Gost autor

SRBIJA - masovna grobnica radnika!

Filip Mladenović RSS / 16.02.2020. u 11:47

Pogrebna i policijska kola
Pogrebna i policijska kola
Pre dve godine, moj dragi prijatelj i kolega, novinar Velimir Ilić, sa kojim sam imao čast da saradjujem u dnevnom listu "BORBA" i u TV produkciji "VIN", napisao je tekst o gradjevinskom radniku Nebojši Turoviću, nastradalom 29. avgusta 2018. na gradilištu u ulici Kneza MIloša u centru Beograda, na mestu gde se nekada nalazila američka ambasada. 

"Sećam se jednom, u vreme one ozbiljne države Jugoslavije, u tv-dnevniku su pričali o nekoj rudarskoj nesreći. Gledaš i slušaš, a u grudima boli i steže i nije ti dobro dok ih spasioci garave otimaju kubicima obrušene zemlje koja im je odnela desetinu kamarata, a njih poštedela da i dalje, roveći joj po utrobi, kopaju deci hleb, a sebi penziju.

Moj otac, podbočivši desnom rukom lice, plakao je gledajući taj dnevnik, nadajući se da ga niko od ukućana ne vidi... A svi smo plakali, ali niko nikom nije priznao. Samo je mama u jednom času rekla: ‘Ajde, sad, vreme je za spavanje, mora se sutra u školu.

Od tada, kad god bih čuo da je nastradao radnik ili rudar, osećao sam se kao da mi je život odneo nekog bliskog. Možda su to bili tek samo treptaji podsvesnog straha da se tako nešto moglo dogoditi mom ocu, električaru ili možda osećaj socijalne solidarnosti i uzajamnog sažaljenja nas dece iz radničkih porodica.

A prošle sedmice, kad je, na samo par stotina od ulice u kojoj stanujem, na gradilištu pod obrušenim zidom nedorušene nekadašnje Ambasade SAD, poginuo Kraljevčanin Nebojša Turović (56), prvo sam osetio bes. Neopisiv bes, proistekao iz činjenice da Nebojšu nije usmrtila njegova nepažnja niti ga je zatrpao samo taj nedorušeni zid.. Nebojšu su UBILI!

Ubio ga je nemar neodgovornih ljudi, ubile su ga olako potpisane dozvole nezajažljivim investitorima, prozvoljne, možda čak i nestručne, ali svakako površne kontrole lakomislenih inspektora, komisija i raznoraznih nadzornika čiji je potpis prethodio početku radova na neobezbeđenom gradilištu.

Ubila ga je suluda politička pohlepa da Beograd pošto-poto bude „grad hiljadu kranova", pohlepa koja generiše lavirinte višespratne korupcije, nezakonitosti, zloupotreba, rada na crno...

Da, i pokojni Nebojša, diplomirani ekonomista, radio je, u svojoj 56. godini, na crno, silom prilika kao građevinac. Devet godina (!) je radio na crno, borbom za golu egzistenciju sateran u močvaru, među krokodile, pred čeljusti poslodavcima kojima je država ozakonila pravo da surovo eksploatišu, stvarajući feudalni kapitalizam.

Objašnjavajući šta se desilo na gradilištu budućeg kompleksa luksuznih stanova „Kneza Miloša Rezidens", v.d. direktora Inspektorata za rad Stevan Đurović, upro je prstom na lanac odgovornih - od investitora i podizvođača, do gradske vlasti u Beogradu.

„Ovde je problem što svi imaju svoj deo odgovornosti. Dozvolu za izgradnju ovog objekta je doneo grad Beograd, kontrolu ima gradski sekretarijat za inpekcijiski nadzor, trebalo je da oni iskontrolišu", rekao je Đurović.

Taj zid „uopšte nije potporni zid", to je, reče Đurović, ostatak nekog ranijeg objekta i bio je „apsolutno neobezbeđen". Ni on sam ne zna „kako je mogla da se dobije dozvola" i kaže da izvođač radova koje je investitor angažovao - snosi svu odgovornost.

Inspektori su, saznali smo dan posle nesreće, utvrdili da ima i krivične odgovornosti, a Đurović je najavio da će „sigurno biti krivičnih prijava".

Danas je šesti dan od nesreće, a peti nakon što su obnarodovane činjenice o lancu odgovornosti, prepoznatljivom skoro do imena i prezimena. Krivičnih prijava nema, a prozvani ćute. Čeka se, valjda, da hronična bolest kratkog pamćenja u Srba odnese još jednu žrtvu u zaborav, šta li?

Ćute i novinari, ne pitaju, izbegavajući da dirnu u još jedan od osinjaka u kojima su privatni interesi investitora, političara i korumpirane birokratske mašinerije važniji od javnog interesa građana da žive u uređenoj državi.

Nebojšinu smrt, to ubistvo nemarom i bez predumišljaja, mediji zaobilaze, ne zapitkuju, ne traže odgovore ko će Nebojšu nositi na savesti, ako savesti ima. Postalo je oportuno po svaku cenu biti klimogavo beskičmen i ne narušavati idilu u kojoj je politički nekorektno i ravno nancionalnoj izdaji prozivati one koji, „vredno i marljivo", drže svakodnevne konferencije za štampu, uveravajući nas u neopipljivu dobrobit.

Da li još nekog Nebojšu treba da zatrpa nedorušeni zid na gradilištu? Treba li da se nemirno brdo u Grdeličkoj klisuri, pohovano tankim betonskim slojem znanja i stručnosti, obruši i na nečji život?

Čekaćemo, ćutke. Ćutaćemo da ne narušimo tu idilu na tržištu magle, dok se investitori, direktori, nadornici, ministri, projektanti i izvođači nadmudruju ko nije kriv. Ćutaćemo i dok im šef države tercira naređenjima da brdo pomere tamo gde neće ugrožavati ničiju odgovornost.

Ćutke ćemo čekati da opet ubiju nekog Nebojšu."

I evo, juče je ponovo na istom gradilištu poginuo još jedan gradjevinski radnik, star 61 godinu.

Od 2006. do danas poginulo je 580 radnika na svojim radnim mestima širom Srbije!

I!?

Samo dva sudska procesa, sa simboličnim zatvorskim kaznama za odgovorne poslodavce od po 1 godinu!

I dok nas uporno i bezobrazno zamajavaju apsolutno sporednim temama, i dalje vezanim za naciju, veru i seksualno opredeljenje, Srbija je postala grobnica u proseku oko 50 radnika godišnje, koji izgube život  na svom radnom mestu.

I za te ubijene radnike NIKO ne odgovara, pored toliko zakona, službi i inspekcija zaduženih i dobro PLAĆENIH  da brane elementarna socijalna i ekonomska prava!? 

P.S. Koliko je ova država apsurdna i cinična, govori i primer Beogradjanina Dobrice Veselinovića,  kome je organizovano sudjenje i koji je kažnjen zbog organizovanja protesta u Beogradu povodom smrti dvojice radnika, Stefana Dabetića (26) i  Aleksandra Šimunova (41) na gradilištu „Beograda na vodi" 14. septembra 2018. godine. Veselinović je pred sudom izjavio da su „krivi" što su organizovali protest na kojem su ukazali na odgovornost Vlade i Ministarstva građevinarstva za smrt radnika, rekavši i da on, kao organizator, prihvata „punu odgovornost za ovaj čin, i da je spreman da snosi sve posledice".

Tokom 2018. godine na gradilištima u Srbiji poginula su 53 radnika, a više stotina je povređeno na radu. Od januara 2013. do kraja 2017. godine, 187 ljudi je umrlo zbog povreda na radu.

Dakle, kažnjen je Dobrica Veselinović zbog organizovanja protesta, a sudjenja i kazne za sve odgovorne koji su izazvali smrt dva radnika,  Stefana Dabetića  i Aleksandra Šimunova, NIJE UOPŠTE BILO!!! NITI ĆE!

RADNICID U SRBIJI.

 

 

Atačmenti



Komentari (539)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 12:28 16.02.2020

in facto

Srbija je postala grobnica u proseku oko 50 radnika godišnje

(г)радилишта.... било које врсте
ризик значе то је многим знано,
изгине се ….. ...недорек узрока
+ (на жалост) бројно претерано
st.jepan st.jepan 12:32 16.02.2020

Re: in facto

Черевићан
Srbija je postala grobnica u proseku oko 50 radnika godišnje

бројно претерано

Ma ne, nije.
Kad se uporedi s masovnim izginućem perača prozora u Americi (na svakih 10 sekundi po jedan), to je zanemarljivi broj.
apostata apostata 13:29 16.02.2020

Re: in facto

Filipe naebo si k'o žuti!

Onaj opis empatije porodice Ilić lako se može protumačiti kao afirmativni govor o bivšoj nam državi.
Neka ti je Bog na pomoći.
nask nask 16:37 16.02.2020

Re: in facto

Srbija je postala grobnica u proseku oko 50 radnika godišnje

Nisam stručan za temu pa stoga nemam predstavu je li naveden broj veliki ili mali. Naravno svaki radnik koji se tokom rada povredi ili pogine je jedan previše. Evo neke cifre za NL: broj poginulih godišnje oko 60, broj ozblijnih povreda oko 2300, ukupan broj povreda na radu oko 200 000. Sve to na na 7 miliona zaposlenih u oko 350 000 firmi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 16.02.2020

Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Sećam se jednom, u vreme one ozbiljne države Jugoslavije

U kojoj radnici nisu ginuli osim u rudarskim nesrećama?
Ili će pre biti da se u toj ozbiljnoj državi sve ispod deset odjednom nije smatralo vrednim pomena, ili još pre, bilo zabranjeno da se o tome i priča.

Znam a i zna se, da kad se ginulo u Krušiku, a ginulo se, pucalo je i letelo ljudsko meso po drveću, da je to bila tajna, službena tajna, i da se o tome nije smelo pričati, nisu se smele objavljivati umrlice u novinama.

Evo pročitasmo neke cifre za NL, valjalo bi pogledati i statistiku za YU.
Ako je ima, i ako joj se može verovati.


zilikaka zilikaka 21:25 16.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Reče gosn Čer gore, na gradilištima se vazda ginulo. I ginuće se.
Postoje zamimanja koja su rizičnija od drugih.
Ono što jeste problem je što je pitanje koliko je učinjeno da se to svede na najmanju meru.
Pored toga, još gore, ti ljudi su radili na crno, neosigurani po svakom pitanju.
Kad bi se samo nateralo da mora da osigura radnike, tad bi mu kuća koja plaća odštetu u slučaju nesreće legle za vrat da preduzme sve mere zaštite.
Mehanizam je poznat ali ne ide uz ove mafijaške investitore.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 16.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Reče gosn Čer gore, na gradilištima se vazda ginulo. I ginuće se.


Naravno, i to je toliko ozbiljno pitanje da svakako ne zaslužuje ovakav tretman, kao Filipov.
Jugoslavija je ozbiljna država a Srbija masovna grobnica.
Pa s čim to ima veze osim sa srbomržnjom i bolesnom nostalgijom za onom nakazom od države?

Da su ovde poređane neke cifre, neka razrada, neki dokazi, onda bi to imalo smisla čitati i o tome razmisliti, a ovako, zloupotreba pogibija da bi se propagiarli neki (ja smatram bolesni) politički stavovi.

Verujem, ali iskren overujem, da Filip jedva čeka da se što više gine u Srbiji, da je on srećan kad neko pogine, da bi mogao ovako lupetati.
zilikaka zilikaka 22:06 16.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Pa s čim to ima veze osim sa srbomržnjom i bolesnom nostalgijom za onom nakazom od države?

Možda sa sadašnjim nakaznim sistemom koji ništa ne produzima da spreči ilegalan rad na takvim gradilištima.
Pazi, kad neko privatno zida šupu, pa pozove majstore koje mu je komšija proporučio, skoro sigurno neće pitati ko je i kako prijavljen. Ne kažem da je to dobro, ali teško je potpuno sprečiti takve stvari, ali...
Kad zidaš u centru prestonice, zgradu kojoj (slučajno znam od poznanice koja je baš tu pazarila), kvadrat košta oko 3000 evra, onda još kako imaš prostora da angažuješ ljude da sve bude legalno i da im obezbediš uslove za rad.

To što je kod nas masovna pojava ilegalnih radnika i na takvim gradilištima je skandalozno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:21 16.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

To što je kod nas masovna pojava ilegalnih radnika i na takvim gradilištima je skandalozno.


Ovo moram da ti verujem, ne moram, nego ti verujem.
A sad, šta znači masovno, koliko je to u procentima, gde smo tu u odnosu na slične države, kako se to rešava, sve su to ozbiljne stvari koje zahtevaju ozbiljnji pristup od ovog bloga.

Ja to baš slabo poznajem i ne bih se upustao u priču da je blog o tome, ali nije.

ps
To za 3 iljadarke, oštro (za neki normalan svet) ali stvarno su napucali cene.
Dorćol, nova gradnja, solidan izvođač, oko 2 ipo, baš ovih dana nešto merkam.
nsarski nsarski 23:00 16.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

To što je kod nas masovna pojava ilegalnih radnika i na takvim gradilištima je skandalozno.


A šta bi ti savetovala ovom nesrećniku koji je poginuo pre manje od godinu dana u mom kraju.

NA gradilištu u beogradskoj Braničevskoj ulici br. 7, u ponedeljak nešto pre 15 sati, poginuo je Dragan Dumić (41) iz okoline Leskovca.
Dok su radnici dizalicom podizali blokove na drugi sprat, na njega je pala paleta teška gotovo čitavu tonu, a kolege su u rekordnom roku uspele da ga izvuku. Nažalost, iako je isprva davao znake života, Hitna pomoć je mogla samo da konstatuje smrt.

Dumić je radio u firmi "MML invest", a na gradnji u Braničevskoj je bio od januara. Iza sebe je ostavio suprugu i maloletno dete koje je izdržavao radom u Beogradu.

Ta zgrada je danas skoro završena. Na 100m od Hrama.




(PROČITAJTE JOŠ: Radnik pao kroz otvor i poginuo
NESREĆA NA KROVU ISTORIJSKOG ARHIVA BEOGRADA Radnik pao kroz otvor i poginuo
G. N. | 05. decembar 2018. 10:27 > 20:45 | Komentara: 4

Nenad M. (31) nastradao prilikom postavljanja hidroizolacije na vrhu Istorijskog arhiva Beograda. Sa osam metara udario u svetlarnik. Istražuje se da li je bilo propusta)
zilikaka zilikaka 23:29 16.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

A šta bi ti savetovala ovom nesrećniku koji je poginuo pre manje od godinu dana u mom kraju.


Kako misliš šta bih savetovala?
On je garant radio pod tim uslovima zato što nije imao izbora. Ako si mislio da sam rekla da ilegalni radnici dele krivicu, pogrešno si razumeo.

Kriv je onaj ko organizuje gradilište, rekoh, što nije preduzeo sve mere da se nesreća ne desi. Ipak, takav je posao da će se uvek u nekom procentu desiti. Problem je što oni nemaju nikakvu makar materijalnu sigurnosti, za slučaj da se njima desi.

Kompanije koje posluju u oblastima visokog rizika imaju za svoje radnike dodatno zdravstvano osiguranje, pa debelo osiguranje za slučaj povrede ili smrti.
Ali to ne važi za ove kod nas, jer im je dozvoljeno da tako rade. To je problem.
cydonia cydonia 02:13 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Je..la vas i Jugoslavija i poredjenja i uvek isto palamudjenje, ovo je poenta:
Kad bi se samo nateralo da mora da osigura radnike, tad bi mu kuća koja plaća odštetu u slučaju nesreće legle za vrat da preduzme sve mere zaštite.


Ovo je tako prosto... Visina premije za osiguranje je motiv firmi da ucini sve da smanji rizike. Mislim, mi mozemo da se nadamo da je firmi dovoljan motiv da joj radnici ne ginu, ali ne funkcionse to tako nigde. Krivicna odgovornost se tesko i dugo dokazuje (posebno u takvom sistemu), ali premije za osiguranje se placaju stalno (mislim, ako ih nateras da imaju osiguranje) i ako su osigurajavuce kuce iole zaintersovane za svoju korist (u Srbiji nisam ni u sta 100% sigurna) onda ce proceniti rizik mnogo pouzdanije nego potkupljiva/lenja inspekcija.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:23 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Ministar rada je početkom prošle, 2019. godine obećao novi Zakon o bezbednosti i zdravlju na radu i novi Zakon o osiguranja radnika od povreda.

Do danas, 17. februara 2020. nema ni Z od tih toliko važnih zakona!
niccolo niccolo 08:05 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

To za 3 iljadarke, oštro (za neki normalan svet) ali stvarno su napucali cene.
Dorćol, nova gradnja, solidan izvođač, oko 2 ipo, baš ovih dana nešto merkam.

Ma naravno da su napucali cene. Za srpske standarde da bi nešto realno vredelo 2.5-3 morao bi da imaš vrhunsku infrastrukturu oko objekta - npr. ne bi smelo da se desi da izađeš iz garaže i posle 50m naletiš na prvu rupu ili ulegnuće; pa moraš da imaš kvalitetan dom zdravlja, vrtić, školu itd. Ne mogu samo zidovi da vrede toliko.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:05 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode


Ma naravno da su napucali cene

Imaš li kakvih informacija, predosećaja, nagađanja, hoće li to padati u neko skorije vreme?
zilikaka zilikaka 09:39 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

hoochie coochie man

Ma naravno da su napucali cene

Imaš li kakvih informacija, predosećaja, nagađanja, hoće li to padati u neko skorije vreme?

Mislim da je to pitanje od milion dolara. Najmanje.
Ono što ja vidim je da SVUDA ti investitori prodaju skoro sve, pre nego zabodu ašov, što govori da ni najmanji razlog nemaju da obore cene.
Ako pričamo o polovnim stanovima, tu mislim da može da se naiđe na nešto povoljno, al treba vrebati i imati sreće.
highshalfbooze highshalfbooze 10:20 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Filip Mladenović
Ministar rada je početkom prošle, 2019. godine obećao novi Zakon o bezbednosti i zdravlju na radu i novi Zakon o osiguranja radnika od povreda.

Do danas, 17. februara 2020. nema ni Z od tih toliko važnih zakona!


Zakon, bilo koji, sam po sebi ne može da donese promene. Da bi menjali nešto moraju da se primenjuju i to prema svima podjednako. Kakva je trenutna situacija, to može da se vidi. Čim se postavi pitanje nekom ko je odgovoran, on kaže da je sve po Zakonu. Čim se pomene Zakon, k'o da je to neko živo biće, odma' je sve u redu.
Druga stvar je ta da je upitan i kvalitet zakona koji se donosi. Ne postoji nikakva rasprava, niko nema pojma šta se donosi, dal je to dobro ili loše, bitno je da se donosi nekakav Zakon i da svi očekuju neki boljitak odmah po njegovom donošenju. A kada se suoče sa stvarnom situacijom neretko se desi da taj Zakon koji su željno iščekivali ne ide na ruku oštećenom.
Zakoni se donose na zvono, niko nema pojma šta se usvaja, kakve društvene probleme treba da rešavaju, kojim mehanizmima.
Novinari lupetaju gluposti, niko ne napravi neki panel od ljudi koji su stručni u određenoj oblasti da pročešljaju taj Zakon i da vide da li će on stvarno da reši nešto ili ide u korist oligarhiji da bi se još više obogatili.
Evo, dal si ti pročitao predlog zakona, znaš li dal je u skupštinskoj proceduri i od kada, dal je bila javna rasprava kada i gde?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:53 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Nisam čuo niti sam učestvovao u javnoj raspravi o predlozima oba navedena zakona.

Krajem prošle, 2019. godina poslao sam elektronskom poštom pitanja i kabinetu ministra rada i press službi ministarstva, ali me nisu udostojili čak ni onom frazetinom putem e-maila "Primili smo Vašu poruku i..."
predatortz predatortz 11:12 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode


U kojoj radnici nisu ginuli osim u rudarskim nesrećama?


180 u jednoj smeni u Tuzli. Prva smena koja je u jamu ušla nakon višednevnog štrajka zbog malih plata i loših uslova rada.
highshalfbooze highshalfbooze 12:26 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Filip Mladenović
Nisam čuo niti sam učestvovao u javnoj raspravi o predlozima oba navedena zakona.

Krajem prošle, 2019. godina poslao sam elektronskom poštom pitanja i kabinetu ministra rada i press službi ministarstva, ali me nisu udostojili čak ni onom frazetinom putem e-maila "Primili smo Vašu poruku i..."


PREDLOG ZAKONA O BEZBEDNOSTI I ZDRAVLJU NA RADU - Tekst propisa možeš da pročitaš ovde:
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/051219/051219-vest19.html

Zakone u proceduri možeš da nađeš ovde:

http://www.parlament.gov.rs/akti/zakoni-u-proceduri/zakoni-u-proceduri.1037.html

Pogledaj ko je predlagač zakona i kontaktiraj ga za sve što te interesuje.

Put zakona možeš da nađeš ovde:

http://www.parlament.gov.rs/akti/put-zakona/mapa-puta-zakona.1048.html

Pogledaj ko se je od poslanika ranije bio predlagač izmena, kontaktiraj ih, vidi zbog čega se interesuju za taj zakon, vidi kada se i gde organizuju javne rasprave, snimi to....
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:24 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Pitao, slao pitanja, telefonirao... ali NEMA ODGOVORA.

IMATE SAMO SAJTOVE I TO JE SVE!
highshalfbooze highshalfbooze 14:58 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Pa nije baš da postoje samo sajtovi, ima i ćutnje administracije, pa ima i Upravni sud, postoji javna reč, pa postoje zainteresovani građani kojih se to tiče i koji imaju pravo glasa. A ako ih se ne tiče, što bi se neko drugi sekirao što oni ginu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:46 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

highshalfbooze
Pa nije baš da postoje samo sajtovi, ima i ćutnje administracije, pa ima i Upravni sud, postoji javna reč, pa postoje zainteresovani građani kojih se to tiče i koji imaju pravo glasa. A ako ih se ne tiče, što bi se neko drugi sekirao što oni ginu?


Ima i dobro plaćenih inspektora rada, kojima je u opisu posla da štite radnike i upozoravaju poslodavce na moraju poštovati i PRIMENJIVATI važeće zakone.
niccolo niccolo 19:53 17.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Imaš li kakvih informacija, predosećaja, nagađanja, hoće li to padati u neko skorije vreme?

Nemam. Što kaže Zili, odnekle postoji potražnja. Treba uzeti u obzir da su te cene, koliko je meni poznato, nastupile kad je počeo BnV. Tako da kapiram da svima odgovara da ih se drže, a ionako su kod nas retke delatnosti u kojima tržište nije izvitopereno pa se stvari i ne odvijaju kako bi bilo logično. Kad pomenuh BnV, znam samo za dva slučaja ljudi koji su uzeli gajbu tamo, jedni su neki naši gastarbajteri iz Nemačke, baba i deda, a drugi slučaj je neka direktorka iz Gradskog stambenog (ta je verovatno morala da vrati deo kinte)...
highshalfbooze highshalfbooze 08:49 18.02.2020

Re: Jugoslavija, masovna grobnica slobode

Ima i dobro plaćenih inspektora rada, kojima je u opisu posla da štite radnike i upozoravaju poslodavce na moraju poštovati i PRIMENJIVATI važeće zakone.

Pa to ti pričam od početka, da nije problem u pukom donošenju zakona.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:26 16.02.2020

I Koštuničin režim!

Setimo se i Zorana Vujovića (21) studenta druge godine industrijskog menadžmenta, čije je ugljenisano telo pronađeno u zgradi Ambasade SAD u Beogradu posle mitinga „Kosovo je Srbija“ februara 2008. u režiji Koštuničinog režima!
st.jepan st.jepan 23:46 16.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Filip Mladenović
Setimo se i Zorana Vujovića (21) studenta druge godine industrijskog menadžmenta, čije je ugljenisano telo pronađeno u zgradi Ambasade SAD u Beogradu posle mitinga „Kosovo je Srbija“ februara 2008. u režiji Koštuničinog režima!

Sećamo se, ali ne vidim zašto bi trebalo da ga se posebno setimo ovim povodom.
Veza je jedino to što je Ambasada, fakat, bila na istom mestu na kojem je poginuo onaj radnik.
dolazel dolazel 11:00 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Koga briga...ljudski zivot na Balkanu je jeftin...zato sto ljudi ne cene pre svega sebe.
To je mozda najgora posledica komunizma (komunizam je i rezim trojke Milosevic-Tudjman-Izetbegovic, samo sto je umesto real socijalizma uvedena realna pljacka svih dobara a ratovi su posluzili kao fantasticna dimna zavesa). I sto je najzanimljivije, nekadasnji drugarice i drugovi su sami dobrovoljno glasali da od srednjeg sloja postanu siromasni, da im deca ginu po ratovima, da se iseljavaju u Amerike, Kanade, Norveske, da zavladaju kriminalci i najgori sund i kic koji ovaj prostor moze da proizvede, i da ih vode nekadasnji pripadnici Radikalne stranke. Sada je gotovo. Narod je sam sebe preveo u roblje i sad se buni, samo sad je kasno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:22 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Nije narod kriv, tj. gradjanstvo, već elite: političke, intelektualne, crkvene i medijske.

One su govorom mržnje i ratno huškačkom propagandom putem korumpiranih medija omogućile režirani rat, koji je zapravo bio samo paravan, kao što ste i napisali, za pljačku državne i društvene imovine.
predatortz predatortz 12:37 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Ubiće nas površnost.
Recimo ovo, režirani rat zbog pljačke, toliko plitko, maloumno, površno da te muka spopadne od površnosti, a sa druge strane pitko, lako prihvatljivo.


Tri naroda i tri religije sa dugom istorijom sukoba i netrpeljivosti svesti na to imbecilno objašnjenje je uvreda za zdrav mozak.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:55 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Činjenice su neomoljive: po okončanju režiranih ratova tokom devedesetih ratni profiteri su se ustoličili u Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Kosovu i Crnoj Gori i preko svojih agenata u civilu zvanih političari čuvaju opljačkano evo već 2 decenije.

A narodi, o čijim su pravima i interesima "brinuli" rodoljupci tokom devedesetih?

Već 2 decenije zajedno beže u normalne, uredjene države Evrope i sveta!

predatortz predatortz 12:56 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Filip Mladenović
Činjenice su neomoljive: po okončanju režiranih ratova tokom devedesetih ratni profiteri su se ustoličili u Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Kosovu i Crnoj Gori i preko svojih agenata u civilu zvanih političari čuvaju opljačkano evo već 2 decenije.

A narodi, o čijim su pravima i interesima "brinuli" rodoljupci tokom devedesetih?

Već 2 decenije zajedno beže u normalne, uredjene države Evrope i sveta!



Pa, to su tvoji komunisti režirali. Što se meni žališ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:09 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

predatortz
Ubiće nas površnost.
Recimo ovo, režirani rat zbog pljačke, toliko plitko, maloumno, površno da te muka spopadne od površnosti, a sa druge strane pitko, lako prihvatljivo.


Tri naroda i tri religije sa dugom istorijom sukoba i netrpeljivosti svesti na to imbecilno objašnjenje je uvreda za zdrav mozak.

BiH je dosta slična toj tvorevini koja je mogla trajati samo na osnovu krivice Srba.
Srbi su se morali posipati pepelom, a i jesu, i pod kraljem i pod Titom, da bi to trajalo.
Razlika između BIH i Jugoslavine je ta da Srbi, konačno, neće da se posipaju pepelom.
Na šta će izaći vidrćemo, ali sva je prilika da će BIH imati mnogo bolji, humaniji, normalniji kraj od Jugoslavije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:18 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Režim Milorada Dodika ugrožava elementarna politička, ekonomska i socijalna prava pre svega Srpkinja i Srba.

Jedini interes tog autoritarnog režima je zaštita opljačkanog i izbegavanje nemininovnog sudskog procesa za mnogobrojna krivična dela.

Zato veliki broj Srpkinja i Srba beži od tog kriminalnog režima u uredjene i razvijene države Evrope i sveta.
I gle čuda: Srpkinje i Srbi u Beču, Frankfurtu, Oslu ili Parizu nemaju ni svoju državu, ni teritoriju, ni medije, a žive bolje od svojih sunarodnika u Srbiji i u BiH!!!
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:34 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Eto.
Filip razmišlja:)
predatortz predatortz 14:15 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

hoochie coochie man
Eto.
Filip razmišlja:)


Vidiš da nije normalan. Poziva se na nekakve pisanije prvog vođe proustaške "Hrvatske mladeži".
Filip može sa svima koji su protiv Srba.
Nije gadljiv na ustaše, džihadlije, milogorce...
Bitno je samo da mrze Srbe i Filipi su ok.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:38 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Poziva se na nekakve pisanije prvog vođe proustaške "Hrvatske mladeži".

To bi onaj što je nešto lupao protiv Dodika, a ovaj ga tužio i dobio na sudu?
Ako je tako, onda legalista Filip, koji se poziva na sudske presude, treba da pidvije rep.
Ili Fića poštuje samo sud svoje partije:)
Filip može sa svima koji su protiv Srba.
Nije gadljiv na ustaše, džihadlije, milogorce...
Bitno je samo da mrze Srbe i Filipi su ok.

Pa da, to je taj obrazac na kome je Juga počivala.
Smelo se otvoreno biti i komunista i ustaša (Stevo Krajačić), ali komunista i Srbin, e to je bilo sumnjivo.
nepopravljiv nepopravljiv 17:09 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Filip Mladenović
Nije narod kriv, tj. gradjanstvo, već elite: političke, intelektualne, crkvene i medijske.

One su govorom mržnje i ratno huškačkom propagandom putem korumpiranih medija omogućile režirani rat, koji je zapravo bio samo paravan, kao što ste i napisali, za pljačku državne i društvene imovine.

Zašto ti koristiš sva slova, izuzev slova đ (i veliko Đ)?!
Pravda za navedeno slovo!
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:08 17.02.2020

Re: I Koštuničin režim!

Filip Mladenović
Režim Milorada Dodika ugrožava elementarna politička, ekonomska i socijalna prava pre svega Srpkinja i Srba.

Jedini interes tog autoritarnog režima je zaštita opljačkanog i izbegavanje nemininovnog sudskog procesa za mnogobrojna krivična dela.


Da li mozes popuniti ove dvije tvrdnje konkretrnim cinjenicama a ne frazama koje je vec neko drugi sazvakao i ponudio na gutanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:01 17.02.2020

Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Početkom prošle 2019. godine istraživačko novinar Domagoj Margetić je publikovao knjigu "Krvave balkanske milijarde", u kojoj su prezentovani dokumenti, tj. dokazi da su rat dogovorili Tudjman i Milošević, a da su propagandne laži o sukobu nacija i religija bile samo paravan za masovnu i masivnu pljačku državne i društvene imovine.

"KNJIGE, BRAĆO, KNJIGE, A NE ZVONA I PRAPORCE!" Dositej Obradović
predatortz predatortz 13:02 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Početkom prošle 2019. godine istraživačko novinar Domagoj Margetić je publikovao knjigu "Krvave balkanske milijarde",


To je onaj mladoustaša?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:22 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Pročitajte celu knjigu, ima oko 600 strana, obratite pažnju na dokumente, pa ćete se iznenaditi u vezi sa detaljima režiranog rata u BiH.

Margetić je pratio tokove opljačkanog novca, jer većina ratova su samo dobar biznis!
nsarski nsarski 16:12 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Margetić je pratio tokove opljačkanog novca, jer većina ratova su samo dobar biznis!


Skuzi mi, a koji ratovi nisu dobar biznis? Rekao si "većina", pa mi sada navedi te vanvećinske ratove koji su se vodili zarad herojske slave i hrabrosti. Pliz.

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:43 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Gradjanski rat u Španiji protiv fašiste Fransiska Franka, u kome je učestvovalo skoro 1 800 jugoslovenskih antifašista.

Narodno-oslobodilački rat protiv fašista, pod komandom Josipa Broza Tita.
nsarski nsarski 16:49 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Filip Mladenović
Gradjanski rat u Španiji protiv fašiste Fransiska Franka, u kome je učestvovalo skoro 1 800 jugoslovenskih antifašista.

Narodno-oslobodilački rat protiv fašista, pod komandom Josipa Broza Tita.


Prvi rat koji si naveo je izgubljen, a mnoge jugoslovenske revolucionare iz tog rata je Tito pobio. Da uništi konkurenciju.

Drugi rat koji navodiš je doveo do toga da se Šesta Lička uselila na Dedinje.

I to nije vođeno za brutalno otimanje vlasti i imovine? Dobar je tu biznis napravljen, to je tačno.
nepopravljiv nepopravljiv 17:15 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Filip Mladenović
Gradjanski rat u Španiji protiv fašiste Fransiska Franka, u kome je učestvovalo skoro 1 800 jugoslovenskih antifašista.

Narodno-oslobodilački rat protiv fašista, pod komandom Josipa Broza Tita.

Čekaj!
Zašto su se te komunjare mešale u rat u tuđoj zemlji?!
Šta Španci misle o tom Franku, a šta o komunjarama?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:34 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Antifašisti su se borili protiv fašista i - pobedili!!!

Danas je Španija razvijena demokratska država, članica EU.

A što se tiče SFRJ i Tita, još najmanje 20 godina Srbija neće moći da dostigne stepen razvijenosti iz 1989. godine.

Sapienti sat.
nsarski nsarski 17:39 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Antifašisti su se borili protiv fašista i - pobedili!!!


Kako su pobedili, pobogu, ako se stalno žališ da si okružen fašizmom???
nepopravljiv nepopravljiv 17:57 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Filip Mladenović
Antifašisti su se borili protiv fašista i - pobedili!!!

Danas je Španija razvijena demokratska država, članica EU.

A što se tiče SFRJ i Tita, još najmanje 20 godina Srbija neće moći da dostigne stepen razvijenosti iz 1989. godine.

Sapienti sat.

I Franko tako poražen vladao Španijom skoro 40 godina - sve do 1975.
Mislim - jebeš Franka!
Važno je da su komunjare nas usrećile.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:23 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

nsarski
Antifašisti su se borili protiv fašista i - pobedili!!!


Kako su pobedili, pobogu, ako se stalno žališ da si okružen fašizmom???


Žalim se i bunim se protiv sve agresivnijeg klerofašizma u Srbiji.

I protiv revizije istorije i relativizacije žrtava fašizma!
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:28 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

nepopravljiv
Filip Mladenović
Antifašisti su se borili protiv fašista i - pobedili!!!

Danas je Španija razvijena demokratska država, članica EU.

A što se tiče SFRJ i Tita, još najmanje 20 godina Srbija neće moći da dostigne stepen razvijenosti iz 1989. godine.

Sapienti sat.

I Franko tako poražen vladao Španijom skoro 40 godina - sve do 1975.
Mislim - jebeš Franka!
Važno je da su komunjare nas usrećile.


Nas su unesrećili nacionalsocijalisti u likovima i nedelu najvećih ratnih zločinaca u istoriji Srbije - Slobodana Miloševića i Vojislava Šešelja.

Njihovi "mali od palube", Dačić i Vučić, istorijskom pravednošću, sada treba da plate sve račune nepočinstava svojih političkih očeva!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Dobar je tu biznis napravljen, to je tačno.

Pa i nije.
Ono kad ložač, baš ložač, nepismeni prostak, koji je jedino znao lopatu u ruke pa udri po uglju, jer škole imao nije, e pa kad takav posle rata dođe u poziciju da mu u privatni bazen dva puta sedmično dovoze morsku vodu u cisternama, i nije neki biznis u ratu napravio.

Ili kad glupačica kojoj je jedini kvalitet bio da je imala velike sise i što je bila dobra *ička, koju su i njeni zvali "seljačka upišulja koja je umislila da je grčka kraljica" kad takva posle rata uđe ukraljevsko kupatilo i kraljevsku spavaću sobu, ma ne, nije u ratu dobar biznus napravila.
predatortz predatortz 19:29 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

*ička


Ne brukaj Srbiju i Valjevo!
Pička, brate!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

predatortz
*ička


Ne brukaj Srbiju i Valjevo!
Pička, brate!

:)
Ne ide mi pa to ti je.
A trudim se.
Evo i sad sam bio napisao to p, ali ga izbrišem kasnije:)
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:17 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

nsarski
Margetić je pratio tokove opljačkanog novca, jer većina ratova su samo dobar biznis!


Skuzi mi, a koji ratovi nisu dobar biznis? Rekao si "većina", pa mi sada navedi te vanvećinske ratove koji su se vodili zarad herojske slave i hrabrosti. Pliz.


Bijese li jedan "ratic" koji je trajao nekoliko dana u kojoj je jedna strana bio Honduras?
Ono, jesu novine pisale da je to bilo zbog fudbalske utakmice ali ja mislim da je tu ipak bilo i nekih nerasciscenih racuna.
g.radicevic g.radicevic 21:25 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

protiv revizije istorije i relativizacije žrtava fašizma!


Pusti istoriju istoričarima Filipe,
ili misliš da su ovi prethodni bili objektivni
a ovi novi revizionisti...


Žalim se i bunim se protiv sve agresivnijeg klerofašizma u Srbiji.

e ova ti je dobra, ispališ par sklepanih parola ovde i to je to



nsarski nsarski 21:46 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Žalim se i bunim se protiv sve agresivnijeg klerofašizma u Srbiji.


Majku mu, Filipe, tvoja borba ima dve posebne mane.

1. Od 1945. pa sve do smrti Velikog brata, SPC je bila u totalnom zapećku. Jedva su preživljavali - i vernici i sveštenici. Znači klerofašizma, kako ga zoveš, nije bilo u tom periodu. A opet, živeli smo u diktaturi Titoizma i pod moralnim bičem SUBNORAŠIZMA. Tito je lično zabranjivao knjige, pozorišne predstave, hapsio...

2. Ti kažeš da je sada na vlasti "klerofašizam". OK, da li taj klerofašizam može da se zaustavi ako bi srušili sve crkve i manastire? Ha, šta misliš, sutra da porušimo sve crkve i manastire pa da zasija sunce slobode? Eno, po Kosovu i Metohiji su mnoge srušili i demolirali, a Srbi i Srpkinje ne žive ništa slobodnije tamo.

Ne valja ti logika, Filipe.

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:24 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Srbija sve više liči na pravoslavnu džamahiriju.

A da ironija bude veća, vozni park vladika je veoma sličan voznom parku Vlade Srbije!

A svi zajedno nas vozaju toliko, da sve više njih hvata put pod noge i pravac - EU!
nsarski nsarski 22:36 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Srbija sve više liči na pravoslavnu džamahiriju.


U to baš nisam siguran, ali jasno mi je da ti je SPC žulj u mozgu.
Istovremeno, ti za svoje goste na radiju dovodiš zabrađene devojke iz prave džamahirije (muslimanski deo Federacije BiH), gde skoro nigde u centru Sarajeva ne možeš da kupiš pivo leti, gde se osećaš kao da si u sred Rijada jer je takav ambijent, tako se ponašaju ljudi, itd.
Kaži mi samo ovo: koliko pasa si video na ulicama oko Baščaršije? Ne slobodnih, lutalica, nego na povocu.
Sećaš se šta je Kundera napisao o kerovima kada su Sovjeti uleteli u Prag? Prvo što su uradili je da su pohvatali sve pse i pobili ih.

I ti i takvi gosti su tebi OK, moderni ljudi sa svežim idejama pa ih dovodiš da nas u Beogradu malo opamete o toleranciji i modenim vremenima. Dok SPC...
E, Filipe, Filipe...

P.S. Da ti ne pominjem trenutna dešavanja u Crnoj Gori. Misliš da je pola populacije te zemlje (članice NATO!) zatucana i luda? Šta ti misliš o molebanima i litijama koji se tamo dešavaja ovih dana? 'Ajde lepo, svojim rečima.
(Nemoj samo da me vređaš frazama tipa "Smrt Klerikalizmu, Sloboda Komunizmu" ili nekim sličnim bulšitom.)
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:49 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

nsarski
Srbija sve više liči na pravoslavnu džamahiriju.


U to baš nisam siguran, ali jasno mi je da ti je SPC žulj u mozgu.
Istovremeno, ti za svoje goste na radiju dovodiš zabrađene devojke iz prave džamahirije (muslimanski deo Federacije BiH), gde skoro nigde u centru Sarajeva ne možeš da kupiš pivo leti, gde se osećaš kao da si u sred Rijada jer je takav ambijent, tako se ponašaju ljudi, itd.
Kaži mi samo ovo: koliko pasa si video na ulicama oko Baščaršije? Ne slobodnih, lutalica, nego na povocu.
Sećaš se šta je Kundera napisao o kerovima kada su Sovjeti uleteli u Prag? Prvo što su uradili je da su pohvatali sve pse i pobili ih.

I ti i takvi gosti su tebi OK, moderni ljudi sa svežim idejama pa ih dovodiš da nas u Beogradu malo opamete o toleranciji i modenim vremenima. Dok SPC...
E, Filipe, Filipe...

P.S. Da ti ne pominjem trenutna dešavanja u Crnoj Gori. Misliš da je pola populacije te zemlje (članice NATO!) zatucana i luda? Šta ti misliš o molebanima i litijama koji se tamo dešavaja ovih dana? 'Ajde lepo, svojim rečima.
(Nemoj samo da me vređaš frazama tipa "Smrt Klerikalizmu, Sloboda Komunizmu" ili nekim sličnim bulšitom.)


Zloupotreba verskih osećanja uz propagandu laži o tobožnjoj otmici tzv. svetinja.

Jedina svetinja u ovoj režiji je veliki NOVAC, oko koga se otimaju 2 mafije: režimska i crkvena.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 17.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

stovremeno, ti za svoje goste na radiju dovodiš zabrađene devojke iz prave džamahirije (muslimanski deo Federacije BiH), gde skoro nigde u centru Sarajeva ne možeš da kupiš pivo leti, gde se osećaš kao da si u sred Rijada


Ovo boli.
Tužno je, stvarno.
Žališ čoveka koji toliko nisko može da padne, i padne.

Skoro negde opet naletim na Slavoljuba Đukića i njegov opis atmosfere sa plenuma srpskih komunista posle pada Rankovića na Brionima.

Dok su hrvatski komunisti likovali i pljuvali po Srbima, oni su se urtrkivali ko će više pepela da pospe sebi na glavu, i ko će uverljivije da kaže kako ga je sramota što je Srbin, i ko će više grozota o svom dojučerašnjem šefu da izmisli.

On, Đukić, i sam komunista i partizan, kaže da mu je to bila jedna od potresnijih scena kojima je kao novinar prisustvovao.
Opisuje je rečju TUGA.

E to je profil Filipa Mladenovića.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:30 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Ja o tokovima ukradenog novca, o režimskoj i o crkvenoj mafiji, o bezočnoj zloupotrebi verskih osećanja radi očuvanja bogatstva, luksuza i privilegija, a vi o tricama i kučinama.

Blog je o radnicima ubijenim na svojim radnim mestima i o njihovim ubicama, koje ne stiže ruka pravde!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:32 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Blog je o radnicima ubijenim na svojim radnim mestima i o njihovim ubicama, koje ne stiže ruka pravde!


A ne kao u vreme, kako ono reče, one ozbiljne države Jugoslavije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:46 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

hoochie coochie man
Blog je o radnicima ubijenim na svojim radnim mestima i o njihovim ubicama, koje ne stiže ruka pravde!


A ne kao u vreme, kako ono reče, one ozbiljne države Jugoslavije.


Da je ona država Jugoslavija bila 100 puta neozbiljnija, opet bi bila ozbiljnija od ove sendvič republike Srbije, koja ne domaša ni do banana republike!
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:23 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Da je ona država Jugoslavija bila 100 puta neozbiljnija, opet bi bila ozbiljnija od ove sendvič republike Srbije, koja ne domaša ni do banana republike!


Abdulah Sidran.
looping looping 06:32 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Filip Mladenović
hoochie coochie man
Blog je o radnicima ubijenim na svojim radnim mestima i o njihovim ubicama, koje ne stiže ruka pravde!


A ne kao u vreme, kako ono reče, one ozbiljne države Jugoslavije.


Da je ona država Jugoslavija bila 100 puta neozbiljnija, opet bi bila ozbiljnija od ove sendvič republike Srbije, koja ne domaša ni do banana republike!

Ti izgleda misliš da je ona Jugoslavija bila na Marsu pa nema nikakve veze sa današnjim "Republikama" te Jugoslavije.

Da je Jugoslavija valjala sigurno se ne bi raspala.

Evo jedna poslovica za tebe:
"Kad nešto valja to se ne raspada!" (osim ako nije pečeno pile)
highshalfbooze highshalfbooze 08:43 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

E to je profil Filipa Mladenovića.


I Rankovića je smenio?
Slavoljub Đukić pisao o njemu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:20 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

highshalfbooze
E to je profil Filipa Mladenovića.


I Rankovića je smenio?
Slavoljub Đukić pisao o njemu?

Kao da jeste.
Sve je to k'o štancovano, druge diži u nebesa, a po Srbima pljuj i eto te dobrog kimuniste.
predatortz predatortz 09:22 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Sve je to k'o štancovano, druge diži u nebesa, a po Srbima pljuj i eto te dobrog kimuniste.


Maaa, neee!
Eno, čovek kaže da se osamdesetih borio protiv komunističkog jednoumlja.
Ja mu verujem.
A ti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:21 18.02.2020

Re: Poučna knjiga novinara Domagoja Margetića

Da, verujem mu. Stvarno.
Uveren sam da on o sebi tako misli, borac za slobodu, klinacpalac.
Siguran sam da ne kapira stepen svoje zablude.

Ispiranje mozga valjda to i treba da postigne.
Kod njega je efekat stopostotan.
nepopravljiv nepopravljiv 18:59 17.02.2020

M'da!

Za Maksu, doksumanutoga i ostalo veselo društvo!

49 41 49 41 20:51 17.02.2020

Davno bilo, al' secanje zivo

Najveća nesreća jugoslovenskog vazduhoplovstva: Avion udario u planinu zbog nesporazuma?
Prvog dana decembra 1981. godine pre 38 godina, srušio se na Korzici avion kompanije Inex-Adria iz Ljubljane. Poginulo je 178 ljudi. Nijedan putnik ni član posade nije preživeo ovu strašnu nesreću.

Nije bilo 178. bilo je 182; trebao sam da budem 183. al' nisam. Jos uvek mrdam na dve zdrave noge.
Ujutru mi proradi, treci patrljak; al' sam postao lencuga. Spava mi se, ne da mi se, ne zalim se kao neki blogeri.

20:58 - 30. нов 2019.
Bila je to najveća katastrofa jugoslavenskog vazduhoplovstva do tada.

Avion “DC-9 super 80” udario je u planinu San Pjetro u blizini Ajačija na Korzici, dok je kružio čekajući dozvolu za sletanje.
Dugo se istraživao uzrok nesreće. Prema francuskim izvorima mogući uzrok nesreće je navodno bila nedovoljno opremljena radarska služba na aerodromu u Ajačiju, preneo je Glas Istre podsećajući na nesreću.
Do tragedije je došlo najverovatnije zbog nesporazuma u komunikaciji između posade i kontrole leta.
Avion je u 7.52 ujutru udario levim krilom u planinu San Pjetro na visini od 1.364 metara i tako oštećen prešao još 700 metara. Zatim je udario u brdo i srušio se.
Spasioci su uspeli da se probiju do mesta nesreće tek oko 16 časova.
Avion DC9-80 bio je tada poslednji krik tehnike, star tek godinu dana, s oznakom “super”. Bio je opremljen automatizovanim uređajima za letenje. Taj tip aviona do tada nije imao nijednu nesreću.
Putnici su bili mahom Slovenci, jer je avion poleteo iz Ljubljane, na promotivnom letu agencije Kompas.
Spisak putnika više je puta menjan, a među njima je trebalo da bude i čuveni gimnastičar Miroslav Cerar i njegova supruga Zdenka. Ipak, njihova tada jednogodišnja ćerkica se razbolela i niko nije krenuo na put.

P.S.
Pa nisam ni ja, iako sam bio ko ptica na grani; bez zene i dece.
Kolega dispecer, otisao sa zenom. Ostavili kcerku(2) i sina(4); kod Babe i Dede, tog dana.
Avion mi bio, kao kamion.
Samo da idem u p. materinu; da ne sedim kuci za vikend.
Sada, je obrnuto.

Nekada je na francuskim putevima, ginulo 50.000 ljudi godisnje. Sada je s licno; srazlikom kad u avionskoj nesreci pogine odjednom 200-300 ljudi, to je udarnda svetska vest. Onih 50 hilj. je svetska statistika.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:28 17.02.2020

Re: Davno bilo, al' secanje zivo

49 41


Nekada je na francuskim putevima, ginulo 50.000 ljudi godisnje. Sada je s licno; srazlikom kad u avionskoj nesreci pogine odjednom 200-300 ljudi, to je udarnda svetska vest. Onih 50 hilj. je svetska statistika.


Srecom sada nije slicno. Nikako.
Evo brojeva za 2018.

En 2018, 3 248 personnes ont perdu la vie dans un accident de la route en France métropolitaine.

http://www.securite-routiere.gouv.fr/actualites/bilan-definitif-de-laccidentalite-routiere-2018
G.Cross G.Cross 23:45 17.02.2020

FAKE NJUZ BLUZ

kamilo_emericki
49 41


Nekada je na francuskim putevima, ginulo 50.000 ljudi godisnje. Sada je s licno; srazlikom kad u avionskoj nesreci pogine odjednom 200-300 ljudi, to je udarnda svetska vest. Onih 50 hilj. je svetska statistika.


Srecom sada nije slicno. Nikako.
Evo brojeva za 2018.

En 2018, 3 248 personnes ont perdu la vie dans un accident de la route en France métropolitaine.

http://www.securite-routiere.gouv.fr/actualites/bilan-definitif-de-laccidentalite-routiere-2018


Da podatak od 2.500 do 3.500 poginulih godišnje je tačan. A nikada ni blizu 50.000.
Ali koga briga, posao činjenica je da podrže naše tvrdnje.

Takozvani FAKE NJUZ BLUZ.
predatortz predatortz 22:23 17.02.2020

Cifre

Od 2006. do danas poginulo je 580 radnika na svojim radnim mestima širom Srbije![b][/b]


1990., u Tuzli, u SFRJ, poginulo je 180 rudara treće, najmlađe smene jame Dobrnja - Jug. To je, kao što rekoh u jednom komentaru, bila prva grupa koja je nakon višednevnog štrajka zbog niskih plata i loših uslova rada ušla u jamu. Neki su tvrdili da jama tokom štrajka nije propisno ventilirana, drugi da je diverzija i da su zapravo ubijeni.
Pitam Filipa Mladenovića, novinara, i vas sve - koliko znate o tom događaju i zašto ništa ne znate?
gedza.73 gedza.73 22:36 17.02.2020

Re: Cifre

tek sad vidim da je ona 'ladno pobrisala sve tvoje odgovore.
na mene ljuta što sam je u'vatio u laži al' što na tebe?

predatortz predatortz 22:40 17.02.2020

Re: Cifre

gedza.73
tek sad vidim da je ona 'ladno pobrisala sve tvoje odgovore.
na mene ljuta što sam je u'vatio u laži al' što na tebe?



Ako, to je ta škola demokratije.
Posle će da njače o tome kako smo se urotili protiv nje, kako ona nije i sva ona sranja koja su joj svojstvena.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:44 17.02.2020

Re: Cifre

predatortz
Od 2006. do danas poginulo je 580 radnika na svojim radnim mestima širom Srbije![b][/b]


1990., u Tuzli, u SFRJ, poginulo je 180 rudara treće, najmlađe smene jame Dobrnja - Jug. To je, kao što rekoh u jednom komentaru, bila prva grupa koja je nakon višednevnog štrajka zbog niskih plata i loših uslova rada ušla u jamu. Neki su tvrdili da jama tokom štrajka nije propisno ventilirana, drugi da je diverzija i da su zapravo ubijeni.
Pitam Filipa Mladenovića, novinara, i vas sve - koliko znate o tom događaju i zašto ništa ne znate?



Nije 180, nego 190. Samo je jedan rudar preživeo veliku eksploziju u rudarskom oknu.

Pitanje odgovornosti i krivice nikada nije bilo postavljeno ni u slučaju još jedne rudarske katastrofe, koja se dogodila godinu dana ranije u rudniku Aleksinac na jugu Srbije 17. novembra 1989. godine. Iako je Srbija tada drhtala u transu dolaska novog vođe na vlast i povijala se pod crnim talasim nabujalog i oslobođenog nacionalizma, kojeg su kao besnog konja mamuzali vođi odani mediji, stradanje u Aleksincu je uzdrmalo društvo, bar na nekoliko dana.

Duboko u jami, razneti eksplozijom koju je izazvalo, utvrdiće se kasnije, potpuno bahato zavarivanje u oknu, bez ikakve kontrole, ostalo je čak 90 ljudi koje su vadili iz jame idućih mesec dana. Rudnik je nakon toga zauvek zatvoren. Stručnjaci su utvrdili da je katastrofi prethodilo niz problematičnih procedura i nepravilno korišćenje opreme, ali do sudskog procesa odgovornima nikad nije došlo. Samo pet godina ranije, u aprilu 1984. godine u Despotovcu nedaleko od Aleksinca u jami Strmosten u rudniku Resavica stradala je takođe čitava smena rudara – njih 34. Razlog je bio kvar instalacije koju niko na vreme nije uočio i popravio, pa je zbog iskrenja detonirala ugljena prašina.

predatortz predatortz 22:48 17.02.2020

Re: Cifre

Nije 180, nego 190.


180! Bio sam na ispraćaju posmrtnih ostataka i odlično se sećam.

A za ostalo što si napisao, ispade da je u toj tvojoj SFRJ vladao javašluk, nebriga za živote radnika i da za to niko nije odgovarao.

Ipak, nikad nisi napisao da je SFRJ bila grobnica radnika.
gedza.73 gedza.73 22:48 17.02.2020

Re: Cifre

to je ta škola demokratije.

i 'urbanizma'
te mrljav, te smotan, vuče nešto iz detinjstva, zato i našao matoru babu, 'misim moš radi šta oće ali de toliko stariju'

predatortz predatortz 22:53 17.02.2020

Re: Cifre

gedza.73
to je ta škola demokratije.

i 'urbanizma'
te mrljav, te smotan, vuče nešto iz detinjstva, zato i našao matoru babu, 'misim moš radi šta oće ali de toliko stariju'



Pa onda ide kako smo, plebiscitom, skontali da takve stvari ne treba potezati u razgovorima i to nekako postade naša zajedničja, a ne njena bruka.
Jer, naravno ona je to samo usput pomenula, a htela je samo blablabla...

A Čarli je džukela jer pominje drogu i tuđe privatne stvari koje se nikad ne pominju na temama o blablablabla Beogradu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:55 17.02.2020

Re: Cifre

predatortz
Nije 180, nego 190.


180! Bio sam na ispraćaju posmrtnih ostataka i odlučno se sećam.

A za ostalo pto si napisao, ispade da je u toj tvojoj SFRJ vladao javašluk, nebriga za živote radnika i da za to niko nije odgovarao.

Ipak, nikad nisi napisao da je SFRJ bila grobnica radnika.


Od 1980, kada sam diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu i započeo novinarsku karijeru u listu "Student", borio sam se protiv komunističkog jednoumlja, a za slobodu misli i medija.

Sada se isto borim protiv klerofašističkog jednoumlja, a za slobodu misli i medija!

Dakle, evo već 40 godina bijem istu bitku, samo se protivnici menjaju, i to na gore!
predatortz predatortz 23:09 17.02.2020

Re: Cifre

Sada se isto borim protiv klerofašističkog jednoumlja, a za slobodu misli i medija!

Dakle, evo već 40 godina bijem istu bitku, samo se protivnici menjaju, i to na gore!


Hajde sad probaj da zamisliš kako bi završio da si 1980. vlas zvao "komunističkim jednoumljem" i da li bi te kulirali poput ovih koje nazivaš klerofašistima?

Slažemo se da su izuzetno ljigavi, štetni, bahati i nesposobni bili i jedni i drugi, samo ovima to smemo i da kažemo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:20 17.02.2020

Re: Cifre

predatortz
Sada se isto borim protiv klerofašističkog jednoumlja, a za slobodu misli i medija!

Dakle, evo već 40 godina bijem istu bitku, samo se protivnici menjaju, i to na gore!


Hajde sad probaj da zamisliš kako bi završio da si 1980. vlas zvao "komunističkim jednoumljem" i da li bi te kulirali poput ovih koje nazivaš klerofašistima?

Slažemo se da su izuzetno ljigavi, štetni, bahati i nesposobni bili i jedni i drugi, samo ovima to smemo i da kažemo.


Ovi su me oterali sa RTS-a 2016, a 2018. hapsili i skidali sa voza pod lažnom optužbom.

A oni su mi samo pretili otkazom i 2 puta pozivali na tzv. informativne razgovore!
predatortz predatortz 23:24 17.02.2020

Re: Cifre

Filip Mladenović
predatortz
Sada se isto borim protiv klerofašističkog jednoumlja, a za slobodu misli i medija!

Dakle, evo već 40 godina bijem istu bitku, samo se protivnici menjaju, i to na gore!


Hajde sad probaj da zamisliš kako bi završio da si 1980. vlas zvao "komunističkim jednoumljem" i da li bi te kulirali poput ovih koje nazivaš klerofašistima?

Slažemo se da su izuzetno ljigavi, štetni, bahati i nesposobni bili i jedni i drugi, samo ovima to smemo i da kažemo.


Ovi su me oterali sa RTS-a 2016, a 2018. hapsili i skidali sa voza pod lažnom optužbom.

A oni su mi samo pretili otkazom i 2 puta pozivali na tzv. informativne razgovore!


Mislim da je fora u terminologiji. Biće da si prema komunistima bio mnogo blaži u kvalifijacijama režima.
gedza.73 gedza.73 23:25 17.02.2020

Re: Cifre

Ovi su me oterali sa RTS-a 2016, a 2018. hapsili i skidali sa voza pod lažnom optužbom.

A oni su mi samo pretili otkazom i 2 puta pozivali na tzv. informativne razgovore!

pa ti si trebao ove prve snajperom da skidaš a ovima drugima bombe da postavljaš.

a ti navalio da pljačkaš crkve sa narkomanima i ubicama.

Da li ti stvarno misliš da su svi oni ljudi u povorkama zavedeni, fašisti, klerofašisti i da su svi toliko nesvesni da ih je crkva zloupotrebila?

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:47 17.02.2020

Re: Cifre

Pa slično je bilo 1988. na mitingu na Ušću, pa 1989. na Gazimestanu i šta?

Toliko ubijenih, toliko proteranih, a po 200 familija u Zagrebu i u Beogradu su ratni profiteri.

Režim u Crnoj Gori, kao i u Srbiji, kao i u Hrvatskoj, ogrezao je u kriminalu i korupciji.

A vladike SPC ogrezli u bogatstvu, luksuzu, svakojakim perverzijama od kojih je pedofilija najmonstruoznija.

I za koga i za šta litije i molebani!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 17.02.2020

Re: Cifre

I za koga i za šta litije i molebani!?


Ma ništa, sitnice neke, Sveti Sava, Nemanja, neki za Srbe nevažni likovi.
Nisu oni ranga Jova Kapičića jebote.

predatortz predatortz 23:57 17.02.2020

Re: Cifre

hoochie coochie man
I za koga i za šta litije i molebani!?


Ma ništa, sitnice neke, Sveti Sava, Nemanja, neki za Srbe nevažni likovi.
Nisu oni ranga Jova Kapičića jebote.



Slušaj, ti i ja imamo istu falinku.
Pokušavamo da ozbiljno razgovaramo sa Filipom.
Čovek je na poslu, radi. Šta god mi pisali i ukazivali mu na činjenice, on će spinovati, glumiti dobroćudnog glupana i idealistu i terati priču za koju je plaćen da tera.
To treba samo zajebavati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 18.02.2020

Re: Cifre

Čovek je na poslu, radi.


E jbg, ako ima tolikih budala da i za ovo što Filip piše plaćaju, onda neka mu je srećan rad :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:09 18.02.2020

Re: Cifre

predatortz
hoochie coochie man
I za koga i za šta litije i molebani!?


Ma ništa, sitnice neke, Sveti Sava, Nemanja, neki za Srbe nevažni likovi.
Nisu oni ranga Jova Kapičića jebote.



Slušaj, ti i ja imamo istu falinku.
Pokušavamo da ozbiljno razgovaramo sa Filipom.
Čovek je na poslu, radi. Šta god mi pisali i ukazivali mu na činjenice, on će spinovati, glumiti dobroćudnog glupana i idealistu i terati priču za koju je plaćen da tera.
To treba samo zajebavati.


Umesto što se bakćete autorom bloga, bakćite se temom.

Kada je i kada će ta i takva SPC ikada organizovati moleban za 580 poginulih radnika na svojim radnim mestima?

Kada će bilo koji vladika SPC odgovarati za svoja nedela i zločine, čime je pljunuo na sve ikone i svetinje!?

Činjenice, a ne prazne priče i demagoške tirade!
predatortz predatortz 00:11 18.02.2020

Re: Cifre

Kada je ta i takva SPC ikada organizovati moleban za 580 poginulih radnika na svojim radnim mestima?

Kada će bilo koji vladika SPC odgovarati za svoja nedela i zločine, čime je pljunuo na sve ikone i svetinje!?


Da li si ti vernik SPC?
Ako sam te dobro razumeo, nisi.
Šta te onda boli qratz koje će aktivnosti SPC da provodi?
I, sa kojim pravom tražiš da ti polažu račune?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 18.02.2020

Re: Cifre

Kada će bilo koji vladika SPC odgovarati za svoja nedela i zločine, čime je pljunuo na sve ikone i svetinje!?


Evo ga brani ikone od vladika :)
Ma da mi to nacionalizujemo, kakva qrac crkva da čuva ikone, šta ona ima s tim.
U komitet to da se smesti:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:25 18.02.2020

Re: Cifre

Sveštenici SPC primaju svoje ne male plate od svih nas, gradjanki i gradjana Srbije, pa zato treba da polože sve račune.
I da još kao svi ostali, jednaki pred Ustavom i zakonima, plaćaju sve poreze, uključujući i porez na luksuz!!!
nsarski nsarski 00:32 18.02.2020

Re: Cifre

Kada će bilo koji vladika SPC odgovarati za svoja nedela i zločine, čime je pljunuo na sve ikone i svetinje!?



Evo ga brani ikone od vladika :)


A maločas reče (eno, par komentara gore):
Zloupotreba verskih osećanja uz propagandu laži o tobožnjoj otmici tzv. svetinja.


Znači i komunjare su navodno otimale tzv. vile po Dedinju i šire? Šta ste digli frku?! Sve je to navodno i tzv.

Nego, znači, tzv. svetinje. Ako su "tzv" kakve veze kako se ko prema njima odnosi? One su bezvredne.

Filipino, ti imaš veliki problem u maloj glavi. Ovo ne može na dobro izaći. Po tebe, naravno. Pući ćeš.
I, molim te, drži se daleko od vatrenog ili ubojitog oružja. Posebno, nemoj da nosiš utoke kad počneš da se dernjaš po beogradskim trgovima. Neko nevin može da strada.
Ti ga ugledaš, kažeš sebi - fašista, boktemazo! - pucaš, ubiješ (a ranije si priznao da bi fašistu ubio bez razmišljanja), a ono ispadne neko ko se vraća iz kupovine, nosi cegere.
Filipe, ako imaš neki Fejsbuk ili Tviter i te stvari, drugovi za terorizam su te provalili. I prate te stalno, jebote, kao nekad Udba, ali sada si na drugoj strani. Obrati pažnju, osvrći se ko sebe, ne nasedaj na obećanja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:41 18.02.2020

Re: Cifre

Bez brige. Mene već godinama čuvaju i štite telohraniteljke!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:44 18.02.2020

Re: Cifre

Bez brige. Mene već godinama čuvaju i štite telohraniteljke!



Sfinge?
Ili Svinge?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:47 18.02.2020

Re: Cifre

Muze.
bene_geserit bene_geserit 01:04 18.02.2020

Re: Cifre

I prate te stalno, jebote, kao nekad Udba, ali sada si na drugoj strani.

nsarski nsarski 01:43 18.02.2020

Re: Cifre

Filip Mladenović
Bez brige. Mene već godinama čuvaju i štite telohraniteljke!


Oh, boy!

Nešto ovako:



Ili neke, nedajbože swingerke?!?!

Bravo Filipe, takvu zaštitu ima svaki građanin ove zemlje za čija se prava boriš! Samo lažu da im je život težak. Swing je rešenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana