Jubileji| Muzika| Planeta

Woodstock, Happy Birthday!

angie01 RSS / 15.08.2019. u 22:31

 
 Na danasnji dan, pre tacno 50 godina, zapoceo je svoj trodnevni antologijski  zivot  muzicki festival u Vudstoku, koji je odmah potom, sa poljanceta na periferiji prekrivenog blatom od kise koja je povremeno padala, otisao u mit. 

Organizovan kao odraz bunta protiv rata, rasizma, ubistava Martina Lutera Kinga i Roberta Kenedija,  kao izraz neslaganja sa aktuelnom politikom i establismentom, pretvorio se u istorijsko okupljanje poslednjeg masovnog pokreta koji je demostrirao muzikom i porukama mira i ljubavi.

Mozda naivno i idealisticki, ali sa jasnim stavom i nepokolebljivom namerom.

Skoro pola miliona mladih ljudi, mahom sa dugim kosama i u obaveznim farmerkama zvoncarama i sarenim pamucnim tunikama, promovisalo je poruke slobode, jednakosti, prava, razumevanja i ocuvanja planete, verujuci da ce covecanstvo krenuti u boljem pravcu.

A tada jednako mladi rokenrol je svojom lekovitom buntovnickom energijom uz pomoc brojnih legendarnih izvodjaca, izrastao u muzickog mastera, koji je uspeo da razbije nakupljeni bes i nezadovoljstvo sireci zvuke, ritam i reci.

Tih dana su na bini svirali izmedjuostalih i Dzoan Baez, Dzenis Dzoplin, Kridensi, Dzimi Hendriks, Santana, Dzo Koker, Hu, Krozbi Stils Nes i Jang, Grejtful Ded,…

Danas, pola veka kasnije, Zemlja ogrezla u mrznji i haosu, nije omogucila potrebne uslove da se ovaj rodjendan proslavi kako je najavljeno, …jer vise nije bezbedno.

Tagovi



Komentari (305)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 23:00 15.08.2019

Ah, Vudstok!


Kada se dešavao Vudstok, ja sam bio u Americi, u Čikagu. Davno je to bilo, ja sam bio baš mali, a ti svakako još u onim godinama kada si vukla kesu po prašini i mislila od govanceta da je tulumbe. U svakom slučaju, mene nisu hteli da puste da odem tamo.

Nisam bio na licu mesta, ali sam bio siguran da se osa rotacije planete promenila, da je potpuna revolucija na pragu. Da ulazimo u epohu Akvariusa (ja sam, inače, rođen u tom sazvežđu). Kako sam bio naivan, bogo moj!
Sa ovom naknadnom pameću, sve mislim da je bolje bilo da sam verovao u ono o govancetu i tulumbetu, nego u planetarnu revoluciju. Nažalost je tako.
angie01 angie01 23:16 15.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Sa ovom naknadnom pameću, sve mislim da je bolje bilo da sam verovao u ono o govancetu i tulumbetu, nego u planetarnu revoluciju. Nažalost je tako.


bas tako,...nesto smo opasno zahebali,


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:31 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Sa ovom naknadnom pameću, sve mislim da je bolje bilo da sam verovao u ono o govancetu i tulumbetu, nego u planetarnu revoluciju. Nažalost je tako.


Naravno. Zato ne treba ložiti Srbe o krizi Zapada*, kraju EU, o bilo kakvom značaju ideologije osim Weltanschauung-nom; jer će loše ljudi proći u životu. Bolje je da budu, kako kažu braća Arapi - "spolja budi ono što društvo nalaže, a unutra, u potaji, zauvek budi Woodstock." Drugim rečima - u Big Biz i čuvaj dušu, ako želiš promeniti barem neku mikročesticu univerzuma oko sebe.

PS. Meni dolaze povremeno braća hipici i sestre hipičice u goste (zasad samo u zapadnu Južnoslaviju) - svi su sa nekim prijatnim zanimanjima, uglavnom u sferi kulture i obrazovanja, nešto high profile bizz, a ima i ko radi za dipartment ov txe stejt.

*a ima ih koji se lože, kako vidimo, i dalje na neko ratovanje, zgaziće ih, brate, ostaće samo fleka od nas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:47 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01


bas tako,...nesto smo opasno zahebali,




Нисмо се за'ебали него смо stood no chance from the very beginning.

Шта ти је бре - особа која не жели да чини зло нема шаје против оне која то жели, спремна је и способна за то. And then, when you kill one person, you have murdered entire humankind.

jinks jinks 06:51 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

bas tako, ...

A možda bi jedan od problema sa svim tim globalnim revolucijama i revolucionarima mogao biti delom i taj što nastupaju kao da sve na ovom svetu znaju i razumeju, da za sve imaju objašnjenje, kao i da će shodno tome neizostavno i neprogrešivo stvoriti neki novi savršen svet.

A možda u stvari i ne znaju i ne razumeju baš sve.
docsumann docsumann 06:59 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!


hipici su izdali!
jinks jinks 07:06 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

hipici nevera
docsumann docsumann 07:10 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.
kao da je većina omladine tu bila samo iz mode, poze, zezanja i seksa.
vrlo malo iskrene želje za promjenom.

pank je bio iskreniji
bene_geserit bene_geserit 07:24 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.

Dosta ih je otišlo da predaje po školama i fakultetima.
Na žalost po nove generacije.
loader loader 07:37 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Priče nikad dosta.
Saund vredi više od 1.200 reči :)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:42 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann
dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.
kao da je većina omladine tu bila samo iz mode, poze, zezanja i seksa.
vrlo malo iskrene želje za promjenom.

pank je bio iskreniji


Hippunk

Bili su nedavno par, prelepi ljudi, znači nestvarno lepi, stariji, u svojim poznim 60-ima. On poreklom sa Sicilije, ona poreklom Grkinja. Nisam izdržao i pitao sam ih, eto, da li su možda slučajno bili tamo. Žena se nasmejala i pitala na osnovu čega sam to zaključio. "Na osnovu toga što ste neverovatno lepi... umm... i vi i suprug." "Lepi smo za naše godine, misliš?" "Ama ne, lepi ste, tačka." I jesu, bili su tamo. Ona predaje sada antičku književnost u Džerziju, a on... Reko':"Izgledate kao da radite kao konsiljere." "Dobro primećeno." "Za Korleoneove?" "Tako neke slične", nasmejao se i on zagonetno... Šta ćeš, vidiš da se Mafia reformisala zahvaljujući njima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:44 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

jinks
hipici nevera

docsumann

hipici su izdali!


Aman, braćo, čim nam fašisti prigovaraju znači da nismo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:00 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.
kao da je većina omladine tu bila samo iz mode, poze, zezanja i seksa.
vrlo malo iskrene želje za promjenom.


Auu, Doks, što si tmuran kao da ti je Vlado Georgijev pevao pod penđerom.
Nisu svi. Samo oni koji nisu bili tamo kao ortodoksni već samo radi poza i zeze.



Kaj ti je, ne bi se faširani pimpeki bunili da nije tako.
jadragoljub jadragoljub 08:23 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann
dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.
kao da je većina omladine tu bila samo iz mode, poze, zezanja i seksa.
vrlo malo iskrene želje za promjenom.

pank je bio iskreniji

i bonbardovaone onomad
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:25 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

mogao biti delom i taj što nastupaju kao da sve na ovom svetu znaju i razumeju, da za sve imaju objašnjenje, kao i da će shodno tome neizostavno i neprogrešivo stvoriti neki novi savršen svet.


Dobro, to je malo i pod uticajem droga bilo - ti si sebi, kao, super, a u stvari si autsajder...

... No, objektivno, oni koji jesu nadživeli 27., pozavršavali škole, stekli zvanja, napustili svet teških gudra su došli do zaključka da sistem (američki) mogu menjati samo iznutra. Potom su se neki pogubili: kinta, moć, kvalitetan život; drugi su pak ostali dosledni svojim mladalačkim uverenjima, samo su pronašli varirajuće načine da ih manifestuju; kroz neki vid prosvetnog rada pretežno, kako vidimo, na opštu ljubomornost fašistima.
jooscout jooscout 08:28 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

jinks
bas tako, ...

mogao biti delom i taj što nastupaju kao da sve na ovom svetu znaju i razumeju


Što ih čini fundamentalno različitim u odnosu na konzervativne libertarijance.
predatortz predatortz 08:30 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!


pank je bio iskreniji


Istina!
jadragoljub jadragoljub 08:36 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann
dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.
kao da je većina omladine tu bila samo iz mode, poze, zezanja i seksa.
vrlo malo iskrene želje za promjenom.

pank je bio iskreniji

misliš, pa grešiš šinko mlogo grešaš, u svemu od igle do lokomotive je 95% škarta a samo 5% kvaliteta, pa tako ni tvoji punkeri nisu ništa boljši od mojih ipika al su naše hipičke bile i ostale bolje od vaših punkerki.
docsumann docsumann 08:48 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

u svemu od igle do lokomotive je 95% škarta a samo 5% kvaliteta, pa tako ni tvoji punkeri nisu ništa boljši od mojih ipika al su naše hipičke bile i ostale bolje od vaših punkerki.


vjerovatno si u pravu.
muzička industrija uvijek izađe kao pobjednik koji, na kraju, proždere sve.

docsumann docsumann 08:55 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Auu, Doks, što si tmuran kao da ti je Vlado Georgijev pevao pod penđerom.

Kaj ti je, ne bi se faširani pimpeki bunili da nije tako.




We meet in underground parking lots
And late night in coffee shops
With voices low unless we’re drunk
We've got hats and cop sunglasses
We question all that is wrong
We discuss conspiracy
Are we enemies of the state?
Or idealist bourgeoisie?

I’ll get this one, put it on my card
I get frequent flyer mileage
And a booklet of upgrades
So next time I visit the third world
I won’t have to fly second class
The people's revolution is gonna be a podcast

We took the bus to the anarchist book fair
I left the hybrid at home
I scored an extremely rare signed copy of the communist manifesto
We protested the G8, got maced by female police
In hot black uniforms and boots
I got one’s e-mail address

Still I’m waiting to see if my bid on eBay was enough
To get "Today’s Empires Are Tomorrow’s Ashes" on soviet red vinyl
It’s going on the wall next to "Tubthumper" and "The Battle Of Los Angeles"
Of Los Angeles
docsumann docsumann 09:04 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

interesantno da su se pankeri dobro kapirali i gotivili sa rastafarijancima, koji su onako na prvu, i na spoljnu, slični hipicima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:21 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Pa da, ali to je the wrong path. Zato što u suštini ne menja ništa. Jaao, gledam ove stihove (a naporedo predizbornu kampanju u jooscoutinoj i mojoj matičnoj državi); i kontam - tebra, onaj cepa pro G8 kampanju tamo, ugasili smo. Kinta, nacionalizam, anti-empatija, hladna i ignorantna moć. Hipici, raste i pankeri, ujedinite se!
jinks jinks 09:32 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsuman
muzička industrija uvijek izađe kao pobjednik

Bila skoro emisija o Korneliju Kovaču, u kojoj je pričao kako je nekih 70-ih otišao u London, i da je radeći tada u ondašnjoj muzičkoj industriji postavio sebi zadatak da provali u čemu je u producentskom smislu fora sa pankom, koji je tada počeo da isplivava na britanskoj muzičkoj sceni.

Kaže da je noći provodio po pank koncertima u najzabačenijim klubovima ... i da mu se na kraju učinilo da je ipak uspeo da pronađe producentsku formulu (koju je po svoj prilici verovatno osmislio neko ko i nije bio neki posebno zakleti panker, već pre ozbiljan muzički profesionalac).

Dobro, naravno da je to samo jedan delić priče.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:25 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Dosta ih je otišlo da predaje po školama i fakultetima.


Pa to i jeste bio pokret koji je stremio katedrama, a ne ulicama. Uostalom ima i onaj dučkeov dugi marš kroz institucije. Meni se uvek dopadao onaj film Big Chill od Lorensa Kasdana, gde Glen Klouz kaže u jednom trenutku filma "plašim se da je to sve bila samo moda".

Jedini stvarni revolucionarni pokret su bili Crni panteri i to toliko da su imali ozbiljne okršaje sa drugim crnačkim organizacijama, a belci su pravili moronske grupe po ugledu na njih. Uostalom, Jipiji su ih toliko pokrali u performansu, da nije ni čudo što je kasnije Džeri Rubin (jedan od vođa Jipija) postao markentiški mogul, nešto kao Krlo.



angie01 angie01 10:49 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

hipici su izdali!


nisu bili profitabilni:)


angie01 angie01 11:03 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

"plašim se da je to sve bila samo moda".


to je bila logicna demonstracija slobode i nepristajanja u jednom trenutku punom pritisaka i hipokrizije, koji je jos uvek bio dovoljno naivan da je takav pokret bio moguc.





POSLE HIPIKA NISTA VISE NIJE ISTO
angie01 angie01 11:28 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

mogao biti delom i taj što nastupaju kao da sve na ovom svetu znaju i razumeju, da za sve imaju objašnjenje, kao i da će shodno tome neizostavno i neprogrešivo stvoriti neki novi savršen svet.


ovo mi nije bas najbolje objasnjenje ni usporedba- jedno je ideologija koja je u osnovi humana, a u praksi opako zloupotrebljena, a drugo je iskren i naivan pokret nastao u jednom trenutku kao odgovor politickom establismentu i njegovom cinjenu kada je pritisak postao nepodnosljiv....u Ameriku se vraca sve vise kovcega sa ratista u Vijetnamu,... bunt koji je trazio promene koje bi podrazumevale humaniji i bolji svet.

cuveni govor Dzejn Fonde protiv rata u Vijetnamu,...koga se decenijama posle, odrekla i izvinila sto ga je odrzala:(

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:39 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:08 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Pazi ovo - otkazan je tribute cert, Woodstock 50, jer su se matori hiposi pokačili oko love.
angie01 angie01 13:22 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

jer su se matori hiposi pokačili oko love.


negde sam procitala zvanicnu objavu- e sad, hebiga, nemam pojma gde,...da je birthday party otkazan, jer nije moguce organizovati sigurnost za publiku i ucesnike za tako veliki dogadjaj, s ozirom na opste stanje vezano za terorizam i slicne munje....sve ono, protiv cega se originalni Vudstok i desio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:49 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Ma, vidi ovaj rolling stone link, makao im lik investitor 17 milki dolara. Uzgred, da pozovem na okupljanja punk rok triger hipija kod nas u Novom Sadu, na Keju ispred Brod-teatra. Bude jako lepo; bude nekoliko generacija: od 50-ih i 60-ih, preko 70-ih i 80-ih, do vaših klinaca 90-ih, i naših - 2000-itih i 10-ih (moja Nituška i njena ekipa :) ). Danas Keckec Esid Folk Orkestra...
Spiridon Spiridon 13:55 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01

cuveni govor Dzejn Fonde protiv rata u Vijetnamu,...koga se decenijama posle, odrekla i izvinila sto ga je odrzala:(



gledam ovih dana sjajnu seriju na Netfiksu "The Vietnam War" (po preporuci Aleka Boldvina) i po prvi put pocinjem da razumem sta se tacno desilo.

LINK
alselone alselone 13:59 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

seriju na Netfiksu "The Vietnam War"

Gle! Glumi Pera Kojot.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:24 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Pa to i jeste bio pokret koji je stremio katedrama, a ne ulicama. Uostalom ima i onaj dučkeov dugi marš kroz institucije.


A, sjajno! Pod uslovom da ne flipneš na maršu. Taj pokret i jeste stigao do katedri, vidiš i po reakcijama neliberala - da su im i najozbiljniji takmac. Ne treba čuditi, ukoliko anti-liberalizam pobedi na svim nivoima, da ćemo gledati represiju univerziteta.
angie01 angie01 15:32 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

gledam ovih dana sjajnu seriju na Netfiksu "The Vietnam War" (po preporuci Aleka Boldvina) i po prvi put pocinjem da razumem sta se tacno desilo.


bas me zanima sta kaze serija,...citala sam svojevremeno izvestaje Orijane Falaci u kojima nema bas mesta za humano pozitivne razloge u americkoj ulozi...
angie01 angie01 15:33 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Glumi Pera Kojot.


on je narator.
floki floki 15:51 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

alselone
seriju na Netfiksu "The Vietnam War"

Gle! Glumi Pera Kojot.



evo kad malo dobar istoričar progovori o tome, kreće oko 22min:

angie01 angie01 16:01 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Kaže da je noći provodio po pank koncertima u najzabačenijim klubovima


slicno desavanje se moze videti u sjajnom filmu CBGB, koji govori o njujorskoj pank sceni u klubu CBGB u kome vlasnika kluba igra genijalni Alan Rikman.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:22 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:30 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

floki


evo kad malo dobar istoričar progovori o tome, kreće oko 22min:



Dobar Federer, jednostavno priča, direktno ka poenti, bez nekih suvoparnih, isfoliranih entelektualizama...
bene_geserit bene_geserit 17:24 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Srđan Fuchs
ukoliko anti-liberalizam pobedi na svim nivoima, da ćemo gledati represiju univerziteta.

U USA represiju na univerzitetima i školama već imaš i to nenormalnu. I to maltretiranje studenata kroz hipičku ideologiju. Kao što je kod nas nekad bio marksizam u školama samo gore.
Pogotovo na društvenim naukama, to već odavno slabo ima smisla studirati.
Recimo gledam spisak knjiga koje je u drugom srednje radila neka rođaka u LAu - to su samo neki imigranti sa tužnim pričama, Malkom X i slične gluposti. Nema klasika, nema ničeg.
Čak ima tih gluposti i na prirodnim naukama. Kad čujem Diversity and Inclusiveness u matematici i STEMu, stomak mi se prevrne. U socijalizmu su makar ostavili prirodne nauke i inženjerstvo na miru drugovi komunisti. Drugovi hipici su zaključili da moraju to da poprave.

De-ideologizacija univerziteta i škola je neophodna ako žele da budu imalo komepetitivni u budućnosti.
bene_geserit bene_geserit 17:53 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Evo recimo šta možeš da naučiš na USA univerzitetima (Women studies naravno).
NY univ. promotes paper comparing cow insemination to 'rape,' milking cows to 'sexual abuse'
angie01 angie01 18:02 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

U USA represiju na univerzitetima i školama već imaš i to nenormalnu. I to maltretiranje studenata kroz hipičku ideologiju.

to su samo neki imigranti sa tužnim pričama, Malkom X i slične gluposti.


zanimljivo razmisljanje, s obzirom da su ovo sto im zameras, delovi njihove istorije, znacajni momenti u drustvenim procesima....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:11 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Ovo jeste ekstrem. Možemo li neki uzorak da dobijemo sa univerziteta sa desnim ideološkim platformama?

bene_geserit
Evo recimo šta možeš da naučiš na USA univerzitetima (Women studies naravno).
NY univ. promotes paper comparing cow insemination to 'rape,' milking cows to 'sexual abuse'

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:14 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01


zanimljivo razmišljanje


Bene nam je svima meta-desna budućnost.
angie01 angie01 18:21 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Evo recimo šta možeš da naučiš na USA univerzitetima (Women studies naravno).


rekla bih, zene u kuhinju i da paze decu, sta tu ima dalje da se filozofira i remeti prirodan tok stvari.
angie01 angie01 18:23 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Ovo jeste ekstrem.


sta je tacno ekstrem?


Možemo li neki uzorak da dobijemo sa univerziteta sa desnim ideološkim platformama?



zar nije cela planeta poludela udesno, ko u najstrasnijim sf pricama, ono daleka buducnost sa ruznim krajem se polako ostvaruje.
angie01 angie01 18:25 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

meta-desna


metil.
bene_geserit bene_geserit 18:34 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Srđan Fuchs
Ovo jeste ekstrem. Možemo li neki uzorak da dobijemo sa univerziteta sa desnim ideološkim platformama?

Takvi ne postoje.
bene_geserit bene_geserit 18:35 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01
zar nije cela planeta poludela udesno, ko u najstrasnijim sf pricama, ono daleka buducnost sa ruznim krajem se polako ostvaruje.

Desno == dobro, levo == strašno, nešto si pobrkala.
Deglobalizacija je dobar proces, ali na žalost je kasno došao i slab je.
angie01 angie01 18:43 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Desno == dobro, levo == strašno, nešto si pobrkala.


znas kako, ta desna merila su trenutno na snazi, a nije se bas pokazalo da je to dobar pravac.


Deglobalizacija je dobar proces,


ne znam sta pod ovim pojmom tacno podrazumevas, al vracanje na plemenske zajednice svakako nije napredak drustva- 21. je vek i nikada vece mrznje, nerazumevanje i netolerancije,...ono, treci svetski rat u prikrivenom obliku, koji nema kraja, potpuna dehumanizacija i ponizavanje ljudskih vrednosti iz cega ce se tesko izaci,...ne znam da l da pomenem i sveopste ugrozavanje planete.
Bili Piton Bili Piton 19:21 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01
meta-desna


metil.


Metan.


maksa83 maksa83 19:23 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Desno == dobro, levo == strašno, nešto si pobrkala.

Bio jedan mali incident koji zovemo Drugi Svetski Rat, ne znam da li su ti pričali o tome...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:33 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01


sta je tacno ekstrem?




U smislu, ako milkiš kravi vime da je seksualno uznemiravaš.

Jeste Planeta udesno i tek će otići; objektivno, levica nema kapaciteta da se suprotstavi likovima poput Benea - jednostavno smo too weak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:38 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

bene_geserit

Takvi ne postoje.


Je l', a ko su Hillsdale, Grove City, Biola, University of Dallas; etc?
Ribozom Ribozom 19:41 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann
dobar dio hipika se u narednim decenijama podšišao i prešalto u japije.
kao da je većina omladine tu bila samo iz mode, poze, zezanja i seksa.
vrlo malo iskrene želje za promjenom.

pank je bio iskreniji


Uh,..ne slazem se a malo vise preferiram pank muziku.
Kada pogledas domete, hipi pokret je naterao bogatune da malo olabave, ojacao drzavne institucije i stvorio neke, stvorio socijalne drzave u Evropi, granica ljudskih prava i slobode se pomerio napred, itd; dok ne vidim neku neke domete panka.

Bice da je pank kultura bila vise obuzeta pojedincem (uh,opet ego), dok su hipici verovali u opste dobro. Moja je teorija da se bogatuni poigravaju ljudskim egom i koriste ga u odbranu svog bogatstva. Kada bi napravili neku paralelu kod nas 68-si su bili hipici, dok su kaniji 'mitingasi' (jogurt, Gazimestan i sl.) bili pank. U stvari pankeri su kod nas bili komedija bez smisla i logike (ne cine martinke pankera, nit opanak seljaka )
No, kao olaksavajucu okolnost se mora uzeti ver razvijenu neman marketinga i institucija koje su do duse indirektno hipici stvorili.

Danima slusam ovog Bakica, pa mozda imam gore neke zbrkane misli.

A sto se tice Vudstoka, mislim da je taj muzicki hepening bio izmesten na neko poljance, samo da bi smanjio mogucnost od nekih vecih protesta (u gradovima se rusi vlast, ne u engleskim selima tipa Stepojevac). Vidim slicnost sa Vucicevim izmestanjem strajkaca kredita u svajcarcima, s tim sto ih nije poslao na poljance, neg' na saltere.

Dao preporuku
angie01 angie01 20:56 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Bice da je pank kultura bila vise obuzeta pojedincem (uh,opet ego), dok su hipici verovali u opste dobro.


pank je logican nastavak roka- novi bunt protiv establismenta politike,ekonomije,socijalnih postavki, ali u novim okolnostima,



hvala,
angie01 angie01 20:58 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Metan.


mentol.
Bili Piton Bili Piton 21:36 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01


pank je logican nastavak roka- novi bunt protiv establismenta politike,ekonomije,socijalnih postavki, ali u novim okolnostima,





Odrastati u to vreme...neprocenjivo. Sećam se kasete specijalno napakovane za letovanje i, u to vreme, za onaj mono kasetofon na baterije...s jedne strane snimljen Never Mind The Bollocks čitav album, a s druge - Sheila B Devotion, Singing In The Rain, takodje čitav album. Ono, najvrištaviji disko kemp koji se da zamisliti...sveobuhvatno obrazovanje kroz ljute kontraste.
angie01 angie01 21:44 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

hipi pokret je naterao bogatune da malo olabave


inace, ja bas volim hipi estetiku, tzv boho style, naravno, sada malo prilagodjenu,





kao i namestaj i enterijer,

angie01 angie01 21:48 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Odrastati u to vreme...neprocenjivo


e Bili, pre neki dan naidjem na ovaj klip i pomislim na tebe:),...jer si spomenuo da bi voleo da imas disko klub, a meni ovo deluje jos bolje,


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:02 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Imaš Svilaru kod nas, staru fabriku svile iz 30-ih prošlog stoleća; preuređenu u kulturni centar, i dobro bi bilo da uletiš sada jer smo za dve godine evropska prestonica kulture; slikaću ti sutra; a i barem 5000 souls stalnu alternativnu gradsku scenu.

Edit-eve je;



A ne umeju kradikali da je upotrebe. Saznam ti whatabouts.
Bili Piton Bili Piton 22:07 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Večeras je pun mesec...da presečemo jednim zaboravljenim klasikom. Sting je danas desperately out of fashion ali taj čitav album mu je bio sjajan, methinks...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:07 16.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Sklonili su ove Brnabićke* s ulaza

*žardinjere, i mean
bene_geserit bene_geserit 04:31 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Srđan Fuchs
Je l', a ko su Hillsdale, Grove City, Biola, University of Dallas; etc?

Vrlo duhovito.

Evo prvi koji si stavio na listu, Hillsdale:
- uzima tačno nula para iz budžeta (za razliku od od hipidžanerskih univerziteta koji svi uzimaju pare iz budžeta kako državni tako i privatni) tj. nezavistan je od federalne vlade kakvi bi svi koledži trebali da budu
- u sukob sa federalnom vladom je ušao kad su počeli da affirmative action sranja da instaliraju na univerzitete, isključivo koristi merit based kriterijume za prijem studenata
- ima istoriju borbe protiv ropstva i rasne diskriminacije
- ne da nije desničarski, nego obezbeđuje obrazovanje bez ideološkog ispiranja mozga
- liberal arts koledž baziran na nasledju Zapadne civilizacije (Grčko-Rimske kulture i Hrišansko-Jevrejske tradicije)
- svaki sudent je obavezan da uzme kurseve iz Biologije, Hemije, Fizike, Klasične literature i USA Ustava.
Znam da bi ti radije da tvoje dete uzme MalcomX-a umesto grčkih klasika, Diversity i Inclusion kurs umesto Ustava, Environmental "Sciences" o tome kako je planeta na izdisaju umesto prirodnih ozbiljnih nauka.

A da ne pominjem koliko je kojih, tj. hipidžanerskih univerziteta je reda 95%, a normalnih reda 5%.
bene_geserit bene_geserit 04:35 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

maksa83
Bio jedan mali incident koji zovemo Drugi Svetski Rat, ne znam da li su ti pričali o tome...

Pa jes vala, Hitler i njegovi socijalisti su bili zajebani.

Nego, levica == totalitarizam, desnica == sloboda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:43 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Znam da bi ti radije da tvoje dete uzme MalcomX-a umesto grčkih klasika, Diversity i Inclusion kurs umesto Ustava, Environmental "Sciences" o tome kako je planeta na izdisaju umesto prirodnih ozbiljnih nauka.


Ne znaš, već prejudiciraš, ima klasično grčko obrazovanje: matematika odnosno programiranje za razvoj najvišeg stupnja inteligencije (Δόξα τω Θεώ da su povukli dedine i pradedine gene i da imaju dara za račun i geometriju a ne da se bave poljoprivredom kao nemušti ćale); poetiku tj. muziku za razvoj emocionalne inteligencije, jezike za višedimenzionalnost, i konačno, fiskulturu, veslanje, za razvoj snage.

Edit> etiku i spartanstvo ćemo vežbati posle 16-e.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:47 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

bene_geserit

Deglobalizacija je dobar proces, ali na žalost je kasno došao i slab je.


Multipolarizacija - ne prave samo Ameri i Bledoliki kintu - već svako ko je sposoban; ekvipolarizacija. To je Ron Polova platforma.
maksa83 maksa83 10:03 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Pa jes vala, Hitler i njegovi socijalisti su bili zajebani.

Hitler i nacisti su bili toliko socijalisti da njihove simbole i slogane uzimaju sve ultradesne partije, uključujući i ove Trunpoljubne mlade socijallste iz Charlottesvilla (koji verovatno hoće da kažu "kukuruz nam je ovol'ko poras'o".)



Nego, levica == totalitarizam, desnica == sloboda.

Prvo da pohvalim uvođenje operatora == (poređenje na jednakost) umesto = (dodela), a onda da ti evaluiram to:

false, false
docsumann docsumann 10:05 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Bili Piton
angie01
meta-desna


metil.


Metan.



metal


jooscout jooscout 11:23 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Ili što kaže drevna mema: one who thinks that the Nazis were socialists because of the name will be greatly surprised when they see Buffalo wings. Jopet ne mogu slike, izvinite.
maksa83 maksa83 12:05 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Ili što kaže drevna mema: one who thinks that the Nazis were socialists because of the name will be greatly surprised when they see Buffalo wings. Jopet ne mogu slike, izvinite.

gedza.73 gedza.73 12:06 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

maksa83
Hitler i nacisti su bili toliko socijalisti da njihove simbole i slogane uzimaju sve ultradesne partije

A Hitler kaže za svoje početke nacionalsocijalističke partije (prvo se zvala Socijalrevolucionarna partija) da je bio protiv internacionalnog finansijskog i kreditnog kapitala, da mu je to najvažnija programska tačka nemačke nacije, protivnik je demokratskog parlamentarizma, ponekad antiklerik, bori se protiv siromaštva i nezaposlenosti, velikog raslojavanja društva i podele na bogate i siromašne...

Političko ustrojstvo od nižih ešalona ka višim, od lokalnih odbora sa vođama podređenim vođi na samom vrhu političke moći (koga mogu samo da smene pripadnici njegovog pokreta ako se ogreši o njihove principe) su karakteristični za centralizovana totalitarno levo uređena društva koja 'počivaju isključivo na genijalnosti i delotvornoj snazi ličnosti'.

On je za 'narodnu državu', ponekad kritikuje monarhizam i građanske partije, ponekad republiku, delom kopira marksistički propagandni stil pridobijanja radnika kao i njihovu 'aktivističku brutalnu borbu' naspram nespremnosti 'državotvnornih' partija koje nisu koristile fizičku silu već su svoja uverenja 'isključivo zastupali duhovnim sredstvima'

Onda su naši skupovi odjednom već tri četvrt časa pre vremena bivali ispunjeni radnicima
Hitler


a sve to upakovano u jednu grupu (naciju) sa osvajanjem resursa za tu jednu grupu... Sindikati, obrazovanje, 'redarske' jedinice, propaganda, zdravi pojedinci uz eliminaciju bolesnih, nesposobnih, drugih...

Doduše veći pobornik radničkih prava je bio tvorac fašizma Musolini. on je protivnik individualizma, buržoazije, socijalnih klasa van države, antiliberal i antidemokrata, zalaže se za korporativnu državu koja podjednako utiče, umiruje i upravlja socijalnim klasama koje su tek takvim delovanjem države podjednako zaštićene.

maksa83 maksa83 12:28 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

A Hitler kaže za svoje početke nacionalsocijalističke partije (prvo se zvala Socijalrevolucionarna partija) da je bio protiv internacionalnog finansijskog i kreditnog kapitala, da mu je to najvažnija programska tačka nemačke nacije, protivnik je demokratskog parlamentarizma, ponekad antiklerik, bori se protiv siromaštva i nezaposlenosti, velikog raslojavanja društva i podele na bogate i siromašne...

To što beneta GOP tamo sistematski rajca da su Nacisti = Socijalisti ne opravdava ovu gore besves'.

Hitler je eksplicitno odbacio socijalizam 1926. (Gebelsu je ovo vrlo teško palo, kaže "kao da me malj udario u glavu" ), a na vlast su ga doveli industrijalci, krupni kapital i - plemstvo (kojem je odbio da oduzme imovinu, pošto 'nećemo da budemo komunisti'), a 1921. je čak na kratko istupio iz NDP-a kada su ovi u Augsburgu sklopili neki dil sa Socijalističkom Partijom Nemačke, vratio se tek kad su mu obećali potpunu kontrolu nad partijom, zabranio je sindikate, a šta je mislio o socijalizmu se vidi najbolje iz njegovog odgovora Štraseru (takođe članu Partije), da ne gnjavim. Ima toga koliko hoćeš.

Ne bih trošio puno vremena na tu (nacisti = socijalisti) budalaštinu, što i tebi savetujem.
angie01 angie01 12:33 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

a sve to upakovano u jednu grupu (naciju) sa osvajanjem resursa za tu jednu grupu... Sindikati, obrazovanje, 'redarske' jedinice, propaganda,


hehehe, ovo mi je nesto poznato...
gedza.73 gedza.73 14:19 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

a na vlast su ga doveli industrijalci, krupni kapital i - plemstvo (kojem je odbio da oduzme imovinu, pošto 'nećemo da budemo komunisti')

Oproban sistem a nije im prvi put. Već su to odradili uspešno sa dovođenjem Lenjina na vlast. Sa sasvim solidnim zbirom žrtava. još im uturili kosku 'evo budite vi Rusi komunisti'
Ne bih trošio puno vremena na tu (nacisti = socijalisti) budalaštinu, što i tebi savetujem.

Naravno da socijalisti nemaju veze sa nacizmom (mada ponekad i levi i desni ekstremisti imaju ideju zatiranja semena i plemena nepodobnih grupa... u uniji skupova za eliminaciju se pominjemo i mi. Kod jednog eksplicitno, kod drugog zbirno) nego je on sve skupio na jedno mesto pa u jednom trenutku kritikuje plemstvo i bogataše jer su izdali naciju u ratu i miru zarad sosptvenog bogatstva i hvali donji sloj seljaštva i radnika a na drugom, u par rečenica hvali Marksa, naziva ga prorokom ali i kritikuje marksizam. Opisuje kad su bili napadnuti na partijskom sastanku hvaleći svoje radnike koji su pružili otpor i napadajući 'crvene' radnike koji su došli kao protivnici.



Čovek jeste bio ludak (možda da je pobedio bi bio heroj) ali relativno nepismen, skromnog obrazovanja je uspeo da mobiliše skoro celu nemačku naciju u najveći zločinački pokret u istoriji. Govornik koji je hipnotisao milione Nemaca.

hehehe, ovo mi je nesto poznato...

To Endži rade mnogi sa manje ili više uspeha. Bolji u marketingu samo to lakše prodaju većoj skupini ljudi.

na primer šta misliš šta je uradio Dobitnik Nobelove nagrade za mir (i nekoliko Buš-ova pre njega) povodom skupljanja resursa? A ko zna koliko bivših hipika je bilo u njihovim administracijama.
Pogledaj samo uvod u Snajperistu (Bredli Kuper) da vidiš iz koje grupe regrutuju nacionalne heroje.


jadragoljub jadragoljub 14:29 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

gedza.73

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:56 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Bili Piton
angie01
meta-desna


metil.


Metan.

doksi
metal



Metilmetanmetal-nemetilmetanmetal, čovek je budućnost, i to budućnost koja je već ovladala jednim delom sveta. Mi (južniji od južnoslovenskog dela mene) gledamo to u predizbornoj kampanji, i strepimo. Inteligentni ljudi, visokotehnološkog sjajnog znanja i prosto - dehumanizovani od svakog drugog interesa izuzev ekspanzije ličnog uticaja, imućnosti i moći kao takve. Posebno stoga što levica nema niti neophodnu snagu, niti duhovno jedinstvo niti finansijsku moć da se sukobi sa tim načinom funkcionisanja mehanizma moći.
nsarski nsarski 15:01 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!



Koliko ja znam, taj pokret mu je ostao iz molerskih vremena kad je zadavao dnevne zadatke ekipi: dovde štricla, gore valjak!
nsarski nsarski 15:16 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

angie01
Sa ovom naknadnom pameću, sve mislim da je bolje bilo da sam verovao u ono o govancetu i tulumbetu, nego u planetarnu revoluciju. Nažalost je tako.


bas tako,...nesto smo opasno zahebali,




Nismo mi zahebali ništa, mi smo se zahebali. Velika razlika, drastićna.

Eto, baš u to vreme je izašao kultni film "Easy Rider", čiji je glavni junak, Piter Fonda, juče umro u 79. godini života. U vreme kad je to bio "kultni film" ja sam video samo neke fragmente, bio je i na FEST-u u jednom trenutku i svi su o njemu pričali.



Neku deceniju kasnije, na nekom američkom kanalu, naletim na taj film i odlučim da ga najzad na miru odgledam celog.
Gledao, gledao i nikako da ukapiram šta je to toliko kultno u tom totalnom sranju od filma, gde je najkulji detalj taj čoper koji njih dvojica voze. Ostalo su dosadne scene i dosadni dijalozi. Da sam film gledao u vreme kad je izašao, verovatno bih bio oduševljen.
bene_geserit bene_geserit 15:41 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

I Hitler i Musolini su bili protivnici osnovnih karakteristika kapitalizma i desnice - slobodnog tržišta, individualizma, demokratije.

Ali ovo Maksino kukavičje jaje (kako pomeneš reč desnica odma ti reternira sa WW2) ne pravi levicu ništa boljom. Totalitarizam je levici u osnovi i nekakva magična država koja radi na dobrobit svih - jedino što nikako da stigne, javite mi kad stigne kod vas u Srbiji, garant je tu iza ugla.
bene_geserit bene_geserit 15:54 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Srđan Fuchs
Ne znaš, već prejudiciraš, ima klasično grčko obrazovanje: matematika odnosno programiranje za razvoj najvišeg stupnja inteligencije (Δόξα τω Θεώ da su povukli dedine i pradedine gene i da imaju dara za račun i geometriju a ne da se bave poljoprivredom kao nemušti ćale); poetiku tj. muziku za razvoj emocionalne inteligencije, jezike za višedimenzionalnost, i konačno, fiskulturu, veslanje, za razvoj snage.

Edit> etiku i spartanstvo ćemo vežbati posle 16-e.

To je bilo ironično, naravno da niko svome detetu ne bi poželeo takav ideološki oštraćen program, socijalizam na steroidima.

Obrati pažnju da "desni" fakulteti (kojih gotovo i da nema) nikome ne nameću ideološke gluposti dok sa druge strane totalitarni levičari razgrađuju obrazovni sistem, eliminišu merit-based selekciju, uvode razne "marksizme" po školama, fakultetima, firmama u obliku "Diversity and Inclusion" kurseva, feminističkih kurseva, ...
Ništa iznenađujuće naravno, totalitarizam u srži.
docsumann docsumann 15:54 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

ekstremna levica i ekstremna desnica sreću se i poklapaju na istom mjestu - totalitarizmu.
alselone alselone 16:02 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann
ekstremna levica i ekstremna desnica sreću se i poklapaju na istom mjestu - totalitarizmu.


A i Rusi su napali Poljsku.
maksa83 maksa83 16:13 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Totalitarizam je levici u osnovi i nekakva magična država koja radi na dobrobit svih - jedino što nikako da stigne, javite mi kad stigne kod vas u Srbiji, garant je tu iza ugla.

Stigla Srbija i kod tebe.

Radnicima Shella uslovili dnevnice odlaskom na Trunpoov miting.
docsumann docsumann 16:20 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Totalitarizam je levici u osnovi


nope, nije svako ljevičarstvo marksističke provenijencije.
mirelarado mirelarado 20:03 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann
ekstremna levica i ekstremna desnica sreću se i poklapaju na istom mjestu - totalitarizmu.


Težnju ka totalitarizmu odaje i epitet ekstremna, koji im je zajednički.
Milan Novković Milan Novković 20:04 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

nsarski
....
Eto, baš u to vreme je izašao kultni film "Easy Rider", čiji je glavni junak, Piter Fonda, juče umro u 79. godini života. U vreme kad je to bio "kultni film" ja sam video samo neke fragmente, bio je i na FEST-u u jednom trenutku i svi su o njemu pričali.

Neku deceniju kasnije, na nekom američkom kanalu, naletim na taj film i odlučim da ga najzad na miru odgledam celog.
Gledao, gledao i nikako da ukapiram šta je to toliko kultno u tom totalnom sranju od filma, gde je najkulji detalj taj čoper koji njih dvojica voze. Ostalo su dosadne scene i dosadni dijalozi. Da sam film gledao u vreme kad je izašao, verovatno bih bio oduševljen.

Zavisi koliko ti je interesantna hipi kultura

Dijalozi - verovatno ne znaš - scenario kao takav nije ni postojao, većina je improvizovana.

Counter-culture film, klasični Holivud odumirao, kraj 60tih, ne radi se o generacijskoj smeni, nego nad-generacijskoj, dve faze sa dve strane koje pokrivaju mnogo generacija.

Šta znam, on se ne gleda kao što čitaš neke klasike, a opet, može ne samo da se do/od-mašta nego možeš u 60tim da ga odživiš, pa opet 2, ti si isto odisejska duša, ne samo zbog JJa, Homera ... i ostalih velikih Srba, ... možda samo da izignorišeš scenario, oni su na snimanju pravu drogu uzimali
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:07 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

docsumann

nope, nije svako ljevičarstvo marksističke provenijencije.


Go, draw 'em that!

Naše (gornje naše, južnoslovensko) je die hard - marxism, or death.


angie01 angie01 22:52 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Nismo mi zahebali ništa, mi smo se zahebali.


pa, ne znam, ja sam odrasla i vaspitana u duhu neke pozitive i pravih vrednosti-humanizma, da se skraceno izrazim,....a kada smo stasali, nismo znali da to odbranimo, ovi drugi su bili jaci- mislim na covecanstvo generalno, jer je ovo sada stanje prilicno rasireno kao epidemija.

da si ti u pravu, to bi znacilo da smo mi idealisti, da to tako nazovem, mada ne mislim bukvalno, trebali na vreme da shvatimo sta je isplativije, sta radi i da se na vreme prestrojimo.


"Easy Rider"


juce htedoh da pomenem film, al su me omele neke druge stvari- tako da hvala ti sto si to ucinio umesto mene,...inace film nije klasicne forme i radnje, vise je film atmosfere, energije i senzibiliteta, autenticnih improvizovanih dijaloga i desavanja, te ga tako i treba posmatrati.
jadragoljub jadragoljub 23:36 17.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

nsarski


Eto, baš u to vreme je izašao kultni film "Easy Rider", čiji je glavni junak, Piter Fonda, juče umro u 79. godini života. U vreme kad je to bio "kultni film" ja sam video samo neke fragmente, bio je i na FEST-u u jednom trenutku i svi su o njemu pričali.



Neku deceniju kasnije, na nekom američkom kanalu, naletim na taj film i odlučim da ga najzad na miru odgledam celog.
Gledao, gledao i nikako da ukapiram šta je to toliko kultno u tom totalnom sranju od filma, gde je najkulji detalj taj čoper koji njih dvojica voze. Ostalo su dosadne scene i dosadni dijalozi. Da sam film gledao u vreme kad je izašao, verovatno bih bio oduševljen.

grešiš profo, o kako grešiš.
freehand freehand 10:04 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Ne bih trošio puno vremena na tu (nacisti = socijalisti) budalaštinu, što i tebi savetujem.

Isprvano,još u komentaru u kome je sve tumbe i naopako. Čuj, Hitlerova partija organizovana od mesnih odbora na gore... Leviačri, jebiga, neprijatelji slobode.
Hitler, Franko, Pinoče, Somoza, Batista i na vr vrova saudijski kralj.
freehand freehand 10:13 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Drugim rečima - u Big Biz i čuvaj dušu, ako želiš promeniti barem neku mikročesticu univerzuma oko sebe.

Takoe. Najbolje je da budeš MiljaJeraTelaUjvidečki patriota, turistički vodič diplomatske provenijcencije što se šeta, druži i ljubi sa grkinjicama, Slovakinjicama, paicama i vladičicama, mosadudbacia agent, srboizrahrvato levodesnocentraš izrazito tehnopankhipik ali da u svemu tome budeš samo i jedino iskren i da čuvaš dušu.
gedza.73 gedza.73 11:02 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

freehand
Ne bih trošio puno vremena na tu (nacisti = socijalisti) budalaštinu, što i tebi savetujem.

Isprvano,još u komentaru u kome je sve tumbe i naopako. Čuj, Hitlerova partija organizovana od mesnih odbora na gore... Leviačri, jebiga, neprijatelji slobode.
Hitler, Franko, Pinoče, Somoza, batista i na vr vrova saudijski kralj.

Te podele na 'leve' i 'desne' ostavljam šiparicama kad se upisuju u leksikone.
Koja je razlika između KKK i crvenih terorista? U boji?

Dal' je Hitler ili Pol Pot, Pinoče ili Staljin uopšte me ne zanima koje su poglede na svet imali sve dok su u ime svoje vizije uređenja sveta ubijali milione dal' zbog više rase ili zbog svetske jednakosti.

Hitlerova partija je organizovana od jakog vođe ka nižim poslušnim ešalonima zaključno sa mesnim odborima koji odgovaraju vrhu jedne partije i jednom vođi. I redarima koji uklanjaju, prebijaju i zatvaraju nepodobne.

Nije loše da pročitaš šta je Hitler pisao pa ćeš da naiđeš na skoro istovetne stavove 'levih' blogera o uticaju šunda i prljave štampe na naciju, štetnom utiacu demoratije ('tada sam video fleke na liberalnoj demokratiji'), o teroru kao sredstvu političke borbe, o sindikatima kao organizaciji za bolja radnička prava ali i za političku borbu... Obrazovanju nacije, uticaju na omladinu...
u nekim elementima zastrašujuće poznato.

I karakteristično za neka druga totalitarna uređenja koja se plaše kritike i demokratskog izjašnjavanja.

kako kaže Hitler 'bem ti društvo u kome svaki ludak može da kaže šta misli pa još da učestvuje u donošenju zakona u Rajhstagu'
freehand freehand 11:07 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

gedza.73
Hitlerova partija je organizovana od jakog vođe ka nižim poslušnim ešalonima zaključno sa mesnim odborima koji odgovaraju vrhu jedne partije i jednom vođi. I redarima koji uklanjaju, prebijaju nepodobne.

gedza.73
Političko ustrojstvo od nižih ešalona ka višim, od lokalnih odbora sa vođama podređenim vođi na samom vrhu političke moći

Ma sve si u pravu, kao i obično. To se, doduše - kod onih sa poremećajem pažnje i jednocifrenim IQ - najlakše postiže zastupanjem svih opcija itovremeno, i nije da ni Hitler i njegova mašinerija nisu i u tome bili majstori.
gedza.73 gedza.73 11:13 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

freehand
kod onih sa poremećajem pažnje i jednocifrenim IQ

ka nižim poslušnim ešalonima

od lokalnih odbora sa vođama podređenim vođi na samom vrhu političke moći

Obrati pažnju na 'poslušni' i 'podređeni' kako je ta poslušnost i podređenost uperena ka vođi na vrhu piramide pa će ti se IQ sam kasti.
freehand freehand 11:19 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

gedza.73
freehand
kod onih sa poremećajem pažnje i jednocifrenim IQ

ka nižim poslušnim ešalonima

od lokalnih odbora sa vođama podređenim vođi na samom vrhu političke moći

Obrati pažnju na 'poslušni' i 'podređeni' kako je ta poslušnost i podređenost uperena ka vođi na vrhu piramide pa će ti se IQ sam kasti.

Obratio sam, valjda se vidi u komentaru. Al opet, za one koji ne skapiraju baš iz prve, evo ponovo citata istog autora:
gedza.73
Političko ustrojstvo od nižih ešalona ka višim, od lokalnih odbora sa vođama podređenim vođi na samom vrhu političke moći

Jedno od prokletstava interneta svakako jeste to bujanje mislilačke ambrozije, tog smatračkog korova, onih koji barataju gomilama pojmova čije značenje ne znaju povezujući ih u najfantastičnije konstrukcije kojima se opisju i dokazuju najbesmislenije teze u svim mogućim i nemogućim oblastima. Ok, svakako su po sebe i bližu okolinu najopasniji oni koji se dohvate mediceine, ali je samo pitanje dana kada će se pojaviti novi Hitler kome je samo internet falio da završi posao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:20 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

freehand

Takoe. Najbolje je da budeš MiljaJeraTelaUjvidečki patriota, turistički vodič diplomatske provenijcencije što se šeta, druži i ljubi sa grkinjicama, Slovakinjicama, paicama i vladičicama, mosadudbacia agent, srboizrahrvato levodesnocentraš izrazito tehnopankhipik ali da u svemu tome budeš samo i jedino iskren i da čuvaš dušu.

Bješte djeco, stig’o Frile.
freehand freehand 13:40 18.08.2019

Re: Ah, Vudstok!

Srđan Fuchs
freehand

Takoe. Najbolje je da budeš MiljaJeraTelaUjvidečki patriota, turistički vodič diplomatske provenijcencije što se šeta, druži i ljubi sa grkinjicama, Slovakinjicama, paicama i vladičicama, mosadudbacia agent, srboizrahrvato levodesnocentraš izrazito tehnopankhipik ali da u svemu tome budeš samo i jedino iskren i da čuvaš dušu.

Bješte djeco, stig’o Frile.

Ne zajebavaj da nemaš dugmiće "banuj korisnika" i "obriši komentar"?!
Pu!

Nači - sedite djeco slobodno, ne obraćajte pažnju što su tu svi fukosvi i sve fuksice, a ima ih više no Vulina...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana