Ljubav| Satira

..

Spiridon RSS / 12.10.2018. u 18:02

i kazem sebi, sto puta:"Neces pisati petkom uvece. Zazalices sutraaa"! Ali ne, moja neprincipijelan mi to ne dozvoljava!

 

elem, ova pica sa Lidlom. Rekao sam sebi da mi iz inostranstva ne treba to da komentarisemo jer nije lepo. Gledam par prijatelja ... izlete se. Onako, podrugljivo. I ja razmisljem ... da li postoji linija dostojanstva u nasem narodu? Mislim na ovoga koji komentarise, a ne na onog jadnika koji jurisa na pile. Ali nekako toga zaista ima svuda, ako hocemo posteno. Deo narod je generalno stoka. Kako u Beogradu, tako i u Nevadi. Jbt. mi jos nemamo "rednekse " 

 

e sad, nije fora da ja relativizujem pricu (a mnogi to ovde rade pa iz zabave loze narod.). To je uvek bio neki los tip sa strane koji te lozi ..udari ga mamu mu jebem. A nekako on uvek izvuce dupe. 

 Nastaviće se...

 



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 18:18 12.10.2018

..

jbg, ceo blog se moze svesti na to da ... niko nije savrsen!

jbg to su lose vesti za hejtere ... ali i lose i za ove kojima se to desava

danas neko ostavio komentar

uzeo sam tri pileta danas, izgurao sam jednog čiču. Ima 77 godina, a jak ko bik!
alselone alselone 18:35 12.10.2018

..

Spiridon Spiridon 18:39 12.10.2018

Re: ..

alselone


jbt. ti mislis da ja to ne znam ... jbt. ja sam skupljace perija gledao sa 14 godina (mozda ranije). Ziveo u getou ili pored njega ... ali kontakt je uvek bio tu. Bilo je uvek gladnih ali ne bas ovoliko ... ali mozda je ta jurnjava vise rezultat marketinska propaganda ... mozda nisu gladni samo zestoko nalozeni preko reklama. Tamo bre bilo dosta debelih ...

meni je najjaca scena iz apoklipse kad ima tamo dolaze striptizete ... kad pocnu da kidisu ... puni testosterona ...

jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ... i tada se neko smejao, a vidi sad koje je to bilo sranje od restorana ... a nikad nije bio bas jeftin. Mogo si za tu kintu da maznes pljeskaju (najbolje kod hale Pionir) 87-89.
Bili Piton Bili Piton 18:53 12.10.2018

Re: ..

Spiridon


jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ...


Da, odlično se toga sećam.
Spiridon Spiridon 19:04 12.10.2018

Re: ..

Bili Piton
Spiridon


jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ...


Da, odlično se toga sećam.


jbt. islo se ko u crkvu ... ali tada komsije nisu imale mek ... to ti je ono ... da komsiji crkne krava
adviser adviser 19:27 12.10.2018

Re: ..

Spiridon
alselone


jbt. ti mislis da ja to ne znam ... jbt. ja sam skupljace perija gledao sa 14 godina (mozda ranije). Ziveo u getou ili pored njega ... ali kontakt je uvek bio tu. Bilo je uvek gladnih ali ne bas ovoliko ... ali mozda je ta jurnjava vise rezultat marketinska propaganda ... mozda nisu gladni samo zestoko nalozeni preko reklama. Tamo bre bilo dosta debelih ...

meni je najjaca scena iz apoklipse kad ima tamo dolaze striptizete ... kad pocnu da kidisu ... puni testosterona ...

jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ... i tada se neko smejao, a vidi sad koje je to bilo sranje od restorana ... a nikad nije bio bas jeftin. Mogo si za tu kintu da maznes pljeskaju (najbolje kod hale Pionir) 87-89.

Bljak Mek !
Meni su, ipak, bile nenadmašne piroške u 'Atini' - i to kad je prohladan kasno-jesenji dan.
Spiridon Spiridon 19:33 12.10.2018

Re: ..

adviser
Spiridon
alselone


jbt. ti mislis da ja to ne znam ... jbt. ja sam skupljace perija gledao sa 14 godina (mozda ranije). Ziveo u getou ili pored njega ... ali kontakt je uvek bio tu. Bilo je uvek gladnih ali ne bas ovoliko ... ali mozda je ta jurnjava vise rezultat marketinska propaganda ... mozda nisu gladni samo zestoko nalozeni preko reklama. Tamo bre bilo dosta debelih ...

meni je najjaca scena iz apoklipse kad ima tamo dolaze striptizete ... kad pocnu da kidisu ... puni testosterona ...

jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ... i tada se neko smejao, a vidi sad koje je to bilo sranje od restorana ... a nikad nije bio bas jeftin. Mogo si za tu kintu da maznes pljeskaju (najbolje kod hale Pionir) 87-89.

Bljak Mek !

Meni su, ipak, bile nenadmašne piroške u 'Atini' - i to kad je prohladan kasno-jesenji dan.



meni kobasice kod nislije pored busica na tasu ... znam da su neki ovde vise voleli lokija, ali tamo je bila sorka ponekad ...morao si malo da si iz kraja
niccolo niccolo 20:51 12.10.2018

Re: ..

ali tada komsije nisu imale mek

Jbg, godine...logično da sada imaju.
tasadebeli tasadebeli 19:37 13.10.2018

Re: ..

alselone








Алсе, ово је исти лик, је л' да?

Мислим исти глумац? И иста чачкалица у зубима? (Чува је месецима у џепу панталона к'о мој матори, па после када га дотична убоде, ђаво му је крив.)

Само су на овој твојој фотки сценографија и костимографија малко друкчије, и глумац се малко подебљао и има мање косе на глави.

Видим да је лик врло популаран. Има ли име или да му га ми овде дамо да знамо како да га кличемо?

Ред би био да га ми овде крстимо за нашу локалну употребу...











Bili Piton Bili Piton 19:58 13.10.2018

Re: ..

Pitanje koje preklinje da se postavi - Taso, kakva je tvoja tajna veza sa svinjskim glavama.

Plašim se da ga postavim jer ne znam šta ću izazvati.
tasadebeli tasadebeli 20:11 13.10.2018

Re: ..

Bili Piton
Pitanje koje preklinje da se postavi - Taso, kakva je tvoja tajna veza sa svinjskim glavama.

Plašim se da ga postavim jer ne znam šta ću izazvati.



Сад ћу ја к'о Анђа: Нисам ја крив, Алс је први почео!

Их, само да знаш...

Свињска глава и ја к'о два брата рођена, два ока у глави.

Скоро па к'о једнојајчани близанци.

П.С. - Небитна занимљивост о близанцима покупљена успут по скривеним путевима асоцијација:

Својевремено сам у БАСК-у код Цареве ћуприје као пионир и омладинац играо фудбал у истој екипи са два брата. Близанци, једнојајчани. К'о Чворовићи. Данас и бркове такве као Чворовићи имају (срећем их овде по мом крају кад иду на пијацу итд. и ни дан-данас их не разликујем).

И док смо играли фудбал, један буразер играо десног бека (и десна нога му била боља и јача од леве), а други буразер играо левог бека (и лева нога му била јача од десне).

Кад их видиш на терену заједно, препаднеш се к'о да видиш Чворовиће на улици, мајке ми!

К'о две половине једног човека, а двојица су.

(Шарски, у помоћ!!!)
angie01 angie01 20:15 13.10.2018

Re: ..

Сад ћу ја к'о Анђа:





ti bre, da instaliras, da ti se u svakom komentaru, ili tekstu, automatski otkuca andja, ...da se ne mucis stalno...
tasadebeli tasadebeli 20:16 13.10.2018

Re: ..

angie01
Сад ћу ја к'о Анђа:





ti bre, da instaliras, da ti se u svakom komentaru, ili tekstu, automatski otkuca andja, ...da se ne mucis stalno...




alselone alselone 03:02 14.10.2018

Re: ..

Алсе, ово је исти лик, је л' да?

Ne znam. :)
Mislim da je to sve samo zezanje sa FB i da lik nije glumac, samo podmecu istu facu na druga tijela. Plasim se da kada bi mu objavili ime bi prosao kao Stojan iz Sljigovcaa.
mariopan mariopan 09:46 14.10.2018

Re: ..

Spiridon
alselone


jbt. ti mislis da ja to ne znam ... jbt. ja sam skupljace perija gledao sa 14 godina (mozda ranije). Ziveo u getou ili pored njega ... ali kontakt je uvek bio tu. Bilo je uvek gladnih ali ne bas ovoliko ... ali mozda je ta jurnjava vise rezultat marketinska propaganda ... mozda nisu gladni samo zestoko nalozeni preko reklama. Tamo bre bilo dosta debelih ...

meni je najjaca scena iz apoklipse kad ima tamo dolaze striptizete ... kad pocnu da kidisu ... puni testosterona ...

jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ... i tada se neko smejao, a vidi sad koje je to bilo sranje od restorana ... a nikad nije bio bas jeftin. Mogo si za tu kintu da maznes pljeskaju (najbolje kod hale Pionir) 87-89.

Ja sam tek pre dve godine i to silom prlika, bolje da kažem vučije gladi, pojela jedan "mek" kod Zelenjaka, i nikad u životu nisam pojela ništa odvratnije, časna reč. Bljakavo mi je i da se setim a tamo decu dovode na doručak ili užinu. Valjda da se deca na vreme nauče da tamo gde odu kad porastu i iškoluju se, nema prave hrane?
maksa83 maksa83 09:56 14.10.2018

Re: ..

Valjda da se deca na vreme nauče da tamo gde odu kad porastu i iškoluju se, nema prave hrane?

Ti koji odu i iškoluju se i završe tamo slabo zalaze u Mek, to je za njinu sirotinju.
spinoza spinoza 15:45 14.10.2018

Re: ..

maksa83
Valjda da se deca na vreme nauče da tamo gde odu kad porastu i iškoluju se, nema prave hrane?

Ti koji odu i iškoluju se i završe tamo slabo zalaze u Mek, to je za njinu sirotinju.

Kada smo mi prvi put sleteli u LA, pre više od 25 godina, uzememo kola na aerodromu i idemo prvo nešto da pojedemo.

Nismo se pripremili za LA pošto su fokus godišnjeg odmora bili nacionalni parkovi, 5000 kilometara vožnje, a i mi uvek dosta improvizujemo, imali samo hotel za to prvo veče na periferiji LAa, negde prema istočnoj obali i kanjonu kolorada. Drugo spavanje bilo u šatoru pored jezera Mead, valjda, Niccolo je sve to odlično pokrio u više navrata, istog dana smo kupili i jeftin šator za 17 osoba, za nas troje, pošto nas je mrzelo da nosimo iz Londona.

Nači gladni a ne poznajemo LA i nemamo mapu (ne pitaj sad baš kolimo umemo da budemo neorganizovani).

Vidimo nebodere negde u daljini i kažemo centar, sve vrvi od aktivnosti, mora da je tako i idemo tamo na dobru klopu.

Završili u Meku gde niko od osoblja ne priča engleski
tasadebeli tasadebeli 21:25 14.10.2018

Re: ..

mariopan
Spiridon
alselone


jbt. ti mislis da ja to ne znam ... jbt. ja sam skupljace perija gledao sa 14 godina (mozda ranije). Ziveo u getou ili pored njega ... ali kontakt je uvek bio tu. Bilo je uvek gladnih ali ne bas ovoliko ... ali mozda je ta jurnjava vise rezultat marketinska propaganda ... mozda nisu gladni samo zestoko nalozeni preko reklama. Tamo bre bilo dosta debelih ...

meni je najjaca scena iz apoklipse kad ima tamo dolaze striptizete ... kad pocnu da kidisu ... puni testosterona ...

jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ... i tada se neko smejao, a vidi sad koje je to bilo sranje od restorana ... a nikad nije bio bas jeftin. Mogo si za tu kintu da maznes pljeskaju (najbolje kod hale Pionir) 87-89.

Ja sam tek pre dve godine i to silom prlika, bolje da kažem vučije gladi, pojela jedan "mek" kod Zelenjaka, i nikad u životu nisam pojela ništa odvratnije, časna reč. Bljakavo mi je i da se setim a tamo decu dovode na doručak ili užinu. Valjda da se deca na vreme nauče da tamo gde odu kad porastu i iškoluju se, nema prave hrane?



Зато пре неких годину и по до две на једној од станица ГСБ отворили локал са 6-7 столова унутра изнад којег пише "Кувана јела код баба Јеше". Ручак по протоколу, од супе до колача и са све салатом не прелази 350-500 динара (вероватно иду на промет). Добри им и паприкаш и пасуљ и...

А лик који је пре тога одмах ту поред држао годинама роштиљ фаст фуд три месеца од појаве баба Јеше затворио своју радњу, каже не исплати му се више, много му опао промет. Као и једном од познатих ланаца за пицу с ногу, да простиш, преко пута улице.

Значи, може и тако.

На Бановом брду има "Љиљина кутлача". И мале кафане све више нуде комплет оброке, кувана јела, по неким дампинг ценама у односу на оне из менија.


П.С. - Водио ја клинце из школе (6. разред) на неку изложбу у САНУ и они, као што то раде код маме и тате, запели да идемо после у Мек на Теразијама. За њих вазда доживљај. Друштвено чвориште за културну размену, јбт.

Опирао се ја дуго, али на крају пристао. И док они клопају, неки заглабали одмах по 2 комада, ја само седим са њима за столом и у једном тренутку их питам:

"Је ли, друштво, а јесте ви приметили да око свих ових мекова, пљескарница итд. никада не можете да видите ниједног кера? А логично је да их буде, зар не? Месо је ту... А нема их. Ниједног кучета, бре!"

Стадоше они у пола залогаја, исколачили очи, побацаше оне полупоједене мекове у кутије и онако пуних уста са гађењем ми кажу:"Јао, бре, разредниииии!!!"

После ме родитељи на родитељском питали шта сам им то рекао јер су после тог мог изласка са њима, када их маме и тате позову на "излазак" у Мек, већином одговарали са:"Не могу, хвала, нисам нешто гладан..."


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:04 14.10.2018

Re: ..

Bljak Mek !
Meni su, ipak, bile nenadmašne piroške u 'Atini' - i to kad je prohladan kasno-jesenji dan.


To su one čuvene piroške koje je naš pali drug, princi, onomad korektno okarakterisao da "smde na povraćku" (i, usput, učenike iz Tesle nazvao divljacima i okrivio ih za sva zla koja su ga snašla u mladosti, kad je morao da obija đonove čak do Trga republike da nabai užinu, jer mu se te piroške nisu baš sviđale iz opisanog razloga).

adviser adviser 06:30 15.10.2018

Re: ..

srdjan.pajic
Bljak Mek !
Meni su, ipak, bile nenadmašne piroške u 'Atini' - i to kad je prohladan kasno-jesenji dan.


To su one čuvene piroške koje je naš pali drug, princi, onomad korektno okarakterisao da "smde na povraćku" (i, usput, učenike iz Tesle nazvao divljacima i okrivio ih za sva zla koja su ga snašla u mladosti, kad je morao da obija đonove čak do Trga republike da nabai užinu, jer mu se te piroške nisu baš sviđale iz opisanog razloga).


Ko je princi ?
Za piroške se ne slažem.
Za ovo drugo nemam komentar.
mariopan mariopan 06:35 15.10.2018

Re: ..

"Је ли, друштво, а јесте ви приметили да око свих ових мекова, пљескарница итд. никада не можете да видите ниједног кера? А логично је да их буде, зар не? Месо је ту... А нема их. Ниједног кучета, бре!"



Meni su govorili da se prave od kartonskih kutija.
misha.m misha.m 09:41 15.10.2018

Re: ..

Bili Piton
Spiridon


jel se seca neko kad je otvoren mek na slaviji ...


Da, odlično se toga sećam.

Me too!

1986 ili '87, tek što je otvoren, smederevska Gimnazija ide na ekskurziju (I godina beše) u Beograd.

Obavezno zaustavljanje na Slaviji, da se proba to čudo.

Do Smedereva sam bio mrtav gladan - ni manjeg sendviča a bogami ni skupljeg.

Od tada nikada više nisam jeo tamo.

A onda, stasali prestolonaslednici....
misha.m misha.m 09:46 15.10.2018

Re: ..

Spiridon

meni kobasice kod nislije pored busica na tasu ... znam da su neki ovde vise voleli lokija, ali tamo je bila sorka ponekad ...morao si malo da si iz kraja

Banjalučki ćevap u Narodnog Fronta, preko puta "Odeona". Ali su to bile '90-te. Studentski dani....
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:39 15.10.2018

Re: ..

Me too!

1986 ili '87, tek što je otvoren, smederevska Gimnazija ide na ekskurziju (I godina beše) u Beograd.

Obavezno zaustavljanje na Slaviji, da se proba to čudo.

Do Smedereva sam bio mrtav gladan - ni manjeg sendviča a bogami ni skupljeg.

Od tada nikada više nisam jeo tamo.

A onda, stasali prestolonaslednici....


prvi put probao u londonu 87; beograd ce ga dobiti tek godinu dana kasnije (88). guzve (u londonu) kao u beogradu kad je otvoren. mada su beogradske posustale posle nekoliko meseci. dok sam se (kao) bavio sportom, islo se iskljucivo na sejk jer je tad bio in. iz tog doba je i grafit u zagrebu - posle utakmice sa cibonom 'mcdonalds - 400km'.

otkad sam poceo da radim, vremenom se ustalio i ritual (to je doba pre windows 95); dakle, petkom se ujutro kupuje nin, a posle posla se ide na slaviju na dva big mek obroka i dva dupla ciza (samo sendvici). ako je raspolozenje dobro, mozda padne i neki sladoled.

to je trajalo sve negde do petog oktobra, posle je nin vec izgubio svoju draz, a mek djene djene pa se nije islo svakog petka nego kad se stigne.

crtica iz nisa - decembar '98; askara 211. oklopna. mladji vodnik drzi predavanje o mestima za izlazak, pomenuo je i mek, sa naznakom da ne malo 'zasoljen'. tek posle nekoliko odsustava (popodne/dan/noc) sam ukapirao da je mislio da je skup. ne znam da li i danas opstaje.


uglavnom, u srbiji ponekad svratim u mek, ali ipak ostaju duff i goodfood na prvom mestu (iz jedinog razloga sto su pristupacni da se stane kolima, naruci a nije daleko od kuce). kod mare nisam bio odavno ali cujem da dobro sljaka.

u svici cu uvek otici pre u mek (iako su mi ponosni sluzbenici objasnjavali da je najskuplji na svetu) i jesti kvalitetno svajcarsko meso kome se zna poreklo nego ici u restoran gde cu dobiti 50g nacrtanog mesa sa nekim nacrtanim povrcem i prelivom nacrtanim u zavisnosti od inspiracije 'kuvara' tog dana za duple pare nego u mek.

u moskvi, ako ne idem na sasljik, ici cu u mek ili sabvej. cirilicni. bez ikakvih problema.



maksa83 maksa83 12:47 15.10.2018

Re: ..

kod mare nisam bio odavno ali cujem da dobro sljaka.

Ja ne razumem famu Mare, ako pričamo o onome između Kalenića i Pejtona. Skroz ispodprosečno.
zemljanin zemljanin 13:22 15.10.2018

Re: ..

crevca - Careva cuprija,
riba - kajakaski klub na keju, dosta iza Sarana
testenine - na pocetku Beogradse, od Slavije ka Bulevaru, sa leve strane
rostilj i sl - Sokolac posle Kalenica
Graficar je neko vreme imao dobru Karadjordjevu
Kolarac - pohovani kackavalji i pecena (ljuta) paprika
pljeskavica - kod Moskve
domaca klopa - Bosna, prekoputa Politike pa levo ulicica
itd.

to '90ih, e sad koliko od navedenog jos postoji

McD - mozda par puta kad dodju neki ljudi iz unutrasnosti pa hoce bas u McD
adviser adviser 13:29 15.10.2018

Re: ..

zemljanin
crevca - Careva cuprija,
riba - kajakaski klub na keju, dosta iza Sarana
testenine - na pocetku Beogradse, od Slavije ka Bulevaru, sa leve strane
rostilj i sl - Sokolac posle Kalenica
Graficar je neko vreme imao dobru Karadjordjevu
Kolarac - pohovani kackavalji i pecena (ljuta) paprika
pljeskavica - kod Moskve
domaca klopa - Bosna, prekoputa Politike pa levo ulicica
itd.

to '90ih, e sad koliko od navedenog jos postoji

McD - mozda par puta kad dodju neki ljudi iz unutrasnosti pa hoce bas u McD

Kada već nabrajaš ta mesta za ožderavanje, da dodam (i) "Staru Hercegovinu".
misha.m misha.m 13:50 15.10.2018

Re: ..

dragosevacsutra
Me too!

1986 ili '87, tek što je otvoren, smederevska Gimnazija ide na ekskurziju (I godina beše) u Beograd.

Obavezno zaustavljanje na Slaviji, da se proba to čudo.

Do Smedereva sam bio mrtav gladan - ni manjeg sendviča a bogami ni skupljeg.

Od tada nikada više nisam jeo tamo.

A onda, stasali prestolonaslednici....


prvi put probao u londonu 87; beograd ce ga dobiti tek godinu dana kasnije (88). guzve (u londonu) kao u beogradu kad je otvoren. mada su beogradske posustale posle nekoliko meseci. dok sam se (kao) bavio sportom, islo se iskljucivo na sejk jer je tad bio in. iz tog doba je i grafit u zagrebu - posle utakmice sa cibonom 'mcdonalds - 400km'.

otkad sam poceo da radim, vremenom se ustalio i ritual (to je doba pre windows 95); dakle, petkom se ujutro kupuje nin, a posle posla se ide na slaviju na dva big mek obroka i dva dupla ciza (samo sendvici). ako je raspolozenje dobro, mozda padne i neki sladoled.

to je trajalo sve negde do petog oktobra, posle je nin vec izgubio svoju draz, a mek djene djene pa se nije islo svakog petka nego kad se stigne.

crtica iz nisa - decembar '98; askara 211. oklopna. mladji vodnik drzi predavanje o mestima za izlazak, pomenuo je i mek, sa naznakom da ne malo 'zasoljen'. tek posle nekoliko odsustava (popodne/dan/noc) sam ukapirao da je mislio da je skup. ne znam da li i danas opstaje.


uglavnom, u srbiji ponekad svratim u mek, ali ipak ostaju duff i goodfood na prvom mestu (iz jedinog razloga sto su pristupacni da se stane kolima, naruci a nije daleko od kuce). kod mare nisam bio odavno ali cujem da dobro sljaka.

u svici cu uvek otici pre u mek (iako su mi ponosni sluzbenici objasnjavali da je najskuplji na svetu) i jesti kvalitetno svajcarsko meso kome se zna poreklo nego ici u restoran gde cu dobiti 50g nacrtanog mesa sa nekim nacrtanim povrcem i prelivom nacrtanim u zavisnosti od inspiracije 'kuvara' tog dana za duple pare nego u mek.

u moskvi, ako ne idem na sasljik, ici cu u mek ili sabvej. cirilicni. bez ikakvih problema.

Moguće da sam ofulao godinu, ipak je bilo pre 30 godina

Mek u Nišu radi i dalje.

Samo.... U NIšu jesti u Meku? Pored, Mraka, Orača, Galije, Rajka, Mehane, Konaka, ......?!?!?!?!?!?
C c c c c
niccolo niccolo 14:47 15.10.2018

Re: ..

Graficar je neko vreme imao dobru Karadjordjevu

Grafičar više ne drži Prokupac, već neki "privatnici", dakle druga kafana sad...
pnbb pnbb 21:31 15.10.2018

Re: ..

Је ли, друштво, а јесте ви приметили да око свих ових мекова, пљескарница итд. никада не можете да видите ниједног кера? А логично је да их буде, зар не? Месо је ту... А нема их. Ниједног кучета, бре!"

a kod mackarova si jeo bez problema, jel tako
martin_krpan martin_krpan 19:52 12.10.2018

Šta ovo govori o stanju na tržištu?

Ovo je samo odraz da polako popušta udbaško-mafijaški monopolsko-oligopolski režim i da su ljudi željni pravih akcija i pravih cijena. Želim Lidlu svako dobro i nek uzme 99% srbijanskog market šera, a malim prodavačima želim lagano i ugodno propadanje.
maksa83 maksa83 19:57 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

a malim prodavačima želim lagano i ugodno propadanje.

Zašto?
martin_krpan martin_krpan 20:02 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

maksa83
a malim prodavačima želim lagano i ugodno propadanje.

Zašto?


Zato što se na "liniji" pravi patetični narativ da je Lidl smeće, a da treba kupovati od kvazi malog prodavača. A mali prodavač često ima strategiju da kupi u Lidlu (ili sl.) pa prodaje u nekom kiosku. Ta biznis strategija ne može biti mrtvija.
Spiridon Spiridon 20:03 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

maksa83
a malim prodavačima želim lagano i ugodno propadanje.

Zašto?

vodi racuna Makso, mozda je covek strucniji ekomomista od nas ... otkud ti znas sa kim razgovaras? Mozda je to Princi? ili covek u belom ... blogopovampireni
maksa83 maksa83 20:04 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

Zato što se na "liniji" pravi patetični narativ da je Lidl smeće, a da treba kupovati od kvazi malog prodavača.

Gde to?
A mali prodavač često ima strategiju da kupi u Lidlu (ili sl.) pa prodaje u nekom kiosku.

Pozdravljam tog malog prodavca, i spreman sam da mu platim tu razliku za uslugu što ne moram ja da idem čak u Lidl/Rodić/Štagodnegdetamo da bih kupio nešto efemerno a što mi u tom trenutku treba.
martin_krpan martin_krpan 20:05 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

Spiridon
maksa83
a malim prodavačima želim lagano i ugodno propadanje.

Zašto?

vodi racuna Makso, mozda je covek strucniji ekomomista od nas ... otkud ti znas sa kim razgovaras? Mozda je to Princi? ili covek u belom ... blogopovampireni




Kakav. Poznaćeš ga i po glasuuu...po usnici i...
martin_krpan martin_krpan 20:08 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

maksa83
Zato što se na "liniji" pravi patetični narativ da je Lidl smeće, a da treba kupovati od kvazi malog prodavača.

Gde to?
A mali prodavač često ima strategiju da kupi u Lidlu (ili sl.) pa prodaje u nekom kiosku.

Pozdravljam tog malog prodavca, i spreman sam da mu platim tu razliku za uslugu što ne moram ja da idem čak u Lidl/Rodić/Štagodnegdetamo da bih kupio nešto efemerno a što mi u tom trenutku treba.


Naravno. Poštuj onda i pilićare kojima na vrijednosnom sistemu dvije-tri riječi izgovorene sa prodavačem a za 80% veću cijenu, ne igra veliku ulogu.
maksa83 maksa83 20:15 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

Naravno. Poštuj onda i pilićare kojima na vrijednosnom sistemu dvije-tri riječi izgovorene sa prodavačem a za 80% veću cijenu, ne igra veliku ulogu.

Ma ja sve njih poštujem, poštujem i taj nesretni narod koji se potukao oko pilića, a što je sve zajedno beznačajni freak incident, pogotovo naspram stampeda za Black Friday kada se u Americi gine u buljucima, znači svaki put bitka za Alamo...
blogovatelj blogovatelj 21:20 12.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

pogotovo naspram stampeda za Black Friday kada se u Americi gine u buljucima, znači svaki put bitka za Alamo.


The throng of Wal-Mart shoppers had been building all night, filling sidewalks and stretching across a vast parking lot at the Green Acres Mall in Valley Stream, N.Y. At 3:30 a.m., the Nassau County police had to be called in for crowd control, and an officer with a bullhorn pleaded for order.

Tension grew as the 5 a.m. opening neared. Someone taped up a crude poster: “Blitz Line Starts Here.”

By 4:55, with no police officers in sight, the crowd of more than 2,000 had become a rabble, and could be held back no longer. Fists banged and shoulders pressed on the sliding-glass double doors, which bowed in with the weight of the assault. Six to 10 workers inside tried to push back, but it was hopeless.


Klik
mariopan mariopan 09:52 14.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

covek u belom ... blogopovampireni

Gde je, koji je? Meni je bio baš simpatičan.
veselica veselica 10:30 14.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

mariopan
covek u belom ... blogopovampireni

Gde je, koji je? Meni je bio baš simpatičan.



eeeee, neces verovati da je i mene to preseklo, licilo mi ne nesto/nekog a nemoguce.

mariopan mariopan 14:17 14.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

veselica
mariopan
covek u belom ... blogopovampireni

Gde je, koji je? Meni je bio baš simpatičan.



eeeee, neces verovati da je i mene to preseklo, licilo mi ne nesto/nekog a nemoguce.


Ne znam čoveka ali mi je stvarno delovao fino. Nemam pojma ko su klonovi koje svi pominju, uopšte nisam u toku blogovskih tračeva a niko neće da mi kaže ko je ko, pa ja onda oprezno ko po jajima
veselica veselica 21:11 14.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

mariopan
veselica
mariopan
covek u belom ... blogopovampireni

Gde je, koji je? Meni je bio baš simpatičan.



eeeee, neces verovati da je i mene to preseklo, licilo mi ne nesto/nekog a nemoguce.


Ne znam čoveka ali mi je stvarno delovao fino. Nemam pojma ko su klonovi koje svi pominju, uopšte nisam u toku blogovskih tračeva a niko neće da mi kaže ko je ko, pa ja onda oprezno ko po jajima


Da, ni ja pojma nemam, kao s duhovima da pricam, nego to belo me setilo na nesto bitno u mom prvatnom zivotu.



Jukie Jukie 22:40 14.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

maksa83

Pozdravljam tog malog prodavca, i spreman sam da mu platim tu razliku za uslugu što ne moram ja da idem čak u Lidl/Rodić/Štagodnegdetamo da bih kupio nešto efemerno a što mi u tom trenutku treba.

U stvari ti hipermarketi polako počinju da niču svuda po gradu gde god je malo veće mesto između postojećih zgrada. Ja sam na jednu stanicu od Univereksporta (mogu i peške ako presečem preko pijace), dve stanice od Lidla i Ideje (koji su jedno preko puta drugog), a pored Univereksporta staje prevoz jednu stanicu do većeg Maksija. Tako da mi više treba da se spremim za izlazak među ljude nego da odem po te efemerne stvari
mariopan mariopan 06:39 15.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

Jukie
maksa83

Pozdravljam tog malog prodavca, i spreman sam da mu platim tu razliku za uslugu što ne moram ja da idem čak u Lidl/Rodić/Štagodnegdetamo da bih kupio nešto efemerno a što mi u tom trenutku treba.

U stvari ti hipermarketi polako počinju da niču svuda po gradu gde god je malo veće mesto između postojećih zgrada. Ja sam na jednu stanicu od Univereksporta (mogu i peške ako presečem preko pijace), dve stanice od Lidla i Ideje (koji su jedno preko puta drugog), a pored Univereksporta staje prevoz jednu stanicu do većeg Maksija. Tako da mi više treba da se spremim za izlazak među ljude nego da odem po te efemerne stvari

Gde si bre Jukie

Pisao Tasa blog o nama i Mi oko Njih i ja sve hoću da se setim omiljenih blogera i ukapiram da tebe dugo nisam videla.
tasadebeli tasadebeli 08:20 15.10.2018

Re: Šta ovo govori o stanju na tržištu?

mariopan
Jukie
maksa83

Pozdravljam tog malog prodavca, i spreman sam da mu platim tu razliku za uslugu što ne moram ja da idem čak u Lidl/Rodić/Štagodnegdetamo da bih kupio nešto efemerno a što mi u tom trenutku treba.

U stvari ti hipermarketi polako počinju da niču svuda po gradu gde god je malo veće mesto između postojećih zgrada. Ja sam na jednu stanicu od Univereksporta (mogu i peške ako presečem preko pijace), dve stanice od Lidla i Ideje (koji su jedno preko puta drugog), a pored Univereksporta staje prevoz jednu stanicu do većeg Maksija. Tako da mi više treba da se spremim za izlazak među ljude nego da odem po te efemerne stvari

Gde si bre Jukie

Pisao Tasa blog o nama i Mi oko Njih i ja sve hoću da se setim omiljenih blogera i ukapiram da tebe dugo nisam videla.






П.С. -

Jukie


Tako da mi više treba da se spremim za izlazak među ljude nego da odem po te efemerne stvari



Е, Јуки, а то што је одлазак у неки од тих шопинг молова постао породични заједнички излазак викендом међ' свет?

Видим да то ради много њих, у гомилама...

( Јбт, ја купим нове ципеле или патике само онда када ми се старе исцепају до непрепознатљивости, али зато познајем неке жене које у свом ципеларнику имају и по 40 пари ципела и чизама...

Не капирам ја то никако...

Мислим, не могу све то да износе док су живе. Сем ако не планирају у гроб да понесу свој ципеларник... )

Уместо да оду у позориште, биоскоп, на концерт, на Калиш, на Аду,...?

Замисли тек када отворе овај Ада мол код мене?





А 500 метара даље према Обреновцу, код Аде, Темпо и сад Лидл. Па у Пожешкој на размаку од 800 метара три велика Максија. Па Ароме, Амани,... У Жаркову, на неколико аутобуских станица од мене онај грчки трговински ланац, заборавих му име (ма ко би се свега и сетио!)


И ја заиста не могу да схватим да ли у Србији и у Београду заиста има толико потрошача са толиком куповном моћи да би се отварање толиких трговинских ланаца и шопинг молова заиста и исплатило?

Мислим, ја то не примећујем око себе. Потрошача има, то да, али не видим да су баш толико можни да купују да би се овима то исплатило?

А опет рачунам, нису ни ти трговци толико блесави, ваљда знају шта раде. Сигурно пре него што уложе тол'ке новце у подизање и отварање својих ланаца и молова ураде неко испитивање тржишта?






То ја онако лаички... Немам баш неко велико искуство и знање у томе сем што сам неких пар година у другој половини осамдесетих радио на терену испитивање тржишта за неку фирму из Лондона - кондитори, пиво, млеко и млечни производи и слично - па им слао попуњене упитнике које сам попуњавао по продавницама широм СФРЈ на основу података које сам добијао од пословођа тих продавница, потрошача, служби задужених у за то у прехрамбеној индустрији итд.


Али стварно ми нису јасни.

Мени уопште све то не изгледа да је исплативо.

А они то раде.


aureus aureus 20:00 12.10.2018

Спира к'о Милиграм

Спиро, увод у твој блог ме је подсјетио на познату пјесму чувеног бенда "Милиграм":

Карактер ми је нула, ал' ћу се закунем да те нећу - зато врати ми се, несрећо.

Сто пута си себи рекао "немој петком навече да пишеш блог", али џаба.
maksa83 maksa83 20:03 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Спиро, увод у твој блог ме је подсјетио на познату пјесму чувеног бенда "Милиграм":

Ovo samo krv i limfa u potocima mogu da saperu...
aureus aureus 20:08 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

maksa83
Спиро, увод у твој блог ме је подсјетио на познату пјесму чувеног бенда "Милиграм":

Ovo samo krv i limfa u potocima mogu da saperu...

Охо! Позив на лимфопролиће!

И то у ситуацији кад је цитирана позната пјесма настала у сарадњи чувеног бенда "Милиграм" и легендарне Марине Туцаковић.
Spiridon Spiridon 20:08 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

maksa83
Спиро, увод у твој блог ме је подсјетио на познату пјесму чувеног бенда "Милиграм":

Ovo samo krv i limfa u potocima mogu da saperu...


ma ko zna ko je njima posao reci =))) . ko dugmetu trifunovic ...

rekla mi jedna koleginica (jedna od najlepsih ruskinja na poslu) da je odlepila na Vladu, a i ja volim ovu stvar ...

opasan je dasa ... ja ga znam kada je pocinjao u herceg novog ... jako ozbiljan na sceni, odlican na klaviru, glas savrsen ...




maksa83 maksa83 20:18 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

opasan je dasa ... ja ga znam kada je pocinjao u herceg novog ... jako ozbiljan na sceni, odlican na klaviru, glas savrsen ...

Al' težak drkadžija koji je svoj bend zakinuo za pare preko nekoliko puta.
aureus aureus 20:25 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

maksa83
opasan je dasa ... ja ga znam kada je pocinjao u herceg novog ... jako ozbiljan na sceni, odlican na klaviru, glas savrsen ...

Al' težak drkadžija koji je svoj bend zakinuo za pare preko nekoliko puta.

О коме причате? Не могу да отворим видео.
О Влади Георгиеву?
Spiridon Spiridon 20:26 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

maksa83
opasan je dasa ... ja ga znam kada je pocinjao u herceg novog ... jako ozbiljan na sceni, odlican na klaviru, glas savrsen ...

Al' težak drkadžija koji je svoj bend zakinuo za pare preko nekoliko puta.


e to su vec insajderske informacije, ne mogu da se upustam u to

ja volim i Nigora, upoznao sam ga jednom u KGB-u kod ateljea 212 ... jako je prirodan i interesantan, a nenametljiv.
maksa83 maksa83 20:27 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

О коме причате? Не могу да отворим видео.
О Влади Георгиеву?

Da, Barba.

Barba je briljantan muzičar i nedvojbeno fenomenalan pjevac (ko voli taj žanr), pogotovo u vreme kada vidimo da nešto autotjuovano što se zove Rasta puni kojekakve Arene, ali ne bio mu u okolini i nemao nikakva posla sa njim...
aureus aureus 20:50 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

maksa83
О коме причате? Не могу да отворим видео.
О Влади Георгиеву?

Da, Barba.

Barba je briljantan muzičar i nedvojbeno fenomenalan pjevac (ko voli taj žanr)

Полако с тим недвојбено феноменалним пјевачима.
Ти, Спиро, иди дај добровољно крв, у складу са Максиним потицајем.
Што се тиче Барбе, по мени он је пјевач скромних гласовних могућности, који је, додуше, тога свестан па не изводи никакве керефеке. Одабрао је и стил и начин пјевања који скрива слабости.
Пише мало, направи пјесму-двије годишње, чува публику, држи се на површини - и кулира.
Тематски је досадан. Пјевачи који пјевају само љубавне пјесме су досадни.
Тако и Хари Варешановић.
Здравко Чолић има макар пјесму о Титу, Барба ни то.
angie01 angie01 21:04 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Полако с тим недвојбено феноменалним пјевачима.


naci- baja, nikakav, peva, 'nako, pesme- sve ko jedna ista, nikada ne znam je l ih ima vise ili je to jedna beskrajna,- sem ljubomoran nisam, ako se uopste tako zove, jer ima neki drugi, zanimljiviji ritam,...zvaka mu dosadna- il je ja ne razumem, mozda je to nesto iz lokala,...inace, deluje cool,...ne mozgu da shvatim kako moze da napuni arenu- ko su ti koji mogu dva sta da ga slusaju u takvom prostoru,...

angie01 angie01 21:56 12.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Al' težak drkadžija koji je svoj bend zakinuo za pare preko nekoliko puta.


ovo me bas cudi, jer ga bije glas da je galantan i smeker u tom smislu,...platio je Nigoru neku zahebanu operaciju i inostranstvu, pravio humanitarne koncerte za bejlicu, kada se ona sa sve sesirima, nakitom i Guci torbicom zalila, da ne moze da prodaje stvari iz kuce, jer to treba da naslede njena deca,...a posle kacila i neke slike sa krstarenja,..da ne gresim dusu, zelim joj sve najbolje, narocito zdravlje, al mi to sve bilo tu mac na taj nacin,...a i posle, kako nije sprecila onog svog slinavog, da vredja ljude koji su joj pomagali,...Sapic, Ivanoi....
docsumann docsumann 08:28 13.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

opasan je dasa ... ja ga znam kada je pocinjao u herceg novog


svirao mi ispod balkona
misim ne meni lično, nego u jednoj bašti 50m vazdušne linije ispod mog stana.

Vlado je rođeni talenat za svirku, apsolutni sluh (ne poznaje note, al može iz ruke da ti izvede nešto što prvi put čuje).
rupe u obrazovanju, i opštem i muzičkom, je nadoknađivao intezivnom tezgom još od malih nogu.
i srećom, kao mlad se inficirao prilično kvalitetnim zvukom (soul, jazz-funk, pošto je UHN-u ta muzika bila veoma popularna, i bilo je par likova koji su baš bili odlični poznavaoci scene)

za njega važi da je i dalje ostao neposredan kakav je bio i prije nego što je postao slava; u Novom i dalje izlazi u iste kafiće i druži se sa sitom ekipom iz djetinjstva.
kad god se sretnemo, bilo gdje, srdačno se javlja, odmah šalje piće... a za dublje intime nisam kompetentan, pošto smo više nešto ko dobri poznanici nego bliski prijatelji.

jasno da nije moj muzički broj, ali cijenim da je produkcija koju je on donio na tu scenu, bila ozbiljni kvalitativni skok za ono što smo do tada imali.
angie01 angie01 10:07 13.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Vlado je rođeni talenat za svirku,


doks- ti iz prve ruke,...

meni se on bas nije svidjao- nista ga nisam kapirala i sve mi bio neki forsaz- dok nije postao clan zirija u Prvom glasu Srbije- ja volim ta takmicenja u pevanju:))- u tu provalim, kako je super cool lik....eto, uklapa se u ovu tvoju pricu sa terena,...da je bas opusten i normalan...
docsumann docsumann 11:35 13.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм


ne slušam njegovu muziku, sem na javnim mjestima (na kojim nemam uticaja na muzički izbor ), ali mogu da provalim kvalitet produkcije, aranžmane.

na prvom albumu, u posveti je ispominjao čitavu paletu likova iz jednog našeg šireg društva.
te posvete su kasnije spomenutima na nos izašle kao nepresušni izvor zajebancije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:38 13.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Nakon ovog niza mogu slobodno da pustim Solanže i da sačuvam svoj dugograđeni status:)



Atomski mrav Atomski mrav 10:06 15.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Vlado Georgiev? Što se muzike tiče, nemam ga ni u jednoj plejlisti ali ako ga čujem na radiju, neću promeniti stanicu. Što se ostalog tiče...

aureus aureus 18:49 15.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Atomski mrav
Što se ostalog tiče...

Устаће грађани Србије.
Били су протести кад је цијена била 160 динара.
Не смијем ни да помислим шта ће се десити сад кад је 175.
alselone alselone 04:34 16.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Da, Barba.


Barba juče posetio Visoke Dečane. Ko prati Savu Janjiča mogao je da vidi sliku.

Kapa dole.
niccolo niccolo 15:23 16.10.2018

Re: Спира к'о Милиграм

Ko prati Savu Janjiča

Zašto mrziš Vučića i srpski narod?
cassiopeia cassiopeia 20:14 12.10.2018

...

Meni se plače od toga koliko ljudi pljuju narod koji se gura da kupi te piliće, banane, jabuke...šta već po niskim cenama za ovo tržište.

A onu bedu u duši koja je snimila juče guranje za piliće bi naterala da se javno izvini svima koji su juče upravo njegovu platu omogućili i onda ga otpustila jer nema osnovnu kulturu i poštovanje za potrošača, ma ko on i kakav bio.

Alooo, ljudi nemaju novca za pristojan obrok. Ishrana je bazirana na testeninama, hlebu, kukuruzu (uzgred, ni palenta više nije jeftina), meso jedu na retke petke. Sve više pristojnog sveta kopa po kontejnerima.

Danas u Maxiju akcija NVO Banka hrane da svako ko može doprinese kupovinom nekog od osnovnih artikala. Srce mi bilo puno kad sam videla da ljudi ostavljaju.
aureus aureus 20:23 12.10.2018

Re: ...

Бојим се да није у питању само економска биједа, а код једног броја гурача чак ни економска.
Каква је то биједа кад имаш 130 кила и натрп'о си 20 пилића у колица?
Људи не маре за достојанство и за културно понашање.
Није срамота немати, није срамота ни стајати у реду за нешто што ти треба, али гурати се, свађати се, грабити...то није понашање које треба оправдавати.

У нашој средини рецимо и даље има људи који се гурају да уђу у аутобус који неће побјећи.
Spiridon Spiridon 20:24 12.10.2018

Re: ...

Alooo, ljudi nemaju novca za pristojan obrok


ma neee, oni nam kvare imidz. Ali mozda i teba prikazati, da se nauci kako ne treba. Procitali su oni posle novine i videli vesti ... pa neka je samo 5 % osetilo sramotu to je ok. Jbg. Japanci uredno cekaju na red, ali cekaju. Nema guranja. To je lose.
cassiopeia cassiopeia 20:29 12.10.2018

Re: ...

Spiridon


ma neee, oni nam kvare imidz. Ali mozda i teba prikazati, da se nauci kako ne treba. Procitali su oni posle novine i videli vesti ... pa neka je samo 5 % osetilo sramotu to je ok. Jbg. Japanci uredno cekaju na red, ali cekaju. Nema guranja. To je lose.


Aaa, to tebe muči. Šta ćeš, nemo'š ovaj narod sad zameniti Japancima.

Ispušteni smo mi davnih dana.

Sećam se da je pre jedno 20 god bila akcija skretanja pažnje u javnom prevozu na čarobne reči izvini, izvoli, hvala, molim i njihovu upotrebu u svakodnevnom govoru. E, tu akciju nije trebalo ni prekidati. Divne plakate su imali. Imam ih negde spakovane.
aureus aureus 20:33 12.10.2018

Re: ...

Spiridon
Alooo, ljudi nemaju novca za pristojan obrok


ma neee, oni nam kvare imidz. Ali mozda i teba prikazati, da se nauci kako ne treba. Procitali su oni posle novine i videli vesti ... pa neka je samo 5 % osetilo sramotu to je ok. Jbg. Japanci uredno cekaju na red, ali cekaju. Nema guranja. To je lose.

Има један стрип од Марка Сомборца од прије 7 година.

Експлодирала Фукушима, катаклизма једна, и Јапанци стоје у реду за по флашицу воде.
Телевизија приказује Србе који се туку око бесплатних садница које су баш у то вријеме дошле из Јапана.
И тако стоје у реду Јапанци и коментаришу: Каква се тек катастрофа десила код њих!
cassiopeia cassiopeia 20:33 12.10.2018

Re: ...

aureus

Није срамота немати, није срамота ни стајати у реду за нешто што ти треба, али гурати се, свађати се, грабити...то није понашање које треба оправдавати.

У нашој средини рецимо и даље има људи који се гурају да уђу у аутобус који неће побјећи.


Ne opravdavam to ponašanje, al' nisu svi imali 130kg, kupovali šest kartona pilića, gurali se i šta već. Ne možemo osuđivati sve đuture, zbog ovih nekulturnih.


nask nask 20:37 12.10.2018

Re: ...

Nema guranja.




Mada priznajem da se (ih) guraju vrlo pristojno.
Spiridon Spiridon 20:42 12.10.2018

Re: ...

Meni se plače od toga koliko ljudi pljuju narod


nisi ti videla Kragacine slike na fejsu iz teretane ...
Spiridon Spiridon 20:43 12.10.2018

Re: ...

nask
Nema guranja.




Mada priznajem da se (ih) guraju vrlo pristojno.


pa to je da ne zakasne na posao ... pobogu nask

u vreme 96-97 pukne guma na osamdesetosmaji kod paviljona i zena koj je sedela na gumi propadne kroz pod ... samo je izbacio iz autobusa kao kroz vodenicu za meso ...
nask nask 20:45 12.10.2018

Re: ...

pa to je da ne zakasne na posao ... pobogu nask


A možda beže masovno sa posla.

Nego nismo mi bre najgori i ovim bogatim Niskozamljašima se dešavaju slične stvari


niccolo niccolo 20:56 12.10.2018

Re: ...

nemo'š ovaj narod sad zameniti Japancima

Uz malo dobrog planiranja sve je moguće...
spinoza spinoza 21:35 12.10.2018

Re: ...

aureus
Бојим се да није у питању само економска биједа, а код једног броја гурача чак ни економска.
Каква је то биједа кад имаш 130 кила и натрп'о си 20 пилића у колица?
...

To su statistički repovi, manje bitni u ovom trenutku u Srbiji, a ima ih svuda po svetu, i u razvijenim zemljava.

I ovo nije relativizacija pošto se radi o ... statističkim repovima

Cassiopeia priča o ogrmonom broju jako siromašnih ljudi.
Људи не маре за достојанство и за културно понашање.

Ova rečenica, po mnogim merilima, nije dobro formirana. Treba da stoji:

"Људи <од 130 кила што су натрпали 20 пилића у колица> не маре за достојанство и за културно понашање"

Gladni ljudi se promene, ne samo psihološki nego i fiziološki da sad ne "filozofiram" previše, i ne "phiholozofiram" evo jako tužnog primera koji se sada dešava u Srbiji:

Ima jedna žlezda posebno aktivna kod dece do ranog puberteta koja se zove "thymus", luči hormon i izuzetno je bitna za funkcionisanje imunog systema.

Kod siromašnih i gladnijih je dosta umanjena.

Sad kad je Spira spomenu i "rednecs" samo da kažem da se priče iz Srbije relativno blaže od mnogih priča iz US koje sam ja pročitao. Navode primer iz vremena kad su sva deca bila gladna pa je žlezda bila mala, i kod site dece su zračili veću žlezdu pošto su mislili da se radi o bolesti.

You do catch my drift, znam, pošto samo doveo "pojam" dostojanstva i kulturnog ponašanja dovukao na fintu do dece rođene i odrasle u izuzetno gladnoj sredini.

Nači šta smo imali, tema bi trebala da odvoji značajan deo prostora za "izgubljenu umetnost solidarnosti" - maznuo izraz od jednog ovde filozofa, otud u navodnicima.
aureus aureus 21:55 12.10.2018

Re: ...

spinoza
Cassiopeia priča o ogrmonom broju jako siromašnih ljudi.

E ni s tim se ne slažem.

I generalno se ne slažem sa opravdavanjima kojima smo neprestano izloženi, bilo da je riječ o ekonomiji, bilo da je riječ u televiziji koja se gleda, bilo da je riječ o politici.

Tako na primjer, stalno možemo da čujemo da ne treba da zamjeramo sirotinji koja za 2000 hiljade dinara proda svoj glas. E, divno, dali ste joj indulgenciju. Ona tako može osam izbornih ciklusa da prodaje svoj glas, i ne samo da je ona talac svoje situacije - nego ste i vi talac njene.

A što se tiče sirotinje, znam ljude koji su siromašni, ali su dostojanstveni i kulturni, u svakom pogledu. I ne prodaju se. Na njihovoj sam strani. O takvima treba govoriti, a ne neprestano pokazivati "razumijevanje"; kao na primjer za ove koje SNS u autobusima razvozi po Srbiji ne bi li dodatno upropastili život i sebi i vama.
aureus aureus 21:58 12.10.2018

Re: ...

niccolo
nemo'š ovaj narod sad zameniti Japancima

Uz malo dobrog planiranja sve je moguće...

Ali čak i za planiranje su ti potrebni Japanci. Vrtimo se u krugu.
Kružimo ukrug.
aureus aureus 01:37 13.10.2018

Re: ...

nask
Nema guranja.




Mada priznajem da se (ih) guraju vrlo pristojno.

Ovo sa Tokijom djeluje više kao problem u kapacitiranju željezničkih kompozicija, ali i u njihovom broju, kao i u broju kolosjeka na samim stanicama. (Više puta sam se čudio kako stanice sa tako malo kolosjeka imaju toliki broj putnika, i upoređivao sa Evropom, koja takođe dosta koristi željeznicu. Mislio sam da Japanci to rješavaju fenomenalnom organizacijom, sinhronizacijom...ali šipak. Ipak rush-hour zna biti stravičan.)
Pun je Jutjub sličnih videa. Izgleda da ljudi koji idu na posao i nemaju drugo rješenje nego da se naguraju u pretrpan voz.
Evo, na videu simpatičnog naziva ("Tokyo train people sardines" ) čak i radnik željeznice pomaže ljudima da se nekako nabiju unutra.



Takođe, japanske stanice metroa i nadzemne željeznice su najfrekventnije na svijetu, a u Japanu ima gomila željezničkih kompanija pa možda tu treba tražiti odgovor: neko ne radi svoj posao baš najbolje. Ili oni ili urbanisti ili ministarstvo saobraćaja.
Određujem Grunfa da tu stvar temeljno prouči te sačini prigodan izvještaj.

Ovo je ipak prilika da pokažemo kako MONORAIL funkcioniše u Osaki.
Ovo je trunku ubrzano, ali i na snimcima normalne brzine još uvijek je fascinantno.
Lijeva-desna-lijeva-desna-pravo-lijeva-desna-pravo...

I tako čitave godine.
gedza.73 gedza.73 06:20 13.10.2018

Re: ...

aureus
znam ljude koji su siromašni, ali su dostojanstveni i kulturni, u svakom pogledu. I ne prodaju se. Na njihovoj sam strani. O takvima treba govoriti, a ne neprestano pokazivati "razumijevanje"; kao na primjer za ove koje SNS u autobusima razvozi po Srbiji ne bi li dodatno upropastili život i sebi i vama.

Potpuno saglasan.
Najsiromašniji ispred narodnih kuhinja se ne ponašaju ovako kao ispred Linde.

'Čekamo dal' ima nešto džabe na otvaranju'
od pola pet ujutru. 'blo te 'džabe'
i botovi su bili gladni, čekali na svoj red pa otišli trbuhom za sendvičom.



Koliko samo ima priča o deci koja su nesrećnim okolnostima ostala sama na selu. Bukvalno nemaju izlaz. Sami napred ne mogu, nemaju čime da se školuju, nemaju novca da olakašaju rad.
za takve ljude, takve porodice puno poštovanje.



Srbija, nagađam, je u gornjem delu tabele po vlasništvu nad nekretninama.

Čovek koji ima kapital od 50 000 eura ne može biti socijalni slučaj.
spinoza spinoza 11:49 13.10.2018

Re: ...

aureus
spinoza
Cassiopeia priča o ogrmonom broju jako siromašnih ljudi.

E ni s tim se ne slažem.
...

Legitimno.

Ako je tako, jel možeš, pls, da mi pojasniš o čemu ti misliš da ona piše?
spinoza spinoza 11:58 13.10.2018

Re: ...

gedza.73
aureus
znam ljude koji su siromašni, ali su dostojanstveni i kulturni, u svakom pogledu. I ne prodaju se. Na njihovoj sam strani. O takvima treba govoriti, a ne neprestano pokazivati "razumijevanje"; kao na primjer za ove koje SNS u autobusima razvozi po Srbiji ne bi li dodatno upropastili život i sebi i vama.

Potpuno saglasan.
Najsiromašniji ispred narodnih kuhinja se ne ponašaju ovako kao ispred Linde.
....

Baš potpuno?!

Važi, prepričaj nama koji uglavnom teoretišemo tvoja iskustava iz rada u narodnim kuhinjama, na organizaciji, kuvanju, čišćenju i priči sa ljudima koji tamo dolaze da se hrane.

Pa iskustva ljudi što preturaju po kontejnerima pošto nemaju drugog načina, dobro su obrazovani i imaju malu decu.

Hoćeš da vam ja kažem šta vi ovakvim komentarima praktikujete, dok ti pišeš komentar - tipični sit-gladnom-ne-veruje, plitki, neo-drugosrbijanski, bezosećajni i fašistoidni idiotluk!
gedza.73 gedza.73 13:10 13.10.2018

Re: ...

Hoćeš da vam ja kažem šta vi ovakvim komentarima praktikujete, dok ti pišeš komentar - tipični sit-gladnom-ne-veruje, plitki, neo-drugosrbijanski, bezosećajni i fašistoidni idiotluk!

jen, dva, tri,č etiri.... deset
uf.

ja sam odrast'o na selu. Moji su nadničili kako bi kupovali imanje. dovlačili šušku (sitno granje iz šume) da nahrane zimi ovce a granjem se zagreju. Deda je bio munšajners i spavao po slavonskom snegu, baba, za vreme Tita, radil u nadnici za činiju brašna. pa joj višak, kao penu sa krigle piva, drvenim lenjirom skinu.

Majka je došla u kuću sa zemljanim podom, njen otac se vijao po šumama i umro sa testerom u rukama.

Moj otac me naučio da se hleb ne baca i ne gazi jer je ostajao gladan.
On i par drugara školaraca molili lokalnog drmadžiju vršnjaka da im da sličicu iz čokolade a on je iscepa ispred njih u inat.

Radio sam kod sebe i u fabrici pa kad ne dođem do kraja meseca jedem testenine i maslac, kopao ručno i radio bagerom, tovario ručno i tovario viljuškarom, vozio kamion, rasturao, sastavljao, radio na građevini, radio kod drugih i radili kod mene (sa svima ostao dobar prijatelj), prodavao na kvantašu i poslovno sarađivao sa poznatim preduzećima u svojim oblastima.

Niko nikad mi nije doneo sindikalnu polutku za vreme državnih praznika. Niko nikad me nije pozvao da provedem letnji raspust u gradu. Niko nikad iz grada me nije vodio na letovanje i zimovanje na rate.
Toliko o sitom i gladnom.

Mladić koji je završio fakultet radio sa mnom na proizvodnoj traci. Skoro sam saznao da je daleko napredovao. Nije ga bilo sramota da krene od najniže pozicije.
Inače vlasnikov sin, kad sam ga pitao što je u proizvodnji a ne u administraciji, mi ispričao da mu je otac rekao kako prvo treba da naučio kako mašine funkcionišu a onda da pređe kod njih. Drugi mi, brend u svom sektoru, rek'o da nikad ne krijem ruke niti da se stidim (otiš'o kod čoveka a nisam mogao lako da ispreme masnoću iz pora). Tri sina. Svi inženjeri.
A čovek radi u svojoj fabrici i obrađuje nekoliko hektara voća.
(imaju skup proizvod... od Novog Zelanda do Nape).
Sve drugačije od Srbije. Dok se trpalo u državne firme nekima bilo lepo. Doš'o đavo po naplatu.


Tako da olako potezanje 'fašistoidnog idiotluka' ostavi za ogledalo.

Ovde su zajebavali blogera, fakultetski obrazovan, profesor što radi kao magacioner. A on ima kvalitetniji život nego većina koji su pogrešno odabrali zanimanje. uzeo sudbinu u svoje ruke.

Ja pričam o sindromu Ujka Vanje
'Ti si kriv profesore što je moj život ovako bedan i mizeran'
'bre brate ja nisam imao pojma šta ti radiš i kako živiš... a iskreno me baš bilo briga'

prepričaj nama koji uglavnom teoretišemo tvoja iskustava iz rada u narodnim kuhinjama, na organizaciji, kuvanju, čišćenju i priči sa ljudima koji tamo dolaze da se hrane

Čovek izgubio posao, bio na socijalnoj kasi pa kad i to presušilo šta će. uzimao pakete i hranio se u narodnoj kuhinji. Posle neka tri meseca se zaposlio i brzo povratio snagu crvenim vinom, sirevima i pršutom (kaže, jbg, volim da pojedem i popijem)
angie01 angie01 13:21 13.10.2018

Re: ...

gedza.73

aureus
znam ljude koji su siromašni, ali su dostojanstveni i kulturni, u svakom pogledu. I ne prodaju se. Na njihovoj sam strani. O takvima treba govoriti, a ne neprestano pokazivati "razumijevanje"; kao na primjer za ove koje SNS u autobusima razvozi po Srbiji ne bi li dodatno upropastili život i sebi i vama.


Potpuno saglasan.
Najsiromašniji ispred narodnih kuhinja se ne ponašaju ovako kao ispred Linde.


i ja!


Hoćeš da vam ja kažem šta vi ovakvim komentarima praktikujete, dok ti pišeš komentar - tipični sit-gladnom-ne-veruje, plitki, neo-drugosrbijanski, bezosećajni i fašistoidni idiotluk!


cemu ovakav komentar?... je si video ikada- jos od zlobe, koja je to ekipa koja se autobusima dovozi i na sta je sve spremna,...kontramitinzi,...rac/palac- ovo sve je rezultat,...opste ponizenje, haos i beznadje,...to nema veze sa gladju, nego sa spremnoscu da se za malo necega prodas- ta ekipa odrzava ceo ovaj sistem vec decenijama,...i po firmama i po kulturnim institucijama- svuda,...ti pridrzivaci su najvece stetocine ovog drustva i to nema veze sa siromastvom i moranjem, to je taj mentalitet, koji trpi jaram, al ga zato podguzno podrzava za malo pogodnosti- koje nece dobiti onaj moralniji, a u mozda gorem polozaju od njega,...to su ti sto se preko noci prestrojavaju, presvlace,...sto se odricu vere, masu partijskim knjizicama i upiru prstom u one druge, a posle, kada postane mejn strim, poste i paze da l je neko petkom zagrizao nesto mrsno, kako bi ga okrivili da je nevernik,...

...i vise sa tom ospesijom oko ( mrske) drugosrbijanstine,...pa ta ekipa je ustala protiv svega ovoga, ne znam sta 'oces...sta ti je tu tako odvratno i gadno...


aureus aureus 14:30 13.10.2018

Re: ...

gedza.73
Toliko o sitom i gladnom.

Dobro podsjećanje, Gedžo, da i na blogu ima onih koji su nešto teškoća pregurali u životu.
Ali pravilno i dostojanstveno. Zajedno sa precima.
A kad smo kod predaka, mnogi naši preci, čak neposredni, živjeli su dosta teško i zaista bili počesto gladni. Zaprave. Ne mogu zaboraviti starinu koja je to sažela u jednoj rečenici: "Ja se do svoje tridesete nisam najeo do sitosti."

Zato priča o siromaštvu, a naročito o gladi valja da bude precizna.
Nesumnjivo je da u Srbiji ima jako siromašnih ljudi, pa čak i gladnih.
I oni su to po svim standardima, počev od standarda čistog razuma do standarda Svjetske banke ili neke druge institucije.

Ali cijenim da je mnogo veći procenat onih koje predstavljamo kao siromašne i gladne, ali ipak ne pripadaju prvoj skupini, nego su jednostavno siromašni jer ne mogu lako da zadovolje sve svoje normalne potrebe i loše prolaze u usporedbi sa prosječnim stanovnikom Zapadne Evrope, a gladni su, prije svega, normalnog života, pozitivnih dešavanja na društvenom i na ličnom planu. I naravno - funkcionalnog automobila, dobrog gedžeta, putovanja i slično.

Ali na ekonomskom planu, ovo nije najgore vrijeme koje Srbija pamti, pa čak ni mnogi od njenih stanovnika.
Mislim, drugovi i drugarice, da ekonomistima ne bi bilo teško da pokažu da je prosječan stanovnik Srbije (samo da prvo definišemo takvog) nema lošiji standard od onog iz 1968. Tih godina je Tito otvorio granice pa se za nekoliko godina pola miliona Jugoslovena našlo u Njemačkoj. Za 1978. sam manje siguran (oko te godine pada vrhunac Titove Jugoslavije, postignut zaduživanjem) a 1988. je bila godina ozbiljnih problema.
Čini mi se da je jednom Gedža bio priložio neku tabelu o potrošnji raznih dobara danas i pred raspad Jugoslavije. Danas, kao potrošači, stanovnici Srbije kvantitativno konzumiraju skoro svega više.
Period Miloševićeve vlasti je bio nesumnjiva katastrofa, ali 2018, sa aspekta kupovne moći, ne razlikuje se baš mnogo od 2008.
spinoza spinoza 14:49 13.10.2018

Re: ...

angie01
...
...i vise sa tom ospesijom oko ( mrske) drugosrbijanstine,...pa ta ekipa je ustala protiv svega ovoga, ne znam sta 'oces...sta ti je tu tako odvratno i gadno...

Neo-drugosrbijanštine, tako sam rekao, naučio sam lekciju od tebe i Freeja kako je sve to počelo u 90tim, poštujem i nezaboravljam. AKo je i dalje uvredljivo ok, sorry, ajd prestaću više i naći bolji izraz.
...je si video ikada- jos od zlobe, koja je to ekipa koja se autobusima dovozi i na sta je sve spremna,...

Naučio sam od vas, i verujem vam.

Ja pričam o ljudima koji uredno čekaju u redu da bi maloj deci jednom nedeljno dali neko meso, i onda taj red počnu da kvare lopuže o kojima pričate, i koje vas dosta u diskusiji okupiraju.

Ja bih u takvom redu uredno čekao, a haos koji drugi unesu, ako ne mogu da pomognem da se sredi, bih prihvatio kao nova pravila igre.

Ne znam koliko znaš, ja sam samo dao mali primer, šta se dešava u telima jako gladne dece, gde glad traje godinama, bolje da ne navodim, doći ćemo i do toga zašto zbog malih rezervi vitamina E deca umiru od malih boginja ako nisu vakcinisana, a ta vrsta bizarnih roditelja je statistička sitnica šta se deci sve dešava i kako, u velikim delovima i nepovratno, kompromituju zdravlje i inteligenciju.

Ali sam ubeđen da, ako bi znala koliko ja znam, nebitna je amaterština, borila bi se za svoju decu koliko i ja, i ne bi tek tako iskakala iz reda na prvu haotičnu notu budala oko tebe.

Zašto sam ubeđen - ja se sećam tvog bloga o tezgama u Bulevaru Revoluciji, pametan, pismen i topao, pun neskrivene empatije pa ću, ovako s vremena na vreme da se vraćam na "niži nivo" dok vi pričate o dezodoransima, pastama za zube i urednim redovima, boljim od japanskih.
angie01 angie01 14:50 13.10.2018

Re: ...

Period Miloševićeve vlasti je bio nesumnjiva katastrofa, ali 2018, sa aspekta kupovne moći, ne razlikuje se baš mnogo od 2008.


mislim da gresis- i to jako,...nije bitno sta statistika moze da pokaze, kada promulja one prebogate, pa podeli iznos sa siromasnim,...dovoljno je da saberes koliko je sve poskupelo od onda, racuni, namernice,....a plate to bas nisu otpratile- one prosecne-po kojima se sve meri, i manje od proseka, onih kojih ima najvise.

ovde su prosecni fiksni troskovi, veci od prosecne fiksne plate- vrlo osetno u posledjih 5, 6,... godina,...bilo jednom i na teveu neka emisija o tome, mislim na N1, gde je neki drzavni funkcioner pokusao da podatke provuce kroz neku manipulaciju- a sustinski se sve svelo na, pa sta mozemo, ko vas hebe, tako funkcionise kapitalizam,- a koje su izneli neki drugi gosti u studiju, koji ne znam sta su bili,...da l neki istrazivaci u toj oblasti, predstavnici nekih sindikata, pojma nemam,...
spinoza spinoza 14:59 13.10.2018

Re: ...

gedza.73
...

ja sam odrast'o na selu. Moji su nadničili kako bi kupovali imanje. dovlačili šušku (sitno granje iz šume) da nahrane zimi ovce a granjem se zagreju. Deda je bio munšajners i spavao po slavonskom snegu, baba, za vreme Tita, radil u nadnici za činiju brašna. pa joj višak, kao penu sa krigle piva, drvenim lenjirom skinu.

Majka je došla u kuću sa zemljanim podom, njen otac se vijao po šumama i umro sa testerom u rukama.

Moj otac me naučio da se hleb ne baca i ne gazi jer je ostajao gladan.
On i par drugara školaraca molili lokalnog drmadžiju vršnjaka da im da sličicu iz čokolade a on je iscepa ispred njih u inat.
...

Coolios, rekao bih da ti bar deda nije imao prilike da se tušira svaki dan, pere zube i stavlja dezodorans ... pa ...

... now is the time da ispoštuješ dedu i da prestaneš da se benaviš na blogu pojačavanjem drame oko neurednih redova i japanskih metroa i češće se "setiš" ljudi danas kojima je gore nego tvom dedi ...

... inače ćeš ostati pod palcem fašistoidnog idiotluka bez obzira na moja ogledala.

Jbt, ko vas izmisli toliko tako sebičnih i samoživih.
angie01 angie01 15:29 13.10.2018

Re: ...

ajd prestaću više i naći bolji izraz.


u mom slucaju je problem, sto ne znam o kome pricas- ko su ti ljudi i sta su tacno skrivili, a ko si gud gajz, kojima su oni suprotnost,...eto...




Ja pričam o ljudima koji uredno čekaju u redu da bi maloj deci jednom nedeljno dali neko meso


ne znam kako si do toga stigao, da su u tom redu ljudi koji cekaju na meso koje jednom nedeljno daju deci- pogledaj te slike jos jednom, snimak,...pa u onom hebenom otrovu matijevicu imas i jeftinije meso, a bez reda...


Ali sam ubeđen da, ako bi znala koliko ja znam, nebitna je amaterština, borila bi se za svoju decu koliko i ja, i ne bi tek tako iskakala iz reda na prvu haotičnu notu budala oko tebe.



ne znam sta da ti kazem- saberi si brate, ti si nesto ufiksirao,...pa normalno da cu za svoju decu sve,...al ovo sve nije to,....

pa ću, ovako s vremena na vreme da se vraćam na "niži nivo" dok vi pričate o dezodoransima, pastama za zube i urednim redovima, boljim od japanskih.



sine, da ti kaze angie,...pa ja svaki dan obidjem jedno mesto sa takvim ljudima,...znam mnogo onih koji uredno brinu na razne nacine, a ne masu zastavicama,....nemam pojma gde si skrenuo kod Albukerkija, al ovo sto ti pricas veze nema sa stvarnom problematikom,...niti si ti taj koji brine o nizem nivou, dok se mi evo foliramo na visem- ma sta ti to znacilo.
angie01 angie01 15:43 13.10.2018

Re: ...

Jbt, ko vas izmisli toliko tako sebičnih i samoživih.


ko ti diro frizider?

...evo, jos jednom,,,zasto tako ruzno etiketiras i koga, kada kazes vi,...a pri tome si skroz promasio temu....
spinoza spinoza 16:01 13.10.2018

Re: ...

angie01
Jbt, ko vas izmisli toliko tako sebičnih i samoživih.


ko ti diro frizider?

...evo, jos jednom,,,zasto tako ruzno etiketiras i koga, kada kazes vi,...a pri tome si skroz promasio temu....

Nisam promašio temu i ok mi je komentarisanje.
Pošto znam da voliš da pojašnjavaš ajd ti mi je pojasni, pls, šta je tema i šta su granice do kojih bi blogeri smeli da idu postrnce

Ja se ne uzbuđujem kad mi diraju frižider
Kako se ne umoriš od tih zajedljivih doskočica?!

Aj da vidimo koja je sledeća

adviser adviser 16:35 13.10.2018

Re: ...

spinoza
angie01
Jbt, ko vas izmisli toliko tako sebičnih i samoživih.


ko ti diro frizider?

...evo, jos jednom,,,zasto tako ruzno etiketiras i koga, kada kazes vi,...a pri tome si skroz promasio temu....

Nisam promašio temu i ok mi je komentarisanje.
Pošto znam da voliš da pojašnjavaš ajd ti mi je pojasni, pls, šta je tema i šta su granice do kojih bi blogeri smeli da idu postrnce

Ja se ne uzbuđujem kad mi diraju frižider
Kako se ne umoriš od tih zajedljivih doskočica?!

Aj da vidimo koja je sledeća


Bravo Spinoza.
To je taj iskaz koji jednoznačno i nedvosmisleno definiše egoistične ljude --- zajedljivost.
Jako deskriptivan sublimirajući izraz.
Istina, uvek ima izuzetaka, no, ...
martin_krpan martin_krpan 17:16 13.10.2018

Re: ...

angie01
gedza.73

aureus
znam ljude koji su siromašni, ali su dostojanstveni i kulturni, u svakom pogledu. I ne prodaju se. Na njihovoj sam strani. O takvima treba govoriti, a ne neprestano pokazivati "razumijevanje"; kao na primjer za ove koje SNS u autobusima razvozi po Srbiji ne bi li dodatno upropastili život i sebi i vama.


Potpuno saglasan.
Najsiromašniji ispred narodnih kuhinja se ne ponašaju ovako kao ispred Linde.


i ja!


Hoćeš da vam ja kažem šta vi ovakvim komentarima praktikujete, dok ti pišeš komentar - tipični sit-gladnom-ne-veruje, plitki, neo-drugosrbijanski, bezosećajni i fašistoidni idiotluk!


cemu ovakav komentar?... je si video ikada- jos od zlobe, koja je to ekipa koja se autobusima dovozi i na sta je sve spremna,...kontramitinzi,...rac/palac- ovo sve je rezultat,...opste ponizenje, haos i beznadje,...to nema veze sa gladju, nego sa spremnoscu da se za malo necega prodas- ta ekipa odrzava ceo ovaj sistem vec decenijama,...i po firmama i po kulturnim institucijama- svuda,...ti pridrzivaci su najvece stetocine ovog drustva i to nema veze sa siromastvom i moranjem, to je taj mentalitet, koji trpi jaram, al ga zato podguzno podrzava za malo pogodnosti- koje nece dobiti onaj moralniji, a u mozda gorem polozaju od njega,...to su ti sto se preko noci prestrojavaju, presvlace,...sto se odricu vere, masu partijskim knjizicama i upiru prstom u one druge, a posle, kada postane mejn strim, poste i paze da l je neko petkom zagrizao nesto mrsno, kako bi ga okrivili da je nevernik,...

...i vise sa tom ospesijom oko ( mrske) drugosrbijanstine,...pa ta ekipa je ustala protiv svega ovoga, ne znam sta 'oces...sta ti je tu tako odvratno i gadno...




Ono je polusvet. Samo pokušavam to da razumjem i da stavim u neki kontekst u demokratskom društvu. Svinje imaju demokratsko pravo da budu svinje i da gledaju svinjski reality i da čitaju svinjformer, ali ne smiju da se ponašaju nelegalno. Ne smiju da prodaju glasove za pare. To će biti neki početak - razdvajanje loše kulture od kriminala i korupcije.
gedza.73 gedza.73 17:24 13.10.2018

Re: ...

aureus
A kad smo kod predaka, mnogi naši preci, čak neposredni, živjeli su dosta teško i zaista bili počesto gladni. Zaprave. Ne mogu zaboraviti starinu koja je to sažela u jednoj rečenici: "Ja se do svoje tridesete nisam najeo do sitosti."

ma i kod mene, kao u svakoj porodici, je bilo svačega.
kao da život nije dovoljno zajeban oni su sami sebi često stvarali probleme.

Zaboravio sam da je otac imao 'samostalnu delatnost' kako se već tada zvalo u dvadeset prvoj godini. Pre toga 'peške' vozio kombajn sa vlasnikom i radio dve uzastopne sezone širom Kosova.

Čini mi se da je jednom Gedža bio priložio neku tabelu o potrošnji raznih dobara danas i pred raspad Jugoslavije. Danas, kao potrošači, stanovnici Srbije kvantitativno konzumiraju skoro svega više.

Bile su tabele po godinama koliko se čega moglo kupiti za prosečnu platu.
Razliku, pored kvantiteta u korist današnjih plata, prave manji tadašnji troškovi (manje dažbine, jedan auto, telefon...)

Ovde je nastao problem što neko misli da su u redovima bili nezaposleni doktori i profesori dok ja mislim da je bilo dve trećine bezobraznih zgubidana.
Koliko sam se puta zadesio da tako neko maltretira i istresa jajca na prodavačisma, kasirkama, pekarima...

jednom ispred Crvenog krsta staje džip. Iz njega izlazi žena u bundi (sedim u kolima na prakingu) koja s enakon par minuta vraća sa belim kartonskim paketom i crvenim krstom.

Na naslovnici osvanuo momak u nekim poluraspalim cipelama. Sedi na dva džaka cementa glavom oslonjenom na dlanove ruku koje su na kolenima.
Na slici se vidi da je mrtav umoran.

I onda se zakotrlja priča. Čovek radi dva posla kako bi prehranio porodicu.

kaže, po sećanju, slikali me a nisam znao. seo sam da malo odmorim. ne tražim ni od koga nikakvu pomoć.
Srce da mu daš.

Kod mene ima ljudi koji su ostali bez ičega svojim načinom života.
Ima ljudi koji nikada ništa u životu nisu radili (koliko god to nemoguće zvučalo). i neće.

a nešto me baš briga da se pravdam i kuresam praznim rečima pokazujući darežljivost.

kad se nešto setim ta rotacija davanja i primanja pomoći stvarno ima čudne i neverovatne puteve.



nsarski nsarski 17:30 13.10.2018

Re: ...

Ovde je nastao problem što neko misli da su u redovima bili nezaposleni doktori i profesori dok ja mislim da je bilo dve trećine bezobraznih zgubidana.


Pričao mi je naš kolega bloger da je najzgodnije držati promociju nove knjige zimi, u lepo zagrejanom prostoru, i najaviti da će biti "zakuska". Odmah se tu stvori puna sala slušalaca koji smažu zakusku, malo se zagreju i odu kući pre kraja. Ona šačica istinski zainteresovanih ostane u ispražnjenoj sali. Tužno.
gedza.73 gedza.73 17:35 13.10.2018

Re: ...

nsarski
Pričao mi je naš kolega bloger da je najzgodnije držati promociju nove knjige zimi, u lepo zagrejanom prostoru, i najaviti da će biti "zakuska". Odmah se tu stvori puna sala slušalaca koji smažu zakusku, malo se zagreju i odu kući pre kraja


veselica veselica 17:52 13.10.2018

Re: ...

Hoćeš da vam ja kažem šta vi ovakvim komentarima praktikujete, dok ti pišeš komentar - tipični sit-gladnom-ne-veruje, plitki, neo-drugosrbijanski, bezosećajni i fašistoidni idiotluk!



Bravo Milane!
Sve go folirant uveren da ima svoje misljenje a u stvari poluobrazovan svet bez stvarne svesti o bilo cemu i ne bi dao - svoje misljenje - do sudnjeg dana.
Plus zamorni, dosadni, naporni pa dosadni, zamorni, naporni.

Recimo jolie. Moze sad da tera sto komentara, sve jedno te isto i istim recima.
I sa istim tackicama.



gedza.73 gedza.73 17:57 13.10.2018

Re: ...

.
zemljanin zemljanin 18:08 13.10.2018

Re: ...

pazi, meni nikad nisu bile jasne osobe koje imaju, recimo kucu ili neku drugu nekretninu, a nemaju da jedu ... ili hoce bolji zivot a ujutru regularno ustanu i odu u kiosk i sl. ... i mozes im objasnjavati zilion godina, a objasnjavao sam, ali to jednostavno ne prolazi ... na kraju svako ima pravo da se sjebe najbolje sto ume i zna ... ako to podrazumeva dzapanje u Lidlu i sl. jbg. sta ja da im radim ... ali necu ni da pljujem samo cu da se cudim ... na kraju ako ti sredina ne prija a ne mozes da na nju utices - promenis sredinu ... svako od nas ima taj jedan zivot i apsurdno ga je trositi na promasaje ...

PS. i znam da ce mnogi reci da nije lako ... nikad nije ni bilo lako!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana