Društvo| Ljudska prava| Život

I Am The Walrus

mikele9 RSS / 24.10.2015. u 17:05

I am he as you are he as you are me
And we are all together
See how they run like pigs from a gun see how they fly
I'm crying



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:21 24.10.2015

1.

Meni omiljena pesma od Bitlsa, iz više razloga, uz nju i ova:


docsumann docsumann 18:33 24.10.2015

Re: 1.

sgt. peppers je bila jedna od prvih kaseta koje sam dobio.

potpuno nepripravan, u tim godinanama za takav jedan album (bejah stvarno jako malen). al', jbga, zavoljeh.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:49 24.10.2015

Re: 1.

:) da, Bitlsi mog odrastanja su bili Blur. Imam i dalje taj man cruch na Dejmona Alborna;



4krofnica 4krofnica 19:13 24.10.2015

Re: 1.


sgt. peppers je bila jedna od prvih kaseta koje sam dobio.


jedna od prvih mojih ploča, a puštali smo i na ćaletovom Grundigovom magnetofonu, taj zvuk sam volela, bio je prikačen na ogromne drvene zvučnike istog proizvođača..(a ćale je pravio selfpartije, kad ostane sam on na magnetofonu odvali klasičnu muziku, koji hipster:)
skoro sam sa starim društvom prebrojavala ploče i sve od ex-ju izdavača nam je isto, od dve radnje koje su prodavale ploče, svi smo imali sve :)



emsiemsi emsiemsi 19:21 24.10.2015

Re: 1.

4krofnica

sgt. peppers je bila jedna od prvih kaseta koje sam dobio.


jedna od prvih mojih ploča, a puštali smo i na ćaletovom Grundigovom magnetofonu, taj zvuk sam volela, bio je prikačen na ogromne drvene zvučnike istog proizvođača..(a ćale je pravio selfpartije, kad ostane sam on na magnetofonu odvali klasičnu muziku, koji hipster:)
skoro sam sa starim društvom prebrojavala ploče i sve od ex-ju izdavača nam je isto, od dve radnje koje su prodavale ploče, svi smo imali sve :)




Само да те похвалим што си написала Grundig, јер је за већину људи ова марка Grunding.
horheakimov horheakimov 22:00 24.10.2015

Re: 1.

Bitlsi mog odrastanja su bili



blogovatelj blogovatelj 22:54 24.10.2015

Re: 1.

sgt. peppers je bila jedna od prvih kaseta koje sam dobio.


Ja sam je kupio u Engleskoj.
emsiemsi emsiemsi 05:46 25.10.2015

Re: 1.

horheakimov
Bitlsi mog odrastanja su bili




Балавац.
milisav68 milisav68 07:40 25.10.2015

Re: 1.

docsumann
sgt. peppers je bila jedna od prvih kaseta koje sam dobio.

Moj prvi susret sa Bitlsima je bio film "A Hard Day`s Night" kojeg su puštali na TV Beograd za svaki zimski raspust.



Posle, kada je Tito umro, su puštali i onaj koncert na krovu.

Između toga su se pojavljivala obnovljena izdanja raznih albuma, a i počeli smo da "provaljujemo" kolekcije starije braće i sestara iz društva.

A skoro sam provalio film koji je fenomenalno urađen:

emsiemsi emsiemsi 07:43 25.10.2015

Re: 1.

milisav68

...

Posle, kada je Tito umro, su puštali i onaj koncert na krovu.
...


После, када је умро Тито (тј. црко маршал) је једно време било "и после Тита - Тито".
silver silver 09:51 25.10.2015

Re: 1.

A Day in the Life je i za mene jedna od njihovih najboljih :) Cesto je i na raznim "greatest" listama. Sad sam je ponovo odslusala, sa zadovoljstvom...onda primetim Lennonov poslednji stih:

"I read the news today oh boy
Four thousand holes in Blackburn, Lancashire
And though the holes were rather small
They had to count them all
Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall"

Te godine je Lancashire Evening Telegraph objavio vest (a Daily Mail preuzeo) o nekih 4000 rupa na putevima u mestu Blackburn, izracunavsi da to znaci oko 2 miliona rupa u celoj Britaniji.



Ovo u vezi sa drugim blogom, o rupama i lose asfaltiranim putevima...sve je povezano
mikele9 mikele9 11:45 25.10.2015

Re: 1.

A skoro sam provalio film koji je fenomenalno urađen:

Sin mi je skrenuo pažnju, dva puta sam ga gledao, odličan!!!! Teče kao čisti gorski potok.
mikele9 mikele9 16:19 25.10.2015

Re: 1.

Meni omiljena pesma od Bitlsa, iz više razloga, uz nju i ova:

Mene je iako nije njihova, početkom šezdesetih oborila OVA!!!!

tasadebeli tasadebeli 19:05 24.10.2015

Реприза

Качио већ једном недавно на блогу, али вреди јопет!




myredneckself myredneckself 20:51 24.10.2015

Teorije, razne...

Paul je bio walrus. (?)
myredneckself myredneckself 21:07 24.10.2015

Teorije, razne...

John je bio walrus. (?)



The Magical Mystery Tour cover showed the Beatles dressed in animal costumes. In the centre was a black walrus and, in certain Scandinavian countries, a walrus is considered a harbinger of death.
silver silver 21:19 24.10.2015

Re: Реприза

Interesantno je da je stih pesme 'Glass onion' "Well, here's another clue for you all/The walrus was Paul" doprineo stvaranju urbane legende da je Paul umro tokom snimanja albuma "Sgt. Pepper" 1966-te i da ga je zamenio "lookalike". (Link)

I omot albuma je slavan zbog mnostva poznatih likova, John je navodno trazio da se uvrste Hitler i Isus ali je taj zahtev odbijen.

Jedna od pesama koju je Lennon napisao, inspirisan "Alisom u zemlji cuda" (BBC je nikad nije zvanicno zabranio): Lucy in the Sky with Diamonds



Edit: Walrus iz pesme "I am the walrus" je takodje inspirisan Alisom: Pesmu "The walrus and the carpenter" recituju Tweedledum i Tweedledee u 4-tom poglavlju romana "Through the looking glass"
mirelarado mirelarado 21:26 24.10.2015

Re: Реприза

Где је Луси, ту је и Мери (и припадајућа тумачења текста).

blogovatelj blogovatelj 22:57 24.10.2015

Re: Teorije, razne...

Teorije, razne...
John je bio walrus. (?)


Moja teorija je da su bili unakaženi od droge
myredneckself myredneckself 23:33 24.10.2015

Re: Teorije, razne...

blogovatelj
Teorije, razne...
John je bio walrus. (?)


Moja teorija je da su bili unakaženi od droge

Moguće na acidu, ko zna svašta je bilo u to ludo vreme.
A na čemu je bio BBC kad je zabranio pesmu zbog onog girl, you let your knickers down? Sumnjaš li na neki žešći, hard core izmenjivač svesti?
blogovatelj blogovatelj 07:54 25.10.2015

Re: Реприза

Jedna od pesama koju je Lennon napisao, inspirisan "Alisom u zemlji cuda" (BBC je nikad nije zvanicno zabranio): Lucy in the Sky with Diamonds


Lucy in the Sky with Diamonds je opis klasičnog LSD tripa.
I naslov je akronim - Lucy, Sky, Diamonds
Ovo Lucy je preimenovano od pusy, jer to su po njihovim rečima, a i drugih koji su imali LSD tripove, tri stvari kojima si opsednut dok si urađen.
Najbolji mi je omaž ovoj pesmi (i njihovom poludelom od LSD-a bivšem članu benda) Pink Floyd uradak zvani Shine on You Crazy Diamond. Sid Baret je u ludnici završio od prekomerne upotrebe LSD-a
docsumann docsumann 08:09 25.10.2015

Re: Реприза

Ovo Lucy je preimenovano od pusy, jer to su po njihovim rečima, a i drugih koji su imali LSD tripove, tri stvari kojima si opsednut dok si urađen.


Gluposti!
blogovatelj blogovatelj 08:11 25.10.2015

Re: Teorije, razne...

A na čemu je bio BBC kad je zabranio pesmu zbog onog girl, you let your knickers down?


Pa sad, nisam ni očekivao da BBC 1967. dozvoli emitovanje stiha "devojčice, sama skini gaćice"
docsumann docsumann 08:35 25.10.2015

Re: Реприза

I omot albuma je slavan zbog mnostva poznatih likova, John je navodno trazio da se uvrste Hitler i Isus ali je taj zahtev odbijen.


svi likovi sa omota
mikele9 mikele9 11:48 25.10.2015

Re: Teorije, razne...

The Magical Mystery Tour

Hvala ti Dušo što blogopučanstvo vrati na izvor
myredneckself myredneckself 18:36 25.10.2015

Re: Teorije, razne...

blogovatelj
A na čemu je bio BBC kad je zabranio pesmu zbog onog girl, you let your knickers down?


Pa sad, nisam ni očekivao da BBC 1967. dozvoli emitovanje stiha "devojčice, sama skini gaćice"

Hah... da, morali su malo da morališu po javnosti, Downing st.10 taman prestao da se puši od seks skandala i sumanutih žurki na kojima su bile i žene i ljubavnice, čist svingeraj, i sl. visokih predstavnika vlade, tj. ministara, lordova, itd. od kojih usred hladnog rata, pljušte ostavke, laži, prikrivanja radnji živahnog ministra-džavolčiča do pada vlade zbog nacionalne (ne)sigurnosti. (afera Profjumo)

Jedna od aktera afere, C. Keeler, a.k.a. Mata Hari, nekad i sad (J. Profumo je umro 2006.)

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:06 24.10.2015

Utihnulo na blogu

Chitam na netu da je u Bgd veceras (valjda) koncert Dina Merlina. Koliko razumem - dvorana je puna, a to nije prvi put!?

Valjda je i blog utihnuo zbog toga. Izgleda da su svi otishli tamo.

Nadam se da domacin bloga ne zamera - ali mene zaista zanima ovaj fenomen Dina Merlina u Beogradu.

Poslusao sam dva-tri najveca "hita" - i nisam nashao ni jedan razlog da bilo ko potroshi 2-3 minuta, a josh manje 2-3 dinara, na to - moram reci - shuplje, seljachko zapomaganje.

O chemu se radi?

emsiemsi emsiemsi 21:08 24.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

cane.srbljanovic
Chitam na netu da je u Bgd veceras (valjda) koncert Dina Merlina. Koliko razumem - dvorana je puna, a to nije prvi put!?

Valjda je i blog utihnuo zbog toga. Izgleda da su svi otishli tamo.

Nadam se da domacin bloga ne zamera - ali mene zaista zanima ovaj fenomen Dina Merlina u Beogradu.

Poslusao sam dva-tri najveca "hita" - i nisam nashao ni jedan razlog da bilo ko potroshi 2-3 minuta, a josh manje 2-3 dinara, na to - moram reci - shuplje, seljachko zapomaganje.

O chemu se radi?


Сељачка посла !
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:29 24.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Chudna stvar. Shta je sledece? Ekrem osvaja Beograd?

"Fecal smearing" je fenomen/poremecaj u psihijatriji - i razumljiv (and treatable) je na individualnom nivo - ali nisam nashao primer u kome su affected chitave zajednice/gradovi/narodi. Kako bi uopshte izgledao tretman ovakve epidemije?

Zaista ne razumem.
maksa83 maksa83 21:37 24.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Zaista ne razumem.

Šta ne razumeš? Da šund generalno vlada planetom?

Ja razumem, pošto znam da je npr. Johnny Winter posle 70 godina života i 55 godina rada umro sa 10 miliona dolara, a da je Džasmin Džiber sa svojih 20 godina posle 4 godine onoga težak 200 miliona dolara, i da će do 30. verovatno biti težak pola milijarde.

I tako možeš i ti da naučiš te dve činjenice napamet i onda se ne iščuđavaš puno nad rasprodatim Dinomerlinoom nego pustiš sebi ono što voliš.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:50 24.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83
Zaista ne razumem.

Šta ne razumeš? Da šund generalno vlada planetom?

Ja razumem, pošto znam da je npr. Johnny Winter posle 55 godina rada umro sa 10 miliona dolara, a da je Džasmin Džiber sa svojih 20 godina posle 4 godine onoga težak 200 miliona dolara, i da će do 30. verovatno biti težak pola milijarde.

I tako naučiš te dve činjenice napamet i onda se ne iščuđavaš puno nad rasprodatim Dinomerlinoom nego pustiš sebi ono što voliš.


Razumem - za tebe je ovo pitanje "ukusa", jel da?

Mozda si u pravu. Mada je paralela izmedju Bibera i Merlina, po mom mishljenju, "way out of balance".
Meni se chini da je ovo vishe kulturoloshki/socijalni fenomen, nego pitanje muzichkog ukusa. Stvari su jednostavno suvishe daleko od "gravity point". Bez namere da instigate emocije - za mene je ovo kulturno-socijalna patologija. Poremecaj kolektivne svesti i psihichkog statusa.

Ne znam... kao shto vec rekoh :) Mozda si u pravu.

BTW - chisto da se pohvalim, :)))))) Malo cu da jamm sa Steve Lukather-ovim bandom uskoro... A i Steve ce biti tamo. Ako ostanem ziv 15 minuta, bice super :))))))))))

maksa83 maksa83 22:04 24.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Razumem - za tebe je ovo pitanje "ukusa", jel da?

Pa mislim sve je pitanje ukusa. Ono: "to je stvar ukusa - ja ga imam, ti ga nemaš". :)))) (Mislim, ne ti kao ti, valjda ne moram da objašnjavam foru).

To je pitanje pathosa kome se ... umetnik ... obraća. Ne vidim suštinsku razliku između Dinomerlinoa i Džasmina Džibera, osim u skali. Je l' pathos "bejbebejbe ti si meni ovo i ono" ili neka balkanska varijanta u kojoj moraju da figurišu mJesec i zvJezde, sejm šit. I ako ćemo pošteno i ona Johnny Winter pesma koju sam linkovao nije ništa bolja - "ljuljaj me mala ljujaj me celu noć"... mislim, wtf. Samo eto mene gađa taj zvuk gitare (mada bih joj rado sklonio vokale) a ova dva me ne gađaju.

Inače mi je bilo kakva rasprava o kvalitetu neprimerena pošto sledim kanoničnu Gerald M. Weinberg definiciju kvaliteta, a koja glasi: "kvalitet, def.: vrednost nečega nekome". Sudbina je tako 'tela da Dinomerlino i Džasmin Džiber pune hale, a sa druge strane niko ne zna ko je Steve Lukather sa kojim ćeš ti da džemuješ bez da ga gugla (ili binguje, šta ko voli), a možda neki samo malo veći broj zna ko je Johnny Winter.

tasadebeli tasadebeli 23:05 24.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83

onda se ne iščuđavaš puno nad rasprodatim Dinomerlinoom nego pustiš sebi ono što voliš.



Јес одавно виђено, али вреди и ово на овом месту репризирати.






Sudbina je tako 'tela da Dinomerlino i Džasmin Džiber pune hale, a sa druge strane niko ne zna ko je




А под судбином у овом случају подразумевамо шта?

'Ајде ти мали са цвикерима из последње клупе...


Буџење!!! На блогу мислим...







maksa83 maksa83 01:05 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Јес одавно виђено, али вреди и ово на овом месту репризирати.

"... i Marko me ovako gleda i kaže ... mršupizdumaterinu"

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:24 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

A Brecelj mu kaze "mars u pizdu materinu " :)))

Btw - sjajan trio sa S.phillipsom - that "little Asian" is killing it :)

@maksa - ne slusam bibera ali u muzichkom smislu (pa I svakom drugom) je otprilike dve galaksije ispred tvog:))) alije sevdalije.
maksa83 maksa83 01:35 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

@maksa - ne slusam bibera ali u muzichkom smislu (pa I svakom drugom) je otprilike dve galaksije ispred tvog:))) alije sevdalije.

To je stvar para + (ako to igde važi onda važi u muzici) acquired taste, ovo drugo nekih 80%.
Ko ti garantuje da ti to ne bi bila najbolja stvar na svetu da si odrastao u takvom miljeu i da nisi bio izložen nečem drugom? Niko b'ate, poskakivao bi i dizao ruke i urlao ZORROOOPIJANICOOOOOOO samo tako. I ja takođe.

U muzičkom smislu (aranžmani, produkcija, studijski i koncertni muzičari) Leontine i ostale Goce Tržan su ispred ... čega god hoćeš ovde. No zbog toga to nije manji šund ... kao i Džasmin Džiber uostalom.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:42 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Ok fine - to each his own.

I kakav je bio koncert?

:)))))))
tasadebeli tasadebeli 01:53 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83

U muzičkom smislu (aranžmani, produkcija, studijski i koncertni muzičari) Leontine i ostale Goce Tržan su ispred ... čega god hoćeš ovde. No zbog toga to nije manji šund ... kao i Džasmin Džiber uostalom.






Ено га мој сестрић био са Валентином (ил' је Црвена јабука, 'бем ли га... Не знам, заборавих...) на турнеји.

Њима фалио гитариста, њему фале вазда паре.

Његов отац, мој зет, хтео да га убије. Жалио ми се онолико:"Па јесам га због ових џибера мазио и пазио тол' ке године!" Једва сам га убедио да остави дете на миру јер од нечега мора и да се живи.

Сестрић иначе за своју душу свира у слободно време блуз у Вокс клубу у Љешкој улици.

Опуштено...


maksa83 maksa83 01:55 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

I kakav je bio koncert?
:)))))))

Tebra, ne-vi-đen. :)))

maksa83 maksa83 02:01 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Сестрић иначе за своју душу свира у слободно време блуз у Вокс клубу у Љешкој улици.

Ovacije za sestrića.
emsiemsi emsiemsi 06:03 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

cane.srbljanovic
maksa83
Zaista ne razumem.

Šta ne razumeš? Da šund generalno vlada planetom?

Ja razumem, pošto znam da je npr. Johnny Winter posle 55 godina rada umro sa 10 miliona dolara, a da je Džasmin Džiber sa svojih 20 godina posle 4 godine onoga težak 200 miliona dolara, i da će do 30. verovatno biti težak pola milijarde.

I tako naučiš te dve činjenice napamet i onda se ne iščuđavaš puno nad rasprodatim Dinomerlinoom nego pustiš sebi ono što voliš.


Razumem - za tebe je ovo pitanje "ukusa", jel da?

Mozda si u pravu. Mada je paralela izmedju Bibera i Merlina, po mom mishljenju, "way out of balance".
Meni se chini da je ovo vishe kulturoloshki/socijalni fenomen, nego pitanje muzichkog ukusa. Stvari su jednostavno suvishe daleko od "gravity point". Bez namere da instigate emocije - za mene je ovo kulturno-socijalna patologija. Poremecaj kolektivne svesti i psihichkog statusa.

Ne znam... kao shto vec rekoh :) Mozda si u pravu.

BTW - chisto da se pohvalim, :)))))) Malo cu da jamm sa Steve Lukather-ovim bandom uskoro... A i Steve ce biti tamo. Ako ostanem ziv 15 minuta, bice super :))))))))))


Ја, на твом месту, не бих био толико обзиран - и ја бих инстигате емоције ... никада не бих отишао на концерт калакурције од Дина Мерлина, не само због тога, што никада до сада нисам отишао на сличне "манифестације", него због још којечега (јер, ако је истина само 10% онога што је то ђубре објављивало, онда није проблем у њему, него у нама - без обзира што је Макса негде горе навео, додуше, погрешну дефиницију квалитета).
Успут --- да будем до краја прецизан, и манем се еуфемистичких описа - Дино, певај ти колико год хоћеш, где хоћеш - симпатизерима Јуке Празине.
docsumann docsumann 09:28 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

a možda neki samo malo veći broj zna ko je Johnny Winter.


oš bez gugla najveći bijeli bluzer za svagda
maksa83 maksa83 09:42 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

без обзира што је Макса негде горе навео, додуше, погрешну дефиницију квалитета).

čarli, što bi rekao Džuls u Palp Fikšn - "nađi bolju definiciju kvaliteta, I dare you, I double dare you mothafucka".

Nema.
emsiemsi emsiemsi 09:49 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83
без обзира што је Макса негде горе навео, додуше, погрешну дефиницију квалитета).

čarli, što bi rekao Džuls u Palp Fikšn - "nađi bolju definiciju kvaliteta, I dare you, I double dare you mothafucka".

Nema.

Квалитет је мера употребљивости нечега (ово, овако - из бекхенда, моја дефиниција, без гуглања).
maksa83 maksa83 09:54 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Квалитет је мера употребљивости нечега

Nepotpuna je, i kao takva neupotrebljiva.

Puna definicija glasi: "upotrebljivost (vrednost) nečega NEKOME".

Jedna reč koja menja sve, i onda sa tim možeš nešto da radiš.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:25 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Puna definicija glasi: "upotrebljivost (vrednost) nečega NEKOME".



"It's not the quantity of your sexual relations that count. It's the quality. On the other hand, if the quantity drops below once every eight months, I would definitely look into it."

Woody Allen
docsumann docsumann 11:03 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Квалитет је мера употребљивости нечега


škrto!

i primjenljivo na tehniku i prektične predmete (nož, čekić, otvarač za konzerve...), ali veoma teško na recimo apstraktno slikarsvo.
ok, čarliju nije problem, da isto proglasi glupošću i koještarijom, ali ima nas nekih zaludnih koji u njoj uživamo.
da li to ta upotrebljivost ili bi definiciju trabalo proširiti na potrebnost i funkcionalnost ( uz sve maksine anakse)?
emsiemsi emsiemsi 11:05 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

stefan.hauzer
Puna definicija glasi: "upotrebljivost (vrednost) nečega NEKOME".



"It's not the quantity of your sexual relations that count. It's the quality. On the other hand, if the quantity drops below once every eight months, I would definitely look into it."

Woody Allen

Ооооо, јебо те патак !
Браво на овој дефиницији.
emsiemsi emsiemsi 11:06 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83
Квалитет је мера употребљивости нечега

Nepotpuna je, i kao takva neupotrebljiva.

Puna definicija glasi: "upotrebljivost (vrednost) nečega NEKOME".

Jedna reč koja menja sve, i onda sa tim možeš nešto da radiš.

Сувишна редуданаса.
Но - своји смо, не бих сада да жвалавим превише, нисам ја Фрихенд.
docsumann docsumann 11:09 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Но - своји смо, не бих сада да жвалавим превише, нисам ја Фрихенд.


bolje da mlatimo filozofiju nego politiku
emsiemsi emsiemsi 11:09 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

docsumann
Квалитет је мера употребљивости нечега


škrto!

i primjenljivo na tehniku i prektične predmete (nož, čekić, otvarač za konzerve...), ali veoma teško na recimo apstraktno slikarsvo.
ok, čarliju nije problem, da isto proglasi glupošću i koještarijom, ali ima nas nekih zaludnih koji u njoj uživamo.
da li to ta upotrebljivost ili bi definiciju trabalo proširiti na potrebnost i funkcionalnost ( uz sve maksine anakse)?

Откуда ти идеја да чарли (како ме зовете овде) сматра апстрактну уметност глупошћу !?
Ја се теби чудим, јер (ми) ти не делујеш глупо (пошто ти је претходни закључак у вези чарлија глуп).
Но, своји смо !
Успут - главно је да је народ (тј. народ у Подгорици), са обе стране синошње барикаде претекао - да није било жртава. Све остало ће доћи на своје место.
tasadebeli tasadebeli 11:10 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83
Сестрић иначе за своју душу свира у слободно време блуз у Вокс клубу у Љешкој улици.

Ovacije za sestrića.



Љуби га ујка паметног!



docsumann docsumann 11:12 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

За се теби чудиш, јер (ми) ти не делујеш глупо (пошто ти је претходни закључак у вези чарлија глуп).
Но, своји смо !


nije to stvar inteligencije već ukusa.
izvini, ali takav sam utisak o tebi stekao tjekom blogovanja. malo si mi krut u tom neko art smislu

ništa uvredljivo.

Успут - главно је да је народ (тј. народ у Подгорици), са обе стране синошње барикаде претекао - да није било жртава. Све остало ће доћи на своје место.


ćerećemo se još!
maksa83 maksa83 11:15 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Сувишна редуданаса.

Uopšte nije, naprotiv, to - NEKOME (TAŠTA) - je reč koja razrešava i daje kontekst. Bez konteksta je sve mršenje m. u hiljadu pravaca.

Dinomerlino ima kvalitet, pošto daje nešto - nekome.

Ako posmatraš proizvod (hardver, softver, teglu, šporet, kašiku za cipele, muziku) u njegov kvalitet je ugrađeno to "nekome". Npr. dugačka kašika za cipele ima kvalitet za ljude u godinama koji ne mogu da se saginju, ali nema kvalitet za druge pošto zauzima nepotreban prostor. Ili npr. Microtik routerboard ima kvaltet za ljude koji bi fino do tančina da ispodešavaju sopstvenu malo složeniju kućnu (ili omanje firme) mrežu, ali nema nikakav kvalitet za kežual korisnike koji bi da upale računar i imaju Internet i ćao. Za njih of the shelf upališ-i-radi D-Link od 30 EUR ima sav neophodan kvalitet a Microtik je nepotrebna muka, sranje takoreći.

Tako da ne možeš da izbaciš personu iz svega toga.

Но - своји смо, не бих сада да жвалавим превише, нисам ја Фрихенд.

Ma ima da žvalavim (još des' minuta, onda idem da se igram sa decom), kad mogu oni Četnici i Partizani mogu ponekad i ja oko sopstvenih tripova.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:40 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Ocena kvaliteta se uglavnom svodi na subjektivni osećaj, kao i ukusa uostalom.







mikele9 mikele9 11:56 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

škrto!

i primjenljivo na tehniku i prektične predmete (nož, čekić, otvarač za konzerve...), ali veoma teško na recimo apstraktno slikarsvo.


docsumann docsumann 12:18 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Ocena kvaliteta se uglavnom svodi na subjektivni osećaj, kao i ukusa uostalom.


opet ja o distinkciji tehničkih (praktičnih) i art kvaliteta

npr. bolidi u F1, jasno je koji je najkvalitetniji ( po ukupnim performansama i sa strogo ciljanom namjenom - da se bude najbrži). slično važi i za superkompjutere, mašine-alatke, tenkove ... ovakvo koncipriranje kriterijuma čak isključuje maksino insistiranje na poterebe NEKOGA, odnosno ZA NEKOGA
akcenat je na (U) NEČEMU, što je opet čist pleonazam za objekte pravljene s namjenom.

ono ako ima par sličnih naprava ili se one razlikuju po pojedinim kriterijumima, u nečemu je bolji jedan, u nečemu drugi, onda može subjektivni faktor da ima ulogu. u protivnom je sve suva matematika.

slično važi i u sportu, Nole je najkvalitetniji teniser današnjice sviđalo se to nekom ili ne. sad kakve koristi od toga mi lično imamo, pitanje je posebne vrste.


u umjetnosti važe daleko "frivolniji" kriterijumi. i tu je subjektivnost ključna.
a šta je svrha umjetnosti, ili pak šta je umjetnost, uvijek je otvoreno pitanje.

ovdje čak možemo uvrstiti i polemiku o kvalitetu piva



EDIT: kod umjetnosti je problem posebne vrste utvrđivanje generealnih & globalnih kvaliteta. nema nespornih!
recimo Pikaso. za neke najveći slikar XX vijeka, za neke su njegova djela najobičnije škrabotine i budalaštine netalentovanog mazala.
jasno je da interpolacija na pomaže u pokušaju "objektivnije" pozicioniranje Pablovog mjesta u istorijiji umjetnosti. mogućnosti su praktiučno binarno raspodjeljene - ili si pukovnik il' si puko.
e, sad, ako prednost u vrijednovanju mišljenja damo ljudima od struke, slikarima, kritičarima, ili pak kolekcionarima i profiilisanoj publici, pojedinačni rezultati se masovno grupišu oko prvopomenute alternative.
da li je to dovoljna garancija kvaliteta? tržišni fidbek je savršeno jasan i ubjedljiv po tom pitanju.

docsumann docsumann 12:23 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

mikele9


da, to mu je ponajbolja faza


ipak prednost dajem Františeku

docsumann docsumann 12:28 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Ено га мој сестрић био са Валентином (ил' је Црвена јабука, 'бем ли га... Не знам, заборавих...) на турнеји.

Њима фалио гитариста, њему фале вазда паре.


mislim da sa Rambom u ovom izdanju sviraju muzičari koji su tezgarili sa Cecom (nemojte me fatati za novčanik)

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:36 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Moj komentar se više vodio pri kriterijumu odlučivanja u umetnosti. Neko bi rekao, da je ultimativna ocena kvaliteta - vreme. Meni ovo deluje kao sasvim legitiman stav, a opet, koliko vremena je dovoljno? A opet, van umetnosti - lako (uslovno lako) je oceniti kvalitet u materijalnim stvarima; kao što su performanse automobila i kvalitet njihove izrade. Nematerijalne su one, koje je teško ubaciti u šablon ocenjivanja i gde je subjektivnost ono što razdvaja ocene. Ne postoji jednostavan način da se utvrdi vrednost nekog dela, otprilike kao top 10 liste, koje su za mene besmislene, osim u onom da te liste bolje prodaju stvari i da im je to i jedina svrha.

Ipak, osećam da mi bilo kakva rasprava o kvalitetu polako klizi u bespredmetnost što sam stariji. Polako shvatam beznačajnost vremena koje provodimo ovde i jedini kvalitet koji bi sebi trebali da priuštimo je kvalitet uživanja u životu, koji bi opet trebao da je totalno subjektivna stvar. Da, rekao bih da je to apsolutno jedini kvalitet koji je vredan, ostali su nekako stvar ličnih finesa i interesa.
maksa83 maksa83 12:44 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Ne postoji jednostavan način da se utvrdi vrednost nekog dela

Uzmeš pa čitaš ovo - Zen and The Art of Motorcycle Maintenance.

I verovatno posle nećeš biti pametniji ali će ti biti lepo dok čitaš. Ono što se meni npr. zapatilo odande je momenat kad neko besno plačući iscepa fotografije, pošto one uopšte ne prikazuju ono što je on u tom trenutku video. Setim se toga svaki put kad krenem nešto da slikam, i znam da to apsolutno neće biti to (doduše ja nisam od onih koji bi kupili fotografske opreme u vrednosti jačeg automobila) i ponekad zato prosto ni ne fotografišem.

Inače mislim da postoji jednostavan način da utvrdiš vrednost nekog dela - tako što izbaciš Absolut i vratiš Čoveka u sliku. Delo van tog konteksta i onako nema smisla. To ti je kao sistem od dve jednačine sa tri nepoznate - nerešiv, dok ne ubaciš treću. I ubaciš treću - čo'eka - i sistem postaje rešiv.
docsumann docsumann 12:56 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Inače mislim da postoji jednostavan način da utvrdiš vrednost nekog dela - tako što izbaciš Absolut i vratiš Čoveka u sliku. Delo van tog konteksta i onako nema smisla. To ti je kao sistem od dve jednačine sa tri nepoznate - nerešiv, dok ne ubaciš treću. I ubaciš treću - čo'eka - i sistem postaje rešiv.


postoji i drugi pristup. odnosno samo jedna nepoznata - čovjek. sve ostalo je podešavanje parametara u jednačini

momenat kad me neka slika pukne, i eho tog fleša me poslije prati kroz život. eto, ti nakupljeni momenti kao mozaik sklapaju moju egzemplarnu (stipulativnu) definiciju umjetnosti.
za onu striktnu, leksičku, nisam sposoban.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:01 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

I verovatno posle nećeš biti pametniji ali će ti biti lepo dok čitaš.

Ovo je prilično verodostojna ocena kvaliteta:)




emsiemsi emsiemsi 16:06 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

maksa83

...
Inače mislim da postoji jednostavan način da utvrdiš vrednost nekog dela - tako što izbaciš Absolut i vratiš Čoveka u sliku. Delo van tog konteksta i onako nema smisla. To ti je kao sistem od dve jednačine sa tri nepoznate - nerešiv, dok ne ubaciš treću. I ubaciš treću - čo'eka - i sistem postaje rešiv.

Оооо, јбт, како си ово лепо рекао - скоро саборно.
Доксуман је био мало ближи са дефиницијом квлаитета од тебе, јер се кретао ка апстрактнијем од тебе. У сваком случају, приликом дефинисања (а ти додатно убацујеш, што је погрешно, и мерење) квалитета човек мора да буде у потпуности искључен, јер је квалитет ентитет по себи, а не изведен итд ... да те не смарам више, иди да се играш са децом.
Успут - ја се наиграо.
docsumann docsumann 17:11 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

човек мора да буде у потпуности искључен, јер је квалитет ентитет по себи, а не изведен итд


jebo filozofisanje ako se ne očešeš o Kanta

dakle, postoje li stvari (kvaliteti) po sebi? možda u božjim očima, ali iz naše perspektive ništa nije samo po sebi.
kvalitet proishodi iz atributivnosti posmatranog entiteta. atributivnost, odnosno posjedovanje određenih atributa (svojstava) jeste univerzalno svojstvo svega postojećeg. sve što postoji je određeno ograničenim skupom svojih atributa (po Spinozi, samo Bog ima beskonačno mnogo atributa). ali kvalitativno određenje tih atributa stvar je percepcije i tumačenja posmatrača.

kvantitativni atributi, tzv. primarni kvaliteti, kao što su masa, zapremina, temperatura bi se naizgled mogli ugurati u kategoriju "stvari po sebi" ali iole ozbiljnijom analizom i to bi se lako osporilo.
u svakom slučaju, ti kvaliteti i nisu tema naše diskusije, iako su neizostavni dio tehničkih opisa konkretnih uređaja, sprava i sl.

sekundarni kvaliteti koje se percipiraju putem čula, i u koje ubrajamo boju, ukus, miris ..., a koji su temelj onoga što se svrstava pod stvar ukusa, bivaju u našem umu obrađeni na osnovu iskustva, stečenih sklonosti i izgrađenih kriterijuma.

da ne duljim (krećem na trening) - stvari po sebi ne postoje, već je svaka stvar (ponaosob) proizvod njene interakcije sa drugim, isto tako neapsolutnim, stvarima.
emsiemsi emsiemsi 17:33 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

docsumann
човек мора да буде у потпуности искључен, јер је квалитет ентитет по себи, а не изведен итд


jebo filozofisanje ako se ne očešeš o Kanta

dakle, postoje li stvari (kvaliteti) po sebi? možda u božjim očima, ali iz naše perspektive ništa nije samo po sebi.
kvalitet proishodi iz atributivnosti posmatranog entiteta. atributivnost, odnosno posjedovanje određenih atributa (svojstava) jeste univerzalno svojstvo svega postojećeg. sve što postoji je određeno ograničenim skupom svojih atributa (po Spinozi, samo Bog ima beskonačno mnogo atributa). ali kvalitativno određenje tih atributa stvar je percepcije i tumačenja posmatrača.

kvantitativni atributi, tzv. primarni kvaliteti, kao što su masa, zapremina, temperatura bi se naizgled mogli ugurati u kategoriju "stvari po sebi" ali iole ozbiljnijom analizom i to bi se lako osporilo.
u svakom slučaju, ti kvaliteti i nisu tema naše diskusije, iako su neizostavni dio tehničkih opisa konkretnih uređaja, sprava i sl.

sekundarni kvaliteti koje se percipiraju putem čula, i u koje ubrajamo boju, ukus, miris ..., a koji su temelj onoga što se svrstava pod stvar ukusa, bivaju u našem umu obrađeni na osnovu iskustva, stečenih sklonosti i izgrađenih kriterijuma.

da ne duljim (krećem na trening) - stvari po sebi ne postoje, već je svaka stvar (ponaosob) proizvod njene interakcije sa drugim, isto tako neapsolutnim, stvarima.

Па да - јеботе !
blogovatelj blogovatelj 17:48 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Оооо, јбт, како си ово лепо рекао - скоро саборно.


Brale mili, kakva rečenica!
Usput --- gde su ti tri crtice, umesto jedne, u toj istoj rečenici?
emsiemsi emsiemsi 18:02 25.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

blogovatelj
Оооо, јбт, како си ово лепо рекао - скоро саборно.


Brale mili, kakva rečenica!
Usput --- gde su ti tri crtice, umesto jedne, u toj istoj rečenici?

Три цртице додатно аугметнују тврдњу, а понекада изражавају дистинкицу, а понекада ... јебем ли га, понекада стохастички, у зависности од тренутне инспирације.
tasadebeli tasadebeli 00:33 26.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

docsumann

mislim da sa Rambom u ovom izdanju sviraju muzičari koji su tezgarili sa Cecom



Е, Докс, али то је одувек тако било...






Оливеру је овде бас свирао Јапанац, а дудулајке Гут и Марковић (оно, свирамо мало у Коларцу са Кларком Теријем, а онда мало Оливеру на снимању плоче).

Оно јесте драстична разлика између Цеце и Оливера, али тезга је тезга... Поготово када чујеш овај Оливеров текст.
docsumann docsumann 05:37 26.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

Е, Докс, али то је одувек тако било...


ništa ja tu ne sporim.

primjer iz moje generacije: Mengele (originalni bubnjar Eyesburn-a) je otprhnuo sa Lepom Brenom i nikad se nije vratio...
tasadebeli tasadebeli 07:20 26.10.2015

Re: Utihnulo na blogu

docsumann
Е, Докс, али то је одувек тако било...


ništa ja tu ne sporim.

primjer iz moje generacije: Mengele (originalni bubnjar Eyesburn-a) je otprhnuo sa Lepom Brenom i nikad se nije vratio...



Ма какво спорење... Видиш да функционишемо к'о близанци у школским клупама... Ти одговараш за оцену, а ја у мојој клупи отварам такође уста...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:59 25.10.2015

Da, a ona je jednorog

docsumann docsumann 09:32 25.10.2015

Re: Da, a ona je jednorog

vrabac_u_steni




bilo je vremena kad sam se prosto davio u ovom albumu, nikad ga se naslušašvši...

mikele9 mikele9 12:00 25.10.2015

Re: Da, a ona je jednorog

bilo je vremena kad sam se prosto davio u ovom albumu, nikad ga se naslušašvši...

Bio sam možda prvi u Beogradu koji je imao ovaj album, doneo mi ga ortak iz Londona
tadejus tadejus 09:07 25.10.2015

e al ako ste teli da kažete..

.. da su za pun koncert dine m u beogradu krivi bosanci da vam kažem da nisu..
bivši ministar finansijski ć.m. slušao je dinu m i harija m ničim izazvan devedesetih u po breograda a nikakve veze sa bosnom nema..
da uđe u zapisnik
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:26 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

maksa83 maksa83 09:36 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

.. da su za pun koncert dine m u beogradu krivi bosanci da vam kažem da nisu..

Pa to ko kad bi neko rekao da su za rasprodat koncert Tereze Kesovije u Sava Centru krivi izbelgi Srbi, a svakako nisu.

Nekako se desilo da nijedan pripitomljeni (=doseljeni) Bosanac kog znam (a znam ih stvarno puno, u mom neposrednom radnom okruženju ih je 30% raznih godina, od klinaca iz Doboja do polovnjaka isTuzle) nije sa sobom doneo ni Dina ni Harija, naprotiv.

A da su nama bosanski ministri...

blogovatelj blogovatelj 18:04 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

A da su nama bosanski ministri...


Ili kanadski premijeri... Da, da, veseljak u belom nam je novoizabrani premijer Džastin Trudo. Sin Pjer Trudoa, što je nekada bio dobar ortak sa Titom (Karagaća, pohvali me, značilo bi mi puno)



Reko Džastin u kampanji da će da legalizuje i dobio oko 190 poslanika od otprilike 320.
Sad čekamo dispuni predizborno obećanje.

PS.

Pokušavam da zamislim Vučića odevenog u albansku narodnu nošnju kako u bujanovačkom Domu kulture đuska sa nepoznatom Albankom. I ne mogu nikako da ga zamislim. Mada, da budem iskren, tancao je pred kamerama, nije da nije.
emsiemsi emsiemsi 18:09 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

blogovatelj

...
Reko Džastin u kampanji da će da legalizuje i dobio oko 190 poslanika od otprilike 320.
Sad čekamo dispuni predizborno obećanje.

Шта да легализује !?
Да се и ти не дрогираш ?
blogovatelj blogovatelj 18:16 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

Да се и ти не дрогираш ?


Jok brale, ja samo travaricu i Hajdučku Kapljicu. Srbin sam. Naš.
emsiemsi emsiemsi 18:27 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

blogovatelj
Да се и ти не дрогираш ?


Jok brale, ja samo travaricu i Hajdučku Kapljicu. Srbin sam. Naš.

Богами, то што си Србин није пресудно - и они се у задње време доста дрогирају.
tadejus tadejus 18:39 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

maksa83
nijedan pripitomljeni (=doseljeni) Bosanac kog znam nije sa sobom doneo ni Dina ni Harija, naprotiv..


a šta slušaju ovi divlji? jel oni dinu?

šalu na stranu meni je više bilo fascinantno kako je narečeni ć u Boru u kom je odrastao našao da sluša dinu.. i harija pride..
maksa83 maksa83 19:00 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

a šta slušaju ovi divlji? jel oni dinu?

Ne znam, ne posećujem habitat.
tadejus tadejus 19:06 25.10.2015

Re: e al ako ste teli da kažete..

maksa83
a šta slušaju ovi divlji? jel oni dinu?

Ne znam, ne posećujem habitat.


ma naravno, nego reko možda ima neki u zatočeništvu pa si opazio
mikele9 mikele9 09:41 25.10.2015

Obrati pažnju



I am he as you are he as you are me
And we are all together
silver silver 10:01 25.10.2015

Re: Obrati pažnju

Ima puno interesantnih podataka a i teorija o ovoj pesmi, analiza svakog stiha. Ovaj stih me podseca na Junga (koji se i sam nalazi na omotu) i njegovu teoriju o 'collective unconscious' (neka mi neko pomogne sa prevodom :)
tasadebeli tasadebeli 10:15 25.10.2015

Упозорење

Ово ће бити подугачак чаршаф.

Читам ово што су написали Цане, Макса, Емси и Тадејуш и нешто размишљам (О, не!)...

Мислим да пуњење дворана у Београду сваки пут када гостује неки Дино Мерлин (Хари Мата Хари, Валентино, Црвена јабука,... ју нејм ит) нема никакве везе ни са укусима ни са квалитетом музике,...

Нађох за то два разлога социолошке природе.

1) Као што у атмосфери Београда (делом и читаве Србије јер Београд јој је ипак културни центар) и данас још увек постоји нешто што лебди ваздухом и зове се југоносталгија (потпомогнуто јавном сценом, наравно), тако као једна од федералних јединица те југоносталгије постоји и нешто што бих ја назвао босноносталгија.

И то није обавезно везано за Босанце, Тадејуш. Мислим да се ту пре ради о покушају стварања илузије са жељом типа "хајде да се опет вратимо на оно старо када смо сви заједно били неко и нешто и када смо нешто значили, а не гомила расутих гованаца по дворишту". При томе се, наравно, увек намерно заборавља чињеница (или се код оних младих којима се препричава мит о Југославији намерно прескачу оне лоше ствари) да се та пита каква је била Југославија не прави од гована.

И онда такви концерти постану култна места излазака људи различитих годишта.

2) Макса и ја кажемо (уз помоћ Марка Брецеља) и Дину и осталој братији "м'рш у пизду материну" и пустимо оно што волимо у својој кући јербо Дина или Харија нисмо слушали ни док смо били грађани СФРЈ.

Проблеми настају када изађемо из својих кућа и почнемо да се мувамо по улицама Београда. У који год тржни центар да уђеш (Макси, Темпо, Идеа) чућеш Дина, Харија, Валентина или, пак, Парни ваљак, Нове фосиле итд. Исто је и у градском превозу. У ком год бусу или таксију да се нађеш, чућеш Радио Јат или тако неку "југоносталгичарску" музику. Ако се побуниш, и возач и путници хоће да те бију. (Искуствено проживео! )

Елем, после целодневног испирања мозга таквом музиком ("кечи тјунс" ) и један Ојстрах или Зубин Мехта би почели да певуше о "мјесецу, ковању љубави и поткивању коња на мјесечини".

Па још потпомогнути медијским магнатом Жељком Митровићем који као стрвинар на тој лешини од музике њуши лову и његовом телевизијом Пинк која је раширила пипке по свим земљама бивше СФРЈ... Ихај! Испира се мозак том музиком онда исто као и Фармом и Великим братом или Паровима.

(Али, кад мало боље разислите, зар није исто тако било и са Плавим оркестром или Лепом Бреном својевремено када су крајем осамдесетих постајали хипер-ултра-мега популарни? Само, наравно, примерено нашем ондашњем самоуправном социјализму...)


Тако, Цане, ако се питаш зашто Дино Мерлин напуни сваки пут салу у Београду, хоћу да ти кажем да ниси једини који се то пита.

И, ево, покушава да нађе одговор

За Емсија:

Пре пар година каже мени мој директор у школи (који нас и иначе дави по цео дан Новим фосилима, Кемалом Монтеном, Индексима) човек од 50 и кусур година, Србин из Книна, како иде на концерт Парног ваљка.

Питам га како може да слуша то њесра од музике (није ми уопште на памети била национална припадност ни географско порекло дотичних извођача).

Каже диша:

- Шта ћу, ја сам југоносталгичар. ( )

Ту се ја начисто збуним питајући се какве везе има Парни ваљак са југоносталгијом па му кажем и оно што обично никоме не говорим:

- Па знам, човече, али због те твоје југоносталгије твоја родна кућа у Книну и данас минирана и не можеш да уђеш унутра да узмеш чак ни своје старе фотографије! (То ми он причао.)

Он само слегне раменима и каже:

- Јебига.

И настави да певуши "Е, мој Саша..."

Јебига, кажем онда и ја.

Ја то Емси називам српска посла.



Мене, рецимо, теши ту следећа чињеница.

Пре пар година у Арени у Београду свирало Прљаво казалиште, Било 16 000 људи. Нисам ишао јербо не подносим Прљаво казалиште још откако су ми у ЈНА свакога дана пуштали на разгласу оно "Све је лако кад си млад" док радимо јутарњу гимнастику полуголи на -3 степена.

Пар дана касније у Арени свирао Смак. И било нас је свих 20 000.

Дакле, слика није баш бела, али није ни тако црна како би ти, Цане, рекао на први поглед. Зато ти је Макса првобитно и одговорио онако како ти је одговорио. Свако ту пронађе своју оазицу задовољства, мира и спокоја.



emsiemsi emsiemsi 11:14 25.10.2015

Re: Упозорење

tasadebeli

...

Пар дана касније у Арени свирао Смак. И било нас је свих 20 000.

Дакле, слика није баш бела, али није ни тако црна како би ти, Цане, рекао на први поглед. Зато ти је Макса првобитно и одговорио онако како ти је одговорио. Свако ту пронађе своју оазицу задовољства, мира и спокоја.


Свака теби част Дебели Тасо - за Смак.
Што се тиче Дина Мерлина, ја то могу да слушам само ако имам проблем са затвором, па да се уз то лакше, да простите сви, просерем.
Наравно, не спорим другима право да те идиотарије слушају, те притом (и) уживају. Не мора мени баш све да буде потаман.
Успут - могао би стварно, да раздвојиш ове твоје урадке, на једно 5 до 6 комада, ко ће то све, одједном, да сажваће.
tasadebeli tasadebeli 11:46 25.10.2015

Re: Упозорење

emsiemsi

могао би стварно, да раздвојиш ове твоје урадке, на једно 5 до 6 комада, ко ће то све, одједном, да сажваће.



И да разочарам тебе и остале моје фанове?

Никад!

Него да се ми вратимо на тему поста, мада мислим да нисмо далеко ни одлутали...


Идемо само по линковима и наћи ћемо прави пут!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana