Ljubav

beograd, 05.10. 2011, sedam godina posle

AlexDunja RSS / 05.10.2011. u 18:52

samo da javim:
moji momci  su živi i zdravi, veseli...

rade, uče, igraju
misle o nekim devojkama.

 

a još uvek ne znamo šta se dogodilo u topčideru i leskovcu.

 

Činjenice da se u slučaju Topčider, kao i u slučaju Leskovac,  radi o ubistvima vojnika na odsluženju redovnog vojnog roka i da su vojni istražni organi slagali u svom izveštaju šta je dovelo do njihovih smrti, bi u uređenijim i humanijim demokratskim društvima bile dovoljne da  teret  rasvetljavanja svih okolnosti i procesuiranja onih koji su lagali o prirodi smrti padne na državne organe. Umesto da im bude partner i glavni oslonac, država Srbija  je porodicama  i pravnim zastupnicima glavni  neprijatelj u tim nastojanjima. Isto je i u slučaju RTS. Šta bi, uostalom, bilo i sa utvrđivanjem odgovornosti ostalih upletenih u  ubistvo premjera Zorana Đinđića da porodica nije angažovala advokata i presavila tabak?

 

Simptomatičana je, sada već sedmogodišnja,  monotonija i površnost  medijskog izveštavanja o ubistivima gardista Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića.   Imajući u  vidu da je većina glavnih medija u Srbiji, na ovaj ili onaj način, pod kontrolom ljudi i stranka iz republičke i beogrdske  vlade ili kabineta Borisa Tadića smatramo da nje u pitanju nedostatak ljudi i resursa već nameran trend. Slučaj  Topčider se uglavnom spominje, samo kad se mora, o  godišnjice ili kad  se  desi nešto  što može imati uticaja na rasvetljavanje okolnosti. Ove godine  je to bilo hapšenje  Ratka  Mladića, a prethodnih  objavljivanje nalaza niza  veštaka koji su, svi redom,  opovrgli prvobitni nalaz vojnih istražnih organa da se radi  ubistvu i samoubistvu. Novinari  skoro nikad energičnije  i pripremljenije ne pritiskaju nadležne državne organe da odgovore kako je  moguće da se sedam godina ne kazni niko ko je sastavio i potpisao opovrgnute nalaze vojnih istražnih organa, ako je već tako komplikovano  utvrditi ko je vojnike ubio u zatvorenom i valjda kontrolisanom vojnom objektu.  Zašto novinari dopuštaju da im ministar odbrane Dragan Šutanovac, koji je vrlo često u medijima, na  sve ređa  pitanja o ubistvima gardista odgovara da ne kometriše aktivna suđenja?

Zimus je ministar Šutanovac u raspravi sa poslanikom DSS, u nedostatku argumenata na neku drugu temu, sa skupštinske govrnice pripretio: “Nemojte da ja vama otvorim afere Topčider i Leskovac,  koje su se desile za vreme vaše vlasti.“  Ministar Šutanovac, inače, kad je koncentrisaniji ili manje provociran,  negira postojanje afere Leskovac.  Jedan od bitnih aktera te afere, nerazjašnjene nasilne smrti tri vojnika na redovnom vojnom roku u kasarnama u Leskovcu  2004-2005,  je  sa mesta zamenika načelnika Generalštaba VS zimus penzionisani  Mladen Ćirković. On je posle penzionisanja prema našim saznanjima,  postavljen za savetnika ministra Šutanovca.

 

Pre samo par nedelja poslanik SRS Zoran Krasić je, takođe u  skupštinskoj raspravi, izjavio  da se, parafraziramo,  sve nerazjašnjene afere mogu, da ima volje,  rešiti u kabnetu predsednika Tadića.  Eksplicitno je naveo slučaj Topčider upitavši zašto nisu  ispitati određeni ljudi i naveo njihova imena.   Nažalost, ni na jednu ni na drugu izjavu, datu usred Skupštine,   novinari i drugi akteri javnog života, ali  ni državni organi, nisu reagovali.  CEAS se obratio zvaničnim zahtevom da dobije transkript sednice sa Krasićevom izjavom. Onaj sa Šutanovčevom izjavom smo objavili. I ništa.

 

ovo što je u italiku su delovi saopštenja koje je dao CEAS
nevladina organizacija  na čijem je čelu jelena milić
i koja jedina, ali jedina pomaaže nesrećnim roditeljima

i podseća  na peti oktobar o kome se radi. zapravo.



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 19:12 05.10.2011

Pogrešan pristup

Veliki problem je što svi na taj događaj gledaju kao aferu.
Afera je , da prostite, kad vas uhvate da krešete tuđu ženu.
Ovo o čemu pišemo, po svemu sudeći, je ozbiljno krivično delo.
Delo na kom se pokazuje da naše društvo nema ono što se zove građanska inicijativa.
To što se neki CEAS sporadično oglasi, to je manje više smešno. Jer 95% populacije nema pojma šta je to CEAS. A nas 5%, koji kao znamo, nemamo pojma šta je delokrug te organizacije i čemu-kome to služi.
Jedina ispravna građanska akcija bi bila peticija za smenu nadležnog tužioca. Zbog nečinjenja.
Nasledniku dati šest meseci, pa ako ni in ništa ne uradi, onda ponoviti inicijativu. Dok ne shvate da nismo marva!
AlexDunja AlexDunja 19:14 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup


Veliki problem je što svi na taj događaj gledaju kao aferu.

izvini, nas nekoliko na taj događaj ne geledamo tako.
šta si ti uradio?
antioksidant antioksidant 19:14 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Delo na kom se pokazuje da naše društvo nema ono što se zove građanska inicijativa

nije nedostatak gradjanske inicijative uzrok sto je ovaj zlocin posle 7 godina neresen.
AlexDunja AlexDunja 19:15 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

nije nedostatak gradjanske inicijative uzrok sto je ovaj zlocin posle 7 godina neresen.

nije, nažalost,
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:16 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Jedina ispravna građanska akcija bi bila peticija za smenu nadležnog tužioca. Zbog nečinjenja.
Nasledniku dati šest meseci, pa ako ni in ništa ne uradi, onda ponoviti inicijativu. Dok ne shvate da nismo marva!

AlexDunja AlexDunja 19:17 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Jedina ispravna građanska akcija bi bila peticija za smenu nadležnog tužioca. Zbog nečinjenja.
Nasledniku dati šest meseci, pa ako ni in ništa ne uradi, onda ponoviti inicijativu. Dok ne shvate da nismo marva!


pa gde ste?
predatortz predatortz 19:19 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

AlexDunja

Veliki problem je što svi na taj događaj gledaju kao aferu.

izvini, nas nekoliko na taj događaj ne geledamo tako.
šta si ti uradio?


Ako se računa, sledeće:

U krugu ljudi u kom se krećem dosta se uvažava institucija vojske. Dosta njih je bilo spremno da proguta svako sranje od objašnjenja, ako je ono umotano u smb oblandu.
Moj stav , da se radi o zločinu a ne samoubistvu, da je skrivanje istine svinjarija, prihvatilo je nekoliko ljudi iz tog kruga.
Nije mnogo, znam.
predatortz predatortz 19:21 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

antioksidant
Delo na kom se pokazuje da naše društvo nema ono što se zove građanska inicijativa

nije nedostatak gradjanske inicijative uzrok sto je ovaj zlocin posle 7 godina neresen.


I jeste i nije. Nema pritiska, nema razloga da oni koji znaju istinu bilo šta učine. Gledano iz njihove perspektive, naravno.
Sve dok oh pritišće nekakav CEAS, mirni su i mogu da spavaju kao odojčad.
AlexDunja AlexDunja 19:22 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Nije mnogo,

ma kriju.
antioksidant antioksidant 19:24 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Nema pritiska, nema razloga da oni koji znaju istinu bilo šta učine.

nedostatak snage zrtve nije opravdanje za zlocin
predatortz predatortz 19:25 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

AlexDunja
Nije mnogo,

ma kriju.


?
AlexDunja AlexDunja 19:26 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Sve dok oh pritišće nekakav CEAS,

što ih ne pritisneš ti?
predatortz predatortz 19:29 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

AlexDunja
Sve dok oh pritišće nekakav CEAS,

što ih ne pritisneš ti?


Dođe ti na isto. Ja sam, ili vas nekoliko...
Pogledajmo iz drugog ugla. Da li CEAS svojim činjenjem nanosi više štete nego koristi? Jelena Milić nije osoba od nekog respekta u široj javnosti.
jesen92 jesen92 19:57 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

nije nedostatak gradjanske inicijative uzrok sto je ovaj zlocin posle 7 godina neresen.


nije, nažalost,
..nije bas da nije...i u nekim uredjenim drzavama se desavaju takve stvari ali kad neko (novinar, savesni policajac, advokat...bilo ko) provali da je javnosti plasirana neistina onda javno mnjenje stupa na scenu i pritiska...gledali smo to u milion filmova...Kod nas ne postoji javno mnjenje(u koje spadaju i gradjanske inicijative) i vlast komotno moze da radi sta joj je volja..Mene ovih dana izludjuju ove nesrece po gradilistima...i niko nista...neki ljudi rade na crno teske poslove i nezasticeni u svakom pogledu ginu na radnom mestu...svi smo zadovoljni sto nama nista ne fali danas a sta ce biti sutra ocigledno nas ne zanima...sebe ne izdvajam, svesna sam da nisam uradila nista a rado bih...
vishnja92 vishnja92 20:34 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

hajde da citiramo malo drugacije:

predatortz
AlexDunja

šta si ti uradio?


Ako se računa, sledeće:

Moj stav , da se radi o zločinu a ne samoubistvu, da je skrivanje istine svinjarija, prihvatilo je nekoliko ljudi iz tog kruga.
Nije mnogo, znam.


jeste mnogo. i on ne pravi gradjanske akcije, nego mikro-promene oko sebe, sto je daleko vise od svih blogovljevih blogova i proglasa. pitao je zasto oni koji prave gradjanske akcije ne usmere iste tamo gde treba.

iskreno, verujem da je stvar samo u kolicini ulozene energije.

edit - a i citiranje na blogu radi bas kako treba
predatortz predatortz 20:39 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Hvala Višnja.

Evo, ja se pitam što CEAS ne traži od Šutanovca da objasni šta znači to

“Nemojte da ja vama otvorim afere Topčider i Leskovac, koje su se desile za vreme vaše vlasti.“
AlexDunja AlexDunja 20:43 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Evo, ja se pitam što CEAS ne traži od Šutanovca da objasni šta znači to

koliko ja znam, samo ceas i traži to od šutanovca,
a on ćuti, i može da ćuti zhvaljujući svima sem ceasa
jesen92 jesen92 21:00 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

koliko ja znam, samo ceas i traži to od šutanovca,
a on ćuti, i može da ćuti zhvaljujući svima sem ceasa
..eto Alex, dolazimo na to da su nam neophodne gradjanske inicijative ..nije dovoljan ceas...njima svaka cast ...ocigledno da pritisak mora da bude jaci da bi se nesto uradilo..
AlexDunja AlexDunja 21:04 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

..ocigledno da pritisak mora da bude jaci da bi se nesto uradilo..

i meni je žao što samo cvilim
svakog petog oktobra...
u pravu si, pritisak treba da bude jači
jesen92 jesen92 21:05 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Jelena Milić nije osoba od nekog respekta u široj javnosti.

..zasto tako mislis? imas neki argument?
libkonz libkonz 22:05 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Jelena Milić nije osoba od nekog respekta u široj javnosti.

Ne znam za širu javnost, ali ovde na blogu je uživala ugled. Ima jasne stavove, govori ono što misli i dosledna je.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:41 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

libkonz
Jelena Milić nije osoba od nekog respekta u široj javnosti.

Ne znam za širu javnost, ali ovde na blogu je uživala ugled. Ima jasne stavove, govori ono što misli i dosledna je.


a blog b92 je jedno relevantno mesto?
daj bre covece...
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:53 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

Moj stav , da se radi o zločinu a ne samoubistvu, da je skrivanje istine svinjarija, prihvatilo je nekoliko ljudi iz tog kruga.

pravilan ti je stav po tom pitanju. Da je zločin jeste, da je svinjarija jeste, da je skrivanje istine o zločinu zločin, jeste, i nije mi jasno zašto država odn. ministarstvo odbrane nije do kraja isteralo na čistac šta se desilo prvo zbog gubitka dva mlada života, drugo zboog njihovih roditelja i treće, da skine sa sebe hipoteku. Teško bilo ko može ubediti bilo koga da se ne zna ili da se ne može saznati potpuna istina, a zagonetno je pitanje ko to neda državi da istinu utvrdi i objavi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:57 05.10.2011

Re: Pogrešan pristup

predatortz
Hvala Višnja.

Evo, ja se pitam što CEAS ne traži od Šutanovca da objasni šta znači to

“Nemojte da ja vama otvorim afere Topčider i Leskovac, koje su se desile za vreme vaše vlasti.“

da budemo korektni tražila je više puta, čak i na ovom blogu.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:12 06.10.2011

Re: Pogrešan pristup

šta si ti uradio?

Jel' mogu i drugi ili samo predatorz?
Evo sta ja NISAM uradio: nisam ni izgovorio ni napisao jednu jeidnu afirmativnu rac o bilo kome na postojecoj politickoj sceni. Da jesam, osecao bih se "sluzavo" i ne bih se usudio da prozivam bilo koga jer niko, apsolutno niko od njih nije uradio nista da se zlocin resi. To dizanje prasine svremena na vreme je ipak samo dizanje prasine. Oni su ti koji imaju mogucnost da svako jutro kada dodju u skupstinu ili koje im je vec radno mesto prvo sto kazu, da to bude - sta je uradjeno da se zlocin rasvetli? Evo vam ga ponovo zahtev koji ponavljam svaki dan, da se smene svi koji po tome nista ne rade-.
Ima takav? Prozivati samo jedne a hvaliti druge, malo je licemerno.
cassiopeia cassiopeia 19:19 05.10.2011

Nepojamno

Ne ide mu i glavu da ovolike godine neka budala svesno sprečava da se sazna istina o stradanju dvojice mladića.

Vidim na sajtu izjavu Vladimira Vukčevića.
A novinar još jednom podseća na činjenicu da je
Vojna istražna komisija zaključila je da je u pitanju ubistvo i samoubistvo, dok je državna komisija ocenila da je gardiste ubila treća osoba.


Zašto tužilaštvo ništa nije učinilo da se otkrije ko je ta treća osoba?


AlexDunja AlexDunja 19:24 05.10.2011

Re: Nepojamno

Ne ide mu i glavu da ovolike godine neka budala svesno sprečava da se sazna istina o stradanju dvojice mladića.

nije jedna budala.

imamo hidru koja ubija.

kad ne može drugde, ubija ovde.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:26 05.10.2011

Re: Nepojamno

Zašto tužilaštvo ništa nije učinilo da se otkrije ko je ta treća osoba?

Zato što je tužilaštvo udaljeno od građana. Nije ih briga. Ista plata.
Roditelji su zainteresovani, ova organizacija im pomaže, i to su svi.

Pitanje se i politički eksploatiše, ali bez rezultata.
AlexDunja AlexDunja 19:29 05.10.2011

Re: Nepojamno

Zato što je tužilaštvo udaljeno od građana. Nije ih briga. Ista plata

i ti misliš daa je to u redu?
zašto ti ne podigneš glas, kao ja sada,
na primer?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:39 05.10.2011

Re: Nepojamno

AlexDunja
Zato što je tužilaštvo udaljeno od građana. Nije ih briga. Ista plata

i ti misliš daa je to u redu?
zašto ti ne podigneš glas, kao ja sada,
na primer?

Ne mislim, naravno, da je u redu. Ali malo toga se može uraditi. Topdown organizacija.
Nema hidre, ta je dovoljna, samo tužilaštvo.
zoja444 zoja444 19:29 05.10.2011

pravi primer empatije i saosecanja

zapoceti tekst o nastradalim vojnicima sa:

samo da javim:
moji momci su živi i zdravi, veseli...

rade, uče, igraju
misle o nekim devojkama.



... sta reci?

ne bih sada bila na mestu njihovih roditelja koji ce mozda procitati ovaj tekst.

krajnji neukus, najblaze receno.

AlexDunja AlexDunja 19:32 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja


krajnji neukus, najblaze receno.

imala sam te u vidu:))
njihovi roditelji su prošli neviđenu torturu.

moju ironiju će shvatiti.
brini za nekog drugog,
predatortz predatortz 19:33 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

zoja444
zapoceti tekst o nastradalim vojnicima sa:

samo da javim:
moji momci su živi i zdravi, veseli...

rade, uče, igraju
misle o nekim devojkama.



... sta reci?

ne bih sada bila na mestu njihovih roditelja koji ce mozda procitati ovaj tekst.

krajnji neukus, najblaze receno.



Rekoh gore, da li CEAS i slični aktivisti nanose više štete nego koristi, kada krenu da eksploatišu ovu temu?
AlexDunja AlexDunja 19:35 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

Rekoh gore, da li CEAS i slični aktivisti nanose više štete nego koristi, kada krenu da eksploatišu ovu temu?

znali smo i ti ja, al tebi
baš lepo:)

pritom: ti ne kažeš zoji da greši dramatično,
nego uživaš.......odvratno,
zoja444 zoja444 19:36 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

moju ironiju će shvatiti


nije to ironija vec bezobrazluk. sa necijom smrcu se ne ironise. samo obrni situaciju na sec, stavi se u njihovu kozu, pa vidi sama sa sobom da li je to moguce.
predatortz predatortz 19:37 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

AlexDunja
Rekoh gore, da li CEAS i slični aktivisti nanose više štete nego koristi, kada krenu da eksploatišu ovu temu?

znali smo i ti ja, al tebi
baš lepo:)


ja tebe ništa ne razumem.
moraš biti jasnija, ipak sam ja bosanac
šta meni?
AlexDunja AlexDunja 19:40 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

nije to ironija vec bezobrazluk. sa necijom smrcu se ne ironise. samo obrni situaciju na sec, stavi se u njihovu kozu, pa vidi sama sa sobom da li je to moguce.

srce, da li si svesna,
da od njihove smrti imam noćne more da su moja deca u pitanju.

oni koji ironišu su na vlasti.
oni koji ne rade na otkrivanju ubica su loši momci.

polaako.
AlexDunja AlexDunja 19:48 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

ipak sam ja bosanac

a, to si snagom volje postigo da
ti glava otvrdne... bar ko bukva

radi se o tome da su momci stradali na pravdi boga.
nema opravdanja.
jedina organizacija koja zastupa roditelje je ceas.
možeš da ne voliš jelenu, ali ko još pita za njih?
da li si ti ikad pokrenuo pitane smrti tih momaka?
zoja444 zoja444 19:50 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

prvo, ne vidim uopste razlog za ovakvo obracanje:

srce


da li smo mi to u nekoj emotivnoj vezi za koju ja ne znam?

drugo:

da li si svesna,
da od njihove smrti imam noćne more da su moja deca u pitanju


svesna sam da ih nemas. jasno si prvo napisala: srecna sam sto su moja deca ziva i zdrava, igraju, misle o devojkama, ali, onda sa proredom ide italik, bez ijedne licne emocije kao uvodom i na kraju tvoje nedvosmisleno izjasnjavanje da ne bude zabune o kome se radi.

predatortz predatortz 19:59 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

AlexDunja
ipak sam ja bosanac

a, to si snagom volje postigo da
ti glava otvrdne... bar ko bukva

radi se o tome da su momci stradali na pravdi boga.
nema opravdanja.
jedina organizacija koja zastupa roditelje je ceas.
možeš da ne voliš jelenu, ali ko još pita za njih?
da li si ti ikad pokrenuo pitane smrti tih momaka?


Momci su ubijeni, to je odmah bilo jasno. Kada sam video socijalni status roditelja, bilo mi je jasno da od istine nema ništa... Bar ne u dogledno vreme. Pizdim na tu činjenicu! Još više pizdim na Gebelsovski pokušaj da se priča pokrije kako su pucali jedan na drugog. Od tad onog Tufegdžića ne mogu očima da vidim.

Nemam ja ništa protiv Jelene. Samo, organizacija na čijem je čelu deluje prilično neozbiljno. A neozbiljne organizacije ne bi trebalo da se bave ozbiljnim stvarima.
AlexDunja AlexDunja 20:00 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

svesna sam da ih nemas. jasno si prvo napisala: srecna sam sto su moja deca ziva i zdrava, igraju, misle o devojkama, ali, onda sa proredom ide italik, bez ijedne licne emocije kao uvodom i na kraju tvoje nedvosmisleno izjasnjavanje da ne bude zabune o kome se radi.

samo proćitaj moje blogove.

i , iskreno i bez toga,

volela bih da majke žive dece
bar petog oktobra pomisle koliko su srećne.

a žive ovde.
predatortz predatortz 20:01 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

volela bih da majke žive dece
bar petog oktobra pomisle koliko su srećne.

a žive ovde.


Misliš da je majkama u USA lakše kad stignu kovčezi iz ko zna koje vukojebine?
zoja444 zoja444 20:14 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

volela bih da majke žive dece
bar petog oktobra pomisle koliko su srećne.


ja bih volela da majke ove poginule dece bar petog oktobra ne budu jos nesrecnije.
AlexDunja AlexDunja 20:17 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

ja bih volela da majke ove poginule dece bar petog oktobra ne budu jos nesrecnije.


da ih zaboravimo?
zoja444 zoja444 20:33 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

da ih zaboravimo?


ne. samo sto ovakvim neadekvatnim uvodom samo povecavas bol tih roditelja.
AlexDunja AlexDunja 20:35 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

ne. samo sto ovakvim neadekvatnim uvodom samo povecavas bol tih roditelja.

pritom šutanovac to ne čini?

on, bre ni nema uvod.
AlexDunja AlexDunja 20:48 05.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

Misliš da je majkama u USA lakše kad stignu kovčezi iz ko zna koje vukojebine?

ne mislim.
ali, objasni vezu?

ovo su bili grdisti u mirnom dobu.
loader loader 00:51 06.10.2011

Re: pravi primer empatije i saosecanja

Sve su to
posledice
7, 8, 9 .... oktobra,
tj. "kontinuiteta" države i državnih interesa. U društvu koje je tako rado zadržalo stare navike (a stalno ljutito povikujući kako nikako ne dolazi to novo, obećano) nije ništa čudno što se stradanje nečije i sviju nas dece posmatra sa tolikom dozom ravnodušnosti.
Horor.

cassiopeia cassiopeia 19:46 05.10.2011

Zašto???

Zašto svaka ozbiljnija tema završi tako da se sve izvrne na lični plan i prepucavanje?

Jasno je meni da se Zoja, Dunja i Predator ne slažu ali mora li ovako u nedogled.

Ok je reći ja se sa tobom ne slažem ali bez ovih zagonetki i pitalica.

Izvinite ovako se skreće tema na periferne stvari.

Kakve veze ima čime se sve bavi CEAS, da li je Jelena Milić uvažavana od većine ili ne, da li AlexDunjino shvatanje ironije drastično odstupa od Zojinog...

Ne znam ni zašto sve ovo napisah kad me niko nije ni pitao
predatortz predatortz 19:52 05.10.2011

Re: Zašto???


Kakve veze ima čime se sve bavi CEAS, da li je Jelena Milić uvažavana od većine ili ne


Probaj da to sagledaš iz ovog ugla:

Ako se moje ime vezuje uz neku inicijativu, a ja nisam baš omiljen lik, kolika je šansa da ta inicijativa bude uspešna?
Drugo, ako sam ja većini antipatičan, mojim oponentima je lako da moje najčasnije namere pripišu čemu god hoće.
To ti je kao u biznisu. Ako nisi omiljen u nekoj firmi, nisi ostavio utisak, za tvoju firmu je bolje da tamo ide neko od kolega.
skener92 skener92 19:52 05.10.2011

Re: Zašto???

cassiopeia
Zašto svaka ozbiljnija tema završi tako da se sve izvrne na lični plan i prepucavanje?

Jasno je meni da se Zoja, Dunja i Predator ne slažu ali mora li ovako u nedogled.

Ok je reći ja se sa tobom ne slažem ali bez ovih zagonetki i pitalica.

Izvinite ovako se skreće tema na periferne stvari.

Kakve veze ima čime se sve bavi CEAS, da li je Jelena Milić uvažavana od većine ili ne, da li AlexDunjino shvatanje ironije drastično odstupa od Zojinog...

Ne znam ni zašto sve ovo napisah kad me niko nije ni pitao

AlexDunja AlexDunja 20:03 05.10.2011

Re: Zašto???

Ako se moje ime vezuje uz neku inicijativu, a ja nisam baš omiljen lik,

ej, bre,
ubijeni su vojnici, nedužni.

nije inicijativa, nebitno ime,
daj bilo ko da kaže.

e, ubijali su nam decu, daj da
to nekao privedemo pravdi.
AlexDunja AlexDunja 20:06 05.10.2011

Re: Zašto???

Ne znam ni zašto sve ovo napisah kad me niko nije ni pitao

tebi
predatortz predatortz 20:06 05.10.2011

Re: Zašto???

nije inicijativa, nebitno ime,
daj bilo ko da kaže.

e, ubijali su nam decu, daj da
to nekao privedemo pravdi.


misliš

Jedina ispravna građanska akcija bi bila peticija za smenu nadležnog tužioca. Zbog nečinjenja.
Nasledniku dati šest meseci, pa ako ni in ništa ne uradi, onda ponoviti inicijativu. Dok ne shvate da nismo marva!
cassiopeia cassiopeia 20:22 05.10.2011

Re: Zašto???

predatortz

Kakve veze ima čime se sve bavi CEAS, da li je Jelena Milić uvažavana od većine ili ne


Probaj da to sagledaš iz ovog ugla:

Ako se moje ime vezuje uz neku inicijativu, a ja nisam baš omiljen lik, kolika je šansa da ta inicijativa bude uspešna?
Drugo, ako sam ja većini antipatičan, mojim oponentima je lako da moje najčasnije namere pripišu čemu god hoće.
To ti je kao u biznisu. Ako nisi omiljen u nekoj firmi, nisi ostavio utisak, za tvoju firmu je bolje da tamo ide neko od kolega.


Ne kažem da se meni ne dešava da na osnovu jedne informacije ne donesem sud o nečemu i diskvalifikujem nekoga ili nešto ali se stvarno trudim da sagledam širu sliku. Ja stvarno cenim napor koji bilo ko ulaže da se nešto uradi, razreši, privede kraju.

Porediti to sa biznisom mi nekako ne ide. I nisam primetila da se Jelena eksponira na bilo koji način koji bi ugrozio njeno angažovanje u rešavanju ovog slučaja.
cassiopeia cassiopeia 20:37 05.10.2011

Re: Zašto???

AlexDunja


vishnja92 vishnja92 21:02 05.10.2011

Re: Zašto???

Porediti to sa biznisom mi nekako ne ide.


ne spinuj.
niko ne prica o biznisu nego o ideji o uspehu.
ti kao promoter kojecega bi trebalo da umes da procitas, i verujem da umes.

postoje otprilike 3 koraka:
procesurias situaciju, tj snimis gde si
smislis strategiju i taktiku
uradis

i gde je on pogresio? sto je rekao ovo -
To ti je kao u biznisu. Ako nisi omiljen u nekoj firmi, nisi ostavio utisak, za tvoju firmu je bolje da tamo ide neko od kolega.

?
pa da, jer to povlaci odgovornost, he he :))
predatortz predatortz 21:06 05.10.2011

Re: Zašto???


i gde je on pogresio?


Ne vredi. Izgleda je postignut konsenzus da sam ja protiv toga da slučaj bude rešen, jer sam izrazio sumnju da će CEAS išta isterati na videlo.
freehand freehand 21:12 05.10.2011

Re: Zašto???

predatortz

i gde je on pogresio?


Ne vredi. Izgleda je postignut konsenzus da sam ja protiv toga da slučaj bude rešen, jer sam izrazio sumnju da će CEAS išta isterati na videlo.

Izvinjavam se na mešanju, ali, koliko razumem - CEAS jedini išta pokušava i drži koliko-toliko atmosferu mlakom. O Jeleni Milić nemam nikakvo mišljenje, kao ni o toj organizaciji. Sem da mislim da im treba odati svako priznanje na trudu.
Ali čemu iscrpljivanje u raspravi o njima? Jedan Predsednik republike, dva predsednika Vlade, bar trideset ministara, dva načelnika Generalštaba, dva šefa KOS-a, dva šefa UDBE, onoliki generali, tužioci, policajci, sudije... I vi se nadjebavate o CEAS-u i Milićki?!

Edit:
Ne vredi. Izgleda je postignut konsenzus da sam ja protiv toga da slučaj bude rešen, jer sam izrazio sumnju da će CEAS išta isterati na videlo.

Predatore, nije posao NVO da išta istera na videlo., To je posao tužioca, policije i suda. A posao političara je da im u tome pomognu, ako vide da tu nešto ne ide. Ili da optuže svoje kolege politčare ako uvide da su oni ti koji proces koče.
NVO su tu (trebalo bi) da ukažu na probleme koji su za institucije "nevidljivi". A kad su nevidljivi slučajevi poput ovoga, koji vrište za čistkom u pravosuđu, policiji, tajnim službama i vrhu državnog aparata - to znači da u tom aparatu imamo gangrenu u punom zamahu. .
AlexDunja AlexDunja 21:13 05.10.2011

Re: Zašto???

. Izgleda je postignut konsenzus da sam ja protiv toga da slučaj bude rešen

gde, amaan,?

samo daj rešenje
predatortz predatortz 21:16 05.10.2011

Re: Zašto???

AlexDunja
. Izgleda je postignut konsenzus da sam ja protiv toga da slučaj bude rešen

gde, amaan,?

samo daj rešenje


Ja predložih ono dokle moj um seže. Peticija za smenu tužioca. Nema roditelja koji je neće potpisati...
AlexDunja AlexDunja 21:19 05.10.2011

Re: Zašto???

Ja predložih ono dokle moj um seže. Peticija za smenu tužioca. Nema roditelja koji je neće potpisati...


nema da znaju.
cassiopeia cassiopeia 22:06 05.10.2011

Re: Zašto???

vishnja92
Porediti to sa biznisom mi nekako ne ide.


ne spinuj.
niko ne prica o biznisu nego o ideji o uspehu.
ti kao promoter kojecega bi trebalo da umes da procitas, i verujem da umes.

postoje otprilike 3 koraka:
procesurias situaciju, tj snimis gde si
smislis strategiju i taktiku
uradis

i gde je on pogresio? sto je rekao ovo -
To ti je kao u biznisu. Ako nisi omiljen u nekoj firmi, nisi ostavio utisak, za tvoju firmu je bolje da tamo ide neko od kolega.

?
pa da, jer to povlaci odgovornost, he he :))



Dozvoli da se moje mišljenje razlikuje od njegovog ili tvog.
Ja ne znam da li je on mislio na ideju o uspehu, zna on.

Reci mi čega sam promoter da znam, da se ne blamiram u društvu kad me pitaju šta radim a ja ne znam.

Odgovornost CEAS-a za nerešavanje slučaja Topčider ne postoji.

Laku noć uz osmeh :)
cassiopeia cassiopeia 22:09 05.10.2011

Re: Zašto???

predatortz

i gde je on pogresio?


Ne vredi. Izgleda je postignut konsenzus da sam ja protiv toga da slučaj bude rešen, jer sam izrazio sumnju da će CEAS išta isterati na videlo..



Gde si to pročitao?
antioksidant antioksidant 07:29 06.10.2011

Re: Zašto???

vishnja92
Porediti to sa biznisom mi nekako ne ide.


ne spinuj.
niko ne prica o biznisu nego o ideji o uspehu.
ti kao promoter kojecega bi trebalo da umes da procitas, i verujem da umes.

postoje otprilike 3 koraka:
procesurias situaciju, tj snimis gde si
smislis strategiju i taktiku
uradis

i gde je on pogresio? sto je rekao ovo -
To ti je kao u biznisu. Ako nisi omiljen u nekoj firmi, nisi ostavio utisak, za tvoju firmu je bolje da tamo ide neko od kolega.

?
pa da, jer to povlaci odgovornost, he he :))

tek sad kontam - ljudi birajte simpaticne zastupnike ako nesto zelite da postignete. nije bitno sta zelite, samo da su vam predstavnici neiritantni i lepi i umilni
taktika za resenje svih problema
g.radicevic g.radicevic 09:41 06.10.2011

Re: Zašto???

Zašto svaka ozbiljnija tema završi tako da se sve izvrne na lični plan i prepucavanje?

Jasno je meni da se Zoja, Dunja i Predator ne slažu ali mora li ovako u nedogled.

Ok je reći ja se sa tobom ne slažem ali bez ovih zagonetki i pitalica.

Izvinite ovako se skreće tema na periferne stvari.


ta umetnost izvrtanja, i nesposobnost prepoznavanja sushtine problema je ono zbog chega nas ovi na vlasti jashu koliko i kako hoce.

svi nastradali momci i njihove porodice su zasluzzili da se barem njihove ubice, nalogodavci, jataci i umeshani otkriju i strpaju tamo gde im je mesto.

nikakva uteha, al bolje od nishta.
freehand freehand 20:48 05.10.2011

Država-ubica

U ovoj priči, kao u retko kojoj, nema mnogo nedoumica. U centru Beograda, u kasarni elitne jedinice, ubijena su dva vojnika na dužnosti.
Vojni istražni organi sve su učinili da se bitne činjenice događaja sakriju a priča izvrne.
Evidentna je umešanost visokih vojnih oficira i vojnog pravosuđa.
Evidentno je da je u pogonu kompletan aparat tajnih službi i visokih državnih funkcionera u pokušaju da se događaj gurne u zaborav i istina ne otkrije.
I ovo je jedan od onih slučajeva kad svako od nas, bez ikakvog pravničkog znanja i bez ikakve moralne dileme može da upre prstom u Predsednika republike pa na niže i kaže: "Vi ste krivi!"
Pa neka objašnjavaju koga i zašto kriju.
predatortz predatortz 20:49 05.10.2011

Re: Država-ubica

freehand
U ovoj priči, kao u retko kojoj, nema mnogo nedoumica. U centru Beograda, u kasarni elitne jedinice, ubijena su dva vojnika na dužnosti.
Vojni istražni organi sve su učinili da se bitne činjenice događaja sakriju a priča izvrne.
Evidentna je umešanost visokih vojnih oficira i vojnog pravosuđa.
Evidentno je da je u pogonu kompletan aparat tajnih službi i visokih državnih funkcionera u pokušaju da se događaj guren u zaborav i istina ne otkrije.
I ovo je jedan od onih slučajeva kad svako od nas, bez iakakvog pravničkog znanja i bez ikakve moralne dileme može da upre prstom u Predsednika republike pa na niže i kaže: "Vi ste krivi!"
Pa neka objašnjavaju koga i zašto kriju.



Amin!
AlexDunja AlexDunja 20:50 05.10.2011

Re: Država-ubica


Pa neka objašnjavaju koga i zašto kriju.

da. to je taj slučaj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana