridiculous space drama
rrkawase 6 September 2020

When you think you will finally get to see some nice space sci-fi series., it turns out is just another Hollywood confinement drama. That is, put a bunch of characters together, each one with a very specific caricatured personality, and mix with some bad apples.

Already in the first minutes of the first episode the crew is already turning against each other. Seriously, again again and again, they keep doing this. This plot formula has expired long time ago. Nobody can swallow this crap anymore.

Following a few more episodes is just ridiculous... in every single episode there at least 3 different people crying. They are always crying all the time!!!

1/10 Oh boy, no one bothered to consult a real astronaut.
jamessmithurst 5 September 2020

Warning: Spoilers
OK. The crew almost killed themselves in a freak fire accident - but the mission goes ahead. The crew lie in an interrogation - but the mission goes ahead. The commander's hubby has a stroke hours before launch - but the mission goes ahead. They make calls from the moon and space to mobile phones on earth - what? Great CGI but utterly unrealistic. There's no backup crew and although half the crew is untrustworthy, the mission still goes ahead - what?

2/10 Surprised the ship didn't blow up from cliché overload
atayqeddd 10 September 2020

Good acting? Yes. Absolutely ridiculous plot line and characters, definitely. This bunch of misfits was just too much, even for a US series. Crazy, angry Russian - check. Detached, unemotional Chinese woman - check. Black African became English, became American and then Jewish as well? - check. Emotionally stunted Indian, with family issues - check. Daughter's boyfriend is so cute, but fatherless. Father crippled and daughter could have the gene too. The whole thing just insults your intelligence and just thrown in for good measure, a high-functioning Down syndrome girl and the NASA boss is implausibly dowdy. What a crock!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 13.09.2020

Re: Away

može li s djecom da se gleda?


Pa valjda zavisi kolika su deca, ja mislim da je za tinejdžere ok (a to smo manjeviše svi mi, samo zarobljeni u telima pedesetogodišnjaka).

Izgleda da su gledaoci imali neka velika očekivanja (a ključ sreće je šta, drugovi, Smanjiti Očekivanja), ja nisam ni čuo za tu seriju dok pre neki dan nije osvanula na netflixu, i meni je legla sasvim ok, nisam se upuštao u tehničke analize SF momenata, ali sam u nekoliko momenata bio, što se kaže, na ivici stolice, dramski deo je dobro urađen, gluma odlična, kamere i CGI i taj zanatski deo urađen jako dobro i bez mnogo pretererivanja. Jasno je da je slanje živih ljudi na Mars drama, na mnogo nivoa, i meni se čini da je to ok predstavljeno.

E, sad, da makitom bušiš rupu na brodu, ili da ideš u spejs vok da skupljaš u cegere zamrznutu vodu, pa dobro, moglo je i bez toga.
maksa83 maksa83 15:34 13.09.2020

Re: Away

E, sad, da makitom bušiš rupu na brodu

Pa neće valjda Bosch, ne rade u NASA tol'ki debili...
jedi-knight jedi-knight 15:50 13.09.2020

Re: Away

Da rezimiramo. Hilari je izvadila seriju.
Saglasan
alselone alselone 18:58 13.09.2020

Re: Away

Sa decom, ako su malo veća, pogledaj Social Dilemma. Svi odrasli sa smartfonima i kompjuterima treba da ga pogledaju.


Dobar film za civile i decu. Za nas iz industrije nema mnogo novih informacija (novih = ikakvih).
mentol mentol 21:06 13.09.2020

Re: Away

Social Dilemma. Svi odrasli sa smartfonima i kompjuterima treba da ga pogledaju.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 13.09.2020

Re: Away

maksa83
E, sad, da makitom bušiš rupu na brodu

Pa neće valjda Bosch, ne rade u NASA tol'ki debili...


Ja se izvinjavam ako sam nekog ovde uvredio, nije poenta bila da umanjim reputaciju makitinih bušilica i šrafilica, nego da pomenem scenu u kojoj onaj majstorisanju oko kuće očigledno nevičan hirurg navali ko konj na oplatu od broda, mogao je i burgiju da slomi...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:02 14.09.2020

Re: Away

jedi-knight
Pa nije onomad tadasnji mayor of Belgrade onako obletao na Roland-Garossu.



Onaj pacovčić obletao oko Hilari?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:38 14.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic
jedi-knight
Pa nije onomad tadasnji mayor of Belgrade onako obletao na Roland-Garossu.



Onaj pacovčić obletao oko Hilari?


in his dreams..
ima neka slija gdje paćenik sjedi pored nje na dal Wimbledonu i izgleda ko prvačić prvi dan u školi (imaš osjećaj da će da se ukaki u gaće any minute)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:35 15.09.2020

Re: Away

maksa83
može li s djecom da se gleda?

Sa decom, ako su malo veća, pogledaj Social Dilemma. Svi odrasli sa smartfonima i kompjuterima treba da ga pogledaju.


pogledala i ok je.. malo je prvi dio prebrz za klince, čini mi se da mlađi baš i nije do kraja ukapirao osnovnu (po meni) poruku: da nije sve što čuješ na internetu istina a ponešto je i opasna laž..
za nas matore.. pa jbg.. ako do sad toga nisi sjestan i ako si nekako uspio nakon decenija školovanja da ti mnjenje formira fejsbuk.. nema tebi pomoći..
zavisnosti što se tiče isto.. moš da se skineš s toga al navućeš se na nešto drugo.. net je samo manifestacija..
e sad poslijedice po demokratiju tj. kolektivni izbor su već druga stvar ali sam ipak bliža kampu mišljenja da će i to čudo vidjeti svoj kraj (vjerovatno u vidu regulacije) nego kampu mišljenja da ćemo da se samospalimo dal u građanskom ratu il na koji drugi način.. to je čini mi se pretjeran elitizam, kao jao eto mi smo toliko pametni, moraćemo ove glupe da pobijemo nema druge..
i oni finalni zaključci kako je u svakoj zemlji gdje je desnica pobjedila to zapravo poslijedica zaluđivanja masa..
aman,1984 ain't got shit on you
maksa83 maksa83 12:26 15.09.2020

Re: Away

nego kampu mišljenja da ćemo da se samospalimo dal u građanskom ratu il na koji drugi način

Top HHS official accuses scientists of plotting against Trump and told Trump supporters to arm themselves ahead of the November presidential election.

Sve su to neke Slavice iz Bajmoka koje je Internet nafilovao Pizzagateom, pričama o podzemnim sobama u kojima liberali drže decu, i sl. Frindž budalaštine koje se najbrže šire preko Fejsbuka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:55 15.09.2020

Re: Away

maksa83

pričama o podzemnim sobama u kojima liberali drže decu, i sl.


Možda ih ne drže po podrumima ali im (svojoj deci) uvale tu i tamo da drže neke čudne table sa kretenskim, ponižavajućim, natpisima..
pa se slika i razbaca po internetu.
alselone alselone 12:59 15.09.2020

Re: Away

Sve su to neke Slavice iz Bajmoka koje je Internet nafilovao Pizzagateom, pričama o podzemnim sobama u kojima liberali drže decu, i sl. Frindž budalaštine koje se najbrže šire preko Fejsbuka.


Sve je ovo uvertira u obojenu revoluciju koja se sprema ako Tramponja pobedi još jednom.

Milan Novković Milan Novković 11:34 18.09.2020

Re: Away

maksa83
nego kampu mišljenja da ćemo da se samospalimo dal u građanskom ratu il na koji drugi način

Top HHS official accuses scientists of plotting against Trump and told Trump supporters to arm themselves ahead of the November presidential election.

Sve su to neke Slavice iz Bajmoka koje je Internet nafilovao Pizzagateom, pričama o podzemnim sobama u kojima liberali drže decu, i sl. Frindž budalaštine koje se najbrže šire preko Fejsbuka.

Uz obavezno talasanje, gde neko zna malo više a neko malo manje, dobre su šanse da su nam šanse, što se sloboda tiče, relativno loše, i da idemo: "From The Inevitability of the Hive Mind, to The Singularity of the Human Hive Mind" (stavio status na Fejs, al me mrzi da sad prevodim zbog šačice onih koji su se pogubili na dotičnom, pod teretom predrasuda

Pa kaže autor pri kraju (kopiram s Fejsa, jelte, moje kopiranje sa Philosophy Now):

"... As for the morality of such a singular mind, we can only reflect that a single mind, even if composed of what used to be individuals, would be utterly alone. It might be morally pure and absolute, therefore ‘divine’, if you wish; or perhaps it would mean morality would no longer exist or be applicable. Until then we’re left with the same old difficult questions about the risks to individuality and its freedoms: At what point does societal organization become tyrannical? What is freedom anyway? How free should we be? How can we be moral? and so on. These questions are always over us while we simultaneously try to establish what a human really is – right up until ‘we’ are no longer simply human, and have become the ‘I’ of the collective individual. ..." - James Sirois

A ima i sajt koji bi se tebi verovatno svideo, cool lik filozof ga napravil, potegnem ga ja ponekad: COTO - Culture On The Offensive

Tu autor (re)interpretira Paklenu Pomorandžu - and the teaser here is (zagrevam se za Mandalorijan)

"... Stanley Kubrick’s A Clockwork Orange demonstrates, with a fierce intensity, that a counter-culture inspired, socially liberal society need not be a society that emanates peace and love. It may be a society that primarily emanates brutality. Such a society need not be fascist or communist. It can be a western democracy that values cutting edge art, social freedom, and brazen sexuality. It is a mistake to think that these values are antidotes to brutality, sexual violence, or urban squalor. It is also a mistake to think these social problems are exclusively tied up with society being drab, conformist, tacky, and sexually repressed..." ' Greg Scorzu u Alex’s Violence: Re-Interpreting A Clockwork Orange

A Away jeste jeftine, moderna, snowflakeish, američko-progressive (kad bi se zezali) limunadica (ti srljaš u komntradikciju ako ga ne pohvališ - logično da se Srkiju P sviša, ali i UK je tu, za petama im, I am bending backwards da bi postavio mlađu ćerku na pravi put ...

... s tom razlikom što, u svetlu Gregovog članka, Away može da bude samo prolazno stanje, jedva primetno u belom šumu - na kraju mogu u Away da završe lobotomirani glumci cepajući jedni drugima lobanje.
loader loader 20:58 12.09.2020

Pozz

Pozdrav takođe.
Nisam gledao. Imao sam anticipaciju ljudi čijem ukusu, kad su ove stvari u pitanju, verujem.
Sudeći prema komentarima, bili su u pravu.
bene_geserit bene_geserit 21:29 12.09.2020

Oćel neko bilo ko

ovde na blogu da počne da gleda Korejske serije, da imam sa kim da diskutujem ?
maksa83 maksa83 21:44 12.09.2020

Re: Oćel neko bilo ko

ovde na blogu da počne da gleda Korejske serije, da imam sa kim da diskutujem ?

Evo ja gledam ponekad, ali sam se posle Iris razočarao i ne želim opet biti povređen. Ako će oni uvek tako onda jebo ti to.
bene_geserit bene_geserit 22:56 12.09.2020

Re: Oćel neko bilo ko

Evo ja gledam ponekad, ali sam se posle Iris razočarao

Imaju jako puno toga, ne može da se očekuje da sve valja ili da ti se sve sviđa, a ima i dosta stvari koje su njima možda kulturološki zanimljive a meni smarajuće.

E šta sam gledao do sada i kako mi deluje (u zagradu sam stavio IMDB ocenu, koja je sasvim sigurno relevantnija od mog mišljenja):

ove su mi dobre:
1. Mr. Sunshine (8.8) - istorijska sa elementima hopeless romanse (a kakva bi bila sa Marom partizankom)
2. Romance is a bonus book (8.1) - romansa sa temomom koje ima često u njihovim serijama, starije žensko mlađe muško, ali uz još puno toga, jako fini dijalozi i prijatni i lepo razvijeni karakteri
3. Another! Miss Oh (7.9) - romansa sa elementima komedije (zamena identiteta i sl.), jako prijatan smisao za humor ljudi koji su radili seriju
4. Rookie Historian Goo Hae-ryung (8.2) - istorijska

ove mogu da se gledaju, ali ne da su neko čudo:
1. K2 - akcija uglavnom, elementi romanse
2. My Country: The New Age (8.4) - istorijska, akcija
3. Live Up to Your Name (7.7) - putovanje kroz vreme, romansa, lekari
4. Chicago Typewriter (8.2) - malo romanse, malo istorije, malo komedije
5. Tunnel (8.3) - akcija, putovanje kroz vreme
6. When I see you again (7.6) - romansa

ove mogu da se gledaju al jedva i ako baš mora a bolje ne:
1. Introverted Boss (7.3)
2. My holo love (7.6)
3. The liar and his lower (6.9)
4. Tomorrow with you (7.5) - putovanje kroz vreme

za ovo mi nije jasno zbog čega je u vrhu listi, dosta šablona i nezanimljivi scenariji, svaku sam odustao brzo:
1. Descendants of the Sun (8.4) - verovatno objektivno bi ovu trebalo staviti u listu "mogu da se gledaju ali nisu neko čudo", ali brate kako nervirajuć scenario, to je čudo
2. Guardian: The Lonely and Great God (8.6) - ovde je pretpostavljam kulturološki problem, ili su imali više verzija u montaži
3. Strong Woman Do Bong Soon (8.2)
4. Vagabond (8.3)

ovo nisam gledao ali imam nameru:
1. It is OK to not be OK (9.0)
2. Healer (8.5) - (update) ovu sam baš počeo i dobra je (mada je više onako kao američke serije), mada je nema na Netflix-u, ali ima na Viki-u (Rakuten)
3. Crash lending on you (8.8) - ovo sam počeo zapravo i nešto mi nije funcionisalo
maksa83 maksa83 23:06 12.09.2020

Re: Oćel neko bilo ko

Imaju jako puno toga, ne može da se očekuje da sve valja ili da ti se sve sviđa, a ima i dosta stvari koje su njima možda kulturološki zanimljive a meni smarajuće.

Sjajno, hvala na preporukama. Inače meni se Iris svideo, baš me uvuklo i odbindžovao sam, osim kraja koji me je iznervirao.
j_grandson j_grandson 07:16 13.09.2020

Re: Oćel neko bilo ko

bene_geserit
ovde na blogu da počne da gleda Korejske serije, da imam sa kim da diskutujem ?

Koje korejske?
Severne ili Južne?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:11 13.09.2020

Re: Oćel neko bilo ko

bene_geserit


ko god im naslove smišlja mora da je u mladosti živio na ljubavnom vikend romanu
bene_geserit bene_geserit 20:00 13.09.2020

Re: Oćel neko bilo ko

ko god im naslove smišlja mora da je u mladosti živio na ljubavnom vikend romanu

Pa dobro, to kad prevedu naslov sa Korejskog najčešće nema veze sa originalnim naslovom.
A te romansa drame im jeste verovatno najpopularniji žanr. Mada su sve neke (ženske i muške) device od 30 godina, poljubac možeš da vidiš u obraz manje više i to je sve, vrlo često su ono što zovu hopeless romanse, i polu komedija polu drame.
Više su te ljubavne priče neki pozadinski beli šum a da li serija valja zavisi od svega ostalog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 13.09.2020

Re: Away

jedi-knight
Da rezimiramo. Hilari je izvadila seriju.
Saglasan


Daj onda neke vežbe za ahilovu petu. Nešto me muči poslednjih nedelja, kad ustanem i krenem da hodam, prvih nekoliko koraka zaboli, skroz dole uz stopalo, a onda malo popusti i posle je ok. Ne sećam se da sam išta nenormalno radio. A nisam išao kod doktora, znam šta će da mi kaže, tendonitis, aj ti na fizikalnu terapiju... Bem ti život i pedesete, sve se rašrafilo, zategnem jedno, zariba drugo.

I samo da kažem da sam juče otkrio zanat za koji sam apsolutno najveći duduk antitalenat. Touch-up paint. Uzeo sam da popravim neke sitne ogrebotine na motociklu koji sam kupio nedavno, par mm svaka, ali do metala, počelo malo da rđa, jebote, završio sam sa tri krmače od po 5 cm svaka. Ninašta ne liči, ko nogama da sam radio. Kao u onom Gustavu crtaću kad krene da oboji dugme na manžetni pa završi sa farbanjem grada. Zeznuo sam se što nisam uzeo ono penkalo, to je pravi alat za glupane, nego sam se kurčio sa četkicom i tušem, i usrao sve načisto, zaboravio sam da sam imao jaku dvojčicu iz likovnog. Moram sad sve da oljuštim pa ponovo, što znači da će ispasti još gore u sledećoj iteraciji. Zato sam ženi nabacio ideju, da kupim air brush kit (kad već imam kompresor), what can possibly go wrong with that...



kamilo_emericki kamilo_emericki 22:25 13.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic
what can possibly go wrong with that...



Ma nista strasno. Ofarbas ono sto nisi mislio, leptiric ili musica zalijepljena u lak a ni kapljice vode iz kompresora nije daleko.
Kad budes lakirao treci motocikl imaces dovoljno znanja da izbjegnes te zamke.
jedi-knight jedi-knight 22:54 13.09.2020

Re: Ahilova tetra

Da pogadjam, 40+?

EDIT: ne vide da si pomenuo "pedesete". Sta da ti kazem, standardní 40+ povreda. Postoji mnogo toga sto bi mogao da uradis, ali ovako, tesko da bih mogao da ti dam savet. Razumes se u materijale. Vidis, tvoja tetiva je zrela za upgrade. uz nekoliko dnevnih rutina, mogao bi da smanjis rizik od kidanja, ali ne i da ga izbegnes. Ono sta bi mogao da izbegnes, ili da smanjis su sve aktivnosti koje ukljucuju doskoke ili nagla zaustavljanja...npr silazak sa stolice ili trcanje niz stepenice...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 13.09.2020

Re: Away

Ma nista strasno. Ofarbas ono sto nisi mislio, leptiric ili musica zalijepljena u lak a ni kapljice vode iz kompresora nije daleko.
Kad budes lakirao treci motocikl imaces dovoljno znanja da izbjegnes te zamke.




To je glavni problem sa kućnim uradisam projektima, retko kad se ista stvar ponavlja više puta pa da imaš prilike to da usavršiš (sem kad, kao ja zasereš prvi put, pa radiš ponovo, a ni onda često ne ispadne baš kako treba). Nego je malte ne sve novo, namučiš se, malo i naučiš, i posle se to više nikad ne pokvari ili ne treba da se ponovi na nekom drugom mestu. Ja sam zato najbolji sa patosima, to sam doktrirao, jer sam uradio 3 i po njih u kući i svaki sledeći je ispao lepši od prethodnog, i bio lakši za uraditi.



jedi-knight jedi-knight 23:16 13.09.2020

Re: Away

Kada pomenu hirurga sa burgijom na svemirskom brodu, ne mogu a da ne pomislim na ogroman procenat fites kouceva koji se igraju sa veoma sofisticiranim aparatom-ljudskim telom. I ljudi ih slusaju. Masovno. Pa onaj strongmen se nije skidao sa televizije i drustvenih mreza lupetajuci na sav glas i o ishrani i o vezbanju. Ljudi vide biceps i misle ovaj zna.
Ako znas da citas i imas knjige, ne znaci da znas gramatiku, pogotovo ne da je poducavas.
Ne mogu da se oslobodim gundjanja kada su ove teme u pitanju, iako je u pitanju trol, jbg
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:28 13.09.2020

Re: Away

jedi-knight
Kada pomenu hirurga sa burgijom na svemirskom brodu, ne mogu a da ne pomislim na ogroman procenat fites kouceva koji se igraju sa veoma sofisticiranim aparatom-ljudskim telom. I ljudi ih slusaju. Masovno. Pa onaj strongmen se nije skidao sa televizije i drustvenih mreza lupetajuci na sav glas i o ishrani i o vezbanju. Ljudi vide biceps i misle ovaj zna.
Ako znas da citas i imas knjige, ne znaci da znas gramatiku, pogotovo ne da je poducavas.
Ne mogu da se oslobodim gundjanja kada su ove teme u pitanju, iako je u pitanju trol, jbg


Ima stronge sad i neki app i vebsajt, i knjigu je objavio, prati trendove, prijaviš se, on ti napravi jelovnik i vežbovnik, i to je to, siguran sam da ćeš biti oduševljen.

E, dokurca za tetivu, trčim stepeništem ko zec, pogotovu kad čujem goredole neku galamu znači da je neka od klinaka zapala u nevolju. Ustvari, mislim da sam jedan dan na poslu preskakako konopac malo i da me od tada muči, ali nisam siguran.

Našao sam neke vežbice za istezanje ovog gornjeg dela tetive prema kolenu, kao, to je dobro za ahilovu tetivu jer smanjuje opterećenje na njoj, kako sam razumeo. Ah, verovatno ću da odem do mog terapeuta da me malo izmasira, i da mi neke vježbice. Kako sam bio srećan kad sam zalečio ove laktove teniske, to me je mučilo jedno pola godine, ali prođe nekako. Sad baš pazim da se zagrejeme pred rad, i to kako podižem teret rukama.



jedi-knight jedi-knight 23:35 13.09.2020

Re: Away

Oprezno.
Posebnu paznju obrati ako te boli visoko, negde na sredini lista. Ahilova tetiva se visoko pripaja i tu se veoma cesto desavaju traume pa ljudi cesto pomisle da je u pitanju povreda lista
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 13.09.2020

Re: Away

jedi-knight
Oprezno.
Posebnu paznju obrati ako te boli visoko, negde na sredini lista. Ahilova tetiva se visoko pripaja i tu se veoma cesto desavaju traume pa ljudi cesto pomisle da je u pitanju povreda lista


Ne, boli me baš u peti, santimetar dva od zemlje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:23 14.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic
jedi-knight
Oprezno.
Posebnu paznju obrati ako te boli visoko, negde na sredini lista. Ahilova tetiva se visoko pripaja i tu se veoma cesto desavaju traume pa ljudi cesto pomisle da je u pitanju povreda lista


Ne, boli me baš u peti, santimetar dva od zemlje.


sad će džedaj da poludi zbog mog laičkog miješanja ali to ti je bolan
heel spur pain
mene spopalo prije jedno 4 godine, odjednom, obe pete, i baš tako boli propisno ujutro i poslije prođe..
čitala i zaključak je da mu ne moš ništa i da samo prođe
ima kao i nekih slučajeva da stvarno može i kao mora i da se operiše al ja bi rekla da je to još jedna stvar o kojoj medicina nema pojma i to ti je što ti je..
mučiće te dok ne naiđe nešto drugo. tj. kuliraj (i ako boga znaš nemoj da smanjuješ aktivnost)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:29 14.09.2020

Re: Away

jedi-knight

Ne mogu da se oslobodim gundjanja kada su ove teme u pitanju, iako je u pitanju trol, jbg


sad tek i ovo vidim.. ups..
ali šta da radiš kad je medicina danas takva da će ti reći, da da, obavezno uradite ovu operaciju spajanja pršljenova i pride ugradite i ovo parče titana, to prosto mroate..
da bi onda rekli a jbg to zapravo možda i ne služi ničem, a možda i škodi, ali look on the bright side, mogli ste da ostane i nepokretni tokom operacije a eto niste..
pa mora čovjek onda malo da osluškuje i šta kažu sapatnici
jedi-knight jedi-knight 09:37 14.09.2020

Re: Away

sad će džedaj da poludi zbog mog laičkog miješanja ali to ti je bolan
heel spur pain




Tesko da je u pitanju petni trn. Imam to zadovoljstvo na obe noge, tj pete. Petni trn boli bas u zoni pete prilikom gazenja. Tesko da takav bol moze da se pomesa sa bolom u tetivi, Srdjan ce mec znati.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:41 14.09.2020

Re: Away

jedi-knight
sad će džedaj da poludi zbog mog laičkog miješanja ali to ti je bolan
heel spur pain




Tesko da je u pitanju petni trn. Imam to zadovoljstvo na obe noge, tj pete. Petni trn boli bas u zoni pete prilikom gazenja. Tesko da takav bol moze da se pomesa sa bolom u tetivi, Srdjan ce mec znati.




da, baš dobra slija, boli nekako u sred pete
nikvet pn nikvet pn 09:44 14.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic

da popravim neke sitne ogrebotine na motociklu


Тако и један мој клијент са села, купио џипа половног мало изгребаног. Дошао им мајстор да погледа па засели да се договоре. Његов клинац 3-4 године све то гледао и узме самолепиву фолију сјајно сребрну, исече троуглове и док су они циркали све то полепи. Они стукли гајбу и одушевили се. Дали му да сецка даље па полепили навише по хауби и крову. Џип црн са сребрним троугловима испао кул шмекерски ко Пикасо да га сликао.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:48 14.09.2020

Re: Away

nikvet pn
Они стукли гајбу и одушевили се.


a kako im se sutra činilo?
nikvet pn nikvet pn 10:45 14.09.2020

Re: Away

Како се теби чини?

Milan Novković Milan Novković 11:19 14.09.2020

Re: Away

nikvet pn
Како се теби чини?


Nači ovaj je "мало изгребан" - cool, daj sad neki jače izgreban, čisto primera radi
Milan Novković Milan Novković 11:21 14.09.2020

Re: Away

Milan Novković
nikvet pn
Како се теби чини?


Nači ovaj je "мало изгребан" - cool, daj sad neki jače izgreban, čisto primera radi

A i kojom "metodom grebanja" se dobija ovakva distribucija ogrebotina? Sačmarica, neko usporeno poluautomatsko ili automatsko oružje
kick68 kick68 15:06 14.09.2020

Re: Away

Ne, boli me baš u peti, santimetar dva od zemlje.


heel spur pain


E i to njesra imam i zato se nisam ni obratila lekaru na vreme. Ispostavilo se kasnije da je to samo jedan od problema, da mi je clanak na nozi u uzasnom stanju, a moglo je biti i gore. Ne mora taj bol u peti i tendinitis da bude znak velikih problema, ali moj ti je savet, Srdjane, zakazi kod ortopeda i obavezno snimi i skocni zglob i stopalo. Ove vezbe su meni pomogle (mislim na one koje radis stojeci):

https://cdn3.sportngin.com/attachments/document/0147/9920/Achilles_Tendon_Injury__1_.pdf

Ah da, promeni obucu obavezno, vidi nadji neke uloske, ne moraju da budu "custom made".
Sve najbolje.
jedi-knight jedi-knight 15:40 14.09.2020

Re: Away

Nema razloga da se zraci, standardan klinicki pregled je dovoljan. Ipak je covek pokretan i ima jasnu klinicku sliku. Tendinitis daje konstantan bol i cesto lokalni edem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:31 14.09.2020

Re: Away

jedi-knight
sad će džedaj da poludi zbog mog laičkog miješanja ali to ti je bolan
heel spur pain




Tesko da je u pitanju petni trn. Imam to zadovoljstvo na obe noge, tj pete. Petni trn boli bas u zoni pete prilikom gazenja. Tesko da takav bol moze da se pomesa sa bolom u tetivi, Srdjan ce mec znati.




Da, boli (oštro, kratkotrajno, sevne, a posle samo peče i isijava toplotu, to jest takav je osećaj, i nije vezano za jutro i ustajanje iz kreveta) na ovom spoljnjem zadnjem vertikalnom delu pete, dakle na samom vrhu koske, tu gde je valjda tetiva zakačena za kost, znači dosta nisko, ali ne ispod gazne površine. Meni to liči na tendonitis, ali đavo će ga znati.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:36 14.09.2020

Re: Away

Ove vezbe su meni pomogle (mislim na one koje radis stojeci):

https://cdn3.sportngin.com/attachments/document/0147/9920/Achilles_Tendon_Injury__1_.pdf

Ah da, promeni obucu obavezno, vidi nadji neke uloske, ne moraju da budu "custom made".
Sve najbolje.


Fala! Promenio sam obuću, nisam još probao neki uložak, nemam ravna stopala ali možda i ma nešto baš za petu. Samo vežbice neke koje sam našao na netu za tu tetivu. Ako potraje, snimiću je, pa kod fizioterapeuta... Dobro je što to samo zaboli, traje desetak sekundi i onda ako nastavim da hodam više ne boli. Dok ponovo ne sednem i odmorim malo. Sad pazim kad sedim da mi stopala budu cela na zemljim, a ne onako samo na prstima, podvučena, jer mi se čini taj položaj iritira petu.
jooscout jooscout 20:42 14.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic
Ove vezbe su meni pomogle (mislim na one koje radis stojeci):

https://cdn3.sportngin.com/attachments/document/0147/9920/Achilles_Tendon_Injury__1_.pdf

Ah da, promeni obucu obavezno, vidi nadji neke uloske, ne moraju da budu "custom made".
Sve najbolje.


Fala! Promenio sam obuću, nisam još probao neki uložak, nemam ravna stopala ali možda i ma nešto baš za petu. Samo vežbice neke koje sam našao na netu za tu tetivu. Ako potraje, snimiću je, pa kod fizioterapeuta... Dobro je što to samo zaboli, traje desetak sekundi i onda ako nastavim da hodam više ne boli. Dok ponovo ne sednem i odmorim malo. Sad pazim kad sedim da mi stopala budu cela na zemljim, a ne onako samo na prstima, podvučena, jer mi se čini taj položaj iritira petu.


Imala sam slično pre tri godine, plantarni fascitis. Dali mi nekciju steroida u petu, vežbala stopalom valjaš nešto oblo i hladno i prošlo. A bilo bolno, toliko da te budi. Isto sam bila ubedjena da je nepto slomljeno. Kažu često kod trkača, što ja svakako nisam, ali sam 50-.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 14.09.2020

Re: Away

jooscout
srdjan.pajic
Ove vezbe su meni pomogle (mislim na one koje radis stojeci):

https://cdn3.sportngin.com/attachments/document/0147/9920/Achilles_Tendon_Injury__1_.pdf

Ah da, promeni obucu obavezno, vidi nadji neke uloske, ne moraju da budu "custom made".
Sve najbolje.


Fala! Promenio sam obuću, nisam još probao neki uložak, nemam ravna stopala ali možda i ma nešto baš za petu. Samo vežbice neke koje sam našao na netu za tu tetivu. Ako potraje, snimiću je, pa kod fizioterapeuta... Dobro je što to samo zaboli, traje desetak sekundi i onda ako nastavim da hodam više ne boli. Dok ponovo ne sednem i odmorim malo. Sad pazim kad sedim da mi stopala budu cela na zemljim, a ne onako samo na prstima, podvučena, jer mi se čini taj položaj iritira petu.


Imala sam slično pre tri godine, plantarni fascitis. Dali mi nekciju steroida u petu, vežbala stopalom valjaš nešto oblo i hladno i prošlo. A bilo bolno, toliko da te budi. Isto sam bila ubedjena da je nepto slomljeno. Kažu često kod trkača, što ja svakako nisam, ali sam 50-.


Sad sam malo detaljnije proguglao i meni ovo što me muči liči najviše na achilies tendon bursitis.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:38 15.09.2020

Re: Away

srdjan.pajic
jedi-knight
sad će džedaj da poludi zbog mog laičkog miješanja ali to ti je bolan
heel spur pain




Tesko da je u pitanju petni trn. Imam to zadovoljstvo na obe noge, tj pete. Petni trn boli bas u zoni pete prilikom gazenja. Tesko da takav bol moze da se pomesa sa bolom u tetivi, Srdjan ce mec znati.




Da, boli (oštro, kratkotrajno, sevne, a posle samo peče i isijava toplotu, to jest takav je osećaj, i nije vezano za jutro i ustajanje iz kreveta) na ovom spoljnjem zadnjem vertikalnom delu pete, dakle na samom vrhu koske, tu gde je valjda tetiva zakačena za kost, znači dosta nisko, ali ne ispod gazne površine. Meni to liči na tendonitis, ali đavo će ga znati.



da, kod mene definitivno nije bilo to.. nego nisko i nekako u sred pete tako da mi je jasno da ne može biti tetiva..
al eto prošlo nakon nekih godinu dana i nije se vraćalo..
što sam starija sve sam sklonija da vjerujem da mozak bira na koje od missalignment-a u tijelu će da nam skrene pažnju a o kojima će da ćuti
nikvet pn nikvet pn 11:28 15.09.2020

Re: Away



Ово црвено клизнеш нагоре или надоле па изабереш где и о којој тачно тетиви се ради.

(Коњски модел је много једноставнији)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 15.09.2020

Re: Away

što sam starija sve sam sklonija da vjerujem da mozak bira na koje od missalignment-a u tijelu će da nam skrene pažnju a o kojima će da ćuti


Zanimljivo opažanje: nije baš isto ovo što ti kažeša, ali ima cela škola lečenja backpaina (vidi dr. John Sarno, Mindbody Prescription) i koječega ostalog koja se zasniva na tome, da mozak, iz određenih (psihičkih) razloga, indukuje bol gde mu treba, tako što izazove blagu lokalnu vazokonstrikciju (ala sad sam sebi zvučim ko neki znojavi nabildani dekica sa youtuba) na određenim lokacijama u telu, što onda dovodi do smanjenja količine kiseonika u tim tkivima, i izaziva spazam mišića, i dobro poznati bol u krstima, leđima vratu, itd.

Meni (i još nekim kojim drugarima sa sporta, od kojih sam dobio knjigu) je to pomoglo pre jedno ~15 godina da se rešim bola u leđima, ne baš sasvim, ali da ga svedem na neki minumum, mnogo manje nego što me je tada mučio. I da uočim da se meni taj bol javlja kad sam neko vreme u stresu. Razum, naravno, govori da su to sve gluposti, i da je to što me leđa više ne bole (iako izgleda šašavo) čista koincidencija slučajnosti, ali eto. I danas kad me malo zabole leđa setim se osnovnih odrednica iz te knjige i nakon par dana, gotovo, ne boli više. Znači, nikakve vežbe, nego samo spoznaja.





jedi-knight jedi-knight 22:18 15.09.2020

Re: Away

Kao inzenjer, mozda ne bi bilo lose da cekiras i Stuart McGilla.
Черевићан Черевићан 00:41 13.09.2020

спасоносност

Prilicno razocaran...

исчеци су наши те ве ..........различити
(те због тог даљинац низ бројева има),
очас кликом можеш избећи давежност
те убости одабир .......набадајућ' њима
8c_competizione 8c_competizione 20:53 13.09.2020

bolje pogledaj ...

kamilo_emericki kamilo_emericki 20:53 13.09.2020

Vrijeme proslo

Za mene najbole serije van SH govornog podrucja su:


La Piovra

Berlin Alexanderplarz

Serija filmova sa Brunom Kremerom kao inspektor Megre

I da se ne zaboravi.
Danas je Mariov rodjendan. 35 godina vec.





8c_competizione 8c_competizione 21:06 13.09.2020

ako uspes da nadjes, takodje i ...

jedi-knight jedi-knight 21:17 13.09.2020

Ridley Scott

Sledece godine cekamo Blade Runner: Black Lotus
Ima li se sta novo reci nakon sjajnog orvog i, po meni, mlakog drugog nastavka
Milan Novković Milan Novković 11:24 14.09.2020

Re: Ridley Scott

jedi-knight
Sledece godine cekamo Blade Runner: Black Lotus
Ima li se sta novo reci nakon sjajnog orvog i, po meni, mlakog drugog nastavka

Meni drugi nastavak fenomenalan, u stvari je exquisite ako se malo udubiš u issues vezane za AI i izranjanje svesti iz kompleksnosti

Odgledao ga 5-10 pouta, i svaki put mi sve bolji.

Meni je, npr, samo scena gde ne znaš da li je kuče android ili ne, i nije te briga, masivna projekcija svašta pogrešnog danas, i malo se smrznemo neki od nas mesojeda uopšte pri ovom filmu.
jedi-knight jedi-knight 11:28 14.09.2020

Re: Ridley Scott

Milan Novković
jedi-knight
Sledece godine cekamo Blade Runner: Black Lotus
Ima li se sta novo reci nakon sjajnog orvog i, po meni, mlakog drugog nastavka

Meni drugi nastavak fenomenalan, u stvari je exquisite ako se malo udubiš u issues vezane za AI i izranjanje svesti iz kompleksnosti

Odgledao ga 5-10 pouta, i svaki put mi sve bolji.

Meni je, npr, samo scena gde ne znaš da li je kuče android ili ne, i nije te briga, masivna projekcija svašta pogrešnog danas, i malo se smrznemo neki od nas mesojeda uopšte pri ovom filmu.


Koliko veceras cu ga odgledati ponovo
gavros gavros 18:18 14.09.2020

Našao na TPB

Baciću pogled

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana