Društvo| Gradjanske inicijative| Mediji| Politika

Pacovi bojkota

loader RSS / 13.02.2020. u 15:21

A sada se scena polako kristališe. Sa jedne strane režim i razne kombi stranke i pokreti koje osniva i pribira sam režim, uz aditiv koji se zove cenzus od 3%, kao i stranke koje deluju već godinama, koje odlučuju da izađu na izbore pod ovim ili onim objašnjenjem, jer samostalno nikako ne bi mogle da uđu u skupštinu osim u ovakvoj situaciji, kada se konkurencija u njihovom delu političkog (programskog) spektra smanjila na totalni minimum. Sa druge strane je korpus onih sudeonika političkog života Srbije koji su odavno objavili da na izbore neće izaći dok se ne uspostave drugačiji izborni uslovi. 

Ko će u takvoj situaciji imati korist, a ko štetu?  

zKHCfkS.jpg 

Ako se gleda dugoročno, štetu će, generalno, pretrpeti Srbija, jer je ova situacija samo (još jedno) odlaganje uspostavljanja normalnog demokratskog poretka. To izgubljeno vreme će se, kao i u nekim ranijim procesima odlaganja i regresije, u bližoj i daljoj budućnosti osetiti u svakoj sferi društvenog života. 

Stranke i pokreti koji na izbore neće izaći niti će profitirati, niti nešto izgubiti, na onaj klasičan način. U određenom smislu, dobit će biti za državu, jer će činjenica da na izbore nije izašao onaj najrelevantniji deo opozicije u periodu nakon izbora ostati faktor permanentnog dovođenja u sumnju legitimiteta budućeg saziva skupštine i buduće vlasti. Tehnički će ta "rupa" biti pokrivena, što je rutina za svakog ko poseduje imalo političkog iskustva (sadašnja garnitura na vlasti ga ima na pretek), ali će se u svakom momentu, nekad više, nekad manje, zavisno od situacije i datih unutrašnjih i vanjskih političkih kretanja, pojavljivati to pitanje legitimiteta i vlast će bez ikakve sumnje imati peripetije da dokazuje kako skupštinski sastav jeste precizan odslik volje građana Srbije. Da nije prisutna velika tolerancija spoljnopolitičkih faktora prema zvaničnoj vlasti u Srbiji, a sve iz razloga interesa istog tog "spoljnopolitičkog faktora", bio bi to za srpske vlastodršce veoma ozbiljan problem. Ovako, sa tom interesnom tolerancijom, uspostaviće se stanje hiberniranog gubljenja poverenja i političkog pritiska spolja, te će vladajuća struktura barem još koju godinu moći da vlada "na miru". Šta je tu onda onda uopšte dobit po ovo društvo? Dobit se ogleda u povećanom potencijalu jednog važnog dela političkog spektra da ukaže na stanje u Srbiji, a samim ukazivanjem na to stanje (mnogo više nego ranije) rađa se i preduslov određene reakcije građana, odnosno potencijalne promene političkog stanja. Do ovog trenutka opozicija je tavorila u nedovoljno jasnim porukama, nedovoljno kompaktnoj ideji ... što je dodatno, višestruko predimenzionirano ubitačnom negativnom kampanjom medija. Samom činjenicom da se opozicija okupila oko odluke da se ne ide na izbore automatski se i predstava o opoziciji unekoliko menja, jer sada ima zajedničko delovanje oko zajedničkog cilja. Tako su negativni poeni smanjeni, a pozitivni se povećali. U svakom slučaju, spram čitavog niza izbora u kojima su uprkos zamerkama zbog uslova svi akteri učestvovali i time slali poruku da je ipak sve u redu, sada se stvari kvalitativno menjaju. Kada i kako će se od toga načiniti nekakav praktični efekat nezahvalno je nagađati.       

Nesumnjivu dobit, makar i kratkoročnu, imaju stranke i pokreti koji su nekada mahom bili deo opozicije, a koje su sada videle priliku da usled neučešća svoje glavne konkurencije profitiraju. Uz ovakva ili onakva objašnjenja da na izbore treba izaći, stiče se utisak da je ta kratkoročna parcijalna dobit svakako njihov glavni motiv. A tu se stvarna korist zapravo svodi na mali broj profesionalnih političara, nezadovoljnika u pojedinim strankama i bivših lidera. Svako od njih tu tu ima neki svoj sitan šićar. Isključujem da ima naivnih i principijelnih. U pitanju je šićar. No, kako šićar nije svojstven samo njima, već i pripadnicima svih ostalih političkih grupacija, to ne treba potencirati kao nekekvu ekskluzivu. Razlika, bitna, jeste u tome da je drugima osim šićara bitna i nekakva ideološka matrica, dok je ovima to jedini motiv. 

I međunarodna zajednica je dobitnik. Iako ostaju bez idealne varijante da svi učestvuju na izborima i da samim tim pobednik izbora ima apsolutni legitimitet za sve predstojeće poteze, oni moraju da budu zadovoljni i takvim, nesavršenim izbornim raspletom, jer u krajnjoj liniji to su nijanse koje im ne kvare realizaciju onih osnovnih, odavno zacrtanih planova. 



Komentari (492)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 15:27 13.02.2020

Kad bi Srbi

umeli da izaberu, ne bi im ni dali mogućnost biranja.
loader loader 15:32 13.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Ta teza je ... da se čovek debelo zamisli (zabrine)


denovo denovo 16:54 13.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Ta teza je


da smo mi živi i zdravi

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:40 13.02.2020

Re: Kad bi Srbi

niccolo
umeli da izaberu, ne bi im ni dali mogućnost biranja.

Kolus, francuski glumac i komicarj davno rekao: " Ne mozemo reci istinu na TV, ima previse ljudi koji gledaju"
G.Cross G.Cross 22:57 13.02.2020

Re: Kad bi Srbi

kamilo_emericki
niccolo
umeli da izaberu, ne bi im ni dali mogućnost biranja.

Kolus, francuski glumac i komicarj davno rekao: " Ne mozemo reci istinu na TV, ima previse ljudi koji gledaju"


Ako misliš na Colouche, on je poginuo na raskrsnici u selu Opio u mom komšiluku. Još uvek postavljaju cveće tamo i ima mnogo teorija zavere.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:42 13.02.2020

Re: Kad bi Srbi

G.Cross
kamilo_emericki
niccolo
umeli da izaberu, ne bi im ni dali mogućnost biranja.

Kolus, francuski glumac i komicarj davno rekao: " Ne mozemo reci istinu na TV, ima previse ljudi koji gledaju"


Ako misliš na Colouche, on je poginuo na raskrsnici u selu Opio u mom komšiluku. Još uvek postavljaju cveće tamo i ima mnogo teorija zavere.

Da, njegov prijatelj mu je posvetio ovu pjesmu;
[url=http://www.youtube.com/watch?v=dyClhmnPoiU][/url]
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:15 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Bo'me, Mister Loudi,
uplašio sam se malo od naslova, kada Vas obuzme predizborni pošandrcitis, ali ste ga lepo ulogosnili do kraja.

Moje neke misli na tu temu
- we should use the aforementioned spare time until 2024 to do creative things, namely;

- da izgradimo novu Demokratsku; mislim da je demokratska Srbija previše fragmentirana, dakle treba da zbijemo redove; mislim da treba da se približimo centru malo; dakle one teme koje je Levica izbegavala treba da počnu da nas zanimaju;

- angažovao bih mladog gospodina Filipa Karađorđevića;

- molio bih Vas za tu ličnu sladost da ja budem taj stavim lisice na ruke g. Krstiću.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:16 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

denovo
Ta teza je


da smo mi živi i zdravi



Koji si ti "mi", dripac jedan.
denovo denovo 09:48 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Koji si ti "mi", dripac jedan



Obavesti moderatora Srđan Fuchs Obavesti moderatora Srđan Fuchs Obavesti moderatora Srđan Fuchs


Obavesti moderatora Srđan Fuchs Obavesti moderatora Srđan Fuchs

Pravila korišćenja
Nije dozvoljeno:

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.



loader loader 12:13 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Izbi svađa ...
Nije mi drago kad dijalog omakne u lično. Mislim na izraz "dripac". Nezadovoljstvo Mr denova je opravdano. Za sada, izvinjavam mu se kao vinovnik ovog bloga.

Srđan Fuchs
mislim da je demokratska Srbija previše fragmentirana, dakle treba da zbijemo redove; mislim da treba da se približimo centru malo; dakle one teme koje je Levica izbegavala treba da počnu da nas zanimaju;


Mislim da danas u Srbiji nema mesta tim ideološkim odrednicama. Njima ima mesta samo u relativno demokratskim društvima. Kod nas je to u praksi besmisleno. Ovde je vladajuća struktura pokrila i prisvojila bukvalno sve ideologoje i programe i predstavlja se kao neprikosnoven sprovodilac istih, a mediji to potvrđuju i, uzgred, satanizuju sve druge pretendente na bilo koju od tih ideologija i programa. Treba se usredsrediti na preduslove da se ta ideološka opredeljenja različitih partija i pokreta uopšte javno kažu, predstave građanima. Sada to nije moguće. Glasnost je za sada jedina tema. Sve druge dolaze na red nakon tog uslova svih uslova. Dakle, stvoriti situaciju gde svako može da izjavi mišljenje, obznani ideologiju ili program. Vaše mišljenje mogu da vagam samo ako znam koje je uopšte vaše mišljenje.

- molio bih Vas za tu ličnu sladost da ja budem taj stavim lisice na ruke g. Krstiću.

Ja za te rabote ionako nisam zainteresovan,. Ako Krstić nema ništa protiv - samo napred
loader loader 12:16 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

denovo

Obavesti moderatora


Da ne pretvaramo sada blog u poprište, uključujući i kaznene mere.
Dajmo, za sada, šansu detantu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:18 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi


Pravila korišćenja
Nije dozvoljeno:

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili




Kad ti nalupam dva maršaa, dripac jedan. Volim te, negde, starog tebe, al' ovog sadašnjeg jedva čekam da uhapsim. Samo da mi Mister Loudi
da ingerenciju da te 'apsim. Samo da ne budemo gej vegani sada, već strašni vitezovi Gondora. Ya motherfuckah. Naći ću te. I uhapsiću te.


Loudi je predobra dušica demokratska. Ja ću voditi odmazdu 2024, and you'll be first against the Wall.

denovo denovo 12:22 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Da ne pretvaramo sada blog u poprište, uključujući i kaznene mere.
Dajmo, za sada, šansu detantu.


Nemoj shvatati ozbiljno. Malo šege sa Srđanom. Zezamo se - opušteno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:23 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Izbi svađa ...
Nije mi drago kad dijalog omakne u lično. Mislim na izraz "dripac". Nezadovoljstvo Mr denova je opravdano. Za sada, izvinjavam mu se kao vinovnik ovog bloga.


Ti si previše nežan, druže. Dobro i fino biće. Ja nisam. Surovi sam Judejac. Ali te volim i neću se nastavljati s dotičnim gospodinom.
loader loader 12:29 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Zezamo se - opušteno

Hm, od igračke nekad bude plačke
loader loader 12:30 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Srđan Fuchs

Dobro i fino biće.



Kad bi mi žena ovako govorila ne bih bežao od kuće na blog
aureus aureus 12:34 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

denovo
Da ne pretvaramo sada blog u poprište, uključujući i kaznene mere.
Dajmo, za sada, šansu detantu.


Nemoj shvatati ozbiljno. Malo šege sa Srđanom. Zezamo se - opušteno.

Potrebno je više zezanja.
I malo više optimizma.

Jer kako reče Vučić: Za dvije-tri godine plata će biti preko 500 evra; iz godine u godinu živjećete sve bolje.

denovo denovo 12:58 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Jer kako reče Vučić: Za dvije-tri godine plata će biti preko 500 evra; iz godine u godinu živjećete sve bolje.


Već je dovoljno podnošljivo

Svakako od viška glava ne boli
aureus aureus 13:10 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

denovo
Jer kako reče Vučić: Za dvije-tri godine plata će biti preko 500 evra; iz godine u godinu živjećete sve bolje.


Već je dovoljno podnošljivo

Svakako od viška glava ne boli

Naravno.

Ali nije sva suština ni u platama. Čovjek hoće i nešto više od života.

Jer kako kaže Biblija: ne živi se samo od hljeba i pečuraka.
loader loader 13:19 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Čovjek hoće i nešto više od života.


A sad sledi nagađalica. Šta bi to bilo više od života ... Život plus ... Ili ...


aureus aureus 13:31 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

loader
Čovjek hoće i nešto više od života.

A sad sledi nagađalica. Šta bi to bilo više od života ... Život plus ... Ili ...


Realiti program.

Ako pored hljeba i pečuraka imaš još i realiti program na televiziji - to bi trebalo da je to.
Mislim...

Osim ako nisi proklet pa tražiš još i normalne zakone koji se poštuju, uređenu državu, odgovornu vlast, demokratski sistem, mogućnost da planiraš sutrašnjicu...
loader loader 13:49 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

uređenu državu

Nikako. Otkud vam to?
Nikada ne tražim nemoguće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:59 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

loader
Zezamo se - opušteno

Hm, od igračke nekad bude plačke


Zgazićemo govna, svakoga ko je uzeo dinar od Srbije. Imam neke ideje za Demokratsku, ne mogu ovako.
nsarski nsarski 16:27 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Kad bi mi žena ovako govorila ne bih bežao od kuće na blog


Treba slušati mudrije:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:34 14.02.2020

Re: Kad bi Srbi

loader


Dajmo, za sada, šansu detantu.



Tužakalo. Nego DS uopšte nema postmoderni identitet - on te gazi a ti mu puštaš ovog Peđu D Boj Benda?! Bezuba organizacija! Nema tu diplomatije i detanta! Hladnu cev na čelo pa nek se misli!



timotije timotije 02:46 15.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Ovde je vladajuća struktura pokrila i prisvojila bukvalno sve ideologoje i programe i predstavlja se kao neprikosnoven sprovodilac istih, a mediji to potvrđuju i, uzgred, satanizuju sve druge pretendente na bilo koju od tih ideologija i programa. Treba se usredsrediti na preduslove da se ta ideološka opredeljenja različitih partija i pokreta uopšte javno kažu, predstave građanima. Sada to nije moguće.


A zašto? Da li zato što je naše društvo niže svesti, primitivno, te mogu oni bez morala da rade šta hoće? Da li zato što svest sporo raste, a da raste treba mu uslova, pa izgleda još uvek važi ono što je napisao Ivo Andrić, a objavio tek kada je dobio Nobelovu nagradu. Jer da je to ranije objavio Srbi bi ga sprečili da je dobije. A napisao je ovo:„Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje, ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.“
loader loader 11:40 15.02.2020

Re: Kad bi Srbi

Nešto slično o ovom narodu su pisali i Austrougari kad su kretali na Srbiju. Ne shvatite to lično.
Nije sve ni u karakteru naroda, ni u karakteru uprave. Ima ovde oba elementa, plus faktor sa strane, kome se baš i ne isplati da Srbija mnogo podigne glavu. Ovdašnji narod je zastrašen i okrnjen u svakom smislu zbog svega što se događalo i ponavljalo u relativno dugom vremenu. Današnja generacija Srba je neslavna i ona je rezultat teških stradanja i satiranja u svakom smislu: fizički, duhovno ... Računajte sa tim faktorom uvek. Na primer, ako hoćete slikovitije, stavite ovde Švajcarce i dajte im našu istoriju u poslednjih 100 godina. Ne da ne bi bili ni približno našem današnjem nivou, nego ne bi ni postojali.
Dakle, ne razmišljajmo jednostrano.
U svakom slučaju, borimo se za medije kao uslov svih uslova.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:10 15.02.2020

Re: Kad bi Srbi

timotije
A napisao je ovo:„Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje, ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.“


Niti Demokratska stranka može da razlikuje potrebu naroda i interesa nacije od apetita za vlašću. Tako da, what a fuck, vladala seljačka stoka il' vladala građanska stoka. Srbija je svakako izgubljena.
g.radicevic g.radicevic 17:32 13.02.2020

šta sad ?

kad je sve već nacrtano
mi možemo ili da se ritamo
ili opustimo i uživamo
seks nam svakako sleduje


mož i Anđa, a mož i Olbrajt,
stvar ukusa
denovo denovo 18:10 13.02.2020

Re: šta sad ?

ili opustimo i uživamo


Da se opustimo da lakše klizi.
Черевићан Черевићан 18:11 13.02.2020

зацртаност

ili ...ko će u takvoj situaciji imati korist, a ko štetu?

у Србији братее досадно баш ние
множина Партија нуди амбигвитете ,
Народ слуђен ..........у чуда верујућ'
сам' да не буде у корист нам штете
loader loader 12:17 14.02.2020

Re: зацртаност

Народ слуђен

Језбре. Видим ја шапућу идући улицом.
nepopravljiv nepopravljiv 19:00 13.02.2020

M'da!

Uz ovakva ili onakva objašnjenja da na izbore treba izaći, stiče se utisak da je ta kratkoročna parcijalna dobit svakako njihov glavni motiv.

Ili što bi naš narod rekao - govna.
loader loader 12:18 14.02.2020

Re: M'da!

Nemojmo tako eksplicitno. Ljutiće se.
milisav68 milisav68 20:09 13.02.2020

A što pacovi?

Valjda smo kulturniji od njih.



loader loader 12:19 14.02.2020

Re: A što pacovi?

kulturniji

Koliko beše planom budžeta izdvojeno za kulturu?
docsumann docsumann 20:13 13.02.2020

pozicija slobodnog glasača


šta god da učinite izbori su odlučeni
loader loader 12:20 14.02.2020

Re: selfi

angie01

https://twitter.com/i/status/1228014636118790145








Strahota.
denovo denovo 20:53 13.02.2020

Loader


Pozdravi od Tasedebelog koji je angažovan u odbrani parkića na Banovom brdu.

https://www.facebook.com/sacuvajmonasparkic/videos/166765004745880/
freehand freehand 21:08 13.02.2020

Re: Loader

denovo

Pozdravi od Tasedebelog koji je angažovan u odbrani parkića na Banovom brdu.

https://www.facebook.com/sacuvajmonasparkic/videos/166765004745880/

Zar nije on ovde propovedao sumnju u svaku vrstu društvenog angažmana i aktivizma jer svi ionako rade za službu i kominternu a neki i za žute?
denovo denovo 21:33 13.02.2020

Re: Loader

Zar nije on ovde propovedao sumnju u svaku vrstu društvenog angažmana i aktivizma jer svi ionako rade za službu i kominternu a neki i za žute?


To će morati on da ti odgovori ako bude u mogućnosti. Zamolio me samo da prenesem pozdrave.
Možda se izborio sa sumnjom.
loader loader 12:21 14.02.2020

Re: Loader

Pozdravi od Tasedebelog

Nema net?
denovo denovo 12:25 14.02.2020

Re: Loader

Nema net?


Ne može da se registruje na blog. Blokiran je.

Ima net ali je popio njet.
loader loader 12:34 14.02.2020

Re: Loader

Ne može da se registruje na blog. Blokiran je.


Ribozom Ribozom 22:11 13.02.2020

kad Lane pusti mrak

Mislim da se zelja da se udje u parlament (olaksana) svodi na poslanicku platu i jeftin skupstinski restoran. Sve te portabl rezimske stranke svakako nece nesto moci da uticu na bilo sta u zemlji.
Kada se od tih triprocentasa nadje u skupstinu, sem sto ce ucestvovati u prestavi, nistkakvu ulogu nece imati. Iz zahvalnosti Vucicu, nece ga nesto kritikovati. Njihove ideje se nece cuti, jer ce ih ugusiti ispraznim govorima sns poslanika i ostalim martinovicima.
I bas ce jadno izgledati, kao sto i jadno izgleda stvarnost u Srbiji.

I da se vratim na Comicku, koja je, parafraziram, rekla: da je vazan zakon o 40% zena u parlamentu, jer ce eto, ostati ta demokratska tekovina i nakon ovih izbora.
Posle ovih izbora i 80% SNS-a u skupstini nema vise demokratije vec MRAK.
Kakva crna prava zena.
G.Cross G.Cross 22:19 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ribozom
Mislim da se zelja da se udje u parlament (olaksana) svodi na poslanicku platu i jeftin skupstinski restoran. Sve te portabl rezimske stranke svakako nece nesto moci da uticu na bilo sta u zemlji.
Kada se od tih triprocentasa nadje u skupstinu, sem sto ce ucestvovati u prestavi, nistkakvu ulogu nece imati. Iz zahvalnosti Vucicu, nece ga nesto kritikovati. Njihove ideje se nece cuti, jer ce ih ugusiti ispraznim govorima sns poslanika i ostalim martinovicima.
I bas ce jadno izgledati, kao sto i jadno izgleda stvarnost u Srbiji.

I da se vratim na Comicku, koja je, parafraziram, rekla: da je vazan zakon o 40% zena u parlamentu, jer ce eto, ostati ta demokratska tekovina i nakon ovih izbora.
Posle ovih izbora i 80% SNS-a u skupstini nema vise demokratije vec MRAK.
Kakva crna prava zena.


Demokratija bez prava žena nije demokratija.

Neće SNS dobiti 80 % zbog prava žena i Comicke nego zato što demokratska opozicija sposobna da ista uradi ne postoji.


Nemoj molim te samo o medijskoj blokadi. Ako oni nisu kreativni i sposobni da razbiju medijsku blokadu u svetu u kome je internet sve oni su nesposobni.
denovo denovo 22:26 13.02.2020

Re: Istrajni u trpeži

I da se vratim na Comicku, koja je, parafraziram, rekla: da je vazan zakon o 40% zena u parlamentu, jer ce eto, ostati ta demokratska tekovina i nakon ovih izbora.
Posle ovih izbora i 80% SNS-a u skupstini nema vise demokratije vec MRAK.
Kakva crna prava zena.



Sećam se ono vreme Miloševića i Jula, isti očaj i slične priče, nije se videlo svetlo na kraju tunela. I dočekali smo rasplet i odlazak Miloševića koji se nije mogao ni naslutiti u ono vreme. Dolaze i odlaze. U svemu tome prođoše i naši životi.

Mi sa ,,ove strane,, parteraši, uglavnom smo uvek znali ko su oni i šta nam rade pišajući se po životima našim, naše dece a evo već i naše unučadi.

Ono što nismo znali i što još uvek ne znamo je ko smo mi. I zašto smo 'vaki kakvi smo.
maksa83 maksa83 22:27 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Nemoj molim te samo o medijskoj blokadi. Ako oni nisu kreativni i sposobni da razbiju medijsku blokadu u svetu u kome je internet sve oni su nesposobni.

denovo denovo 22:29 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Demokratija bez prava žena nije demokratija.


Izvini a ko je ženama, kada i kako uskratio i koja prava ovde kod nas u Srbiji? Da budem precizniji u poslednjih 30 godina.

Budi konkretan. Mani se floskula.
G.Cross G.Cross 22:36 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

denovo
Demokratija bez prava žena nije demokratija.


Izvini a ko je ženama, kada i kako uskratio i koja prava ovde kod nas u Srbiji?

Budi precizan. Mani se floskula.


Ja te lepo zamolio da mi se ne obraćas ali kad već jesi:

Ono što nismo znali i što još uvek ne znamo je ko smo mi. I zašto smo 'vaki kakvi smo.


Odgovor na ovo, na žalost, nećeš naći na blogu.
Kopaj po sebi prijatelju.

I tu bi se završila naša prepiska.
denovo denovo 22:39 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ja te lepo zamolio da mi se ne obraćas ali kad već jesi:


Kad?

Kopaj po sebi prijatelju


Jesi ti iskop'o po sebi?

I tu bi se završila naša prepiska.


Sa zadovoljstvom. Nisam se tebi obratio već tvojoj kakofoniji.
angie01 angie01 22:58 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Demokratija bez prava žena nije demokratija.


prava zena, mir u svetu,...to svaka mis na izborima zna da izrecituje.

pri tome, taj eticki, kako ga Comicka ponosno kvalifikuje, istup, je za nekih 2, nesto posto, posto vec imamo 37, nesto posto, kako ti je tacnije vec predocio Stjepan.

pa u tom smilu, ne mogu da kupim da je to sad nesto neverovatno vazno i to u ovako zahebanom momentu, gde takvo istupanje remeti i onako krhku opoziciju,...da ne pominjem da ne mogu da kupim i slucajnost, da se bas sada prvi put u istoriji sns parlameta, desava da se izglasa neki zakon koji je predlozio neko drugi,...i da sad najedamput, hvalospevi od, recimo martinovica, sto je za svaku normalnu osobu znak za uzbunu i uvredljivo po difoltu.
G.Cross G.Cross 23:03 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

onako krhku opoziciju


Ovaj, a zašto je opozicija krhka i ko bi uopšte ikad glasao za nešto krhko.
Nek brate ojačaju, kako da kažem odkhrkaju se malo, imaju kristalno jasno ko će i šta da uradi i budu majstori u komuniciranju toga.
Posle će biti lako.
freehand freehand 23:06 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Posle će biti lako

maksa83 maksa83 23:41 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Nek brate ojačaju, kako da kažem odkhrkaju se malo, imaju kristalno jasno ko će i šta da uradi i budu majstori u komuniciranju toga.

Mislim da tebi nije baš jasno u kakvoj mi Belorusiji već živimo, i koja i kakva igra i po kakvim pravilima se ovde igra već neko vreme.

Ta odvojenost od ovdašnje realnosti, aj' da kažemo, opravdava te ... sad ću probati da budem fini ... somnabulne savete ("kako su glupi i nesposobni, pa postoji Internet" ) (*), ali u isto vreme tvojim savetima množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001.

(*) Postoji dobar razlog što se u Americi glasačima glava filuje govnima preko Fejsbuka, a ovde preko tabloida i televizije.


zemljanin zemljanin 23:47 13.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

denovo

Izvini a ko je ženama, kada i kako uskratio i koja prava ovde kod nas u Srbiji? Da budem precizniji u poslednjih 30 godina.

Budi konkretan. Mani se floskula.



koliko puta si ti/ja/mi/mladi imali prilike da vidimo ovakvu sliku? ... ili slicnu na kojoj su prikazani i muskarac i zena ... a takvim 'naivnim' (svaka za sebe) prikazima smo svi izlozeni od rodjenja ... pa onda u nekom dobu, shvatis da ta rodna neravnopravnost nije samo 'stanje koje se menja ukazima' vec nesto sto je u temeljima naseg drustva ... i to ne samo srpskog ...
denovo denovo 00:46 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak


Rodna ravnopravnost
Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije

Rodna ravnopravnost (takođe ravnopravnost polova ili jednakost polova) je načelo socijalne filozofije koje podrazumeva jednakost muškaraca, žena i osoba drugačijih rodnih identiteta u društvenom i političkom životu.
Rodna ravnopravnost pretpostavlja da jednom društvu, zajednici ili organizaciji postoje jednake mogućnosti za žene, muškarce i osobe drugačijih rodnih identiteta da doprinesu kulturnom, političkom, ekonomskom i socijalnom napretku, kao i da imaju jednake mogućnosti da uživaju sve koristi i dobrobiti od napretka jedne zajednice.

Rodna ravnopravnost u Srbiji

Ustav Republike Srbije garantuje jednakost muškaraca i žena i razvijanje politike jednakih mogućnosti.
Zakon o radu zabranjuje rodnu diskriminaciju, kao i seksualno uznemiravanje na poslu.
Izborni zakon predviđa sistem kvota od 30% za manje zastupljen pol za parlamentarne, pokrajinske i lokalne izbore.
Krivični zakon sankcioniše nasilje u porodici i silovanje u braku; trgovina ljudima definisana je kao organizovani kriminal.
Porodični zakon reguliše odnose između partnera, štiti prava deteta, uvodi specijalne mere protiv nasilja i poboljšava procedure prilikom usvojenja, kao i pri razvodu braka.

Institucionalni mehanizmi
Odbor za ravnopravnost polova Narodne skupštine Republike Srbije (Osnovan 2002. godine, ima 15 članova (10 žena i 5 muškaraca) iz svih političkih stranaka zastupljenih u Narodnoj Skupštini, proporcionalno prema broju poslaničkih mandata)
Savet za ravnopravnost polova Vlade RS (Osnovan 2004. godine, ima 24 člana (22 žene i 2 muškarca))
Zaštitnik prava građana (Usvojen je septembra 2005. godine i u članu 6, između ostalog, predviđa posebnu zaštitu u pogledu ravnopravnosti polova. Zaštitnik građana je izabran 2007. godine a zamenica za pitanja rodne ravnopravnosti izabrana 2008.)
Uprava (Sektor) za rodnu ravnopravnost u okviru Ministarstva rada i socijalne politike (osnovan u julu 2007. godine)


Ima li šta sporno ovde?
zemljanin zemljanin 01:45 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ima li šta sporno ovde?

samo postojanje zakona mnogo govori o situaciji ... tako postoji i Povelja o pravima deteta i sl. ... to nam govori da je postojao i postoji problem sa tim pravima i primenom ... strah od kazne nije povezan sa fundamentalnim prihvatanjem i razumevanjem problema ... ako ne vidis problem u onoj slici koji sam okacio, onda nikakav zakon to ne moze promeniti ...

PS. iskreno mi je zao sto na Balkanu ne postoji, i ne verujem da ce skoro, ideja Humanizma kao u VB ... ali litija koliko hoces
nepopravljiv nepopravljiv 07:26 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ribozom
Mislim da se zelja da se udje u parlament (olaksana) svodi na poslanicku platu i jeftin skupstinski restoran. Sve te portabl rezimske stranke svakako nece nesto moci da uticu na bilo sta u zemlji.
Kada se od tih triprocentasa nadje u skupstinu, sem sto ce ucestvovati u prestavi, nistkakvu ulogu nece imati. Iz zahvalnosti Vucicu, nece ga nesto kritikovati. Njihove ideje se nece cuti, jer ce ih ugusiti ispraznim govorima sns poslanika i ostalim martinovicima.
I bas ce jadno izgledati, kao sto i jadno izgleda stvarnost u Srbiji.

I da se vratim na Comicku, koja je, parafraziram, rekla: da je vazan zakon o 40% zena u parlamentu, jer ce eto, ostati ta demokratska tekovina i nakon ovih izbora.
Posle ovih izbora i 80% SNS-a u skupstini nema vise demokratije vec MRAK.
Kakva crna prava zena.

Kakve su to njihove ideje?!
Kakve oni ideje imaju osim jeftinog restorana i sitne apanaže?!
freehand freehand 08:21 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ta odvojenost od ovdašnje realnosti, aj' da kažemo, opravdava te ... sad ću probati da budem fini ... somnabulne savete ("kako su glupi i nesposobni, pa postoji Internet" ) (*), ali u isto vreme tvojim savetima množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001.

Ajd sad opravdanje i koeficijent za neutaživu želju da se ta rupčaga od neznanja koristi kao izvor mudrih saveta ovdašnjim političarima i građanima koji o sopstvenom društvu nemaju pojma?
nepopravljiv nepopravljiv 09:02 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

freehand
Ta odvojenost od ovdašnje realnosti, aj' da kažemo, opravdava te ... sad ću probati da budem fini ... somnabulne savete ("kako su glupi i nesposobni, pa postoji Internet" ) (*), ali u isto vreme tvojim savetima množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001.

Ajd sad opravdanje i koeficijent za neutaživu želju da se ta rupčaga od neznanja koristi kao izvor mudrih saveta ovdašnjim političarima i građanima koji o sopstvenom društvu nemaju pojma?

Nemaš ni ti pojma, ali te to ne sprečava da se ponašaš kao da imaš (pojma).

denovo denovo 09:42 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

iskreno mi je zao sto na Balkanu ne postoji, i ne verujem da ce skoro, ideja Humanizma kao u VB ... ali litija koliko hoces


Prema Bloombergu Srbija možda ima najveće europske zalihe litija


ako ne vidis problem u onoj slici koji sam okacio, onda nikakav zakon to ne moze promeniti ...



freehand freehand 09:50 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

nepopravljiv
freehand
Ta odvojenost od ovdašnje realnosti, aj' da kažemo, opravdava te ... sad ću probati da budem fini ... somnabulne savete ("kako su glupi i nesposobni, pa postoji Internet" ) (*), ali u isto vreme tvojim savetima množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001.

Ajd sad opravdanje i koeficijent za neutaživu želju da se ta rupčaga od neznanja koristi kao izvor mudrih saveta ovdašnjim političarima i građanima koji o sopstvenom društvu nemaju pojma?

Nemaš ni ti pojma, ali te to ne sprečava da se ponašaš kao da imaš (pojma).


Pa znam da su Tunjavog sjebali ovi što ne mažu ustav na hleb iako je imao Jugo 45 a neki su ga mačkari na Dorćolu videli kako četa kuče.
Šta još treba da se zna?
nepopravljiv nepopravljiv 10:56 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

freehand
nepopravljiv
freehand
Ta odvojenost od ovdašnje realnosti, aj' da kažemo, opravdava te ... sad ću probati da budem fini ... somnabulne savete ("kako su glupi i nesposobni, pa postoji Internet" ) (*), ali u isto vreme tvojim savetima množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001.

Ajd sad opravdanje i koeficijent za neutaživu želju da se ta rupčaga od neznanja koristi kao izvor mudrih saveta ovdašnjim političarima i građanima koji o sopstvenom društvu nemaju pojma?

Nemaš ni ti pojma, ali te to ne sprečava da se ponašaš kao da imaš (pojma).


Pa znam da su Tunjavog sjebali ovi što ne mažu ustav na hleb iako je imao Jugo 45 a neki su ga mačkari na Dorćolu videli kako četa kuče.
Šta još treba da se zna?

Uglavnom ništa više!
Izuzev da su mu se komšije u Belanovici baš ovajdili za vreme njegovog vakta.
freehand freehand 11:10 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

nepopravljiv
freehand
nepopravljiv
freehand
Ta odvojenost od ovdašnje realnosti, aj' da kažemo, opravdava te ... sad ću probati da budem fini ... somnabulne savete ("kako su glupi i nesposobni, pa postoji Internet" ) (*), ali u isto vreme tvojim savetima množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001.

Ajd sad opravdanje i koeficijent za neutaživu želju da se ta rupčaga od neznanja koristi kao izvor mudrih saveta ovdašnjim političarima i građanima koji o sopstvenom društvu nemaju pojma?

Nemaš ni ti pojma, ali te to ne sprečava da se ponašaš kao da imaš (pojma).


Pa znam da su Tunjavog sjebali ovi što ne mažu ustav na hleb iako je imao Jugo 45 a neki su ga mačkari na Dorćolu videli kako četa kuče.
Šta još treba da se zna?

Uglavnom ništa više!
Izuzev da su mu se komšije u Belanovici baš ovajdili za vreme njegovog vakta.

A ni obožavaoci mu kod Boga u redu za pamet nisu baš imali protekciju.
g.radicevic g.radicevic 11:13 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Postoji dobar razlog što se u Americi glasačima glava filuje govnima preko Fejsbuka, a ovde preko tabloida i televizije.


why do you have to be so direct Makso ?
pusti čoveka da sam uvidi ....
g.radicevic g.radicevic 11:15 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

A ni obožavaoci mu kod Boga u redu za pamet nisu baš imali protekciju.


može biti i da je kakav fetiš u pitanju
nepopravljiv nepopravljiv 11:40 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

freehand
nepopravljiv

Uglavnom ništa više!
Izuzev da su mu se komšije u Belanovici baš ovajdili za vreme njegovog vakta.

A ni obožavaoci mu kod Boga u redu za pamet nisu baš imali protekciju.

Šta ćeš!
Došli obožavaoci kod Boga po pamet, a Bog će njima - ništa nije preostalo, bio Frihend i sve sam njemu dao.
freehand freehand 11:45 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Šta ćeš!
Došli obožavaoci kod Boga po pamet, a Bog će njima - ništa nije preostalo, bio Frihend i sve sam njemu dao.

Sa kučetom kraj sebe i jazavcem za petama.
loader loader 12:22 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

jeftin skupstinski restoran

Dobro primećeno.
U Srbiji se najveći deo plate troši na osnovne namirnice.
A poslanici su, hm, ko bi rekao, takođe ljudi.

loader loader 12:37 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

angie01

prava zena, mir u svetu,...to svaka mis na izborima zna da izrecituje.

pri tome, taj eticki, kako ga Comicka ponosno kvalifikuje,


Nezadovoljna žena je spremna na sve. A tek žena nezadovoljna u stranci ... Ta vrsta nezadovoljstva je neopisiva i ruši po pet redova skupštinskih klupa odjednom. Sila, bre.



aureus aureus 14:52 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

nepopravljiv
freehand

Pa znam da su Tunjavog sjebali ovi što ne mažu ustav na hleb iako je imao Jugo 45 a neki su ga mačkari na Dorćolu videli kako četa kuče.
Šta još treba da se zna?

Uglavnom ništa više!
Izuzev da su mu se komšije u Belanovici baš ovajdili za vreme njegovog vakta.

Gledaj širu sliku, Katapulticane.

Hitler i Staljin su bili poprilične askete (u odnosu na mogućnosti) a opet, kao kontraprimjer, za Čerčila kažu da i tokom najkritičnijih i najtežih godina za Britaniju nije propuštao da popije dobro vino i popuši skupu cigaru.

Lično pošteni (ili čak asketski nastrojeni) ljudi - koji umisle da su vođe sa izuzetnom misijom - za jedno društvo i njegovu zemlju (kao i okolinu) mogu biti daleko opasniji i štetniji nego političari koji vode razumnu politiku, ali su skloni da se luksuziraju, da ne kažem štrpnu ponešto što im ne pripada.
gedza.73 gedza.73 17:25 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

aureus
političari koji vode razumnu politiku, ali su skloni da se luksuziraju, da ne kažem štrpnu ponešto što im ne pripada.

Štob' rek'o Velja Tolerancija



26.09.2007.
Ljudi mnogo kradete. Da kraduckate po malo pa da vas tolerišem.

aureus aureus 18:12 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

gedza.73
aureus
političari koji vode razumnu politiku, ali su skloni da se luksuziraju, da ne kažem štrpnu ponešto što im ne pripada.

Štob' rek'o Velja Tolerancija



26.09.2007.
Ljudi mnogo kradete. Da kraduckate po malo pa da vas tolerišem.


Bolje da se kraducka pa da za 10 godina BDP poraste za 20-25 posto umjesto 40-50 koliko bi bilo bez kraduckanja NEGO da te strefi kakav mesija, možda lično pošten, koji će državu posle 10 godina ostaviti na 50 posto prethodnog BDP-a, sa proćerdanim državnim ugledom, raznim negativnim hipotekama, ošašavjelim i iscrpljenim građanima, nakon serije strateških avantura tokom kojih se govori da se Srbija saginjati neće i da su sankcije njena šansa.

Kad to ljudi ukapiraju, dosta toga će biti lakše.

A prestaće i krađe i kraduckanja kad ZAISTA odluče da toga više ne smije da bude, bar ne u obimu većem od onog koji postoji u najmanje korumpiranim državama svijeta.

Bez zadovoljenja prvog uslova priča o lopovluku je prilično pogrešna a bez zadovoljenja drugog - neiskrena.
gedza.73 gedza.73 18:35 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

aureus
Bolje da se kraducka pa da za 10 godina BDP poraste za 20-25 posto umjesto 40-50 koliko bi bilo bez kraduckanja

Zeznuše Velju i ekipu. Da su ostali još jedno pet godina mi bi danas bili na konju.
Nego ovi resetovali pa se ponovo od nulte tačke krenulo sa kraduckanjem.
'nači ili da čekamo još nekoliko godina ili u ustav da upišemo kraduckanje kao prembulu preambuli dok ne skoči BDP?

Kad to ljudi ukapiraju, dosta toga će biti lakše.

kapiraju, kapiraju. Malo se bunili kod devizne štednje i Dafine, nisu znali kako je to za opštu dobrobit.

aureus aureus 19:01 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Evo još jedan, ovog puta misaoni primjer.
Zamislimo da na čelo Srbije dođu drugovi marksisti, lično pošteni (ili bar pošteniji od postojećih političkih lopuža).
I onda - ne samo da počnu da prčkaju po svojinskim odnosima, u najboljoj namjeri, razumije se, nego i nehotice degradiraju demokratiju i slobodnu riječ, a takođe u maniru komunista iz XX vijeka počnu nešto da petljaju sa nesvrstanima, ali u današnjem kontekstu, sa manje smisla, logike i međunarodnog odobravanja.
I malo po malo, za desetak godina sve pokvare.

Sve pokvare, a oni lično prilično pošteni, pošteniji od prethodnika, dovoljan im je jedan dobar stan, nisu im potrebna 24, zadovoljni škodom superbom - ne traže audi A8, idu u Budvu na ljetovanje...

Je li to hoćete??!

Elem, nije sve u poštenju. Ima nešto i do ispravnih odluka kad je u pitanju uređenje države i osnovni spoljno-politički pravac. Plus vrijednosti, da pomenem i tu pomalo ocrnjenu riječ.

Poštenje je svakako dobrodošlo.
gedza.73 gedza.73 19:17 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

nije sve u poštenju. Ima nešto i do ispravnih odluka kad je u pitanju uređenje države i osnovni spoljno-politički pravac.

Makijaveli?
ne samo da počnu da prčkaju po svojinskim odnosima, u najboljoj namjeri, razumije se, nego i nehotice degradiraju demokratiju i slobodnu riječ

Zakon, a ne slobodna procena, je taj koji ne dozvoljava ne samo marksistima nego i ostalima da prčkaju po demokratiji i slobodnoj reči.

Jer ako ostaviš svakome po volji onda si zacementirao postojeće stanje. Uzmi primer Mila Đukanovića.

komunista iz XX vijeka... Sve pokvare, a oni lično prilično pošteni, pošteniji od prethodnika

Prilično pošteni?
Ribozom Ribozom 19:23 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Nemoj molim te samo o medijskoj blokadi. Ako oni nisu kreativni i sposobni da razbiju medijsku blokadu u svetu u kome je internet sve oni su nesposobni.


Vic (koji ste vec verovatno culi)

Pita uciteljica ucenike, cime im se bavi otac. Policajac, advokat ... i stigne do Perice
- Meni caca radi u gej klubu kao plesac u gacama. Ako gostima popusi (ok, oralno zadovoljava), placaju ga dodatno, a ako ga guze (ok, kako god) placaju ga jos vise.
Uciteljica izvede Pericu u hodnik i sazaljivo ga pita:
-Jel' se stvarno time bavi tvoj cale?
-Ma jok. Uclanio se u SNS, ima fiktivno radno mesto u komunalnom, vija se po mitinzima i botuje.
-Pa dobro, sto to nisi rekao?
-Blam me uciteljice.
aureus aureus 19:42 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

gedza.73
nije sve u poštenju. Ima nešto i do ispravnih odluka kad je u pitanju uređenje države i osnovni spoljno-politički pravac.

Makijaveli?

Nije.
gedza.73

komunista iz XX vijeka... Sve pokvare, a oni lično prilično pošteni, pošteniji od prethodnika

Prilično pošteni?

Pa da.
Ne očekuješ valjda da budu potpuno pošteni?


Zakon, a ne slobodna procena, je taj koji ne dozvoljava ne samo marksistima nego i ostalima da prčkaju po demokratiji i slobodnoj reči.

Jer ako ostaviš svakome po volji onda si zacementirao postojeće stanje. Uzmi primer Mila Đukanovića.

Uzmi na primjer Mila Đukanovića.
Donio ZAKON o slobodi vjeroispovijesti, a napadaju ga.
Ili Milošević, ako se ne varam, jednom je bio donio zakon da nema otpuštanja radnika.

DOBAR ZAKON koji se poštuje, a ne bilo kakav zakon koji se malo poštuje a malo ne.
To pravi bitnu razliku.

U Srbiji se danas po zakonu krade i proizvodi korupcija. Po zakonu možeš da doktoru dopuniš kućni budžet.
gedza.73 gedza.73 20:46 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

aureus
Pa da.
Ne očekuješ valjda da budu potpuno pošteni?

da vidimo kako to u praksi radi. Direktor Namenske je bio član Saveza komunista. Direktor opšte prakse od početka osamdesetih do danas.
Radnici Namenske u kojoj on direktoruje imaju odlične plate, podržavaju direktora, ceo kraj je prosperirao zbog njega a ujedno je i uspešan privatnik.
Pekara njegove porodice, kako piše Blic, snabdevala radnike svežim pecivom (Blic navodi negde oko 3000 bureka i đevreka).

DOBAR ZAKON koji se poštuje

Misliš na
Vreme
"Bavim se uvođenjem reda u građevini koji podrazumeva sprečavanje korupcije, donošenje brojnih planova i akata koji će sprečiti dalji haos u tom sektoru", rekao je Dulić


zakon koji se malo poštuje a malo ne

ili na

Niko od ministara u Vladi Srbije nije mogao da odgovori da li je tačna informacija da je Vlada odlučila da plati milion dolara za slobodu Miladina Kovačevića.

IZVOR: B92, 19.02.2009.


www.slobodnaevropa.org
Zna se da su predstavnici stranih akcionara u par navrata tražili smenu direktora Antonića, ali nisu imali podršku ni predstavnika države niti nezavisnih članova Upravnog odbora. U Upravnom odboru Agrobanke nisu bili samo predstavnici akcionara i države, već i nezavisni članovi, medju kojima su bili dekani Pravnog i Ekonomskog fakulteta i jedan član Saveta za borbu protiv korupcije“, podseća Ćulibrk.


Istraga u aferi Agrobanka nastavlja se, ali ona može lako završiti samo na izvršiocima, a da vrh političke piramide koji je morao stajati iza kontaminiranih kredita teških 300 miliona evra, godinama deljenih po kodeksu Alajbegove slame – ostane nekažnjen, ocenjuju sagovornici Radija Slobodna Evropa.


ili na ovog iz Grocke kad je zbog malo 'nepoštenja' bila spaljena kuća novinaru koji je objavio 'kraduckanja'?
aureus aureus 21:13 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Dobar zakon, svima jasan, u saglasju sa ostalim zakonima, koji se poštuje uvijek.
E - to je u jednoj rečenici pravna država + vladavina zakona.

Jer pravna je država svaka koja poštuje svoje zakone, čak i kad su naopaki, a vladavina zakona podrazumijeva da ti zakoni valjaju.
freehand freehand 21:36 14.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

aureus
Dobar zakon, svima jasan, u saglasju sa ostalim zakonima, koji se poštuje uvijek.
E - to je u jednoj rečenici pravna država + vladavina zakona.

Jer pravna je država svaka koja poštuje svoje zakone, čak i kad su naopaki, a vladavina zakona podrazumijeva da ti zakoni valjaju.

Evo jedne preinteresantne biograije pune kolorita, odlična je kao ilustracija za šta god ti duša ište:
oćeš Italiju, oćeš državu, oćeš podzemlje, oćeš desnicu, oćeš komuniste, oćeš korupciju, oćeš kriminal, oćeš Koza Nostru, oćeš NATO, oćeš CIA,oćeš teorizam... Sve ima.

Korupcijo, kako ti je ime?
Giulio Andreotti
timotije timotije 03:08 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Nemoj molim te samo o medijskoj blokadi. Ako oni nisu kreativni i sposobni da razbiju medijsku blokadu u svetu u kome je internet sve oni su nesposobni.


Većina Vučićevih glasača ne koriste internet. Ali je svima u toku celog dana uključen televizor, negde i dva.Oni koji koriste intrenet ili su u redovnoj službi, rade u kockanicama, ili od dilovanja droge i podvođenju žena u mnogobrojnim hotelima i motelima, menađiranje nastupa folk pevačica, slave svoga Vođu. Neko reče da su i prozvođači i snabdevači dilera Vođini miljenici. Znači, podzemlje, bato, vlada Srbijom.
sweet64 sweet64 14:13 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

aureus
Evo još jedan, ovog puta misaoni primjer.
Zamislimo da na čelo Srbije dođu drugovi marksisti, lično pošteni (ili bar pošteniji od postojećih političkih lopuža).
I onda - ne samo da počnu da prčkaju po svojinskim odnosima, u najboljoj namjeri, razumije se, nego i nehotice degradiraju demokratiju i slobodnu riječ, a takođe u maniru komunista iz XX vijeka počnu nešto da petljaju

Elem, nije sve u poštenju. Ima nešto i do ispravnih odluka kad je u pitanju uređenje države i osnovni spoljno-politički pravac. Plus vrijednosti, da pomenem i tu pomalo ocrnjenu riječ.

Poštenje je svakako dobrodošlo.


Ovo što si napisao je parekselans primer čiste demagogije. Pa kako bi se i prema kojim parametrima regrutovao bilo ko od kandidata ako posle okrene ćurak i sve počne naopako primenjuje u odnosu na to što je obećavao ili propagirao. To što su nas po pravilu svi izneveravali, nije dokaz da treba da radimo sve suprotno, a ako je to svaki put mačka u džaku onda ne treba nikada ni glasati niti uopšte imati stav. Neki minimum poverenja mora da postoji, majka mu stara.
A ako ti imaš tajni šablon koga izabrati a dok smo mi ostali slepi kod očiju, nije fer da nam ovde kolektivno taj potencijalni bingo ne predočiš.
aureus aureus 16:16 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

sweet64
aureus
Evo još jedan, ovog puta misaoni primjer.
Zamislimo da na čelo Srbije dođu drugovi marksisti, lično pošteni (ili bar pošteniji od postojećih političkih lopuža).
I onda - ne samo da počnu da prčkaju po svojinskim odnosima, u najboljoj namjeri, razumije se, nego i nehotice degradiraju demokratiju i slobodnu riječ, a takođe u maniru komunista iz XX vijeka počnu nešto da petljaju

Elem, nije sve u poštenju. Ima nešto i do ispravnih odluka kad je u pitanju uređenje države i osnovni spoljno-politički pravac. Plus vrijednosti, da pomenem i tu pomalo ocrnjenu riječ.

Poštenje je svakako dobrodošlo.


Ovo što si napisao je parekselans primer čiste demagogije. Pa kako bi se i prema kojim parametrima regrutovao bilo ko od kandidata ako posle okrene ćurak i sve počne naopako primenjuje u odnosu na to što je obećavao ili propagirao. To što su nas po pravilu svi izneveravali, nije dokaz da treba da radimo sve suprotno, a ako je to svaki put mačka u džaku onda ne treba nikada ni glasati niti uopšte imati stav. Neki minimum poverenja mora da postoji, majka mu stara.
A ako ti imaš tajni šablon koga izabrati a dok smo mi ostali slepi kod očiju, nije fer da nam ovde kolektivno taj potencijalni bingo ne predočiš.

Kakav je ovo manir? Shvatiš sve pogrešno, nabacaš misli na gomilu nezavisno od toga šta je potencijalni sagovornik rekao i onda naravno donosiš čudne zaključke.

Ne, tebi neću otvarati oči, dijelom i zbog toga što si gnjavež.

sweet64 sweet64 18:27 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ne, tebi neću otvarati oči, dijelom i zbog toga što si gnjavež.


Izvini molim te, a sad nastavi teoriju šbb kbb u međuprostoru relativnosti i privida, sa (normalno) jasno izvajanim stavom i uz pregršt misaonih eksperimenata.
denovo denovo 19:03 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Ovo što si napisao je parekselans primer čiste demagogije.


Neeee, to je normalno kada pomešaš čorbast pasulj sa čajem od kamilice.

Aureus voli te egzotične experimente.

Zato ga je Anonimus i napustio.
aureus aureus 20:37 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

sweet64
Ne, tebi neću otvarati oči, dijelom i zbog toga što si gnjavež.


Izvini molim te, a sad nastavi teoriju šbb kbb u međuprostoru relativnosti i privida, sa (normalno) jasno izvajanim stavom i uz pregršt misaonih eksperimenata.

Zahvaljujem.

Živ bio.
denovo
to je normalno kada pomešaš čorbast pasulj sa čajem od kamilice.

Nisam miješao.
Konzumirao sam odvojeno.
Bar sat vremena razmaka.

denovo
Aureus voli te egzotične experimente.

C c c.
Misaoni eksperiment, ako mislimo na isti, jeste da bi ga lakše shvatili današnji borci protiv komunizma.
Jer kao što znaš, nije mala stvar u ovo vrijeme ustati protiv komunizma.

Zato ga je Anonimus i napustio.

Nadam se da je Anonimus živo i zdravo.
I da se neće vraćati, pošto je spadao u grupu najgorih blogera.
I ti spadaš, ali ti si još tu.

Čarli se recimo dosta popravio ali ga moderacija proganja, u skladu sa pravilima bloga.
denovo denovo 20:59 15.02.2020

Re: kad Lane pusti mrak

Čarli se recimo dosta popravio ali ga moderacija proganja, u skladu sa pravilima bloga.


Pravda za Čarlija!


Jer kao što znaš, nije mala stvar u ovo vrijeme ustati protiv komunizma.


Komunizam umro nije od Triglava do Gevgelije!


I ti spadaš, ali ti si još tu.


Služimo narodu!
ecce-florian ecce-florian 12:13 14.02.2020

max factor*


ako sam dobro shvatio ovu situacija može biti pozitivno razrešena u korist gradjana na sledeći način :

a) ako se usvoji Čomić amandman da 40% u novom sazivu skupštine budu žene iz DS ( koje će i glasati za DS , da ne bude)

b) ako SNS i široka koalicija sps,srs, liga,ldp, manjine, voja, radulović i ostali( under 3%) osvoji 60 %

onda su se stekli uslovi za istorijski dogovor:

a) novi mandat predsednika države u istom fizičkom obličju onog čije se ime uzalud ne spominje

b) da Boris Tadić bude novi premijer kao nestranačka ličnost( kad već nije to postao 2012. kad ga je savetnik Merkelove Hojzgen lepo molio u ime EU)

c) Krstić bi u tom slučaju mogao da bude savetnik predsednika i premijera što bi bio snažan podstrek merama štednje nove koalicije

---------------
*množi kvalitet i upotrebljivost sa otpr. 0.001 © by maxa
loader loader 12:26 14.02.2020

Re: max factor*

ako se usvoji Čomić amandman

Za tu inicijativu je imala godine. Nije je pokrenula. Rekla je - E, baš sad hoću da izvedem taj performans, za žene, a gde su žene, tu su i muškarci. I bi performans. Enesesovci su već danima na dopu.

denovo denovo 12:36 14.02.2020

Re: max factor*

ako se usvoji Čomić amandman da 40% u novom sazivu skupštine budu žene iz DS ( koje će i glasati za DS , da ne bude)


Nisam pratio detalje oko amandmana. Kako su definisali kriterijum ,,žena,, u ispunjavanju uslova konkursa za apliciranje u tih 40%?

Anatomsko genetski.

U odnosu kako se izjasne po osećaju rodne pripadnosti.

Bračno stanje

etc

Жена
Из Википедије, слободне енциклопедије

Жена је одрасло људско биће женског пола (тј. особа која продукује женске полне ћелије). Ради продужења врсте, жена упражњава полне односе са мушкарцем, односно са мужјаком људског бића.

Термин жена је обично резервисана за одраслу особу, док се термин девојка (или девојчица, у деминутиву) обично користи за женско дете или адолесцента. У погледу пола, жена може бити и особа чији се пол разликује од њеног родног идентитета,[1] или чије полне карактеристике се не подударају са типичним појмовима мушкарца или жене (интерсексуалност).

У српском језику, појам жена се такође користи у значењу супруга („моја жена”).
loader loader 12:39 14.02.2020

Re: max factor*

Ради продужења врсте, жена упражњава полне односе са мушкарцем

Čujem da će populacija čiju skraćenicu čine ona četiri slova izbrisati vikipediju zbog ovih skaradnih tvrdnji.
denovo denovo 12:44 14.02.2020

Re: max factor*

Čujem da će populacija čiju skraćenicu čine ona četiri slova


WHOS? World Health Organization Serbia?
loader loader 13:13 14.02.2020

Re: max factor*

sdar

sexendraksenrokenrol


ma, šalim se

mislim na

legzibite

ekipa za usvajanje dece radi sporta


angie01 angie01 13:29 14.02.2020

Re: max factor*

Za tu inicijativu je imala godine. Nije je pokrenula. Rekla je - E, baš sad hoću da izvedem taj performans, za žene,


pazi- eticki iskorak:))),...ono, sam nameces katrgorizaciju izdaje u moralni cin.

...kada svi hoce da budu kalifi umesto kalifa, onda se gubitkom vlasti, tokom koje se mrsomudi o uspostavljanju dijaloga i cuti o svim spornim situacijama, najedamput iskoracuje u najnezgodnijem trentku, zbog nekog navodnog spasavanja, samo ne znam tacno cega i sta ce to konkretno popraviti svima nama,...to fiktivno "moralno" popunjavanje kovte za nedostajucih 2, nesto posto,...kao u vreme komunizma, sto su se donosili zakoni da sve mora po kljucu:)).

eto, bravo, bravo,...u potpunom rasulu, za koji ste najvise vi krivi, prvo jer niste radili kako treba dok ste na vlasti bili, drugo sto ste omogucili da se ova klika izmili i postavi, sada spasavate i to, molim lepo, etickim cinom- o sramotne li ironije-kojim ce se samo fiktivno ispostovati neka glupava kvota, koja nista ne garantuje svojim postojanjem, jer je valjda bitno kakva osoba sedi u skupstini i da li svojim kvalitetom, znanjem moze da doprinese opstem dobru, nego to sta tacno ima u gacama.

nego, koji su tacno vasi razultati za svih ovih dvais i nesto godina na drzavnoj sisi, koriste benefiti, deca ubacuju u drzavne firme za dobre plate, dodatno skolovanje i sta sve ne, ...pa ovo sada gospodo-to je vas uradak!

...eal, da,...to je samo za nas.

to kolika je nerealna ideja vase vaznosti, sto je ujedno potvrda vaseg vise decenijskog zivota u paralelnom svetu daleko od gradjana na cijoj grbaci zivite, je cinjenica da niko od rascepkanih likova iz nekadasnjeg DSa ne sme ni da se popane na kamion govornika na protestima gradjana, a i smesan broj glasova koji ubere bilo ko iz te ekipe tokom izbora,...ne znam tacno ko bi glasao za djilasa, jeremica, sutanovca, comicku...sem onih bliskih, koji bi imali neke licne dogovorene koristi od te podrske.
nikvet pn nikvet pn 13:38 14.02.2020

Re: max factor*

angie01

sta tacno ima u gacama


onda gaca kriv
angie01 angie01 13:47 14.02.2020

Re: max factor*

onda gaca kriv


kriv:)
loader loader 13:58 14.02.2020

Re: max factor*

ne znam tacno ko bi glasao za djilasa, jeremica, sutanovca, comicku...

Recimo, Čeda, kad se bude povratio iz anaerobnog sveta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana