Gradjanske inicijative

ZAHTEVI protesta pred Skupštinom

Filip Mladenović RSS / 11.07.2020. u 01:05

9. 7. 2020.
9. 7. 2020.
Građanski blistavi um
Građanski blistavi um
Zahtevi?

Pa oni prosto vise, da ne kažem lebde u vazduhu, ma koliko bio zagušen suzavcem!

1. Okrugli sto, pod pokroviteljstvom i u organizaciji EU, gde bi ravnopravno učestvovale sve režimske i opozicione stranke.

2. Nakon Okruglog stola formiranje tehničke, prelazne Vlade, koja bi u roku od 6 meseci sprovela u delo sve zaključke Okruglog stola, a pre svega novi izborni zakon.

3. RTS i RTV, na osnovu jednog od zaključaka Okruglog stola, dosledno bi se pridržavali Zakona o javnim medijskim servisima, a garancija bi bili novi Upravni odbori, novi direktori i novi glavni urednici informativnih programa.

4. Slobodni i fer izbori po isteku mandata tehničke, prelazne Vlade, tj. nakon realizacije svih zaključaka Okruglog stola.

Ako je nešto propušteno zbog prekomerno bačenog suzavca, lista zahteva ostaje otvorena za dopune:

NAJ poruka
NAJ poruka
 

 

90% normalan svet
90% normalan svet

Atačmenti



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 01:13 11.07.2020

Slutim, Filipe

da ti u ovoj tački

3. RTS i RTV, na osnovu jednog od zaključaka Okruglos stola, pridžavali bi se Zakona o javnim medijskim servisima, a garancija bi bili novi Upravni odbori i novi direktori i glavni urednici informativnih programa.


negde nalaziš sebe i mogućnost da se ugradiš u poredak koji bi usledio. Direktorsko mesto bi baš lepo pristajalo.

Nego, na iznenađenje svih, nema tebe na protestima. Da nisi zaglavio u nekom svingeraju? Obrati pažnju: okupljanje više od deset osoba je zabranjeno novim merama.

P.S. I ovi zahtevi koje si gore izlistao - da li su to usaglešeni zahtevi protestanata i tvojih želja, ili si ti to na svoju ruku napravio spisak i ovde nam prezentirao? Koliko znam, protestanti su govorili o imenovanju novog Kriznog štaba a taj zahtev ne figuriše u tvojoj listi prioriteta.

U situaciji kada narod ubrzano umire od bolesti, tebi je najvažnije ko će biti direktor na televiziji! Pa dobro, druže Filipe, mogao bi makar da sačekaš da epidemija prođe pa onda da počneš da profitiraš u ovoj revoluciji. Ovako je mnogo upadljivo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:35 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Svake večeri učestvujem kao gradjanin u protestima pred Skupštinom Srbije, uzvikujem i govorim zahteve.

Lepeza zahteva mnogobrojnih demonstrantkinja i demonstranata, 90% mladih, baš je široka, od "Kosovo je Srbija" pa preko "Vaš nemar, naš nemir!" do "Nećemo da budemo kapitalističko roblje!"

A nabrojani zahtevi, kao što piše, prosto vise, tj. lebde u vazduhu.

Ne mogu ih ni suzavci, ni baklje, ni topovski udari poništiti ili prigušiti!
nsarski nsarski 01:44 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Svake večeri učestvujem kao gradjanin u protestima pred Skupštinom Srbije, uzvikujem i govorim zahteve.


Bravo, Filipe, zmaju naš! Manje od tebe i ne očekujemo.

Nosiš li fantomku, čoveče? Prepoznaće te dušmani. Ili makar zaštitnu masku koja je u poslednje vreme baš u modi?

I, dakle, ti si iz tog visećeg vazduha destilisao zahteve koje si nabrojao?

Da li si probao da prodreš u zgradu Skupštine? Mada, sad mi se čini da bi ti pre prodirao u zgradu RTS. Građanke i građani ove zemlje su uz tebe!

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:50 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Nabrojani zahtevi vise u vazduhu, moja malenkost ih je samo ubrala, uz pomoć par demonstrantkinja.

Oko 90% njih je normalan. civilizovan svet, oko 5% su napaljeni desničari i preostalih oko 5% su DB plaćenici, da ne kažem paćenici.

A najveći paćenik, u neuspeloj ulozi režisera, misli da može nasamariti neumoljivi sud istorije.

Ne vidi da su njegovi politički očevi i oci već sahranjeni, jedan bukvalno kao kanarinac u uglu dvorišta vikendice u Požarevcu, a drugi politički na periferiji Beograda, u Batajnici!
nsarski nsarski 01:57 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Nabrojani zahtevi vise u vazduhu, moja malenkost ih je samo ubrala, uz pomoć par demonstrantkinja.

Džavole jedan!

Slutim ja da si ti te demonstrantkinje šarmirao svojom rečitošću. Ovo "Vaš nemar, naš nemir!" mora da je tvoj aforizam, kladio bih se. Priznaj da jeste. A one, potpuno opčinjene, prihvataju sve predloge.
Mogu da razumem da si ovo "nemar-nemir" uzvikivao i izgovarao. Ali, da si celu tačku 3. sa tvog spiska baš uzvikivao pred policijom, e to mi deluje malo verovatno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:09 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Priznajem! Tačku 3. sam sveo na uzvike "ŽIVELA SLOBODA MEDIJA!"

Inače, zaista sam snimio transparent na kome je pisalo "Vaš nemar, naš nemir".
nsarski nsarski 02:14 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Filip Mladenović
Priznajem! Tačku 3. sam sveo da uzvike "ŽIVELA SLOBODA MEDIJA!"

Inače, zaista sam snimio transparent na kome je pisalo "Vaš nemar, naš nemir"


Odlično! Nažalost, propustio sam taj nastup. Ili ga nisu prikazali na RTS? Jednoga dana, jednoga dana Filipe, kad revolucija uspe i ti postaneš Glavni u RTS svi će mediji prenosti tvoje poruke na udarnim stranama i vestima. Za to se i borimo.


Filip Mladenović Filip Mladenović 02:18 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

Dovoljno je da GLAVNI bude Zakon o javnim medijskim servisima i u RTS-u i u RTV-u, a ne onaj ili ovaj novinar!

Borimo se za slobodne i nezavisne institucije, za podelu vlasti, za pravnu državu, za socijalnu pravdu,a ne za vodje, lidere, glavne...!
maliperica maliperica 03:09 11.07.2020

Re: Slutim, Filipe

nsarski


Odlično! Nažalost, propustio sam taj nastup. Ili ga nisu prikazali na RTS? Jednoga dana, jednoga dana Filipe, kad revolucija uspe i ti postaneš Glavni u RTS ...


Baš te inspiriše ...
g.radicevic g.radicevic 08:57 14.07.2020

Re: Slutim, Filipe

A nabrojani zahtevi, kao što piše, prosto vise, tj. lebde u vazduhu.

Ne mogu ih ni suzavci, ni baklje, ni topovski udari poništiti ili prigušiti!



fali ti neki ''akcioni plan'' za realizaciju tih visećih zahteva Filipe

ili misliš da će ovi da se useru od straha zbog par hiljada demonstranata sa par stotina zahteva-parola.
shmoo shmoo 08:09 11.07.2020

Пишање уз ветар


Не знам шта бих вам могао рећи...

Стање је тензично.

И френзично.


"Leinerovi prozni zapisi, ponekad u formi punokrvne kratke priče, a ponekad gotovo nadrealne, frenzične crtice sjajno dočaravaju avanture popularnog rokera."



Нећу понављати овај истоветни коментар и код Зиликаке. Мада бих можда и могао...











П.С. -







solo solo 10:52 11.07.2020

Re: shmoo

Нећу понављати овај истоветни коментар и код Зиликаке. Мада бих можда и могао...


Ako si gentlemen trebao bi u ime ,,starih dobrih vremnja,,.
0 komentara do sada je vrlo frustrejšn i ispod nadmorske visine. Izgubiće žena volju da naratira. Moguče da nikoga ne zanima Bečkerek i lokal patriotizam. U stvari nikoga više niko i ništa ne zanima. Stanje haosa je dovedeno do apsurda.Pa i na blogu. To ti je jasno i od ranije.

Sovica je to shvatila na vreme kao i mnogi drugi vipovani, pojeli,popili i odlepršali. Neki dobili i šimiku u bulju čisto zarad ravnoteže u vaseljeni.

Zašto smo mi još uvek tu? Čini mi se da spadamo u kategoriju onih koji uporno gledaju porniće čekajući kraj da vide da li su se akteri na kraju uputili ka matičatru i sretno ,,uzeli,, ( ne impliciram - čisto moj lični utisak koji te ne obavezuje niti proziva) Ima jedno interesantnije mesto. Blog umire,živeo twitter dok nam i on ne dosadi.

https://twitter.com/freehandmeister?lang=en



Filipe dragi. Džaba krečite no ako vam to predstavlja zadovoljstvo zašto vam ga uskraćivati. Samo naprej u svijetlu majsku zoru.

Bark, you dogs of Jakobsfeld!



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:09 11.07.2020

Re: shmoo

Dodjite na proteste, družite se sa 90% normalnog, finog sveta, koji su siti svega, a najviše bezobraznog vredjanja inteligencije od strane AV režima!
solo solo 11:19 11.07.2020

Re: shmoo

Dodjite na proteste, družite se sa 90% normalnog, finog sveta, koji su siti svega, a najviše bezobraznog vredjanja inteligencije od strane AV režima!




Ebi ga Fićko valjda smo nešto naučili za sve ove godine.


P.S. a šta sa onih 10% što prave šavove na vugla?
zilikaka zilikaka 11:59 11.07.2020

Re: shmoo

Ako si gentlemen trebao bi u ime ,,starih dobrih vremnja,,.
0 komentara do sada je vrlo frustrejšn i ispod nadmorske visine. Izgubiće žena volju da naratira.

Ne se ti brigaš za mene. Osim toga, ja nisam ni političar ni pevaljka da mi je bitna popularnost.

Mada, verujem da si ti to sve napiso iz najbolje namere jer je tvoja konstruktivna uloga na ovom blogu poznata i dugo prisutna.
Bez obzira na trenutni nik.
shmoo shmoo 12:54 11.07.2020

Re: shmoo

solo

Zašto smo mi još uvek tu? Čini mi se da spadamo u kategoriju onih koji uporno gledaju porniće čekajući kraj da vide da li su se akteri na kraju uputili ka matičatru i sretno ,,uzeli,, ( ne impliciram - čisto moj lični utisak koji te ne obavezuje niti proziva) Ima jedno interesantnije mesto. Blog umire,živeo twitter dok nam i on ne dosadi.




Ја сам одавно научио од људи много искуснијих од мене по том питању (мислим на гледање филмова, не на секс) да је разлика између еротских филмова и порно филмова у томе што се у порно филмовима лепо и јасно виде сва три структурна елемента:

1) ерекција;
2) пенетрација;
3) ејакулација.


У еротским филмовима један од та три елемента обавезно мора да изостане да би филм из категорије порно прешао у еротски.

Свадбу у та два филмска жанра није никада помињао ниједан теоретичар филма.









А ово је баш лепа дефиниција порњаве. Онако мала, смол сајз паковање, округла, заобљена, податна, је л' да? Као нека дебела мудра совица.



With all the right junk in all the right places.






solo solo 13:14 11.07.2020

Re: shmoo

Mada, verujem da si ti to sve napiso iz najbolje namere jer je tvoja konstruktivna uloga na ovom blogu poznata i dugo prisutna.
Bez obzira na trenutni nik.


Pec, pec! đe ga je mali zec.
solo solo 13:15 11.07.2020

Re: shmoo

Свадбу није никада помињао ниједан теоретичар филма.


Budimo inovativni.
solo solo 13:19 11.07.2020

Re: shmoo

1) ерекција;
2) пенетрација;
3) ејакулација.


U kojoj fazi je od ponuđenih elemenata blog ovijeh dana?
shmoo shmoo 13:21 11.07.2020

Re: shmoo

solo
Свадбу није никада помињао ниједан теоретичар филма.


Budimo inovativni.





Свака иновација на том пољу би била вишак!




А чим имаш неки вишак, ту о уметности нема ни говора.



shmoo shmoo 13:23 11.07.2020

Re: shmoo

solo
1) ерекција;
2) пенетрација;
3) ејакулација.


U kojoj fazi je od ponuđenih elemenata blog ovijeh dana?




Рекао бих, судећи по приказаном, да пролазимо кроз све три фазе истовремено.

Паралелном монтажом.

Зато то, у ствари, и нису фазе.

Структурни (кухињски) елементи, кажем ти. Не фазе.


solo solo 13:23 11.07.2020

Re: shmoo

Свака иновација на том пољу би била вишак!


Kakva nazalna ejakulacija

Eto vidiš inovaciju. To ti pričam.
shmoo shmoo 13:38 11.07.2020

Re: shmoo

solo
Свака иновација на том пољу би била вишак!


Kakva nazalna ejakulacija

Eto vidiš inovaciju. To ti pričam.





Али да се разумемо нешто, камарад Соло. Није то од секса. Мислим, не мора да буде. Та иновација.



'Оће то и од превише лимуна мало да 'вата.

Витамин Ц, јбг. Корона.







solo solo 13:39 11.07.2020

Re: shmoo

Рекао бих, судећи по приказаном, да пролазимо кроз све три фазе истовремено.

Паралелном монтажом.

Зато то, у ствари, и нису фазе.

Структурни (кухињски) елементи, кажем ти. Не фазе.


Reci bre lepo srpski da te ceo svet razume - jel se uzimaju na kraju ili je sve zahebancija. Imaj u vidu da sam sa mladine strane.


solo solo 13:52 11.07.2020

Re: zilikaka

Ne se ti brigaš za mene. Osim toga, ja nisam ni političar ni pevaljka da mi je bitna popularnost


Izgoreh od brige sjebaće mi se imunitet u ova teška koronarna vremena.


nisam ni političar ni pevaljka

p.s. nikad ne reci nikad.

Blogeri nemaju kategoriju popularnosti?

OndaK da se ukine opcija ,,preporuka,, koja nedvojbeno implicira popularnost i po disklajmeru predstavlja glavni kriterij za dobiVanje Vip statusa na blogu sa svim benefitima koje isti podrazumeva.
shmoo shmoo 14:25 11.07.2020

Re: shmoo

solo
Рекао бих, судећи по приказаном, да пролазимо кроз све три фазе истовремено.

Паралелном монтажом.

Зато то, у ствари, и нису фазе.

Структурни (кухињски) елементи, кажем ти. Не фазе.


Reci bre lepo srpski da te ceo svet razume - jel se uzimaju na kraju ili je sve zahebancija. Imaj u vidu da sam sa mladine strane.






Па ако баш инсистираш...

Али ако се узму на крају, онда то постаје само још једна романтична љубавна комедија... Или трагедија. Зависи како то ко види. Поздрави се са еротиком и порњавом.











А треба поразмислити и о трошковима за ту свадбу - хепиенд филма. То увелико повећава цену коштања снимања филма. Мораћемо да тражимо додатне спонзоре... Можда неке новоотворене кинеске производне погоне и фабрике по варошицама у Србији?

Черевићан Черевићан 10:30 11.07.2020

дедашумом бабадрумом

zahtevi usaglešeni (sa pustim) željama

није лоше ...........мењати на боље
(можда и тај дан ће да нам сване),
јебе само ................како усагласит'
јер договор захтева ....две стране,

једна мува...... битна на то глува
sanjar sanjar 11:54 11.07.2020

Gluposti!

Zahtev treba da bude jedan jedini!
Kome to nije jasno, neka piše gluposti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 11.07.2020

Re: Gluposti!

I taj zahtev visi u vazduhu, zagadjenom suzavcima i kontrolisanom svakojakim dronovima i prislušnim uredjajima!
klik23 klik23 00:02 12.07.2020

Re: Gluposti!

Zahtev treba da bude jedan jedini!


Onda treba da sadrži i sve ostale zahteve. Zip.
Nego, ovi na zahteve ne brenuju. Ne ide im se po sudnicama.

timotije timotije 12:46 12.07.2020

Re: Gluposti!

I taj zahtev visi u vazduhu, zagadjenom suzavcima i kontrolisanom svakojakim dronovima i prislušnim uredjajima!


Evo moje rekcije posle sinoćnog inrervjua Radulovića na rubu Ponirskog parka:
Srbi tvrde glave! Ako ne razumete šta vam govori elektro inženjer Radulović, kao što niste slušali njegovog kolegu, počivšeg Antu Markovića pa ste najebali, onda produžite da živite u ambisu u koji vas je uvalio hokaštapler Vučić, radikal, a laže vas da je „naprednjak“, pored SPS, i ostalih PUPSA, MUPSA, kojekavih promotera kralja za da nas vrate u Srednji vek, i ostalih Nogovića i ludih sotonića, koje već 30 godina jebu vas u mozak koji ne umete da ga koristite, jer ste tvrdoglavi. Sveti Isus i Jovan bi vas nazivali „okamenjeni umovi“.
Vi ne znate da samo takav čovek koji je radio u Velikim privrednim sistemima gde je navažniji resurs čovek, kakav je bio “Rade Končar” u Zagrebu koji je vodio Ante Marković, a Radulović je radio u velikim proizvodim sistemima u SAD, Kanadi i Belgiji mogu da znaju kako treba da se obori štetoćina Vučić. Dok Radulović govori u mikrofon reporteru N1 televizije isti ga prekida: „A šta ste se ono zamerili Trifunoviću?“ Da bi voditeljka na istoj televiziji “ispravila” ili “dopunila” Radulovića, da različite grupe demonstranata imaju raličite zahteve, što je glupost koju može da izgovri i na najboljoj televiziji! Zato vam Vučić drži u vlasništvo mnogbrojne televizije i novine za idiote, “okamenjene umove”.
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 12:48 11.07.2020

Копија оригинала

Филипе,

Неке ствари је тешко признати.
Не потцењуј високог човека који је носио домаће (Беко, Клуз,…) одело конфекцијског броја 116. Сако је кратак и широк, рамена висе, панталоне су таман по дужини. То се у комплексашким главама београдске чаршијске елите и њихових потомака карактерише као „види сељака“, „нема појма“, „ја кад одем у Лондон…“ и сл.
А онда схватиш (а организам ти не прихвати) да је особа о којој говорим врхунски политичар, интелигентан, посвећен, уме да одабере сараднике, неуморан, односно за копље изнад велике већине политичара који су били на власти у протеклих двадесетак година.
Тако да, кад ујутро погледаш у огледало кад се бријеш, видиш, у ствари, њега који теби и сличнима поручује : do not hate me cause you ain’t me, да цитирам нову звезду на политичком небу Америке, А.О. Кортез
Иначе, одела са конфекцијским бројем 224/7 (дупло продужена) производио НИК Загреб, давних дана. Ретко се налазило, морао си да чешће свраћаш у радње и питаш.
https://www.youtube.com/watch?v=Eh9Q6BGGU50


Filip Mladenović Filip Mladenović 12:53 11.07.2020

Re: Копија оригинала

guska-i-rostilj
Филипе,

Неке ствари је тешко признати.
Не потцењуј високог човека који је носио домаће (Беко, Клуз,…) одело конфекцијског броја 116. Сако је кратак и широк, рамена висе, панталоне су таман по дужини. То се у комплексашким главама београдске чаршијске елите и њихових потомака карактерише као „види сељака“, „нема појма“, „ја кад одем у Лондон…“ и сл.
А онда схватиш (а организам ти не прихвати) да је особа о којој говорим врхунски политичар, интелигентан, посвећен, уме да одабере сараднике, неуморан, односно за копље изнад велике већине политичара који су били на власти у протеклих двадесетак година.
Тако да, кад ујутро погледаш у огледало кад се бријеш, видиш, у ствари, њега који теби и сличнима поручује : do not hate me cause you ain’t me, да цитирам нову звезду на политичком небу Америке, А.О. Кортез
Иначе, одела са конфекцијским бројем 224/7 (дупло продужена) производио НИК Загреб, давних дана. Ретко се налазило, морао си да чешће свраћаш у радње и питаш.
https://www.youtube.com/watch?v=Eh9Q6BGGU50




Ne potcenjujem, nego kao slobodan gradjanin - procenjujem.

Radi se o metastazi nacionalističkog, da ne kažem radikalskog tumora na biračkom telu Srbije.

Sapienti sat.
klik23 klik23 00:04 12.07.2020

Re: Копија оригинала

„види сељака“


одела са конфекцијским бројем 224/7 (дупло продужена)


Kljuse. Imal proširenje za sapi (kukove)?
shmoo shmoo 15:17 11.07.2020

?


Ма све је то лепо. И некако све иде, уклапа се, у глобални тренд оваквих слика (+ корона, "Београд је свет", јбг).

Него, шта ћемо ми са Косовом?

Док овде гледамо ове слике са потписом "Вучићу педеру" ко зна шта тај исти Вучић истовремено даје и потписује у Паризу... К'о да је Србија његова лична прћија коју му је његов бабо оставио у наследство као имовину.

Шта ћемо са Косовом?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:55 11.07.2020

Re: ?

shmoo

Ма све је то лепо. И некако све иде, уклапа се, у глобални тренд оваквих слика (+ корона, "Београд је свет", јбг).

Него, шта ћемо ми са Косовом?

Док овде гледамо ове слике са потписом "Вучићу педеру" ко зна шта тај исти Вучић истовремено даје и потписује у Паризу... К'о да је Србија његова лична прћија коју му је његов бабо оставио у наследство као имовину.

Шта ћемо са Косовом?


Kosovo je izgubljeno kumanovskom kapitulacijom juna 1999. godine. Podsetite se ko je tada bio u Vladi Srbije, ko u parlamentu, a ko u predsedničkoj fotelji - kanabetu.

Pitanje je samo kada će i kako /pod kojim uslovima/ Srbija priznati realnost.
shmoo shmoo 20:26 11.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović

Pitanje je samo kada će i kako /pod kojim uslovima/ Srbija priznati realnost.




Овде се ради о држави, Филипе. О опстанку и постојању Срба и Србије. Због тога Србија нити може нити сме да формално правно призна независност Косова и Метохије ма каква год та реалност била.

Зато се по важећем Уставу Србије, такав чин и третира као велеиздаја.

А зна се шта следује велеиздајницима.

Тако је у свакој држави на овом свету.

Не видим ниједан разлог зашто да тако не буде и у Србији.


Filip Mladenović Filip Mladenović 22:44 11.07.2020

Re: ?

To je pitanje za predstavnike zločinačkog režima Slobodana Miloševića, koji su potpisali kapitulaciju Srbije 1999. godine.

Sve ovo danas i sutra je ispostavljanje računa za ratove koje je taj režim započeo i - izgubio!
docsumann docsumann 22:57 11.07.2020

Re: ?

To je pitanje za predstavnike zločinačkog režima Slobodana Miloševića, koji su potpisali kapitulaciju Srbije 1999. godine.


smatraš da je trebalo nastaviti otpor NATO agresiji i ne dozvoliti komadanje Srbije ni po koju cijenu?
shmoo shmoo 23:11 11.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović

To je pitanje za predstavnike zločinačkog režima Slobodana Miloševića, koji su potpisali kapitulaciju Srbije 1999. godine.




Не, није. То је питање за све нас у Србији.



klik23 klik23 00:05 12.07.2020

Re: ?

То је питање за све нас у Србији.

C.
To je pitanje za zapad.
Pustili su ga da vija 10 godina. Pa ih nagradio Kosovom. Mrkonjić ga posle zavoleo još više.
Pratio sam : mrKonjić nikada nije pomenuo Kosovo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:24 12.07.2020

Re: ?

Ne, to je pitanje za taj zločinački režim i za one koji su ga podržavali.

Ja i mnogi drugi su bili protiv tog režima, još od 1987. godine. Da smo uspeli ranije da taj režim bacimo na djubrište istorije, nikada ne bi došlo ni do Vukovara, Sarajeva, Srebrenice, Kosova, bombardovanja...

Ima neke istorijske pravde što sada realnost moraju da priznaju politički pioniri Zlobe, Mire i Šešelja: Dačić, Vulin i Vučić.
principessa_etrusca principessa_etrusca 03:43 12.07.2020

Re: ?

Kosovo je izgubljeno kumanovskom kapitulacijom juna 1999. godine. Podsetite se ko je tada bio u Vladi Srbije, ko u parlamentu, a ko u predsedničkoj fotelji - kanabetu.
Pitanje je samo kada će i kako /pod kojim uslovima/ Srbija priznati realnost.

Ако би Косово и Метохија били дефинитивно и неповратно изгубљени, шта ти као интелигентан човек мислиш, зашто је баш толико важно за страни фактор, пре свега за злочиначку ЕУ, да Србија то што пре призна?
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:20 12.07.2020

Re: ?

Zbog mira i stabilnosti u ovom delu Evrope.

Kosovo i Metohija ne mogu biti nikada izgubljeni.
Nekada su Srbija i AP Kosovo i Metohija bili u jednoj državi - YU, a uskoro će Srbija i Kosovo ponovo biti u jednoj državi - EU.

hoochie coochie man hoochie coochie man 09:20 12.07.2020

Re: ?

зашто је баш толико важно за страни фактор, пре свега за злочиначку ЕУ, да Србија то што пре призна?

Zbog mira i stabilnosti u ovom delu Evrope.

Koliko treba da budeš naivan da ovako nešto napišeš?
A onda ga ljudi časte, "inteligentan čovek"
sanjar sanjar 10:06 12.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
Ne, to je pitanje za taj zločinački režim i za one koji su ga podržavali.

Ja i mnogi drugi su bili protiv tog režima, još od 1987. godine. Da smo uspeli ranije da taj režim bacimo na djubrište istorije, nikada ne bi došlo ni do Vukovara, Sarajeva, Srebrenice, Kosova, bombardovanja...

Ima neke istorijske pravde što sada realnost moraju da priznaju politički pioniri Zlobe, Mire i Šešelja: Dačić, Vulin i Vučić.

Nemoj da pričaš!?
A ja, recimo, mislim da je to baš zbog dragog ti Faraona Tite - i nakaradne prethodne države.
Sreća, pa će Srbi konačno da se kurtališu relikata te komunjarske sprdačine od države - i povrate svoje srpstvo.
solo solo 10:22 12.07.2020

Re: ?

Sreća, pa će Srbi konačno da se kurtališu relikata te komunjarske sprdačine od države - i povrate svoje srpstvo.



Oće, samo ako prestanu da zalivaju cvijeće. A zalivaju s ljubavlju.



p.s. Ni vojvoda od radikala ga nije pomerio sa najlepšeg proplanka u Beogradu.

Imaš ti jedan mali problem za koji me inače zabole stojko al da ne promakne.Stavljaš sebe u poziciju glasnogovornika srpske misli i vrlo često umesto u svoje ime upotrebljavaš pridev ,,srpski,,

Ako si licenciran za to ja ti se izvinjavam unapred.


Pozvao bih se pritom na 1 amandman blogera Čarlija koji podržavam u celini celosti.
Citiram:

Blogovi služe za nadjebavanje i premeravanje čiji je veći.
Takođe, blogovi služe i u ovom vremenu 'otuđenosti' (da, parakoksalno pored svih ovih 'informatičkih' inputa svake sekunde preko raznoraznih medijskih i 'društvenih' efektiva'), da se validira vlastita konzistentnost i pomiluje ego.
solo solo 10:32 12.07.2020

Re: ?

dragog ti Faraona Tite



solo solo 10:48 12.07.2020

Re: ?

Него, шта ћемо ми са Косовом?




A gde su pitanja novinara? Gde su ovi iz N1 da mu malo unesu u facu telefon?
Ebote kakva je to bila ,,tiranija,,.

Živela demokratija i sloboda!
sanjar sanjar 10:58 12.07.2020

Re: ?

solo
Sreća, pa će Srbi konačno da se kurtališu relikata te komunjarske sprdačine od države - i povrate svoje srpstvo.



Oće, samo ako prestanu da zalivaju cvijeće. A zalivaju s ljubavlju.



Imaš ti jedan mali problem za koji me inače zabole stojko al da ne promakne.Stavljaš sebe u poziciju glasnogovornika srpske misli i vrlo često umesto u svoje ime upotrebljavaš pridev ,,srpski,,
...

Ih, da imam samo jedan problem (i to mali), gde bi mi bio kraj.
Sreća što sam se velikog problema, kurtalisao u ranoj mladosti.
A taj problem je bio - da nikako nisam prihvatao da Faraona Titu volim više od mame i tate.
Posle je nošenje sa ostalim problemima, malim ili velikim, bilo mnogo lakše.
solo solo 11:04 12.07.2020

Re: ?

da nikako nisam prihvatao da Faraona Titu volim više od mame


Čudno,vrlo često pCuješ mame na blogu.

Ko bre voli više Tita od mame i tate - nikove na sunce, lako je tako ofrlje i bez argumenata.

Šta znači ,,kurtalisao,, Jel to nešto ima veze sa sexom?

P.S. Pa ja i Tasu ,,volim,, više od Tita mada nisam siguran za njegove emocije prema Brozu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:08 12.07.2020

Re: ?

Tito je kriv za sve, a Zloba, Mira i Šešelj su branioci srbstva.

E, za vreme Tite, sve Srpkinje i svi Srbi su živeli u jednoj državi - Jugoslaviji, dok se toga nisu setila ova 3 nevinašca!
solo solo 11:16 12.07.2020

Re: ?

E, za vreme Tite, sve Srpkinje i svi Srbi su živeli u jednoj državi - Jugoslaviji, dok se toga nisu setila ova 3 nevinašca!


I u kraljevini.

shmoo shmoo 11:48 12.07.2020

Re: ?

solo
Него, шта ћемо ми са Косовом?




A gde su pitanja novinara? Gde su ovi iz N1 da mu malo unesu u facu telefon?
Ebote kakva je to bila ,,tiranija,,.

Živela demokratija i sloboda!




Немој тако.

Омер Карабег је после постао једна од новинарских перјаница Слободне Европе.







timotije timotije 12:39 12.07.2020

Re: ?


Ако би Косово и Метохија били дефинитивно и неповратно изгубљени, шта ти као интелигентан човек мислиш, зашто је баш толико важно за страни фактор, пре свега за злочиначку ЕУ, да Србија то што пре призна?

Evo kako izleda uvod u Studiju koju je napisao Kosovac:

Srpsko Kosovo i Metohija ili albanizovano „Kosova“

Naslovi su moja motivacija i pravci razmišljanja

Cilj ove studije: Pomirenje i suživot.

Oba naroda to i sada posle rata rade i žive.


1. Političarima u Beogardu koji su izazvali i podržavali rat zakonom zabranii bavljenje politikom.
2. Albanskim političarima koji su počinili zločin udaljiti iz politike.
3. Srbi koji su počinli zločin sudski porcesuirati i kazniti.
4. Albanci koji su počinili zločin procesuirati i kazniti.
5. Prilagoditi obrazovni program.
6. U školama na srpskom jeziku na Kоsmetu uvesti obavezno učenje albanskog jezika


„NEZNANJE JE JEDINI POROK“ (Franc Kafka)

Vlasnik imanja je prvi krivac ako mu komšija zaposedne posed.

Žrtve smo naše duge borbe za oslobođenje, osamostaljenje od turske vlasti. No, za razliku od mrtve prirode gde je za razmagnetisanje namgentisanog predmeta potrebno duplo duže vreme, ljudski um je moćniji od svega, zbog čega je vreme potrebno za uspostavlajanje prvo boljih, pa sve boljih do prijateljskih odnosa između Srba i Albanaca.
„Oci naši zgriješiše, i nema ih, a mi nosimo bezakonja
njihova.“ (Plač Jeremijin, gl.5; 7)

„Naknadna glupost
Ima dilbera koji bagatelišu i u sprdnju bacaju takozvanu „naknadnu pamet“, ja, pak, nadžak, kakav sam, držim da drugih pameti osim naknadne i nema i da se ljudi do kakve-takve pameti uzdižu tek kada izvuku pouku iz gomile gluposti koje su prethodno počinili.“ (Svetislav Basara)
10Piše: Svetislav Basara03. septembra 2018. 16.00

Albanci mogu da žive i orgnizuju se kako to znaju i umeju, no ne na štetu Srba na Kosmetu, ako su zbog gluposti srpske elite u Beogradu zaposeli taj deo Srbije. No, Srbija im ne može niti neko sme da ima poklanja srpsku teritoriju - priznajući je kao deo Albanske države. I tačka! (Moja odlučnost)

„Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje, ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.“ Ivo Andrić
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:23 12.07.2020

Re: ?

sanjar
Filip Mladenović
Ne, to je pitanje za taj zločinački režim i za one koji su ga podržavali.

Ja i mnogi drugi su bili protiv tog režima, još od 1987. godine. Da smo uspeli ranije da taj režim bacimo na djubrište istorije, nikada ne bi došlo ni do Vukovara, Sarajeva, Srebrenice, Kosova, bombardovanja...

Ima neke istorijske pravde što sada realnost moraju da priznaju politički pioniri Zlobe, Mire i Šešelja: Dačić, Vulin i Vučić.

Nemoj da pričaš!?
A ja, recimo, mislim da je to baš zbog dragog ti Faraona Tite - i nakaradne prethodne države.
Sreća, pa će Srbi konačno da se kurtališu relikata te komunjarske sprdačine od države - i povrate svoje srpstvo.



zaharaga zaharaga 14:24 12.07.2020

Re: ?



Filipe, ovo je sizofrenija!

Sta tebi smeta Vucic?
Europski orijentisan, otpisao Kosovo, rado vidjen na zapadu, otvorio silna poglavlja, radi privatizacije, dovodi investitore... Je li bi ti hteo nesto drugo? I sta tacno?
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:02 12.07.2020

Re: ?

Kosovo je izgubljeno kumanovskom kapitulacijom juna 1999. godine.


Kosovo i Metohija ne mogu biti nikada izgubljeni.


А како би било да се договориш сам са собом?

E, za vreme Tite, sve Srpkinje i svi Srbi su živeli u jednoj državi - Jugoslaviji

Ово није тачно.

Истина је да су сви Срби живели у једној држави за време краљевине, а после 2. светског рата, у Титовој авнојевској федерацији република, имали су различита републичка држављанства у зависности од места рођења. Коначно, Тито је Уставом из 1974. закуцао ексер у мртвачки сандук федеративне Југославије.

Многи то нису тада схватили, па чак ни 90-их, а ти то очигледно не схваташ ни дан-данас.
angie01 angie01 15:47 12.07.2020

Re: ?

а после 2. светског рата, у Титовој авнојевској федерацији република, имали су различита републичка држављанства у зависности од места рођења.


koja su to republicka drzavljanstva bila u zavisnosti od mesta rodjenja?
zaharaga zaharaga 16:11 12.07.2020

Re: ?

angie01
а после 2. светског рата, у Титовој авнојевској федерацији република, имали су различита републичка држављанства у зависности од места рођења.


koja su to republicka drzavljanstva bila u zavisnosti od mesta rodjenja?


Tvoja primedba je sasvim na mestu.

Neka republicka drzavljanstva su bila u zavisnosti od mesta rodjenja oca.
shmoo shmoo 16:26 12.07.2020

Re: ?

zaharaga
angie01
а после 2. светског рата, у Титовој авнојевској федерацији република, имали су различита републичка држављанства у зависности од места рођења.


koja su to republicka drzavljanstva bila u zavisnosti od mesta rodjenja?


Tvoja primedba je sasvim na mestu.

Neka republicka drzavljanstva su bila u zavisnosti od mesta rodjenja oca.




Да потврдим ово једним од многобројних случајева за које знам...

Моја комшиница с којом сам одрастао кућа до куће, рођена у Бгд, имала је у СФРЈ држављанство БиХ јер јој је отац рођен у Бијељини. (Без обзира што јој је и отац дошао на студије у Бгд. и остао читав живот ту.) Па је онда тражила држављанство Србије тек по распаду те СФРЈ.

Исто као што су моји ташта и таст, иако обоје рођени у Београду, могли без проблема да добију путовнице Хрватске после распада СФРЈ јер су им мајке, и тасту приде и отац, рођени на територији данашње авнојевске Хрватске. (Само ташта и таст нису хтели ни да чују да траже било шта од те новостворене државе Хрватске, бивше републике СФРЈ.)

Моја жена, на пример, већ не може да добије путовницу Хрватске јер су јој и мајка и отац рођени у Бгд, а место рођења баба и деда, тј. једног деде, не рачунају се.

Дакле, по рођењу оца. Или једног од родитеља после распада СФРЈ када су сошке у питању.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:46 12.07.2020

Re: ?

zaharaga


Filipe, ovo je sizofrenija!

Sta tebi smeta Vucic?
Europski orijentisan, otpisao Kosovo, rado vidjen na zapadu, otvorio silna poglavlja, radi privatizacije, dovodi investitore... Je li bi ti hteo nesto drugo? I sta tacno?


AV režim nije izgradio demokratske institucije, nije ispoštovao važeći Ustav, ugrozio je slobodu medija, uništio podelu vlasti, otvorio je smešno mali broj poglavlja u pregovorima sa EU...

I ono najgore, dovukao je državu Srbiju do ambisa gradjanskog rata!
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:52 12.07.2020

Re: ?

principessa_etrusca
Kosovo je izgubljeno kumanovskom kapitulacijom juna 1999. godine.


Kosovo i Metohija ne mogu biti nikada izgubljeni.


А како би било да се договориш сам са собом?

E, za vreme Tite, sve Srpkinje i svi Srbi su živeli u jednoj državi - Jugoslaviji

Ово није тачно.

Истина је да су сви Срби живели у једној држави за време краљевине, а после 2. светског рата, у Титовој авнојевској федерацији република, имали су различита републичка држављанства у зависности од места рођења. Коначно, Тито је Уставом из 1974. закуцао ексер у мртвачки сандук федеративне Југославије.

Многи то нису тада схватили, па чак ни 90-их, а ти то очигледно не схваташ ни дан-данас.


SFRJ je najprogresivniji period za sve južnoslovenske nacije, a Jugoslavija, sem Slovenije, još uvek je nedostignut ekonomski, socijalni i kulturni nivo za nezavisne državice nastale njenim raspadom.

A što se Kosova tiče, pa nije ono neki kruzer koji će otploviti. Dakle, u gradjanskom, evropskom smislu Kosovo nikada neće biti izgubljeno.

A što se ovdašnjih nacoša tiče, ono je izgubljeno juna 1999. godine, nedostaju još samo pečat i potpis.
zilikaka zilikaka 16:54 12.07.2020

Re: ?

Дакле, по рођењу оца. Или једног од родитеља после распада СФРЈ када су сошке у питању.

Mislim da je drugačije. U SFRJ su državljanstva dodeljivana po dva kriterijuma. Mislim da je ključna 1948 ili rane pedesete prošlog veka. Napravljen je popis i taj popis (mesto prebivališta, gde se ko tad zatekao, bez obzira gde je rođen) je posle bio ključ za kasnije rođene.
TAko je, Taso, moja i tvoja i generacije pre i nešto posle nas bila upisivana u knjigu državljana u mestu gde se otac zatekao te ključne...
Posle je uvedeno da se u knjigu državljana SFRJ upisuje u mestu rođenja.
Ova dva načiina upisa su zvali "po ocu" i "po suncu"

...Sad ću malo da čačkam, verovatno pronađem koja je ta ključna godina popisa
vcucko vcucko 17:04 12.07.2020

Re: ?

zaharaga
angie01
а после 2. светског рата, у Титовој авнојевској федерацији република, имали су различита републичка држављанства у зависности од места рођења.


koja su to republicka drzavljanstva bila u zavisnosti od mesta rodjenja?


Tvoja primedba je sasvim na mestu.

Neka republicka drzavljanstva su bila u zavisnosti od mesta rodjenja oca.

U mom slučaju majke. Iako mi je otac tada bio i živ i zdrav.
Zašto, nemam pojma. Ali nekog aprila 1990. sam vijao papir državljanstva po slavonskom selu u kome sam ranije bio tri puta u životu.
zaharaga zaharaga 17:12 12.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
zaharaga


Filipe, ovo je sizofrenija!

Sta tebi smeta Vucic?
Europski orijentisan, otpisao Kosovo, rado vidjen na zapadu, otvorio silna poglavlja, radi privatizacije, dovodi investitore... Je li bi ti hteo nesto drugo? I sta tacno?


AV režim nije izgradio demokratske institucije, nije ispoštovao važeći Ustav, ugrozio je slobodu medija, uništio podelu vlasti, otvorio je smešno mali broj poglavlja u pregovorima sa EU...

I ono najgore, dovukao je državu Srbiju do ambisa gradjanskog rata!


Cekaj, cekaj, jesi li ti to napisao da si za postovanje ustava i pravnu drzavu? A po kom to osnovu ti otpisujes Kosovo? Po ustavu Kosovo je Srbija! Kojom je demokratskom procedurom i institucijom to promenjeno?

Biras li ti to koji se zakoni moraju postovati, a koji ne moraju? Pa to i Vucic cini. Zato i pitam: Sta tebi smeta Vucic, pa slazete se!
angie01 angie01 17:25 12.07.2020

Re: ?

Mislim da je drugačije


i ja mislim da je tako nekako bilo,...ali nisu to bila odvojena republicka drzavljanstva, nego osnov po kome se drzavljanstvo upisivalo, drzavljanstvo YU.

druga je stvar, sto po mestu rodjenja postoji osnov za dobijanje drzavljanstva u zemljama koje su nastale raspdaom YU,...to je osnov po kome mnoge zemlje daju drzavljanstvo, medju kojima je najpoznatija USA,...ovaj prvi osnov, bi se preveo =po krvi,...koji se isto u mnogim zemljama koristi, a vezan je za pokreklo, pa ako je neko rodjen u jednoj zemlji a recimo otac mu je iz neke druge zemlje, ima pravo i na drzavljanstvo te druge zemlje.

ne razume ni dalje ono o republickim drzavljanstvima,...pa svuda gde imas republike, kantone, provincije, drzave... u okviru jedne zemlje, drzavljanima pise mesto rodjenja, mesto u kome zive, republika, kanton,... pa ime zemlje u licnim podacima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:29 12.07.2020

Re: ?

Mislim da je drugačije. U SFRJ su državljanstva dodeljivana prema dva kriterijuma. Mislim da je ključna 1948 ili rane pedesete prošlog veka. Napravljen je popis i taj popis (mesto prebivališta, gde se ko tad zatekao, bez obzira gde je rođen) je posle bio ključ za kasnije rođene.

Да, у праву си.

Стицајем неких чудних околности, ја нисам била уписана у књигу држављана. То није била сметња да имам пасоше као дете, али се показало као сметња када је требало да извадим прву личну карту. Претпостављам да би све било једноставније да је случај мојих родитеља био једноставнији, али те 1948. моја мајка није била у Југославији, а отац је био на касније непостојећој општини Теразије, која је подељена између Старог Града, Врачара, Савског Венца и Палилуле, па је требало да обиђем све те општине у потрази за очевим држављанством.

То је био моји први, прилично трауматичан судар са ЈУ-бирократијом. Вађење личне карте је тако потрајало, па сам морала да пишем и неке изјаве зашто је нисам извадила пре 18-ог рођендана.
angie01 angie01 17:36 12.07.2020

Re: ?

То је био моји први, прилично трауматичан судар са ЈУ-бирократијом.


:)))),...a kakve to veze ima sa republickim drzavljanstvima, koje si spomenula,...btw- birokratija je sada na vrhuncu zahebavanja i pored digitalizacije,...nekada je onja cata sa mastiljavim plajvajzom i ormanima punim registara brze i lakse odradjivao sve te u sustini jednostavne radnje,...a ovo sada, jednim klikom je ispala nevidjena komplikacija.
zilikaka zilikaka 17:48 12.07.2020

Re: ?

)))),...a kakve to veze ima sa republickim drzavljanstvima, koje si spomenula,...btw- birokratija je sada na vrhuncu

Ako si recimo rođen i živeo u bgd ali ti otac te ključne godine zatečen sa prebivalištem u Skoplju, tebe bi upisivali j knjigu državljana u Skopljh, što bi značilo da imaš državljanstvo sfrj i Republike Makedonije. Raspadom SFRJ ostalo bi samo republičko Makedonije, pa si ponovo u Srbiji morao da tražiš državljanstvo. Znam više takvih slučajeva
milisav68 milisav68 17:56 12.07.2020

Re: ?

Posle je uvedeno da se u knjigu državljana SFRJ upisuje u mestu rođenja.

Nije, ja sam pre jedno 10 godina morao da idem u opštinu gde mi je otac rođen (a ne gde sam ja rođen, iako mi je to stalno mesto boravka), po potvrdu o državljanstvu, bez obzira što su u pitanju dve susedne opštine, obe u centralnoj Srbiji, tj Šumadiji.
angie01 angie01 18:12 12.07.2020

Re: ?

Ako si recimo rođen i živeo u bgd ali ti otac te ključne godine zatečen sa prebivalištem u Skoplju, tebe bi upisivali j knjigu državljana u Skopljh, što bi značilo da imaš državljanstvo sfrj i Republike Makedonije.


ma nije, negi si morao da donese potvrdu gde ti je rodjen otac, ( ili gde je bio te neke godine koja se trazila), da bi tebi izdavali recimo pasos- ali ne Makedonije, kako si rekla, nego republike u kojoj zivis.

mozda je bilo onih koji su ziveli recimo u Srbiji, ali sa drzavljanstvom Makedonije, sto je malo rogobatno receno, jer je drzavljanstvo bilo YU u oba slucaja, jedino su izlistani podaci bili iz razlicitih republika, ali to onda ima veze sa prebivalistem/boravistem.

svako kome je prebivaliste- znaci stalno mesto njegovog zivota, rada- bilo u recimo Srbiji, njemu su se tako vodila dokumenta, bez obzira sto je recimo rodjen u Makedoniji i ranije imao tamo prebivaliste.


EDIT:imala sam drugaricu sa faxa, koja je bila iz Kikinde, prijavljeno boraviste joj je bilo BGD, pa kada je vadila pasos, morala je da donese iz nekog mesta za koje nikada nismo culi- racimo u Lici, odakle joj je otac dosao sa porodicom u Vojvodinu-neku potvrdu da je tamo bio te neke godine, iako je imao papire na Srbiju....mozda su tada sredjivali podatke, otkud znam, al je i nama bilo cudno.
zilikaka zilikaka 18:17 12.07.2020

Re: ?

Posle je uvedeno da se u knjigu državljana SFRJ upisuje u mestu rođenja.

Nije, ja sam pre jedno 10 godina morao...

Ma jeste posle uvedeno, nego si i ti mator.
Odnosi se na osamdesete godine, valjda.
Oni su se upisivali po mestu rođenja a za nas je i dalje isto kao što je bilo kad smo se rodili.
milisav68 milisav68 18:22 12.07.2020

Re: ?

Ma jeste posle uvedeno, nego si i ti mator.

To se onda kaže - mnogo posle.
solo solo 18:23 12.07.2020

Re: apacherosepeacock



Tako počne. Onda ide druga faza.



Završi triptih.

Evo mala sugestija.



angie01 angie01 18:25 12.07.2020

Re: ?

kako god- u papirima ti je stajala republika u kojoj ti je prebivaliste- kao podatak koji se upisuje u apsolutno svim zemljama na svetu, ( provincije, drzave,...kako je gde zemlja podeljena)-, bez obzira gde si rodjen, (sto je isto pisalo), i odakle su ti bili roditelji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:44 12.07.2020

Re: ?

zaharaga
Filip Mladenović
zaharaga


Filipe, ovo je sizofrenija!

Sta tebi smeta Vucic?
Europski orijentisan, otpisao Kosovo, rado vidjen na zapadu, otvorio silna poglavlja, radi privatizacije, dovodi investitore... Je li bi ti hteo nesto drugo? I sta tacno?


AV režim nije izgradio demokratske institucije, nije ispoštovao važeći Ustav, ugrozio je slobodu medija, uništio podelu vlasti, otvorio je smešno mali broj poglavlja u pregovorima sa EU...

I ono najgore, dovukao je državu Srbiju do ambisa gradjanskog rata!


Cekaj, cekaj, jesi li ti to napisao da si za postovanje ustava i pravnu drzavu? A po kom to osnovu ti otpisujes Kosovo? Po ustavu Kosovo je Srbija! Kojom je demokratskom procedurom i institucijom to promenjeno?

Biras li ti to koji se zakoni moraju postovati, a koji ne moraju? Pa to i Vucic cini. Zato i pitam: Sta tebi smeta Vucic, pa slazete se!


Ponavljam: nisam ja otpisao Kosovo, već zločinački režim Slobodana Miloševića.

A što se Ustava tiče, u slučaju Kosova će biti promenjen, na isti način kao što je promenjen Ustav 2006.godine.

U Ustavu Srbije donetom 2006. godine Kosovo se izričito pominje tri puta. Najpre u preambuli, zatim u članovima o teritorijalnoj organizaciji u kojima se definiše položaj autonomnih pokrajina.
Preambula u kojoj se pominje Kosovo, nije obavezujući deo Ustava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 12.07.2020

Re: ?

Ponavljam: nisam ja otpisao Kosovo, već zločinački režim Slobodana Miloševića.

Pa što se pregovara, što se opet od Srbije traži da ga otpiše ako je već otpisano?

Filipe, ajd ko boga te molim iznosi te svoje antisrpske stavove nekim suvislim rečenicama.
Moguće je to, ima ih koji to tako rade, pokušaj.
Ovako, em antisrpski em nesuvislo, nelogično, pa baš iritira dok se čita.

A to, nisam ja nego on je glupost po sebi.

Zamisli da ti komšija sa sprata sruši zid i uzurpira sobu.
Da li bi se do poslednjeg trenutka borio da svoju sobu vratiš ili bi rekao, ma baš me briga, nisam je ja izgubio nego moj otac?

Svoje se čuva, brani, spašava što se spasti može, od toga se nikad ne odustaje, a oni koji se samo trude da oni lično operu ruke, a krivicu svale na drugoga, dok ih za sopstvenu kuću nije briga, su raspikuće, loši domaćini i loši ljudi.
PS
Što li sam ja ovo tebi džabe napisao?
mirelarado mirelarado 19:13 12.07.2020

Re: ?

...Sad ću malo da čačkam, verovatno pronađem koja je ta ključna godina popisa


Uverena sam da je 1948.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:24 12.07.2020

Re: ?

ne razume ni dalje ono o republickim drzavljanstvima,...pa svuda gde imas republike, kantone, provincije, drzave... u okviru jedne zemlje, drzavljanima pise mesto rodjenja, mesto u kome zive, republika, kanton,... pa ime zemlje u licnim podacima.

Па ти изгледа мешаш податке о месту рођења и адреси са држављанством, а посебно не разумеш АВНОЈ-евско федеративно уређење, и још мање Устав из 1974. по коме су републике у правом смислу државе (а покрајине скоро-државе).
angie01 angie01 19:47 12.07.2020

Re: ?

Па ти изгледа мешаш податке о месту рођења и адреси са држављанством, а посебно не разумеш АВНОЈ-евско федеративно уређење, и још мање Устав из 1974. по коме су републике у правом смислу државе (а покрајине скоро-државе).


moze biti da ne razumem, al sam i ja imala dokumenta i drzavljanstvo i prijatelje i rodbinu u svim republikama i drzavljanstvo je svima bilo YU,...i dalje ne razumem sta ti je republicko drzavljanstvo- evo, objasnini mi.


Filip Mladenović Filip Mladenović 19:52 12.07.2020

Re: ?

hoochie coochie man
Ponavljam: nisam ja otpisao Kosovo, već zločinački režim Slobodana Miloševića.

Pa što se pregovara, što se opet od Srbije traži da ga otpiše ako je već otpisano?

Filipe, ajd ko boga te molim iznosi te svoje antisrpske stavove nekim suvislim rečenicama.
Moguće je to, ima ih koji to tako rade, pokušaj.
Ovako, em antisrpski em nesuvislo, nelogično, pa baš iritira dok se čita.

A to, nisam ja nego on je glupost po sebi.

Zamisli da ti komšija sa sprata sruši zid i uzurpira sobu.
Da li bi se do poslednjeg trenutka borio da svoju sobu vratiš ili bi rekao, ma baš me briga, nisam je ja izgubio nego moj otac?

Svoje se čuva, brani, spašava što se spasti može, od toga se nikad ne odustaje, a oni koji se samo trude da oni lično operu ruke, a krivicu svale na drugoga, dok ih za sopstvenu kuću nije briga, su raspikuće, loši domaćini i loši ljudi.
PS
Što li sam ja ovo tebi džabe napisao?


Ako prihvatim metaforu sa komšijom, mogu kao gradjanin Srbije samo da osetim gnušanje zbog onog što je Zlobin zločinački režim počinio na Kosovu.

Što je tražio, to je i dobio: kapitulaciju i gubitak teritorije!
j_grandson j_grandson 20:11 12.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
hoochie coochie man
Ponavljam: nisam ja otpisao Kosovo, već zločinački režim Slobodana Miloševića.

Pa što se pregovara, što se opet od Srbije traži da ga otpiše ako je već otpisano?

Filipe, ajd ko boga te molim iznosi te svoje antisrpske stavove nekim suvislim rečenicama.
Moguće je to, ima ih koji to tako rade, pokušaj.
Ovako, em antisrpski em nesuvislo, nelogično, pa baš iritira dok se čita.

A to, nisam ja nego on je glupost po sebi.

Zamisli da ti komšija sa sprata sruši zid i uzurpira sobu.
Da li bi se do poslednjeg trenutka borio da svoju sobu vratiš ili bi rekao, ma baš me briga, nisam je ja izgubio nego moj otac?

Svoje se čuva, brani, spašava što se spasti može, od toga se nikad ne odustaje, a oni koji se samo trude da oni lično operu ruke, a krivicu svale na drugoga, dok ih za sopstvenu kuću nije briga, su raspikuće, loši domaćini i loši ljudi.
PS
Što li sam ja ovo tebi džabe napisao?


Ako prihvatim metaforu sa komšijom, mogu kao gradjanin Srbije samo da osetim gnušanje zbog onog što je Zlobin zločinački režim počinio na Kosovu.

Što je tražio, to je i dobio: kapitulaciju i gubitak teritorije!

Dobri poznavaoci te materije kažu da je Kompartija još 1948. donela zakon kojim se zabranjuje Srbima proteranim od strane Šiptara povratak na Kosmet?
Šta kažu tvoji izvori o tome - ako je istina, zašto je to urađeno?
Da li je Sloba tada, uopšte, bio i rođen?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 12.07.2020

Re: ?


Što je tražio, to je i dobio: kapitulaciju i gubitak teritorije!

On dobio?
On je mrtav čoveče, a Srbija je tvoja, od tvoje Srbije neko otkuda parče, a ti pričaš o mrtvom čoveku.

Njemu je sad svejedno, mogu i Kragujevac da uzmu, a tebi?

Jel tebi svejedno što ti tvoju državu čereče?

Iskreno Filipe, ja mislim ne da ti je svejedno, nego ti je i drago.
Ti si poltron po karakteru, sve bi dao da te Hrvati, Albanci muslimani potapšu po ramenu.

Nema tog dela Srbije koji ti ne bi alalio za njihovu ljubav i iznalazio kojekakve izgovore da je baš pošteno kidati Srbiju.

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:26 12.07.2020

Re: ?

hoochie coochie man

Što je tražio, to je i dobio: kapitulaciju i gubitak teritorije!

On dobio?
On je mrtav čoveče, a Srbija je tvoja, od tvoje Srbije neko otkuda parče, a ti pričaš o mrtvom čoveku.

Njemu je sad svejedno, mogu i Kragujevac da uzmu, a tebi?

Jel tebi svejedno što ti tvoju državu čereče?

Iskreno Filipe, ja mislim ne da ti je svejedno, nego ti je i drago.
Ti si poltron po karakteru, sve bi dao da te Hrvati, Albanci muslimani potapšu po ramenu.

Nema tog dela Srbije koji ti ne bi alalio za njihovu ljubav i iznalazio kojekakve izgovore da je baš pošteno kidati Srbiju.



Gde ste bili 1991? Šta ste radili 1996. i 1997? Da li ste 5. oktobra 2000. bili ispred Skupštine?

Stara, dobra poslovica lepo kaže: "ONO SMO ŠTO DOPUSTIMO!"

Srpsko gradjanstvo je većinski, na žalost, podržalo Zlobin režim. Sada mora da plati cenu te podrške!
zaharaga zaharaga 21:43 12.07.2020

Re: ?

angie01
Па ти изгледа мешаш податке о месту рођења и адреси са држављанством, а посебно не разумеш АВНОЈ-евско федеративно уређење, и још мање Устав из 1974. по коме су републике у правом смислу државе (а покрајине скоро-државе).


moze biti da ne razumem, al sam i ja imala dokumenta i drzavljanstvo i prijatelje i rodbinu u svim republikama i drzavljanstvo je svima bilo YU,...i dalje ne razumem sta ti je republicko drzavljanstvo- evo, objasnini mi.




Jeste, tako je.

U SFRJ svako je imao najpre republicko drzavljanstvo, a savezno drzavljanstvo bilo je posledica republickog. Na starim uverenjima tako i pise: Taj i taj upisan je u knjigu drzavljana SRS i SFRJ. Tim redom.


shmoo shmoo 21:50 12.07.2020

Re: ?

zilikaka
Дакле, по рођењу оца. Или једног од родитеља после распада СФРЈ када су сошке у питању.

Mislim da je drugačije. U SFRJ su državljanstva dodeljivana po dva kriterijuma. Mislim da je ključna 1948 ili rane pedesete prošlog veka. Napravljen je popis i taj popis (mesto prebivališta, gde se ko tad zatekao, bez obzira gde je rođen) je posle bio ključ za kasnije rođene.
TAko je, Taso, moja i tvoja i generacije pre i nešto posle nas bila upisivana u knjigu državljana u mestu gde se otac zatekao te ključne...
Posle je uvedeno da se u knjigu državljana SFRJ upisuje u mestu rođenja.
Ova dva načiina upisa su zvali "po ocu" i "po suncu"

...Sad ću malo da čačkam, verovatno pronađem koja je ta ključna godina popisa




Могуће, Зили, сасвим могуће. Знам само да је та моја комшика '63. годиште и да се силно изненадила када је по први пут тражила уверење о држављанству због неких докумената и сазнала да јој је држављанство БиХ иако је она рођена у Бгд. И то зато што јој је ћале из Бијељине.

Ако нађеш нешто о томе, јави. Мени је то вазда била мистерија.



EDIT: И могуће је да се то мењало током деценија, па ми у најбољим годинама смо уписивани по томе како си навела "по оцу", а ова млађарија касније "по сунцу", тј. по месту рођења.


zaharaga zaharaga 21:52 12.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović


Ponavljam: nisam ja otpisao Kosovo, već zločinački režim Slobodana Miloševića.




Kada i gde i kako je zlocinacki rezim otpisao Kosovo?
Tacno, gde je dokumenat u kome pise da je zlocinacki rezim otpisao Kosovo?



milisav68 milisav68 21:53 12.07.2020

Re: ?

Srpsko gradjanstvo je većinski, na žalost, podržala Zlobin režim

Malo si se pogubio.

Ako je bio režim (diktatorski), onda nisu bili slobodni izbori.

Kako onda znaš da je građanstvo većinski podržalo taj režim.
shmoo shmoo 22:03 12.07.2020

Re: ?

zaharaga
angie01
Па ти изгледа мешаш податке о месту рођења и адреси са држављанством, а посебно не разумеш АВНОЈ-евско федеративно уређење, и још мање Устав из 1974. по коме су републике у правом смислу државе (а покрајине скоро-државе).


moze biti da ne razumem, al sam i ja imala dokumenta i drzavljanstvo i prijatelje i rodbinu u svim republikama i drzavljanstvo je svima bilo YU,...i dalje ne razumem sta ti je republicko drzavljanstvo- evo, objasnini mi.




Jeste, tako je.

U SFRJ svako je imao najpre republicko drzavljanstvo, a savezno drzavljanstvo bilo je posledica republickog. Na starim uverenjima tako i pise: Taj i taj upisan je u knjigu drzavljana SRS i SFRJ. Tim redom.






Зато што је по Уставу из 1974. суверенитет Југославије произлазио из суверенитета република и народа који су ту Југославију чинили.

Мислим да тако пише у том Уставу. И зато и нисмо могли да се договоримо када се СФРЈ распадала шта је прече, суверенитет републике или сувренитет народа. И зато је и дошло до грађанског рата јер нпр. Хрватска је своју новостворену државност заснивала на том уставно уписаном суверенитету република СФРЈ, а Срби у Хрватској су свој национални суверенитет такође заснивали на том истом Уставу из 1974.

Окрени-обрни, и једни и други су били у праву када гледаш тај Устав. Али ето...


zaharaga zaharaga 22:05 12.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
zaharaga


Biras li ti to koji se zakoni moraju postovati, a koji ne moraju? Pa to i Vucic cini. Zato i pitam: Sta tebi smeta Vucic, pa slazete se!




A što se Ustava tiče, u slučaju Kosova će biti promenjen, na isti način kao što je promenjen Ustav 2006.godine.



Ustav CE BITI promenjen, znaci da SADA NIJE promenjen, prema tome, ustav je SADA u vaznosti. Ali ti preskaces demokratske institucije i vec sada proglasavas delove ustava za nevazece. To isto radi i Vucic! I ti i Vucic ste u saglasnosti koji deo vazeceg ustava ne postujete - onaj koji se odnosi na Kosovo.

S obzirom da se tvoje misljenje poklapa s Vucicevim, sta ti tacno zameras Vucicu?
angie01 angie01 22:32 12.07.2020

Re: ?

Jeste, tako je.

U SFRJ svako je imao najpre republicko drzavljanstvo, a savezno drzavljanstvo bilo je posledica republickog. Na starim uverenjima tako i pise: Taj i taj upisan je u knjigu drzavljana SRS i SFRJ. Tim redom.


ja i dalje ne kapiram o cemu pricate,

znaci Pera Peric,

Beograd,
Srbija,
Jugoslavija

...gde ti je tu republicko drzavljanstvo- na onom papiru o dokazu da si drzavljanin Sfrj, je piaslo drzvljanin SfRJ

pa u Kanadi recimo, pise,

Dzon Dzonson,
Toronto,
Ontario,
Kanada

U Americi pise,

Sem Smit
Denver,
Kolorado,
USA

znaci, normalno je da tamo gde je zemlja podeljena na drzave, provincije, republike,...pise i kom delu pripadas, ali je drzavljanstvo jedno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 12.07.2020

Re: ?

ja i dalje ne kapiram

Polako, budi uporna.
shmoo shmoo 22:42 12.07.2020

Re: ?

angie01

ja i dalje ne kapiram o cemu pricate,



Причамо о папиру који си морао да имаш да би извадио пасош, личну карту итд.

Тај папир се званично називао Уверење о држављанству. И на њему је писало и републичко и то савезно држављанство Југославије.

Али су неке генерације (моја, рецимо) морале да иду да ваде тај папир, Уверење, и у друге републике СФРЈ ван Србије иако су они рођени у Србији због тога што им је отац из те неке друге републике.


А то ти онда говори и какав је статус имало то републичко држављанство које се гледало као примарно у односу на оно југословенско које је било секундарно.

Можда смо ми мислили да живимо у федерацији, али та СФРЈ је изгледа одавно имала правно гледано све одлике конфедерације. Заједнички су нам били ти неки савезни органи који су своје реплике опет имали у свакој републици и чије ингеренције су биле и веће и значајније од ингеренција савезних инстуитуција.

Разумеш?

И зато су те савезне институције у СФРЈ и биле тако лако ломљиве када је распад почео. Чак и ЈНА и она једна једина Партија коју смо тада имали, а за које смо мислили да нас најчвршће повезују у тој федерацији. А рекох ти већ, питање је велико да ли је та СФРЈ од 1974. и тог Устава уопште и била федерација. Формално се тако звала, али је имала све одлике конфедерације.

Па сети се само преговора које су водили 6 председника република СФРЈ уочи рата и распада и свих термина које су тада смишљали за ту Југославију у покушају да нађу компромис: асиметрична федерација, конфедерација,...

Све је то било последица тог Устава 1974.

И наравно свих неопходних припрема и следа догађаја у две деценије пре те 1974. који су и довели до тог Устава 1974.








angie01 angie01 22:59 12.07.2020

Re: ?

Тај папир се званично називао Уверење о држављанству. И на њему је писало и републичко и то савезно држављанство Југославије.


pa rekoh za taj papir- da bi izvadio pasos, izmedjuostalog trebalo ti je uverenje o drzavljanstvu- i tu je pisalo da si drzavljanin SFRJ.

a to neko uverenje od caleta je bilo jedno vreme- rece Mirela da je bilo vezano za 48.-potrebno, jer verovatno nisu imali azurirane podatke, pa su onda koristili taj neki popis iz te godine kao odrednicu.


А то ти онда говори и какав је статус имало то републичко држављанство које се гледало као примарно у односу на оно југословенско које је било секундарно.


onda sam ja zivela u nekoj drugoj zemlji- prvi put cujem da je postojalo duplo drzavljanstvo sa prednoscu onog republickog.
angie01 angie01 23:03 12.07.2020

Re: ?

greska
zaharaga zaharaga 23:17 12.07.2020

Re: ?

angie01
Jeste, tako je.

U SFRJ svako je imao najpre republicko drzavljanstvo, a savezno drzavljanstvo bilo je posledica republickog. Na starim uverenjima tako i pise: Taj i taj upisan je u knjigu drzavljana SRS i SFRJ. Tim redom.


ja i dalje ne kapiram o cemu pricate,

znaci Pera Peric,

Beograd,
Srbija,
Jugoslavija

...gde ti je tu republicko drzavljanstvo- na onom papiru o dokazu da si drzavljanin Sfrj, je piaslo drzvljanin SfRJ

pa u Kanadi recimo, pise,

Dzon Dzonson,
Toronto,
Ontario,
Kanada

U Americi pise,

Sem Smit
Denver,
Kolorado,
USA

znaci, normalno je da tamo gde je zemlja podeljena na drzave, provincije, republike,...pise i kom delu pripadas, ali je drzavljanstvo jedno.



To je adresa.

Mi pricamo o izvodima iz knjige drzavljana.

Drzavljanstva u SFRJ bila su republicka. Nije postojala knjiga drzavljana SFRJ.
shmoo shmoo 23:17 12.07.2020

Re: ?

angie01

a to neko uverenje od caleta je bilo jedno vreme- rece Mirela da je bilo vezano za 48.-potrebno, jer verovatno nisu imali azurirane podatke, pa su onda koristili taj neki popis iz te godine kao odrednicu.




Објаснила је то Зили са оним "по оцу" и "по сунцу".



onda sam ja zivela u nekoj drugoj zemlji- prvi put cujem da je postojalo duplo drzavljanstvo sa prednoscu onog republickog.



Ниси живела у другој држави него си тада била довољно млада и/или незаинтересована да те такве ствари уопште нису ни занимале. А тако је било.


И немој то да те чуди, са већином је тако било као и са тобом. Или су били превише млади или незаинтересовани или и једно и друго за та правно-бирократска питања да би уопште и размишљали о томе. Најважније је било извадити пасош и личну карту, а како, с којим документима и зашто баш на тај начин, о томе је мало ко тада од нас обичног света размишљао.

А последице свега тога су се показале касније када је дошло до распада те Југославије.

shmoo shmoo 23:25 12.07.2020

Re: ?

zaharaga

Mi pricamo o izvodima iz knjige drzavljana.

Drzavljanstva u SFRJ bila su republicka. Nije postojala knjiga drzavljana SFRJ.






Тако је.

Е, да. Извод из књиге држављана. То је званични назив. Никада не знам званичне називе тих докумената. Лакше ми је, нпр, да кажем крштеница него Извод из матичне књиге рођених.


EDIT: У ствари, "Југословен" се помињало само као национално изјашњавање, али не и као држављанство? Је л' тако беше?

И отуд је постојала та збрка. Мешали су људи та два често. А није исто.

Конкретно, рецимо, ја сам у тој СФРЈ био Србин из Југославије (тако сам се барем по свету представљао), али са држављанством Србије. А у ствари нисам био никада ни уписиван у Књигу држављана Југославије јер она није ни постојала. Мислим, та књига.

Је л' тако?

angie01 angie01 23:28 12.07.2020

Re: ?

To je adresa.


nisam to napisala u smislu adrese, nego da su u dokumentima uvek izlistane i drzave ili provincije zemalja,


Drzavljanstva u SFRJ bila su republicka. Nije postojala knjiga drzavljana SFRJ.


1974. su bila republicka drzavljanstva?


edit:- sad je kasno, al sutra cu da pitam nekoga,...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana