Ljubav| Satira

..

Spiridon RSS / 12.10.2018. u 18:02

i kazem sebi, sto puta:"Neces pisati petkom uvece. Zazalices sutraaa"! Ali ne, moja neprincipijelan mi to ne dozvoljava!

 

elem, ova pica sa Lidlom. Rekao sam sebi da mi iz inostranstva ne treba to da komentarisemo jer nije lepo. Gledam par prijatelja ... izlete se. Onako, podrugljivo. I ja razmisljem ... da li postoji linija dostojanstva u nasem narodu? Mislim na ovoga koji komentarise, a ne na onog jadnika koji jurisa na pile. Ali nekako toga zaista ima svuda, ako hocemo posteno. Deo narod je generalno stoka. Kako u Beogradu, tako i u Nevadi. Jbt. mi jos nemamo "rednekse " 

 

e sad, nije fora da ja relativizujem pricu (a mnogi to ovde rade pa iz zabave loze narod.). To je uvek bio neki los tip sa strane koji te lozi ..udari ga mamu mu jebem. A nekako on uvek izvuce dupe. 

 Nastaviće se...

 



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:07 14.10.2018

Re: SPE

maksa83
Komentar se odnosi na tekst koji si linkovao. U kom su to komunizmu živeli recimo arapi, a kinezi valjda još uvek žive taj komunizam. Moja je poenta da su generalno takva istraživanja BS, kao što si ti već zaključio:

Ma ja bih samo da razdvojimo to što je zaključio dećko na samom linku (Slovak poreklom) koji je data scientist i nije ni sociolog ni antropolog, a koji je te rezultate pokupio odnekud i preneo - evo konkretnih istraživanja ovde i ovde, u njima nema nikakve političke intepretacije ("kriv je komunizam, ne / strobizam, alkoholizam, biciklizam..." ) već samo razmatranje stvari u okviru teorije igara. Njegova Slovačka čak ni ne figuriše u istraživanjima ali on misli da bi rezultati bili kao u Ukrajini i Rusiji, ergo - komunizam, a to što ostala mesta sa sličnim rezultatima nikad nisu videla komunizam bože moj pomnožićemo to sa nulom.


Meni pre sada već dosta godina Irci u Dablinu opisivali svoje ruralne sunarodnike baš kao ovaj Slovak:

There's a trope among Slovak intellectual elite depicting an average Slovak as living in a village, sitting a local pub, drinking Borovička, criticizing everyone and everything but not willing to lift a finger to improve things. Moreover, it is assumed that if you actually tried to make things better, said individual would throw dirt at you and place obstacles in your way.


Samo njima nije bio kriv komunizam nego Englezi.
Na moju opasku da bi možda nešto slično moglo da se kaže i o (između svih ostalih) engleskoj provinciji, posle kratkog zbuna su se pribrali i uglas objasnili, pa da, to su nam oni i uvalili.
Jebeš ga, kad si kriv onda si kriv, nema boga.

mariopan mariopan 21:08 14.10.2018

Re: ...

gedza.73
mariopan
nažalost, ovaj komentar casiopeia je potpuno tačan, ljudi su gladni, stvarno gladni, biće i kulturni čim budu imali izvesnost sledećeg obroka


A niko neće da skoči do Zaklopače, Begaljice ili nekog sličnog voćarskog mestai pokupi jabuke sa zemlje (probere šta mu odgovara) po ceni od tri, četiri dinara.

Za istu cenu može da kupi džakova i džakova, odnese sa flašama i dobije pasterizovan, domaći sok bez šećera za neki dinar preko 40 (sok plus jabuke... skoro dve trećine pređe u sok) po litru.


Deluje po komentarima kao da će posle podizanja cena Srbi masovno umirati od gladi.
(a ionako će povišice da im pojede poskupljenje nafte...pa i svega ostalog)

Srbija u gornjem delu tabele po potrošnji cigareta (paklica dnevno x 300) i neko da me ubedi kako je potpuno u redu da se makljaju između sebe zbog 80 dinara po piletu?

Ja bih žalio ove ljude iz potpuno drugog razloga. Što ovako stari čekaju u redovima dok im deca troše poslednji novac na skupe mobilne telefone i markiranu garderobu.

Dovoljno je samo baciti pogled u školsko dvorište ili kafić ako neko misli da nisam u pravu.



Ne znam ko neće ali u našem rasadniku nikad ne manjka radnika, ništa ne ostane neobrano.
Ljudi koje ja žalim i koje poznajem rade sve što mogu ali nemaju dovoljne prihode da žive od svog rada.

Taj goli život izgleda ovako:

Moja komšinica poslužuje dvoje starih, bračni par penzionera, dva sata dnevno, plaćaju joj 200 dinara sat, ona za pet dana zaradi 2000 dinara, vikende ne radi. To joj je plata za nedelju dana.

Od toga mora da jede i plati račune. Ima 30 godina radnog staža ali nema penziju jer joj neke dve godine firma nije uplatila staž a država stalno podiže lestvicu za godine staža potrebne za penziju pa je ona skoro sigurno neće dočekati. Ima 30 kila zajedno sa krevetom.

Brala je voće u tom rasadniku, plevila repu po njivama, okopavala tuđe njive i spremala po kućama, bolesna je, propalo joj je zdravlje i ne može više jer tako živi poslednjih petnaestak godina.

Ili moje prve komšije kuća ispred moje, sin (63) i njegova majka(85) žive od njene penzije koja je 12 000 mesečno. Sin nema penziju, možda će je jednom imati ako dočeka jedan uslov (godine života) ali staža nema dovoljno jer su firme u kojima su radili ugašene u onom prvom talasu "privatizacije". I ako dobije tu penziju jednom biće minimalna.

I on povremeno radi kao fizikalac, zidar, meša malter nekim privatnicima ali to je samo ponekad, ništa stalno ni sigurno.

To su oni "gubitnici tranzicije" o kojima ovde nekad progovorimo.
Bore se da prežive, samo ta borba iscrpljuje čoveka.
I nisu jedini.

Da ne radim i da mi deca ne pomažu i ja bih bila u redu za jeftino pile. Više od polovine penzionera prima penzije manje od proseka i nisu u stanju da nešto rade i poprave svoj položaj.

Itd...
freehand freehand 21:11 14.10.2018

Re: ...

Ne znam ko neće ali u našem rasadniku nikad ne manjka radnika, ništa ne ostane neobrano.
Ljudi koje ja žalim i koje poznajem rade sve što mogu ali nemaju dovoljne prihode da žive od svog rada.

Ne može tako. Moraš da budeš najgori + komunizam te sjebo.
spinoza spinoza 21:12 14.10.2018

Re: SPE

maksa83
Komentar se odnosi na tekst koji si linkovao. U kom su to komunizmu živeli recimo arapi, a kinezi valjda još uvek žive taj komunizam. Moja je poenta da su generalno takva istraživanja BS, kao što si ti već zaključio:

Ma ja bih samo da razdvojimo to što je zaključio dećko na samom linku (Slovak poreklom) koji je data scientist i nije ni sociolog ni antropolog, a koji je te rezultate pokupio odnekud i preneo - evo konkretnih istraživanja ovde i ovde, u njima nema nikakve političke intepretacije ("kriv je komunizam" ) već samo razmatranje stvari u okviru teorije igara. Njegova Slovačka čak ni ne figuriše u istraživanjima ali on misli da bi rezultati bili kao u Ukrajini i Rusiji, ergo - komunizam, a to što ostala mesta sa sličnim rezultatima nikad nisu videla komunizam bože moj pomnožićemo to sa nulom.

Ti "zakoni" ponašanja često spadaju u društvenu kategoriju "Symbolic Boundary Maintenance".

Seminalno delo na tu temu je Purity and Danger: An Analysis of Concepts of Pollution and Taboo - Mary Douglas, 1966

Nije baš potpuno poravnata sa tvojim primerom ali daje dosta osnovng materijala i u temi je.

Sa Wiki strannice, ako neko voli preporuke: "...In 1991 the Times Literary Supplement listed it as one of the hundred most influential non-fiction books published since 1945..." - velika stvar s obzirom koliko je nobelovaca i genijalaca uopšte napisalo mnogo kjniga non-fiction tipa.
gedza.73 gedza.73 21:15 14.10.2018

Re: ...

Jedan određeni Švajcarac kog znaš i ispratio si ga celim tim putem, ili svaki Švajcarac koji kolima zabasa ovde?

Ovo je Frankeštajn Švajcarac sastavljen od nekoliko Švajcaraca na ovim mestima.

A danas je bio džip. beogradske tablice. em je brdo, em sam na izmaku snaga, em mi iz tog džipa neko izbaci papir pravo u lice.

Gedžo čoveče to je takav prežvakan kliše






i najbolja ako je prava fotografija




tako da će da baca ko stigne.

Neka me Spiridon ispravi ako grešim ali Švajcarska je stroga država.

(i naravno da nisam imao na umu njega... čovek uopšte ne deluje kao takav tip)
nask nask 21:17 14.10.2018

Re: SPE

Ma ja bih samo da razdvojimo to što je zaključio dećko na samom linku


Sve ok, a zamisli da treba Njutnove zakone prvo interpretirati, ili Ajnštajna. Zato se ja držim egzaktnih nauka. Interpetacija je prikladna za umetnost, poeziju, Horheakimova.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:21 14.10.2018

Re: ...

tasadebeli
vrabac_onaj

OSOBA A

OSOBA B



OSOBA C: A ko sam onda ja?


(После читања свих ових коментара до овде у низу.)


“Who am us, anyway?”
alselone alselone 21:21 14.10.2018

Re: ...

Bore se da prežive, samo ta borba iscrpljuje čoveka.


Uvek mogu da sednu iz te selende gde zive i da odu na obog Beograda i pokupe opalih jabuka i da imaju soka - i haj!
gedza.73 gedza.73 21:22 14.10.2018

Re: ...

Ima 30 godina radnog staža ali nema penziju jer joj neke dve godine firma nije uplatila staž

da ne lupim ali mislim da godine starosti i 15 godina radnog staža su dovoljne za penziju.

Ne znam ko neće ali u našem rasadniku nikad ne manjka radnika, ništa ne ostane neobrano.


Ako ima pedeset stabala to može da obere pevajući i igrajući oko drveta. Ja pričam o hektarima voća.

al' dobro. neka bude da sam ja pogrešio. da smo najbolji, uređeni, da se oduvek znao redak i poredak. i da smo sad sirmošani jer... aj sad kako se kome svidi.

Zanimaju me samo blog komentari pred, posle izbora i kad se desi neki kurcšlus. Poput onog da su grobari stizali pre hitne pomoći. Ili da su krali bebe iz porodilišta.
Ili kad navijači koje štiti država prebiju nečije dete.

najbolje da ništa ne diramo. moglo bi da bude gore.
alselone alselone 21:23 14.10.2018

Re: ...

A da li se sećaš one uzbune zbog Rose kad su seljaci iz jednog sela angažovali advokata da brani Rosu nevino osuđenu? I advokat pristao jer ga je tetka zamolila a ona je obožavala Rosu.


Ja mislim da je to bilo za neku drugu seriju, mada verovatno gresim.
alselone alselone 21:28 14.10.2018

Re: ...

Burberry


A jeste probali nekad mberry?

Tabletice od neke magične bilje od koje kisela ili ljuta hrana postaje slatka. Posisaš tu jednu tabletu i volila - jedeš limun kao jabuku, jedeš ljute papričice kao banane.

Magija.

Doneo sinu sad sa puta pa prodaje fore po komšiluku.
gedza.73 gedza.73 21:29 14.10.2018

Re: ...

Uvek mogu da sednu iz te selende gde zive i da odu na obog Beograda i pokupe opalih jabuka i da imaju soka - i haj!

ne moraju.

Imaš i ti dobrih ideja.

alselone
20:39 11.10.2018
Ista stvar je i u zdravstu. Ako imaš nekog ko radi u bolnicama može ti posvedočiti o masovnom egzodusu koji se trenunto dešava.


Stvar interpretacije čija je ideja bolja.
Opcija da dobiješ za male pare zdrave sokove ili da kod mrskog Nemca, ako krene neki novi rat sa Rajhom ti ćeš sigurno po pušku u ostalim slučajevima nosiš tetki lekove, koji je napravio desetak staračkih domova doktori nose kible?


alselone alselone 21:30 14.10.2018

Re: ...

al' dobro. neka bude da sam ja pogrešio. da smo najbolji, uređeni, da se oduvek znao redak i poredak. i da smo sad sirmošani jer... aj sad kako se kome svidi.


Niti smo najbolji, niti smo uredjeni, niti se zna red i poredak, ali brate ne mozes ni guranje u prodavnicama koje su patentirali zapadnjaci proglasiti za mentalitet naseg naroda uzrokovan komunizmom. Kao da si malo fiju fiju kroz nemacku kapiju.
tasadebeli tasadebeli 21:31 14.10.2018

Re: ...

zemljanin
tasadebeli
vrabac_onaj

OSOBA A

OSOBA B



OSOBA C: A ko sam onda ja?


(После читања свих ових коментара до овде у низу.)

statisticka greska



alselone alselone 21:33 14.10.2018

Re: ...

Gedžo molim te prepoznaj se. Ovo su ta genijalna rešenja
(Šala je naravno)

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 14.10.2018

Re: ...

Opcija da dobiješ za male pare zdrave sokove


I šta da radi sa tim sokovima?

Milslim da iz nekog razloga nećeš da racionalno sagledaš stvar.
Ja sam daleko od onih koji misle da je glad uzrok onih redova, ali da ima sirotinje, upravom smislu sirotinje, kojoj ni hrana nije nešto neupitno, ima brate.
Ne verujem da je takvih bilo mnogo u onim redovima, ali ima je Gedžo.
I ne treba njih kriviti za to.
alselone alselone 21:38 14.10.2018

Re: ...

I šta da radi sa tim sokovima?


Pa kako šta čoveče? Neka jedu kolača i piju sokova.
nask nask 21:39 14.10.2018

Re: ...

Doneo sinu sad sa puta pa prodaje fore po komšiluku.


Pa gde bre dete da uvališ u tu markentinšku prevaru. Mada kad malo bolje razmislim idealan proizvod za zemlje kao Srbija. Još samo da izmisle tabletice koje slično deluju na vizuelni korteks.
zemljanin zemljanin 21:40 14.10.2018

Re: ...

i nakon sto je problem/situacija sagledan, kako u pojedinostima tako i u celini, nastavak diskusije ce biti o resenjima, idejama, sugestijama, predlozima etc. ... da li postoji krajnje resenje ili postoje parcijalna resenja ... kada i ko ih sprovodi ... kada ocekivati rezultate ... i najbitnije sta JA (svacije ja) radim ili mogu da uradim po tom pitanju ...

ili da uzmemo jos po jednu turu, pa cemo posle
alselone alselone 21:40 14.10.2018

Re: ...

Pa gde bre dete da uvališ u tu markentinšku prevaru.


Ne kapiram. Šta je problem u ovoj fori? Posisa tableticu i onda jede limun na ulici i pravi se važan pred ostalim sedmogodišnjacima. Super zezanje. Di je zapelo?
alselone alselone 21:44 14.10.2018

Re: ...

Gedžo di si? Umori ova socio-ekonimija, da nisi malo prilego?

maksa83 maksa83 21:51 14.10.2018

Re: ...

i nakon sto je problem/situacija sagledan, kako u pojedinostima tako i u celini, nastavak diskusije ce biti o resenjima, idejama, sugestijama, predlozima etc. .

Ma jok bre, samo kenjamo, sve normalno...
maksa83 maksa83 21:57 14.10.2018

Re: ...

Gedžo di si? Umori ova socio-ekonimija, da nisi malo prilego?

Nema veze s Gedžom, ali šteta da se baci.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 14.10.2018

Re: ...

alselone
I šta da radi sa tim sokovima?


Pa kako šta čoveče? Neka jedu kolača i piju sokova.


Al mora malo od kiselih jabuka, malo od slatkih, da razbiju monotonju :)

Ma pokušavam da skapiram Gedžu, al ne mogu se baš pohvaliti.
alselone alselone 22:00 14.10.2018

Re: ...

ali šteta da se baci.


Nisam ispratio reklame za Lidl pa mi nije bas najjasnije zasto stavljate njihov logo na razlicite idiotske fotke. U cemu je kvaka?
gedza.73 gedza.73 22:00 14.10.2018

Re: ...

hcm
Ja sam daleko od onih koji misle da je glad uzrok onih redova, ali da ima sirotinje, upravom smislu sirotinje, kojoj ni hrana nije nešto neupitno, ima brate.
Ne verujem da je takvih bilo mnogo u onim redovima, ali ima je Gedžo.

naravno da ih u onim redovima nije bilo. ako ih je bilo ti ljudi koji su stvarno siromašni oni su povučeni, skoro neprimetni, ćutljivi...
Takvi ljudi se ne biju, ne guraju, ne gaze druge kako bi se ogrebali za pile se čak i ako su pregladni.

Za siromaštvo? Ja ne pamtim kad sam video da se kukuruz bere ručno. Ljudi nemaju da sipaju gorivo u traktore.

alselone
Pa kako šta čoveče? Neka jedu kolača i piju sokova.


Alse ajde budi pošten. probaj da se setiš diskusije, uopšte se ne sećam o čemu je bila reč, i ti si bupnuo neku cifru i napisao kako to i nije neka velika svota.

Neko ti je odgovorio da možda za tebe nije ali za neke druge jeste.

kažem uopšte se ne sećam šta je bilo u pitanju ali si me sad podsetio sa kolačima i sokovima.

Poenta sokova nije kako si je ti shvatio. Neko ko nema ni dinara a pređe deset, dvadeset kilometara da kupi sok od 120 dinara u marketu nije siromašan jer bi ekonomisao i odradio to na drugi način. Gledao da uštedi i jedan dinar.
alselone alselone 22:00 14.10.2018

Re: ...

Ma pokušavam da skapiram Gedžu, al ne mogu se baš pohvaliti.


Mesijanski sindrom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 14.10.2018

Re: ...

Poenta sokova nije kako si je ti shvatio. Neko ko nema ni dinara a pređe deset, dvadeset kilometara da kupi sok od 120 dinara u marketu nije siromašan jer bi ekonomisao i odradio to na drugi način. Gledao da uštedi i jedan dinar.


Aha, to je.
Ok sad kapiram.
alselone alselone 22:03 14.10.2018

Re: ...

Neko predje 20 kilometara da kupi sok? Svakakvog sveta ima...
maksa83 maksa83 22:05 14.10.2018

Re: ...

Nisam ispratio reklame za Lidl pa mi nije bas najjasnije zasto stavljate njihov logo na razlicite idiotske fotke. U cemu je kvaka?

Pa, prvo je bila fora što je Lidl napravio reklamu sa "cene niske a kvalitet visok" i stavio na sliku visokog tipa i nižu ribu, i onda je krenulo masovno soušldžastisuorijorovajne UUUAAAAEEEEOOOAIEIELRGHNDFLLL MIZOGINIJA ZNAČI ŽENE SU JEFTINE HRLJMNDSFFFBFD... otud ono sa visokim i niskim = Lidl. A onda su se u Čačku potukli oko pilića na otvarajnu Lidla, i u vascelom srpskom sajberprostoru već jbn 3 dana ne možeš da živiš od jbn lidla i jbn pilića...

Ok, and now for something completely different, ali ne baš sasvim.

Kako se slikati sa ruskim predsednikom kada si mnogo viši od njega?


vrabac_onaj vrabac_onaj 22:07 14.10.2018

Re: ...

alselone
Ma pokušavam da skapiram Gedžu, al ne mogu se baš pohvaliti.


Mesijanski sindrom.


Ih da je on ovde jedini...

Evo gledam šta je Zemljanin napisao:

i nakon sto je problem/situacija sagledan, kako u pojedinostima tako i u celini, nastavak diskusije ce biti o resenjima, idejama...


I dođe mi da vrištim: "Neeee! Samo to ne!"

Iskreno, ne bih voleo ni da čitam ono što bi mnogi ovde predložili kao rešenje a kamo li da gledam u praksi.
alselone alselone 22:07 14.10.2018

Re: ...

Ovo je baš tužno.
To ko kad se francuski predsednik penjao na hoklicu pred konferenciju za novinare.
gedza.73 gedza.73 22:08 14.10.2018

Re: ...

Mesijanski sindrom.

nije mesijanski.

Brate mi smo u situaciji da ti 20 000 ljudi aplicira za rad u Lidlu, koji je krš od prodavnice, a oni primaju hiljadu i koliko jer nema narod gde da radi.

Kapiraš da smo mi u situaciji, koja se nije desila preko noći već to traje i traje, da nemaš čime da konkurišeš, nemaš ni jedan ozbiljan proizvod i doneseš pare u zemlju.

Cela industrija ti zavisi od stranog kapitalizma. Cela zemlja zavisi od njih.

I to koliko će da prime naših koji pobegnu u inostranstvo.



Neko predje 20 kilometara da kupi sok? Svakakvog sveta ima...

ne nego da uđe u Lidl.
alselone alselone 22:09 14.10.2018

Re: ...

Alse ajde budi pošten. probaj da se setiš diskusije, uopšte se ne sećam o čemu je bila reč, i ti si bupnuo neku cifru i napisao kako to i nije neka velika svota.

Neko ti je odgovorio da možda za tebe nije ali za neke druge jeste.


Setio bih se majkemi ali ne mogu. Ne znam o cemu se radilo. Obicno se trudim da to ne radim, da ne lupetam ciframa. Ali ne kazem da nisam.
freehand freehand 22:09 14.10.2018

Re: ...

Kako se slikati sa ruskim predsednikom kada si mnogo viši od njega?

Mudro rešenje. Druga, ležeća opcija je kudikamo nezgodnija.
alselone alselone 22:10 14.10.2018

Re: ...

Kako se slikati sa ruskim predsednikom kada si mnogo viši od njega?


A moguće je i da ne može lako da skupi nogice.
nask nask 22:13 14.10.2018

Re: ...

Šta je problem u ovoj fori?


Miraculin je protein + lepo piše da dodaju škrob, tako da je već sama etiketa problematična



Miracle berry can help limit sugar intake and enhance active lifestyles by eating a healthier diet.

Stvarno Mberry? Ja bih pre zaključio da će neko, posebno deca, posle izvesnog vremena konzumirati samo one stvari koje imaju sladak ukus, a ne da koriste mberry za pokrivanje neprijatnih a zdravih ukusa.

I generalno sva ta super foods priča je ozbiljna prevara.
maksa83 maksa83 22:14 14.10.2018

Re: ...

To ko kad se francuski predsednik penjao na hoklicu pred konferenciju za novinare.

Ma ne samo to, nego Sarkozi se svaki put kad se slika u gro planu sa drugim ljudima (pogtovo pored njegove gospođe Karle Bruni) malo propne na prste.

Inače, kad je saslušavalo Cukerberga njegov tim je insistirao da ne sedi na stolici nego da mu se isto podmetne booster da izgleda više.

nask nask 22:22 14.10.2018

Re: ...

Sarkozi


sa Karlom

maksa83 maksa83 22:29 14.10.2018

Re: ...

sa Karlom

E to da je nosio štikle siroma sam zaboravio, pamtim ovo propinjanje:

Bili Piton Bili Piton 22:32 14.10.2018

Re: ...

maksa83


Inače, kad je saslušavalo Cukerberga njegov tim je insistirao da ne sedi na stolici nego da mu se isto podmetne booster da izgleda više.



Jao ovo mogu da razumem. Ne podnosim kad je previsok sto, to je so emasculating. Iako sam 180 cm ja uvek podmetnem jastuk pod dupe kad je takva potreba.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:33 14.10.2018

Re: ...

vređate patuljke, ovo može da ih povredi

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 14.10.2018

Re: ...

uh, ima toga







maksa83 maksa83 22:39 14.10.2018

Re: ...

vređate patuljke, ovo može da ih povredi

Baš taj patuljak sa slike je oko toga imao genijalnu rečenicu na tu temu - "nemoj nikad da zaboraviš šta si (*), pošto svet nikad neće zaboraviti. nosi to kao štit".

(*) on patuljak, a Džon Snou kopi... ovaj, vanbračno dete.
Edit: E da, i "all dwarfs are bastards in their father's eyes".
alselone alselone 22:39 14.10.2018

Re: ...

nask
Šta je problem u ovoj fori?


Miraculin je protein + lepo piše da dodaju škrob, tako da je već sama etiketa problematična



Miracle berry can help limit sugar intake and enhance active lifestyles by eating a healthier diet.

Stvarno Mberry? Ja bih pre zaključio da će neko, posebno deca, posle izvesnog vremena konzumirati samo one stvari koje imaju sladak ukus, a ne da koriste mberry za pokrivanje neprijatnih a zdravih ukusa.

I generalno sva ta super foods priča je ozbiljna prevara.


Nask covece, treci put, ovo je zezanje. Decije zezanje kako pred drugovima jede limun bez da se mrgodi.
spinoza spinoza 22:41 14.10.2018

Re: ...

gedza.73
Mesijanski sindrom.

nije mesijanski.

Brate mi smo u situaciji da ti 20 000 ljudi aplicira za rad u Lidlu, koji je krš od prodavnice, a oni primaju hiljadu i koliko jer nema narod gde da radi.

Kapiraš da smo mi u situaciji, koja se nije desila preko noći već to traje i traje, da nemaš čime da konkurišeš, nemaš ni jedan ozbiljan proizvod i doneseš pare u zemlju.

Cela industrija ti zavisi od stranog kapitalizma. Cela zemlja zavisi od njih.

I to koliko će da prime naših koji pobegnu u inostranstvo.



Neko predje 20 kilometara da kupi sok? Svakakvog sveta ima...

ne nego da uđe u Lidl.

- Nije mi najjasniji taj "posh" senzibilitet u Srbiji - šta to znači "krš" prodavnica. Tj ja nikad nisam bio u Lidlu ali ovde imamo Macroe i slično, ko prodavnice na veliko, gde ređe idemo po velike količine stvari tipa deterdženti, WC papiri - imamo gde da stavimo, duplo je jeftinije, i ne gubim vreme odlažeći često pa mogu da ga upotrebim na blogovanje, a sa uštećenom lovom i vremenom mogu da izvedem ženu na večeru - to neka pokodirena tikva (srpski, jel bejaše tako), keeping up apperances ili sličlna fora tamo?!

- Mi rekto dobijemo manje od 20 CV-jeva za oglas za posao

- Nije bitno čija je lova investirana, bitno je da ljudi rade i da se plaćaju porezi, pa da država ima public utilities da bi cene građanima bile manje. Kakve veze ima da li je Maksi Miškovićev ili Bill Gejtsov?

A kako su ljudi zaposleni, zemlja sve bogatija i uređenija sve je bolja klima i infrastruktura i za domaće preduzetništvo.

Iz perspektive radnika, recimo učitelja, skoro da je nevažno čija je škola ako ima uslove za rad i pristojna primanja.

Roditeljima je bitno da je škola što bolja, za ista uzimanja iz poreskog i/ili roditeljskog džepa.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:42 14.10.2018

Re: ...

maksa83
vređate patuljke, ovo može da ih povredi

Baš taj patuljak sa slike je oko toga imao genijalnu rečenicu na tu temu - "nemoj nikad da zaboraviš šta si (*), pošto svet nikad neće zaboraviti. nosi to kao štit".

(*) on patuljak, a Džon Snou kopi... ovaj, vanbračno dete.


to ti kažem, džaba sve ostalo
nask nask 22:52 14.10.2018

Re: ...

Nask covece, treci put, ovo je zezanje.

Jbg, nastavnik u meni ili možda akutni autizam kod mene, ne zameri.
maksa83 maksa83 22:56 14.10.2018

Re: ...

- Nije mi najjasniji taj "posh" senzibilitet u Srbiji - šta to znači "krš" prodavnica.

Nije baš da je to neka naša specijalnost, po Evropi postoji ta stigma tih lanaca, npr. ako u Austriji (i verovatno Nemačkoj) kupuješ u Aldiju tu će te neeeeko posmatrati kao nesretinka, odn. postoji sloj i vrsta ljudi koji će te zbog toga pomalo prezirati. Ako si normalan za to te apsolutno zabole sa svake strane, i ko gde kupuje i šta neko misli o tome što ti negde nešto kupuješ.

Inače, ići periodično u onaj (do sada) Rodić (ili Tempo, štakovoli) i kupiti gomilu tih stvari apsolutno ima smisla, uštede uopšte nisu male. Pogotovo od kad su u Rodiću uveli one pip-pip sprave pa ako imaš Super Karticu (za koju ne postoji razlog da je nemaš, ne košta ništa) ideš sam i gađaš onim laserom robu i na kraju prođeš kasu za 1 min. umesto neznano mnogo dok kasirka sve otkuca.
Bili Piton Bili Piton 22:57 14.10.2018

Re: ...

maksa83

Nema veze s Gedžom, ali šteta da se baci.



A ni sa Lidlom

U odbranu tok solidnog nemačkog low-cost lanca, gde kupujem sve što mi tu zatreba jer je svakako jeftinije - a često podjednako dobro ako ne i bolje - gore nikada - od mainstream supermarketa - imam utisak da su pošteni. Baš onako kad ti Nemac spakuje 250 grama bavarske dimljene šunke to je tačččččno 250 grama i ta šunka je uvek OK.

Kućna hemija - isključivo sve tamo. Bar za 30 posto jeftinije, i to je uvek neki sasvim solidan, pošten (ne samo za tu cenu) mid-range kvalitet.
tasadebeli tasadebeli 22:57 14.10.2018

Карла Бруни Аман

vrabac_onaj
vređate patuljke, ovo može da ih povredi




Што би рекла пета Звездина звезда:"Висок сам онол'ко кол'ко ми је деб'о буђелар!"

Него, људи, јесте ви приметили колико у продавницама Амана дисмр од оноликих адитива које садрже производи које они продају?

(Или се то ипак само мени причињава? )

М'см, кад већ причамо о великим трговинским ланцима са робом јефтинијом него у другим продавницама. Били то назива low-cost lanci...


maksa83 maksa83 22:58 14.10.2018

Re: ...

A ni sa Lidlom

Kako bre nema, tip ponosno drži pile za koje se izborio...
freehand freehand 22:59 14.10.2018

Re: ...

Nije baš da je to neka naša specijalnost ni da je uvezeno, po Evropi postoji ta stigma tih lanaca, npr. ako u Austriji (i verovatno Nemačkoj) kupuješ u Aldiju tu će te neeeeko posmatrati kao nesretinka, odn. postoji sloj i vrsta ljudi koji će te zbog toga pomalo prezirati. Ako si normalan za to te apsolutno zabole sa svake strane, i ko gde kupuje i šta neko misli o tome što ti negde nešto kupuješ.

Pa nije malograđanština naša izmišljotina, daleko bilo. Ni u kom smislu i ni na koji način.
Problem je kad se taj malograđanski duh rasprostre i postane vladajući princip u svim sferama.
zemljanin zemljanin 23:04 14.10.2018

Re: ...

U UK je prosecna kolicina novca u bankama oko 20.000 funti (racunamo kes, blagajna i sl) ... prosecna plata je ~26.000 ... sa aspekta pljackasa banaka to je izuzetno neisplativ posao (rizik/dobit) ... prvo jer govorimo o proseku pa ce u barem polovini slucajeva imati manji ili znatno manji *prihod* po realizovanom *projektu* ... a cak i u slucaju prosecnog *prihoda* to je na nivou 8-10meseci legalnog rada ...

pa zasto onda imamo pljacke po bankama?

dakle, problem je u neadekvatnoj ekonomskoj edukaciji pljackasa

***

e sad, angazovanje obezbedjenja, super *zidova*, kamera i sl. u samim bankama, u mnogome prevazilazi moguci gubitak ... cak statistika definise da je blizina policijskih stanica bitnija od obezbedjenja banke ...

pa zasto onda imamo obezbedjenje u bankama?

dakle, problem je u neadekvatnoj ekonomskoj edukaciji bankara
Bili Piton Bili Piton 23:06 14.10.2018

Re: ...

freehand
Nije baš da je to neka naša specijalnost ni da je uvezeno, po Evropi postoji ta stigma tih lanaca, npr. ako u Austriji (i verovatno Nemačkoj) kupuješ u Aldiju tu će te neeeeko posmatrati kao nesretinka, odn. postoji sloj i vrsta ljudi koji će te zbog toga pomalo prezirati. Ako si normalan za to te apsolutno zabole sa svake strane, i ko gde kupuje i šta neko misli o tome što ti negde nešto kupuješ.

Pa nije malograđanština naša izmišljotina, daleko bilo. Ni u kom smislu i ni na koji način.
Problem je kad se taj malograđanski duh rasprostre i postane vladajući princip u svim sferama.


Ja oduvek tamo kupujem, otkad radi. Isprva je, istina, i delovao baš kao sirotinjski lanac - nije bilo recimo korpi, nego si morao da se snalaziš tražeći prazne kutije od bilo čega da u tome nosiš stvari na kasu. Isprva su takodje primali samo keš, ne i kartice. Onda se to vremenom znatno poboljšalo i sad je shopping experience po UK standardu. Tačno, isprva je tu kupovala samo sirotinja ali otkad je i ovde udarila kriza (od recesije 2008 pa nadalje, to se nije zaustavljalo) - vidjaš po Lidlu postepeno sve otmenije face kako kupuju.
angie01 angie01 23:38 14.10.2018

Re: ...

Jevrejin_u_

‏ @nestranacki
Oct 13

Ljudi koji se tuku za sedište u autobusu,
Ljudi koji se tuku za sadnicu japanske trešnje,
Ljudi koji se tuku za komad česnice na Terazijama,
Ljudi koji se tuku za piletinu na popustu,
Ljudi koji glasaju uvek, ali, samo za onog ko je na vlasti,
Ljudi moji, pa to su isti ljudi.

12 replies 100 retweets 797 likes
zemljanin zemljanin 00:33 15.10.2018

Re: ...

nemam prepodne s kim da pricam ... mnogo ste dosadni kad spavate
martin_krpan martin_krpan 06:09 15.10.2018

Re: ...

maksa83
Nisam ispratio reklame za Lidl pa mi nije bas najjasnije zasto stavljate njihov logo na razlicite idiotske fotke. U cemu je kvaka?

Pa, prvo je bila fora što je Lidl napravio reklamu sa "cene niske a kvalitet visok" i stavio na sliku visokog tipa i nižu ribu, i onda je krenulo masovno soušldžastisuorijorovajne UUUAAAAEEEEOOOAIEIELRGHNDFLLL MIZOGINIJA ZNAČI ŽENE SU JEFTINE HRLJMNDSFFFBFD... otud ono sa visokim i niskim = Lidl. A onda su se u Čačku potukli oko pilića na otvarajnu Lidla, i u vascelom srpskom sajberprostoru već jbn 3 dana ne možeš da živiš od jbn lidla i jbn pilića...

Ok, and now for something completely different, ali ne baš sasvim.

Kako se slikati sa ruskim predsednikom kada si mnogo viši od njega?






Jadnik beloruski

Samo se ljudine ne savijaju pred kepecima.

mariopan mariopan 07:13 15.10.2018

Re: ...

freehand
Ne znam ko neće ali u našem rasadniku nikad ne manjka radnika, ništa ne ostane neobrano.
Ljudi koje ja žalim i koje poznajem rade sve što mogu ali nemaju dovoljne prihode da žive od svog rada.

Ne može tako. Moraš da budeš najgori + komunizam te sjebo.



Viđam te ljude kako rade po pijacama za nakupce ili spremaju dvorišta, šupe i podrume, to su bili vredni radnici nekih fabrika koji nisu svikli na nerad i socijalu, nisu neradnici i ne fali im pameti da se snađu samo nemaju od čega.

Čitam i predlog da se kuća proda ili stavi pod hipoteku itd...ma ko sme to da uradi a da nema redivne i sigurne prihode, to je najbrži način da se postane beskućnik. Neki nesrećnici su to i uradili pa kad vidiš oglas banke da se prodaje kuća ili stan nekog dužnika znaš da se neko kockao i izgubio.

Osim toga te kuće su podcenjene i malo vrede... nisu sve u Beogradu. Kada sam Radulovića pitala o tome, jer i on je imao genijalno rešenje o penzionerskim kućama i stanovima zamišljajući da su svi u krugu dvojke, on mi je odgovorio da prodam kuću za 300 000 evra, kupim nešto jeftinije i za razliku mogu sasvim lepo da živim.

Tu sam već znala da je šarlatan ali hajde da mu kažem ako hoće moju kuću za te pare neka oma dođe, ali nije u Beogradu, ladno me iskulirao a posle i banovao jer izgleda znam ekonomiju bolje od njega?

gedza.73 gedza.73 07:29 15.10.2018

Re: ...

spinoza
Nije mi najjasniji taj "posh" senzibilitet u Srbiji - šta to znači "krš" prodavnica.


Nije to 'posh'. meni nikad nije smetalo da idem u Lidl jer nemaju 'najkvaliteniju i najskuplju xxx vodu'.

Niti su mi bile razumljive Feme kojima je ispod 'nivoja' da ih u Lidl-u vide novopečeni prijatelji domoroci. Dok nije doterao novčanik do duvara.

Zelenjava nikad nije bila jeftina u Lidlu u odnosu na druge... ma nije u tome stvar. Lidl radno mesto je u rangu rada u Mcdonaldsu. Koliko smo mi sjebani da ti je takva navalica da se radi u Lidlu (koji kao i ostale kompanije ima tamnih mrlja u poslovanju po zmeljama istočnog bloka).

Kakve veze ima da li je Maksi Miškovićev ili Bill Gejtsov?


Zatvorili su naše banke (i tu je nekada radila kurčevita sorta). Nisu morali sve, al tako rečeno bilo. Došli stranci sa strogim sredstvima obezbeđenja kredita, zalogama od gaća do praporekla, visokim stopama zbog rizika. Svi se žale.

Srbija pravi investicione fondove za razvoj i Razvojnu banku Vojvodine (ako se tako zvala).

U opštini radi čovek, pred penzijom koga zovu po ocu, takođe starom uposleniku i drmatoru opštinskom kasom. sređuje biznis plan koji sigurno 'prolazi' po ceni od 500 eura (porodična tradicija - može i ovako i onako ali ako platiš može svakako jer 'ja sam vlast'... bilo je toga i pre... žalbe građana kako udovice za potvrdu o stradanju u I sv. ratu moraju kmetu da donesu jagnje ili prase kako bi im izdao potrebne paprie).

Ljudi koji su tabadžije poput ovih u redu dobijaju kredite. svi zadovoljni.

Kako ova sita sa dna, tako i oni iz vrha koji su stigli do milionskih kredita sa minimalnim kamatama.

Sve to otišlo u vetar. privreda nije oporavljena, kod nekih otišlo u prozore, izolaciju, kola, kod drugih u stanove, kamione i džipove.

Otpremnine iz državnih firmi? Nisu prodavci mogli da navašaju kola kad su vršene isplate. Danas su to krševi od kojih većina neće moći da prođe tehnički a 'bogataši na mah' sirotinja koja kuka na državu i seća se vremena kad je mogla od pet dana tri dana da ne radi a da na kraju meseca primi platu.

Iz perspektive radnika, recimo učitelja, skoro da je nevažno čija je škola ako ima uslove za rad i pristojna primanja.

Roditeljima je bitno da je škola što bolja, za ista uzimanja iz poreskog i/ili roditeljskog džepa.

Naravno. Da se nekim pravilima odredi ko obavlja svoj posao i novčano stimuliše a da se drugima zahvali na saradnji. Što onda i kada nije tako bilo kod nas? Ko je stvorio tako uređenje da niti imamo razvijenu privredu, niti preduzetnički duh, niti državu koja stoji iza svojih proizvođača, niti sistem u kome se odvajaju radni od lenjih, siromašni od šibicara?

A kako su ljudi zaposleni, zemlja sve bogatija i uređenija sve je bolja klima i infrastruktura i za domaće preduzetništvo.

i što se mi svađamo? Sad samo da se odabere najpraktičnij okvir u kome je sistemski moguće to odraditi.

pre vek i kusur Beograd imao razvijen svetskog nivoa tramvajski prevoz a tokom dvadesetog i dvadeset prvog veka grad takve veličine nema metro.

Nama vozovi idu istom brzinom za vreme kralja i danas. Zato direktor železnice plati rekonstrukciju klozeta 70 000 eura i na firminu karticu kupuje gaće po inostranstvu.
mariopan mariopan 07:46 15.10.2018

Re: ...

Nisi u pravu za Gedžu.
A ne komuniciraš verovatno iz veoma jednostavnog razloga.
Jer - Gedža je poprilično konzistentan evidentičar naših naravi, uz veoma naglašenu simpatiju za radnike, u odnosu na 'društvene' parazite.

mariopan mariopan 10:05 15.10.2018

Re: ...

gedza.73
Ima 30 godina radnog staža ali nema penziju jer joj neke dve godine firma nije uplatila staž

da ne lupim ali mislim da godine starosti i 15 godina radnog staža su dovoljne za penziju.

Ne znam ko neće ali u našem rasadniku nikad ne manjka radnika, ništa ne ostane neobrano.


Ako ima pedeset stabala to može da obere pevajući i igrajući oko drveta. Ja pričam o hektarima voća.

al' dobro. neka bude da sam ja pogrešio. da smo najbolji, uređeni, da se oduvek znao redak i poredak. i da smo sad sirmošani jer... aj sad kako se kome svidi.

Zanimaju me samo blog komentari pred, posle izbora i kad se desi neki kurcšlus. Poput onog da su grobari stizali pre hitne pomoći. Ili da su krali bebe iz porodilišta.
Ili kad navijači koje štiti država prebiju nečije dete.

najbolje da ništa ne diramo. moglo bi da bude gore.


Nisam htela da kažem da smo već najbooje uređeni pa da ništa ne diramo nego kako gde, kod nas je ovako. I nema pedesetak stabala bilo čega, ima mnogo više jer se višnje recimo beru skoro mesec dana pa onda krene drugo voće. Sve redom do jabuka.

Problem sa branjem voća kao rešenjem je štto to traje kratko, voće se obere začas i šta onda ti ljudi da rade do sledeće godine i sledećeg voća?

Ljudi te pare potroše odmah, kupe ono što im život zhači, recimo ogrev za zimu ili opreme decu za školu i opet su bez kinte.

Problem siromaštva je na taj isti način probala (uživo, to jest na živim ljudima) i Država onomad kad je ukinula javne kuhinje leti pod izgovorom da ta sirotinja leti može da zaradi na poljskim radovima ili branju voća, samo su sasvim zaboravili da veliki deo korisnika javne kuhinje nije u stanju da radi, bilo zbog starosti, mladosti (deca), zdravstvenih ili psihičkih problema pa su jedno vreme ti ljudi zaista gladovali, onako žešće, dok idiotima nije došlo iz dupeta u glavu pa su to ukinuli.


gedza.73 gedza.73 10:39 15.10.2018

Re: ...

Problem siromaštva je na taj isti način probala (uživo, to jest na živim ljudima) i Država onomad kad je ukinula javne kuhinje

Mariopan, država daje socijalnu pomoć ljudima koji ni po kom parametru je ne zaslužuju. Nađu staru, trošnu kuću, prijave se na adresu, da žive sami, nemaju primanja, podmite na pravom mestu i dobiju socijalnu apanažu.

Zato ljudi koji su stvarno siromašni su odbacivani i maltretirani.
Gledao u redu kako se službenica ponaša prema očigledno siromašnom starcu i lokalnom 'gazdi'.

Njima je ostavljeno diskreciono pravo da se u skladu sa državnom zaleđinom i sopstvenim interesima ponašaju po svojoj volji.

Znaš scenu kad Boris Dvornik prebaci Narcisu Zec (Lane Gutović) od čistačice do svoje kacelarije kako bi mu bila bliža? Nije to tek tako dospelo u film. Koliko je direktora (sa završenim političkim školama i proverenima arijevskim, čak i pobočnim, porodičnim pedigreom) tako prebacivalo švalerke (da su samo one) na bolja radna mesta.

Državna firma, opšte dobro šta ga košta (čak i ako napravi gubitak nije toliko bitno). Pa putovanja, lepa Brena večere za četiri osobe...


I naravno da iz 'strogih laboratorijskih uslova' kad pređe u stvaran svet to izrodi starlete u Ministarstvu inostranih poslova, krađe para na rekonstrukciji objekata nacionalne baštine, neadekvatne muzeje u kojima propada neprocenjivo narodno blago, plejboj zečici koja promoviše Narodno pozorište, pranje para preko navodno regularnih firmi...

To su ljudi, sa državnom zaštitom (pored kriminalaca), koji su postajali 'veliki privatnici' ili uništavali preduzeća (što nestručnošću, što interesom).
Špiljak, Pozderac, Radoman Božović, Dušan Mihajlović... nema kraja tom nizu.
Politiku vode ljudi iz devedesetih. Koji nisu došli sa ulice u devedesete.

I želja glasača da im Vučić poboljša život.

Eno na Pinku već ide vest, između redova, da je Vučić doveo Lidl (iako drugi niko nije mogao) i kako će sve da bude jeftinije.

zdravstvenih ili psihičkih problema pa su jedno vreme ti ljudi zaista gladovali

šta misliš koji kadar radi u RSZO? koliko ih ima i da li bi mogao to slično da radi neki centralizovan sistem? Gde se ne bi novac odlivao bez kontrole i potrebe da se SMS-ovima skuplja novac za decu? Kako se osećaju roditelji koji moraju da mole ljude da im daju novac za lečenje dece pored države i njene obaveze?

deluje mi da mi nakaradno tumačimo šta država treba da uradi i za koga treba da se brine.
neam mesta gde nije trulo. a to trulo nije od danas.
mariopan mariopan 11:59 15.10.2018

Re: ...

scenu kad Boris Dvornik prebaci Narcisu Zec (Lane Gutović) od čistačice do svoje kacelarije kako bi mu bila bliža? Nije to tek tako dospelo u film. Koliko je direktora (sa završenim političkim školama i proverenima arijevskim, čak i pobočnim, porodičnim pedigreom) tako prebacivalo švalerke (da su samo one) na bolja radna mesta.

Državna firma, opšte dobro šta ga košta (čak i ako napravi gubitak nije toliko bitno). Pa putovanja, lepa Brena večere za četiri osobe...

Eh, znam, pa to se radi i dan danas, samo se švalerke turaju u diplomatiju ili u muzeje, da je bar kao eksponat bila bi manja šteta.

Ustvari, ti i ja isto govorimo, da država ne radi svoj posao.

Slažem se sa tobom, to je to.
zemljanin zemljanin 12:04 15.10.2018

Re: ...

Čitam i predlog da se kuća proda ili stavi pod hipoteku itd...ma ko sme to da uradi a da nema redivne i sigurne prihode, to je najbrži način da se postane beskućnik. Neki nesrećnici su to i uradili pa kad vidiš oglas banke da se prodaje kuća ili stan nekog dužnika znaš da se neko kockao i izgubio.

ako se sve to radi da bi se pare trosile - to jeste nacin da izgubis sve ... ako se to radi da bi se krenulo u neki posao - visoko rizicno ... ako se to radi sa planom, promisljeno i disciplinovano - to je nadogradnja kapitala uz mali rizik ... i uopste nije ni lako ni jednostavno i nije za svakoga ...

e sad kada s u startu prema bilo kakvoj promeni ili poslu - postavimo negativno, sve to pada u vodu ... i uopste ne mora tako i na taj nacin ... poenta je da niko nece nista da promeni da tebi bude bolje, to moras sam/a da uradis ...
adviser adviser 13:31 15.10.2018

Re: ...

vrabac_onaj
alselone
Ma pokušavam da skapiram Gedžu, al ne mogu se baš pohvaliti.


Mesijanski sindrom.


Ih da je on ovde jedini...

Evo gledam šta je Zemljanin napisao:

i nakon sto je problem/situacija sagledan, kako u pojedinostima tako i u celini, nastavak diskusije ce biti o resenjima, idejama...


I dođe mi da vrištim: "Neeee! Samo to ne!"

Iskreno, ne bih voleo ni da čitam ono što bi mnogi ovde predložili kao rešenje a kamo li da gledam u praksi.

To je zbog toga što 'predlagači' rešenja ne posmatraju situaciju holistički.
adviser adviser 13:32 15.10.2018

Re: ...

mariopan
scenu kad Boris Dvornik prebaci Narcisu Zec (Lane Gutović) od čistačice do svoje kacelarije kako bi mu bila bliža? Nije to tek tako dospelo u film. Koliko je direktora (sa završenim političkim školama i proverenima arijevskim, čak i pobočnim, porodičnim pedigreom) tako prebacivalo švalerke (da su samo one) na bolja radna mesta.

Državna firma, opšte dobro šta ga košta (čak i ako napravi gubitak nije toliko bitno). Pa putovanja, lepa Brena večere za četiri osobe...

Eh, znam, pa to se radi i dan danas, samo se švalerke turaju u diplomatiju ili u muzeje, da je bar kao eksponat bila bi manja šteta.

Ustvari, ti i ja isto govorimo, da država ne radi svoj posao.

Slažem se sa tobom, to je to.

Neka se mlađarija provodi.
Kada će, ako ne sada !?
docsumann docsumann 15:23 15.10.2018

Re: ...

martin_krpan
Samo se ljudine ne savijaju pred kepecima.


ne misliš valjda ozbiljno za ovo ljudina?
freehand freehand 15:48 15.10.2018

Re: ...

docsumann
martin_krpan
Samo se ljudine ne savijaju pred kepecima.


ne misliš valjda ozbiljno za ovo ljudina?

Ne pitaš valjda ovo ozbiljno Martina?
martin_krpan martin_krpan 16:02 15.10.2018

Re: ...

docsumann
martin_krpan
Samo se ljudine ne savijaju pred kepecima.


ne misliš valjda ozbiljno za ovo ljudina?


Ša mu fali?
mariopan mariopan 16:11 15.10.2018

Re: ...

Na naslovnici osvanuo momak u nekim poluraspalim cipelama. Sedi na dva džaka cementa glavom oslonjenom na dlanove ruku koje su na kolenima.
Na slici se vidi da je mrtav umoran.

I onda se zakotrlja priča. Čovek radi dva posla kako bi prehranio porodicu.

kaže, po sećanju, slikali me a nisam znao. seo sam da malo odmorim. ne tražim ni od koga nikakvu pomoć.
Srce da mu daš.


Sećam se te slike i čoveka, mrtav umoran, sedeo je na džakovima cementa i ta slika, to se ne zaboravlja.
gedza.73 gedza.73 16:31 15.10.2018

Re: ...

adviser
Neka se mlađarija provodi.
Kada će, ako ne sada !?

kad je država za svoje najbolje sinove bila cicija?


Spiridon Spiridon 16:38 15.10.2018

Re: ...

ali Švajcarska je stroga država.


ma ja odavno nisam u Svici ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:07 15.10.2018

Re: ...

martin_krpan
Samo se ljudine ne savijaju pred kepecima.


martin_krpan martin_krpan 19:47 15.10.2018

Re: ...



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 15.10.2018

Re: ...


I šta s tim?

Pričamo o navdnoj ljudini Milu i koja se navodno ne saginje, kad ono...eno ga.
I kakve veze sad sa tim ima Putin?
freehand freehand 20:04 15.10.2018

Re: ...

martin_krpan



E, martine - dok si u radnji - daj jednog Pavelića sa Stepincem, mene nešto mrzi
martin_krpan martin_krpan 20:24 15.10.2018

Re: ...

freehand
martin_krpan



E, martine - dok si u radnji - daj jednog Pavelića sa Stepincem, mene nešto mrzi


Evo jednog Stepinca sa Solunskog fronta. Pitao sam u butiku da li ima sa ordenom Karadjordjeve zvijezde, kažu nestalo ko banane u Lidlu.



A evo jedan Pavelić sa cijenjenim i nasmijanim srpskim ekonomistom i vizionarom. Kaže prodavačica da ova ide ko GMO pilići u Lidlu.

freehand freehand 20:31 15.10.2018

Re: ...


Evo jednog Stepinca sa Solunskog fronta. Pitao sam u butiku da li ima sa ordenom Karadjordjeve zvijezde, kažu nestalo ko banane u Lidlu.

A evo jedan Pavelić sa cijenjenim i nasmijanim srpskim ekonomistom i vizionarom. Kaže prodavačica da ova ide ko GMO pilići u Lidlu.

Pala ti je koncentracija. Pavelića i Stepinca, Martine. Poglavnika i kardinala.
Kad si već u zaletu. Ne piliće, ne sapune, ne zlatne zube.
docsumann docsumann 07:01 16.10.2018

Re: ...

martin_krpan
docsumann
martin_krpan
Samo se ljudine ne savijaju pred kepecima.


ne misliš valjda ozbiljno za ovo ljudina?


Ša mu fali?


za bit ljudina (čovjek i po) fali mu čitav čovjek.

a da je visok, visok je.
adviser adviser 11:49 16.10.2018

Re: ...

gedza.73
adviser
Neka se mlađarija provodi.
Kada će, ako ne sada !?

kad je država za svoje najbolje sinove bila cicija?



Za ovoga na donjoj slici se ipak pobrinula tetka.
mariopan mariopan 12:09 16.10.2018

Re: ...

zemljanin
Čitam i predlog da se kuća proda ili stavi pod hipoteku itd...ma ko sme to da uradi a da nema redivne i sigurne prihode, to je najbrži način da se postane beskućnik. Neki nesrećnici su to i uradili pa kad vidiš oglas banke da se prodaje kuća ili stan nekog dužnika znaš da se neko kockao i izgubio.

ako se sve to radi da bi se pare trosile - to jeste nacin da izgubis sve ... ako se to radi da bi se krenulo u neki posao - visoko rizicno ... ako se to radi sa planom, promisljeno i disciplinovano - to je nadogradnja kapitala uz mali rizik ... i uopste nije ni lako ni jednostavno i nije za svakoga ...

e sad kada s u startu prema bilo kakvoj promeni ili poslu - postavimo negativno, sve to pada u vodu ... i uopste ne mora tako i na taj nacin ... poenta je da niko nece nista da promeni da tebi bude bolje, to moras sam/a da uradis ...


Ne pričamo ovde o kockarima i hazarderima koji bi malo da se provedu pa propiju ili prokockaju kuću, pričamo o ljudima koji to urade da bi započeli neki privatan posao za sebe i porodicu.

Ne bih znala da više od pola novootvorenih pekara završi karijeru već u prvoj godini rada da nisam morala da iščitam informacije na netu za prijatelja koji je hteo da otvori pekaru. Bio je ozbiljno zagrejan i maštao kako će cela njegova porodica tako imati posao. On je odustao i našao posao u struci ali šta rade oni kojima je posao propao, koliko su izgubili?

Drugi je pukao na jednoj sezoni ugostiteljske avanture. Hteo je lepo mesto u Beogradu, našao, uredio, (svi smo mu pomagali) kupio nov inventar, stolice, stolove.....i izdržao jednu letnju sezonu. Koliko je puk'o ne znam, nije sav novac bio negov nego od kumova i prijatelja pozajmica. Srećom nije od banke jer bi sada bio beskućnik. Mlad je čovek, prijateljima će već nekako da vrati a banka odmah aktivira hipoteku i šalje sudske izvršitelje koji bud zašto rasprodaju imovinu dužnika i kad se svi namire njemu ne ostane ništa.

O njima govorim.

e sad kada s u startu prema bilo kakvoj promeni ili poslu - postavimo negativno, sve to pada u vodu ... i uopste ne mora tako i na taj nacin ... poenta je da niko nece nista da promeni da tebi bude bolje, to moras sam/a da uradis ...


Eto, ovo ti nije tačno. Većina ljudi jednostavno nema kinte od plate do plate, a pazi kad se na licitaciji (tenderu) grada Beograda mesto za prodaju kokica na ulici pre koju godinu prodato za 20 000 evra.

Zgranla sam se kad sam pročitala sumu, to je samo dozvola da negde prodaješ kokice. Koliko kokica treba da prodaš da zaradiš za tu dozvolu i platu?

To su sve vesti iz naših novina.

Kazna za baku što na Knez Mihajlovoj prodaje heklane šustike je 100 000 dinara a ona to i prodaje što nema leba da jede, plus, oduzeli su joj sve ručne radove koje je godinu dana radila.

Mlada žena, izbeglica, koja je pravila divan nakit i prodavala za siću nije više u prolazu ka Terazijama jer nema tih 100 000 dinara za dozvolu ili kaznu, pa oni to ni ne zarade za godinu dana.

Kako siromah da se izvuče iz bede sa takvim zakonima i kaznama?

E, o njima pričam. Oni nemju ništa a država ih sapliće gde god stigne da tako i ostane. Oni kredit ne uzimaju jer tačno znaju svoje granice.
gedza.73 gedza.73 15:00 16.10.2018

Re: ...

Za ovoga na donjoj slici se ipak pobrinula tetka.

a-ha- Tetka. wink, wink.

doduše on je bio i malo pošten. Drugi, zbog vile na Dedinju, rek'o
-šta vas bre briga odakle mi. zaradio sam.

blic
SKANDAL U VALJEVU Direktorka javnog preduzeća i njena svekrva dobile stanove za socijalne slučajeve...


Naime, po podacima poverenika za informacije od javnog značaja u koje je “Blic” imao uvid, na spisku korisnika jednog od socijalnih stanova nalazi se i ime Jelene Kalat, koja je kao kadar SNS u junu postavljena za v.d. direktora JKP “Vidrak”, koje se bavi gradskom čistoćom, grobljanskim uslugama i parking servisom i jedno je od retkih gradskih JKP koje posluje profitabilno.


Pre odlaska u “Vidrak” ona je bila koordinator službe za pravne i ekonomsko-finansijske poslove Doma zdravlja, u kojem joj radi i suprug, tako da je, kako smatra opozicija, “jasno da s obzirom na materijalni status više ne pripada kategoriji socijalno ugroženih”.


jel ti ja Mariopan napisa ovo još juče?
mariopan mariopan 17:03 17.10.2018

Re: ...

gedza.73
Za ovoga na donjoj slici se ipak pobrinula tetka.

a-ha- Tetka. wink, wink.

doduše on je bio i malo pošten. Drugi, zbog vile na Dedinju, rek'o
-šta vas bre briga odakle mi. zaradio sam.

blic
SKANDAL U VALJEVU Direktorka javnog preduzeća i njena svekrva dobile stanove za socijalne slučajeve...


Naime, po podacima poverenika za informacije od javnog značaja u koje je “Blic” imao uvid, na spisku korisnika jednog od socijalnih stanova nalazi se i ime Jelene Kalat, koja je kao kadar SNS u junu postavljena za v.d. direktora JKP “Vidrak”, koje se bavi gradskom čistoćom, grobljanskim uslugama i parking servisom i jedno je od retkih gradskih JKP koje posluje profitabilno.


Pre odlaska u “Vidrak” ona je bila koordinator službe za pravne i ekonomsko-finansijske poslove Doma zdravlja, u kojem joj radi i suprug, tako da je, kako smatra opozicija, “jasno da s obzirom na materijalni status više ne pripada kategoriji socijalno ugroženih”.


jel ti ja Mariopan napisa ovo još juče?



Dobro, znam da postoje takvi ljudi, hoćeš da ti pričam kako smo mi, deca bez roditelja, ostali bez stana koji je mama dobila od firme kada su nas odveli u Dom? I kako nam je rečeno da nemamo ništa, a mi bili mali da bi znali bilo šta o tome, ništa nismo ni tražili da nam se vrati kad smo postajali punoletni i onda u starim dokumentima nađemo rešenje o dodeli stana mami i svi mi siročići pobrojani i upisani?

I to je sve zastarelo i ne može ništa da se uradi niti da se sazna ko se ovajdio od dece bez roditelja.

Jebiga, znam ja dobro da postoje i takvi ljudi.

Svejedno verujem u one dobre i poštene jer ih poznajem, nije sve tako crno i ružno bre.

Pozdrav, lepo smo se izdivanili

alselone alselone 17:20 17.10.2018

Re: ...

I kako nam je rečeno da nemamo ništa, a mi bili mali da bi znali bilo šta o tome, ništa nismo ni tražili da nam se vrati kad smo postajali punoletni i onda u starim dokumentima nađemo rešenje o dodeli stana mami i svi mi siročići pobrojani i upisani?


O jebem...!

Strašno Maro, prosto mi je neverovatno da takvi ljudi postoje. Ne bih da zvučim kao Velja (a zvučaću) - razumem kad ljudi kraduckaju i razumem kada kradu ali brate kada otimaju od siročića to ne razumem.

Samo da te pozdravim i da ti kažem da se i dalje sećam Onog tvog bloga. Mislim da ima bliže 10 godina kako si ga napisala, a setim ga se s vremena na vreme i dalje.

mariopan mariopan 18:20 17.10.2018

Re: ...

alselone
I kako nam je rečeno da nemamo ništa, a mi bili mali da bi znali bilo šta o tome, ništa nismo ni tražili da nam se vrati kad smo postajali punoletni i onda u starim dokumentima nađemo rešenje o dodeli stana mami i svi mi siročići pobrojani i upisani?


O jebem...!

Strašno Maro, prosto mi je neverovatno da takvi ljudi postoje. Ne bih da zvučim kao Velja (a zvučaću) - razumem kad ljudi kraduckaju i razumem kada kradu ali brate kada otimaju od siročića to ne razumem.

Samo da te pozdravim i da ti kažem da se i dalje sećam Onog tvog bloga. Mislim da ima bliže 10 godina kako si ga napisala, a setim ga se s vremena na vreme i dalje.



Postoje.

Brat je pokušao nešto da sazna o tome ali ništa nije mogao.
Mora i o tome da se piše da bi ljudi znali.

Tebi lep pozdrav, znam da si duša od čoveka i da pamtiš.
adviser adviser 18:24 17.10.2018

Re: ...

mariopan

...


Dobro, znam da postoje takvi ljudi, hoćeš da ti pričam kako smo mi, deca bez roditelja, ostali bez stana koji je mama dobila od firme kada su nas odveli u Dom? I kako nam je rečeno da nemamo ništa, a mi bili mali da bi znali bilo šta o tome, ništa nismo ni tražili da nam se vrati kad smo postajali punoletni i onda u starim dokumentima nađemo rešenje o dodeli stana mami i svi mi siročići pobrojani i upisani?

I to je sve zastarelo i ne može ništa da se uradi niti da se sazna ko se ovajdio od dece bez roditelja.

Jebiga, znam ja dobro da postoje i takvi ljudi.

Svejedno verujem u one dobre i poštene jer ih poznajem, nije sve tako crno i ružno bre.

Pozdrav, lepo smo se izdivanili


Jebem im sve po spisku makar 1000 puta.
Gamad, đubrad i nitkovluk najgore vrste.
angie01 angie01 20:19 12.10.2018

,




angie01 angie01 20:28 12.10.2018

Re: ,

gedza.73 gedza.73 20:45 12.10.2018

Re: ,

provukla se priča da je iz lokalnih odbora poslata informacija da je poželjno u što većem broju prisustvovati otvaranju.

Priča deluje nategnuto ali glad sa udaranjem drugog koji je isto gladan (pod pretpostavkom da mu treba 20 zaleđenih pilića) koji može da mu otme jedno pile više nema veze sa dostojanstvom (niti sa kupovinom ajfona na sniženju). Više sličnosti nalazim sa razbijanjem izloga, krađom patika, 'dve hiljade za gospođu' i redovima pred Jugoskandikom.
Spiridon Spiridon 20:48 12.10.2018

Re: ,

Više sličnosti nalazim sa razbiijanjem izloga i krađom patika.



to je ekipa sa kontra mitinga protiv (u njihovom slucaju ZA) milisevica

oni su odlucivali o nasim sudbinama
gedza.73 gedza.73 20:52 12.10.2018

Re: ,

Spiridon
Više sličnosti nalazim sa razbiijanjem izloga i krađom patika.



to je ekipa sa kontra mitinga protiv (u njihovom slucaju ZA) milisevica

mogu da se kladim da je i ova ekipa više 'ZA'.


samo su promenili ime simpatije u leksikonu.
adviser adviser 13:35 15.10.2018

Re: ,

gedza.73
provukla se priča da je iz lokalnih odbora poslata informacija da je poželjno u što većem broju prisustvovati otvaranju.

...

Da.
Kažem ja ženi da idemo i mi da se guramo u LIDL, jer je trebalo za pripremu zimnice, da kupimo 6 litara sirćeta.
A ona će na moje predlog ... ma, da ne bih ...
Eeee, onda kupi u IDEI.
cassiopeia cassiopeia 20:24 12.10.2018

Poruka za Spiru

Što si na kraj srca. ;-)

Pa najbolji blogovi su izlazili petkom uveče. Zezanje ceo vikend, muzika, muvanje i opuštencija.

Spiridon Spiridon 20:30 12.10.2018

Re: Poruka za Spiru

cassiopeia
Što si na kraj srca. ;-)

Pa najbolji blogovi su izlazili petkom uveče. Zezanje ceo vikend, muzika, muvanje i opuštencija.



pa lepo si rekla ... najbolji, a gledaj sada ... da nema mene i sacice ovih vucibatina, (mala operativna jedinica) niko ne bi ni pisao. Ili bi se Tasa raspisao.

jbt. ja sam iskopao gde je ovo snimljeno ... ta porusena crkva je danas obnovljena

meni je ovo najjaca scena u otpisanima ...


gavros gavros 21:03 12.10.2018

Re: Poruka za Spiru

Prekide se na najzanimljivijem dijelu kad kreće šorka...
Spiridon Spiridon 21:25 12.10.2018

Re: Poruka za Spiru

Што се тиче Барбе, по мени он је пјевач скромних гласовних могућности, који је, додуше, тога свестан па не изводи никакве керефеке. Одабрао је и стил и начин пјевања који скрива слабости.


da
tasadebeli tasadebeli 21:00 12.10.2018

Воз

А ја се сад сетио оног филма "Живот је леп" (Боре Драшковића према Тишминој новели) када Паја Ву(ј)исић, кафеџија/механџија у филму, кроз прозор своје кафане уз шине негде на отвореној прузи у некој вукојебини пустолини гледа како из заустављеног воза (јер је машиновођа у штрајку) излазе гомиле путника и крећу према његовој кафани и каже:

"Ц, ц, ц, ала се намножило света, страхота!"

Отприлике исто к'о и мој матори, чика Пајин вршњак, саборац са Сремског фронта и саиграч, сапливач и сувеслач из екипе Адаџија, који је стално тврдио да је сасвим нормалан ток ствари да буде и рата и несреће итд. да бисмо се ми мало проредили јербо не може толико да нас буде, а да овај свет опстане.


Ribozom Ribozom 21:16 12.10.2018

Re: Воз

Uh, setih se da nisam kupio kartu za koncert DC.

Sto se kao teme tice.
Reklama ko reklama, ne vidim cemu toliko galame.
Ja te pilice ni za dzabe ne bih uzeo.

Nego kod nas ima zanimanje 'kupac po trgovackim centrima', mora da ima i kod vas.
Reklamna kampanja je uspela za prvih mesec dana a posle ko svaka sarena laza.
tasadebeli tasadebeli 22:01 12.10.2018

Re: Воз

Ribozom

Nego kod nas ima zanimanje 'kupac po trgovackim centrima', mora da ima i kod vas.

Reklamna kampanja je uspela za prvih mesec dana a posle ko svaka sarena laza.



Нема још, нису се досетили ови реформатори српског друштва да то убаце у систематизацију радних места у Србији.

Али одлична ти је идеја!

Таман за преквалификацију свих оних висококвалификованих, образованих, кадрова са радним искуством чекача у редовима испред оних силних дафина/језда кладионица из деведесетих који су за одређену надокнаду чекали тада у нечије име пред вратима тих банака.

Данас су чекачи испред банака постали технолошки вишкови јербо не мораш више да чекаш у реду испред банке к'о деведесетих. Када крочиш у банку да узмеш неки кредит, одмах си први на реду, лепо те дочекају и угосте како ваља и требује, домаћински.

П.С. - Сад се сетих...

Пре 15 и више година (не сећам се тачно када су се отвориле прве кладионице у Србији, знам да је међу првима била Атлантик) сео ја са друштвом после рекреативног фудбала на треће полувреме и попуњавамо здушно листиће за кладионицу, а наш другар који је из Лондона дошао на кратко у Србију да нас обиђе и дошао на наше традиционално пикање лопте недељом пре подне зарад носталгије, гледа нас и каже:

"Како сте ми само слатки... Питаћу вас за коју годину када Вилијам Хил буде почео да вам узима куће и станове и аутомобиле због тога..."




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana