Društvo| Satira

Vanredni blog!!!!

Strongman RSS / 27.01.2010. u 18:45

Svakom se desi da se po nekad zbuni. Nekima se desi da se tom prilikom izblamirju. Na sreću vreme leči sve pa se i blamovi zaborave. Ali... ALI naš premijer Mirko Cvetković akka Deda Mraz je nedavno počinio blam dostojan pamćenja. Ali pogledajmo prvo video.

 

Upozorenje! Video materijal izaziva intenzivan osećaj stida

 

 

Što reče moj drug Aca Nest, Mirko (pazi metak) je pokazao elementarno odsustvo opšte kulture ali i svoj veliki kvalitet. Čim mu je Slavica Đ D sugerisala, i pored dijete, SAM JE UZEO naforu. Čovek ume da sluša. Valjda je zato i postavljen.

 

21307576674b2de4c67c5d5438450930_MidCol.jpgPade mi na pamet policijsko-akcioni hit "Oj Moravo" u izvedbi Ivice Dačića koji je u nedelju popodne naterao poznatog ljubitelja VIS Idoli i nosioca sive majice na bratele treći dan, da izađe na TV i čestita Deda Mrazu nešto što čovek nije razumeo pa je pitao ženu:

"Draga je l mi rođendan danas?"

"Nije."

"Da nam nije slava?"

"Nije."

"Pa šta mi to ljudi čestitaju?"



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cbronson cbronson 18:54 27.01.2010

a

ivica isao i po repete
Strongman Strongman 18:56 27.01.2010

Re: a

Gledao sam nekoliko puta i svaki put mi je smešno a imam i snažan osećaj stida.
cbronson cbronson 18:57 27.01.2010

Re: a

Gledao sam nekoliko puta i svaki put mi je smešno a imam i snažan osećaj stida

stid dolazi od cinjenice da se ne bavis politikom
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:24 27.01.2010

Re: a

човек огугла на све па и на порнографију
Strongman Strongman 19:44 27.01.2010

Re: a

човек огугла на све па и на порнографију



Keve mi
inviato inviato 23:04 27.01.2010

Re: a

Odlicna je fora, bas sam se neocekivano na sav glas smejao.

Rekonsrukcija dogadjaja ide odeprilike ovako, visoki kaludjer a mozda i sam vladika Teodosije deli naforu "vernicima". Premijer ne poznajuci dobro "tipik" odbija da uzme naforu misleci da se radi o pricescu za koje zna de se uzima samo posle posta. Tako da se on pravda i recima i rukama "nisam postio" ali posto saznaje od Slavice da se ne radi o pricescu odmah ispravlja svoju gresku i po drugi put ispada "glup u drustvu".
Strongman Strongman 23:12 27.01.2010

Re: a

inviato
Odlicna je fora, bas sam se neocekivano na sav glas smejao.

Rekonsrukcija dogadjaja ide odeprilike ovako, visoki kaludjer a mozda i sam vladika Teodosije deli naforu "vernicima". Premijer ne poznajuci dobro "tipik" odbija da uzme naforu misleci da se radi o pricescu za koje zna de se uzima samo posle posta. Tako da se on pravda i recima i rukama "nisam postio" ali posto saznaje od Slavice da se ne radi o pricescu odmah ispravlja svoju gresku i po drugi put ispada "glup u drustvu".



Mislim da je baš tako. nedostatak koncetracije usled velikog religioznog uzbuđenja.
iseljenik iseljenik 08:34 28.01.2010

Re: a

Ја бих пре помислио да се то овако одвијало:

Свештено лице дели нафору, Цветковић одбије, са оправдањем и скрушеним лицем које говори:"Извините, ја нисам верник, овде сам, знате, само због медија". Потом је схватио да је мало гладан, па је решио да нешто "прегризе" док не скрену после службе у кафану на неко печење. Једино што се нашло у близини у том тренутку била је нафора, па није имао другог избора него да узме већ одбијено.
baroniknez baroniknez 18:59 27.01.2010

ali i dalje...

... ne kapiram zasto je odbio, pa prihvatio!?!?!
Strongman Strongman 19:12 27.01.2010

Re: ali i dalje...

Kod njega može vako a može i nako... Ali ka mu dođe direktiva
libela libela 20:28 27.01.2010

Re: ali i dalje...

baroniknez
... ne kapiram zasto je odbio, pa prihvatio!?!?!

Verovatno je mislio da je neko posluzenje u pitanju pa se lepo zahvalio (tako mi bar deluje na snimku). A onda kad je video da je u pitanju religiozni ritual, onda je brze-bolje u stilu velikog vernika promenio misljenje!
Strasno!
thebee269 thebee269 11:25 28.01.2010

Re: ali i dalje...

ne kapiram zasto je odbio, pa prihvatio!?!?!

pa, prvo nije bio gladan,
a posle veli, ajde da probam, pa ako mi se svidi...
Dr M Dr M 19:00 27.01.2010

Vanredni blog

Drustvo; satira..
Dr M Dr M 19:04 27.01.2010

Re: Vanredni blog

Drustvo; satira..


Lepo si oznacio ovaj blog...odrednicama "drustvo" i "satira"..

Ovo drustvo nas satire..
Strongman Strongman 19:13 27.01.2010

Re: Vanredni blog

Možda sam trebao da štikliram kvadratić ispred reči "seks" da bude potpun opis.
Dr M Dr M 19:20 27.01.2010

Re: Vanredni blog

Možda sam trebao da štikliram


Trebalo bi sve njih štiklirati..
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:04 27.01.2010

Re: Vanredni blog

Strongman
Možda sam trebao da štikliram kvadratić ispred reči "seks" da bude potpun opis.

trebalo je, uklapa se
Strongman Strongman 20:32 27.01.2010

Re: Vanredni blog

trebalo je, uklapa se



Kako beše ona pesma "što ja volim taj seks"
jesen92 jesen92 22:13 27.01.2010

Re: Vanredni blog

Ovo drustvo nas satire

..satire nas i ovaj novi blog..ceo dan ga otvaram sa nekim errorom i vidim na naslovnoj samo budimca i strongmena...dalje neeema...
Dr M Dr M 00:36 28.01.2010

Re: Vanredni blog

..satire nas i ovaj novi blog..ceo dan ga otvaram sa nekim errorom


U pravu si, mali error, veliki terror..
Ne mogu ni komentar da postavim ako se ne okacim o neciji prethodni...
Tehnicko rukovodstvo (rikovodstvo?) bloga otislo na pricest?
jesen92 jesen92 01:42 28.01.2010

Re: Vanredni blog

Tehnicko rukovodstvo (rikovodstvo?) bloga otislo na pricest?

...valjda su zavrsili sa tim do Bozica...
Dr M Dr M 02:03 28.01.2010

Re: Vanredni blog

valjda su zavrsili sa tim do Bozica


Samo se bojim da im se nije nafora zaglavila u grlu, pa da, dok plave u licu, mi vicemo "error, error"...
Strongman Strongman 02:07 28.01.2010

Re: Vanredni blog

"Odlična bila ona albanska salata sinoć kod popa" M Cvetković
iseljenik iseljenik 08:38 28.01.2010

Re: Vanredni blog

Да нису "тилтали" ?
drug.clan drug.clan 19:18 27.01.2010

ekipa

kakva ekipa na jednom mestu (i to crkvi) i zemlja se nije otvorila?
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:42 27.01.2010

Re: ekipa

Gramsci well understood that the battles of western society would culminate not in mechanistic "laws" of social change in which class struggle had to await its “objective moment” when the crisis of capitalism would naturally produce systematic collapse, but in political and cultural struggle. To theorize this struggle, Gramsci developed a complex political sociology at the center of which was his concept of cultural hegemony. Gramsci understood the supremacy of dominant social classes in capitalist industrial societies always to be predicated on a balance of two factors, "force" (coercion) and "hegemony" (the consent "spontaneously" given to elite rule by subaltern classes).
To exercise moral and intellectual leadership over society, a group must win support of dependent groups by connecting the perceived interests of these groups with their own.
Strongman Strongman 19:42 27.01.2010

Re: ekipa

drug.clan
kakva ekipa na jednom mestu (i to crkvi) i zemlja se nije otvorila?


drug.clan drug.clan 20:18 27.01.2010

Re: ekipa


oskar-z-wild
Gramsci well understood that the battles of western society would culminate not in mechanistic "laws" of social change in which class struggle had to await its “objective moment” when the crisis of capitalism would naturally produce systematic collapse, but in political and cultural struggle. To theorize this struggle, Gramsci developed a complex political sociology at the center of which was his concept of cultural hegemony. Gramsci understood the supremacy of dominant social classes in capitalist industrial societies always to be predicated on a balance of two factors, "force" (coercion) and "hegemony" (the consent "spontaneously" given to elite rule by subaltern classes).
To exercise moral and intellectual leadership over society, a group must win support of dependent groups by connecting the perceived interests of these groups with their own.



- Capitalism, Gramsci suggested, maintained control not just through violence and political and economic coercion, but also ideologically, through a hegemonic culture in which the values of the bourgeoisie became the 'common sense' values of all. Thus a consensus culture developed in which people in the working-class identified their own good with the good of the bourgeoisie, and helped to maintain the status quo rather than revolting.

- Gramsci stated that, in the West, bourgeois cultural values were tied to religion, and therefore much of his polemic against hegemonic culture is aimed at religious norms and values. He was impressed by the power Roman Catholicism had over men's minds and the care the Church had taken to prevent an excessive gap developing between the religion of the learned and that of the less educated.

- Gramsci gave much thought to the question of the role of intellectuals in society. Famously, he stated that all men are intellectuals, in that all have intellectual and rational faculties, but not all men have the social function of intellectuals. He claimed that modern intellectuals were not simply talkers, but directors and organisers who helped build society and produce hegemony by means of ideological apparatuses such as education and the media.
mariopan mariopan 01:52 28.01.2010

Re: ekipa

drug.clan
kakva ekipa na jednom mestu (i to crkvi) i zemlja se nije otvorila?

Nismo mi te srece.
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:46 28.01.2010

Re: ekipa

drug.clan

oskar-z-wild
Gramsci well understood that the battles of western society would culminate not in mechanistic "laws" of social change in which class struggle had to await its “objective moment” when the crisis of capitalism would naturally produce systematic collapse, but in political and cultural struggle. To theorize this struggle, Gramsci developed a complex political sociology at the center of which was his concept of cultural hegemony. Gramsci understood the supremacy of dominant social classes in capitalist industrial societies always to be predicated on a balance of two factors, "force" (coercion) and "hegemony" (the consent "spontaneously" given to elite rule by subaltern classes).
To exercise moral and intellectual leadership over society, a group must win support of dependent groups by connecting the perceived interests of these groups with their own.



- Capitalism, Gramsci suggested, maintained control not just through violence and political and economic coercion, but also ideologically, through a hegemonic culture in which the values of the bourgeoisie became the 'common sense' values of all. Thus a consensus culture developed in which people in the working-class identified their own good with the good of the bourgeoisie, and helped to maintain the status quo rather than revolting.

- Gramsci stated that, in the West, bourgeois cultural values were tied to religion, and therefore much of his polemic against hegemonic culture is aimed at religious norms and values. He was impressed by the power Roman Catholicism had over men's minds and the care the Church had taken to prevent an excessive gap developing between the religion of the learned and that of the less educated.

- Gramsci gave much thought to the question of the role of intellectuals in society. Famously, he stated that all men are intellectuals, in that all have intellectual and rational faculties, but not all men have the social function of intellectuals. He claimed that modern intellectuals were not simply talkers, but directors and organisers who helped build society and produce hegemony by means of ideological apparatuses such as education and the media.

Although Gramsci’s debt to Croce is well known, most commentators simply accept his criticisms of Croce and his claim to have overcome certain lacunae in the Neapolitan’s thought. This article argues that many of these criticisms misfire, and mounts a Crocean critique of Gramsci. Through a comparison of their respective views of historicism, hegemony and intellectuals, it is argued that the radical democratic and libertarian theory many post-Marxists claim to find in the Sardinian is more appropriately associated with Croce.
madamemime madamemime 19:36 27.01.2010

vandredan blog

vandredan blog o tome da li premijer zna ili ne zna sta mu je ciniti u crkvi??? izuzetno vazna stvar za premijera....bolje bi bilo da se stidimo nekih drugih stvari.
Strongman Strongman 19:43 27.01.2010

Re: vandredan blog

madamemime
vandredan blog o tome da li premijer zna ili ne zna sta mu je ciniti u crkvi??? izuzetno vazna stvar za premijera....bolje bi bilo da se stidimo nekih drugih stvari.


Život čine detalji. Mnogo njih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 27.01.2010

Re: vandredan blog

Život čine detalji. Mnogo njih.


A oni na koje obracamo vanrednu paznju?
O kome oni govore?
Ako neko recimo pise o pornografiji i nafori istovremeno.
Npr.
madamemime madamemime 19:56 27.01.2010

Re: vandredan blog

potpuno se slazem. u sekularnoj drzavi bi ovo trebalo da bude manje vazan ili? pa zato i ne razumem alarmantni - vandredni blog.
Strongman Strongman 20:00 27.01.2010

Re: vandredan blog

pa zato i ne razumem alarmantni - vandredni blog.


U blogerskom bontonu nije baš učtivo napisati dva bloga u istom danu i ja se sada a i naslovom izvinjavam na zatrpavanju.
Strongman Strongman 20:00 27.01.2010

Re: vandredan blog

A oni na koje obracamo vanrednu paznju?
O kome oni govore?
Ako neko recimo pise o pornografiji i nafori istovremeno.



Šta želiš da kažeš?
miloradkakmar miloradkakmar 20:04 27.01.2010

Re: vandredan blog

Strongman
pa zato i ne razumem alarmantni - vandredni blog.


U blogerskom bontonu nije baš učtivo napisati dva bloga u istom danu i ja se sada a i naslovom izvinjavam na zatrpavanju.

Ni dva ista komentara.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 27.01.2010

Re: vandredan blog

Šta želiš da kažeš?


Nista posebno.
Da me bas briga da li on hoce il nece, i da li zna hoce li ili nece da uzme parce hleba
A tebe vidim bas pogodilo.
Strongman Strongman 20:34 27.01.2010

Re: vandredan blog

Nista posebno.
Da me bas briga da li on hoce il nece, i da li zna hoce li ili nece da uzme parce hleba
A tebe vidim bas pogodilo.


Žao mi je što ne umeš da pratiš nit priče. No dobro...
malalaca malalaca 22:07 27.01.2010

Re: vandredan blog

...nista posebno? Ok, ali duhovito! Meni dovoljno!
intrepid intrepid 22:22 27.01.2010

Re: vandredan blog

U blogerskom bontonu nije baš učtivo napisati dva bloga u istom danu i ja se sada a i naslovom izvinjavam na zatrpavanju.


bas si dokon. nekad si pisao odlicne blogove a danas branis lik i delo svog mentora, rugajuci se njegovim naslednicima.

ipak mislim da je "zile sibadzija" bio najveci biser. njegovi gafovi su legendarni.
Strongman Strongman 22:32 27.01.2010

Re: vandredan blog

Ako ti u ovome gafu Mirka C vidiš neke druge ljude to već nije moj problem. Meni je ovo bilo smešno a vidim i ljudima po netu (youtubem facebook).
iseljenik iseljenik 08:41 28.01.2010

Re: vandredan blog

Увек можеш да одеш на други блог где има уз кафицу нешто занимљивије да се прочита ...
Strongman Strongman 01:45 29.01.2010

Re: vandredan blog

iseljenik
Увек можеш да одеш на други блог где има уз кафицу нешто занимљивије да се прочита ...



Neću da se ljutim ako to uradi.
Strongman Strongman 01:46 29.01.2010

Re: vandredan blog

iseljenik
Увек можеш да одеш на други блог где има уз кафицу нешто занимљивије да се прочита ...



Neću da se ljutim ako to uradi.
miloradkakmar miloradkakmar 20:03 27.01.2010

Možda

je sve u redu.
Možda neko pre njega treba da proba.
Strongman Strongman 20:36 27.01.2010

Re: Možda

Ha, ha, ha...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:09 27.01.2010

Video koji je izazvao sramotu?

Bas je ovaj video zapis zabavan. Steta sto se svi nisu izpozagrcnjavali, jedan po jedan pa da bude stvarno jos i smesno.
Ah, kako su nam politicari smerni i pobozni. Cek da se prekstim, red je.
Strongman Strongman 20:35 27.01.2010

Re: Video koji je izazvao sramotu?

Vazaista!
blazha2000 blazha2000 20:39 27.01.2010

..

Nisam nesto pogodjen premijerovim ne znanjen crkvenih obicaja.Nisam tradicionalista,vise volim da se drzim onoga sto Biblija kaze,a Ona ne spominje 99% obicaja koji se mogu videti u svim vecim i manjim Hriscanskim denominacijama,ali da se ogranicim na pravoslavlje i katolicanstvo,kao dve najzastupljenije na ovim prostorima.Samim tim nisam ni protivnik ideje da neko postuje crkvenu tradiciju i obicaje,ako to zeli.Hriscanstvo je u osnovi nenametljiva vera,svako moze svojevoljno nesto da radi ili ne.Druga stvar je sto za svoja dela svi odgovaramo,ali to je,kao sto sam rekao ,druga stvar.Sto se premijera tice mislim da nije nista skandalozno sto ne zna obicaje,ili je nezainteresovan za iste,a kako on i njegove kolege vode drzavu ostavljam da komentarisu kompetentniji od mene
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 21:26 27.01.2010

vanredni blog

Covek jednostavno nije odavde, sa severnog pola je,ne zna domace obicaje,a kad je ovaj njegov elf Dacic uzeo shvatio da treba i on.Moze svakom da se desi.Zamislite da je neko od vas otisao na severni pol a pojma nema o njihovim obicajima.I deda mraz je crveni.
Strongman Strongman 21:35 27.01.2010

Re: vanredni blog

Ma i meni to palo na pamet
arianna arianna 21:54 27.01.2010

Re: vanredni blog

možda je Premijer-agnostik
Strongman Strongman 22:07 27.01.2010

Re: vanredni blog

Ma meni se čini da mu se nije dopalo da mu neko daje prazan kreker bez salamice i kiselog krastavca. A i u eri N1H1 kako da uzme hranu iz nečije ruke... Misssim...
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 22:08 27.01.2010

Re: vanredni blog

arianna
možda je Premijer-agnostik

Mozda je i agnostik ali premijer nije sigurno.Samo ga ovi pomocnici, koji su u stvari glavni,tako zovu.Nego im glupo da mu kazu,zbog sede kose i brade,da ne ispadne glup u drustvu.
Strongman Strongman 22:14 27.01.2010

Re: vanredni blog

Kaću da ima najjaču vezu za karte za Zaječarsku Gitarijadu
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 22:25 27.01.2010

Re: vanredni blog

Strongman
Kaću da ima najjaču vezu za karte za Zaječarsku Gitarijadu

Pa nista onda da budemo dobri cele ove 2010 pa stavimo u spisak zelja KARTE ZA GITARIJADU.Mora da nam donese.Ako budemo dobri.Ako ne donese prestajem da verujem i u deda mraza i u postene politicare i da ne postoji gradjevinska mafija i da je inflacija 6.6 posto...Ako donese sve mu je oprosteno.
Strongman Strongman 22:40 27.01.2010

Re: vanredni blog

Kad s emora nije teško. Sve za gitarijadu.
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 21:51 27.01.2010

vanredni blog

A i u godinama je,znas od kad postoji deda mraz,pa ako mu je elf i rekao pre nego da su usli on zaboravio,a nova godina tek sto je porosla,mozda jos nije podelio sve ove novcane cestitke pomocnicima,pa seno za irvase a inflacija,pa dal ce biti nesto iz NIS-a
za to seno..toliko problema a kapa samo jedna.Partizanska.
bastard bastard 22:26 27.01.2010

Vanredno smeshno...ali zashto stid?

Snazzni, shto osecaj stida?...
Strongman Strongman 22:38 27.01.2010

Re: Vanredno smeshno...ali zashto stid?

Snazzni, shto osecaj stida?...


To je onaj osećaj kada gledam kometiju situacije kada, recio, Piter Selers, ili Džeri Luis ulaze u neke čudne događaje koji su smešni ali izazivaju i osećaj nelagode. Navijaš da se ne nastavi sa ukopavanjem glavnog junaka.

Mirko C je po meni sasvim OK čovek ali smatram da ga funkcija koju obavlja prevazilazi
frostibule frostibule 23:45 27.01.2010

ha ha

a meni od toga jos smesnije,kad se ovoga stide oni koji nemaju blage veze s crkvom i religijom,osim kad je neki interes u pitanju.ukratko deca komunista,ateisti,bestidnici itd..

nema kraja ljudskom licemrju,bashibozluku i kalimerstvu..
Domazet Domazet 00:40 28.01.2010

Shto si ti neki nevrozan...

...ja bih rekao da se ovde vecina smeje neprofesionalizmu shefa protokola. Ali 'ajde, mozda si ti u stvari hronichno nervozan...
zilikaka zilikaka 17:14 28.01.2010

Re: Shto si ti neki nevrozan...

Domazet
...ja bih rekao da se ovde vecina smeje neprofesionalizmu shefa protokola. Ali 'ajde, mozda si ti u stvari hronichno nervozan...


bila bih slobodna na dodam...i samog Cvetkovića.
Kad ne znaš - pitaš onog ko zna!
G r o f G r o f 00:45 28.01.2010

..

ateisti,bestidnici


Rečeno ovako, deluje kao vredjanje ateista. Sa kojim pravom. Ja sam ateista ali nisam ni bestidnik ni lopov. Ne vredjam vernike i očekujem da se i oni tako odnose prema meni.
Čitava situacija jest smešna, jer se iz aviona vidi da gospoda političari tu ne pripadaju. Mislim da je za svakog vernika veća uvreda to licemerno glumatanje i koketiranje sa verom, nego otvoreno priznanje da nisi vernik.
frostibule frostibule 01:05 28.01.2010

Re: ..

valjda zarez sluzi da odvoji povezanost dve reci?
naravno da nisam rekao da su ateisti bestidnici.i ja sam neki neodlucni ateista.

i nisam mislio na ove politicare,kad sam rekao betidnici.vec na ove sto se satro stide..
dolybell92 dolybell92 02:23 28.01.2010

Svasta...

Pa sta ce tamo uopste, sta je mislio
da ce se dogadjati ?
Ne deli se ordenje....i lova...
a za naforu, pa covek nije bio gladan...LOL
Strongman Strongman 02:33 28.01.2010

Re: Svasta...

"Hvala, postim."
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:38 28.01.2010

Re: Svasta...

wtf??

hih,bogami bas posti
dolybell92 dolybell92 03:52 28.01.2010

Re: Svasta...

Strongman
"Hvala, postim."


Nisi mnogo omanuo,
s obzirom da je poznato kako popovi poste...
nije lose ponekad ih podsetiti...
da ima i onih koji poste stvarno...
(ovo nema veze sa naforom..)

...odoh da gledam Serenu i Na li,
vec je 2:0 za Serenu... normalno...
iseljenik iseljenik 08:51 28.01.2010

Re: Svasta...

Оно попова што знам, мислим да су у реду, али ме сасвим непријатно изненадио онај у <српском Версају>, ... Једва чекам да види новог патријарха како ће да се обрачуна са њим и сличнима.
dolybell92 dolybell92 17:41 28.01.2010

Re: Svasta...

Ako si gledao poslednju emisiju " Utisak nedelje"
mogao si da cujes (i vidis) ne secam se kako se zvase
taj pop-gost (ili sta li je vec po cinu) ...
kako brani Kacavendu, kao nece on to poneti sa sobom
kad umre... sve ce to ostati CRKVI ! HIC!
(Poznatoj po skupljanju antickih umetnickih predmeta !!!!)

(Inace, svi ostali kad umiru - nose sve sa sobom,
samo eto, on nece...!!!)

Pomenu nesto, kao bice to muzej... mi stvarno kao
autenticni umetnici renesanse - baroka imamo
razloga i da imamo takav muzej (barok XX - XXI veka!!!)



Boze nemoj im oprostiti - znaju sta rade...
(znaju oni dobro da nema ko ni da im prasta ili ne prasta,
ali njihov "posao" (?) je najunosniji - e to znaju)

iseljenik iseljenik 00:32 29.01.2010

Re: Svasta...

Све је мање људи који још увек имају образ. Још мало, па ко га има, биће кукољ у житу...
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 12:46 28.01.2010

Sekularna drzava?

Član 11 Ustava Republike Srbije kaže sledeće:
Republika Srbija je svetovna država.
Crkve i verske zajednice su odvojene od države.
Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.


Sto znaci da premijer nije obavezan da zna crkvene običaje niti je obavezan da ih poštuje.
A iskreno gadi mi se kad se svi političari skupe na nekoj crkvenoj svečanosti i na taj način ulizuju narodu i popovima.
Posao političara nije da se brinu za nešto imaginarno tj. naše duše već za nešto realno tj. naše novčanike.
iseljenik iseljenik 00:38 29.01.2010

Re: Sekularna drzava?

Слажем се у потпуности, једино ми није јасно шта ће он у цркви, ако га:

1 Не интересује га да научи нешто о основним обичајима и неписаним правилима у цркви
2 Није верник

Мислиш да ће народ сад више да га цени што је он као премијер атеиста отишао у цркву и као присуствовао тој свечаности, литургији или каквом другом скупу? Ја напротив, мислим да ће да му смеју, јер је тамо само и само да би га видели ови из медија.

А кад га притом око камере ухвате у неком "гафу", онда сад треба да га оправдавам, упркос ставкама 1 и 2 из овог мог коментара... е није него
Strongman Strongman 01:33 29.01.2010

Re: Sekularna drzava?

једино ми није јасно шта ће он у цркви,



Svratio na meze
medjutim92 medjutim92 10:48 29.01.2010

Re: Sekularna drzava?

NeuroRadoznalost
Član 11 Ustava Republike Srbije kaže sledeće:
Republika Srbija je svetovna država.
Crkve i verske zajednice su odvojene od države.
Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.


Sto znaci da premijer nije obavezan da zna crkvene običaje niti je obavezan da ih poštuje.


Nije obavezan po zakonu ni bonton da poznaje, pa ne skodi da zna..
Strongman Strongman 00:05 30.01.2010

Re: Sekularna drzava?

Nije obavezan po zakonu ni bonton da poznaje, pa ne skodi da zna..


Baš tako
G r o f G r o f 12:59 28.01.2010

jedu mace..

...ali što tako vole video!!!!?????
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:06 28.01.2010

hvala, bas sam pojeo pljesku u znaku ?

Izgleda kao scena iz nekog komicnog nemog filma iz 30ih, jos i muzika svira da ugodjaj bude potpun. Ali sta ce covek kad ne zna, nije ni profesionalac kao iskusni Mile a nije ni nadaren za ucenje kao teta Slavica, Ivica ili ne daj boze Djilas koji su svoje komad odmah smazali. Tadic ga precenio kad mu pre toga nije dao upustva za ponasanje. Meni bi bio ipak bio zanimljiv kviz sa ovim 'prakticarima' pravoslavlja sa par pitanja o Hristu, liturgiji i sl. Ko bi tu dobio najvise bambija?
Dawngreeter Dawngreeter 17:15 28.01.2010

Hm?

Mene je sramota svaki put kada vidim drzavne cinovnike u crkvi. Nisam siguran sto sad odjednom ovo otkrovenje?
dolybell92 dolybell92 17:50 28.01.2010

Re: Hm?

mishconi mishconi 17:19 28.01.2010

Могући дијалог

"Хвала, не могу. Жгаравица."
"Узми, Мирко, то ти је много добро за жгаравицу!"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana