Gradjanske inicijative| Kultura

Basara protiv bifea ili podrška glumcima Ateljea 212

Nebojsa Krstic RSS / 15.06.2012. u 03:50

 

Basara, razmišljajući o razlozima koji su glumce Ateljea 212 nagnali na pobunu pritiv upravnika, kaže u Danasu: «Ono jeste, fakat, Kokan je poprilično impulsivan i, da kažemo, nediplomatičan, ama čovek nije ambasador nego reditelj i - dok se drugačije ne naredi - direktor pozorišta. Kad je onomad zaseo u vrelu fotelju Ateljea 212, Mladenoviću je pala na um jeretička misao da bi umetnici trebalo i da rade, a ne da dokoni sede u bifeu i da primaju platu. Pošteno, reklo bi se. Možda i jeste, ali se to umetničkim dušama nije svidelo. Duše su ovako rezonovale: ovde nam teče radni staž i socijalno, a padne i neka kinta, u međuvremenu (do nacionalne penzije) mi snimamo filmove i reklame (šta kome zapadne), dođemo dva tri puta mesečno u matičnu kuću i vozi Miško.»

Ja sam opet čuo drugačije. Od 33 zaposlena glumca, zahtev za smenu upravnika potpisalo je njih 25. A kad čovek pogleda ko je među potpisnicima morao bi tri put da meri pre nego kaže da su to neradnici. Ili pre nego izjavi da nemaju ozbiljan umetnički CV. Ili da nisu obeležili istorijat Ateljea. Zato mislim da bi te ljude ipak trebalo saslušati, s dužnom pažnjom, pre nego što se na bazi opštih mesta o herojskom impulsivnom pojedincu koji tera iz bifea nestašnu glumačku decu na posao, izvuče pogrešan zaključak.

Ako su oni neradnici - ko nosi repertoar Ateljea? Čijim uspesima se hvali upravnik?

A i ovo: glumačku peticiju za smenu upravnika podržao je i UO Ateljea. Po Basarinoj logici i oni su grupa lenjivaca iz bifea. Već sad svi navedeni čine preveliku gužvu u onako malom bifeu, pa mi ta bife-teorija postaje sve sumnjivija.

Basara protiv bifea! To se bre nikako ne uklapa.

Zaključujem da nije problem u bifeu i da jedan čovek koji je, kako Basara lepo kaže, direktor pozorišta «dok se drugačije ne naredi», može lako i da ne bude direktor kad se drugačije naredi, a glumci će biti to što jesu šta god da naredi bilo ko ko je u situaciji da naređuje.

Zato sam na strani glumaca i pridružujem se njihovom zahtevu. Jer glumci jesu pozorište. Ako ima neko pozorište u kome to nije slučaj, to se sigurno ne zove Atelje 212.

 



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladaxy vladaxy 10:46 15.06.2012

Re: Menadžer

Zar nije osnovno obelezje naprednog drustva to da ne mora bas sve da se plati, i da citavo drustvo obezbedjuje kvalitet u oblastima koje smatra vaznim.

Ne bi moralo da se plati ako bi glumci pristali da glume za džabe po trgovima. Oni traže pare za glumu. A čitavo društvo svojim odlascima i neodlascima na predstave pokazuje koliko mu je važno pozorište. Kriv je narod, ne razume koliko je pozorište bitno.
Sta ako bi neko ovakav vas pristup pozoristima prosirio na obrazovanje, na primer, ili na infrastrukturu ...

Svima bi bilo bolje.
Goran Vučković Goran Vučković 10:49 15.06.2012

Re: Menadžer

Zar nije osnovno obelezje naprednog drustva to da ne mora bas sve da se plati, i da citavo drustvo obezbedjuje kvalitet u oblastima koje smatra vaznim.

Sve se plaća, samo je pitanje ko i kada. Obeležje pravednog društva bi možda bile stvari poput progresivnog oporezivanja (sa ovim se verovatno Vladaxy neće složiti) i drugih mehanizama "preraspodele vrednosti" gde se materijalno ugroženim pojedincima ili slojevima obezbeđuje da imaju osnovne potrebe, a deci obezbeđuje koliko toliko slična početna pozicija da mogu da se iskažu i postanu oni koji stvaraju bogatstvo društva u sledećoj generaciji. Istovremeno, potrebno je stvoriti motivaciju svih da stvaraju - što libertarijanci, po meni pogrešno, misle da će se dogoditi ako se svaka preraspodela ukine (između ostalog zato što preraspodele uvek ima, samo je pitanje na koju stranu ide).

U ovom slučaju imamo dosta čist slučaj gde efekat ulaganja koristi relativno mala društvena grupa (onih koji mogu sebi da priušte ne baš jeftinu kartu), a ulaganje vrši celo društvo, kroz obavezno oporezivanje. To ne izgleda baš pravedno, bar ovako na prvi pogled.
Bili Piton Bili Piton 10:50 15.06.2012

Re: Menadžer

vladaxy
a ne da sirotinja plaća bogatima zabavu.


Na to se svodi ako su pozorišta na budžetu.


Ima li kod nas neko pozorište koje se izdržava isključivo od prodaje karata?

Ne znam, pitam. Ali čini mi se da bi takva pozorišta morala da stavljaju na repertoar isključivo tešku komercijalu, ili bar teški mejnstrim, da bi se isplatila.

Nisam siguran koliko je to dobro za pozorišnu umetnost, niti za bilo koji drugi oblik tzv. visoke kulture. Uzgred, samo na srpskom te dve reči (visoka kultura) zvuče pežorativno.
jinks jinks 10:54 15.06.2012

Re: Menadžer

Ne bi moralo da se plati ako bi glumci pristali da glume za džabe po trgovima.

"Ne mora bas sve da se plati" u smislu da deo pojedinac plati kroz kartu, a deo dotira drustvo kroz budzet, ukoliko smatra da je pozoriste vazno za drustvo.

Na osnovu vasih napisa moglo bi se razumeti da mislite da bi pojedinac kroz kartu trebalo da plati sve.

Slicno je i za obrazovanje, gde drustvo dotira kroz budzet troskove kvalitetnog obrazovanja do nivoa do koga smatra da je drustveno bitno i korisno.

Svima bi bilo bolje.

Vidim, oni po Harlemu i Bronksu zive na sedmom nebu, u zemlji u kojoj se budzet ne trosi na pozorista i obrazovanje, na primer.
Bili Piton Bili Piton 11:04 15.06.2012

Re: Menadžer

angie01


ne bih rekla,..Dzefri Ras, Kevin Spejsi, Dastin Hofan, Harvi Kjtel, Al Pacino,Robert Deniro,Geri Oldman,....Meril Strip, Holi Hanter,Dzuli Denc,...mrzi me da kucam- bas i nisu neki primeri lepote, niti to kamera moze da promeni!


Jao Endži ajde priznaj da je osnovni razlog zbog kog podržavaš Kokana to što ne možeš da smisliš Goricu Popović, pusti sad Džudi Denč
vladaxy vladaxy 11:25 15.06.2012

Re: Menadžer

Na osnovu vasih napisa moglo bi se razumeti da mislite da bi pojedinac kroz kartu trebalo da plati sve.

Pa ako pojedinac hoće da gleda predstavu, zašto bilo ko drugi da mu plaća?

Vidim, oni po Harlemu i Bronksu zive na sedmom nebu, u zemlji u kojoj se budzet ne trosi na pozorista i obrazovanje, na primer.

angie01 angie01 11:30 15.06.2012

Re: Menadžer

Bili Piton

angie01ne bih rekla,..Dzefri Ras, Kevin Spejsi, Dastin Hofan, Harvi Kjtel, Al Pacino,Robert Deniro,Geri Oldman,....Meril Strip, Holi Hanter,Dzuli Denc,...mrzi me da kucam- bas i nisu neki primeri lepote, niti to kamera moze da promeni!Jao Endži ajde priznaj da je osnovni razlog zbog kog podržavaš Kokana to što ne možeš da smisliš Goricu Popović, pusti sad Džudi Denč


pa je l si ti rek'o, da ih kamera samo lepo snima!:)))

mogu ja da nabrojim gomilu glumaca koji ceo zivot igraju jednu istu ulogu i svaki put na isti nacin- nema nikakve kreacije, nista ne zatalasa, nema efekta,....Gorica je samo najupecatljivija jer ima neki oreol, koji ja stvarno ne znam kako ga je stavila u svojoj prosecnosti domacice koja kuva pekmez i hekla sustikle!...al onako da se zapusti i da izadje na sceno- ne zelim da slusam nekog ko se tako odnosi pre svega prema sebi!....a i nevidjeno je dosadna!
jinks jinks 11:37 15.06.2012

Re: Menadžer


Sto :)

Zar dobar deo Harlema, Bronksa ... ne predstavlja direktne posledice liberalnog kapitalizma.
Bili Piton Bili Piton 11:42 15.06.2012

Re: Menadžer


angie01
Gorica je samo najupecatljivija jer ima neki oreol, koji ja stvarno ne znam kako ga je stavila u svojoj prosecnosti domacice koja kuva pekmez i hekla sustikle!...al onako da se zapusti i da izadje na sceno- ne zelim da slusam nekog ko se tako odnosi pre svega prema sebi!....a i nevidjeno je dosadna!


Znači bio sam na dobrom tragu

Samo ni ovaj Kokan ti nije neki frajer - jedan stari, čuveni profesor dramaturgije na FDU - neosporan autoritet i veličina, zbog čijih su se kritika predstava na bitefu svojedobno tresle gaće i Miri Trailović i Joci Ćirilovu rekao bi kratko - ovaj ne polaže ispit is fizionomije.

angie01 angie01 11:57 15.06.2012

Re: Menadžer

Bili Piton


angie01Gorica je samo najupecatljivija jer ima neki oreol, koji ja stvarno ne znam kako ga je stavila u svojoj prosecnosti domacice koja kuva pekmez i hekla sustikle!...al onako da se zapusti i da izadje na sceno- ne zelim da slusam nekog ko se tako odnosi pre svega prema sebi!....a i nevidjeno je dosadna!Znači bio sam na dobrom tragu Samo ni ovaj Kokan ti nije neki frajer - jedan stari, čuveni profesor dramaturgije na FDU - neosporan autoritet i veličina, zbog čijih su se kritika predstava na bitefu svojedobno tresle gaće i Miri Trailović i Joci Ćirilovu rekao bi kratko - ovaj ne polaže ispit is fizionomije.


nisi na dobrom tragu, samo sam iskoristila slagvort!

a Kokan i ne treba da je neki frajer-on treba da je dobar menadzer, autoritet koji je stekao je dovoljan argument-podrska jos jednom, narocito zbog razbijanja zabokrecine!
Bili Piton Bili Piton 12:03 15.06.2012

Re: Menadžer

angie01


a Kokan i ne treba da je neki frajer-on treba da je dobar menadzer, autoritet koji je stekao je dovoljan argument


Kakav autoritet kad ima otvorenu pobunu pod sobom? čitavog ansambla pritom (ne računajući nekoliko štrebera), i eno još više se ljudi iz branše gore javilo.

Sumnjiviji je on meni od gorice domaćice, pravo da ti kažem.
angie01 angie01 12:13 15.06.2012

Re: Menadžer

Bili Piton

angie01a Kokan i ne treba da je neki frajer-on treba da je dobar menadzer, autoritet koji je stekao je dovoljan argumentKakav autoritet kad ima otvorenu pobunu pod sobom? čitavog ansambla pritom (ne računajući nekoliko štrebera), i eno još više se ljudi iz branše gore javilo. Sumnjiviji je on meni od gorice domaćice, pravo da ti kažem.


pa rekoh ti, ne bi se ja uzdala toliko u glumce-oni bi da sve ostane kako je i bilo, kao i sav "normalan svet" ovde!-ne talasaj, dobro je, ovako smo navikli, lepo smo resporedili kolac, mesta za ugrize, i nemoj da je neko dirno u svetu stvar, a onaj deo o umetnosti se koristi isto kao popovi kada tamponiraju savojom interpretacijom vere!
dragoljub92 dragoljub92 13:23 15.06.2012

Re: Menadžer

Kad bi naši glumci radili ovakve predstave? Da li bi naši glumci radili po dve predstave dnevno??? Ko bi platio ovde 150 USD za predstavu?

to ,što ameri takve dramulete nazivaju pozorištem ne znači da je to i stvarno pozorište.
ameri,iako miji ljubimci,nikad nisu imali pozorište vredno pomena.
daj neki primer iz evrope,pošto naši glumci umeju da glume i na filmu i u pozorištu,kao i ostali evropski glumci,daj neki primer iz evrope.
ps
od teatarskih disciplina ,ameri jedino znaju da urade mjuzikle ostalo je za njih nedostižno.
Goran Vučković Goran Vučković 13:39 15.06.2012

Re: Menadžer

ameri,iako miji ljubimci,nikad nisu imali pozorište vredno pomena.

A Artur Miler, Tenesi Vilijams i ostali "trećerazredni" autori? Gde se oni izgubiše?
vladaxy vladaxy 13:45 15.06.2012

Re: Menadžer

dragoljub92
daj neki primer iz evrope.

Poenta je da Ameri od svega prave spektakl i da ljudi hrle da gledaju a spremni su da plate skupe karte.
Kod nas glumci hoće da igraju predstave za uzak krug ljudi i da troškove koje malo prodatih karata ne mogu da pokriju, pokrije "država".
ivana23 ivana23 14:20 15.06.2012

Re: Menadžer

Goran Vučković
ameri,iako miji ljubimci,nikad nisu imali pozorište vredno pomena.

A Artur Miler, Tenesi Vilijams i ostali "trećerazredni" autori? Gde se oni izgubiše?


Rekla bih da je Dragoljub imao u vidu pozorisne glumce, a ne pisce...

Nekoga poput:

Lionsgate Lionsgate 17:46 15.06.2012

Re: Menadžer

od Zorana Radmilovica i njegovih barvoruznih izvodjenja- je l moze neko da me potseti sta je to punilo pozorista, sem premijere, kada se skupe oni sto treba da se vide?


Ovako iz glave mogi da istresem nekoliko predstava: "Sveti Georgije ubiva azdahu", "Korespodencija" ( sa Draganom Zaricem umesto Zorana Radmilovica), "Marija Stjuart", "Lagum", "Cudo u Sarganu", "Amerika II", "Cikaske perverzije", "Bure baruta", "Beogradska trilogija", "Hadersfild","Profesionalac", "Urnebesna tragedija", "Lari Tompson"... te predstave su godinama bile na kartu vise, znaci ne samo na premijerama. Jedan od najpopularnijih likova beogradskih pozorista je Sasa sa biletarnice JDP-a (pre toga je radio isti posao i u Ateljeu), pre svega sto je mogao da ti omoguci tu kartu viska uz ljubaznost koju si u Beogradu 90-tih i 2000-tih tesko mogao na drugom mestu da dobijes.
Stoga, malo manje zuci po bgd-pozoristima...
dragan7557 dragan7557 18:21 15.06.2012

Re: Menadžer

Vidim, oni po Harlemu i Bronksu zive na sedmom nebu, u zemlji u kojoj se budzet ne trosi na pozorista i obrazovanje, na primer.

Ali se zato troši na boskonačne ratove, vojno industrijski komleks, i dr.

U takvoj situaciji za narod koji stvara ne ostaje ništa.

Ah da Merilin Monroe, čija se torbica od $ 1.000.000 nalazi kod srpskog bizmismeeeena je pevala vojnicima u Vijetnamu.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:24 15.06.2012

Re: Menadžer

Lionsgate 18:46 15.06.2012
Re: Menadžer

od Zorana Radmilovica i njegovih barvoruznih izvodjenja- je l moze neko da me potseti sta je to punilo pozorista, sem premijere, kada se skupe oni sto treba da se vide?



Ovako iz glave mogi da istresem nekoliko predstava:



ŠOVINISTIČKA FARSA.


cerski
dragoljub92 dragoljub92 18:48 15.06.2012

Re: Menadžer

Goran Vučković
ameri,iako miji ljubimci,nikad nisu imali pozorište vredno pomena.

A Artur Miler, Tenesi Vilijams i ostali "trećerazredni" autori? Gde se oni izgubiše?

nisam mislio na autore tog tipa,već na glumce i teatar uopće.gledao sam snimak neke predstave,igrala neka u to doba velika glumica,filmska,i ništa na nivou amaterske evropske predstave.
uostalom ja nisam nikakav stručnjak za ovu temu ,samo se moj ukus pogodio sa nekim kritikama i analizama am.pozorišta.tako da ih ne treba uzimati za primer.
Kod nas glumci hoće da igraju predstave za uzak krug ljudi i da troškove koje malo prodatih karata ne mogu da pokriju, pokrije "država".

baci amere niz vodu,nisu etalon za pozorište,navedi kako opstaju pozorišta u londonu,amsterdamu,berlinu i ostalom evropskim gradovima jer jedino oni mogu da budu reper prema kome treba da se ravnaju naša pozorišta.
to sa dve,tri,četiri predstave dnevno uz dana u dan dovodi jedino do škarta i pukog odrađivanja predstava.
uvesti američki(brodvejski) standard u naše pozorište je adekvatno kao kad bi <PINK proglasili za televizijski poželjan standard.
i ne zaboravi ja jesam amerofil,al kad nešto ne umeju ,a da prave pozorišne predstave neumeju,nije mi uopšte teško da ih kritikujem i kažem da pojma nemaju.
angie01 angie01 20:53 15.06.2012

Re: Menadžer

lari tomson i profesionalac su predstave zvezdara teatra, cudo u sarganu je stara predstava iz 1980 neke-posle se igrala u zvezdari, cikaske perverzije su jdp, urnebesna tragedija, zvezdara,...
Lionsgate Lionsgate 22:55 15.06.2012

Re: Menadžer

Teto Endzi, trazili ste pomoc
od Zorana Radmilovica i njegovih barvoruznih izvodjenja- je l moze neko da me potseti sta je to punilo pozorista, sem premijere, kada se skupe oni sto treba da se vide?
pa red je da napregnemo vijuge...
angie01 angie01 23:47 15.06.2012

Re: Menadžer

Lionsgate, ti napregn'o nesto drugo!
Domazet Domazet 06:08 16.06.2012

Ja mislim da je problem u tome...

ivana23
Goran Vučković
ameri,iako miji ljubimci,nikad nisu imali pozorište vredno pomena.

A Artur Miler, Tenesi Vilijams i ostali "trećerazredni" autori? Gde se oni izgubiše?


Rekla bih da je Dragoljub imao u vidu pozorisne glumce, a ne pisce...

Nekoga poput:


...shto u USofA glumcuima ne uvalju titulu Sir. U Americi ima puno fenomenalnih pozorishta i fernomenalnih glumaca poput linkovanog. I gle chuda, dobar broj tih fenomenalnih pozorishta je subvencioniran shto privatno shto od govermenta.

Ono o chemu raspravljaju Vladaxy i Dragche je Industry of Entertainment ne Theater.
predatortz predatortz 07:54 15.06.2012

Pametnom dosta

Od 33 zaposlena glumca, zahtev za smenu upravnika potpisalo je njih 25.


.
janeznam janeznam 08:43 15.06.2012

.

A da li ce misljenje javnosti uticati na odluku o o(p)stanku ili opozivu upravnika KM?
Colin_bgd Colin_bgd 09:19 15.06.2012

Medju javom i med snom

Ovaj blog-tekst ocigledno nema nikakve veze sa (ne)podrskom Ateljeu, glumcima, upravniku, idimidodjimi, a ima sve sa batrganjem da se ne propadne u zivi pesak, a malo i da se apdejtira si-vi...

Nisam hteo da budem ovak (pre)strog u svojoj opravdanoj osudi autora, ali kad sam procitao ovo

Jer glumci jesu pozorište.


bilo mi je malo zao, jer tek sad vidim (a to je moja krivica) koliko je ta struja koja je smaknuta u stvari plitka da plica ne moze biti... Tanki ste vi dorcolci, tanki, dozlaboga...

Btw, glumci nisu pozoriste... Drama je pozoriste...
Bili Piton Bili Piton 09:22 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Colin_bgd


Btw, glumci nisu pozoriste... Drama je pozoriste...


E sad ga i ti palamudiš. bez glumaca drame su mrtvo slovo na papiru. Kao što ni meni kompozitoru moja muzika ne znači ništa, ostaje puk papir, sve dok se tu ne umešaju (ili što bi danas fenseri rekli, involviraju) izvodjači i dirigent.

posebno je čudno što to govoriš a živiš u zemlji gde izvanredni glumci praktično rastu na granama, očekivao bih više uvidjavnosti.
Colin_bgd Colin_bgd 09:26 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

E sad ga i ti palamudiš.

Ne palamudim (sta god to znacilo ) niti se stavljam na stranu glumaca niti upravnika, jer ne znam tacno o cemu se tu radi. Ali, jel neko pamti glumce sto su originalno izvodili Sekspirove komade u gloubu ili Sekspira?

Mislim, da ne budem pogresno shvacen, ne pljujem ja glumce, bez dobrih glumaca nema dobre predstave, ali bez dobre drame nema dobrog pozorista, pa da imas deset Paja Vujisica u trupi...

"A vi ste muzicari, a?"
freehand freehand 09:28 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Ovaj blog-tekst ocigledno nema nikakve veze sa (ne)podrskom Ateljeu, glumcima, upravniku, idimidodjimi, a ima sve sa batrganjem da se ne propadne u zivi pesak, a malo i da se apdejtira si-vi...

E ako ti to kažeš - tu onda zbora nema. ne moraš ni da obrazlažeš, jbt. Mislim - čemu?
u svojoj opravdanoj osudi autora

U brate, a što ne platiš nekom sladoled da te tapše po ramneu, jbt? Ovo je baš bez veze...

Btw, glumci nisu pozoriste... Drama je pozoriste...

Ovo ću da si istetoviram na levoj potkolenici! Ako smem?
Colin_bgd Colin_bgd 09:33 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Ovo je baš bez veze...

Mozda je bez veze, a mozda i nije. Ocigledno mu nije problem Atelje nego Basara, a to je podsvesno promasivanje teme. Mozda i meni isto? Vrlo moguce...

Ovo ću da si istetoviram na levoj potkolenici! Ako smem?

Bolje nemoj, jer kad budem otkrio narednu tajnu, mozda ces se predomisliti...
Bili Piton Bili Piton 09:35 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Colin_bgd
, bez dobrih glumaca nema dobre predstave, ali bez dobre drame nema dobrog pozorista, pa da imas deset Paja Vujisica u trupi...


Okej složili smo se da su glumci ipak bitni (kako za predstavu tako, logički, i za pozorišnu umetnost u celini).

Kokani su, rekao bih, manje bitni i za predstavu i za pozorišnu umetnost.

Colin_bgd
"A vi ste muzicari, a?"


Da.
Colin_bgd Colin_bgd 09:45 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Kokani su, rekao bih, manje bitni i za predstavu i za pozorišnu umetnost.

Jesu, samo sto to automatski ne znaci i da nisu u pravu.

Pri tome, kao sto sam vec napisao, ja ne znam ko je u pravu i ovo nije nikakva odbrana Kokana, vec samo osvrt na autorovu zamenu teza da je neko u pravu samo zbog toga sto nesto jeste, a ne zbog onoga sta kaze...
koksy koksy 10:48 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom



krle:
Jer glumci jesu pozorište.

Colin_bgd

Drama je pozoriste...




važno je da se stvari precizno definišu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:05 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Btw, glumci nisu pozoriste... Drama je pozoriste...

Moguće je da ima i scenografa koji misle da je scena - pozorište. Svako ima svoju perspektivu.

A na konto toga da li glumci jesu ili nisu pozorište, zanimljiva je i teza, izneta negde u gornjem delu komentara, da su i glumci koji nisu za smenu upravnika - pozorište.

Ja mislim i da je i scenarista pozorište. I da je kompozitor pozorište. I da je inspicijent - pozorište. I da je šminker - pozorište. I da su glumci koji se protive smeni - pozorište.

U svemu tome što jeste pozorište, najmanje mi je pozorište upravnik koji je to "dok se drugačije ne naredi" i koji je na sebe navukao gnev takvog broja takvih veličina.
predatortz predatortz 11:07 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Ja mislim i da je i dekor pozorište. I da je kompozitor pozorište. I da je inspicijent - pozorište. I da je šminker - pozorište. I da su glumci koji se protive smeni - pozorište.


I Kokan je pozorište! Vidiš da pravi pozorište od pozorišta.
Bili Piton Bili Piton 11:13 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Nebojsa Krstic


U svemu tome što jeste pozorište, najmanje mi je pozorište upravnik koji je to "dok se drugačije ne naredi" i koji je na sebe navukao gnev takvog broja takvih veličina.


Pozorište - to sam ja (Kokan Mladenović)
predatortz predatortz 11:14 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Bili Piton
Nebojsa Krstic


U svemu tome što jeste pozorište, najmanje mi je pozorište upravnik koji je to "dok se drugačije ne naredi" i koji je na sebe navukao gnev takvog broja takvih veličina.


Pozorište - to sam ja (Kokan Mladenović)


A glumci neka jedu torte!
Colin_bgd Colin_bgd 11:17 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

U svemu tome što jeste pozorište, najmanje mi je pozorište upravnik koji je to "dok se drugačije ne naredi" i koji je na sebe navukao gnev takvog broja takvih veličina.

Pa to i jeste moja zamerka. I Basara je velicina, ali se ti ne slazes sa njim, znaci nije zbog velicine. Znaci, daj da nazivamo stvari pravim imenima, pa da pricamo o problemu, a ne da se zamajavamo i zamenjujemo teze samo zato jer je tako lakse. Valjda su se neke pouke iz Poraza ipak izvukle...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:32 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Pa to i jeste moja zamerka. I Basara je velicina, ali se ti ne slazes sa njim, znaci nije zbog velicine.

Šta više, ne slažem se ja ni s tobom.

Moje je pravo da se slažem ili ne slažem. I Kokan ima pravo da se ne slaže sa glumcima.
Nije ovde o tome reč.


predatortz predatortz 11:35 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

I Kokan ima pravo da se ne slaže sa glumcima.
Nije ovde o tome reč.


Dvadeset pet, od trideset i tri, mojih saradnika kaže da sam loš menadžer.
Možda sam ja najbolji menadžer na svetu, ali tu ekipu očigledno ne mogu da vodim.
O tome je reč.
Colin_bgd Colin_bgd 11:44 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Šta više, ne slažem se ja ni s tobom.

Ali nisi siguran oko cega, n'est-ce pas?

Moje je pravo da se slažem ili ne slažem. I Kokan ima pravo da se ne slaže sa glumcima.
Nije ovde o tome reč.

A vidis, ja se ovde sa tobom slazem, tj. slazem se da ne razgovaramo o istoj stvari. Pri tome, ja komentarisem ono sto si napisao (a ja procitao sa vrlo moguce pogresnom interpretacijom), a ti se ljutis (malkice, priznaj) sto ja (djavo ce ga znati zasto) nit-pickiram tvoj tekst, kao da nemam preca posla...
Colin_bgd Colin_bgd 11:46 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Dvadeset pet, od trideset i tri, mojih saradnika kaže da sam loš menadžer.

Sto volimo pobunu i revoluciju, cudo jedno, ali sto bi rekao Djuza ne u svojoj kuci...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:49 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

a ti se ljutis (malkice, priznaj)

Priznajem. Malkice.
predatortz predatortz 11:59 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Colin_bgd
Dvadeset pet, od trideset i tri, mojih saradnika kaže da sam loš menadžer.

Sto volimo pobunu i revoluciju, cudo jedno, ali sto bi rekao Djuza ne u svojoj kuci...


Prvo izvinjenje:

Greškom kliknuh na obavesti moderatora

Drugo, odgovor:

Ma ja sam ti za kontrarevoluciju
Colin_bgd Colin_bgd 12:01 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Greškom kliknuh na obavesti moderatora

Sve je to podsvest, nista nije greskom...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:09 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

A na konto toga da li glumci jesu ili nisu pozorište, zanimljiva je i teza, izneta negde u gornjem delu komentara, da su i glumci koji nisu za smenu upravnika - pozorište.

Ja mislim i da je i scenarista pozorište. I da je kompozitor pozorište. I da je inspicijent - pozorište. I da je šminker - pozorište. I da su glumci koji se protive smeni - pozorište.


Slozismo se oko ovog poslednjeg. Gore je neko naveo da mnogi ne-glumci nisu podrzali peticiju. Znaci, tvoja podrska nije podrska glumcima koji su pozoriste - tj. sustina Ateljea 212 - nego jednom delu osobolja.

Da zakljucim citatom Colin_bgd-a: "Znaci, daj da nazivamo stvari pravim imenima, pa da pricamo o problemu, a ne da se zamajavamo i zamenjujemo teze samo zato jer je tako lakse. Valjda su se neke pouke iz Poraza ipak izvukle."
predatortz predatortz 12:28 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Colin_bgd
Greškom kliknuh na obavesti moderatora

Sve je to podsvest, nista nije greskom...


Štošta sam u životu radio, ali drukara nikad nisam bio
dragan7557 dragan7557 18:33 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Colin-bgd:
Basara je velicina,



cerski

p.s. i veruj mi ja sam zadnji ko odobrava gosn Krstiću.

Čak nisam ni familijarno na Krle sa njim. Ali Basara veličina, e to ne mogu da prožderem.
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:40 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Nebojsa Krstic
Colin_bgd: Btw, glumci nisu pozoriste... Drama je pozoriste...

Moguće je da ima i scenografa koji misle da je scena - pozorište. Svako ima svoju perspektivu.
...
Ja mislim i da je i scenarista pozorište. I da je kompozitor pozorište. I da je inspicijent - pozorište. I da je šminker - pozorište....

"Najveći trenuci pozorišne aktivnosti događaju se kada se nijedan od sastavnih elemenata: drama, glumci, reditelji, scenski efekti, zgrada... ne nadmeću oko prvenstva, ili kada su naterali jedni druge u ravnotežu." Ronald Harvud, u svojoj Istoriji pozorišta

A o tome kako "pozorište nije glumac", koji dakle od cele vojske koja doprinosi savršenstvu pozorišta - jedini izlazi na scenu, pred publiku - suvišno je govoriti. I ne radi se tu o perspektivi. To je tako od kada je prvi glumac iskoračio ispred hora i obratio se publici. Ili od kada je Eshil uveo drugog glumca. Ili Sofokle trećeg. Od tada do danas - pozorišna magija se dešava između glumca i gledaoca.

I samo neko ko ne zna ništa o pozorištu i njegovoj istoriji može na pogrešan način da tumači reči "pozorište jeste glumac". O tome su govorili i pisali mnogi, unazad jedno 2.500 godina. Pozorište može da postoji bez svega, samo ne bez glumaca i publike. Što ne znači da je ostalo manje važno za pozorišne izuzetne trenutke. Uz ravnotežu, o kojoj govori Harvud.
Domazet Domazet 18:40 15.06.2012

Hebo te bog...

Colin_bgd
[b/]... Drama je pozoriste...[/b]

...ovaj Colin ko matori Jorge iz Imena ruze. Samo drama, nista komedija...
docsumann docsumann 19:51 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Bili Piton

E sad ga i ti palamudiš. bez glumaca drame su mrtvo slovo na papiru


heh, ova vaša diskusija me navela na ideju o eksperimentalnj pozorišnoj predstavi bez glumaca.

na sceni bi se pomoću svjetla, scenografije i zvukova stvarala atmosfera kao da se nalazite u sobi pored koje se odvija radnja.
čuli bi se (nasnimljeni) razgovori, svađe, plakanje, lupa vratima, škripanje parketa, koraci na stepeništu, pucnji, sirene ...
takođe, projektovanjem sjenki i kontura na zidovima, bi se dodatno sugerisala radnja i akcija ...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:18 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Pozorište može da postoji bez svega, samo ne bez glumaca i publike.

Tjah, zaboravio sam publiku, da.
antioksidant antioksidant 20:23 15.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Tjah, zaboravio sam publiku, da.

a frljić i svetlo upalio da se publika bolje vidi
rage rage 16:59 16.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Kokani su, rekao bih, manje bitni i za predstavu i za pozorišnu umetnost.


Kad objave program BITEF-a i spisak predstava koje će biti izvedene, o kome se raspituješ o Glumcima ili Kokanima?

rage rage 17:01 16.06.2012

Re: Medju javom i med snom

Nebojsa Krstic
Pozorište može da postoji bez svega, samo ne bez glumaca i publike.

Tjah, zaboravio sam publiku, da.


Tjah, čist populizam.
Goran Vučković Goran Vučković 18:00 16.06.2012

Re: Medju javom i med snom


Kad objave program BITEF-a i spisak predstava koje će biti izvedene, o kome se raspituješ o Glumcima ili Kokanima?

To nije taj Kokan. Ovaj Kokan je neuspešni rukovodilac koji svoj tim disciplinuje blaćenjem preko medija.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:45 16.06.2012

Re: Medju javom i med snom

heh, ova vaša diskusija me navela na ideju o eksperimentalnj pozorišnoj predstavi bez glumaca


zato ja obozavam Heinera Gebbelsa! Gledaj "Štifterove stvari":))





Goran Vučković Goran Vučković 09:31 15.06.2012

Verovatno nema toliko starih ovde...

... ali pitam se, davne 1956, kada je Atelje 212 postavljao "Čekajući Godoa", da li je to radio upravnik protiv glumaca, ili glumci protiv upravnika, ili upravnik zajedno sa glumcima?

Rukovodioci se ne postavljaju da komanduju inteligentnim ljudima. Rukovodioci se postavljaju da ih motivišu i inspirišu, da izglađuju eventualne nesporazume između sujetnih bića i osnažuju tkivo tima ( nekad bi se reklo "kolektiva" ). Onog trenutka kada od rukovodioca ostane samo upravnik, "magija" nestaje.

Rukovodilac kome uspe ovo što je Mladenoviću uspelo (25 od 33 člana tima progutaju blam i iznesu prljav veš u javnost), da je profesionalac (a ne nekakav, tamo, režiser), momentalno bi spakovao kofere i na prstima otišao iz priče. Ovo posebno u trupi kao što je atelje 212 - mestu na kom, da parafraziram čika Jovu Zmaja, grobovi svetle.
Bili Piton Bili Piton 10:59 15.06.2012

Re: Verovatno nema toliko starih ovde...

Goran Vučković


Rukovodilac kome uspe ovo što je Mladenoviću uspelo (25 od 33 člana tima progutaju blam i iznesu prljav veš u javnost), da je profesionalac (a ne nekakav, tamo, režiser), momentalno bi spakovao kofere i na prstima otišao iz priče.


Kako je krenulo, na prstiće će njih 25, methinks. pre nego obratno.




predatortz predatortz 11:04 15.06.2012

Re: Verovatno nema toliko starih ovde...

Bili Piton
Goran Vučković


Rukovodilac kome uspe ovo što je Mladenoviću uspelo (25 od 33 člana tima progutaju blam i iznesu prljav veš u javnost), da je profesionalac (a ne nekakav, tamo, režiser), momentalno bi spakovao kofere i na prstima otišao iz priče.


Kako je krenulo, na prstiće će njih 25, methinks. pre nego obratno.






Ne znam puno o Kokanu, ali čim njega Basara brani nema tu čoveka...
Goran Vučković Goran Vučković 11:07 15.06.2012

Re: Verovatno nema toliko starih ovde...

Kako je krenulo, na prstiće će njih 25, methinks. pre nego obratno.

A veliki upravnik će napraviti lepši i stariji Atelje 212
dragan7557 dragan7557 18:41 15.06.2012

Re: Verovatno nema toliko starih ovde...


Rukovodioci se ne postavljaju da komanduju inteligentnim ljudima.

Dakle Vučko prevazilaziš sam sebe!?!?

Osim što rukovođenje i komandovanje nemaju nikakve veze jedno sa drugim.

Znači 99,99% čovečanstva nije inteligentno? Majstore Vučko, pa jel moguće da je tolko imbecilčina na ovom svetu?
Rukovodioci se postavljaju da ih motivišu i inspirišu, da izglađuju eventualne nesporazume između sujetnih bića

Sujeta i inteligencija ujedinjene?

Pa bre ni loader u svojoj najgoroj MZ kampanji ne bi ovo izjavio. Ostajem napismeno nem!

cerski
Domazet Domazet 18:59 15.06.2012

Jok mofre...

dragan7557

Rukovodioci se ne postavljaju da komanduju inteligentnim ljudima.

Dakle Vučko prevazilaziš sam sebe!?!?

Osim što rukovođenje i komandovanje nemaju nikakve veze jedno sa drugim.

Znači 99,99% čovečanstva nije inteligentno? Majstore Vučko, pa jel moguće da je tolko imbecilčina na ovom svetu?
Rukovodioci se postavljaju da ih motivišu i inspirišu, da izglađuju eventualne nesporazume između sujetnih bića

Sujeta i inteligencija ujedinjene?

Pa bre ni loader u svojoj najgoroj MZ kampanji ne bi ovo izjavio. Ostajem napismeno nem!

cerski

...nego Vucko, rekao bih, radi za kompaniju koja proizvodi maglu koja tebi omogucuje da nesmetano nudish autodidaktichke magle.

Medjutim nisam hteo o tome. Nego da ti dam jedan savet. Bolje bi ti bilo da se manesh ekonomskih knjiga od pre tridesetak godina. I da nadjesh negde shta o ovome sto pise Vuchko ima da kazhe ima da kazhe recimo Booth School of Business. Danas a ne pre trridesetak godina. Da zli jezici ne krenu da prichaju kako te je dibidus pregazilo vreme.
Goran Vučković Goran Vučković 19:33 15.06.2012

Re: Verovatno nema toliko starih ovde...

Sujeta i inteligencija ujedinjene?

Potpuno neverovatno, zar ne?
vladaxy vladaxy 11:20 15.06.2012

Odgovor

Novosti
Inače, tokom mandata stigla su mi samo dva predloga iz ansambla: jedan je bio predlog Erola Kadića da režira „Plavog anđela“, za koji je dobio odrešene ruke, ali je sam odustao iz ekonomskih razloga, a drugi od Mime Karadžića da sa Isidorom Minić radi predstavu „Prah“, u režiji Veljka Mićunovića - što će se i realizovati.
U tim uslovima ne možemo da funkcionišemo ako se neki zaposleni ponašaju kao slobodni umetnici, pritom primajući redovno platu
- Na ovom istom mestu jedna koleginica je nedoličnim ispadom uvredila našeg generalnog pokrovitelja, pa smo zbog toga snosili „gubitak“ od šest miliona i šesto hiljada dinara.
Vodimo računa i da ansambl bude što uposleniji, a možda je i to deo „problema“: osim četvoro glumaca, svi članovi ansambla imaju drastično povećanje broja odigranih predstava tokom meseca. Naravno, za to dobijaju veću i platu i varijabilu.
wukadin wukadin 11:42 15.06.2012

Najjače od Basare

Ne mogu sad da ulazim u ovu aferu, da li glumci treba da rade, i ko uopšte radi u ovoj zemlji. "Drug Tito radi... on radi"... pisalo je u jednoj školskoj čitanki...
Nego sam se setio najjače Basarine fore ikada kaže.
Svetislav Basara: Karleušin udarac u jaja mladoturske čaršije
Inače to ja po sećanju, rekao mi kolega, ali u njegovoj verziji je još jače "mladoturska boranija"... e, za takvu vickastost treba već maligani da rade. A ovo za glumce, šta ga znam...
dragan7557 dragan7557 18:46 15.06.2012

Re: Najjače od Basare

wukadin 12:42 15.06.2012
Najjače od Basare
Ne mogu sad da ulazim u ovu aferu, da li glumci treba da rade, i ko uopšte radi u ovoj zemlji. "Drug Tito radi... on radi"... pisalo je u jednoj školskoj čitanki...

Dakle Džordž znao sam ja da ti tvoje monumentalnao znaje crpiš iz posebnih izvora.

I nisi ko onaj loader pa izvore držiš u tajnosti.

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:53 15.06.2012

Da otvorimo glasanje?

.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:54 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Gospon Kokan ide.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:54 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Gospon Kokan ostaje.
Dr M Dr M 11:56 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Gospon Kokan ide.


Ako bude pametan.
Dr M Dr M 11:57 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Gospon Kokan ostaje


Ako se drugačije ne naredi, iz viših državnopartijskih interesa
angie01 angie01 12:02 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Dr M
Gospon Kokan ostajeAko se drugačije ne naredi, iz viših državnopartijskih interesa



evo, desilo se- prvi put se ne slazem s vama, dear dr m!
Bili Piton Bili Piton 12:05 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

angie01
Dr M
Gospon Kokan ostajeAko se drugačije ne naredi, iz viših državnopartijskih interesa



evo, desilo se- prvi put se ne slazem s vama, dear dr m!


Sve je to zbog gorice
freehand freehand 12:08 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Bili Piton
angie01
Dr M
Gospon Kokan ostajeAko se drugačije ne naredi, iz viših državnopartijskih interesa



evo, desilo se- prvi put se ne slazem s vama, dear dr m!


Sve je to zbog gorice

Ne bi trebalo zaboraviti ni da je Mira Karanović primila "Žanku"...
Sve se to negde piše i taloži!
Dr M Dr M 12:10 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

angie01
Dr M
Gospon Kokan ostajeAko se drugačije ne naredi, iz viših državnopartijskih interesa



evo, desilo se- prvi put se ne slazem s vama, dear dr m!


Uh, jednom se ne složimo i odmah smo na vi..

Ja ne znam pozadinu svega ovog pa onda moram da merim po sebi; nikad ne bih ostao u sredini koja me ne prihvata, osim ako je u pitanju viši društveni cilj.

A i dan mi za zezanje.
Eto.
angie01 angie01 12:18 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

visi drustveni cilj u ovom slucaju je-ne talasaj, ne otkopavaj temelje nase uljuljkanosti, na koju smo navikli!


dan za zezanje- podrzavam!
angie01 angie01 12:19 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Bili Piton

angie01

Dr MGospon Kokan ostajeAko se drugačije ne naredi, iz viših državnopartijskih interesaevo, desilo se- prvi put se ne slazem s vama, dear dr m!Sve je to zbog gorice


Bili- ti znas da si mi drag, pa u to ime- sve predstave sa goricom cu ti prepustiti da gledas umesto mene!
angie01 angie01 12:20 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

kakve veze ima mirina zanka?

sto se mene tice-super sto je primila!
Dr M Dr M 12:24 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

visi drustveni cilj u ovom slucaju je-ne talasaj, ne otkopavaj temelje nase uljuljkanosti, na koju smo navikli!


Verujem, ali mene više interesuje ko u pozorištu lutaka vuče konce.

Imaš hint?
freehand freehand 12:26 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Dr M
visi drustveni cilj u ovom slucaju je-ne talasaj, ne otkopavaj temelje nase uljuljkanosti, na koju smo navikli!


Verujem, ali mene više interesuje ko u pozorištu lutaka vuče konce.

Imaš hint?

Ličo Đeli?
Dr M Dr M 12:29 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

Ličo Đeli?


Liči, liči..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:38 15.06.2012

Re: Da otvorimo glasanje?

dobrosavljevic_m
.

a gde je opcija za bele listiće?


mikimedic mikimedic 12:59 15.06.2012

ja sam za smenu kokana mladenovica

ili smena ili brijanje brkova.
Domazet Domazet 18:51 15.06.2012

Meni uopshte nije jasno...

...otkuda ovolika rasprava Upravniq pro and contra. Krle je lepo dokazao da su Basara i Upravniq u krivu:

A i ovo: glumačku peticiju za smenu upravnika podržao je i UO Ateljea. Po Basarinoj logici i oni su grupa lenjivaca iz bifea. Već sad svi navedeni čine preveliku gužvu u onako malom bifeu, pa mi ta bife-teorija postaje sve sumnjivija.

sve koristeci zakone Fizike. Svi znaju da ne mogu dva tela istovremeno u isti prostor.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:16 15.06.2012

Re: Meni uopshte nije jasno...

sve koristeci zakone Fizike. Svi znaju da ne mogu dva tela istovremeno u isti prostor.

Šta dva!? 32 najmanje.
Lionsgate Lionsgate 20:33 15.06.2012

Re: Meni uopshte nije jasno...

Šta dva!? 32 najmanje.


Chika Domazet je, pretpostavljam, mislio na sledecu situaciju: Gorica u telu glumice, pa u telu clana UO... tesko da takva dva tela mogu biti u istom prostoru.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:33 15.06.2012

Prioriteti

Ne znam koliko je Basara u pravu ili nije. Ne znam ni zashto misli da mora na ovo i ovako da reaguje.
Mada, kao i mnogi drugi kako vreme prolazi, Basara sve redje propushta prilike da razochara. I tu nije narochito ekskluzivan.

Kad smo vec kod toga, i kako se 'savetnik' javio - mene zanima neshto 'off-topic' - i u vezi sa izborom nove Vlade RS.

Naime, ko i kako savetuje (ako) Borisa Tadica u post-zbornom vremenu, i specifically u oblasti aktivnosti izbora nove Vlade RS?

Ukratko i 'very bluntly' - B.Tadic je rekao 'Ne!', pa je onda rekao 'Da!', pa je nekoliko puta rekao 'sace, samo shto nije!', a sada se nazire 'neko drugi ce'.

So, pitanje je: da li B.Tadic (i njegov savetnichki tim) znaju sta rade?
Mislim da to pitanje ima veci prioritet od pitanja o Kokanu, Basari i revoltiranim umetnicima.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:13 15.06.2012

Re: Prioriteti

I evo, opet nisam u pravu :)))))

Vlada Srbije je formirana. Zlobnik bi rekao da je DS, zarad svog opstanka, pristala da zameni Republiku Srpsku za parche parka kod zeleznichke stanice.

Oh well, you guys are just too much.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:31 15.06.2012

Re: Prioriteti

Zlobnik bi rekao da je DS, zarad svog opstanka, pristala da zameni Republiku Srpsku za parche parka kod zeleznichke stanice.

To jedino ako je zlobnik pride i budala.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:46 15.06.2012

Re: Prioriteti

Mozda reagujesh suvishe brzo i emotivno - ali ukoliko prochitash sa malo distance, verovatno ti nece promaci humor u ovome.

Rekoh gore da je vreme nezgodan faktor - svashta choveku (od choveka) napravi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:54 15.06.2012

Re: Prioriteti

Mozda reagujesh suvishe brzo i emotivno - ali ukoliko prochitash sa malo distance, verovatno ti nece promaci humor u ovome.

Promakao mi je, priznajem. Izvinjavam se. Možda zato što su zlobmik i budala dva tela koja isuviše često dele isti prostor.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:16 15.06.2012

Re: Prioriteti

Nebojsa Krstic
Mozda reagujesh suvishe brzo i emotivno - ali ukoliko prochitash sa malo distance, verovatno ti nece promaci humor u ovome.Promakao mi je, priznajem. Izvinjavam se. Možda zato što su zlobmik i budala dva tela koja isuviše često dele isti prostor.


Ma nema problema.

I sta ce biti? SNS+SPS?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:21 15.06.2012

Re: Prioriteti

I sta ce biti? SNS+SPS?

Ne znam. To moraš da pitaš Vesnu Pešić.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:36 15.06.2012

Re: Prioriteti

Nebojsa Krstic
I sta ce biti? SNS+SPS?Ne znam. To moraš da pitaš Vesnu Pešić.


Ne znam da li je ovo duhovito ili zajedljivo... Glasam za duhovito.

Komichno, sigurno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:05 15.06.2012

Re: Prioriteti

Komichno, sigurno.

...tragikomično, u stvari.
tsunade tsunade 08:29 16.06.2012

Re: Prioriteti

I sta ce biti? SNS+SPS?


pazi kad sam prvi put, poput EU a Nemačke naročito, ovoga puta mrtva ladna. gledam stvari kao da sam u pozorištu. svejedno je meni, svejedno je briselu, svejedno je strazburu, berlinu. svejedno je ketrin ešton s kim će da se slika i kome će da preda spisak zahteva koji se u ovoj fazi odnose na kosovo.

e sad, meni je od Republike Srpske zanimljivije to što se odustalo od štednje, reforme se ni ne spominju, fokus je gde će premijer da boravi (užička, SIV) i te stvari, a kokan nam se potura kao šareni balončić, da raja zija u nebo i divi se duginim bojama.

u svakom slučaju ova vlada se pravi zato što boris tadić nema šta drugo da radi.

ako je neko drugi umesto borisa tadića napravi, DS ima dobre šanse da preživi.

Ne znam. To moraš da pitaš Vesnu Pešić.


ko je ikad mogao da pomisli da je vesna tako moćna, moćnija od borisa. jel da zanimljivo?
freehand freehand 08:34 16.06.2012

Re: Prioriteti

kad sam prvi put, poput EU a Nemačke naročito, ovoga puta mrtva ladna. gledam stvari kao da sam u pozorištu. svejedno je meni, svejedno je briselu, svejedno je strazburu, berlinu. svejedno je ketrin ešton

Znači, svi bitni faktori su mrtvi ladni! I svima je svejedno.
tsunade tsunade 08:36 16.06.2012

Re: Prioriteti

Znači, svi bitni faktori su mrtvi ladni! I svima je svejedno


baš tako i tim redoslednom po bitnosti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana