Gradjanske inicijative

Govor na Trgu slobode medija!

Filip Mladenović RSS / 02.02.2020. u 04:04

Da se vidi...
Da se vidi...
Na trgu...
Na trgu...
Poštovane gradjanke Beograda, uvaženi gradjani!

Nećemo da budemo biračko tele, hoćemo da budemo biračko telo!

Tri decenije sve što je normalno, prosvećeno, obrazovano civilizovano, antifašističko... gura se ovde u Srbiji u ćošak! A taj prostor u koji nas guraju sve je tesniji, sve je zagadjeniji!
Trideset godina nam nameću medijski mrak, tabloidne, odnosno smećoidne laži, šire strah medju narodom, svašta rade!

I šta sad imamo na početku 2020. godine!?
Imamo samo jednu slobodnu televiziju N1, imamo samo jedan slobodan dnevni list i 3-4 slobodna nedeljnika! I to je sve! Pa je li to normalno!?

Trideset godina srbuju, srbonanišu, rodoljubišu ocilima, svećama, mantijama, litijama... A gde smo mi tu? Sve su nam prazniji frižideri i tekući računi! I ne samo ta praznina!
Prazne se sela i gradovi Srbije! Ljudi beže iz ove Srbije! A gde beže!? Pa u normalne države beže! Neće da žive ovde!
I šta imamo od svega toga? Sve isprazniju vlast i sve isprazniju opoziciju!

Pa dokle ljudi!? I zašto?

Mi danas ne branimo ovde samo jednu slobodnu televiziju, koja je de facto preuzela ulogu javnog medijskog servisa Srbije.
Mi branimo normalnost, zdrav razum, branimo mentalno zdravlje! Branimo solidarnost!
Solidarnost sa radnicama i radnicima širom Srbije, koje bezočno iskorišćavaju!
Prošle, 2019. godine na svojim radnim mestima poginulo je 54 radnika, a preko 800 je teško povredjeno! Od 2006. do danas na svojim radnim mestima poginulo je čak 580 radnika. Ministar rada je početkom prošle godine obećao novi zakon o bezbednosti i zdravlju na radu i novi zakon o osiguranja radnika od povreda. Obećali su nam i zakon o poreklu imovine i zakon o socijalnim kartama!

Mi smo moralno oslepeli u ovoj Srbiji! Dobrota ovde umire od samoće! Dobrota je ovde na samrti! Pa zašto ljudi!?

Za proteklih 8 godina javni izvršitelju su izbacili na ulicu preko 3 hiljade porodica! To je 400 porodica na ulici godišnje. To je jedna porodica dnevno medju beskućnicima!
Jeste li čuli da je neko organizovao moleban za te ljude, za poginule radnike, za povredjene radnike, za porodice na ulici!? Ne!
Svi su oni ista mafija: crkvena, politička, vojna...., svi su oni u dilu!

A zašto? Zato što ovde ne vode računa o običnom malom čoveku, o ljudima koji se bore da prežive ovu epohu, koji imaju samo gole živote, koji su izopšteni iz svega!

I najzad, postoji Zakon o javnim medijskim servisima Srbije. U tom zakonu, u članu 4, ima 6 načela, koje svi urednici, svi direktori, novinarke i novinari moraju da poštuju!
Prvo načelo tog zakona, koji se mora primenjivati, kaže da javni servisi, i RTS i RTV, su dužni da poštuju ISTINITOST informacija, CELOVITOST informacija, BLAGOVREMENOST i NEPRISTRASNOST. To piše u prvom načelu!
A u 6. načelu piše da svaki novinar mora da poštuje profesionalne standarde i novinarski kodeks, na čemu NUNS stalno insistira!

Pozivam bivše koleginice i kolege sa RTS-a (ja sam bio na RTS-u, ali pre 4 godine su me isterali kao psa nakon 5 meseci mobinga), da svojim urednicima i direktorima pokažu taj zakon i da im kažu: "Ma neću više da ne poštujem zakon! Hajde što me gradjani plaćaju, ja sam dužan njima, ali me i zakon obavezuje!"

Još jedna važna informacija: ove godine moraju da budu raspisani konkursi za sve rukovodeće pozicije u RTS-u. Za generalnog direktora, za urednika informativnog programa, za sve urednike radija i televizije. Eto šanse da se mi ovde, jer niko nam neće pomoći, da se sami izborimo! Neće nam pasti ništa sa neba!
Pozivam koleginice i kolege sa RTS-a da se osveste, da javni medijski servis bude ono za šta ih i plaćamo: da istinito informišu, objektivno i blagovremeno!

Dakle, boreći se za TV N1, mi se borimo za slobodu medija u Srbiji!
I zato pištaljke, bubnjeve, šerpe i lonce, pojačala... jer je sloboda medija temelj normalne, evropske, civilizovane Srbije!

Reč pobuna je ženskog roda, a reč bojkot je muškog roda! Neka se iz ljubavi pobune i bojkota rodi nova Srbija, demokratska, slobodna!

Kada nepravda postane zakon, otpor je moralna obaveza!

Živela sloboda medija u Srbiji!

 

 

 

Atačmenti



Komentari (705)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 08:18 02.02.2020

1

Nećemo da budemo biračko tele, hoćemo da budemo biračko telo!

Onda bi trebalo promeniti naziv Televizija u Telovizija.
denovo denovo 08:35 02.02.2020

.



Черевићан Черевићан 10:34 02.02.2020

баба друмом деда шумом

Kada nepravda postane zakon, otpor je moralna obaveza!

неправда - правда вазда су на ваги
једни су за реда друге ....qrac боли,
угодити СВИМА биће .......али никад
изгледа смо Народ што неслогу воли
looping looping 12:44 02.02.2020

1

Reč pobuna je ženskog roda, a reč bojkot je muškog roda! Neka se iz ljubavi pobune i bojkota rodi nova Srbija, demokratska, slobodna!

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:56 02.02.2020

Re: 1

A šta povezuje veliku nuždu i veliku Srbiju?

Na prvo idu muve, a na drugo muve bez glave!
gedza.73 gedza.73 13:41 02.02.2020

Re: 1

Filipe ti svojim govorom na javnom skupu kršiš evrpsku konvenciju o ljudskim pravima i osnovnim slobodama

Svako ima pravo na slobodu misli, savjesti i vjeroispovijesti; ovo pravo uključuje
slobodu promjene vjere ili uvjerenja i slobodu čovjeka da, bilo sam ili zajedno s drugima,
javno ili privatno, ispoljava vjeru ili uvjerenje molitvom, propovijedi, običajima i obredom


i huškaš jednu grupu na drugu. U duhu izvornog Šešelja i RTS novinara sa početka devedesetih.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:45 02.02.2020

Re: 1

Huškam na slobodu misli, na zdrav razum, na normalnost... a protiv MRAKA, bio on medijski, verski, ideološki, nacionalistički...
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:53 02.02.2020

Re: 1

na zdrav razum

Zdrav razum!

Jebote, Filip poziva na zdrav razum:)

Da plačeš, kukaš, smeješ se, krstiš.....
predatortz predatortz 13:54 02.02.2020

Re: 1

Filip Mladenović
Huškam na slobodu misli, na zdrav razum, na normalnost... a protiv MRAKA, bio on medijski, verski, ideološki, nacionalistički...


Prijatelju, normalan čovek iznese svoj stav ne vređajući bilo koga.
Ti si, zalažući se za komercijalni interes N1 i UG, povredio verska, nacionalna i patriotska osećanja velikog broja ljudi

Teško je dovesti u vezu ono što si ti govorio sa sukobom dve kompanije oko prava prenosa nekih programa.
Pritom, niko N1 ne uskraćuje pravo emitovanja. Taj kanal emituje SBB koji je, koliko znam, još uvek najveći kablovski provajder u Srbiji. Svi građani imaju mogućnost da pređu kod SBB ili kupe EON, Total TV i imaće N1.
freehand freehand 13:57 02.02.2020

Re: 1


Prijatelju, nirmalan čovek iznese svoj stav ne vređajući bilo koga.



Dobro, može da izese svoj stav o njegovom psihičkom zdravlju i nazove ga ludim, to je ok.
Ti si, zalažući se za komercijalni interes N1 i UG, povredio verska, nacionalna i patriotska osećanja velikog broja ljudi

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:01 02.02.2020

Re: 1

"A naš narod? Divne, sjajne, jedinstvene pobede, a narod mali pa mali. Mali zbog svog uskogrudog, nekulturnog nacionalizma..." Isidora Sekulić

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:13 02.02.2020

Re: 1

U govoru huškam na usvajanje Zakona o poreklu imovine i na njegovu primenu.

Kao i na usvajanje Zakona o socijalnim kartama, kako bi najugroženiji slojevi gradjanstva najzad dobili adekvatnu pomoć, a država Srbija konačno postala socijalno odgovorna!
predatortz predatortz 14:18 02.02.2020

Re: 1

U govoru huškam na usvajanje Zakona o poreklu imovine i na njegovu primenu.


Čisto rasprave radi, zanima me koji bi datum uzeo za startni, odnosno od kog datuma bi krenuo sa proverom načina na koji je imovina stečena?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:46 02.02.2020

Re: 1

Od 1. 1. 1991. godine.

Zašto baš od tog datuma treba i mora da se ispita poreklo imovine?

Zato što su 9. i 23. decembra 1990. održani prvi višestranački izbori u Srbiji od kraja II svetskog rata.

Tada su izabrani predsednik Srbije i 250 narodnih poslanika u srpskom parlamentu!
predatortz predatortz 14:51 02.02.2020

Re: 1

Filip Mladenović
Od 1. 1. 1991. godine.

Zašto baš od tog datuma treba i mora da se ispita poreklo imovine?

Zato što su 9. i 23. decembra 1990. održani prvi višestranački izbori u Srbiji od kraja II svetskog rata.

Tada su izabrani predsednik Srbije i 250 narodnih poslanika u srpskom parlamentu!


A zašto iz toga izuzeti sve one koji su tuđu imovinu uzurpirali od '44., te njihove naslednike?
freehand freehand 14:53 02.02.2020

Re: 1

Filip Mladenović
Od 1. 1. 1991. godine.

Zašto baš od tog datuma treba i mora da se ispita poreklo imovine?

Zato što su 9. i 23. decembra 1990. održani prvi višestranački izbori u Srbiji od kraja II svetskog rata.

Tada su izabrani predsednik Srbije i 250 narodnih poslanika u srpskom parlamentu!

A šta ćemo sa ratnim liferantima i mirnodopskim špekulantima, kraljevima, predsednicima vlada, ministrima i njihovim sinovima, Kodža Milošem i njgtoevim batinašima što postadoše gospodari?
gedza.73 gedza.73 17:11 02.02.2020

Re: 1


Filip Mladenović
Zašto baš od tog datuma treba i mora da se ispita poreklo imovine?


DW
Imovinska prava su međunarodno priznata ljudska prava. Vlasti, pogotovo u zemljama zapadnog Balkana, moraju to da shvate, moraju da vrate imovinu, konfiskovanu od strane totalitarnih režima tokom i poslije Drugog svjetskog rata, njenim zakonskim vlasnicima“, kaže za Deutsche Welle, Stratos Paradias

Evropska unija smatra da je odgovorno i blagovremeno riješenje pitanja restitucije u osnovi izgradnje vladavine prava, što je i preduslov za prijem u Uniju


Znači Filipe ti aboliraš lopove i usporavaš naš put ka EU?

Zato što su 9. i 23. decembra 1990. održani prvi višestranački izbori u Srbiji od kraja II svetskog rata.

ništa nedemokratski, jednopartijski izbori, cenzure, slobode, hapšenja i ubijanja pod lažnim optužbama, pljačka privatne imovina?
zilikaka zilikaka 19:30 02.02.2020

Ne laje kera...

Vlasti, pogotovo u zemljama zapadnog Balkana, moraju to da shvate, moraju da vrate imovinu, konfiskovanu od strane totalitarnih režima tokom i poslije Drugog svjetskog rata, njenim zakonskim vlasnicima“, kaže za Deutsche Welle, Stratos Paradias

Ov je ok, al ne zaboravi da se pre svega odnosi na imanja, čitava sela, Nemaca proteranih iz Vojvodine.
Za drugo ih, što je normalno, malo i zabole.
gedza.73 gedza.73 19:55 02.02.2020

Re: Ne laje kera...

zilikaka
Ov je ok, al ne zaboravi da se pre svega odnosi na imanja, čitava sela, Nemaca proteranih iz Vojvodine.
Za drugo ih, što je normalno, malo i zabole.

naravno. Ali nisu apostrofirali samo Nemce već su napisali da se vrati imovina zakonskim vlasnicima koja je konfiskovana nakon rata

a u nas
Danas
Poslednjim, „Dulićevim zakonom“ oni su dobili i pravo da te lokacije konvertuju u svojinu, a kako je u većini slučajeva reč o posedima koje potražuju bivši vlasnici, resursi za restituciju dodatno su smanjeni. S druge strane, veliki deo imovine nalazi se u posedu države. Koliko tačno, niko ne zna, jer prave evidencije nema. U Mreži za restituciju tvrde da je ta imovina u funkciji partija i njima bliskih ljudi, tajkuna i manjih biznismena, i da je dodatni izvor prihoda koji cirkuliše u sivoj zoni. Tog koruptivnog potencijala se uticajne interesne grupe teško odriču, a posledica je odlaganje restitucije, kao i donošenje zakona o javnoj imovini.


g.radicevic g.radicevic 15:11 04.02.2020

Re: 1

"A naš narod? Divne, sjajne, jedinstvene pobede, a narod mali pa mali. Mali zbog svog uskogrudog, nekulturnog nacionalizma..." Isidora Sekulić


čim mućneš tuđom glavom
o'ma lepše izgleda
onako čisto literarno

angie01 angie01 15:50 02.02.2020

bas zanimljivo,

koliko zlobne, nekulturno posmesljive, klevetnicke i isforsirane "pobune" protiv Filipovog govora, kao da je njime kao uzanrenim drvetom dotakao osinje gnezdo, ono , sociolosko/psiholoski fenomen.

prvo, vrlo je neobicno da se njegov hajp u nastupu proglasava psihijaterskim slucajem, sem sto je nedopustivo bezobrazno, s obzirom da se mnogi govornici vrlo slicno ponasaju u tim situacijama, da l zbog adrenalina jer se obracaju javno masi u nekim specificnim okolnostima, kao sto je to protest npr., ili zbog zelje da se izreceno cuje glasnije i u podignutoj frekvenicji, sto je takodje uobicajeno za ovakve skupove,...sta god, reakcija onih koji su ga slusali i bili zainteresovani za to sto govori je bila pozitivana, te je znaci nastup ispunio svoju svrhu,...ili su mozda i svi prisutni bolesni, pa nisu uocili ovo sto se na blogu spocitava kolegi.

drugo- da li je u tom govoru receno nesto sto nije istina, ili je samo problem nacina izlaganja,...

trece, sta tacno ovi, uvek za salu spremni kriticari- doduse, nije sala, nego zajedljivost-sami cine u ovoj situaciji opste beznadeznosti, da se eventulano situacija promeni na bolje, pa u tom smilu, eto imaju mozda nekog prava da kazu za nekog drugog, koji je ocigledno angazovan u tom smislu, da to mozda ne cini na najbolji nacin,...ili ipak sam pljuckaju sa balkona, jer je njima licno dobro i bas ih briga za upste sranje.

cetvrto necu- da ne pokrecem opet istu dosadnu raspravu, koja ionako nigde ne vodi.
predatortz predatortz 15:52 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

cetvrto necu- da ne pokrecem opet istu dosadnu raspravu, koja ionako nigde ne vodi.


angie01 angie01 16:12 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

ah, kako ti je smesno,...

tebi, kojeg nije blam da nekog proglasis psihijatrijskim slucajem i komentarise ga u tom kontekstu, jer je angazovan u pokusajima sredjivanja vrlo loseg stanja u drustvu, cime je i sam sebe izlozio riziku, s obzirom na okolnosti koje su uspostavljene,...

...a sa druge strane, bez istog tog blama se zahvaljuje osudjenim ratnim zlocincima, zbog kojih je stradalo onoliko ljudi...i zbog cijeg cinjenja smo kao zemlja pali na neke grane opsteg prezira.
angie01 angie01 16:34 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

... i ti nekog osudjujes, proglasavas psihijatrijskim slucajem zbog govora!


predatortz predatortz 16:39 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

... i ti nekog osudjujes,


Da!
Samo, ti nemaš mozga da pojmiš o čemu uopšte govorim.
angie01 angie01 16:57 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Samo, ti nemaš mozga da pojmiš o čemu uopšte govorim.


naravno, svi su ludi koje ne dele tvoja sumnjiva merila vrednosti.

....koja su doduse podlozna promenama, u odnosu na to, ko je na vlasti-tako da si sada u punoj slobodi da se iskazes.
predatortz predatortz 17:04 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

koja su doduse podlozna promenama, u odnosu na to, ko je na vlasti-tako da si sada u punoj slobodi da se iskazes.


Postoje ljudi koji ne zavise od vlasti. Oni koji uređuju svoj život.
Ostali kmeče na vlast i uvek misle da su zakinuti.
Takvi očekuju da ih neko vodi, da im neko daje.
Takvi Vučiću trebaju jer zna da nisu kadri ni da ga očešu.
angie01 angie01 17:11 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Postoje ljudi koji ne zsvise od vlasti. Oni koji uređuju svoj život.
Ostali kmeče na vlast i uvek misle da su zakinuti.
Takvi očekuju da ih neko vodi, da im neko daje.
Takvi Vučiću trebaju jer zna da nisu kadri ni da ga očešu.


koliko brojim, ti se ubi od zaljenje na vlast koja je davno prosla, a cije lose osobine sada imas na kvadrat, koje sada pak demagoski pakujes u ovu splacinu od opravdanja- jer vlast u svakoj zemlji organizuje uslove- ova samo za sebe, a na racun gradjana.
predatortz predatortz 17:23 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,


koliko brojim, ti se ubi od zaljenje na vlast koja je davno prosla,


Svaki slobodouman čovek je protiv jednopartijskih diktatura. Ceo zapadni svet, civilizacija kojoj pripadam, je protiv toga. To što su neki u komunizmu otišli na more ne pravda zločine, otimačinu, ukidanje elementarnih sloboda
I u nacističkoj Nemačkoj je većina imala bolji standard nego što su ga imali pre Hitlera. Većina je bila ponosna i zadovoljna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

koliko zlobne, nekulturno posmesljive, klevetnicke i isforsirane "pobune" protiv Filipovog govora, kao da je njime kao uzanrenim drvetom dotakao osinje gnezdo, ono , sociolosko/psiholoski fenomen.


Da, ovaj blog je postao stecište isfrustriranih i ozlojeđenih staraca koji ne znaju šta će sa sobom, pa samo čekaju sledeći Fićin blog da uzmu da ga drkaju. A sad su počeli da se za to zagrevaju i na drugim blogovima. Nisam doktor specijalista za erektilne disfunkcije, ali mi se čini kao da nisu čuli za vijagru. Ili ako to ne radi, onda bar za parkić, sa sve micama i dominama za razbibrigu, a može i neki lep govor o ugroženom srpskom nacionalnom biću da se skocka i održi.


Filip Mladenović Filip Mladenović 17:49 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
a sa druge strane, bez istog tog blama se zahvaljuje osudjenim ratnim zlocincima, zbog kojih je stradalo onoliko ljudi.


Evo, opet im zahvaljujem.
Hvala Ratko, Radovane, hvala generali VRS i VJ.
Imali ste herca, znajući da ste slabiji, da ćete biti anatemisani, suđeni od lažnog suda i nasilnika, da stanete pred narod, povedete ga i odbranite ga u granicama mogućeg. Prvi ste pružili otpor novom nacizmu. To će vam i svet, kad tad, priznazi.
Slava vam i hvala!


Nabrojani neljudi su najveći ratni zločinci u modernoj istoriji Srbije i kao takve ih je stigla zaslužena kazna!
predatortz predatortz 17:54 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nabrojani neljudi su najveći ratni zločinci u modernoj istoriji Srbije i kao takve ih je stigla zaslužena kazna!


Jesu. Za glupe ljude.
highshalfbooze highshalfbooze 18:11 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
Nabrojani neljudi su najveći ratni zločinci u modernoj istoriji Srbije i kao takve ih je stigla zaslužena kazna!


Jesu. Za glupe ljude.



Bar su ljudi, nisu stoka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:21 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

drugo- da li je u tom govoru receno nesto sto nije istina, ili je samo problem nacina izlaganja,...


Sve je problem, a posebno nedoraslost.
A još posebnije nemanje svesti o sopstvenoj nedoraslosti.
Ako je to trebalo da bude ozbiljan skup, koji je trebalo da se bavi ozbiljnom temom, ne može Filip tu da govori.

Ne znam da li je promenjeno, ne verujem, ali na sajtu N1, na snimku sa tog događaja Filipov govor je isečen, nema ga, pominje se samo u tekstu, prepričava se u pola rečenice šta je rekao, a ostalo dvoje su tu, na snimku.
Šta misliš, zašto je to tako?
I da li bi ti, da su ti ponudili, pristala da govoriš na nekom važnom skupu?
Ja ne bih.
angie01 angie01 18:23 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Svaki slobodouman čovek je protiv jednopartijskih diktatura


evo, ti upravo jednu takvu branis.


Ceo zapadni svet, civilizacija kojoj pripadam, je protiv toga.


ti pripadas retrogradnoj istoriji, a ne zapadnoj civilizaciji.


To što su neki u komunizmu otišli na more ne pravda zločine, otimačinu, ukidanje elementarnih sloboda


ko su ti, nisam videla nikog takvog, niti komentar koji bi odgovarlai ovom tvom recikliranju.


I u nacističkoj Nemačkoj je većina imala bolji standard nego što su ga imali pre Hitlera. Većina je bila ponosna i zadovoljna.


kao ti sada.
angie01 angie01 18:31 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

A kako je nekad lepo bilo kad su komesari bloga trajno uklanjali reakciju, savesni drugovi i drugarice se utrkivali u prijavljivanju "elemenata", pa ako nema dovoljno dokaza da se neko od tih osudi, uđe mu se lepo u komentar, savesni drug ili drugarica dopišu šta treba...
Eee, kakva su to vremena bila.
No, čim su prošla, odoše sve drukare, denucijanti, glavoseče željne banovanja.
Odoše svi koji su skontali da kad im neko uzvrati neće biti banovan, ismejavan, provociran...
Dakle, odoše svi pravedni i dosledni.
Ostaše samo oni koji zajebavju, iznose svoj a ne utvrđen stav.


bilo bi lepo i da kazes, ko su ti i da postavis konkretne primere.

( ja sem TS i BS, ne znam nikog da je ulazio u komentare i menjao ih, a to je bilo pre vise od 10 godina i to u vrlo kratkom periodu i u vrlo odredjenoj situaciji, tako da ne mozes o tome da pricas na ovaj nacin, narocito jer je to spreceno, cim je otkriveno, zanci da je bilo licne prirode, a ne neke ideoloske, kako ti pokusavas da predstavis).

...u glavnom odose pristojni ljudi, koji nece da se gurkaju sa nacosima, revizionistima istorije, koji ovde ucitavaju i vredjaju oponente,...nece ljudi da zagadjuju svoje slobodno vreme.

a sto se tice svog, a ne tudjeg stava- vecina koja je ostala- tj, svi sem tebe- govore i zastupaju sve isto svih ovih kolikogod godina, a ti si bogami za vreme prethodne vlasti bio u sasvim drugom fazonu, dok si se sada, za vreme ovidh tvojih, razmahao u punom sjaju.
gedza.73 gedza.73 18:38 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

revizionistima istorije, koji ovde ucitavaju i vredjaju oponente



Rezolucija Europskog parlamenta od 19. rujna 2019. o važnosti europskog sjećanja za budućnost Europe

budući da su nakon poraza nacističkog režima i završetka Drugog svjetskog rata neke europske zemlje mogle provesti obnovu i započeti proces pomirenja, dok su druge europske zemlje ostale pod diktaturom, a neke i pod izravnom sovjetskom okupacijom ili utjecajem, još pola stoljeća te su im sloboda, suverenitet, dostojanstvo, ljudska prava i društveno-gospodarski razvoj i dalje bili uskraćeni;

3. podsjeća da su nacistički i komunistički režimi provodili masovna ubojstva, genocid, deportacije i doveli do nezapamćenih gubitaka života i slobode u 20. stoljeću u dotad neviđenim razmjerima u ljudskoj povijesti; najoštrije osuđuje djela agresije, zločine protiv čovječnosti i masovna kršenja ljudskih prava koje su počinili nacistički, komunistički i drugi totalitarni režimi;

4. izražava svoje duboko poštovanje za svaku žrtvu tih totalitarnih režima i poziva sve europske institucije i aktere da učine sve što je u njihovoj moći kako bi održali sjećanje na stravične totalitarne zločine protiv čovječnosti i sustavna teške kršenja ljudskih prava, pobrinuli se da ih se iznese pred sudove i zajamčilo da se takvi zločini više nikada ne ponove; naglašava važnost očuvanja sjećanja na prošlost jer bez sjećanja ne može biti pomirenja te ponavlja svoj ujedinjeni stav protiv svakog oblika totalitarne vlasti, bez obzira na njezinu ideološku pozadinu

5. poziva sve države članice EU-a da provedu jasno i principijelno preispitivanje zločina i djela agresije koje su počinili totalitarni komunistički režimi i nacistički režim;

predatortz predatortz 18:44 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

za vreme ovidh tvojih, razmahao u punom sjaju.


Ovi su tvoji. Uz njih su Čeda, Čanak i ostale vaše perjanice.
Ja svojih u politici nemam.
Vlasan sam da opljunem i po jednim i po drugim. Ni u jedne se zaklinjao nisam, ni za jedne agitovao. I ovog su doveli tvoji, iz ambasada. Oni ga i drže. Držaće ga bar još jedan izborni ciklus. Em im ide na ruku, em nemaju boljeg u ponudi.
Ko su onda moji, vidim da te to muči?
Moji su ovo troje u kući i još nekoliko dragih i bliskih ljudi.
Ostalo, ko se kako uklopi.
angie01 angie01 18:46 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Sve je problem, a posebno nedoraslost.


a kostunijin govor na molebanu za patike, to ti je bilo ok:)...sa onim histericnim dranjem i pljuvanjem naokolo, posle cega je organizovano upaljena americka ambasada u kojoj je jos stradao onaj mladic....je l neko odgovarao uopste zbog toga?!

...rekoh vec gore, oni koji su dosli da podrze skup su vise nego odlicno reagovali na Filipov govor- da li je on idealan, da li je to neverovatan nastup- pa nije, iskren je i felerican u toliko koliko bi svako ko bi stao za govornocu na takvom skupu, a da nije profi govornik, to uradio onako kako ume i zna- ako je to bitnije od onoga sta je rekao, a mislim da nije.

to sto ste svi isti skocili sa nekim zluradim primedbama je jadno, jer mi je normalnije da ga podrzite za hrabrost i smelost, utoliko pre sto je on u svemu tome iskren,...ali, hebiga, informer, kurir, pink, mora da se oglasi i pokusa da diskvalifikuje.

pravo da ti kazem, svako ko ugnjetava slabijeg od sebe- a tako se svi odreda postavljate prema njemu, jos na onom predhodnom smesnom blogu-je sustinski bedan, narocito sto Filip nikoga od vas ne ugozava i zalaze se u to sto veruje, u krajnjoj liniji za opste dobro.

...ne nego se jos podsmeva njegovom otkazu i ucitava mu se razlog zasto se pozvao na svoj slucaj, iako je jasna veza sa zatvorenoscu medija, pominje se licni primer otimacine imovine, ali se smeje na pominjenje stotina porodica kojima je oteta imovina sada,...ne znam, nekako mi je bljak, tuzno,...ono, otisli smo u .rac.
predatortz predatortz 18:50 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,


ti pripadas retrogradnoj istoriji, a ne zapadnoj civilizaciji.


Ne sestro, ja ne veličam jednoumlje, kult ličnosti, ne tražim da se država upliće u sve.

Ti to radiš, ti kukaš za onim čega se ceo razuman svet odrekao.
angie01 angie01 18:59 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Ovi su tvoji. Uz njih su Čeda, Čanak i ostale vaše perjanice.


sve koje si pomenuo nemaju veze sa mnom- o cedi oduvek mislim isto...mozes da pogledas u starim blogovima.


Ko su onda moji,


ovi, kojima se zahvaljujes, koji su bili deo ove sadasnje ekipe.


Moji su ovo troje u kući i još nekoliko dragih i bliskih ljudi.


Mana Neyestani je iranski ilustartor i karikaturista i ima jednu karikaturu, na kojoj se tata iz rata vraca kuci- nadji je sam, ako te zanima.
angie01 angie01 19:03 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Ti to radiš, ti kukaš za onim čega se ceo razuman svet odrekao.


ne, nego je ovo tvoja interpretacija na ono sto ja govorim, jer si deo onih koji revidiraju istoriju,...i jos sve ono sto zameras onoj vlasti o kojoj stalno pricas, a koje vec dugo nema, ovoj opravdavas, iako je sve to kod njih mnogo gore, upakovano u navodnu demokratiju.
predatortz predatortz 19:04 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

i ima jednu karikaturu, na kojoj se tata iz rata vraca kuci- nadji je sam, ako te zanima.


Iz rata sam izašao sa 26, otac postao sa 36, oženio se sa 34. Tako da ne vidim kakve bi veze ta karikatura imala sa mojim slučajem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:05 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

a kostunijin govor na molebanu za patike, to ti je bilo ok:


A kakve on sad veze ima sa bilo čim?
to uradio onako kako ume i zna


I Filip je uradio kako zna i ume, i pošto je to govor javni, pošto se obraća javnosti, ništa logičnije nego da svako ko poželi oceni taj nastup.
I evo, ocenjujemo ga, šta je problem, što je kritika negativna?
jer mi je normalnije da ga podrzite za hrabrost i smelost,


A što bi?
Zato što je naš, da ga ohrabrimo da se ne bi demoralisao, da se usavršava?
Baš me briga za to, on je odlućio da javno istupi i logično je da javnost to procenjuje bez sentimentalnosti.
Sve drugo je neiskreno i neproduktivno.

Šta je ovde važnije, Filip Mladenović ili medijska situacija u Srbiji?
Ja mislim da su u poređenju sa ovim drugim Filip Mladenović, njegova sujeta, njegova osećanja, negova karijera, šta god njegovo, aposlutno nevažni, i da kome je do poboljšanja te situacije treba da kaže, nemoj se Filipe baviti time, ne umeš ti to, više štete nego koristi od tebe.

I to mu je mnogo puta, ovde na blogu, u ovoj ili onoj formi rečeno, ali on to ili ne kapira ili se ne obazire.
E pa onda, hoćeš po svome, važi, pucaj, ali ne očekoj sentimentalnost.

Ili da ga podržimo pa neka bude kako bude, neka se vlastima otvaraju ziceri da kaže, evo vidite kakva je ta druga strana (kao što im je i sama UG namestila zicer ovim) bez obzira na to kakvu štetu pravi?

Javni nastup je ozbiljna stvar, ko se u to upusti mora da snosi posledice, dobre ili loše.

Tako ozbiljni razmišljaju, oni drugi razmišljaju na naćin, nemoj, pusti, naš je.
Niko nije moj osim ideja, stavova, principa kojih se podržavam, ko uprska ide pod led, ćao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

jer si deo onih koji revidiraju istoriju,


Jok, ne sme se ništa revidirati, ima da se misli kako su komunisti ispisali i zdravo, ostalo je revizija.
angie01 angie01 19:10 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

gedzo, ti bi mogao da napises i izvore svojih pacvorak uradaka , kako bi se videlo ko pise i na sta se tacno odnose ovi tvoji citati...(vidim iz nekog hrvatskog izvora, cudno da ti ruka nije zadrhtala).

Staljina, progon Nemaca u Vojvodini, causeska....

nsarski nsarski 19:10 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

ne nego se jos podsmeva njegovom otkazu i ucitava mu se razlog zasto se pozvao na svoj slucaj, iako je jasna veza sa zatvorenoscu medija


Čovek sledi primer Nikole Šećeroskog (pisali da on pravi četke i metle, a on plastičar jebote!) koji ima 12000 stranica dokaza (100 kg dokumenata jebote!) da je u pravu.



Filip je najmanje vremena posvetio osnovnoj temi skupa - ukidanju prenosa N1 televizije - a najviše isticanju nepravde prema sebi (mobing i slično), te pljuvanju po Srbiji u svakom smislu.
Paušalno pljuvanje po nekom narodu, bilo kom narodu, je fašizam. Tako je Hitler radio (oho, i do njega smo došli, tra-la-la!) - Jevreji, Sloveni, Cigani i njima slični ne-Arijevci - sve je to bagra i ološ, to je bio zvanični stav. Filip pljuje po srpskoj crkvi kao ustanovi, po ljudima koji za sebe kažu da su Srbi, po svemu Srpskom, zapravo. Za njega je to osnovni izvor zla današnjice.
I, dobro, tako on misli i histerično iskazuje. Neka ga, ovo je slobodna zemlja. Ali, kako bi svaka učiteljica u trećem osnovne rekla - promašio je temu. Ljudi zaslepljeni i opsednuti ideologijom nisu u stanju da vide bilo šta drugo osim sopstvene opsesije i samo o toj opsesiji pričaju. Skoro ništa o N1. E, toliko smo juče čuli od Filipa.
Čovek je fenomen. Živeo Filip!

Nego, ti mora da si bila na skijanju kada se nisi do sada oglasila. Ovde je bilo veoma uzbudljivo. Poginuo Kobi, umrla Neda, a ti ćutiš i ne pišeš blogove.



angie01 angie01 19:13 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

A kakve on sad veze ima sa bilo čim?


ako ovde govorimo o nastupu na skupu- taj je bio ubedljivo jedan od najbolesnijih ikada.

ko uprska ide pod led,


sve vreme ti govorim, a vidi se i na snimku, da je publika koja je bila prisutna, znaci oni kojima se i obracao- odlicno reagovala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

da je publika koja je bila prisutna, znaci oni kojima se i obracao- odlicno reagovala.


Obraćao se bre javnosti, i meni se obraćao.

Nije to bila privatna žurka sa koje je neko protivpravno pustio snimak.
Obraćao se na gradskom trgu uz tv prenos.
Znaš li ti, bre, šta je javni nastup?

I koga na bilo šta obavezuje reakcija publike (koja, uzgred budi rečeno, uvek utakvim situacijama reaguje slično)
angie01 angie01 19:21 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

najviše isticanju nepravde prema sebi (mobing i slično),


koliko sam videla na snimku koji si postavio, to je pomenuo u jednoj recenici,

...a ovo ostalo kako si predstavio Filipa te kandiduje za glavnog urednika informera,...cestitam.


Ovde je bilo veoma uzbudljivo. Poginuo Kobi, umrla Neda, a ti ćutiš i ne pišeš blogove.


njao, sarski, kako si ovo nestasno podmetnuo,...ono, Pajke izgleda potpuno u pravu.
angie01 angie01 19:22 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

i meni se obraćao.


:)
predatortz predatortz 19:23 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Obraćao se bre javnosti, i meni se obraćao.


Ja sam gledao prenos na N1. Iskreno, tehnika snimanja je bila takva da govornici budu u krupnom planu, a preko publike se ovlaš prelazilo. Utisak mi je da ih nije puno bilo, a to se moglo pročitati u komentarima na vest.

Reakcije su, bar što je prikazano, bile mlake.
angie01 angie01 19:23 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Iz rata sam izašao sa 26, otac postao sa 36, oženio se sa 34. Tako da ne vidim kakve bi veze ta karikatura imala sa mojim slučajem.


ne licno, nego kao metafora.
angie01 angie01 19:25 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Utisak mi je da ih nije puno bilo,

Reakcije su, bar što je prikazano, bile mlake.


:)))

na snimku koji sam ja videla, nije se moglo proceniti koliko je bilo ljudi, ali su Filipo sve vreme vikali bravo, tako je i slicno.
predatortz predatortz 19:31 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

angie01
Utisak mi je da ih nije puno bilo,

Reakcije su, bar što je prikazano, bile mlake.


:)))

na snimku koji sam ja videla, nije se moglo proceniti koliko je bilo ljudi, ali su Filipo sve vreme vikali bravo, tako je i slicno.


To sam i rekao. Snimatelj kao da je namerno izbegavao da snima publiku. Da li zbog brojnosti ili drugih razloga, ostaje nam da nagađamo. U komentarima je preovladavao stav da je Beograđane bolelo dupe da izađu na protest, te da ih je bilo sramno malo.

Neko je lupao u nešto, doboš, kantu, neki su zviždali, neki vikali bravo... Moj utisak - mlako. Ona profesorka je rekla dosta toga pametnog, na veoma pristojan način. Kako dolikuje njenim godinama i zvanju.
nsarski nsarski 19:33 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

njao, sarsk


Njao, komšinice, nisam se tebi direktno obraćao (osim one primedbe o tvom odsustvovanju koje se, draga moja, primetilo), već sam generalno dekonstruisao Filipov nastup.
Iskreno reci: 1. da li smatraš da je njegov govor bio primeren temi skupa, i 2. da li si ti bila prisutna na licu mesta da ga podržiš? To je goruće pitanje.


P.S. A glede Šećeroskog, evo jednog značajnog citata. Voleo bih da me uputiš koliko se ovo razlikuje od Filipovih stremljenja.
Dakle:
Ovoj zemlji je potrebna diktatura. Jedan čovek sam da vlada. Al taj čovek da bude iz naroda. I da bude pošten k'o ja. Da ima moralnost, hrabrost, odlučnost. Da pohapsi svu tu bandu. Mora tako, bez toga ne može. I da bude čovek koji nema svoju cenu. A malo je takvih. Ako ne bude diktature, to je kraj, i ova zemlja gubi mladost i poverenje u ljude. Treba diktatura, da pohapsimo kriminalce, razumeš, i da dokažu otkud im tol'ke pare. Da se pitamo, ko je gde radio i kol'ko je zaradio. Najvažnije, kako je zaradio? - N. Šećeroski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Ja sam gledao prenos na N1. Iskreno, tehnika snimanja je bila takva da govornici budu u krupnom planu, a preko publike se ovlaš prelazilo. Utisak mi je da ih nije puno bilo, a to se moglo pročitati u komentarima na vest.

Reakcije su, bar što je prikazano, bile mlake.


Evo super prostora da Endži prića šta hoće.
Mlako, ladno, vruće, ko će to izmeriti, a posebno ko će dokazati, pa Endži uživa u relativizacijama.

A kad je pitaš konkreno, znaš li ti, ženo, šta je javni nastup, ona se zubunjeno smeška.

E to volim :)
gedza.73 gedza.73 19:43 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

angie01
gedzo, ti bi mogao da napises i izvore svojih pacvorak uradaka , kako bi se videlo ko pise i na sta se tacno odnose ovi tvoji citati.


European Parliament resolution on the importance of European remembrance for the future of Europe
D. whereas after the defeat of the Nazi regime and the end of the Second World War, some European countries were able to rebuild and embark on a process of reconciliation, while other European countries remained under dictatorships – some under direct Soviet occupation or influence – for half a century and continued to be deprived of freedom, sovereignty, dignity, human rights and socio-economic development;


vidim iz nekog hrvatskog izvora, cudno da ti ruka nije zadrhtala

nisam ti ja od te fele.
gedza.73 gedza.73 19:44 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

ali su Filipo sve vreme vikali bravo

a onaj što je vikao 'Bando crvena' njega nisi čula?
angie01 angie01 20:06 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

1. da li smatraš da je njegov govor bio primeren temi skupa,


verujem da su imali podeljene teme/pristupe- svako od govornika je govorio sta i kako je smatrao da je primereno- glupo bi bilo da su svi isto pricali,...odgledala sam snimak posle tvog euforicnog reagovanja- stavrno sam mislila ko zna sta se desilo, a ono nista,...ali ne se brigaj, nefotosopiranu po sopostvenoj netrazenoj tvrdnji si razgalijo, pa eto ti, pored ovih cetnika/radikala, imas publiku za takve, po meni, nekorektne, nedobronamerne, ali zato nadobudne reakcije, koje nisu ni duhovite- da jesu, ispunile bi bar jednu potrebnu normu.


da li si ti bila prisutna na licu mesta da ga podržiš? To je goruće pitanje.


nisam- sto bi bilo goruce,...Filipa branim jer mi je gadna vasa grupna sladostrasna reNdaljka.
angie01 angie01 20:16 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

pa Endži uživa u relativizacijama.


jeste, cuvena po tome.:)
nsarski nsarski 20:41 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

nisam- sto bi bilo goruce,...Filipa branim


Pa, goruće je jer bih onda razumeo tvoj stav: bila si tamo, videla, prebrojala publiku (moj utisak je da to nije bila neka masovnost, ali to je samo utisak, nisam bio prisutan), saslušala ostale govornike, sve kako treba.
Ali ti nisi bila tamo. Dakle, možeš samo da nagađaš kao i svi. Evo, taj N1 nigde nije direktno pustio bilo šta ozbiljnije što je Fića rekao, već samo neki prepev tipa "zarobljene novine, jedine poštene, itd". Pa valjda bi pustili ubitačnu kritiku medija. Čoveče, čak ni briljantnu dosetku "biračko telo, biračko tele" nisu puŠtili u etar.

Da se razumemo, ja neke Filipove akcije razumem i podržavam. Recimo, ovo oko Pinkovog malog - treba im drmati kavez! Neke druge su budalaste i neprilične - gde je opština da mi popravi krov. A posebno one uvrede celog naroda na Sajmu knjiga - navali narode, knjiga parče! Koja prostačina koja se izdaje za "pravi duh Beograda"! Da sam se tamo zatekao ja bih istaka pozvao policiju i obezbeđenje da ukloni budalu. I zveknu poneku vaspitnu šamarčinu - "ti ćeš da mi brukaš Beograd, džukelo!"
Ko ne veruje, ili se ne seća, evo ga naš Fića na sajmu. Navali narode!


Ali, to je Filip. Posebno je dirljiv transparent za Asanža čije ime je pogrešno napisano, a onda dodato jedno malo "s" da popravi stvar. Priceless.

Njegov nastup na "Trgu slobode medija", kako ga je idiotski nazvao, ispod spomenika N. Pašiću, radikalu, preteči Šešelja, je skaredan i glup. Pašić je radikalski Manitou, a Filip pod njegovim spomenikom govori o svojim jadima. Bizarno. Tako ja mislim, a ti se trudiš da odbraniš neodbranjivo.
predatortz predatortz 20:53 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Da se razumemo, ja neke Filipove akcije razumem i podržavam. Recimo, ovo oko Pinkovog malog -


Naravno!
Nekoliko njegovih akcija san pohvalio i pohvaliću svaku koja to zaslužuje.
Ovakve su glupe, a on je nastupio prilično histerično.
Plus, što se tiče povoda za protest i onoga o čemu je on govorio - niđe veze.

Vučićev trojanac?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
Da, ovaj blog je postao stecište isfrustriranih i ozlojeđenih staraca


Da bre, mladiću!
A kako je nekad lepo bilo kad su komesari bloga trajno uklanjali reakciju, savesni drugovi i drugarice se utrkivali u prijavljivanju "elemenata", pa ako nema dovoljno dokaza da se neko od tih osudi, uđe mu se lepo u komentar, savesni drug ili drugarica dopišu šta treba...
Eee, kakva su to vremena bila.
No, čim su prošla, odoše sve drukare, denucijanti, glavoseče željne banovanja.
Odoše svi koji su skontali da kad im neko uzvrati neće biti banovan, ismejavan, provociran...
Dakle, odoše svi pravedni i dosledni.
Ostaše samo oni koji zajebavju, iznose svoj a ne utvrđen stav.
Bezveze...


Nemam pojma o čemu pričaš. A i sam sam bio krajnje dosledan, te sam posle napisanog komentara otišao, ne baš u parkić da tamo sa sličnim vama diskutujem o važnim političkim i nacionalnim pitanjima, nego na obližnju mesu da izbiciklam turu, a posle i decu odveo na ljuljašku. Ne znam kako je kod vas, ovde je lep prolećni dan, dvaes i kusur stepeni iznad nule, kao usred aprila, pa šteta da se propusti. A i ne vidim ovde ništa novo ni sadržajno u vašim komentarima.




angie01 angie01 21:09 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Pa, goruće je jer bih onda razumeo tvoj stav: bila si tamo, videla, prebrojala publiku (moj utisak je da to nije bila neka masovnost, ali to je samo utisak, nisam bio prisutan), saslušala ostale govornike, sve kako treba.


pa ni ti nisi bio, a izazvao si opstu histeriju svojim zluradim predstavljanjem onoga sto se dogodilo- ja pogledala, kada ono, nista specijalno, ni nalik nekoj nevidjenoj situaciji, da bi se sa toliko eforta upumpavlao ismejavanje.

Neke druge su budalaste i neprilične - gde je opština da mi popravi krov.


ne secam se tacno toga,...ali racimo, neki moji prijatelji inzinjeri su jednom objasnili u nekoj situaciji- cini mi se, kada su poceli da otpadaju neki balkoni- da su ljudi godinama kroz uplatnice infostana, javnom stambenom placali i opravke krova, npr, a da te popravke i pored prijava posle, nisu urajdene iako su bile placene vise puta, a uredno stajale kao prioritet u potpisanim ugovorima sa javnim stambenim( ja sam za svoju zgradu proverila i da, stajala je i popravka krova u tom listingu, kao prioritetna popravka),...i da se posle nekog vremena- posto je sva ta lova nestala-samo promenio naziv za te popravke, nije vise bilo tekuce, nego investiciono odrzavanje, sto bi prakticno znacilo, da i pored onih visedecenijskih uplata, a po potpisanim ugovorima, a bez izvrsenih radnji koje su placene, gradjni moraju sami da plate popravku- o tome se radi.


Tako ja mislim,


ja apsolutno nemam nista protiv tvog, ni bilo cijeg misljenja, ali mi je gadan nacin ispoljavanja istog.


a ti se trudiš da odbraniš neodbranjivo.


i ovo potpada pod sve gore objasnjeno- znaci, ja se sa Filipom nekada slazem, a sa necim ne, nekada mi je neadekvatan nacin, ili sta god- ali Filipa branim, kada se kao ose napujdane nekim sladostrascem koje se luci kada se ugleda lak plen, tako u roju stustite na njega i jos izvrcete i preradjujete cinjenice kao informer, znajuci da se on nece braniti, pa vam arogancija jos poraste i u tom zajednickom kolu- Kao one babe u Bestijama Zivka Nikolica- uzivate u tom podmuklom zajednistvu,..u kome, dragi moj sarski, ti na zalost prednjacis.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

A i ne vidim ovde ništa novo ni sadržajno u vašim komentarima.



Pa zato si ti valjda ovde, da daš smisao.
Kao sad npr.
Fala ti.
macak_tom macak_tom 21:14 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

srdjan.pajic
predatortz
Da, ovaj blog je postao stecište isfrustriranih i ozlojeđenih staraca


Da bre, mladiću!
A kako je nekad lepo bilo kad su komesari bloga trajno uklanjali reakciju, savesni drugovi i drugarice se utrkivali u prijavljivanju "elemenata", pa ako nema dovoljno dokaza da se neko od tih osudi, uđe mu se lepo u komentar, savesni drug ili drugarica dopišu šta treba...
Eee, kakva su to vremena bila.
No, čim su prošla, odoše sve drukare, denucijanti, glavoseče željne banovanja.
Odoše svi koji su skontali da kad im neko uzvrati neće biti banovan, ismejavan, provociran...
Dakle, odoše svi pravedni i dosledni.
Ostaše samo oni koji zajebavju, iznose svoj a ne utvrđen stav.
Bezveze...


Nemam pojma o čemu pričaš. A i sam sam bio krajnje dosledan, te sam posle napisanog komentara otišao, ne baš u parkić da tamo sa sličnim vama diskutujem o važnim političkim i nacionalnim pitanjima, nego na obližnju mesu da izbiciklam turu, a posle i decu odveo na ljuljašku. Ne znam kako je kod vas, ovde je lep prolećni dan, dvaes i kusur stepeni iznad nule, kao usred aprila, pa šteta da se propusti. A i ne vidim ovde ništa novo ni sadržajno u vašim komentarima.





Isto i kod nas - juče, a i danas.
I da ne veruješ - juče na plus 18, ja sam se tako prehladio da kašljem kao lud.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:21 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

hoochie coochie man
A i ne vidim ovde ništa novo ni sadržajno u vašim komentarima.



Pa zato si ti valjda ovde, da daš smisao.
Kao sad npr.
Fala ti.


Ma jok, ja sam ovde samo da evidentiram stanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:24 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

nsarski
nisam- sto bi bilo goruce,...Filipa branim


Pa, goruće je jer bih onda razumeo tvoj stav: bila si tamo, videla, prebrojala publiku (moj utisak je da to nije bila neka masovnost, ali to je samo utisak, nisam bio prisutan), saslušala ostale govornike, sve kako treba.
Ali ti nisi bila tamo. Dakle, možeš samo da nagađaš kao i svi. Evo, taj N1 nigde nije direktno pustio bilo šta ozbiljnije što je Fića rekao, već samo neki prepev tipa "zarobljene novine, jedine poštene, itd". Pa valjda bi pustili ubitačnu kritiku medija. Čoveče, čak ni briljantnu dosetku "biračko telo, biračko tele" nisu puŠtili u etar.

Da se razumemo, ja neke Filipove akcije razumem i podržavam. Recimo, ovo oko Pinkovog malog - treba im drmati kavez! Neke druge su budalaste i neprilične - gde je opština da mi popravi krov. A posebno one uvrede celog naroda na Sajmu knjiga - navali narode, knjiga parče! Koja prostačina koja se izdaje za "pravi duh Beograda"! Da sam se tamo zatekao ja bih istaka pozvao policiju i obezbeđenje da ukloni budalu. I zveknu poneku vaspitnu šamarčinu - "ti ćeš da mi brukaš Beograd, džukelo!"
Ali, to je Filip.
Njegov nastup na "Trgu slobode medija", kako ga je idiotski nazvao, ispod spomenika N. Pašiću, radikalu, preteči Šešelja, je skaredan i glup. Pašić je radikalski Manitou, a Filip pod njegovim spomenikom govori o svojim jadima. Bizarno. Tako ja mislim, a ti se trudiš da odbraniš neodbranjivo.


Okrenuo sam ledja, bolje reći zadnjicu spomeniku jednom od najvećih lopina i cinika u istoriji srpske politike!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:25 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Isto i kod nas - juče, a i danas.
I da ne veruješ - juče na plus 18, ja sam se tako prehladio da kašljem kao lud.


E, jebi ga, čarli, žao mi je, znam, te su najgore prehlade, jedine gore su one što te strefe u avgustu, na moru...

Mi se ove godine držimo dosta dobro, ćere zdrave, pa posledično i mi, matori, da kucnem u drvo, čak ni ova starija još nije donola kući ništa iz škole što nas obično sve pokosi. I ide svake subote na skindžu, gde ih drže surovo i strogo ceo dan na snegu sem pola sata za ručak. To joj, pretpostavljam, pomaže da dodatno ojača imunitet. Imamo još dva časa, samo da izdrži i ne razboli se do tada, ovi krvnici u ski centru ne znaju za nadokande izgubljenih časova...

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Okrenuo sam ledja, bolje reći zadnjicu spomeniku jednom od najvećih lopina i cinika u istoriji srpske politike!


Ti stvarno pojma nemaš šta pričaš.

Isto kao što gore bezobrazno izvlačiš iz konteksta citat Isidore Sekulić.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

hoochie coochie man
Okrenuo sam ledja, bolje reći zadnjicu spomeniku jednom od najvećih lopina i cinika u istoriji srpske politike!


Ti stvarno pojma nemaš šta pričaš.



Zaboravio je da je ovaj bio i antisemita i kolaboracionista. Inače bi Fića verovatno i pantalone svukao i pokenjao mu se na spomenik.
predatortz predatortz 21:44 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,



Ti stvarno pojma nemaš šta pričaš.


Ako ćemo da analiziramo Filipov govor, on ne samo da je bio neurotičan nego i veoma bezobrazan prema samoj N1.
On je povod o rasprostranjenosti te TV na medijskom prostoru Srbije zloupotrebio da napadne crkvu, policiju, vojsku, verujući narod, lepeći im fašizam, mafijaško ponašanje i slične gluposti.
Potom je skup zloupotrebio za lični obračun sa RTS, pozivajući ljude da se umešaju u izbor rukovodstva te kuće, verovatno preporučujući sebe.
Sve u svemu, jedan jako bezobrazan nastup i zloupotreba ukazanog mu poverenja.
Nije ni čudo da su ovi sa N1, u tekstu o protestu isekli Filipov govor i iskopali par upotrebljivih rečenica.
nsarski nsarski 21:47 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Okrenuo sam ledja, bolje reći zadnjicu spomeniku jednom od najvećih lopina i cinika u istoriji srpske politike!


Tako je! Uostalom, ti si držao motivacioni govor narodu na trgu Marksa i Engelsa, koji je pod tim imenom za tebe bio i ostao, a ovaj spomenik je samo privremena devijacija ("desna skretanja" ) od pravog puta komunizma. ŽivIo Filipe!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Inače bi Fića verovatno i pantalone svukao i pokenjao mu se na spomenik.


I to biste ti i on smatrali mnogo mudrim činom, ne sumnjam uopšte.
predatortz predatortz 21:49 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

hoochie coochie man
Inače bi Fića verovatno i pantalone svukao i pokenjao mu se na spomenik.


I to biste ti i on smatrali mnogo mudrim činom, ne sumnjam uopšte.


Jbga, kad su pucali u freske, što i ovo ne bi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
hoochie coochie man
Inače bi Fića verovatno i pantalone svukao i pokenjao mu se na spomenik.


I to biste ti i on smatrali mnogo mudrim činom, ne sumnjam uopšte.


Jbga, kad su pucali u freske, što i ovo ne bi.


Ma malo me, kad sam pročitao, i pecnula ovolika glupost.

A posle shvatim da tako mogu samo neznalice da pričaju, oni koji su o Pašiću slušali od komunista, i to samo kao o političaru iz trule kraljevine, što podrazumeva samo najgore.

Da išta znaju, a ne znaju, da su čitali Slobodana Jovanovića (jesu klinac) znali bi da je Pašić i njegova ideologija poprilično bliska njihovim savovima.
Da su upavo on i njegovi radikali prvi uveli termin "crveni barjak" u poliitku Srbije, da im se list zvao samouprava, da su se oslanjali na narodne mase, dakle protiv estabišmenta, da su bili prva masovna radnička i seljačka pratija...

Ali kome to objašnajvati, Srkiju i Filipu....
highshalfbooze highshalfbooze 21:59 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
hoochie coochie man
Inače bi Fića verovatno i pantalone svukao i pokenjao mu se na spomenik.


I to biste ti i on smatrali mnogo mudrim činom, ne sumnjam uopšte.


Jbga, kad su pucali u freske, što i ovo ne bi.


I jahali popove, ne zaboravimo.
predatortz predatortz 22:00 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,


Ali kome to objašnajvati, Srkiju i Filipu...


Mene posebno zanima ova tvrdnja da je Pašić bio kolaboracionista.
predatortz predatortz 22:01 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

I jahali popove, ne zaboravimo


Da li su jahali to ne znam, ali ubijali jesu.
highshalfbooze highshalfbooze 22:03 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz

Ali kome to objašnajvati, Srkiju i Filipu...


Mene posebno zanima ova tvrdnja da je Pašić bio kolaboracionista.


Prvo je kolaborirao, pa je kolabrirao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Mene posebno zanima ova tvrdnja da je Pašić bio kolaboracionista.


Pa sve je bio.
Znaš kako su komunisti propovedali, čega god se setiš prilepi onome ko nije sa nama, i nema brale da ti iko zameri.
Ebeš činjenice, to je čist višak, a mogu i da smetaju.
Ispucavaj parole i super si.

E ta propoved ih je zajebala.
highshalfbooze highshalfbooze 22:04 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
I jahali popove, ne zaboravimo


Da li su jahali to ne znam, ali ubijali jesu.


Prvo su ih jahali, pa su ih posle ubijali, obrnuto nikako ne ide.
st.jepan st.jepan 22:11 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Da se razumemo, ja neke Filipove akcije razumem i podržavam. Recimo, ovo oko Pinkovog malog - treba im drmati kavez!

Misliš na blog o vraćanju slučaja Mitrović na ponovno suđenje, jer "nije jasno kojom je brzinom dečko vozio"? (možda i nije vozio prebrzo, pa da se sud ne ogeši). Tamo sam napisao na koji način bi se ta brzina mogla pouzdano utvrditi, a u međuvremenu, našao sam odgovarajući program, prisetio se matematike iz četvrtog osnovne, i tu brzinu (dabome skroz rekreativno) pouzdano utvrdio.

Dole su dva susedna frejma iz snimka sigurnosne kamere. Vremenska razlika između njih je 0,24 sekunde, dužina vozila je 446 cm, a udaljenje između prednjeg branika sa gornje fotke i zadnjeg branika sa donje fotke, procenio sam (na osnovu više parametara) na 100 do 120 cm.
Ako vas zanima, izračunajte.





P.S. Naravno, ta brzina je nešto manja od brzine u trenutku kontakta sa Andreom.
I zbog udarca, i zbog vrlo verovatnog refleksnog kočenja nakon udarca.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:34 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

A posle shvatim da tako mogu samo neznalice da pričaju, oni koji su o Pašiću slušali od komunista, i to samo kao o političaru iz trule kraljevine, što podrazumeva samo najgore.


Da, da, a i Ljotić Dimitrije je tako bio srpski Šindler. I o tome je pisao Politikin Zabavnik.

Nego, da te pitam, ne sećam se, jel Nedić beše rehabilitovan? I ako nije, otkud onda spomenik tom zlikovcu usred Beograda?
zemljanin zemljanin 22:38 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

zloupotrebio da napadne crkvu, policiju, vojsku, verujući narod, lepeći im fašizam, mafijaško ponašanje i slične gluposti.

kave veze ima verujuci narod sa osudom ponasanja crkve, policije i vojske (ako je tako Filip naveo)?
to kao da si napisao da su porodice policajaca i pripadnika vojske u depresiji i teskim bolovima jer je neko izjavio da su policija i vojsak deo rezima i da su samim tim - korumpirani ... i ne samo porodice nego i sira familja ...
mislim, stvarno
predatortz predatortz 22:42 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nego, da te pitam, ne sećam se, jel Nedić beše rehabilitovan? I ako nije, otkud onda spomenik tom zlikovcu usred Beograda?


Nije rehabilitovan, niti po meni ima razloga da bude.

Nego, ako nije tajna, gde je taj njegov spomenik u Beogradu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Da, da, a i Ljotić Dimitrije je tako bio srpski Šindler. I o tome je pisao Politikin Zabavnik.


A odakle si ti naučio da je Pašić bio lopov?
Garant da si to zaključio, i Filip, naravno, po sinu, za koga ste, opet naravno, prvi put saznali iz Bjelogrlićevog filma.

Ili imaš neki ozbiljniji izvor, posebno to za kolaboraciju?

Ili bi da se izvučeš iz priče o Pašiću, pošto shvataš u šta si dozvolio da te neznalica Filip uvali, skretanjem teme na Ljotića i Nedića.

Nemoj bre Srki da te propitam i o Ljotiću, ćuti bre :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:50 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
Nego, da te pitam, ne sećam se, jel Nedić beše rehabilitovan? I ako nije, otkud onda spomenik tom zlikovcu usred Beograda?


Nije rehabilitovan, niti po meni ima razloga da bude.

Nego, ako nije tajna, gde je taj njegov spomenik u Beogradu?


Nije tajna, vidi se i na snimku sa Fićinim izlaganjem, spomenik je na Trgu N. Pašića, ex. Marksa i Engelsa, tamo ispred Doma Sindikata, i bivših Novosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:53 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

A odakle si ti naučio da je Pašić bio lopov?


Nisam ja napisao da je bio lopov, za to ne znam, znam samo da je bio saradnik okupatora, kolaboracionista, znači samo dno dna, bar u mom nekom sistemu vrednosti. Čak je i ovako usrana država Srbija odbila rehabilitaciju (proverio sam u međuvremenu), a ima spomenik usred grada, tu odma pored ulice u kojoj su nacisti vešali ljude onomad.

A koji to Bjelogrlićev film pominješ?
st.jepan st.jepan 22:55 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

srdjan.pajic
predatortz
Nego, da te pitam, ne sećam se, jel Nedić beše rehabilitovan? I ako nije, otkud onda spomenik tom zlikovcu usred Beograda?

Nije rehabilitovan, niti po meni ima razloga da bude.
Nego, ako nije tajna, gde je taj njegov spomenik u Beogradu?

Nije tajna, vidi se i na snimku sa Fićinim izlaganjem, spomenik je na Trgu N. Pašića, ex. Marksa i Engelsa, tamo ispred Doma Sindikata, i bivših Novosti.

Greška, to je spomenik Pašiću.
angie01 angie01 22:57 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

mislim, stvarno


zemljanine, ako nisi vide, evo ti link sa snimkom, pa vidi lepo sam da je ovo ovde cisto tupljenje,

SNIMAK SA PROTESTA
predatortz predatortz 22:58 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Greška, to je spomenik Pašiću.


Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nisam ja napisao da je bio lopov, za to ne znam, znam samo da je bio saradnik okupatora, kolaboracionista,


Znaš li ti išta o Nikoli Pašiću jebote!?

Ej Srki, čovek je umro 1926 godine, a za vreme okupacije u kojoj je živeo je bio presdenik vlade (evo ti zanimnjivost) jedini premijer koji je tokom celog rata bio na toj funkciji, od svih država učesnica u ratu protiv centralnih sila (to su ti ona strana koja je poražena u prvom svetskom ratu, da i to naučiš)

predatortz predatortz 23:00 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nisam ja napisao da je bio lopov, za to ne znam, znam samo da je bio saradnik okupatora,


Ko, bre?
Nikoka Pašić?
Kog okupatora?
Austrougarske?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:01 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

hoochie coochie man
Nisam ja napisao da je bio lopov, za to ne znam, znam samo da je bio saradnik okupatora, kolaboracionista,


Znaš li ti išta o Nikoli Pašiću jebote!?

Ej Srki, čovek je umro 1926 godine, a za vreme okupacije u kojoj je živeo je bio presdenik vlade (evo ti zanimnjivost) jedini premijer koji je tokom celog rata bio na toj funkciji, od svih država učesnica u ratu protiv centralnih sila (to su ti ona strana koja je poražena u prvom svetskom ratu, da i to naučiš)



Sorry, mislim na Nedića sve vreme, jebo me Pašić.
st.jepan st.jepan 23:01 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
Greška, to je spomenik Pašiću.

Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.

Biva. Svakom se desi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:02 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Sorry, mislim na Nedića sve vreme, jebo me Pašić.


Ma more ebi se Srki :)
predatortz predatortz 23:03 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

st.jepan
predatortz
Greška, to je spomenik Pašiću.

Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.

Biva. Svakom se desi.


Možda Paji i Čkalji, kad su polagali sedmi u večernjoj.
Ovde ne bi trebalo nikome.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:08 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

hoochie coochie man
Da, da, a i Ljotić Dimitrije je tako bio srpski Šindler. I o tome je pisao Politikin Zabavnik.


A odakle si ti naučio da je Pašić bio lopov?
Garant da si to zaključio, i Filip, naravno, po sinu, za koga ste, opet naravno, prvi put saznali iz Bjelogrlićevog filma.

Ili imaš neki ozbiljniji izvor, posebno to za kolaboraciju?

Ili bi da se izvučeš iz priče o Pašiću, pošto shvataš u šta si dozvolio da te neznalica Filip uvali, skretanjem teme na Ljotića i Nedića.

Nemoj bre Srki da te propitam i o Ljotiću, ćuti bre :)


Iver ne pada daleko od klade:

https://www.zanimljivaistorija.com/2018/08/29/radomir-rada-pasic/

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana