Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Politika| Život

Vodvilj (i odagnana stvarnost)

loader RSS / 03.09.2019. u 19:14

Realpolitika deluje kao davna prošlost. Stvari su stigle do polarizovanja koje više ne trpi nijanse. Zato su raniji koncepti danas potpuno nefunkcionalni. Klasična politika je izgubila posao. Primat je dobila tehnificijelna politika, bezdušna, potpuno planirana, odljuđena. Recimo, induktivno, otkud rijaliti? Kao medijska pojava, da, ali pre svega kao društveni fenomen? Da li je neko to isforsirao zato što voli prost puk, i, onako altruistički, daje mu zabavu, ili kroz tu formu plasira nekakav svoj interes? U prvo ćemo teško poverovati. Onda, šta? Rijaliti ima zadatak da spusti nivo shvatanja života, nivo bavljenja stvarnošću, iliti da podigne nivo plićaštva, pojednostavljenja stvari i pojava, da agresiju nametne kao društveno prihvaćenu normu, da umesto dijaloga nametne oštru svađu i glumatanje, ... 

images?q=tbn:ANd9GcQjqpJb8GGnI1RM-33k4QQ3F5HCSHViU1w5Qi-I6PU5K7TvquIi 

To je idealna podloga za razvoj populizma (uz ostale društvene faktore, naravno). Ta vodvilj masa formirana na plitkim i ekstremnim shvatanjima i reakcijama najbolje prima kratke i jasne poruke populizma. Naravno da ovo brzo spiranje plodnog zemljišta radi brzinskog zadovoljavanja i prostog puka i populističke elite može trajati samo jedno relativno kratko vreme, nakon čega sledi zbrajanje teških posledica, ali upravo u ovakvom, banalno uspostavljenom sistemu vrednovanja - nema puno mesta za razmatranje budućih posledica. Srbija po tome nije jedina. Populizam i masovna banalizacija jesu skoro pa globalna pojava. Ipak, za razliku od velikog broja zemalja, pre svega zapadnog sveta, koji ima i druge rezerve i tehnološke varijacije, Srbija je u proteklih stotinak godina toliko resursa potrošila da nema više nimalo mesta za ova brza trošenja tkiva radi kratkoročnog zadovoljenja određenih grupa.

vaudeville_03.jpg 

U ovakvoj interakciji, kobnoj, populista se stropoštava u još veće samozadovoljstvo zbog osećanja uspeha i u još veće ludilo, više ne razabirajući šta je stvarnost, a šta sopstvena propaganda, dok puk stiče još jači utisak da se odlučuje njegovom neprikosnovenom („narodnom“) voljom. Tako populista i populus, u početku procesa po definiciji, a i stvarnosno razdvojeni sa jedne strane na političku elitu i tehnokratiju, koja je visoko gore, i, sa druge strane, masu, koja je sasvim dole, koja strepi u neuglednim budžacima stvarnosti (dobar njen deo je i u dubokom potpalublju) - u narednoj fazi zdušno nastupaju ka istom, „opštedobrobitnom“ cilju i, jednog časa, neumitno će se kroz demagogiju i samodemagogiju poistovetiti, spojiti u istoj tački, odavno projektovanoj, pobedničkoj tački. Kad se ova dva elementa suprotnog naboja spoje, kao nula i faza, sistem će se raspasti. U suštini, to je šteta na dug rok. Parcijalno, politički gledajući, takav akt će se posmatrati kao korist, jer je jedna od početka krajnje neproduktivna i loša opcija propala, ostavila priliku za one bolje varijante, pa se tu ne može isključiti izvesno, dnevno zadovoljstvo, međutim, šteta je tada već tolika da će biti potreban enormno dug rok da se stvari nekako oporave i ponovo budu kadre da hodaju. Srbija je tih raspada sistema imala previše. Za to vreme je većina suseda otišla dalje, a o razvijenim zemljama nećemo ni da govorimo. Kakva je, s obzirom na sve to, perspektiva? Da li uopšte ostaje nekakva perspektiva?    



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nepopustljiv nepopustljiv 20:10 03.09.2019

M'da!

'Ja na konju, oni dole,
Bog te jebo, što me vole!'

Ja se za sadašnjost ne bih mnogo sekirao.
Iz prostog razloga, što će biti još gore.
loader loader 21:32 03.09.2019

Re: M'da!

sadašnjost

Ona je već prošlost.
Pa, msm, kao inflacija ...

nask nask 22:51 03.09.2019

Re: M'da!

što će biti još gore.

Naravno. Matorimo i sve je gore. Hvala Bogu.
mentol mentol 00:52 04.09.2019

Re: M'da!

loader
u ovakvom, banalno uspostavljenom sistemu vrednovanja - nema puno mesta za razmatranje budućih posledica.

nask nask 22:50 03.09.2019

Za sve su krivi Oni

Rekao bih da se pre radi o oportunizmu, mentalnoj lenjosti i prostom diletantizmu Zapadne politike i samih političara, naročito posle završetka hladnog rata, što ih je navelo na neviđenu aroganciju i cinizam prema biračima. Populizam je samo (relativno neartikulisana) reakcija na navedeno i naravno pritom se koristi svima lako razumljivim temama bez obzira na intelektualnu zrelost ili kognitivnu sposobnost birača. Meni pojava populizma nije iznenađujuća koliko bi me iznenadilo da ga ne kidnapuju današnji centri moći (koji nisu ni u parlamentima ni u vladama) za ostvarivanje svojih interesa. A rijaliti? Jbg, naletelo im ko kec na desetku. Slučajno se našao u pravo vreme na pravom mestu. Nikakva namera ili zavera. Kao i svaka druga zaraza više sjebe organizam sa narušenim imunim sistemom, gde naravno mislim na ove naše prostore.
loader loader 06:46 04.09.2019

Re: Za sve su krivi Oni

Populizam je samo (relativno neartikulisana) reakcija na navedeno

To navedeno stoji, nije sporno, ali populizam je tu (da ne ulazimo čega je on sve posledica, jer će biti predugo), i, pošto je tu, koristi se kao oružje, kao tehnika za postizanje cilja. Populizam kao pojava nije ništa novo, naravno, samo što je danas ta zajednička laž dostigla neslućene razmere i po širini dejstva, i po dubini dejstva. Za Srbiju je populizam (obostrano laganje populiste i populusa i sveopšta iracionalizacija) nešto što je posebno pogubno, s obzirom da je imuni sistem do te mere istrošen da sve teže izdržava ove vrste trošenja i hodanja u mestu.
nepopustljiv nepopustljiv 07:39 04.09.2019

Re: Za sve su krivi Oni

nask
Rekao bih da se pre radi o oportunizmu, mentalnoj lenjosti i prostom diletantizmu Zapadne politike i samih političara, naročito posle završetka hladnog rata, što ih je navelo na neviđenu aroganciju i cinizam prema biračima. Populizam je samo (relativno neartikulisana) reakcija na navedeno i naravno pritom se koristi svima lako razumljivim temama bez obzira na intelektualnu zrelost ili kognitivnu sposobnost birača. Meni pojava populizma nije iznenađujuća koliko bi me iznenadilo da ga ne kidnapuju današnji centri moći (koji nisu ni u parlamentima ni u vladama) za ostvarivanje svojih interesa. A rijaliti? Jbg, naletelo im ko kec na desetku. Slučajno se našao u pravo vreme na pravom mestu. Nikakva namera ili zavera. Kao i svaka druga zaraza više sjebe organizam sa narušenim imunim sistemom, gde naravno mislim na ove naše prostore.

Ja se ne bih mnogo brinuo za ove naše prostore - o tome neka brine Filip i Jugosloveni.
No - da ne skrećemo mnogo temu.
mariopan mariopan 12:41 04.09.2019

Re: Za sve su krivi Oni

rijaliti? Jbg, naletelo im ko kec na desetku. Slučajno se našao u pravo vreme na pravom mestu. Nikakva namera ili zavera. Kao i svaka druga zaraza više sjebe organizam sa narušenim imunim sistemom, gde naravno mislim na ove naše prostore.

Mislim da grešiš, itekako je zla namera i zavera.
Daj puku hleba i igara dok vlastodržci ne obave sve svoje prljave poslove, koje će taj glupavi puk da plati svojom kožom, ali dok to sazna biće im tako spržen mozak da će sa veseljem ponovo izglasati hleba i igara.
I iste vlastodržce ili bar da liče, jer za bolje neće znati.

Podmuklo zar ne?
nask nask 19:47 04.09.2019

Re: Za sve su krivi Oni

Za Srbiju je populizam

Moj komentar se odnosi na moderni populizam generalno, pošto slučajno živim u zemlji u kojoj se isti reinkarnirao u liku Pima Fortajna, Bog da mu dušu prosti, i koja je napravila prvi (moderni) rijaliti šou devedesetih. A ona poslednja rečenica o zarazi i imunom sistemu jeste tu da naglasi da slične pojave kod nas lako metastaziraju do totalnog ludila.
Ja se ne bih mnogo brinuo za ove naše prostore

Pa ti si prvi počeo sa kuknjavom.

Daj puku hleba i igara

Ništa novo pod nebeskom kapom, od vremena Rima gde je hleb bukvalno džabe deljen narodu i ulaznica za gladiatorske igre bila besplatna. Rijalti kao takav je samo slučajno tu, da ga nema bilo bi nešto drugo. Slučaj, kao genetska mutacija koja se nasleđuje.
loader loader 12:01 06.09.2019

Re: Za sve su krivi Oni

A ona poslednja rečenica o zarazi i imunom sistemu jeste tu da naglasi da slične pojave kod nas lako metastaziraju do totalnog ludila.


Da.
Zato i kažem ono, da je za Srbiju, sa oslabljenim imunološkim sistemom, ta pojava danas naročito pogubna.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:55 03.09.2019

Iako nisam potpuno

siguran koja je tvoja krajnja poenta - mozda dodam na ovu tvoju litaniju.
Upiranje prsta u "rijaliti" je futile excercize - to je posledica, ne uzrok.

I hajde da gledamo samo Srbiju... I mean - rest of the world is their problem, right?

So...
PMM - ako zaista zelimo da razumemo Srbiju danas (vaznije, sutra) - trebalo bi da se fokusiramo na trendove.
Neko pametan je rekao "nije vazno gde si, vazno je gde idesh".

I ako to uzmemo za nash fokus - onda vidimo prilichno scary situaciju: Trendovi osipanja vrednosnog sistema, kulturnog i civilizacijskog modela, Ekonomije, diskursa, drushtvenih standarda(!), Drushtvenih i Drzavnih institucija, bioloshkog potencijala, i (najvaznije) POVERENJA u sve gore navedeno, su NEGATIVNI.
I imaju DECENIJSKI momentum.

So, to augment above wisdom: It's not where you are, but where you're going AND how far along are you on that path.

Na kraju - kada dodamo i "vinjetu" povrshinskog drushtvenog komuniciranja koji postavlja drushveni "baseline" (mediji, entertainment, etc) - gde spada i primer "rijalitija" - vidimo da su procesi associated with the above mentioned trends - in ACCELERATION.

So, to augment the above-augmented wisdom (one last time): "It's not where you are, but where you're going and how far along are you on that path, AND how fast you're moving".

OK, da ne pametujem mnogo - as I was accused of it few times (pre nego shto sam overio pasosh) - i da (probam da) odgovorim na tvoje poslednje pitanje: "Da li uopste ostaje nekakva perspektiva?"

Perspektiva, po sebi, uvek postoji. Mozda ne ona koju bi neko prizeljkivao - ali postoji.
Ne jedna, nego nekoliko.
I sve ochigledne "perspektive" trenutno izgledaju mrachno i depresivno.

Ali, shto opet neko reche - "zivot je zajebana rabota" - i iznenadjenja, chak i dramatichna i pozitivna su uvek (relativno) moguca...

Ukoliko... ukapiramo gde smo, gde idemo - i onda to uporedimo sa onim gde bi trebalo da budemo i gde zelimo da osvanemo - i onda donesemo neke lichne/privatne/personal odluke...

Koliko je to verovatno i moguce? Well... izgleda sve neverovatnije i nemogucnije kako prodje svaki minut, sat, dan...

Ali... I u ovo chvrsto verujem - neko je rekao da "zivot uvek nadje put" - i kako mi je pouzdanje u NAS veoma slabashno, uzdam se u to. Ma shta to znachilo.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:25 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Edit
loader loader 06:58 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

iako nisam potpuno
siguran koja je tvoja krajnja poenta

Poenta je previsoka zastupljenost populizma i enormno trošenje budućnosti Srbije.

- mozda dodam na ovu tvoju litaniju.

To je uvek dobrodošlo

Upiranje prsta u "rijaliti" je futile excercize - to je posledica, ne uzrok.

Naravno da je rijaliti posledica (nebrojeno velikog broja faktora), ali je istovremeno i generator daljih posledica.

Neko pametan je rekao "nije vazno gde si, vazno je gde idesh".

Da. Stoga i jeste tu ona poslednja rečenica u postu.

Ukoliko... ukapiramo gde smo, gde idemo - i onda to uporedimo sa onim gde bi trebalo da budemo i gde zelimo da osvanemo - i onda donesemo neke lichne/privatne/personal odluke...
Koliko je to verovatno i moguce? Well... izgleda sve neverovatnije i nemogucnije kako prodje svaki minut, sat, dan...

Post je jedan od načina da se pokuša sa kapiranjem gde smo, a neizostavno se rađa posledično pitanje - koji su izlazi i kuda ići, ako ovo ne valja.

Ali... I u ovo chvrsto verujem - neko je rekao da "zivot uvek nadje put" - i kako mi je pouzdanje u NAS veoma slabashno, uzdam se u to. Ma shta to znachilo.

To se može upotrebiti kao sveopšti zaključak svih iskustava iz života. Za konkretnu situaciju malo pomaže (jedino kao ono da nada poslednja umire, što je toliko ušlo u rutinu da više skoro ništa i ne znači u praksi). Mora se reagovati na svakom koraku konkretno - svešću o tome da čamac ide ka vodopadu, a onda i načinima da se nekako preusmeri. To svako može da radi, polazeći od sebe. Recimo, ne klik na tabloidne portale, ne kanali gde traje rijaliti, obavestiti i komšije o zarazi ... i svašta drugo :)

Hvala na lepom komentaru.
loader loader 07:00 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

cane.srbljanovic
Edit


Eto, počelo je da se radi nešto

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:23 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Post je jedan od načina da se pokuša sa kapiranjem gde smo, a neizostavno se rađa posledično pitanje - koji su izlazi i kuda ići, ako ovo ne valja.


Moj point je da je lako videti "gde smo". Nije to neki rocket-science - otvorish ochi et voila!
Vazniji (najvazniji) deo je - gde smo to krenuli?
I submit that we have no f*n clue where we're going, or why. More importantly - that we never honestly asked a question "Where the FUCK do we wanna go?".

A, gde smo!? That part is easy, if one has eyes and ears.

I, chini mi se, dok god mi ne ukapiramo par osnovnih stvari - pitanje da li ce cela nacija da klikce na rijalitije ili tabloide ili whatever, je irelevantno.
nepopustljiv nepopustljiv 07:47 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

cane.srbljanovic
siguran koja je tvoja krajnja poenta - mozda dodam na ovu tvoju litaniju.
Upiranje prsta u "rijaliti" je futile excercize - to je posledica, ne uzrok.

I hajde da gledamo samo Srbiju... I mean - rest of the world is their problem, right?

So...
PMM - ako zaista zelimo da razumemo Srbiju danas (vaznije, sutra) - trebalo bi da se fokusiramo na trendove.
Neko pametan je rekao "nije vazno gde si, vazno je gde idesh".

I ako to uzmemo za nash fokus - onda vidimo prilichno scary situaciju: Trendovi osipanja vrednosnog sistema, kulturnog i civilizacijskog modela, Ekonomije, diskursa, drushtvenih standarda(!), Drushtvenih i Drzavnih institucija, bioloshkog potencijala, i (najvaznije) POVERENJA u sve gore navedeno, su NEGATIVNI.
I imaju DECENIJSKI momentum.

So, to augment above wisdom: It's not where you are, but where you're going AND how far along are you on that path.

Na kraju - kada dodamo i "vinjetu" povrshinskog drushtvenog komuniciranja koji postavlja drushveni "baseline" (mediji, entertainment, etc) - gde spada i primer "rijalitija" - vidimo da su procesi associated with the above mentioned trends - in ACCELERATION.

So, to augment the above-augmented wisdom (one last time): "It's not where you are, but where you're going and how far along are you on that path, AND how fast you're moving".

OK, da ne pametujem mnogo - as I was accused of it few times (pre nego shto sam overio pasosh) - i da (probam da) odgovorim na tvoje poslednje pitanje: "Da li uopste ostaje nekakva perspektiva?"

Perspektiva, po sebi, uvek postoji. Mozda ne ona koju bi neko prizeljkivao - ali postoji.
Ne jedna, nego nekoliko.
I sve ochigledne "perspektive" trenutno izgledaju mrachno i depresivno.

Ali, shto opet neko reche - "zivot je zajebana rabota" - i iznenadjenja, chak i dramatichna i pozitivna su uvek (relativno) moguca...

Ukoliko... ukapiramo gde smo, gde idemo - i onda to uporedimo sa onim gde bi trebalo da budemo i gde zelimo da osvanemo - i onda donesemo neke lichne/privatne/personal odluke...

Koliko je to verovatno i moguce? Well... izgleda sve neverovatnije i nemogucnije kako prodje svaki minut, sat, dan...

Ali... I u ovo chvrsto verujem - neko je rekao da "zivot uvek nadje put" - i kako mi je pouzdanje u NAS veoma slabashno, uzdam se u to. Ma shta to znachilo.


Сагласан !

Posebno sa boldovanim.
Jer - očekivanje da MI sami nešto uradimo je iluzorno, posebno kada pogledamo potencijal toga MI.
Između ostalih, ko smo to MI - Endži, Frihend, Bili, Filip ... pa šta bi čovek sa njima mogao da oposli?! A Gedža ne može sve sam.
Kamo sreće da nam je više Gedža!

Dakle, rešenje će, kao i uvek, biti trivijalno - gotovo matematičko.
Kada stvar (ili kako već nazvati ovo u čemu vegetiramo) dostigne svoj vrhunac, nužno sledi kolaps.
I tu se mi nećemo nimalo pitati.
loader loader 10:01 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Vazniji (najvazniji) deo je - gde smo to krenuli?

Upravo zbog pojave koja je osnova posta - mi ne znamo gde smo, niti znamo da li smo i kuda smo krenuli, ili kuda bismo krenuli.

nepopustljiv nepopustljiv 10:05 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

loader
Vazniji (najvazniji) deo je - gde smo to krenuli?

Upravo zbog pojave koja je osnova posta - mi ne znamo gde smo, niti znamo da li smo i kuda smo krenuli, ili kuda bismo krenuli.


Šta to znači!?
Liči mi na frazetine.
loader loader 10:11 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Šta to znači!?
Liči mi na frazetine.

Čak ni ne liči. Ali, hajde, neka bude, u smislu da svako ima pravo na svoju imaginaciju.
Dakle, znači da je to odgovor naono "vazniji (najvazniji) deo je - gde smo to krenuli?" - odgovor koji glasi "mi ne znamo gde smo, niti znamo da li smo i kuda smo krenuli, ili kuda bismo krenuli".
Ništa nerazumljivo. Pitanje (ne)saglasnosti oko toga jeste nešto drugo i svako ima svoju percepciju. I dobro je da percepcija ovde ima raznih. Ukrštanje percepcija glača sočivo.
nepopustljiv nepopustljiv 11:20 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

loader
Šta to znači!?
Liči mi na frazetine.

Čak ni ne liči. Ali, hajde, neka bude, u smislu da svako ima pravo na svoju imaginaciju.
Dakle, znači da je to odgovor naono "vazniji (najvazniji) deo je - gde smo to krenuli?" - odgovor koji glasi "mi ne znamo gde smo, niti znamo da li smo i kuda smo krenuli, ili kuda bismo krenuli".
Ništa nerazumljivo. Pitanje (ne)saglasnosti oko toga jeste nešto drugo i svako ima svoju percepciju. I dobro je da percepcija ovde ima raznih. Ukrštanje percepcija glača sočivo.

Vauuuuu!

Ja oduvek znam ko sam!
I ne idem nigde.
loader loader 11:49 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Vauuuuu!

Ja oduvek znam ko sam!
I ne idem nigde.


Dobro
Barem jedan koji zna ko je
mariopan mariopan 13:03 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

... I u ovo chvrsto verujem - neko je rekao da "zivot uvek nadje put" - i kako mi je pouzdanje u NAS veoma slabashno, uzdam se u to. Ma shta to znachilo.

I ja se uzdam u nas ma šta to značilo jer nemam drugi oslonac. Nas obične ljude koji će, svako u svom okruženju, da počnu da popravljaju pokvarene stvari, pojave u društvu, ponašanje na ulici, u kolektivu, školi, okruženju...

Uzdam se da će ljudi shvatiti da to što moramo da popravimo neće niko osim nas da uradi, ni umesto nas.

Ako je cela država uništena kao što jeste onda to samo znači da ćemo imati mnogo posla. Ne znači da se posao ne može odraditi.

A znače i male stvari.

Ako pokupite đubre oko vaše zgrade.
Ako opomenete decu da se ne tuku iako nisu vaši.
Ako ustupite mesto u prevozu ili na šalteru staroj osobi ili trudnici.
Itd...itd

Normalnošću protiv nenormalnosti?
mirelarado mirelarado 13:31 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

A znače i male stvari.

Ako pokupite đubre oko vaše zgrade.
Ako opomenete decu da se ne tuku iako nisu vaši.
Ako ustupite mesto u prevozu ili na šalteru staroj osobi ili trudnici.
Itd...itd

Normalnošću protiv nenormalnosti?


I ja mislim da je to jedino što nam preostaje. Da negujemo ljubaznost u ophođenju, da svoj posao, ma koji bio, obavljamo najbolje što možemo, a kao što kaže mr Loader, da ceo taj estradni i politički rijaliti stavimo na ignore.
nepopustljiv nepopustljiv 14:51 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mirelarado
A znače i male stvari.

Ako pokupite đubre oko vaše zgrade.
Ako opomenete decu da se ne tuku iako nisu vaši.
Ako ustupite mesto u prevozu ili na šalteru staroj osobi ili trudnici.
Itd...itd

Normalnošću protiv nenormalnosti?


I ja mislim da je to jedino što nam preostaje. Da negujemo ljubaznost u ophođenju, da svoj posao, ma koji bio, obavljamo najbolje što možemo, a kao što kaže mr Loader, da ceo taj estradni i politički rijaliti stavimo na ignore.

Malo li je!?
mariopan mariopan 16:26 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mirelarado
A znače i male stvari.

Ako pokupite đubre oko vaše zgrade.
Ako opomenete decu da se ne tuku iako nisu vaši.
Ako ustupite mesto u prevozu ili na šalteru staroj osobi ili trudnici.
Itd...itd

Normalnošću protiv nenormalnosti?


I ja mislim da je to jedino što nam preostaje. Da negujemo ljubaznost u ophođenju, da svoj posao, ma koji bio, obavljamo najbolje što možemo, a kao što kaže mr Loader, da ceo taj estradni i politički rijaliti stavimo na ignore.

Tako je.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:39 04.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan
... I u ovo chvrsto verujem - neko je rekao da "zivot uvek nadje put" - i kako mi je pouzdanje u NAS veoma slabashno, uzdam se u to. Ma shta to znachilo.

I ja se uzdam u nas ma šta to značilo jer nemam drugi oslonac. Nas obične ljude koji će, svako u svom okruženju, da počnu da popravljaju pokvarene stvari, pojave u društvu, ponašanje na ulici, u kolektivu, školi, okruženju...

Uzdam se da će ljudi shvatiti da to što moramo da popravimo neće niko osim nas da uradi, ni umesto nas.

Ako je cela država uništena kao što jeste onda to samo znači da ćemo imati mnogo posla. Ne znači da se posao ne može odraditi.

A znače i male stvari.

Ako pokupite đubre oko vaše zgrade.
Ako opomenete decu da se ne tuku iako nisu vaši.
Ako ustupite mesto u prevozu ili na šalteru staroj osobi ili trudnici.
Itd...itd

Normalnošću protiv nenormalnosti?


Lepo, bash lepo @mariopan.
Posao se moze odraditi - pretty much bilo koji - AKO postoji konsenzus medju nama da je TO posao koji smo svi committed to do.
BTW - male stvari (koje si izlistao) imaju VELIKO znachenje - one zajedno kazu da smo DECENT people.
And decent people mogu i uradice ANYTHING they AGREE to do together.
So... Vizija/Ideja->Konsenzus->Character->Success.

I ne svidja mi se "normalnoscu protiv nenormalnosti"...
How about "Jasnocom protiv konfuzije"?

nepopustljiv nepopustljiv 07:41 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

cane.srbljanovic
mariopan
... I u ovo chvrsto verujem - neko je rekao da "zivot uvek nadje put" - i kako mi je pouzdanje u NAS veoma slabashno, uzdam se u to. Ma shta to znachilo.

I ja se uzdam u nas ma šta to značilo jer nemam drugi oslonac. Nas obične ljude koji će, svako u svom okruženju, da počnu da popravljaju pokvarene stvari, pojave u društvu, ponašanje na ulici, u kolektivu, školi, okruženju...

Uzdam se da će ljudi shvatiti da to što moramo da popravimo neće niko osim nas da uradi, ni umesto nas.

Ako je cela država uništena kao što jeste onda to samo znači da ćemo imati mnogo posla. Ne znači da se posao ne može odraditi.

A znače i male stvari.

Ako pokupite đubre oko vaše zgrade.
Ako opomenete decu da se ne tuku iako nisu vaši.
Ako ustupite mesto u prevozu ili na šalteru staroj osobi ili trudnici.
Itd...itd

Normalnošću protiv nenormalnosti?


Lepo, bash lepo @mariopan.
Posao se moze odraditi - pretty much bilo koji - AKO postoji konsenzus medju nama da je TO posao koji smo svi committed to do.
BTW - male stvari (koje si izlistao) imaju VELIKO znachenje - one zajedno kazu da smo DECENT people.
And decent people mogu i uradice ANYTHING they AGREE to do together.
So... Vizija/Ideja->Konsenzus->Character->Success.

I ne svidja mi se "normalnoscu protiv nenormalnosti"...
How about "Jasnocom protiv konfuzije"?


Lagana digresija - mariopan je ona.
mariopan mariopan 09:57 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Posao se moze odraditi - pretty much bilo koji - AKO postoji konsenzus medju nama da je TO posao koji smo svi committed to do.
BTW - male stvari (koje si izlistao) imaju VELIKO znachenje - one zajedno kazu da smo DECENT people.


Ljudi to već rade. Neki ljudi, nevidljivi, oni koji nikad neće biti na TV

Zahvaljujući nekim vrednim i pristojnim ljudima još uvek možemo da živimo skoro kao sav normalan svet, inače bi ovo propadanje bilo mnogo brže i bolnije.

U istoriji se ovakva propast dešava periodično a uzroci mogu biti razni, od ratova do prirodnih uništenja poplavama, zemljotresima, ekonomskim slomom, ili pljačkom enormnih razmera, kao kod nas.

Ljudi su se uvek oporavili i izgradili neki život. Ne brzo ni lako ali nisu stali dok nisu sebi izgradili neki pristojan oblik života. Tako ćemo i mi.


Imala sam priliku da vidim iznutra kako radi medicinski tim na Hirurgiji 1 u Urgentnom centru u Beogradu. Svi do jednog, počevši od prijemnog šaltera do hirurga i medicinskih sestara i tehničara radili su vrhunski, stručno i savesno, ne zaboravljajući ni ono ljudsko, utehu i razumevanje za pacijente i rodbinu.
Bila sam pacijent. (Dobro sam ne brinite.)
Ali, kada hirurg zove od kuće telefonom u nedelju uveče da čuje od sestre kako je meni da vidi da li može sutra da me otpusti kući to je malo više od njegove profesionalne obaveze? Mlade sestre i tehničari za koje bih rekla da su još deca rade savršeno stručno,

Svakog dana u prorežimskim novinama vlast objavljuje oglase za zapošljavanje naših medicinara u Nemačkoj sa kompletnim izveštajima kolika će im biti plata, ne bi li na taj način u zemlju upumpala doznake i rešili se gomile nezadovoljnih koji će kad tad tražiti normalne uslove za rad i platu dostojnu čoveka.

Ovi koje pominjem i hvalim nigde nisu otišli. Oni svoj posao rade vrhunski zato što su takvi. Oni bi takvi bili i da se sve oko njih ruši.
Tako rade i neki nastavnici po školama, neki čistači ulica, neke sudije i advokati, neki radnici i seljaci...oni će da poprave sve što je pokvareno samo treba sačekati da se ovo čudo uruši u sebe jer spolja ga ništa više ne može srusšiti. Mi svi moramo da uradimo svako koliko može u skladu sa svojim snagama i uverenjima.
Nije rijaliti svima spržio mozak. Niti je hleba i igara svima krajnji cilj. Tu leži moja nada.
mariopan mariopan 09:58 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan je ona.

nepopustljiv nepopustljiv 11:08 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan
Posao se moze odraditi - pretty much bilo koji - AKO postoji konsenzus medju nama da je TO posao koji smo svi committed to do.
BTW - male stvari (koje si izlistao) imaju VELIKO znachenje - one zajedno kazu da smo DECENT people.


Ljudi to već rade. Neki ljudi, nevidljivi, oni koji nikad neće biti na TV

Zahvaljujući nekim vrednim i pristojnim ljudima još uvek možemo da živimo skoro kao sav normalan svet, inače bi ovo propadanje bilo mnogo brže i bolnije.

U istoriji se ovakva propast dešava periodično a uzroci mogu biti razni, od ratova do prirodnih uništenja poplavama, zemljotresima, ekonomskim slomom, ili pljačkom enormnih razmera, kao kod nas.

Ljudi su se uvek oporavili i izgradili neki život. Ne brzo ni lako ali nisu stali dok nisu sebi izgradili neki pristojan oblik života. Tako ćemo i mi.


Imala sam priliku da vidim iznutra kako radi medicinski tim na Hirurgiji 1 u Urgentnom centru u Beogradu. Svi do jednog, počevši od prijemnog šaltera do hirurga i medicinskih sestara i tehničara radili su vrhunski, stručno i savesno, ne zaboravljajući ni ono ljudsko, utehu i razumevanje za pacijente i rodbinu.
Bila sam pacijent. (Dobro sam ne brinite.)
Ali, kada hirurg zove od kuće telefonom u nedelju uveče da čuje od sestre kako je meni da vidi da li može sutra da me otpusti kući to je malo više od njegove profesionalne obaveze? Mlade sestre i tehničari za koje bih rekla da su još deca rade savršeno stručno,

Svakog dana u prorežimskim novinama vlast objavljuje oglase za zapošljavanje naših medicinara u Nemačkoj sa kompletnim izveštajima kolika će im biti plata, ne bi li na taj način u zemlju upumpala doznake i rešili se gomile nezadovoljnih koji će kad tad tražiti normalne uslove za rad i platu dostojnu čoveka.

Ovi koje pominjem i hvalim nigde nisu otišli. Oni svoj posao rade vrhunski zato što su takvi. Oni bi takvi bili i da se sve oko njih ruši.
Tako rade i neki nastavnici po školama, neki čistači ulica, neke sudije i advokati, neki radnici i seljaci...oni će da poprave sve što je pokvareno samo treba sačekati da se ovo čudo uruši u sebe jer spolja ga ništa više ne može srusšiti. Mi svi moramo da uradimo svako koliko može u skladu sa svojim snagama i uverenjima.
Nije rijaliti svima spržio mozak. Niti je hleba i igara svima krajnji cilj. Tu leži moja nada.

Lajk!
Mariopan za predsednika.

Usput - malopre sam, slučajno, pošto televizor ionako stalno drnda, video scenu (serija 'Vratiće se rode') kada Ekser (Dragan Bjelogrlić) dovodi nekoga dečkića da ga ostavi u dom - i potom, kada ga je ostavio, kako plače.
I setio sam se tebe - i plakao.
A sa druge strane mi bilo drago!
nikvet pn nikvet pn 11:39 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan

Ljudi to već rade. Neki ljudi, nevidljivi, oni koji nikad neće biti na TV

Zahvaljujući nekim vrednim i pristojnim ljudima još uvek možemo da živimo skoro kao sav normalan svet, inače bi ovo propadanje bilo mnogo brže i bolnije.

U istoriji se ovakva propast dešava periodično a uzroci mogu biti razni, od ratova do prirodnih uništenja poplavama, zemljotresima, ekonomskim slomom, ili pljačkom enormnih razmera, kao kod nas.

Ljudi su se uvek oporavili i izgradili neki život. Ne brzo ni lako ali nisu stali dok nisu sebi izgradili neki pristojan oblik života. Tako ćemo i mi.

...

Ovi koje pominjem i hvalim nigde nisu otišli. Oni svoj posao rade vrhunski zato što su takvi. Oni bi takvi bili i da se sve oko njih ruši.

...

Mi svi moramo da uradimo svako koliko može u skladu sa svojim snagama i uverenjima.
Nije rijaliti svima spržio mozak. Niti je hleba i igara svima krajnji cilj. Tu leži moja nada.


Браво Мариопан, потписујем.

(Увек је добро видети те опет)
mariopan mariopan 12:02 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

nikvet pn
mariopan

Ljudi to već rade. Neki ljudi, nevidljivi, oni koji nikad neće biti na TV

Zahvaljujući nekim vrednim i pristojnim ljudima još uvek možemo da živimo skoro kao sav normalan svet, inače bi ovo propadanje bilo mnogo brže i bolnije.

U istoriji se ovakva propast dešava periodično a uzroci mogu biti razni, od ratova do prirodnih uništenja poplavama, zemljotresima, ekonomskim slomom, ili pljačkom enormnih razmera, kao kod nas.

Ljudi su se uvek oporavili i izgradili neki život. Ne brzo ni lako ali nisu stali dok nisu sebi izgradili neki pristojan oblik života. Tako ćemo i mi.

...

Ovi koje pominjem i hvalim nigde nisu otišli. Oni svoj posao rade vrhunski zato što su takvi. Oni bi takvi bili i da se sve oko njih ruši.

...

Mi svi moramo da uradimo svako koliko može u skladu sa svojim snagama i uverenjima.
Nije rijaliti svima spržio mozak. Niti je hleba i igara svima krajnji cilj. Tu leži moja nada.


Браво Мариопан, потписујем.

(Увек је добро видети те опет)



mariopan mariopan 12:06 05.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

I setio sam se tebe - i plakao


loader loader 12:11 06.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan
... Svakog dana u prorežimskim novinama vlast objavljuje oglase za zapošljavanje naših medicinara u Nemačkoj sa kompletnim izveštajima kolika će im biti plata, ne bi li na taj način u zemlju upumpala doznake i rešili se gomile nezadovoljnih koji će kad tad tražiti normalne uslove za rad i platu dostojnu čoveka.


Auh ..!

Ovo je već teška zavera protiv visokih funkcionera! Ima i zakon o tome.
Može biti da vam ilegalno donosimo "Vreme", ili "Danas" prilikom posete vaspitno-popravnom zavodu "Uža Srbija" gde ćete uz besplatan obrok i postelju imati i obavezu pažljivog gledanja dnevnika, naročito u prvih 10-15 minuta njegovog nepokolebljivog trajanja.




PS. - Daleko bilo


Nije rijaliti svima spržio mozak. Niti je hleba i igara svima krajnji cilj. Tu leži moja nada.


Oni su pelcer.
mariopan mariopan 16:25 06.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Može biti da vam ilegalno donosimo "Vreme", ili "Danas" prilikom posete vaspitno-popravnom zavodu "Uža Srbija" gde ćete uz besplatan obrok i postelju imati i obavezu pažljivog gledanja dnevnika, naročito u prvih 10-15 minuta njegovog nepokolebljivog trajanja.



Danas čitam redovno a posebno volim odlične karikature Koraksa. Gledam PLjIŽ i slatko se smejem. To je mrvica normalnosti i zahvalna sam i na tome, ja sam skromna ne treba mi puno. RTS, šta to beše?

Onaj pelcer treba negovati da nam ne uvene.
loader loader 20:04 06.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

RTS, šta to beše?




tasadebeli tasadebeli 08:42 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan


RTS, šta to beše?




Немој тако.



Није РТС само Вучић. (ЛИНК)



Па онда имаш Радио Београд 3...



Или, нпр, телевизија РТС:









Е, сад... Ако неко мери РТС искључиво по његовом информативном програму и Дневнику у пола осам као да смо у ЈНА зато што су му рекли да то тако треба, то је већ други пар опанака.


Хоћу рећи, Мариопан, треба мало гледати својим очима и мало мислити својом главом.

Једино тако се може победити ријалитизација наше свакодневнице у RL коју бездушно спроводи плутократија у овој Србији само формално подељена на "власт" и "опозицију", тек да се власи не досете.


Уосталом, верујем да си ово што ти говорим слушала и од Грка када одеш тамо јер је код њих исто то на сцени.

Барем ја такве разговоре често водим са Грцима када сам на Тасосу.


EDIT: Рекох већ Фуксу, али нисам теби. Сад, пре месец дана, почетком августа, на плажи Металија поред Лименарије на Тасосу, тамо где је био стари рудник, био политички скуп грчке ККЕ.

Баш сам се лепо ишћакулао тамо са неким људима на ове теме.

Тасос је већ деценијама лево.
nepopustljiv nepopustljiv 08:47 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

tasadebeli

...

Е, сад... Ако неко мери РТС искључиво по његовом информативном програму и Дневнику у пола осам као да смо у ЈНА зато што су му рекли да то тако треба, то је већ други пар опанака.


Хоћу рећи, Мариопан, треба мало гледати својим очима и мало мислити својом главом.

Једино тако се може победити ријалитизација наше свакодневнице у RL коју бездушно спроводи плутократија у овој Србији само формално подељена на "власт" и "опозицију".


Уосталом, верујем да си ово што ти говворим слушала и од Грка када одеш тамо јер је код њих исто то на сцени.

Nego čime da se meri Taso - nego informativnim programom?!
A informativni program RTS je za poluidiote.
No - nije to specifičnost RTS-a.
A što se tiče sugestije koju si dao Mariopan - da misli svojom glavom ... nepotrebna je.
tasadebeli tasadebeli 09:04 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

nepopustljiv

Nego čime da se meri Taso - nego informativnim programom?!



А зашто бисмо, Чарли, једну телевизију мерили искључиво њеним дневницима и вестима?

Постоји толико тога поред на Јавном сервису, тј. РТС...

Зар није и то пут којим можемо да превазиђемо ријалитизацију српске свакодневнице?

Успут, ти рече да ти тв дрнда у кући по читав дан?

То је у Србији почело са преношењем "за цео свет" пада Чаушескуа у Румунији. Захваљујући надасве виспреном Филипу Давиду.

Пре тога су се телевизори у Србији укључивали на само пар сати дневно.

Хоћу да ти кажем, Чарли, искључи мало телевизор и почни да га укључујеш само онда када заиста хоћеш нешто да гледаш.

И то је такође важан корак у превазилажењу ријалитизације свакодневног живота у Србији.

Моја сестра избацила тв из куће. Ја још увек нисам. Тешко се одричем преноса фудбала и ватерпола, а успут, тражећи то по програмској шеми нађем и емисије попут овог Ћертићевог Балкана или Миљковићевог Пута у будућност.









Ти си ме ономад давио како треба да гледам Ољу Бећковић и нови Утисак недеље?

Ма заболе ме и за Ољу и за Утисак, право да ти кажем.

Не може се ту ништа паметно чути, а неурозе расту, расту, расту, мржња се подстиче подстиче, подстиче,...

Јбт, Чарли, мућни главом, мојне да ме разочараваш и ти!




nepopustljiv nepopustljiv 09:11 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

tasadebeli

...

Успут, ти рече да ти тв дрнда у кући по читав дан?
...


Da.
Drnda ceo dan - ali drnda samo slika - ton je uglavnom isključen.
A slika drnda zbog toga što ne volim da mi kvadratni metar prostora bude crn.
No - mi se razlikujemo u tome kako neke stvari vrednujemo.
A ja RTS vrednujem po onom najvažnijem - a to je informativni program.
Ostalo može da bude pozlaćeno - to ne može da ih izvadi sa dna dna na kojem su.
tasadebeli tasadebeli 09:20 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

nepopustljiv
tasadebeli

...

Успут, ти рече да ти тв дрнда у кући по читав дан?
...


Da.
Drnda ceo dan - ali drnda samo slika - ton je uglavnom isključen.
A slika drnda zbog toga što ne volim da mi kvadratni metar prostora bude crn.
No - mi se razlikujemo u tome kako neke stvari vrednujemo.
A ja RTS vrednujem po onom najvažnijem - a to je informativni program.
Ostalo može da bude pozlaćeno - to ne može da ih izvadi sa dna dna na kojem su.



ОК.

Свако то треба према себи да одреди.

Смем да ти препоручим једн књигу?










Ти мислиш да ја без разлога вазда овде по Блогу Б92 пуштам Запу?





mariopan mariopan 09:21 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

био политички скуп грчке ККЕ.



Oni su dobro organizovani i disciplinovani i to se videlo na svim demonstracijama po Atini, i važe za ozbiljnu političku stranku. Nisam pitala decu da li ih još uvek vodi ona žena kakosezvaše l, Paparaga?

A što se tiče RTSa, ne gledam ih godinama i ne znam šta imaju na programu. Kad pretrčavam daljincem redovno naletim na hiljaditu reprizu "Srećnih ljudi" i serija ili filmova koje su toliko puta prikazane da su mi se smučili.

Dnevnik ne gledam uopšte, isto godinama. Ne mogu sebe da nateram da otrpim onoliku gomilu sranja da bih na kraju videla vremensku prognozu.

Na ostalim srpskim kanalima ili je rijaliti ili pornografija u ružičastom negližeu zvana muzika i pevanje a zapravo pred kamerama svršavaju polugole cajke koje mjauču ko mačke u februaru.
To zovu muzički program.

I onda gledam Sulejmana.
Imaju lepe žene koje nose lepe haljine, imaju strašno zgodnog glumca (Malkočoglu), imaju nesposobnog Sulejmana kome Hurem pamet popila pa ne znam kako je stigao da osvoji pola sveta?
I "pohodi" su im uslađeni, ko kad izviđači izađu na ledinu i podignu šatore a svi se okolo prepadnu pa se sami predaju bez kapi krvi ( sablje su bile samo rekvizit i tada)
I robinje su im u haremu srećne, lepo obučene, sila zlata na svakoj, dobijale i platu pa i štrajkovale ako ih ne plate...milina.
Znaš da je bajka ali šareno je, može da se gleda baš zato.

Evo danas baš čekam da vidim jesu li sultanije spletkama doakale toj zmiji Hurem i jel' se Sulejman zato upropastio i izgubio onoliko carstvo, a ne da i dalje verujem kako su ga svi porobljeni, p i naši preci, herojski savladali na bojnom polju?

Istorija bre.
nepopustljiv nepopustljiv 09:27 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

tasadebeli
nepopustljiv
tasadebeli

...

Успут, ти рече да ти тв дрнда у кући по читав дан?
...


Da.
Drnda ceo dan - ali drnda samo slika - ton je uglavnom isključen.
A slika drnda zbog toga što ne volim da mi kvadratni metar prostora bude crn.
No - mi se razlikujemo u tome kako neke stvari vrednujemo.
A ja RTS vrednujem po onom najvažnijem - a to je informativni program.
Ostalo može da bude pozlaćeno - to ne može da ih izvadi sa dna dna na kojem su.



ОК.

Свако то треба према себи да одреди.

Смем да ти препоручим једн књигу?


...


Smeš!
Ali slaba vajda.
Ne čitam više knjige. Ponekada sa police uzmem neku iz elektronike, fizike, nekog programiranja - ali više samo radi 'dobrih starih vremena' - i da vidim onaj silni šareniš - jer sam čitao knjige sa setom drvenih olovaka u boji pri ruci.
Čemu!?
Draže mi je dobro nadjebavanje na blogu (i šire).
Životnije, inspirativnije.
Naravno - uz uslov da su blogeri čemu.
A ne smarači tipa Endži, Pajić i slični (izvinjavam se onima koje sam ispustio).
tasadebeli tasadebeli 09:30 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

nepopustljiv
tasadebeli
nepopustljiv
tasadebeli

...

Успут, ти рече да ти тв дрнда у кући по читав дан?
...


Da.
Drnda ceo dan - ali drnda samo slika - ton je uglavnom isključen.
A slika drnda zbog toga što ne volim da mi kvadratni metar prostora bude crn.
No - mi se razlikujemo u tome kako neke stvari vrednujemo.
A ja RTS vrednujem po onom najvažnijem - a to je informativni program.
Ostalo može da bude pozlaćeno - to ne može da ih izvadi sa dna dna na kojem su.



ОК.

Свако то треба према себи да одреди.

Смем да ти препоручим једн књигу?


...


Smeš!
Ali slaba vajda.
Ne čitam više knjige. Ponekada sa police uzmem neku iz elektronike, fizike, nekog programiranja - ali više samo radi 'dobrih starih vremena' - i da vidim onaj silni šareniš - jer sam čitao knjige sa setom drvenih olovaka u boji pri ruci.
Čemu!?
Draže mi je dobro nadjebavanje na blogu (i šire).
Životnije, inspirativnije.
Naravno - uz uslov da su blogeri čemu.
A ne smarači tipa Endži, Pajić i slični (izvinjavam se onima koje sam ispustio).




Ех, а и ти си баш неки избирљиве природе!

Не мислим при томе на књиге и остале медије, него на Блог Б92.
shone shone 09:34 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Da.
Drnda ceo dan - ali drnda samo slika - ton je uglavnom isključen.
A slika drnda zbog toga što ne volim da mi kvadratni metar prostora bude crn.
No - mi se razlikujemo u tome kako neke stvari vrednujemo


Šta ti je život. Meni crko ekran pa mi radi samo ton. E sad da li se to može nazvati televizorom ili je postao radio aparat i da li sam u obavezi da plaćam TV pretplatu živ nisam


mariopan mariopan 09:43 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Taso, i meni tv radi ceo dan uglavnom zato što sam sama.

Informativni program bi trebalo da me informiše a ne da me ponižava servirajući mi ono što ni pas sa maslom ne bi progutao.

Poštedim sebe i usput properem uši svaki put kada pretrčim RTS i odem na neki drugi kanal, bilo koji drugi kako već očajni ljudi rade.

Znači gledam prirodu, putopise, kuvanje, serije (Ubistva u Midsomeru, Sulejman..) filmove makar bile i stote reprize, nat.geografiju, istoriju...i mada je i to dosadno ipak uspeva da me uspava i da me ič ne potrese ni iznervira što je najbitniji kvalitet koji RTS nema.

Inače, mislim svojom glavom, oduvek.
tasadebeli tasadebeli 09:47 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan

Evo danas baš čekam da vidim jesu li sultanije spletkama doakale toj zmiji Hurem i jel' se Sulejman zato upropastio i izgubio onoliko carstvo, a ne da i dalje verujem kako su ga svi porobljeni, p i naši preci, herojski savladali na bojnom polju?




Ма какви савладали, наши преци му били десна рука у походима!

Знаш ко је смислио да се Сулејман, пошто је током опсаде Сигета отегао папке, балсамује и препарира и свакога дана, све док је трајала опсада, износи на канабе () испред чадора на врху брда да би га војска у долини видела, те да толику људску масу не би захватила паника због смрти Вође?








Него Рокселана и Махидевран, курвештије једне, узеле султана под своје, на крају су му и до(х)акале!

Чак су га одвојиле и натерале га да катилферманише свог најбољег другара Ибрахима (пореклом Грка, сина рибара с неког сиромашног грчког острва који је прешао у ислам и доспео на врх државе - што волим када дође човек са села у град, па се обогати!).

Да није било ових наших око Сулејмана (у једном тренутку од пет везира на Дивану само један је био Турчин, остала четворица Срби и Арбанаси), не би то царство ни опстало све до 20. века.

Мајку им курвањску харемску!






(Чарли, попиј прво валеријан капљице, па тек онда гледај клип.)




nepopustljiv nepopustljiv 09:50 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan
Taso, i meni tv radi ceo dan uglavnom zato što sam sama.

Informativni program bi trebalo da me informiše a ne da me ponižava servirajući mi ono što ni pas sa maslom ne bi progutao.

Poštedim sebe i usput properem uši svaki put kada pretrčim RTS i odem na neki drugi kanal, bilo koji drugi kako već očajni ljudi rade.

Znači gledam prirodu, putopise, kuvanje, serije (Ubistva u Midsomeru, Sulejman..) filmove makar bile i stote reprize, nat.geografiju, istoriju...i mada je i to dosadno ipak uspeva da me uspava i da me ič ne potrese ni iznervira što je najbitniji kvalitet koji RTS nema.

Inače, mislim svojom glavom, oduvek.

Mariopan - pronađi seriju Endeavour ... ili po naški 'Mladi inspektor Mors'.
Mislim da se kanal zove Epic drama - ili tako nekako.
tasadebeli tasadebeli 09:54 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

nepopustljiv
mariopan
Taso, i meni tv radi ceo dan uglavnom zato što sam sama.

Informativni program bi trebalo da me informiše a ne da me ponižava servirajući mi ono što ni pas sa maslom ne bi progutao.

Poštedim sebe i usput properem uši svaki put kada pretrčim RTS i odem na neki drugi kanal, bilo koji drugi kako već očajni ljudi rade.

Znači gledam prirodu, putopise, kuvanje, serije (Ubistva u Midsomeru, Sulejman..) filmove makar bile i stote reprize, nat.geografiju, istoriju...i mada je i to dosadno ipak uspeva da me uspava i da me ič ne potrese ni iznervira što je najbitniji kvalitet koji RTS nema.

Inače, mislim svojom glavom, oduvek.

Mariopan - pronađi seriju Endeavour ... ili po naški 'Mladi inspektor Mors'.
Mislim da se kanal zove Epic drama - ili tako nekako.




Ау, бре, људи, па сви смо ми сами у животу. Сами смо се и родили. Чак и близанци иако то не изгледа тако на први поглед.

Не замерите ми што вам овде нешто попујем, али обоје сте ми драги људи на Блогу Б92.

(Они који ми нису драги на Блогу Б92 су на тастеру ignore.)


mariopan mariopan 10:17 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

nepopustljiv
mariopan
Taso, i meni tv radi ceo dan uglavnom zato što sam sama.

Informativni program bi trebalo da me informiše a ne da me ponižava servirajući mi ono što ni pas sa maslom ne bi progutao.

Poštedim sebe i usput properem uši svaki put kada pretrčim RTS i odem na neki drugi kanal, bilo koji drugi kako već očajni ljudi rade.

Znači gledam prirodu, putopise, kuvanje, serije (Ubistva u Midsomeru, Sulejman..) filmove makar bile i stote reprize, nat.geografiju, istoriju...i mada je i to dosadno ipak uspeva da me uspava i da me ič ne potrese ni iznervira što je najbitniji kvalitet koji RTS nema.

Inače, mislim svojom glavom, oduvek.



Mariopan - pronađi seriju Endeavour ... ili po naški 'Mladi inspektor Mors'.
Mislim da se kanal zove Epic drama - ili tako nekako.


Gledam i to.

I baš je super, onako starinski, samo svojom pameću rešava zločine.
mariopan mariopan 10:29 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Чак су га одвојиле и натерале га да катилферманише свог најбољег другара Ибрахима (пореклом Грка, сина рибара с неког сиромашног грчког острва који је прешао у ислам и доспео на врх државе - што волим када дође човек са села у град, па се обогати!).

Да није било ових наших око Сулејмана (у једном тренутку од пет везира на Дивану само један је био Турчин, остала четворица Срби и Арбанаси), не би то царство ни опстало све до 20. века.

Stvarno?

Kad je pogubio Ibrahima baš mi je bilo krivo, tako mu i treba kad svog najboljeg čoveka pogubi iz čiste sujete, zasenio gospodara a to se ne sme.

A naših na divanu nema. Jedan je Hrvat i to ona zmija Rustem, jedan je Albanac i to pesnik zaljubljen u mladu sultanovu kćer, prelepu devojku, i njemu nesrećnom zapretili skudanjem glave pa je svoju ljubav morao odbaciti, da plačeš kad to vidiš. Ostali nisu iz naših krajeva, ili su Grci ili odasvud po svetu.
Jedino kad su udavali jednu robinju pevali su na lošem srpskom "Sejdefu majka budila", to je jedino iz naših krajeva koliko ja pratim seriju.

A znam koliko je naših ljudi bilo tamo i baš se čudim da ih u seriji ni ne pominju. Petsto godina je petsto godina, čudo bi bilo da ih nema.
mariopan mariopan 10:31 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Ау, бре, људи, па сви смо ми сами у животу. Сами смо се и родили.

Pa ne žalim se, u najboljem sam društvu.
tasadebeli tasadebeli 17:28 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan
Чак су га одвојиле и натерале га да катилферманише свог најбољег другара Ибрахима (пореклом Грка, сина рибара с неког сиромашног грчког острва који је прешао у ислам и доспео на врх државе - што волим када дође човек са села у град, па се обогати!).

Да није било ових наших око Сулејмана (у једном тренутку од пет везира на Дивану само један је био Турчин, остала четворица Срби и Арбанаси), не би то царство ни опстало све до 20. века.

Stvarno?

Kad je pogubio Ibrahima baš mi je bilo krivo, tako mu i treba kad svog najboljeg čoveka pogubi iz čiste sujete, zasenio gospodara a to se ne sme.

A naših na divanu nema. Jedan je Hrvat i to ona zmija Rustem, jedan je Albanac i to pesnik zaljubljen u mladu sultanovu kćer, prelepu devojku, i njemu nesrećnom zapretili skudanjem glave pa je svoju ljubav morao odbaciti, da plačeš kad to vidiš. Ostali nisu iz naših krajeva, ili su Grci ili odasvud po svetu.
Jedino kad su udavali jednu robinju pevali su na lošem srpskom "Sejdefu majka budila", to je jedino iz naših krajeva koliko ja pratim seriju.

A znam koliko je naših ljudi bilo tamo i baš se čudim da ih u seriji ni ne pominju. Petsto godina je petsto godina, čudo bi bilo da ih nema.



Коме ћеш више да верујеш, турској серији или Радовану Самарџићу?

Пази, да је Радованов син Никола у питању, па и да те разумем када би се двоумила.


Али за Радована који је окапао по архивима од Вијене до Константинопоља...

Узгред, то што је Рустем-паша Опуковић из католичке породице из Скрадина који је постао део Војне крајине која се данас налази на територији Хрватске, то уопште не значи да је Рустем-паша био Хрват.


У Скрадину је сједиште истоимене парохије Српске православне цркве. Парохија Скрадин припада Архијерејском намјесништву шибенском у саставу Епархије далматинске. У Скрадину се налази храм Српске православне цркве Св. Спиридон, саграђен 1687. године, оштећена у рату 1991—1995. године, као и црква Св. Петке, која се налази на гробљу у Скрадину, саграђена тридесетих година 20. вијека.



Зна се ко је чувао границу према Турцима на територији данашње Хрватске. Загорски дудеци и регице сигурно нису били граничари.







Ја бих ту био опрезнији са тим изјавама да је Рустем-паша био Хрват по националности јербо се само на Балкану у цијели свијет националност додељује према вероисповести и нигде другде.

А и Хрватска се дели на Загорје, Славонију и Далмацију, зар не?









Хоћу рећи, буди опрезна. Те харемске национално-верске зврчке на Балкану су зајебана ствар.


Не рачунају Јевреји за џабе порекло искључиво према мајци. Рачунање према оцу је, сестро-брате, врло непоуздан податак. Само мајка зна ко је отац детета које је родила. А у појединим случајевима чак ни она не зна у шта сам се више пута уверио радећи у школи са децом. И њиховим родитељима.










Pa ne žalim se, u najboljem sam društvu.




То ти ка'ем!


shone shone 18:57 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Зна се ко је чувао границу према Турцима на територији данашње Хрватске. Загорски дудеци и регице сигурно нису били граничари


Zna se, čuvali,sačuvali pa dobili nogom v rit ( u prev.- u bulju )
Šta je bilo jebilo da vidimo šta nam je činit.
tasadebeli tasadebeli 19:01 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

shone
Зна се ко је чувао границу према Турцима на територији данашње Хрватске. Загорски дудеци и регице сигурно нису били граничари


Zna se, čuvali,sačuvali pa dobili nogom v rit ( u prev.- u bulju )
Šta je bilo jebilo da vidimo šta nam je činit.



За почетак... Идемо даље!










shone shone 19:10 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

За почетак... Идемо даље!




Idemo mi sigurno u a znaš i gde, a moguće da smo već i stigli.

Pusti tu zajebanciju nego reci ti meni prijatelju jel celer daje slatkoću paprikašu ili se to neko zahebava pošto celer i nema neki procenat šećera?
Tamo se krv proliva oko karamelizovanja i celera. Beš Turke, daj prvo biznis plan,viziju,misiju pa onda idemo dalje.
U Kinšasu.
tasadebeli tasadebeli 21:56 07.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

shone

Idemo mi sigurno u a znaš i gde, a moguće da smo već i stigli.



Ја сам приметио да се увече увек некако вратим у онај исти кревет из којег сам тог јутра пошао. Тако да никада не знам да ли сам пошао или сам дошао.


Pusti tu zajebanciju nego reci ti meni prijatelju jel celer daje slatkoću paprikašu ili se to neko zahebava pošto celer i nema neki procenat šećera?



Знам да целер лечи висок претисак, а да ли може да се карамелизује к'о першун и мирођија, то не знам.


Tamo se krv proliva oko karamelizovanja i celera. Beš Turke, daj prvo biznis plan,viziju,misiju pa onda idemo dalje.



Од 19,5 учесника већ има 7 жртава опресије над слободном мишљу и слободном речи. Чуо сам тако од комшилука...

onda idemo dalje.

U Kinšasu.



Ц, јок море!

У Каракас.
mariopan mariopan 03:34 08.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

shone
За почетак... Идемо даље!




Idemo mi sigurno u a znaš i gde, a moguće da smo već i stigli.

Pusti tu zajebanciju nego reci ti meni prijatelju jel celer daje slatkoću paprikašu ili se to neko zahebava pošto celer i nema neki procenat šećera?
Tamo se krv proliva oko karamelizovanja i celera. Beš Turke, daj prvo biznis plan,viziju,misiju pa onda idemo dalje.
U Kinšasu.

Ko stavlja celer u paprikaš?

Iju!
mariopan mariopan 03:38 08.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Узгред, то што је Рустем-паша Опуковић из католичке породице из Скрадина који је постао део Војне крајине која се данас налази на територији Хрватске, то уопште не значи да је Рустем-паша био Хрват.


On sam u seriji kaže da je Hrvat.

Zato ti i kažem da nema naših, pokrstili, prepravili istoriju, preveslali nas i u buđavoj seriji.
tasadebeli tasadebeli 07:56 08.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

mariopan
Узгред, то што је Рустем-паша Опуковић из католичке породице из Скрадина који је постао део Војне крајине која се данас налази на територији Хрватске, то уопште не значи да је Рустем-паша био Хрват.


On sam u seriji kaže da je Hrvat.

Zato ti i kažem da nema naših, pokrstili, prepravili istoriju, preveslali nas i u buđavoj seriji.









Ништа ново под капом небеском.

Мада ја то, Мариопан, и разумем. Те уметничке слободе. (Као што, рецимо, писци и песници не морају уопште да поштују правопис ако је то у сврху њихове уметности - Црњански и стављање запета, нпр.)

Ни у Монтевидео бог те видео није све баш онако како је било јер сам о самом догађају слушао од очевидаца, тј, сведока и учесника. Па се Бјела мало истриповао као и сценариста Срђан Драгојевић (воле људи фузбал а не знају га, исто као и ја, јбг, до имбецилности) јербо су занат учили од старог доброг Мака(вејева) који им је показао како се то ради у Холивуду.

Јебеш чињенице када су другачија правила писања приче коју ће публика да купује.

Исто важи и за Сенке над Балканом.


И сам сценариста те серије, Дејан Стојиљковић (Константиново раскршће) за свој последњи роман, "Олујни бедем", у којем је приказана битка на Плочнику три године пре Косовске битке у којој су ови наши скењали Турке, каже да о бици на Плочнику буквално постоји записан само један једини ред из тог времена (заборавих где), па се тако он довијао и ту битку у којој су Турци изгубили 12 000 људи, а ми врло мало, решио да прикаже као ону победу Германа над Римљанима у шумама Германије када су Германи увукли римску колону у "тунел" у шуми и скењлаи 4 римске легије, па је Август после тога очајно завапио:"Варе, Варе, врати ми моје легије!"

Стојиљковић је онда, у недостатку историјских података, битку на Плочнику приказао баш као ту победу Германа над Римљанима скоро миленијум и по раније.



Марко Аурелије се појавио на историјској сцени пар стотина година после Августа и тек је он потпуно покорио Германе.


Тако да ја Турцима не замерам те уметничке слободе у серији Сулејман Величанствени. Надам се само да нису злонамерне и са политичко-политикантско-кафанским циљевима. А ако и јесу, ваљда ће то они образовани међу Србима умети и да препознају. Барем ови који нису студирали на приватним ултрамегасуперсоник бејза тренд универзитетима.








Била је у једном тренутку на последњем Шарскијевом блогу (Хирошима) занимљива прича о томе ко верује историји приказаној у холивудским филмовима. А они су прави мајстори у томе, ови Турци са Сулејманом их само копирају.

Сад си ме подсетила како смо се својевремено као студенти зезали за једну епизоду Кадијевићеве серије "Вук Караџић" када Гала Виденовић, тада врло популарна и морала је да јој се нађе улога у серији јер је преко њеног тате ишао један део финансија за снимање те наше вероватно, занатски гледано, и најбоље урађене серије до сада у историји наше телевизије, на почетку Првог српског устанка у опанцима и народној ношњи тог времена утрчава у колибу негде у Вуковом родном Јадру и виче на најчистијем београдском са све оним развлачењем неких самогласника (баезваезе):

"Баеж'те, тетка, ево иду Турци јаеботе!!!"

(Јбг, Гала је све своје улоге играла као у Балу на води. Али нема везе, зато се добро удала. Ми смо четверац С кормиларом.)


Кажем ти, уметничке слободе.

На крају крајева, зар нам задужени и плаћени за то не спинују и сваодневне вести на медијима које гледамо, зар политичари не спинују причајући нам о светлој будућности, зар нас "трговачки путници" у том свету не лажу сваки дан иако ми гледамо својим очима шта се догађа, а они нам ипак испинују све то у жељи да код нас изазову одређену реакцију?

Па зашто то исто онда не би радили и уметници?


Па ово су шаокови, јаеботе!







shone shone 10:04 08.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

"Баеж'те, тетка, ево иду Турци јаеботе!!!"


Jesu sve tetke brzo trčale?
mariopan mariopan 10:16 08.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Тако да ја Турцима не замерам те уметничке слободе у серији Сулејман Величанствени. Надам се само да нису злонамерне и са политичко-политикантско-кафанским циљевима. А ако и јесу, ваљда ће то они образовани међу Србима умети и да препознају. Барем ови који нису студирали на приватним ултрамегасуперсоник бејза тренд универзитетима.

Ni ja im ne zameram, morali su od nečega da naprave seriju da se narod zabavi, i meni je zanimljivo i malo naivno. Podržavam umetničke slobode, naravno, nekad ispadnu bolje od originala, zabavnije za gledaoce a to im je i cilj.


На крају крајева, зар нам задужени и плаћени за то не спинују и сваодневне вести на медијима које гледамо, зар политичари не спинују причајући нам о светлој будућности, зар нас "трговачки путници" у том свету не лажу сваки дан иако ми гледамо својим очима шта се догађа, а они нам ипак испинују све то у жељи да код нас изазову одређену реакцију?


Da, mantra je veruj njima a ne svojim očima.
loader loader 16:58 08.09.2019

Re: Iako nisam potpuno

Jesu sve tetke brzo trčale?


Ne.
Teče su bile brže


Черевићан Черевићан 00:54 04.09.2019

тко умије....

Da li uopšte ostaje nekakva perspektiva?

perspectivus.... .......вазда преостаје
да ли планирана или нас ....заскочи,
но без бриге .........опуштено само
свакој форми Народ наш .....доскочи
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:00 04.09.2019

Re: тко умије....

Черевићан
Da li uopšte ostaje nekakva perspektiva?

perspectivus.... .......вазда преостаје
да ли планирана или нас ....заскочи,
но без бриге .........опуштено само
свакој форми Народ наш .....доскочи


E josh da je u desetercu, pa da te slavimo kao slepog guslara.
loader loader 07:00 04.09.2019

Re: тко умије....

E josh da je u desetercu,


To i jeste deseterac,
samo u haiku varijaciji.
Da nas i svet razume.
Jer deseterac samo mi imamo i samo ga mi razumemo.
Dakle, Čer zna šta radi, jer ima propagandni plan.

shone shone 07:20 04.09.2019

Re: тко умије....

E josh da je u desetercu, pa da te slavimo kao slepog guslara.



Trebalo je to da napišeš na engleskom, dobilo bi na težini.

Inače je fantastično što u jednoj rečenici mešaš jezike.
Baš ye do Eggs!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:25 04.09.2019

Re: тко умије....

shone
E josh da je u desetercu, pa da te slavimo kao slepog guslara.



Trebalo je to da napišeš na engleskom, dobilo bi na težini.

Inače je fantastično što u jednoj rečenici mešaš jezike.
Baš ye do Eggs!


Tako je Shone, sokole.
Vazno je da se ti i ja dobro razumemo, a na kom jeziku - nije toliko vazno, jel da da si to mislio?

A ja tebe, Shone, dobro znam. Znam vas napamet, daleko vam lepa kuca.
shone shone 13:17 04.09.2019

Re: тко умије....

Vazno je da se ti i ja dobro razumemo,


Teško da se razumemo ali only opuschteno, hau jes not.

你好

Nǐ hǎo

P.S. Blizu ti bila lepa kuća.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:28 04.09.2019

Re: тко умије....

shone
Vazno je da se ti i ja dobro razumemo,


Teško da se razumemo ali only opuschteno, hau jes not.

你好

Nǐ hǎo

P.S. Blizu ti bila lepa kuća.


Ma razumem ja tebe sokole.
Ali to nije dovoljno dobro. Mozesh ti bolje.
shone shone 20:01 04.09.2019

Re: тко умије....

Ma razumem ja tebe sokole.
Ali to nije dovoljno dobro. Mozesh ti bolje.


Nemo' se ljutiš ništa lično na lik i delo, samo reakcija na pojavu uopšteno, a ako si doživeo kao....znaš... onda što bi reko Čarli - izvini.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:38 04.09.2019

Re: тко умије....

shone
Ma razumem ja tebe sokole.
Ali to nije dovoljno dobro. Mozesh ti bolje.


Nemo' se ljutiš ništa lično na lik i delo, samo reakcija na pojavu uopšteno, a ako si doživeo kao....znaš... onda što bi reko Čarli - izvini.


Ma ne ljutim se sokole. Samo chekam da neko/neki mladi iskochi i krene drugachije.

A doziveo sam shta sam doziveo - kao i pola/vecina Srba - dovoljno za dva-tri "normalna" zivota.

Aj ti uzdravlje, and do better.
klik23 klik23 15:45 06.09.2019

Re: тко умије....


Eto,
od igračke plačke.

shone shone 16:27 06.09.2019

Re: тко умије....

Eto,
od igračke plačke.




Umjesto dobrog naslova.

http://blog.b92.net/text/27764/Sto-smo-blogovali---blogovali-smo/




milisav68 milisav68 17:52 06.09.2019

Re: тко умије....

Obavesto moderatora, debeli prsti :)
loader loader 20:06 06.09.2019

Re: тко умије....

Obavesto moderatora, debeli prsti :)


Auh ...
Građanska svest, građanska policija ... Sve smo bliži eUsrbiji

loader loader 20:09 06.09.2019

Re: тко умије....

shone

Umjesto dobrog naslova.


Naslov priču kvari,
narod priču vari,
varioci idu u Nemačku,
a zavarivači im je pravo, neprerušeno ime.
U to ime,
umesto naslova:

sove su carevi - neviđeno lepe, ekonomski korisne i plemenito tajnovite ptice.


milisav68 milisav68 20:33 06.09.2019

Re: тко умије....

loader
Obavesto moderatora, debeli prsti :)


Auh ...
Građanska svest, građanska policija ... Sve smo bliži eUsrbiji


Ma mnogo prizemnije, slab signal u svim delovima zemlje, skrol na nove komentare na telefonu, i eto belaja.

Debeli prsti su najkraće, i svima razumljivo objašnjenje.
loader loader 22:59 06.09.2019

Re: тко умије....

belaja

Belaja?
Pa, odmah treba reći, da ne traćimo tastature
shone shone 23:22 06.09.2019

Re: тко умије....

sove su carevi - neviđeno lepe, ekonomski korisne i plemenito tajnovite ptice.


Apsolutno.
tasadebeli tasadebeli 08:16 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
E josh da je u desetercu, pa da te slavimo kao slepog guslara.



Trebalo je to da napišeš na engleskom, dobilo bi na težini.

Inače je fantastično što u jednoj rečenici mešaš jezike.
Baš ye do Eggs!




Balls?









Само да припитам, је л' беше Ђилас у време Боте са својом продукцијском кућом увео ријалитије у медијски простор Србије одакле су се елегантно и нечујно преселили у RL Србије?

Данас је Ђилас званично самопрокламована опозиција ријалитијима, је л' да?




shone shone 09:12 07.09.2019

Re: тко умије....

Само да припитам, је л' беше Ђилас у време Боте са својом продукцијском кућом увео ријалитије у медијски простор Србије одакле су се елегантно и нечујно преселили у RL Србије?


Pričaj Amerikanski da te ceo svijet umije da razumije.
Olakšavajuća okolnost je što je tu bilo i elemenata obrazovnog programa. Ambivalentano sam benevolentan po tom pitanju tako da moram sa rezigacijom da odbacim sve insinuacije.

shone shone 09:17 07.09.2019

Re: тко умије....

Balls?


White kidneys što bi rekli majstori bakine kuhinje.
nepopustljiv nepopustljiv 09:19 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
Само да припитам, је л' беше Ђилас у време Боте са својом продукцијском кућом увео ријалитије у медијски простор Србије одакле су се елегантно и нечујно преселили у RL Србије?


Pričaj Amerikanski da te ceo svijet umije da razumije.
Olakšavajuća okolnost je što je tu bilo i elemenata obrazovnog programa. Ambivalentano sam benevolentan po tom pitanju tako da moram sa rezigacijom da odbacim sve insinuacije.


Molim prevod!
tasadebeli tasadebeli 09:29 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
Само да припитам, је л' беше Ђилас у време Боте са својом продукцијском кућом увео ријалитије у медијски простор Србије одакле су се елегантно и нечујно преселили у RL Србије?


Pričaj Amerikanski da te ceo svijet umije da razumije.
Olakšavajuća okolnost je što je tu bilo i elemenata obrazovnog programa. Ambivalentano sam benevolentan po tom pitanju tako da moram sa rezigacijom da odbacim sve insinuacije.






Naši su pametnije glupi,imaju bolje proteze i lepše su ružni.

tasadebeli tasadebeli 09:57 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
Balls?


White kidneys što bi rekli majstori bakine kuhinje.




Ти са овим коментаром да одеш тамо код Зиликаке, знаш!
shone shone 10:07 07.09.2019

Re: тко умије....

Ти са овим коментаром да одеш тамо код Зиликаке, знаш!


Već sam tamo na zapršci ( sa Čarlijem) i zvao sam te da podignemo gledanost na 666. Promaklo ti il' neš da se odazoveš.
shone shone 10:11 07.09.2019

Re: тко умије....

Molim prevod!


Uff al ajd da pokušam.

Bullseye trilogija

http://blog.b92.net/text/28049/Bullseye--3---Praktikum/
tasadebeli tasadebeli 10:31 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
Ти са овим коментаром да одеш тамо код Зиликаке, знаш!


Već sam tamo na zapršci ( sa Čarlijem) i zvao sam te da podignemo gledanost na 666. Promaklo ti il' neš da se odazoveš.



Извини, али нисам тамо данас ни улазио. Данас ми је Лоудеров дан у календару. Уживам у џезијани, блузу и разговору с драгим људима.

Намера ми је да тамо пребројим учеснике када се тај Зиликакин блог буде закључао (синоћ нас је тамо заједно са мном било 19).

Број коментара не гледам, но ако сматраш да треба да га дотерамо до тог броја зарад ритуалног месечног прања и чишћења савести и морала на Блогу Б92, могу да ти се придружим...

Ако баш морам.
shone shone 10:52 07.09.2019

Re: тко умије....

Број коментара не гледам, но ако сматраш да треба да га дотерамо до тог броја зарад ритуалног месечног прања и чишћења савести и морала на Блогу Б92, могу да ти се придружим...

Ако баш морам.


M' zezam se. Najavljuju oluju popodne pa mi zahebali pecanje.
Improvizacija je u toku uslovljena metaboličkim potrebama.


tasadebeli tasadebeli 10:58 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
Број коментара не гледам, но ако сматраш да треба да га дотерамо до тог броја зарад ритуалног месечног прања и чишћења савести и морала на Блогу Б92, могу да ти се придружим...

Ако баш морам.


M' zezam se. Najavljuju oluju popodne pa mi zahebali pecanje.
Improvizacija je u toku uslovljena metaboličkim potrebama.








Разумем те. Ни мени данас не игра Чукарички, али барем зато игра репрезентација са Португалом.



nepopustljiv nepopustljiv 11:20 07.09.2019

Re: тко умије....

tasadebeli

...

Разумем те. Ни мени данас не игра Чукарички, али барем зато игра репрезентација са Португалом.


Kakav sport je u pitanju?

shone shone 11:33 07.09.2019

Re: тко умије....

Kakav sport je u pitanju?


izgleda da je onaj hrkljuš u pitanju ebo mu ja .... (mislim hrkljušu)
tasadebeli tasadebeli 11:59 07.09.2019

Re: тко умије....

shone
Kakav sport je u pitanju?


izgleda da je onaj hrkljuš u pitanju ebo mu ja .... (mislim hrkljušu)



Јес, фузбал.

Знам да вам није емоционално близак, па се трудим да вас не гњавим тиме.

А шта ћу... Код мене је тај редослед: ватерполо (пливање, веслање и све у вези с водом), па хркљуш, па бокс (класични)...

Јбг, тако ми подељене карте када сам се родио.





nepopustljiv nepopustljiv 12:03 07.09.2019

Re: тко умије....

tasadebeli
shone
Kakav sport je u pitanju?


izgleda da je onaj hrkljuš u pitanju ebo mu ja .... (mislim hrkljušu)



Јес, фузбал.

Знам да вам није емоционално близак, па се трудим да вас не гњавим тиме.

А шта ћу... Код мене је тај редослед: ватерполо (пливање, веслање и све у вези с водом), па хркљуш, па бокс (класични)...

Јбг, тако ми подељене карте када сам се родио.


Eeee, da!
Uvek sam se čudio tome da se boks svrstava u sport - jebote, tuča da je sport!?
I još kada se čuje ono komentatorsko ... plemenita veština!
Bljak!
tasadebeli tasadebeli 12:16 07.09.2019

Re: тко умије....

nepopustljiv
tasadebeli
shone
Kakav sport je u pitanju?


izgleda da je onaj hrkljuš u pitanju ebo mu ja .... (mislim hrkljušu)



Јес, фузбал.

Знам да вам није емоционално близак, па се трудим да вас не гњавим тиме.

А шта ћу... Код мене је тај редослед: ватерполо (пливање, веслање и све у вези с водом), па хркљуш, па бокс (класични)...

Јбг, тако ми подељене карте када сам се родио.


Eeee, da!
Uvek sam se čudio tome da se boks svrstava u sport - jebote, tuča da je sport!?
I još kada se čuje ono komentatorsko ... plemenita veština!
Bljak!




Знам... Припадне човеку мука од толико врћење у круг...




maksa83 maksa83 07:34 04.09.2019

neukus


loader loader 10:11 04.09.2019

Re: neukus


Pesmica kao lutka :)


bene_geserit bene_geserit 17:06 06.09.2019

Još jedan od onih tekstova

Njihovi su glupi, bezubi i ružni a naši lepi i pametni?
OK, možda nije, ali mi tako deluje.
Ne vidim baš zbog čega si se od svega pogrešnog u današnjem svetu uhvatio za populizam.

Recimo USA:
Uništavanje srednje klase koje traje već 40 ili već koliko godina.
Izmeštene fabrike u Aziju, Mexico.
Broj ljudi koji umire od overdoziranja raste dramatično i postao prvi razlog smrti.
Uništen način života baziran na muškarcu kao provajderu.
Nejednakost u bogatstvu sve veća i veća. Odnos primanja CEO-ova u odnosu na prosečnu platu veći od 360, nekada bio reda 20.
Firme ne investiraju, samo se bave buyback-ovima.
Kroni kapitalizam vlada, nema zaštite malih firmi od monopola.
Politička korektnost jaše, sloboda govora postaje gora nego nekada u komunizmu.
Država postaje sve totalitarnija pred našim očima i sve više koristi tehnologiju da to ostvari. Socijalni score-ovi pred vratima?
Masovnom ilegalnom (i legalnom) imigracijom se vrši zamena stanovništva i pritisak na tržište rada.
Cene zdravstva i školstva dostižu nenormalan nivo.

I sve to (i još puno toga negativnog) se dešavalo u vreme "klasične politike".
Populizam je samo posledica.
Ljudi su ispizdeli i glasaće za bilo koga ko ima neku drugačiju priču i ko izgleda da je protiv globalista i puta koji su zacrtali.

Ono čega fali je više direktne demokratije, a ne manje populizma.
Da u USA postoji nešto kao u Švajcarskoj (referendum za sve bitnije odluke), ne bi bilo većine ludila sa one liste gore.
loader loader 20:20 06.09.2019

Re: Još jedan od onih tekstova

I, eto, naši odavde, čim se ukaže prilika, beže preko bare da oprobaju tu propast od demokratije, tj. bujanje populizma i svega navedenog u komentaru. I, retko ko se vrati u naš pitomo-slatki vilajet ... Nego, zašto bi baš USA bile obavezno poredbeno sredstvo? Može i Švedska, Češka, čak i Rumunija... Za kaj pa ne? Bene, nema frke, nema razlike u gledištu. Razlika je samo u impulsu, rodoljubnom :)

Njihovi su glupi, bezubi i ružni a naši lepi i pametni?


Da, baš tako je precednik srns-a kazao. Znam. Ništa sporno ... Samo je prevideo činjenicu da se na ovom postu ne pominju "mi" i "oni", krezubi i nekrezubi, sa koregom ili bez korege, sa odelcima, ili sa pelenama. Nisam takvu podelu ni pominjao, ni u primislima obuzdavao. Meni su svi ti ljudi jedno. Društvo ima zbirište ljudi. Govorimo o problemu-dobru sviju u tom društvu, a ne o "drugoj Srbiji" i njenim unutar-grupnim potrebama. Tu je digresija. Post se ne bavi grupama, podelama na ove i one, već se bavi štetnošću populizma (svesnog parazita na našim telima) koji u posledičnim fazama pogađa sve (ako hoćete, obe te Srbije).
Stoga, preporuka za buđenje iz dosade

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana