Društvo| Politika

Metastabilna Srbija iliti 50 nijansi crne

Nebojsa Krstic RSS / 06.09.2014. u 17:42

 

 

Građansko društva u Srbiji, onaj njegov elitni sloj koji neki zovu Drugom, a neki Metastabilnom Srbijom, insistira na sukobu crnog i belog. Odnosno, insistira na sukobu, a da bi sukob bio kvalitetan i trajan, strane u sukobu treba da budu crna i bela. Bela je uvek dobra, kao što su dobri bili kauboji sa belim šeširima na početku filmske ere. Bela strana su metastabilne perjanice, šta god mislile, govorile i pisale. Crna je vlast, bez obzira da li je oličena u Miloševiću, Đinđiću, Tadiću ili Vučiću. Ovako stvoreni, crno-beli svet ne trpi sive nijanse. Ali zato u njemu postoji više od 50 nijansi crne.

Opozicija ("reformisana moralom belih listića" copyright Z. Panović) u nedostatku svojih ideja, trudi se da pronađe temu za sukob, čvrsto ubeđena da će je sam taj oštri sukob s vladom učiniti relevantnom i dati joj sadržaj koji inače, sama po sebi, nema.

Opoziciono delovanje često može i treba da sadrži sukob s vlašću, ali sukob koji je uvek i na svaku temu, sam sebi svrha, degradira ideju postojanja opozicije i redukuje je do apsurda.

Državi, da bi postojala, neophodna je vlast. Ali i opozicija. Dakle, i opozicija je deo državnog aparata u širem smislu. A vođenje države ne sme da bude utakmica između Zvezde i Partizana na kojoj se fudbaleri šutiraju po listovima i uvaljuju jedan drugome lakat dok traje meč, a onda njihov sukob nastave navijači po ulicama. Da bi država bila stabilna i funkcionisala u miru, obe strane moraju da shvate i prihvate svoj deo odgovornosti.

Ne bi smeo, u Srbiji, ni za koga da bude prihvatljiv princip «što gore to bolje». Onaj ko u proizvodnji goreg traži prostor za svoje bolje, neće to svoje bolje nikad dočekati, ali dočekaćemo svi to opšte gore. Da bi se loš ishod izbegao, potrebna je vrhunska odgovornost vlasti, ali i opozicije. Potrebna je orijentacija prema politici, debata o idejama, ideologiji i vrednostima, a ne animozitet prema ličnostima koje nam trenutno nisu po volji, jerbo nam ličnosti nikada nisu po volji. Čak i one koje smo do juče obožavali i kovali u zvezde, već danas ćemo rušiti u blato kao svoje najveće neprijatelje.

Emocije treba da čuvamo za svoju decu, porodicu i prijatelje. U politici i državnim poslovima treba nam hladna glava, orvorene četvore oči i racionalan pogled na stvari.

Nije lako bilo ni jednom srpskom državniku posle 2000. Da li je Đinđić mogao brže i temeljitije da menja stvari? Kakvi su mu bili saveznici u tom poslu? Na koga je zaista mogao da računa? Gde je mogao da nađe oslonac za polugu kojom bi pomerio svet i zaustavio inerciju. Na koje je institucije mogao da računa? U koji trulež u tim institucijama je mogao da zabode ekser, a da on drži bilo šta? Na koju intelektualnu javnost je mogao da se osloni? Na onu iz Peščanika koja je o njemu izgovarala najjezivije optužbe i uvrede? Da li se nešto bitno promenilo posle njegove tragične smrti? Da li je nešto postalo stabilnije i čvršće? Da li smo mi postali pismeniji, vredniji i bolji? Da li su strateške dileme i skretanja sa evropskog kursa u Koštuničinoj vladi poboljšale Srbiju? Da li je situacija postala manje teška kako se kosovsko pitanje usložnjavalo i pritisak bivao veći? Da li je Tadić imao više prostora i slobode da unormali i unapredi duboko podeljenu, zavađenu i poniženu zemlju? Da li mu je u tom poslu pomagao haški Damoklov mač? Da li se za to vreme opozicija ponašala državotvorno? Da li se intelektualna javnost ponašala odgovorno i razumno?

Srbija je i danas podeljena zemlja. Nemoj da se neko prevari i pomisli da je "povećanje demokratskog potencijala" stranaka na bilo koji način pomirilo civilizacijske podele srpskog društva koje se ovde neguju stolećima unazad.

Mi i dalje, duboko u sebi, vodimo tradicionalnu borbu oko toga treba li nam železnica ili ne jer ona sa sobom donosi boleštine i nesreću. Možemo li ikako da se dogovorimo da nam treba? Da se okupimo oko ideje? Oko zajedničke koristi. Oko strateškog cilja koji će Srbiji da obezbedi čvrsta leđa i zdravo uporište za ekonomski progres.

Postoji čitava jedna intelektualna kategorija koja bi Tadiću oprostila i ekonomsku krizu i Dulićeve bilborde, ali ne mogu pomirenje s Dačićem. Pomirenje DS i SPS, među Metastabilnima, umesto da bude doživljeno kao zalečenje jedne od otvorenih srpskih rana, viđeno je kao opasnost gubitka potrebe za svima koji žive od te nestabilnosti i podeljenostii,  i koji je zagovaraju hraneći se mržnjom kao ejlijen telom kosmonauta. Zalud objašnjenja da to nije bilo pomirenje Tadića i Dačića, koji se bay the way nisu ni svađali, a i da jesu, njih dvojica kao ličnosti u ovom procesu nisu bitni; već pomirenje preživelih iz devedesetih i njihove dece, pomirenje nas i naših roditelja, nas i naših rođaka sa sela.

Pre će se izmiriti Srbi i Albanci nego što će taj krem de la krem srpskih uglednika odustati od politike kontinuiranog sukoba i dozvoliti da se Srbija pomiri sama sa sobom.

 

Objavljeno u Našim Novinama 6.9.2014.

 

 



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:34 08.09.2014

Re: nema šanse

Dakle, u vezi s pomenutom činjenicom, nisi u pravu.


Nije.
Sve pokušavam da se složim sa tsunade, nekako su mi njeni stavovi em bliži em draži, ali ovoga puta si ti Krle, po mom sudu, u pravu.
I meni malo krene živac kad pročitam, Miladin, Milion!!!
Pitao bih te kojima smeta taj milion, a šta bi oni uradili, da li bi ga oni dali ili bi se posvađali sa Amerikom?
Miladin i milon su posledica i time manje važni.
Ali kad se politički prepucava na te sitnice se ne obraća pažnja.
tsunade tsunade 18:58 08.09.2014

Re: nema šanse

da li bi ga oni dali ili bi se posvađali sa Amerikom?


ne bih se svadjala s amerikom. dakle miladinov slučaj bih bacila na ignore, nek mu sude tamo gde je počinio delo. ako to ne može po važećim zakonima, promeni zakon, imaš većinu. tačka kraj.

Miladin i milon su posledica i time manje važni.


jeste posledica ali nije manje važna jer je ta posledica onaj račun koji ti na kraju dodje na naplatu. već sam negde gore rekla, da je miladin jedina brljotina ni po jada. miladin je poslednja u beskonačnom nizu brljotina. ili je u paketu poslednjih brljotina koje su prelile čašu.
emsiemsi emsiemsi 19:00 08.09.2014

Re: nema šanse

Anonimni Pojedinac


Da li Vam je poznato da u Srbiji postoji pokret ljudi koji su kultivisano primitivni? Da, da, ljudi koji neguju primitivizam i time se ponose? Ono kakva zapadna medicina, kakvi lekari, nego post i molitva, i prozorljivi monasi ce sve da nam kazu o stanju naseg organizma. Zemljotresi i poplave su zbog pedera, itd.



Такви покрети постоје у било којој земљи. Што би Србија била изузетак ?
predatortz predatortz 19:04 08.09.2014

Re: nema šanse


Službenik, ma ko da je, i ma ko da ga je postavio, napravio je ozbiljan skandal koji je postao bilateralni problem Srbije i najjače zemlje sveta.

Krivicu službenika, pozadinu ako je ima i sve okolnosti, utvrđuje, ne Borba, ne tabloidi, ne blogeri, ne stranke, ne "administracija", već sud.

Drzava je, pošto je bilateralni problem nastao, morala da ga reši. I rešila ga je.


Čovek može samo da se složi sa citiranim.
emsiemsi emsiemsi 19:07 08.09.2014

Re: nema šanse

Anonimni Pojedinac

...
..., a decenija podizanja dece sa veronaukom u skolama i tolerancija religioznog fanatizma je ucinila svoje.

Да !
Свему је крива веронаука у школама ...
Да ли ти себе слушаш шта причаш (пардон - читаш шта пишеш) ?
Ја, напротив, мислим да је крива вишедеценијска комуњарска тортура - шта ћемо сада ?
Сматрам, додатно, да пресвучени комунци (за сада бих био пристојан, па их не би звао комуњарама) имају превелик друштвени утицај.
Но, не залажем се да им се било што ускрати - нека причају шта год хоће.
Да ли ће ова паметна деца која сада уче веронауку, као и она која уче тзв. грађанско васпитање, икада схватити размере деструкције коју су комунци направили (у преридоу за којим пате крипто-комунци).
ПС. Мислим да би у иоле грађанистичкој држави овакви твоји ставови изазивали подсмех (да не помињемо оно отрцано - да се и амерички председник заклиње над Библијом) итд ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:08 08.09.2014

Re: nema šanse

predatortz

Službenik, ma ko da je, i ma ko da ga je postavio, napravio je ozbiljan skandal koji je postao bilateralni problem Srbije i najjače zemlje sveta.

Krivicu službenika, pozadinu ako je ima i sve okolnosti, utvrđuje, ne Borba, ne tabloidi, ne blogeri, ne stranke, ne "administracija", već sud.

Drzava je, pošto je bilateralni problem nastao, morala da ga reši. I rešila ga je.


Čovek može samo da se složi sa citiranim.

За све анђеле који обитавају на овом блогу:



После ћу да пустим неку песму и за нас фукару.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:11 08.09.2014

Re: nema šanse

Ево је песма и за фукару:



Која је лепша?!
emsiemsi emsiemsi 19:12 08.09.2014

Re: nema šanse

angie01
Зар има онда потребе да ја даље објашњавам?


Brajovicu, sad si nadmasio ucitelja.


ps- ja sam napisala ono sta ja mislim, kao odgovor na tvoj komentar, a ne ono sto ti mislis:)).

Ја сам покушао да схватим шта ти мислиш, али - не иде !
Молим један сажетак твога мишљења, јер не могу да читам 50 постова (и контра - постова).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:14 08.09.2014

Re: nema šanse

emsiemsi
angie01
Зар има онда потребе да ја даље објашњавам?


Brajovicu, sad si nadmasio ucitelja.


ps- ja sam napisala ono sta ja mislim, kao odgovor na tvoj komentar, a ne ono sto ti mislis:)).

Ја сам покушао да схватим шта ти мислиш, али - не иде !
Молим један сажетак твога мишљења, јер не могу да читам 50 постова (и контра - постова).

Господ ми је на време дошапнуо да ће ме неко запитати овако нешто, па сам, горе, на време, оставио музички одговор, који све сажима.
predatortz predatortz 19:16 08.09.2014

Re: nema šanse

Која је лепша?!


Eh, sad... Što bi rekli moji Ubosni :
Đeš' ovu malu poredit' s' legendom?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:20 08.09.2014

Re: nema šanse

predatortz
Која је лепша?!


Eh, sad... Što bi rekli moji Ubosni :
Đeš' ovu malu poredit' s' legendom?!

Кунем ти се животом, мислим да би и ова мала изгуб'ла поштење, да је онај ђаволак (политички?) до'вати!?
emsiemsi emsiemsi 19:22 08.09.2014

Re: nema šanse

tsunade

ne bih se svadjala s amerikom. dakle miladinov slučaj bih bacila na ignore, nek mu sude tamo gde je počinio delo. ako to ne može po važećim zakonima, promeni zakon, imaš većinu. tačka kraj.


Не волим када се реченице не почињу великим словом. Још мање када се изречени став завршава са 'тачка крај'. Прва асоцијација на коју помислим (увек се надајући да грешим) је да се ради о веома ауторитарној личности - бога бих молио да ми такав не буде у животу 'неко'.
predatortz predatortz 19:24 08.09.2014

Re: nema šanse

бога бих молио да ми такав не буде у животу 'неко'.


Zamisli da imaš takvu taštu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 08.09.2014

Re: nema šanse

ako to ne može po važećim zakonima, promeni zakon, imaš većinu. tačka kraj.


Pa olako se mašaš promene zakona.
Ako bi se zakoni prilagođavali svakom pojedinačnom slučaju onda zakoni ne bi ni trebali.
stopalo stopalo 19:46 08.09.2014

Re: nema šanse

Nebojsa Krstic
Nego je problem u svih navedenih 6 stavki (a ima ih još) i u načinu na koji je država (ako baš insistiraš - administracija) rešavala problem.

Službenik, ma ko da je, i ma ko da ga je postavio, napravio je ozbiljan skandal koji je postao bilateralni problem Srbije i najjače zemlje sveta.


Ma da bre, prvo tvrdimo da uopšte nema problema, zatim da je problem nasleđen (od Koštunice, Đinđića...), a na kraju da sve to uopšte nije ni bitno. Već sam gore jednom napisao.
Ceo blog ti je kao vic. Ovaj put sa filozofom: Ima skim, ima gde, ali čemu sve to?

Nebojsa Krstic
Krivicu službenika, pozadinu ako je ima i sve okolnosti, utvrđuje, ne Borba, ne tabloidi, ne blogeri, ne stranke, ne "administracija", već sud.


Koji sud? Dušana Petrovića? Aman bre više dosta tog zaklanjanja iza suda i zaklinjanja sudom. Kao da je sud bolji od bilo koje druge institucije u ovoj zemlji?

Nebojsa Krstic
Drzava je, pošto je bilateralni problem nastao, morala da ga reši. I rešila ga je.


Tako što je blagoizvolela se odreći 1 milion nečega konvertibilnog što skuplja sve manja baza poreskih obveznika, a zatim je sve i proglasila državnom tajnom.

Nebojsa Krstic
Problem je i u suđenju tim veselnicima i u obaranju presude od strane Apelacionog suda, itd, itd....
Slažem se, ali ne verujem da postoji neko ko će i i za Apelacioni sud reći da je deo "Tadićeve administracije".


Jel ti lepše zvuči da je to sud Dušana Petrovića ili Snežane Malović? I opet Tadić nema ništa sa tim?

Da nije Mirko Cvetković birao Vladu?

Opet vicevi, vicevi, vicevi samo što se niko više ne smeje.

Zato ću da prekinem ovo naprđivanje i da ispričam jedan pravi vic:

Dođe dete iz škole i pita: Tata šta je to alternativa?

Uzmeš sine džeparac, kupiš 2 pileta, nahraniš, kad porastu velike koke, prodaš, onda kupiš 20 pilića, opet hraniš...

Ali tata šta je alternativa?

Polako sine, prodaš 20 koka, kupiš 200 pilića, pa hraniš...

Tata alternativa?

Prodaš 200 koka, kupiš 1000 pilića, hraniš, onda dođe poplava, sve odnese i podavi...

AMAN TATA, ŠTA JE ALTERNATIVA?

PAČIĆI, SINE, PAČIĆI


angie01 angie01 20:06 08.09.2014

Re: nema šanse

i endži ne znam.


ni ja.
tsunade tsunade 20:27 08.09.2014

Re: nema šanse

Не волим када се реченице не почињу великим словом.


kapiram da iritira, ali meni je tako lakše, pogotovu ako čukam s neke da prostiš kurcobocije od tableta ili telefona.

Прва асоцијација на коју помислим (увек се надајући да грешим) је да се ради о веома ауторитарној личности - бога бих молио да ми такав не буде у животу 'неко'.


ako me pitaš da li sam veoma autoritarna ličnost, ne bih znala šta da ti odgovorim. šta drugi ljudi misle o meni, to je van moje jurisdikcije. oko toga nemam nikakav autoritet
tsunade tsunade 20:37 08.09.2014

Re: nema šanse

Ako bi se zakoni prilagođavali svakom pojedinačnom slučaju onda zakoni ne bi ni trebali.


da. sa stanovišta kontinentalnog prava. anglosaksonci su malo praktičniji.
predatortz predatortz 20:40 08.09.2014

Re: nema šanse

tsunade
Ako bi se zakoni prilagođavali svakom pojedinačnom slučaju onda zakoni ne bi ni trebali.


da. sa stanovišta kontinentalnog prava. anglosaksonci su malo praktičniji.


Tačno. Oni čak imaju različite policijske procedure za bele i obojene izgrednike.
tsunade tsunade 20:41 08.09.2014

Re: nema šanse

Zamisli da imaš takvu taštu..


i ja ću jednog dana verovatno biti nečija tašta. taj siroma, u ovom momentu ni ne sluti kakav mu se pakao sprema.
predatortz predatortz 20:46 08.09.2014

Re: nema šanse

tsunade
Zamisli da imaš takvu taštu..


i ja ću jednog dana verovatno biti nečija tašta. taj siroma, u ovom momentu ni ne sluti kakav mu se pakao sprema.


To ti kažem... Stavi se u moju poziciju, otac dva sina. Stvoriš ih, brineš se, vaspitavaš, trudiš se da ih pravilno usmeriš, da ih zaštitiš... A onda dobiju tašte!
tsunade tsunade 20:54 08.09.2014

Re: nema šanse

A onda dobiju tašte!


moj muž se sa mojom mamom dugi niz godina svadjao oko svakojakih sitnica jer su oboje tvrdoglavi i uvek moraju da kažu šta misle i to mišljenje da teraju do kraja. ali kad se on prehladi, tašta obavezno dolazi sa supicom i izgovara: jao žao mi što si kljoknuo, pa skoro kao da se saška razbolela. s druge strane, on kad podigne slušalicu obavezno izgovori: o dobar dan, da li je to najbolja tašta na svetu?... istutnjali su se vremenom. i sad se u stvari vole. ako ti je za utehu
emsiemsi emsiemsi 20:55 08.09.2014

Re: nema šanse

Predrag Brajovic
Ево је песма и за фукару:



Која је лепша?!

Ма - фукара к'о фукара !
predatortz predatortz 20:58 08.09.2014

Re: nema šanse

tsunade
A onda dobiju tašte!


moj muž se sa mojom mamom dugi niz godina svadjao oko svakojakih sitnica jer su oboje tvrdoglavi i uvek moraju da kažu šta misle i to mišljenje da teraju do kraja. ali kad se on prehladi, tašta obavezno dolazi sa supicom i izgovara: jao žao mi što si kljoknuo, pa skoro kao da se saška razbolela. s druge strane, on kad podigne slušalicu obavezno izgovori: o dobar dan, da li je to najbolja tašta na svetu?... istutnjali su se vremenom. i sad se u stvari vole. ako ti je za utehu


Moja tašta i ja praktikujemo nenasilne, Gandijevske, metode sukoba. Ona mene hoće da ubije holesterolom, ja njoj da doakam razmaženom dečurlijom koju joj ostavljam na čuvanje. Žilava je, ali počela je da ofaljava...
emsiemsi emsiemsi 20:59 08.09.2014

Re: nema šanse

Predrag Brajovic
emsiemsi
angie01
Зар има онда потребе да ја даље објашњавам?


Brajovicu, sad si nadmasio ucitelja.


ps- ja sam napisala ono sta ja mislim, kao odgovor na tvoj komentar, a ne ono sto ti mislis:)).

Ја сам покушао да схватим шта ти мислиш, али - не иде !
Молим један сажетак твога мишљења, јер не могу да читам 50 постова (и контра - постова).

Господ ми је на време дошапнуо да ће ме неко запитати овако нешто, па сам, горе, на време, оставио музички одговор, који све сажима.

Нисам питао тебе, него Енџи - прати тред !
Тебе сам схватио.
ПС. Када већ морам да се изјасним (додуше, не морам) - мени је више легла она за фукару.
emsiemsi emsiemsi 21:02 08.09.2014

Re: nema šanse

tsunade
Не волим када се реченице не почињу великим словом.


kapiram da iritira, ali meni je tako lakše, pogotovu ako čukam s neke da prostiš kurcobocije od tableta ili telefona.

Прва асоцијација на коју помислим (увек се надајући да грешим) је да се ради о веома ауторитарној личности - бога бих молио да ми такав не буде у животу 'неко'.


ako me pitaš da li sam veoma autoritarna ličnost, ne bih znala šta da ti odgovorim. šta drugi ljudi misle o meni, to je van moje jurisdikcije. oko toga nemam nikakav autoritet

Ма нема везе - баш те брига шта други мисле о теби, а посебно - шта ја мислиом !
Ја то само онако, успут.
Наши смо.
tsunade tsunade 21:04 08.09.2014

Re: nema šanse

ali počela je ofaljava...


razumem. nisu ni tašte od čelika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 08.09.2014

Re: nema šanse

i ja ću jednog dana verovatno biti nečija tašta.


Bog me pogledao.
Dve ćere.
:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:32 08.09.2014

Re: nema šanse

Nego, meni je nekako zanimljivo kako sad ispade da svi ovi ovde silni pošteni nemaju ime i prezime a nepošteni su, izgleda, prijavljeni pod imenom i prezimenom?! Zar ne treba da bude obrnuto?!
freehand freehand 21:37 08.09.2014

Re: nema šanse

da. sa stanovišta kontinentalnog prava. anglosaksonci su malo praktičniji.

Kako su anglosaksonci drugačiji? Lakše menjaju zakone ili lakše izručuju državljane?
emsiemsi emsiemsi 21:37 08.09.2014

Re: nema šanse

Predrag Brajovic
Nego, meni je nekako zanimljivo kako sad ispade da svi ovi ovde silni pošteni nemaju ime i prezime a nepošteni su, izgleda, prijavljeni pod imenom i prezimenom?! Zar ne treba da bude obrnuto?!

Не брини !
Нисмо ни ми безимени баш сви поштени.
predatortz predatortz 21:37 08.09.2014

Re: nema šanse

Predrag Brajovic
Nego, meni je nekako zanimljivo kako sad ispade da svi ovi ovde silni pošteni nemaju ime i prezime a nepošteni su, izgleda, prijavljeni pod imenom i prezimenom?! Zar ne treba da bude obrnuto?!


Nemoj tako, kolega! Najveći sin naših naroda i narodnosti je imao na desetine nikova, dan danas mu se za pravo ime ne zna...
Šta ste bre zapeli za ta imena? Ti znaš moje ime i prezime. Misliš li da bi uticalo na ovu raspravu to da, umesto što pišem pod ovim glupavim nikom, pišem pod punim imenom i prezimenom? Kome bi ono uopšte nešto značilo, sem malom broju ljudi koji su me, igrom slučaja, upoznali?
tsunade tsunade 21:38 08.09.2014

Re: nema šanse

Bog me pogledao.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:38 08.09.2014

Re: nema šanse

emsiemsi
Predrag Brajovic
Nego, meni je nekako zanimljivo kako sad ispade da svi ovi ovde silni pošteni nemaju ime i prezime a nepošteni su, izgleda, prijavljeni pod imenom i prezimenom?! Zar ne treba da bude obrnuto?!

Не брини !
Нисмо ни ми безимени баш сви поштени.

:))))))))))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:48 08.09.2014

Re: nema šanse

predatortz
Predrag Brajovic
Nego, meni je nekako zanimljivo kako sad ispade da svi ovi ovde silni pošteni nemaju ime i prezime a nepošteni su, izgleda, prijavljeni pod imenom i prezimenom?! Zar ne treba da bude obrnuto?!


Nemoj tako, kolega! Najveći sin naših naroda i narodnosti je imao na desetine nikova, dan danas mu se za pravo ime ne zna...
Šta ste bre zapeli za ta imena? Ti znaš moje ime i prezime. Misliš li da bi uticalo na ovu raspravu to da, umesto što pišem pod ovim glupavim nikom, pišem pod punim imenom i prezimenom? Kome bi ono uopšte nešto značilo, sem malom broju ljudi koji su me, igrom slučaja, upoznali?

:)
Dopalo mi se da provociram ;-) I nasmejale me te ispovedne bujice, o četama isključivo poštenih građana... Pa gde su svi ovi što ne plaćaju porez i švercuju se u busu i kradu struju? Zar baš nikog bar malo nepoštenog ovde nema???
tsunade tsunade 21:48 08.09.2014

Re: nema šanse

Nego, meni je nekako zanimljivo kako sad ispade da svi ovi ovde silni pošteni nemaju ime i prezime a nepošteni su, izgleda, prijavljeni pod imenom i prezimenom?! Zar ne treba da bude obrnuto?!


neki od nas su si dozvolili umetničku slobodu da na ovom blogu dejstvuju kao junaci omiljenog stripa.
Hansel Hansel 22:41 08.09.2014

Re: nema šanse

Predrag Brajovic
:)
Dopalo mi se da provociram ;-) I nasmejale me te ispovedne bujice, o četama isključivo poštenih građana... Pa gde su svi ovi što ne plaćaju porez i švercuju se busu i kradu struju? Zar baš nikog bar malo nepoštenog ovde nema???

Занимљиво, нисте псеудонимност никада читали као неку врсту резерве, можда и страха? Или, рецимо, као свест о невеликом значају сопственог мишљења? Писање под пуним именом и презименом отвара могућу другу замку -- промоцију (на пример). А свака промоција у себи носи дозу сујете. А сујети сметају необуздани(?) коментари из "мрака анонимности". А, опет, неанонимни изнова пласирају своје ставове анонимнима. Зашто?

(Извињавам се ако је оваквих дискусија било код Фрија, читао сам док још није било много коментара; е, да -- да напишем и своју стару о тој теми: "Какав си под псеудонимом (како се понашаш) -- такав си". Потенцирање поштења, у том смислу, можемо макар читати као жељу да се буде поштен. И то је нешто. Мада, логично би било питање зашто би неко, заштићен анонимношћу, глумио поштење?)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:05 08.09.2014

Re: nema šanse

Hansel
Predrag Brajovic
:)
Dopalo mi se da provociram ;-) I nasmejale me te ispovedne bujice, o četama isključivo poštenih građana... Pa gde su svi ovi što ne plaćaju porez i švercuju se busu i kradu struju? Zar baš nikog bar malo nepoštenog ovde nema???

Занимљиво, нисте псеудонимност никада читали као неку врсту резерве, можда и страха? Или, рецимо, као свест о невеликом значају сопственог мишљења? Писање под пуним именом и презименом отвара могућу другу замку -- промоцију (на пример). А свака промоција у себи носи дозу сујете. А сујети сметају необуздани(?) коментари из "мрака анонимности". А, опет, неанонимни изнова пласирају своје ставове анонимнима. Зашто?

(Извињавам се ако је оваквих дискусија било код Фрија, читао сам док још није било много коментара; е, да -- да напишем и своју стару о тој теми: "Какав си под псеудонимом (како се понашаш) -- такав си". Потенцирање поштења, у том смислу, можемо макар читати као жељу да се буде поштен. И то је нешто. Мада, логично би било питање зашто би неко, заштићен анонимношћу, глумио поштење?)

Има код Фрија на блогу доста тога. Ја сам се неко време помало бавио тим темама, пратећи стручне чланке, и ено сам углавном изнео оквире и могућне путање судбине и манифестација анонимности. Тако да је и ово твоје обрађано, колико се сећам, у мојим коментарима.

Овде ме насмејала та конструкција поштени грађани-непоштени политичари, па се то даље проширило на поштени анонимуси-непоштени неанонимуси. Да не наводим сад шта је све, од стране анонимних, прикачено неанонимним, није пријатно. Ако наставим овим темпом, још мало па ћу стићи Крлета :))))

(Има један фашистички коментар на блогу Милана Новковића, нико није реаговао на њега. Као -- све је ОК. Но, писаћу и о томе...)
anfieldroad anfieldroad 14:10 09.09.2014

Re: nema šanse

Takođe, mani se Vesne Pešič, sem ako SVI VI niste Vesna Pešič.



Politicka hrabrost, kompetencija i iskustvo pomenute, u direktnoj su suprotnosti sa vasim - (mnozina podrazumeva Frihenda,naravno). Istvan Kaic (npr.) je vama idealan sagovornik. Ne Vesna Pesic. Politicki eoni stoje izmedju vas.

P.S. To naravno ne znaci da je ona nekakav Dalaj Lama ili Mendela, pa se intervju Slobodnoj Evropi pred izbore (podrska Tomi), moze smatrati njenom kardinalnom greskom, po mom skromnom sudu.
freehand freehand 14:19 09.09.2014

Re: nema šanse

Politicka hrabrost, kompetencija i iskustvo pomenute, u direktnoj su suprotnosti sa vasim - (mnozina podrazumeva Frihenda,naravno). Istvan Kaic (npr.) je vama idealan sagovornik. Ne Vesna Pesic. Politicki eoni stoje izmedju vas.

... reče Vilmoš kauboj, politički analitičar kukuruz-vestern provenijencije.
nikvet pn nikvet pn 16:33 09.09.2014

Re: nema šanse

predatortz

Službenik, ma ko da je, i ma ko da ga je postavio, napravio je ozbiljan skandal koji je postao bilateralni problem Srbije i najjače zemlje sveta.

Krivicu službenika, pozadinu ako je ima i sve okolnosti, utvrđuje, ne Borba, ne tabloidi, ne blogeri, ne stranke, ne "administracija", već sud.

Drzava je, pošto je bilateralni problem nastao, morala da ga reši. I rešila ga je.


Čovek može samo da se složi sa citiranim.


Може да се сложи, али и понешто да пита.

Од све буке око Миладина-милиона нигде простог питања : ако је државни буџет ( тј.сви ми ) платио толико колико је морао - а зашто није од криваца то и наплатио ?

Одговору се нешто и не надам.
predatortz predatortz 16:40 09.09.2014

Re: nema šanse

nikvet pn
predatortz

Službenik, ma ko da je, i ma ko da ga je postavio, napravio je ozbiljan skandal koji je postao bilateralni problem Srbije i najjače zemlje sveta.

Krivicu službenika, pozadinu ako je ima i sve okolnosti, utvrđuje, ne Borba, ne tabloidi, ne blogeri, ne stranke, ne "administracija", već sud.

Drzava je, pošto je bilateralni problem nastao, morala da ga reši. I rešila ga je.


Čovek može samo da se složi sa citiranim.


Може да се сложи, али и понешто да пита.

Од све буке око Миладина-милиона нигде простог питања : ако је државни буџет ( тј.сви ми ) платио толико колико је морао - а зашто није од криваца то и наплатио ?

Одговору се нешто и не надам.


Odgovor je veoma jednostavan:

Država nije plaćala za brljotinu koju je napravio mlađani Miladin, nego zbog brljotine koju je napravio njen diplomata.
Mlađani Miladin je svoju brljotinu platio odležavši u zatvoru.
Dakle, nije Miladin naneo štetu Republici Srbiji. Štetu joj je nanelo njeno diplomatsko osoblje. Cena od nepunih milion dolara je bila izuzetno niska, imajući u vidu posledice koje je taj nerazumni čin mogao imati po bilateralne odnose. To je kao kad te saobraćajac uhvati u nasilničkoj vožnji, a naplati ti za pojas.

omega68 omega68 16:45 09.09.2014

Re: nema šanse

(Има један фашистички коментар на блогу Милана Новковића


Komunisti, masoni i »demokrati« koriste iste te metode s minimalnim izmjenama, samo na razini zamjene naziva i etiketa.
Na primjer, koristeći prvu metodu »nazvati i postaviti etiketu«, komunisti Vas neće nazvati bezbožnicima, antikristima, svetogrdnicima, hereticima, već će Vas nazvati »antikomunistima«, »antisovjetistima«, »fašistima«, »ekstremistima« i t. sl.
Židovski »demokrati« će Vas nazvati »antisemitistima«, »fašistima«
(to im je najomiljenije), »nacionalistima«, »ekstremistima« i t. sl.
Sva ta banda lopova će se nastojati sakriti iza etiketa, prebaciti razmatranje na drugi kolosijek i nadbrbljati Vas i nikada neće s Vama razmatrati suštinu pitanja.

Vladimir Aleksejevič Istarhov
UDAR RUSKIH BOGOVA
nikvet pn nikvet pn 17:15 09.09.2014

Re: nema šanse

Нисам ни упро прст у Миладина него у кривце, који год да су.

Брука је једно а материјална штета нешто сасвим друго. Управо то ме занима - да се исплаћено врати у буџет. Ко то да врати ? Па ваљда онај ко је штету скривио. Ко то утврђује ?

ne Borba, ne tabloidi, ne blogeri, ne stranke, ne "administracija", već sud.


Наравно, суд. И одреже да се њиховом кривицом проћердана државна кинта врати у буџет. Из њиховог џепа.

Али то овде никога не занима. Међустраначко нарашћивање изгледа да је далеко занимљивије.
anfieldroad anfieldroad 17:21 09.09.2014

Re: nema šanse



Politicka hrabrost, kompetencija i iskustvo pomenute, u direktnoj su suprotnosti sa vasim - (mnozina podrazumeva Frihenda,naravno). Istvan Kaic (npr.) je vama idealan sagovornik. Ne Vesna Pesic. Politicki eoni stoje izmedju vas.

---------------------------------------------------------------------
freehand
"... reče Vilmoš kauboj, politički analitičar kukuruz-vestern provenijencije".



Humoristicki komentar copirajt baj Freehand...To je onaj kauboj koji galopira bez ruku ! Neki govore da galopira i bez glave. Vitla okolo pistoljem, a ne kapira da je prazan !!! Prazan pistolj...na vodu.





predatortz predatortz 17:32 09.09.2014

Re: nema šanse

Брука је једно а материјална штета нешто сасвим друго. Управо то ме занима - да се исплаћено врати у буџет. Ко то да врати ? Па ваљда онај ко је штету скривио. Ко то утврђује ?


Veću štetu bi pretrpeli građani i budžet Srbije da se vlada oglušila o zahtev roditelja. To bi bio direktan šamar američkoj administraciji. A mi, ni meni se ta činjenica ne dopada, nismo u prilici da lupamo klempe Americi. Nikad nismo ni bili, niti ćemo ikad biti. Vlada je samo odradila ono što je logično: sanirala štetu, da ne izazove veću.

E, sad, naplata...
Jednog aktera cele ove priče poznajem, bivšeg vicekonzula Miloševića. Mlad, izuzetno obrazovan čovek. On te pare nema. On je platio visoku cenu. Sve ono što je učio, trudio se, odricao - palo je u vodu. Za njega su vrata u diplomatiji zauvek zatvorena. Velika šteta, ne samo po njega. Da li je on, samoinicijativno uradio ovu brljotinu? Nije. Na njemu će se kola slomiti...
nikvet pn nikvet pn 18:43 09.09.2014

Re: nema šanse

predatortz
da se vlada oglušila o zahtev roditelja. To bi bio direktan šamar američkoj administraciji.


Нисам то ни спорио, ту се слажемо.

Али овде никако :
Mlad, izuzetno obrazovan čovek. On te pare nema.


Нема паре и пуј-пике не важи, појела маца ? Нема проблема. Затворски дан је 20 евра ( ваљда ) па нек се раздужи.

Da li je on, samoinicijativno uradio ovu brljotinu? Nije.


Супер. И ти си био део неке хијерархије па одговори самоме себи да ли би неку будаласту наредбу послушао или одбио ? У оба случаја следују консеквенце. У овом случају :

Za njega su vrata u diplomatiji zauvek zatvorena.


Па то је смешно. Дипломата од каријере који ради лажњаке и треба да зглајза. Као пореског обвезника много више ме занима како ће ту милионску рупу да затрпа. И како би то васпитно деловало на наредна будалесања татиних синова по свету.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:53 09.09.2014

Re: nema šanse

Затворски дан је 20 евра ( ваљда ) па нек се раздужи.


Matematika kaže da bi on za to delo dobio doživotnu robiju.
Milsiš da je to ok?
Ne funkcioniše pravo tako, na sreću.
Kada bi to bilo tako onda to ne bi bilo pravo nego osveta.

Evo jedan primer

Čuvar zaspi na radnom mestu, lopovi uđu i naprave štetu od milon evra.
Treba li čuvara naterati da vrati pare, a ako ih nema poslati ga na doživotnu robiju što je zaspao na radnom mestu?
predatortz predatortz 18:54 09.09.2014

Re: nema šanse


Па то је смешно. Дипломата од каријере који ради лажњаке и треба да зглајза


Slažem se. Samo mislim da je istraga morala ići do nalogodavca. Taj, verovatno, ima i kintu o kojoj ovde govoriš.

Супер. И ти си био део неке хијерархије па одговори самоме себи да ли би неку будаласту наредбу послушао или одбио ?


Nisam poslušao. Jedna je zahtevala da polupismenog Indijca, tadašnjeg lokalnog šefa IPTF-a ( međunarodne policije ) izveštavam o svim aktivnostima koje sam imao na, nedeljnom nivou. Pošto nisam nameravao da gradim karijeru u policiji, boleo me qrac da ga izveštavam. Da jesam, izveštavao bih ga...
Tako to hoda u hijerarhijskim institucijama.
predatortz predatortz 18:56 09.09.2014

Re: nema šanse



Matematika kaže da bi on za to delo dobio doživotnu robiju.


Revolucionarna pravda!
Imam osećaj da neke blogokolege sudove smatraju za čist višak. Metak u potiljak i završena priča!
Jbga, umro Staljin...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 09.09.2014

Re: nema šanse

Imam osećaj da neke blogokolege sudove smatraju za čist višak. Metak u potiljak i završena priča!


Nemam utisak da je nikvet od te fele, malo mu se omaklo :)
Veća odgovornost postavljenih državnih činovnika je u redu, ali baš ovako drastično, da naknadi miloin evra ili doživotna robija, stvarno potseća na Staljina ili ovog junošu iz Severne Koreje.

Ti reče da poznaješ jednog konzula, Miloševića, ja, površno, drugog, Nenadovića.
Nije lik koji bi zagrizao da sam prelomi tako važnu stvar, nije od tih. Fin dečko ali malo alav na politiku, poslušan kad su šefovi u pitanju, Vukov kadar, a oni su takvi.
nikvet pn nikvet pn 19:08 09.09.2014

Re: nema šanse

hoochie coochie man
Čuvar zaspi na radnom mestu, lopovi uđu i naprave štetu od milon evra.


Али му није правио лоповске мердевине - читај : штампао лажњак пасош.

Или постоји други модус да се то врати ?

Ако сматрате да то не треба назад у буџет онда добро, не слажемо се.



Едит: Изрешетасте ме набрз, имам још пацијената па не постизавам да одговорим
predatortz predatortz 19:09 09.09.2014

Re: nema šanse

Nemam utisak da je nikvet od te fele, malo mu se omaklo :)


Znam da nije, govorio sam uopšteno.
No, to pojednostavljivanje je prosto frapantno. Ja se divim svim moralnim gromadama koji nikad ništa nisu uradili mimo procedure, koji su se oglušili o sve zahteve njihovih šefova koji nisu bili po PS-u.
No, što reče Nebojša, ovde je previše takvih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 09.09.2014

Re: nema šanse

Ja se divim svim moralnim gromadama koji nikad ništa nisu uradili mimo procedure, koji su se oglušili o sve zahteve njihovih šefova koji nisu bili po PS-u.


Još jedna prednost interneta, od ljudi pravi savršene ljude :)
predatortz predatortz 19:17 09.09.2014

Re: nema šanse

Едит: Изрешетасте ме набрз, имам још пацијената па не постизавам да одговорим


Pazi da te neki ne ujede!
freehand freehand 21:27 09.09.2014

Re: nema šanse

Humoristicki komentar copirajt baj Freehand...

Jes, copirajt, ofkors.
Enfilde... Sidži do reke.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:12 09.09.2014

Re: nema šanse

omega68
(Има један фашистички коментар на блогу Милана Новковића


Komunisti, masoni i »demokrati« koriste iste te metode s minimalnim izmjenama, samo na razini zamjene naziva i etiketa.
Na primjer, koristeći prvu metodu »nazvati i postaviti etiketu«, komunisti Vas neće nazvati bezbožnicima, antikristima, svetogrdnicima, hereticima, već će Vas nazvati »antikomunistima«, »antisovjetistima«, »fašistima«, »ekstremistima« i t. sl.
Židovski »demokrati« će Vas nazvati »antisemitistima«, »fašistima«
(to im je najomiljenije), »nacionalistima«, »ekstremistima« i t. sl.
Sva ta banda lopova će se nastojati sakriti iza etiketa, prebaciti razmatranje na drugi kolosijek i nadbrbljati Vas i nikada neće s Vama razmatrati suštinu pitanja.

Vladimir Aleksejevič Istarhov
UDAR RUSKIH BOGOVA

Како си се ти јавио на ову прозивку, није ми јасно...
Србски Ганди
Je l na vešalima?
Zavisi i od nas kolji treba da pokažemo šta mislimo o stranim okupatorima i njihovim domaćim pomagačima.
Prilika je 19.10.
Niko nije gori od lezilebovića kojem je laka para ugrožena. A Beograd je prepun upravo takvih.


Је ли, шта је то 19.10?
anfieldroad anfieldroad 23:31 09.09.2014

Re: nema šanse

Enfilde... Sidži do reke.


Veceras ti si dole ?
Or What ?

nikvet pn nikvet pn 10:25 10.09.2014

Re: nema šanse

hoochie coochie man, predatortz


( Ево ме назад од пацијената, читав )

Елем, шта имамо ? Питао сам камо новци назад у буџет и као одговор добијем квалификатив да сам морална громада ко Стаљ-ил-Сунг !?

Но добро, у недостатку аргументације и то је неки одговор. Говори понешто о брањенима и браниоцима им. Лепо сам се унапред изјаснио да се смисленоме одговору и не надам.

predatortz predatortz 10:54 10.09.2014

Re: nema šanse


Елем, шта имамо ? Питао сам камо новци назад у буџет и као одговор добијем квалификатив да сам морална громада ко Стаљ-ил-Сунг !?


Nije se to odnosilo na tebe, nego na naviku ljudi da ignorišu odluke sudova i traže neku pravdu koja u zakonu nije propisana. Nisi ti izolovan slučaj, i sam ponekad upadnem u tu zamku. Kad se radi o ubistvu, ili zlostavljanju dece, često osetim potrebu da se preskoči sud i da se presudi govedu po principu ' nastradao u razmeni vatre sa policijom'. Posle se, zbog toga, ljutim na sebe. Sve je to ljudski. Valjda?!
nikvet pn nikvet pn 12:42 10.09.2014

Re: nema šanse

Sve je to ljudski.


Ма да, све о.к.
omega68 omega68 15:23 10.09.2014

Re: nema šanse

Србски Ганди
Je l na vešalima?
Zavisi i od nas kolji treba da pokažemo šta mislimo o stranim okupatorima i njihovim domaćim pomagačima.
Prilika je 19.10.
Niko nije gori od lezilebovića kojem je laka para ugrožena. A Beograd je prepun upravo takvih.


Је ли, шта је то 19.10?

Dakle, ovde imamo posla sa čovekom koji je mnogo pokvareniji nego što smo , u početku druženja sa njim na blogu, pomislili.
Evo ga originalni post koji je ovaj pokvarenjak falsifikovao i napravio sasvim drugi kontekst:

klik
Znači, laž i podmetanje su drugo i srednje ime ovog deteta komunizma.
Је ли, шта је то 19.10?

Paaa, tog dana će neki da seru kreč
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:14 10.09.2014

Re: nema šanse

omega68
Evo ga originalni post koji je ovaj pokvarenjak falsifikovao i napravio sasvim drugi kontekst:

:))))))
Па како сам фалсификовао коментар, Hans Güntheru наш. Тако што сам га тачно пренео?
Него -- 19. октобар, шта ће бити, тад ћете хомиће или Цигане, кога на вешала?
omega68 omega68 16:35 10.09.2014

Re: nema šanse

Nisi tačno preneo
KALEMIO SI REČENICE KAKO TEBI ODGOVARA.
NAPRAVIO SI SASVIM DRUGAČIJI SMISAO MOJIH REČI
19. октобар, шта ће бити

Zini da ti kažem
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:50 10.09.2014

Re: nema šanse

omega68
Nisi tačno preneo
KALEMIO SI REČENICE KAKO TEBI ODGOVARA.
NAPRAVIO SI SASVIM DRUGAČIJI SMISAO MOJIH REČI

:)))))
Ево твог целог коментара:
Pa nije baš da sve poprilično zavisi od političara.Mnogo zavisi od okupatora koji nam ne da da povećamo proizvodnju, da ne povećamo izvoz u Rasiju, ne dozvoljava da SAMI SEBI POVEĆAMO ULAGANJA.Gde to ima? Ja dođem u nečiju kuću i odredim mu za šta će pare da troši i da stopiram neko pametno ulaganje kojim će taj da se obogati???
Neko će reći ''Pa tako se radi sa bankrotiranima''Ko nas je doveo dotle?
Je l na vešalima?
Zavisi i od nas kolji treba da pokažemo šta mislimo o stranim okupatorima i njihovim domaćim pomagačima.
Prilika je 19.10.
A onda, to nije tako lako penzioneru u Beogradu, npr, koji nema i nikad nije imao nikakve veze sa selom.

Niko nije gori od lezilebovića kojem je laka para ugrožena. A Beograd je prepun upravo takvih.
Neka prodaju one stanove koje su kupovali prodajući svoja imanja.
Neka ponovo otkupe ili kupe nova.Ja moje nisam prodavao da bih kupio garsonjeru u Malom mokrom lugu i hvalio se da sam beeograđanin.
Rođeni.

И шта сам то фалсификовао??? То што сам га пренео од речи до речи?

Рођени, дај, дер, тај списак, за егзекуције, да видим кад сам ја на реду? Мислим, оно -- кад су сумњиви Срби на списку, црвени Хрвати и то...
:)

P.S.
И види, молим те, кад ћете ме се већ решити, мене да стрељате, ако може како -- да не нажуљам врат конопом...
omega68 omega68 17:57 10.09.2014

Re: nema šanse

zalepio si delove komentara bez citata u sredini na koji se odnosio drugi deo mog komentara.
Napravio si red reči koji tebi odgovara i time prekršio pravilo blogovanja da se citira tačno kako je napisano.Menjao si moj komentar, lažove.
Ne brini, skup je konopac, pa i metak - ako ćemo da teramo mak na konac, da bi se trošili na neke...
Ako si toliko uplašen evo da ti kažem:
Tog dana dolazi predsednik jedne nama bratske i prijateljske zemlje.Ne tripuj da će neko tebe.Slab si ti da bi bio neka opaasnost.Nije ovo vreme OZNE.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:14 10.09.2014

Re: nema šanse

omega68
Menjao si moj komentar, lažove.
Ne brini, skup je konopac, pa i metak - ako ćemo da teramo mak na konac, da bi se trošili na neke...
Ako si toliko uplašen evo da ti kažem:



Čudesan si ti blog heroj, moj Hanse... Čudesan. Beretaš. Prosutih bi bilo mozgova...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:21 10.09.2014

Re: nema šanse

Tog dana dolazi predsednik jedne nama bratske i prijateljske zemlje

Kine?
emsiemsi emsiemsi 21:25 11.09.2014

Re: nema šanse

omega68
Nisi tačno preneo
KALEMIO SI REČENICE KAKO TEBI ODGOVARA.
NAPRAVIO SI SASVIM DRUGAČIJI SMISAO MOJIH REČI
19. октобар, шта ће бити

Zini da ti kažem

Доћи ће Путин у Србију ? Да прославимо заједно када је Црвена армија ослободила наш главни град.
Или шта ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:33 07.09.2014

EPILOG pomirenja:

Ништа толико верно и упечатљиво не одражава Тадића и Дачића и читаву ту политикантску камарилу током протекле две деценије као њихово узајамно „чашћење“ преко медија протеклих месеци. Ево, за ову прилику, једне изјаве Бориса Тадића дате медијима почетком августа 2014. године:

Председник НДС-а и бивши председник Србије Борис Тадић, реагујући на изјаву шефа дипломатије Ивице Дачића да је влада Мирка Цветковића фаворизовала немачку „Штаду” науштрб „Галенике”, рекао је да Дачић никада не преузима одговорност за своје грешке и да говори неистине… Дачић макијавелистички окривљује друге за сопствене промашаје - сматра Борис Тадић.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:45 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Filip Mladenović
Ништа толико верно и упечатљиво не одражава Тадића и Дачића и читаву ту политикантску камарилу током протекле две деценије као њихово узајамно „чашћење“ преко медија протеклих месеци. Ево, за ову прилику, једне изјаве Бориса Тадића дате медијима почетком августа 2014. године:

Председник НДС-а и бивши председник Србије Борис Тадић, реагујући на изјаву шефа дипломатије Ивице Дачића да је влада Мирка Цветковића фаворизовала немачку „Штаду” науштрб „Галенике”, рекао је да Дачић никада не преузима одговорност за своје грешке и да говори неистине… Дачић макијавелистички окривљује друге за сопствене промашаје - сматра Борис Тадић.

Има једна погрешна идеја, која се рефлектује у овом и оваквим коментарима: да је нама основни проблем био неопштење наших политичара и управљача (који, узгред речено, нису ништа више непоштенији него ми сами), а не њихово незнање.
Hansel Hansel 13:19 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Има једна погрешна идеја, која се рефлектује у овом и оваквим коментарима: да је нама основни проблем био неопштење наших политичара и управљача (који, узгред речено, нису више непоштенији него ми сами), а не њихово незнање.

Занимљиво. Али, погледајте то и из другог угла -- ко је елементарно поштен, неће се петљати у оно што не зна.

А ово
(који, узгред речено, нису више непоштенији него ми сами)

их нимало не оправдава, морам и овог пута (такође узгред) да кажем.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:24 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Ништа толико верно и упечатљиво не одражава Тадића и Дачића и читаву ту политикантску камарилу током протекле две деценије

Ti u stvari hoćeš da kažeš da u periodu od WW2 do kraja osamdesetih zemlju nije vodila kamarila politikanata, već Gornji dom lordova. Zar ne?

Ja i mislim da Drugu Srbiju mahom vode i čine komunonostalgičari.
mariopan mariopan 15:01 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Predrag Brajovic
Има једна погрешна идеја, која се рефлектује у овом и оваквим коментарима: да је нама основни проблем био неопштење наших политичара и управљача (који, узгред речено, нису више непоштенији него ми сами), а не њихово незнање.

Ovo možeš samo u svoje ime da kažeš.

U Srbiji, ali i ovde na blogu, ima mnogo poštenih ljudi koji u politiku i ne ulaze, ni kao članovi neke stranke, baš zato što znaju šta tamo obitava.
Gadljivi su.

To je dovoljno da ih izdvoji iz tvog opisa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:11 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

U Srbiji, ali i ovde na blogu, ima mnogo poštenih ljudi koji u politiku i ne ulaze, ni kao članovi neke stranke, baš zato što znaju šta tamo obitava.
Gadljivi su.

Otkud znaš? Kako si izmerila poštenje mnogih na ovom blogu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:14 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Nebojsa Krstic
Otkud znaš? Kako si izmerila poštenje mnogih na ovom blogu?

Свет је препун бесплодних праведника и свезнајућих циника. Они су његова со. Хлеб је негде другде.

Такви не мењају свет.
angie01 angie01 16:25 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:


Свет је препун бесплодних праведника и свезнајућих циника. Они су његова со. Хлеб је негде другде.

Такви не мењају свет.


, omajnlibegot!

kad se okrenem oko sebe, vidim normalne, vredne ljude, koji su zavrsili skole i imali ideju o svom zivotu, koja se mahom sastojala od toga da posteno rade, zarade,skuce se, gaje svoje porodice, putuju,druze se,...dopisi po volji,...a posle je ispalo da su pogresno vaspitani, usmereni,...trebalo je jos na fakultetu da se uclane u jsso, kod mire markovic, pa bog da ih vidi...nasa istorija je pokazala da je ona menjala svet...da l kao so il kao pelin, nije ni bitno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:29 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

angie01

Свет је препун бесплодних праведника и свезнајућих циника. Они су његова со. Хлеб је негде другде.

Такви не мењају свет.


, omajnlibegot!

kad se okrenem oko sebe, vidim normalne, vredne ljude, koji su zavrsili skole i imali ideju o svom zivotu, koja se mahom sastojala od toga da posteno rade, zarade,skuce se, gaje svoje porodice, putuju,druze se,...dopisi po volji,...a posle je ispalo da su pogresno vaspitani, usmereni,...trebalo je jos na fakultetu da se uclane u jsso, kod mire markovic, pa bog da ih vidi...nasa istorija je pokazala da je ona menjala svet...da l kao so il kao pelin, nije ni bitno.

:)))))
Какве везе ово има са мојим ставом?!
angie01 angie01 16:37 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Какве везе ово има са мојим ставом?!


zar nisi dao profil ljudi koji su ti eventualni nezeljeni pravednici, nazvani jos cinicima, jer daju svoja jednako nezeljena misljenja o dogadjanjima oko sebe, koje si jos dodatno omalovazio konstatciom, da su samo zacin, al da za opstanak, promene i vazne stvari nisu bitni- to rade oni drugi?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:39 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

trebalo je jos na fakultetu da se uclane u jsso, kod mire markovic, pa bog da ih vidi.

Mogli su i u DS, GSS..mislim, i to bi bile takođe adrese za menjanje sveta.

Poza "gadim se politike" je dozvoljena, ali nije alibi za to što ti posle zemlju vode gori od tebe...tj. oni koji se nisu gadili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:41 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

angie01
Какве везе ово има са мојим ставом?!


zar nisi dao profil ljudi koji su ti eventualni nezeljeni pravednici, nazvani jos cinicima, jer daju svoja jednako nezeljena misljenja o dogadjanjima oko sebe, koje si jos dodatno omalovazio konstatciom, da su samo zacin, al da za opstanak, promene i vazne stvari nisu bitni- to rade oni drugi?

Одакле ти сад ово???
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:52 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

zar nisi dao profil ljudi koji su ti eventualni nezeljeni pravednici, nazvani jos cinicima, jer daju svoja jednako nezeljena misljenja o dogadjanjima oko sebe, koje si jos dodatno omalovazio konstatciom, da su samo zacin, al da za opstanak, promene i vazne stvari nisu bitni- to rade oni drugi?

Одакле ти сад ово???

Endži nekad piše ko učenica Don Huana.
angie01 angie01 16:55 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Mogli su i u DS, GSS..mislim, i to bi bile takođe adrese za menjanje sveta.


pa, onako se pocinjalo:)))- cuvena snezanaaleksic nikada nije dala ni prvu godinu na pmf-u, al se zato uclanila u jjso, kod mama mire i imala blistavu karijeru i druge materijalne pogodnosti.

..ne znam, je l ti poznata prica, cvrcak i mrav iz Studenta iz tog nekog vremena,...mi se uredno smejali, kad ono- sve tacno.


Poza "gadim se politike" je dozvoljena, ali nije alibi za to što ti posle zemlju vode gori od tebe...tj. oni koji se nisu gadili.


izvini, a sto bi to bila poza?

dovoljno je sto smo svi istom silom okupirani,...a drugo, ovo lici na pitanje francuske sobarice,...neki ljudi jednostavno nisu zainteresovani za tu vrstu igre, pripadanje, poslusnistvo-da bi dobili deo kolaca.
angie01 angie01 16:55 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Одакле ти сад ово???


evo- objasni mi o cemu se radi- strpljivo slusam.
angie01 angie01 16:57 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

nekad piše ko učenica Don Huana.


je l kastanedin, il' de marko?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:58 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

neki ljudi jednostavno nisu zainteresovani za tu vrstu igre, pripadanje, poslusnistvo-da bi dobili deo kolaca.

Takvi baš i treba da se uhvate politike...a ako neće, onda nemoj da se meni žale ovde na blogu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:59 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

je l kastanedin, il' de marko?

Kastanedin, jašta.
angie01 angie01 17:03 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Takvi baš i treba da se uhvate politike...


pa vidi koliko vas je s druge strane, pa jos treba upotrebiti ista sredstva i nacine,....posle da me se odreknu rodjena deca, kad pocnem da pricam na taj nacin-molim te snimi kako sam ublazila.
angie01 angie01 17:04 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Kastanedin, jašta.


ma da, vizije, halucinacije,...a stvarnost sasvim drugacija:))


ps- ovde fali jos "plinsko svetlo"!
gedza.73 gedza.73 17:20 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Nebojsa Krstic
Takvi baš i treba da se uhvate politike.

I ko će onda da kupi seno?

Ne znam baš kako funkcioniše danas politika u Engleskoj, ali sumnjam da na primedbe širokog puka političar odgovori
-Vi, gospodo, dođite u parlament i uredite državu kako vi hoćete.

Mi smo bliži Divljem Zapadu gde kriminalci kupuju zemlju, otimaju farme, kradu stoku, podmićuju senatore, podvriskuju u salunu, svlače se goli (verovali ili ne jedan Član Stranke).

Kako sad da ja uđem u to društvo?

mariopan mariopan 17:32 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Nebojsa Krstic
U Srbiji, ali i ovde na blogu, ima mnogo poštenih ljudi koji u politiku i ne ulaze, ni kao članovi neke stranke, baš zato što znaju šta tamo obitava.
Gadljivi su.

Otkud znaš? Kako si izmerila poštenje mnogih na ovom blogu?

Lepo, umem da slušam, gledam i čitam šta ljudi pišu.

A umem da čitam i između redova.
To se nauči sa godinama, kada porasteš i ti ćeš to znati.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:54 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Ne znam baš kako funkcioniše danas politika u Engleskoj, ali sumnjam da na primedbe širokog puka političar odgovori
-Vi, gospodo, dođite u parlament i uredite državu kako vi hoćete.

Engleska je klasno profilisano društvo.

Ja ne verujem ni u kakve društvene klase, niti da je politika zabran za odabrane...Mislim da njome treba da se bavi svi koji misle da bi mogli bolje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:56 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Lepo, umem da slušam, gledam i čitam šta ljudi pišu

Iz onog što ljudi pišu zaključiš ko je pošten, a ko je lopov? Super.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:57 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Mislim da njome treba da se bavi svi koji misle da bi mogli bolje.

Па неће!

Оног трена када у њу уђу постаће непоштени!
А били су поштени. И хоће такви да остану...

Шта сад?!
mariopan mariopan 18:19 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Nebojsa Krstic
Lepo, umem da slušam, gledam i čitam šta ljudi pišu

Iz onog što ljudi pišu zaključiš ko je pošten, a ko je lopov? Super.



Opet izvrćeš?
Ne ko je lopov nego ko je pošten i iskren, ko piše ono što stvarno misli.

gedza.73 gedza.73 18:20 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Krstić
Mislim da njome treba da se bavi svi koji misle da bi mogli bolje.

Kad?
One koje znam da se bave politikom (lokal) su proleteri, sa malo znanja i istom količinom obraza, neostvareni ili neprimećenim u svojim osnovnim zanimanjima i sa viškom slobodnog vremena.



O čemu ja da pričam sa čovekom koji je juče bio u SPS-u, danas u SNS-u a sutra će, možda, u DS (ako opet dođe na vlast)?
I koji ne uspeva da nađe na internetu zadatke za vežbanje iz matematike za peti razred (inače vodi jedan važan resor).

emsiemsi emsiemsi 19:26 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

gedza.73
Krstić
Mislim da njome treba da se bavi svi koji misle da bi mogli bolje.

Kad?
One koje znam da se bave politikom (lokal) su proleteri, sa malo znanja i istom količinom obraza, neostvareni ili neprimećenim u svojim osnovnim zanimanjima i sa viškom slobodnog vremena.



O čemu ja da pričam sa čovekom koji je juče bio u SPS-u, danas u SNS-u a sutra će, možda, u DS (ako opet dođe na vlast)?
I koji ne uspeva da nađe na internetu zadatke za vežbanje iz matematike za peti razred (inače vodi jedan važan resor).


Причај о демократији, људским правима, синергији, концептуалности, менаџерству, пројектима, тим билдингу !
mariopan mariopan 19:38 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

emsiemsi
gedza.73
Krstić
Mislim da njome treba da se bavi svi koji misle da bi mogli bolje.

Kad?
One koje znam da se bave politikom (lokal) su proleteri, sa malo znanja i istom količinom obraza, neostvareni ili neprimećenim u svojim osnovnim zanimanjima i sa viškom slobodnog vremena.



O čemu ja da pričam sa čovekom koji je juče bio u SPS-u, danas u SNS-u a sutra će, možda, u DS (ako opet dođe na vlast)?
I koji ne uspeva da nađe na internetu zadatke za vežbanje iz matematike za peti razred (inače vodi jedan važan resor).


Причај о демократији, људским правима, синергији, концептуалности, менаџерству, пројектима, тим билдингу !

Kakav dobar savet.

Zato se ja nikako ne razumem sa Krstićem !

Ja sa ljudima iz moje okoline pričam kako da platimo račune, kako da preživimo mesec, koliko nekome treba na zajam do penzije ili plate, kako da prežive oni koji nemaju platu, gde ima bilo kakvog posla da se ljudi spasu gladi i bede.....sve nebitne teme.
gedza.73 gedza.73 20:01 07.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

emsiemsi
Причај о демократији, људским правима, синергији, концептуалности, менаџерству, пројектима, тим билдингу !


Prisencolinensinainciusol è particolarmente riconoscibile per il ricorso ad una lingua inventata, simile ad una sorta di inglese maccheronico, in cui le poche parole riconoscibili (frequente il ricorso nel testo alla parola ol rait, simile come suono all'inglese All Right), comunque non formano alcuna frase di senso


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:18 08.09.2014

Re: EPILOG pomirenja:

Nebojsa Krstic
U Srbiji, ali i ovde na blogu, ima mnogo poštenih ljudi koji u politiku i ne ulaze, ni kao članovi neke stranke, baš zato što znaju šta tamo obitava.
Gadljivi su.

Otkud znaš? Kako si izmerila poštenje mnogih na ovom blogu?


Mogao si i Brajovicu da postavis to pitanje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana